O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

Ó, MY SE MÁME! - 1. PDF Tisk E-mail
Středa, 01 březen 2017
Přejít na obsah
Ó, MY SE MÁME! - 1.
Strana 2

 

 

 

 

 

 

Díky za Evropskou unii! Záležet to na našich investikravinních novinářích a prokurátorech, už by ti „zločinci“ viseli. A lid by už neposílal dopisy požadující „psům psí smrt (dříve imperialismu, dnes „korupčníkům“). Dnes se tahle banda křivých duší vyřádí na internetu. A politici jí pečlivě naslouchají. Netušíce, ti politici a prokurátoři, že, jak říkaly naše babičky, “všeho do času, Pán Bůh na věky“. A tak Standa G. už je po smrti, kulatý Jiří „Kdo na to má“ P. je už jen směšná figura. Chudák Nečas je fakt chudák, když ho vidím. A jsem moc zvědav, jak budou vypadat zanedlouho pánové Sobotka a Babiš.

 

No a jak je to s těmi úžasnými ekonomickými úspěchy, co o nich mele neustále televize?

 

Zpráva ČTK: „Americká banka JP Morgan vyřadí české státní korunové dluhopisy ze svých indexů rozvinutých trhů a zařadí je od dubna mezi dluhopisové indexy rozvíjejících se zemí GBI-EM. Banka ve sdělení klientům podle agentury Reuters uvedla, že toto rozhodnutí přijala poté, co hrubý národní produkt Česka na hlavu zůstal tři roky po sobě pod hranicí vyžadovanou pro rozvinuté trhy. Podle JPMorgan by měl tento krok posílit poptávku po českých dluhopisech.“

 

Sice se ihned objevily v médiích, ehm, jaksi... duševně slabší osoby, které to dokonce vydávaly „za úspěch“. Takže když vás zařadí mezi „propadlíky“ a „neumětely“, tak je to úspěch?

 

Za tímhle malérem, tedy že “národní produkt Česka na hlavu zůstal tři roky po sobě pod hranicí vyžadovanou pro rozvinuté trhy“, je v prvé řadě Česká národní banka. A její znehodnocení koruny. Politické žvanění, jak je to vše bezva, jak stoupá to či ono, je jen lež na oblbnutí obyvatel. Hrubý národní produkt byl v přepočtu na světové měny výrazně snížen kurzovou hodnotou české koruny vůči euru až o 10 % . Což zvyšuje při započtení nákladů a výnosů zahraničním firmám zisk vyšší až o 10 či 20 %!

 

Vše se vztahuje k tvrdým měnám, ty naše peníze jsou stále jen takové nehodnotné oběživo. No a tak od doby „oslabení kurzu“ neplníme požadavky být zařazeni mezi „rozvinuté trhy“. Takže naše dluhopisy budou mít malou hodnotu, republika je zařazena mezi „rozvíjející se země“ (tedy neúspěšné) a to Babišova slovní ekvilibristika nezmění.

 

Prostě ČNB okradla obyvatele a stále je okrádá nejméně o 10 % peněz. To vyhovuje exportérům, z 90 % zahraničním, a oškubává české firmy a způsobuje jejich zaostávání. Nemají na nákup moderních strojů, moderních technologií, kvalitních surovin a polotovarů a na zaplacení skutečně kvalitních lidí. To je ten základ jásání, co se týká našeho vývozu. Laciná práce a export, na němž se pakuje zahraniční kapitál.

 

V ekonomická oblasti se mnozí čeští politici opájejí tvrzením, že jsme „tajným sedmnáctým členem“ Spolkové republiky Německo. Ve skutečnosti, při porovnání chování Německa vůči nám a uvnitř své federace , a to nejen v ekonomice, jsme maximálně takovou slušně si stojící Německou kolonií. Se všemi atributy takového postavení.

 

Obyvatelstvo není sice ponecháváno tak chudé jako kdysi lidé v Indii za vlády Velké Británie. Ale jeho pracovní i intelektuální potenciál je využíván co nejlaciněji a do mrtě zahraničními firmami. Hlavně tím, že jsou naše výrobky nejprve kupovány za záměrně nízké ceny (a zároveň jsou manažerům, technikům i dělníkům vypláceny nechutně nízké mzdy), aby se pak prodaly za ceny světové. Aby to celé nějak fungovalo, musí se to realizovat při zachování celkově nižší cenové úrovně v některých důležitých oblastech (nájem za bydlení, zdravotnictví, školství atd.). Což umožňuje v „kolonii“ sice slušný život, ale vytváří z každého obyvatele ČR v zásadě v porovnání kupní síly chudáka. A doslova žebráka, jakmile vyjede za hranice. A každý Němec, co doma myje záchody, je finančně a společensky „king“ proti každému Čechovi. Ať je to třeba profesor anebo kvalitní kvalifikovaný pracovník.

