O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

SOUČASNÝ NĚŽNÝ BUZERPLAC PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 01 červen 2017
Výsledek obrázku pro VLADIMÍR KROUPAStav rekrutů do české armády je, zdá se, žalostný… Tak jsem neodolal a díval jsem se na ČT2 na nový dokumentární pořad o rekrutech do armády České republiky. A jakožto bývalý poddůstojník a výcvikový velitel družstva v přijímači, jsem se nestačil divit... Podezření, že s těmi mladými adepty do armády není všechno tak zcela v pořádku, jsem měl hned v úvodu pořadu, když jeden z bažantů na kameru sdělil své dojmy z ubikací.

 

 

 

 

 

Nechal se slyšet, že ubytování prý splnilo jeho představy, protože mu prý jeden známý řekl, aby si představil to nejhorší ubytování, vynásobil to deseti a prý mu přesně vyjde stav jeho budoucího pokoje v kasárnách.  Následoval pohled kamery na v podstatě jednoduše zařízený, ale přesto HOTELOVÝ pokoj. Mamánci tam mají k dispozici peřinky, polštářky, ústřední topení a na oknech krásné záclonky. Když si vzpomenu na stav cimer jak v mých kasárnách na poddůstojnické škole v Seredi, tak později v kasárnách v Kadani, musel jsem se od srdce představám mladého reka, jistě budoucího generála, smát.

 

Nalezený obrázek pro VOJÁCI

 

 

Docela by mě zajímalo, zda by tací borci přežili jeden týden ve starých kasárnách, kde jsme si topili v kamnech, která musela být o večerce vyhaslá a vymetená, v kasárnách, kde netekla teplá voda, myli jsme se ve žlabech pod ledovou vodou a záchody stály v řadě bez dveří či závěsů pro zachování soukromí. Tím pocitem, v jaké hrůze se chlapec ocitl, ale můj šok ze stavu dnešního základního výcviku nových vojáků zdaleka neskončil...

 

Také jsme mohli být svědky kontroly velícího na cimrách rekrutů. Chlapci si neuměli ani uklidit oblečení a na vojenské poměry byl v jejich rajonu dost bordel. Vidíte, rajony... Napadlo mě, že jsem ani v jednom záběru neviděl, jestli vůbec bažanti dělají rajony – pro neznalé úklid ubikací, chodeb, umýváren a záchodů. Ani by mě snad nepřekvapilo, kdyby měli na takovou podřadnou a jistě nactiutrhačnou dřinu zřízenou nějakou úklidovou firmu.

 

Další legrace následovala při záběrech z pořadových cvičení. To, že někteří z bažantů neuměli pochodovat a správně reagovat na rozkazy mě nechalo v klidu, to je u čerstvé krve normální a většinou se to drilem poddá. Přesto mě tam jedna věc dokázala otevřít ústa dokořán, a dokonce i moje žena – nevoják, vykulila oči a zeptala se mě, zda je něco takového možné, odpověděl jsem jí, že dnes asi ano, za „nás“ by to ale bylo doslova nemožné... O co že šlo? Když stála vojska ve čtverci, uprostřed něhož stál výcvikový instruktor, jeden z vojáků se přihlásil, zda smí promluvit, svolení dostal a spustil... Se zcela vážnou tváří oznámil velícímu poddůstojníkovi, že mu svítí při těch pořadových slunce do očí, a že mu to „FAKT DOST VADÍ“...

 

Já si nejdříve myslel, že je to nějaká legrace pro kameru, ale nebyla. Velící reagoval tak, že šel na jinou stranu čtverce a zeptal se jiného vojáka, jestli jemu také vadí slunce v očích. Ten odpověděl, že jemu nevadí a tak doslat rozkaz, aby si s vojákem postiženým sluneční slepotou vyměnil místo... A víte, co bylo nejzvláštnější?

 

Že zbytek vojáků nevyprskl smíchy. Stát se to v době mého vojančení, tak by se takový sluneční slepec dočkal pohrdání a výsměchu celého útvaru, a co se reakce výcvikových poddůstojníků týká, tak by chlapec klikoval až do večerky. Vůbec si neumím představit reakce desátníka Šulka z mého přijímače, nebo reakci moji, když jsem později také velel družstvu bažantů, kdyby mi tohle někdo řekl...

Pak měli mamánci zrychlený přesun. Běželi s malou polní a se zbraní a po cca 1,5 km to vypadlo, že až na výjimky, jimž čest, umřou. Absolutně nechápu, jak se může někdo přihlásit do armády, a asi vůbec netuší, že tam bude muset běhat a klikovat. Vidíte, kliky, ty mě dorazily...

