O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

REZAVÝ ZLATÝ SLAVÍK 2016 PDF Tisk E-mail
Úterý, 29 listopad 2016
Výsledek obrázku pro zlatý slavík 2016 pngDruhé místo v kategorii zpěvák roku obsadil Tomáš Ortel. „Loni to byl bronz, letos stříbro, bojím se toho příštího roku,“ řekl s úsměvem. „Už teď jsem zvědavý na ty různý komenty, co nám lidi píšou. Mnoho lidí hledá to, co nás rozděluje, než to, co by nás mělo spojovat,“ dodal, a popřál všem krásné Vánoce.
Pokud si myslíte, že Ortel je rasista, tak na něj podejte trestní oznámení. Pokud se vám jeho tvorba nelíbí, tak ho neposlouchejte. Pokud dokážete rozlišovat mezi svobodou slova a podněcováním k nesnášenlivosti, tak můžete číst dál.

Zdroj: http://www.extra.cz/stydeli-se-mu-tleskat-pokud-ortel-neni-v-base-tak-na-slaviky-ale-patri

 

 

 

 

 

 

  • Pokud si myslíte, že Ortel je rasista, tak na něj podejte trestní oznámení. Máte na to právo. Stejně tak jako jiní mají právo poslat Ortelovi svůj hlas.

 

 

  • Pokud se vám jeho tvorba nelíbí, tak ho neposlouchejte.

 

 

  • Pokud Tomáš Ortel za své texty nesedí v base, tak si může zpívat, jak je mu libo. Mezi svobodou slova a podněcováním k nesnášenlivosti proti skupině obyvatel je však tenká hranice. Na Ortela ale žádné trestní oznámení podáno nebylo, nestojí před soudem.

 

 

  • Pokud se vám nelíbí, tak vypněte televizi a respektujte, že i Tomáš Ortel má právo na názor. I když se vám z jeho názoru zvedá žaludek.

 

 

      Českého slavíka už počtyřicáté získal Karel Gott, současně se stal Absolutním slavíkem 2015 a dostal i speciálního Platinového slavíka. Vítězství v kategorii zpěvačka obhájila Lucie Bílá, mezi kapelami tradičně bodovala skupina Kabát. Co myslíte, nemělo by se s tímto zrezavělým ptákem už přestat? Je to vlastně už jen stereotyp...

 

 

 

 

Zůstaň mým domovem


Ten kousek půdy,
tu zem, co rodnou nazývám
tolik lidí život za ní položilo
já se teď sám, sám sebe ptám
čím to, že češství se z nás vytratilo

kam poděla se soudržnost
kam zmizel onen chór,
ten chór, co o sjednocení zpívá
což morálku vlastenců napadl mor
slepý je národ, když tvrdí, že se dívá
teplá voda teče a plyn dává jasný plamen
proč zaobírat hlavu starostmi, co bolí
mám snad jenom já na duši kámen
co mysl tíží a páteř drolí
ne, nepřestanu budit vaše svědomí a city
zvlášť v době, co nastává - mí drazí
naše domovy, brzy budou jen kryty
a za nimi násilníci a vrazi

zůstaň mým domovem, bez bojů a válek
zůstaň mým domovem, mou vlastí matko má
prosím zůstaň mým domovem, křičím teď do dálek
zůstaň mým domovem, mou vlastí matko má

 

 

 

 

 d@niela

Pokud si myslíte, že Ortel je rasista, tak na něj podejte trestní oznámení. Pokud se vám jeho tvorba nelíbí, tak ho neposlouchejte. Pokud dokážete rozlišovat mezi svobodou slova a podněcováním k nesnášenlivosti, tak můžete číst dál.

Zdroj: http://www.extra.cz/stydeli-se-mu-tleskat-pokud-ortel-neni-v-base-tak-na-slaviky-ale-patri
Pokud si myslíte, že Ortel je rasista, tak na něj podejte trestní oznámení. Pokud se vám jeho tvorba nelíbí, tak ho neposlouchejte. Pokud dokážete rozlišovat mezi svobodou slova a podněcováním k nesnášenlivosti, tak můžete číst dál.

Zdroj: http://www.extra.cz/stydeli-se-mu-tleskat-pokud-ortel-neni-v-base-tak-na-slaviky-ale-patri
Pokud si myslíte, že Ortel je rasista, tak na něj podejte trestní oznámení. Pokud se vám jeho tvorba nelíbí, tak ho neposlouchejte. Pokud dokážete rozlišovat mezi svobodou slova a podněcováním k nesnášenlivosti, tak můžete číst dál.

Zdroj: http://www.extra.cz/stydeli-se-mu-tleskat-pokud-ortel-neni-v-base-tak-na-slaviky-ale-patri
Komentáře (87)add feed
Nesleduji repertoár skupiny Ortel, : mamča
ale tenhle zde uvedený text mi připadá úplně v pořádku. Žádný rasismus ani xenofobii v něm nevidím.
To teprve včera jsem se z tisku dozvěděla, jaké "zvláštní" texty má skupina Gipsy, jejíž frontman Radek Banga se na Slavících zviditelňoval "zhnuseným" odchodem ze sálu.
no, podívejte se sami...http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Lide-si-mezi-sebou-rozesilaji-texty-pisnicek-romskeho-zpevaka-Bangy-ktery-vypiskal-Tomase-Ortela-A-nestaci-se-divit-464697
listopad 29, 2016 07:02
zase se jen potvrdilo to staré: : vlk
"Zloděj křičí: Chyťte zloděje!"

Čím dál častěji se mi vkrádá to Krylovo: "Na rohu ulice vrah o morálce káže...."

Stejné to bude i tady ...

