O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LEGRACE NA PLACE - JSME SNAD NA TOM TAK MIZERNĚ? PDF Tisk E-mail
Středa, 06 leden 2016
http://obrazky.kudlanka.cz/legrace.jpgMilá Kudlanko, dnes jsem dostala dva zcela odlišné e-maily a musím ti je přeposlat. Opravdu - nejde je nedat do kontextu. V prvním mne žádá pán na vozíku o příspěvek na základní péči. Je to hrozné, že u nás nejsou prostředky na nutné zdravotní pomůcky v potřebném množství. No a v druhém byla fotka valících se mladých mužů a s nimi bosá žena, ověšená dětmi. Tahle fotka je hodně známá. (Mj. to ukazuje také, jakou cenu u nich ženy mají.)

 

 

 

 

 

 

     Napadají mě pouze nepublikovatelná slova. Kam zas půjdou peníze v tomto roce? Na naše potřebné? To asi těžko. Deptá mě to a vadí mi, že se nic neřeší. A všechno, co se špatného dozvídáme, tak zas po čase vyšumí. (Plné noviny všech možných zlodějen, tunelů.)  Zůstává taková ta beznaděj, že se pořád jen přihlíží a skutek utek. 

 

 

 

 

 

      Přesně, jak je psán popisek na té fotografii: oni nikomu nepomáhají, ani sami sobě! Jak je možné, že ani jeden z nich té mamince nenabídne pomoc? Že jí nevezmou alespoň na chvíli některé dítě? Jak je možné, že musí jít bosa? 

 

 

 x x x

 

 

      A tady jsou stránky člověka, který žije mezi námi, je to úplně běžný mladý chlap, který nezaviněnou nehodou přišel téměř o vše. Není to žádný bezdomovec, který by se sám o sobě rozhodl žít v bídě. Ale teď v podstatě musí žebrat, aby mohl mít základní zdravotní pomůcky... Nerozumím tomu, takže nevím, jestli je to přesně tak, jak píše, ale na jeho stránkách je možno se o všem dočíst. Každopádně, i on potřebuje pomoc - a určitě že víc, než ti mladí zdraví muži, co bezdůvodně opouštějí svou vlast a ženou se jen za vidinou lepšího života a "hodně peněz".

 

 

 

 

 

 

      Jmenuji se Ivan Drlík, bydlím v Liberci a vše o mě najdete na mých www stránkách http://ja-a-ma-smula.webnode.cz. Po nezaviněné automobilové nehodě v roce 2000 jsem zůstal na vozíku. Protože mám poškozenou míchu, musím denně řešit komplikované vyměšování moče a stolice. Nejsem schopen se vyprázdnit jinak než pomocí cévek. Pojišťovna bohužel hradí pouze 5 cévek denně a to je opravdu málo pro mé potřeby. Nedokážu moč v těle zadržet příliš dlouho, pokud ano, vrací se mi zpět do ledvin a působí mi další zdravotní potíže. Nedostatek cévek jsem řešil jejich vyvářením, ale bohužel je to nedostatečné a trpím z toho důvodu častými záněty a mnohdy končím i v nemocnici. Cévky si bohužel nemohu zakoupit sám, protože stojí  50 Kč jedna a mé finanční prostředky již nedostačují na další důležité věci a služby spojené s mým postižením.

 

     Není v mých silách ani mých nejbližších zvládat veškeré potřeby, náklady na služby, dopravu a pod. Proto se prostřednictvím tohoto emailu i prostřednictvím mých www stránek na Vás obracím s prosbou o podporu ať již finančním či věcným darem.

 

 

 

Zajímal by mne váš názor,

JITKA

 


 

Komentáře (107)add feed
Letošní "Tříkrálová sbírka prachů pro potřebné od kolemjdoucích" : NČ
Cit: "Jak uvedl Čro2 ve zprávách 30. prosince, poputuje část výtěžku, někde i celý, letošního tříkrálového pomáhání, uprchlíkům."
---------------------------------------------------------
TO BY MI MUSELA PAZOURA UPADNOUT, KDYBYCH JIM TAM HODIL JEDINOU KORUNU !!!!

leden 07, 2016 05:35
Souhlasim s NC, : moira2
taky nedam. Zaroven vyzyvam fotobarony, aby se vzdali 20% letosnich prijmu ze statniho rozpoctu ve prospech tsicjceskych invalidu!
leden 07, 2016 07:28
... : mia I
u nás bude sbírka letos poprvé a přispěji i strávím určitý čas jako dospělý doprovod dětí. Část určitě půjde na potřebné v ČR, místní charita dělá potřebnou a záslužnou práci v širokém rozsahu pomoci a nabízených služeb. Že jde část na uprchlíky , bohužel se s tím budu muset smířit. Jací jsou přicházející muži beránci a jaký mají vztah k ženám, není vidno jen z přiložené fotky, ukázali to i na Silvestra v Kolíně nad Rýnem... Ten pohled na obrázky je smutný a člověka zasahuje bezmoc a vztek. I když v odlišné rovině.
leden 07, 2016 08:47
No, : Mikin
postaveni muslimskych zen je opravdu nezavidenihodne. A uz peknou dobu. Kdyz jsem se zde o techhle vecech pred par lety zminil, u ledaskoho jsem se s pochopenim nesetkal.
S cim nesouhlasim je spojovani veci, ktere spolu maji spolecne jen pramalo. Jiste - pokud ten vozickar potrebuje kazdy den vice jakychsi cevek, mel by je na doporuceni sveho lekare dostat.
Ale argumenty ze "na imigranty (platy poslancu, platy soudcu, cyklostezky, lavicky) penize jsou a na vozickare ne, jsou podle me nesmysl. Do techhle veci se nevrazi penize jen v Cesku. A navic nemam pocit, zeby ilegalnim imigrantum bylo zrovna v Cesku na ruzich ustlano. smilies/tongue.gif
Podle meho nazoru mely zeme E.U. investovat rukou spolecnou do migrantu (stavby taboru a selekci na ekonomicke a politicke) par miliard navic uz pred nekolika lety a zadny problem s masovou, nekontrolovanou migraci by se dnes nekonal. Anebo by byl aspon o hodne mensi.
leden 07, 2016 09:39
Pána : Lenka1
je mi líto. Jeho příběh není ojedinělý. Tenhle stát bohužel sere na naše postižené lidi, zato se může přetrhnout ve cpaní peněz ilegálům a "invalidům" (víme, o koho jde, že).

Mimochodem, co říkáte na ty provalené Sobotkový mejly? Příprava vlastizrady v plném proudu.

