O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

SVOBODA PO TŘIADVACETI LÉTECH... PDF Tisk E-mail
Úterý, 23 květen 2017

Výsledek obrázku pro kajínek

Už delší dobu tím žila všechna media - pustí ho? Nepustí? Pustili a Kajínek je už venku, doma. S velkým dojetím, ale úsměvem na tváři, opustil v úterý ve 13:40 Jiří Kajínek rýnovickou věznici. Mj. když jsem tak četla několikero komentářů pod články o jeho propuštění, tak jsem našla hezkej vtípek - resp. návod, jaký by si měl nyní založit e-mail: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny

 

 

 

 

OK, tak je konečně venku. Je hodně propuštěných vězňů, těch, kteří byli za své činy skutečně a prokazatelně usvědčeni. Ale zatím nikdo neseděl třiadvacet let. To je relativně dost i na dvojnásobnou vraždu. Úpornost, s jakou se jej tolik politiků snaží vidět ve vězení navždy, mne přesvědčuje o tom, že za jeho případem se zřejmě skrývá něco velmi nepěkného.

 

Na druhou stranu je zde mnoho dalších, u nichž jsou stejné pochybnosti a nejdou ven jen proto, že nejsou dostatečně známí a nikdo o nich nenatočil film. Jinou věcí je načasovaní...

 

A ještě k té Zemanově milosti. Václav Havel jich udělil 14 535 (vč. amnestie za tři zabité pro Šimůnka, Václav Klaus (vč. velké amnestie) 50 596 milostí.  Prezident Zeman má na kontě zatím pouhých 8 amnestií.

 

„V roce 2002 mi Václav Havel slíbil milost, že než odejde z úřadu, že mi ji dá. Nikdy by mě nenapadlo, že Václav Havel nedodrží slovo. Řekl, že mi ji dá ten, co přijde po něm. Václav Klaus mi ji 10 let sliboval, pak dal amnestii, ale na milosti už nedošlo. Miloš Zeman mi nic neslíbil. Po svém zvolení řekl, že se přimlouvá za nový proces. Přes čtyři roky se přimlouval a justice nekonala. Já si to vysvětluju tak, že se pan prezident proto rozhodl pro milosrdenství.“ (J. K.)

 

Výsledek obrázku

 

           Mj. víte, co je zajímavé? Jak jsem si tak listovala všemi možnými internetovými periodiky, převážná většina tamějších komentářů byla totálně žumpovitých, neskutečně vulgárních. Až jsem se divila, že mnohdy redakce, které docela obdivuji, něco podobného vůbec tolerují.. . Ale - jak je vidět, při téhle příležitosti to podle všeho nikomu nevadí. Kajínek prostě není migrant ani Rom. 

 

 

d@niela

 

 

Komentáře (51)add feed
psali jsme si o tom dnes, tak sem coby komentář zkopiruju dvě svoje zprávy: : bb2
Jo jakmile prezident podepsal milost tak ho pusti téměř hned.
Já chápu že z principu institutu milosti muže prezident dát milost komu chce a nemusí nic vysvětlovat. Kromě toho milost, opet z principu věci, není vyjádřením pochyb o trestu a spravedlnosti. Takze milost může opravdu dostat i vrah (a není jiste ze K je vrah a beru,ze za sve zločiny si už odsedel dost). Ale tady je zcela jasný, že jde o populismus před prez.volbami.
A hodně mi vadi, že ho navštívila první dáma ve vězení. Protoze zatímco milost nemusí nikomu prezident zdůvodňovat, tak takove privilegium, jako je osobní angažovanost první dámy v případe odsouzeného zločince, by vysvětlena byt mela. Proc vůbec a proc právě K.
Jenže ona to přijatelným způsobem vysvětlit nemůže. Má to jen jediný důvod, podpořit milost prezidenta a jakoby ji dát lidský rozměr. Protoze první dáma přece nemůže byt obviněna z populismu a když to tedy udělala, tak jen z lidskosti a tzn ze i ta milost je ciste lidský akt milosrdenství, že.
Coz je ovsem blbost, ale lidi i tom takto nepřemýšlí.
květen 24, 2017 00:21
... : bb2
Žumpa v komentářích je vždycky hnus, ale čistit to jsou a) náklady navíc a b) riziko ztráty čtenářů, nebo aspoň autorů žump.
Takže se hlídá to co hlídá zákon, jelikož média zodpovídají za svuj obsah. A rasistické a diskriminační výlevy jsou nezákonné.
květen 24, 2017 00:36
Ano, bíbí, souhlasím! : d@niela
Jenže průšvih je v tom, že pokud někdo napíše seriózní článek a postupem doby pod to někteří lidé ("žumpíci") mrsknou nějaký hloupý komentář, je smutné, že za to může autor článku.

