O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LEGRACE NA PLACE - TOHLE NEDOPADNE DOBŘE… PDF Tisk E-mail
Středa, 28 červen 2017
Počet zachráněných migrantů, kteří se tento týden dostali z Libye do Itálie, se vyšplhal na 10 000. Itálie v minulosti už opakovaně uvedla, že nemá dostatek prostředků na řešení tohoto migračního přílivu. V té době se na Sicílii současně konal summit vůdců skupiny G7. Italský ministr zahraničí Angelino Alfano uvedl, že má důkazy, že charitativní organizace operující ve Středozemním moři spolupracují s pašeráky lidí z Libye.


 

 

 

 

 

Stejnou debatu nedávno vyvolal sicilský prokurátor Carmelo Zuccaro, který uvedl, že má o kontaktu mezi pašeráky a neziskovými organizacemi prokazatelné důkazy. Neziskové organizace však spolupráci s migranty popírají, mezi nimi například Lékaři bez hranic, SOS Středomoří, organizace Save the Children nebo Mobile Offshore Aid Station (MOAS) z Malty.

 

M.j. podle italského ministerstva vnitra dorazilo letos do Itálie přes Středozemní moře už více než 71 tisíc běženců, což je téměř o čtvrtinu více než ve stejném období loni. Hromadný příliv migrantů z Afriky do Itálie nastal poté, co EU loni uzavřela dohodu s Tureckem. Díky ní se téměř zastavil proud lidí prchajících do Evropy přes Turecko a Řecko z Blízkého východu. V roce 2015 jich touto trasou přišel do Evropy více než milion.

 

 

 

Související obrázek

 

 

Čím žije dnes Itálie? Tématem je stále bezpečnost, nelegální imigrace, zhoršení kvality života a sociální degradace. V tuto dobu, kdy začínají dovolené a nějaký turistický ruch, je velmi sledováno, kolik přibývá nelegálních imigrantů. Ovšem téměř každý den jsou ze strany nelegálních migrantů organizovány různé protesty: jednou nemají na pokoji wi-fi, podruhé jim nechutnají těstoviny, jindy se jim zdá, že je hotel příliš daleko od velkého města... Lehají si na protest přes silnici a jindy zase obsadí kanceláře správce ubytovacího zařízení a rozbijí vybavení. Takto se chovají lidé, kteří utíkají před hladem a válkou?

 

Italové už příliš nevěří ve šťastnou budoucnost a ze svých problémů viní především Evropskou unii. Vláda však má nástroje, jak jejich neposlušnost zpacifikovat...

 

 

Zdroj: internet

 

 

 


Komentáře (82)add feed
ano, vím, je to marný, tyhle texty jsou tu hrozně oblíbený a dostanu baci baci, ale stejně to udělám :) : bb2
Hodně mě zaujala předposlední věta, asi znám jiné Italy a jinou Itálii.
A taky poslední věta je zajímavá, jako bych ten slovník odněkud znala. Použila jsem Google a během asi 10 minut jsem zjistila, že:
"Zdroj: internet" - zdrojem jsou Parlamentnilisty.cz, které okopírovaly/použily text bloggerky z Idnes.cz. Jmenuje se Monika Pilloni a produkuje, jeden text za druhým, na jedno téma - imigrace.

Nemínila jsem to číst všechno, jela jsem po nadpisech a tohle mě zaujalo:http://pilloni.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=582362

Monika Pilloni si pochopitelně neověřuje fakta a kopíruje co se dá z podobných zdrojů, z jako jsou ty, na které se často odkazuje ve zdejších diskuzích.
A tak Monika Pilloni například píše:
Podnikatel chce pomoci 30 krajanům zasažených zemětřesením: je zavalen urážkami od nesnášenlivých lidumilů a Fb cenzuruje jeho profil. V Itálii dominuje ”politicky korektní“, nikdo nemá právo se samostatně rozhodnout komu pomoci...
...Facebook cenzuruje jeho profil... Stalo se, že majitel Agriclubu Venaus (Turín) nabídl přes Facebook k dispozici svůj objekt a to pro vysílené Italské občany, zasažené zemětřesením a zasypané sněhem. Takto zněla jeho nabídka: "Agriclub poskytne zdarma ubytování a stravu 25-30 obětem zemětřesení, těm kteří jsou v zoufalé situaci, alespoň dokud nepřejde zima. Když se vláda rozhodla pomáhat pouze cizincům, musíme si pomoci sami. Díky, sdílejte prosím". Příspěvek během pár hodin činil desítky tisíc ocenění a sdílení.

Posléze se Facebook rozhodl cenzurovat toto “solidární gesto” a uznal za vhodné uzavřít profil. Jistě tímto facebook vyhověl požadavku nějakého "tolerantního demokrata", který zaplavil urážkami autora iniciativy. "Nenacházím slov, cítím vztek a hořkost. Příspěvek dosáhl 25 tisíc sdílení. Proč byl uzavřen profil? Nemám žádný provokativní záměr, jen chci pomoci zadarmo," říká podnikatel Agate Gorni Gaspare.

Zdroj: [url=http://pilloni.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=582362
]http://pilloni.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=582362

Tak jsem si otevřela facebook, a našla jsem si oba profily, jak Gorni Gaspare Gas Agate, tak Agriclub Venaus, oba funkční, otevřené.

Zde je ta nabídka ubytování pro krajany, postižené zemětřesením:
L agriclub si offre di ospitare gratuiatemente 25-30 terremotati che ci trovano in condizioni disperate almeno fino a quando non passa il freddo. Se il governo ha deciso di aiutare solo gli stranieri noi ci aiutiamo da soli grazie fare girare per favore.

