O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JAK TO JE S TÍM "VÝCHODEM" PDF Tisk E-mail
Středa, 25 listopad 2015
Tak, tentokrát mám dopis, který jsem během posledních dnů dostala hned několikrát, pořádně prokádrovaný. Není to žádný spam, našla jsem dokonce autora - ale je pravda, že tenhle jeho text už "zlidověl"; a asi 99 % těch, kteří ho dali na své stránky, ani nemá ponětí, kdo to napsal.

 

 

 

 

 

Zdá se vám těžko srozumitelný konflikt na Blízkém východě?

Pokus o stručné vysvětlení:

 

My podporujeme irácký státní aparát v boji proti IS (Islámský stát). IS je náš nepřítel.

Ale IS je podporován Saúdskou Arábií, která je náš přítel.

 

Syrský president Asad je náš nepřítel a my podporujeme boj proti němu.

Ale nepodporujeme IS, co proti němu bojuje, protože IS je náš nepřítel.

 

Írán je náš nepřítel, ale Írán podporuje iráckou státní armádu, která je náš spojenec, v boji proti IS.

 

Takže někteří naši spojenci podporují naše nepřátele a někteří naši nepřátelé jsou naši spojenci.

Někteří naši nepřátelé bojují proti jiným našim nepřátelům a my potřebujeme aby prohráli, ale zároveň nechceme, aby naši druzí nepřátelé vyhráli.

 

Protože když budou nám nepřátelské síly poraženy, může se stát, že vítězné jednotky budou pro nás ještě horším nepřítelem.

 

Už je vám to jasné?

 

 

 

 

diagram via Neviditelný pes

 

 

paulczynski.blog.idnes.cz

 

 

 

Komentáře (44)add feed
To samé. : Pepa
Jsem lenivý to přeložit.

*A highly restricted briefing document on Syria....*

President Assad ( who is bad ) is a nasty guy who got so nasty his people
rebelled and the Rebels ( who are good ) started winning ( Hurrah!).

But then some of the rebels turned a bit nasty and are now called Islamic
State ( who are definitely bad!) and some continued to support democracy (
who are still good.)

So the Americans ( who are good ) started bombing Islamic State ( who are
bad ) and giving arms to the Syrian Rebels ( who are good ) so they could
fight Assad ( who is still bad ) which was good.

By the way, there is a breakaway state in the north run by the Kurds who
want to fight IS ( which is a good thing ) but the Turkish authorities
think they are bad, so we have to say they are bad whilst secretly thinking
they're good and giving them guns to fight IS (which is good) but that is
another matter.

Getting back to Syria.

So President Putin ( who is bad, cos he invaded Crimea and the Ukraine and
killed lots of folks including that nice Russian man in London with
polonium poisoned sushi ) has decided to back Assad ( who is still bad ) by
attacking IS ( who are also bad ) which is sort of a good thing?

But Putin ( still bad ) thinks the Syrian Rebels ( who are good ) are also
bad, and so he bombs them too, much to the annoyance of the Americans ( who
are good ) who are busy backing and arming the rebels ( who are also good).

Now Iran ( who used to be bad, but now they have agreed not to build any
nuclear weapons and bomb Israel are now good ) are going to provide ground
troops to support Assad ( still bad ) as are the Russians ( bad ) who now
have ground troops and aircraft in Syria.

So a Coalition of Assad ( still bad ) Putin ( extra bad ) and the Iranians
( good, but in a bad sort of way ) are going to attack IS ( who are bad )
which is a good thing, but also the Syrian Rebels ( who are good ) which is
bad.

Now the British ( obviously good, except that nice Mr Corbyn in the very
nice corduroy jacket, who is probably bad ) and the Americans ( also good )
cannot attack Assad ( still bad ) for fear of upsetting Putin ( bad ) and
Iran ( good / bad) and now they have to accept that Assad might not be that
bad after all compared to IS ( who are super bad).

