O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZAMYŠLENÍ POLITICKÉ - A NEBIJTE MNE PDF Tisk E-mail
Úterý, 27 srpen 2019
Podotýkám, že nejsem volič ANO. Ale jen se tak zamýšlím, a snad byste měli i vy. Nemusíte se mnou souhlasit, jen se taky zamyslete. Říkám si, že jestli Babiš jednou odstoupí, tak ztratíme poslední možnost, jak se ekonomicky zvednout na úroveň našich západoevropských "přátel". Marasmus stranictví již tady byl.

 

 

 



A tak platíme ze svých daní politiky, pro něž je největším problémem Čapí hnízdo, kde nikdo nic neukradl; ale ano, „přiblížil si dotace“, tak jako každý podnikatelský subjekt. (Nehledě na to, že stále se ještě nic nedořešilo.) 

 

Kam nás přivedli politici z ODS, ČSSD, ČSL KDU a další jim podobní, je evidentní. Jsme už ve světovém systému jako rozvojová země... Země, která dřív vyráběla motocykly, auta, zemědělské a textilní stroje, lokomotivy, turbíny, tramvaje, elektrárny, cukrovary a jiná sofistikovaná zařízení. Politolog Fiala a podobní nás opravdu k prosperitě nepřivedou, přitom politici z ODS nejvíce „brali“. Tož tak...

 

Je ale velká škoda, že se podobný humbuk jako kolem čapáku nedělal například okolo církevních restitucí - odhady jsou o 50 miliard navíc - což je 1.000 x víc než „čapák“. Nebo okolo 43.000 bytů v Ostravě - OKD - při průměrné hodnotě okolo milionu za jeden (a to říkám schválně málo) to dělá 43 miliard - to je více jak 800 krát více. Celková ztráta státu z OKD je uváděná 100 miliard, což je 2.000 krát více.

 

A co solární  byznys, přátelé? Tam létá bilión, a to je 20.000 krát víc. Ano, je škoda, že se podobný humbuk nedělal taky okolo H systému, kde se podle zpráv  sdělovacích prostředků pozemky z konkurzu prodaly za 36 milionů, aby se vzápětí přeprodaly za více jak 1,2 miliardy; takže okamžitý vývar do kapsy je přes 1,1 miliardy - to je nějakých 3.000 procent.

 

To všechno si každý z nás může najít na internetu, stačí jen googlit. A našel jsem ještě tohle:

 

 

Náklady transformace 1991-2004 =  577 500 000 000 Kč

  

 


Výsledek obrázku pro zloděj pngNucená správa IPB                                            200 000 000 000 Kč
Chemapol                                                                16 900 000 000 Kč
Knižní velkoobchod Praha                                           21 000 000 Kč
Anex Cirrus, Kalouskovy padáky                           150 000 000 Kč
Modernizace tanku T72                                       13 000 000 000 Kč
Kasárna na náměstí Republiky                                400 000 000 Kč
Lehké topné oleje, LTO                                     100 000 000 000 Kč
Promopro, Vondra                                                       938 000 000 Kč
OpenCard                                                                      800 000 000 Kč
Zelená Praha                                                                250 000 000 Kč
Bezdrátová Praha                                                       390 000 000 Kč
Praha Olympijská                                                        70 000 000 Kč
Nova, arbitráž s CME                                          10 000 000 000 Kč
Kauza Český dům, nevýhodné pronájmy            26 000 000 Kč
Diag Human, zabavení majetku                       13 000 000 000 Kč
Mostecká uhelná                                                    3 200 000 000 Kč
OKD, nevýhodný prodej firmy                             5 700 000 000 Kč
OKD, následné tunelování                                 80 000 000 000 Kč
Gross, akcie, byty                                                    300 000 000 Kč
Internet do škol                                                                  884 000  Kč

 

 

Ano, tohle je už „staré“, já vím.

To bylo prošustrováno před patnácti léty.

 

Stálo by za to přepočítat ty „nové“ průšvihy...

 

IVAN

 

 

 


Komentáře (103)add feed
... : NČ
No, já myslím, že když to vezmou do ruky Piráti s Milionem chvilek, tak nás už konečně ta pravda a láska nemůže minout.
srpen 27, 2019 18:08
... : NČ - podotýkám, že jsem volič ANO
.
srpen 27, 2019 18:10
... : mila1
A co dobrého pro nás udělal Babiš? A k těm nákladům na transformaci- kdyby tady 40 let komunisti nedevastovali a nerozkrádali naši zem, nemusela but xmíněná transformace, která měla své chyby.
srpen 27, 2019 18:27
... : NČ
Nojo. Co jinýho, než to hodit na komunisty, když není argument.
Jenže komunisti tady nedevastujou a nerozkrádají 30 let! Nebo se mýlím, oni jako tady vládli dál a furt devastovali normalizační komunisti? Telička, Pavel, Tlustý … Nebo dneska tak bojovní antichartisti "Za nové tvůrčí činy ve jménu socializmu a míru" (Svěrák, Bartoška, Veškrnová, Vašáryová, …)?
Hele, Mílo, víš ty co? Bojuj- pokud ti libo - po boku s pubertálním nedoučeným farářem Minářem za návrat ODS, za jejich heslo "podřezat a vykrvit polovinu parlamentu" (který je ti blízký?), stejně jako Fialovi. Nebo snad za návrat KDU ČSL (k sudeťákům "drazí krajané")? Nebo TOP 09, s jejich trvalym krédem: "Společně s NATO napadneme Rusko, neboť není správný, aby velká a bohatá Sibiř patřila jen jednomu státu".
Mně se nelíbí ani jedno z toho. NIKDY!!! Jenže pak už nic jinýho na výběr není.
Všechny kecy o nějaký jiný variantě jsou jen KECY!
srpen 27, 2019 21:01
... : ivan***
Jen dotaz: takze je v poradku, ze byl nas stat tak obrovsky pri trasformaci okraden, protoze kdyz kradli komunisti, tak tedy muzou i ti vyse jmenovani.
Podle vas Milo, jedna zlodejna omlouva druhou?
Nezda se Vam to jako slusna demagogie?
srpen 27, 2019 22:01
... : Kimi
Moc výstižný článek, bych se klidně podepsala. Strany, které nevyhrály, nedělají nic jiného, jen jak se k moci dostat, nic jiného je nezajímá.
srpen 27, 2019 23:48
... : mia I
o politiku se nezajímám. Jen zmíním to, co už jsem tu kdysi psala. Andrej Babiš , na rozdíl od mnohých, žádný z podniků, které převzal neuzavřel, nerozprodal. Všude běží výroba. Proč trestně nestíhají Bakalu za byty v Ostravě? Proč nejdou po samolibém Klausovi, který udělil nehoráznou amnestii, na jejímž podkladě se smázly velké kauzy? To by si člověk ubíral moc energie, kdyby se nad tímhle měl pořád čertit. Moje kamarádka je taky velký bijec proti Babišovi, ale moc si chválí , jak teď může její manžel v důchodu více cestovat za vnoučaty, když je vlak a autobus levnější, že díky podnětu Babiše už tak nějak přechází. Když se sejdeme v naší minipartě, ve všem si sedneme, ale jak bychom řešily politiku, tak se neshodneme. A to jsme jen čtyři, jak se má potom shodnout tolik lidí?

Třicet let po listopadu, byly to krásné časy po revoluci. Ale taky si pamatuji , jak kousek od nás měl chalupu jeden pražský papaláš. Co aut odtud odvezlo nepohodlné materiály, náklad do Prahy na skartaci se točil víckrát. Kolik takového materiálu, který se skartoval, muselo být. A komunisté se svými kontakty a konexemi zakládali po listopadu firmy, stále o krok vepředu před těmi, kdo teprve s podnikáním začali.