 

Na závěr pořadu došlo na kliky na buzer-place. Po cca 10-ti klikách někteří z vojínů doslova padali na ústa, což velící vyřešil tak, že dovolil těm, co už po tak heroickém výkonu, jako je pár kliků, nemohli, aby si dali koleno na zem a tím ulevili svému zmučenému tělu. To mě dorazilo. Abych si vyčistil mysl a ujistil se, že jsem se sledováním toho pořadu nezbláznil, padl jsem před televizí na zem a ve svých pomalu padesáti letech jsem si střihnul poctivých dvacet kliků. Jasně, zadýchal jsem se, ale dal jsem je. Docela by mě zajímalo, kolik kliků udělají jednou ti mamánci, až jim bude tolik, co mě.

Podtrženo-sečteno, doufejme, že případný nepřítel nebude nikdy na naši armádu útočit se sluncem v zádech, že od našich chrabrých vojáků nebude nikdy třeba žádné fyzické námahy a že pokud nedej bože dojde k nějakému konfliktu, že na ně bude vždy čekat čistě povlečená postel v luxusním hotelu.

 

Pokud ne, tak nás potěš Pán Bůh...


 
 

Komentáře (39)add feed
Běžná realita : Lenka1
v současné army.

Mimochodem, já ve svých téměř 41 letech dělám kliky na pěstech na jakémkoli povrchu v sériích po 50.
červen 02, 2017 08:02
... : *deeres*
Ani mne to nepřekvapuje. Před přihlášením by všem měli dát přečíst Pahorek, co napsal Ray Rigby. Jenže pak by v přijímači už nikdy nikoho nepřijali.
Co jsem tak slyšela od vrstevníků, kteří vojnu absolvovali v 60tých letech, tak to byla příšerná buzerace. Určitě jste všichni viděli Černé barony.
Ale nakonec to mělo ten dopad, že na vojně získali alespoň nějakou fyzičku a do života si odnesli,
kromě Fučíkova odznaku, vědomí, že jsou chlapi a ne nějaký pocitový transgender.
červen 02, 2017 09:21
Nechci brát zdejším paním a dívkám iluze, : Krakonoš
ale počtem kliků civilizaci patrně nezachráněj, a to ani kdyby je dělaly na jedný ruce. smilies/wink.gif Civilizaci vojakživa dámy zachraňovaly početným potomstvem, vo který se řádně postaraly. To jen, aby nevznikaly nějaký falešný dojmy a vočekávání vohledně naší budoucnosti.

Jinak zemi, která se ve svejch moderních dějinách nikdy nepříteli nepostavila, páč by při tom umřelo moc lidí a taky by nám nepřítel pobořil Hradčana, je udatnej a na nepohodu připravenej rekrut docela dost na prd. Takže dokud ve veřejným mínění s velikým náskokem převládá názor, že bránit jsme se nikdy neměli a že to bylo moudrý rozhodnutí, to spolu s neustále vyjadřovanou nenávistí vůči našim vojákům na zahraničních misích, je vcelku zbytečný řešit, jak úžasnou či neúžasnou máme armádu. Dokonce si myslím, že bysme si měli čestně přiznat, že naší hlavní vobrannou strategií je kolaborace, a armádu rozpustit. Spoustě lidí by se ulevilo, že by nemuseli koukat v televizi na svýho nevoblíbenýho Stropnickýho, a ty nesplnitelný 2% HDP bysme mohli rozdat potřebnejm, třeba těm, co kvičej, že je Němec zvotročuje v montovnách.
červen 02, 2017 10:39
Jsme malý národ, je nás asi tolik, co obyvatel Tokia, a jen o málo víc, než obyvatel New Yorku. : Myška
Přesto jsme jako národ nezanikli a ani jsme neztratili svou zemi, jazyk, kulturu. I když se o to napříč dějinami větší národy snažily. Český panovník býval nezanedbatelným hráčem na evropském "dvorečku". Jeden český král z domácí dynastie rozšířil svou moc o rakouské země, část dnešního Slovinska a dnešní Itálie a jeho území sahalo až k jaderskému moři. Jeho syn byl králem nejen českým, ale i polským, a vnuk králem uherským. Podobně významní, spíš ještě významnější, na evropském kolbišti byli Lucemburkové...
Bojovníci z českých zemí bývali ceněni. Kdysi i poměrně nedávno, kdy legionáři v Rusku po VŘSR zatápěli bolševikům. Z našich legionářů měli bolševici takový strach, že když se blížili k Jekatěrinburgu s úmyslem osvobodit carskou rodinu, nechal Lenin cara i s rodinou zavraždit...

Co tím chci říct? Že nejsme národ zbabělců. Každý může mít na Mnichov svůj názor, ale měl by se snažit dívat se na věc tehdejšíma očima a brát v potaz tehdejší mezinárodní situaci. Stejně tak osmašedesátý.

