O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MÁME PÍKY, I BODÁKY, HOLA HOLA HEJ! PDF Tisk E-mail
Pondělí, 22 únor 2016
I my máme svou armádu. Každému našemu vojákovi se dostává toho nejlepšího velení, a takovou péči o každého jednoho muže asi nemá žádná jiná armáda. Buďme proto patřičně hrdi na svou profesionální armádu! (však nás také stojí nemálo peněz…) Mj. následující čísla jsou správná. Bohužel.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok

Generálové

Vyš. důstojníci

Niž. důstojníci

Praporčíci

Poddůstojníci

Mužstvo

Přípravný sbor

Dispozice

Voj. z povolání

2010

22

2258

3255

6082

7637

1118

937

952

22261

2011

22

2140

3319

6049

7399

1160

965

697

21751

2012

18

2091

3376

6052

7375

1078

1067

676

21733

2013

20

1981

3315

5875

6894

787

955

1184

21011

2014

21

1942

3377

5944

6963

709

1266

642

20864

2015

19

2027

3418

6224

7474

828

1464

516

 

 

 

Na 828 vojáků máme 5464 důstojníků a 13 698 poddůstojníků.
Což jest na jednoho vojáka mužstva 6,6 důstojníků.


     Tím je zajisté dána záruka, že voják bude spolehlivě veden a zabezpečen, že důstojnický sbor se o něho může starat ve čtyřhodinových směnách celý den. Přípravný sbor o síle dva na jednoho pak jistě dokáže zabezpečit i potřebnou logistiku.

 

No řekněte, který jiný stát na světě to má???

 

 

 

 

 

zdroj: ministerstvo obrany

 

 

Komentáře (46)add feed
... : Mikin
Tady by bylo asi dobre srovnani s profesionalnimi armadami jinych zemi.
Profesionalni vojak totiz naveky vojinem (tedy nejnizsi hodnosti)dlouho nezustane. Po obsolovani ruznych kurzu a ziskani nejakych dovednosti se z neho stane poddustojnik. Coz v pripade valky je porad vojak, ktery jde do boje. A tech je tedy podle clanku 14 526. To cislo 828 je silne zavadejici. A do boje jdou pochopitlene i nizsi dustojnici....
Podobne je to pokud vim i u policie, ale tam je tech hodnosti mene a povysuje se pomaleji.
Priklad: ja mam kamarada v U.S. Army, ma hodnost Sergeant 1st.Class. Pracuje na udrzbe a opravach vrtulniku a diky sve hodnosti ma svou kancelar i podrizene. Ale porad opravuje vrtulniky a kdyz byl v Iraku, tak nejen pracoval na opravach, ale i chodil se zbrani do straze jako kdokoliv jiny.
Nevim kdo ten clanek psal, ale asi se jedna o nedorozumneni zavinene tim, ze za komunisticke diktatury tvorili vetsinu armady odvedenci a ti zustavali po vetsinu doby sve dvoulete sluzby v hodnosti vojin.
únor 22, 2016 22:11
V těch hodnostech a počtech se nevyznám : NČ
ale je mi jasné, že celou armádu máme úplně naprd. Zbytečně vyhozených cca 40 mld. ročně.
K čemu je armáda, která nesmí chránit hranice?
K čemu je armáda, která má zakázáno střílet na vetřelce?
únor 23, 2016 04:41
NC : Mikin
kdyz se nevyznas, proc vubec reagujes?
A pokud vim, armada by v pripade potreby ty hranice chranila, i na vetrelce strilela. V soucasne dobe neni nic takoveho nutne.
A diky clenstvi v NATO je to docela levne. Jen se podivej, kolik utraci na obranu evropske demokraticke zeme ktere v NATO nejsou. (Svedsko, Svycarsko).

