O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JAK ZLÝ AGRESOR ZASTŘELIL NEBOHÉHO CHLAPCE PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 01 červen 2017
Agresor je ve vazbě a spoluobčané v Chomutově se bouří. Chudínek jeden spoluobčan byl totiž vožralej (osobně spíš teda myslim, že i sjetej), a ze vzteku najížděl svou dodávkou tu do lidí, tu do aut, kolem zaparkovaných. Nešťastník byl dozajista hluchej jak poleno, neb neslyšel, jak ho celá ulice napomíná. Tu se objevil agresor, kterej ho sedmi kulkama sejmul.


 

 

 

 


 

Oficiální a konkrétní zpráva se doposud v žádných "oficiálních" médiích zatím neobjevila.  No, tak si říkám - jak asi „střílející agresor“ dopadne? Jak by asi dopadl v Nice, v Londýně, nebo v Manchesteru podobný "agresor", kterej by stejně se chovajícího nebezpečnýho spoluobčana sejmul? Taky by skončil ve vazbě, s vyhlídkou na cca 12 – 20 let natvrdo?

 

 

Zpráva z tisku: Radek Š. (+37) z Chomutova se opilý vracel nad ránem z nočního tahu. Z dosud nezjištěných pohnutek po návratu z výčepu nasedl podle svědků do dodávky, kterou nejprve narážel do zaparkovaných aut v chomutovské Písečné ulici a poté dokonce začal ohrožovat kolemjdoucí lidi na ulici tím, že do nich autem najížděl.

 

 

Tak nevím – uvidíme, jak to dopadne u nás. Protože tohle se přeci nedělá … Jakbysme k tomu přišli, kdyby (například) tenkrát někdo zastřelil Hepnarovou, když se rozhodla zabít autem tolik lidí?

 

Pěknej den všem, s výjimkou NNNS (nešťastných nezaměstnaných a nepřizpůsobivých spoluobčanů).

 

 

Smutnej prdůch MATĚJ

 

 

Komentáře (103)add feed
Nojo,no, : Krakonoš
kdyby prdůch míň chlastal a víc přemejšlel, možná by přišel na pár malejch rozdílů mezi uváděnejma případama. Zmíněný vrahové si vybrali správnou dobu a místo, aby sejmuli co možná nejvíc lidí, což byl jejich naplánovanej cíl. Náš cikánskej idiot se jal v hluboký nocí demolovat nějaký auta po rodinný roztržce, těžko mohl najíždět do "chodců" ve tři ráno, najížděl do skupiny lidí, který byli na ulici, protože s ním měli konflikt, byli to navíc další "nepřizpůsobiví", který vobvykle u glosátorů podobnejch incidentů nevzbuzujou ani soucit, ani nějaký velký vochranitelský pudy (teď se ale samozvaným vykladačům práva hoděj do krámu). Náš hrdinnej soused se pak rozhodl, že pachatele zastaví sám a že ho rovnou popraví. Veřejnost je na jeho straně, protože pachatel byl vošklivej vožralej cikán, zatímco mistr popravčí byl hezky bílej.
A tak se ptám - kdyby tehdá loni v dubnu na debilního vožralýho policejního důstojníka Kadlece vytáhl na Vinohradech nějakej indočech bouchačku a na místě ho popravil, bo svou šílenou jízdou mohl klidně sejmout nějakýho skutečnýho chodce, nedejbůch dítě, zatleskali by český prdůchové stejně nadšeně? Byl by hypotetickej černej střelec taky hrdina? O vině pana střelce nechť rozhodne soud, minimálně vobvinění z trestnýho činu vraždy se mi však zdá bejt naprosto v pořádku.
červen 01, 2017 23:01
... : Mikin3
A kdyby byl prduch se psanim a narikanim malinko trpelivejsi, vedel by ze jeho ostrostrelec byl uvrzen pouze do tzv. koluzni vazby. To je vazba ktera ma zabranit ovlivnovani svedku a muze trvat maximalne 3 mesice.
červen 02, 2017 00:27
stejně tak, jako vraždící teroristé vkřikující: Allahu Akbar : vlk
při zmáčknutí spínače roznětky, nijak nesouvisí s islámem, tak střelec eliminujícího smrtelně nebezpečného ožralu a feťáka nemá nic společného s rasismem a xenofobií.

To je snad jasné ne?!
červen 02, 2017 07:35
. : Míša šíša
Neschvaluju střílení do lidí... ale:
Na střelce byla uvalena vazba, aby nemohl ovlivňovat svědky, zatímco romská komunita se mezi sebou krásně domluvila a dnes je najednou vše jinak. Původní výpověď účastníka incidentu:
„Brácha se vrátil z diskotéky. Pil, to nebudu lhát. Hádali se venku se strejdou, kterej byl vyfetovanej. Pak sedl do auta a chtěl odjet. Jak ujížděl, přejel tetě nohu, když najednou se objevil ten chlap s pistolí a začal rasisticky křičet a střílet. Byla to poprava,“ řekl deníku Dušan Š., jeden z pěti bratrů zastřeleného muže. (Zdroj: iDnes)
Nyní teta (ta s tou přejetou nohou) tvrdí, že muž autem do nikoho nenajížděl.

No, já bych si ještě na konec kauzy počkala. Aby to nakonec nedopadlo jako v případě střílejícího důchodce v Tanvaldu, kdy se také mluvilo o popravě s rasistickým podtextem, Klusák s Remundou hned aktivně natočili dokument o české xenofobii, a nakonec se z toho ukázala nutná sebeobrana, kdy důchodce byl dvěma Romy napaden - zákeřně zezadu. Takže? Uvidíme.

červen 02, 2017 07:42
Ožralej agresivní cikán : Lenka1
najížděl dodávkou do lidí. Po právu to schytal. Co by za takovýho střelce třeba v Nice lidi dali, že......

Kromě toho už na lžidnes opatrně pomalu pouštějí info.
http://zpravy.idnes.cz/strelec-chomutov-soud-trest-najizdeni-do-lidi-rom-fv7-/domaci.aspx?c=A170601_180628_domaci_fka

Kromě toho - křivé výpovědi ze strany ............ Romea - to už asi nikoho nepřekvapí.
Stejně jako v tom zmíněném Tanvalde, taky prý zákeřný důchodce zezadu popravil dva nevinné hodné chlapce, kteří šli navštívit nemocnou babičku.

červen 02, 2017 07:59
Krakonoši, svého času jsem Tvé komentáře obdivovala : mila1
ale mám pocit, že jsi trochu mimo mísu. Podle Tebe by bylo lepší koukat na to celé z okna a nezasáhnout? Protože šlo jen o roztržku mezi cikánskou rodinou a demolování nějakých aut? Protože v tu noční dobu tak nikdo kromě nich nebyl? Ano, možná by bylo lepší vytočit 158 a nahlásit rušení nočního klidu.. možná.. Ale možná, kdyby nezasáhl, dopadlo by to celé jinak a ožralý řidič by svého příbuzného zajel autem. Konec konců je teď na právnících, aby čin klasifikovali. Trestní zákoník o tom říká: §29 (1) "Čin jinak trestný, kterým někdo odvrací přímo hrozící nebo trvající útok na zájem chráněný trestním zákonem, není trestným činem. (2) Nejde o nutnou obranu, byla-li obrana zcela zjevně nepřiměřená způsobu útoku." Takže otázkou je, zda ten útok autem na lidi byl tak nebezpečný, aby někdo střílel.
červen 02, 2017 08:35
Doufám, že ho neodsoudí... : Myška
Držím střelci palce.
červen 02, 2017 08:39
Lenko, : Krakonoš
tak najížděl do lidí, nebo do parazitů? Von byl člověk, nebo parazit? Jeho zfetovanej černej strejda, do kterýho najížděl, byl menší nebo větší parazit než von? Máš v tom nějakej bordel... Voni to byli jeho soukmenovci a bordel před tím barákem dělali všichni - hádali se jako psi. smilies/wink.gif Samozřejmě že jeho advokát to bude hrát na to, že tam ty ubohý vostatní cikány přišel zachránit, co jinýho mu taky zbejvá... Tenhle šašek se prostě neměl do cikánskýho sporu míchat a jestli vyšetřování a soud prokážou, že to takhle bylo, tak nechť jde bručet pěkně natvrdo a na dlouho.

Vlk jako vobvykle nic nepochopil, tak nevím, proč se v každý diskusi dožaduje argumentů, když mu jsou argumenty stejně k ho*nu. smilies/grin.gif
červen 02, 2017 08:48
... : *deeres*
Za normálních okolností by každý soudný člověk zavolal policii. Jenže v těchto enklávách žádné normální okolnosti nejsou. Vlastně jsou, pro někoho. Pro některé naše spoluobčany je naprosto normální dělat binec 24 hodin denně. Samozřejmě mohou, protože do práce nechodí a nevstávají dřív než před polednem. Na tomto mém tvrzení nezmění nic ani Romea v čele s aktivistou Karlem Holomkem. Pěkný jméno smilies/grin.gif
Když má někdo tu smůlu a bydlí v některé té odloučené lokalitě a každou noc cítí beznaděj nad tím, jak je jeho nejobyčejnější právo na noční klid pošlapáno a není z toho východiska, tak se není co divit, že mu rupne v kouli a vezme spravedlnost do svých rukou.
červen 02, 2017 09:08
kde se : vlk
dožaduje argumentů?