Je pod ní přes 8 tisíc "lajků", a přes 100 tisíc sdílení. Vše je veřejné, přístupné. Žádnou záplavu nenávistných komentářů nevidím. Asi tam ale něco proběhlo, v jiném příspěvku to kdosi zmiňuje a odsuzuje. To znamená, že ten nenávistný komentář kdosi odstranil, buď majitel profilu, nebo sám facebook.

To, co píše Monika Pilloni ve svém textu, je tedy lež. Ten, kdo nabídku ubytování Italům po zemětřesení dal, není nijak postihován, blokován apod. Naopak.
Ona to ale vlastně nenapsala, jen zkopírovala z nějakého toho italského aeronetu, nebo něčeho takového. No a teď je další takový text tady.

červen 29, 2017 00:37
bb2, no ode me teda "baci baci" nedostanes. : Mikin3
smilies/smiley.gif
Dobra detektivni prace! Ono tech nesmyslu koluje na internetu diky jeho otevrenosti miliony, ale prave diky te otevrenosti se da vetsina z nich jeste pred otistenim pomerne snadno overit.
A tak nemusi rozumny clovek verit nejruznejsim hovadinam o chemtrails, nepristani Americanu na Mesici, "kosmicke propisovacce" kterou chytri Rusove nahradili obycejnou tuzkou, podvrzenym projevum prezidenta Havla, konspiracnim teoriim o 9/11 atd. atd.....
Obvykle staci okopirovat par vet a hodit do Google.....
Politicky bulvar Parlamentni listy (ktere si nikdy nic neoveruji a ktere nemaji s parlamentem CR vubec nic spolecneho) jsou jednim z nejhorsich zdroju informaci.

https://www.respekt.cz/special/2017/dezinformace/most-na-druhy-breh
červen 29, 2017 02:05
tohle je podle vás dvou taky fejk? : Ivan Kolář
Evropská unie se nyní ocitá v absurdní neřešitelné situaci. Zdá se, že Turecko je rozhodnuto zaplavit Evropu migranty jakýmkoliv způsobem: s povolením Evropy cestou bezvízového styku, nebo bez povolení Evropy, jako odvetu za neposkytnutí bezvízového styku.
Turecko hostí asi tři milióny migrantů ze Sýrie a Iráku, z nichž mnozí pravděpodobně čekají na příležitost utéct do Evropy.

Také Itálie se připravuje na nejhorší. Podle IOM je nyní v Libyi až milión lidí, především z Bangladéše, Egypta, Mali, Nigeru, Nigérie, Súdánu a Sýrie, kteří čekají na překročení Středozemního moře.

Ředitel kanceláře Organizace spojených národů v Ženevě Michael Møller varoval, že Evropa se musí připravit na příchod dalších miliónů migrantů z Afriky, Asie a Středního východu. V rozhovoru s The Times tento Dán řekl:
"To, co jsme viděli, je jednou z největších lidských migrací v dějinách. A bude to dále zrychlovat. Všichni mladí lidé mají mobilní telefony a vidí, co se děje v jiných částech světa, a to na ně působí jako magnet."

Německý ministr pro rozvoj Gerd Müller toto varování opakoval:
"Největší migrační toky nás teprve čekají: populace Afriky se v příštích desetiletích zdvojnásobí. Země jako Egypt vzroste na 100 miliónů lidí, Nigérie na 400 miliónů. V našem digitálním věku s internetem a mobilními telefony ví každý o naší prosperitě a životním stylu."
Müller dodal, že pouze 10% z těch, kteří jsou v současné době v pohybu, dosáhlo Evropy: "Osm až deset miliónů migrantů je stále na cestě."


"Osm až deset miliónů migrantů je stále ještě na cestě"

napsal Soeren Kern, 19. června 2017 pro Gatestone Institute

červen 29, 2017 09:32
"TÝDEN", "idnes", : Ivan Kolář
ti všichni asi píšou podle vás bláboly...

Italská vláda uvažuje, že zabrání cizím lodím s migranty na palubě vplouvat do svých přístavů, pokud zbylé členské státy Evropské unie zemi nepomohou a nepřevezmou část žadatelů o azyl. S odvoláním na italské diplomatické kruhy o tom informovala agentura ANSA. Za poslední dva dny do Itálie připlulo od severoafrických břehů asi 12 tisíc migrantů.
Týden, Čtvrtek 29. 6. 2017

Jen v předchozím týdnu přitom přivezly do Itálie záchranné lodě, které vytahují z vod Středozemního moře či z vratkých člunů v moři migranty, na 10 000 lidí. Většina z nich se naloďuje v Libyi a pochází z Nigérie, Bangladéše, Guiney, Pobřeží Slonoviny či Gambie.
http://zpravy.idnes.cz/italie-migrace-stredozemni-more-summit-g7-f1w-/zahranicni.aspx?c=A170530_104449_zahranicni_aha


a další a další...

červen 29, 2017 09:40
Bíbí, Mikine, na co vlastně reagujete? Co v tom článku konkrétního bylo špatně? : d@niela
píše se v něm
- o imigrantech, kteří právě připluli;
- o tom, že některé neziskovky nejspíš spolupracují s pašeráky lidí;
- o tom, že Italové nejsou s imigranty spokojeni a ani imigranti nejsou spokojeni s tím, do mají k dispozici;

A nenašla jsem tam nic o "A tak nemusi rozumny clovek verit nejruznejsim hovadinam o chemtrails, nepristani Americanu na Mesici, "kosmicke propisovacce" kterou chytri Rusove nahradili obycejnou tuzkou, podvrzenym projevum prezidenta Havla, konspiracnim teoriim o 9/11 atd. atd.....", o čem píše MIKIN
Ani o nesrovnalostech s ubytováváním Italů po zemětřesení, o čemž mj. píše bíbí.

Tak nevím, na co jste tak reagovali a hlavně proč? Když je text o něčem úplně jiném...