So Assad ( bad ) is now probably good, being better than IS ( but let’s
face it, drinking your own wee is better than IS so no real choice there )
and since Putin and Iran are also fighting IS that may now make them Good.
America ( still Good ) will find it hard to arm a group of rebels being
attacked by the Russians for fear of upsetting Mr Putin ( now good ) and
that nice mad Ayatollah in Iran ( also Good ) and so they may be forced to
say that the Rebels are now Bad, or at the very least abandon them to their
fate. This will lead most of them to flee to Turkey and on to Europe or
join IS ( still the only constantly bad group).

To Sunni Muslims, an attack by Shia Muslims ( Assad and Iran ) backed by
Russians will be seen as something of a Holy War, and the ranks of IS will
now be seen by the Sunnis as the only Jihadis fighting in the Holy War and
hence many Muslims will now see IS as Good ( Doh!.)

Sunni Muslims will also see the lack of action by Britain and America in
support of their Sunni rebel brothers as something of a betrayal (
mmm.might have a point.) and hence we will be seen as Bad.

So now we have America ( now bad ) and Britain ( also bad ) providing
limited support to Sunni Rebels ( bad ) many of whom are looking to IS (
Good / bad ) for support against Assad ( now good ) who, along with Iran (
also Good) and Putin ( also, now, unbelievably, Good ) are attempting to
retake the country Assad used to run before all this started?

So, now you fully understand everything, all your questions are
answered!!!! Clear?

listopad 26, 2015 03:54
Tohle už zřejmě nějakou cestou obdržel každý : Náhodný čtenář
Psáno jakoby srandovně. Sranda by to byla, kdyby nešlo o tak vážné věci.
Ovšem, nebyla přeci právě k řešení podobných situací založena v r. 1945 OSN?
K čemu vůbec OSN je dobrá?
Vidím to tak, že NAPROSTO K NIČEMU, úplně stejně, jako EU. Tedy, pominu-li ta královská bezpracná koryta, která obě tyhle "organizace" poskytují vyvoleným.
listopad 26, 2015 05:55
jen taková řečnická otázka: : vlk
Komu se dá dnes vlastně věřit? Americe, která rok "bojuje" proti IS bez jakéhokoli výsledku? Rusku, které ukazuje sílu a dává ušákům i IS na prdel? OSN, které mlátí prázdnou slámu a uzmula jen politická koryta? EU, která je naprosto paralyzovaná a nečinně přihlíží?

To se fakt nezbude než vystěhovat do Izraele?
listopad 26, 2015 12:25
Vlku, teď bych asi více věřil Rusku, : strejda
že se vypořádá s tím islámským středověkem. Zatím neudělal nikdo nic, jen samé kecy a sliby a zase kecy. Jakoby to bylo od ostatních všechno naoko, jako by se někdo bál je přímo ohrozit...rozstřílet to svinstvo. Vždyť se dají vygumovat efektivně, pomocí malých nukleárních dělostřeleckých granátů, které nezamoří velký prostor, ale spolehlivě vymaže ten dobytek z mapy. Asi je to pravda, že je podporují Arabové.
To, co však udělali Rusku Turci, to si zasluhuje odvetu. To je nůž do zad. Vždyť to jsou převážně také muslimáci a tím i jedna pakáž. A ty kecy, že piloti byli upozorňováni, že mají otočit, že jsou u hranic, to zase může říct jen blbej novinář, vlezdoprdelka EU, který si neumí spočítat dráhu a čas letu při rychlosti SUčka kolem 2000 km /hod. V patnácti km před hranicemi to při takové rychlosti nemůže otočit. Prý desetkrát či patnáctkrát je upozorňovali... Jak dlouho trvá deset radiových upozornění patnáct km před hranicemi? To všichni věříte blbounům nejapným a lhářům?