únor 23, 2016 05:28
. : Míša šíša
Tady reaguje většina lidí, co se nevyznají v ledačems, a co jako? Proč by nemohl i NČ? smilies/shocked.gif
únor 23, 2016 05:32
Miso siso : Mikin
ja nerikam ze nemuze reagovat. Jen se ho ptam proc reaguje. Postrada to naprosto smysl. smilies/shocked.gif
únor 23, 2016 05:40
Ono to je, Míšo, tak, : NČ
že pár mentálních mrzáčků je přesvědčeno, že se vyznají úplně ve všem, že sežrali Šalamounovo **vno.
Čím méně si jich člověk všímá, tím více dotírají.
únor 23, 2016 05:46
. : Míša šíša
To bychom ti stejnou otázku mohli klást tak 50x denně. Tvé reakce také mockrát nedávají smysl.
Prostě se tu NČ vytlachává stejně jako ostatní. Takže tvá otázka taky nedává smysl. Proč jsi ji napsal???
únor 23, 2016 05:49
Ze včerejší přednášky politologa Petra Robejška a spisovatele a novináře Ondřeje Neffa v Praze : Míša šíša
Následovala diskuse s posluchači v publiku. V jedné z odpovědí na otázku pronesl Petr Robejšek ještě horší možný vývoj událostí a to, co může každý z nás dělat. „Může přijít ještě horší migrační vlna než ta, která jde za lepšími dávkami. Mohou přijít takoví, kteří řeknou, že si jdou vzít to, co chtějí. A potenciálně se může dát do pohybu až 60 milionů lidí. A teď zmíním to, co by měl udělat každý z nás. Jestliže chci stabilitu společnosti, musím začít sám u sebe doma. Přemýšlet o tom, co můžu jako občan v nějakém krajském městě nebo vesničce udělat pro to, abych v případě nutnosti byl schopen bránit svoji rodinu. Pokud se doberu k tomu, že toho jsem schopen, nechám se vycvičit, absolvuji tři měsíce výcviku, a jsem tedy ochoten obětovat pár nedělí na to, že se naučím mašírovat, operovat v nějaké rotě a naučím se střílet. Stačí se podívat do Švýcarska, malé země, kterou dlouho nikdo nepřepadl ne proto, že by byla bezvýznamná, ale tam je odpor naprogramovaný. Zní to sice bojovně, ale abychom zachovali mír ve společnosti, musíme být věrohodně obranyschopní. To nejsme a s naší armádou už vůbec ne,“ uvedl docent Robejšek.


únor 23, 2016 05:52
Nojo, Míšo. Ale co s tím, : NČ
když obrana státu je vládou zakázána? Když obranu státu zakazuje i nadřízená EU?
Až se jednou do čela EU i Česka dostanou politici s rozumem a pudem sebezáchovy, to už může také být pozdě.
únor 23, 2016 05:57
NČ, : Míša šíša
jj, tvůj nezájem ho fakt vášnivě rozpaluje.
únor 23, 2016 05:57
Aha, : Mikin
takze se budeme bavit o necem uplne jinym nez je fakt, ze "muzstvo" armady CR cita ve skutecnosti 14 526 a nikoliv pouze 828.

únor 23, 2016 06:06
Z wiki: Obsese (z lat. ob-sessio, posedlost) : NČ
je v psychologii označení pro vtíravé (obsedantní) myšlenky, nápady, nebo nutkání k jednání.
únor 23, 2016 06:06
Drahouš zase mele : Lenka1
nesmysly, jako vždycky. Mužstvo jsou svobodníci a desátníci. Poddůstojníci jsou četaři a rotní. Rotmistři a nadrotmistři už patří do praporčického sboru.

Přípravný sbor jsou vojáci-čekatelé - tzn. v hodnosti vojína během 3-měsíčního přijímače.
Dispozice jsou vojákyně na rodičovské, vojáci, pro které nelze v současné místě nalézt služební zařazení a vojáci, proti kterým je vedeno trestní řízení.

Cit:
Profesionalni vojak totiz naveky vojinem (tedy nejnizsi hodnosti)dlouho nezustane. Po obsolovani ruznych kurzu a ziskani nejakych dovednosti se z neho stane poddustojnik.


Jak jsem psala, vojínem je voják pouze 3 měsíce, kdy jeho statut ještě pořád není "voják z povolání" a může ze dne na den odejít do civilu. Pak už to nejde. Nejnižší možná hodnost profi vojáka je svobodník.

Ani absolvování x kurzů neznamená postup v hodnosti, ty pako. Kurzy absolvuje voják především v souvislosti se svým služebním zařazením. Svobodník jich může mít i třeba 8 a pořád je svobodník.