Dani posílám Ti článek Zašlá sláva o Ringhofferech a máš v poště od minulého týdne ode mne Pražské toulky-náhrobek Westonie. Tak snad je využiješ, když Ti nebude do skoku a budeš potřebovat něco dát na Kudlu.
srpen 28, 2019 06:27
... : mila1
Ivan: spousta věcí se povedla. Jenom pořád nechápu,co dobrého přinesl našemu státu Babiš. Dělá nám svými kauzami jen ostudu.

srpen 28, 2019 06:49
... : Mikin4
Ono staci precist klasicky vykop "nejsem volic ANO, ale"... smilies/wink.gif
A pak ty obvykle reci obhajcu komunistickeho zrizeni o zemi, ktera vyrabela motocykly, auta, lokomotivy... Akorat chybi udaj o tom, coze to byly za vyrobky, kdo je kupoval a za jakou cenu?
Pietne bych vzpomenul posledniho roku zlocinne komunisticke diktatury, kdy nevetsi pritel Sovetsky svaz zacal pozadovat platby za ropu ve tvrdych valutach s dodatkem, ze ČSSR muze platit i zbozim, ale to zbozi musi byt "zapadni kvality". smilies/grin.gif
Podivne, ze autor clanku zapomnel napsat, jakym zpusobem chce Babis zemi pozvednout. Zato nezapomnel omlouvat zlodejny trestne stihaneho estebaka zlodejnami jinych.
A v diskusi pak na adresu Mily1 napsat: "Podle vas Milo, jedna zlodejna omlouva druhou? Nezda se Vam to jako slusna demagogie?"
Jo, slusna demagogie to je. Od autora jmenem Ivan. I neslusna... smilies/cry.gif
srpen 28, 2019 07:00
... : NČ
Hrdinskej počin nedoučenýho faráře, spočívající ve veřejnym roztrhání výtisku Ústavy, mi připomněl učitele z nějaký povídky Š plus G: "...a na důkaz své síly, zlomil učitel před celou třídou křídu".
srpen 28, 2019 07:02
... : Mikin4
Jen mala oprava tveho vyroku NČ:
"Nebo TOP 09, s jejich trvalym krédem: "Společně s NATO napadneme Rusko, neboť není správný, aby velká a bohatá Sibiř patřila jen jednomu státu" (slova krvavý Madly)."
TOP 09 nic takoveho neprohlasila. A pokud tou "krvavou Madlou" myslis nasi krajanku pani Albright, tak ta taky ne. smilies/wink.gif
srpen 28, 2019 07:06
... : NČ
TOP to neprohlásila, píšu, že je to její krédo. Řeznici Madlu ti hledat nebudu, vyhledej si sám, pokud už to ovšem z Googla nezmizelo, jako třeba zmizely některý výroky Havla.
Volizuju: "Některé výsledky mohly být odstraněny na základě právních předpisů EU o ochraně údajů."
srpen 28, 2019 07:26
... : Mikin4
NČ - takze nicim nepodlozene pomluvy. Myslel jsem si to.
srpen 28, 2019 07:34
... : NČ
Zrovna ty bys měl se slovy "já myslím", "myslel jsem si", zacházet nanejvejš obezřetně, radši vůbec.
srpen 28, 2019 07:40
... : mila1
Mikin4: taky jsem si všimla, že takoví ti trollové, co zamořují diskuze hlavně Novinek, začínají svá prohlášení úvodním "nejsem volič ANO, ale..." no a potom je to jak přes kopírák. To snad nemá ani cenu komentovat.
NČ: přestaň urážet lidi v diskuzi, patent na myšlení nemáš jen Ty.
srpen 28, 2019 08:26
... : ketrin
Mantra "nejsem volič ANO, ale..." je přesná rétorika koblihářů, když toho svého syčáka obhajují. Kdo hájí/volí toho estébáka, komouše, podvodníka a zloděje, je buďto tak mentálně nedostačivý, že nechápe o co u Babiše jde, anebo má zkrátka stejné amorální priority jako Babiš. Jak si někdo ještě dnes může myslet,že s Babišem máme šanci se ekonomicky zvednout, to je úkol pro nějakého záhadologa. S packalem, který nejenže v době konjunktury seká deficitní rozpočty, ale ještě rozfrcal všechny rezervy a teď se chystá na rezervy pojišťoven a podnikatelům zadrží nadměrné odpočty DPH 45 dní místo už tak dost dlouhých 30, atd.atd... - zkrátka už nemá kde brát na volební dárečky a nákup voličů.

Babiše nezajímá nic jiného než jeho vlastní prospěch, tzv.hnutí ANO vzniklo jako podnikatelský projekt na přeměnu státu v zázemí a základnu Babišovy firmy, Babiš koncentroval obrovskou moc a zrušil řadu nepsaných demokratických pravidel, především zásadu, že ekonomická, mediální a politická sféra musí být oddělené. Nakoupil média, která stvořila legendu o poctivém, čistém Andrejovi, který přichází vyčistit Augiášův chlív a prosťáčci mu na to skočili. Tzv.tradiční strany, kterým Babiš (a zde Ivan) nemůže přijít na jméno, vyznávají určité pevné hodnoty a principy, ANO nic takového nezná a nemá. Ideologii tam vytváří PR poradci, kteří sondují co na lidi zabere, a "velký vůdce" pak jen hraje naučenou roli - vrcholem trapnosti jsou pak dementní selfíčka na facebooku a Prchalovo každotýdenní čaulidi, což vše má dokládat, jak náš lidový miliardář tzv.maká pro lidi.

Skutečný Babiš je úplně jiná osoba, než to, co stvořili prchalovci a co předkládají veřejnosti, ale naštěstí ani všechny prachy světa, spin doktoři a učitelé češtiny a vystupování nedokážou úplně zakrýt, co je Babiš zač a občas ta jeho pravá tvář bezskrupulózního gaunera a lháře vykoukne, když se přestane ovládat.

Názorně jsme viděli jakoukoliv absenci pevných zásad ANO v době, kdy sestavovali vládu. Bylo jim úplně jedno jestli půjdou do koalice s pravicí, s levicí, s komunisty nebo nácky, hlavně když se pan velkouzenář prodere do vysněné premiérské funkce. Zároveň se za pochodu měnil i vlastní morální kodex ANO, který od morálky začal ustupovat, viz jeho trestní stíhání.

Babiš není žádný supermanažer ani schopný podnikatel, nic nevybudoval, je to obyčejný šmelinář vyškolený na principu rozkrádání (tehdy) socialistického majetku a ojebávání pravidel, viz nejnověji kauza fiktivní reklamy na Čapím Hnízdě, což už je též vyšetřováno policií a každý jiný by dávno seděl v koluzní vazbě. Bez dotací a investičních pobídek a daňových prázdnin by celý slavný Agrofert byl jen přebujelé JZD, co si na sebe nevydělá, a to se taky záhy ukáže.

Mohla bych tu o našem neschopném a charakterově vadném premiérovi psát ještě hodiny, ale jsem v práci, takže bohužel. Jeden zdroj za všecky - přečtěte si knihu novináře Jaroslava Kmenty Boss Babiš, tam je toho dost.


srpen 28, 2019 08:31
... : NČ
Velmi legrační příspěvek. Dost dobrý.
srpen 28, 2019 09:01
... : d@niela
Tak musím uznat, že od dřívějška jste se dost - díkybohu - umravnili smilies/grin.gif

Jak říkám, všechno, absolutně všechno se dá vyjádřit i slušnými slovy. No, ne každému se to ještě daří, jsou tu ještě příspěvky, které obsahují víc než přehršel jasnojasných nadávek, ale chápu - nemůžu chtít, abyste hned používali servítky...

Každý z nás má právo říct svůj názor.
srpen 28, 2019 09:29
... : *deeres*
6.6.2019 Sněmovna přijala usnesení, aby vláda dále stíhala chyby a trestné činy při převodu státního majetku. Zloději křičí:"Chyťte zloděje!" Samozřejmě je tím myšleno ne nás, ale ty z protistrany.

Nakonec to je stejně jenom takové populistické plácnutí do vody.

Policie a žalobci by museli znovu otevřít již zastavené případy a znovu všechno vyšetřovat, to samozřejmě podle tehdy platících zákonů, které si privatizační zloději dokázali v korupčním prostředí upravit na míru.
srpen 28, 2019 09:57
... : NČ
Podstatný ovšem je, Deer, že za to můžou komunisti a samozřejmě Putin a jeho hybridní hrozby, proti kterejm musíme ročně vynakládat 40 až 60 miliard korun.

Jinak ovšem furt trvá můj, dneska už skoro dávnej, dotaz: "Kdo je ten pravdivej a spravedlivej, kterýho bych měl volit?" Proč nikde od těch spravedlivých nenacházím konkrétní odpověď, koho chtějí? Jméno, jména, ale skutečně těch, kteří vůbec můžou mít nějakou šanci ve volbách uspět.

Možná ani nejsem takovej idiot, jak vypadám, abych neměl výtky k Babišovi a Zemanovi. Výtek k nim oběma mám plnej kýbl. Mám oči, uši a snad i mozek, takže vnímám i bez toho, aby mi nějakej trapnej chudáček Kmenta vnucoval, co si musím myslet. Proč mi teda Kmenta, když už mě má za blba, neřekne současně, koho teda, když ne Babiše a Zemana??? Proč Milionáři chvilek při trhání ústavy ječej, koho nechtějí, ale NIKDY neřeknou, koho chtějí? Nelze přeci říct: "nechci nikoho, protože všichni jsou lumpi." Někdo to bude určitě, tak funguje systém. Tak koho teda vzývají po náměstích, když zrovna netrhaj ústavu? Kdo je to ten jejich, kterej není lump? Skutečně ten pubertální nedoučenej farář? Pro chvilkaře mám blbou zprávu, že Havel už skutečně nepřipadá v úvahu, i když budou stokrát ječet "Ať žije".

