O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ŽELEZNICE JE NÁŠ SVĚT PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 08 březen 2018
Přejít na obsah
ŽELEZNICE JE NÁŠ SVĚT
Strana 2

 

 

 

 

Oldřich Fišer:  

„Jsou mezi námi lidé, kteří se ve vlaku života zdržují pouze v jídelním či spacím voze.“

 

Vlaková anekdota:

Ptá se na nádraží nedočkavý cestující: „Prosím, proč tu ten vlak ještě není?“

“Má zpoždění pane“, vysvětluje průvodčí. “Na koleje spadl strom!“

“No dobrá, ale jak dlouho ho bude objíždět?“

 

 

Nejdelším železničním tunelem na světě je Gotthardský úpatní tunel, který prochází Gottfhardským pohořím Švýcarských Alp. Jeho délka činí 57 kilometrů. Zrychlil železniční spojení mezi Curychem a Milánem na pouhé 3 hodiny a 26 minut.

 

 

 

Související obrázek

 

 

 

A na konec ještě jedna anekdota:

V jednom z kupé křičí muž: „Pomóóóc, tchýně chce skočit z okna kupé!“

Ozve se chlápek od vedle: „Tak proč jí v tom bráníte?“

A muž odpovídá: „Ne nebráním, ale to okno nejde otevřít!“

 

 

Ahoj kamarádky a kamarádi při některé jízdě vlakem.

 

-doktor-

 

 

 

Komentáře (7)add feed
... : mia I
doktore díky za hezké čtení. A anekdoty pěkné smilies/grin.gif

Vlakem jezdím ráda. Nostalgie. Teď jsem aktuálně byla v neděli na severním Plzeňsku a projela jsem si zrušenou trať Kralovice-Mladotice po silnici. Je to ale smutné. Nádraží v Kralovicích zpustlé, po trati zbytky kolejí , nádraží Trojany v lese opuštěné. Ale zase chápu, že některé trati už jsou ztrátové (jiná skladba obyvatelstva, lidi jezdí do práce autem, aby mohli zůstat na příp. nenadálý přesčas atd...). Co nechápu je , že se ty opuštěné budovy nedokáží udržet v nějakém důstojném stavu vč. okolí. Náletové dřeviny, popadaný plot, odpadky. Je to odpudivé. Při armádě nezaměstnaných by se snad toto dalo řešit.
březen 09, 2018 07:27
... : *deeres*
Mio, ČSD většinou ty nádražní budovy rozprodává, jako obytné domy. Pokud neprodává, alespoň pronajímá jako byty, skladové prostory, nebo pozemky. Asi ne všude o to mají lidé zájem. V Praze určitě mají a ta prodaná nádraží ani nejsou na zrušených tratích. Takhle dopadla trať "Pražský simering", ze Smíchova do Zličína (trať 171 a 173) a Smíchov-Hostivice (trať 122). Nejdříve zrušili pokladny a propustili zaměstnance jako nadbytečné, protože pokladnami jsou dnes vybaveni všichni průvodčí. A logicky pak nepotřebují budovy nádraží, protože údržba je drahá.V případě, že musí být zachována funkce výpravčího a dalších železničních zaměstnanců, tak alespoň část budovy je pronajatá.
březen 09, 2018 10:14
... : mamča
Doktore, moc hezké povídání okořeněné fórkem nakonec.
Vlaky jezdící 400km/h. jsou sice zajímavé po stránce technické, ale kam probůh ti lidé pořád tak pospíchají ?
březen 09, 2018 10:23
... : mamča
mia I a *deeres* : Zajímavá trať je také Zadní Třebaň - Lochovice. Konečná je v obci Liteň, viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Liteň_(nádraží)
Vláčku železniční nadšenci říkají "Šukačka", protože koleje končí v Litni a po stejné koleji jede vláček zpátky.
Bohužel nádraží je už od r. 1985 mimo provoz a podle toho vypadá. ČD se nestará, a dokud to na někoho nespadne, tak to asi nechá být.
Nebýt místní party mladých, kteří si tam občas udělají brigádu a nádražíčko uklidí a odstraní náletovou zeleň, už by nádraží dávno nikdo v té džungli nenašel. A přitom vlakem jezdí docela dost místních.
No, a pak jde druhá parta ničitelů, a celé nádraží aspoň posprejují... smilies/angry.gif
březen 09, 2018 10:32
... : doktor
Dani a děvčata díky,zase si na vás něco vymyslím.Ahoj!
březen 09, 2018 12:36
... : mia I
ti sprejeři by měli být trestáni obecně prospěšnými pracemi.
březen 09, 2018 13:34
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]