Je to tak, bohužel, a je to nespravedlivé... Alespoň o tom jsem přesvědčená já.

květen 24, 2017 00:58
... : Mikin3
No to je zase udalost! smilies/tongue.gif
Milos se vratil ze sokolskeho sletu diktatoru (kam slusni statnici z demokratickejch zemi ani nepachli) a v ramci predvolebni kampane (kterou slibil ze nebude delat) udelil amnestii recidivistovi, podvodnikovi a dvojnasobnemu vrahovi. I kdyz slibil, ze zadne amnestie nebudou.
A za vrahounem napred poslal prvni damu, aby se hoch pripravil na to, ze ho budou vitat fanynky s pamatnickama.
Sakra - podle statistik by vetsina lidi souhlasila s trestem smrti, ale kdyz nejakej lump sedi 23 let, tak zacnou premyslet, jestli to neni nejak moc.
----------------------------
Byvaly sekretar prezidenta Havla Spacek prohlasuje, ze pan Havel Kajinkovi milost nikdy neslibil. Takze komu budeme verit - jemu, nebo vrahovi?
květen 24, 2017 02:00
Pan Havel toho nalhal tolik : OLINA
ze spis verim tomu kriminalnikovi,
květen 24, 2017 02:13
Vrána k vráńe sedá. : Mikin3
:-
květen 24, 2017 06:17
Taky bych : alka..
Věřila Kájinkovi,ale mám obavy,aby se mu něco nestalo...
květen 24, 2017 08:32
Naprostý souhlas s Mikinem. : Myška
Není co dodat.
květen 24, 2017 08:45
Daniel, jo, je to nefér, jako mnoho dalšího, na druhou stranu, kdo jiný by tu žumpu měl pod články hlídat : bb2
Je to jako s chuligány na fotbalových zápasech, když udělají bengál, odnese to klub, kterému fanoušci-chuligáni fandí. Zodpovídá za to, že si zaplatí dost lidí, kteří to uhlídají. Když ne, nese odpovědnost, přitom jediné co udělal je to, že prodal vstupenky a kluci hrajou fotbal. To je jeden pohled. Ale je to jeho zápas a jeho fanoušci, má si hlídat, koho na svoje utkání pozve. Jako když si pozvu návštěvu k sobě domů a ona udělá bengál. To je druhý pohled.
V Anglii v 80.-90.letech bylo o život jít na fotbal, desítky mrtvých, stovky zraněných. Vláda Margaret Thatcherové zavedla tvrdá (jak jinak:-) )opatření, která přinesla výsledky. Ale stálo to nemalé peníze a tu prevenci neplatili chuligáni, ale nevinní - kluby, daňoví poplatníci. Tak to chodí.

květen 24, 2017 10:21
Mikine, : bb2
jo, ale nikoho už to nepřekvapí, ne? :-)

