O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LESK A BÍDA TELEVIZNÍ ZÁBAVY PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 06 říjen 2016
Výsledek obrázku pro cirkus humbertoV neděli (minulou) jsem viděl po jednom dílu ze dvou seriálů: dopoledne Cirkus Humberto, večer Doktor Martin. Větší kontrasty si nedovedu představit. Ráno dokonalé dílo geniálních tvůrců (skvělé i po těch letech), vycházející z kvalitní klasické předlohy, umocněné výborným scénářem, brilantními projevy každého z herců vedených vynikajícím režisérem, s nádhernou kamerou a nezapomenutelnou hudbou.

 

 

 

 

 

 

       Večer pravý opak toho všeho. Nabyl jsem dojmu, že televize zkouší, co ještě z propasti zoufalé ubohosti diváci snesou. Abych nehodnotil snad povrchně, vytrpěl jsem ještě celý tento díl o svatbě nesvatbě až do konce. Naprosto neskutečná snůška psychopatů, jejich neuvěřitelného jednání, hrůzostrašná splácanina všech nemožných nehod a závěrem shoda protagonistů, že se neshodnou.

 

 

 

Výsledek obrázku pro doc Martin anglický seriál

 

 

 

Věřte, že velmi nemám rád používání vulgárních termínů, ale pro charakteristiku tohoto produktu mne napadá jediné přiléhavé slovo: sračka.  Tam snad není jediný normální člověk, počínaje titulní rolí (pan Donutil musí být ve veliké finanční nouzi, že absolutně ztratil soudnost), nekonče oním farářem, který má všechny pro faráře kontraindikované vlastnosti. Medicinské a psychologické nesmysly, etické lapsy, s nimiž by takovýto člověk byl vyhozen při studiu už z interní propedeutiky, hrubost, bezohlednost, neschopnost komunikace - prostě něco nepředstavitelného.

 

Spadlý stan za naprostého bezvětří, rvačka dvou - jak se předkládá k věření - vysokoškolsky vzdělaných intelektuálů o flašku - to skutečně přesahuje hranice i té nejnenáročnější tolerance. To by neobstálo ani jako parodie na ubohé klišé.

 

Už jsem čekal jen, že ten krásný kostelík shoří, vesnici přepadnou teroristé a postřílejí všechny, s výjimkou dvou hlavních  svatebčanů, kteří pak  budou dalších 72 dílů nerušeně přemítat, jestli se k sobě hodí, nebo by spolu šťastni nebyli, přestože se tak milují.

Potěš nás pánbůh, jestli tyto dva seriály jsou svědectvím trendu kvality naší společnosti!
 
JIŘÍ KUTINA


 - - - - - - -

Pozn. red.: Je k nevíře, že tento seriál, původně anglický, a podle mého osobního dojmu naprosto úžasný, byl "přetočen" už v tolika zemích... Například "Doc Martin" ve Francii, "doktor Mateo" ve Španělsku, "Doktor Martin" v Německu a Rakousku a "Dokter Tinus" v Holandsku. K dispozici je také řecký remake seriálu s názvem "Kliniki Periptosi."

A nyní se přidala i Česká republika :-)))

 

 

 

Komentáře (53)add feed
... : mia I
už jsem si kolikrát říkala, že dám do hádanek Rozeznáte, poznáte , najdete jméno režiséra Františka Filipa, pod jehož režijním vedením vznikly opravdové majstrštyky TV tvorby mj. i v úvodu zmiňovaný seriál Cirkus Humberto. Teď dávali v TV třeba Lístek do památníku, na takové skvosty se člověk rád podívá. Navíc spoustu těhle starších kousků podkresluje nezapomenutelná hudba Zdeňka Lišky. I když za minulého režimu vzniklo plno srágor poplatných době, vznikla i skvosty jako F. L . Věk , Zlá krev, však jsme to tu už jednou s Iriskou probíraly.

Co se týče nové tvorby neznám prakticky opravdu nic, jak z ČT, tak z Novy, nesleduji současnou seriálovou tvorbu . Vybírám si dokumenty na dvojce, dokumenty na Primě, plus vědomostní soutěže a občas shlédnu něco z CS filmu, to je předplacený kanál, kde běží výhradně československé filmy. Teď to byl třeba film režiséra Františka Čápa Muži bez křídel z r. 1946. Poměrně napínavý válečný děj, málo známá herečka Pavla Vrbenská, Eduard Linkers, Ladislav Herbert Struna , mladičká Jiřina Petrovická, Gustav Nezval. Výborné jsou i slovenské seriály, na které už trochu sedl prach, Červené víno, Tisícročná včela, teď třeba aktuálně Alžbetin dvor režiséra Andreje Lettricha.

