O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZEMSKÝ RÁJ TO NA POHLED … PDF Tisk E-mail
Úterý, 02 duben 2019
Výsledek obrázku pro sklářská ulice předlice pngPřed zhruba třičtvrtě rokem nechal ústecký magistrát na své náklady vyklidit vnitroblok ve Sklářské ulici ve čtvrti Předlice. Odpad byl jedním z původců rozsáhlé epidemie žloutenky ve městě. Více než tisíc tun odpadu tam vyhazovali místní řadu let a nepořádek sahal místy až do pětimetrové výšky. Odvoz stál 3,5 milionu korun. Úklid trval přibližně měsíc a zmizelo odsud zhruba tisíc tun odpadu.

 

 

 

 

 

V současné době se však vše opakuje, protože “místní” znovu na dvoře vrší použité pleny, hračky, oblečení i svou tělesnou potřebu. Ven oknem vyhazují vše, co mají doma.

 

Související obrázek

 

 

Vršící se odpadky, potkani velcí jako čivavy.  Co to je za lidi (jestli vůbec slovo "lidi" to vyjadřuje přesně)? Copak je normální házet odpad všude okolo sebe?

 

Související obrázek

 

 

 

Čerpají dávky, nepracují, jsou tam celodenně a nemají ani základní hygienické návyky. Každý, kdo do vnitrobloku domů ve Sklářské ulici vstoupí a chce se odtud dostat ve zdraví, musí koukat pod nohy, ale i do oken. To proto, zda z nich zrovna neletí něco „voňavého“ nebo ostrého a těžkého.

 

Hlídka tam sice občas dojíždí, během její přítomnost si tu nikdo nic nedovolí. Ale v tomto prostředí a s takovou skladbou obyvatel není šance to uhlídat. Velká část místních jsou Romové, kteří se sem nastěhovali ze Slovenska v 90. letech minulého století.

 

Výsledek obrázku pro Předlice Sklářská ulice

 

 

Uklízet vnitroblok podruhé se už ovšem město nechystá. Minimálně do doby, než zase začne hrozit nějaké veřejné ohrožení.

 

 

Výsledek obrázku pro sklářská ulice předlice

 

 

Jen pro smutnou „zajímavost“: před šesti lety v domě zahynula žena - matka dvou dětí, když se na ní zřítily stropy. A to jen proto, že z nich sběrači kovů ukradli železné traverzy.

 

Mj. už měsíc je město Ústí nad Labem a přilehlé Trmice bezdoplatkovou zónou. Znamená to, že se tu nevyplácejí doplatky na bydlení nově příchozím obyvatelům. Ústecký magistrát se vyhlášením bezdoplatkové zóny snaží zamezit příchodu dalších nepřizpůsobivých a migraci těch, kteří už v Ústí bydlí. Omezení vyplácení doplatků už v kraji zavedli i v Mostě, Děčíně, Bílině či Litvínově, vždy ale jen v konkrétně vymezených lokalitách.

 

Problém ale je, jak tyto lidi přimět, aby nebyli společnosti totálně na obtíž. Za porevoluční dobu si zvykli na bezpracnou existenci, a odnaučit je to bude dost těžké. Nehledě na pokřik různých za to placených lidskoprávních organizací. 

 

 

d@niela

 

 

Komentáře (56)add feed
... : Míša šíša
Velká část místních jsou Romové, kteří se sem nastěhovali ze Slovenska

No fuuuj, Daní, jak můžeš být tak genderově nekorektní?? Nejen že jsi urazila Romy, ale dokonce i bratry Slováky. Já to vidím tak na 3 roky nepodmíněnně.
smilies/grin.gif

Mimochodem, co říkáte na novou slovenskou prezidentku? Řečeno slovy klasika: je to taková milá holka...
duben 02, 2019 05:45
... : NČ
Chyba a současně neřešitelnej problém je už přímo v otázce: "Jak tyto lidi přimět …". Nejsou to lidi!
duben 02, 2019 06:26
... : NČ
Chyba a současně neřešitelnej problém je už přímo v otázce: "Jak tyto lidi přimět …". Nejsou to lidi!
duben 02, 2019 06:26
... : Michal
,jak je nazvat a neurazit zvířata? Měl bych návrh, pamětníci si vzpomenou na televizní pořad o jídelní etiketě, kde autor použil termín "nezvíře". To je mysllím ono.
duben 02, 2019 07:27
... : mamča
Všechny, co uvádějí jinou národnost než Českou, důkladně proklepnout. Většina Rómů uváděla při sčítání lidu národnost Slovenskou. Takže Slovákům odebrat veškeré dávky, ať si o ně zažádají na Slovensku, a ono by se nám to protřídilo.
Kdo nezažil soužití s Cikány (nově Rómy), nepochopí.