Jinak, s tou dvojnásobnou vraždou to vůbec není jisté, tím nemyslím svoje dojmy, ale fakta, ale takových případů je víc a slouží k tomu obnova řízení a ne všichni se jí dočkají. Kajínek má štěstí, že je mediálně známý, tak se do prezidentské kampaně člověka, který sází na lidovou strunu, prostě hodí.
květen 24, 2017 10:25
alka, : bb2
máš obavy o zločince? To je zajímavé, co mediální masáž dokáže. To mně je naprosto šumák, jestli se zločinci, násilníkovi, recidivistovi stane nějaké bebí.
květen 24, 2017 10:27
... : mia I
samozřejmě , že s tou dvojnásobnou vraždou to není jisté. Pravoslav Polák (soudce) bude možná opět nepříjemně vystaven zájmu médií. Ale on soudil pouze na základě zjištění státních žalobců. Ten případ vůbec není jednoznačný.
květen 24, 2017 10:35
... : bb2
To není. Ale jednoznačné naopak je to, že Jiří Kajínek je těžký zločinec, trest, co si odseděl, zcela odpovídal tomu, co už stihl provést.
Aspoň že nedostal milost absolutní, ale podmínečnou.
květen 24, 2017 10:44
Mně : Milene
vadí, že prezident uděluje milost vrahovi nebo odsouzenému za zabití. A je mi jedno jestli je to Zeman nebo Havel. Když má pochybnosti, ať proběhne znovu řízení, tak ať je dotyčný znovu souzen. Možnosti prezidenta jsou nad soudy a zákony? Havel, ten uděloval milosti opravdu hodně, desítky i stovky ročně. Od Zemana je to předvolební tah. O tom snad nikdo nepochybuje. Zemanová ve vězení? Asi si byla přátelsky pokecat. Ona se přeci nikde moc často neukazuje.
Potom ale taky nechápu, že lidé na Kajínka před vězením čekali a vítali ho jako nějakého hrdinu.
květen 24, 2017 11:02
... : bb2
To je právě to, že milost má být milosrdná, nemá a ani nemůže vyjadřovat právní názor a umím si představit milost i pro vraha, který bude smrtelně nemocný, těžce invalidní, k činu se dávno doznal a došlo u něj k pokání a má zázemí, kde o něj ve zbytku života bude postaráno.

O obnovení řízení se několikrát neúspěšně pokusil, co jsem tak k tomu četla, tak k věci podával i stížnost a i několik ministrů spravedlnosti postupně podalo stížnost k Nejvyššímu soudu, taky neúspěšně.
Bylo by asi zajímavé vědět, zda byl Nejvyšší soud tak zaujatý nebo neznalý, což tak nějak obojí považuju za nepravděpodobné. Pak se nabízí otázka, proč se několik ministrů po sobě tolik angažovalo.
Zločinců Kajínkova kalibru i nájemných vrahů je tu spousta, ale nevím o tom, že by se za ně prali ministři spravedlnosti.
květen 24, 2017 11:19
bb2 : Milene
Ano, milost pro nemocného je pro mne také opodstatněná. To také Zeman po svém zvolení vyhlašoval.
květen 24, 2017 11:39
... : mia I
beránek JK není, o tom žádná diskuse. Ale proč když se jednalo o nájemnou vraždu byl odsouzený pouze vraha a ne objednavatel vraždy?? ten byl odsouzen jen za zastrašování.
květen 24, 2017 11:46
... : *deeres*
"Omezení diskusí by bylo útokem na svobodu diskutujících i svobodu vydavatele." Petr Žantovský

"Vydavatelé budou odpovědni už za to, že se urážlivý výrok v diskusi vůbec objeví, nikoli tedy „pouze“ za to, že ho na vyzvání neodstraní. Postihu se mohou vyhnout:
- buď diskuse plošně zrušit, aby se pojistily proti tomu, že se v nich někde objeví závadný příspěvek
- diskusní příspěvky vhodné ke zveřejnění předem vybírat, což by pro velké servery znamenalo zaměstnat obrovský počet zaměstnanců, kteří by diskuse sledovali, a pro jistotu ještě požadovat,
aby se diskutující přihlásili ke své skutečné identitě, případný postižený se bude soudit přímo s nimi, nikoli se serverem." Michal Komárek