Pěkný den
listopad 29, 2016 07:27
Podobný šarády už dávno nesleduju : *NČ*
To i Ein Kessel Buntes byla proti tomu umělecká pochoutka.
O Ortelovi jsem se poprvé dočetl po loňských Slavících, ze zjevně pohoršenejch článků. To bylo tak všechno.
Letos by to asi bylo úplně to samý, kdyby se do toho nepřimotal ten cikán. A myslim, že takovejch jako já, který T. Ortel vůbec nezajímal, je dost hodně.

Tak jen chci říct, že T. Ortel by měl toho cikána nějak aspoň finančně odměnit za tu ohromnou reklamu, kterou mu, zcela zadarmo, pořídil.
listopad 29, 2016 08:33
Nona : mamča
Tak to je nářez !
Ještě že už jsem dávno po snídani...
listopad 29, 2016 08:43
ano mamčo, : Nona
když byla fronta na sebevědomí, byl ten černej hajzlík aspoň 3x....
listopad 29, 2016 09:07
Jo, mamčo. : *NČ*
Tohle je opravdový umění, který i ty i já štědře podporujeme z našich daní.
Kam se hrabe takovej M. Horáček se svou sladkobolnou kýčovitou s*ačkou "Levandulová". Ten už se jistě chystá, že tomu umělci bude nosit kufry (jak už i kdysi jinýmu opálenýmu "umělci").
listopad 29, 2016 09:08
... : *deeres*
K tomu lze jen dodat, že mezi umělci se to stejně vybranou češtinou, jakou má Banga, jenom hemží.
Stačí dohledat "umělce" Matonohu v pořadu Na stojáka - Otevřený dopis komunistům. Ten by navíc měl docházet pravidelně k logopedovi, když se náhodně podíváte na odpolední soutěž jím moderovanou na Nově, tak zjistíte, že je mu rozumět tak každé druhé slovo. Nebo si najděte výblitek Davida Černého k volbě D.Trumpa. A takhle se vyjádřil k našemu prezidentovi: „Z......á z......á kupa h...n a s....k na Hradě,“ nechal se slyšet David Černý
Stejně, jako u Matonohy, by se celý projev mohl sestával jenom z "píp", pokud bychom to chtěli opakovat slušně.
listopad 29, 2016 10:47
Slavík : Mája*
je už spoustu let jenom trapná šaškárna.Každý rok to samé,furt dokola.Na Gotta už jsem normálně alergická,takže jestli jim v tý zaběhlý konzervě udělal trochu průvan Tomáš Ortel,tak jenom dobře.
No a Banga,já jeho písničky vůbec neznám,tak jsem koukla na ten odkaz od Nony a ted teda čumim.Docela síla a takovej "umělec" a slušnák nikomu na Slavících nevadí.
listopad 29, 2016 11:32
Nona : mamča
Blog Lucie Provazníkové už zablokovali. smilies/angry.gif
Hlavně že máme tu "svobodu slova".
listopad 29, 2016 11:49
... : Nona
.... také jsou zablokované všechny stránky T. Ortela i skupiny....
Nějak nám ti občané neposlouchají..... smilies/shocked.gif
listopad 29, 2016 12:31
cenzura eurosocialistů v praxi : vlk
kdyby Lucie pěla ódy na Fidéla, tak ji budou velebit. Putin je fuj, Fidél je ÁNO. To mi asi ani zdejší eurohujeři nevysvětlí ...

listopad 29, 2016 12:40
To je teda síla, : Mája*
to má Banga,nebo jeho bratr,který je snad skladatel,či co,takový vliv?
Ortelovi zablokovali facebook hned po Slavících.
listopad 29, 2016 13:03
... : doktor
Karel Kryl a nyní Tomáš Orel mi buší na vrata mého srdce,jdu a otevřu.Jsem přece též Čech a vlastenec.
listopad 29, 2016 13:42
Ještě několik vět ke zcela nezvládnutýmu letošnímu Slavíkovi : *NČ*
Ač sám, světem opuštěnej, nešťastnej, nudící se, zlobící se na život, zlobící se na stáří, zlobící se na starý báby že mě chtěj, zlobící se na mladý kočky že mě nechtěj, bych si přecijen dovolil, mít k celý produkci a organizaci Zlatýho slavíka několik zcela zásadních připomínek, k vzniklý situaci, bezprecentně ohrožující samu podstatu naší křehké a nesmírně těžce vydobyté demokracie:

Jak je možný a kdo způsobil, že lidem bylo dovoleno hlasovat podle jejich vlastních názorů?

Jak je možný a kdo způsobil, že T. Ortel byl do soutěže opětovně zahrnut, přestože se po loňsku dal znovu očekávat jeho úspěch?

Jak je možný a kdo způsobil, že v kategorii žen zvítězila Lucie Bílá a ne Věra Bílá?

Jak je možný a kdo způsobil, že nedošlo k automatickýmu desetinásobnýmu zvednutí počtu hlasů pro zástupce menšin?

A nakonec otázka naprosto nejzásadnější:

Jak je vůbec možný a kdo způsobil, že Zlatýho slavíka letos nezískal strýček Brady?

listopad 29, 2016 14:24
Vodpovím ti na toje dětský votázky: : Krakonoš
Způsobily to demokracie a svoboda. Ty dvě věci, který tak nenávidíš. smilies/cheesy.gif
listopad 29, 2016 14:47
Chm, Banga : Lenka1
kdyby tenhle debilní negramotnej morgoš byl bílej, tak by maximálně myl nádobí v hospodě.