(nečekám odpověď, jen se při pátku trochu bavím :-)
červen 02, 2017 09:21
Mílo : Krakonoš
V nejpříznivějším případě pro střelce to mohlo bejt tak, že skutečně pokud by dotyčnýho nezastřelil, přejel by řidič svýho příbuznýho. Možná mu i mohl způsobit smrt, nevíme a už se nikdy nedozvíme. Ale dejme tomu, bylo to tak. Potom ale porád platí, že srovnávat tohle s činem Hepnarový nebo dokonce s teroristickejma činama islamistů může napadnout jenom velmi slaboduchýho jedince, abych byl slušnej. A porád platí votázka, jestli i pan Kadlec zasloužil za svý jednání vystřílení zásobníku do svýho vožralýho těla.
A jestli jsem ztratil tvůj vobdiv kvůli tomu, že trvám na kritickým myšlení, vyhodnocování faktů a netvoření závěrů na základě hysterickejch emocí a nesmyslenjch pseudoanalogií, tak je mi velkou ctí! smilies/wink.gif S lidma, kterejm ta střelba připadá jako adekvátní reakce na situaci, fakt nechci mít nic společnýho.
červen 02, 2017 09:39
Pro méně chápavého Krakonoše. : Lenka1
Najížděl autem do lidí, bezprostředně je ohrožoval na životě a byl zaslouženě eliminován.



červen 02, 2017 10:08
Krakonoši, u té Hepnarové jsem osobně byla. : d@niela
Bydleli jsme tam a já měla jet do města. Naštěstí jsem s sebou nebrala kočárek, a tedy jsem nestála přímo na stanici, to bych tohle nepsala. Byla jsem kus dole u trafiky, právě jsem do ní vlezla, abych si koupila noviny.

Ona ani zas tak moc rychle nejela, dívala se přímo na lidi, mířila na ně... a kdyby ji někdo "odklonil", tak by se to třeba-třeba - nestalo.
červen 02, 2017 10:28
Však ano, Danielo, : Krakonoš
vo to mi de - klade se rovnítko mezi incident v Chomutově a Hepnarovou, což je nesmysl.
červen 02, 2017 12:22
A hlavně, : Krakonoš
bude vodteď v pořádku, když například řidič auta dostane infarkt a vjede na chodník, že do něj aktivní spoluvobčan vyprázdní zásobník, protože se bude domnívat, že jde vo teroristu?

červen 02, 2017 12:31
Poněkud to hrotíš, Krakonoši. : Myška
Nenajížděl snad ten zastřelený do lidí opakovaně? To s infarktem půjde těžko...
červen 02, 2017 12:34
... : doktor
Díky Míšo,škoda,že všichni nežijete v Chomutově,Jirkově, v ÚSTÍ n.L.- Předlicích,či v Ústí n.L.- Krásném Březně.Pohledy některých by byly jiné.On i rasismus má více podob.
červen 02, 2017 13:00
Soudci taky nejsou úplný mimoni : opas
Trestní stíhání zahájit museli. Měli mrtvolu a střelce, který se přiznal.
Vzít do vazby kvůli ovlivňování svědků ho sice brát nemuseli, ale zase tak úplně nelogický to není. Za měsíc ho pustí a bude se čekat na soud. No a protože vox populi, vox Dei, tak se bude hledat způsob, jak z toho pána dostat.
Myslím, že to bude takto: Na poprvé dostane podmínku (neúmyslné zabití, protože střílel s omluvitelných pohnutek aby řidiče zastavil a neměl přímo v úmyslu jeho smrt. Nicméně ta mu nebyla proti mysli.). Pak to odvolačka shodí a na podruhé ho osvobodí.
Pak mu dají nějaké peníze za vazbu a stíhání, vyjde ještě pár článku od cikánských aktivistů a případ uzavřen.
červen 02, 2017 13:07
Krakonoši, teď jsi tomu nasadil korunu : mila1
jak můžeš srovnávat případ, že řidič dostane infarkt a vjede nechtěně na chodník s tím, že nějaké opilé a zřejmě i zfetované hov*do vjíždí opakovaně a cíleně do zaparkovaných aut a davu lidí s cílem ublížit jinému člověku? To Ty si trochu pleteš pojmy a srovnáváš neporovnatelné. A upřímně řečeno, tady nejde o to, kdo byl černý a kdo bílý, stejně bych odsoudila opačný případ, kdy za volantem by byl bílý a střílel černý. Protože tady jde o obecné ohrožení a o jeho odvrácení. A kdyby někdo zakročil stejně na Kadlece, když najížděl do aut, tak to bude taky správně.
červen 02, 2017 13:37
Mílo, : Míša šíša
on tomu Krakonoš nasazuje korunu v každém svém příspěvku. Asi horko, no... smilies/grin.gif

Zkusila jsem si to představit, jak si takovej sedmdesátník odskočí na diskošku, tam se vyleje, případně si ještě něco šňupne nebo zahulí, pak se vracejíc domů pohádá na ulici se svojí rozvětvenou rodinou, sedne vožralej do fára, objede penelákovou čtvrť, pak narazí do pár aut, někomu přejede nohu, a pak... dostane infarkt.
Nebo jak to ten Krakonoš myslel, to srovnání??? smilies/grin.gif No, hlavně že srovnání s Hepnarovou mu přišlo mimo. Bože.
červen 02, 2017 14:07
Ano, soudci nejsou mimoni, : Krakonoš
a tak si počkáme na rozsudek. smilies/wink.gif
červen 02, 2017 14:47
... : bb2
Tak mně narozdíl od vás přijde, že opilého nájezdníka s neopilým infarktářem srovnávají, tedy staví na stejnou úroveň, ti, co souhlasí s popravou nájezdníka sousedem.
A že na to poukázal Krakonoš. Čtu si to tu od včerejška na mobilu, až teď jsem u pc, do mobilu se mi nechtělo nic psát, ale napadlo mě totiž to samý co Krakonoše. Jak poznáte, pozná kdokoli, že ten, co právě najíždí autem do lidí, je terorista s cílem zabít co nejvíc lidí, opilec co takhle blbě řeší spor dalších opilců nebo člověk s infarktem? Nepozná, mrkne z okna, vidí, letí do šuplete, nabije a běží a prostě "zabrání něčemu horšímu".

Míšo šíšo, nevím jak s infarktem, zkušenost naštěstí nemám ani jako svědek, ale vím, že i ten mívá různý průběh a člověk, co se mu udělá zle, zpanikaří a neuvažuje hned racionálně, může se snažit zajet někam stranou apod. a přitom působit tak, že je ožralej a někoho zabije. Co dokáže epileptický záchvat vím, opět díkybohu ne osobně. Člověk neovládá tělo, ale může vypadat jako by to, co dělá, dělal úmyslně.

Když ho někdo zastaví tím, že ho zastřelí, bude to v pořádku? Nebude, snad ani podle vás. Jak ale zajistíte, aby se střílelo jen když půjde o úmysl, o terorismus? Určitě ne tak, že projde každému, když vyběhne z baráku s kvérem v ruce a někoho zabije, protože on sám, ten amatérský střelec, to vyhodnotí jako oprávněné.

červen 02, 2017 15:14
Mě na tom fascinuje něco jiného : opas
Všimli jste si, jak cikáni kvílí, že jim ošklivý rasista zastřelil soukmenovce, ale ani je nenapadne že ten ošklivý rasista tu bandu cikánů na chodníku naopak chránil?
červen 02, 2017 15:15
Představme si dopis do poradny sem, na Kudlanku: : bb2
Milí Kudlánci,
ráda vás čtu, jste tu všichni samí milí slušní lidé, tak si vám vyliju srdíčko. Stalo se neštěstí...
Bydlíme v čtvrti, kde žije hodně nepřizpůsobivých. Jsou s nimi opravdu velké problémy. Nejenže nepracují a živí se kdovíjak, to už neřeším, hledím si svého. Ale čím dál víc obtěžují celé okolí - nepořádkem, hlukem, špínou, ale hlavně tím hlukem. Tomu se už ani nedá říkat hluk, to je teror. Ráno a dopoledne, kdy jsme v práci, je klid. Začne to odpoledne, stupňuje se to večer a v noci, když chceme po práci spát, se to nedá vydržet. Oni se opijou a pak se tu po nocích hádají, řvou, perou, sprostě si nadávají. V zimě je to snesitelný, jsou víc doma, to je kravál jen v baráku. Ale od jara do podzimu jsou venku a to je strašný. Přestěhovat se nemůžu, žiju sama, donedávna jsem živila syna na vysoké, aby se jednou měl dobře a mohl žít jinde, v lepším. Na hypotéku nemám ani peníze ani věk a do dražšího nájmu se mi nechce, přece jen člověk neví, co bude, roky neubývají.
Syn se snaží šetřit, chce si jednou postavit nebo koupit domek a říká, že tam budu mít vejminek na starý kolena :-) no to víte, neberu to vážně, ale líbilo by se mi žít konečně někde v klidu, upravovat zahrádku a třeba jednou synovi pomoct s vnoučaty.

A teď co se stalo. Před pár dny slavil syn s kamarády narozeniny, kluci se opili, šli z hospody. Kluci přijeli za synem autem, měli u nás přespat a druhý den odjet domů. Tak šli k nám na noc a potkali ty...no nepřizpůsobivé, abych to napsala slušně. Oni se vám do těch kluků začali navážet, strhla se hádka, trochu do sebe strkali, tamtěch bylo víc, no nevypadalo to pro kluky dobře. A syna nenapadlo nic lepšího, než skočit do auta a začít do těch...nepřizpůsobivých...jakoby najíždět. Nechtěl nikoho zabít!! a nikoho taky nezabil! jen jednomu z nich přejel nohu, ale nic hrozného, on žije.
Narozdíl od mého syna. Z baráku najednou vyběhl příbuzný tamtěch a mého syna v autě zastřelil. Byl na místě mrtvý.
Jak je to možný, takhle popravit člověka. Vždyť se celkem nic nestalo, až na tu přejetou nohu, on chtěl jen chránit kamarády a zastrašit ty útočníky.