A tak tady nezapomeňte dehonestovat prezidenta
Milos se vratil ze sokolskeho sletu diktatoru (kam slusni statnici z demokratickejch zemi ani nepachli)
, ať vrchní Kudle zavaříte!
květen 24, 2017 17:01
ale no tak, Deeres :) : bb2
jmenuje se Miloš, účastnil se a Mikin vyjádřil názor, že slušní státníci se neúčastnili.
Na tom není nic závadného.

Horší by bylo, kdybych napsala co si o jeho eskapádách myslím já. To by tak slušné nebylo. Ale to neudělám, on ani jeho voliči mi za to nestojí.
květen 24, 2017 18:03
ale no tak, Deeres :) : bb2
jmenuje se Miloš, účastnil se a Mikin vyjádřil názor, že slušní státníci se neúčastnili.
Na tom není nic závadného.

Horší by bylo, kdybych napsala co si o jeho eskapádách myslím já. To by tak slušné nebylo. Ale to neudělám, on ani jeho voliči mi za to nestojí.
květen 24, 2017 18:03
... : bb2
ostatně, dalo by se říct, že výrok "Miloš Zeman je prezident České republiky" je sice formálně pravdivý, avšak z podstaty urážlivý
:-))
květen 24, 2017 18:04
... : bb2
ostatně, dalo by se říct, že výrok "Miloš Zeman je prezident České republiky" je sice formálně pravdivý, avšak z podstaty urážlivý
:-))
květen 24, 2017 18:04
... : bb2
opravdu neklikám dvojitě když to posílám do světa...
květen 24, 2017 18:04
mohli by mi místní vševědoucí jasnozřivý objasnit : vlk
proč seděl za dablmord jen JK a nikoli zadavatelé a iniciátoři? Nebo JK jen tak z plezíru odpráskne dva lidi a nechá se chytit? Tomu fakt věříte?! Pak mi je Vás upřimně líto.

Ale i tak Vám nepřeji osobní setkání s takovou justicí, jejíž výsledek konání máme možnost takto sledovat. Chtěl bych někdy žít v tom Vašem jednoduchém světě, kde je vše krásně bílé a černé :-)
květen 24, 2017 18:59
Bíbí, : *deeres*
když dva dělají totéž, tak není to vždy totéž. Zkusit navázat obchodní styky s Čínou nezkouší jenom Miloš Zeman, ale i západní demokratičtí politici. Ale u těch je to v pořádku, Zeman je diktátor.
Ne, že bych souhlasila se vším, co dělá, ta "hedvábná stezka" se mně jeví jako totální blbost, ale to je můj soukromý názor.
Ale vraťme se k tvému předchozímu komentáři z 10:21
Představ si, že někdo zcela úmyslně umístí do komentářů nějaký žumpovitý názor jako provokaci, aby následně za to server zažaloval.
Nakonec naše ochránkyně lidských práv nám už předvedla, jak na to.
A jděme ještě dál:
Nějaký práskaný jedinec sám sebe nepravdivě v komentářích z něčeho obviní a následně server obžaluje z toho, že uveřejnění umožnil a bude požadovat pouhých 200.000, to proto, aby nemusel platit soudní poplatky. Stačí, když kape a proč to nezkusit někde jinde znovu, třeba to vyjde, přece záleží na tom, jak rozhodne soud.
On je totiž rozdíl v tom, jestli uveřejnění příspěvku umožnil, nebo jestli příspěvek po upozornění odmítl smazat. A my už jsme tak daleko, že platí první. Ale tobě se to zdá zcela v pořádku.
květen 24, 2017 19:07
Zadne strachy, Deeres. : Mikin3
Zakon o dehonestaci prezidenta se pokusila ve snemovne protlacit komunisticka mlaticka soudruh Ondracek. A neproslo to.
Nastesti pro Milose, protoze vetsi ostudu nez on uradu prezidenta nikdo nedela.
A ja nikde nepsal ze je Zeman diktator. Jen me vadi, ze se na ty jejich sleziny jako jediny prezident demokraticke zeme tak cpe.
smilies/cry.gif
květen 24, 2017 19:42
Jsem přesvědčená, : Lenka1
že Kajínek tu dvojitou vraždu nespáchal a dvacet let za jeho předchozí prohřešky jsou víc než dost. Proč se asi celých dvacet vlivní zuby nehty bránili znovuobnovení procesu, kterej mimo jiné stál na svědectví jednoho retarda z tý bandy?

