O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KLIKATÁ CESTA ZA BEZVA CHLAPEM - III. PDF Tisk E-mail
Pondělí, 28 červenec 2008

Moje nová rodina ale nebyla ani zdaleka tak příjemná jako ta první. Potřebovali nějakou služku, podržtašku a matka rodiny, která pracovala jen na částečný úvazek, měla pořád pocit, že nejsem dostatečně vytížená a měla by ze mě vydolovat víc. Navíc jsem začala bydlet samostatně a musela jsem si koupit auto. Měla jsem hodně nových výdajů, neodhadla jsem, kolik budu potřebovat peněz a řekla si o příliš nízkou výplatu.

 

 

 

 

     Byla jsem na tom psychicky dost bídně. Jack to viděl, bylo mu to moc líto a chtěl mi pomoct. Domluvil mi hlídaní dětí u svého staršího bratra. Musela jsem změnit vízum a začít chodit na plný „úvazek“ do školy. Rodina Jackova bratra byla moc milá a i když měli dceru dost rozmazlenou, tak jsem tam chodila ráda. Byla jsem na tom i finančně líp a to mi rozhodně pomohlo. Jenže - ani teď to nebylo jednoduché, dost mě zmáhalo to, že jsem musela po devíti hodinách hlídaní, jestě na další tři do školy, pak se trochu učit, dělat úlohy, skládat zkoušky... Dovedete si to jistě představit.

 

     Nechtěla bych znít jako věčně nespokojená, protože to vážně nejsem, ale - byl to zkrátka  taky záběr.

 

     S Jackem nám to ze začátku klapalo, ale pak se začalo ukazovat, že Jack má nejradši věčné lítání po večírkách a barech. Navíc změnil zaměstnání a hodně cestoval, takže jsme se vídali většinou jen o víkendu. No a já byla vždycky natěšená, že budeme spolu. V pátek jsem byla po týdenní - výše popsané - šichtě dost vyčerpaná, takže jsem nechtěla někde lítat do dvou, do tří v noci. Kolikrát jsem teda zůstala doma a Jack šel pařit sám. No a já se těšila, že v sobotu bude se mnou, že třeba půjdeme na večeři, budeme, možná ne úplně každou sobotu, ale aspoň občas, jenom spolu. Jenže Jack se chtěl bavit ve velké společnosti i v sobotu a to každou sobotu. Takže buď jsem musela ven s ním nebo zůstat doma sama.

 

     Navíc mě ve společnosti vždycky zcela nechával plavat. Sám se nazýval „společenským motýlem“, jako že lítá od člověka k člověku a s každým se trošku pobaví a zase letí dál. Tak se stalo, že jsem celý večer byla ve stejném baru nebo ve stejném domě na party, ale vůbec jsem nebyla s Jackem. Kdykoliv jsem se objevila v jeho blízkosti, po chvilince zase odletěl jinam. Minimálně dvakrát mě někdo na party balil a pak se dotyční divili, že mám přítele a už vůbec nechtěli uvěřit, že je to Jack. Vždyť si mě přece vůbec nevšímal. Když jsem o tom pak s Jackem mluvila, nevyčítala - jen mu říkala jak to je a že se necítím moc dobře -  tak mi na to nic moc neodpověděl. Zase jen ta stejná písnička o společenském motýlovi.

 

 

     A tak to šlo dál. Jednou jsme dokonce jako skupinka někde potkali nějaké dvě ženské. Už si to moc nepamatuju, ale myslím, že se ptaly na nějaký bar, no a Jack jim slíbil, že je tam zavedeme a úplně normálně se mezi ty dvě ženy vmáčkl a zavěsil se do nich, každá pěkně z jedné strany a povídali si. Já, jeho přítelkyně, jsem jako osel šla se zbytkem lidí za nimi. Ostatní se na mě dívali s dotazy v očích, asi něco jako „Co to má znamenat?“

Jenže to já jsem sama nevěděla. Jack to později jen okomentoval tím, že to se mně jen tak zdálo. Pro něho to bylo zcela normální chování. Navíc Jack musel být všude až do úplného konce. Nějaké „v nejlepším přestat“ mu nic neříkalo. Musel odcházet zásadně mezi posledními. To vám bylo mnohdy skutečně vyčerpávající.