 

A nejen u nás, ale podobný dopad má německá hospodářská politika na ostatní státy V4.

 

P.S. Jo, a ještě v jednom je nová doba stejná, jako byla. Kdysi byli největšími nepřáteli podle Rudého práva imperialisté (a američtí židé), dneska to jsou to dle ČT - a nejen podle ní - Rusové, Číňani (a izraelští židé).

 

 

 

Václav Vlk st.

 

 

Komentáře (38)add feed
Hm. : Míša šíša
Když jsem tu před několika měsíci psala o naší ekonomice to samé, bylo mi mohutně odporováno a byla jsem označena za milovníka starého režimu, neřku-li za vyvrhele naší bohatě prosperující společnosti. Jsem zvědavá, zda se názor těchto oponentů nějak změnil, když to samé prohlásí i americká banka. Anebo že by v tej Americe taky toužili po návratu diktatury proletariátu? smilies/grin.gif
březen 02, 2017 08:07
. : Míša šíša
Taky zajímavý: https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/430868-cesi-i-slovaci-toho-maji-dost-sizeni-potravin-resi-mimoradny-summit.html
Že bych jako "obhájkyně svých miláčků komunistů a komunistických jogurtů" zase měla pravdu?
březen 02, 2017 08:30
Míša šíša : mamča
Musíš se na to Míšo dívat "politicky". Možná by Ti náš "renesanční člověk Sobotka" vysvětlil, že to že nás kdosi zařadil mezi rozvojové země, je pro nás vlastně neuvěřitelná výhra !
Co na tom, že obyvatelstvo ČR ryje držkou v zemi, ale zase na druhou stranu - nebudou k nám chtít jít imigranti... smilies/wink.gif
březen 02, 2017 09:40
... : *deeres*
Fuj, fuj, zlej Vlku! Jak doopravdy zvítězila pravda nad lží a nenávistí se přece nepíše, lidi pak mají blbou náladu.
Kam to spěje, ví nejlépe ta generace, která většinu svého života za totality prožila.
Světový tisk píše:
Předseda Evropské komise Jean-Claude Juncker představil několik zásadních směrů, kterými by se měla ubírat evropská sedmadvacítka bez Velké Británie. Mezi navrhovanými variantami je omezení bloku na jednotný trh, více rychlostní Evropa, která umožní spojencům postupovat bez souhlasu dalších zemí, i federativnější Evropa, uvádí německý portál Deutsche Welle. Tyto možnosti mají být předmětem jednání evropského summitu v Římě poslední týden v březnu. Juncker připustil, že Evropská unie nesplnila některé sliby jako snížení nezaměstnanosti, ale na adresu populistů ve svém projevu vzkázal, že Brusel není zodpovědný za problémy jednotlivých zemí.

A my jako nový německý protektorát nejsme jenom montovna za nesrovnatelné platy proti západní EU, my si ukládáme peníze i do nečeských bank, které nejsou u nás zdaněné a tím sanujeme jiné státy a teď už jsme i předali půlku naší zbídačené armády pod Bundeswehr. Stačí ještě nějaká povinná vojenská služba a naši lidé pod německým praporem půjdou budovat zbraněmi další demokracii někam do Azie, nebo Afriky.
březen 02, 2017 10:18
To se panu Vlkovi zase neco povedlo. : Mikin1
Srovnavat uranove koncentraky zlocinne diktatury s tim, ze se panove z televiznich zprav nepridavaji k jeho kvileni. smilies/wink.gif
Mimochodem - podhodnocovani meny ma opravdu pozitivni vliv na rust exportu a Ceska republika je se svym nedostatkem surovin na exportu vyrobku zavisla. Dovedu si predstavit ten kraval, kdyby zaroven s posilenim koruny vzrostla i nezamestnanost.
Rovnez by se sluselo podotknout, ze si Ceska republika vede co se tyce rustu mezd i vyse nezamestnanosti v posledni dobe velice dobre.
Rozdil mezi mzdami v Cesku a mzdami v zapadni Evrope je sice porad jeste mohutny, ale to plati i o dalsich zemich byvaleho komunistickeho bloku. Neni to v zajmu zadne z tech zemi, ale je to tak. Co se 40 let planovite nicilo se za 26 let nenapravi.
Simpletonskymi resenimi pana Vlka uz vubec ne.
březen 02, 2017 11:30
Mikin1 : mamča
Já bych to upřesnila " Co se za 40 let vybudovalo, to se za 26 let už dokázalo rozkrást a zničit. smilies/grin.gif

březen 02, 2017 11:35
Deeres, zase spatne. : Mikin1

http://www.mocr.army.cz/informacni-servis/zpravodajstvi/cesti-a-nemecti-vojaci-budou-spolecne-cvicit-a-sdilet-zkusenosti-130782/
Jak vidis, jedna se pouze o spolupraci 4. obrnene divize s nasimi nemeckymi spojenci v NATO. Pod clankem najdes i cely text prislusne smlouvy.
Jako vzdy jsi skocila na dezinformace a spinu kremelskych webu, ktere z pochopitelnych duvodu nemaji na nasi obranyschopnosti zadny zajem.
březen 02, 2017 12:03
Nevím, kdo skáče na špek? : *deeres*
Frankfurter Allgemaine Zeitung měl pravdu. Je to snad prokremelský list?
Žádná smlouva! Českým vojákům se bude velet na základě dopisu!