Kromě toho poznámka vlka o tom, prč nesedí zadavatelé, je víc než na místě.

Obvyklé kopání do Zemana nekomentuju, nestojí mi to za to.


květen 25, 2017 07:02
vlku : mia I
to už jsem psala i já před Tebou. Že ten chlapík co vraždu údajně objednal byl souzen jen za zastrašování zavražděného, ale vrah dostal flastr doživotí.
květen 25, 2017 07:46
soudy pracující na politickou objednávku jsou bohužel dnešní běžnou realitou : vlk
V Paříži 4. dubna letošního roku zabil Francouz malijského původu šedesáti pětiletou židovku, kterou nejprve bil, poté škrtil a následně vyhodil z okna, přičemž vykřikoval „Allahu akbar“.

Vyšetřovatelé se rozhodli případ řešit jako běžné přepadení, aby „nezvýšili náboženské napětí v metropoli“ a „nepřiživili popularitu Marine Le Penové ...

Tož tak. Jen hloub hlavou do písku a řiti islamistům
květen 25, 2017 08:06
. : Míša šíša
Zaujala mě tu výtka vůči Zemanovi, že milost Kájínkovi je předvolební populismus. Neznám politika ani politickou stranu, kteří by nedělali před volbami populistická gesta. To je přece normální a zcela běžné, ne? Každý vede předvolební kampaň jinak – jistý prezidentský kandidát třeba nechával před volbami rozdávat placky se svou podobiznou s pankáčským účesem. No bóže, každému co jeho jest.
Ovšem v případě Zemana si tím populismem nejsem zcela jistá. Naopak se domnívám – podle všech reakcí – že Zeman dělá nepopulistické kroky. Myslím si, že je mu úplně jedno, že si tím připisuje mínusové body, je prostě svůj, ať to stojí co to stojí.

Že byla první dáma u Kájínka ve věznici, mě taky zarazilo a nevím, co to mělo za účel. Možná to Zeman někde vysvětloval, ale nejsem taková jeho fanynka, že bych četla všechny jeho rozhovory nebo sledovala jeho diskuzní pořad na TV Barrandov. Takže tady tápu, ale jestli to měl být podle některých předvolební tah, tak pochybuju, že by mu nějak zvlášť zabral.

květen 25, 2017 08:39
Lenko, : Míša šíša
Proč se asi celých dvacet vlivní zuby nehty bránili znovuobnovení procesu, kterej mimo jiné stál na svědectví jednoho retarda z tý bandy?