Z úspěchu Ortelu mám obrovskou radost a držím jim palce. Nadčasový texty, který jdou na dřeň.
listopad 29, 2016 14:58
Já bych jen doplnil první větu u Krakonoše : toulavej
“který ale rychle ubývá, jak dokazuje zrušenej blog Lucie Provazníkový, kterej jsem taky nenašel. Já jí četl dřív a všechny články bych podepsal jako pravdivý. A když se pravda maže a ruší, stojí ta svoboda projevu jenom na jedný noze. A kde potlačují svobodu projevu, i demokracie je jenom na jedný noze, tedy nestabilní poloha . . . Doufám, že slepá cesta sociálních a socialistických inženýrů brzy skončí a svět se zase navrátí do normálních poměrů. Bylo tomu tak vždycky v každý generaci. Teď to odstartovala Amerika.

díky vlku za odkaz . . .
listopad 29, 2016 15:11
NČ : Míša šíša
Odpověď na tu poslední, naprosto nejzásadnější otázku by mě taky zajímala. Je to skandál.
listopad 29, 2016 15:53
Vlku, : Míša šíša
taky dík za odkaz.
Co na tom textu tak strašně vadilo?? Pravda?
listopad 29, 2016 16:01
Míšo šíšo. Snad ten škandál ještě půjde aspoň trochu napravit : *NČ*
Zlatý míč 2016, Ceny Thálie 2016, auto roku 2016, Česká miss 2017, Muž roku 2017 ... Jen chtít!
listopad 29, 2016 16:26
... : *deeres*
Ten text se znovu objevil na těch hnusných rusofilných Parlamentních listech.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Poblil-se-Banga-Co-jinde-zcenzurovali-Prectete-si-smazany-blog-o-rozruchu-kolem-kapely-Ortel-464857]]http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Poblil-se-Banga-Co-jinde-zcenzurovali-Prectete-si-smazany-blog-o-rozruchu-kolem-kapely-Ortel-464857
A tohle je mimo jiné v diskuzi:
Re: Ojedinělý přístup v prolhané době., Houston Steward Chamberlain, 29. 11. 2016 16:24:08
bangovo manželka - white trash petra - dělá na ýhnus cenzorku.
Reagovat

listopad 29, 2016 16:39
No a ještě k uměleckejm votázkám. : Krakonoš
Zlatej slavík je dávno vyšumělá trapárna, která vo uměleckejch kvalitách "soutěžících" nevypovídá vůbec nic, to už jsou mnohem vobjektivnější všeliký vopovrhovaný talentový soutěže. Zaplať pánbu jak Bílá tak Gott aspoň skutečně uměj zpívat na špičkový úrovni, můžeme se taky dočkat slavice Žižkový a slavíka Ortela. (Zase ke druhýmu funkčnímu vobdobí prvního českýho lidovýho presidenta by se to vlastně náramně hodilo smilies/grin.gif.) Ale když už vznikl ten humbuk a je tu ten článek a pod ním názory, tak za mě:

Ortel dělá ubohý podbízivý srágory, kapela ani frontman neuměj pořádně ani hrát, ani zpívat a jedinej důvod jejich popularity je vyčuraný naskočení na vlnu současný společenský poptávky.
Gipsy.cz naproti tomu dělají dobrou muziku, dobře napsanou, zahranou i zazpívanou. Vejš uvedený vodkazy na perverzní text nesouvisej ani tak s Gipsy.cz, jako s "tvorbou" rapera Marpa, a ten text je samozřejmě hnusnej a na poblití, nevím nic vo tom, že by ho napsal právě Banga. Pochybuju, že by dnes byl Banga na tuhle dost dávnou (cca 10 let) "spolupráci" nějak pyšnej, raperská subkultura bohužel vobsahuje spoustu podobnejch i horších vohavností. Na druhou stranu kde kdo z dnes váženejch, přímo zasloužilejch umělců v mládí spáchal taky pěkný prasárny, a tak Pavol Hammel má už z dob socialistickejch na triku songy jako "Pichni", "Kokotik jarabý" a podobný hrůzy, Jarek Nohavica se zase může pyšnit svou Spartakiádou, a taky je za to dnes nikdo nelynčuje.
Celý tohle se snaží vodvíst pozornost vod faktu, že dav dnes tleská chlapcům, který veřejně na slavnostním večeru pochodujou se symbolem, kterej se podobá znaku SS jako husí vejce kachnímu. A to zase připadá na poblití mně. Atmosféra let desátejch se zase vo něco víc přiblížila atmosféře let třicátejch toho mizernýho minulýho století.

Ale lid to chce, tak to má. A svobodu k tomu. Jedno tihle ortelové možná zase utáhnou šrouby tak, že svobodu bude nutný opět vybojovat, kdo ví. Spánembohem.
listopad 29, 2016 16:44
možná to není ani panu Krakonošovi zřejmé : vlk
ale právě to zakazování, vypínání blogů a kázání cigánů o hnědém nebezpečí ě lidi kaká nejvíce.

Většina lidí na Ortel narazila až loni na Té "o ničem nevypovídající trpárně" a nebýt ČT a lžIDnes, tak o něm pes neštěkne.

Něco o tom hnědém nebezpečí vím, chodím tady přes pár ulic, kde je to hnědé docela fest a vidím, jak to indočeši myslí s tou pravdou a láskou. Syna banda hnědých čechů okradla a zmlátila. Byl soud a smáli se mu do očí.

Tož tak, pak si jednu nedej.
listopad 29, 2016 16:54
vlk mě předběhl : Lenka1
cit. Krakonoše:

že svobodu bude nutný opět vybojovat, kdo ví. Spánembohem.