Nicméně to nejzajímavější nás čeká, když se na tu smlouvu české armády s Bundeswehrem [3] podíváme. K velkému úžasu zjistíme, že nejde vůbec o smlouvu, ale o pouhý dopis o záměru, což je naprosto nevídaný skandál. To, co je v tomto dopise napsané, to pouze potvrzuje, že česká 4. Brigáda bude pod velením Bundeswehru, ovšem nikoliv na základě smlouvy, ale pouhého dopisu o záměru, který nemá právní vymahatelnost. Dopis jsme dali k posouzení našemu redakčnímu právníkovi v New Yorku, aby potvrdil naše obavy. A opravdu potvrdil. Podle něho nejde o smlouvu (contract) s náležitými parametry smluvních stran a záruk, ale jde o pouhý dopis o záměru ve smyslu dopisu o porozumění, kterým česká strana dává německé najevo, že souhlasí se začleněním české 4. Brigády do 10. obrněné divize německého Bundeswehru. V dopise se jasně hovoří o začlenění české brigády do obrněné německé 10. divize a na konci se správně uvádí, že podpisem dopisu nevyplývají pro strany žádná práva nebo závazky podle mezinárodního práva. WTF?

Jen si to laskavě najdi, ale určitě je za tím Putin!
březen 02, 2017 12:11
*deeres* : mamča
Nejsem žádný znalec velikosti a nadřazenosti vojenských útvarů, ale něco mi říká, že "brigáda" bude asi menší útvar než "divize". Takže většinou se ten menší podřizuje většímu.
březen 02, 2017 12:26
Ještě dodatek : *deeres*
The affiliation of the 4th (CZE) Rapid Deployment Brigade to the 10th (DEU) Armoured Division is to be organized at the tactical level of the division and of the brigade, aiming to quickly set a dynamic with which training and exercise programs already laid out for 2017 can be used as entry points for practical cooperation.
Co se asi tak myslí tou praktickjou spoluprací, že by tohle?
Praktickou spoluprací je logicky myšlen ostrý konflikt na bojišti a zahraniční mise, kde česká brigáda bude podle tohoto dopisu o záměru už předem připravena plnit rozkazy velitelů německé 10. obrněné divize.
A už v tom lítáme, nestačí, že jsme členy NATO a OSN, co má "mírové sbory".
březen 02, 2017 12:33
... : Mikin1
Pochopitelne ze kdyz se v pripade treningu a vojenskych cviceni zacleni brigada do divize, bude velet velitel divize. Kdyz kanadsti vojaci cvici v Americe, veli jim americky general. A naopak. Ja se kdysi ucastnil cviceni Canadian Rangers, kde nas velitel velel americkym vojakum.
Kdyz Deeres pise, "predali jsme pulku nasi zbidacele armady pod Bundeswehr", jedna se o pochopitelne o naprosty nesmysl. Nikdo nikomu nic nepredal. Ostatne, neprisel s nim nikdo jiny nez byvaly komunisticky fizl Koler.
http://echo24.cz/a/wtUvk/kdo-nam-vysvetluje-situaci-v-rusku-aktivni-udavac-stb#disqus_thread
At se to tomu panovi a soudruhum z Aeronetu odkud Deeres cituje libi nebo ne, spojenci z clenskych zemi NATO spolu budou cvicit dal.
březen 02, 2017 14:43
Někomu halt bylo za komunismu líp, : Michal
žejo Mamčo
:
Mikin1 : mamča
Já bych to upřesnila " Co se za 40 let vybudovalo, to se za 26 let už dokázalo rozkrást a zničit.
březen 02, 2017 11:35

