O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ČÁP DĚTI NENOSÍ, HNÍZDÍ U BABIŠE PDF Tisk E-mail
Úterý, 29 březen 2016
Dotace jsou způsob jak lidi rozeštvávat a demoralizovat. Dostávat něco zadarmo bez práce je vždy nemorální a společnost rozkládá. Císař Nero házel davu denáry a díval se, jak se o ně bídní lidé perou. Zatímco práce na společném díle lidi spojuje, zadarmo rozdávané peníze svádí k nemorálnostem při jejich získávání a závist potom dokáže rozeštvat celý stát. To vidíme na kauze Čapí hnízdo.

 

 

 


 

  Ve společnosti řízené rozdáváním vládnou ti, kteří rozdávají. To jsou evropské instituce nebo státní úřady. Vždy se najde v předpisech skulinka, jak je obcházet nebo i mírně porušovat a tím se dává do rukou velká moc různým kontrolním orgánům. Lidé, kteří porušili pravidla, jsou snadno vydíratelní. Vše to vytváří nemorální společnost, jakýsi předobraz beztřídní komunistické společnosti, kde dostane prý každý podle svých potřeb. Co kdo potřebuje, bude asi určovat nějaká instituce se všemi nešvary, které lidská povaha přináší včetně korupce, klientelismu a nepotismu. Neomarxistická Evropa se tím inspiruje.

 

  V jisté vesnici na jižní Moravě rozkopali celou obec, že prý zavedou kanalizaci za evropské peníze. Protože výběrové řízení má svoje pravidla, nemohli přijmout drahou firmu, ale jen tu lacinou. Žádný starosta si nevezme na triko potom někde stát jako hlupáček a zdůvodňovat, proč vzal tu dražší firmu. Ale laciná firma to dílo úspěšně vykonat nemůže a mnohdy ani nechce. Sebere peníze, které vytuneluje a potom zkrachuje. Navíc peníze musí být utraceny do jistého data... Protože to fyzicky není možné, radnice vyplatí peníze firmě předem, předstírajíce, že byla práce vykonána, firma potom ještě několik měsíců ji dodělává. Zde je ovšem velký problém, že firma, která není poctivá, ty prachy prostě sbalí a zmizí. Dotace v kombinaci s pravidly výběrových řízení je smrtelný mix. Obec zůstává rozkopaná, EU nezaplatí a obecní rozpočet to neutáhne. Není jiné řešení, než nějaká půjčka a zaplatit to ze svých. Obec se potom topí v dluzích kvůli projektu, který ani nepotřebovala.

 

  Neznám všechny podrobnosti kauzy Čapí hnízdo, ale podle zkušeností si dovedu představit celou záležitost, jako obcházení pravidel pro přidělení dotací. Kdo je ovšem v takovém případě vinen? Jenom ten, kdo dotace přijal? Někdo přece dotace dává a někdo to vše kontroluje. Ti jsou nevinní? Kdo byl tenkrát v letech 2008 – 2013 u vlády? Nejsou to náhodou ti, kteří dnes nejvíce křičí na Babiše?

    
  Obcházení pravidel v podstatě dělá kdekdo, a pokud by to nedělal, asi bychom vybrali dotací z EU velmi málo. Nezapomeňme, že pravidla pro dotace jsou nastavena tak, aby jejich čerpání bylo složité. Sobotkovo slibování, že ON dokáže čerpat dotace lépe než jeho političtí odpůrci, je v této situaci směšné vychloubání. Těch, kteří kritizují nízké čerpání dotací, je mnoho, každý neznalý se může opájet představou, že orgány jsou neschopné dotace vybrat. Pokud ovšem sám se dostane do situace odběratele dotací, nejedná jinak, než kritizovaní. V podstatě se ani jinak chovat nemůže.

 

  V jednom městě postavili cyklostezku - spíše silnici pro auta, aby se občané lépe dostali ke svým domkům. Jistě velmi dobré využití dotací. Ale co když se někdo objeví po několika letech a začne město vydírat? Nebudou ve stejné situaci jako dnes Babiš? Budou se padesát let bát, aby se na to nepřišlo? Po zkušenosti s Čapím hnízdem, které je dnes napadáno po osmi letech, se domnívám, že na evropské dotace neplatí ani ona normální tříletá promlčecí lhůta, prostě vydírání je možné donekonečna.

 

  V další obci stavěli kanalizaci částečně za dotaci z EU. V rámci dotace se zaplatilo též uvedení vozovky do původního stavu. Jak toho ale využít, když většina vozovek byla prašná nebo pouze štěrkovaná?  Vystavěli tedy nové povrchy všude a započítali do stavby. Dodnes čekají, že se na to přijde. Jsou to podvodníci? Nejspíše ano. Zatím na to nikdo neupozornil. A co když je někdo bude chtít vydírat? Co když se vyskytne takový Kalousek, který bude chtít někoho zničit? 

 

  Ale řízení hospodářství dotacemi z EU je nejvíce vidět na zemědělských plodinách. Pro ty jsou předepsané určité normy, které musí splňovat. Brambory, jablka, hrušky a dokonce i švestky musí mít určitou velikost. Pokud ji zemědělec nesplňuje, potom nedostane dotaci. Viděl jsem už celou vlečku paprik, které nebyly dostatečně rovné, jak je žerou prasata. Představte si dilema zemědělce, který na jedné straně není schopen vypěstovat europapriky a na druhé dotace potřebuje, aby vůbec přežil. Divíte se, že raději pěstuje řepku nebo kukuřici, na kterou jsou dotace bez podmínek? Potom supermarkety nakupují zahraniční potraviny a není šance to změnit. Nebo je tu možnost prodat křivé papriky na nějakém trhu nebo u soukromého obchodníka. Opět kolotoč poníženosti: podvod, strach, vydírání…

 

   Každý je obžalovatelný, každý je vinen, na každém se něco najde, každý se třese, že ho někdo bude vydírat. V takovém světě žijeme. Svobodu jsme prodali za peníze z dotací.

 

 

 

Lze být v případě dotací opravdu poctivý?

 

  Ano lze, ovšem potom obvykle žádné nedostanete a akci zaplatíte ze svého. Vyřizování stavebního povolení blokované spoustou požadavků a ekologických vyděračů, trvá dlouho. Obvykle je potom stavební firma ve velkém stresu a není schopna stavbu dokončit v termínu. Potom dochází k prvnímu podvodu. Aby se peníze dostaly, je nutno vše zfalšovat. Zfalšuje se kolaudace a všechny doklady. Peníze se vyplatí firmě předem, přestože práci neudělala. Pokud všichni mlčí a nikdo do toho nešťourá, je to v pořádku. Je ovšem jiná možnost než podvod? V podstatě jsou možnosti velmi neslavné: Stavba se buď zahrne a zlikviduje nebo dokončí na dluh a obec má na krku stavbu, kterou většinou ani nepotřebovala a postavila jen proto, aby dotace vyčerpala. Mnohdy ovšem obec některé stavby vykonat musí, třeba kanalizaci. Dokonce jsou na to termíny a platí se i pokuty. Kde se poděla svoboda? Jsme ještě vůbec svobodný lid? Přitom do toho chomoutu strkáme hlavu z vlastní vůle.  

 

 

 

Kdo za to může?

 

   Nemyslím, že účelem je nás rozeštvávat, ale prostě, kdo něco dostává, musí plnit podmínky. Jeden něco dostane, jiný ne a museli bychom být svatí, abychom se nepohádali a nezáviděli si. Do toho se promítá závislost na mnoha okolnostech, na úřadech, na mnoha lidech a na celém tom byrokratickém a nefunkčním mechanismu. To vede k mnoha situacím, svádějícím k nemorálnostem a také k nim přímo vedoucí. Jiná situace je, když si někdo peníze zaslouží prací - tam nebývá důvodů k nemorálnostem, protože je to přirozené a spravedlivé. Jsme jako opičky v kleci. Někdo nabízí zdarma pamlsek otvorem v oplocení a opičky musí panáčkovat.

 

  Jestliže chce nějaká politická strana uspět ve volbách v obci, obvykle slibuje občanům všechno možné i nemožné, většinou však nepotřebné. To ovšem může dokázat splnit pouze dotacemi. Obec sama na takové věci obvykle nemá. Tímto slibem začíná kolotoč dotačního řízení. Stavební úřad – státní orgán, není na tom vůbec zainteresován, není povinen zajistit stavební povolení včas, aby se stihly všechny administrativní úkony. Potom nastartují různí vyděrači. Ti jsou tím aktivnější, čím ve větším nebezpečí se obec nachází. Vlastníci nechtějí prodat pozemky, ekologové jsou drzejší, hrozí žalobami.

 

  Potom nastane kolotoč ohledně výběru stavební firmy. Výběrové řízení je zatíženo spoustou sporů, někdy i soudních. Termíny se natahují, obvykle se na tom podepíše neznalost celé dotační problematiky, udělá se spousta chyb. Třeba se navrhne příliš krátký termín, který potom nelze dodržet. V tom se také podepisuje populistická politika, stavba by měla být dokončena do voleb, aby se jí mohla strana pochlubit jako svým dílem.

 

  Můžeme si za to především sami. Nedokážeme se chovat jako svobodní a sebevědomí občané. Potom se dostáváme do tohoto ďábelského cyklu, který začíná chamtivostí občanů a populistickou politikou, pokračuje všemi špatnými lidskými činy, které se na to nabalují.

 

  A to v prostředí stranické rivality, podrývání, škodolibosti, závisti, ideologické zaslepenosti a to vše vedoucí k selháním, které jsou zase jen předmětem vydírání. Na začátku byl nabízený pamlsek ve formě dotace, nabízení něčeho, co jsme si nezasloužili přímo svojí prací, co není zařazeno v rovnováze svobodné práce a hrdosti z výsledků.