A když jsem tady opakovaně v uplynulých měsících psala, že nás naše kolaborantská servilní vláda prodala za koryta a na příkaz Bruselu pracuje na naší likvidaci, tak tady ze mě sluníčkáři omdlívali a jedna pipina dokonce napsala, že ona establishmentu věří, protože ti lidé určitě vědí, co dělají.......


leden 07, 2016 09:51
tohle je odkaz, kde si všechny ty "provalené e-maily" můžete přečíst: : d@niela

http://www.white-media.info/hax.html

(tedy, než to bude nějak "zmizeno"
leden 07, 2016 10:09
... : Probbitka


Řím padnul ne proto, že by Visigóti byli tak dobří v útoku na hradby, ale proto, že v čele Říma stál neschopný mamlas. A hlavně proto, že jim zrádci zevnitř otevřeli hradby.

leden 07, 2016 10:20
Odposlechy : Ketrin
Sobotkových mailů číst nebudu, stejně jako jsem nečetla odposlechy Nečase.
Je to ale stejně zvláštní, že jo, zrovna když Agrofert začíná být prošetřován pro dotační podvody, tak uniknou maily, ... Pořád stejný estébácký rukopis. Cui bono.
leden 07, 2016 10:24
... : Mikin
Ja se na stranku tech bilych medii kouknul a zaujaly me jejich vlastni poznamky o "negroidech" a "sionistickych obrezancich".
Nevim proc si ti roztomili arijsti panove mysli ze jsou neco lepsiho nez komunisti. Podle me je to vsechno stejna pakaz..... smilies/tongue.gif
leden 07, 2016 10:41
Mikine : mia I
ještě, že jsi na tom Yukonu, tam máš svatý pokoj viď? smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 07, 2016 10:47
... : mia I
k Sobotkovi a Čapímu hnízdu se vyjadřovat nebudu, nevím která bije, o co kráčí. Nesleduju to. Mikine táborů bylo celkem dost. U nás ho někde celý likvidovali, nebyl vužitý. Zrovna tak jsem byla nedávno Bayreuthu, tam taky zůstal celý připravený tábor nevyužitý. V tom to asi nebude. Ti příchozí muži chtějí spíš do velkých lokalit jako třeba ten mnou zmiňovaný Kolín nad Rýnem., tam se pak spolčují, je v nich větší síla a odváží se k větším dobytčárnám jako o tom Silvestru, kdy napadali, okrádali místní ženy a některé se pokoušely i znásilnit. Kolem stovky nahlášených případů.
leden 07, 2016 10:53
Mio : Mikin
ano, svaty klid. Zaplatpanubohu.
leden 07, 2016 11:07
e-mailem od Standy: : d@niela
(neumí to vložit na kudlanku) :-)))

............

Schází vám ve veřejnoprávním televizním vysílání informace, které mohou být kritické vůči činnosti unijních orgánů? Nedivte se...

Na základě rostoucí­ kritiky platí­cí­ch diváků ČT o neobjektivnosti hlavně zahraniční­ho zpravodajství­ ČT jednala Rada ČT o této kritice například na svém letošním 3. jednání 4. února. Do problematiky vnesl jasno radní Michal Jankovec, který ve 135 minutě zvukového záznamu prohlásil:

"Je to skutečně tak, že Česká televize má určený úhel pohledu. Má ho určen na základě doporučení­ Evropské komise, která povoluje veřejnoprávní­m médií­m fungovat z poplatků nebo z daní jenom za předpokladu, že budou prosazovat, obhajovat a dí­vat se na všechno z úhlu pohledu tradic evropského humanismu a kritického myšlení­. Česká televize se na to nesmí­ dí­vat tak, jako kdyby byla součástí­ současného Ruska, které nikdy žádné humanistické tradice v evropském slova smyslu nemělo. To bychom museli vystoupit z Evropské unie," - konec citátu.

Byť se jednalo o komentář související s ukrajinskou krizí, lze předpokládat, že toto tvrzení se vztahuje na jakýkoliv kritický pohled na činnost evropských orgánů, ať se jedná o komise nebo rady, a bude se tento komentář jistě vztahovat například na neschopnost EU zajistit vnější hranice Schengenu, na selhání orgánů EU kolem uprchlické krize nebo na současné aktivity EU, kdy chce Evropská komise co nejrychleji odzbrojit občany Evropy.

Pokud vám to připomíná dobu před rokem 1989, je to jistě jen náhoda.


leden 07, 2016 11:41
Co se týče : Ketrin
tohoto citátu,
za předpokladu, že budou prosazovat, obhajovat a dí­vat se na všechno z úhlu pohledu tradic evropského humanismu a kritického myšlení­. Česká televize se na to nesmí­ dí­vat tak, jako kdyby byla součástí­ současného Ruska, které nikdy žádné humanistické tradice v evropském slova smyslu nemělo.

nevím, co na tom může komu vadit? To snad každý normální člověk podepíše všema deseti.

A mimochodem to s tím Werichem je fake, pokud vím.
leden 07, 2016 11:52
Může tady být třeba tisíc reakcí : NČ
Pro mě je reakce JEDINÁ!!!!
NA ČERNÉ ZAČMOUDLÉ PARAZITICKÉ VYŽÍRKY NIKDY ANI HALÍŘ!!!!
leden 07, 2016 11:57
fake? vážně? : d@niela
kouknu - a esli ano, jde to do pryč :-)
leden 07, 2016 11:59
tady: : Ketrin
leden 07, 2016 12:00
ok - tak už jsem to viděla: : d@niela


Že se jedná o smyšlené věty, potvrdil Český rozhlas, v jehož vysílání měla Werichova slova zaznít. „Tato věta údajně zazněla ve vysílání rozhlasu v roce 1938. Český rozhlas prošel svůj archiv, přehled vysílání i noviny a žádné takovéto prohlášení nenašel,“ tvrdí veřejnoprávní rádio. „Víme, že Jan Werich měl ten den jiné starosti, protože vozil vojáky během mobilizace a můžeme s největší pravděpodobností říct, že se jedná o podvrh. Zároveň se ohrazujeme proti zneužívání dobrého jména Českého rozhlasu,“ stojí v prohlášení ČRo.

leden 07, 2016 12:02
Nojo, já to brala jako důvěryhodný zdroj, : d@niela
ale dotyčný je super, takže je taky oklamanej...

Dávat pryč to tedy nebudu, aby to spíš ukázalo, že člověk si musí všechno opravdu OVĚŘOVAT!!!!


leden 07, 2016 12:08
A není to fuk? Jestli to neřekl zrovna Werich, : NČ
to přeci nic nemění na pravdivosti a vpodstatě i moudrosti těch vět! Proč se vlastně každé moudré, výstižné vyjádření musí vkládat do huby nějaké "celebritě"?
Abych tedy pravdu řekl, třeba zrovna ten Werich pro mě nějakou intelektuální autoritou nikdy nebyl. Proč taky? Byl skvělej Čochtan, byl skvělej s Voskovcem, tak trochu stihnul ještě se kundovat Horníčkovi.... Prostě to byl dobrej herec, komediant. Ale co víc...?
leden 07, 2016 12:15
Fuk to není, : Ketrin
jakkoliv je správné posuzovat hlavně CO se říká místo KDO to říká, jenže lidi už jsou takoví, že to co by kdekdo odmávl jako kravinu,
...ovšem když je pod tím podepsán Werich (Lasica,...) tak to sdílejí a šíří jako diví.
smilies/angry.gif
leden 07, 2016 12:33
K tomuhle : Lenka1
není co dodat:

"Řím padnul ne proto, že by Visigóti byli tak dobří v útoku na hradby, ale proto, že v čele Říma stál neschopný mamlas. A hlavně proto, že jim zrádci zevnitř otevřeli hradby."
leden 07, 2016 12:34
Ketrin, : deeres
ano je to fotomontáž, ale vůbec nic to nemění na tom, co pod to napsala jedna čtenářka.
Nakonec se ukázalo, že je to opravdu hoax,ale to není podstatné.Ukazuje nám to několik zajímavých věcí.Že lidé mají silnou tendenci věřit, že Werich by mohl něco takového říct, protože je to pravda
.
A co se týká vyjádření ČT na údajnou neobjektivitu jejich zpráv? Řekli to jasně, budou to malovat na takovou barvu, jakou jim dovolí Brusel a že to skrývají pod hesly tradičního evropského humanismu, tak to jim už dávno většina národa nežere. Zprávy mají být objektivní a ne nás indoktrinovat tím, co si podle nich máme myslet. To už tu bylo. A že už jsou tak sprostí a cpou to do malých dětí ve formě pohádek, to je podle mne vrchol.
leden 07, 2016 12:43
Kdo chce skutečného autentického klasika, nechť si přečte : : NČ
“Hallo, hallo, hallo! Chief Salamander speaking. Hallo, Chief Salamander speaking.
“Hallo, vy lidé! Tady Louisiana. Tady Kiangsu. Tady Senegambia.
Litujeme lidských životů. Nechceme vám působit zbytečné ztráty. Chceme jenom, abyste vyklidili mořské břehy na místech, která vám předem označíme. Uděláte-li to, vyhnete se politováníhodným nehodám.
Dosud jsme konali jenom technické zkoušky. Vaše třaskaviny se osvědčily. Děkujeme vám.
Hallo, vy lidé! Zachovejte klid. Nemáme vůči vám nepřátelských úmyslů.
Nemáme proti vám nic, ale je nás příliš mnoho. Můžete se zatím odstěhovat do vnitrozemí. Můžete se uchýlit do hor. Hory se budou bourat až na konec.
Vy jste nás chtěli. Vy jste nás rozšířili po celém světě. Nyní nás máte. Chceme s vámi vyjít po dobrém. Budete nám dodávat ocel na naše vrtačky a krumpáče. Budete nám dodávat třaskaviny. Budete nám dodávat torpéda. Budete pro nás pracovat.
Hallo, vy lidé, Chief Salamander vám jménem všech Mloků světa nabízí spolupráci. Budete s námi
pracovat na odbourání vašeho světa. Děkujeme vám.”
leden 07, 2016 13:08
A co jako, deeres? : Ketrin
Ta čtenářka si myslí, že je to pravda a já si zas myslím, že je to hloupost. Nevím, kolik muslimů bylo u ní doma na návštěvě, u nás jich pár bylo a byli milí a nic mi nezakazovali ani mě netahali do mešity. Ale o tom to není. Řeč je o manipulaci a jejích podpásových metodách. Co se týče ČT, taky s ní nejsem spokojena, ale většinou z trochu jiných důvodů.
leden 07, 2016 13:14
Další : Lenka1
slípka, která nechápe, co je to islám, viď, Kačenko? Přeju ti v Novém roce z celého srdce co nejvíc multikulturního obohacení.
leden 07, 2016 13:18
Jo jo, oni to byli ti muslimové u Ketrin jen omrknout, jestli by se jim tam eventuálně líbilo :-). : Myška
Bylo jich málo, tak se chovali přátelsky. Čas totiž ještě nenastal. No nic, kdo chce věřit, že jsou muslimové hodní, milí lidé, tak ať věří.


leden 07, 2016 13:34
Nojo, Lenko. : NČ
A nejzábavnější jsou slípky, které si o sobě myslí, že na dvorku vyzobaly Šalamounovo ho*no.
leden 07, 2016 13:35
Tříkrálová sbírka - každý rok jsem přispívala. Letos ale nepřispěju. : Myška
Nechci aby ani halíř mnou vydaný na potřebné dostali takzvaní uprchlíci.
Pomáhám tam, kde vím, že opravdu veškeré peníze jdou potřebným. Přispívám Dobrému andělu. Vím která rodina a kolik z mého příspěvku obdržela, a kdybych chtěla, mohu se s těmi rodinami spojit. Taková pomoc se mi líbí.
leden 07, 2016 13:39
Ale no tak.... : d@niela
Hned po Novém roce takový nevoňavý vyjadřování... smilies/wink.gif

Jsem přesvědčená, že totálně všechno se dá říct slušně. (I do zadele poslat kohokoliv.. ale s grácií, ne?) smilies/cheesy.gif
leden 07, 2016 13:41
Danííí, jestli je to na mě a na moje nevoňavé h***o, : NČ
tak bych jen poznamenal, že ta slípka je o tom fakt přesvědčená (ověřeno už dříve). A psát slova jako "výkaly, exkrementy", se prostě v tomhle případě nehodí. Sorry!
leden 07, 2016 13:52
Co vy byste, : Ketrin
chudáci, dělali, nebýt v těch médiích furt plno uprchlíků (když už reálně u nás prakticky nejsou), vy byste se tou vaší nenávistí snad zadusili.
Tak si to užijte jak umíte, já jdu ven se psy.
leden 07, 2016 13:57
Teď je : Lenka1
zrovna na lžidnesu v rubrice "Ona" krásnej článek o tom, jak Dolce a Gabbana navrhli novou kolekci šatů pro muslimky. Tak šup šup, Kačenko, běž si vybrat nějaký slušivý hábitek.


leden 07, 2016 14:02
Aby : Lenka1
sis začala zvykat........
leden 07, 2016 14:03
:))) Dneska ještě smí s čubama ven, : NČ
tak ať si to užije. Už to dlouho trvat nebude.....
leden 07, 2016 14:18
Ketrin, kdyby se do Evropy nevalili hordy muslimů, silných, mladých, bojeschopných mužů, tak by se mi žilo spokojeněji. : Myška
Protože bych se nemusela bát. Nebojím se až tak o sebe, ale o své děti a jejich děti. O to, aby měli kde svobodně žít. Aby dnes tříletá vnučka nemusela chodit zabalená v hadru, v devíti se vdát a když by vydržela zacházení svého dávno dospělého manžela, aby neumřela ve dvanácti při porodu... I když možná by to bylo pro ni vysvobozením... Ale takový osud pro ni nechci!!

