O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...
Kontakty
Napište nám |
Poradna Kudlanky |
Právní poradna |
Související články
- SMS ZE ZÁHROBÍ ...
- NEPŘÍJEMNÉ PÁDY A JEJICH DOPADY
- O DOBRÝCH LIDECH, JÍDLE I PITÍ
- UKRADLI MI NOS MEZI OČIMA
- VOT, KAK CHARAŠO...
- LIDÉ, ZVANÍ MIMÓZNÍ
- HISTORKY NEJEN EXEKUTORSKÉ
- ZASTAVENÍ BRUSELSKÉ
- KDYŽ NĚCO DĚLÁM, TAK POŘÁDNĚ!
- POMSTA MILENČINA
- CHYTRÁ ŽENSKÁ...
- ARACHNOFOBIE
- HÝTA A BATUL
- MIKULÁŠ ZTRATIL PLÁŠŤ...
- ABSURDNÍ PŘÍHODA
- ČIČI ČÍ - JE TO ZLATO KOČIČÍ...
- MOHU POČKAT NA MANŽELA?
- JO, ORIENTACE, TO JE MOJE!
- CESTA ZA ROZTOPENÝM SÝREM
- DESATERO PRO BUDOUCÍ RODIČE
- SKLERÓZA - MÁ VĚRNÁ PŘÍTULKYNĚ
- ČESKÁ POLICIE
- MÉ NEJOBLÍBENĚJŠÍ MÍSTO
- AGÁTA MÁ VĚTŠÍ! ANEB KUDLANKY ŠLY DO SVĚTA
- INDIÁNSKÉ VAŘENÍ
- MÍ DRAZÍ SOUSEDÉ
- JO, REKLAMA, TA MUSÍ BEJT...
- METRO BYLO OFF
- VIRTUÁLNÍ STOPY?!
- NENÍ VÍKEND JAKO VÍKEND
- DOVOLENÁ V ŘECKU
- LÁSKOVÁNÍ V AUTĚ
- ŽIVOT JE KRÁSNÁ VĚC!
- STARÉHO PSA NOVÝM KOUSKŮM...
- ČEŠTINA JE JAZYK VTIPNÝ (A TĚŽKÝ)
- INKA Z BRETOŇSKÉ AMBASÁDY
- JAK SE CESTUJE NA YUKONU
- POSLEDNÍ RITUÁL
- MANŽELSKÉ ETUDY
- PRŮŠVIHOVEJ DEN...
- TA NAŠE MAMINKA, JO, TA JE...
- ÚČASTNÍCI AUTOBUSOVÉHO ZÁJEZDU
- PRSK, TICHO - A JAKÁ BYLA
- MOJE NÁMĚSÍČNÁ MANŽELKA
- DOBRODRUŽSTVÍ NA VEŘEJNÉM ZÁCHODKU
- NA VINĚ JE INTERNET
- NA BĚŽKÁCH S MÝM DRAHÝM (MANŽELEM)
- PADÁ A PADÁ....
- PADÁ A PADÁ A JEŠTĚ JEDNOU PADÁ...
- ROZMARNÉ LÁSKOVÁNÍ ANEB O SEXU
- PTAČÍ MLÉKO
- UŽ JSTE BYLI V POLÁRIU?
- JSEM DŮVĚŘIVÁ SLEPICE
- KDO SI HRAJE, NEZLOBÍ
- STORY ZE ŽIVOTA AUTORČINA
- TUHLE PRÁCI OPRAVDU NERADA...
- CHUDINKA HLADOVÁ...
- HOAX - POSLOUŽÍ I PRO POMSTU...
- 700 LET OD ZALOŽENÍ OBCE TEHOV
- JAK JSEM NAŠLA DOMOV BEZDOMOVCI
- JÁRA CIMRMAN V TANVALDU
- MEDVĚDI A TORONŤANI
- KLUB UMRZLÉHO PALCE
- DALŠÍ ZÁŽITKY Z INČINA DOMEČKU - III.