 

  Je to systém, který toto všechno o nás ví a využívá toho. Zbavme se postupně tohoto chomoutu a staňme se svobodným lidem, hrdým na svoji práci a výsledky.

 

VLASTIMIL PODRACKÝ

 

 

 

 

Komentáře (98)add feed
Tak to vidite, : Mikin
zlodejskej oligarcha za nic nemuze, na vine jsou dotace. Tak at si oligarcha penize klidne necha a at krade dal. Co mu zbyvalo chudakovi, nez krast. Jeste by mel dostat odskodneni a diplom.
Pan Podracky me pripomina toho hasice z filmu Hori ma panenko kdyz vysvetloval, proc lidi rozkradli tombolu a co ted s tim.
březen 30, 2016 01:03
Jako vypisovatel a pak i vyhodnocovatel : NČ
několika dost drahých veřejných zakázek (nesprávně mnohými označovaných jako výběrová řízení) můžu říct jedinou věc:
Při přísném dodržování hloupých zákonů a stoprocentním se krytí proti případným žalobám, je nemožné realizovat ANI JEDNU veřejnou zakázku.
Co se týče přiklepávání dotací z EU, s těma zkušenost nemám, ale bude to něco podobnýho. Babišovi hnízdo nevyčítám ani nezávidím. Jel přesně podle platných českých i evropských zákonů a pravidel. Vyčítá třeba někdo někomu "optimalizaci daní"? Vždyť jsou na to přímo návody, zveřejňované v tisku. Např. takový podnikání, kde si můžu paušálem odečíst 80% na "náklady", to je přímo zákonem danej návod, jak na to.

březen 30, 2016 06:18
... : Mikin
Ony ty dotace mohou opravdu obcas znamenat vic skody nez uzitku, ale.....
Dotace ktere podvodne cerpal miliardar Babis byly pro drobne nebo stredni podnikatele. Tem mely (a taky asi mohly) pomoci. Kdyby je neslohnul tenhle smejd.


Mala lekce prostackum kteri uverili jeho tvrzeni, ze je dost bohaty na to aby nemusel krast.
březen 30, 2016 07:29
Zase : Lenka1
souhlas. Pan Podracký opět uhodil hřebík na hlavu. Kauzu Čapí hnízdo nesleduju, protože s těch rvaček o koryta a házení špíny jeden na druhého je mi už na blití. Máslo na hlavě mají všichni, kdo tam sedí od plyšáku, Babiše (tehdy ještě "pouhého" lobistu) nevyjímaje.

Dog eat dog war.

Nejlepší by bylo, kdyby se sežrali všichni navzájem.
březen 30, 2016 07:30
No jo, : Lenka1
je brzo ráno. Pochopitelně "Z těch rvaček"
březen 30, 2016 07:32
Tohle mě zaujalo : Míša šíša
Dotace ktere podvodne cerpal miliardar Babis

On už byl usvědčenej a odsouzenej??? To mi asi něco uniklo. Anebo v yukonských lesích vědí něco víc než my obyčejní smrtelníci?
březen 30, 2016 08:19
Miso siso, : Mikin
ja myslel ze se sam priznal k tomu, ze to prepsal na pribuzne a pak zase zpatky na sebe.
Padouch nebo hrdina, vzdyt jsme jedna rodina. Kdo nekrade, okrada rodinu. A Rath si fakt myslel, ze nese v krabici vino.
Koukam, ze tech 40 let socialismu nekterejm lidem dukladne zprehazelo zebricek lidskejch a moralnich hodnot...... smilies/sad.gif
březen 30, 2016 08:52
Dalsi prasatko? : Mikin
Aha, takze komunisti tady muzou americkeho prezidenta oznacit za "Baraka Hnusnyho s Bombama" a oplzle urazet zemreleho prezidenta Havla, ale o ceskem zlodeji se musi mluvit s respektem? smilies/tongue.gif
březen 30, 2016 09:17
Fakt mě zajímá, za co dostal Mikin to prasátko. : Myška
Za co??
březen 30, 2016 09:29
. : Míša šíša
Projekt byl v letech 2010 -2012 celkem třikrát kontrolován ROP Střední Čechy. I když tyto audity neshledaly pochybení oprávněnosti čerpání dotace, byl v roce 2013 realizován mimořádný audit Ministerstvem financí ČR za doby ministrování Miroslava Kalouska. Ani tento audit neshledal pochybení oprávněnosti poskytnutí dotace.

Andrej Babiš nikdy nebyl "můj kůň", od začátku jeho politické kariéry jsem zastávala názor, že takový člověk nemá v politice co pohledávat. Když ale teď vidím, jak strašně se*e Kalouska, tak mu začínám docela fandit.
Pokud se prokáže, že dotace čerpal neoprávněně anebo podvodně, doufám, že budou potrestáni i všichni státní úředníci, kteří jednak přidělení dotace schválili a druhak při kontrole nezjistili žádné závady. Včetně vyvození zodpovědnosti i jejich nejvyššího nadřízeného, kterým v té době byl právě Miroslav Kalousek a který dnes tak vehementně řve.
březen 30, 2016 09:45
Babiš vyhrál volby větou "Kalousek je zloděj" : mila1
přitom Kalouskovi nikdo nikdo nic nedokázal a to se setsakra snažili...
Koukám, že zdejší debata je silně proBabišovská, tak jen zajímavý odkaz http://nazory.aktualne.cz/komentare/kdyby-vlastnil-capi-hnizdo-kalousek-babis-by-ho-znicil-kobra/r~29d6edece9cc11e5a8d7002590604f2e/
březen 30, 2016 10:51
... : Mikin
Babis prepsal majetek na pribuzne, aby mohl brat dotace ktere mu nepatrily. Kdyz si nahrabal a nakradl, prepsal majetek zpet na sebe. Sam se k tomu musel nakonec priznat. Ukradl 50 milionu, ale v kulture zlodeju bude pro dalsi zlodeje nakonec jeste hrdinou. A z lidi kteri to kritizuji se udelaji naopak darebaci a sprostaci.
Hadejte, kdo dostal v tehle debate prase? (Mel by se tady zavest blici smajlik)
březen 30, 2016 17:27
Tohle, s tim přepisováním na příbuzný, to nevymyslel Babiš : NČ
Už několik dřívějších ministrů "přepsalo" svůj podnik na svý příbuzný, aby bylo každýmu jasný, že "on už s tím nemá pranic společnýho" a tím pádem může ministrovat, čistej jak lílium.
Pokud tohle někdo považuje za čistotu, tak je přinejmenším trumberáček prosťáček.
Takovej Kalousek, když neměl jistotu, jak dopadne jeho soud, se, chudák, dokonce i rozvedl a strašně na to doplatil. Dočista všechno "vysoudila" jeho manželka, a on, chudák, zůstal v nájemní garsonce, chudej jak Slovo Bóží, o žebrácký holi. To je panečku charakter!
Nebo Kalouskovo autentický vyjádření k PROMOPRO. Slyším to jako dneska: "Standardní vyšetření nestandardní zlodějny". Krádež, tuším nějak 300 mil., zloděj Sáša Vondra (nezapomenutelnej disident, v chlastu prý předčící i samotnýho Dramatika), tvrdá Kalouskova výzva k jeho okamžitý rezignaci.... pak tři dny ticho, A PAK UŽ NIC, NIC, NIC!
A najednou se objeví Babiš, kterej Kalouskovi vyfoukne jeho ministrování a je aféra na tejdny, o který sice nikdo nic neví, ani vědět nemůže, ale Babiš je pro všechny vyvrhel. "Říká to přeci televize, žejo mámo, tak to MUSÍ BEJT PRAVDA. A vůbec, je bohatej, já nejsem, tak ho nemám rád".


březen 30, 2016 17:41
vážení ... : vlk
je to tady D@nielky a ta si může dávat co chce, kam chce a komu chce. Nebo už ji tu taky znárodnili a musí dělat co nařídí vrchnost, sekretariát UV nebo grémium strany, popřípadě nějaká neziskofka?
(-:
březen 30, 2016 17:41
Bych to, Vlku, viděl tak, : NČ
že by o tom, co se svou hospodou SMÍ NEBO NESMÍ majitel udělat, eventuálně jak ji provozovat, měli VŽDYCKY rozhodnout výhradně místní opilci. Je to přece JEJICH HOSPODA!
březen 30, 2016 17:50
máš pravdu : vlk
mít hospodu a nepustit tam uřvané haranty je na pořádnou (několik mega) pokutu. Ještě aby si vlastník dělal s majetkem, co chce, kdo to kdy viděl v nové Evropě?!

A pokud nesplní přidělenou kvótu uřvaných harantů denně, tak další flastr.

Kvo-kvo-kvóty, kdo to jen vymýšlí?
březen 30, 2016 18:06
NČ : Mikin
s tema opilcema jsi to opravdu lepe napsat nemohl..... smilies/grin.gif
Jinak Babisova obrana ve stylu "ze kradou i jini" i kdyz byl chycen on sam je opravdu kouzelna. Jen tak dal.......
březen 30, 2016 18:22
Ano, Vlku! to je přeci demokracie! : NČ
Demokratickou většinou nařídit majiteli, co smí, co nesmí, co musí! Samozřejmě, v zájmu kolektivu!