Jinak doba se změnila, to je jisté. My jsme se jako děti těšily na seriál Záhadu hlavolamu, na televizní Vlaštovku s Olgou Čuříkovou, na Bellu a Sebastiána, sledování televize bylo pro nás tak trochu svátkem, odměnou po škole a domácích povinnostech. Dnes jsou jak děti, tak dospělí, zahlceni množstvím nabídky a je jasné, že kvalita v takovém objemu produkce jde dolů. Co mi štve , je reklama. Kdysi padl od Novy slib, že české filmy nebudou přerušovány reklamou a brzy se nad tímhle slibem zavřela voda. Takže pak si člověk raději vytvoří zábavu sám. smilies/wink.gif

Určitě je televizní zábava i věc financí. Natočit nízkorozpočtovou sr..ku nestojí až tolik peněz a nedá tolik práce jako natočit nákladné výpravné seriály jako byl Cirkus Humberto. Vždyť už jen třeba samotné kostýmy, množství komparsu, přesuny štábu na různá natáčecí místa, to všechno byly už tehdy velké finance, což teprve dnes. A to jsem vůbec nepočítala jiné položky, třeba honoráře herců. Režisér Vorlíček někde vzpomínal, jak točili Popelku v okolí Železné Rudy. Zázemí starý autobus, pár lidí okolo, Libuška šafránková ujídala z ešusu polévku... Dnes když vidíte nekonečné závěrečné titulky, to je kvantum lidí, co se podílí na výrobě filmu nebo Tv tvorby, ti všichni dostanou plat, prostě úplně jiná cenová relace. Takže tak.
říjen 06, 2016 07:28
Ať si každej točí, co chce. ALE ZA SVÝ !!!! : *NČ*
Tahle ČT může točit kdejakou s*ačku jen díky tomu, že ročně zcela automaticky dostává 7 mld. Kč., a to i od lidí, které už by ani nenapadlo, se na ni koukat! To je ta největší sprosťárna.
Reklamou by se čt neuživila, protože zadavatelé mají dobře zjištěno, na jaký pořady lidi koukají.
A nejde jen o čt samotnou, ale i o bandu "umělců", kteří v pořadech účinkují, zatímco na privátních kanálech by neměli šanci.
Co se týče "umělce" Donutila, stačilo mi pár ukázek z jím čtené pohádky O Sněhurce ("...Sněhurka byla krásná, ale měla velkou vadu, byla příliš bílá. Pak přišel černý princ, obohatil ji a měli spolu krásné hnědé děti..."). Jestliže se někdo, kdokoliv, uvolí, se na něčem takovym podílet, přidat k tomu svoje jméno, tak to u mě už navždycky bude jen obyčejná ku**a, která jde za prachy s každym, kdo zaplatí. Inu, komediant.
říjen 06, 2016 08:01
... : Sandra
Aniž bych chtěla nějak narušovat atmosféru lkaní nad tím, jak to dřív bylo prima a dnes to stojí za oo,tak bych jenom chtěla upozornit na to, že i dřív se bezesporu točily sra*ky,akorát je už dnes nikdo nevysílá. A i dnes vznikají krásné věci, které jsou nadčasové....akorát když si člověk pustí Doktora Martina, tak se nemůže divit. Chce to jít po kvalitě a neposuzovat celou produkci podle náhodně shlédnutého odpadu.
říjen 06, 2016 08:15
Sandro : mia I
nevím jakou atmosféru lkaní máš na mysli. Za sebe můžu říct, že nelkám. Hned v prvním odstavci píši, že se točily i srágory poplatné době. Tolik na vysvětlenou.

A samozřejmě tu máme na zábavu plno nestárnoucích českých komedií, které člověk může vidět xkrát a mne osobně potěší a rozesmějí pokaždé mj. třeba Pelíšky, Vratné lahve. A v neposlední řadě nejsem člověk, který by si neuměl zábavu pro sebe,. potažmo i druhé, vytvořit sám. Teď jsem byla na skvělé cestovatelské přednášce, což není klasická zábava, ale sešlo se plno lidí a vydrželi jsme poslouchat 3,5 hodiny, dotazů plno. Tuhle přednášku jsem sice neorganizovala, ale už mám v plánu na zimu pár jmen lidí, které chci oslovit . Mj. i jeden režisér, který tu chalupaří.
říjen 06, 2016 08:29
Sandro: "A i dnes vznikají krásné věci, které jsou nadčasové...." : *NČ*
Můžeš, prosím, uvést pár příkladů? Já už ČT prakticky vůbec nezapínám, takže nevím. Dík.
říjen 06, 2016 08:50
... : Sandra
Mio, já myslela spíš ten článek. Autor viděl jeden díl starého pěkného seriálu a jeden díl současného odpadu a vyvozuje z toho závěry. Psal by to samé, kdyby místo Cirkusu Humberto běžela třeba Žena za pultem? (Tu zrovna znám, protože jí reprízovali a už jen to, že ji pouštěli znovu znamená, že i ta patřila k tomu lepšímu, co se tehdy dávalo.)