Nejsem stoprocentně přesvědčena, že Kájínek nevraždil, ale tohle přesně ve mně vyvolává pochybnosti a nedůvěru v to, že vraždil.
květen 25, 2017 08:43
... : Mikin3
No, duvod proc se to znovu nevysetrovalo a proc Kajinek nedostal davno milost bude nejspis ten, ze tech svedku i dukazu byl dostatek. Delat z pripadu recidivisty kterej vytahne krochnu a streli 3 lidi politickej proces je nesmysl na desatou.
A jeste vetsi nesmysl je obhajovat ho tim, ze "toho druhyho nezavreli".
To me pripomina argumentaci zaka 4 tridy obecne, kterej rozbil okno a haji se tim, ze "Franta zase maloval na tabuli sproste obrazky".
květen 25, 2017 09:16
to mi připomíná případ Anety R. : vlk
Podle závěrů policejního vyšetřování si dívka zasadila třináct bodných a řezných ran kuchyňským nožem, které mimo jiné zasáhly plíci a třikrát srdce ...
květen 25, 2017 09:31
Fascinuje mě, : Krakonoš
že kandidát na presidenta republiky nemusí mít čistej trestní rejstřík, aspoň jsem vo tom nenašel nikde ani zmínku. Takže se možná dočkáme voblíbenýho vraha na Hradě, třeba za pět let; do blížící se volby se Jirka ještě nestihne rozkoukat a snad by to takovej charakterní člověk Milošovi neudělal, sebrat mu jeho poslední hračku.
Ke Kajínkovu případu se dá psát donekonečna to samý co ke Kramnýmu, Nečesanýmu, Michalákový atd. Bez detailní znalosti spisu je člověk akorát za pitomce. Ale dělat z jednoznačnýho lumpa hrdinu a celebritu, to už chce hodně silnej žaludek a nakakáno v makovici. Bráním se tomu jediným možným způsobem - ty článečky, který nás teď budou nějakou dobu denně voblažovat, vo tom, co náš milovanej gauner spapal, vypil, vykakal a tak podobně, prostě nečtu a číst nebudu. Realitu tím ale samozřejmě nijak nezměním. A tak mi nezbejvá, než jeho fanouškům a zejména fanynkám popřát, ať si to užijou. Koneckonců jsou to většinou právě ti, kdo těch radostí zas tolik v životě nemaj. Tak ať se aspoň radujou ze svýho napravenýho vraha s roztomile ztopořenejma bradavkama pod zeleným tílkem. smilies/grin.gif
květen 25, 2017 10:05
Taky : Milene
jsem včera musela vypnout televizi, protože jsem to jeho vychvalování nemohla poslouchat.
květen 25, 2017 10:20
Čeho si lidi taky nevšimnou... : Míša šíša
"Roztomile ztopořený bradavky" mě osobně teda do oka nebrnkly, musela jsem se až nyní o tom přesvědčit. A fakt že jo. Nedá se říci, že by to bylo až úplně do očí bijící, ale to je poznat, že některé lidí prostě určité detaily lidského těla přitahují. Dokonce je shledávají roztomilými. smilies/grin.gif
květen 25, 2017 10:48
To se na pultu neohřeje :-) : *deeres*
Škoda uvedla, že své nové modely bude pojmenovávat s "K" na začátku a s "Q" na konci.
Po modelech Kodiaq a Karoq příjde nová Škoda Kajineq.
květen 25, 2017 11:58
Škoda Kajineq - : Myška
moc pěkný!! smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
květen 25, 2017 12:08
A bude to zvláštní model, : Myška
se zamřížovanýma oknama...
květen 25, 2017 12:09
Nevěřila bych, že se strhne taková "kajínkománie"... Lidi fakt nemají co dělat a asi ani čím myslet. : Myška
Články o něm nečtu, v telce na něj nekoukám, nevidím důvod oslavovat zločince.
květen 25, 2017 12:12
... : bb2
Přesně tak, Myško.
Omilostněný zločinec, nájemný vrah. Nechápu lidi co se jím zabývají. Lidí co se jim stala křivda a jsou zcela nevinní je spousta a nikoho nezajímají. A ze zločince, špíny, lidského odpadu si udělají téma, ne-li symbol.
květen 25, 2017 13:36
To je "rámusu". : Pepa.
Václav Havel jich udělil 14 535 (vč. amnestie za tři zabité pro Šimůnka, Václav Klaus (vč. velké amnestie) 50 596 milostí.  Prezident Zeman má na kontě zatím pouhých 8 amnestií.
Populizmus, určitě ne.