duben 02, 2019 08:35
... : *deeres*
Punťatá byla rozená ústečačka. Vzpomeňte si, jak Ála psala vzpomínky na své dětství, prožité ještě v krásném Krásném Březně. Z toho tam už nezbylo nic. Měla jsem i jednu tetu a její potomky, co bydleli v Mojžíři a Neštěmicích. I jim , kdyby ještě žili, by zůstali jenom krásné vzpomínky.
Uplynulo dvacet let od hysterie nad plotem v Matiční ulici. Z blbého plotu se stal symbol rasizmu a máklí aktivisti nám dělali ostudu po celé Evropě pro nedodržování lidských práv.
Domky starousedlíků se okamžitě staly neprodejnými, plot postavený v roce 1999 stál celý měsíc a půl. Pak si aktivisté vydupali jeho zbourání. Některé domky starousedlíků město vykoupilo.
Stav rok 2015: V jednom z vykoupených domků je nízkoprahový klub organizace Člověk v tísni, další má soukromého majitele a třetí město zatím marně nabízí k prodeji. Domy bývalé ubytovny jsou pusté a zavalené odpadky.
Stav rok 2018smilies/tongue.gifoslední obyvatelé se z domů odstěhovali v roce 2011 a po neúspěšném odkoupení investory byly bytovky určené k demolici. Tu ale už nikdo nerealizoval. V místě tak zůstaly pouze vybydlené domy, které nahání hrůzu.

Kocáb se přesunul do Janova a Mostu hájit lidská práva a bojovat za humanitu. To by byl veřejný ochránce lidských práv jak vyšitý. Naštěstí to zatím nikoho nenapadlo.
duben 02, 2019 09:13
... : *deeres*
Nová slovenská prezidentka? Myslím, že si Slováci nadělali do holínek. Opět stejný scénář. Mohutná reklama pro někoho, kdo dobře vypadá a umí i trochu mluvit,někdy i stahovat králíky, se zčistajasna odkudsi vynoří a jenom se můžeme dohadovat, co z něj nakonec vypadne. Stejně tak se můžeme jenom dohadovat, kdo asi ten mediální vichr za ní platil a co si od toho onen mecenáš slibuje.
duben 02, 2019 09:19
... : mila1
Když už přišla řeč na prezidenty. Jak pana Kisku, tak paní Čaputovou Slovákům závidím. Nemusejí se za svého prezidenta stydět jako já.
duben 02, 2019 11:45
... : *deeres*
Také Slováci žijící trvale v Praze se radují z volby prezidentky. Já mám zase naději, že konečně odtáhnou všichni ti Feničové zpátky domů na Slovensko, když teď kráčí vpřed mílovými kroky do světlé budoucnosti, na rozdíl od nás, zpátečnických Čechů. Už nám to natřeli Eurem a teď i volbou Čaputové.

Na filantropa Kisku už vyplavalo, že se živil jako lichvář. Prezident, který bojoval proti korupci a podvodům, byl vyšetřován policií pro krácení daně.
Môže vôbec politik svoje záujmy takto prelínať s biznisom?
Oficiálne môžu verejní činitelia vlastniť firmy, ale nemôžu ich riadiť, teda byť v nich manažérmi či konateľmi. Kiska si aj po získaní postu prezidenta nechal podiely v niektorých firmách, napríklad má mať spolupodiel v nebankovke v Česku.
Predtým pôsobil aj v nebankových spoločnostiach na Slovensku. Podľa mnohých súdnych verdiktov mali Kiskove nebankovky v zmluvách neprimerané sankcie, ktoré v prípade neplatenia dlh rýchlo zvyšovali. Súdy viaceré zmluvy označili za neplatné. Niektorí oklamaní klienti nebankoviek sa obrátili aj na Kisku, ale nápravy sa nedočkali

Ne, nepsal to aeronet. smilies/wink.gif
duben 02, 2019 12:28
... : Míša šíša
Z dnešního "Macka": Slovenský prezident Kiska při nástupu do funkce sliboval změnu. Změnu nyní slibuje i nová prezidentka Čaputová.
Z toho tedy logicky vyplývá, že vychvalovaný prezident Kiska těžce zklamal…


smilies/kiss.gif
duben 02, 2019 12:45
... : doktor
Drazí přátelé kudlankářky a kudlankáři -

a ve všem máte pravdu,ale má to jeden háček - NEŽIJETE ZDE !

Vybydlené celé čtvrti,tam kde ještě "bydlí",

jsou metrové vrstvy odpadků všeho druhu i lidské výkaly.

Prostě hnůj a nepředstavitelný smrad a semeniště nakažlivých nemocí.

Tak nás, co to musíme snášet mějte rádi.

Ahoj.

duben 02, 2019 13:01
... : Iris
Nezlobte se milé stálé kudlanky, nerozumím vám. Sotva novou prezidentku zvolili, už ji kritizujete. Zatímco na našeho pana prezidenta jste stále hrdé (hrdí) a nenajdete na něm smítko? Ten kolotoč, na kterém se včera i s ochrankou svezl, jsem včera celý den považovala za malinko nejapný apríl. Ale on se asi opravdu svezl - tak to mě podržte, v čem spatřujete současné kvality této hlavy státu?
Milo - závidím jim a nejen to, uvažuji o stěhování smilies/wink.gif
duben 02, 2019 13:42
... : mia I
koukám na Jojce na pořad V siedmom nebi, dříve Sedmé nebe. Neříkám, že se mi líbí formát pořadu. Pomáhá se tam lidem v těžkých životních situacích, pro které pomoc někdo vysnil. A to co tam lze vidět odpovídá leckdy životu před 50 lety. Za kolik tam mj. musí žít invalidé a matky pečující o invalidní děti je těžko uvěřitelné.