NČ, nevím jaký máš rád žánr, my třeba s manželem rádi koukáme na kriminálky a hrozně se nám líbily obě série Případů 1. oddělení a teď v pondělí běží Rapl, to má takovou severskou atmosféru a taky mi to přijde dobré.
říjen 06, 2016 08:59
Sandro : mia I
jinak sr..y točili i režiséři, do kterých bys to možná ani neřekla. Příkladem může být režisér Jiří Menzel. Když chtěl tvořit, udělal v sedmdesátých letech úlitbu režimu a natočil film Kdo hledá zlaté dno z prostředí stavby přehrady s Janem Hrušínským v hlavní roli. Jako děti jsme někdy v osmé třídě museli v kině film povinně shlédnout, polovinu filmu hučí nákladní tatry. Nekritizuji, nezazlívám, nehodnotím jeho počin, jen vysvětluji, jak to někdy s těmi sr..mi chodilo. Podobně na tom byl třeba Otakar Vávra. Ono to nebylo jednoduché. Třeba pan Rudolf Hrušínský měl distanc mnoho let, mstili se mu i na dětech a v r. 1976 stálo režiséra Františka Vláčila mnoho úsilí, aby ho prosadil do hlavní role ve filmu Dým bramborové natě. Takže byli umělci , kteří sra..y vytvářeli prvoplánovaně a z přesvědčení a ti, kteří v nich účinkovali a tvořili je se sebezapřením.
říjen 06, 2016 09:08
... : Sandra
Však já si myslím, že v každé době vzniknou věci povedené a věci pitomé, které zmizí na propadlišti dějin. My třeba tuhle koukali na Policii Modrava- a to dokonce na dva díly, protože ten první byl tak brutálně chabý, že jsme si říkali, že to musel být nějaký omyl, že takhle pitomá nemůže být celá série. A ono jo. Akorát ten závěr, který jsme si z toho udělali byl "to byla ale blbost koukat na tuhle kravinu", ne "ta dnešní společnost je teda ale nekvalitní."
říjen 06, 2016 09:22
nehodnotim, nedivám se : vlk
Co je asi hlavní příčinou toho,že se takové hnusy produkují a prezentují:

ČT je stale jen a pořád spolkem kamaradíčků, kteří si přihravaji z toho obrovského balíku, na který jim platíme jednak přímo jednak nepřímo. Kdysi do toho chtěl hodit vidle Hodač a byla z toho spacaková revoluce. Ta banda tam je zakopaná a opevněná a zatim nikdo nepřišel na to, jak ji z tama vystrnadit.
říjen 06, 2016 09:23
To se Sandro přiznám, že kriminálky tvořený čt už nesleduju : *NČ*
Jistě jsem jich pár viděl, ani už nevím, co to bylo. Přišly mi zdlouhavý, jakoby režijně nezvládnutý, spíš takový rádoby psychologický sondy (dlouhý pohledy do tváří, prolínání krajin do děje, dialogy bez spádu, nevyvážená hudba...).
Ale jo. Tak na Rapla v pondělí schválně mrknu (taky když už si za to musim platit, žejo). Dík.
říjen 06, 2016 09:23
Sandro : mia I
ty detektivky na ČT nesleduji. Tak mrknu. Policii Modrava jsem párkrát shlédla kvůli tomu jestli poznám natáčecí místa a nebylo to úplně špatný. Jestli nadčasové? nevím.


říjen 06, 2016 09:28
Vlku. Jak tu bandu z tama vystrnadit ? : *NČ*
To by musela Rada. A Rada je dosazená parlamentem. Takže by se muselo začít od Parlamentu. Čili, vpodstatě věc neřešitelná.
říjen 06, 2016 09:29
Přidávám se k Sandře : Míša šíša
Případy 1.oddělení byly bravurní. Vše perfektní - scénář, režie, herecké výkony... Všechno bylo uvěřitelné, jak celkové příběhy, tak dialogy, nic nevyznívalo strojeně a přehnaně. Pro mě byl každý díl zážitek. Když měla jít druhá řada, tak jsem se hodně bála, jak to dopadne. Ale i druhá série byla skvělá. Jinak tedy žádné kriminální či detektivní seriály nesluduju, pokaždé po shlédnutí prvního dílu zjistím, že na druhý se už prostě nepodívám.
Bohužel Případy 1.oddělení a seriál Čtvrtá hvězda je to jediné, co se mi za posledních cca 20 let ze seriálové produkce ČT líbilo.
říjen 06, 2016 09:38
A co takhle F..L. Věk? Nebo Sňatky z rozumu? Nebo Byl jednou jeden dům? : *NČ*
Pro mě to je přímo Mana Nebeská.
říjen 06, 2016 09:54
... : Sandra
Taková normální rodinka (ta původní) byla taky dobrásmilies/smiley.gif
říjen 06, 2016 09:59
NČ, Sandro, : Míša šíša
ano, to co oba zmiňujete, to byly přímo lahůdky. Článek pojednává o novodobé produkci, která je k zblití pozvracení, s ojedinělými výjimkami - viz to zmíněné 1.odd. Většinou se však jedná o sračky, jak už uvedl sám autor článku (a jak nebylo šéfredaktorkou cenzurováno, tudíž se nejedná o zakázané slovo a já jej tedy otevřeně rovněž použila).
říjen 06, 2016 10:18
Už jsem : Iris
chtěla opět a znovu a jedině adorovat F.L.Věka, naštěstí to udělal NČ. A ano - Sňatky z rozumu, Byl jednou jeden dům - to byla nádhera. Tyhle seriály nevynechám, i kdyby šly za sebou stále dokola, dívat se na ně je totiž lék na chmury.