Proč se od těch superinteligentních pokaždý jen dozvim, že, jestliže volím Babiše a Zemana, jsem nevzdělanej kretén, buran?
Ale proč mi nikdo z nich neřekne, koho teda mám volit, abych nebyl buran a kretén? A hlavně, PROČ ho mám volit.
srpen 28, 2019 11:10
... : *deeres*
Osobně jsem z politiky zhnusena. Pokud dojde ke změně, tak jenom k horšímu a není to tím, že jsme ti malí blbí Čecháčkové, jak se nám leckdo a někteří i z našich řad snaží namluvit. V současnosti se to na nás sype ze Západu a my stále ještě odoláváme těm liberálním dobrodějům. Slovensko je už jejich, nejdřív lichvář Kiska, teď neziskovka krásná Zuza.
Už to nebude dlouho trvat a doroste nová generace s výplachem mozku, není náhoda, že na středních a už i základních školách se pořádají zkušební volby. Stačí se podívat, kdo vítězí u středoškoláků. Do dětí to různé neziskovky a ČT v pořadech pro prcky, pere už od mateřských školek. Hezky pomaloučku se přepisuje historie, nakonec se stane faktem, že 2.sv.v. vlastně rozpoutalo Československo. Být vlastencem je hanba. Jourová to řekla jasně, ona nepracuje pro svojí zem,která jí delegovala a kterou by měla zastupovat, ale pro EU. Všichni se staneme jednou pouze občany EU, jenom my poněkud druhořadými.
srpen 28, 2019 11:31
... : *deeres*
... : NČ - podotýkám, že jsem volič ANO
srpen 27, 2019 18:10


XXXXXXXXXXX

... : mila1
Mikin4: taky jsem si všimla, že takoví ti trollové, co zamořují diskuze hlavně Novinek, začínají svá prohlášení úvodním "nejsem volič ANO, ale..." no a potom je to jak přes kopírák. To snad nemá ani cenu komentovat.

Plzeňský kraj má největší výskyt radonu v Čechách.
srpen 28, 2019 11:35
... : doktor
Panenko skákavá,to je den..... !
srpen 28, 2019 11:55
... : mila1
deeres: jsem ráda, že lidi jako Ty, s Tvým pojetím a výkladem současného politického dění, nemají přístup na školy a vliv na děti. O tom přepisování historie - o to se pokusila soudružka Semelová, naštěstí už ji ze školských rad odvolali.. smilies/smiley.gif
srpen 28, 2019 12:58
... : *deeres*
Já ne, Klaus mladší ano a je jich takových víc. Já měla kliku na učitele, trampy a někdejší Sokoly a ti se netajili se svými politickými názory i když ani v šedesátých letech je nikde nevykřikovali nahlas. Oni stejně jako moji rodiče a další příbuzní válku a poválečné období zažili na vlastní kůži.
Ono je tak jednoduché neznat historii,nenamáhat si mozek, ignorovat fakta a spoléhat se na emoce a táhnout se zpovykovaným davem.

srpen 28, 2019 13:30
... : toulavejV
ketrin, jsi úplně mimo . . .
když vyhraju volby a vyhraju je o tři koňské délky před ostatními, je NORMÁLNÍ být premiérem, to je ta pevná zásada ANO, kterou kupodivu tradiční strany, plné zásad, neuznaly. Babiš je SCHOPNÝ podnikatel a pozná se to podle majetku. Pokud máš dnes miliardu Kč a před tím jsi měl méně, není lepšího důkazu. Pokud jde o dotace a investiční pobídky a daňové prázdniny, NIC z toho si Babiš nevymyslel a neprohlasoval, proto je hloupé mu to vyčítat! když jenom využívá nastavené prostředí, nic amorálního.

V době konjunktury NENÍ státní rozpočet ČR s příjmy ve výši 1 465,3 mld. Kč, výdaji 1505,3 mld. Kč a deficitem 40 mld. Kč žádná katastrofa, ale je naopak VELMI ÚSPĚŠNÝ, když podle Ministerstva financí, kterému není proč nevěřit, saldo veřejných financí dosáhne v roce 2018 přebytku 1,6% HDP, pro rok 2019 pak předpovídá přebytek 1%. Tento stav řadí Českou republiku mezi 3 země v Evropské unii s nejvyššími přebytky veřejných financí. Adekvátně se bude vyvíjet i zadlužení veřejných financí. V letošním roce očekáváme pokles výše zadlužení na 33 % HDP, přičemž příští rok by měla klesnout pod 32 % HDP. TOHLE je totiž ten ukazatel úspěšnosti hospodaření státu! Ne nějaký zanedbatelný schodek pod 3% příjmů, který byl na pokrytí zvýšení důchodů o 900 Kč, platů státních zaměstnanců, výstavbu dopravy apod. A tradiční strany to samozřejmě musí vědět, tak hloupí lidé v nich nebudou. Pokud ale své ovečky přesvědčují, že deficit 40 mld. Kč je katastrofa, svědčí to o jejich buď naprostém diletantismu a nebo, což si myslím já, nekonečném pokrytectví . . .
srpen 28, 2019 13:42
... : Mikin4
No, vinu komunistu kterou zde nekdo nakousnul snad rozebirat nemusime, ta nepochybne existuje. Co ti zlocinci 40 let kazili, to se za 30 let napravit neda. A nebylo to jen zivotni prostredi a ekonomika. Pan Havel spravne rekl, ze nejvetsi skody byly napachany v mysleni lidi. To, ze jsou jeste dnes na nejvyssich mistech byvaly komunista a alkoholik, ktery svou zemi otevrene prodava Rusku a Cine a byvaly estebak a komunista, to je jen ostuda a potvrzeni Havlovych slov. Stejne jako fakt, ze ma do skolstvi pristup nekdo jako Semelova, nebo ze v parlamentu sedi esenbacka mlaticka Ondracek. Kdyz po padu komunistu neprobehla obdoba nemecke denacifikace, pomuze doufejme vymena generaci. Mladym ktere potkavam jsou jak se zda uchylky jako je rasismus, homofobie, nebo dokonce tendence volit stalinisticke dedecky zcela cizi. smilies/wink.gif
Co se Babise tyce, trefila hrebik na hlavicku Ketrin. Varovny signal pro vsechny mel zaznit, kdyz ten pan zakoupil dva nejvetsi deniky v republice. To by proste melo byt v demokraticke zemi naproste tabu a melo by to byt posuzovano jako pomaly nastup diktatury. A o tom ze ten clovek ziskal to co ziskal zlodejnami, svedci mimo jine i rust jeho majetku od nastupu do funkce.
Takze jak dal? Podle me - prestat volit stare struktury a populisty s jejich lacinymi sliby a spinavyma rukama. Vybrat si nejakou prodemokratickou stranu a zacit v ni neco delat. Dokud neni pozde. Kdyz si dokazali slusneho prezidenta dvakrat po sobe zvolit Slovaci, proc ne udajne vyspelejsi Cesi?
srpen 28, 2019 17:12
... : NČ
Tohle už je fakt jen prostata. Chtěl jsem jen jasnou odpověď na zcela konkrétní otázku po konkrétních, existujících jménech, s aspoň trochu reálnou šancí na úspěch.
A odpověď teda zní: "Vybrat si nejakou prodemokratickou stranu a zacit v ni neco delat". No to se z toho teda po***u.
A tak je to vždycky, je-li dotázán pravdoláskař, chvilkař. Víte vy co? Běžte do *****e!
srpen 28, 2019 18:29
... : kyttka
NČ, nikdo ti přece nemůže říct, koho máš volit. Může ti říct, koho volí on a jeho důvody proč. Ale i to je zbytečný, protože jeho důvody mohou být pro tebe naprosto neakceptovatelný. Že když se mi něco nelíbí, tak začnu něco dělat pro to, aby se to změnilo, není zas až tak blbej nápad. Furt lepší, než jen nadávat. Příklad je náš starosta. Šel do toho a je úžasnej a ves jen kvete. V týhle zemi bude dobře, až lidi zas začnou hledat co je spojuje.
srpen 28, 2019 19:17
... : marty
NČ, to se fakt nedá. Jedině mě utěšuje, že sám demagog si neuvědomuje, že je demagogem. A stále má potřebu zahlcovat svoje okolí ideologickejma moudrama vyčtenýma někde ze svazáckých stanov, který akorát aplikuje opačným směrem. Jinak slovník úplně stejnej.
Dál se v zachování slušnosti nevyjadřuju.
srpen 28, 2019 19:48
... : Mikin4
No dobre NČ, kdyz jinak nedas tak poradim... Vyber treba Piraty nebo Top 09. Tam je spousta slusnejch lidi a zadni byvali estabaci, mlaticky z Narodni tridy, nebo rusti posluhove. No a proze se ti tam nejspis nebude vsechno zamlouvat, muzes se jako clen pokusit neco zmenit. Netvrdim ze se to povede, ale treba pomuzes dobre veci a zcela urcite sam sobe.
Rozhodne ti to pomuze vic, nez kdyz budes dal zurit a urazet ucastniky internetovych diskusi.
srpen 28, 2019 19:54
... : Mikin4
Kyttko, uplny souhlas. Muj kamarad a ucitel matematiky Sandy Silver nam jednou v hospode oznamil, ze se mu ruzne veci v posledni dobe prestavaji libit. Ze opusti dobre placene misto a bude kandidovat na poslance. Divali jsme se na to dost skepticky, ale on se tim poslancem fakt stal a snazil se pak probudit k zivotu jednu skomirajici stranu. Skutecny sok nastal o 4 roky pozdeji, kdy se stal yukonskym premierem. smilies/cool.gif
Nadavat u piva jsme mohli v dobach diktatury, kdy jina moznost nebyla. Ted je to prinejmensim zbytecne a rekl bych, ze i hloupe...
srpen 28, 2019 20:09
... : kyttka
Mikine, no a já právě nechci za 25 let sedět a jen nadávat. Řekla bych, že po letech dřiny a starostí mám teď super život. Po ekonomický stránce se mám super, nikdy bych ani nevěřila, že budu vydělávat tolik. A zároveň jsem hrozně smutná, protože moje dítko jako největší zážitek z měsíce v Kanadě nemá Niagara Falls nebo Marineland nebo Toronto, ale pocit z lidí. Že se usmívají, že spolu mluví, že si pomáhají a i k němu, "buranovi z východu", jsou uctiví a ochotní okamžitě pomoct. Tož tak. A pokud se novou předsedkyní TOP 09 stane paní Pekarová Adamová, začne to pro mne být strana hodná diskuze, i když volit budu jinak.
srpen 28, 2019 20:21
... : Mikin4
Mluvis me z duse, kyttko. Me se v Cesku pri kazdorocnich navstevach porad libi a mam tam spoustu kamaradu, ale to o cem mluvis si vzdycky pri navratu do Kanady a jeste vic k nam na sever znovu uvedomim. Kdyz se na me usmeje a zacne se mnou mluvit prvni neznamej clovek. Nebo kdyz zvednu kapotu u auta a vsichni brzdi a nabizeji pomoc... smilies/smiley.gif
srpen 28, 2019 20:40
... : mila1
Mikine,kyttko,díky. Já jsem taky spokojená s tím, co žiju. A vím,že je to díky revoluci 89. Že se lidi začali posuzovat podle toho,co umí a ne podle toho,zda jsou ve straně. A třeba se u nás lidi taky začnou na sebe usmívat. Chce to čas.