Souhlasím, už aby to bylo. Tyhle sr.čky, ve kterých žijeme, mají se svobodou společnýho asi tolik, co já s modelkou.
listopad 29, 2016 17:12
A já razím na další šichtu do : Lenka1
naprosto v poho gheta, kde jen trošku občas zloběj. Sem tam vyhoděj policajta z okna, sem tam někoho zmlátěj a zkopou, ale jinak si ti naši utiskovaní spoluobčané prima lidičky.

Mám napáskováno, jak do Glocka, tak osmapadesátky.

Kdyby se něco fakt totálně posralo, tak doufám, že až policajti dojedou, tak mi přivezou další munici. smilies/grin.gif

Já výhrůžky typu "do rána budeš mrtvá, ty bílá mrdko" beru na rozdíl od některých jiných vážně a zařídila jsem se podle toho.

Akorát jsem nestihla koupit spojovací gumičky na zásobníky do 58, tak je mám po dvou slepený provizorně izolepou.


listopad 29, 2016 17:17
Krakonoši, už jsem to jednou udělal v případě bb, : toulavej
teď musím i u tebe – asi bys měl počkat na druhej den, dnes nemáš dobrej úsudek, když napíšeš „ . . . dav dnes tleská chlapcům, který veřejně na slavnostním večeru pochodujou se symbolem, kterej se podobá znaku SS jako husí vejce kachnímu. A to zase připadá na poblití mně . . .“ Tady ti to Eva Svobodová vysvětlí, proč
http://evasvobodova2.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=570146

listopad 29, 2016 18:16
A před spaním ještě úterní chvilka poezie : *NČ*
listopad 29, 2016 18:24
jó ... : vlk
pokud by nám mohli beze zbytku poroučet Bangové, Junckerové a jim podobné odporné kreatury, to by chudinka demokracie chcípla úplně.

Proto dělejme vše proto, aby takové zrůdy dostaly co si zaslouží. Jak říkali svého času soudruzi, kteří jsou jim teď takovým zářným vzorem: "Kdo seje vítr, sklízí bouři!" Mám pocit, že ta bouře už se kvapem blíží.

Krakonoši, zkus popřemýšlet (věřím stále, že máš čím, i když se to poslední dobou vehementně snažíš popřít), co je příčinou a co následkem. Mám takový mlhavý pocit, že v tom máš trochu Große Eintopf.
listopad 29, 2016 18:53
Toulavej, : Krakonoš
já nepotřebuju žádnou Svobodovou na to, abych poznal, co je dobrá muzika a kdo je nácek, sorry. A jinak - já mám nějakej Ortel úplně u p*dele. Doufám, že ještě pořád si smím myslet svoje a říkat svoje. Zdar!
listopad 29, 2016 20:24
vlku, : Krakonoš
používáš slovník právě těch, proti kterejm si myslíš, že stojíš. Vobrovskej bordel v hlavě máš právě ty. Nevím, jestli to děláš s nějakým záměrem, nebo jsi prostě jen užitečnej ... Ale buď tak laskav, nech mě na pokoji a nevnucuj mi svý vidění světa.
Když čtu to tvý vodporný "aby takové zrůdy dostaly co si zaslouží", vzpomenu si třeba na pana faráře Toufara. Takže zaplaťpánbu, že nám zatím neporoučej žádný vlkové, už by se patrně zase zavíralo, nebo rovnou věšelo? Ty mě chceš vo něčem poučovat? Ty, jehož myšlení je prolezlý totalitarismem skrz na skrz? Zkoušíš to marně a děláš to navíc blbě. Pa
listopad 29, 2016 20:37
https://www.youtube.com/watch?v=yFs8U3VxsuM : OLINA
11.zari

Mediální tlak hravě způsobí,
že z těch, co stále zvěrstva páchaj,
udělaj lidi.
Úsudek se ztrácí a vrhá šedej stín,
až pravda vykrvácí,
bude pozdě, už to vím.

Ten, co toužil válku s ropou probudit,
nechal vlastní lid tak sprostě v troskách zahubit.
A tahle divá monstra pak dokonala zášť,
ten, kdo ruce krvavý měl, nosí čistej plášť.

Jména k čemu jsou, snad jenom na hroby,
obrátí se z toho všeho země naruby.

Zase budou lhát,
řídit tenhle svět,
mediální klam kam může spět?
Zase budou lhát,
všichni poddaní
udiveni jsou, kdo tahá nitkami.

A zase budou lhát,
řídit tenhle svět,
mediální klam kam může spět?
A zase budou lhát,
a všichni poddaní
udiveni jsou, kdo tahá nitkami.
listopad 29, 2016 22:23
Medajle Hl. města Prahy za statečnost: : *NČ*
Náměstkyně primátorky Prahy, Petra Kolínská:

"Hudebník Radek Banga za své statečné vystoupení proti nenávistné muzice dnes čelí výhrůžkám a zastrašování.
Nejen proto jsem jej dnes navrhla na udělení Ceny hlavního města Prahy. Jsem přesvědčena, že si jí dnes zaslouží tak jak málokdo."
====================================================
Vidím, že moje včerejší rozhořčený otázky (ve 14:24; jak je možný a kdo způsobil...) začínají přinášet první ovoce.
listopad 30, 2016 05:52
NČ, : Míša šíša
tomu nevěřim... to snad není možný. Řekni, že si děláš srandu.
listopad 30, 2016 06:22
Opět perfektní Větvička : Míša šíša
listopad 30, 2016 06:34
Míšo, třeba tady, v druhý půlce článku: : *NČ*
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/433932/pred-bilym-buranstvim-nas-chrani-romske-elity-dekuje-bangovi-za-ortel-lidovec.html
======================================================= ========
Ještě před hodinou to bylo na i-dnes.cz mezi nejnovějšíma zprávama. Teď jsem to tam hledal znova, už nenašel. (třeba ale hledám blbě).
listopad 30, 2016 06:44
Tak tady to je, co jsem ráno četl. : *NČ*
listopad 30, 2016 07:02
Dík : Míša šíša
Dovolím si lehce parafrázovat Standu Bernarda: Svět se zbláznil. Držme se!