A musím, opravdu musím (není mi pomoci) se pochlubit, že v Raplovi "hraje" můj starší syn - tedy desátý policista v osmé řadě nebo jak to vtipně charakterizovat. prý bude v devátém dílu, ale musím si dávat velký pozor, abych ho zahlédla, těch policajtů tam bude asi hodně smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
říjen 06, 2016 10:39
A Dr.Martin : Iris
je neskutečně blbý seriál. Je mi to líto, Donutila mám ráda.
říjen 06, 2016 10:41
Některé : Milene
seriály jsou opravdu hrozné. Ale na druhou stranu, proč by se zatěžovaly televize točit něco kvalitnějšího, když s velkým náskokem ve sledovanosti vítězí hloupá Ordinace v růžové zahradě. smilies/sad.gif
říjen 06, 2016 11:44
... : mia I
mně mrzí, že se vytratila i tvorba studií v Brně a hlavně v Ostravě. Vždyť třeba seriály Dispečer , Kamenný řád, Stavy rachotí, Haldy, Černá zem, Velké sedlo, z dětských třeba Přátelé zeleného údolí, pak pořady Divadélko pod věží, Kavárnička dříve narozených ,.. byly fajn. Dále Četnické humoresky z Brna - to všechno je velmi koukatelné, kvalitní.
říjen 06, 2016 12:03
.. : Milene
A co seriál První republika. Ten se mi líbil. Nebo třídílný Jan Hus? Nejlepší český seriál pro mne byla ale Terapie s Karlem Rodenem. Běžel na HBO. Teď běží Já Mattoni. Ten mne tak moc nezaujal ale dívám se. pořád lepší než doktor Martin. smilies/wink.gif
říjen 06, 2016 13:22
. : toulavej
Jestli má autor na mysli neděli 2.10., kouknul jsem pro info na tv program, neb jsem nebyl doma.
V té době dávali hned na dvojce téže televize výborný krimifilm Povídka o policajtovi s Delonem a J.-L. Trintignantem z roku 1975, stačilo jen přepnout. Jestliže si stěžuje na sračky v tv a přesto se na ně dívá, podporuje jen jejich další výrobu. Bez sledovanosti se nebudou natáčet a vysílat. I v čt platí pravidla minimální sledovanosti zábavných pořadů. No a kdyby chtěl hollywoodskou podívanou, na Prima COOL byla Smrtonosná past, taky akční film s Brucem Willisem. A taky čt sport nabízel napínavou podívanou, kolik gólů mezi Plzní a Hradcem padne do které fotbalové brány:-))). A všechno barevný.

Na Láďu Hrušku bych málem zapomněl, to bych dal spíš jako komedii . . . :-)
říjen 06, 2016 14:34
... : Mikin1
Bohuzel, televize na celem svete vysila hlavne to, na co se lidi divaji. Ja videl Doktora Martina jen v jeho anglicke verzi a zdal se me docala slusne delany. Nejak zvlast nadsenej jsem ale nebyl. Jestli se v ceske verzi nevyvedl, tak je to skoda, protoze Donutil je vybornej herec a spravnej chlap.
Je dobre, ze krome komercnich stanic existuji i verejnopravni, protoze se na nich nekdy objevuji dobre porady, ktere by se samy nefinancovaly. Treba Reporteri s Markem Wollnerem na ČT.
říjen 06, 2016 16:35
Seriály. : Pepa
Nikdy jsem žádný serial neshlédl, přesto, že je doma placatá televize na které by se dal hrát ping pong. Film si dopřeji pokud se nudím tak jednou týdně. Výběr na Netflix ujde.
Z převážné většiny vybírám zahraniční filmy. Hollywood nemůžu. Tam chlapa ve filmech ženská lehce přepere a když jí praští železnou traverzou po hlavě, lehce se otřepe a jde to rvačky znovu.
Jó má žena vstávala minulý týden ve dvě odpoledne. Já se "radoval" že je po ní. Kdepak...sledovala seriál do pěti ráno o harému nějakého sultána. Snad 100 dílů.
říjen 08, 2016 08:54
Před pár měsíci : Lenka1
jsem se odhlásila z povinného placení koncesionářských poplatků, protože televizi už nemám asi dva roky a jelikož nemám ani rozhlas ani počítač s USB tunerem nebo televizní kartou, tak nejsem povinna tyto poplatky platit. (Mobil se nepočítá).

Jde jenom o 180,-Kč měsíčně, ale jde mi o princip. Neměla jsem potřebu kupovat novou televizi, protože tam není nic, o co bych stála.

A o co stojím, to si najdu a stáhnu na internetu.

V současnosti jedu Supernatural (žeru Deana Winchestera smilies/grin.gif ), Arrow (mluví perfektně anglicky, takže se zároveň i procvičuju a jsou tam uvěřitelný bojový scény) a The Walking Dead (aneb jak přežít v post-apokalyptickým světě, defakto v permanentní válce - za zombíky si dosaďte muslimy a máte obrázek naší budoucnosti).

Mimochodem, právě jsem se v baráku u schránek potkala s jedním sousedem a řešili jsme volby, samozřejmě se řeč stočila na to, co momentálně trápí asi všechny lidi, kteří mají mozek - masová muslimská imigrace do EU a zaslechla nás jedna naše sousedka - 65 let.

A dozvěděli jsme se, jak oni na nás budou pracovat, jak vymíráme a potřebujeme čerstvou krev (chci vidět normální bílou holku, která na sebe pustí negramotnýho černocha s IQ 70 bodů, to budou kvalitní geny - když už tedy má jít o to, abychom nevymřeli)a jak jim musíme pomáhat. Pak se mě zeptala, jak bych ten problém tedy vyřešila. No, dozvěděla se to samé, co píšu tady, nejsem pokrytec a klidně svoje názory řeknu každýmu i do očí.