Dcera byla před cca 2 měsíci v Bratislavě, říkala, že už nikdy. Ceny jako ve Vídni, úroveň služeb tomu naprosto neodpovídá. Bratislava i v centru špinavá, zanedbaná. Neteř z dovolené na Slovensku ten samý pocit. A co cikánské vesnice na východě, chatrče, kam není radno vstupovat.

Kdyby tam bylo tak dobře, nepohrnou se Slováci do Čech a že jich tu je. Naopak tomu je nesrovnatelně méně, Češi se na Slovensko nehrnou.
duben 02, 2019 14:24
... : *deeres*
Iris,nekritizuji, zatím není co, protože se nová slovenská prezidentka vynořila z neznáma. Ale pochybnosti tu jsou, stejný scénář mělo zvolení prezidenta Francie a dnes?
Při naší volbě prezidenta se dala zvolit varianta blbá a ještě blbější. Už v prvním kole na Slovensku to bylo stejné. Něco o tom říká volební účast, Slováci se většinově na volbu vykašlali a ti, co šli k volbám ,zvolili hezkou tvářičku. Otázkou je jestli zrovna tohle je kvalifikací na funkci prezidenta.
duben 02, 2019 15:49
... : d@niela
Jak jsem tak při psaní tohoto článku četla všechno možné dostupné, tak můžu jen konstatovat, že když se nic nezměnilo za posledních 500 let, co tady naši milí "nepřizpůsobiví" spoluobčasné s námi vegetují, tak se nezmění zase nic.

Jen se zas po nějaké době po nich bude uklízet, protože se zas rozjede žloutenka a další choroby z bordelu.

Doposavad nikdo - ze zodpovědných - nevymyslel a hlavně neudělal nic, co by situaci vyřešilo.
Každý jen slibuje a slibuje... a "exkrement a exkrement". (Mluvím slušně :-))
Když jsem se kolem posledních voleb doma rozčilovala, jak je možné, mít oblemcané všechny sloupy, sebemenší místa, kam se dá vlepit nějaký plakát, a hlavně - jaké neuvěřitelné sliby na plakátech jsou, tak mi syn řekl, že přeci slibovat komukoliv cokoliv není trestné.
Ale trestné by spíš mělo být, pokud tomu lidé tak věří...

duben 02, 2019 17:13
... : Sidon
Nevím, jestli má význam se stále dokola vyjadřovat k tomu palčivému problému žití a soužití s tou zmíněnou etnickou skupinou. Cokoliv, jakákoliv snaha o nápravu a "výchovu" těchto "lidí", bude jimi posuzována jako diskriminace, to už je přece každému jasné. Kocáb, Šabatová, Šojdrová a spol. už jim v tom pomohou.Takže, začarovaný kruh.

Kromě toho bych chtěl říct, že "Blběnka" není nadávka, nýbrž diagnóza. Vidím, že jich přibývá.
duben 02, 2019 17:28
... : Iris
Sidone, ve vší slušnosti, i tobě by se dala nějaká ta diagnoza přiklepnout. Kdo, nebo co, ti dává právo se tady takhle vyjadřovat o jiných ?
duben 02, 2019 18:19
... : Iris
Deeres, mně protikandidát zvolené prezidentky připadal ale také jako hezká tvář, určitě je pohledný a má charisma. Jen o tváři to asi nebude. Změna, něco jiného....to už ano, to beru.
S tou takzvanou kvalifikací na funkci prezidenta - opakovaně jsem se vždy v debatách ptala, jestli je nějaká škola vychovávající prezidenty, nebo nějaký soupis požadavků na tuhle práci - tak jako se to chce třeba i po hajzlbábách nebo uklizečkách. Myslím, že se to dá naučit v průběhu funkce, když se dotyčný vyhne velkým ostudám, má vždy tým poradců do prvních okamžiků. A slušnost a reprezentativní vystupování je pro začátek dobrý vklad.
Ale ono je to tady o něčem jiném, omlouvám se, někdo strhl pozornost na slovenskou volbu a já zareagovala.
duben 02, 2019 18:31
... : Sidon
... : Iris
Sidone, ve vší slušnosti, i tobě by se dala nějaká ta diagnoza přiklepnout. Kdo, nebo co, ti dává právo se tady takhle vyjadřovat o jiných ?


Klidně si posluž Iris, tady nejsme u soudu, nebo u nějakého trestně právního řízení. Tady se jenom vyjadřují názory.
smilies/cool.gif
duben 02, 2019 19:44
... : *deeres*
Iris, sama jsi to řekla:

má vždy tým poradců do prvních okamžiků


A to je kdo? Slušnost a reprezentace, to beru. Ale koho bude reprezentovat, svoje sponzory, nebo slovenský národ? Prezident přece nemůže být jenom prázdná nádoba.
Protikandidát Čaputové je jako ona stejného smýšlení, proevropský liberál,někdejší komunista,v současnosti bruselský kůň. Být Slovenka, tak ve druhém kole bych byla mezi tou větší polovinou nevoličů. Volba blbá a tahle nejspíš byla ještě blbější.
https://www.facebook.com/LBlaha/videos/579951005821093/
duben 02, 2019 20:38
... : NČ
Jo, Deer. Kdosi podotknul, a mně se to jeví velmi přiléhavý, že slovenská volba byla úplně stejná, jako kdybychom si v Česku museli vybrat mezi Pavlem a Teličkou. Prostě bych zůstal doma, stejně jako 60% Slováků.
duben 03, 2019 05:57
... : mila1
deeres, každý prezident má své poradce. A rozhodně nebude mít paní Čaputové horší poradce než má náš prezident. Obávám se, že ti jeho poradci a blízcí - Nejedlý, Mynář a další - si s ním manipulují tak, jak se jim líbí. A vedou naši republiku směrem, který se líbí jim, na zbytku národa nezáleží, je to jejich republika - přesně ve stylu sloganu Tahle země je naše.
A k Sidonovi - jeho výlevy nemá smysl komentovat. On si myslí, jak je moudrý a nad věcí.. koho mi to jen připomíná? smilies/smiley.gif
duben 03, 2019 08:24
... : zuza
milo1, každý jsme nějaký, ty mi taky někoho připomínáš... Snažíte se diskutovat nebo jeden druhého napadat?
duben 03, 2019 08:54
... : mila1
zuzo, a proč se neopřeš do Sidona? Jestli někdo někoho napadá, tak je to tento pán. Ale to ty neuděláš, protože strefovat se do mne je jednodušší a cítíš tady podporu..
duben 03, 2019 09:13
... : Iris
Zuzo, nevím přesně, jak dlouho sem chodíš, já ale mohu srovnávat - dříve se na Kudlance hlavně diskutovalo, teď už se spíše napadá. Mila je tady delší dobu spíše v defenzivě. Tak zkus si to celé přečíst a řekni, kdy se podle tvého názoru kdo tady dopustil první napadání?
Cítila by ses dobře jako blběnka ?
duben 03, 2019 09:13
... : *deeres*
Milo, obáváš se zbytečně, jestli něco, tak Zeman vždycky vedl svou a vždycky to byl Čech. Pravda je, že dneska už mu je diplomatické jednání u zadku, už nemá co ztratit. V hodně věcech s ním nesouhlasím, ale alespoň vím, na čem jsem.
Osobně dávám přednost tomu, aby mne někdo obhrouble a rovnou poslal do zadního otvoru, než aby mne mazal med kolem huby a následně pak podrazil. Nemám ráda zlatoústé lidi, kdy nevím, co si mám myslet a jak si vybrat z jejich slibů, které se nakonec ukážou žvásty.
Při té příležitosti si vzpomenu na Vladimíra Špidlu, někdejšího premiéra České republiky. Bydlel tehdy na Letné v Kramářově vile. Já znala jeho manželku, kdy jsme se potkávaly při venčení psů. Taková sympaťačka a takový slušný člověk.Tehdy jsem byla tak blbá, že jsem věřila tomu, co říká. V roce 2013 byl lídrem masivní propagace vstupu do EU. Sliboval, jak do sedmi let budeme s platy na úrovni Němců. Sliby se slibují, blázni se radují. Při vstupu to ještě vypadalo růžově, ale pak přišla Lisabonská smlouva a od té doby jsme v háji. Lisabonská smlouva zrušila právo veta a zavedla většinové hlasování,
V rozhovoru z 25.4.2018 se V.Špidla přimluvil za přijetí eura, jehož jedinou alternativou je podle něj evropská válka? a doporučil jít za inspirací v sociální politice do Francie. Euro ale není normální měna, je to jeden z politických nástrojů , kterými se EU snaží země řídit. Do Evropské Unie nás nevzaly z nějakého lidumilství , ale pro prospěch států, které stojí v jejím čele.
Prof. Arsen Verny , kouserk rozhovoru z roku 2016:
Šlo o to, jakým tempem měla být ta která část evropského práva včleněna do národních právních systémů přistupujících států. Velmi jasně jsme cítili lobbistické tlaky v oblasti famaceutického, potravinářského, těžkého průmyslu, či petrochemie. Německo a Francie tlačily na to, aby byly některé evropské normy vtěleny do českého práva co nejdříve, aby z toho mohly jejich firmy profitovat.
Zrovna v tomhle se Zemanem nesouhlasím, z EU bychom měli vypadnout,než nás úplně zničí, stejně tak se mně jeví jako blbost jeho nápad vodního koridoru. Jenže s jiným kandidátem na prezidenta bychom dopadli ještě hůř.
duben 03, 2019 09:27