P.S. Ale budu nesmírně ráda - a věřím, že i ostatní, když na to SVÉ TÉMA napíšete článek...
červen 29, 2017 09:57
... : *deeres*
Protože tohle se nemá ventilovat, vyhledávat takové informace a zbytečně se s tím trýznit. Lépe je strčit hlavu do písku, abychom se nebáli a když to nevím, tak to vlastně neexistuje.

Je zbytečné, protože to k ničemu nevede, trýznit se neustálým sledováním internetových zpráv, článků, diskuzí na tato témata. Bíbí červen 20, 2017 20:01

červen 29, 2017 10:13
jé, díky.. : d@niela

Díky moc za objasnění - takže takhle to je... když je článek o voze, budu reagovat o koze :-) smilies/grin.gif
červen 29, 2017 10:19
Danielo : zuza
přece Mikin i Bíbi mají vždy pravdu, tak proto....
červen 29, 2017 10:22
deeres : Lenka1
zase bingo.

smilies/wink.gif
červen 29, 2017 10:35
Tož, když to píšou na PL : vlk
tak to není pravda i kdyby to byla pravda.
Fčíl jasný?!
:-)
červen 29, 2017 11:34
Na co reaguji, Daniel o? na lživý text, který jsi sem zkopirovala : bb2
Na to reaguji. Ale z reakcí tvých i pár dalších je vidět, že to Kudlance nevadí a ze takovou ji chcete.
červen 29, 2017 12:00
vlku ano, je jasný, že se radši nepresvedcis jak to je, : bb2
Protoze co kdyby to bylo tak jak to je a jak jsem si to ověřila. To se vám prostě jakoby v tuto chvíli nehodí
červen 29, 2017 12:02
... : bb2
jé, díky.. : d@niela

Díky moc za objasnění - takže takhle to je... když je článek o voze, budu reagovat o koze :-) smilies/grin.gif
červen 29, 2017 10:19

Piš o čemkoliv jakkoliv, ale dokud bude tvůj blog veřejný a otevřený komentářům, může se stát, že někdo napíše, žes překopírovala lživý text.
červen 29, 2017 12:06
... : bb2
Byly doby, kdybys bývala napsala stal se omyl, neověřila jsem si to. Ale když ono je tak fajn si zanadávat. I na to co se nestalo.
červen 29, 2017 12:09
... : zuza
a když si to ověřím, nemám pocit, že mám všechny informovat, každý má tu možnost a nejsme jen stádo.. promiň bb2
červen 29, 2017 12:14
Sluníčková trojka : Lenka1
začíná prohrávat na body na celé čáře a tak vztekle kope nožičkama. Roztomilé.
červen 29, 2017 12:23
bb2: byly doby, kdy jsem se obdivovala Tvým komentářům : mila1
teď jen kroutím hlavou nad tím, co z tebe padá za sluníčkovské nesmysly... žebys vlastnila nějakou zainteresovanou neziskovku..? Tomu nechci věřit.
červen 29, 2017 13:00
něco z Neměcka : vlk
https://www.tz.de/muenchen/stadt/abschiedsbrief-einer-verzweifelten-muenchner-mutter-stadt-muenchen-6836173.html

Aneb, když se stanete menšinou ve vlastní zemi...

Opravdu tak chcete dopadnout bb2 & spol?
červen 29, 2017 13:02
Kdo píše pravdu? : *deeres*
V PL se nedá věřit vůbec ničemu.
V CNN se dá věřit úplně všemu. smilies/grin.gif

V honbě za ziskem a tedy i za k tomu nutnými senzacemi, jsou všichni novináři bez rozdílu ochotní napsat cokoliv. A je jenom na nás jak si to pobereme.
červen 29, 2017 14:17
BÍBÍ, OK - tak co je tedy konkrétně v tom článku lživého???? : d@niela
CO LŽIVÉHO JSEM PŘEKOPÍROVALA???

tak ještě jednou - psala jsem:

o imigrantech, kteří právě připluli; NENÍ TO PRAVDA?
- o tom, že některé neziskovky nejspíš spolupracují s pašeráky lidí; NENÍ TO PRAVDA?
- o tom, že Italové nejsou s imigranty spokojeni a ani imigranti nejsou spokojeni s tím, do mají k dispozici; NENÍ TO PRAVDA?

Píšeš: "Byly doby, kdybys bývala napsala stal se omyl, neověřila jsem si to. Ale když ono je tak fajn si zanadávat. I na to co se nestalo."
Tak moc prosím prosím - vyznač mi, co na tom je lhavého, případně co je omyl a co jsem si tedy neověřila. Díky.
Moc prosím, buď konkrétní, ano?