Vojna dnešním klukům chybí. Trocha disciplíny, fyzička, zacházení se zbraní, samostatnost, dospění, odstřižení od rodičů.


červen 02, 2017 11:17
Vláďo... : doktor
..... jsme asi stejná generace a byli na vojně ve stejnou dobu,ovšem já jen co by obyčejnej voják ,ale mám stejný pocit z odolnosti naší mladé generace.A docela rád tleskám Myšce.
červen 02, 2017 13:07
... : *deeres*
Bojové uskupení Evropské unie EU BG
Zapojení ČR do EU BG vycházelo z usnesení vlády ze dne 27. října 2004 č. 1038, kterým vláda schválila přístup České republiky k Evropské bezpečnostní a obranné politice. Pro EU BG bylo v období od 1. července do 31. prosince 2009 připraveno k nasazení bojové uskupení CZE/SVK EU BG s tím, že celkový počet nasazených příslušníků AČR nepřesáhne 1800 osob. V tomto uskupení zastávala ČR roli vedoucího národa s participací příslušníků OS SR. Armáda České republiky se v roce 2009 zapojila do 8 zahraničních operací na území, Kosova, Iráku, Afghánistánu, Čadu, Egypta, Litvy a SRN. Celkem se v těchto operacích vystřídalo více než 2100 vojáků.

Na některé zahraniční mise našich vojáků opravdu můžeme být "hrdí".
červen 02, 2017 13:14
... : Bara
Myslim, ze dva roky povinne vojenske sluzby bylo zbytecne dlouhe, podle me by rok stacil. Ubylo by buzerace, discipliny, sebevedomi a samostatnosti by se kluci za rok urcite naucili taky. To je pouze muj nazor, jak to drive na vojne chodilo znam jen z vypraveni, ze ten kdo byl z Ase slouzil v Kosicich a naopak a domu jel na prvni opustak az za rok.....
Ale k memu prekvapeni, kdyz jsem prisla do Holandska a videla jak to chodi tady, tak jsem ty rozdily nechapala. Vojini jezdili na sobotu a nedeli domu, kazdy mel jiny sestrich, v uchu nausnici a vojna trvala rok. Kdyz byl na vojne jeden syn z rodiny, tak ten druhy uz nemusel. Ted uz mame pouze vojaky z povolani (tam je urcite jina disciplina), vetsinou jsou vysilani na zahranicni mise.
červen 02, 2017 13:54
Krakonoši, : bb2
Nechci brát zdejším paním a dívkám iluze, : Krakonoš
ale počtem kliků civilizaci patrně nezachráněj, a to ani kdyby je dělaly na jedný ruce. smilies/wink.gif Civilizaci vojakživa dámy zachraňovaly početným potomstvem, vo který se řádně postaraly. To jen, aby nevznikaly nějaký falešný dojmy a vočekávání vohledně naší budoucnosti.
:-) to jsi napsal moc pěkně.

Pokud jde o to ostatní, v tom jsme se nikdy neshodli, to už víme, v tomhle to vidím jako Myška.
Ani jsem nikdy nevnímala bratry Mašínovy jako hrdiny, to vůbec ne, z mého pohledu se prostě prostříleli za svým osobním, soukromým cílem.
Ale co hůř, a jsem připravená na lynč, nijak neoslavuju ani atentát na Heydricha, který se ostatně, co jsem tak z četby pochytila, ani neměl stát. Právě proto, že odhadované následky byly vyhodnocené jako tak zlé, že by je smrt Heydricha nevykompenzovala. Navíc bylo jisté, že jeho osoba bude nahrazena a jeho program bude pokračovat.
To, co se pak dělo nejen v naší zemi, ale i v Polsku, to byl přímý následek, nestálo to za to. Heydrich nežil, ale jeho program nejenže pokračoval dál, naopak přitvrdil. Tím nemyslím heydrichiádu, kdy stovky, tisíce lidí byly popraveny jen proto, že jejich vzdálený příbuzný pomohl někomu, kdo pomohl někomu, kdo pomohl atentátníkům.
Ale co Lidice. A co akce Reinhard v Polsku, spuštěná na počest Heydricha, k uctění jeho památky?

A jestliže chce někdo vidět Čechy jako zbabělce, povahou spíš kolaboranty, co se radši skloní a přizůsobí, jak vnímat národy světových mocností, které dopustily holocaust. Člověka napadá jen "jak to mohli dopustit". No, mohli. Bližší košile než kabát. Třeba.
červen 02, 2017 15:57
Nebýt smrti Heydricha, : *deeres*
tak jsme v lepším případě skončili na Sibiři, pokud bychom vůbec jako národ ještě existovali.
Navíc bylo jisté, že jeho osoba bude nahrazena a jeho program bude pokračovat.

