O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MOŽNÁ ŘEŠENÍ MIGRAČNÍ KRIZE PDF Tisk E-mail
Neděle, 11 červen 2017
Varuji čtenáře: Nebude to povzbudivé čtení. Leč tuto otázku vlastně řešíme všichni, ať už přímo či nepřímo. S touto otázkou souvisí případné prohry či výhry tzv. „populistů“, tato otázka je předmětem mezinárodních jednání, ovlivňuje život celé Evropy a někdy zasahuje i do našeho soukromí, protože bývá předmětem sporů i mezi nejbližšími příbuznými. Vidím několik scénářů tohoto řešení.

 

 

 

 

 

 

 

Ten, kterého se mnozí z nás nejvíc bojí, je zánik západní civilizace v Evropě. Migrantů přijde tolik, že se zhroutí systém vlády, sociální systém, nastane ekonomická katastrofa, prudce se zvýší zločinnost, ovšem mnoho zločinů zůstane nepotrestaných, přestane fungovat justice atd.

 

Druhý možný scénář je rekolonizace částí Afriky, případně Blízkého východu.

 

Třetí možný scénář je důsledná izolace Evropy od Afriky, Blízkého východu a Turecka.

 

Konečně čtvrtým scénářem – jediným opravdu pozitivním – je jakési probuzení Evropy, kdy jednotlivé státy začnou důsledně uplatňovat zákonnost na svém území, kdy se budou problémy jasně pojmenovávat a kdy nastane celospolečenská diskuse, které se podaří překonat nynější propast v evropských společnostech.

 

 

Zatím se jako nejpravděpodobnější jeví scénář první. Druhý a třetí scénář je – přinejmenším zatím – z morálních důvodů pro velkou část společnosti nepřijatelný, ale i kdyby odpadla morální zábrana, je málo pravděpodobný, protože Evropa by neměla dostatek odhodlání toto řešení nejen zvolit, ale i uskutečnit. Čtenář uhodne, že bych si přál, aby nastal scénář čtvrtý, nicméně jsem natolik realista, že je mi jasné, že pokud se smýšlení Evropanů zásadním způsobem nezmění, je málo pravděpodobné, že by vývoj šel touto cestou.

 

Nyní si dovolím uvést několik myšlenek, které považuji za relevantní.

 

Evropa Africe velmi pomohla. Díky evropské (a pochopitelně i americké) medicíně dramaticky klesla dětská úmrtnost. Díky očkování a jiným preventivním opatřením se dramaticky omezily vražedné epidemie a výrazně se prodloužila délka života. Důsledkem bylo, že počet obyvatel v Africe začal dramaticky růst. Problém je ale v tom, že v těchto zemích jsou špatné vlády (často velmi špatné vlády), ne-li dokonce anarchie. Řada afrických zemí by byla schopna své obyvatele uživit, kdyby v nich nevládla nepředstavitelná korupce a kdyby se v nich dodržovaly elementární normy spravedlnosti.

 

Přinejmenším některé země, které mají relativně dobrou vládu, se dokázaly z bídy zvednout. Jako příklad nám může sloužit Botswana nebo Kapverdské ostrovy. Není náhodou, že se jedná o země poměrně malé a přehledné. Snáze se vládne v dvoumilionové Botswaně než v devadesátkrát lidnatější a etnicky pestré Nigérii. Obávám se, že „dobré vlády“ se v těchto zemích neobjeví samy od sebe. Je tedy malá pravděpodobnost, že se v těchto zemích začne lidem dařit lépe. A pokud se jim lépe dařit nebude, můžeme čekat, že se budou chtít přestěhovat do Evropy. To, co jsme zakusili v roce 2015, je jen závdavek.

 

Nechceme-li tedy, aby se do Evropy přestěhovaly miliony Afričanů, bylo by namístě postarat se o dobrou vládu přímo v jejich vlasti. Chápu, že takový nápad vzbudí veliký odpor – vždyť by to znamenalo novou kolonizaci! Ano, znamenalo. Mějme ovšem na paměti, že kolonizace může být vražedná a loupeživá, což byl případ Belgického Konga na konci devatenáctého a na počátku dvacátého století, nebo hojivá a vedoucí k prosperitě, což byl případ Japonska, jemuž několik let po jeho porážce v roce 1945 vládli Američané.

 

V každém případě platí, že nemáte-li lepší nápad a tuto možnost odmítáte, de facto hlasujete pro scénář číslo jedna.

 

Problémem evropských vládních a akademických elit je, že se tváří, že naplňuje scénář čtvrtý, a nechtějí si přiznat, že vše směřuje k vývoji podle scénáře prvního.