tak doufám, že si to konečně vysvětlíme...
červen 29, 2017 15:06
... : Mikin3
No, podle me jsou vylhane ci vymyslene posledni dva odstavce. Svedci o tom pomlouvacny ton i zdroj, nebo spise zdroje ze kterych je to prevzate.
Uprchlicka krize ovsem existuje a o tom ze neni mozne poustet do Evropy hordy uprchliku snad nikdo nepochybuje.
Jen nechapu, jak muze pri reseni tohoto problemu pomoci sireni pomluv.
červen 29, 2017 17:36
Britské listy jsou těžce sluníčkářské a tohle napsali. Poslala jsem i odkaz, ale musí být schválen šéfredaktorkou. : *deeres*
Začalo to pro nás včera při úsvitu, 20 kilometrů od pobřeží Libye. Uvědomili jsme se obrovský, nezvládnutelný rozměr toho, co se děje.
Před pouhými třemi dny byly oficiální počty migrantů zde překračujících Středozemní moře 84 000.
Poté, co jsme my viděli, bude nutno opravit tato čísla směrem nahoru o mnoho tisíc lidí.
Na velkých lodích, dvoupatrových, už toho měli dost. V této chvíli je záchranná loď na níž jsme my, už plná.
Toto je paluba německé charitativní záchranné lodi Sea-Watch II. Kapacita této lodi je 150 lidí. Máme nyní na palubě asi 400 duší, většinou ze západní Afriky, které jsme vyzvedli dnes. A jestliže za mnou půjdete na můstek této lodi, uvidíte, jak obří je tato humanitární krize.
Podívejte se na radar. Spočítali jsme asi 15 nebo 16 těch žlutých teček, každá z nich znázorňuje loď. Některé lodi jsou s uprchlíky, jiné jsou dobročinné lodě, některé lodě patří pašerákům. A když se podíváte tímto směrem, uvidíte, jaké je to měřítko. Na téhle lodi jsou všude lidi. Promiňte.
Když se podíváte tamhle do vzdálenosti, je tam velký modrý člun, jakým říkají dvoupatrák. Ten veze na dvou patrech asi 700 lidí. Právě sem dopluli a před časem jsem viděli, jak lidi z té lodi skáčou do moře, což je pro charitativní organizace, které tu jsou naprostou noční můrou.
Jsou tyhle záchranné mise součástí podnikatelského modelu pašeráků?

2O kilometrů od Libye a oni je tahají do Evropy. Tak pomáhají pašerákům, nebo ne? A je jedno jestli vědomě, nebo ze šílené lidumilnosti.
červen 29, 2017 18:18
A Italové na jihu, ti jsou už na prášky. : *deeres*
Po celá léta tvrdilo, že Cosa Nostra, N'drangheta a další sicilské a kalábrijské gangy byly zapojeny do pomoci muslimským "migrujícím pracovníkům" cestujících na Sicílii a poté dál do vnitrozemí Itálie za jistý poplatek. Nyní s „vyrobenou“ "uprchlickou krizí," byla Sicílie kompletně zaplavena africkými a pákistánskými Muslimy, kteří nyní tvoří vlastní gangy a útočí na místní obyvatele. Nejhorší je to v Palermu, jedním z "mafiánských center" Sicílie.
Z britského Daily Mail :
Mafie "vyhlásila válku" migrantům v rekreační ráji na Sicílii, kde je každý týden jeden tisíc nově příchozích uprchlíků na ostrov.
Obávaná Cosa Nostra se zoufale snaží udržet nadvládu nad africkými gangy, s migranty přišla trestná činnost.
V listopadu 2016
červen 29, 2017 18:26
Zuza : bb2
a když si to ověřím, nemám pocit, že mám všechny informovat, každý má tu možnost a nejsme jen stádo.. promiň bb2

Tak se jako stádo nechovejte. Hltáte falešné poplašné zprávy a když někdo upozorní, že je to podvrh, tak vám to vadí.
Raději jste všichni ""informováni"" fikcí, budiž vám tedy přáno.
červen 29, 2017 18:28
Ksakru, ten noťas si dělá co chce a než stačím dopsat, tak to odcvrnkne. : *deeres*
V listopadu 2016 jste mohli vidět zoufalého majitele hotelu, kterému proti jeho vůli ubytovali v hotelu imigranty. Ten z toho zkolaboval.
Italský publicista Matteo Salvini šokující video. Majitel hotelu, postarší pán, se zoufale snaží bojovat s policisty a státními úředníky a ze všech svých sil drží dveře svého objektu, aby mu tam nemohli nastěhovat imigranty. Bohužel, proti velké přesile musí nakonec kapitulovat.
Matteo Salvini to komentuje: Renziho vláda právě zahájila vyvlastňování sovětského typu.

Video si snadno najdete sami.
Tak nechápu, co tam kdo vidí vylhaného nebo vymyšleného.
červen 29, 2017 18:32
mila1 : bb2

bb2: byly doby, kdy jsem se obdivovala Tvým komentářům : mila1
teď jen kroutím hlavou nad tím, co z tebe padá za sluníčkovské nesmysly... žebys vlastnila nějakou zainteresovanou neziskovku..? Tomu nechci věřit.
červen 29, 2017 13:00


Byl tu text o tom, že jakýsi Ital nabídl zdarma ubytování pro lidi postižené zemětřesením, nabídnul to na svém facebooku s tím, že když se vládá stará o cizince, oni (Itálové) musí pomáhat svým lidem. A že byl za to napadán, nazýván rasistou, byl mu zablokován jeho FB profil. Znám tenhle podvržený text, proto jsem ho tu rozkryla. Abych o tom jen nežvanila, doložila jsem to - každý se mohl a může přesvědčit, že to, co se v textu psalo, není pravda.
Jak soukromý profil toho pána, tak FB stránky jeho penzionu/klubu, jsou otevřené, funkční.
Pod tou nabídkou ubytování zdarma žádné nenávistné projevy, jen spousta kladných ohlasů a sdílení.

Napsala jsem to tu - a to je podle tebe sluníčkářství?? Pane na nebi...
červen 29, 2017 18:33
Mikine, především, ty články jsou už vyměněné. : bb2
Text, ke kterému jsem tu psala, už tu není. Daniela ho vyměnila. Takže můj první komentář se týká toho původního článku.
červen 29, 2017 18:34
bb2 : zuza
rozhodně se já jako stádo nechovám, taky mám spoustu zdrojů. Ale nevím, možná jsi učitelka, nebo kazatelka, že máš potřebu nás vychovávat. Možná by jsi raději měla odpovědět Daniele.
červen 29, 2017 18:35
Danielo, co to je za švejkovinu? Vyměníš články a předstíráš, že jsem psala k tomu druhému? : bb2
Jistěže, je to tvůj blog, můžeš si tu šachovat s články jak se ti zlíbí. Pak pochopitelně působí můj komentář jako z jiného světa. Ale ty dobře víš, co za článek tu bylo, ostatně z něj kopíruju. Tak nedělej ze sebe hloupou a neptej se na něco, o čem víš, že ten tvůj původní text nebyl a tudíž ani moje reakce.