listopad 30, 2016 07:12
děkuji za odpověď : vlk
další krásná ukázka uražené totalitní ješitnosti :-)

Jen jestli ten pan farář Toufar nebyl právě pro takové jako jsi ty ten nepohodlný nácek a proto byl zlikvidován. Taky ho pak vláčely bahnem v tisku a televizi, celá kulturní fronta se otřásala odporem, před jeho osobností a žádali by jeho smrt, kdyby už po ní nebyl. Jak podobné s dneškem!
listopad 30, 2016 07:23
Sem Míšo konečně kouk i na Větvičku. Rozumný. Dík. : *NČ*
Koleduje si o bloknutí. Novej Chovancuv cenzurní odbor na MV se jistě už brzy zkonzoliduje a pak už to pojede ancvaj.
"Je proti nám, kdo není s námi. A jediný byť vlas to byl ... "
listopad 30, 2016 07:51
Popravdě, nečekala jsem, že se Ortel letos vůbec umístí. Fakt že ano, a na druhém místě jak ve skupinách, tak v : Myška
mužské kategorii, byl příjemným překvapením. Slavík už dávno není o tom, kdo umí líp zpívat, ale o popularitě a o tom, kdo má víc fanoušků ochotných hlasovat. Kdyby to bylo jen o zpěvu, mnozí, hlavně v kategorii skupiny, co se dlouhodobě umisťují na předních místech, by na takové umístění nemohli ani pomyslet.
Všechen ten humbuk kolem Ortelu, teatrální opouštění sálu hvězdičkami x-té kategorie, netleskání na protest, prohlášení rádobyumělce Bangy (kdo to vlastně je? podle textů jeho písní, co kolují internetem, nejspíš deviantní prasák), a další, mají a budou mít za následek jediné - že se Ortel dostal a dostane do povědomí lidí, kteří by jinak o jeho existenci neměli ani tušení a jeho písničky si nepustili. Teď ze zvědavosti ano.
Ortel občas poslouchám, stejně jako Orlík... (vzpomínáte na aféru s Orlíkem?)
listopad 30, 2016 08:31
Není to můj šálek čaje, : Míša šíša
takže neposlouchám ani Ortel, ani Orlík. Ale na aféru s Orlíkem si pamatuju.
listopad 30, 2016 08:52
Naposledy jsem do Zlatýho slavíka hlasoval asi před 50ti lety pro Waldu : *NČ*
To se tehdá posílalo, myslim, do Mladýho Světa. Od tý doby jsem nehlasoval už nikdy.

Ortel ani T. Ortela jsem v životě neslyšel a určitě vyhledávat nebudu, nevěřim, že bych našel zalíbení. Taky vůbec netušim, jak se teď do Slavíka hlasuje a absolutně mě to nezajímá!

Ale!!!!! Jestli jestli mi za rok zubatá dovolí, jestli ještě Slavík nebude zrušenej, a jestli ještě nebude zrušenej Ortel, určitě si způsob hlasování zjistim a Ortel má muj hlas stopro jistej. A myslim, že nejsem sám, kdo to takhle má. Proto už jsem někde vejš poznamenal, že T. Ortel by měl cikána odměnit za bezplatnou reklamu.
listopad 30, 2016 09:19
Krakonoši, odhoď svoji ješitnost, jestli to ještě umíš. : toulavej
A začni zas rozumně. O muzice jsem nepsal vůbec nic! Nic jsem od Ortelu nikdy neslyšel, nezajímá mě, neposuzuju jeho muziku, texty. Ani paní Svobodová, možná sis nevšiml. Ta se vyjadřovala k symbolům lebky s hnáty, kdy je kdo v historii používal a dokládala, že stejné symboly, jako měl na oblečení Ortel – já to neviděl, tolik času už nemám, abych ho ztrácel tak nepodstatnými věcmi - byly použity i v minulosti a nikoho by nenapadlo např. obvinit Piráty z Karibiku z propagace nacismu, jako to účelově dělají dnes někteří „aktivisté“ a ty s nimi dokonce souhlasíš, což je fakt politováníhodný vzhledem k tvýmu rozhledu a inteligenci. NIKDO ti nepředepisuje, co si máš, můžeš nebo nesmíš myslet! NIKDO tady. A že má většina ostatních v tomhle případě úplně opačnej názor, než ty, by možná stálo za zamyšlení, PROČ. To, že jsi nepoznal, k čemu se paní Svobodová vyjadřuje, je fakt na zamyšlení . . . jestli ti to tedy tvoje ješitnost dovolí, to musíš vědět jenom ty.
listopad 30, 2016 10:16
No, toulavej, : Krakonoš
vona si tady taky většina myslí, že Rusko zabralo Krym právem a že je to poslední evropská bašta demokracie a svobody. Ty evidentně posuzuješ správnost názoru většiny jenom jediným měřítkem - jestli se náhodou shoduje s názorem tvým. A když ano, je to názor správnej a kdo myslí jinak, tomu začneš manipulativně vnucovat (to se dělá tak, že se začne apelovat na něčí inteligenci a rozhled), že pokud nezmění názor, je nejspíš blbej (unavenej, nemá zrovna den a podobný bláboly). Hele, tohle zkoušej na nějaký dorostenky, tam to třeba funguje, ale já už jsem na podobný triky moc starej. Smiř se s tim, že s tebou ani tou tvou většinou nesouhlasim. Snad ti to nezkazí den. smilies/wink.gif
listopad 30, 2016 10:55
Krakonoši, nemám potřebu s někým manipulovat. Nic jsi nepochopil. : toulavej
Píšu, co si myslím a nijak se ti nepodbízím, nemám k tomu žádnej důvod, nic od tebe nepotřebuju, jsem na to už dost starej a není to mým zvykem. Nezáleží mi na tvým názoru na mě ani na cokoliv jinýho. Takže tě ani o ničem nepřesvědčuju, jestli máš ten pocit. Ani to nemám zapotřebí, nekamarádíme spolu. Jsou tu tací, co bych to o nich, že jsou inteligentní a mají rozhled, nikdy nenapsal, jen konstatuju, jak tě vidím.