... : zuza
milo, iris, bez komentáře. Nevím, že by sidon nazval milu nebo iris blběnkou, alespoň tady v tomto příspěvku , takže kdo se cítí.....
Kdyby vás to zajímalo, tak kudlanku čtu dobře deset i více let.
duben 03, 2019 09:49
... : Iris
zuzo - proč zase píšeš "bez komentáře"? Co si pod tím mám představit? Zní to nadřazeně. A poznámka o tom, kdo se tak cítí....? Přece víme, na koho je to myšleno a teď ještě rozšířeno na plurál. Jsme tu na Kudlance spolu stejně dlouho, takže obě pamatujeme veselejší a přátelštější časy, nevím tedy, proč se zastáváš hrubosti. S tou blběnkou asi mám nějaké mžitky před očima, nebo máš selektivní čtení? Nerozumím tomu.
duben 03, 2019 10:12
... : mila1
Iris, to nemá cenu, oni to co nechtějí, to si nepamatují. Nebudu tady přece dohledávát, co kdy Sidon napsal, to si může zuza dohledat sama. A ta nadřazenost - ta je dána tím, že se cítí ve většině. Naštěstí to je jen na tomhle serveru, na Kudlance, není to tak, že by tento názor převažoval ve společnosti a to mne uklidňuje. Stejně tak mne uklidňuje, že to, co se děje teď ve společnosti, je věc dočasná a že časem dospějeme k tomu, abychom měli prezidenta a premiéra, na kteří nebudou dělat naší republice ostudu jako se to děje teď. Slováci k tomu dospěli dříve, my k tomu dospějeme časem, věřím tomu. A nekaž si pěkný jarní den, to je škoda.
duben 03, 2019 10:48
... : Iris
Milo, máš pravdu, měj se hezky a užívej jara smilies/smiley.gif
duben 03, 2019 10:51
... : mila1
deeres: naše ekonomika je závislá hlavně na Německu. Co by se stalo, kdybychom vystoupili u EU? Evropa by se bez nás obešla, my bez ní ne. Nejsme Švýcarsko, kde mají všichni vlivní své peníze v bankách, abychom mohli existovat bez EU. V tomhle se Zemanem souhlasím. Stejně tak jako s jeho obhajobou účasti v Afganistánu.
Rozhodně ale ne s tím, že nás táhne k Rusku a Číně. Stejně tak s tím, že má kolem sebe lidi, kteří naši republiku poškozují.
A to, že se znáš s paní Špidlovou, to souvisí s čím? TO jsem nějak nepobrala.
duben 03, 2019 11:00
... : Krakonoš
Slováci mě potěšili svojí volbou kultivované ženy do (reprezentativního) čela státu. Náš pan prezident mě svou návštěvou strašidelnýho zámku nijak nezarmoutil, koneckonců plní tím jen svůj program bejt co nejblíž svejm voličům - strašidlům jistě udělal radost.
Iris a milu moc zdravím, k Sidonovi "bez komentáře" páč já si taky dost pamatuju, není můj pacient a neznám jeho přesnou diagnózu a i kdybych znal, z etickejch důvodů bych stejně nesměl nic napsat, takže ho jen nechám plejt len. smilies/grin.gif
duben 03, 2019 11:42
... : NČ
Číst ty neskutečný, ničím neodůvodněný bláboly Míly a Krkonoše, to je fakt pochutnáníčko. Jen si říkám, že je to děs, že i oni mají volební právo. To by se fakt mělo udělovat teprve JEN po vyšetření a po zjištění přítomnosti mozku ve lbi.
Takovej ŽVÁST, že "Evropa by se bez nás obešla a my bez ní ne", to už je fakt na doživotní hospitalizaci v Ústavu duševního zdraví. Sám bych ovšem ten "ústav" nazval krátkým a výstižnějším slovem - blázinec.
duben 03, 2019 12:05
... : *deeres*
Milo1, ani mne nepřekvapuje, že jsi to nepobrala. S paní špidlovou se prakticky neznám, náhodná potkání v parku na Letné. Taková slušná a chytrá paní, přece nebude mít za manžela šmejda. Spletla jsem si dojmy s pojmy.
A těší mne, že slušní lidé se spolu pozdravili, vzali se za ruce a semkli se, je jich prý všude jinde, než na Kudle většina a tak se nemusí potmě bát. Jo, ještě zapalujou svíčky a malují srdíčka, abych nezapomněla.
Jenom je mně divné, že na Slovensku to mají jinak. K prezidentským volbám na Slovensku přišlo méně, jak polovina obyvatel a z té necelé poloviny Čaputová obdržela 1,056 582 hlasů. Slovensko má
cca 4,500.OOO oprávněných voličů. Jestli mně má kalkulačka nekecá, tak Čaputovou za prezidentku nevolila ani celá čtvrtina. Kde je tedy z ní těch nadšených více než 75% voličů? Kde asi, kašlou jim na volby, neměli z čeho vybírat.
Z poslední statistiky vyplývá, že ze Slovenska se k nám přesunulo už 117 000 jejich občanů, od nás na Slovensko se chystá nejspíš Iris, o nikom jiném jsem zatím neslyšela.
duben 03, 2019 12:13
... : Míša šíša
Rozhodně ale ne s tím, že nás táhne k Rusku a Číně.