Prezident Zeman si nepotřebuje dělat popularitu. Pokud bude kandidovat a zdraví mu bude přát tak bude znovu zvolen.
Česká soudnictví se nemůže pyšnit svou nestranností. O tom bylo mnoho napsáno.(úplatky aj.)Kolik politiků šlo za obrovské zlodějiny a úplatky do vězení. Jeden ze sta.
Kajínka případ vůbec neznám ale 23 let je sakra dlouhá doba a vím, že bohužel doživotí či trest smrti dostali i lidé neviní.
květen 27, 2017 02:48
Pepo, : Mikin3
najdi si probuh ve slovniku rozdil mezi udelenim milosti a amnestii.
To jsou dve uplne rozdilne veci.... smilies/tongue.gif
květen 27, 2017 08:48
Tvé názory. : Pepa
Je zajímavé, že na idnes a izde s tebou nesouhlasí většina. Tobě nikdy nedojde, že se můžeš mýlit. Právě ti neomylní dělají ve světě největší paseku. Žiješ 27 let, možná i déle ve spánku, máš plnou hlavu vzteku na něco co není.
NATO (USA) si díky kšeftům ve zbrojení hledá nepřítele. Snadné odůvodnění pro občany co to vše platí. Dokud jim opilec Jelcin dovolil v Rusku kupovat vše za babku, budovat banky, tak bylo ticho. Když to skončilo ejhle máme nepřítele.
Chytáš se jak h....košile každé příležitosti urážet prezidenta České republiky. Co jsi dokázal Ty tak slavného, že si osočuješ právo urážet. Demokracie??
Běž navštívit dr. Chocholouška. Nejlepší má rada. Takže Kajínek, ve srovnání stou bandou co propustil Havel, je větší nebezpečí a president je populista. Ten si popularitu dělat nemusí, Ten jí již má.
květen 27, 2017 09:18
... : Mikin3
Predevsim se Pepiku uklidni a urazky si strc za klobouk. Ja te jen upozornil na tvuj roztomily omyl.
Amnestie je narizeni, pri kterem jsou z veznic propusteny stovky, nekdy i tisice veznu. Jedna se vetsinou o pachatele mene zavaznych trestnych cinu.
Naproti tomu udeleni milosti je veci individualni. Jedna se vzdy o jedince, vetsinou o lidi na smrt nemocne, nebo treba o rodice, jejichz propusteni na svobodu pomuze jejich detem.
Proto je propusteni mnohonasobneho vraha a recidivisty pro vetsinu z nas zahadou.
Co se obou tebou zminenych prezidentu tyce, byvaleho disidenta a bojovnika za lidska prava pana Havla si vazi i roky po jeho smrti cely svobodny svet.
U byvaleho komunisty Zemana je tomu presne naopak. Staci se podivat na seznam zemi, kam byl behem sveho prezidentovani pozvan na statni navstevu. smilies/wink.gif
Ale vse ukaze az historie. Uvidime, co jednou pojmenuji po Zemanovi.
Ja bych vedel..... smilies/wink.gif
květen 27, 2017 16:51
... : *deeres*
"Jména hloupých na všech sloupých". Tak se to říká v Čechách.
Tady je historie jedné jediné pražské ulice na Vinohradech, kde je Český rozhlas:
Politické změny se nepodepisovaly jenom na obsahu vysílání, ale také na poštovní adrese hlavní rozhlasové budovy.
V prosinci 1924 se novým sídlem Radiojournalu stala budova poštovní nákupny na pražské Třídě maršála Foche. Ze stejné budovy vysíláme dodnes. I když jsme se nestěhovali, měnili jsme adresu. Ulice se totiž přejmenovávala podle historických událostí.
Několikrát to stihla ještě předtím, než vůbec rozhlas vznikl. První záznamy o Vinohradské ulici sahají do sedmdesátých let 19. století. Tehdy byla známá jako Černokostelecká. V roce 1879 byla na počest národního buditele pojmenována Jungmannova. Tento název jí vydržel do roku 1920, kdy se z ulice stala Třída maršála Foche (to byl francouzský hrdina první světové války).
Za protektorátu bylo ovšem oslavování francouzského maršála Ferdinanda Foche, který diktoval Němcům podmínky příměří, nežádoucí. Proto ho v názvu ulice vystřídal pruský generál Curt Christoph von Schwerin, odtud Schwerinova. Byl to symbolický historický odkaz, protože Schwerin se svou armádou v polovině 18. století obléhal Prahu. Rozhlas samotný byl organizačně včleněn do říšského vysílání a na jeho budově se objevilo propagandistické heslo „Německo vítězí na všech frontách – pro Evropu“.
Při pražském povstání v květnu 1945 se cedule s německými názvy strhávaly a objevovaly se dočasné orientační nápisy. Schwerinova byla spontánně přejmenována na Třídu maršála Stalina, oficiálně se ale nakrátko vrátilo pojmenování Fochova (1945-1947).