Ale současně i nedemokratickou menšinou nařídit, třeba, že nesmí ve svým podniku dovolit kouřit. Co kdyby si tam třeba náhodou, jednou za rok, zrovna takhle navečír v listopadu, chtěla dát pivo s bůčkem dáma se třema panchartama?
A nedemokratická menšina se přece musí i zastat lidskejch práv dvou ubohejch neduživejch pinglů, kteří, neschopní najít si zdravější práci, MUSEJ ve smradlavym čmoudu roznášet pivo a syrečky.
březen 30, 2016 19:06
NČ, proč tak nenávidíš Kalouska? : mila1
Proto, že to byl za dob krize nejlepší evropský ministr financí? Proto, že mu žádnou "zlodějnu" nedokázali a že se opravdu snažili mu něco, cokoli, přišít? Proto, že se nebojí postavit prolhanému Babišovi? Fakt by mne to zajímalo smilies/smiley.gif
A v čem je Babiš tak úžasný? Převzal od Kalouska slušně našetřenou kasu a za dob oživení trhu není schopen postavit rozpočet bez schodku?
Celkově by mne zajímalo, proč lidi Kalousek tak strašně štve. A prosím nějaké konkrétní důvody, ne jen to, že to říkal Babiš :-)
březen 30, 2016 19:20
To máš, Mílo 1, na delší vyprávění. : NČ
to ti ale nejsem schopnej vyprávět, jestliže označuješ Kalouska za "nejlepšího ministra financí" a jestliže jeho působení na MF označuješ za "slušně našetřenou kasu". To mi totiž zní, jako kdyby sám Takáč nebo Moravec promluvil v ČT.

"Kalousek slušně našetřil kasu" a od Babiše se dožaduješ rozpočtu bez schodků... to už přeci nemůžeš myslet ani ve srandě.... Jak vůbec na tohle reagovat? Snad jen: Více čti a neber za jediný zdroj informací čt 24.

březen 30, 2016 19:42
hm, takže jen prázdné řeči a skutek utek : mila1
1)z IDNES : Miroslav Kalousek v posledních letech získal dvě ceny pro nejlepšího ministra financí třicítky rozvíjejících se zemí v Evropě, Asii, Latinské Americe a Africe. Ceny magazínu Emerging Markets dostal v roce 2008 a 2011
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/kalousek-v-zebricku-ministru-financi-2012-f0g-/eko_euro.aspx?c=A121122_115310_eko_euro_neh

2) máš pravdu, Novinky, jakožto bývalé Rudé právo opravdu nečtu
březen 30, 2016 20:21
Nedělej se, Mílo, ještě legračnější. : NČ
Za co, od koho a proč asi ty tzv. "ceny" získal? To už je ti jedno, žejo. hlavně, že to znělo tak světově "Emerging Markets". Nic ti třeba neříkají "Církevní restituce"? To jen namátkou, bylo by toho na román.
Ale já tě přeci nebudu přesvědčovat. Věř!!! Víra, to je přesně to, co se od lidu prostýho žádá. No a když lid prostej věřit přestane, tak se buď zrušej volby, nebo se krapet upraví program v počítači.
březen 30, 2016 21:07
Kalousek : marty
bejvalej lampasák, známej jako neurvalec,hulvák a ochlasta.Bezskrupolózní had.

První vím od souseda,byl taky za totáče lampasák. To druhý vidím, pokaždý když se někde objeví a začne sám o sobě prohlašovat, že je nejčestnější člověk.
březen 30, 2016 21:23
Žába na prameni. : Pepa
Jakmile se v partě politiků oběví někdo, kdo začne brzdit sypání zlaťáků do kapes, či by chtěl v politice ten smrad vyvětrat, vždy začne mela. To není žádná novinka. Babiš svůj plat ministra a 100 mil. ročně k tomu, dává nadaci samoživitelek. (to není malá částka)
Na blog.idnes (Babiš.blog.idnes.cz)si každý může přečíst jeho názory na současnost a jeho práci.
Zamyslete se, proč do politiky šel. Vzhledem k jeho věku a množství peněz to nemá zapotřebí.

březen 30, 2016 22:02
NČ, mně pčesvědčovat nemusíš : mila1
končím debatu s tebou, nemá to cenu. Býval jsi lepší smilies/smiley.gif
březen 30, 2016 22:14
Připomínka. : Pepa
...ale o ceskem zlodeji se musi mluvit s respektem? (Mikin o Babišovi)
To je taková malá ukázka, jak bez jakéhokoliv ověření a skutečných důkazů, dokáže pomlouvat a to jen na vratkém základě...jedna bába povídala.
Říká se, že poctivý člověk nemůže zbohatnout rychle. Jak k majetku přišel Babiš nevím, nevím jestli majetek nabil obchodní schopností či podvody, takže se k tomu nemohu vyjádřit.
březen 30, 2016 22:22
Proč to Pepo řešit? : NČ
Málokdo nabyl po r. 89 majetku zcela čestným způsobem. O to se Kikina s blahosklonným požehnáním Dramatika postarali dokonale.
Takže mně osobně jde teď spíš o to, jak s tím nabytým majetkem kdo nakládá a v čí prospěch, nebo přímo v neprospěch. A pro jasnej názornej příklad mi docela stačí, dát na jednu misku vah Bakalu a na druhou Babiše.
březen 30, 2016 23:07
Drazi pozustali, : Mikin
nerad rusim vase Babisovske jamboree, ale rad bych upozornil na par detailu:
v pripade zlodejskeho oligarchy se v zadnem pripade nejedna o presumpci neviny. V kazde zemi na zapad od hranic byvaleho komunistickeho bloku by ministr financi usvedceny z kradeze 50 milionu proste a s nalezitou omluvou odstoupil z funkce.
Na zadny soud by necekal.
Tecka.
Vsechny ty kecy o tom, ze kradou i jini a ze kradou stejnym zpusobem jako on by si dotycny zlocinec nechal maximalne tak pro novinare svych vlastnich novin.
Pokud by takove noviny vubec vlastnil, protoze takovou prasarnu jako vlastnictvi dvou nejvetsich deniku si slusny politik zijici ve slusne zemi proste nedovoli.
Chcete mit po vsech tech letech zlocinne komunisticke diktatury svobodnou a demokratickou zemi? Tak se podle toho zacnete ku*va chovat!
Kdyz nekoho pristihnete pri kradezi, zavrete ho. A to i v pripade, ze se vymlouva na to, ze "Kalousek krade vic". Kalouska muzete zavrit az ho pristihnte pri kradezi. Jinak se mu laskave za sve urazky omluvte. Jasne?
A to plati i pro tyhle stranky.
Editorka by se mela alespon pokouset o nestrannost. A nadavky mazat vsem. I oplzlym sprostakum, kteri s nimi zacali. smilies/tongue.gif
březen 31, 2016 07:36
Je zajímavé, : Míša šíša
jak někteří lidé mají plnou hubu demokracie, aniž by sami vůbec věděli, co to je. Mluvit o někom jako o usvědčeném zloději, koho je zapotřebí hned zavřít, přičemž dotyčný nebyl ještě z ničeho ani obviněn, je vskutku hodno "demokrata". Stejně jako diktování vlastníkovi webových stránek, jak má postupovat při jejich správě.

březen 31, 2016 08:35
Miso siso, : Mikin
nauc se laskave cist.
březen 31, 2016 08:46
... : mikin
prekrucovanim slov jinych se jen zesmesnis. Zkus pro zmenu nejakou vlastni myslenku. Zatim je to bida. :-
březen 31, 2016 08:54
zajímavý článek o tom, jak vlastně Babiš ke svému majetku přišel : mila1
je mi jasné, že to příznivce Babiše číst nebudou, ale pro ty ostatní...

http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/52406/legenda-o-svatem-andrejovi-reflex-odhaluje-zapomenute-informace-o-babisove-zbohatnuti.html
březen 31, 2016 08:59
pro NČ : laco
Co furt máš s těmi církevními restitucemi? Jestliže platí, že co bylo ukradeno, má být vráceno ( a je jedno jestli majiteli fabriky či čeho), tak proč by to nemělo platit pro církev? To se taky postavíš proti někomu, když mu vrátili činžák v Praze? Opravdu mně to hlava nebere....
březen 31, 2016 10:48
Hele, demokrate z Yukonu, : Míša šíša
směšný jsi tu akorát ty s tím nálepkováním komunistů, kecům o demokracii a poučováním, jak se máme chovat. Kdo se tu projevuje jako pravý komouš, jsi jenom ty. Možná by bylo na čase pochopit, že tě tu už nikdo nebere vážně a přestat nám zvěstovat ta svá zfanatizovaná moudra.

Číst umím a nic jsem nepřekroutila. Přečti si po sobě příspěvek v 7:36 kudlího času.
březen 31, 2016 10:56
Nelze se vůbec bavit s někým, : NČ
kdo "zajímavé a zaručeně pravdivé" informace čerpá z Reflexu.
Je tedy jasné, že to číst nebudu. Ne snad proto, že bych byl příznivcem Babiše. To vlastně ani nejsem.
Důvod je daleko prostší: Jsem příznivcem pravdivých informací a nepříznivcem manipulace z JAKÉKOLIV strany! Proto je mi Reflex nečitelnej!!!!!
březen 31, 2016 11:20
Tobě to, laco, hlava nebere, tak vočom se teda bavit? : NČ
Ani já v principu proti restitucím, jako takovejm, nic nemám. Pokud jsou podložený, doložený, správně spočítaný. No a tyhle církevní nejsou. To je všechno.
A to už vůbec nezabíhám do souvislostí, za jakejch ten majetek církev získala.
březen 31, 2016 11:29
Milo1 : mikin
mstivy estebacek, coz? I s komunisty se kvuli pomste spoji.
Ale jak pisou moudre hlavy nade mnou, on chudak vlastne za nic nemuze. Na vine je E.U. ktera zavedla dotace a Kalousek. Kdyby dotaci nebylo, nebo kdyby je Kalousek lepe hlidal, nemusel by je pan ministr financi rozkradat.
Stejne tak jsou na vine gadzove. Kdyby nemeli zadny majetek, nebo kdyby si ho lepe hlidali, nemuseli by krast ani Romove. smilies/grin.gif
březen 31, 2016 17:16
Než se přetahovat s hlupákama, : NČ
je daleko lepší, dát si pár paňáčků a pár (i více) pif. Doporučuju všem! Moc fajn.
Čest!
březen 31, 2016 20:34
Sám pan Babiš píše. : Pepa
Upozorňuji, že v žádném auditu ani kontrole se nikdy nemluvilo o tom, že by dotace byla čerpána v rozporu s podmínkami EU. Proto jsem také ve všech svých vyjádřeních k auditům reagoval tak, že vrácení dotace nikdy nehrozilo a byla poskytnuta podle platných pravidel. Navíc žadatelem o dotaci pro farmu jsem já ani moje firmy nikdy nebyli.  Mne, jako fyzické osobě, farma nikdy nepatřila a v čase podání žádosti o dotaci v roce 2008 nepatřila ani žádné z firem Agrofertu. Důkazem toho je, že farma není uvedena v konsolidované účetní uzávěrce skupiny Agrofert za léta 2008 až 2012 auditované renomovaným auditorem PriceWaterhouseCoopers. Skupina Agrofert převzala ztrátovou a předluženou farmu až v listopadu 2013.
 