březen 02, 2017 15:10
Michal : mamča
Nevím, kde jsi žil Ty, a je mi to jedno. Tady u nás doma, tedy v ČSR, ČSSR, ČSFR, žádný komunismus nikdy nebyl.
Reagovala jsem na Mikinův komentář "Co se 40 let planovite nicilo se za 26 let nenapravi"
Nemám pocit, že by se po válce plánovitě ničilo. Hodně se toho vybudovalo a po válce i z ruin obnovilo. Kdyby se např. nestavěly ty proklínané paneláky, tak třetina lidí nemá dneska kde bydlet. Kdyby se nepostavila D1, která pochopitelně dnešnímu provozu už nestačí, tak jsme dodnes jezdili po okreskách. Kdyby se za těch proklínaných komunistů nepostavil most přes Nuselské údolí, tak dnes by ho už těžko někdo postavil. Pražské Metro se taky postavilo za "totáče". A mnohé další. Jenom těch mostů přes dálnici, co se postavilo a průběžně dříve kontrolovalo a opravovalo. Dneska se bourají, protože na ně nikdo těch zmiňovaných 26 let nesáhl.
A že byl rozprodán za hubičku a zlikvidován náš průmysl, o tom netřeba diskutovat.
Ale jistě, kdo nechce, ten to nevidí.

březen 02, 2017 15:45
... : *deeres*
On to nebyl Aeronet, najdi si originál, co píše Frankfurter Allgemaine Zeitung.
Nejspíš slyším trávu růst, ale domýšlejme souvislosti, do čeho, že nás to tlačí. Prezident bývá zároveň vrchní velitel vojsk a je tomu i u nás. Náš ministr obrany je z hnutí ANO. Tedy babišovec a koho asi tak Babiš navrhne za tuto stranu na prezidenta? Zkus dvakrát hádat. Ono i vyšlo několik článků, kde Stropnického adorují, jako toho nejlepšího možného kandidáta. Třeba článek od feťáka J.X.Doležala, ale dá se jich najít víc. Také občas problesknou články o povinné základní vojenské službě, ne celé dva roky, ale týkalo by se to obou pohlaví, stejně jako v Izraeli. A pak už je jenom krůček k tomu, aby Čech stál proti Čechovi, nakonec žádná novinka by to nebyla.
Příští rok bude končit osmičkou a EU se začíná sypat. Moc se mně líbila věta Junckera, který prohlásil, že EU nemůže za problémy jednotlivých států. Nemůže, tak proč do všeho kecá?
Roky končící osmičkou, byly ve 20.století ve zamení průserů. Od vzniku Československa po první světové válce 1918, Protektorát Čechy a Morava 1938, komunistický převrat 1948, Sovětská okupace 1968 s následnou normaklizací a i ten hadrák tam měl tu osmičku. Takže "Carpe diem", dokud to ještě jde!
březen 02, 2017 15:58
Ale notak, Mamco : Mikin1
Uz jsme to probirali mockrat. Ze ten slavnej tezkej prumysl nikdo nepotrebuje a v Rakousku ci treba v Holandsku slo stavet i bez ohyzdnejch panelaku. A ze ta cara technicke zaostalosti a chudoby se tahne jako na potvoru v mistech byvale zelezne opony.
Kam slapla noha zlocinneho komunisty, tam roste jeste dodnes trava pouze s potizemi.
březen 02, 2017 16:39
Mikin1 : mamča
No vždyť si kopni, když Ti to udělá dobře. smilies/grin.gif
březen 02, 2017 16:56
... : *deeres*
Aby jsme ještě ten "komunismus" špedlíčkem nehrabali.
Je známo, že chcípající kobyla kolem sebe nejvíce kope. A naší sedmé velmoci, nebo lépe páté koloně, tak nějak ušel náš pohřeb v Mnichově 16.2.2017 Jen takový malý výňatek:
Proto se ve stínu pohřbu v Mnichově mohlo 16. února hlasovat v EP o zřízení Ministerstva financí EU, o nové funkci evropského ministra financí, o nové všeobecné evropské armádě. To vše bez diskuze s občany EU. Nevylučuji, že historikové a právní experti budou posuzovat současné konání našich vůdců jako zradu. Zrádci u moci, tvoří novodobý trend, který podporuje dezintegraci společnosti, ztrátu důvěry a ignoruje skutečnost, že nový společenský řád se neustanovuje na konferencích, při působení strachu občanů zbavených důstojnosti. Pohřební referáty v Mnichově se věnovaly úrovni nestabilnosti, která dosáhla „nepředstavitelné úrovně, na které se nachází maximálně nepředvídatelná situace, situace výjimečně nebezpečná“. Sliby pana McCaina – Doba je nebezpečná, nemějte pochyby: můžete se spolehnout na Ameriku. Vůbec, musíme se spoléhat jeden na druhého, jako přítel na přítele. Takové formulace a sliby, podobně jako mlžení masových medií mají za cíl klamat veřejnost, nedopustit paniku a udržet si moc. jan-campbell
březen 02, 2017 17:02
Deeres, : Mikin1
nevim proc do toho pletes ty nemecke noviny. Ty akorat informovaly o bezne spoupraci mezi spojenci.
Lhat zacal az byvaly komunisticky fizl Martin Keller, Parlamentni listy a Aeronet ze ktereho opisujes.
No a korunu tomu nasadila jista Dereres kdyz napsala doslova: a teď už jsme i předali půlku naší zbídačené armády pod Bundeswehr.
březen 02, 2017 17:43
No, tak to abysme těm bolševikům snad postavili nějakej pořádnej pomník, ne? : Krakonoš
Kdyby se např. nestavěly ty proklínané paneláky, tak třetina lidí nemá dneska kde bydlet. Kdyby se nepostavila D1, která pochopitelně dnešnímu provozu už nestačí, tak jsme dodnes jezdili po okreskách. Kdyby se za těch proklínaných komunistů nepostavil most přes Nuselské údolí, tak dnes by ho už těžko někdo postavil. Pražské Metro se taky postavilo za "totáče". A mnohé další. Jenom těch mostů přes dálnici, co se postavilo a průběžně dříve kontrolovalo a opravovalo. Dneska se bourají, protože na ně nikdo těch zmiňovaných 26 let nesáhl.