Čím??? Jak???
Můžeš mi, Mílo, uvést konkrétní příklady? Já tuto mantru čtu už asi po stý, pořád ale nevím, jak nás tam táhne. Ráda bych se to už konečně dozvěděla.
duben 03, 2019 12:34
... : Míša šíša
Slováci potěšili Krakonoše volbou kultivované ženy a nás Krakonoš zase potěšil svým kultivovaným příspěvkem.

Předpokládám, že v jeho případě to u Míly a Iris nebude bráno jako napadání a nadřazenost.
duben 03, 2019 12:39
... : NČ
Tak zrovna teď jsem se dočetl na Parl. listech, že "Penis musí vstoupit do vaginy ze dvou třetin. A musí to vidět čtyři lidé, odhalili PL muslimové z Moravy".
Sirotci Šojdrovky a naše školou povinné mentálně postižené sluneční děvčátka se s tím budou muset nějak porovnat. Určitě se porovnají líp, než já, kterej jsem to nikdy neměřil a ani si nesháněl svědky.
Ale jak vůbec k tomu přijde takovej Jakub Janda, nebo V. Moravec, nebo Kovy, nebo katolická buzna C. Putna, a další soukmenovci, kteří vagínou nedisponují? Nebo taky do dvou třetin otvoru?

duben 03, 2019 13:42
... : toulavejV
milo1,
náš prezident má tak velmi omezené pravomoci pro jakékoli nasměrování státu, že to jeho poradci NEMOHOU vůbec nijak ovlivnit!!! Prezident u nás totiž nerozhoduje o zahraniční politice, ani ekonomice, jen na centrální banku má vliv jmenováním guvernéra. Takže ještě jednou – poradci prezidenta jako jeho poradci NEMOHOU vést stát podle svých zájmů! Je to dost srozumitelné?

Pokud jde o slovenskou prezidentku, je to sluníčkovej Obama v sukních. Ten dostal Nobelovku míru i když ještě nemohl ve své funkci vůbec nic udělat, což byla fakt sranda. Vlastně jenom proto, že byl první černej prezident USA. Jeho první předvolební slib zrušení vězení Quantanamo hned po zvolení se mu nepodařilo ani za osm let jeho vlády. Protože zjistil, že jeho POPULISTICKÉ řeči „nebyly zasazeny do reálného rámce“ či jak to říkal další gigant sluníčkářů pan Špidla u nás.

Takže, Slováci si nijak nepolepší první ženou prezidentkou, stejně jako si nijak nepolepšila Amerika prvním naivním černochem prezidentem, stejně sympatickým, jako se dobře dívá na pohlednou blondýnu na Slovensku, co čtvrtinu času na veřejnosti musí věnovat pročesávání účesu :-) Proti tomu já ale vůbec nic nemám, i ty blond vlasy jí odpouštím, když jsem na brunety, jenom se mi to na prezidenta zdá hodně málo. Jako u Baraka, že je sympatickej a navíc i černej s tím nijak svět nezlepšil. Tedy, začal rušit oddělená WC podle pohlaví, prosazoval jednotná WC pro všechny, aby tím nediskriminoval bezpohlavní a jinakopohlavní jedince, ale bohužel polovina států to nepřijala jako normální. Podle mě naštěstí, tam, kde nevládli sluníčkoví hlupáci s mdlým rozumem . . .

A ohledně členství v EU, my jsme přece existovali a obchodovali se státy EU i před vstupem do EU!, nebo snad ne? Tak proč bychom nemohli existovat a obchodovat se státy EU jako před vstupem? Přišli bychom o dotace, které ale vůbec nejsou tak výhodné, jak se nám snaží eurohujeři namluvit. Zato bychom nemuseli přijímat nesmyslné směrnice o přidávání ekosložek do pohonných hmot, plnit nesmyslné imisní limity nebo procenta výroby energie z obnovitelných zdrojů a mnoho dalších nesmyslů. Třeba ta poslední drzost EP - Práva lidí afrického původu v Evropě, je do nebe volající, určitě to bude ale fejk . . . (zejména bod č. 23)
https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/B-8-2019-0212_CS.html?fbclid=IwAR1503vDe2So4nOYt-uSpIMnzvJMkhZYqqgQk6bh3cZ6b4gVWh8i-DmG-Ug
duben 03, 2019 16:11
... : *deeres*
Co by se stalo v případě czexitu? Určitě ne to bu, bu, bu, bu, kterým nás straší. Český národ přežil Bílou horu, přežil Rakousko-Uhersko, kde Češi byli za služky a čeledíny, přežil Protektorát, kde jsme jako národ byli určeni k likvidaci, přežil komunisty i s okupací Sověty, věřím, že bychom přežili i odchod z Unie. Jenom doufám, že to nebudeme zrovna my, kdo tam bude poslední zavírat při odchodu vrata. Já se narodila jako Češka a nikdo mne nepřesvědčí, že nic takového neexistuje, že jsem ve skutečnosti Euroevropanka.
Kdybychom odešli z Unie, tak kam by si asi zahraniční investoři odtáhli ten nemovitý majetek, který si u nás za hubičku koupili? Zaměstnanost by zůstala stejná, někdo na ně musí pracovat.Do zahraničí ročně od nás odtéká více než 400 miliard korun mateřským firmám ve formě dividend a zisků. Že by se toho jen tak vzdali? O tom, že by peníze reinvestovali si můžeme jenom nechat zdát, snaží se z nás vyždímat co to dá. Většina peněžních ústavů má zahraničního majitele, my jim do dceřiných poboček cpeme peníze, úrok nula nula nic , ale zkuste si půjčit, nad úrokem vám vypadnou oči z důlku. Pořád ještě máme Českou národní banku, která vykonává dohled nad finančním trhem v zemi. Zatím máme výjimku, protože jsme nepřijali Euro a nespadáme tedy pod centrální Evropskou banku, Přesto ECB podle rozhodnutí30.11.2018 platíme.
https://www.ecb.europa.eu/ecb/legal/pdf/celex_32018d0032_cs_txt.pdf
Také bychom přišli o dotace. Hurá! Do fondu odvádíme všichni, ale dotace jsou jenom na něco a to něco zrovna pro nás není prospěšné, tímto systémem se EU podařilo v naší zemi zlikvidovat zemědělství, ale máme předražené cyklostezky. Soběstační jsme jenom z 25% a já tedy baštím ovoce a zeleninu s pesticidy, které než k nám přijdou procestují celou Evropu.Ale máme banány, ty jsou levnější, než brambory. smilies/wink.gif
duben 03, 2019 16:19
... : NČ
Buď je o výrobky a pracovní sílu zájem proto, že jsou dobrý, výhodný. Anebo proto, že stát je členem jakéhosi obskurního spolku, uvnitř kterýho je nařízeno, brát šunty od "bratrských" států. No, tak jestli to nějakej trouba bere tak, že Česko je zdrojem šuntů, který by se bez EU nikde na trhu neudaly, tak to teda nemá o svý vlasti zrovna valný mínění.
Např. ovšem, co se třeba týče polskýho masa, vajec, vypadá to nejspíš tak, že bez EU by si Poláci ani nevrzli. Proto má i Česko od EU nařízeno, ty sr*čky z Polska nezkoumat!
A to jako, že na tom se svou produkcí čehokoliv máme bejt stejně? Máme se udržet na trhu vlastníma šmejdama jen proto, že je od nás povinně musí kupovat jinej člen EU?
duben 03, 2019 16:59
... : ta_darina
Ano, nastal nový způsob v hodnocení "hlavy" státu:

Sympatická blondýnka působí na jednu stranu neokázale, jako „ta hezká sousedka od vedle“, na druhou stranu disponuje až vašáryovsky živočišným půvabem, který nevyžaduje žádný make-up ani styling. Žádný upjatý drdůlek, jen lehce upravené rozpuštěné vlasy, které se pomalu stávají její signaturou. O to víc si může dovolit experimentovat s barvami, aniž by celek působil na sílu, čehož plně využívá.

Když se Zuzana Čaputová radovala z vítězství ve svém volebním štábu, měla na sobě sytě fialové šaty. Skvělá volba, protože na všech fotografiích, které záhy vznikly, byla i díky nim nejviditelnější postavou. Z dosavadních fotografií je zřejmé, že nová prezidentka svůj styl staví na ženskosti, jednoduchých střizích, výrazných barvách (královna Alžběta by měla radost) a zálibu má i v minimalistických špercích. Žádná velká okázalost a hra na luxus, ale ani snaha budit respekt tím, že ze sebe udělám šedou myšku.

Možná i ta "Nobelovka" by jí slušela...
duben 03, 2019 18:00
... : ta_darina
Jo, jinak zdravím do Ústí všechny slušné a nešťastné lidi, co tam v tomhle bordelu musí žít. A chápu, že těžko svoje bydlení vymění někam - kamkoliv - jinam.

duben 03, 2019 18:01
... : NČ
No nevim. Můj typ ona není, takže ani vnější dojem nehodnotím. Jinak je mi naprosto neznámá a řekl bych, že před půlrokem o její existenci vědělo taky sotva jen několik Slováků. A to je pak těžká věc.
Tak jen vím, co jsem se dočetl z všechmožných drbů, že je vítačka, pravdoláskařka, eurohujerka. Ale je věcí Slováků, koho tam chtějí mít, spíš bych řekl, že na to kašlou. Taky je sotva může potkat něco horšího, než tam mají teď.
Já osobně uznávám jen dva slovenský politiky, skutečný vůdce, skutečný chlapy, Mečiara a Fica.
duben 04, 2019 05:04
... : Iris
Zase NČ, kdyby jí lidé moc dlouho znali a sledovali, to by se pak vynořilo hnusáren od těch, kteří ji nechtějí, známe to přece z voleb u nás. Možná je i dobře, je je tak trochu nepopsaný papír. Prostě se nikdo nemůže zavděčit všem a i kdyby si nějak už dlouhodobě vedla, část lidí na ní nenajde nic k pochválení. Musí se spokojit s drby, ale to se dá nějak přežít. Důležité je, jak si ta dáma povede a nevím, proč jí nedat šanci, když už hned prvoplánově neuráží. I když to není má prezidentka, baví mě to a těším se. Ovšem nejsem politolog, jako téměř všichni ostatní.
duben 04, 2019 08:39
... : mila1
Rozhodně u ní nehrozí, že předvede projev v Rakousku jako náš prezident smilies/smiley.gif Myslím, i že Jakešův projev na Červenéh Hrádku je proti tomu slabota :-)
duben 04, 2019 10:06
... : Iris
Milo, nechápu....vypadá to (i s tím kolotočem) jako jeden veliký apríl - ale není, prý není...že by si oficiální web nejvyšší kanceláře dělal z občanů až takovou legraci...? smilies/sad.gif
Stydím se tak, že mě trýzní jen si to dočíst do konce.
Ten pán znovu dokázal, že už dávno ztratil veškerou soudnost.