Veřejnost je několik měsíců úmyslně matena informacemi, které moje bývalá zaměstnankyně novinářka zveřejňuje zcela účelově – tedy ve snaze mě co nejvíce poškodit. Neustále je mi předhazováno, že jsem multimiliardář. Doufám tedy, že alespoň lidé chápou, že bych si kvůli padesátimilionové dotaci reputaci a dobré jméno v byznysu nezničil. Nebo mám opravdu rezignovat a nechat českou politiku napospas starým pořádkům?
březen 31, 2016 23:43
... : XL
Pepo, pepo, když to píše sám Babiš, tak to je co říct. Mohl to udělat hned na začátku a ušetřit všem čas... Průser asi je, že v 2006 patřilo Hnízdo pod Agrofert a majitele měnilo těsně před žádostí o dotaci v 2008. V řízení společnosti byli nadále lidé spojeni s Agrofertem. Po uplynutí lhůty a vyčerpání dotace se Hnízdo vrací pod Agrofert. Kdyby v tom období patřilo Hnízdo pod Agrofert, nedosáhlo by na dotaci. Nikdo bezdůvodně nevyčlení část firmy na pár let.

Ale budiž, čert vem dotaci, o ni ani tak nejde, i když pár malých příštipkářů mohlo dostat nějaký ten kapitál navíc. Třeba malá uklízecí firma mohla nakoupit nové zařízení odpovídající nové regulaci a nemusela krachnout. Třeba jo, třeba ne. Asi těch 50 M moc nepomohlo, Hnízdo se zadlužilo a vrátilo pod Agrofert.


Dá se to přirovnat asi takhle.
Ve škole v lavici s tebou seděla Máša a dostávala obědy zadarmo, protože rodiče byli chudí. Vila ve které bydlela patřila firmě, auta taky, chata taky, i služebnictvo pracovalo jen pro firmu. Ta sice kdysi patřila tatínkovi, ale teď patří lidem, co pro něho pracují v jiné firmě. A protože nic Mášiny rodiče nevlastní, firma je na anonymní akcie, Máša jí ve škole zdarma.
Kvalifikovalo se jen 10 dětí a nezbylo na Lojzíka, protože tam mají ojetýho Favorita a to je víc než mají Mášini rodiče. Zbylo by na něj, ale Máša to místo zabrala. No, a po pár letech vyšla Máša ze školy, obědů už nebylo potřeba a její tatínek se znovu stal vlastníkem vily, služebnictva, atd.
Tedy nic se nestalo, jen Lojzík se občas občerstvil u popelnic, nebo se s nim Máša rozdělila, když jí nechutnalo. Vše dle regulací a zákona, a teď řekni, udělal Mášin tatínek něco špatně? Chtěl by si ho za starostu?
duben 01, 2016 01:23
Pepo, jest to možne? : Mikin
Je mozne, ze pan Babis ten majetek vlastnil jiz drive, ale nacas ho prepsal na pribuzne? Je mozne, zeby takovy bohaty clovek podvadel, kradl a navic jeste lhal? smilies/shocked.gif
No, to si vyreste s panem XL.
Ja jenom vstupuji do vasi konverzace, abych te upozornil na jedno vyroci: pred rokem jsi zde uverejnil informaci o tom, ze Americane stavi na Brdech obrovskou zakladnu pro 20 000 vojaku. A protoze tvoje zprava pochazela jen z jednoho nepotvrzeneho pramene, usoudil jsi z toho, "ze nam to mainstream zamlcuje".
Spatne, Pepo.
Ja tehdy zdroj tvych informaci objevil pomoci Googlu behem asi 10 vterin.
Bylo 1. dubna a jednalo se o aprilovy vtip.
Takze - ted mame tady na zapadnim pobrezi Kanady kde oba zijeme 10 hodin vecer a do 1. dubna nas deli pouhe dve hodiny.
1 April je zde znam jako "fools day", tedy "den hlupaku".
Tak abys kluku zase nenaletel......
duben 01, 2016 06:57
XL - to máš marný : mila1
když něco píše sám pan Babiš, tak to je nedotknutelné :-) proč by on, multimiliardář, měl zapotřebí nějakých 50 milionů? To přeci nedává smysl. A o tom to je.
Kdyby hned narovinu řekl - Ano, chtěl jsem tu dotaci, a proto jsem Čapí hnízdo převedl na děti a pak si ji převedl zpět na sebe, tak to vezmu. Ale to lhaní, vytáčení, kopání kolem sebe.. to si pak člověk říká - jak vlastně přišel k tomu svojemu majetku? Podobně jako k dotacím na Čapí hnízdo? A proč se tak moc bránil lustraci?
duben 01, 2016 09:20
pro NČ : laco
A jak víš, že nejsou doložený? Vrací se jen to, co jde doložit... Taky se zde stát a církev na tom dohodly. Máš pocit, že kdyby to nebylo výhodné pro stát, že by to dělal?navíc: kdyby to kdysi komanči nezhabali a neplatili církev z pěněz státu, tak to teď nemuseli vracet ( plus odluka církve od státu). Spíše je hanba, že se na to čekalo 25 let...
A co je komu do toho, jak církev majetek získala? Stejně se zajímáš i o ostatní případy ( fabrika, barák), aby bylo doložitelné, jak jej nadobudli?
duben 01, 2016 11:28
Laco, : Míša šíša
teď jsi mě teda fakt pobavil:
Máš pocit, že kdyby to nebylo výhodné pro stát, že by to dělal?

To snad ani nemůžeš myslet vážně. Že jsi nás chtěl prostě jen v pátek trochu rozesmát?
duben 01, 2016 13:02
... : ..
je apríla....
duben 01, 2016 13:20
Lacko, Lacko. Nevím, co ti odpovědět na tvoje návodný otázky, : NČ
na který si už předem sám odpovídáš. Snad jen bych ti doporučil méně Český televize, Reflexu, Respektu.
duben 01, 2016 15:15
Sv. Prostato.... : NČ
.
duben 01, 2016 20:12
Soráč, to sem nepatřilo : NČ
....
duben 01, 2016 20:15
ANO : vlk
bude mi lépe...

není nad to, jako řídit stát jako svoji fimu

Tož, není to úžasné ,za jeden koblížek zblbnou tolik debilů?
duben 01, 2016 23:13
... : Mikin
Babis je zcela jednoznacne nevinen.
Stejne jako jsou ve veci sestreleni malajskeho Boeingu 777 nevinni rusti separatiste, kteri to letadlo sestrelili a Putin, ktery jim ty rakedy dodal.
Vzdyt ruku na srdce, pratele:
mohli by separatisti to letadlo sestrelit, kdyby ho nad jimi zabrane uzemi malajske aerolinky neposlaly?
Mohli by ho sestrelit, kdyby ho tam Ukrajinci nepustili?
Doslo by k cele te tragedii, kdyby americka firma to letadlo nevyrobila?
A co samotni cestujici? Nutil je nekdo k tomu aby si koupili letenky?
Tak vidite. A tohle se vam narozdil od alternativnich medii mainstream snazi zatajit.
duben 02, 2016 08:55
Pravda o malajském letadle. : Pepa
Sestřelení malajsijského letadla