Nedochází ti, Ketrin, že u nás to nevypadá jako v Německu pouze ZATÍM? Jak myslíš, že to bude pokračovat? To, že sem zatím naštěstí nechtějí, je naše plus. Ale co až najdou odvahu Němci a řeknou NE? Rozleze se "to" i k nám... Pokud nic jako stát neuděláme. A když si tak přečtu něco málo z mailové korespondence pana Sobotky, tak na stát se spolehnout nelze. Nemyslíš, že je to dostatečně pádný dúvod k obavám?
leden 07, 2016 14:18
Petr Kramný dostal za vraždu manželky a dcery 28 let : NČ
"Krajský soud v Ostravě poslal ve čtvrtek Petra Kramného na 28 let do vězení za vraždu manželky a dcery na dovolené v Egyptě. Podle soudkyně Renaty Gilové není pochyb o tom, že zabíjel právě on."
-----------------------------------------------------------
No tak to mě teda podržte!!!! BEZ JEDINÉHO PŘÍMÉHO DŮKAZU!!!!
leden 07, 2016 15:24
No, pokud to Werich nerekl, : Mikin
tak je autor te fotomontaze obycejny, prolhany spinavec.
A takovych spinavosti je na internetu spousta. Proto byt tebou Danielo, vubec se tim netrapim. Vsechno si clovek halt overit nemuze.
Ale prave toho nejruznejsi hyeny zneuzivaji. Staci si vzpomenout na udajny projev Vaclava Havla ktery nema datum a pro ktery neexistuje video ani audio zaznam. Ale ktery nejruznejsi dobraci neustale kopiruji. I zde na Kudlanku to v diskusi nezistne pridali uz alespon 5x...... Dokonce primo ze stranek KSČM.
Dalsi priklad je neuveritelny hanopis na adresu Vaclava Havla, ktery udajne napsal slovensky herec Lasica. Nic neni platne ze to dementoval on, jeho manzelka i dalsi.
http://majzlik.blog.idnes.cz/c/422781/Internet-a-osobni-odvaha.html
Nackove a komunisti ten hnus stejne jako udajny projev pana Havla siri dal.
Nekdy me napada, jestli je tvari v tvar lidske podlosti a zakernosti internet opravdu takova vyhra....... smilies/tongue.gif
leden 07, 2016 15:58
VH: : NČ
„Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte“
leden 07, 2016 16:07
Tak, tak, NČ : Mikin
Mel pravdu a komunisti lhali. Kdo chce pracovat, pracuje. Zbytek musi zalatat Ukrajinci.
Ale ja mluvim o celem tom "projevu". Tedy kompilatu slozenem dilem ze skutecnych Havlovych myslenek, dilem z vymyslu neznameho podrazaka.
A z toho se nevylzete ani kdyby jste se rozkrajeli. smilies/smiley.gif
leden 07, 2016 16:24
ten příspěvek k Černému Petrovi, : toulavej
jestli se tu objeví po schválení, je můj :-)
leden 07, 2016 16:29
K Werichovi ... : micka
Řekl to pan Werich nebo neřekl? Lze to ověřit nebo ne?
ČRo říká, že je to smyšlenka (viz v diskusi výše). Jsou si tak jistí!? Opravdu prošli celý archiv? A hodláme vůbec věřit tomu, co říká ČRo? Jakoby se popření stalo potvrzením. :-D
leden 07, 2016 16:41
Kramný - jsem ráda, že ho odsoudili a že dostal takový flastr. : Myška
Důkazy sice nebyly přímé, zato nepřímých bylo dost.
leden 07, 2016 16:48
Hele, NČ, : Lenka1
taky ti přijde tak komický, stejně jako mně, že ten havloidní chrchel tady neustále nadává lidem do komoušů, když sám je fanatickým zastáncem neomarxistické politiky Západu?

leden 07, 2016 16:49
Myško, : Lenka1
napsalas to za mě. Bohužel pro Kačenku a jí podobné kokokodáááák je to příliš složité na pochopení.
leden 07, 2016 16:50
Taky zajímavé : Lenka1
počtěte si:

http://pravyprostor.cz/takze-ted-moje-dite-svedectvi-otce-kteremu-na-silvestra-integrovani-malem-zabili-dceru/


leden 07, 2016 16:54
Lenko, já toho mentála mám za zdejšího obecního Pepka Vyskoč(ila) : NČ
.
leden 07, 2016 16:59
Uz zase : Mikin
zacinas jecet Lenko ? smilies/wink.gif
Pro tvoji a NČ informaci: lez je lez a podraz je podraz. Pokud Havel, Werich nebo Lasica neco nenapsali, tak to nenapsali.
A co se tyce levicovych vlad vetsiny zemi EU, nepovazuji je ani ja za nic moc. Ale mluvit o "neomarxisticke politice zapadu" muze jen clovek chudy duchem.
Sranda je, ze se shodujes zrovna s NČ. smilies/grin.gif
leden 07, 2016 17:02
Mysko, : Mikin
o tom pripadu moc nevim, ale na zaklade neprimych dukazu bylo odsouzeno uz spousta lidi. Takze souhlas. Jinak by k beztrestnosti stacilo treba jen dokonale uklidit mrtvolu.
leden 07, 2016 17:05
Ketrin, ale tady přece vůbec nejde o nenávist k ILEGÁLNÍM MIGRANTŮM, : toulavej
kterých tu máme ZATÍM jen pár. Jde o REÁLNOU hrozbu, že jich tu budou desetitisíce, nám VNUCENÉ většími státy v EU, jako Německem. A nejen, že se o ně budeme muset starat krátkodobě, ale už napořád.

O lidi nezaměstnatelné, protože s nepoužitelným vzděláním, ze kterých si to potřebné vzdělání většina nebude schopna doplnit – mentalita, věk, jiná kultura neuznávající ženy, které u nás většinou učí.

Budou tu s námi žít lidé frustrovaní, protože s nesplněným očekáváním lepšího života, který nemohou mít z minimální mzdy nebo ze sociálních dávek.

V podstatě další Cikáni, kteří se ovšem nespokojí se střechou nad hlavou a s OMEZOVÁNÍM jejich dosavadního způsobu života, kterého se NEMOHOU VZDÁT, protože jim ho určuje jejich víra – jejich bůh. Takže, nebudou se přizpůsobovat oni, protože nemohou, ale ti, kteří mohou – tahle společnost, vychovávaná k toleranci, jako základu evropských hodnot.

Není lepšího důkazu přizpůsobování se, než zrušení NÁRODNÍ TRADICE – Černého petra v Holandsku! – aby se to nedotklo imigrantů černochů! – Kde to žijeme? A to je bohužel jenom začátek. Sluníčkáři jsou vesměs vzdělaní lidé, tak proč ty souvislosti s nelegálníma migrantama nechápou . . . k čemu jim to vzdělání bylo.

názorná historie kolem Černého Petra v Holandsku:
rok 2013 - zatím požadavek zrušení,
rok 2014 - zrušený SOUDEM v Amsterodamu, v průvodu, tedy Holanďany
rok 2015 - zrušený ve školách v Haagu školskou radou, tedy Holanďany . . .
adresy mi to nepovolilo . . .
leden 07, 2016 17:06
Myško, jen o tom Kramném : NČ
Neplatí už, že "in dubio pro reo" ?
Neplatí už, že "každý je nevinný, dokud není pravomocně odsouzený"? (zatímco novináři už ho lynchovali před rokem)
---------------
Ale ty jistě dobře víš, jak to bylo, víš i o důkazech.
Prosím! A zcela vážně a upřímně, můžeš ty důkazy v krátkosti uvést?
Jelikož já nevím, a tak se rád nechám přesvědčit.
leden 07, 2016 17:08
NČ, a tys byl v Egyptě s Kramným a víš jak to bylo, že? A že on nevraždil, že? : Myška
Nenech se vysmát. Odsouzen nebyl proto, že ho, jak píšeš, "lynčovali novináři", ale proto, že proti němu bylo dost nepřímých důkazů.
Jestli potřebuješ uvést důkazy, tak buď tak laskav a projeď si internet, určitě najdeš. Já nemám proč tě přesvědčovat.


leden 07, 2016 18:05
Toulavej, naše tolerance vede do záhuby. To Holandsko je dost názorný příklad. : Myška
Příští rok to budou Vánoce, pak Velikonoce, pak budou mít děti ve škole povinně hodiny islámu, atd. Jen ale na nás, Evropanech, na nás bílých, záleží, jestli jim to dovolíme a necháme se dobrovolně porobit.
leden 07, 2016 18:08
Myško. Nebyl jsem tam a právě proto nevím, jak to bylo! : NČ
Ale ty´s psala, že víš, že seš ráda, že ho odsoudili a že důkazů bylo dost. Tak jsem měl zato, že o tom víš víc, než noviny a jistě i víc, než já.
No ale tak nic. V nejhorším si to odsedí nevinný, tak o co jde, žejo? Nebude první ani poslední a může být rád, že nebude usmaženej na elektrickym křesle nebo humánně píchnutej injekcí, jako už dost nevinných, odsouzených jen podle nepřímých důkazů ještě dodnes třeba v Americe.
A stejně má ten Kramný takovej nesympatickej kukuč...

leden 07, 2016 18:29
NČ, ano, já jsem přesvědčená, že zavraždil svou ženu i svou dceru. To, že by vraždil někdo jiný, nemá logiku. : Myška
A jak je vidět, i soud je o jeho vině přesvědčen. Jestli jsi přesvědčen, že je Kramný nevinný, a víš, jak to dokázat, tak se nabídni obhajobě. smilies/smiley.gif
Psaním sem mu nepomůžeš.
leden 07, 2016 18:48
Ohledně : Lenka1
Kramného zastávám stejný názor jako NČ.