srpen 28, 2019 21:05
... : NČ
I já znám pár lidí, kteří chtěli něco změnit a dali se do partají. Dva z nich po několika letech znechuceně vystoupili. Jeden, kterej byl odolnej a nedal se znechutit ani zastrašit a dostal se až na kandidátku s šancí stát se poslancem, skončil u policejních výslechů s hrozbama vazby, po udání od dvou feťáků(!!!), kteří "se doslechli", že uplácí nepřizpůsobivou komunitu k volbě jeho partaje a jeho jména. Nakonec se všechno ukázalo jako vymyšlenej drb, on ale měl zkažený dva roky života mnoha výslechama a neustále hrozící vazbou. On už i ví, kdo to na něj celý nalíčil. S politikou samozřejmě skončil, s tím, že už nikdy!
Pokud si někdo naivně myslí, že slušnej člověk může bez sprostých podrazů dosáhnout až toho stopadesátitisícovýho poslaneckýho koryta, tak je, velmi mírně řečeno, trouba.
Dál už mě to nebaví.
srpen 29, 2019 04:41
... : ketrin
Toulavej,
samozřejmě že ANO vyhrálo volby a má právo mít premiéra - ale proč tím premiérem musí být zrovna trestně stíhaný, vydíratelný týpek s temnou minulostí, bez lustračního osvědčení?! Tím se akorát zase jen potvrzuje, že celé ANO je jen one man show k ovládnutí státního aparátu a ošéfování Babišových starých i novějších průserů.
Gross zalhal o milionu na byt a odstoupil, Kocourek nebo jak se jmenoval si zašil před rozvodem nějaký milion - odstoupil, Topolánka vyfotili s lobbisty v Toskánsku - skončil, Nečas skákal jak pískala jeho domina - skončil. Všechny tyhle věci jsou v porovnání s tím, co má na hrbu Babiš, jako dětské hovínko v porovnání s vagonem hnoje, a Babiš je pořád premiérem, dosazuje si všude svoje loajální podržtašky, likviduje svou obchodní konkurenci, je v kolosálním střetu zájmů, protože je zároveň pobírač, rozdělovač i kontrolní orgán (skrze své lidi) dotací.
Co se týče výše deficitu, je to věc názoru. Sám Babiš ovšem v roce snad 2014 ? - už přesně nevím - vyprávěl, jak kdyby mu někdo přinesl deficitní rozpočet, tak ho vyhodí. A hle, nevyhodil ani sám sebe jako ministra financí, ani tu mastnou tlamu, přitom jejich kouzlení s čísly, aby jim to vycházelo tak, jak potřebují prezentovat, popisuje i NKÚ. Daleko horší než deficit je ovšem výhled do budoucna, slibovaná důchodová reforma nikde, pravicové vlády se aspoň o něco pokusily - Babiš všecko zrušil, ale sám s ničím nepřišel. Jeho politika je po mně potopa, rozdat úplatečky voličům, aby mu to ještě znova hodili, aby nešel sedět.
srpen 29, 2019 06:28
... : mia I
kdyby nešel Babiš do politiky, nikoho by nezajímalo jeho podnikání, tak jako se nic nešetří v případě mnoha dalších.

Proč nikdo ze zde diskutujících nevadí třeba Zdeněk Bakala?
Třicet let po revoluci a lidi pořád čekají někoho lepšího? To těch třicet let nestačilo ?

Stejně jako Nč , znám konkrétního člověka, který se dostal do politiky a hodně lidí mu to přálo, vzdělaný, moudrý člověk, jen za komunistů nemohl dělat to , na co schopnosti měl, nad ním byl mladší kolega s rudou knížkou.
A pak, když byl pán po revoluci zvolen , tak za ním přišli nějací lidé, aby rezignoval, že ten a ten člověk má pár let do důchodu a potřebuje to někde doklepat.

srpen 29, 2019 06:54
... : mia I
místo nikdo má být nikomu
srpen 29, 2019 06:55
... : NČ
"proč tím premiérem musí být zrovna trestně stíhaný …."? Protože, pokud sis nevšimla, tak lidi nevolili ANO! Lidi volili Babiše!
Jistěže všechny ty KECY o tom, že ANO jo, vyhrálo volby a my jsme demokrati, ale to ANO nesmí bejt s Babišem, jsou jen pokrytecký žvásty. Každej ví, že bez Babiše přestává ANO existovat. A o to taky trpaslíkům jde, o nic jinýho.
"Jo, bramborovou kaši, tu mám rád, ale nesmí bejt z brambor".
srpen 29, 2019 07:06
... : Mikin4
Mia I. Asi tak - kdyby nesel Babis do politiky, tak by si zdaleka tolik nenakradl. A kdyby prece jen ano, tak by uz davno sedel.
Diskutujici ten pan zajima, protoze je to premier.
srpen 29, 2019 07:09
... : Mikin4
Ketrin, to jsi napsala presne. Cele ANO je one man show zalozena na ochranu Vudce pomoci jim dosazenych darebaku. Pozorovat neco takoveho je drsna podivana i z druhe strany oceanu. :-
srpen 29, 2019 07:16
... : mila1
mia1: pokud vím, tak proběhlo dost soudů s Bakalou ohledně bytů OKD a ostatního. Takže bych případ Bakala nechala na rozhodnutí soudů. A proč Bakala tolik lidí nezajímá jako Babiš? Protože nešel jako Babiš do politiky. Myslíš si, že Babiš šel do politiky proto, aby nám bylo lépe? Tak to určitě ne. Je to obchodník a podnikatel a za vším hledá jenom svoje zájmy. A asi mu nestačilo nosit igelitky do Strakovky, tak to chtěl celé řídit sám. Sám si přidělovat dotace, určovat daně, likvidovat přes Finanční správu nepohodlné podniky atd. A takový ten argument, co tady padá, že on na rozdíl od jiných velkých podnikatelů nepřevedl své firmy do daňových rájů, ale má je tady, je lehko napadnutelný - v daňových rájích by nepobíral dotace, což je alfa a omega úspěchu jeho "podnikání".
srpen 29, 2019 07:32
... : toulavejV
Ketrin, máš evidentně mezery v paměti

Tak zaprvé, ANO vyhrálo volby s velkým náskokem a ptát se, proč si vybralo kohokoliv z jejich řad za premiéra, do toho nikomu nic není, neboť je to jenom jejich věc!!!