Většinovej názor nemusí být nutně správnej, ale je dobrý se zamyslet, proč na stejnou věc má většina stejnej názor.

Pokud jde o zabrání Krymu Ruskem, že s tím tady většina souhlasí, to jsi si zřejmě spletl web, nic takovýho jsem tu nečetl. Ani nevím, kdo by tu většinu tady s tímhle názorem měl tvořit.

Pokud píšu někomu, že nemá den, pak proto, že jeho názory respektuju a proto nechci napsat, že ty jeho momentální ale považuju podle mýho subjektivního názoru za hloupý, protože ho respektuju. Zřejmě se neshodneme na víc věcech, než je EU. Nevím, snad se s tím naučím žít . . .
listopad 30, 2016 11:47
Souhlasím s Krakonošem : JanaJ.
v názoru na Ortela a Banga. Písničku od Ortela jsem nebyla schopná poslouchat ani minutu, podle mě to co provozují není ani muzika ani zpěv.
Gipsy.cz umí hrát i zpívat.
K vulgárním textům Banga napsal:
Frontman skupiny Gipsy.cz uznává, že tato dílka jsou přes čáru. „Abych věci uvedl na pravou míru – bylo mi 19 let a dělal jsem výhradně hip-hop. Každý má holt kostlivce ve skříni a toto je ten můj. Dnes je mi ovšem skoro 35 let. Bavíme se tedy o textech, jenž jsou 15 let staré. Už nejsem ten pubertální frajírek, který neřeší důsledky své tvorby, to je dávno pryč. A i když tato má tvorba byla NAPROSTOU RECESÍ, čili nebyla myšlena NIKDY vážně, určitě na to nejsem pyšný," přiznal prostřednictvím své facebookové stránky.
S čistým svědomím prý ale také může prohlásit, že s těmito sprostými songy nikdy veřejně nevystupoval. „V roce 2004 jsem založil skupinu Gipsy.cz a od té doby se má tvorba ubrala úplně jiným směrem. Vulgarismus není známkou jakéhokoliv frajerství, to už vím dávno. V žádném případě tedy není možné dávat do souvislosti tvorbu Gipsy.cz, či mé prevence s těmito vulgárními nahrávkami. Pokud ovšem tyto 15 let staré texty ještě dnes někoho pohoršují, samozřejmě se omlouvám a mrzí mě to. Každý byl ale v pubertě a je to prostě věk, kdy děláte hlouposti," říká o svých textech i videích, které jsou dostupné na YouTube.
Zdroj: eurozpravy.cz


Zdroj: http://domaci.eurozpravy.cz/spolecnost/175569-banga-prekvapil-na-facebooku-se-verejne-omluvil-za-nektera-sva-slova-a-byl-navrzen-na-cenu/
listopad 30, 2016 12:18
z vtipovníku: : Nona
Radek Banga obdrží zítra cenu Primátora města Prahy a bude Krnáčovou nominován na státní vyznamenání. Přidalo se i Brno a bude mu darován symbolický klíč od města a prestižní cena vězení hradu Špilberk. Masarykova univerzita v Brně mu udělila navíc ještě čestný titul Profesor literatury. Banga zároveň ohlásil svoji kandidaturu na prezidenta a požádal o amnestii pro 7 členů své rodiny, co sedí v současnosti na Borech.. Po prezidentovi budou poslanci TOP a ČSSD a Ano, žádat udělení řádu práce Bangovi, za jeho převratnou činnost v oblasti hudby. Sociální úřad zároveň navrhnul prošetřit , proč Banga bere sociální dávky na bydlení a dávky v nouzi a proč má zapsané svoje 3 sestry jako své děti.

listopad 30, 2016 13:41
kdyby byl banga tak uzasnej a oblibenej : OLINA
tak by nebyl ve Slaviku nekde na 35 miste. Jo ale dela to kluk dobre.Jak by se jinak o nem podradnem zpevakovi svet dovedel? Drtinova, ktera skace oponentum do reci a na nikom nenecha nit suchou se z nej malem pocurala, poslouchlala ho jako svate zjeveni, ani jedina namitka,
Drtinova jak vime, je placena panem Sorozem, Jasne uz vidim ten rev....dukaz, dukaz...
ale cetla jsem to v mediich i kdyz priznavam ze to nebylo na e-desu. Dokonce ani ne ve verejnopravnim tisku. Takze si asi zaslouzila tech par jidasu navic.
Ortelovi je vycitano,ze kdysi byl v nejake divne skupine a dodnes je prej nacek. Prezident se jednou necitil jisty na nohou a je dodnes alkoholik. Banga se omluvil a uz neni sprostak.Ale ty jeho texty....tam mladi opravdu omluvou neni. Myslim dokonce ze zeny tak bere dodnes. Jo uz to nevykrikuje. Aspon to. Ortel ui nebere servitky a rika veci naplno a tvrde. Mluvi hlasem lidu. A proto byl na druhem miste. A to presto, ze ho neuslysite v radiu ani v televizi, ale rozvirene afery kolem nej mu ziskavaji vic a vic hlasu. Takze Bango dobry. Treba to diky vam narok vytahenme i na zlato!
listopad 30, 2016 13:55
BTW : vlk
Provazníkovou zrušil Patrik Banga, povedený bráška "zpívajícího" Radečka Bangy.