 

Po každém teroristickém útoku se západní vlády a liberální intelektuálové dušují, že si nenecháme vzít naše svobody, naše hodnoty – že se nenecháme zastrašit. Zní to pěkně, nicméně kontrastuje to s realitou. Pokud by někdo uplatnil svobodu slova a zesměšňoval islám, zle narazí, a to zdaleka nejen u muslimů. Křesťany lze ostouzet bez obav, a židy můžete ostouzet také ... tedy pokud jste muslim. Mezi nemuslimy se to zatím nesmí dělat otevřeně. Antisemitismus musíte skrývat za antisionismus. Zatím.

 

V Británii je zákonem zakázána ženská obřízka. Přestože se praktikuje každoročně na stovkách (a možná tisícovkách) malých holčiček, po dobu platnosti tohoto zákona nebyl nikdo ze spáchání ženské obřízky obžalován, natož odsouzen. Takto vypadá právní stát?

 

Obyvatelé západního světa hledají, s čím by se mohli identifikovat. Logické by bylo identifikovat se s národem. To prý ale vede k nacionalismu, který byl v minulosti příčinou mnohého zla. Ve skutečnosti je národ a identifikace s národem něco v zásadě neutrálního, čemu teprve dodáváme určitý obsah. Pokud národ podlehne pýše a začne se povyšovat nad jiné národy, je to opravdu zlé. Nicméně v dějinách máme i jiné příklady, a to dokonce v našich vlastních dějinách.

 

Předpokládám, že kdyby se obyvatelé Podkarpatské Rusi mohli v roce 1990 v nějakém hlasování vyjádřit k otázce, zda by si přáli být součástí Ukrajiny, Maďarska nebo Československa, volili by tuto třetí možnost. Tehdy ještě žili pamětníci, kteří věděli, jaké to bylo na Podkarpatské Rusi před vypuknutím druhé světové války. Tehdy Češi Podkarpatské Rusi hodně pomohli, ostatně hodně pomohli i Slovensku.

 

V každém případě je třeba nejprve pojmenovat problém. Společnost zůstane rozdělená, pokud se neshodneme alespoň na formulaci otázky. Jen pokud si položíme jasnou otázku, můžeme hledat správnou odpověď.

 

Pokusím se tedy otázku položit: Hrozí skutečně scénář číslo jedna? A pokud ano, co s tím uděláme?

 

DAN DRÁPAL

 

 

 

Komentáře (48)add feed
Slávááá : Mikin3
rozumny clanek o imigraci. Teda ne ze bych souhlasil se vsim, ale pan Drapal nema hlavu jen na klobouk.
Ted jenom jak najit kompromis mezi casto "slunickarskymi" nazory obyvatel zapadni Evropy vychovanymi v toleranci, ktera v dnesni dobe casto selhava. A zurivym rasismem nekterych vychodoevropanu.
A jejich pohrdanim lidmi a vladami, ktere v Africe podporuji vzdelani. Protoze jak (napriklad) v pripade Etiopie statistiky ukazuji - vetsinou vzdelane cernosky v Adis Abebe maji v prumeru 1.9 deti, zatimco ve zbytku Etiopie se jedna o mnohonasobek. I kdyz i ten se v dusledku evropske pomoci zmensil na polovinu.
Vite - ono to bude chtit hodne penez, ale ve srovnani s alternativou cislo 1 pana Drapala jde o uplny pakatel.
červen 12, 2017 01:54
Často musíme : Michal
volit menší zlo to je v tomto případě scénář čtyři. Řekl jsem menší zlo, vychován v komunismu, kdy zlí kapitalisté vykřisťovali ubohé černoušky. Teď vidíme co se stalo, když přestali.
červen 12, 2017 06:38
nechci vnášet neklid do řad : vlk
ale dokud nebude pojmenována a řešena příčina, tak je to debata o ničem.

Tou příčinou je systematický Džihád a ti (lidé nebo ty - státy), kdo ho podporují.

Zatím jen slepě neřešíme následky.
červen 12, 2017 08:48
... : doktor
Nevím,ale myslím si,že na nějaké pro všechny přijatelné řešení pro Evropu již není.Australský vzor by se asi neujal a stále každý den proudí tisíce migrantů do Evropy ( Itálie ) a je zřejmé,že příliv neustane.Islám obecně byl,je a bude hrozbou pro evropské hodnoty budované po staletí.Návrat k minulému způsobu života v Evropě už asi nikdy nebude možný.
červen 12, 2017 13:02
Ve Švédsku už vědí jak na to! : *deeres*
Překlad není zapotřebí z videa je jasno.
https://www.youtube.com/watch?v=kBiAUdnLfpE&feature=youtu.be
červen 12, 2017 13:30
Tento : Atropin
starý pán v tom má jasno taky - http://www.meras.cz/2017/04/giovanni-sartori.html
červen 12, 2017 17:01
... : *deeres*
Respektovat zákony a pravidla. Imigrace do Evropy již dál není únosnou. Každý migrant musí mít vízum, dokumenty, jasnou identitu. Ilegálové musí být odsunuti zpátky do svých zemí. Ti kteří zůstanou nemohou dostat volební právo, jinak muslimové vytvoří nebo ovládnou politické strany a v důsledku jejich vysoké porodnosti budeme ztraceni, během pár desetiletí to tu všechno ovládnou. Staneme se menšinou ve státě ovládnutého šarií. Žil jsem třicet let v USA, měl jsem všechna práva kromě volebního a nevadilo mi to.