Topolánek neodstoupil, protože byl v Toskánsku, ale protože jeho vládě byla vyslovena ve sněmovně nedůvěra!
Gross raději odstoupil, protože zjevně lhal o původu peněz na svůj byt, aby se v tom dál nikdo nešťoural.
Kocourek odstoupil, když sám přiznal minimálně nečestné jednání vůči své ženě.

Nečas sám odstoupil po zásahu prokurátora a manévrech policie na Úřadu vlády, kdy se mluvilo o spiknutí, desítkách kilogramů zlata zřejmě z korupce a podobně, což psychicky nezvládl i když se nakonec, jak víme, nic z toho neprokázalo.
Byl to legálně provedený puč justice a nikdo za to není ani vyšetřován, o odvolání pana prokurátora Ištvana a jeho trestním stíhání nemluvě.

A čeho se dopustil premiér Babiš – je trestně stíhán za machinace s dotacemi, na které neměl nárok.

Tak si to rozeberme - trestně stíhaný je každý, na koho někdo podá trestní oznámení. To se může stát každému, z jakéhokoliv i malicherného důvodu.
Proto tohle, jako důvod k odstoupení , je nepřijatelné! Snadno se to dá zneužít v politickém boji zbavit se lehce protivníka.
Střet zájmů byl známý dávno před volbami všem a volby ukázaly, že se našel dostatečný počet voličů, kterým to naprosto nevadí a akceptují ho, když jim výměnou poskytne naději na lepší správu státu, než dělali všichni před ním. A to se děje!


Přestože i já mám mnoho zásadních výhrad k vládnutí současné vlády, vidím i posun dopředu. Zvyšování životní úrovně nemůže nikdo popřít. Snižování dluhu veřejných financí vzhledem k HDP taky ne. To není věc názoru, to je skutečnost!
Minimální nezaměstnanost, nepřijímání ilegálních migrantů z islámských zemí např., to jsou pro mě velké plusy. Ve srovnání s tím vzletné rádoby moralistické řeči Babišových oponentů jsou jenom kecy.

Neříkám, že je Babiš čistý jako lilie, určitě ne, ostatně jako VĚTŠINA podnikatelů a lidí obecně!

Tuhle jsem měnil dvě kola na autě. Všechno fungovalo perfektně, pánové odvedli perfektní práci, rychle, slušná cena, naprostá spokojenost. Jenom nějaké potvrzení o platbě chybělo . . . platí se pouze hotově, nic přes banku a kreditku.
srpen 29, 2019 08:10
... : toulavejV
A nakonec – to obvinění Babiše, že záměrně podváděl, se prostě nedá dokázat, to se vsadím. A pokud se něco nedá dokázat, musí ho soud osvobodit pro nedostatek důkazů. Nedá se odsoudit jen na základě toho, že si něco myslím. Babiš je prostě rozenej šéf, kterej ve vládě udělal pořádek. A takovýho člověka každej stát v čele potřebuje. Takovej je i Trump – ten se ti určitě taky nelíbí :-).

Důchodová reforma není, protože je vláda menšinová! Chápeš, že pro ni se musí najít dostatečně velká většina, aby byla dlouhodobě udržitelná. A ta se pořád ještě nenašla. Nenašla ji ani žádná předchozí vláda. Ta reforma Nečase byla k smíchu, žádnou reformou nebyla! Druhý pilíř byl nastaven pro minimální procento pracujících, pro které to bylo výhodné, takže o žádný druhý pilíř se ve skutečnosti nejednalo, byl zbytečný, jen pro několik procent, ne pro většinu populace. No a Babiš nemá ministerstvo práce, které to má v náplni.

Možná je pro tebe zvýšení důchodů o 200 Kč navíc nad zákonem požadovanou mez úplatek, stejně jako zvýšení platů zdravotních sester nebo učitelů či kuchařek ve školních jídelnách, to jsi holka ale úplně vedle. Ti všichni nemají nijak vysoký příjem a za úplatek to tak může považovat jenom opravdový hlupák . . . až budeš sama jednou v důchodu, sama to poznáš . . .
srpen 29, 2019 08:14
... : NČ
Jen krátce, Toulavej:
Nemá smysl, vyvracet fanatikovi jeho víru. Protože nic jinýho, než slepá víra, podložená nenávistí, to není.
srpen 29, 2019 09:20
... : mila1
toulavej: to je taková snůška polopravd a demagogie, co jsi sem napsal, že musím reagovat.
Tak třeba - nepřijímání uprchlíků. Podívejme se na to, jak se to vyvíjelo. Babiš o tom jen kecá a přišel k hotovému. Stal se premiérem v prosinci 2017. To už největší migrační krize pominula. Ta byla v roce 2015 a tehdy se pořád mluvilo o kvotach. Naše reprezentace, v čele se Sobotkou, kvoty vždy odmítala. Takže když začal Babiš působit jako premiér, tak už byla situace zcela jiná, ale on nezapomněl prodat těm jednodušším voličům to, že to zařídil on.
Zvyšování životní úrovně - Babiš naskočil do vládnutí v době, kdy ekonomika šlapala, takže to se mu rozdávalo.. Jsem zvědavá, až přijde recese, na koho to hodí.
A Tvoje pasáž o trestním stíhání, no tak to je opravdu jen k smíchu.
srpen 29, 2019 09:23
... : mila1
Ale jedno musím Babišovi - má perfektní průzkum veřejného mínění. Přesně ví, co říct, aby na to lidi skočili. A to, že má v týmu Marka Prchala, je asi nejchytřejší počin v jeho podnikání.
srpen 29, 2019 09:29
... : ketrin
Důchodová reforma není, protože je vláda menšinová! Chápeš, že pro ni se musí najít dostatečně velká většina, aby byla dlouhodobě udržitelná
Toulavej, děláš si srandu? Babiš žádnou důch.reformu NEPŘEDLOŽIL, přestože to sliboval.
s menšinovou vládou to nemá nic společného, jakýkoliv rozumný návrh by opozice podpořila, což bylo mnohokrát ve Sněmovně řečeno. Jenže vláda neudělala nic, protože je to nepopulární, víme? Babiš pokládá za reformu to, že důchodcům přidá 200,-nad rámec zákonné valorizace, jenže obratem jim z druhé kapsy vytáhne bratru 2000,- (zdražování), takže reálně mají bohužel míň.

Minimální nezaměstnanost, nepřijímání ilegálních migrantů z islámských zemí např., to jsou pro mě velké plusy. Ve srovnání s tím vzletné rádoby moralistické řeči Babišových oponentů jsou jenom kecy.
O hospodářský růst se Babiš nijak nezasloužil, ten se mu přihodil a má prostě kliku, že v konjunktuře vládne. Výběr daní, HDP atd. by taky měly být vzhledem k fázi hosp.cyklu daleko vyšší, což opět konstatuje ve své zprávě NEZÁVISLÝ NKÚ.

Ty vidíš zlepšení, já ne - zdravotnictví (chybějí už prakticky všichni ambulantní specialisti, o přetížení personálu ve špitálech ani nemluvě), sociální služby začnou propouštět, protože nemají peníze na péči o ty nejslabší (zato na nesmyslné slevy na vlaky se vyhazují miliardy - to jsou mimochodem ty úplatky voličům, že jo), chybí učitelé, o zavírání malých provozoven všeho druhu, což je hodně znát na venkově a v malých městech v důsledku šikanování malých podnikatelů už se mi ani nechce psát.

Živnostníkům se nasadila psí hlava, která navíc musí mít obojek ve formě on line sledování a který si sami živnostníci ještě zaplatí,protože v tomto případě stát přenesl náklady na kontrolu přímo na podnikatele. A ruku v ruce s tím přišly restrikce a trestání ze strany státu nikoliv za to, že někdo chce obcházet své daňové povinnosti, ale za administrativní pochybení nebo za banální chyby zaměstnanců drakonické pokuty.

To, že je premiér trestně stíhán a že má na krku audity EU kvůli neoprávněně pobíraným dotacím v řádu stovek milionů z evropských fondů, to jsou podle vás příznivců AB vzletné moralistické kecy. No, koneckonců tím něco sdělujete sami o sobě.

srpen 29, 2019 10:02
... : mia I
milo já si vůbec nemyslím, že šel Babiš do politiky proto, aby nám bylo lépe, to mne dost podceňuješ. Z naivity jsem dávno vyrostla. A vím, že pokud se chci mít lépe, je to jenom na mně. Zrovna tak si ale myslím, že pokud chceme něco změnit, je nejlépe začít u sebe. A tím se řídím. Spousta lidí vč. mých známých má plnou pusu kritiky, ale pro druhé neudělají ani co by se za nehet malíčku vešlo, zadarmo už vůbec.

Druhá věc je, jestli jsem já velký pesimista, když vidím že za třicet let zpátky se tu našlo nepatrně slušných politiků. Já se vnímám jako realista.