Aneb demokracii si rozvracet nedáme!!!

Být sprostý jak nejhorší s--ně je v pořádku, stačí se omluvit a je čistý jako lilie, ale říct svůj názor v mezích použitelné slušnosti je nepřijatelné. Pěkný dvojí metr. Je alespoň jasné, kdo to jak s tou pravdou a láskou myslí.

Jen tak dál kazatelé pití vody, zchlastaní pod obraz.
listopad 30, 2016 14:26
... : *deeres*
Tak to prý složil z mladické nerozvážnosti v devatenácti? Tak tady už mu bylo 35 let. Úplně ten samý slovník.
https://www.youtube.com/watch?v=LlB-ZtDqTGc&feature=youtu.be
listopad 30, 2016 18:20
deeres : OLINA
excelent! Takze zadna mladicka nerozvaznost ale sprostak porad. Zamrzelo mne ale ze s nim zpival v jedne pisnicce Karel Gott, i kdyz v slusne.
listopad 30, 2016 19:50
... : Mikin1
No, z hrdinstvi ten pan podeziran byt nemuze, otvirat hubu si v demokracii muze dovolit kazdej. Pokud zacne opadat zajem, muze si hoch verejne zahajlovat, dostane podminku a bude z neho v ocich jeho obdivovatelu konecne i ten hrdina.
Po hudebni strance je Ortel asi takovy genius jako duo Eva a Vasek, akorat ze si jako tema k podbizeni nevybral hudebni kyc, ale politiku. V tom si je zcela rovny s Tomio Okamurou, vcera politickou mrtvolou vykopnutou z vlastni strany, dnes hrdinnym tribunem vseho Slovanstva.
Kdyz slysim reci o tom, ze "rika veci naplno, tvrde a mluvi hlasem lidu", vybavi se me ten urvanej Rakusak s fouskem jako Charlie Chaplin.
:-
prosinec 01, 2016 19:26
. : Míša šíša
Tak to je pecka!
prosinec 02, 2016 11:07
Jo, Míšo. Pecka. : *NČ*
V tomhle státě, s tímhle premiérem, už je možný úplně všechno.
Zrovna teď jede v televizi nějaká reklama, kde se děti podle skládání kostek učej určovat, kdo je máma a kdo táta. Je potřeba se učit, se učit, se učit, aby si nepletly Jardu s Karlem.
prosinec 02, 2016 11:45
*NČ* 10:15 : mamča
Článek nic moc, (už jsme zvyklí na ledacos), ale ty komentáře pod ním ! smilies/cheesy.gif
prosinec 02, 2016 12:12
Tak on je Banga jen zatím nepochopenej Komenský??? : Eva
To je teda dílo!
Bych to vydala jako slabikáře!
prosinec 02, 2016 12:16
Originalni clanek : Mikin1
pro ty, kteri nejsou lini myslet, kteri si radeji udelaji vlastni nazor a nemusi mit vsechno predzvykane od polomozku z Parlamentnich listu.

http://archiv.ihned.cz/c1-65540830-radek-banga-gipsy-profil
prosinec 02, 2016 12:24
Docela legrace - tatínek Slovák, maminka Slověna = potomek Čech? : Myška
Tatínek býk, maminka kráva = potomek kůň?
To jen pro odlehčení parafráze na kolující vtip na netu.

Nikdo, kdo zpívá takové texty jako Banga, nemůže být výchovným vzorem, leda v negativním slova smyslu.
prosinec 02, 2016 12:40
Ha! : Míša šíša
Máme tu nový výchovný model = mr*at. Teď teda nevím, jestli mr*at někoho nebo mr*at na všechno.