Pokud máme společný cíl, společně s Ruskem zlikvidovat islám, tak i kdyby ti piloti přelétli kousek do Turecka, nebude se po nich přece pálit, protože jsou to spojenci při likvidaci zla a jistě nechtěli s jedním strojem zasahovat kdesi v Turecku. Tady chubí zdravý rozum. Rozkaz k sestřelu vydalo prostě nějaké aktivní jelito. Proto si myslím, že odveta by tu byla na místě.
A takový hnusný stát, jakým je Turecko, se cpe do té, už končící EU? Svatá prostato... Pryč odtud...
listopad 26, 2015 14:33
No já nevím, : Michal
ale moc se mi nechce Rusku věřit. Že by najednou obrátili, když ještě nedávno chtěli Západ zlikvidovat? A že by náhle chtěli spolupracovat a odpustit Západu to embargo?
Kéž bych se mýlil.
listopad 26, 2015 15:22
Chápu, že v v tom kdo je čí přítel a kdo nepřítel, je dokonalý guláš. : mamča
Může se to komukoli nelíbit, ale Bašár Assad je pořád ještě jediný legální představitel vlády. Možná je to diktátor, ale tyhle národy, které rozděluje náboženství tak moc, že se mezi sebou vraždí, zřejmě jinak než pod diktaturou nemůžou fungovat na jednom území.
A Assad si Rusy pozval, aby mu pomohli udělat v zemi pořádek. Takže jediní Rusové jsou na tom území legálně.
A pokud Turecko pomáhá Islámskému státu jenom tím, že od něj kupuje za hubičku ropu, tak ať se netváří jako přičinlivý člen NATO, když NATO s Islámským státem tzv. bojuje.
Strejdo, taky si myslím, že sestřelení ruského bombardéru byla od Turků provokace, a střílení na pilota na padáku barbarský čin, m.j. válečný zločin. Nedovedu si představit, jak během zmíněných 16ti vteřin přeletu stihli vyslat 10 varování. Ty stíhačky tam byly připravené, protože než by vzlétly, tak bylo SU-24 dávno v čudu.
Jestli to Turkům někdo poradil, nebo jsou sami taková vemena, se můžeme jenom domýšlet. Hlavně místo aby navázali kontakt s Ruskem a omluvili se, tak se honem běželi schovat pod ochranná křídla NATO a k "tatíčkovi" Obamovi.
Každopádně Turkům přeju všechny sankce, které jim Rusko uštědří. A že to bude bolet...
listopad 26, 2015 15:54
strejdo : kim
Napsal jsi to přesně. Mamča to doplnila.
listopad 26, 2015 17:04
Hele, jak Turci lžou a obracejí fakta : mamča
http://zahranicni.eurozpravy.cz/blizky-vychod/138256-erdogan-odpalkoval-rusko-nejsme-to-my-kdo-by-se-mel-omlouvat/
...a co ten pilot rozstřílený na padáku ? To je jako v Turecku normálka ?
No, čemu se divím, v islámské baště, že jo ? smilies/angry.gif
listopad 26, 2015 17:22
Raději nevěřit nikomu... : Myška
Nevím, jak moc si Rusi poradí s IS, to se teprve uvidí. V Afghánistánu si vylámali zuby a bojovali proti podobně zfanatizovaným umouněncům. Ostatně, USA taky nijak zvlášť neuspěly. Ten fanatismus spolu s neúctou k životu a vyžíváním v krutosti se nám, v podstatě zjemnělým kulturním lidem (euroatlantická civilizace), dost těžko přebíjí.