Výsledky šetření sestřelení letu MH 17 měli Holanďané už měsíc poté, co zahájili šetření. Když CIA zjistila, k jakým závěrům se experti bližší, byly expertízy zabaveny, tým obměněn a vyšetřování začalo znovu, tentokrát pod přímým vedením CIA. Zcela nepochopitelně zakázali spoluúčast na vyšetřování Rusům i samotným Malajsijcům. V té chvíli místo stupidních lží mediátorů CIA měla ČT křičet do světa „Proč?“ Závěry komise pak dopadly přesně dle očekávání – šlo o sestřelení raketou BUK. Všichni členové týmu museli podepsat absolutní mlčenlivost o průběhu šetření. Přesto uniklo, že nezávislí odborníci jednoznačně dovodili, že zásah Bukem je vyloučen, neboť tato raketa je vyrobena pro sestřelování letadel zdola a vždy exploduje cca 20 m pod letadlem. Let MH17 byl ale sestřelen výbuchem přibližně 80 cm nad levou horní stranou kokpitu, čímž došlo poškození přídě, nasátí obrovské masy vzduchu a k roztrhání stroje ve vzduchu. Přesně to dokáže izraelská raketa Python samočinně naváděná na nos letadla, kde vysílá jeho radar. Osudného dne se v Dněpropetrovsku zastavily gruzínské bitevníky SU-25, které se účastnily cvičení NATO v Černém moři a Bulharsku. Stroje byly „náhodou“ vybaveny právě raketami Python na křídlech. Existují satelitní snímky dokládají, že těsně před sestřelem se poblíž malajsijského letadla pohybovala minimálně jedna stíhačka. Let MH17 byl „náhodou“ vychýlen ukrajinským Řízením letového provozu o 400 km mimo letovou dráhu; dispečer, který letadlo naváděl, po incidentu záhadně zmizel. Ukrajina dodnes nedala k dispozici záznamy letového provozu v inkriminované době. Proč se ČT ani nepatrně nepozastavila nad těmito do nebe volajícími otazníky? Veřejně se na internetu hovoří o tom, že rozkaz k sestřelení „cizího západního letadla“ vydal v Dněpropetrovsku osobně Igor Kolomojský, ukrajinský mafián, zločinec a oligarcha.
duben 03, 2016 10:28
Pepo, : Mikin
tys tomu zase dal.
Vysetrovani jeste neskoncilo, ale vsechny vysledky zatim ukazuji na rusky Buk. Americka CIA nema s vysetrovanim te nehody pranic spolecneho. A mezinarodni tribunal ktery mel provest paralelni setreni vetovalo v U.N. Rusko.
Ostatne - vinik v osobe ruskeho agenta GRU Strelkova-Girkina se tehdy priznal temer okamzite.
Prakticky jedina vec ktera je zatim nejasna je, za jakych okolnosti se ten Buk dostal separatistum do rukou. Vehemence ruskeho lhani, mlzeni a oblbovani ukazuje spis na to, ze se jednalo o zarizeni dodane primo ruskou armadou.
duben 03, 2016 17:03
Míšo_šíšo : laco
Proč pobavit? Opravdu si nemyslíš, že v konečném důsledku odluka církve od státu bude výhodná pro stát?
duben 04, 2016 08:26
NČ : laco
A správné media pro mne uvedeš?
duben 04, 2016 08:27
Neuvedu. Jen jsem uvedl ta, která mají lež a manipulaci přímo v popisu práce : NČ
.
duben 04, 2016 10:20
laco : Boha Jeho
Ono kdyby si NČ ta periodika přečetl, zjistil by, že mezi Respektem a Reflexem je dost značný rozdíl. Jenže třeba Respekt jde často docela do hloubky a to vyžaduje přemýšlení. Nic pro hospodský tlachání zapšklých dědků.
duben 04, 2016 15:50
Laco, : Mikin
"spravna media" ze kterych tihle lide cerpaji sva moudra poznas snadno. Jsou budto financovana ruskym velvyslanectvim, nebo v nich najdes neuveritelne informace o spiknuti iliminatu, Zidu, CIA a nejnovejsi zpravy o chemtrails, nebo nafilmovanem pristani Americanu na Mesici. smilies/shocked.gif
duben 04, 2016 15:51
No, boha jeho, jen tak dál. : NČ
Podobný nadávky od debilů tvýho ražení, kteří sami sebe prohlašujou za hloubkový myslitele, si vždycky považuju za čest. Čest!
----------------------------------
Pro redakci: Za ty "debily" žádám o přidělení patřičnýho obrázku. Dík.
duben 05, 2016 04:36
NČ : Boha Jeho
Nemůžu za to, že sis zapšklýho dědka vztáhnul na sebe. Asi sám víš proč. A navíc sám o sobě jsem vůbec nepsal, jaká média sleduji jsem ani neuvedl. Zjevně máš problém s porozumněním psaného textu...
duben 05, 2016 07:29
Prosba : Pepa.
Prosím Tě Mikine dej mi, či nám, zdroj kde je ta skutečná pravda.
duben 05, 2016 07:54
laco, : Míša šíša
pobavila mě obecně ta citovaná věta " Máš pocit, že kdyby to nebylo výhodné pro stát, že by to dělal?"
Já mám teda pocit, že stát (respektive jeho zástupci) dělají převážně úkony, které pro stát nejsou výhodné ani trochu. A to včetně převodu majetku, který nikdy nebyl v přímém vlastnictví církve, a včetně majetkového vyrovnání církvím, které před rokem 1989 na území ČR vůbec neexistovaly.
duben 05, 2016 08:33
Míšo_šíšo : laco
Jak mám rozumět větě: " nebyl nikdy v přímém vlastnictví církve?"
duben 05, 2016 08:37
Už seš, bohujehuslave, jen trapnej. Stejně jako tvuj pravopys. : NČ
Pro redakci!!!!! Kde mám, kurnik, to roztomilý domácí zviřátko? Nebo se v redakci furt ještě chrápe?
duben 05, 2016 08:39
NČ : Boha Jeho
Jj, já jsem jenom debil, takže tě u mně nějaké to n navíc, nebo čárka namíň, nemůže překvapit. Ale ty by sis měl dávat pozor, když ti naskakuje žilka, tak začínáš psát stejně nespisovně jako Krakonoš ... A to bys jistě nechtěl.
duben 05, 2016 08:51
laco, : Míša šíša
si zas děláš srandu? Nech to až na dalšího apríla.
duben 05, 2016 09:00
Míšo. Jsem už vořralej, tak to napíču krátce česky: Laco je vůl!!! Nějakej Červeňák nebo Oláh.. : NČ
A důrazně žádám redakci o další obrázek užitečnýho zviřátka!!!
duben 05, 2016 12:07
NČ nikoliv, laco má jen jinej názor : Boha Jeho
a užitečná zvířátka nejsou odpustky.
duben 05, 2016 13:12
laco, : toulavej
Míša šíša převzala styl eNČého, nic nezdůvodňovat, když názor obhájit (podle mě) nejde, je nejlepší odpovědět otázkou :-). Přitom, to zdůvodnění by bylo zajímavé. Proč záznam o majetku – pozemku – v katastrální knize na Katastrálním úřadu u jména jakéhokoliv vlastníka toho pozemku, neznamená, že tím vlastníkem (v případě církví je vlastníkem např. farnost) není (není v přímém vlastnictví) :-)

Nevím, jak to má se svým pozemkem, jestli ho taky nemá v přímém vlastnictví i když ho má zapsaný na katastru nemovitostí na Katastrálním úřadu. Já vím, souvětí jsou to dlouhá a nepřehledná, těžko pochopitelná, čárky jinde nebo chybí, celej já . . .

Je to divný, některý lidi nepřesvědčí ani skutečnej zápis ve skutečný katastrální knize na Katastrálním úřadu, že zapsanej vlastník u pozemku je vlastníkem skutečně :-)
duben 05, 2016 17:54
Zvopakuju. Laco je debil!!! Podle jména čmoud, cikán. : NČ
A za toho "debila" si žádám vobrázek. Anebo rovnou hned dva vobrázky, i za tebe, debile.
duben 05, 2016 17:55
... : Mikin
Ale ze se nám rozjel, dēdek komunistickej? smilies/grin.gif
duben 05, 2016 19:28
No tak, toulavej, : NČ
Seš pro mě taky těžko pochopitejnej. Snad jen jsem ale přecijen namáhavě vyčetl z tvýho nesouvislýho "pojednání" že vyžaduješ důkazy o vlastnictví. Ale, kur*a, právě v tom jsem s tebou zajedno!
Co bude dokázáno, ať je vráceno. Nic víc, nic míň. Ostatní kecy jsou naprd!
duben 05, 2016 19:48
Čeští farmáři : wendy
už si začínají stěžovat a zoufat - majetek měl být církvím vracen jen ten v držení státu, ostatní formou finanční náhrady. A ejhle - už požadují i pozemky v držení farmářů, kteří tyto pozemky koupili v dobré víře od státu už i před 20ti lety. A tak soukromí zemědělci mluví o nových křivdách ! Kdepak - fláterníkům podej prst a už chtějí celou ruku, nebo celého člověka.
duben 05, 2016 21:49
toulavej, : Míša šíša
já ti nějak nerozumím, o co ti jde? O jakém zdůvodňování a obhajování názorů to píšeš? To tu mám jak v první třídě někomu vysvětlovat, co znamená pojem vlastnictví? A co to plácáš o katastru nemovitostí? Já jsem snad někde napsala, že záznam o majetku v katastrální knize neznamená vlastnictví tohoto majetku? Kde? Uveď mi prosím datum a čas takového komentáře, anebo nepiš kraviny.
S tím katastrem jsi /ač neúmyslně/ trefil hřebíček na hlavičku. O to tu právě jde. Například nemovitosti Řádu německých řidičů (o které řád díky kolaboraci přišel v roce 1945 na základě Benešových dekretů) byly v Pozemkových knihách Vyššího Brodu zapsány na Adolfa Hitlera.
Já jsem si teda myslela, že je všeobecně známá skutečnost, že se vydávají církvím nejen majetky, které údajně vlastnily, ale i ty, které jim pouze "příslušely", tj. ke kterým měly pouze nájemní právo, či které byly zapsány v pozemkových knihách s poznámkou o neprokázání vlastnictví. Mimochodem celkový nárok převyšuje obsah majetku, který církve vlastnily před pozemkovou reformou z r. 1919. Přitom by se ale mělo jednat pouze o návrat majetku, který byl církvím zabaven po roce 1948. A úplným paradoxem je pak už "navrácení" majetku církvím, které v roce 1948 vůbec neexistovaly (Apoštolská církev, Luterská evangelická církev). Jak mohly tedy něco vlastnit?