..jo, matko, máš co sis vychovala, za blbost se platí, a všichni si to pamatujte - když nebudete mít chování éňo ňůňo, on už vás někdo zastřelí
červen 02, 2017 15:31
opas, : bb2
nevšimla, nesleduju to, že se to stalo jsem se dočetla tady na Kudlance, a je mi jedno kdo jak kvílí, vždycky někdo trochu lže, trochu kalí vodu, trochu hraje na city, to je normální.

Jen podstata je důležitá, a tou je to, že někdo autem ohrožoval a vystrašil lidi, způsobil jednomu pohmožděninu nohy a byl civilistou popraven střelnou zbraní.

červen 02, 2017 15:35
opas, : bb2
nevšimla, nesleduju to, že se to stalo jsem se dočetla tady na Kudlance, a je mi jedno kdo jak kvílí, vždycky někdo trochu lže, trochu kalí vodu, trochu hraje na city, to je normální.

Jen podstata je důležitá, a tou je to, že někdo autem ohrožoval a vystrašil lidi, způsobil jednomu pohmožděninu nohy a byl civilistou popraven střelnou zbraní.

červen 02, 2017 15:35
Bíbí, : *deeres*
Jak poznáte, pozná kdokoli, že ten, co právě najíždí autem do lidí, je terorista s cílem zabít co nejvíc lidí, opilec co takhle blbě řeší spor dalších opilců nebo člověk s infarktem? Nepozná, mrkne z okna, vidí, letí do šuplete, nabije a běží a prostě "zabrání něčemu horšímu".

Poprvé nepozná, nepozná ani podruhé, nebo potřetí, ale po padesáté už si musí všimnout, že za volantem sedí nebezpečné hovado. Tím neomlouvám střelbu, přestřelil, protože nervově nevydržel.
červen 02, 2017 17:02
Pokud vím, : mila1
Tak hned nestřílel.Nejdřív na ně křičel z okna.Celkem chápu,že mu ruply nervy.
červen 02, 2017 18:05
Opasi, : Mikin3
ja si toho vsiml. Stejne tak jsem si vsiml, ze zde Lenka mluvi o te bande obcanu romskeho puvodu jako o "lidech". I kdyz se jedna o pribuzne cloveka, ktereho charakterizuje slovy "ozralej agresivni cikan". smilies/tongue.gif
červen 02, 2017 18:10
Deeres, vážně? a co těch 49 omylů předtím? : bb2
Já bych skutečně dala přednost tomu, aby lidi neměli možnost beztrestně zabíjet lidi na ulicích jen proto, že jim ruply nervy z otravného soužití s cikány.



červen 02, 2017 20:13
Mila1, nejdřív na ně křičel z okna, říkáš. : bb2
A na koho? Asi ne na řidiče v autě, to by nestihl na něj křičet (pomíjím to, že by ho řidič v autě ani neslyšel, na to rozčilený člověk nemyslí), pak se rozhodnout, že ten řidič ohrožuje nevinné obyvatelstvo a on tedy spoluobčany poběží ochránit a zachránit, takže vytáhne pistoli, seběhne dolů a řidiče zastřelí. To by ten řidič mezitím zajel půl sídliště.
Takže pánovi ruply nervy z bordelu a kraválu, ve kterém furt musel žít a trpět to, a prostě šel a ukončil to.
O ochranu opilých zfetovaných hlučících cikánů na chodníku mu nešlo.

37letý bývalý vězeňský dozorce, pokud není nemocný, invalidní apod., má možnost řešit svoji hnusnou bytovou situaci jinak, než tím, že otravné sousedy popraví. A když to nedokáže, nemělo by mu to projít s omluvou a pochopením, to by byl hodně nebezpečný precedens.

červen 02, 2017 20:24
Z úplně jiného soudku : mila1
dnes jsem se odpoledne vracela z práce a jela jsem autobusem. Na jedné zastávce přistoupilo asi deset Romů. Byli v montérkách, docela dost špinaví, zpocení a asi hodně unavení, že nebyli ani hluční. A já po hodně dlouhé době pocítila něco jako naději, že snad existují mezi nimi ještě jedinci, kteří znají taky něco jiného než natahovat ruce po dávkách, vyvádět po nocích a stěžovat si na diskriminaci.
červen 02, 2017 20:55
... : bb2
ale to víš, že existují a není jich zase tak málo, leckteré možná ani nevnímáš vůbec jako Romy, protože je roky vídáš na pracovních místech, kde prostě problémový nemakačenko být nemůže, vídáš je upravené a mluvící pěknou češtinou.
Znám je taky, ale tady mi vždycky, když jsem je zmínila, bylo namítnuto, že jedna vlaštovka jaro nedělá a za jedním dobrým stojí několik desítek hrozných. A basta :-)
červen 02, 2017 21:57
Jistěže má : Lenka1
37letý bývalý vězeňský dozorce, pokud není nemocný, invalidní apod., má možnost řešit svoji hnusnou bytovou situaci jinak, než tím, že otravné sousedy popraví.

Ale držme se faktů a tyhle emotivní výkřiky nechme stranou, paní Holomková.

Jakže to tehdy bylo s tou popravou hodných chlapců v Tanvaldu zákeřným rasistickým důchodcem? smilies/grin.gif

Fakt mě bavíš.
červen 03, 2017 05:26
A tvoje implicitní tvrzení : Lenka1
že životní styl cikánů je naprosto v pořádku a když to někomu jinému vadí, tak se má odstěhovat......no to si ani nezaslouží komentář.

Dneska obzvlášť perlíš. smilies/grin.gif
červen 03, 2017 05:50
Lenko v 5:50, : Míša šíša
přesně. To člověku zůstává až rozum stát, že tohle někdo dokáže myslet vážně.

To mi připomnělo jeden dávný rozhovor s Šimonkem Pánkem, ve kterém řekl, abychom jenom nehledali to, co se nám na Romech nelíbí, ale abychom se zamysleli nad tím, co se Romům nelíbí zase na nás (myšleno na nás bílých). Tak prý se jim na nás nelíbí, že nám se nelíbí, jak oni postávají a posedávají přes den na ulicích, že se hlučně baví, že si večer pouštějí muziku a zpívají... A prý že se to jedná jen o závist, že se neumíme bavit jako oni.
Tak to mě taky hodně pobavilo.
červen 03, 2017 07:57
... : bb2
Nic z toho jsem nenapsala. Ale vím, že Lenka1 není tak blba aby to nevěděla a taky vím, že Míša Šiša se toho, co ji je v tomto duchu předloženo, ráda chytí.
Tak to nebudu rozebírat, nemělo by to smysl.
Lenka1 se baví a Míša ji děla sparing partnera. Klasika.
červen 03, 2017 08:57
bb : Lenka1
už ti Romea dala nějakou čestnou medaili nebo něco na ten způsob? Fakt si to zasloužíš, tvoje píle láme rekordy. smilies/wink.gif
červen 03, 2017 13:15
P.S. : Lenka1
Nic z toho jsem nenapsala.

Zcela jistě víš, co znamená slovo "implicitní". Takže zase tvoje oblíbená demagogie. Klasika. smilies/grin.gif
červen 03, 2017 13:16
bb: asi žijeme každá v jiném světě : mila1
to tvrzení:
ale to víš, že existují a není jich zase tak málo, leckteré možná ani nevnímáš vůbec jako Romy, protože je roky vídáš na pracovních místech, kde prostě problémový nemakačenko být nemůže, vídáš je upravené a mluvící pěknou češtinou.
jsi myslela vážně?
Já jsem řadu let žádného pracujícího Roma neviděla, proto mne tak překvapili ti hoši v autobuse. Za mých mladých let bývalo zvykem, že Romové pracovali a děti posílali do škol. Teď si zvykli na to, že stačí natáhnout ruku a říct zaklínadlo diskriminácija a dostanou, co k životu potřebují.
Znám Romy, nafintěné, pokuřující Marlboro, jak kráčí v době, kdy normální lidi jsou v práci, po městě, vedle nich těhotná manželka tlačící kočár a 4-5 dětí kolem nich....
Potom mají čas v noci rušit noční klid a vyřvávat opilí lidem pod okny. Ale tohle Ti asi přijde normální
červen 03, 2017 15:18
Mikin: : opas
Jistěže jsou cikáni lidi. Akorát ten lepší Gaussovy křivky nedělá bordel po nocích, takže my známe jen ten horší.
Problém je zjevně jen v celkovém posunutí celé té křivky vůči našim zvyklostem smilies/grin.gif

červen 03, 2017 15:49
Bíbí, : *deeres*
má na mysli elitu etnika, jako jsou bratři Radek a Patrik Bangovi. Zpěvák Radek Banga je nositel Ceny Františka Kriegla za občanskou statečnost. Když jí dostala Klinika, tak proč ne on?
Patrik Banga dovede vyjádření svého bratra dobře obhájit, nejenom tím, že jako admin pilně blokuje přispěvatele v diskuzi:
„Hm... Tak co k tomu dodat. Se vlastně bavím jen nad tím, kolik lidí se poznalo. ‚Rasisti-polibte mi‘ a kolik lidí reaguje. Hehe... Jako sociologický průzkum super. Jako anketní otázka jsi/nejsi rasista? taky super. Tak jen dál ortelovci. Bojujte za svého pána. Sloužíte dobré věci!“ dodal jeho bratr Patrik

červen 03, 2017 17:08
Lenko, : Míša šíša
to je tu taková zdejší zvyklost - něco napsat a o pár hodin a komentářů dál to popřít. Obzvlášť v tom vyniká Mikin. Teď se tu možná dočkáme minimálně pěti obsáhlých komentářů s vysvětlením, že to tak vůbec nebylo myšleno, jenom my dvě jsme tak hloupé, že jsme to zase nepochopily. Taky klasika.