Lidi si bohužel neuvědomují, že pokud přestane platit ta výše uvedená základní zásada trestního práva "in dubio pro reo", tak můžeme skončit na dlouhá léta ve vězení všichni, i když nic neprovedeme.

Stačí být někomu nepohodlný nebo být v nesprávnou dobu na nesprávném místě - když se bude hledat náhradní viník, protože ten pravý bude mít ty správné kontakty nebo něco na někoho vědět......

Nezastávám se Kramného, jestli vraždil, tak ať v tom vězení shnije. Ale otázka je právě to JESTLI.

Z toho, co bylo uveřejněno, nebyl žádný přímý důkaz ani tzv. uzavřený kruh důkazů nepřímých.

Nelze nikoho odsoudit do vězení protože "státní zástupce je přesvědčen", proboha.

Pokud ano, pak se vracíme zpět do 50.let, do doby politických procesů.

Z celé kauzy Kramný mám silný pocit, že se - stejně jako v případě Laciny - jednalo o proces na společenskou objednávku. U Laciny dokonce vyšlo najevo (kromě dalších okolností, které svědčily v jeho prospěch), že ono video bylo sestříhané - a co, vždyť to byl pirát, říkali to v televizi, tak co, že jo......

Děsí mě ta snadná zmanipulovatelnost většiny národa médii.

Uvidíme, co bude dál, protože tohle není konec....
leden 07, 2016 18:51
Myško!!!! A to si skutečně vážně uvědom!!!! : NČ
Není na obžalovaném, aby dokazoval svou nevinu!!! Nýbrž je na žalobci, aby dokázal jeho vinu! Nade vší pochybnost!!!!
Jestliže ty požaduješ opak, tedy aby obžalovaný musel dokazovat svou nevinu, tak je úplně zbytečné, v rozhovoru pokračovat.
leden 07, 2016 19:05
NČ, žalobce vinu Kramného dokázal. Na základě nepřímých důkazů a znaleckých posudků. Klidně si o tom něco přečti. : Myška
Vždycky bude někdo, kdo bude jakékoliv důkazy zpochybňovat. Tak ať. Já jsem s rozsudkem víceméně spokojená, i když mohl dostat těch navrhovaných třicet let, ale co už... Tak snad mu po odvolání trest nesníží. Budu držet palce.

leden 07, 2016 19:17
Lenko 1 : NČ
Osobně jsem přesvědčen, že nakonec musí být osvobozen. Jiná možnost neexistuje - jedině, kdyby se psychicky sesypal a přiznal se (pokud to teda udělal).
A ještě. Sám se celkem obstojně vyznám v elektřině, instalacích, vodičích, a nějak mi to furt neštymuje, jak by to všechno mohl narafičit, provést, zamaskovat, notabéne hned dvě osoby najednou.
Vlastně, kdybych se potřeboval zbavit milované bytosti, bylo by i pro mě, se znalostmi elektrotechniky, mnohem snadnější, pozvat milovanou bytost na půlnoční proplavání se v Rudém moři. Nehody a srdeční slabosti při plavání se stávají...
Daleko pravděpodobnější mi připadá sebevražda psychicky labilní manželky, která si s sebou vzala i dcerku.
Ale samozřejmě nevím!!!!! Jen žasnu, jak někdo s jistotou ví!
leden 07, 2016 19:18
NČ, ještě že soudní znalci mají lepší znalosti z oboru elektro než ty. : Myška
Ty jsi v důchodu, že? Mohl jsi chodit na čumendu k soudu, tam soudní znalci vypovídali. Mohl ses něco přiučit.
leden 07, 2016 19:25
Myško : kolemjdoucí
on u toho soudu byl i znalec opačného mínění, jenže ho vyštípali. S elektrikou mám velké zkušenosti a jsem v tomto oboru odborně vzdělán a mám přesně stejný názor jako NČ. Zabít někoho pomocí jednofázového napětí 220V je obtížné a zabít dva lidi je téměř nemožné. Osouzenci v USA jsou připoutáni, mají připevněny vodivé třmeny na několika místech těla, je použito mnohem, mnohem větší napětí a stejně se kroutí a zmítají. Nemůžeš níkoho jednou rukou držet a druhou k němu přidělvat dráty. Pokud je zabil, udělal to jinak.
leden 07, 2016 19:45
Soudní znalci jistě mohli usoudit, že příčinou smrti byl zásah elektřinou. : NČ
A nemysli, Myško, že soudní znalci mají víc znalostí, než třeba já. Oproti mně ale mají kulatá razítka. To tedy skutečně nemám.
Pokud jsem dobře četl, tak znalci usoudili, že to tak mohlo být, stejně, jako nemuselo. Ale i kdyby to tak bylo, z čeho též usoudili, že ty dráty jim na těle podržel Kramný?
Jo, asi vím, z čeho tak usoudili. Podle výpovědí svědků Kramný nechodil čůrat do moře, jak je to u slušných turistů samozřejmé, ale chodil na záchod do hotelu. To tedy je důkaz, který ho usvědčuje! No nevím, co když ale třeba měl sr*čku, to se v Egyptě stává často.
leden 07, 2016 19:48
... : marty
proč teda hrál Kramný tu hru s otravou. Prý už v Egyptě udělali 2x toxické zkoušky, které vyšly negativně. V tom dnešním článku psali, že odebrali i Kramného vzorky-vypumpovali mu žaludek a ani u něj se nic nepotvrdilo. Ani mě nenapadá nějaký jiný motiv. No a dokud se sám nepřizná, do tý doby to 100% vědět nebudem že to udělal.
leden 07, 2016 19:56
Marty. Já už jsem o tom četl dost a dost : NČ
V první řadě je podezřelé chování hotelu (manažera zejména). V druhé řadě je podezřelé chování egyptských lékařů a jejich vyjádření hned po pitvě. Dál je podezřelé "zmizení" vnitřních orgánů ženy a dívky. A pak je i podezřelé váhání našich lékařů nad neúplnými torzy těl, když teprve po postupném vylučování různých možností dospěli k výroku o elektřině.
Ale znova!!! I kdyby bylo na 200% dokázáno, že holky zemřely po zásahu elektrickým proudem (což považuju za fantasmagorii), čím je dokázáno, že jim ty dráty připojil Kramný????
leden 07, 2016 20:13
dyť říkám : marty
pokud se on nepřizná, tak to nikdy nebudem vědět 100pro (pokud to teda udělal).V opačným případě by asi musel mít hodně silný důkazy svý neviny. Když u toho byli 3 a dvě jsou mrtvý.

Ty otázky byly jen řečnické, k zamyšlení. Zas až tak jsem to nesledovala. Ale je fakt, že sie spíš přikláním k jeho vině.
leden 07, 2016 20:40
Zpět k migrantům: : Lenka1
Právě jsem četla pěknej vtip, tak se musím podělit s místním osazenstvem:

Sedí takhle špinavej, otrhanej muslim Ahmed na břehu Rýna a hořekuje, jak se má špatně. I zželelo se ho zlaté rybce, tak vykoukla z vody a že mu splní tři přání.