červen 29, 2017 18:41
Zuzo, : bb2
pokud máš spoustu zdrojů a věděla jsi, že ten text - myslím ovšem ten původní - byl hoax šířící se internetem. Je jen tvoje volba, že ses k tomu nevyjádřila a že naopak ti přijde zvlášní, že někdo jiný na nesrovnalost upozornil. To zase přijde zvláštní mě. Stejně jako šachy se záměnou textů a předstírání..
Vychovaná jsi zřejmě jinak než já - když už mluvíš o výchově.
červen 29, 2017 18:43
a, pardon, Mila1, teď jsem udělala ještě větší chaos :) : bb2
ne, ten původní článek nebylo o tom Italovi z facebooku, o tom píšu až já v reakci na původní článek.
Původní článek i ten o Italovi z FB napsala Monika Pilloni.

Ten text, který je tu teď, je nový, vyměněný.
červen 29, 2017 18:48
bb2 : zuza
kdybych se měla vyjadřovat ke všem ho.adinám, tak nebudu dělat nic jiného... Ty opravdu nevíš co s časem?
červen 29, 2017 18:49
Zuza, : bb2
vyjadřuju se k čemu chci, tak jako ostatní zde. Ty se vyjadřuješ k tomu, že se vyjadřuju. Každá z nás využívá svůj volný čas tedy jinak.


červen 29, 2017 18:53
Mila1, ještě k tvému dotazu, : bb2
ne, neziskovku "nemám", ani neprovozuju ani nic jiného. Mám dvě malé firmy úplně jiného zaměření.
červen 29, 2017 18:55
bb2 : Mikin3
Aha, takze Daniela ten clanek vymenila, ale chce po tobe odpoved? smilies/cry.gif
Mimochodem, i ja za tim co jsem napsal stojim. Ty dva posledni odstavce noveho clanku jsou takove, jake jsou......
červen 29, 2017 19:07
Mikine, : bb2
jo.
červen 29, 2017 19:09
Kristepane, Bíbí, o čem tu je vlastně řeč? : *deeres*
Prepáčtě, Herr…, súdruh…, pan generál, som z toho volajaký zmetěný.“

Tedy z toho článku , co tu byl, vlastně nebyl, byl to jiný článek, ne ten taky ne, byl to úplně jiný článek,vlastně to není ani jeden z nich smilies/grin.gif
červen 29, 2017 19:14
... : bb2
ale víc už se v tom hrabat nebudu, budu si pamatovat, že když se nebude líbit reakce - vymění se článek :-))
červen 29, 2017 19:14
Deeres, článek, co tu byl, tu už není, je tu jiný. : bb2
byl tu text č. 1 - k tomu jsem se vyjádřila ve svém prvním komentáři

teď je tu zcela jiný text č. 2

Jasné?
červen 29, 2017 19:16
Hele, bíbí, tak teď se cítím ale fakt uražená a zle osočená - : d@niela


já jsem žádnej článek nevyměnila!!!

O žádném ubytovateli, nebo o čem to píšeš, jsem nic nepsala - to, co tu je, to jsem připravovala, sháněla jsem si na to podklady, a pak jsem to sem dala.


Fakt nechápu, o čem je řeč! Bůhví, kde jsi co četla, na kterých jiných stránkách!!!
V tom případě chápu, že ty o koze, já o voze.

Ale - to mi věř a na to ti přísahám na poslední zbytky mého zdraví - že jsem nic neměnila, že to je opravdu tak, jak jsem to dala dohromady!!!

Vzpomeň si, co jsi ještě tou dobou kde četla - ale jak říkám, já opravdu NIC NEMĚNILA!!!
nemám důvod!!!
Jsem ráda, když v mém zdravotním stavu zvládnu alespoň ty dva články denně..


A vůbec - o čem to mělo jako být? určitě by se to dalo na internetu dohledat!
červen 29, 2017 21:38
je to asi na sedmi webech - ale ne na kudlance. : d@niela

Uvědom si, že i kdybych to vyměnila, tak to na netu už zůstane!!!!
Takže se podívej, zadej si to, a uvidíš, kde jsi to četla - je to např. na emimino a další...

Fakt - tohle mne od tebe neskutečně mrzí!!!!

červen 29, 2017 21:45
... : marty
Tento článek zde byl už ráno okolo 6.00
červen 29, 2017 21:57
... : marty
asi nakonec to baci baci bude, že bb2? smilies/shocked.gif
červen 29, 2017 21:59
Danielo, : bb2
článek o Italovi tu nebyl, to už jsem psala Mile

Kde jsem ten článek o Italovi a jeho nabídce ubytování četla jsem napsala hned v prvním komentáři.
Našla jsem ho na blogu na idnes, a dna ten blog jsem se dostala tak, že jsem hledala text, ktery byl tady. Ale to vse už pisu nahoře.
Nevím co je s emiminem, to mne nezajímá. Články o imigraci nevyhledávám a už vůbec ne na maminkovskych serverech. Na to mi staci kudlanka.

červen 29, 2017 22:23
marty, : bb2
Tento text tu mohl byt dnes ráno v 6. Můj komentář tu byl už v noci.
červen 29, 2017 22:25
nebaví mne to, mrzí mne to : d@niela
nic jsem neměnila, nemám proč. Doposud jsem si vždy stála za tím, co jsem sem dala.
A to se nezměnilo a nezmění. Nemám důvod!!!

Takže jak říkám, tohle je opravdu jen zlé osočování.
červen 29, 2017 22:36
bb2 : JanaJ.
tohle už přeháníš. Nechceš si založit vlastní web a neotravovat na Kudlance?