A válku ve smyslu přímého boje - to fakt řešit nemusíme, protože v naší army je to sci-fi. Nicméně teorie je taková, že je to záležitost především svobodníků až rotných, vyšší hodnosti, tzn. praporčické hodnosti a nižší důstojníci do přímých bojů fakt nechodí, většinu času jsou v týlu na HMV (hlavní místo velení).

Takže si nejdřív zjisti pravdivé info o naší armádě, když už mermomocí musíš žvanit úplně do všeho a ne to, co ti navykládal nějakej kámoš z US Army, kde to mají úplně jinak, a pak se vyměšuj, ty nádhero.

Jo, a nenavážej se do NČ, naše army hranice skutečně nechrání a ani nikdy nebude, protože na to není politická vůle.


únor 23, 2016 06:42
Lenko, : Mikin
Pravdu mas v tom, ze se par veci behem profesionalizace armady a sladovani hodnosti s NATO zmenilo.K tem zmenam doslo pred 4 lety a nevedel jsem o nich. Ovsem neni to tak jak pises.
Jako muzstvo se pocita vojin a svobodnik, poddustojnici jsou desatnik, cetar a rotny.
Pro boj ve valce se pocita s muzstvem a poddustojniky pod primym velenim nizsich dustojniku.
To je duvod, proc jsem reagoval na udaj o tom, ze se o jednoho vojaka stara 6.6 dustojniku.Takovy nepomer tam rozhodne neni.
Co se tyce obrany hranic, tak tam si vzhledem k clenstvi v NATO zatim nedelej zbytecne starosti. Nejvaznejsim nebezpecim jsou dnes pitomci, kteri chteji NATO rozbit nebo z neho vystoupit. Ale k tomu podle me nedojde. Tak hloupi snad lidi nejsou.
A pri diskusi se priste laskave snaz, aby ses zase vztekem neposrala. smilies/wink.gif
únor 23, 2016 08:31
Lenko1, já se ti divím, proč se s tím hajzlem vůbec bavíš. : strejda
On musí, on je nemocný, on by tak rád poučoval, ale neví a když tak hned uráží. Ani k ženě není slušný..., parchant...
Když vidím jeho nick tak sem raději ani nejdu.
únor 23, 2016 09:26
mj. tam je přesně stejná tabulka, : filippi
jaká je uvedená tady. Tak proč ty zbytečný řeči.
únor 23, 2016 09:54
Se mnou to sekne. : Pepa
Mikin se podezřele vyzná ve všem. Já to vzdávám.
Je ho tam v té prdeli škoda.


únor 23, 2016 10:50
Pepo, : Míša šíša
to jsi řekl moc hezky. smilies/grin.gif
únor 23, 2016 12:43
Takže ještě jednou pro místního idiota: : Lenka1
Mužstvo = svobodník a desátník

Poddůstojníci = četař a rotný.

Hodnost vojín v profesionální armádě neexistuje. To, že to píšou na www.army.cz, neznamená, že je to pravda. Vojíni jsou pouze čekatelé. Po přijímači, jakmile se z nich stanou regulérní vojáci z povolání, tak jsou z nich min. svobodníci. Pochopitelně, že na oficiálních stránkách se všechno musí napsat tak, aby to vypadalo, co nejlépe a nalákali co nejvíc mladejch blbců, kteří věří, že je čeká oslnivá kariéra. Realita je dost o něčem úplně jiným.

Se zajeď zeptat na jakejkoli bigoššskej útvar, jak moc velkej poddůstojník je desátník. A taky, jak je to s těma kurzama a povyšováním v hodnosti. Jo, ale nesmíš se ptát personalisty nebo náboráře.

Kromě toho, ta čísla, kde je obrovský nepoměr mezi důstojníky a zbytkem osazenstva, kritizují už dlouho i jiní odborníci.

Ty jsi fakt jednoduchej, až to tříská o zeď a dutej, jak bambus. Nebejt ti tolik, kolik ti je, tak jsi ideálním kandidátem na závratnou kariéru důstojníka AČR. Taková kádrová rezerva se hned tak nevidí.