Vysvětlila jsem to teď dostatečně jak pro tebe, tak i pro laca?
duben 06, 2016 07:19
Pro NČ : laco
tak debil a vůl? S tebou je fakt dobrá diskuse...Když není argument....Proč tak agresivně se chováš? Co ti v životě chybí ( anebo přebývá) , že tak reaguješ?
To že mám přezdívku laco, znamená že jsem cigán? Zajímavá dedukce. Kdybych byl igor, budu rus?
duben 06, 2016 11:34
Míša_šíša : laco
tak znovu: jak víš, že církvi vydávají, co nebylo jejich? To už je obsese.... Nejdou věci i přes soudy, které o tom rozhodují?
duben 06, 2016 11:38
Toulavej : laco
No to jo, proto se na to Míši šíši ptám. I kdyby měla papír, stejně je vše jinak.
duben 06, 2016 11:40
Kde mám kurnik ten obrázek? : NČ
.
duben 06, 2016 13:43
Míšo šíšo, nemohu se rozhodnout, jestli jsi to „navrácení“ majetku církvím, : toulavej
které v roce 1948 vůbec neexistovaly, myslela vážně. Zákon o církevních „restitucích“ přece řešil jednak navrácení ukradeného majetku a náhradu za ten, co už nejde vrátit. A SOUČASNĚ taky budoucí osamostatnění všech církví na jejich financování od státu, ze státního rozpočtu. A PROTO se stát dohodl s největší církví, Římskokatolickou, že z náhrad, které by měla jinak dostat, se o část těch náhrad ona rozdělí se všemi ostatními SOUČASNÝMI církvemi, tedy i těmi, které v roce 1948 u nás ještě neexistovaly, aby mohly, až skončí financování církví státem, sami financovat svoji činnost. Nevěřím, že bys to nevěděla. Takže, nové církve žádný majetek nedostávají navrácený, dostávají část z náhrad, které by patřily Římskokatolické církvi, ale ta je přenechává novým církvím. Vysvětlil jsem to teď dostatečně?

Pokud jde o vydávání ne zcela prokazatelného majetku, nevěřím, že by se to dělo někde bez soudního rozhodnutí. A také nevěřím, že by se církvím vydával větší majetek, než který měly. Nevěřím, protože naopak se církve části svého majetku „dobrovolně“ vzdaly – třeba na Pražském hradě stát odmítl protiprávně vydat budovy, které byly církve ŘK.

Pokud jsi myslela Řád německých rytířů, nyní Německý řád, tak ten, jak jsem se dočetl, přišel o svůj majetek krátce po odtržení Sudet od Československa, v říjnu 1938. A z rozhodnutí Adolfa Hitlera byl řád ZRUŠEN jako NEPŘÁTELSKÝ říši a nemovitosti zabaveny, někdy PŘEVEDENY na nové vlastníky. Třeba hrad Bouzov získal šéf SS Heinrich Himmler, takže Vyšší Brod mohl klidně připadnout Adolfu Hitlerovi, proč ne. Tak těžko Řád s Německem kolaboroval. Po válce byla na takový majetek uvalena národní správa a nakonec byl majetek znárodněn. Přestože Řád žádal o navrácení. A i když tehdejší Nejvyšší správní soud v únoru 1948 rozhodl, že má majetek opět připadnout Řádu, existují pochybnosti, jestli verdikt vstoupil v platnost ještě před 25. únorem 1948, který se zmiňuje v zákonu o církevních „restitucích“. V lednu 1998 pražský městský soud konstatoval, že soudy nikdy pravomocně nerozhodly o zrádcovství Řádu a konfiskace jeho majetku tudíž byla neplatná.

Čili, kdyby tu tolik lidí nemělo vypláchnutý mozek bolševickým viděním světa po 40ti letech jejich vlády, tak v právním státě by Řádu stát znárodněný majetek musel vrátit. Jenže, když ten výplach mají i soudci, stát nic nevrátí, je to totiž hodně majetku a závist zdejších lidí je tu veliká.

Vysvětlil jsem to teď dostatečně?
duben 06, 2016 13:46
laco, : Míša šíša
jak víš, že církvi vydávají, co nebylo jejich

A jak ty víš, že se to neděje?
duben 07, 2016 10:02
toulavej, : Míša šíša
když už jsi poznamenal, že jsem přebrala styl eNČého, musím já konstatovat, že ty jsi přebral styl Mikina. Podobné kecy jako "vypláchnutý mozek bolševickým viděním světa" a "závist zdejších lidí" jsou pro mě impulsem rezignovat na jakoukoli další debatu. Mimochodem si trochu protiřečíš, protože v jednom odstavci napíšeš, že vydávání ne zcela prokazatelného majetku se řídí soudním rozhodnutím (kdy, kde, jak?) a v dalším odstavci pak uvádíš, že výplach mozku mají i soudci a stát nic nevrátí(?).
Už jednou jsem ti napsala, že nemá cenu se tu vzájemně přesvědčovat o "svých" pravdách, Ty máš svůj názor, já mám svůj, ponechme to tak.

Ano, myslela jsem Řád německých rytířů, nebo taky Bratry německého řádu Panny Marie v Jeruzalémě či Řád bratří německého domu Panny Marie v Jeruzalémě, anebo jak si jinak ještě říkají. "Německý řád", jak uvádíš, je zkrácené označení pouze pro mužské členy, zatímco pro ženy má pak společenství název "Milosrdné sestry Panny Marie Jeruzalémské ". Když už teda čteš, tak čti důkladněji.
duben 07, 2016 10:06
Míšo_šíšo : laco
Co třeba ty soudy, které jsem zmínil?
duben 07, 2016 10:08
Míšo šíšo, : toulavej
chápu, že k ukončení diskuse, když chybí argumenty, je dobrá jakákoliv záminka. Požadovat oficiální názvy, když i jako zkrácené víme, oč jde, je úsměvný. Neochota přijmout, že se mýlíš, je větší problém. No, žij si ve své pravdě, ostatní kolem tebe to musí mít náročný, s tebou vyjít, jsem rád, že se mě to netýká . . .

laco, s lidmi, jako Míša šíša, je to ztráta času, jenom na to časem zapomenu, tady logika neplatí . . .
duben 07, 2016 10:55
toulavej : laco
Máš asi pravdu: taky to na mne tak působí
duben 07, 2016 11:27
toulavej, : Míša šíša
a ty jsi ochotný přijmout, že se mýlíš? Že jsem si toho za ty roky na Kudle ještě nevšimla...
Pokud mluvíš o chybějících argumentech, tak ty tvoje jsou jaké? Zatím jsem se akorát dozvěděla, že přejímám styl eNČého, že mám vypláchlý mozek bolševickým viděním světa, jsem závistivá, je těžké se mnou vyjít, chybí mi logické uvažování a je to se mnou ztráta času. Hmm, dobrá argumentace k tématu, fakt. Díky, ale tohle mě fakt nebaví, to je na stejné úrovni jako bych diskutovala s Mikinem.
S lacem tu mluvíte o nějakých soudech, ale konkrétně jste neuvedli nic. Kde jsou ty tedy ty vaše pádné argumenty?

Já žádné oficiální názvy nepožaduju, to ty jsi mě opravoval, že nově se to jmenuje Německý řád. Tak jsem jen doplnila, jak je tomu ve skutečnosti. Takže usmívat se můžeš leda tak nad sebou. Ahoj, přeju ti hezký den a abys potkával jen samé lidi, kteří budou ochotní přebírat tvé názory jako svatou pravdu. A k tomu ti dopomáhej Bůh.
duben 07, 2016 12:07
Míšo šíšo, pořád přemýšlím, jestli to nechat bez odezvy, nebo ne. : toulavej
Jenom pokus - moje argumenty byly např. – že u církevních „restitucí“ se nejedná o „navrácení“ majetku církvím, které v roce 1948 neexistovaly u nás – jak jsi se tomu divila, a vysvětlil jsem proč ( duben 06, 2016 13:46), nebo, proč byl uveden v Pozemkových knihách Vyššího Brodu Hitler, jak jsi psala a dodávám, že samozřejmě zápisy v knihách se dají brát jako legální, pokud nebyly vynuceny za bezprávního stavu, jakým německá okupace včetně zabrání Sudet nepochybně byla.

Pokud se jedná o soudy o církevní „restituce“, probíhá jich asi sto, možná víc, po celém státě. Jako příklad uvedu ten o obraz Madony z Veveří, který byl v Anežském klášteře a Národní galerie – stát, ho nechtěla vydat, ale spor prohrála a tak ho dostala církev zpátky. No a kdyby o tom rozhodoval jiný soudce, který nemá církve v lásce, tak by ho nedostala a konec. Přirozené právo, selský rozum, u mnoha našich soudců, se hledá těžko. Nebo bys chtěla seznam všech soudních sporů?, ten nemám. Přece NEJDE DOKÁZAT, že někdo vydal církvím víc, než na co měly nárok. Kdyby to někdo udělal, tak lidi, jako ty, by ho dali hned k soudu :-), tady kontrola probíhá důkladná. Kdybys ovšem namítla, jak to o té důkladné kontrole vím, kde mám důkazy, pak jsem v koncích . . .

Míšo šíšo, ve své neustálé naježenosti si špatně vysvětluješ, že tě pořád někdo, jako já, napadá a musíš se tomu bránit. Nic takového, nevím, v jakém světě žiješ. Já tě NEOPRAVOVAL, že se ten Řád jmenuje teď jinak. Proč bych měl, když oba víme o co jde. Stejně tak by mě nenapadlo tě opravovat, že ses upsala a místo rytířů napsala řidičů – proč bych to dělal, nečekám na chyby jiných, abych je shodil. Očekávám seriozní diskusi, které bohužel nejsi, ve své agresivitě, přetáčení příčin a následků a záměrného přeskakování z jedné věci na druhou, schopna, škoda . . .

Myslím si, že uznám svůj omyl, když jsem se mýlil.
duben 07, 2016 14:35
toulavej, : Míša šíša
bohužel jsi mi nevysvětlil to, jak může církev získat od státu nemovitosti, které nebyly ve vlastnictví církve. Tzn. že v pozemkových knihách byly před rokem 1948 zapsány na někoho jiného. Podle tebe probíhá sto a více soudních jednání. OK, počkáme si na nějaké zprávy v budoucnu, když nic konkrétního nevíš. Obraz Madony z Veveří co by movitá věc není zrovna dobrý příklad nemovitosti, takový majetek se prokazuje jiným způsobem než zápisem na Katastrálním úřadu. Čímž jsi tedy začal prvně argumentovat a teď od toho uhýbáš.