Kudlanko, prosím, nenechte se bb2 a Mikinem odradit, myslím, že většina se tu na rozdíl od nich chová slušně.
červen 30, 2017 07:25
... : zuza
problémem zůstává to, že je tady Daniela jako novinář vítá.. Nejlepší je na bb2 a Mikina3 nereagovat, ale myslím, že v diskuzích jí tady nakonec zůstanou je bb, Mikin a Krakonoš. Já už většinou jen přečtu článek a co je pod ním nečtu. Doba, kdy tu bylo útulno a pohodově je dávno pryč.
červen 30, 2017 08:35
Danielo, obdivuji tvoji trpelivost a odhodlani. : Moira
Mentalni prerod bb2 a Krakonose do zlych lidi je tak zjevny a smutny. Me osobne to mrzi velmi, moc rada jsem cetla Krakonosovy komentare a bb rady nestastnym a zmatenym byly neocenitelne. To co z nich obou pada ted, me naplnuje zarmutkem. Rikam si, kolik lidi se takto zmenilo a proc? Proc ma najednou nekdo takovou touhu hajit neobhajitelne. Snad by klidne obetovali vlastni deti.....? Nechapu, a z toho je mi smutno.
Danielo, preju hodne sil. Opravdu te velmi obdivuji, ja bych na to nemela nervy....
červen 30, 2017 09:42
bb2 : Milene
A o čem tedy byl ten článek, co jsi četla. V prvním komentáři píšeš, že ¨tě zaujala poslední a předposlední věta. "O Italech". A potom jsi hledala zdroj a jiné články od autorky. Na jiný její článek jsi nás upozornila s tím, že to co píše není pravda. Ale ten O tom Italovi, ten původní článek nebyl.

Tak teda, o čem byl ten původní, lživý?

Jsem zvědavá.
červen 30, 2017 11:41
teda vážení, : mila1
nevím jak vy, ale já jsem se v tom už ztratila smilies/smiley.gif
červen 30, 2017 13:24
Mila1, nejsi sama! : *deeres*
Já se v tom ztratila už včera v 19.14 smilies/wink.gif
červen 30, 2017 13:31
Moiro : Mikin3
tys tomu nasadila korunu..... Mentalni prerod do zlych lidi? Co je zleho na tom, kdyz nekdo upozorni na hoax nebo se postavi proti rasismu?
Miliony uprchliku v Evrope nechce podle me nikdo, ale k cemu slouzi pomluvy a urazky? smilies/cry.gif
červen 30, 2017 17:19
Mikine : OLINA
dejnam vedet az dostanes rozum. Alternativni media jsou jedina moznost jakse dozvedet pravdu. Patri k nim PL, Zvedavec, ceska nezavisla televize a dalsi. Myslis ze pravda je v CT?
červen 30, 2017 19:59
To je fakt vtipný, : Krakonoš
spojení Zvědavce, ČNTV a slova "pravda". To fakt budu radši zlej, než úplně blbej. A to je zároveň moje vodpověď na ten šílenej výkřik vod Moiry. Sice nevím, co zlýho komu dělám, že jsem zlej. Jenom proto, že vodmítám věřit idiotům a duševně nemocnejm hlasatelům "pravdy". A co Zeman, Moiro, ten nejni zlej? Nebo ti to u něho nevadí? Bože to jsou tady zase věci.smilies/shocked.gif

Jinak ke sporu vo záměnu či nezáměnu článku bohužel nic nemůžu říct, přišel jsem sem moc pozdě, měl jsem dnes termín a několik nočních za sebou. Tak nevím. Zdržuju se proto "hlasování".
červen 30, 2017 20:41
nikdo nic : alka..
nevyměnil. BB reaguje na článek A přece se točí...
červenec 01, 2017 11:50
krakonosi : OLINA
a nejhorsi je byt oboji
červenec 01, 2017 12:31
Pani Olina : Mikin3
jeste zapomnela na Sputnik a Novou republiku.
I ja se spolu s Krakonosem (protoze nejsem svedek) zdrzuji hlasovani.
I kdyz po predchozich zkusenostech vim, komu mohu verit. smilies/wink.gif
červenec 02, 2017 04:54
Jestliže jsou v úvodním článku napsané blbosti - mimochodem, je to původní článek - jak je možné, že organizace, : Myška
které by měly zabraňovat migrantům v cestě do Evropy, je sbírají u afrických břehů a vozí je právě do Evropy?
červenec 02, 2017 07:17
Trochu do historie. : Pepa
V roce 1922 založil Kalergi ve Vídni hnutí „Panevropan“, které předjímalo nastolení Nového světového řádu založeného na Federaci národů řízené Spojenými státy. Sjednocení Evropy mělo být prvním krokem k jediné světové vládě. S nástupem fašismu v Evropě musel být plán na čas zastaven a Panevropská unie byla nucena se rozpustit. Ale po druhé světové válce se Kalergimu podařilo díky frenetické a neúnavné aktivitě a díky podpoře Winstona Churchilla, zednářské lóže B’nai B’rith a významných deníků jako New York Times prosadit projekt do vlády USA.