A kde ti křiklouni a protestující proti Babišovi chtějí ty slušné lidi výměnou za Babiše a současné politiky vzít?

Jsou slepí, naivní nebo jaký termín použít, když nevidí, že třicet let byla dost dlouhá doba na to, aby se ukázalo, že v téhle zemi takoví lidé nejsou a pokud ano, do politiky prostě nejdou a nebo nemají šanci se tam udržet. a ještě jedna věc Milo, pořád se spousta lidí rozčiluje kvůli Zemanovi, Babišovi a kdo ví komu ještě.
Nemělo by lidi zároveň zneklidňovat to , že třetina lidí na politiku rezignuje?
srpen 29, 2019 10:28
... : mila1
mio, máš pravdu, že je alarmující, že třetina lidí na politiku rezignuje. Pak ale tahle třetina nemá právo cokoli kritizovat.
Kde vzít slušné politiky? Já bych řekla, že skoro všichni předsedové demokratických stran, které jsou nyní v opozici, by úřad premiéra zastávali daleko lépe než současný. Mám ale pocit, že českého voliče nezajímá slušnost politika, ta je pro něj směšná - viz posměšky na profesora Fialu. Daleko víc je přitahuje hulvátství a "tah na branku" našeho premiéra. Třeba v dnešní IDNES je zase super článek o tom, jak ČSSD vlastně nechtěla nikdy z vlády odejít a jak celou tu krizi kolem výměny ministra kultury způsobila sama.. Tomu říkám demagogie.
srpen 29, 2019 10:49
... : mia I
já pohnutky cizích lidí nezkoumám, ani mě jejich pohnutky až tak nezajímají. Chtěli jsme demokracii, máme demokracii a jestliže většina lidí hlasuje pro toho či onoho politika, já to respektuji. Já s tím problém nemám. Co mi ale vadí, když mne někdo začne poučovat či kritizovat za můj názor. Případně takoví ti osvícenci, kteří druhé chtějí navést na správnou cestu, samozřejmě tu jejich jedinou.

Pro můj uplynulý život bylo málo podstatné, kdo byl zrovna u moci po r. 1989. A tak to myslím bude i v budoucnu. Samozřejmě mi není jedno , v čem budou žít moje děti a vnoučata. Ale můj boj už to není, to musí vybojovat už jiná generace než ta moje. Ale tady je problém. Lidé zlhostejněli, nemám ráda paušalizování, ale je to tak. Vidím to i u nás v obci, my starší, co jsme plno věcí dávali do kupy, jsme zestárli a z těch mladších , aby obrazně řečeno hledal klacíkem takové, kteří mají o něco zájem. O cokoliv co zlepší život kolem nás - kultura, brigády, politika,.. Společnost je rozdělená, ukazují to volby i v sousedních zemích. Možná budu někomu připadat jako pesimista, ale já osobně se vidím spíš jako realista. Zvenčí žádné změny nečekám, jaký si život udělám, takový ho budu mít.

srpen 29, 2019 11:17
... : Mikin4
K tomu neustalemu pripominani ze byl nekdo zvolen v demokratickych volbach bych si dovolil podotknout, ze v demokratickych volbach byli kdysi zvoleni i Dolfik, nebo treba Klema. A ze zaplat panubohu maji obcane demokraticke zeme pravo sve politiky nejen kritizovat, ale v pripade ze se jedna o zlodeje ci jine darebaky i demonstrovat ci pozadovat jejich odstoupeni.
Jinak se me libi, ze se zde az na jednu vyjimku diskutuje slusne.
srpen 29, 2019 14:47
... : mia I
což to nikdo nikomu nebere, že má právo demonstrovat. Někdy mám pocit, že když jde o to se proti někomu vymezovat, tak v tom jsme my Češi docela mistři. Ale co dál? Těch třicet let po sametu mne naučilo , že po lumpovi přijde jinej lump. A že někteří Češi než hodinu dělat něco , kde se musí zapojit i hlava a ruce , budou raději pět hodin stát na Letné nebo Václavku, hubou to jde lépe a nedá to tolik námahy.
srpen 29, 2019 15:14
... : NČ
No, když už je řeč o Hitlerovi (oblíbený téma demagogů), tak nejblíž k němu teď u nás má nedoučenej fráterník v hnědý košili, hystericky trhající ústavu, a jeho uřvaní soukmenovci.
srpen 29, 2019 17:13
... : mila1
No já jsem na Letné nebyla, ale jsem ráda, že si spousta lidí udělala čas. Je potřeba dávat najevo, že ta komedie, co nám předvádí premiér s prezidentam, není lidem lhostejná.
A přirovnávat Mináře k Adolfovi jen proto, že nosí béžové kalhoty.. smilies/smiley.gif Ale NČ si holt v tomto libuje.
srpen 29, 2019 17:54
... : kyttka
Když on někdo Mikulášovi řekl, že mu tahle barva jako zrzkovi prostě sluší. Kdyby nosil zelenou, která nám zrzavým taky sluší, tak by byl ekoterorista. Kdyby modrou, tak pravicovej pták, kdyby červenou, tak komouš a kdyby lila nebo růžovou, tak buzna. V bílej by si hrál na čistýho a v černej by vyvolával v lidech blbou náladu. A teď, babo, raď.
srpen 29, 2019 18:12
... : NČ
Pro pomalejc chápající: Není to o košili ani o kalhotách.
srpen 29, 2019 18:14
... : Mikin4
Rekl bych, ze o svou vlast maji zajem prave ti lide kteri nebyli lini zvednout zadky a jit proti zlodejnam a zlu demonstrovat. A kterych bylo tolik, ze nestacil Vaclavak a muselo se jit ne Letnou. Klobouk dolu.
Jak rekl Masaryk - kdyby takzvani hodni lide nebyli lenosi, zlych by nebylo.
srpen 29, 2019 18:16
... : Mikin4
Milo 1, neda me to vzpomenout na jakousi demonstraci proti NATO poradanou pred par lety, na kterou prislo jen asi 120 lidi. A to organizatori vypravili zdarma vlak z Ostravy - Poruby. smilies/grin.gif
srpen 29, 2019 18:19
... : kyttka
NČ, já fakt pomalu chápu, viď. Aspoň pomalu a ne vůbec. Tak proč tu barvu košile poněkolikáté ty sám zmiňuješ? Vždyť o barvě košile to přece není. To je jako když se jedna moje kolegyně - podřízená v nějaký rozpravě kdesi na netu vyjádřila na Mikulášovu adresu slovy : Ty zm.de zrzavej. Musela jsem se tomu smát, hrozně. Páč já jsem zrzka od přírody, ona to honí chemií. Samozřejmě jsem to ani na netu ani v reálu nekomentoval.
srpen 29, 2019 18:27
... : NČ
Proč? Protože nejde o soukromej dýchánek, ale o veřejný vystupování a zrovna tahle barva má u řečníka k davu svou nepěknou symboliku. Tak proto. Nelíbí se mi to.
Ale v porovnání s celým hystericky agresívním vystupováním, je to oblečení skutečně bezvýznamej detail.
srpen 29, 2019 19:30
... : *deeres*
https://military.estranky.cz/fotoalbum/stavajici-sbirka/kosile-hitlerjugend.--.html

Náhoda? Spíš provokace.
Není to jenom barva,ale i okopírovaný střih (stojáček, poloviční léga na zapínání, polodlouhý rukáv zakončený manžetou s knoflíky) a stejné hnědé knoflíky.
srpen 29, 2019 20:53
... : Mikin4
No, ke starymu Dolfovi a jeho boys se v ceske politice daji mnohem snadneji prirovnat uplne jini pani. Tomiem zacinaje, pres Konvicku...
srpen 29, 2019 23:25
... : ketrin
NČ, deeres, zbláznili jste se už úplně, nebo co? Nemáte argumenty, tak řešíte oblečení?
Ještě by to chtělo zjistit, jestli Minář nebo jeho rodiče třeba nemají doma na zahradě německého ovčáka, oblíbenou to rasu Hitlera.
srpen 30, 2019 06:23
... : mila1
ketrin, je vidět, že jsi tady hodně dlouho nebyla...
srpen 30, 2019 07:46
... : *deeres*
Ano, zbláznili, Minář, Roll i Fiala jsou kámoši Posselta.
Na pódium své demonstrace na Letné přivítali hned v úvodu římsko-katolického jáhna se slovy, že přichází ze Sudet. Sudety? Co to asi tak je za území, pouze nacistická vymyšlenost, historicky nic takového neexistuje.

https://cms.parlamentnilisty.cz/edition_files/uploaded-images/9c37e546-ee09-4ee0-bdef-bec95f3291c3.jpg

https://cms.parlamentnilisty.cz/edition_files/uploaded-images/d19ca72f-7bd2-4413-95bb-a61df255fa89.jpg
srpen 30, 2019 10:27
... : *deeres*
https://www.youtube.com/watch?v=2yWaOzx7_EM

Němci se svých údajných nároků nikdy nevzdají a pomalu polehounku zatínají drápky. Pouhých šest dní před demonstrací na Letné došlo k prolomení Benešových dekretů, když Odvolací Krajský soud v Hradci Králové potvrdil restituční nárok rodu Walderode v hodnotě 3mld. na vydání panství na Turnovsku.
Podle odpůrců vydání majetku byl Walderode ve wehrmachtu, požádal o říšskoněmecké občanství, patřil mezi členy Sudetoněmecké strany Konrada Henleina a měl řídící funkci v brněnské Zbrojovce.