Ahmed povídá, že by chtěl mít čistý a značkový hadry a novej mobil.

I stane se.

Pak povídá, že by chtěl Mercedes, dům a tři blonďatý manželky k tomu.

I toto přání mu rybka splní.

Pak Ahmed povídá, že chce být blonďatej a modrookej.

A najednou zase sedí otrhanej a špinavej u řeky. Když se diví, co se to stalo, tak zlatá rybka vykoukne z vody a škodolibě povídá:

"Teď seš Němec, tak se starej sám."
smilies/grin.gif
leden 07, 2016 21:27
Aha, : Mikin
takze "mental", "obecni Pepek Vyskocil" a "havloidni chrchel".
Uz se tesim az me zase nekdo obvini z netolerance a urazeni lidi s jinymi nazory. smilies/wink.gif
Co se imigrantu tyce - nekontrolovany priliv lidi kteri neprojdou zadnou poradnou proverkou je podle me nelegalni a uz v zasade spatny. A navic nebezpecny. Jednak z tech bezpecnostnich duvodu (mozny prichod teroristu)a pak take pro rust vlivu radikalnich (fasistickych, rasistickych a komunistickych) elementu, ktere by si v demokracii jinak ani neskrtly.
Je to videt ostatne i zde na Kudle, kde by bez tehle krize zadne krysy z kanalu nevylezaly a o "cernych, parazitickych, zacmoudlych vyzirkach" nebo "opicich" blbe reci nevedly.
leden 08, 2016 00:20
Mikine, ale tenhle, jak píšeš, "růst vlivu radikálních elementů" je jen odpovědí na to, co v Evropě dělají muslimové. : Myška
Za příklady činnosti muslinmů snad není třeba chodit daleko, je toho plný internet. Od hord ohrožujících v Calais řidiče kamionů přes skupiny tzv. Syřanů, obtěžujících každou kolemjdoucí ženu, přes nenávistná kázání v mešitách v evropských městech, přes tutlání řady znásilnění školaček ve Velké Británii, až k teroristickým útolkům s řadou mrtvých nevinných původních Evrpopanů. Ty tak nějak zacykleně musíš vždycky použít slova fašistické, rasistické a komunistické. Jenže většina lidí, co nesouhlasí s přijímáním tzv. uprchlíků, co před muslimy varuje, co se snaží vyburcovat veřejnost a především naši vládu, co výše popsané ve své zemi nechtějí, jsou normální lidi, kterým není jedno, co se stane s Evropou, s naší zemí, s naší kulturou, s námi, s našimi dětmi a vnoučaty.

leden 08, 2016 07:06
Vsak jo, Mysko : Mikin
Ver me ze vetsinu svych byvalych spoluobcanu ani vetsinu ceskych politiku za fasouny a rasisty nepovazuji.
leden 08, 2016 08:20
Mysko, : Mikin
a jeste - me se napriklad velice libi plan EU na zrizeni mezinarodni pohranicni straze. Kdybych byl obcan EU a chtel neco delat, asi bych se domahal toho, aby ta straz zacala fungovat dejme toho behem nekolika tydnu a ne az nekdy v lete. Tolik casu neni.
Nevidm nic spatnyho na tom, kdyz policie vrati cloveka ktery nema dokumenty zpet odkud prisel.
S pitomcem ktery na toho cloveka rve ze je cerna opice, cmoud a "kozom*d" uz zase naopak problem mam.
leden 08, 2016 08:55
Ochrana hranic Schengenbu? : Michal
Rozhodně. V létě? Samozřejmě, ale loni.
Tohle je naprosté selhání. Řecko se při vstupu do unie zavázalo k ochraně hranic a nehnulo prstem. Není to jediná vnější hranice, já vím, vina padá na všechny, i na Česko. Protože pohraniční stráž složená ze všech států, aby se všichni podíleli v nákladech, tak ta tam být měla.
Co teď? Postavit ji co nejrychleji, další nápor nás čeká.
leden 08, 2016 10:30
Michale! Přece už je nad slunce jasnější, že invaze sarančat je záměrem EU! : NČ
Tzv. ochrana hranic bude zřízená jen proto, aby se sarančatům dostalo patřičné pomoci při jejich strastiplné cestě.
Kdyby to EU myslela vážně, tak jaký by byl problém zrovna třeba v obracení přeplněných člunů?(obracení dnem vzhůru).
A vůbec. Co to jako bude za pohraniční stráž, která nebude vybavena palnými zbraněmi???


leden 08, 2016 12:01
No co, přece vlk se nažere a kozy zůstanou celé :-), NČ. : Myška
Nějak jsem nepostřehla, že připravovaná pohraniční stráž EU nebude vybavena střelnými zbraněmi. Čím tedy bude vybavena? Kopími? Sudlicemi a cepy? Případně palcáty a vozovou hradbou?
Celé je to zase jedna velká šaškárna.
leden 08, 2016 12:16
Myško. Bude vybavena jazykově. Je třeba přivítat spasitele v jejich rodné řeči.. : NČ
.
leden 08, 2016 12:21
Jazykově? To bude terno. Nechci být válečným štváčem - ale NA CO ta stráž bude?? : Myška
Neptám se, je to spíš řečnická otázka...
leden 08, 2016 12:33
Myško, : NČ
pokárán paní šéfredaktorkou za užívání určitých slov, nejsem schopen na tvou otázku odpovědět.
leden 08, 2016 12:37
Mám nápad ! : mamča
Jazykově vybavení pohraničníci můžou doprovázet ekonomické běžence na nejbližší letiště, kde je roztřídí a tam milé běžence posadí do letadla směr země jejich původu.
Pokud země původu nedovolí svým občanům vystoupit z letadla (jako se stalo v Pákistánu), letadlo znovu vzlétne a zbylí pasažéři obdrží padáky a budou vysazeni nad územím své země.
To by bylo, aby ty Kalouskovo padáky nenašly uplatnění ! smilies/grin.gif
leden 08, 2016 12:50
Už jsem se lekl, že na co padáky! : NČ
Jo, Kalouskovo padáky, to je jiný kafe!
leden 08, 2016 13:01
NČ : mamča
...a ještě by je přepravní společnost mohla skásnout za adrenalinový zážitek. Samotný seskok na padáku je pro mnoho lidí adrenalin. Natož Kalouskovy padáky, které nabízejí zážitek formou "Ruské rulety". Otevře se - neotevře se ?
Myslím, že by proud ekonomických běženců ustal, nebo se aspoň zmírnil.
Já vím, že je to hnusnej humor, ale to už je projev zoufalství.
leden 08, 2016 13:42
Mamčo, NČ, hlasuji PRO! : Myška
Vždyť za takový adrenalinový zážitek se platí těžké prachy!
leden 08, 2016 13:49
ponecham : Anicka1
ted uprchliky stranou. Stejne to my tady nevyresime, ti co jsou za to odpovedni Kudlanku nectou, tak co se budu cilit. Ale jak uz podotkla Daniela, proc se vzajemne osocujeme, nadavame si do slipek jen za to, ze ma nekdo jiny nazor? Nejak se nam ta demokracie a demokraticke smysleni nedari. Stejne tak v pripade Kramneho, ja si muzu udelat svuj nazor, ale existuji prime dukazy? Ani ty neprime me nepresvedcily, je tam prilis mnoho nejasnych veci. Takze je odsouzen za to, ze se pani soudkyni nelibi, kde to jsme? Mne osobne se pan Kramny taky nelibi, ale jeho odsouzeni jeste vic.

leden 08, 2016 14:03
S Kalouskovými padáky ovšem jedině: Platba předem! : NČ
.
leden 08, 2016 14:04
Aničko1, mě nepřímé důkazy o vině Kramného přesvědčily. Nemusí vždy existovat přímé důkazy. : Myška
Pokud by vždy musely být jen přímé důkazy, pak by stačilo zbavit se těla tak, aby ho nikdo nenašel a vrah by byl nepostižitelný.
V této kauze prostě nějaká masová shoda názorů nebude. A je mi to jedno.