Jenže to není pravda, Heydrichův plán vyhnání Čechů, Moravanů a Slováků z jejich domoviny a následné jejich vyhlazení se neuskutečnilo.
Reinharda Heydricha byl všehoschopný třetí muž nacistické říše a architekta holokaustu.
Atentát na Heydricha byl považován za nejvýznamnější odbojový čin v okupované Evropě a měl takový ohlas, že Británie a Francie odvolaly své podpisy pod Mnichovským diktátem, který v roce 1938 připravil Československo o více jak třetinu jeho území. V celé historii druhé světové války šlo o zcela ojedinělý případ, kdy se úspěšně podařilo násilně zlikvidovat některého z vysokých nacistických pohlavárů, v tomto ohledu šlo o zcela unikátní akci. Kruté řádění nacistů, které mělo být odvetou za Heydrichovu smrt, pak v mnohém usnadnilo uznání pozdějšího odsunu německého obyvatelstva ze strany západních spojenců.

A lidé, kteří se přímo i nepřímo zúčastnili atentátu a za nás položili život si rozhodně odsuzující kritiku nezaslouží. Byli to hrdinové a nejenom Jozef Gabčík a Jan Kubiš, ale i další výsadky -Alfréd Bartoš, Josef Valčík, Jiří Potůček,Jan Zemek, Vladimír Škácha a další pro nás dnes již neznámí vlastenci, kteří jim v místech výsadků a později i v Praze pomáhali.
červen 02, 2017 16:52
Já vim, bb, : Krakonoš
ale bojovali, aspoň chvíli. Finsko taky bojovalo proti Sovětskýmu Svazu, a jak jsou mrňaví. Ale už jsme vo tom mluvili mockrát a víme, že se neshodneme. Ještě k tomu, co říká Myška. Ano, byla nějaká tehdejší situace. Ale v každý době je nějaká situace. Takže co? Smysl myslet na vobranu má jen tehdy, když máme tolik silnejch spojenců, že vlastně ani žádnej útočník nepřipadá v úvahu? Nesouhlasím, ale dobrá, dejme tomu. Takže dnes máme tu správnou situaci, máme takovýho spojence. Přesto se zdá, že to nejmíň 50% národa vadí, že toho spojence máme, vyprávěj něco vo tom, že ho mít nechtěj, že chtěj bejt neutrální, takže asi zřejmě bez spojence, ale přitom bojovat, budovat armádu a bránit se stejně nechtěj. Mě by fakt zajímalo, co vlastně tenhle národ chce. Jak si tenhle národ vlastně svoji existenci v Evropě a vobranu tý existence představuje? Když říkáte A), tedy že národ nejni zbabělej a nebude už nikdy kolaborovat, tak chci slyšet to B) - jak to udělá?
No a k tomu Heydrichovi - rozumím tomu, že měl atentát politickej význam, československej vodboj zoufale potřeboval přesvědčit západ, že právě nejsme jenom ten protektorát a ti kolaboranti, že i na našem území chceme proti Hitlerovi bojovat. Z hlediska vojenskýho to byla akce bezvýznamná a následný škody na naší straně byly šílený. Nejsem vůbec přesvědčenej, že je dobře, že se to stalo...

červen 02, 2017 17:22
... : Mikin3
Muj nazor je nejblizsi k tomu co napsal Krakonos.
Mineni nekterych pani a divek o tom, ze vojna delala z kluku chlapy je pomerne rozsirene, ale ja nic takoveho nevidel. Za ty dva roky buzerace jsem se tam coby byvaly skaut nic noveho nenaucil. Kdyz teda nepocitam koureni cigaret, kterehozto navyku jsem se po letech obtizne zbavoval.
Autor clanku se chlubi tim, ze byl velitelem druzstva v prijimaci. Potes noho..... smilies/tongue.gif
červen 02, 2017 17:23
Atentát na Heydricha - vidím to zhruba jako Deeres. : Myška
Krakonoši - myslet na obranu je třeba vždycky. Však taky byla v osmatřicátém mobilizace. Můj dědeček byl např. až v Užhorodu. Já Beneše a tehdejší vládu chápu. Možná, kdyby věděli, co svět čeká, možná by volili boj. Ten boj by byl ale ztracený, pokud by nám někdo nepřišel na pomoc. Ale naši spojenci nás předhodili jako oběť Hitlerovi ve víře, že mu to bude stačit. Tehdy nemohli vědět, že nebude a co rozpoutá. A bez spojenců by nás Hitler smetl.

