O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JE KONEC, UŽ SI NEVRZNU PDF Tisk E-mail
Úterý, 13 červen 2017
Můj neduh spočívá v tom, že malík levé ruky se mi postupně ohnul až dovnitř dlaně, čímž mi je znemožněno nejen ten malík používat, ale i mi přímo překáží. Vrznout si na kytaru je tedy vyloučeno. Snad ještě Ddur a A7 se dá třemi prsty zvládnout (i když líp to zní na 4 prsty), ale už třeba při Cdur se malík nejen že použít nedá, ale navíc překáží tak, že to prostě zmáčknout nejde ani těma třema zbylejma. A to už ani nemluvím o barré.

 

 

 

 

 

 

Diagnoza praktického lékaře byla jasná, obtížně vyslovitelná, což by nevadilo, stejně si to nikdy nezapamatuju: Dupuytrenova kontraktura. Ale to se prý operativně dá odstranit a dokonce se to dělá v lokále. Jen jsem se, blbec, zapomněl optat, v kterym lokále. Po Praze znám spoustu lokálů, teď se v nich sice nesmí hulit, ale pár hodin bez cigára bych jistě vydržel.

 

Místo do lokálu mi ovšem vystavil poukázku k machrovi přes řezání do rukou, o patro níž.

 

Tak tam druhej den volám, že abych se jako nějak objednal. Po vytočení čísla se ozve "halóó, kdo volá?" Čekal jsem sice jiný ohlášení, ale tak jsem se slušně představil, a že bych jako potřeboval něco udělat s tím svým Dupuytrenem.

 

 

Výsledek obrázku pro dupuytrenova kontraktura

 

 

Odpověď mě nadchla: "Samozřejmě, přijďte zítra, přesně na 11. hodinu, hned na to mrknem a objednáme vás na operaci". Tak jsem tam dneska dorazil a celej se zajíkal štěstím, že si teda na starý kolena přeci jen ještě vrznu.

 

Čekal jsem v čekárně už od 10.45 a byl jsem jedinej, čili první na řadě. Postupně se začala čekárna zaplňovat, doktor dorazil kolem 11.30 a konečně ve 12.00 se otevřely poprvé dveře: "Tak pojďte, Novákovi" a vzal dovnitř manžele s nevychovanym uřvanym asi pětiletym spratkem.

 

Pak za půl hodiny vykoukl nějakej asistent "Teď pan Nejedlý". Nesměle jsem namítl, že jsem tam byl první, že jsem odvčera s panem doktorem telefonicky jasně domluvenej na 11.00 hod., teď je12.30 a že mi jde jen o objednání termínu zákroku ... Odpověď jasná: "Pořadí si pan profesor určuje sám".

 

 

Já na to - "ale on mi přeci včera do telefonu ...."  Ale to už jen - prásk dveřma!

 

Tak jsem chvíli zauvažoval, jestli vůbec chci, aby se mi v pazouře vrtal někdo, ke komu jsem ztratil jakoukoliv úctu i důvěru; jestli chci stejný situace zažívat při následných kontrolách a převazech. A když pak jedna dáma poznamenala "Jó, to si tady u pana profesora musíte zvyknout", jsem si řek (jen v duchu jsem si řek) "Prdlajs bábo, nemusím!"

 

Nahlas jsem jen řek "nemusím", a k neskrývané radosti dalších čekajících, že ubyl jeden před nimi, jsem se odebral na gulášovou polívku a 20 deka sekaný s křenem a odtamtud tramvají na pávlač za studenejma kozlama, smířenej se skutečností, že tím definitivně skončila má padesátiletá muzikantská kariéra.

 

Než tohle, to si fakt radši už nevrznu (ani nebrnknu).

 

ENČÉ

(kterého, anžto nechodí po doktorech, todle mohlo udivit  :-))) - pozn. red.)