Podle tohodle tvrzení, kdyby to tu Kléma a jeho parta nevzali pevně do ruky, jezdili jsme dodnes v žebřiňácích po polňačkách a bydleli roubenkách. Já chápu, že to je asi pro mamču příliš náročný na představivost, jak asi mohla dnes vypadat naše dálniční síť, kde už mohlo bejt metro a co všechno se tu za tu dobu mohlo postavit, kdyby tu ti zas*aní slouhové azbuckýho bolševismu přes 40 let nevládli. Ale jen tak namátkou, navrhuju: Podívej se na mapy.cz, zmenši si to tak, abys viděla celou Evropu a koukni se, jak vypadá hustota dálniční sítě na západ a jihozápad vod Rozvadova. Neudělali voni soudruzi v ČSSR přece jen někde nějakou chybu, při tom překotným a nevídaným "budování"? smilies/wink.gif
březen 02, 2017 18:11
Krakonoš : mamča
Mě nenaštveš. smilies/cheesy.gif
Připusť si, že někdo může mít i jiný názor než ten Tvůj "jediný správný".
březen 02, 2017 20:17
Ale to viš že jo. : Krakonoš
"Názorů" může mít každej, kolik chce. Třeba "voda teče do kopce" je taky názor. Takže ty si klidně měj svůj názor, že "komunisti toho hodně vybudovali", já si zase ponechám svůj názor, že nebejt jich, mohlo se vybudovat třeba 2x tolik. Jenom doufám, že nebudeš rozhořčená a uražená, až ti jednou zase při nějaký příležitosti někdo jako Mikin vytkne zastávání se bolševickýho systému. Protože vy pak vždycky ječíte: "A kde jsem se toho režimu zastával(a)? Dej důkaz!" A vono se to pak strašně blbě zpětně hledá. smilies/grin.gif
březen 02, 2017 20:26
Jo, : Krakonoš
a co řikáš těm dálnicím v Evropě a u nás? Proč to soudruzi nestihli, dohonit a předhonit? Když nemuseli ve svý době dělat žádný EIA a vyvlastnit pozemky byla v jejich době hračka? smilies/wink.gif
březen 02, 2017 20:29
Jinak poslechnuv vlkova návodu, : Krakonoš
pustil jsem si dnes večer propagandu na ČT1 (Události) a vočekával jsem nekonečnej proud výčtu úspěchů strany a vlády. A místo toho jsem dostal ideologicky diverzní reportáž vo tom, že země V4 se bouřej proti rozdílný kvalitě stejnejch výrobků v EU, že tu nechceme žrát pod stejným názvem horší žrádlo než německej spotřebitel a že se za to budeme bít jako lvi. A tak jsem přemejšlel, co se asi autorům tý reportáže přihodí. Počitám, že ještě dnes večer přišli vo místo a zejtra už budou nasazený do transportu směr pracovní lágr Kostelec, Vodňany či snad Babice. Smutno je mi a přetěžko, když na nebohý reportéry drcený eurototalitou pomyslím... Co jen s nima bude? smilies/sad.gif
březen 02, 2017 20:39
Krakonoš : mamča
No vidíš, kdybys nekoukal na ČT1 a místo toho si přečetl třeba článek na Novinkách - https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/430970-evropske-komisi-dosla-trpelivost-prijimejte-uprchliky-nebo-draze-zaplatite-hrozi.html
tak bys možná přemýšlel, proč země V4 řešej "buřty" a ne drzost Evropské komise, která s námi jedná jako s neposlušnou kolonií. smilies/wink.gif
březen 02, 2017 21:09
Krakonoši : mia I
tak nevím, ale není to tak dávno, co ses poměrně kriticky vyjadřoval k situaci okolo D8 zde na Kudlance. Takže co se týče dálnic, žádná sláva tehdy ani teď , budu-li se držet toho, co jsi v diskusi napsal.