únor 23, 2016 12:51
... : Mikin
Kritizoval jsem tuhle manipulaci s fakty:
Na 828 vojáků máme 5464 důstojníků a 13 698 poddůstojníků.
Což jest na jednoho vojáka mužstva 6,6 důstojníků.

V byvale komunisticke armade kterou tvorili z velke vetsiny vojaci zakladni sluzby byla nejcastejsi hodnost vojin. Dnes v profesionalni armade jsou to hlavne poddustojnici. Byli by to predevsim oni, kdo by sel v pripade valky do boje. A jejich pocet prevysuje pocet dustojniku. Tedy rozhodne ne "6.6 dustojniku na vojaka".
----------------------------------
Co se zdejsi diskuse tyce, je smutne se divat co z ni udelali lide, kteri nedokazou napsat jedinou vetu bez toho, aby jim z huby vypadlo lejno.
Bejt takovym strejdou, ktery me minuly tyden obvinil z toho ze sve cestopisy odnekud opisuju a pak nenasel opsanou ani jedinou vetu, tak chodim kanalama.

únor 23, 2016 16:06
Lojza : Tonda
Lidi já se nestačím divit co jste ze solidní Kudlanky udělali. Těch blbců, idiotů a sraček všelikých. smilies/shocked.gif
únor 23, 2016 16:10
Tondo, : Lenka1
poděkuj Mikinovi. To, co se tady děje, je jeho práce. On vždycky začal urážet lidi jako první, za jakýkoli nesouhlasný názor. Teď sklízí to, co zasel. Už se s ním nikdo nemaže.
únor 23, 2016 16:27
Já tu jen s úsměvem sleduji, : strejda
jak jeden nemocný, ale přechytralý a zcestovalý, všechno ví, všechno zná, všude byl, se snaží poučovat nás a opravovat nás. On už jde tak daleko, že je sprostý i na ženy. Neustálým vývozem té jeho, už směšné US pravdy mezi nás, plebejce, se snaží udělat z kdysi hezké Kudlanky jakési odporné a nečtivé Yukonské listy. Stejně jako Čulík se v jeho B. Listech snaží poučovat čtenáře a vnucovat jim tu svoji pravdu. To už je také žumpa. Jenže ON a Čulík. To je zase kontrast... Nesrovnatelné. Slon a mravenec...

A jinak už naposledy, chtěl to, má to. Co jsem zjistil, to jsem zjistil, co jsem napsal, to jsem napsal. ! Ani oslovovat už ho nebudu...
A že má kopírovací nemoc, šašek, to není žádné tajemství. Každý den je tu něco vnuceného nebo aspoň link. :-)


únor 23, 2016 16:37
Jo strejdo, : Mikin
Culik musel diskusi zrusit prave kvuli takovym jako jsi ty, Lenka a NC. Hulvatum, kteri nedokazou tolerovat nazory jinych. Jen se koukni na debatu na teto strance. Kdoze to zacal nadavat a urazet?
Lhal jsi a provalilo se to. Kdybys byl aspon trochu chlap, tak se za sve obvineni (ze sve cestopisy kopiruju) omluvis. Ale to poserove nedokazou.
únor 23, 2016 17:01
Jeste bych chtel dodat : Mikin
ze se Ceska republika nemusi za svou armadu rozhodne stydet. Vzhledem k tem necelym 2% z rozpoctu ktere na svou obranu vynaklada a na ten binec co prevzala po komunistech nejsou vysledky vubec tak spatne.
Kazdou chvili ctu o dobre praci ceskych vojaku na ruznych soutezich nebo cvicenich NATO, uspesnych misich v zahranici i o uznani, kterym se ceskym vojakum dostava od jejich spojencu. Jen se podivejte, jakou pozici ted zastava general Pavel.
Predelat takhle tu kdysi ubohou bandu tlustych lampasaku, politruku a nestastnych vojacku kteri vynikali jen ve strihani metru, to musela byt poradna makacka.
Jsem velice rad, ze svobodna Ceska republika i svobodna Kanada jsou spojenci.
O tech kterym to vadi si myslim svoje ..... smilies/wink.gif
únor 23, 2016 17:34
Strejdo, Lenko a vlastně všichni. Keep Smiling. : NČ
Rozčilováním se nad tupostí jednoho profláknutého ***** si akorát zvyšujete tlak. Čímž ho vlastně i poňoukáte k psaní dalších a dalších polucí (vč. tzv. "cestopisů").
DNFTT – Do not feed the trolls.
únor 23, 2016 17:53
Ale jo, : Lenka1
tak mu to dopřejme. Jo, drahouši, máš úplnou pravdu. My tomu vůbec nerozumíme a to, co píšou v tebou řádně prokádrovaných zdrojích, je svatosvatá pravda.