 

     Mě to čím dál tím míň bavilo a dost jsem to dávala najevo. (A že tam těch problémů bylo mnohem víc, než co se sem vejde!) Tohle nás stále víc rozdělovalo. Vyvrcholilo to „skvělou“ oslavou Silvestra roku 2000. Byli jsme v hnusně narvaném baru na Floridě, kde se nedalo ani pohnout a to bylo to nejlepší, co se dalo dělat. Čím víc lidí, tím je to lepší místo. Byli jsme tam s jeho klubem absolventů a po oslavě zmizel bez jediného slova u jednoho z absolventů na pokoji, kde byla „afterparty“. Já jsem jen chtěla říct, ať počká, že si chci zajít pro něco na pokoj, ale za ním už se dávno zabouchly dveře. A - já zůstala do rána sama. Dostalo se mi vysvětlení, že se bál, že ho budu přemlouvat, aby na tu „afterparty“ nešel, tak se tomu takhle vyhnul...

 

     Takhle se to táhlo do léta. Já jsem tušila, že už to nemá cenu, ale opět jsem se bála, že budu sama, druhého takového už nenajdu (to teda opravdu ne!) a nechtěla jsem to sama ukončit, abych si to nemohla později vyčítat. Měla jsem dost nepropustné růžové brýle a zatemněný mozek. Tak nějak jsem čekala na Jacka, až to sám ukončí. Podvědomě jsem to chtěla mít jednou pro vždy vyřešeno, a tak jsem Jacka svým chováním nakonec dokopala k tomu, aby mi dal kopačky.

 

     Bolelo to moc, samozřejmě jsem se ho ptala, proč to neřešil dřív, než to došlo takhle daleko, mohli jsme se domluvit, udělat kompromis. Jenže když on prý nebyl na mluvení. Asi čekal, že jednoho krásného dne potká tu, se kterou si budou pasovat jak dva kousky skládačky a nikdy se nebudou muset o ničem bavit, nic řešit. (Doufám, že se mu to podaří.) Samozřejmě jsem se ho zeptala, jestli by mi ještě nedal šanci (on mně!, dnes mi to přijde neuvěřitelné, ale skutečně jsem se na to zeptala), že na sobě můžu pracovat. Ale ptala jsem se jen jednou. Když řekl, že ne, tak jsem to holt přijala. Já jsem totiž přeze všechno dost hrdá a radši bych si pusu rozbila, než bych se mu vnucovala a ruku uřízla, než bych mu zavolala.

 

     Chodili jsme spolu celkem tři roky. Hrozně jsem to obrečela, bylo mi mizerně. Pořád jsem nechápala proč, i když jsem věděla přesně proč. Když jsem ho pořád opěvovala a kamarádka už mě nemohla poslouchat, tak mi řekla něco, co si nechávala pro sebe víc než rok. Ano, ani ne dva roky po té, co jsme spolu začali chodit, to můj milý Jack na ni zkoušel na jedné party, na které jsem byla přítomna. Dost velký šok! No a pak se přidala ještě jedna kamarádka, která mi řekla, že to na ni ještě o rok dřív zkoušel na zadním sedadle auta, které jsem řídila!

 

     U té první to bylo jen řečnění, ale tu druhou kamarádku v mém autě se snažil osahávat, nebo ji aspoň přimět, aby si "sáhla" ona. Obě si to v duchu omlouvaly tím, že byl Jack opilý a nevěděl, co dělá a nechtěly mi ublížit, tak mi to neřekly. Já se na ně vůbec nezlobím. Myslím si, že by mi to tenkrát ten mrzák určitě nějak vysvětlil a já bych s ním chodila vesele dál...