Paní měla hodně velký problémy to rozdejchat. Soused měl z toho prču a pak jí řekl, že se mnou naprosto souhlasí. Sluníčková kravička asi bude mít dost špatnej den.


říjen 08, 2016 11:59
to víš že jo : Kamila
když už tu není článek na to téma, tak lze oslím můstek šoupnout kamkoli...
říjen 08, 2016 17:24
Máš : Lenka1
s tím problém? Tak to nečti.

Pokud jste dneska ještě nezvraceli:

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/416682-uz-to-bude-dobre-slibuje-brusel-hranice-eu-zacaly-chranit-zvlastni-jednotky.html

Můžeme být klidní, nastoupily zvláštní jednotky a už se na cestě do Evropy žádnému migrantovi nic nestane. New Frontex posílil o 1500 členů a lituje, že nejde postavit most z Libye do Itálie, ale víc lidí víc ví a problém jistě vyřeší.
S EK k lepším multikulturním zítřkům EU a nikdy jinak. 3x HURÁ!!!!

A co je to Frontex?

http://zpravy.idnes.cz/uprchlici-reportaz-sicilie-dft-/zahranicni.aspx?c=A161007_204042_zahranicni_jj





říjen 08, 2016 18:31
Mimo téma. Lenka1 : Pepa
Připadá mi, že v současnosti se přechází k jiným způsobům ovládnutí cizího území, než se praktikovalo dříve (viz druhá světová válka). Jejich taktika je jasná: prostě sem přijdou bez zbraně a začnou se množit. Až se dostatečně namnoží, tak převezmou vládu nad dobytým územím prakticky bez boje. A my jim to ulehčujeme: přivezeme je sem, nakrmíme je aby se dobře množili ...
říjen 08, 2016 19:13
Jo, Pepo : Lenka1
ale nejstrašnější na tom je to, že MY SAMI jim to umožňujeme! Že se pořád najdou lidi, kteří i dneska - viz ta moje sousedka, mimochodem s VŠ - věří tomu, že pomocí "uprchlíkům" páchají dobro.

A dnešní volby mě dorazily. Jsme opravdu národ tupých debilů, kteří za koblihu klidně prodají budoucnost svojí země.

To byla jedna z věcí, který jsem jí řekla - že si sama musí srovnat se svým svědomím, že svým dětem a vnoučatům pomáhá kopat hrob. Čuměla na mě jak tele na nový vrata.

Lomcuje se mnou vztek a zároveň bezmoc.
říjen 08, 2016 19:37
Presne tak Kamilo : Mikin1
a navic - zadni uprchlici v Cesku nejsou, podle vseho ani nebudou a i kdyby byli, volby do krajskych zastupitelstvi by s nimi stejne nemely naprosto nic co delat. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
říjen 08, 2016 19:49
Jo, to je fakt : Lenka1
Výjimečně s myslitelem ze zámoří souhlasím. V ČR není ani jeden uprchlík. V současné době se zde nachází cca 6000 ekonomických migrantů z Afriky a Blízkého východu.

A žádní uprchlíci nejsou ani nikde jinde v Evropě.

http://zpravy.idnes.cz/vysoky-urednik-vnitra-vycetl-evrope-neomarxisticke-experimenty-s-migranty-1s4-/domaci.aspx?c=A161004_103602_domaci_kop

říjen 08, 2016 20:12
Oprava : Lenka1
V současné době se zde nachází cca 6000 ekonomických migrantů z Afriky a Blízkého východu.


Zatím ne, ale bude v průběhu příštích let se s nimi počítá. Předpokládaný počet nezahrnuje statisíce těch, kteří nás zaplaví v okamžiku, kdy si EU prosadí společnou unijní azylovou politiku - tzn. stejná výše sociálních dávek pro ekonomické vyžírky ve všech zemích EU.

Vzhledem k drtivému úspěchu ANO u komunálních voleb je prakticky jisté, že soudruhu NeBurešovi narostla křídla a bude pilně s EU spolupracovat stejně jako to dosud dělal Sobotka.

Jeho koně - Jourová, Telička, Zlatuška, Jourová a Pelikán už na tom pilně pracují.
říjen 08, 2016 20:23
Nachází, či nenacházi ?! : Mikin1
V současné době se zde nachází cca 6000 ekonomických migrantů z Afriky a Blízkého východu.............Zatím ne, ale bude v průběhu příštích let se s nimi počítá

A ja si rikal, kam ze se nam ti cerchmanti ztratili, kampak se jenom schovali? A ono se s nimi jenom pocita. Pan prezident jejich masovy prijezd dokonce slibil jiz nekolikrat. Jen kdyby to cekani nebylo tak dlouhe! Pokud hysterie opadne, tezky bude zivot politckych rasistu a fasounu...... smilies/tongue.gif

Pokud se pohnutek kvuli kterym ti lide prichazeji tyce, staci vzpomenout na barelove bomby syrskeho diktatora, nebo se podivat na Aleppo srovnane se zemi letadly pana Putina a je jasne, ze spousta z nich skutecnymi uprchliky opravdu jsou.