To je přesně ta správná úvaha.
Neziskovky nikoli české, ale působící v Česku, žádají volební právo pro imigranty a výjimky ze zákonů. Požadavky sepsaly v "Migračním manifestu".
http://migracnimanifest.cz/cz/index.html S
Skvělý je bod č.8 Politická participace
červen 12, 2017 17:30
Všechny tyhle krasoúvahy jsou jenom čirou utopií, která vidí tak na 5 - 10 let dopředu. : Krakonoš
Na první pohled je krásná a líbivá teze "Ti kteří zůstanou nemohou dostat volební právo." Výtečně. To lze jistě zařídit. A co za 2, 3, 4 generace? Co děti ze smíšenejch manželství / vztahů - nebudou mít volební právo? Bude se volební právo přidělovat podle vyznávanýho boha? A jak se to prakticky zajistí? A hlavně - zatím nikdo nepřišel s nápadem, jak to všechno udělat při porodnosti 1,4 dítěte na ženu. Není divu - takovej nápad totiž neexistuje, řešení nikdo nabídnout nemůže, protože ho nikdo nemá. Při takovým tempu nereprodukce je to prostě (v závislosi na přesnosti matematickýho modelu) votázka cca 250 - 300 let, kdy bude populace původních Evropanů redukovaná na 1/10. Vopravdu si někdo myslí, že 1 milion Čechů uhájí český Česko? Že 8 milionů Němců uhájí německý Německo? Jestli někomu zbyl v makovici aspoň jeden mozkovej závit, musí si navíc nutně uvědomovat, že totální rozpad společností nastane mnohem dřív než po dosažení tý 1/10 za těch cca 300 let.
Takže milí Evropani, xenofobové i sluníčkáři: Začněte se konečně množit, nebo půjdete vod válu! Je to to jediný, co proti svýmu konci můžete udělat. Když totiž neuděláte tohle, můžete si těch plotů a zdí postavit třeba 10 kolem dokola celý Evropy, budou vám na ho*no.
červen 13, 2017 19:12
No, tak pan Drápal : Lenka1
jen slušně napsal, to co já se svojí nevymáchanou hubou píšu natvrdo už přes 3 roky. Buďto černochům sebrat kalachy a držet je u huby nebo se na Afriku vykašlat a důsledně hlídat hranice Evropy.

A ke Krakonošovu stupidnímu blábolu o tom, že se máme množit jako králíci, abychom tedy nepřítele přečíslili - ne, to fakt nemusíme. Naše technická vyspělost by nám stačila na to, abychom je zvládli levou zadní, ale to by tu nesměli být sluníčkáři tvýho typu, kteří řvou, že "to néééé, to je nehumánní a neetické."

Kromě toho, ty nejseš a ani nikdy nebudeš v roli samoživitelky s jedním, dvěma, třema dětma, od který chlap mírnix dýrnix odešel, protože ho "to přestalo bavit", protože "zjistil, že se na to necítí" anebo protože "se objevila osudová láska jeho života".

A která se tím pádem rázem ocitne na sociálním dně a všichni na ni koukají skrz prsty, protože "si měla dobře rozmyslet, komu roztahuje nohy a tak si za to může sama."

Tak se nediv neochotě ženských rodit děti, ony ne všechny jsou kariéristky, ale zároveň taky nechtějí celý život prožít ve sračkách kvůli degeneraci a úpadku morálky.

Všechno souvisí se vším.

A jo, jsem ten hnusnej rasista a xenofob, ale napíšu to znova - pokud se nezačneme tvrdě bránit za použití všech (!) prostředků, tak nás čeká scénář č. 1. A hezký to nebude.
červen 14, 2017 06:00
Lenko, : Míša šíša
palec nahoru.
K tomu množení bych jen dodala, že i úplná rodina (tedy i s tatínkem) si musí leckdy rozmýšlet, zda si z finančního hlediska může či nemůže dovolit druhé dítě. A ne každý je ochoten naflákat hordu dětí, které nechá růst jak trávu v lese, a chodit si každý měsíc vyřvávat na úřad dávky.
červen 14, 2017 06:33
pokud rodiče celý život živí sociální systém, : vlk
tak jejich děti jsou jen dalším zvýšením příjmů a budou ve stopách rodičů pokračovat. Je to logické a funguje jim to. Tak proč by se paraziti nemnožili jako králici?