Mikine - ZVS - nemohu čerpat ze svých zkušeností, ale z toho, co vyprávěl otec, strýčci, manžel, kamarádi. A z toho, co jsem sama viděla. Pro každého kluka byly ty dva roky bez maminky jakýmsi předělem mezi dětstvím a dospělostí. Na vojnu šli kluci, z vojny domů chlapi. Vnímala jsem to tak. A kluk, který, ačkoliv nebyl nemocný, si sehnal modrou knížku, byl pro mě ubožák. I když si myslel, jaký je king.

Nejsem pro návrat dvouleté vojny. Tak dlouhá doba je fakt zbytečná. Ale jsem pro to, aby každý mladý kluk absolvoval základní výcvik, aby uměl zacházet se zbraní, aby věděl co a jak v případě, že bude opravdu třeba bránit vlast.
červen 02, 2017 20:19
Deeres, ne, mýlíš se. : bb2
Na začátek to (v této debatě) nepříliš podstatné (pro ty lidi samozřejmě ano, ale o tom tato debata není) - v případě Čechů nešlo o odsun, ale o germanizaci, to byl základ a cíl, s germanizovanými Čechy měli konkrétní plány. Podle průzkumu, měření, třídění, které prováděli, byla germanizace schopna většina obyvatel. Kdo ne, ten by byl likvidován - přičemž odsun na Sibiř byla jen jedna z několika variant řešení.

Pokud jde o ostatní Slovany, tak plán na jejich zotročení, likvidaci, odsun atd. skutečně existoval, ale nestvořil ho Heydrich, ale nacisti už před rokem 1938, průběh nezávisel vůbec na Heydrichovi (i když ten k průběhu samozřejmě hodně přispěl).

Germanizace nás Čechů v té podobě, co měli nacisti původně v plánu, sice neproběhla, ale z úplně jiných důvodů, nikoli kvůli smrti Heydricha.Najdi si to, důvodem byla celková situace, v jaké bylo Německo, důvodem byly potřeby jejich válečného hospodářství, potřebovali naše vyspělé hospodářství a kvalitní levnou pracovní sílu. To byl pravý důvod a historiky oficiálně potvrzovaný. Ne to, že umřel Heydrich.


Zatímco holocaust, ačkoli ten je v té podobě, v jaké probíhal, skutečně dílem R.H., probíhal i po jeho smrti stejně intenzivně! Proč? protože nacisti naopak nepotřebovali židy coby pracovní sílu - v tom se neosvědčili tak, jako Slovani, Češi. Potřebovali jejich majetek, peníze, zlato, pozemky, nemovitosti, a hlavně zlikvidovat je coby velkou ekonomickou sílu.
Ostatně, on to Heydrich ani nemohl stihnout, protože přišel Heydrich až v roce 1942 - pár měsíců před svou smrtí - a přesto holocaust byl, zrealizovali to jiní, bez ohledu na to, že jeho stvořitel byl po smrti. Nezáviselo to na Heydrichovi, nacisti to potřebovali, tak to uskutečnili - s ním i bez něj.


Atentátníky na Heydricha nijak nekritizuji, toho sis mohla povšimnout. Byli to vojáci vycvičení k akci a poslaní do akce, plnit úkol. Pak sice přišel rozkaz ho nesplnit, ale oni to udělali i tak. Ničemu z toho, co se mělo stát, nezabránili, stalo se to i bez R.H.
Naopak se rozpoutalo peklo, které stálo mnoho nevinných lidí život. Někdy úplně nevinných, plno lidí zemřelo a ani nevěděli proč, nic neudělali, jen na ně někdo v té hrozné době ukázal, někdo, kdo jim záviděl nebo měl s nimi nějaký spor a tehdy stačila zmínka a celé rodiny šly na popravu.
Přesto atentátníky vnímám jako statečné vojáky, kteří v dobré víře statečně bojovali a padli za svou vlast. Zbytečně, ale čestně. Věděli do čeho jdou, co riskují, co je čeká. Šli na téměř jistou smrt a věděli to. To bylo odvážné. Šli do toho s nejlepšími úmysly, zaslouží si úctu.

K tomu zkopírovanému textu - tak jistěže to byl nejvýznamnější čin odboje, když byl zabit Heydrich, otec holocaustu, o tom žádná pochybnost. A pochopitelně si státy, které nás v Mnichově potopily, nemohou dovolit vyslovit nahlas, že na zabití zrůdy Heydricha bylo něco špatně. Odvolání podpisů s křížkem po funuse bylo gesto, které už ničemu nepomohlo.
Ano, poválečný odsun Němců, jeho krutost, je často srovnávána s krutostí heydrichiády. A ano, kdyby heydrichiády nebylo, asi by nám plošný odsun Němců tak, jak proběhl, asi neprošel. Byla bych radši bez heydrichiády i bez odsunu.
Možná by bylo radši i těch 6 milionů mrtvých Židů, co umíraly hromadně v likvidačních táborech až do konce války. Smrt Heydricha to nijak nezmírnila.