listopad 26, 2015 17:38
Ne nadarmo se u nás vžilo známé rčení "Turecké hospodářství". : strejda
smilies/cheesy.gif
listopad 26, 2015 17:40
IS : kim
vznikla v době, když Amerika napadla Irák a Francie nese důsledky, vlastně my všichni.
listopad 26, 2015 17:53
Michale, nemám ti ani trošku za zlé, že věříš více těm, : strejda
kde jsi řadu let žil, kteří ti poskytli azyl. To je tvá víra. Já poslouchám zprávy nejen na naší prolhané ČT24, ale pak přepínám mezi těmito stanicemi : TA3, BBC, CNN, Euro News, Sky News, Al Jazeera, Russia Today. A pouze na naší prolhané ČT24 jsem zaznamenal podobný blábol o jakémsi ohrožování západu Ruskem za sankce. Nikde jinde. Myslím si, že Putin je dost rozumný státník na to, aby se nechal vlákat do nějakých provokací. Zda oni sami provokují těmi přelety blízko GB a ostatních EU států, to nedokážu posoudit.

My, Česká republika, létá hlídkovat nad Islandem, aby ho náhodou neohrožoval nějaký vetřelec z mpoře či ze vzduchu a sem, do Evropy se valí vlny vetřelců, zatím beze zbraní, ale bez pasů, s vypálenými bříšky prstů, aby znemožnili identifikaci a to vše je v pořádku? Ať už jde celý směšný Brusel i s naším slizounem Sobotkou do prdele. smilies/grin.gif
listopad 26, 2015 17:53
No, Turci : wendy
dodnes například popírají genocidu Arménů. Ano, tam jsou takovéhle věci asi normálka.
Ale už by se mohli chovat tak, že jsou jakože v NATO. No jsou, takže jim toho dost prochází. Ale že by bojovali proti"svým" druhům ve víře ? Je to vskutku guláš.
listopad 26, 2015 18:43
Mně pořád : Sidon
udivuje, že někteří lidé nedovedou, či spíše nechtějí, používat "zdravý selský rozum" a pořád se ohánějí různými výroky z mainstreamu. I tady jsou tací, jak vidno. Amerika má obšancovaný celý svět vojenskými základnami, ale zlý je Putin, který "prý" chce ovládnout Evropu a celý svět. No, už aby to bylo !