Jen mi tak tak napadá, že ta otázka na mamču od Tebe ohledně dálnic je trochu kách. Komunisté zrovna dálnice neměli jako prioritu. Vždyť u nás byl provoz o poznání slabší - osobních aut nesrovnatelně méně, doprava nákladu se daleko více odehrávala po železnici a také na lodích. Však o tom už jsem zrovna s Tebou na Kudle debatila, jak mi je líto naší rozkradené flotily. Celkem jsme se v otázce na lodní dopravu shodly. Navíc tehdy byly uzavřené hranice, tak je asi logické, že soudruzi nepotřebovali síť dálnic jako na Západě.
březen 02, 2017 21:21
Mio, : Mikin1
kdybys nekdy videla computery rizene prekladiste kontejneru MAERSK, asi bys odprodej slavne ceske flotily spise chvalila.....
A ze komunisti nepotrebovali dalnice, protoze obehnali celou zemi ostnatym dratem? Tak to je klasicke CHUCPE. smilies/shocked.gif
březen 02, 2017 21:44
Krakonosi, : Mikin1
ja mam o pana Vlka docela strach. Pokud je jen 10% z toho co napsal pravdou, byl ten dobry muz jiz pred nekolika dny rozsekan dably kteri ovladaji Českou televizi na nudle, rozpusten v kyseline sirove a splachnut do hajz*u.
Pani Mamca je dle vseho jedna z tech rozsafnych osob ktere dodnes veri, ze traktory a kombajny zavedli ku prospechu pracujiciho lidu rudi bratri, zatimco v sousednich Rakousich se dodnes ore s kravama. smilies/shocked.gif
Lide by meli vice cestovat.....
březen 02, 2017 22:06
Krakonoši : Michal
bravo a tleskám.
březen 02, 2017 22:18
No ano. : Krakonoš
Vždyť u nás byl provoz o poznání slabší

A proč? Protože auto byl buržoazní přežitek a když se ukázalo, že si socialistickej člověk tenhle přežitek nechce nechat vzít úplně, tak socialistickej úžasnej průmysl chrlil ty zoufalý škodovky v tak vomračujícím počtu a za tak úžasnou cenu, že nějaká přehnaná motorizace vobyvatel fakt nehrozila. Takže ano, můžeme si říkat, že v tý samý době se rozšiřovala dálniční síť Rhodesie - Zimbabwe ještě pomalejším tempem než u nás, ale já bych to jako vomluvu pro to, jak byl promrhanej potenciál naší ekonomiky ve 2. polovině 20. století fakt neviděl.
A že to ani v dobách popřevratovejch nebyla a není žádná velká sláva? No, to není. Pořád ještě máme vůči vyspělýmu světu co dohánět. Ale asi to nedoženeme tím, že se k němu votočíme zadelí, budeme vzpomínat na svý skvělý normalizační hospodářství a poučení pro další vývoj hledat tam, kde jsou na tom z hlediska kvality a kvantity průmyslu a stavebnictví dokonce ještě hůř než my, že.
březen 02, 2017 23:08
Krakonoši : mia I
to nic nemění na tom, že my jsme tu dálniční síť na rozdíl od Západu tehdy nepotřebovali. Znovu opakuji, fungovala doprava po železnici, fungovala levná lodní doprava a i kdyby mělo tehdy auto více lidí, kam tak asi mohli dojet, když byli na hranicích dráty? Takže ať tak či tak, Tvůj argument vůči mamče nebyl zrovna z těch nejpříhodnějších. Tu síť jsme prostě v té době nepotřebovali a nevyžili bychom ji bývali tak jako naši západní sousedé. Navíc naše republika je malá , silniční vzdálenosti o poznání kratší , takže z jednoho konce republiky na druhý, dál se stejně nesmělo, kolik by ta síť dálnic ušetřila asi tak času??
březen 02, 2017 23:19
mamčo, : Krakonoš
poslechl jsem tě a přečtl i novinky. A zděsil se, ta hnusná Unie po nás chce přijmout celejch 400 uprchliků. Tak to ne, to je na vokamžitej Czexit, i kdybysme měli trávu žrát! Všiml jsem si, že článek je radši bez autora, taky mu asi hrozí nejmíň Guantanámo. Ale naštěstí volby jsou za dveřma, tak vono to jistě dobře dopadne.