Ale někdo, nezávisle na počtu zbytkových závitů v mozku, si myslí, že taková populace nás vytrhne z důchodového průseršvihu.

Mein Gott, jak?!!!
červen 14, 2017 07:20
Scénář č. 1 : Krakonoš
nás čeká v každým případě. Jenom ho možná vodsuneme vo pár let. Protože idioti nechápou, že mít průměrně dvě děti na ženu nerovná se množit se jak králíci. Znamená to poslechnout pud sebezáchovy a zachovat druh.
V roli samoživitele dvou dětí, vod kterýho mýrnix týrnix vodešla žena, jelikož zjistila, že mateřství prostě nezvládá, jsem byl hezkejch pár let. Tenhle debilní argument na úrovni pomocný školy ti moc nevyšel, protože to s tématem nesouvisí. Jak asi chceš politicky zabránit, aby se partneři nerozcházeli? Lidi s tvým myšlením si to vyhynutí fakt zasloužej. Technický prostředky ti budou úplně na hov*no, jestli si teda nepředstavuješ scénář, že až ta Evropa zjistí, že už početně nezvládá, tak jadernou válkou vyhladí veškerej barevnej zbytek světa. Takže znovu, i pro off-topica vlka: Milujte se a množte se! smilies/grin.gif
červen 14, 2017 08:03
A pro Míšu: : Krakonoš
Ne, vopravdu to nejni zoufalou chudobou zaoufalýho českýho skuhrala, že nemáme děti. Projdi si statistiky, jak v prostoru, tak v čase. S chudobou (která tady navíc vopravdu neni) to nemá žádnou souvislost, navopak - s blahobytem klesá porodnost. A čím víc se ženy snažej stát chlapama, což je dost nepříjemnej a nechtěnej důsledek emancipace, tím opět víc klesá porodnost. Studuj, bádej, ať nemusíš psát v diskusích blbosti. smilies/wink.gif
červen 14, 2017 08:11
Lenko, třeba tohle: : *deeres*
Studuj, bádej, ať nemusíš psát v diskusích blbosti.


Student Bc. Jan Dužda.
Název absolventské práce:Sexuální a vylučovací slovní zásoba a kontexty jejího užívání v romštině.
Anotace: Tato bakalářská práce pojednává o užívání sexuální a vylučovací slovní zásoby v komunitě rokycanských Romů v různých jazykových situacích. Z hlediska funkce sexuální a vylučovací slovní zásoby poukazují na různé kontexty užití a naráží také na tabuizované situace. Závěrečná část bakalářské práce analyzuje výskyt sexuální a vylučovací slovní zásoby v různých sférách romského umění. Vedoucí práce: Mgr. Michael Beníšek Škola : Univerzita Karlova — Filozofická fakulta, obor studia: Romistika (ROM). Autor za tuto práci získal diplom a titul Bc.
------------------------

Student: Jiří Bartoš
Název diplomové práce:Gay pornografie jako afirmace a jako parodie. Genderové aspekty gay pornografie.
Anotace: Cílem práce je analýza gay pornografie z genderového pohledu, která zkoumá ukotvovací procesy genderových a sexuálních stereotypů a současně možnosti a prostory pro jejich subverzi či alternativní čtení. Dále se tato práce zaměřuje na zkoumání role, jakou potenciálně afirmativní nebo parodická pornografie sehrává ve vztahu ke gay aktivismu a emancipačnímu hnutí. Za tímto účelem tvoří empirickou část práce analýza náhodně vybraných gay pornografických snímků české provenience z vybraných vývojových etap tohoto žánru. Vedoucí práce: doc. Věra Sokolová, Ph.D.Oponentura: Mgr. Zdeněk Sloboda (gay-aktivista, člen Rady vlády pro lidská práva) Škola: Univerzita Karlova — Fakulta humanitních studií — Katedra genderových studií, obor studia: Genderová studia (GS). Autor za tento počin získal akademický titul Mgr.
------------------------

Student: Barbora Lagová
Název diplomové práce:Figura kyborga v diskurzu kyberfeminismu.
Anotace: Magisterská diplomová práce bude zkoumat podoby a funkce figury kyborga v diskurzu kyberfeminismu. Zaměříme se na období začínající rokem 1983, kdy Harraway publikovala esej A Cyborg Manifesto, těžiště práce bude tvořit výzkum figury kyborga v kyberfeminismu a kyberfeministickém umění 90. let. Škola: Masarykova univerzita Brno, Filozofická fakulta, obor studia: Obecná teorie a dějiny umění a kultury Státní zkouška proběhla 10.6.2015. Autorka obdržela titul Mgr.
------------------------

Student: Václav Pecl (organizátor brněnské demonstrace na podporu imigrantů)
Název diplomové práce: Duhová rodina živoucího světla a lásky.
Anotace: Duhová rodina živoucího světla a lásky. Práce se věnuje popisu mezinárodního hnutí zvaného Rainbow Family of love and Living Light. V práci používám metodu zúčastněného pozorování; a strukturované rozhovory. V další části se věnuji historii a sociálním institucím. Škola: Filozofická fakulta v Brně, obor Etnologie. Za práci obdržel titul Mgr.


atd., atd...........................................