Ostatně, stejně trvám na tom, že Kartágo musí být zničeno !
smilies/cheesy.gif
listopad 26, 2015 19:02
Jo jo... : Karlos....
..taky uz me sere ta vsudypritomna protiruska hysterie. A Turci byli odjakziva dobytek, nic se nezmenilo. Doufam, ze v EU nikdy nebudou.
listopad 27, 2015 15:06
Souhlas : Lenka1
s mamčou a strejdou.
listopad 27, 2015 15:11
Myslím, : Sidon
listopad 27, 2015 20:24
Hernajs ! : Sidon
listopad 27, 2015 20:26
Ty ruske uspechy bych teda rad videl. : Mikin
Zatim akorat mrtvol jak naseto, ale zisk je jedno sestrelene vojenske letadlo, jeden vrtulnik a jedno civilni letadlo plne lidi.
Ale zvyk je halt zelezna kosile a byvali obdivovatee SSSR jsou jako ty ovce a veri panovi od KGB a jeho staronovym propagandistum dodnes.
listopad 28, 2015 09:58
... : Mikin
Sranda je, ze od nejruznejsich soudruhu slysim uz od 9/11 (to je vice jak 14 let) ze se Amerika nema nikam cpat, ze nema tem chudakum teroristum zabijet jejich vedouci kadry, bombardovat skladiste munice a vubec je drazdit, protoze voni se jinak strasne rozzlobi a budou davat bomby kam to jenom pujde. A ze teda ti nevinni civilisti zabiti v New Yorku, v Londyne nebo ve Spanelsku jsou vlastne mrtvi vinou Ameriky, ne tech zmetku co odpalili bombu nebo unesli letadlo.
Zvlaste zvrhli ci slabomyslni jedinci dokonce tvrdi, ze se ty teroristicke utoky vubec nekonaly a kdyz ano, tak ze nevrazdila Al-Kajda, ale samotna vlada Spojenych statu zabijela vlastni obcany. smilies/tongue.gif
Ale ted kdyz si vyhrnul rukavy soudruh Putin je najednou je vsechno jinak. Svine jsou muslimove (nejen teroristi, ale vsichni muslimove vcetne tureckych pilotu). A hura na ne! Bijte je, nikoho nezivte.
Vsichni prezidenti Spojenych statu i zapadni media lzou, rusky diktator a jeho poskoci naopak mluvi pravdu.
Jedina otazka kterou si pri cteni takovych hovadin kladu je ta, jak je mozne ze se v narode ktery zazil ruskou okupaci (vcetne propagandy a lzi) najde tolik ovci, ktere tomu budou znovu verit....... smilies/shocked.gif
listopad 28, 2015 10:52
Strejdo, : Mikin
to musis sledovat uplne jinou BBC a CNN nez ja. Ja tam slysel nejruznejsich odbornych debat a komentaru o ruske hrozbe a rostouci agresivite peknou radku. Na Putinove Russia Today pochopitelne ne........
Co se tyce toho ruskeho letadla, souhlasim s prezidentem Obamou v tom, ze se Turecko ma pravo branit. Rusaci byli nad tureckym uzemim sice jen kratkou dobu, ale diky tomu ze masakrovali syrske vesnice etnickych Turku se turecke Air Force nedivim.
Putin se tam zacina chovat stejne brutalne jako se chovali jeho predchudci v Afghanistanu. A vitezstvi jim to neprineslo.......
listopad 28, 2015 11:02
Co to psala Lenka o infantilních smajlících? : Náhodný čtenář
.
listopad 28, 2015 12:07
NČ : Mikin
to asi myslela Sidona nebo Strejdu. smilies/wink.gif
listopad 28, 2015 14:25
Jak je to s "východem"? Bych řekl, že stejně, jako se "záchodem". : Náhodný čtenář
Samá s*ačka!
listopad 28, 2015 14:49
Mikine, neber si mne vůbec do huby. Také tě ignoruju. : strejda
Co ty vlastně umíš? Jen se tu trapně posmívat. To by ti šlo. Je moc dobře, že už sem nepatříš...
listopad 28, 2015 15:04
Strejdo, : Mikin
co umim ? Sledovat zpravodajske programy zcela urcite, ty nas maly divaku BBC.
A to vis ze se odnekud necham vylucovat zrovna od tebe. smilies/wink.gif
listopad 28, 2015 15:14
No, strejdo. A přesně o tom píču vedle. : Náhodný čtenář
.
listopad 28, 2015 16:36
opr: píšu : Náhodný čtenář
.
listopad 28, 2015 17:06
Fuj, fuj !!! : Sidon
Tady je zase nasmraděno ! Opět se tady vykálel ten skunk z Yukonu.

Strejdo, s takovým odporným póvlem se nemá smysl bavit, klidně ho nech, ty jeho srágory stejně nikdo nebere vážně, s takhle "potrefeným" pablbem je jakákoliv diskuze zbytečná.


listopad 28, 2015 19:11
Copak Sidone ? : Mikin
Argumenty dosly? Nejak nam zemanovatis.......
A ted si predstav, zeby byli nepratele ruskeho diktatora stejne (s odpustenim) svine jako zastanci demokracie a zacali ze vsech teroristickych utoku proti Rusku obvinovat samotneho Putina a jeho tajnou policii. Zacali sirit "zarucene zpravy" z obskurnich webu o tom, ze za vsim stoji Rusko, jen aby mohlo zesilit utoky na Syrii..... Pekna blbost, co ?
A vidis - nekteri dementi to Americe delaji (bez jakychkoliv dukazu) uz 14 let. Na bliti, co ?
listopad 29, 2015 01:13
... : oprava
......misto "zastanci demokracie" tam patri "zastanci konspiracnich teorii".......
listopad 29, 2015 03:57
Gauneři : Pepa
Ano k válce je jen krůček a vykročilo se k ní rázně na Ukrajině. Do té doby byl
relativně klid. O Rusko se novináři téměř nezajímali. Kdo to na
Ukrajině spunktoval víme. Plán nevyšel.

