O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...
Kontakty
Napište nám |
Poradna Kudlanky |
Právní poradna |
Související články
Přihlášení
Anketa
ZVLÁDLA JSEM TO! |
![]() |
![]() |
![]() |
Středa, 07 září 2022 | ||||
Strana 1 z 2 ![]()
Ale co, říkám si. Nedám se, přeci to nevzdám jen kvůli té zatrolené jazykové bariéře. S heslem všechno jde, jen se musí chtít, studuji látku denně přes půlnoc. Zároveň si dopředu překládám pár následujících kapitol a vše si ukládám do úhledných názorných tabulek, tabuleček, sloupků apod. Samozřejmě s barvičkami pro snadnější zapamatování si. Tak, jak nás to vlastně učili i ve škole.
Zvýraznit, podtrhnout a vše jde líp a rychleji. Vzhledem k tomu, že sedím ve třídě hned vedle lektorky, je ona tou první, kdo si všimne mých krásně zpracovaných poznámek a udělá chybu – začne mne před ostatními, byť s dobrým úmyslem, chválit: „To jste dělala v Excelu? Ten je ale dost náročný, viďte. Ale je to fakt super. To je nápad, s tím jsem se tu ještě nesetkala.“ Protože i ona si ráda věci zpracovává na PC, poprosí mne, zda bych jí některé taje mohla objasnit a zda by si něco ode mne mohla zkopírovat pro sebe. O přestávce si o všem povídáme. Snažím se dělat nenápadnou myš, které jsou poklony a chvály cizí.
Možná zrovna v tu chvíli u mne začíná pracovat pud sebezáchovy, kdo ví. Kdepak, v ten moment se naplňuje jedna předtucha: ve vzduchu přímo cítím nenávist a temno v duších.
V příštích dnech mi dávají ony tři Rakušačky sakra najevo, že jsem tu nežádána a nejen tu. Snad jeden příklad za všechny. O přestávce si platím v automatu, umístěném na chodbě, kapučíno a po vypití odhazuji kelímek do odpadové nádobky ve třídě. Ta nejstarší z klanu se do mne pustí „Co to tam házíte? Tam to nepatří! Copak jste nečetla na automatu, že se prázdné kelímky mají házet do koše u automatu?!” V ten moment mám pocit, že snad špatně rozumím a tak vyčkávám. „Vy jste mne snad neslyšela? Seberte to a dejte to tam, kam to patří!“ Vidím rudě, ale snažím se zachovat si chladnou hlavu. Srdce mi tepe 240 za minutu, ještě chvíli a hodím jí ten koš na hlavu. Naštěstí končí přestávka a vchází lektorka.
Během dalších dnů situace vrcholí. Během výuky musíme čas od času odpovídat na otázky a mně se stane, že párkrát nepochopím a špatně odpovím, či odpovím správně, leč německy splácáně, jak se dá … „No jistě, to jsou ti cizinci-přivandrovalci, zadarmo kursy a neumějí to, cha cha“, a jiné zlé věty.
|
< Předch. | Další > |
---|