Celé k nahlédnutí na EUPORTÁLU pod názvem "To je vážně síla. Je to ještě horší, než jste mysleli. Tak takovéto šílené diplomové práce se opravdu píší na našich univerzitách. Tomu vážně neuvěříte..."

Čím se tito vysokoškoláci v praxi asi živí, samozřejmě v páté koloně, v neziskovkách.
Neprosvítila jsem odkaz schválně, aby to zase neurvalo diskuzi.
červen 14, 2017 09:18
deeres : Lenka1
EU prostě anřídila zvýšit vzdělanost, tak prostě budou (budeme) mít všichni VŠ, i kdyby čert na kize jezdil.

Ale v klidu, Evropa jde do p.dele, tak ono je to stejně jedno.

Pro Krakonoše:
Tenhle debilní argument na úrovni pomocný školy ti moc nevyšel,


Poukázala jsem na to, PROČ ZEJMÉNA ženský nechtějí rodit děti. A žes byl jeden z mála, kterej to zvládnul, je sice fajn, ale na situaci to nic nemění. Politicky se tomu zabránit nedá, když dotyčného chlapa nefackuje hanba a nečeká ho společenská sebevražda, ale naopak, je tento jev čím dál víc považovanej za normu.


červen 14, 2017 09:40
Ještě doplnění : Lenka1
Kromě v toho třeba zrovna v tom Izraeli si ženský hrajou na chlapy furt a dle mého skromného názoru se slimáky dokážou poradit velice dobře, i když je jich výrazně méně.

Ale to je vlastné RÁÁÁÁSISTICKÉÉÉÉ a XÉÉÉÉÉÉNOFÓÓÓBNÍ, že jo?
červen 14, 2017 09:42
Mimochodem : Lenka1
včera pos.aná EU schválila zahájení procesního řízení na potrestání nás, Polska a Maďarska za odmítání přijímání připrdlenců.

Jsem zvědavá, jak se k tomu postaví ty naše zaprodaný politický ku.vy.

Předpokládám, že někteří tady budou reagovat tak, že bychom přijímat měli, protože EU je fajn a máme tuhlectu svobodu a demokracii a nárůst slimejšů řešit zahájením překotného množení z naší strany. smilies/grin.gif
červen 14, 2017 09:56
jen tak na okraj, : bb2
ženský v Izraeli si na chlapy zrovna moc nehrajou, armádu zrovna nebaští, až na výjimky, ale to je asi podobné jako u nás, a jakmile se vdají, není pro ně vojna povinná.
Jo a 3 děti jsou skoro standard.
protože "si měla dobře rozmyslet, komu roztahuje nohy a tak si za to může sama."
no něco podobného tu kdysi padlo od ženy, tuším právě od Lenka1.
červen 14, 2017 09:59
V Izraeli : Krakonoš
fakt nemaj problém s porodností. Izrael je z tohoto pohledu naprosto zdravá společnost, která se zcela vymyká zbytku bohatýho "západního" světa. Bude to nejspíš velmi silnou vírou v Boha a naprosto zřejmým a hmatatelným pocitem ohrožení z celýho vokolí. Naděje pro Evropu? Vohrožený už se začínáme cejtit, možná i toho Boha nakonec někde pod hromadou krámů najdeme a přežijeme. Uvidíme. smilies/wink.gif
červen 14, 2017 10:07
A ještě malej dodatek k tomu Izraeli: : Krakonoš
Ten přežil jen a pouze díky vošklivejm USA. Kdyby to bylo na Evropě, která se celý 20. století bratříčkovala s kdejakým arabášem a socialistickej tábor míru a svobody dokonce izraelský nepřátele zcela votevřeně vojensky podporoval, byl by už Izrael dávno jenom vzpomínkou na jeden sociální experiment. I tak je dnes ještě porád v český společnosti velkej podíl těch, pro který jsou Židi světovým zlem č. 1, Palestinci nebohý voběti a Arafat hrdina.
červen 14, 2017 10:13
Pro Krakonoše : Míša šíša
Na rozdíl od tebe se nezabývám studiem a bádáním nějakých popsaných jevů, ale sleduju je v reálu. Nevím, čemu říkáš blahobyt, ale v našem městě chlapi taky dělají za 15 čistýho. Když to dají dohromady společně s podobným příjmem manželky, tak jsou rádi, že utáhnou potřeby jednoho dítěte a početí druhého si hodně rozmyslí. On ten jeden plat totiž padne akorát tak na bydlení a z druhýho musí všichni vyžít.
Ano, chápu, že si může najít jinou práci nebo dělat rovnou dvě práce, atd. atd., ...nenamáhej se.
červen 14, 2017 10:49
Míšo : Lenka1
a není to málo, Antone Pavloviči? Tři práce nebo rovnou čtyři. smilies/grin.gif
červen 14, 2017 13:23
a pro naši oblíbenou demagožku : Lenka1
no něco podobného tu kdysi padlo od ženy, tuším právě od Lenka1.