Ty nikdy nikoho neurážíš, jsi slušnost sama a hulváti jsme my ostatní. Fńuk.

člověk, který je v armádě roky, ničemu nerozumí, protože "ty každou chvíli čteš."

Fakt ti závidím tvůj jednoduchej pohled na svět. S tebou je to jako s mrtvým. Tomu je taky všechno jedno a nic nechápe, ale nešťastní jsou všichni kolem něj.
únor 23, 2016 18:22
NČ, ale já se vůbec nerozčiluju. :-) : strejda
Já jen žasnu.
Dnes opět procházka i když tu trošku sněžilo, ale bylo krásně. Opět je tu všechno bílé, každá větvička, jako vymalované.
V naší nadmořské výšce padal sice mokrý sníh, který se na silnici neudrží, ale vymaloval tu nádherně přírodu do běla. Dole v nížině prý pršelo. Potom dva Bernardy a šup do tepla. Už bych potřeboval něco dělat. Už aby bylo jaro. Zahrada volá, také dřevo dělám velmi rád. Už mám toho zimního flákání plné zuby. :-) Měj se fajn.
únor 23, 2016 18:31
... : deeres
A protože naše armáda je na tom tak, jak je a to málo, co máme se zúčasťňuje v rámci NATO "cvičení", místo aby byla připravena hájit ČR. vznikla 3.2.2016 nezávislá, veřejně apolitická a nadstranická iniciativa občanů - "Národní demokracie". K šestnáctému únoru byly založeny její buňky už v 371 obcích.
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zAHheYsjwNbg.k5Kl11UJLTs4
únor 23, 2016 18:33
Dík Strejdo za pozdrav. : NČ
Máš se tam v horách jistě bezva. Já tedy osobně zimu neobdivuju, ani větvičky jak vymalované.
V Praze celý den padalo něco mezi sněhem a vodou. To mi ale, jako až přezaměstnanému prdůchovi bylo celkem jedno, jen cestou teď domů jsem na tu břečku nadával.
Je nějak kolem 5°C, kozel z pávlače je tak akorát vychlazen, uzená kýta ohřátá v mikrovlně pěkně voní, celkem čerstvý chleba z Alberta je taky fajn, jen na vokurku jsem blbec úplně zapomněl.
A pak už jen pohoda, klídek, další kozle, dlouhej kouř a při tom stařeckou mysl potěším několika stránkami Sebraných spisů VIL, co jsem kdysi studoval na Večerní Univerzitě ML.
Přeju Ti bezva večer a noc plnou vášně.
únor 23, 2016 18:50
Lenko, : Mikin
ale jdi.... Opravdu jsem to ja kdo je tady sprostej a pak fnuka? smilies/wink.gif
Dneska me udelal mnohem vetsi radost nejaky soudruh Sidor, ktery me zaradil na seznam "vlastizradcu", kteri pred rokem souhlasili s prujezdem americkeho konvoje. Tak na toho mistni rudohneda uderka nema.....
únor 23, 2016 18:51
Deeres, : Mikin
to si pletes. Narodni demokracie je politicka strana. Predsedu dela neonacista Bartos znamy svymi knihami o tom, ze Masaryk prodal republiku zidum a sestavovanim zidovskych seznamu. Mistopredsedou je jisty Zemanek, jeste pred 4 roky mistopredseda Svazu mladych komunistu.
Narodni obrana o ktere pises je sice na Narodni demokracii uzce napojena, ale neni to politicka strana. Je to uz druhy pokus komunistickeho lampasaka Obrtela o ustaveni jakesi milice. Ta prvni mela jako hlavni poslani vystoupeni z NATO, ale rozpadla se, tak to dnes ten darebak zkousi pod jinymi hesly.
No, kyz se chce nekdo valet v lejnech.....
únor 23, 2016 19:05
Tak, deeres, : Lenka1
a máš to. smilies/cool.gif
únor 23, 2016 19:08
Což mi ještě, Strejdo, připomnělo jednu starou příhodu. : NČ
To se jeden znamenitý soudruh doslechl, že je na prodej obraz "Lenin ve Finsku". Ihned se tam rozjel, ho koupit.
Kouká, kouká, na obraze dvě postavy v posteli. Povídá prodejcovi:
"No dobře, Naděždu Krupskou poznávám. I Josefa Vissarionoviče poznávám, ale kde je ten Lenin?
"No přece ve Finsku"
únor 23, 2016 19:10
"Média i vláda vám lžou o Sýrii. : NČ
Překvapivý vzkaz amerického novináře čtenářům:
Americkým čtenářům média podle Kinzera sugerují, že vrcholem ctnosti je bojovat proti Asadovu režimu a jeho ruským a íránským partnerům. „Zatímco stranu dobra představuje koalice ve složení Spojené státy, Turecko, Saúdská Arábie a Kurdové, která musí zvítězit". To je naprostý nesmysl, ale nelze se zlobit na americkou veřejnost, že tomu věří.
„Veškeré kroky Ruska a Íránu v Sýrii jsou médii označovány za největší zlo, které destabilizuje celý region. Prostě proto, že taková je oficiální linie ve Washingtonu. Tento druh dezinformace už pronikl i do prezidentské kampaně. Demokratická kandidátka Hillary Clintonová na veřejné diskusi v Milwaukee tvrdila, že mírové úsilí v Sýrii vychází z dohody sjednané v červnu 2012 v Ženevě. Ovšem opak je pravdou. Tehdy se americká ministryně zahraničí Clintonová připojila k Turecku, Saúdské Arábii a Izraeli a společně s nimi mírový plán Kofiho Annana úspěšně smetla ze stolu. Bohužel mezi diskutéry v Milwaukee nebyl nikdo, kdo by o tom věděl.“
únor 23, 2016 19:34
Sluneční vítr. : Sidon
jeden z jevů způsobených energií ze Slunce, je Sluneční vítr, proud plazmatu, který vytváří polární záři srážkami s atomy a molekulami zemské horní atmosféry - Aurora Borealis. Stav slunečního větru se může náhle změnit podle sluneční aktivity. Tato změna může poškodit družice a dokonce ohrozit elektrické systémy na zemském povrchu,
vybuzením neobvykle velkých proudů.
Ačkoliv je sluneční vítr neviditelný a nemůže být detekován na zemi, jeho vliv na náš život a prostředí se projevuje mnoha způsoby.
Sluneční vítr má skutečně záporný vliv, avšak siločáry zemského magnetického pole
blokují sluneční vítr a působí, jako překážka, přičemž však toto působení je na zemských pólech zeslabeno, což se projevuje oněmi zářemi - Borealis (polární) a Australis (jižní).
My se však zde na Kudle můžeme taky lehce přesvědčit, to "zhoubné" působení Slunečního větru, je docela zřetelné i u některých osob, žijících blízko těchto Geomanetických pólů a jsou těmto vlivům SV delší dobu vystaveny.