 

 

Giussi,

Washington, DC

 

 

Komentáře (20)add feed
Jak jsi mohla tohle zacházení : Myška
vydržet tři roky??
červenec 28, 2008 08:00
myško : kolemjdoucí
vždyť to máš napsané
ale opět jsem se bála, že budu sama

ženská dává sama podnět k rozchodu většinou až tehdy, když už má jistou náhradu.....
červenec 28, 2008 08:50
Jak říkáš : Jej
moje kamarádka opuštěla současného tyrana, jen když se mohla okamžitě nastěhovat k jinému - později se z něj vyklubal zase tyran. Popravdě si myslím, že kvalitní partnerský vztah je schopen je ten člověk, který je schopen žít sám. Ale vsadím se, že se k tomu Giussi také propracuje smilies/wink.gif
červenec 28, 2008 08:54
Kolemjdoucí, : Myška
tak to nejsem ženská... smilies/wink.gif
červenec 28, 2008 09:02
já asi taky ne : alena puntíkovaná
já opustila svého muže se dvěma miminy na krku.....patnáct let mi trvalo, než jsem si nastěhovala k sobě dalšího chlapa. A že prošel těžkou prověrkou!!!
červenec 28, 2008 09:37
... : bb
to asi prošel, pokud jsi od prvního odešla s miminy a do druhého to trvalo 15 let, tak chudák přišel do rodiny ve vrcholné fázi puberty grafika i mušketýra, budiž mu čest a sláva

červenec 28, 2008 10:08
to jo : alena puntíkovaná
škoda, že umřel.
červenec 28, 2008 10:35
... : mimi
Je to sice kruté,ale zase bys nepoznala toho třetího.
červenec 28, 2008 12:53
GIUSSI : mimi
Je vidět,že láska je slepá.Sukničkář je horší jak alkoholik,ten se nedá vyléčit.
červenec 28, 2008 13:04
No jo devcata a chlapci, : Giussi
on nebyl tyran v pravem slova smyslu, spis jen prilezitostny hulvat. A to chovani nebylo takove cele tri roky. Kdyz ptacka lapaju, pekne mu zpivaju. Takze ze zacatku to bylo moc fajn, ale jak jsem se okoukala a prisly problemy v mem zivote (ne nutne mezi nama dvema), tak ho to asi uz tak nebavilo. No, on ten jeho dobry kamarad ze stredni skoly me varoval. Rekl, ze Jack se vzdycky ke svym pritelkynim choval jako k hadrum, ale ja si myslela, ze to mne se nestane, ke mne se prece choval tehdy tak hezky! No a hadr jsem prece jen nikdy nebyla jen obcas takova uterka. smilies/smiley.gif

No a myslim, ze sama jsem se byt uplne nebala, nakonec jsem ho svym chovanim cilevedome provokovala k rozchodu. Ja jsem se jen nechtela rozejit z vlastni iniciativy, abych si pak, az pripadne nikoho jineho nenajdu, nemohla vycitat, ze jsem si to zavinila sama (to, ze jsem bez partnera).
červenec 28, 2008 14:34
Giussi : kolemjdoucí
Pořád dokola - to máš fakt takovou hrůzu z toho být pár měsíců (nebo let) sama?
červenec 28, 2008 15:13
Kolemjdouci : Giussi
Jezkovy voci, vzdyt jsem to ted v tom dodatku napsala, ze jsem se ani tak nebala zustat sama. Ja jsem se spis bala toho, ze kdybych uz nikoho dalsiho nenasla (a takove cerne myslenky ma skoro kazda), tak ze bych si vycitala, ze jsem ukoncila vztah, ktery mohl pokracovat a vyjit (tedy zcela nekriticky videno pres ruzove bryle).