červen 02, 2017 21:38
Krakonoši, : bb2
já jsem za spojence ráda :-) A chápu nutnost vyzbrojování. Ale...:-)
červen 02, 2017 21:46
deeres, oprava: : bb2
Ostatně, on to Heydrich ani nemohl stihnout, protože S TÍM (uvedením do praxe) přišel Heydrich až v roce 1942
červen 02, 2017 21:51
Myško, : Krakonoš
Nejsem pro návrat dvouleté vojny. Tak dlouhá doba je fakt zbytečná. Ale jsem pro to, aby každý mladý kluk absolvoval základní výcvik, aby uměl zacházet se zbraní, aby věděl co a jak v případě, že bude opravdu třeba bránit vlast.

S tím naprosto souhlasím. smilies/wink.gif
červen 03, 2017 14:16
ono by se také hodilo : vlk
aby nagelovaní hošani z posiloven mjn šlápli pár kilometrů v reálné přírodě, ve větru a dešti s báglem na zádech a živili se a šatili a spali v tom co si nesou. Nereálnost jejich představ je někdy až komická. (Je dána sledováním akčních filmů)

Kde jaký děda turista by je dnes strčil do kapsy včetně zacházení se zbraní. (To byla poznámka od důstojníka v rekrutačním středisku - náš mladé jde na vojenskou VŠ)
červen 05, 2017 11:27
... : bb2
jo, tak nějaký základní výcvik, proti tomu bych taky nebyla, ale aby to byl skutečně výcvik, rozumný výběr toho, co je užitečné v určitých situacích. Kondice, obrana, aby se v případě napadení uměli a mohli účinně bránit - i bez samopalu, když si ho zrovna zapomenou doma v komoře ;-) První pomoc. K tomu po večerech trochu znalostí a něco psychologie.
Spíš bych byla pro kratší a pravidelně se opakující, jednou ročně 2 týdny například. Oni až by chlapci viděli, že neuběhnou dva kilometry a pak si vyplivnou plíce, a věděli by, že za rok si to zopáknou a zase si uříznou ostudu, tak by na sobě zapracovali.
Současně by v tak krátké době nedostal nikdo příležitost k dlouhodobé šikaně. Na druhou stranu neuškodí naučit mladé kohoutky, že občas může nastat situace, kterou neokecají a nepomůže jim ani super rychlá práce u počítače ;-), prostě kdy bude třeba jen makat, držet pusu a krok.

Souhlas s tím, co napsal Vlk v prvním odstavci.
červen 05, 2017 15:34
... : bb2
mimochodem, nějaký základní výcvik mají, myslím, v programu Realisté. Politické uskupení, nebo strana, někde jsem to zahlédla v jejich reklamě.
červen 05, 2017 15:42
Veškerá nápady jsou již v háji. : Pepa
Jsem pro Švícarský systém vojenské povinnosti ale již nám to je prd platný. Pustili jsme do EU moc Muslimů. Nemusím se koukat do žádné kouzelné koule abych viděl, že velká mela teprve nastane. Muslimský kluci s vidinou 72 panen se smrti nebojí. Naši kluci nemají žádnou ideologii. Je jim to u zadku. Těch 20 tis. profíků co je v armádě nemá šanci. Vycvičit současné rozmazlené chlapečky za 3 měsíce je utopie. Takže se modleme.
červen 07, 2017 07:30
Mno : Lenka1
neřekla bych, že modlení je zrovna tou správnou strategií pro přežití. Makejte na fyzičce, učte se základy sebeobrany a ozbrojte se.

Až půjde z tlustejch do tenkejch, zapomeňte na to, že vás bude chránit a bránit armáda nebo policie. Bude tady každej sám za sebe.

Taky se mi to nelíbí, ale když je holt ono potápění člunů s ubohými černoušky na palubě neetické a nehumánní, tak si to vyžereme až do dna.

Přestaňte doufat, že se nám to vyhne. Hranice nikdo nehlídá a zkurvenec Plešhuba už v rakouském tisku prohlásil, že migranty brát budeme.

K tomu si přičtěte naplánovanou jednotnou azylovou politiku, kde s 800 éček na jednoho na měsíc se tady budou mít jak prasata v žitě a máme jich tu rázem plno.

A rošáda může začít.

červen 09, 2017 08:59
optimista vidí budoucnost růžově, : vlk
pesimista ji vídí černě
a realista se učí střílet.

Použít zbraň a nebo nějaký předmět jako zbraň v sebeobraně je v Británii trestným činem.