Slovy mého kamaráda: Krásná, milá a inteligentní paní prezidentko Čaputová, nejezděte k nám, umazala byste se tu.
duben 04, 2019 10:18
... : mila1
Iris, bohužel to apríl není. Byla to slátanina typu - já jsem jediný chytrý a moudrý (jako Karel IV.) a vy všichni můžete být rádi, že vás pokárám a poradím vám, jak na to, abyste se mi omluvili...
Já jsem se přinutila a přečetla si to. Pochopitelně jeho kanál v hlavní roli. Kanál, který nikdo kromě něho nechce.. pak ta stať o chráněných křečcích.. atd. Hlavně, že to bylo spatra.. Výlev jak ve 4.cenové, jak podotkl jeden z politiků..
Vy všichni, co jste ho volili, kde je ta jeho moudrost? Já ať pátrám, jak chci, nikde ji nevidím... smilies/cheesy.gif
duben 04, 2019 11:42
... : NČ
Ale to nic, Iris. Jen jsem reagoval, a nikoliv podrážděně, jen věcně, na Darinu a hodnocení zjevu. Mně osobně by ale dost vadilo, volit někoho, kdo prakticky nic nepředvedl. Když to nevadí těm pár Slovákům, kteří si ji zvolili, budiž. Dyť, jak jsem psal ráno, horší než ten současnej, bejt nemůže.
duben 04, 2019 13:58
... : Iris
NČ - jasně, docela jsem i rozuměla tomu, proč to píšeš a komentář jsem nevnímala jako podrážděný. Jen si tak říkám, že člověk i v běžném životě mnohokrát podlehne mámení a slibům někoho, kdo vlastně nic moc ani tak nepředvedl, že jo?
Věřím, že je možné snažit se poctivě věci učit, získanou šanci slušně využít, vnímat důležité zájmy a potřeby - a konečně nějakou dobrou službu, v tomhle případě očekávanou jako velikou službu, poctivě odvést. Pokud by se hole vždy lámaly už předem, daleko bychom nedošli.
Ovšem zase uznávám fakt, že mnozí, donedávna neznámí neumětelové, co se kdesi vynořili a dostali se do vlády, se zatím nic moc nenaučili, ničím neprospěli a o jejich šlechetném zájmu o potřeby ostatních si dovolím pochybovat. Takže si vlastně odporuju.
Nevadí - rozdíl vnímám tento - mně se totiž ta slovenská prezidentka nezdá jako prázdná nádoba, co jen pohazuje vlasy. Zdá se mi být prostě dost chytrá a slušná ženská, která se umí vyjadřovat, umí se chovat a bude umět jistě i profesně vyrůst - čas ukáže.
duben 04, 2019 14:53
... : mila1
Teď při cestě z práce jsem poslouchala 20 min na Radiožurnálu právě s paní prezidentkou a doporučuji.
duben 04, 2019 16:34
... : NČ
Slova
duben 05, 2019 07:42
... : Iris
Ano NČ, dalo by se napsat i "fráze". Uznávám, ale frázemi se hemží celý svět, jedna z nejpitomějších a nejčastějších v souvislostí se slovenskou volbou zní: "chleba jim to nezlevní...", tak to vždycky vyskakuju metr dvacet. Já jsem výše uvedené včera myslela upřímně, nějak se už nedovedu vyjádřit originálněji. Zdravím.


duben 05, 2019 09:29
... : mila1
Paní prezidentka mluvila věcně, bez populistických frází, bez urážení svých politických konkurentů, s nadhledem vzala fakt, že náš prezident se dopustil trapasu, když mezi první a druhou volbou přijal jejího protivníka pana Ševčoviče, atd.atd. Přiznala, že se musí hodně učit, ale přitom že se v politice svým způsobem pohybuje už delší dobu, kdy jako advokátka pracovala na analýzách právě pro politiky. Jsem na její prezidentování zvědavá a nemyslím, že by to byla jen "taková milá holka". Pro mne je důkazem, že i v politice se mohou pohybovat inteligentní a slušní lidé.
duben 05, 2019 10:17
... : *deeres*
Pár lidových rčení:
Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti.
Kriminály jsou plné hloupých psychopatů, ti chytří jsou v politice.
Psychopat vám dá vše, co chcete slyšet, a na vás je, abyste za to zaplatili. Vším, co máte. 
Naděje umírá naposledy.
duben 05, 2019 12:01
... : NČ
Dobrý Deer. Ještě teda přidám: Žádnej učenej z nebe nespadl, ale blbce jako by shazovali.
Brejtro všem.
duben 06, 2019 05:37
... : toulavejV
Tak s tím domnělým trapasem Zemana je to tak, že trapas by to byl, kdyby NA POŽÁDÁNÍ konkurenta budoucí prezidentky, ho nepřijal! To by trapas byl. Ale, protože ho přijal, o trapas se nejedná a budoucí prezidentka žádný nadhled mít nepotřebovala. Je to srozumitelné?

S tím nepolitikem v politice jako výhodou je to asi takhle. Když chceš doma něco udělat, co sám nemůžeš, pozveš si starýho řemeslníka, co se tím živí celej život a má zkušenosti si poradit i s neobvyklým případem, nebo si radši vybereš mladýho bez zkušeností, kterej má ale neotřelé novátorské postupy? Já bych si vybral toho starýho, možná pomalejšího, ale zkušenýho, co rozumí svýmu řemeslu. Politika je řemeslo a sluníčkoví Slováci dali na vzhled ze dvou sluníčkových kandidátů. Amerika přežila Obamu, Slovensko přežije i tuhle blondýnu. Uvidíme, jak dlouho přežije EU její sluníčkové vedení . . .
duben 10, 2019 15:33
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]