 

 

Komentáře (35)add feed
Nevzdávej to : Míša šíša
Tak vždyť v Praze nemáte jen jednu nemocnici, ne?
Jinak tvé rozčarování ale naprosto chápu.
červen 14, 2017 06:24
... : *deeres*
Běžná praxe v některých lékařských zařízeních. Včera jsem byla na kontrole na Endokrinologii, bylo 11.10 hod, paní přede mnou byly objednány na 10.30, další na 10.45 a já na 11.00. V ordinaci žádný pacient a dveře stále zavřené. Já jsem předchozí pacientky naváděla, ať zaklepou na sestru, aby se přesvědčila, že pan doktor v ordinaci náhle nezemřel. Nechtěly.
Pak se diví, že mně tam sestra naměří tlak až u stropu.
Nezbude ti nic jiného, než se obrátit na filipínské léčitele, bez fronty, zázrak na počkání.
červen 14, 2017 09:38
Ano, mam podobne zkusenosti. : Moira
Pani doktori jsou polobozi, maji svuj cas a vubec je nezajima, ze pacient ma taky svuj zivot a pocita s tim, ze prijde na radu priblizne v objednanou hodinu. Proste cas obycejnych smrtelniku nema vubec zadnou hodnotu. Uplne me totalne vytaci, kdyz jsou pacienti objednani od 8.00 rano a pani doktorka pravidelne chodi na 8.45. A tvari se jako ze v pohode. Tak k takovym hvezdam jsem prestala chodit. A nejvic se snazim k doktorum nechodit pokud mozno vubec. Vicemene delam proto vsechno....
červen 14, 2017 09:45
Jinak v Praze mas NC spoustu moznosti najit si slusneho lekare. : Moira
Daleko horsi je to na okresech, kde je proste ten jeden doctor a jinak musis nekam dojet, atd....Tak preju hodne stesti u jineho doktora. Projed net a verim, ze si nekoho najdes.
červen 14, 2017 09:48
NČ : Iris
to je pořád samý profesor a přitom tenhle zákrok je celkem jednoduchý. Tak přijeď k nám na "farmu", jak povýšeně nazývají venkov pražští lékaři. Odejdeš spokojen stejně. Pokud mezitím nezavřeme pro nedostatek lékařů. smilies/wink.gif
červen 14, 2017 11:43
NČ : Iris
nutno ovšem dodat, že stoprocentní šikovnost do ruky se možná už nenavrátí v plné míře. Jeden náš chirurg si tohle nechal operovat až kdesi v zařízení specializovaném na ruce, a stejně musel nechat operování. Tak šel do Bruselu jako europoslanec a nepohoršil si. Ale na kytaru už nebrnká tak, jako kdysi. On člověk přichází o dovednosti už jen tím, že stárne a necvičí, natožpak když se mu zkrátí šlachy. Vůbec nežertuji, sama potřebuji hrát na klávesy bez dalšího omezení, už takhle jsem omezená dost. smilies/wink.gif
červen 14, 2017 11:57
Moiro : Iris
souhlasím, na druhou stranu si nemůžu odpustit poznámku, že i mnozí pacienti absolutně nepočítají s tím, že i doktoři jsou lidé, potřebují spát, odpočívat a regenerovat. A s třítýdenními potížemi přicházejí ve dvě ráno a diví se, že lékaři nejsou nadšení. O opilcích nemluvě. To se to potom po takové noci s radostí, elánem a na čas hrne do ambulance, před kterou sedí spousta "natěšených" lidí.
červen 14, 2017 12:02
Haloooooooooo..... : doktor
....halooo p. Enče,vím o jednom místě kde jsou na tyto věci specialisté a na 100% vám pomohou.Je to nemocnice ruky ve Vysoké n.Jizerou.Kontakt najdete na internetu.Ohlásit na recepci a dál vám řeknou.
červen 14, 2017 12:48
... : mia I
čekala jsem podle nadpisu, že půjde o úplně jinou část těla. smilies/wink.gif

Já mám rekord v čekání nekonečné 4 hodiny a to na klinice Ke Karlovu v Praze, podotýkám, že ne sama se sebou, nýbrž s dvouletým děckem (!!).
červen 14, 2017 13:01
jasně, že : Iris
Vysoké nad Jizerou. Ale jak říkám, není to složitý zákrok, ve Vysokém mají asi nacpáno, čili dlouhou čekací lhůtu a navíc - tomu europoslanci to udělali stejně, jako u nás, s tím zázraky tak úplně dělat nejdou smilies/wink.gif Vysoké na Jizerou je vysoce specializované pracoviště.
červen 14, 2017 13:30
Myslím, že bych měl poděkovat za dobrý rady zájemcům a zájemkyním o můj úd. Takže: : NČ

1) O tom, že vyhlášenej špitál přes pazoury je ve Vysokym nad Jizerou, vim. Myslim, že tam operovali i pořezanou Petru Kvitovou. Leč dojíždět tam, to by vyšlo zhruba nastejno, jako čekat v Praze, až se panu profesorovi uráčí.