"Sparing partner" mě pobavil. No jo, někdo holt dělá sparring partnera Lence, druhý zase někomu jinému, to už tak chodí. Ještě že se nám do češtiny dostaly ty anglické výrazy, jinak bychom ani nevěděli, kdo je kdo. smilies/grin.gif
červen 03, 2017 17:28
Miso siso, : Mikin3
neni to nahodou naopak?
A na me zdvorile dotazy "kde a kdy jsem to napsal?" pak dotycna odpovida stupnujicimi se zachvaty zloby. smilies/wink.gif
červen 03, 2017 18:23
Zajimava statistika. : Mikin3
Zeme mirumilovne a zeme mene mirumilovne.....
http://zpravy.idnes.cz/mirovy-index-cesko-island-syrie-bezpecnost-fe2-/zahranicni.aspx?c=A170603_115319_zahranicni_fka
červen 03, 2017 21:08
prave ted se stal teroristicky utok : OLINA
na londynskem moste!!!
Bila dodavka. bohuzel nikdo nemel pistoli a tak jsou mrtvi a raneni. jo neni nad to odejmout lidem zbrane. Jeste by nekdo mohl ubojemu teroristovi ublizit. Urcite najdou jeho pas, nebo bankovni kartu protoze kazdej terorista si ssebou bere nejaky prukaz totoznosti.
červen 04, 2017 01:27
OLINA : Lenka1
Ale kdeže, on ten řidič určitě jen dostal infarkt, a ty bys ho hned obviňovala z terorismu. A vůbec, když se bílým nelíbí životní styl nejmenovaného náboženství, tak se mají z Anglie odstěhovat. Žádné zbraně, ještě by mohli svoje otravné sousedy jen tak bez důvodu popravit.
červen 04, 2017 05:21
Tak a : Lenka1
teď:

1) hodit na fejsbůčkový profily anglickou vlajku
2) semknout se
3) nenechat se zastrašit

A především v žádném, ale v žádném případě tento čin nespojovat s mírumilovnými muslimy, aby náhodou neurazili jejich city


červen 04, 2017 05:31
Nějak to začíná houstnout... : Myška
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/439788-britanie-zazila-tri-teroristicke-utoky-za-necele-tri-mesice.html

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/439787-afghanec-zabil-v-nemeckem-azylovem-dome-petileteho-chlapce.html


červen 04, 2017 05:58
Jo,a proto : Lenka1

všichni volte vítače Drahoše, ať si multikulti obohacení užijeme dosyta i my tady!
http://zpravy.idnes.cz/zeman-drahos-horacek-hilser-prezidentska-volba-pruzkum-median-p7a-/domaci.aspx?c=A170603_154056_domaci_jw
červen 04, 2017 06:08
Koukam, : Mikin3
ze mezi Zemanovci propukla panika. smilies/smiley.gif
Mimochodem, pan Drahos neni zadny "vitac", ale ma narozdil od komousu docela rozumny plan.
A navic maly detail - o techhle vecech nerozhoduje prezident, ale vlada. smilies/wink.gif
červen 04, 2017 06:16
Tak za prvé : Lenka1

Drahoš podepsal Výzvu akademiků, takže vítač je. Tečka.
A za druhé, jedna věc je oficiální status a druhá věc to, co probíhá v zákulisí, tak laskavě zavři zobák.
červen 04, 2017 06:31
Zeman a Drahoš : Lenka1
jsou něco jako Churchill a Chamberlain. A komu s odstupem let naše civilizace děkuje, hm?

Debatu o tom, kdo se umí a neumí chovat si můžeme nechat na dobu, kdy se vypořádáme s tím svinským islámem.

Nikdo normální tuhle zvrácenou ideologii v Evropě nechce.
červen 04, 2017 06:34
Dodávka a nožem, chce se mně zvracet! : *deeres*
Teroristé šli a náhodně bodali do lidí, chladnokrevně dobíjeli ty, co srazili dodávkou. Včetně těhotné ženy.
Nedemokratický xenofob, populista a známý sprosťák Miloš Zeman, už před třemi lety varoval před nebezpečím související s příchodem ilegálních a posléze legalizovaných vyznavačů islámu.

Premiér naší země, ten naopak strach nemá:
‚Samozřejmě migranty vezmeme, ale pro nás je to těžké, lidi je nechtějí, musíme to udělat, jako že je bereme z donucení.“

Kde jsem se to dočetla? Fuj, fuj,ty Parlamentní listy.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Sobotka-uz-v-cizich-novinach-slibuje-ze-migranty-samozrejme-vezmeme-varoval-Petr-Bystron-z-AfD-A-pak-prislo-skutecne-hruzostrasne-svedectvi-o-chovani-bruselskych-elit-490456

A on jenom v Rakousku neslibuje, já muslimy v Praze běžně vídám. Kde se tu vzali,jsou tu legálně a nám se lže?
Berou na Západě sociální dávky a jenom se nám tady courají v rámci Schengenu?
Nebo jsou to ti, co jim na Západě otevřeli náruč a teď se jich nemohou dopočítat?
A ty pak sponzoruje kdo?
červen 04, 2017 06:38
... : *deeres*
Já bych těm průzkumům o prezidentských kandidátech moc nevěřila, normální masáž. Stejně tak nebudu nikdy věřit někomu, kdo nosí dioptrické brýle s obyčejnými skly, názory profesora Draoše jsou poněkud tajnosnubné, od té co jednou ujel svým podpisem.
červen 04, 2017 06:44
Stanovisko pana Drahose k migracni krizi: : Mikin3
Migrační krize
Jasně říkám: žádné kvóty, žádná nekontrolovaná přijetí, natož ekonomických migrantů. Evropa nemůže uživit všechny, kteří hledají lepší život. Pomozme lidem v životní nouzi, ale pouze tak, abychom neohrozili vlastní kulturu.

Rasisticke slecince ktera nazyva cernochy "negry" a navrhuje z nich delat kostni moucku je to zrejme malo, ale ja to povazuji za docela rozumne stanovisko.
Ceska republika potrebuje za prezidenta slusneho a tolerantniho cloveka.
--------------------------------------------------
Tak za prvé : Lenka1
Drahoš podepsal Výzvu akademiků, takže vítač je. Tečka.
A za druhé, jedna věc je oficiální status a druhá věc to, co probíhá v zákulisí, tak laskavě zavři zobák.

Poroucet nekomu aby "zaviral zobak" a urazet muzes mila Lenicko leda tak na schuzich svych soukmenovcu. Tady se snazime diskutovat slusne, ju? smilies/wink.gif
červen 04, 2017 07:12
Tak takhle jsem se poprvé dozvěděla o nějakém Drahošovi když podepsal Výzvu akademiků. : *deeres*
A protože jsem xenofob, kterému je zcela lhostejné údajné utrpení invazistů, oblečených ve značkovém oblečení se smartphony v rukou, kteří nás a naší kultury nenávidí, tak akademik Drahoš se mně řadí mezi panoptikum prezidentských kandidátů mezi Horáčka a Buquoye, co je vlastně Kopecký. A to, co teď tvrdí profesor Deahoš, to tvrdit musí, aby se zalíbil těm, které ke zvolení potřebuje.
Já jenom doufám, že stále jsme jako národ ti nevzdělaní blbci, co stále ještě máme pud sebezáchovy.
My, zde podepsaní vědci a vědkyně, pracovníci akademických a výzkumných insúdajné utrpeníitucí, jsme velmi znepokojeni prudkým nárůstem xenofobie ve společnosti. Mnozí politici i média užívají rétoriku strachu z cizinců a lhostejnosti k jejich utrpení, dříve považovanou za extrémní a nepřijatelnou. O imigrantech, lidských bytostech, se píše, jako by šlo o škodnou zvěř či parazity valící se do naší vlasti, aby vysávali sociální systém nebo rovnou vraždili a znásilňovali. Cizinci žijící v Evropě jsou vykreslováni jako pátá kolona, podvodníci a zločinci. Muslimové jsou házeni do jednoho pytle s teroristy, bez ohledu na jejich skutečné názory či nepřebernou rozmanitost náboženských směrů, které vyznávají. Dennodenně se z našeho údajně holubičího národa ozývají hlasy přející té či oné skupině cizinců smrt. Nic z toho neodpovídá realitě a neodráží ani tak skutečnou migrační krizi, jako nemoc naší vlastní společnosti, která ztrácí lidskost a zdravý rozum.


nepřebernou rozmanitost náboženských směrů Tak tohle tvrzení mne dostalo!!!!!