smilies/cheesy.gif
únor 23, 2016 19:39
Jistě máš, Sidone, pravdu : NČ
Ovšem, já bych nad tím zase až takhle vědecky nebádal. Prostě je to blbec.
únor 23, 2016 19:47
... : Mikin
Dotaz pro Radio Jerevan:
je pravda, ze soudruhu Nikolaji Vladimirovici byl pri prilezitosti odchodu do duchodu darovan automobil znacky Moskvic?
Odpoved:
ano, vase informace je v zasade spravna. Nejednalo se vsak o Nikolaje Vladimirovice, ale o Vladimira Nikolajevice. A nebyl to automobil znacky Moskvic, ale kolo znacky Ukrajina. Rovnez bychom vas chteli upozornit, ze mu to kolo nebylo darovano, ale ukradeno.
------------------------------------------------
Dotaz pro radio Jerevan:
je pravdiva informace soudruha Sidona o tom, ze vlada Spojenych statu zridila pobliz brnenske prehrady koncentracni tabor, ve kterem byli muceni uneseni americti obcane?
Odpoved:
ano, informace soudruha Sidona je v podstate spravna. Nejednalo se vsak o akci americke vlady, ale o soukromou iniciativu dvou manzelu. Rovnez se nejednalo o koncentracni tabor, ale o polepsovnu. Dale bychom vas chteli upozornit na to, ze americti obcane nebyli uneseni, ale ze tam byli poslani svymi rodici. Rovnez take na to ze nebyli muceni, ale odvykani zavislosti na drogach a alkoholu.
únor 23, 2016 20:14
Inu, : Sidon
vidím, že ten sluneční vítr, je holt pěkná "sviňa".