Ano, padlo, v souvislosti s tím, že u dotyčného bylo od začátku jasné, co je zač. To je zásadní rozdíl.

K Izraeli - nepíšu nic o tom, jestli armádu jejich ženský žerou nebo ne. Podstatný je to, že všichni mají ke zbraním a k obraně vlasti zejména před palestinskou verbeží velmi kladný vztah, nikdo je tam neobhajuje jako ty cikány.

A ne, zlato, taky se nenamáhej s odpovědí. Všichni víme, kdo do jakýho tábora patří.
červen 14, 2017 13:28
Vždycky jsem si myslela : Lenka1
že Německo má jako svoje motto: "Ordnung muss sein."

Ale už asi ne:
https://www.novinky.cz/zahranicni/440596-nemcum-se-ztratilo-351-islamistu.html

A taky se i úrovní inteligence a vzděláním chtějí co nejvíc přiblížit všem těm inženýrům a doktorům, nejspíš, aby se tady cítili jako doma:
https://www.novinky.cz/zahranicni/440584-nemecka-skola-roku-povoluje-studentum-tahaky-i-mobily.html




červen 14, 2017 14:07
Oni to už asi ani nejsou Němci : *deeres*
červen 14, 2017 15:13
Je pravdou, : Krakonoš
že jakákoli námaha vaším směrem je zbytečná. Takže se namáhat nebudem. smilies/cheesy.gif
červen 14, 2017 16:14
přesně tak : bb2
:-)
červen 14, 2017 16:36
Pravda : Lenka1
odkopali jste se jako 5.kolona dostatečně, dalších důkazů netřeba.
červen 14, 2017 16:42
Mezi přáteli jsem znám jako velký optimista, ale touto řízenou invazí Muslimů je s EU konec. : Pepa
B.Kuras píše, že stále ještě 55% obyvatel Evropy neztratilo zdravý rozum. A jestliže tuto většinu ironicky nazval “Pravicovým extrémismem”, tak jen proto, že tak těmto lidem nadávají levicoví dobroserové a multikulturní sluníčkáři. Ovšem mluvit o těchto lidech jako o levičácích je také zavádějící. Mnohem přesnější by bylo označit je za neomarxisty. A ani oni se nehodí do našeho zažitého pravolevého schematu. Vznikli ve 30. letech ve Frankfurtu jako kritika leninského komunismu, ale rychle museli utéci před Hitlerem, jinak by skončili v koncentráku. Na štěstí pro ně utekli do USA. Kdyby utekli do SSSR skončili by nepochybně v gulagu. Neomarxisté nemají rádi nás Evropany a tvrdí, že my jsme největší zlo tohoto světa. Proto je naší povinností se kát, sypat si popel na hlavu a všem bez rozdílu pomáhat i za cenu vlastního zničení. Je naší povinností pomáhat i muslimům, t.j. naším budoucím katům, i když oni se dnes vůbec netají tím, že nám chtějí zakroutit krkem.
Nacismus a komunismus jsou dnes už zpuchřelé mrtvoly, ale neomarxismus (zvaný také multikulturalismus, nebo politická korektnost), který zachvátil i humanitární elitu, zejména západoevropských zemí představuje dnes pro naši civilizaci smrtelné nebezpečí.
červen 14, 2017 19:04
Krakonosi, : Mikin3
nedavno jsem cetl, ze jediny nacisty okupovany narod ktery zaznamenal behem valky prirustek populace byli Cesi. Takze vymlouvat se behem nejvetsiho blahobytu v historii na chudobu, to Lenicce zrovna moc nevyslo. smilies/wink.gif
A jiste - bez americke pomoci by uz Izrael neexistoval. Lide na podobne veci radi zapominaji.
červen 14, 2017 19:40
Koukám, : Míša šíša
že bb tady dělá Krakonošovi sparring partnera, čili přitleskávače - dle jejího překladu.
To jsou věci, já myslela, že je to jen moje výsada. smilies/grin.gif
červen 15, 2017 05:58
jednoduchý odpovědi na jednoduchý otázky : vlk
někdo se tu ptá:
"Ti kteří zůstanou nemohou dostat volební právo." Výtečně. To lze jistě zařídit. A co za 2, 3, 4 generace? Co děti ze smíšenejch manželství / vztahů - nebudou mít volební právo?
Tož, i v Rusku jsem byl, škol mám všechny stupně a napadá mne jediná odpověď:
Prostě je tu nenecháme usadit, když je jasné, že je to pátá kolona. Jinak si zaděláme na další Sudety a vše, co následovalo!
Co je na tom nepochopitelného i s minimem závitů?!
červen 15, 2017 06:42
V tý větě je jasně napsaný "Ti, kteří zůstanou". : Krakonoš
A já reaguju na tu větu. Rozumíš slovu zůstanou? Kdyžtak si to dej do překladače. smilies/wink.gif
červen 15, 2017 09:30
Míšo, : Krakonoš
jasně, že dělá. Jednak je to moje fanynka a jednak je za to placená. Dostává za každej přítlesk 50$ vod Sorose, vod kterýho má speciálně proti tobě a proti Lence zadání. Však ani já sem nepíšu zadarmo, kdybys jen věděla, kolik za každej politickej komentář dostanu prachů vod jedný neziskofky! smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
červen 15, 2017 09:34
Krakonoši, : Míša šíša
je mi zcela jedno, jestli je bb tvoje fanynka - nevíš, na co ta moje reakce byla. BB bude vědět.
červen 15, 2017 10:39
Realita : Atropin
"Žijeme v podivném světě. Lež, o níž všichni vědí, že je lží, je nazývána pravdou a pravda, o které všichni vědí, že je pravdou, je nazývána lží".
červen 15, 2017 18:58
Ale to víš, že vím :)) : bb2
Krakonoši, jde o tuhle diskuzie http://www.kudlanka.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=8599&Itemid=40
a můj komentář v 8.57, vztahující se ke dvěma před ním.