2) Možná zkusim ještě něco v Praze, až mě přejde současná naštvanost.

3) Nebo taky nezkusim nic. Už se bez toho obejdu. Jen mě mrzí, že tim pádem ochudím i lidstvo, který se bude muset bez mýho umění obejít.

4) Prej se to nějak dá taky napravit injekcema Colagenu. To teda ovšem nehrazeně VZP, asi za 17 tis., což je přesně moje jednoměsíční pense. To si teda sakra rozmyslim, jestli mi lidstvo za těch 17 litrů stojí, nebo za ně raději podniknu další expediční výpravu all inclusive, za tajemstvími Egypta.

5) Nabízí se taky možnost přehodit struny na kytaře a trénovat pravou rukou. Když mohl sir Poul, třeba by to šlo. Ale stojí mi to ještě vůbec zato?

V každym případě všem díky za zájem i za rady. Pěknej den. NČ.
červen 15, 2017 09:28
. : Míša šíša
Dnes jsem četla na FB Rádia Vysočina dobrou hlášku:

Chtěl si se mnou hrát na doktora...
Tak jsem ho nechala tři hodiny čekat na chodbě.

smilies/grin.gif
červen 15, 2017 10:36
podle hlášky z "žižkovské pavlače": : d@niela

si prej rači přehodí struny a bude se učit hrát tou druhou smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červen 15, 2017 11:47
NČ : Nic nepřehazuj, : mamča
v našem pokročilém věku by přeučení hlava nezvládla. Posledních 50 let nejspíš nekoukáš na hmatník a prsty tam padají jaxi automaticky. Radši najdi nějakého doktora, co Ti ten ohnutej malíček spraví. Mně by teda malíček chyběl i na pravačce. Leda bych to mydlila trsátkem hlava nehlava ... smilies/cheesy.gif
červen 15, 2017 14:40
Dalsi moznost by byla...... : Mikin3
prejit na ukulele. Ten nastroj nabyva v poslednich letech velike popularity a akordy jsou mnohem jednodussi.
červen 15, 2017 16:09
... : *deeres*
S tím nápadem tě NČ pošle do ukulele, tam s tou svou rádoby vtipnou poznámkou, kterou jsi uplatnil už podruhé,také patříš!
červen 15, 2017 16:28
Deeres, : Mikin3
ja to myslel uprime, tak hned nevyskakuj.
Napriklad barytonove ukulele se ladi jako kytara, takze se ani nemusis ucit nove akordy. Akorat diky tomu ze ma o 2 struny mene potrebujes i mene prstu.
červen 15, 2017 16:36
... : *deeres*
Při tvé jízlivosti o tom zcela upřímně pochybuji.
červen 15, 2017 16:40
... : Mikin3
Tak tady mas odkaz. http://www.get-tuned.com/how-to-tune-the-baritone-ukulele.php
Proste pouzivas jen patricne naladene struny DGBE.
červen 15, 2017 16:45
nechci : Iris
působit zase jako naprostý a úplný škarohlíd, ale stává se, že kontraktura se objeví i v druhé dlani. Takže bych zcela upřímně NČ doporučila operaci bez zbytečného otálení a dokud je to v počátečním stadiu, protože samozřejmě neřešením se to bude nejspíše zhoršovat. Zatímco v počátku se ta kontraktura fakt dá celkem snadno operativně napravit nejen ve Vysokém nebo v Praze.

Deeres - nevím, proč považuješ hru na ukulele za urážející návrh, je to dnes docela in a doprovodit se na něj třeba ke zpěvu je příjemné - na poslech i pro oči. smilies/wink.gif
červen 15, 2017 20:02
Presne tak, Iris. : Mikin3
Tomuhle nastroji se jeste nedavno kdekdo smal, ale ted je opravdu "in".
https://www.youtube.com/watch?v=0wzsE67O5tE
červen 15, 2017 20:30
... : NČ
Iris, o tý možnosti, že se zohavení může objevit i na prstech druhý ruky, vím. Už jsem toho o tom dost přečetl. Současnej stav malíku ovšem rozhodně nemám v počátečním stádiu, jak se snad domníváš, nýbrž v tom už zcela nejhorším, řekl bych, přímo v terminálním.

Co se týče možnosti třeba ukulele, nic by se tím nevyřešilo. Nejde mi už ani tak o to, že mi čtvrtej prst na strunách chybí (s tím bych si asi nějak i poradil) ale o to, že mi ten malík nenapravitelně překáží, znemožňuje správný chycení hmatníku, anebo naopak, furt na strunách neovladatelně zůstává položenej. Takže pochybuju, že méně strun by bylo řešení. To teprve až po amputaci.