Přece NEJDE DOKÁZAT, že někdo vydal církvím víc, než na co měly nárok.
Prosím? Proč by to nešlo dokázat? Bohužel by to mělo být obráceně - církev by měla dokazovat, že majetek, který požaduje, jí skutečně patřil. Tak jako to museli dělat všechny fyzické osoby, které se domáhaly navrácení majetku zabraného komunisty. A protože jsem to zažila ve své rodině, mohu ti prozradit, že to prokazování nebylo nic jednoduchého, že to stálo hodně úsilí a spoustu času. Ze strany státu nebyly církvi nastaveny stejné podmínky jako ostatním restituentům.

Jinak vůbec nejsem naježená a domnívám se, že ani agresivní. Kde v mých komentářích vidíš agresivitu? Na rozdíl od tvého hodnocení mé osoby jsem já nepsala žádné negativní úsudky na tvoji adresu. Takže ty se domníváš, že já si něco špatně vysvětluju, a já se zase domnívám, že něco si špatně vysvětluješ ty. Očekáváš seriózní diskuzi, nicméně vzápětí neopomeneš zmínit moji agresivitu a jak přetáčím a přeskakuju. To je seriózní diskuze?
A že přeskakuju z jedné věci na druhou? Vždyť jsem jen reagovala na tvůj komentář.

tak by mě nenapadlo tě opravovat, že ses upsala a místo rytířů napsala řidičů – proč bych to dělal

Vtipné. Právě jsi to udělal. smilies/smiley.gif

Myslím si, že uznám svůj omyl, když jsem se mýlil.

Když myslíš... Vzpomeneš si, v jakém případě se to tady na Kudle stalo?

Neber to jako moji naježenost, ale jako polemiku. Nebo jsi opravdu zvyklý pouze na to, že ti každý jen dává za pravdu a všechno ti odkýve? Není v tvém věku už správný čas si uvědomit, že ostatní lidé (byť jsou to podle tebe hlupáci) mohou mít odlišný názor než je ten tvůj a nemají povinnost jej měnit jenom proto, že ty si to přeješ?
duben 07, 2016 16:52
. : Míša šíša
Mám tam nějaké pravopisné chyby, ale ty mě na ně určitě neupozorníš. smilies/smiley.gif
duben 07, 2016 16:55
A pomysleli jste také na to, jak je to bude s daněmi. : deeres
Nikde jsem se to zatím nedočetla,všude ticho po pěšině, ale změna měla platit od 1.dubna letošního roku
Vláda – nechci říct na pokyn, tak tedy raději na podnět MF – schválila jednu ze změn daňových zákonů, která spočívá v tom, že při převodu nemovitostí bude platit daň kupující strana na rozdíl od dosavadní praxe, kdy ji platila strana prodávající,“
Pan ministr Kalousek říká, že je to proto, aby se zamezilo podvodnému jednání při placení té daně. Domnívám se, že to je spíš takový trik, který má zamaskovat neschopnost ministerstva vymáčknout z poplatníků tu daň. Když tu povinnost přenese na nabyvatele, který je bezprostředně motivován si ten majetek udržet a tedy zaplatit daň z převodu, tak to je pro MF samozřejmě mnohem snazší terč a jednodušší kořist,“ připouští Petr Žantovský, že jedním z důvodů této změny může být, že se resort financí snaží zakrýt svou neschopnost.A církve mohou jenom aplaudovat změně daňového zákona.

Ale za mnohem pravděpodobnější motiv změny daňového zákona považuje církevní restituce. „Teď nás čeká největší přeskupování vlastnických práv po roce 1989, respektive po ukončení privatizací. Církve nabydou zpátky své nemovité majetky a když nebudou mít sílu nebo schopnosti se o ně starat, tak se je budou snažit prodat. A pochopitelně je v jejich zájmu, aby neplatily daň z převodu,“ nabízí Petr Žantovský vysvětlení, z něhož až bije do očí, jak jde MF na ruku církvím.

„Takže pokud někdo může takovému zákonu aplaudovat, tak to jsou církve, které se budou snažit prodat své snadno nabyté majetky podle zákona o majetkovém narovnání s církvemi. A já jsem absolutně v šoku z toho, že na to téměř nikdo v médiích neupozorňuje. Až si říkám, jestli se nepletu, jestli neslyším pithartovskou trávu růst, jestli si ty obzory nemaluji špatně. Ale ono na ně většinou dojde. A tak se trochu bojím, že důvod mediálního mlčení je jinde,“ podotýká Petr Žantovský.

změna daně při prodeji nemovitosti=Kalouskova další zlodějna, synapse, 20.4.2013 15:54:30
Kalousek totiž prosazoval,aby byla církev v průběhu tunelu,zvaném restituce,osvobozena od daně z prodeje. Tu musí zaplatit každý,kdo prodává i blbou zahrádku,museli ji platit necírkevní restituenti,ale církev svatá přece nebude platit daně,že.Klimbající poslanci v PS si této podivnosti v zákoně všimli a Kalouskovi ten zákon změnili-žádné osvobození od daně. Tak to ten kripl vymyslel takovýmto podrazem - církev žádnou daň stejně platit nebude,bude ji platit kupující, a to podle nějakého vykalkulované průměrné ceny v oblasti,nikoliv podle odhadní ceny (také nový zákon od této vlády) - takže nejenže tu církev rozkrade kus našeho státu o velikosti jednoho kraje,ještě při tom kšeftování s tímto majetkem oškube stát (nás)i o ty pitomé daně,které my všichni platíme jak vzteklí.Inu Kalousek - rozpočtově zodpovědný
reagovat