A skoro bych se vsadila, že to pražské letiště zase jednou bude Ruzyně, stejně mu jinak Pražáci neřeknou.

květen 27, 2017 17:34
Nejsem Kajínkovo fanynka : marty
nesleduju co se kolem něho děje a určitě to není žádné neviňátko. Ani se mi nelíbí, jakou z ně teď média dělaji celebritu. Na druhou stranu, pokud by opravdu zastřelil ty 2 lidi, nejspíš to byli taky pěkný mafiáni a za to si odseděl téměř třetinu života.

A abychom si osvěžili paměť, tady je odkaz jaký dárečci vyšli z vězení za Havlovy amnestie v roce 1990.
http://www.expres.cz/jiri-kajinek-milost-vezen-svoboda-vaclav-havel-amnestie-p2c-/zpravy.aspx?c=A170524_112656_dx-zpravy_lare
květen 27, 2017 19:46
To, že nesouhlasím s omilostněním Kajínka, neznamená, : Myška
že souhlasím se širokou amnestií Václava Havla.

Proč to musí být vždycky černá nebo bílá?
květen 28, 2017 08:55
Mysko, : Mikin3
ja s omilostnenim a amnestiemi taky nesouhlasim. Pripada me to jako podryvani autority soudu a policie. Prezident neni prece zadny buh....
Ale v pripade Havlovy amnestie tam podle meho nazoru jakasi logika byla. Padla zlocinna diktatura i se svymi draty na hranicich, cenzurou a dalsimi omezenimi osobni svobody. Ve vezeni navic sedela rada politickych veznu za smyslenou hospodarskou kriminalitu. Ja si jasne pamatuju, ze se ta amnestie tehdy brala jako jakasi prilezitost pro vsechny propustene vezne zacit novy zivot ve svobode. Mozna to bylo znacne naivni a urcite toho spousta lumpu zneuzila, ale nekterym lidem to pomohlo urcite.
Klausova amnestie uz takovou logiku nemela a propusteni vraha Kajinka je jen populismus a vysmech pravnimu statu.
květen 28, 2017 16:01
Havlova amnestie po Listopadu logiku měla. Ale určitě neměla být tak široká. : Myška
Stejně jako Klausova... Řada amnestovaných páchala trestnou činnost prakticky hned po propuštění. Z laického hlediska přípravu obou amnestií konmpetentní úřady odflinkly... Nemělo dojít k amnestii pachatelů násilné trestné činnosti a recidivistů... Ale po bitvě je každý generálem, takže se mi to dobře píše...
květen 28, 2017 16:51
Mysko, : Mikin3
vidim to velice podobne, ba primo stejne.
květen 28, 2017 17:13
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]