Jo, slyším trávu růst a tak mne vůbec nepřekvapí, když Šéf sudetských Němců Bernd Posselt počítá s tím, že se sjezd jeho sdružení v příštích letech poprvé uskuteční v České republice, nejlépe v Brně. Tak si Brňáci připravte oslavné placky a praporky.
srpen 30, 2019 10:37
... : kyttka
Každopádně nejpozději v pondělí se dozvíme, zda se z trestně stíhaného stane obžalovaný. P
srpen 30, 2019 10:50
... : kyttka
A 4.9.se u soudu projednává občanská žaloba jedné paní, která po Babišově vystoupení loni v létě, kdy tvrdil, že ti demonstranti před sněmovnou jsou zaplacení, na něj podala žalobu pro pomluvu a chce stejně veřejnou omluvu, jako bylo jeho prohlášení ve zprávách na Nově. Tak si asi ve středu po noční udělám výlet do Prahy...
srpen 30, 2019 10:57
... : *deeres*
Proč Beneš vydal svoje dekrety?
Tak tohle zdůvodnění bylo na pamětní bronzové desce v Českém Krumlově na nádvoří hotelu Růže u bysty dr.Edvarda Beneše. Na počest vrchnímu veliteli jí instalovsl vděční veteráni II. SVĚTOVÉ VÁLKY
Bysta je nyní v majetku Koh-i-nooru Hardmuth, který je v současnosti v likvidaci. Deska byla sejmuta protože nápis vyvolával nevoli ze strany německy hovořících sousedů a spolků a už nebyla instalována. Jak jsme hezky korektní:-)

14.12.1945 Beneš o svých dekretech
"Přijde brzo chvíle, kdy tito viníci se budou před sebou samými a před světem
očišťovat s toho, co v těchto letech napáchali.
A budou tomu sami věřit, až tyto své nové lži budou přednášet. Říkal jsem
při jiných příležitostech, že máme všecko zaznamenat a povědět to, co jsme zažili
ve svých vězeních a koncentračních táborech.
Ne snad jen proto, abyste nám všem řekli o svém trápení, ale proto,
abyste se znovu mohli bránit, až onizačnou s tou svou "očišťovací" kampaní.
Že začnou - o tom buďte přesvědčeni. A konečně přijdou opět, aby od očištění
přešli k útoku. Bude to nová reakce, která opět spojí útok na pokrok sociální, s útokem
na naší svobodu národní a lidskou.

Já jsem se sice zbláznila, mnozí z vás ale ztratili paměť. Kamaráčoft s Němci nám nikdy nic dobrého nepřinesl.
srpen 30, 2019 10:57
... : mila1
Kyttka: v pondělí by se mělo o žalobě rozhodnout, ale nejsem si jistá, zda se to dozvíme my..
srpen 30, 2019 11:10
... : kyttka
Někdy se už fakt těším, až doroste ta generace dětí narozených po roce 2000. Ty už budou řešit přítomnost a budoucnost a z minulosti si ponesou jenom: Ne komunismu, nacizmu a ta církev by se taky občas mohla uklidnit.
srpen 30, 2019 11:15
... : NČ
Neřešim oblečení, jen se podivuju, proč. (srpen 29, 2019 19:30)
srpen 30, 2019 11:43
... : kyttka
Milo jedničko, myslíš, že by o tom veřejnost záměrně nebyla informována? Já se to tedy určitě dozvím. Jsou jen tři možnosti. Jsem zvědavá, jaká z nich to bude.
srpen 30, 2019 11:43
... : mila1
kyttka: jak bys rozuměla tomuhle?
Server Seznam Zprávy ve čtvrtek napsal, že lhůtu státní zástupci prodlužovat nebudou, dozorující žalobce Jaroslav Šaroch by tak podle webu měl rozhodnout během čtvrtečního dne. Cimbala to nepotvrdil. “Lze předpokládat, že v pondělí by mohla být zveřejněna informace,” řekl Cimbala. Doplnil, že pokud by rozhodnutí padlo, nebude zatím státní zastupitelství sdělovat jeho obsah.

srpen 30, 2019 11:47
... : mila1
takže z toho jsem usoudila, že se v pondělí dozvíme, že rozhodnutí padlo, ale jaké bylo, to budou vědět jen ti trestně stíhaní.... nebo se mýlím..?
srpen 30, 2019 11:48
... : mia I
já si jen furt říkám, kde chtějí odpůrci Babiše čestné a schopné politiky brát? když se zamyslím, kolik ministrů zdravotnictví se u nás vystřídalo po revoluci, schválně jsem seznam zkopírovala https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_ministrů_zdravotnictví_České_republiky všichni měli plnou pusu novot a plánů.. Kromě toho byli někteří zapletení do závažných kauz Martin Bojar, Marie Součková Diag Human , David Rath je všeobecně známý, Tomáš Julínek co si pamatuji byl také dost kontroverzní osoba. Odešli, kauzy se spláchly, karavana jede dál. Takhle bych mohla zkopírovat premiéry, ministry financí...
srpen 30, 2019 11:52
... : NČ
Ještě skutr Cikrt.....
srpen 30, 2019 11:55
... : kyttka
Milo, já pevně doufám, že se mýlíš a dozvíme se to.
srpen 30, 2019 12:06
... : mila1
kyttka: no jen připomínám, že když úřad v Černošicích znovu rozhodoval o střetu zájmů Babiše, tak uveřejnili jen, že bylo rozhodnuto, ale jak bylo rozhodnuto, se dalo vyvodit jen z toho, že se Babiš proti tomu odvolal.... :-
srpen 30, 2019 12:27
... : NČ
No, jak to tak čtu, tak vy přece už dávno VÍTE, že kradl, neboli, jak se s oblibou píše "nás okradl". Vy to víte a k tomu žádnej soud nepotřebujete.
Už jen čekáte, jestli věc poběží spravedlivě (tedy podle vaší pravdy), nebo jestli řízení dopadne ve prospěch Babiše (tedy bude podle vás zkorumpovaný). Protože vy už od samýho začátku víte, kde je pravda.
srpen 30, 2019 12:43
... : kyttka
Velice se mýlíš, NČ, my to nevíme. Aspoň já teda opravdu nevím. Co vím, tak to, že v civilizovaných zemím odstupují politici jen pro podezření. Já budu velmi ráda, když se Babišova kauza bude projednávat u soudu a pořád ještě věřím ve spravedlivou justici v naší zemi. No a když odsouzen nebude, nebo bude návrh na obžalobu zamítnut pro nedostatek důkazů, tak prima, já to vezmu jako jako fakt. Ale zároveň budu dělat všechno pro to, aby jeho onemanparty už v příštích volbách nevyhrála. A nebudu kydat hnůj na něj, ale říkat, co maj v programu jiný strany a jak svoje sliby podržujou.
srpen 30, 2019 12:57
... : NČ
Třeba se velice mýlím, Kytičko. Ale nemýlím se docela určitě v tom, že pokud neznám fakta, skutečný fakta, z obou stran, nemůžu soudit! Jen jsem vaši neomylnou pravdu vypozoroval z vašich rozhodných a předem vědoucích reakcí.
Takže prostě nevím. Co ale vim třeba stoprocentně, že jsem velmi pečlivě proštudoval zprávu Olafa a nenašel v ní ani zmínku o Babišovym provinění. Zato ČT jich zřejmě našla desítky, ovšem, nikdy neřekla konkrétně jaký a kde. NIKDY TO NEŘEKLA!!! Jen plytkej blábol na úrovni blábolů "filozofa" Kroupy, že ze zprávy jaksi vyplývá vina. Proč, kde, jak, to už je zbytečný, protože tupá masa, lůza, nepotřebuje zdůvodňovat. Tý stačí věřit, jen aby mohla hulákat "pověste ho vejš, ať se houpá".
Takže bych to celý nechal na žalující straně - st. zastupitelství a na žalovaný straně - Babišových advokátech. A nakonec na soudech, který rozhodnou, která strana je přesvědčila. Tak to mám já, já si počkám.
Ovšem pravdoláskaři a chvilkaři, ti nepotřebujou čekat, protože oni vědí!

srpen 30, 2019 14:27
... : Lila
Pane NČ, chtěla bych říci, že s vámi naprosto souhlasím, ale myslím, že je to marné, je to marné, je to marné vysvětlovat něco těm, co to nikdy nepřijmou....Rovněž se mi líbí příspěvky, které píše toulavej a deeres. Vy jste mě dojal tou vaší kočičkou, která vám chybí .... :-), takže si myslím, že nejste takový tvrďas, jak občas vytváříte dojem :-).
srpen 30, 2019 17:21
... : Mikin4
No jasne, na Babise se i po tom vsem co se na neho provalilo a po vsech jeho snahach marit vysetrovani budeme do posledni chvile divat jako na nevinatko. Ale napriklad pani profesorku Albright na zaklade pomluv z ruskejch webu oznacime za "krvavou Madlu" a vsechny okolo s jinym nazorem budeme s krvavyma ocima urazet a posilat do *****e. :-
srpen 30, 2019 21:31
... : NČ
Seš muj krásnej beruška.
srpen 31, 2019 06:47
... : NČ
Lilo, tvrďas/netvrďas. Já strašně nenávidím lidskou hloupost a lidskou závist. A právě na těchhle dvou odporných lidských vlastnostech je celá kampaň Antibabiš založená.