A abych to jeste upresnila. Ja jsem se NIKDY nebala zustat NEJAKOU dobu sama, naopak to je velice prima. Ja jsem se vzdycky bala toho bubaka, ze uz si nikoho nenajdu a zustanu NAVZDY sama. Vim, ze to je strach docela nerealny, zvlaste, kdyz je zenska jeste dost mlada. Taky proto tady pisu tyhle clanky, aby i ostatni videli(y), ze to jde! No ale ten treba neopodstatneny strach tam proste byl a do dneska mi prijde dost hruza, zit bez partnera az do konce zivota, nemit ani deti a nikoho blizkeho.
červenec 28, 2008 16:38
Giussi : kolemjdoucí
já se jenom snažil naznačit, že při výběru potenciálního partnera bychom takovéto obavy měli vytěsnit z uvažování. Ale na druhou stranu mi dobře potvrzuješ některé moje názory, které se tady na kudlance setkaly s neúpochopením. Zejména pak moji teorii o nabídce a poptávce.....
červenec 29, 2008 07:20
no...asi to bude výchovou, nebo tak : alena puntíkovaná
já jsem si vždycky říkala, že na světě je deset miliard lidí, z čehož jsou polovina chlapi...takže to by bylo, aby se nějaký nenašel...a našel se vždycky....takže to se, kolmjdoucí, s tou nabídkou a poptávkou, dost přeceňuješ. Zas až taková vzácnost nejsi. smilies/cheesy.gif
červenec 29, 2008 09:53
... : bb
nevím kolik je Giussi, ale - není to zase tím věkem? nečtu toto vyprávění tak důkladně, mám totiž pocit, že už ho znám :-) ne že tohle by byl plagiát, ale mám 20ku dceru se spoustou kamarádek a taková rozsáhlá vyprávění A on, a pak, a ona, a my, ale on...atd. to je pořád dokola :-) ale ani známka nějakých obav z toho,že budou samy, bez chlapa - moje cácora měla od svých 17 asi 3, co si tak pamatuju - spolužák, hudební, chatař, fotbalista - takže 4. Teď je nějaký čásek, asi 3/4 roku, bez a nezdá se frustrovaná, lítá s partou, s kámoškama po všech čertech, z fesťáku na čundr, z čundru na vodu na lodě, z lodí na další fest, mezitím tak nějak bokem řeší školu, brigády, tak tak že ji odchytneme na grilovačku, tento týden si milostivě udělala čas na oběd se mnou (potřebuje nové plavky) a na letní kino se mnou, jejíma kamarádkama a jejich maminkou-mou známou. Ty holky se vůbec nezabývají tím, jestli někoho nastálo utrhnou či ne. Chození a věci s tím společné si už ozkoušely, kluci kolem nich krouží, takže se necítí méněcenné a nechtěné, jsou spokojené tak jak jsou a až se zamilují, tak se zamilují .
Takže si říkám, když to tak trochu čtu, že Giussi nemusí být žádná závislačka co neumí být sama se sebou, ale že přišla do usazovacího věku, kdy by ráda trvalé partnerství, rodinu a tak.
červenec 29, 2008 10:17
Alenko puntikovana : Giussi
No jo, ale ty kdyz jsi od toho sveho manzela odesla, tak jsi uz mela deti, takze sama jsi nebyla. Ono je neco jineho, kdyz jeste ani deti nemas a tahne ti na 30
červenec 29, 2008 14:33
bb (a ostatne i kolemjdouci) : Giussi
Ja jsem v prvnim dile psala, ze jsem jako hodne mlada (na gymplu a kratce po) byla dost nesmela, a tak jsem se k prvni opravdove znamosti dopracovala az ve 22, takze to je ten hlavni rozdil mezi mnou a Tvou dcerou. Dalsi rozdil je, ze dnes uz je jina doba. Tenkrat se me uz od 20 lidi ptali, kdy se budu vdavat! Takze tlak okoli taky prispival. Nikdy jsem si nepripadala menecenna nebo skareda, ale nikdy jsem taky neumela udelat ten prvni krok nebo jsem asi vseobecne neumela moc koketovat, tak mi vetsinou nezbyvalo, nez cekat na chlapa, aby se vyjadril jako prvni a to je nekdy zdlouhavy process.