Jedna nedávná zkušenost: (ne moje)

"Před třemi lety na předváděcí akce pro PČR na střelnici pozvali dva kolegy z Anglie, kteří zde byli na návštěvě. Těm se střelba a zbraně strašně moc líbily, odmítali se ale zbraní jakkoliv dotknout, natož z nich vystřelit. Prý je to trestný čin. Vysvětlili jsme jim, že tady jsme v ČR a lidé bez zbrojního průkazu mohou u nás na střelnicích střílet pod dohledem zcela legálně. Oni mi zase vysvětlili, že britské zákony platí pro britské občany po celém světě, takže i u nás. A že u nás je to legální, ale po návratu je za to zavřou.

Myslel jsem, že si dělají legraci a nechtějí se před námi třeba jenom shodit, protože jim možná nejde střelba až tak dobře atp. Ale když starší z nich odjel s českými kolegy ze střelnice, začali jsme mladšího přemlouvat ať si vystřelí, že teď už to nikdo neuvidí. On nám řekl, že se hlavně bál staršího, který byl jeho nadřízeným. „Nejste snad kamarádi? Vždyť jsi říkal, že se znáte od dětství?“. A on, že ano, ale oni mají zákon, že když policista vidí trestný čin, musí ho nahlásit, jinak ho zavřou taky. Kamarád nekamarád, nahlásil by ho, aby neseděli oba.

Nakonec si teda vystřelil, ale při pomyšlení, že na něm ulpí střelný prach a on neprojde nějakým skenerem (to jsem mu z legrace řekli, abychom se trochu pobavili na jeho účet) byl celý bledý. Tak takhle je to s britskou policií a jejich vztahem ke zbraním."

Je jasné, že policajt s takhle vymytým mozkem nemůže být schopen čelit brutálnímu násilí.

Pro nájezdníky jsme tady v Evropě naprosto bezbranné kachny určené k likvidaci téměř holýma rukama. Legislativa některých států jim plně nahrává a tuto legislativu se teď snaží prosadit i u nás.

Děkuji, nechci.
červen 09, 2017 12:09
Co mi to jen připomíná?? : Myška
Jasně, film Demolition Man! Rok vzniku 1993...
červen 09, 2017 19:04
... : bb2
No, mně to taky přijde nesmyslné, aby policie neměla zbraně a myslím, že Anglie časem změní přístup.
Není to ale vymývání mozků, je to tradice, která měla svoje opodstatnění. Myslím, že dnes už ne, ale co já můžu Angličanům radit, že. A stejně tak tradiční je i tamní respekt k zákonům a pravidlům.

Zatímco českej jouda donutí Angličana porušit jeho tradici, kterou má v krvi, čili dodržování zákonů a pravidel, a pak ho ještě pro svoje pobavení vyděsit tím, že jeho přečin bude odhalen.
Fakt milý a pohostinný, tak hezky po česku.
červen 09, 2017 21:22
Mne, to taky hlava nebere! : Atropin
Zatímco českej jouda donutí Angličana porušit jeho tradici, kterou má v krvi, čili dodržování zákonů a pravidel, a pak ho ještě pro svoje pobavení vyděsit tím, že jeho přečin bude odhalen.
Fakt milý a pohostinný, tak hezky po česku.


A ted si predstavte, ze by to byl treba muslim a oni ho nechali ochutnat kousek sunky. No, to by byl primo ZLOCIN!
smilies/shocked.gif
červen 09, 2017 22:45
... : bb2
Zločin ne. Hnus. Dát hostovi schválně pro svoje pobavení něco co je pro něj neprijatelny je hnus.

Já třeba nejím kočky ani psy. Vam by nevadilo kdyby vam na návštěvě dali pečeného psa nebo kočku a meli by z toho srandu? Mně jo.
červen 10, 2017 02:29
... : Lenka1
Dát hostovi schválně pro svoje pobavení něco co je pro něj neprijatelny je hnus


Hostovi ano, ale nezvanému agresivnímu nájezdníkovi, pro kterého jsem jen kus masa a který mi sem byl vnucen proti mojí vůli, bych provedla jakoukoli sviňárnu, kterou bych mohla a měla bych z toho škodolibou radost. smilies/wink.gif
červen 10, 2017 06:53
A protože opakování matka moudrosti : Lenka1
Neexistuje umírněný a radikální muslim. Neexistují muslimové a islamisté. Neexistují hodní a zlí muslimové. Neexistuje hodný a zlý islám.

Existuje jen islám a muslimové. Ti, kteří se nedrží Koránu, jsou odpadlíci od víry a za to je u nich trest smrti. Tečka.

Žádný muslim - žádný teror. Jednoduché.

červen 10, 2017 06:57
šmarjá panenko! : vlk
Kdo koho nutil?!

Polda si chtěl prásnout z opravdické pistole, jak to kdysi jako malej kluk viděl v TV jako Bodie a Doyle. Vědom si stupidity britských zákonů v tomto ohledu. A srandička o povýstřelových zplodinách a skeneru na letišti už je jen normální chlapský žertík.