Ale když už tak čumím do těch novinek, našel zajímavej článek, kterej se jistě bude líbit jak vlkovi, tak Vlastíkovi Podrackýmu a dalším bojovníkům proti politický korektnosti, feminismu a podobnejm úchylkám:
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/430992-zeny-jsou-mene-inteligentni-museji-mene-vydelavat-rekl-polsky-europoslanec.html
Zdalipak se článek líbil i Lence? Kolega Korwin-Mikke říká vo ženách trochu jemnější formou to, co vona vo barevnejch.
Chtěl bych napsat, že s panem poslancem nesouhlasím, ale bojím se, že budu voznačenej za gender korektního neomarxistu a sklidím jenom vopovržení...
březen 02, 2017 23:24
... : mia I
když už jsme u té dopravy, já třeba vidím jako zaostalé současné železnice. Za komunistů jsem jezdila ještě v takových těch červených vagonech s dřevěnými sedadly někdy kolem r. 1971, v r. 1979 začaly jezdit ty žlutočervené vozy (to vím jistě, měla jsem malé dítě a uvítala jsem možnost cestovat s kočárkem). Je ostuda, že tyhle "střely" ještě na menších tratích jezdily někdy předloni. A což ty orezlé lokomotivy na elektrifikovaných tratích, vagony jak za krále klacka, o toaletách nemluvě..
březen 02, 2017 23:24
Překvapivě : Krakonoš
i dnes ve třetím tisíciletí většina z nás po většinu roku potřebuje jet jenom... ani ne z jednoho konce republiky na druhej, spokojíme se s kouskem republiky. A chtěli bysme například dojet z Varů do Prahy po něčem jiným, než po tankodromu smrti. smilies/wink.gif (zaplať bůch že už tuhle trasu léta jezdit nemusim)
Vlakem vobčas jedu a asi mám nějakou smůlu, furt se mi nedaří natrefit na stejně nefunkční, netopící nebo navopak s beznadějně nevypnutelným topením zapráskanej špinavej dobytčák, bez tekoucí vody na haj*lu, jakým jsem jezdil celý vosumdesátý léta. Cesta z Ostrova do Prahy přes Ústí nad Labem trvala 5 hodin (rychlíkem), ke konci se podařilo zkrátit asi na 4:20, dnes to dráhy uměj za 2:59. Vo elektrifikaci trati Vary - Chomutov se žvanilo celý vosumdesátý, dokonce slavnostně pohodili podél trati trakční sloupy, aby tam několik let rezly a pak je v tichosti vodvezli, patrně do šrotu. Podařilo se až za zlotřilýho kapitalismu. Trati s rychlostí aspoň těch 160 km/h nedokázal bolševik postavit ani 1 km, museli jsme si počkat až na ty koridory. Ale ano - mohlo by to jít mnohem rychlejc, nemuselo se vyhodit tolik milionů za často nesmyslný protihlukovky (já chci vidět ve vlaku z vokna, sakra!). Tak teď se zase nadšeně mluví vo vysokorychlostních tratích, tak se třeba dožiju. smilies/wink.gif
březen 03, 2017 00:42
Zrovna jsme se o tom bavili pod clankem o psech s Michalem, : Mikin1
tak bych si dovolil nekolika slovy pokracovat.....
Priletim na krasne moderni letiste Vaclava Havla (vymirajicimi komunisty nazyvane Veskrnak), propluju behem nekolika minut priletovou halou i pasovou kontrolou a uz me veze moderni shuttle bus ulicema opravenych, omitnutych domu plnych novych aut na nadrazi. Odtam jezdi kazdou hodinu vlak do Brna. Jede krasne, bezhlucne, vetsinou 160, zachody s papirem i tekouci vodou, zdvorili pruvodci v hezkych uniformach, kluk s vozejckem s obcerstvenim, po socialisticke spine, smradu, hulvatstvi ani slendrianu ani stopy. To stejny v Brne - integrovana doprava JM kraje je neco uzasnyho. Jezdi to presne nacas, navazuje to na sebe a doveze vas to az do nejzapadlejsi vesnicky na jednu jizdenku. Obchody plny zbozi, ochotni prodavaci, na kazdym rohu hospoda s uzasnym jidlem i krasnym interierem, ciste zachody, po vyterovanych zlabcich misto pisoaru ani prisernym socialistickym smradu zase ani stopy. A tak dale, a tak dale....
A pak si prectete clanek od nejakyho nakyslyho vlka o tom, ze vsechno stoji za ho*no a ze neni rozdil mezi zadratovanym komunistickym koncentrakem kdysi a docela slusnou, svobodnou, evropskou zemi dnes.
Pritom jedine v cem neni rozdil jsou lidi, kteri si za komancu zvykli bolestne kvilet a nadavat a dokud neumrou, tak neprestanou.
Vzhledem k tomu, ze se bez nich v Kanade docela dobre obejdeme soudim, ze jich skoda veru nebude. smilies/grin.gif
březen 03, 2017 01:33
Krakonoši : mia I
tak to asi jezdíme každý v jiný zemi. Já jsem měla na trase do Prahy přes Zdice přetopenej vlak už mnohokrát. Pak jsem před rokem jela přes Cheb do Bayreuthu. V jízdním řádu se uvádí , že se jedná na trase Plzeň-Cheb jedoucího z Prahy o vlak vyššího standardu nebo tak něco , očekávala bych funkční a nezapáchající WC, nic z toho. Dcera se vracela dřív z Německa před Domažlice a Plzeň , na hranici pravidelně přepřahali lokomotivu a vypínali topení. Takže ve vlaku byla zima, když to řekla průvodčímu , byl nevrlý.