červen 04, 2017 09:36
No a koho teda : Michal
budem volit? Druhého Zemana ne, prvního Drahoše ne, třetího Horáčka taky ne, podle současného průzkumu. No a to další jsou příliš pozadu.
červen 04, 2017 10:20
Michale, : zuza
asi budeš muset použít svůj mozek a zvážit pro a proti.. Všechno má řešení, ale nikdy není všechno
růžové.
červen 04, 2017 11:00
No a protože jenom vopravdu hodně chorej bezmozek : Krakonoš
může spojovat událost v Chomutově se současným terorismem v Evropě, tak si to voznačení zaslouží docela hezká řádka lidí. Třetí tečka. smilies/grin.gif
Mimochodem, když pozoruju, jakej sešup nabral rozpad vosobnosti současnýho vrchního velitele, začínám mít velký vobavy, aby alespoň s nějakejma zbytkama základní lidský důstojnosti dokončil svý první volební vobdobí. V tom světle se mi debaty vo tom, koho volit příštím presidentem, jevěj jako poněkud předčasný...
červen 04, 2017 13:59
mozna chorej bezmozek : OLINA
ale kdyby v tom Londyne byl schopnej clovek s pistoli, mozna by nebylo tolik lidi mrtvych ci dodatecne povrazdenych. A mozna ze by si to ani netroufli kdyby vedeli ze obyvatele jsou ozbrojeni. Takhle je to jsko kdyz nekdo pusti vlky mezi jehnata. Ale mozna ze to je ten ucel.
Jinak se mi moc libi Krakonosi jak radostne odepisujes pana prezidenta. Ale neboj.Drahous to vyhraje jen u mistnich kavarniku a u cinknutych pruzkumu. Ledaze by i CR prisly volebni listky se jmenem Zeman poskozeny. Jo i to se stava v te nasi "demokracii."
červen 04, 2017 14:15
Věř nebo ne, : Krakonoš
ale já z toho žádnou radost nemám, že v čele státu stojí troska, vedle který bude za chvíli i legendární působení Milouše Jakeše působit jako vzor státnický důstojnosti.
červen 04, 2017 15:10
Á je to tááááády : Lenka1
Jedeme dál močálem černým kolem bílých skal. Politická korektnost až do našeho úplného vyvraždění. Islám vůbec, ale vůbec za nic nemůže.
http://zpravy.idnes.cz/britanie-utok-londyn-strany-kampan-svetovi-statnici-mayova-pl4-/zahranicni.aspx?c=A170604_110156_zahranicni_fka

červen 04, 2017 15:17
No Lenko, : Mikin3
ja jenom ze kdyz tady nejses, tak ze dokazeme po odchodu Strejdy a NČ diskutovat bez urazek a primitivniho rasismu.
A pan Drahos vyjadril sve stanovisko narozdil od Zemana zcela jasne. Pro jistotu zopakuji:
Migrační krize
Jasně říkám: žádné kvóty, žádná nekontrolovaná přijetí, natož ekonomických migrantů. Evropa nemůže uživit všechny, kteří hledají lepší život. Pomozme lidem v životní nouzi, ale pouze tak, abychom neohrozili vlastní kulturu.

červen 04, 2017 16:50
krakonosi : OLINA
marna snaha tebe i tvych privrzencu. Pan prezident zvitezi znovu o to nemam nejmensi obavy.
červen 04, 2017 17:51
Mikine : OLINA
nenapadlo te, ze dokazete klidne diskutovat s BB, Krakonosem a jeste parma jinejms, protoze opozice (Lenka, NC, strejda a dalsi ) se s tebou nehodla spinit a radeji na tvoje prispevky nereaguje? Asi si myslis ze vitezis kdyz ti nekdo neodpovi, ale je to tvuj omyl. Kazdej si nakonec rekne, ze za tu namahu odepisovat na blbosti nestojis.
červen 04, 2017 17:58
Lenko : OLINA
je to tak porad ze islam za nic nemuze, mirumilovne nabozenstvi. No doufam ze uz si Anglicane zvykli. I my v Nemecku prej nemame potize to zvladat, Rika nase milovana Angela.
červen 04, 2017 18:04
... : *deeres*
A pan Drahos vyjadril sve stanovisko narozdil od Zemana zcela jasne.

Tak to máš Mikouši pravdu. Zeman už před islamizací varoval před třemi roky a dodnes se vyjadřuje naprosto jasně a ze svého názoru nikdy neuhnul.

Drahoš výzvu podepsal 17.8.2015. Tím se sám zařadil. Výzvu podepsalo cca 13.000 osob a profesor Drahoš tam je opravdu v "dobré" společnosti.
Stačí se podívat na jména.
Jen tak namátkou: Šimon Pánek ředitel, Člověk v tísni, o.p.s., Michael Kocáb hudební skladatel, exministr,Michaela Šojdrová, poslankyně Evropského parlamentu, Miloslav Vlk teolog, kardinál, emeritní arcibiskup pražský, Alena Gajdůšková poradkyně předsedy vlády, Jiří Závozda MUP, Rada ČT, Pavla Jazairiová,nezávislá publicistka, Prof. Martin C. Putna FHS UK, PhDr. Michael Romancov, Ph.D.Institut politologických studií, Fakulta sociálních věd UK Praha .......

Spoustu lidí , co výzvu podepsali neznám, ale ty, co jsem uvedla, tak o těch vím, co jsou zač a jak náš národ milují a jak dělají všechno proto, abychom se i my stali multikulturní.
A že Drahoš dneska říká to, co se lidu líbí? Pokud chce být zvolen, tak jinudy cesta nevede.

A dokud do toho panoptika kandidátů na prezidenta nepřidají někoho, kdo myslí vlastní hlavou a chce, abychom jako národ přežili, tak ten Zeman je mezi nimi pořád jednička.
červen 04, 2017 18:34
deeres : Lenka1
A dokud do toho panoptika kandidátů na prezidenta nepřidají někoho, kdo myslí vlastní hlavou a chce, abychom jako národ přežili, tak ten Zeman je mezi nimi pořád jednička


Bingo!
červen 05, 2017 05:47
OLINA : Lenka1
nenapadlo te, ze dokazete klidne diskutovat s BB, Krakonosem a jeste parma jinejms, protoze opozice (Lenka, NC, strejda a dalsi ) se s tebou nehodla spinit a radeji na tvoje prispevky nereaguje? Asi si myslis ze vitezis kdyz ti nekdo neodpovi, ale je to tvuj omyl. Kazdej si nakonec rekne, ze za tu namahu odepisovat na blbosti nestojis.


Taky trefa přímo do černýho - teda jestli se to smí pořád ještě říkat.

Kromě toho trvám na tom, že každej, kdo se zastává verbeže, si označení "chorej mozek" zaslouží. Jediná druhá varianta totiž je, že dotyční to nedělají z přesvědčení, ale pro prachy, což je ještě horší. Ať si každej vybere, co jeho jest.
červen 05, 2017 05:50
Lenka1, Míša Šíša, nikoli, : bb2
moje vyjádření bylo explicitní, u vás dvou bych se o nic jiného ani nepokoušela.
Čili jak jsem psala:
Takže pánovi ruply nervy z bordelu a kraválu, ve kterém furt musel žít a trpět to, a prostě šel a ukončil to.
O ochranu opilých zfetovaných hlučících cikánů na chodníku mu nešlo.

37letý bývalý vězeňský dozorce, pokud není nemocný, invalidní apod., má možnost řešit svoji hnusnou bytovou situaci jinak, než tím, že otravné sousedy popraví. A když to nedokáže, nemělo by mu to projít s omluvou a pochopením, to by byl hodně nebezpečný precedens.


Nespokojenost s problematickými sousedy nelze řešit popravou zastřelením na ulici samozvaným popravčím - civilistou.

Nešlo o žádné zabránění teroristickému útoku, takže žádná omluva pro střelbu.

Míšo Šíšo, česky nebo anglicky, pořád stejný význam, ale budiž - sparing partnera tedy zaměním za přitleskávače, jak jsem použila minule.
červen 05, 2017 15:10
mila1, ano, to jsem z tvého komentáře pochopila, : bb2
že tě těch 10 od práce zpocených, špinavých Romů překvapilo, a protože já je vídám častěji, tak jsem ti to napsala.
My třeba děláme často pro jednu obří stavební firmu coby subdodavatelé a jiný subdodavatel, který pro ně taky dělá jinou práci, jsou dva Romové, bratři, co zaměstnávají několik desítek lidí a většina jsou cikáni. Jejich účetní je zároveň manželkou jednoho z nich a nepoznala bys, že je to Romka, můj manžel je v létě snědší než ona ;-) Moje dcera několik let chodila s polovičním Romem, jeho maminka byla a je velice hodná a slušná, jeho otec, bílý Čech, byl a je problematický, i když aspoň práci má a vždy pracoval. Kluk byl naštěstí povahou po matce a přitom velice inteligentní. Pracoval, pracuje a dálkově studuje. Já chodila na gympl s cikánem, o kterém jsem nikdy jako o cikánovi nepřemýšlela, protože jsem cikány znala jen takové, jaké myslíš - pobudy, před kterými jsem byla na pozoru. Spolužák vystudoval vysokou, má rodinu, podruhé ženatý, o všechny čtyři děti se vzorně stará, vysoce postavený odborník v chemickém průmyslu.
Tím chci říct, že když je potkáme v běžných situacích, v normální práci, tak leckdy ani nevnímáme, že jsou to Romové.
Tlupy verbeže jsou něco jiného, ale to se nijak nezmění, to bude vždycky, ve světě jsou taky komunity lidí, co po generace žijí stejně jako naši cikáni.
Já jsem vždycky byla a jsem pro metodu cukru a biče, ale ne vždycky to jde. Kdysi tu padl názor, s kterým se ztotožňuju do učité míry, že jistá tolerance, shovívavost, je cena za sociální mír. No i tak to může být.
Každopádně, střelbou na ulicích se nic nevyřeší, jen zhorší.
červen 05, 2017 15:24
... : bb2
mimochodem, nějaký základní výcvik mají, myslím, v programu Realisté. Politické uskupení, nebo strana, někde jsem to zahlédla v jejich reklamě.
červen 05, 2017 15:40
... : bb2
mimochodem, nějaký základní výcvik mají, myslím, v programu Realisté. Politické uskupení, nebo strana, někde jsem to zahlédla v jejich reklamě.
červen 05, 2017 15:40
to patřilo vedle, : bb2
a už vůbec ne 2x :-(
červen 05, 2017 15:41
Deeres, : Mikin3
pokud chces se mnou nadale diskutovat, nekomol moje jmeno. Ja to taky nedelam.
Stanovisko pana Drahose k imigraci jsem zde okopiroval uz dvakrat, snad uz to potreti nebude nutne.
S podpisem pod tou vyzvou akademiku si to v zadnem pripade neodporuje. Pod dokumenty, ktere pozaduji aby cesky narod neohrozil vlastni kulturu, nebo ktere se stavi proti rasismu a xenofobii se muze podle me podepsat kazdy jen trochu normalni a slusny clovek.
Kdyz vidim, jakymi krivackymi metodami se dnes snazi priznivci Milose Zemana znemoznit protikandidaty, je me jasne, ze ta kampan bude pekne spinava.
Staci si jen vzpomenout na podrazy, diky kterym tu minulou Zeman vyhral.