My jich v Kanade prijali okolo 30 000 a problemy zatim podle vseho nemame. Na baby nam nesahaji a muj vnuk Wesley hraje s jednim soccer (fotbal).
říjen 08, 2016 21:22
... : bb2
Zdravím Kamilu :-)
říjen 09, 2016 00:38
na seriál Doktor Martin : bb2
se nedívám jako bych se nedívala na českou verzi Poirota nebo Midsomeru. Viděla jsem část jednoho dílu a to stačilo, je to mizérie.
Srovnavat s Cirkusem Humberto je trochu nefer. Cirkus byl toceny v koprodukci se SRN, tak si mohl dovolit luxusní výpravu a plejádu hereckých hvězd. A na tom ten seriál stoji. Ne na kdovijakych hereckych výkonech, pro ty tam prostor není. Je to výpravna saga. Jako britský seriál Panství Downton :-) Proto se nám líbí - ze jsou příběhy, osudy lidi zasazeny do atraktivních kulis nebo prostředí.
Když odmyslíte kostýmy,interiéry, co z Cirkusu nebo Panství zbude?

Cirkusu Humberto by se dalo taky leccos vytknout. Třeba to, že mlade divky a chlapce hrají téměř čtyřicatnici..Když jseum viděli tu svatou čtveřici - Hanzlík v roli asi 16-18leteho Vaska, jeho "divku" ve středním věku, šla jsem do kolen. A co teprve Josef Laufer v roli jinocha. Táhlo mu na 50.
říjen 09, 2016 01:23
Krajský volby (stejně jako krajský tzv. "zastupitelstva") jsou úplně naprt : *NČ*
Ale tyhle volby byly výjimečný tim, že mj. byly i o černejch vetřelcích, tim a pádem PROTI bruseloservilnim SOCANUM. Přičemž ČT jakoukoliv, i sebenepatrnější, zmínku o černý invazi, v souvislosti s krajskema volbama vůbec nepřipustila. Slizounskej gay Moravec při jedný zmínce dokonce musel Tomiovi zakázat doříct větu.
Aniž bych miloval Babiše, tak ovšem těžce nenávidim, k Makrele servilního a zcela tupýho, Sobotku.
Proto mě jeho porážka velmi potěšila, i když i těch současnejch 15% je furt strašně moc. Ale je vidět, že lidi postupně socany začínají nenávidět. A to je fajn a velká naděje do parlamentních voleb za rok.
A druhý, co mě potěšilo, je významnej postup Tomia, zatimco jeho zrádci a zloději jeho značky "Úsvit", se zrádnym černochem, zůstali v absolutní bezvýznamnosti.
Totální mlčení jak ČT, tak ČRo o nárůstu Okamury, kterej, ač zcela bojkotovanej, nanejvejš tvrdě dehonestovanej, tzv. "mainstreamem", předehnal bandu nejprotěžovanějších šmejdů TOP, mluví za všechno!!!!
Blejsklo se na lepší časy, tak už jen, aby to vydrželo. Vydržať!
říjen 09, 2016 10:04
Nejlepe to podle me vystihl tenhle clovek: : Mikin1
Zdá se, že většina lidí v České republice se nebojí o demokracii. Jasně to potvrdily krajské volby. Menšina rozhodla za většinu, když dvě třetiny voličů zůstaly doma a nešly volit. Opět se ukázalo, že při takto nízké účasti může uspět jakkoliv obskurní parta kandidátů, která dokáže dát dohromady skupinu odevzdaných a stoprocentních voličů.

Správně. Mám na mysli například okamurovce, kteří měli předvolební program do krajských zastupitelstev postavený na boji s nelegální a u nás zároveň neexistující imigrací, která prý ohrožuje naši zemi. Druhým takovým subjektem je samozřejmě hnutí ANO, které vzniklo kvůli tomu, aby přihrávalo kšefty svému majiteli a připravovalo legislativní oporu jeho státem financovanému byznysu. A kampaň? Kobliha a rozumně uvažujícího člověka iritující heslo Chceme lepší Česko (po třech letech ve vládě).


říjen 09, 2016 14:53
bb2 : Mikin1
Me se tyhle porady (at uz reality show, souteze nebo serialy) pro ktere se kupuji licence a delaji se na jedno brdo po celem svete moc nezamlouvaji. Sakra, to uz je podle me lepsi neco castecne okopirovat, ale udelat po svem......
říjen 09, 2016 14:58
Neexistující imigraci, která prý ohrožuje naši zemi ? : wendy
Prý ? copak jsme na nějakém ostrově ? jsme uprostřed neklidné Evropy sakra. Právě dnes se mi dostala do ruky statstika - počet muslimů v cizí zemi do 1 % to je v klidu, nijak na sebe neupozorňňují, spíše naopak. Ovšem 1 - 4 % už začínají vystrkovat růžky, chtějí výhody, ohledy, nešity, různými akcemi zkoušejí co domorodci vydrží,pak se objeví nějaký co domrodce uklidní, aby byla zpětná vazba. Nastolí se pomalu atmosféra vedoucí k tomu, že jakákoliv kriika směrem k muslimům je vnímána jako jejich utlačování. A nad 4 % to už je průser a invaze vyškolených inámů. Prý...
smilies/wink.gif
říjen 11, 2016 14:09
Wendy.Však už chybí jen poslední krok : *NČ*
v podobě nařízení sociálních dávek pro přivandrovalou černotu, shodných ve všech státech EU!!!
A ten krok už je na cestě, ani se s tím EU nijak netají!
A co pak bude dělat naše pohraniční stráž? Vím přesně, co bude dělat. Bude nás chránit před Putinem a jeho špiónama.
říjen 11, 2016 20:17
Jen aby.... : Mikin1
protoze jestli se ty tak dlouho slibovane hordy imigrantu neprivali, zbudou jistym "politikum", jakozto i "domobrancum" jen oci pro plac.
říjen 12, 2016 07:20
je úžasné, : vlk
jak nám slabomyslní neustále zdůrazňují, že nemáme migranty, tak čeho se bát?!