Takže pokud Zeman vyslovil název Pussy Riot v češtině, nebyl to buran a sprosťák, jak se nás mnozí snažili přesvědčit. To on nás vlastně učil anglicky. Myslím tedy, že stejně jako Banga splňuje roli pozitivního vzoru. smilies/grin.gif
prosinec 02, 2016 13:05
Některý výlety : Míša šíša
... jsou strašně krátký.
prosinec 02, 2016 13:08
Miso, siso : Mikin1
udelej si klidne vylet delsi. smilies/smiley.gif
Co se tyce tve zminky o vyroku pana prezidenta, zajiste se mnou budes souhlasit v tom, ze by se tento nejvyssi statni cinitel mel chovat alespon o neco lepe nez cikansky rapper.
Pardon - abych uzil vyrazu v zivote tolik uspesne slecny Lenky: "debilni negramotnej morgoš".
prosinec 02, 2016 17:38
V tomhle případě se, Míšo, k výletu nebudu vyjadřovat. : *NČ*
Je mi uplně upr*ele!
prosinec 02, 2016 17:50
Že jo, Míšo? : Lenka1
Taky si říkám. Hele, složíme se mu na one-way ticket na Antarktidu. Uvažovala jsem i o Amazonii, ale radši ne, na ty lidožrouty už dneska není takovej spoleh.
prosinec 02, 2016 18:04
A taky, chudáci lidožrouti. Proč mají vyžrat uplně všechno? : *NČ*
.
prosinec 02, 2016 18:11
Enčo, : Lenka1
myslíš, že by jim nechutnal? To by ovšem byla prekérka.
prosinec 02, 2016 18:12
Myslíš, že ani polívka z pytlíku? : *NČ*
.
prosinec 02, 2016 18:47
Neracte si vazeni delat skodu. : Mikin1
Ja cestovani miluju a muzu si to narozdil od vas kazdy rok dovolit. Tuhle zimu to bude po Rakouskych Alpach a Cesku i Thajsko a Etiopie.
Ale kdyby nekdo z vas mel zajem o letenku do zeme zaslibene, rad vam tu jednosmernou do Severni Koreje nebo na Ostrovy Rijnove revoluce (to je na sever od Sibire) koupim.
Nejprijemnejsi je udajne zimni pobyt na plazich ostrova Bolshevik.
smilies/wink.gif
prosinec 02, 2016 18:49
Velmi vtipný. Až mi z toho zaskočil drobek : *NČ*
Fakt ti to stojí zato, denně přesvědčovat o svý nedostatečnosti všechny, kteří už to dávno vědí?
prosinec 02, 2016 19:00
At ti da nekdo herdu do zad, NČ : Mikin1
S tou nabidkou to ale myslim vazne.
Vas ostrov opravdu existuje a dokonce je tam snad i letiste. I kdyz pravda opustene... Tady mas prospekt cestovni kancelare, ktery ti Lenka ktera chodila do anglictiny jiste rada prelozi.
Vrchol sezony je pry po Novem roce.
http://www.digplanet.com/wiki/Ostrov_Bolshevik_(air_base)
prosinec 02, 2016 19:08
Praktický ukázky pro mládež : *NČ*
hodlá Bango provádět výhradně na lavičkách V. Havla, na počest Velkýho Dramatika.
prosinec 02, 2016 19:45
Muj nazor je ten, : Mikin1
ze by lidi kteri (casto pravem) nadavaji na line cikany meli v pripade kluka ktery diky sve pili a talentu neceho dosahl v prvni rade smeknout klobouk.
Zavist nic nevyresi.
prosinec 02, 2016 23:05
Mikin1 : mamča
Kdybych nevěděla, že oplýváš zvláštním způsobem humoru, tak bych si musela myslet, že jsi blb. smilies/grin.gif
prosinec 03, 2016 07:13
Ale stejně, : Krakonoš
že se i božskej Karel spustí s pražskou kavárnou, kdo by to byl řekl? Aby se jednou nemusel vomlouvat národu a podepisovat nějakou antibangu.... smilies/grin.gif
prosinec 03, 2016 08:30
Pro ty, co si myslí, že Putin může Evropě pomoct proti islámu - : Myška
prosinec 03, 2016 23:11
To ze rekl : Mikin1
svaty Vladimir Vladimirovic, jasne slunecko a vsim lidem milovany Car veskere Rusi? smilies/shocked.gif
prosinec 04, 2016 13:35
Se divim, : Krakonoš
že na to ještě neupozornil Svobodnej vysílač, že je Vladimirovič sluníčkář a ještě k tomu vovládanej iluminátama. Že by to jediný svobodný rádio na celý planetě podlehlo nějaký cenzůře? Nechce se mi věřit, že by pan Kapal, druhej to Havlíček Borovskej, popisoval realitu nějak selektivně a s jednostranným pohledem, to mi k němu prostě nesedí. smilies/cry.gif
prosinec 04, 2016 18:56
Krakonosi, : Mikin1
vzpomnel jsem si na tve nedavne svedectvi o tom, jak jsi videl chemtrails primo nad Ruskem, dal jsem to vsechno dohromady a napadla me hrozna myslenka:
Vladimir Vladimirovic je nejen slunickar ovladanej iluminatama, ale i zednar, sionista, dobroser, havloid, kavarnik, clen Muslimskeho brarstva a loutka ovladana za Sorosovy penize samotnym Bilderbergem.
Pokud to pan Kapal ze Svobodneho vysilace nevi, je nejvyssi cas ho na to upozornit.
prosinec 04, 2016 20:54
Asi : Krakonoš
mu budu muset napsat. smilies/grin.gif smilies/wink.gif
prosinec 04, 2016 23:35
... : Mikin1
http://svobodneforum.cz/video-hajlovani-a-hole-lebky-klusakuv-dokument-ukazuje-co-jsou-zac-fanousci-ortelu/
Jiste, lze namitnout ze Ortel za sve fanousky nemuze. Ale na koncertech kapel ktere nepouzivaji nacisticke symboly hajlovani neuslysite......
prosinec 06, 2016 08:12
Zrovna jsem vymyslel geniální text písně : *NČ*
kterej by mi mohl zaručit nejméně klíč od Prahy. A kdo ví - třeba i medajli Za hrdinství.
Dávám sem jen první sloku na ukázku a vzhledem ke kudlímu kodexu vyhvězdovávám nevhodný slova. Takže:

Ty jsi ***** ***** *****,
já chci ******* ****** , *****.
Budeš ****** ******* ******,
******* ****** ******.

Melodicky a harmonicky mi to vychází na tzv. "houpačku": C, Ami, Dmi, G7; refr. pak Dmi, A7 ... atd.
No, myslim, že bych mohl prorazit.
prosinec 06, 2016 12:39
NČ, : *deeres*
dost dobrý,z toho bude Krnáčová nadšená víc, než z pandy, Bradyho a Gay pride dohromady.
prosinec 06, 2016 17:57
Dík Deer. : *NČ*
A co mě těší nejvíc, že sis jistě povšimla toho výchovnýho podtextu.
prosinec 06, 2016 19:13
Jejda..... : Mikin1
NČ zacal konecne psat slusne. A pak ze se neda stary pes naucit novym kouskum.....
Jen ta nenavist k prvnimu ceskemu prezidentovi i staremu panovi ktery prezil holocaust kdyby mohla nejak pominout. :-
prosinec 06, 2016 23:36
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]