Od Kalergiho k dnešku

I když o Kalergim nemluví žádná školní učebnice, jeho ideje inspirovaly dnešní Evropskou unii. Jeho přesvědčení, že evropské národy se musí smísit s černochy a asiaty, aby byla zničena jejich identita a vznikla smíšená rasa, je základem veškeré evropské politiky tváří v tvář integraci a obraně menšin.
Při tom všem nejde o humanitární důvody. Tyto direktivy jsou vydávány s nelítostnou rozhodností za účelem realizace největší genocidy v historii.
Na počest Kalergiho byla ustanovena Evropská cena Coudenhova-Kalergiho. Každé dva roky jsou jí odměňování evropeisté, kteří se obzvláště vyznamenali v naplňování jeho zločinného Plánu. Mezi nimi jsou osobnosti kalibru Angely Merkelové, která dostala tuto cenu jako první v roce 2010, a Herman van Rompuy, který ji dostal v roce 2012 na speciálním kongresu ve Vídni, který se konal na oslavu 90 let panevropského hnutí. Na fotografii za ním je vidět symbol panevropské unie: červený kříž přes zlaté slunce, symbol řádu rozekruciánů. Podstata Kalergiho plánu
Ve své knize „Praktický idealismus“ Kalergi prohlašuje, že obyvatelé budoucích „Spojených států evropských“ již nebudou původními národy Starého kontinentu, ale bude to druh zvířeckých podlidí vzniklých míšením ras. Tvrdil, že je nezbytné „křížit“ evropské národy s asiaty a černochy, aby vzniklo mnohaetnické stádo bez specifických vlastností, snadno ovladatelné elitami u moci.
červenec 02, 2017 19:54
Tak si, Pepo, : Krakonoš
jednotlivý knihy Richarda Mikuláše Coudenhove-Kalergiho vypuč, přečti, a pak možná nebudeš muset vopisovat tyhle hovadiny z rusáckejch webů. smilies/tongue.gif

červenec 02, 2017 21:09
Krakonosi, : Mikin3
smilies/grin.gif

A nejhorsi jsou trpaslici.
červenec 03, 2017 05:19
Já si o tom přečetl dost. : Pepa
Statiku nejlépe posoudí statik, fotbalu by měl nejlépe rozumět fotbalista, v ekonomice by se měl nejlépe vyznat ekonom atd., atd. Co je nebo není volovina dokáže určit zase jenom dokonalý vůl.
červenec 03, 2017 07:20
Ve Švédsku konečně začíná docházet i politikům, že masové přijímání migrantů byla chyba - : Myška
červenec 03, 2017 07:44
To není inzerce. : Pepa
Vážení panevropští přátelé,
letošní výroční kongres české Panevropy se bude konat v Praze ve dnech 23.-24. září 2017. Měsíc před českými parlamentními volbami se sejdeme, abychom posoudili politickou situaci a pokusili se najít společnou linii proti populismu, který v Evropské unii šíří záměrně určité politické kruhy, aby ji ochromily. Kongres je určen pro registrované členy PEU Čech a pro zvané hosty.
Bližší informace upřesníme na těchto stránkách s dostatečným předstihem.
Dr.Rudolf Kučera, předseda
červenec 03, 2017 07:48
Tak to asi je. : Pepa
Je masová migrační vlna objektivní skutečností nebo je uměle vyvolaná skupinou zločinců, kteří usilují o světovládu a zničení národních států? Jde o spiknutí?
Je nutné schválit v roce 2018 celosvětový zákon „Globální kompakt o migraci“ (Global Compact for Migration), který tuto migraci zlegalizuje a bude ji celosvětově povzbuzovat nebo je třeba odhalit nadnárodní spiknutí, které za celou záležitostí stojí, a přísně odsoudit všechny, kdo se na něm podílejí včetně národních politických loutek, které se zločinci kolaborují?
červenec 04, 2017 03:10
Nejspis Pepo : Mikin3
udelas dobre, kdy poslechnes Krakonose, zacnes cist a prestanes "vopisovat hovadiny z rusackejch webu". smilies/wink.gif
červenec 04, 2017 05:47
Zase : Atropin
jedna "knížecí" rada -

Nejspis Pepo : Mikin3
udelas dobre, kdy poslechnes Krakonose, zacnes cist a prestanes "vopisovat hovadiny z rusackejch webu". smilies/wink.gif
červenec 04, 2017 05:47


Přitom to stejné by se mohlo doporučit taky právě jemu.
Označení "rusáckej web", je už taky "hovadina" sama o sobě. Že to, co třeba napíše německý, rakouský, americký, anglický, francouzský a další weby, a není to v souladu s mejnstrýmem, je šmahem označeno jako rusácká propaganda. Takže celá škála těchto autorů, je některými "samozvanými odborníky", označena za slouhy Putina. Jako kdyby nikdo jiný neměl právo na svůj názor a viděl věci jinak, protože ten "správný" mají jenom oni. A ještě těm, kteří si tak dovolí uvažovat, dávají nechutné, hanlivé přídomky. Inu, to je přece ta "pravá" demokracie a svoboda projevu.

smilies/angry.gif
červenec 04, 2017 19:08
Kalgeriho plán - hnutí k zblití : *deeres*
Evropské podpůrné centrum Římského klubu v Rakousku na svých webových stránkách uvádí, že od 4. března 2008, kdy bylo zvoleno nové vedení, se český tým skládá z následujících činovníků: President: Pavel Nováček, výbor: Jarmila Doubravová, Jiří Drahoš, Jaroslav Kalous (president v roce 2005), Ivan Klíma, Pavel Nováček; sekretář: Michal Paulus.
Čeští protagonisté nového světového řádu "Panevropa".
Jen si najděte, co je ten Římský klub zač, kdo byli a nyní jsou jeho členové a hlavně, kde, kdy a jak vznikl!
červenec 04, 2017 19:40
deeres : Lenka1
je to síla. A četla jsi už o tom plánu někdy na podzim v roce 2018 zlegalizovat celosvětově migraci? Nevím tedy přesně, co všechno to má znamenat, ale pro nás nic dobrýho.

A k tomu Drahošovi - kdysi dávno v policejní škole se nás jeden učitel zkoušel z práva a ptal se, kdo ví odpověď. Nikdo se nepřihlásil a tak se rozhlídnul po třídě a řek|: "Ha, tenhle má brejle, ten vypadá chytrej."