červen 06, 2017 05:44
Konečně!!! : Lenka1
http://zpravy.idnes.cz/alt-right-identitariani-obrana-hranic-evropa-krajni-pravice-humanitarni-organizace-migrace-gyp-/zahranicni.aspx?c=A170605_142011_zahranicni_aba

Tragické na tom je, že tohle má být práce politiků, které si platíme. Ale podle Bruselu prý hranice hlídat nelze a jediným řešením jsou kvóty.

Multikulturní prasata - nedivte se, byla to jen otázka času. Lidi vás už začínají mít plný zuby.
červen 06, 2017 06:42
Dnešní novinky : *deeres*
Deset lidí zatčených v neděli v rámci vyšetřování teroristického útoku v Londýně bylo propuštěno bez obvinění. Oznámila to britská policie. To znamená, že všech 12 osob zatčených po incidentu bylo propuštěno. Policie rovněž propustila muže zatčeného v souvislosti se sebevražedným bombovým útokem v Manchesteru, napsala agentura Reuters.


Čekají, až zase zaútočí, aby je mohli zatknout při činu. Budou je mít v hledáčku, tak je to správně.
červen 06, 2017 09:44
deeres : Lenka1
samozřejmě, až ti (neber to osobně) nějakej ten ubohý a vděčný uprchlík odpálí bombou nohy, tak budeš moct bejt šťastná, že díky tomu, že je policie měla v hledáčku, přijede na místo společně se záchranáři ne až za 8, ale třeba už za 4 minuty.

Hlavně se semknout a nenechat se zastrašit. Vyvraždit ano, ale hlavně ne zastrašit.
červen 06, 2017 09:49
No, : *deeres*
všichni na západě a v Severní Americe nejsou multikulti. Mezi mladými xenofoby se šíří odpor proti
přistěhovalectví.
Hnutí Identarian prosazuje zachování národní identity a návrat tradičním západním hodnotám.
Druhá strana mince proti sluníčkářům a vůbec si nejsem jista, jestli tahle strana je ta správnější. Jenže každá akce, vzbuzuje reakci.
červen 06, 2017 09:59
Na Slovensku perlí! : Myška
Místo toho aby pan starosta pomohl vlastníkům pozemků, na nichž si cikáni nelegálně postavili boudy, s demolicí a uvedením pozemků do původního stavu, nějakým způsobem přemluvil tyto vlastníky, aby obci darovali své pozemky. Tak mohou nelegální stavby zůstat a dokonce být legalizovány. Angažoval by se stejně, kdyby si bílý Slovák postavil bydlení na cizím pozemku?

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/440040-starostuv-duvtip-pomohl-obci-i-romum.html

červen 07, 2017 06:53
Myško, : bb2
nevím, jestli by se slovenský starost angažoval stejně, u nás v obci a v sousedních se to dělá běžně.
Spousta lidí tu má totiž tu kousek dvora, tam kus zahrady, na obecním pozemku. Kdysi dávno, když se na přesné hranice tolik nehrálo a vyměřovalo se všelijak, nebral se na všechno geodet, si lidi zabrali, ohradili, oplotili kus svého pozemku a s ním i kus obecního. Někdy věděli, někdy ne.
My když jsme stavěli, tak jsme to měli podobně a docela jsme byli překvapeni. Prapředek manžela si zabral kus obecního, ale to by nikoho nenapadlo, že je to obecní, protože je to pozemek vlastně vkousnutý do soukromého. A naopak kus našeho pozemku, rovného, nekomplikovaného, si zabral vlastník objektu, který kdysi patřil obci. Ta mu ho prodala i s pozemkem, nikdo ale nepřeměřoval, jestli velikost oploceného pozemku odpovídá katastrálním údajům.
No tak my jsme si ten obecní pozemek odkoupili od obce za cenu obvyklou, což byl pakatel, a majitel bývalého obecního objektu si posunul plot tak, aby uvolnil zabraný kus našeho pozemku. Prodávat jsme ho nechtěli a on ani neprojevil o koupi zájem, takže oboustranná spokojenost.
Oba pozemky byly malé, zhruba po 50-60 metrech.

Na obci jsme v uplynulých letech tohle často řešili, lidi si chtěli přistavit garáž a zjistili, že pozemek není jejich apod. Co šlo, to se řešilo směnou, aby občané nemuseli platit vyměření, jen převod, darovali obci kus svého pozemku, kde např. vedla polní veřejná cesta apod. Úřad pro majetkové záležitosti státu už několik let spolu s obcemi dává pozemky do pořádku, scelují se, směňují.
Divila by ses, kolik lidí, hlavně starších, chce svoje kousíčky pozemků obci jen darovat, aby s tím neměli už nikdy žádnou starost ani výdaje.
červen 07, 2017 09:36
a pokud jde o ty cikány, tam to zanedbal někdo v minulosti, že to dopustil, starost už jen řešil důsledky : bb2
Přemýšlím, co by jako starost mohl - dokud pozemky nebyly obecní, tak nemohl vůbec nic. Nanejvýš majitelům poradit, aby podali žalobu. 150 majitelů na xxx desítek nelegálních uživatelů. To je utopie, všech 150 by to k soudu nedalo a tím by to zůstalo na mrtvém bodě. Ostatně, kdo ví, ale pochybuji, že by se to někdo z nich nepokusil řešit. Starost nemůže soukromým majitelům pozemku zařídit nějakou demolici černé stavby apod. Dokud to není obecní, tak nesmí nic, jen radit, informovat.
Ostatně, často zmiňuješ, že lidi jsou svéprávní a nesou odpovědnost za sebe, tak pokud nechtěli, neměli jim svoje pozemky dávat.
Ale když jsem si to přečetla, asi to pro mnohé bylo nakonec snazší, než i kdyby byl pozemek bez cikánů v černých stavbách, protože, kopíruji z textu:
Zaskočil mě velký počet majitelů, když jeden hektar půdy vlastnilo až 150 lidí. Každého z nich jsem osobně vyhledal a požádal je, aby darovali svůj pozemek obci,“

Tohle taky znám, máme taky pár kousků pozemku z pole, co má celkem 3,5 hektaru, a je nás tam jako psů a ještě ty kousky ani nemáme u sebe, ale roztroušené po celém tom poli. Ostatní taky tak. Někteří majitelé těch kousků jsou v LDN, domovech důchodců. Některé kousky zdědilo několik dědiců, které nelze všechny dohledat.
Tohle jestli dá někdy někdo dohromady, to už budou naši vnuci asi dospělí ;-)
Takže spíš klobouk dolů před tím starostou, že si dal tu práci se 150 majiteli a zařídil to.
A jak říká:
Na nevypořádaném pozemku nebylo možné chatrč legalizovat, do osady nebylo možné zavést vodovod, kanál nebo asfaltovou silnici. Za několik let bude osada k nepoznání,“ dodává první muž obce.

Didik vysvětlil, že převést pozemky do vlastnictví obce považuje za nejlepší řešení. „Pokud by půda připadla Romům, rychle by o pozemek přišli. Nadělali by dluhy a exekutoři by jim rychle sáhli na majetek. Plochy pod osadou vlastní obec a Romům je pronajímá,“ říká spokojený starosta.
Nájemné je symbolické

Romové platí ročně 25 centů (6,63 Kč) za metr čtvereční. Nejmenší nájemné činí 2,50 eura (66 Kč), nejvyšší 45 eur (1200 Kč), protože jedna rodina má v pronájmu i velký pozemek.

„Kdo nájemné nezaplatí včas, tomu obec stáhne nedoplatek z nejbližší výplaty za veřejně prospěšné práce. Romové už pochopili, že na dluh žít nemohou, musí platit za pronájem pozemku a odvoz odpadu. Mají stejná práva jako ostatní občané a musí mít stejné povinnosti včetně finančních. Jinak pořádek nikdy nebude,“ říká Lívia Knapíková z obecního úřadu.

červen 07, 2017 09:48
To, že má pozemek tolik majitelů, to je normální. Tady mají singuláři taky cestu, les, louku,... : Myška
Jestli tobě přijde, bb2, normálmí a v pořádku, že starosta vydyndal nebo jinak přiměl k darování obci pozemky, kde stojí nelegální cikánská osada, tak mně ne.

Není to stejný případ, jak zmiňuješ, tedy nepřesnost vyměřování. To bývají frcky, kousky.

Nevím, proč máš potřebu toho starostu obhajovat.
červen 07, 2017 20:54
Ze by starosta zhypnotizoval 150 lidi, aby obci věnovali svých 60 metrů čtverečních? :) : bb2
Vyjma rodiny a nejbližších přátel nemám nikdy potřebu někoho obhajovat. Hledám podstatu, jde mi o objektivitu, padni komu padni. Starosta, cikáni z osady i ty jste mi zcela lhostejní.