- DOVOLENÁ KATASTROFILA
Přihlášení
Anketa
RALLYE CUP 2009 |
![]() |
![]() |
![]() |
Středa, 17 červen 2009 | ||||||||||||
Strana 8 z 8
neděle, 14. června 2009
A je to. Máme to za sebou a užil jsem si to. Skvělí byli také fanoušci kolem trati, kterých se podél devítikilometrové rychlostní vložky tísnilo opravdu velké množství. Nebo mi to alespoň z toho malého vozu tak přišlo... Pro moji osobu začal sobotní soutěžní den již v 5 hodin ráno. Tréma a nervozita se sice projevovat nezačala, ale nespavost se o své slovo ráda přihlásila. Brouzdal jsem nezvykle tichou servisní zónou a čekal, až se začnou budit první nedočkavci. Před startem do rychlostní zkoušky 1 kluci připravili správný setup vozu (dolití benzínu s olejem, kontrola tlaku v pneu, vysušení vozu od ranní rosy). Vyrazili jsme a před startem jsme zjistili zastavení RZ. Nezbývalo než čekat. A - po půlhodinovém čekání bylo jasné, že mé první kilometry na uzavřené trati budou bez helem. Havárie posádek Brázda - Brázda a Suda - Pech byly velmi ošklivé, nutno ale zdůraznit, že závodníci z aut vylezli bez zranění. Třetí rychlostní zkouška byla z důvodu časového presu zrušena, a tak dopoledne nás čekal jediný měřený úsek.
15-5-4-3-2-1-start! Nervozita se nestihla dostavit, a pak už prostor pro ni nebyl. Občas zjišťuji, že jsem v několika zatáčkách se čtením spíše pozadu, tak rychle se soustředit ... jo, a diváky vnímám minimálně. V cíli Krtek není moc spokojený se svým výkonem, já jsem ale já byl nadšený. Po zjištění, že jsme na 4. místě v H1 s šestivteřinovou ztrátou na třetího, ohlašuji Krtkovi útok na bednu. Pousmál se a nechal mě snít.
Odpolední směr je více do kopce a tam jsme se sériovým motorem ztráceli šíleně moc vteřin. Naše nasazení na motory konkurence nestačí a ve třídě se propadáme za červený vůz stejného výrobce jako máme my. V páté rychlostní zkoušce, která je naše nejpovedenější RZ ze soutěže, si dovolím směrem ke Krtkovi luxus v podobě nahlášení "levá sedm", přičemž má být "levá dva". Na tuhle moji chybku je Michal už zvyklý z tréninku, kdy jsem provedl podobnou kulišárnu, a tak jí nevěnuje větší pozornost. :-) V posledním průjezdu měřeným úsekem soutěže dělám ještě dvě drobné chybky, které ale stejně na stavu pořadí "há jedniček" nic nemění.
Pochválit rozhodně musím diváky. V diváckých místech byla jejich podpora až neskutečná! Ze sedadla navigátora jsem měl největší potíže s časovými kontrolami a se svými stopkami. Ty jsem například zapomněl zmáčknout jak při RZ2, tak i při první zkoušce v opačném směru. V obou případech jsem to zjistil až v servisu. :-))) Na poslední dva testy jsem si udělal (díky radě spolujezdce od RFK) poznámku přímo do rozpisu, což mi zázračně pomohlo. (To je taková případná drobná rada pro kolegy - začínající spolujezdce.)
![]()
Musím poděkovat celému KRT - Krtek Racing Teamu za možnost posadit se do horkého sedadla spolujezdce, především za trpělivost s mojí panickou nezkušeností a za zkušenosti, které jsem během pátka a soboty získal. Vyzdvihnout bych chtěl Michala "Krtka", pilota vozu, šéfa týmu a kluka se stále dobrou náladou, pak také "mekánika" Jiříčka, Michalova bratra Tomáše a ostatně celou trabantí rodinu. Jmenovat nemusím, děkuju opravdu všem lidem z kategorie historických vozů do 750 ccm.
"Ahoj a třeba zase někdy!"
Přemek "maevad"
|
< Předch. | Další > |
---|