Míša Šíša už prostě nemohla déle čekat, aby mi to oplatila :-)) kdo ví kdy by zase našla dva naše komentáře u sebe. A tak fofrovala, že si ani nevšimla, že jsem psala komentář jako reakci na Lenku1 před tebou a ty jsi psal po mně a v podstatě taky k Lenky komentářům, takže těžko někdo z nás mohl být v této diskuzi sparing partnerem druhému.

Ale to nic, to se stává ;-)



červen 16, 2017 23:54
. : Míša šíša
Nepodléhej mylným domněnkám, že jsem ti chtěla něco oplatit. Už v té zmíněné diskuzi jsem napsala, že někdo holt dělá sparring partnera Lence, druhý zase někomu jinému - čekala jsem, že ti dojde, že to myslím na tebe. Protože nápověda nezabrala, zkusila jsem teď trknout. Nebylo to na tvůj psaný komentář, jak se zase mylně domníváš, ale na ten tvůj „přitleskávající“ smajlík.
Chtěla jsem ti jen ukázat, že za přitleskávače může být označen každý, kdo projeví souhlas s názorem druhého. A na to, abych našla nějaké takové dva komentáře pohromadě, nemusím přece čekat, takových tu za ta léta bylo. Například jen to vzájemné „přitleskávání“ tebe, Krakonoše a Mikina, když jste si vzali na paškál Lenku a vysmívali jste se jí ohledně jejího povolání, výše IQ apod., že?
Jen jsi zase projevila tvůj obvyklý styl diskuze – když chybí argument, začneš útočit a druhého negativně hodnotit, abys jako jeho názor degradovala. Zkus si dát s tím kádrováním druhých už pokoj a zaměř svůj zrak na sebe. Bylo by to dost zapotřebí.

červen 17, 2017 18:06
... : bb2
Aha, tak teď už je mi to jasný smilies/smiley.gif Víš, sparing partner v diskuzi opravdu není totéž co souhlasící, stejně jako sparing partner ve sportu není totéž co spolutrénující. Spletla sis pojmy, to pak můžeš naznačovat jak chceš a nikdo si toho nevšimne. I když trkáš.
K ostatním výmyslům se nebudu vyjadřovat, nebudu oživovat diskuzi kdo kdy co komu tady psal.
červen 17, 2017 19:44
... : bb2
Aha, tak teď už je mi to jasný smilies/smiley.gif Víš, sparing partner v diskuzi opravdu není totéž co souhlasící, stejně jako sparing partner ve sportu není totéž co spolutrénující. Spletla sis pojmy, to pak můžeš naznačovat jak chceš a nikdo si toho nevšimne. I když trkáš.
K ostatním výmyslům se nebudu vyjadřovat, nebudu oživovat diskuzi kdo kdy co komu tady psal.
červen 17, 2017 19:44
Drahá bb. : Lenka1

Ano, všichni víme, že co děláš ty, je NĚCO ÚPLNĚ ALE ÚPLNĚ JINÉHO než když to samé dělá někdo jiný. Tvoje demagogie je zde pověstná a většina lidí má z tebe srandu.