Že starosta něco dyndal a nějak někoho přiměl je domněnky, v tvém případe spíš přání otcem myšlenky smilies/smiley.gif
Vyresil letitý problém.
Byla tam osada, se kterou majitele pozemku nemohli hnout a obec v ni nemohla nic udělat, když šlo o soukromý pozemek. Osada bez kanalizace, vody, ulic.
Ted si to obec bude spravovat a majitele se zbavili starosti. Jinak by si těch pár metrů nechali.
červen 07, 2017 23:15
Hmm, a připadá ti to v pořádku bb2? : Myška
Když ti jde o podstatu, objektivitu, padni komu padni, tak nechápu, že ti připadá v pořádku, že majitelé museli ustoupit (nebo nemuseli, ale ustoupili, jak je k tomu starosta přiměl je opravdu jen dohad)) lidem, kteří si bez skrupulí postavili chatrče na jejich pozemcích?
Mně tedy ani náhodou. Nebo to znamená, že si může kdokoliv cokoliv postavit na cizím pozemku? A majitel se může jít klouzat? Co ochrana soukromého vlastnictví?
červen 08, 2017 08:27
... : mia I
v Čirči je vůbec veselo. Na Obecním úřadě měří úřednice cikánům dokonce krevní tlak, kvůli nim zakoupila obec tlakoměr https://www.aktuality.sk/clanok/487995/v-circi-strcili-do-vrecka-politikov-zatocili-s-romskymi-ciernymi-stavbami/
červen 08, 2017 08:35
Myško, : Míša šíša
souhlas. A nejlepší je ta hláška, že "starosta vyřešil letitý problém". Vyřešil... jak se to vezme. Podle mě přikryl porušení zákona. Stačí aby si člověk (který není Rom) postavil na svém vlastním pozemku nějakou stavbu bez ohlášení nebo stavebního povolení a hned dostane pokutu nebo musí i stavbu zbourat. S ohledem na to jsou pak slova pana starosty k smíchu, respektive k pláči: "Romové mají stejná práva jako ostatní občané, a tedy musí mít i stejné povinnosti..."
Tak fajn. Vezmu s sebou pár známých, postavíme si na cizím pozemku nějaké boudy, pak zajdeme za starostou, že budeme městu platit nájem 7 Kč za metr a ať nám tam natáhne kanalizaci a začne posílat popeláře, že za vyvezení odpadků samozřejmě zaplatíme. Jsem zvědavá, jak to pak bude s tou rovností práv vypadat.
červen 08, 2017 13:48
Míšo šíšo, : Myška
přesně!
červen 08, 2017 21:18
Myško, pleteš hrušky s jabkama : bb2
Jasně, že mi nepřijde vůbec v pořádku, že si kdokoli zabere něco soukromého. Kdyby ses na začátku ptala, co si myslím o tomhle, napsala bych ti to hned. Ale o tom tahle diskuze přece není, tobě vadí co udělal starosta a na to reaguju. Podle tebe se zachoval špatně, podle mě udělal v rámci situace a svých kompetencí to nejlepší.
Kritizovala jsi starostu, že z majitelů něco dyndal místo toho, aby jim pomohl zařídit demolici atd. To je samozřejmě nesmysl, nic takového na soukromém pozemku obecní starosta zařizovat nemůže, nesmí.
Coby starosta nemá ani pravomoc k tomu něco podnikat na soukromém pozemku, ani nařizovat, organizovat nebo dokonce z obecní kasy platit jakoukoli demolici nějakých chatrčí na soukromém pozemku. I demolici na obecním pozemku by muselo schválit zastupitelstvo. Demolice a vyčištění takové osady je záležitost za pár milionů, a to by taky pan starosta mohl jít z pozemku rovnou do basy. Nemluvě o tom, že taková obec asi tolik peněz ani nemá, a kdyby je měla a chtěla dát na tohle, právem by se ozvala spousta dalších lidí, že se ty obecní peníze měly dát na něco jiného, že jim nějaká osada vlastně nevadí, že by radši novou silnici nebo školku a tak podobně.
V obci je ghetto bez kanalizace, vody, zdroj všeho možného, ale ne dobrého. Protože je to soukromý pozemek, tak tam v podstatě nemůže ani bez vyzvání nebo žádosti majitele zasahovat policie, až na výjimky. Není teda lepší tu osadu dostat pod jakous takous kontrolu? Není to lepší pro všechny občany?
Tobě, když kdokoli vleze na pozemek, tak ti taky nepomůže nikdo jiný než ty, musíš ty volat policii, ty si musíš zařídit vyklizení pozemku, ohrazení, aby se tam znovu někdo nedostal, apod. Proč by měl tohle všechno zařizovat někdo za majitele pozemků? To oni měli najmout agenturu, která by to vyklidila, techniku, která by to vyčistila, to oni měli nechat zbourat chajdy, pozemek oplotit.
Nebo za tebe tohle snad někdo dělá, stará se o tvůj pozemek aby byl v pořádku?? Ne. Proč by to tedy měl dělat někdo, třeba starosta (i kdyby mohl) za ty majitele těch pidi cancourů pozemků, když jim to za to nestálo? čemuž se ani nedivím, ty kousky spolu těsně sousedí, takže k jednotlivým kouskům ani nevede samostatná komunikace, ani obyčejná cesta, nejde je nějak vyjmout a oddělit se samostatným přístupem. Takže něčí pozemek leží uprostřed jiných a není k němu přístup, pokud by si ostatní svoje kousíčky ohradili. Atd.

No, a teď, když jsem to tak podrobně rozebrala, je už snad i vám dvěma jasné, proč si právě takový pozemek ti hloupí cikáni pro svou osadu vybrali :-)
A že je opravdu to, co udělal starost, nakonec to nejrozumnější.

Tim ale, dodávam pro jistotu, i když asi marně, neříkám, že to, co udělali squateři se snědou pletí, je v pořádku ;-)


červen 09, 2017 21:03
Máš zajímavé názory, bb2. : Myška
Takže právoplatným majitelům pozemků starosta pomoci nemůže (všimni si, že jsem nespecifikovala ve svém prvním příspěvku k tomuto tématu, jak si myslím, že by jim měl pomoci, takže tvé vývody o finanční pomoci na demolici a uvedení pozemků do původního stavu jsou jen tvé dohady), ale vlastně souhlasíš s legalizací černých staveb na cizích pozemcích (ač to poslední větou popíráš). Souhlasíš s tím, že starosta nějakým způsobem přiměl majitele, aby se svých pozemků vzdali, a tím aktivně pomohl legalizovat protiprávní jednání těch, co ty nelegální stavby vybudovali. To je padni komu padni?

Pokud vím, na Slovensku (lokality si nepamatuji) se mockrát pokoušeli majitelé pozemků o řešení - tedy možnost vystěhování cikánů na dlažbu a demolice nelegálních cikánských osad. Vždy narazili na protesty neziskovek a dalších s prominutím dobroserů. A protože i úřady se bojí nařčení z rasismu, kterého mají cikáni i tyto neziskovky plná ústa, a tak to nikdy nedokázali dotáhnout do konce. Má platit právo, zákony, ne to, co je jakože rozumnější.
Ty, kdybys někomu nelegálně obsadila zahradu, postavila si tam chatrč, tak tě od tam majitel vymete, ani bys nestačila mrkat. A ještě bys musela zaplatit uvedení pozemku do původního stavu. A bylo by to tak správně, na straně majitele je zákon. Stejně by to mělo fungovat v případě nelegálních osad i domů obsazených squattery.
červen 09, 2017 22:38
názor jsem napsala v první větě, : bb2
Jasně, že mi nepřijde vůbec v pořádku, že si kdokoli zabere něco soukromého.


O tom, že starosta měl pomoct lidem s demolici, jsi psala v prvním příspěvku.
Vysvětlila jsem ti, že v jeho možnostech nic takového není, jedině formou rady a informací.

Pokud bych někomu obsadila pozemek, vyficela bych tak rychle, jak by se o to jeho majitel postaral.
To je to co pisu celou dobu.
O tom, kolik úsilí a zda vůbec majitele pozemků vyvinuli, nevíme nic.
Ujišťuji te, že mně by cikáni neobsadili ani psí boudu, pokud bych nechtěla. Ale pokud bych mela pozemek o velikosti kapesníku obklopeny dalšími malými pozemky, a to cele by obsadili, museli bychom postupovat spolecne, jinak to nejde. Třeba nam by to za nějakou větší snahu nestálo, nějaký cvandr zeme nesikovne mezi jinými, takže bychom si ušetřili starosti a obcí pozemek i s cikány přenechali. Chápu, že někdo to má jinak, ale urcite nikdo nebyl donucen odevzdat svuj kousek obci. To už by sev dnešní době internetu a webů pasoucí se po takových příbězích, dávno vědělo.
Žádný falešný rasismus ani humanismus do toho netahej.

Rozhodne by mne ale ani nenapadlo stát a čekat, že to za mne vyresi starosta. Probůh, jak by to asi měl udělat. Zadupat na ne? Kamkoli by s tim přišel, poslali by ho pryc, ať přijdou bud majitele pozemku, nebo on - az půjde o obecní.

Jenže tato debata nemá cenu, nechceš to probrat věcně, chceš za tim vidět jen nadrzovani cikánům.
Melo mne to napadnout hned a nepouštět se do debaty.
červen 10, 2017 02:13
... : bb2
Zajímava je jedna věc. Tyhle ilegální osady, a je jich na východním Slovensku dost, vznikaly většinou dávno a fungují dlouho. Vi se o nich, jak to tam vypadá a ze nestojí na vlastních nebo řádně pronajatých pozemcích. Tato, o ktere je řeč, nejspis taky nevyrostla před týdnem, když její obyvatele jsou zapojeni do veřejných prací.
Ale pak se najde někdo, kdo s tim nějak pohne a něco udělá pro to,aby z ghetta bylo normalnejsi misto k ziti - a podle Myšky by měl nést odpovědnost vpravdě historickou.
červen 10, 2017 02:23
bb2, tento problém ale je nadržování cigánům, obecněji těm, co si nelegální osady vybudovali. : Myška
A tento problém opravdu nevznikl v poslední době. Vznikal postupně po druhé světové válce, kdy na jedné straně komunisti zakázali cigánům kočovat a na druhé straně probíhala kolektivizace a pozemky, dříve soukromé, se staly majetkem všech. Za této situace neměli šanci s "obydlováním" svých původních pozemků původní majitelé cokoliv udělat, Vzhledem k vyvlastnění pozemků se o to ani nesnažili. Státní správa s tím taky nic nedělala. Po sametu se dále osady rozlézaly a asi pořád rozlézají na další pozemky, protože tam je porodnost vysoká. Po sametu se vyvlastněné pozemky začaly v restituci vracet - i ty, na nichž stojí tyto nelegální osady. Občas v tisku probleskne snaha majitelů domoci se svých práv, ale dopadá to jak jsem psala výše.