Nojo. Po číče se mi skutečně občas stejská, ale zpátky už bych ji nechtěl ani zanic. Do městskýho činžáku už NIKDY žádný živý zvíře!
srpen 31, 2019 07:12
... : Mikin4
Von clovek, ktery z anonymity internetu soustavne urazi lidi s jinym nazorem nemusi byt zrovna tvrdas. Vetsinou to byva presne naopak.
Jo a Ketrin se nejmenuje ani Káča, ani Kateřina. Je to proste jeji nick a nepripada me o nic vznosnejsi nez deeres, NČ, nebo Mikin.
srpen 31, 2019 18:36
... : mila1
Já taky nenávidím hloupost - Babišových voličů. Nebo mi jich je lito?
srpen 31, 2019 19:01
... : mia I
já si tak zase říkám, že leckdy někteří tvrdí, že se mají tak dobře jako se nikdy neměli. A zároveň mají titíž lidé nutkavou potřebu demonstrovat. A ti co se mají hůře , občas si zabrblají, tak zrovna ti by demonstrovat nešli.
srpen 31, 2019 20:02
... : Mikin4
To co Mio I pises ma svou logiku. Pilni, chytri a podnikavi lide se maji v demokracii dobre jako se nikdy nemeli a jsou proto ochotni pro svobodu a demokracii neco delat. Treba demonstrovat. Zatimco lini, hloupi a neschopni, kteri se maji spatne, budou radeji sedet na zadku a brblat.
září 01, 2019 03:02
... : mia I
pak ovšem nechápu, kde ti pilní, chytří, podnikaví jsou, když se například nedaří v některých obcích naplnit kandidátky ve volbách do Obecních zastupitelstev.
září 01, 2019 06:52
... : mia I
myslím tím, proč se ti pilní, podnikaví a chytří neangažují ve svém bydlišti.
září 01, 2019 06:57
... : NČ
Ty můj kvítku medový, to se nikdo nedoví. Ví jen jukón, ale ten nic nepoví.
září 01, 2019 09:35
... : Mikin4
To mio nevim. Nejspis znechucenim z politiky. Ale takova je tusim situace na obou stranach.
Ja jen navazal na tvou myslenku... smilies/wink.gif
září 01, 2019 15:07
... : NČ
Hm. Skutečná odpověď EXPERTA, ZNALCE!
Otázka ale je o jeden krok předtím: Proč jsou znechuceni? Ty jistě víš, že z Putina a z jeho hybridních hrozeb, takže si svý "navazování" můžeš klidně **********
září 01, 2019 15:31
... : Mikin4
Ono bude NČ tech duvodu vic. Treba zlodejsky premier, Rusum a Cinanum posluhujici prezident, zlocinnemu ruskemu generalissimovi kvety davajici mluvcacek... Vis co? Ja ti radeji necham zazpivat od hezkejch holek. smilies/wink.gif
https://www.youtube.com/watch?v=cbU1kSPW0G8
září 01, 2019 16:32
... : *deeres*
Přehodnotit vztahy s Ruskem
„Jsme v Evropě, pokud nevybudujeme nové vztahy s Ruskem, zůstaneme v napětí, se zmrazeným konfliktem a důsledky studené války. Musíme naše vztahy znovu hluboce přehodnotit a vybudovat je znovu,“ prohlásil Macron.
Francouzský lídr také věří, že partnerství s Ruskou federací je nutné pro vytvoření nové evropské architektury důvěry a bezpečnosti. Odstrkování Ruska od Evropy považuje za obrovskou strategickou chybu, která může vést k tomu, že Evropa nadále zůstane strategickou scénou odporu Moskvy a Washingtonu.
„Obrození evropské civilizace nelze dosáhnout bez hlubokého přehodnocení vztahů s Ruskem,“
Prezident Macron ještě před zahájením vyjednávání vyjádřil naději, že Rusko a EU vytvoří novou bezpečnostní architekturu.


To je teda, rusofil jedna smilies/cry.gif
září 01, 2019 18:31
... : Mikin4
No, nevim proc ma nekdo takovou potrebu namisto vlastnich nazoru kopirovat z kontextu vytrzene pasaze z rusackych webu, ale budiz. :-
Ze Evropa potrebuje dobre vztahy s Ruskem je snad jasne. Jedine co stoji v ceste je (kromne Putinova potlacovani opozice a vrazdeni novinaru) je jeho zakerna agresivita vuci sousedum. Okupace casti Ukrajiny, Osetie, Abchazie a vychodu Moldavie. Plus kradez Krymu. Tedy prakticky stejna taktika, jakou zvolil vuci Sudetum a Rakousku a zbytku Evropy Hitler.
Ostudou Ceske republiky je zradny prezident, ktery by byvalemu kagebakovi nejradeji vsechno odpustil a jeste podekoval. Coz bohuzel plati i o slabochovi v Bilem dome.
Ze mezi ne pan Macron nepatri, to dokazal tenhle pan behem summitu G7 behem oficialni vecere, kdy Trumpovi na jeho opakovane zadosti o znovuprijeti Ruske federace spolecne s ostatnimi leadery demokratickych zemi rozhodne oponoval. Takze zadny dalsi Milos Zeman.
Jinak se deeres tesim na pokracovani diskuse. Ale zkus napsat konecne neco sama... smilies/wink.gif
září 01, 2019 19:37
... : *deeres*
To jako vážně? Nikdy jsi tady ode mne nic nečetl? Asi ne, protože umím jenom kopirovat smilies/grin.gif
Kolář je blbec, který v Dejvicích jenom rozpoutává vášně. Těžko se dá oddiskutovat, že nás Rudá Armáda osvobodila, v Praze to byl Koněv, v Brně Malinovskij a nebýt toho, že dokázali skopčáky porazit, tak s největší pravděpodobností, bychom se my dva ani nenarodili.
Když Macron se culí a pochlebuje Putinovi, tak je to v pořádku, když Zeman se snaží, aby nesmyslnou protisovětskou politikou se nezpřetrhaly obchodní svazky, tak je to zrádce.
A představ si, že já zase za zrádce považují prezidenta, který se omluvil Němcům. Polsko a Řecko stále od Němců požadují válečné reparace, dostanou sice kulový, ale alespoň se jim neomlouvají a nelezou do zadele, jako naši politici. My nic nechceme, nám přece nic nedluží, my přece dlužíme jim, když jsme je odsud vyhnali.Přitom Německo nám dluží na reparacích 15 miliard, ale vymáhat nic nebudeme, protože by to narušilo důvěru v Evropě.
září 01, 2019 20:11
... : Mikin4
No deeres, tech zkopirovanych textu (navic bez udani zdroje) mas jak rikaji bratri Slovaci "neurekom". Ale kdyz te to bavi...
Marsal Konev byla stalinisticka zruda, ktera velela i krvavemu potlaceni madarskeho protikomunistickeho povstani. Pomnik obycejneho vojaka by nikdo nenicil, ani nesprejoval. V Brne jeden stoji primo ve stredu mesta.
Soucasny prezident je zradce. To jakym zpusobem kope za sovety (tvuj omyl) smilies/smiley.gif ve veci sankci, ve veci Temelina, ve veci deportace ruskeho hackera a v dalsich, to mluvi za vse.
No a co se pana prezidenta Havla tyce, ten sedel v dobe kdy spousta jinych kolaborovala se sovetskymi okupanty 3x a hezky dlouho ve velice drsnem vezeni. A omluvit se lidem, kteri byli bez ohledu na to jestli kolaborovali nebo ne vykopani ze zeme svych predku, to neni zadna zrada. Zradou bylo drive zminene posluhovani okupantum. At uz nacistickych, nebo komunistickych. Stejna pakaz... smilies/cry.gif
září 01, 2019 22:47
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]