Že by tohle byl důvod, proč nosí "drahoušek" brejle s normálními skly?

Nejvíc z toho všeho mě děsí, jak jsou lidi tupí a zdegenerovaní. 30% chce na podzim volit estébáka. K posrání.
červenec 05, 2017 08:06
Ahoj Karle. : Pepa
Karle, víš kolik takových sraček existuje. Lidi prostě potratili veškeré morální zábrany .Kdo je vychcanější a přečurá druhé je prostě pašák a houfec ziskuchtivých jej za mrzký peníz ještě podporuje.. Vím to . slyším to na každém kroku. A dělám si logické závěry.
Že se i logika dá překroutit jako paragraf? Ó nééé! Logika je prostá jako slunce nad námi.
Že logika těchto věcí nutí k pesimismu? No jasně .Můj pesimismus vyplývá z oné logiky věcí.
Proto říkám " "Společnost jde do hajzlu ".
Možná, že bych měl jít do hajzlu i já, neboť už se na to nemohu dívat.
Sorry za sprostá slova, Stav lidské komunity na této zeměkouli se dá popsat ještě vulgárněji. 
Prý se historie opakuje. Zase přiletí nějaký balvan a zase vše od znova. Ale zase nebude z tohoto genetického materiálu nic lepšího.
Možná že se v tomto případě mýlím, proto že jsem nezapracoval do těchto slov možnost mutace, či cílené genetické manipulace.
Apropó....není snad současný princip multikulti invaze řízený proces oné genetické manipulace?
Ovšem takto naplánovaný proces se v čase změní v další náboženskou válku.
Američané, přesněji řečeno jejich vědecké "elity" ovlivňované skupinami nadlidí z okruhu mocných, finančně vlivných se mýlí.
Jejich omyly však zaplatí v prvopočátku ostatní, než dojde na ně samotné.
Kdo seje vítr, sklidí bouři.
Je to tak prosté........Ivan.

červenec 05, 2017 08:10
Lenko, : *deeres*
koblihář se také veze na jejich vlně, jenom na to jde jinudy. Jinak by ve straně nemohl mít Pelikána, Jourovou, Stropnického......
Jourová v rozhovoru pro Lidovky, jak hlasovala pro naše potrestání:
Můžete říci, jak jste hlasovala v Komisi? – Tam se nehlasuje. – V komisi se nehlasuje? – Ne, ale já jsem vyjádřila svůj konzistentní názor. – Jak se tedy stane, že vznikne návrh Komise, když nehlasujete? Kdo ho určí, jenom předseda Juncker? – Je tam o tom debata … Je tam o tom debata, on se zeptá, jestli je někdo proti, a když není nikdo proti, tak on zapíše, že byli všichni pro, takže se tam mlčí … Řekneme svůj názor, já jsem dlouhodobě prakticky jediná, která upozorňuje na to, že ta kvóta není z mnoha důvodů dobré řešení. – Ale nepostavila jste se proti. Prostě oni to podali jako návrh Komise, jako kdyby to tam bylo odhlasováno.
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 05, 2017 09:51
Prof.Drahoš : *deeres*
dobře ví proč a co dělá. Jeho tiskovou mluvčí se stala Lenka Pastorčáková reportérka z hnojometu ČT1 168 hodin.
"Lenka Pastorčáková má dlouholeté zkušenosti z médií. Vybral jsem si ji pro povahové vlastnosti, zejména pracovitost, energičnost a proaktivní řešení problémů," řekl Lidovkám.cz Drahoš.
Lenka Pastorčáková spoluvytvářela jako hlavní reportérka dvě reportáže o českých dětech odebraných v Norsku, obě reportáže se zejména týkaly odebrané česko-norské vážně nemocné holčičky.
Drahoš si vybral reportérku, která dokáže vytvářet velice neobjektivní, manipulativní a na polopravdách a lžích založené reportáže ve veřejnoprávní televizi. (Blog Kuncová)
červenec 05, 2017 10:10
... : Mikin3
Lenka Pastorcakova - chytra, vtipna a jeste k tomu hezka. Dobrej kontrast v porovnani s prolhanym mluvcackem z komunistickych Halo novin. smilies/grin.gif
červenec 05, 2017 19:25
Co se "rusackejch webu" tyce, : Mikin3
vsechny ty webiky ktere chvali ruskeho diktatora, papouskuji jeho propagandu a siri konspiracni teorie se za "rusacke" oznacit klidne daji.
Ze pro na jacisi anonymni soudruzi koupili domenu treba v Holandsku, to je finta dobra leda tak pro male deti.
červenec 05, 2017 23:46
Myško : zuza
ano, to poznáš dle názorů jednoho píšící Kanaďana zde na kudlance
červenec 06, 2017 07:30
A začíná to jejich premiérem. : *deeres*
červenec 06, 2017 08:51
Mysko : Mikin3
ano, zblaznili. Ale je to podle prava a uz je podana zaloba, aby se penize prevedly na 2 rodiny obeti zmineneho teroristy. Takze to snad dobre dopadne.
červenec 06, 2017 15:34
Mikine, : Myška
bylo by fajn, kdyby se to podařilo.
červenec 06, 2017 20:12
Mysko, : Mikin3
zda se, ze se to nepodarilo a lump si penize dokonce uz vyzvednul. Je to hrozny, ale v pravnim state se obcas takove veci stavaji. Velice neprijemna (ale podle me nezbytna) dan za nezavislost soudu...... :-
červenec 07, 2017 17:57
Mikine, v tom případě škoda, že : Myška
v lochu neuklouzl po mýdle. Mohl být jednou provždy pokoj, a nemusely se jeho oběti otáčet v hrobě.
Stejně to pořád nedokážu strávit... Být matka oběti, nevím, nevím...
červenec 08, 2017 08:40
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]