Asi jsem fakt divná, když mi snaha toho starosty nepřijde v pořádku, a když mi nepřijde v pořádku legalizace protiprávního užívání cizího pozemku.
červen 10, 2017 05:53
Ne, Myško, nejsi divná. : Lenka1
Ujišťuju tě, že všichni normální lidi - tzn. všichni lidi mínus neziskovky, dobroseři a užiteční idioti - mají stejné názory ohledně soužití s menšinami jako ty. smilies/wink.gif
červen 10, 2017 06:41
Myško : mia I
proč divná?? to rozhodně nejsi. Mně jednání starosty připomíná agitaci ke vstupu do JZD v padesátých letech - taky, dej zadarmo, a pak si s pozemky a dobytkem družstva hospodařila až dohospodařila. Když už obec Čirč zastoupená starostou chtěla pozemky , měla je od majitelů řádně vykoupit nebo nájem od cikánů zpětně přerozdělit majitelům. Což ovšem v případě tak směšné částky pronájmu za metr při takovém množství majitelů pozemků by byla věc komplikovaná. Další věc je ta, že se k chatrčím udělá kanalizace atd. U nás v obci , kdo chtěl vodovodní přípojku, musel si připlatit. Platí se vodné, stočné. A částka za stočné bude se současným vzrůstem obecních čističek ještě stoupat.

V Čirči je ovšem ruka Páně asi otevřená a pan starosta má holt fištrona , umí si poradit v každé situaci viz. zde http://www.tvnoviny.sk/domace/1844187_starosta-obce-circ-je-zapleteny-v-subvencom-podvode.

Jinak pokládat ústupek vůči určité skupině obyvatel za úspěch je za mne blbost na entou .


červen 10, 2017 08:35
... : bb2
Všichni se shodneme na tom, že vůbec nebylo a není v pořádku zabrat něco, co patří jinému, obsadit cizí soukromý pozemek. Několikrát jsem to tu zopakovala ( i když mi připadá divné, že něco tak samozřejmýho se musí opakovat, ale budiž). Akorát že vy nechcete vnímat, že to říkám taky, asi potřebujete nějak personifikovat zastánce problémových nepřizpůsobivých skupin obyvatel. (Tak jako Lenka1 si do mě promítla představu zastánce všech muslimů a přívržence afrických imigrantů a je konečně šťastná ;-)
Tohle opravdu nemusíme furt opakovat, ale pro jistotu, definitivně a konečně - není to v pořádku. Stejně tak nemá smysl pořád dokola opakovat, že SE to (obsazení cizích pozemků) nemělo dovolit (cikánů). Že BY SE to mělo dát do pořádku, vyhnat je, stavby odstranit, pozemky vyčistit a vrátit v pořádku a majitelům.

Nestalo se tak desetiletí, ten starosta se dost možná narodil, když už osada dávno existovala, a se svojí funkcí osadu "zdědil".
Nemá kompetence ani prostředky, aby, jak psala Myška,
Místo toho aby pan starosta pomohl vlastníkům pozemků, na nichž si cikáni nelegálně postavili boudy, s demolicí a uvedením pozemků do původního stavu
. Jak jsem několikrát opakovala, může jim nanejvýš poradit.
Měl dvě možnosti:
1. nechat to jak to je. Jak vypadají tyhle východoslovenské osady se můžete podívat, na netu určitě pár obrázků najdete. Bez vody, bez odpadů, bez kontroly.

2. dostat tu osadu pod kontrolu a správu obce, legalizovat ji, udělat z ní součást obce, aby bylo možné řešit tamní problémy.
A to udělal.

Mrkla jsem po netu, jestli se najde někde fotka, rozhovor, nejen "zpráva". Našla jsem asi nějaký bulvár, ale pro představu stačí:
http://www.expres.cz/starosta-michal-didik-circ-slovensko-romove-cerne-stavby-napad-reseni-1et-/zpravy.aspx?c=A170607_141330_dx-zpravy_Neos
Stavby se tak zbavily statusu černých staveb a jejich obyvatelé je mohli začít rekonstruovat a opravovat, takže už má řada z nich nové střechy. Romové nyní platí velmi laciný symbolický pronájem, který přinese Čirči do obecní kasy v přepočtu asi 20 tisíc korun. Není to mnoho, ale dříve z těchto obyvatel neměla obec nic. Navíc nyní neplatičům v případě potřeby sáhnou na dávky za obecně prospěšné práce, takže pochopili, že je třeba platit za pronájem i komunální služby.


Vy byste asi dali přednost scénáři číslo 1 - nechat to jak to je.
červen 12, 2017 20:57
... : bb2
Všichni se shodneme na tom, že vůbec nebylo a není v pořádku zabrat něco, co patří jinému, obsadit cizí soukromý pozemek. Několikrát jsem to tu zopakovala ( i když mi připadá divné, že něco tak samozřejmýho se musí opakovat, ale budiž). Akorát že vy nechcete vnímat, že to říkám taky, asi potřebujete nějak personifikovat zastánce problémových nepřizpůsobivých skupin obyvatel. (Tak jako Lenka1 si do mě promítla představu zastánce všech muslimů a přívržence afrických imigrantů a je konečně šťastná ;-)
Tohle opravdu nemusíme furt opakovat, ale pro jistotu, definitivně a konečně - není to v pořádku. Stejně tak nemá smysl pořád dokola opakovat, že SE to (obsazení cizích pozemků) nemělo dovolit (cikánů). Že BY SE to mělo dát do pořádku, vyhnat je, stavby odstranit, pozemky vyčistit a vrátit v pořádku a majitelům.

Nestalo se tak desetiletí, ten starosta se dost možná narodil, když už osada dávno existovala, a se svojí funkcí osadu "zdědil".
Nemá kompetence ani prostředky, aby, jak psala Myška,
Místo toho aby pan starosta pomohl vlastníkům pozemků, na nichž si cikáni nelegálně postavili boudy, s demolicí a uvedením pozemků do původního stavu
. Jak jsem několikrát opakovala, může jim nanejvýš poradit.
Měl dvě možnosti:
1. nechat to jak to je. Jak vypadají tyhle východoslovenské osady se můžete podívat, na netu určitě pár obrázků najdete. Bez vody, bez odpadů, bez kontroly.

2. dostat tu osadu pod kontrolu a správu obce, legalizovat ji, udělat z ní součást obce, aby bylo možné řešit tamní problémy.
A to udělal.

Mrkla jsem po netu, jestli se najde někde fotka, rozhovor, nejen "zpráva". Našla jsem asi nějaký bulvár, ale pro představu stačí:
http://www.expres.cz/starosta-michal-didik-circ-slovensko-romove-cerne-stavby-napad-reseni-1et-/zpravy.aspx?c=A170607_141330_dx-zpravy_Neos
Stavby se tak zbavily statusu černých staveb a jejich obyvatelé je mohli začít rekonstruovat a opravovat, takže už má řada z nich nové střechy. Romové nyní platí velmi laciný symbolický pronájem, který přinese Čirči do obecní kasy v přepočtu asi 20 tisíc korun. Není to mnoho, ale dříve z těchto obyvatel neměla obec nic. Navíc nyní neplatičům v případě potřeby sáhnou na dávky za obecně prospěšné práce, takže pochopili, že je třeba platit za pronájem i komunální služby.


Vy byste asi dali přednost scénáři číslo 1 - nechat to jak to je.
červen 12, 2017 20:57
Mio, : bb2
naštěstí v 50.letech nežijeme a taky 60 m2 zanedbaného kousku pozemku není statek, živnost, celý život budované a opečovávané živobytí. Řekla bych, že se majitelům spíš ulevilo, že se toho zbaví, jinak by s tím už dávno něco podnikli, spojili síly a něco udělali. Koneckonců, mohli trvat na tom, že pozemky obci prodají. Ale co by dostali za cvandr někde mezi dalšíma cvandrama, nic moc. A to i kdyby to bylo prázdné a čisté.
Orná půda sice stoupá v ceně, ale pár desítek metrů? Za 50 m2 by dostali tisíc korun.


červen 12, 2017 21:09
Bb a Mysko : Mikin3
trochu me to pripomina situaci tady u nas. Pred lety zila vetsina zdejsich indianu v dost neutesenych pomerech, vetsinou v domcich ktere patrily vladni organizaci Northern and Indian Affairs, ktera se o ne take starala.
Prisla doba pozitivni diskriminace, pumpovani penez, uprednostnovani pri prijimani do prace..... Jeden muj spolupracovnik ziskal napriklad velice hezky domek na hypoteku, kterou splatil uz za 6 let.
Je to spravedlive? Podle me vubec ne. Ale velka cast problemu se tim vyresila, hlavne co se tyce bydleni. Majitel domku se ted citi za svuj majetek odpovedny a take se podle toho chova.
A aby me nekdo nenarknul z rasismu, podobne vyresila problemy s neutesenym stavem domku britskych horniku pred lety Margaret Thatcher. Levne jim ty domky prodala a je pokoj.
červen 13, 2017 16:02
Mikine, : Myška
obávám se, že srovnáváš nesrovnatelné.
červen 13, 2017 18:41
Mysko, : Mikin3
podle me jen castecne nesrovnatelne. A jak v takovych pripadech opakuje jeden muj kamarad - spravedlnost neexistuje. smilies/smiley.gif
červen 14, 2017 19:17
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]