Jinak máš pravdu, že Kudlanka v posledním roce hodně zhrubla. Je to škoda.
leden 08, 2016 14:15
NČ, : Lenka1
mám návrh - stejně jako Němci mají nové sloveso, tzv. "merklovat" = lhát / dělat 3,14čoviny, tak navrhuju příště na otázku "na co nám to bude?" odpovědět "Na mikina". smilies/cheesy.gif




leden 08, 2016 16:22
Ano, je to na Kudlance nejake drsnejsi. : Mikin
Protoze se zacalo mluvit o politice. A v te se situace diky vybojum pana Putina a uprchlicke krizi hezky vyostrila.
Ja ted byl na par tydnu v Cesku a na zaklade toho co ctu na internetu jsem cekal to nejhorsi. Ale nastesti jsem se mylil.
Lidem se dari dobre, zadne uprchliky jsem nevidel a vetsina mych znamych ma podobny nazor jako ja. Maji z toho vseho strach, nemysli si ze by Evropa mela prijmout kazdeho komu se do ni povede dostat a chcou, aby se s tim neco delalo.
Ale takoveho zurivce jako je NČ, Strejda nebo Lenka jsem nepotkal. Tedy jednoho ano - v 11 vecer v saline c.5 do Stefanikove ctvrti. Ale ten byl tak po zemanovsku "zvirovan", ze byl prakticky neskodny. smilies/cool.gif
leden 08, 2016 16:29
Pepku : Lenka1
vyskoč!! smilies/grin.gif
leden 08, 2016 17:27
Lenko : Mikin
rotujes rychleji a rychleji. smilies/wink.gif
leden 08, 2016 21:41
Michale, : Mikin
naprosto s tebou souhlasim. Te straz mela fungovat mozna uz pred nekolika lety a drzet situaci pod kontrolou od zacatku.
Ja tady pred casem propagoval tabory, kde by byli vsichni uprchlici poradne proklepnuti a ti ekonomicti vraceni. Ale jedna pani me hrozne sprdla ze chci vyhazovat jeji tezce vydelane penize....
Me se ale chlape zda, ze neprojevujes potrebnou nenavist. Aby ti nakonec taky nezacali nadavat....
smilies/wink.gif
leden 08, 2016 21:56
Lenko 1. : NČ
Tvůj návrh je celkem rozumný, já ho ovšem používat nebudu, protože: "Aquila non captat muscas"
leden 09, 2016 05:36
NČ : Lenka1
to je fakt, za takovou námahu nestojí.
leden 09, 2016 09:57
Mikine, : Michal
neprojevuju nenávist. Byl jsem taky imigrant a dobře si pamatuju jaké to je přijít do cizí země kam mně nikdo nezval. Bylo to sakra těžké prosadit se, respektive ukázat domácím, že nejsme blbci, že víme co je kuchyňský sporák a vana.... Nekecám, i takové otázky se vyskytly, třeba i jestli víme co je to elektřina. Pracně jsem vysvětlil, že jsem o tom četl a konečně se dozvím co to je.
Takže ta otázka je úplně jiná, my jsme se chtěli zařadit, naučit se nejen řeč, ale pochopit i způsob života tam. Jednou jsem někde četl, že Číňani vypadají jinak a nedivíme se, že žijí jinak, ale na Američanech to vidět není.
Obávám se, že tahle snaha v těch nových imigrantech není. Budu jen rád, když se ukáže, že je to jinak, ale jsem skeptický a opatrný. Za to mě někteří nenávidí a je mi to fuk.
leden 09, 2016 11:30
Kauza Kramný. : Michal
Ty nepřímé důkazy mně nepřesvědčily ani trochu. Nepovažuju za nepřímý důkaz to, že neprojevil lítost ale pořád tvrdil, že je nevinný. Takovou cenu má pro mne i to, že od něj chtěla manželka odejít a proto jí zabil. To už vůbec nemá logiku. Taky jsem četl, že vrazi členů rodiny obvykle spáchají sebevraždu. Kramný ji nespáchal a to je důkaz že ji zabil. No promiňte...
Dál, naprosto souhlasím s NČ o použití proudu k vraždě. Totiž, aby proud proudil, musí mít odkud kam. Tady ležela oběť na posteli, na isolovaném místě. Musel tedy použít dva dráty, na dvou místech. Ale spálenina údajně od proudu byla jen jedna. Jak ten proud proudil, odkud tedy víme, ale kam a kudy?
Navíc, aby skutečně zabil, musí při téhle síle proudit přes srdce a to na něm zanechá patologické změny a musí působit nějakou dobu. Jestli je spálenina na zádech, druhá musí být někde na prsou. Ale není.
Při zásahu střídavým proudem dojde ke smrštění svalů, neumím si představit, že by s manželkou zápasil a přiložené elektrody držel. Při své práci jsem ran proudem utržil dost, vím sakra dobře o čem mluvím.
Schválně nemluvím o dceři, která ležela vedle matky. Podle mne je naprosto vyloučené, aby i při doteku s matčiným tělem došlo k jejímu zabití.
Podle prvních zpráv po nalezení mrtvých použil Kramný šňůru od vysoušeče vlasů. Teď použil přístroj, který se nenašel.
Podle pitevní zprávy z Egypta byly žaludky mrtvých silně poleptány, do Česka s těly nedorazily. A na základě toho usoudili, že s nimi nic nebylo a že tedy zabil proudem. Co je to za hovadinu?
Ale přesto nechci a nebudu tvrdit, že je nevinný, prostě jen nevím. Kdybychom měli porotu dvanácti porotců jako v USA a ti se musí shodnout na vině či nevině, musel by Kramný být osvobozen.
Doufám, že v odvolání to tak dopadne. Osvobozen pro nedostatek důkazů a my se musíme smířit s tím, že se pravdu nedovíme. Já s tím problém nemám.
leden 09, 2016 11:49
Asi : Lenka1
tak nějak.
leden 09, 2016 12:29
Jo, Michale. Taky jsem jich už pár 220 V střídavých "koupil" : NČ
Nejděsnější bylo kdysi 500V stejnosměrných od anody, myslím, že PL 51, ze zesilovače.
Ale jak už jsem psal, i kdyby (čistě hypoteticky) byly zabity el. proudem, jak žalobce a soudce vědí, že ty dráty (které se nenašly) držel v ruce zrovna Kramný?
Vědět to můžou nanejvýš z novin, protože novináři "to vědí" a z úsudku, že ten Kramný je divný pavouk. Osobně bych s Kramným asi na pivo nešel, ani to ale nevím jistě, neznám ho. Rozhodně je však velký rozdíl mezi:
a) nejít s někým na pivo, protože je mi nesympatický,
b) odsoudit někoho za dvojnásobnou vraždu, protože je mi nesympatický.
leden 09, 2016 13:35
Nedalo mi to, tak jsem zapátral. : NČ
Těch 500V jsem tehdá nedostal od PL 51 ale od EL 51.
leden 09, 2016 14:19
Já : Lenka1
jsem v tomhle oboru naprostej laik, ale pamatuju se, že když jsem byla malej prcek, tak asi 8-9 let, tak mě napadla skvělá hra - nacpat velkej kulatej magnet, co jsem sebrala tátovi z jeho kutilskejch zásob, do zásuvky 220 V doma - bezvadně tam držel.