No, tak to už by tý věci stačilo. Vždyť jsem to taky vůbec nepsal kvůli mýmu údu, ale kvůli neskutečnýmu naštvání na lidskou nespolehlivost a nadřazenou bohorovnost.

Kdyby mi den předem lékař do telefonu řekl: "přijďte kolem 12té hod., ale nepočítal jsem s vámi, takže se může stát, že na vás přijde řada třeba až za 2 hodiny", bylo všechno naprosto ok.

Ještě jednou dík a pěknej den. J. (Josef)

červen 16, 2017 08:12
Iris, : *deeres*
prostě proto, že Mikin to myslel jako jízlivost. Proti ukulele nic nemám, zní mně dobře.
On ukulele přisoudil NČému, jako snadnější nástroj, už v předchozí diskuzi, kdy Bíbí vymýšlela název kudlankovské kapely (znělo to jako "Chcíplá masařka", nebo nějak podobně), kdy ještě nebyla žádná zmínka o nějaké nemožnosti vrznutí.
Že to tehdy i teď byla zlomyslnost, nikoliv přátelská rada, z toho se Mikin nevymluví.

červen 16, 2017 09:35
deeres, : Krakonoš
jsi nemocná. sorry
červen 16, 2017 10:44
Krakonoši, : *deeres*
jestli alergie na Mikinovy projevy je nemoc, tak ano. Ono se říká, že alergie může vzniknout i ve vyšším věku a já zřejmě budu zářný příklad. Popravdě, ani z tebe nejsem už delší dobu odvázaná smilies/cheesy.gif
červen 16, 2017 10:59
... : doktor
Pozor,pozor,odpovídám na Iris.Ve Vysoké, nad Jizerou je specializované pracoviště na ruce.Operovali mojí manželku na obou rukou a OK,nedávno operovali i Kvitovou a Ok.Čekací lhůty jsou přijatelné a určitě jsou jediní kteří mohou pomoci.Ovšem to záleží na přístupu samotného NČ.
červen 16, 2017 12:29
deeres : Kamila
i Pepa odpověděl normálně, tak prosím přestaň čeřit zbytečně vody.
červen 16, 2017 13:45
No, : Atropin
třeba mně, když se snaží tchoř přesvědčit, že jeho "parfém" voní, jako Chanel no5, tak mám taky silné pochybnosti a nevěřím a neuvěřím.

smilies/cheesy.gif
červen 16, 2017 16:03
deeres, to je už stihomam... : Myška
Čteš Mikin - vidíš rudě.
červen 16, 2017 16:08
NČ, i v Brně by ti pomohli - : Myška
červen 16, 2017 16:08
to si vyprošuji! :) : bb2
žádný Chcíplý masařky, ale Vychytaný mouchy!

červen 16, 2017 23:37
ale jinak se musím Deeres malinko zastat, : bb2
nešlo o ukulele, ale o balalajku v diskuzi pod článke o samoobslužných pokladnách.
Jsem po těch letech několika extra výživných diskuzí tady trochu vycukaná, takže jsem taky zpozorněla, když i pod samopokladny a plky o kudlankovské kapele přišel Mikin a hned cpal nčému balalajku.
Nedivím se, užil si tady toho dost, ale nemá smysl to oživovat, že jo, takže když jsem viděla trojkombinaci Mikina - Nč - balalajka, napadlo mě co se zase semele a něžně jsem upozornila, že Vychytaný mouchy se do politiky nemotají a musí mít dva basáky (tudíž žádnou balalajku, jelikož jsme rocková kapela, že ano). Ani tou balalajkou nemusel nic myslet, ale bylo to tam. Kdyby napsal třeba klávesy, žádné asociace by to nevyvolalo.
A to bych tedy, Deeres, ráda zdůraznila, že se rozhodně nejedná o žádný chcíplý masařky! :-)
červen 17, 2017 00:08
Bíbí, : *deeres*
to byl jenom fór.
Dcera také tvrdí, že mám zvrhlý smysl pro humor a nejhorší prý je, že se tím sama bavím. A má pravdu.:-)
červen 17, 2017 08:56
však vím :) : bb2
Jinak bych napsala smajlík s vykřičníkem, jen tečku.
červen 17, 2017 09:48
... : bb2
*nepsala
červen 17, 2017 09:49
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]