Kromě jiného, udělej nám radost a konečně se nauč odesílat komentáře,ju. Fakt není nutné číst tvoje bláboly několikrát.
červen 18, 2017 05:03
bb, : Míša šíša
už zase nevíš kudy kam, tak slovíčkaříš? Když už chceš někoho poučovat o významu pojmu, tak si nejdřív zjisti, jak se ten pojem správně píše. Nechtěla jsem tě hned v té první diskuzi opravovat, když jsi tvrdošíjně psala sparing s jedním "r", kteréžto slovo má úplně jiný význam, než ty zamýšlíš. Ani tady jsem tě neopravovala, protože mi připadá hloupé chytat se takových maličkostí, které nejsou pro danou věc podstatné. Pokud mě ale člověk sám neznalý začne poučovat, tak to už fakt nedávám. Takže než budeš chtít být zase za hóóódně chytrou, tak si někde najdi, jak se ten výraz správně píše a co znamená, pokud se jedná o diskuzi. Víš, ten pojem má širší význam a krom jiného může znamenat i souhlasícího partnera v diskuzi.
K ostatním výmyslům, jak ty říkáš, se skutečně vyjadřovat nemusíš, taky tě k tomu nikdo ani nevyzýval a bylo by to zbytečné. A fakt není nikde uzákoněno, že v diskuzi musí mít poslední slovo vždycky jen bb.
červen 18, 2017 06:59
Míšo šíšo, : bb2
Slovíčkaření jsi právě předvedla ty, když nevíš kudy kam, poučíš o pravopisu.
Tohle už tu kdysi taky proběhlo, když padly všechny argumenty, začalo se řešit jak kdo píše a jednu dvě diskuze si několik účastníků velice hlídalo spisovnou češtinu a pravopis :-)A představ si, že ti kteří říkají helpnout, čeknout, noťas, vyslovují i sparingpartner, ačkoli vědí, jak se to slovo píše :-))

Tak tedy: sparingpartner je obecný, téměř hovorový výraz, podobně jako byznys partner. Možná ho nepoužíváš, ok, ale je nesmysl opravovat v běžné internetové diskuzi pravopis toho slova. Leda bys opravovala i výrazy jako byznys partner, čekovat atd.

Od pravopisu k používání: sparing partner se "používá" (nasazuje, objevuje..) tak, aby se podpořil, zvýraznil, zlepšil, motivoval, inspiroval ten první.
Proto mne to napadlo už několikrát, když někdo někoho zkritizoval, zchladil si na něm žáhu a najednou ses objevila ty a podpořila jsi to. Tak to prostě děláš, a proto mi přišel na mysl sparing partner.

Ne, za diskuzi tohle handrkování nepovažuju. Reagovat či nereagovat, toť otázka, kterou si musí každý rozhodnout sám s vědomím, že třeba bude nebo nebude mít poslední slovo ;-)


červen 18, 2017 08:45
Asi jsi jako obvykle nečetla pozorně, : Míša šíša
vůbec bych tě na pravopis neupozornila, jak jsem ostatně zmínila, kdybys nezačala s tím poučováním. Když tedy ale upustíme od toho slovíčkaření a zbytečného vysvětlování něčeho, co je jasné,odpověz mi, zda ten tvůj smajlík pod Krakonošovým komentářem byl "přitleskáváním" či nikoli. Jen tak pro pořádek. A prosím tě stručně - ano/ne. Neokecávej to kudrlinkami okolo.
červen 18, 2017 09:01
... : bb2
?
odpověděla bych ti smajlíke s očima obrácenýma vzhůru, kdyby tu byl, ale není..
červen 18, 2017 09:12
Jasně : Míša šíša
Jak typické. smilies/grin.gif
červen 18, 2017 09:18
... : bb2
no promiň, ale když jsi to doteď nepochopila, tak...
červen 18, 2017 09:28
Holky, no taaak :-)))) : d@niela
dejte pokoj ....

(mj. ale musím vám říct jedno - nedávno jsem se začetla do Neviditelnýho psa. A s hrůzou jsem konstatovala, jak jsou i tamější komentáře občas fuj!
Nojo, a tak, přesto že se tu špičkujete, tak musím opravdu uznat, že kudlanka je vlastně oproti většině webů úplně "cudná panenka".


červen 18, 2017 17:37
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]