Jednou jsem jela přes Pasov do Mnichova. Na nádraží v Pasově záchody uklízeli každou hodinu, o všem zápis ve vitrínce s podpisem odpovědné osoby. Pak ve vlaku chodil nějaký pán , lejstro, obhlížel vlak, zapisoval. Říkám holce, která mi přijela do Pasova naproti "co ten pán chce, jízdenky už kontrolovali?" To prý je takový revizor čistoty, obhlíží jestli není někde něco poškozené, nějaká závada. Když jsem pak v Mnichově na nádraží viděla lokomotivu připravenou do Prahy, tak ten "náš" Alex co jezdí přes Domažlice a Plzeń byl jak chudáček mezi červenými vozy DB, Deutsche Bahn.

Cestou zpátky jsem si na předměstí Mnichova zakoupila v automatu na nástupišti jízdenku, na kterou jsem dojela až domů, platí přes celé české příhraničí. Naopak koupit si lístek DB, který naše dráhy s velkou slávou avizují je velmi složité. A platit v eurech na nádraží v Plzni problém non plus ultra. Cestou zpět z Mnichova byla výluka. V Německu v každém kupé letáčky informující o výluce, průvodčí informovali o změně. Ve Schwandorfu přestup na české autobusy, kde už byl jeden řidič autobusu, ten lidi naložil , jízda přes Rozvadov , vyložil nás na nádraží v Plzni, nikde nikdo, kdo by lidi navigoval opět k vlaku na Prahu. Po cestě chtěla jedna Němka použít WC v autobuse. Chudák stará paní musela přetrpět cestu až do Plzně. Autobus už měl své nejlepší roky za sebou a WC bylo jen pro parádu, nešlo otevřít. No a když jsme příjížděli do Plzně mohli jednomu Němci vypadnout oči z důlků při pohledu na zchátralou Škodovku . No a krásné nádraží Plzeň - jih nebo jak se jmenuje jistě znáš, to nebudu komentovat, je na trase Plzeň-Domažlice.

smilies/wink.gif
březen 03, 2017 07:01
... : mia I
jinak mi ještě napadá. Možná se neshodneme proto, že Ty a Mikin porovnáváte dnes a před třiceti(!!) lety. Je jasné, že tam rozdíl je, bylo by nestoudné pokud by nebyl, když se chceme počítat za Evropany. Já porovnávám dnes u nás a dnes za našimi hranicemi . A z tohoto pohledu mi vychází rozdíl, který je i není pouze otázkou nákladných financí (čistota). Dále třeba i bezpečnost zavírání u vozů viz. aféra s vypadnutím a smrtelným úrazem holčičky nedávno v médiích. Z tohoto pohledu mi přijdou železnice zastaralé, byť se staví nákladné opravy nádraží s podchody atd. Vozový park je zastaralý.
březen 03, 2017 07:57
... : Mikin1
Krakonos pro Mamcu:
"Jenom doufám, že nebudeš rozhořčená a uražená, až ti jednou zase při nějaký příležitosti někdo jako Mikin vytkne zastávání se bolševickýho systému. Protože vy pak vždycky ječíte: "A kde jsem se toho režimu zastával(a)? Dej důkaz!" A vono se to pak strašně blbě zpětně hledá."
smilies/grin.gif
březen 03, 2017 08:06
Nikoli, mio, : Krakonoš
já hlavně porovnávám, kam se vod 2. sv. války dostalo třeba Rakousko a kam my. Na startu zcela srovnatelný země. Mimochodem ve druhým dílu týhle epopeje i sám vlk přiznává, že když byl v Rakousku pracovně ke konci socíku, poměr platů byl desetinásobnej. Dnes teda cca čtyřnásobnej. Vopravdu to znamená, že šlo po Listopadu všecko do haj*lu? Zvláštní úvaha...

Ale znovu vopakuju - souhlasím s tebou, že stav železnice rozhodně není ukázkovej, vozovej park je z větší části zastaralej, tempo výstavby mizerný (a nic s tím neudělal ani nejlepší ministr financí celý galaxie, kterej prej zařídil největší ranec peněz pro stát vod dob Jana Žižky, jen to jaksi nikde nejni vidět). Nicméně pokrok, kterej se udál,je zcela jistě větší, než kdyby to tu řídili "kůlové v plotě" ještě dnes. A hlavně nebejt jich, nemuseli jsme nějaký "dohánění západních standardů" vůbec řešit.
březen 03, 2017 11:30
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]