O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...
Kontakty
Napište nám |
Poradna Kudlanky |
Právní poradna |
Související články
- UÁLOVÉ A POHÁDKA O SNĚHURCE
- KDY BUDE V NĚMECKU STANNÉ PRÁVO?
- ALLÁH PEČE OPLATKY
- ROAD TO HELL ...
- Ó, MY SE MÁME! - 2.
- KNIHA, KTEROU BYSTE MĚLI ČÍST
- NA RANDE S RUKAVICÍ
- BEZPEČNÝ A CELKEM BOHATÝ STÁT V KRIZI - 1.
- BEZPEČNÝ A CELKEM BOHATÝ STÁT V KRIZI - 2.
- BEZPEČNÝ A CELKEM BOHATÝ STÁT V KRIZI - 3.
- BEZPEČNÝ A CELKEM BOHATÝ STÁT V KRIZI - 4.
- ONA BYLA DÍVKA CHUDÁ ... 1.
- ONA BYLA DÍVKA CHUDÁ ... 3.
- O NEMRAVNOSTECH?
- BÁRA A BUDŽES - DOPORUČUJI TUHLE KNIHU
- JAK ZÁKONY KÁŽOU NÁM...
Přihlášení
Anketa
ONA BYLA DÍVKA CHUDÁ ... 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
Pondělí, 21 srpen 2017 | ||||||
Strana 2 z 2
No, může se to dít, protože jsme stále ještě demokratická republika. Není tedy nic divného, že Poslanecká sněmovna ve čtvrtek 11. května 2017 uspořádala seminář (přednášky) s panelovou diskuzí na téma „Šance bílého muže ve věku politické korektnosti“. V první části se přednášelo a diskutovalo o otázce „Nadchází zánik bílého muže, jak jsme ho znali?“ V druhé části pak „Dopady feminismu a obnovy mužnosti jako hodnoty“.
Otázka politické korektnosti, genderismu a všech přidružených ideologií je pro naši společnost otázkou základní. Genderismus je falešnou zástěrkou pro cíl, jímž je pokus zničit klasickou rodinu zničením mužské (a zároveň ženské) role ve společnosti. Jak říká Gabriele Kuby, německá publicistka zabývající se úlohou společnosti a otázkou „genderu“:
"Myslím, že se příliš nezmýlím, když řeknu, že ženský problém (tedy otázka takzvaného utlačování ženy) je využíván jen jako jakási zástěrka. Vypadá to, že se bojuje za práva žen, ve skutečnosti se však likviduje pohlavní identita. Jenže veškerý tento boj za práva člověka se zhroutí v ten okamžik, když začne mít žena stejnou moc jako muž, a to už se nyní děje.“
Dodal bych jen, že v tom okamžiku, kdy jsou ženy prakticky rovnocenné s muži, což u nás platí již celá desetiletí, se falešnost této ideologie úplně „odkope“. Mimochodem proto, že ve státech, které prožily marxistickou ideologii v praxi, nemá tato ideologie tak významný dopad jako na tzv. Západě, který je v této otázce prakticky negramotný. A v okamžiku, kdy genderismus a jeho příbuzné ideologie začnou politicky obdivovat islamismus, může jen osoba silně duševně omezená tvrdit, že jde o nějaký „pokrok“ a osvobození žen.
Gabriela Kuby ve své knize „Genderismus ničí společnost“, jejíž myšlenky v té či oné podobě zazněly na setkání v parlamentu, o svém a našem (tedy účastníků setkání) pohledu na věc, říká:
Bráníme základy naší kultury, základy rodiny, blaho našich dětí, budoucnost celé společnosti. Žádáme, aby byla dodržována základní práva naší společnosti, jak je garantuje ústava: ochranu manželství a rodiny státním řádem, záruku práva výchovy pro rodiče. Zastáváme se zájmu a práva většiny obyvatel. 75 % našich dětí do 18 let žije u svých sezdaných rodičů. Více než 80 % mládeže si přeje rodinu. V demokracii musí vláda vykonávat politiku pro většinu a nikoliv pro malou radikální menšinu. Nacházíme se v globální sexuální revoluci, kterou prosazují mocenské elity této země (myšleno Německo a EU). Tato ideologie se nazývá genderismus. Je to ideologie, která ničí rodinu.
Genderismus chce zrušit pohlavní identitu muže a ženy, což je nesmysl, který v lidských dějinách nikdy neexistoval. Genderismus bojuje za rovnost a přijetí každé sexuální orientace a chování. Ani to v žádné společnosti této země nikdy neexistovalo. Důsledky jsou:
- vykořenění člověka - rozbití rodiny - sociální anarchie
a to všechno vede k totalitnímu státu. Prožíváme omezování svobody názorů a svobody náboženské, svobody svědomí pomocí diskriminačního zákonodárství. Nikdo nevěří, že jsme už u konce tohoto vývoje. Stalo se obtížným přesvědčit rozumného člověka o tom, že homosexualita, bisexualita, transsexualita, transgender, intersexualita, querresexualita mají pro jednotlivce a společnost stejnou hodnotu jako heterosexualita. Heterosexualita je podmínkou pro existenci lidského rodu, je to předpoklad pro manželství a rodinu.
Plození potomků dvoupohlavními páry a výchova v dvoupohlavní rodině předává biologickou generickou informaci – mimochodem i o tom, co je „normální“ a z hlediska přežití lidského druhu potřebné, tedy heterosexualita - a zároveň výchovou formuje společnost pro její rozvoj a cíle. Tvrzení, že je jedno, když děti vychovávají dvě homosexuální osoby místo heterosexuální rodiny, není jen sociálně „mimo normál“, ale předává sklony k homosexualitě dalším jedincům s určitou úchylkou. Čemuž se příroda sama snaží zabránit, tím, že pohlavním stykem dvou homosexuálních osob nový jedinec nevznikne.
Otázka soupeření klasických demokratů, jedno zda levých či pravých, se „sexuálním globalismem“, jehož nedílnou a ideologicky významnou součástí je genderismus, je zásadní. Genderismus je ideologií propagující zničení klasické rodiny a dvoupohlavní rodiny vůbec. Zachování rodiny a dvoupohlavního světa je základní otázkou doby ve vývoji k naší civilizace. Genderismus je jednou ze stohlavých saní, majících za úkol zničit dnešní společnost, jejímž základem je párové soužití a plození a výchova dětí.
Jak řekl Christopher Caldwell, známý komentátor z Financial Times, The Wall Street Journal a dalších medií, jde o „zásadní boj proti sexuálnímu globalismu, o největší bitvu naší doby“. Takže nešlo o setkání a diskuzi v Parlamentu ČR týkající se nějakého nevýznamného problému. Současné marxistické totalitní myšlení nového stylu, dnes zvané „levicový liberalismus“, po mnoha desetiletích, kdy vítězně vedlo svůj „dlouhý pochod institucemi“ (euroamerické společnosti), narazilo na své hranice.
Setkání v Parlamentu ČR bylo jen malou ukázkou, že i u nás končí nadšené přijímání „liberální demokracie“, tedy nového marxismu, a kyvadlo politiky se vrací zpět. Zájemci o problém najdou další informace v práci Helmuta Schelskyho Jak odstranit systém - strategie dlouhého pochodu institucemi.
Pokračování zítra
|
< Předch. | Další > |
---|