Ale tady se z toho udělá politická provokace a kulturně mezinárodní katastrofa!
červen 10, 2017 11:18
vlku : Lenka1
v klidu, všichni ne, to jenom zase sluníčková bb už neví, jak by obhajovala svoje oblíbené menšiny. Ehm, tedy zatím menšiny. A protože ví kulový i o zbraních, tak ten fór nepochopila, to se stává. smilies/wink.gif
červen 10, 2017 14:24
A tohle je taky dobrý. : Lenka1
červen 10, 2017 14:24
... : Mikin3
Neexistuje umírněný a radikální muslim. Neexistují muslimové a islamisté. Neexistují hodní a zlí muslimové. Neexistuje hodný a zlý islám.
Existuje jen islám a muslimové. Ti, kteří se nedrží Koránu, jsou odpadlíci od víry a za to je u nich trest smrti.


Takze to tech 95% muslimu kteri se nedrzi Koranu budou popravovat sami sebe? smilies/grin.gif
červen 11, 2017 08:53
95% ? :-) : *deeres*
Množství konfliktů, které zuří mezi sunnity a šíity, ohrožuje celý islámský svět a mohl by ho rozložit. Podle agentury AFP před tím varoval turecký prezident Recep Tayyip Erdogan


Válečné konflikty v Sýrii, Iráku a Jemenu začaly jako projev náboženského schizmatu mezi sunnity a šíity, mezi dvěma hlavními větvemi islámu.
červen 11, 2017 11:42
Jeden : Atropin
moudry muz rekl o Islamu, ze je to pro dospeleho cloveka, neco jako vzteklina pro psa. Ono jich bylo jiste vic, kteri rekli neco podobneho, ale tohle byl W.S.Churchill a ten zajiste vedel, proc to rika.
červen 11, 2017 16:39
... : Mikin3
Jakoze islam patri mezi moje nejmene oblibene nabozenstvi (o duvodech jsem se zminil mnohokrat) drtiva vetsina muslimu jsou stejne jako krestane docela normalni lide.
Podivej Deeres treba na vsechny ty nabozenske valky mezi katoliky a protestanty. Trva to uz hezkych par stoleti a treba v Irsku se to resi dodnes.
A neresi se to diky slepe nenavisti propagovane neboztikem Osamou bin Ladinem nebo zde Lenkou1, ale diky toleranci a rozumu.
červen 11, 2017 19:08
No, : Atropin
ona ta "nabozenstvi" nadelala a jeste asi nadelaji spoustu problemu a konfliktu, jenze Islam neni "jenom" nabozenstvi, ale hlavne ideologie, ktera ovlada stat, spolecnost a zivot kazdeho cloveka v zemich, kde je Islam tvrde zavedeny. Nejak mi nejde do hlavy, proc spousta uprchliku z techto islamskych zemi, po usazeni se v cizi zemi, stale praktikuje tuto ideologii a jeste chce po tamnejsich domorodcich, aby se taky oddali te jejich vire. A kdyz ne, tak je chteji hned podrezavat. Veru pekne nabozenstvi!
červen 11, 2017 19:50
rád bych od místních znalců mírumilovných muslimů slyšel odpověď : vlk
na jednoduchou otázku:

Proč uprchlíky - souvěrce - nepřijmou bohaté islámské země?
červen 12, 2017 06:40
Vlku, pro tebe bylo to v 21.22 : bb2
Ale když starší z nich odjel s českými kolegy ze střelnice, začali jsme mladšího přemlouvat ať si vystřelí, že teď už to nikdo neuvidí...
...Nakonec si teda vystřelil, ale při pomyšlení, že na něm ulpí střelný prach a on neprojde nějakým skenerem (to jsem mu z legrace řekli, abychom se trochu pobavili na jeho účet) byl celý bledý


žádná politická provokace a interkatastrofa. Jen nerada přivádím lidi do rozpaků, host se má vždycky cítit dobře, ne blednout strachysmilies/wink.gif tak to mám prostě naučené.
To druhé bylo pro Atropin.
červen 12, 2017 20:25
... : bb2
vlku : Lenka1
v klidu, všichni ne, to jenom zase sluníčková bb už neví, jak by obhajovala svoje oblíbené menšiny. Ehm, tedy zatím menšiny. A protože ví kulový i o zbraních, tak ten fór nepochopila, to se stává.


1. netušila jsem, že Angličan z Vlkova příběhu, který jsem komentovala, je muslim ;-)
2. slušnost a ohleduplnost nerovná se sluníčkářství, ale to se někomu takovému těžko chápe, to dá rozum
červen 12, 2017 20:30
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]