duben 10, 2016 10:53
Kalousek je vůbec výjimečná figura : NČ
Z úředníka to, po obludnejch průserech, dotáhl až na ministra. Vždycky byl striktnim technokratem, až teď, co se mu kníže, zaplaťbůh, konečně sesypalo, musí se převekslovat i na politika a zčista jasna i na obhájce lidských práv. Což mu ovšem fakt nejde a nejde. Jako horlivej Tibeťan, to už popírá přímo sám sebe a už je jen k smíchu uplně každýmu, kdo ho v posledních deseti letech trochu sledoval.
duben 10, 2016 11:07
Ty udajne obludne prusery : Mikin
již komunista vypisovat nehodlá ?!
duben 10, 2016 19:52
Tady to máš komplet: : deeres
Vím, jak je lidská paměť krátká a selektivní. Má snahu špatné věci zapomínat a dobré si pamatovat. Tak mi nezbývá, než paměť lidí osvěžit připomenutím, kdo je Miroslav Kalousek a co „dobrého“ pro nás vykonal. Narodil se 17. prosince 1960 v Táboře. Vystudoval Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze, kde v roce 1984 získal titul inženýra. Od roku 1984 do roku 1990 pracoval jako technolog a vedoucí investičního útvaru ve výrobním podniku Mitas Praha n. p. V témže roce se na fakultě seznámil s Radkou Kašákovou, kterou později pojal za ženu a s níž se v únoru 2012 v tichosti rozvedl a veškerý majetek převedl na ni. Mají syna a dceru. Do politiky vstupuje v roce 1984, stává se členem Československé strany lidové (ČSL), která je členem komunisty řízené Národní fronty. Ačkoliv se aktivně dral ve straně k moci, pro nízký věk příliš neuspěl. Jen tři měsíce po sametovém předání moci nastupuje na Úřad vlády ČR jako ekonomický poradce. Za dva roky už odboru poradců šéfuje. Strmá kariéra pokračuje. Již v lednu 1993 se stává ekonomickým náměstkem ministra obrany. Rozprodává se bývalý federální armádní majetek. Kalousek má pod palcem výběrová řízení a akvizice. Rozhoduje o miliardách, modernizaci tanků T-72, štábním informačním systému, nákupu padáků… V roce 1998 je zvolen poslancem do PSP ČR za Jihočeský kraj, za již sloučenou stranu KDU-ČSL.V roce 1994 bleskově uzavírá smlouvu s firmou Anex-Cirus Jiřího Andrlíka na dodávku 2 310 kusů padáků pro dopravu skupin hloubkového průzkumu a seskoků (za použití techniky HAHO a HALO). Co na tom, že ta firma právnicky ještě vůbec neexistuje? Anex-Cirus nikdy padáky nevyráběl. Dodané padáky byly nekvalitní, přesněji, jak se vyjádřili odborníci Paraclubu, padák VTP-100 měl příliš funkcí, jež si vzájemně odporovaly. V roce 1997 to stálo život vojína Prinicha. Tato krev neulpěla jen na rukou M. Kalouska, ale i na rukou ředitele nákupu plk. Josefa Fabiána a plk. Rudolfa Zapletala. A je jen pikantní, že oba zmínění později odešli do firmy Anex-Cirus. Firma Anex-Cirus podala na ministerstvo obrany trestní oznámení za ušlý zisk ve výši stovek miliónů poté, co armáda zjistila jejich nebezpečnost a nekvalitu. A informace o tom prosákly na veřejnost. Smlouva však byla sepsána tak nevýhodně, že ji vypovědět nešlo a koncová cena nebyla nikdy stanovena. Soud nařídil MO odebrat další nevyhovující padáky za dalších 114 mio. Kolik ta legrace stála celkem, ministerstvo úzkostlivě tají, ale jednalo se o stovky miliónů korun. V roce 1998 byly padáky VTP-100 zakázány a z výzbroje vyřazeny. Ale padáky, to bylo jen troškaření! Modernizace 353 zastaralých sovětských tanků T-72, které už byly určeny k vyřazení, stála již neuvěřitelných 19 miliard korun! Nehledě k tomu, že 353 tanků je vzhledem k velikosti republiky a armády čiré megalomanství. Smlouva byla uzavřena s italskou firmou Oficcine Galileo a izraelskou firmou Nimda v roce 1995. A opět krajně nevýhodně pro českou stranu. Termíny si dodavatel mohl prodlužovat, náklady zvyšovat a MO jen bezmocně přihlíželo. Nakonec bylo modernizováno jen 30 strojů! Štábní informační systém MO zadává zakázku firmě EDS (Electronic Data Systems) v roce 1997. Výběrové řízení ale vyhrála fa Unisys. Kalousek výběrové řízení zrušil. V novém řízení opět vyhrála fa Unisys. Přesto Kalousek označil nabídku EDS za „výhodnější“. Unisys se obrací na policii, že jsou vydíráni, aby se rozhodnutí nebránili. EDS byla nucena v r. 1998 za přidělení zakázky zaplatit 50 miliónů korun do stranické pokladny KDU-ČSL. Dodávka za více než miliardu korun byla ukončena v roce 2002 zavedením systému, který nesplňoval technické zadání a je nefunkční dodnes. Kasárna na Náměstí republiky 1997 – Kalousek podepisuje s developerskou firmou EPF smlouvu na prodej kasáren. Za rozsáhlý objekt v tak lukrativní zóně jen za 900 milionů. Smlouva zaručovala, že EPF dostane plné odškodnění, nebudou-li budovy prázdné. Nebyly. Sídlila tam Akademie věd. Stát na odškodném vyplatil EPF téměř 900 milionů a v náhradách za druhotné škody firmy EPF dalších 500 milionů. Takhle Kalousek uzavírá smlouvy a hospodaří s veřejnými penězi. Aféra Zeman&Zeman 1997 – fa Zeman&Zeman získala zakázku na mnohamiliardové dodávky potravin armádě. Výběrové řízení obešli. Úplatky důstojníků od Z&Z na MO jdou do statisíců. Ministr obrany Lobkowicz se vyjadřuje, že jde o rozsáhlou korupční aféru. Z&Z o zakázku přichází, policie vyšetřuje, ale firma Z&Z je mezitím vytunelována a zrušena. Spolumajitel firmy, zeť druhého spolumajitele Jindřicha Zemana, David Petrovický je unesen ozbrojeným komandem a již nikdy není nalezen. Ta aféra, zdálo se, Kalouskovi srazí vaz. Ne. Byl to jen takový malý škrábaneček na palečku. Přišel jen o náměstkovské křeslo. Ale on mířil výše, daleko výše. Poslanec Kalousek V roce 1998 - získává poslaneckou imunitu. Kauzu Z&Z šetří nejprve inspekce MO a pak i policie. Kalousek se dere do stínové vlády čtyřkoalice. Předseda KDU-ČSL Cyril Svoboda má oprávněné obavy, že Kalousek bude trestně stíhán, obává se ohrožení čtyřkoalice skandálem a Kalouska odmítá. Od té vteřiny jsou z nich úhlavní nepřátelé. Policie narazila na bariéru imunity. Pro BBC říká Kalousek v roce 2001: „Považuji se za úředníka, … úspěšné transformace české armády … a že při této práci došlo k nějakým chybám, to došlo v každém případě…“. Ty „nějaké chyby“ byly zpronevěry v miliardových částkách a dokonce životy lidí. Comeback I. roku 2002 je Kalousek do sněmovny zvolen, lidé zapomněli. Získává křeslo předsedy Rozpočtového výboru PSP ČR. On těm penězům „fakt rozumí“. Tedy hlavně některým. Za dosti podivných okolností získává Kalousek dosti drahou vilu v Bechyni a luxusní byt v Praze. Situaci se pokouší zachránit jeho tchán mafián Kašák tím, že mu tyto peníze půjčil z vlastních prostředků. V září 2002 jsou u Orlíku zastřeleni Kalouskův švagr Lubomír Kašák a jeho společník Zdeněk Němec. Zrovna v době, kdy policie šetří podivné zakázky jejich firmy IDOS od příbramské radnice, kterou šéfuje Kalouskův politický kolega Josef Vacek. Na Kašáka má policie už tou dobou připraveno obvinění z řady trestných činů. Z povzdálí tahá za provázky známý příbramský kmotr Jaroslav Starka. Ale jak známo, mrtví už nemluví. Z majitelů IDOSu zůstává kupodivu naživu jen minoritní 5% vlastník. A jaké překvapení – jmenuje se Radka Kalousková !!! O rok později dochází v KDU-ČSL ke třenicím a Kalousek vyšachovává Cyrila Svobodu a nečekaně se stává předsedou. Dral se tou dobou už i do Grossovy vlády, ale oblíbené MO mu nechtěli dát. Schyluje se k prodejům armádních nemovitostí a Kalousek je na toto „odborník“. Asi mu to bylo hodně líto. Protože článek je už dlouhý, tak už jen v heslech: •Kalousek má prsty v čachrech s japonskou Nomurou v kauze IPB (Nomura chtěla po ČR 120 mld. za zmařenou investici) •2006 – jedná o Paroubkově nabídce vytvořit koalici ČSSD a KDU-ČSL s podporou komunistů •2006 – následně odstupuje z předsednictví KDU-ČSL •2006 – stává se zastupitelem Bechyně s třetím nejvyšším počtem hlasů, lidé si na nic špatného nevzpomínají •2007 – 2009 – ministr financí v Topolánkově vládě •Stomiliardová zakázka jediné firmě na odstranění starých ekologických zátěží. Je kritizován Transparency International. Tendr vyhrála fa Mario Pedersen za 56,8 mld. Kalousek nabídku odmítl a přidělil ji jiné firmě. Škody byly napraveny jen z 26 %. •2008 – 2009 připravuje (s Janotou) nejschodkovější rozpočty ČR v historii (107, 187 mld.) •Povolení internetového sázení •Liknavý postup v kauze bytů OKD •2009 – odchází z KDU-ČSL a zakládá s podporou knížete Schlafenberga TOP09; lidé mu to zbaští •2010 – znovu ministrem financí v Nečasově vládě •Fa Orgapol se soudí s Kalouskovým MF o 70 milionů za dodanění 11 milionového sponzorského daru TOP09 •Liknavé řešení 0,5 mld. Vondrovy kauzy ProMoPro •Liknavý postup v kauze desítek miliard korun na švýcarských účtech • 2011 – 2012 navzdory předvolebním slibům zvyšuje daňovou zátěž obyvatelstva a programově brzdí ekonomiku. Zvyšuje chudobu obyvatelstva. Možná jsem nezvolil nejlepší název článku. Možná jsem měl napsat: český Armand Jean du Plessis, kardinál Richelieu, král intrik, nebo soudobý Niccolo Machiavelli. Má prsty absolutně ve všem, co jen malinko smrdí penězi a mocí. Nejsem dalek tvrzení, že většího škůdce republiky těžko pohledat… Snad ještě Véna Klausů … i když těch kandidátů je až až.
reagovat

duben 10, 2016 22:29
NČ, : Míša šíša
"horlivej Tibeťan" smilies/grin.gif
Já jsem si říkala, že už mu definitivně muselo hrábnout.
duben 11, 2016 09:44
On ho ten chlast nakonec dostane! : deeres
Nomen omen: význam příjmení Kalousek
Slovo kalous je příbuzné s kalem. Výraz kal má pravděpodobně indoevropské kořeny pro pojmy černý nebo tmavomodrý. Druhou možností je příbuznost s hlínou či s blátem. Dalo by se říci, že kalous je kalousem proto, že byl považován za ptáka nečistého, často spojovaného s příchodem smrti.
smilies/grin.gif
duben 11, 2016 10:23
Nojo, Míšo i Deeres : NČ
Tohle tibeťanství člověk nežere ani vyžírkovi Bursíkovi. Ale budiž - něčim se zviditelňovat musí. Jenže u toho Kaldy, čistýho pragmatika, to už působí přímo srandovně!
To už bych to snad snad spíš uvěřil Havlovi (i když to byl taky pokrytec, přímo ukázkovej).
Ovšem, začít věřit Kaldovi, že nemůže spát kvůli lidskejm právum kdekoliv (neřkuli v Tibetu), to už je přímo námět na frašku.
duben 11, 2016 10:42
Deeres, o dani z nemovitosti : bb
se psalo, jen to asi lidi, co nechtějí kupovat nemovotisti, nesledují. Až ve chvíli, kdy to někdo, koho pravidelně a rádi čtou (třeba M.Ž.) sepíše a dá to do souvislosti s něčím, co jim třeba leží v žaludku (církevní restituce), tak zpozorní.
Kdo chtěl kupovat, spěchal, aby koupil do konce loňského roku.

Jinak si myslím, že prodejci s daní počítali a zahrnovali ji do prodejní ceny už dřív. Teď tedy zase může kupující požadovat snížení ceny s přihlédnutím k povinnosti platit daň, s tím, že jinak nekoupím, ale pokud bude cena snížena, koupím hned.. :-) Cena je vždycky výsledkem vyjednávání. Když budu chtít koupit hned a právě tohle, tak holt na korunu nekoukám a připlatím, ale většinou je prodávající tím, kdo chce nebo potřebuje rychleji prodat a je přístupný jednání.

duben 11, 2016 20:25
... : bb
oprava, nemovitosti

stejně tak, pokud se tě netýkaly koupě, prodeje pozemků, jsi možná nezaregistrovala zvýšení DPH u pozemků na stavbu, z 15 na 21%
proto se to loni honilo, kdo chce stavět a potřebuje pozemek, tak spěchal, aby to stihl koupit do konce roku
duben 11, 2016 20:31
Bíbí, : deeres
dík! Měla jsem nějak zafixováno datum 1.4.2016 a ono to proběhlo už od začátku roku. Nakonec jsme to stejně obešli bezúplatnou darovací smlouvou a pokud si obdarovaný nebude umět vyřídit osvobození od daně, na které má nárok, tak to je jenom jeho smůla.
duben 11, 2016 22:09
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]