smilies/smiley.gif
únor 24, 2016 10:24
. : toulavej
O apolitičnosti „národní domobrany“ silně pochybuju. Netvrdím, že by NATO udělalo vždycky všechno správně, ale zásadně nevěřím těm, co tvrdí o NATO, že je to zločinecká organizace. Nebýt Ameriky a NATO, ještě dneska jsme vyráběli zdokonalenou třetí verzi automobilu Favorit v AZNP Škoda Mladá Boleslav, v rámci inovace, při urychlení VTR, o což by se v nemalé míře zasloužily kolektivy BSP, pod vedením ZV MO KSČ, ve spolupráci s RM při MO SSM, za podpory členů ROH, SČSP a NF :-). A zítra, ve čtvrtek, by si čtenáři, jako obvykle, šli zase stoupnout do fronty na nové knihy a hned potom před masnu na bůček a do ESA na dietní párky ve střívkách, aby si k těm knihám večer udělali i dobrou večeři :-)

Vysvětlivky pro mladé: AZNP – Automobilové závody národní podnik, VTR – vědeckotechnická revoluce, BSP – Brigáda socialistické práce, ZV MO KSČ – Závodní výbor místní organizace Komunistické strany Československa, RM – Reflektor mladých, MO SSM – Místní organizace Socialistického svazu mládeže, ROH – Revoluční odborové hnutí, SČSP – Svaz Československo-sovětského přátelství, NF – Národní fronta
únor 24, 2016 11:31
Tedy, : toulavej
pokud by se i na ně dostalo jak knih, tak párků, což samotná účast ve frontě nezaručovala . . .
únor 24, 2016 11:39
Narodni domobrana? : Mikin
Souhlasim, toulavej. Obrtelova prvni milice byla Cesti vojaci v zaloze. Jako symbol uzivala znak komunisticke CSLA a prohlasovala, ze prisahu skladat netreba - plati ta, kterou vojaci slibili vernost socialistickemu zrizeni. Program byl zameren proti NATO. "Zalozaci" se v listopadu zucastnili i demonstrace na podporu Zemana na Albertove, ze ktere odchazeli v utvaru a "poradovym krokem".
Ted je Obrtel spoluzakladatelem "Narodni domobrany" a ta je pry apoliticka. Houby s octem.
Zakladani milici..... neopakuje se historie?
https://echo24.cz/a/ijcNS/falesni-zalozaci-zrudne-nato-chce-zatahnout-cesko-do-valky
únor 24, 2016 14:11
díky za adresu, Mikine, : toulavej
v diskusi pod článkem jsem se dobře pobavil :-)
únor 24, 2016 17:30
.............. : Karlosss...
Samozřejmě, že do boje by šli i vesměs všichni na praporčických hodnostech, nižší důstojníky nevyjímaje... Hlavně by ale v případě války nastala branná povinnost, takže toho "kanónenfuteru" v hodnostech vojínů a svobodníků by bylo dost a dost. Ten, kdo ten text vymyslel, ví hovno..
únor 27, 2016 17:37
Presne tak, Karlosssi : Mikin
ono jde hlavne o to dokazat, ze profesionalni armada je uplne na ho*no a ze je nutno zalozit nejake SA-Lidove Milice ktere budou branit Maticku Vlast.
Jenze to uz tady vsechno jednou bylo a ty stranicke milice se chovaly jako dobytek a zavedly diktaturu.....
únor 28, 2016 06:52
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]