Slyšeli jste někdy slovo prevence? Požární prevence, prevence proti vzniku zubního kazu, preventivní opatření v bezpečnosti práce etc...

Takže prosím o ty mdlé duchem, aby laskavě věnovali pozornost prostým faktům, jako je např. počet znásilnění ve Švédsku, jako v JAR nebo rezignace na právo a stát v městech po celé západní Evropě v neexistujících no go zónách (podle politiků). Nebo pracovní nasazení po X letech integrace. Žádná záchrana sociálního systému, ale jen její další a další zneužívání. (Pozdravuji pohádkovou postavu z Krkonoš:-))

Nebo fakt máme čekat až bude hořet úplně všude a pak začít slabomyslně jednat, jak budeme hasit? Politika EU je to samé. Problémům se nepředchází, nechají je vybujet, a pak se o nich nesmí mluvit.

EU je naprosto neschopná cokoli řešit a nikdo nemá sebemenší zájem to udělat. Takovou EU nechci a jsem pro její okamžitý zánik. Bláboly o našem zániku v tom případě jsou neobolševické kydy.
říjen 12, 2016 08:09
s vlkem naprostej souhlas : toulavej
ty hordy imigrantů denně přiváží legálně lodě Frontex, které mají chránit hranice EU a neziskovek do Itálie. Že by ty lidi někdo dokázal vrátit do Afriky si snad nikdo nemyslí, protože nemají doklady, takže je ani není kam vrátit a i kdyby se podařilo vyjednat se všemi africkými zeměmi jejich návrat - což nejde, vzhledem k neexistující tamní evidenci a kmenovému způsobu života v mnoha státech - bude to trvat DESÍTKY let. Za tu dobu je tu EU rozmístí do všech členských států, založí tu rodiny, přivedou příbuzné v rámci legálního slučování rodin a NIKDO s tím legálně NIC nesvede, aby se to nestalo! Kdo by na to upozorňoval, nebude mít kde psát a vystupovat, protože by byl rasista a to je trestné. Už teď se zavádí legálně ve školách výchova k multikulturalismu z daní všech, jak si můžete ověřit na netu. Za pár let si budete dávat pozor něco říkat proti před svými dětmi doma, jako za bolševika . . . a to přesto, že budou pořád svobodné volby :-))) I ve Švédsku jsou, v Itálii, Francii nebo Německu . . .
říjen 12, 2016 11:04
Správně´s ty imbecilní kecy, Vlku, nazval slabomyslnejma : *NČ*
Jen totální debil staví protipovodňovou hráz, když mu v obejváku plavou skříně. Zvlášť, když ví, že v sousední vesnici už plavou nejen almary v obejvácích, ale i krámy na půdách!
Ten kdo moudře hráz postaví, i když se mu pak povodeň nějakym zázrakem vyhne, ten rozhodně nepovažuje práci s hrází za marnou. Což ocení úplně každej myslící člověk, kromě ABSOLUTNÍCH POŤOUCHLEJCH BLBEČKŮ, kterejch se eventuální povodeň sice zatim vůbec netýká, ale o to víc mají času na poťouchlý vychechtávání a okopávání kotníků (vejš, než na kotníky, ti kriplové nedosáhnou. Ani fyzicky, ani mentálně).
říjen 12, 2016 11:13
Martin Zapletal, veterán ze zahraničních misí české armády : *NČ*
„Dne 28.5.2016 ve 13:35 hodin ve Vyškově, na ulici Víta Nejedlého, vstoupil do vozovky před konvoj NATO tvořený příslušníky armády USA. K přijíždějícímu vozidlu kolony se otočil zády, stáhnul si kalhoty a vystrčil na příslušníky americké armády své obnažené hýždě,“ popsala samosoudkyně.

Na výzvy policie, aby svého jednání zanechal, prý nereagoval a nakonec vše vyvrcholilo takto: „Ve 14:00 hodin téhož dne na stejném místě se rozběhl na komunikaci k projíždějící další částí konvoje NATO, nedbal přitom výzvy hlídky Policie ČR, Obvodního oddělení Vyškov, aby zanechal svého jednání, na vozovce opět se spuštěnými kalhotami vystrkoval obnažené hýždě k přijíždějícímu vojenskému vozidlu armády USA“.