Když to táta zjistil, tak to byl vylágoš - dostala jsem pěkně seřváno a pár na prdel. A nebylo to kvůli tomu, že jsem se mu hrabala ve věcech.

Jojo, můj anděl strážnej se během mého dětství fakt nezastavil. smilies/grin.gif
leden 09, 2016 19:51
NČ : kolemjdoucí
jj, ona tam ta anoda byla hezky na čepičce, taky jsem s nima stavěl zesilovače. Stejnosměrný napětí dělalo popáleniny, který se docela blbě hojily. Připoměl jsi mi mládí...


leden 09, 2016 20:34
Tak tyto časy také pamatuji. : strejda
Tehdy jsem dostal trochu o něco víc. Cítil jsem, že mi to udělalo i jakousi elektrolýzu jazyka, kdy se mé sliny rozkládaly asi na vodík a kyslík... :-)
Na koncovém stupni krátkovlného vysílače jsem měl, vlastně ještě mám, ten je stále funkční, 2xPL504 z TV rozkladů a anodové napětí pro ně mám zdvojené ze sítě, takže to je 2 x 240V to je 480 x odmocnina ze dvou, to je 480 x 1,414, to je 678V stejnosměrných. Ochranu to má pouze fázovou, proti přepolování, takže tvrdost napětí je zaručena. To byla taková bomba... smilies/grin.gif A přežil jsem to bez ztráty kytičky...
leden 09, 2016 21:57
Michale, : Mikin
vidim to podobne. I ja zacinal v zemi kam me nikdo nezval. A navic jsem poznal na svych cestach po svete tolik slusnejch muslimu, ze se ted jen tezko muzu pripojit k tupemu davu, jeho nadavkam, rasismu a nenavisti. A to i pres to ze vim o vecech jako je postaveni zen v Islamu i dalsich problemech.
Kanada ted bere 20 000 uprchliku ze Syrie, ale jde vyhradne o rodiny, ktere prosly patricnymi bezpecnostnimi proverkami a pohovory. Takze ja v jejich pripade necekam zadne velke problemy a preji tem lidem hodne stesti.
Naopak co se tyce Evropy, tam sdilim tvuj pesimismus. Tak obrovske mnozstvi lidi kteri prichazeji z jine kultury temer naraz a temer bez kontroly - to nemuze dobre dopadnout.

leden 09, 2016 22:32
Má největší prda : Michal
byla od vysílače na vojně, obědval jsen na bedně s koncovým stupněm 3kw,jedno koleno na kostře,druhé na anténě a kámoš vedle povídá - volaj nás. Zmáčknul klíc a já vylít plachtou VSky. A jsem živej, v kolenou byly vypálené pěkné ďoury.
leden 09, 2016 22:38
Vidím, že o elektrických prdách si můžeme povídat dlouho a dlouho. : NČ
Přičemž trapných 220V bylo to nejmenší, co vlastně ani nestojí za řeč. Tím víc je divnější, že ty dvě oběti z Egypta si s námi povídat nemůžou.
Včera jsem toho Kramného zahlédl ve zprávách na Primě. Podle "účesu" ještě větší magor, než jsem si doposud myslel. To jo!
Přesto jsem ale i nadále toho názoru, že ani za magorskou úpravu hlavy by se lidi neměli odsuzovat na téměř doživotí.
leden 10, 2016 05:09
Nojo, Lenko jedna : NČ
Děti nějak mají přímo tendenci, hrabat se čímkoliv do elektrických zásuvek. I já mám osobní zkušenost, neizolovaným šroubovákem přímo na fázi, ve věku cca 2 roky (to si ale nepamatuju).
O to víc jsem střežil zásuvky před dětmi důsledným používáním záslepek. A díky za dnešní proudové chrániče.
Jednu příhodu mám před lety z chalupy, když vnuci začali odmítat, chodit se do koupelny mýt, že tekoucí voda tam jiskří. Fakt je, že já jsem si toho předtím nevšiml!
Následoval pak okamžitý proces, vysekání nových šliců ve zdech, osazení komplet nových měděných kabelů (původní byly hliníkové dvouvodičové), osazení jističů a hned na vstupu i třífázového proudového chrániče. Když jsem při té práci viděl staré původní dráty a "střeva" rozvodné desky, fakt jsem děkoval Bohu, že to všichni přežili a ani chalupu nezachvátil požár.
leden 10, 2016 05:40
Kolemjdoucí: Jo, to je přesně ta svině s čepicí. Fujtajxl! : NČ
Dík za fotku a připomenutí mládí. Tehdy to jinak nešlo. Potřebovali jsme hrát bigbeat.
leden 10, 2016 06:11
NČ, : Michal
souhlasím s tím, že je to na pohled magor, ale za to se doživotí nedává. Že se nelíbil soudkyni chápu, mně taky ne.
A s tímhle naprosto souhlasím
Přičemž trapných 220V bylo to nejmenší, co vlastně ani nestojí za řeč.
Podle mně by snad ty dráty musel k ní přivázat a pak je divné, že jí to nevzbudilo. Jak umřela dcera vůbec nechápu. Ale to už bych se opakoval.
leden 10, 2016 10:03
Ještě k migrantům : Michal
z článku v Novinky.cz, věta přímo klíčová.
Když migrantům dáváme štědré dávky a k ničemu je vlastně nenutíme, pak nemají důvod se adaptovat.

Celý článek je zde: http://www.novinky.cz/domaci/391360-historik-vlastimil-vondruska-pokud-islam-ovladne-evropu-bude-to-kvuli-nasi-slabosti.html

leden 10, 2016 10:26
Michale : Mikin
zajimavy clanek. Uz to tady kdysi nakousnul Krakonos. Nad temi stedrymi davkami by se mela zamyslet predevsim evropska levice. A netyka se to jen migrantu.
Jinak v tom ma ale ten pan na to ze je historik peknej gulas. Jak to napriklad mysli s tim vypoctem narodu, ktere udajne bojovaly s Americany? Korejci snad bojovali s komunisty a Amerika jim prisla na pomoc.... Stejne tak ma ten pan trochu nejasne predstavy o tom, jak funguje nebo nefunguje americky tavici kotlik.
leden 10, 2016 16:27
Peníze pro uprchlíky : Pajdal
"Peníze pro uprchlíky" - to je tak obecné, že by si rozuný člověk měl držet odstup, než si udělá názor. Jedna věc je totiž rozdávat peníze ilegálům, kteří jsou již v Evropě. Druhá věc je investovat do toho jeich bordelu za hranicemi. To taky dělá spousta těch kritizovaných nezsikovek (a spousta ne). Ale pokud se nezlepší podmínky v jejich zemích, tak budou pořád mířit do Evropy. Buď se to u nich zlepší, nebo u nás zhorší. Západ dělá velmi málo pro to, aby se situace v Africe a na Blízkém východě zlepšila. Občas někde hodí bomby a doupouští, aby nadnárodní firmy, včetně mnoha evropských, vykrádaly celé státy.
březen 25, 2016 16:57
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]