Jinak s Danem jsem zacala chodit v tech 22, s Jackem shruba ve 26, takze kdyz se se mnou rozesel bylo mi uz tech 29 a ted mi vrtalo hlavou: Nez nekoho najdu uplynou mesice, mozna rok, i vic, nemusi hned ten prvni byt ten pravy. A i kdyby byl, nez se pozname a zjistime, ze se k sobe hodime, dalsi minimalne rok, spis dva. Takze to uz muzou byt klidne hned 4 roky, nez se muze zacit pracovat na detech a kdo vi, jestli se to podari hned. No a 29 plus 4 se rovna 33. Tak mi zvlaste vy, ktere tvrdite, ze deti po 35 uz ne, reknete, jak jsem to jako mela brat v klidu, ze je na svete tech x miliard chlapu a to by bylo, aby se nejakej nenasel pro me? Urcite se najde, ale co kdyz uz na deti bude pozde, az se konecne najde?
červenec 29, 2008 14:46
nojo, to más pravdu : alena puntíkovaná
já se rozváděla ve čtyřiadvaceti.
červenec 29, 2008 15:19
... : bb
Nedávej mě do jednoho pytle s kolemjdoucím:-) ode mne přece nezaznělo, že se bojíš samoty,že jsi závislá na partnerství apod., ale že tvoje pocity asi plynou z touhy založit rodinu. Takže jsem se trefila. No, Giussi, k těm dětem po 35 - já netvrdím, že ve 35 je na dítě nějaká stopka, naopak jsem psala, že pokud to dřív někomu prostě nevyšlo, tak proč ne. S čím jsem nesouhlasila v té diskuzi, na kterou asi trošku narážíš, je to, aby žena úmyslně odkládala dítě na 35 a později, kvůli kariéře a "užívání si života" (jakoby s dítětem všechen život skončil, jakoby smyslem naší existence bylo zůstat polovinu života svobodní bez závazků za barem nebo s batohem na čundru Číně), a nebo aby si ve 40 pořizovala mimino žena, která už odrostlé děti má, je obvykle po nepříjemném zlém rozvodu, vyléčil ji z toho mladý přítel a ona mu povije mimino. Mladý přítel obvykle po pár letech vystřízliví a zkušený, zmoudřelý a vyzrálejší odejde za novou láskou, přiměřenou jeho věku, která ocení jeho zkušenosti a vyzrálost. A ženě po 50 zůstanou oči pro pláč, menopauza a puberťák. Ale to není tvůj případ, tobě to prostě zatím nevyšlo.
červenec 31, 2008 10:35
bb : Giussi
Nevim, jestli si to jeste prectes, ale objevila jsem Tvuj komentar az dneska. Ja jsem Te nechtela hazet do pytle s kolemjdoucim. Jen ta prvni cast me reakce mela neco spolecneho s tim, co jsi psala o sve dceri. Teda srovnani toho, jake to bylo, kdyz mne bylo 20 a ted, kdyz je ji.

V podstate s Tebou souhlasim, ze by se deti nemeli odkladat, pokud je na ne prilezitost, jen aby si clovek uzil. S cim uz nesouhlasim je to, ze kdyz by clovek chtel a citil se na to, ze by si nemohl poridit jeste dalsi dite po 35 nebo tesne kolem 40. To je velmi individualni a zase se nemuzou vsichni hazet do jednoho pytle, jako ze je to spatne pro vsechny.
srpen 05, 2008 03:42
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]