Vzhledem k tomu, že se nejednalo o první Zapletalův přečin, rozhodla se soudkyně potrestat jej deseti měsíci vězení, ovšem s dvouletou podmínkou."
říjen 12, 2016 12:16
no, že se naše justice vůbec zabývá takovým nesmyslem, : toulavej
měl by jejich nadřízený prokurátor a soudce své podřízené nechat umístit na pozorování do blázince, s náhradou nákladů, pochopitelně . . . ať už se jednalo o jakéhokoliv recidivistu.
říjen 12, 2016 13:47
Mě na tom fascinuje, : *NČ*
jak nádherně česky lze říct "vystrčil na ně holou pr*el".
Akorát nevim, z čeho samosoudkyně usoudila, že to bylo nějak nemravný. Co když tim naopak naznačoval, že hrdinnejm americkejm vojákum nezištně nabízí po večerce svý služby?
říjen 12, 2016 14:20
no k tomu není dobrý se vůbec vyjadřovat v dnešní době, : toulavej
puritáni všechno zaznamenávají a když se na svět kolem už nemůžeš koukat a chceš to změnit jedině tak, že se staneš americkým presidentem, i po jedenácti letech se tvý vyjádření někde najde, měsíc před volbami. A co já vím, na co budu za 11 let kandidovat a kde?
říjen 12, 2016 14:40
Já vůbec nevim, co tak děsuplnýho ten Trump pronesl : *NČ*
Ale muselo to bejt příšerný. Zřejmě chtěl starý báby po padesátce utrácet na jatkách, nebo tak nějak.
říjen 12, 2016 14:47
... : Mikin1
No, ona je prevence hezka vec, ale volit v KRAJSKYCH volbach Okamurovce kteri maji jako hlavni napln prace zastaveni imigrace a jejichz s.predseda povazuje komunismus za "nejdemokratictejsi zrizeni", to se me zda byt ponekud uhozene.
Nemyslim, ze se v CR najde jakakoliv vlada, ktera by imigrantum dramaticky zvysila davky a tim je prilakala. Takze se jedna o politiku strachu....

Z pana ktery vystrkoval hyzde na americke vojaky bych vzhledem k tomu ze si neodsedi ani den mucednika ani hrdinu nedelal. Kdyby mu hrozilo par let v trestanecke kolonii jako tem trem holkam v Rusku, tak by podle me ani nekviknul. Natoz aby se obnazoval na verejnosti.

Co se pana Trumpa tyce, ten se vychloubal tim, ze je tak mocny a dulezity, ze muze chodit do saten kdyz se prevlekaji modelky, muze zacit proti jejich vuli libat cizi zeny a muze tem zenam sahat i na pipinu. Proste prasak. Navic to nebyla jeho prvni urazka zen. Primo v dobe kampane navic urazil veterany, rodinu padleho vojaka, Mexicany, reporterky a kdovi, koho jeste. Tech jeho prusvihu ma uz dost i velke mnozstvi republikanu a tak se nadeje na vitezstvi jaksi rozplyva....
říjen 12, 2016 15:16
Ty zdrcující výroky, to má bejt jako tohle? : *NČ*
"Trump na záznamu (ke zhlédnutí zde) hovoří s Billym Bushem, televizním moderátorem a bratrancem George a Jeba Bushových. Vulgárním způsobem mu popisuje, jak se snažil mít sex s nejmenovanou vdanou ženou i líbat a osahávat další ženy.
„Zkoušel jsem to na ni a nevyšlo mi to, přiznávám. Byla vdaná. Pak jsem ji zničehonic viděl, teď má velké umělé kozy, úplně změnila svůj vzhled,“ popisoval. „Automaticky mě přitahují krásky - prostě je začnu líbat. Ani nečekám. Když jsi hvězda, tak tě to dělat nechají. Můžeš dělat cokoli,“ prohlásil a přidal další vulgární výrazy."
-------------------------------------------------
Běžnej rozhovor dvou chlapů. Ale votrávilo mě, že článek neuvádí ty "další vulgární výrazy". Taková novinářská práce je uplně naprt!
říjen 12, 2016 15:28
Souhlasim s NČ : Mikin1
mizerna novinarska prace to je. Ony tam totiz zadne zvlast vulgarni vyrazy nebyly. Pan Trump pak dale pokracoval "muzes jim sahat na pussy".
Vyraz "pussy" narozdil od toho co tvrdil v rozhlase cesky pan prezident neznamena ku*da, to by Trump pouzil vyrazu "cunt", nebo "twat". Znamena to kocicka a je to tez eufemismus pro vaginu. Takze pohorseni nevzbudily ani tak vulgarni vyrazy jako skutecnost, ze se kandidat na prezidenta chlubil tim, ze se dopousti v ramci sve pozice sexualniho obtezovani vuci cizim, casto vdanym zenam.
Ja osobne to nepovazuji za "beznej hovor dvou chlapu". Byl jsem na vojne, delal jsem 26 na silnicich a sprostejch vtipu a poznamek jsem slysel plno. Ale aby se nekdo chlubil tim, ze se dopousti sexualnich utoku proti neznamym zenskym.....
Oni Putin se Zemanem dobre vi, proc chteji toho uchyla s minimalnimi znalostmi zahranicni politiky v Bilem dome.
říjen 12, 2016 17:59
Tak nevím : wendy
koho si chudáci amíci vyberou - je to prašť jako uhoď. A možná to dopadne jako s Al Gorem na Floridě ? Mě osobně Trump šokoval prohlášením, že znečišťování ovzduší je blbost a rovněž je zbytečné, aby se lidé vzdělávali. Buran. A Hillary ? cholerik na setrvačník, je taková nelidská. Ne nadarmo se jí v USA vyčítaly falešné úsměvy. No ale - o čem je politika, že...
smilies/smiley.gif
říjen 12, 2016 22:06
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]