Ve všech státech které se chtěli oprostit od petrodolaru a začít obchodovat s
olejem v jiné měně, byl proveden převrat. Rusko ten nápad s nákupem a prodejem oleje v jiné měně má také, ale provézt v Rusku převrat je mnohem obtížnější, a tak se
alespoň do Rusů začalo kopat ze všech stran.

Již mnoho let se šeptá, (v běžných zprávách se o tom ani nepípne) že USA je
před obrovským bankrotem. Ozývají se hlasy, že než by vyhlásili bankrot, tak
raději rozpoutají válku. Dluhy se smažou a jede se na novo. Ten kdo má takový
nápad je naivní. III světovou válku přežije jen fauna a flóra v mořích.;-(
listopad 29, 2015 08:57
Mikine, : Karlos...
z tebe ta nenavist proti Rusku primo cisi, rozhodne to ale nikoho nepresvedci. Rusaci, at byli jakykoliv, ted hrozbu pro "svetovy mir" rozhodne nepredstavujou, jak se nam jisti zoufalci snazi namluvit. Naopak nejvetsi bordel ma na svedomi zapadni politika, jejiz dusledky na blizkem vychode vidime vsichni.
listopad 29, 2015 09:05
článek : Josef Kouba
Josef Kouba: Blog.iDnes.cz
Přečtěte si mou poznámku na idnes cz. "To mi prosím vysvětlete". Těším se na Mikinovu odpověd.
listopad 29, 2015 09:05
... : Mikin
Karlosi, ja nenavist pozoruji v "dilech" jinych. Ale kdyz jsme u toho, uved nejaky muj nenavistny vypad proti Rusku jako takovemu. Anebo se omluv.
Pepo, Josefe, na ty tvoje naivni otazky ti na tvem blogu bylo odpovezeno docela dobre. Co bys jeste chtel?
Co se tyce "obrovskeho americkeho bankrotu" tamni ekonomika rostla v poslednim kvartale 3.75%, zatimco ruska se propadla do recese. Bejt tebou, tak s tim jasotem pockam. smilies/smiley.gif
listopad 30, 2015 04:25
Mikine : vlk
Nemusíš mít rád Rusko, ale snad uznáš, že je první, kdo skutečně s IS bojuje, a to ne jen hubou jako soudruh Obama. Tomu naprosto nevadilo Turecké financování IS a obchod s ropou tamtéž. Hlavně že Kurdové dostávají čočku z Turecka i z IS. Co dodávky amerických zbraní od SA pro IS přes Turecko? Na co má USA tajné služby, když o tom "nic" neví?
Opravdu jsi sám sobě schopný zdůvodnit takové "kvality" USA v boji proti terorismu?
Hodit vidle do kšeftu s ropou mezi Tureckem a IS si ušák Obama nedovolil, na to nemá koule! A magor Erdoğan je kvůli tomu schopen rozpoutat WW3!
listopad 30, 2015 09:41
Vlku, : Mikin
to vis ze Rusko rad mit nemusim, ale zadnou podsunovanou nenavist taky necitim. Pripomina me to jakehosi vola, ktery me nedavno obvinil z "nenavisti ke Kube". Ja proti lidem ani zemim nic nemam, akorat me vadi diktatori a podobni darebaci.
O tom ze by zrovna Rusko melo v boji s IS nejake zarive uspechy a Obama bojoval "jen hubou" nic nevim. To ze o tom pise ruska strana nemusi jeste znamenat ze je to pravda a samochvala smrdi.
Co se Obamy tyce, neni to zadny "soudruh" ani "ušák". Jestli mu neco zazlivam tak je to prilisna mirumiluvnost, ktera nechala vyrust neco, jako je Putin. Kdyby sedel v Bilem dome starej Reagan, zadne provokacni lety nad Evropou ani jinde by se dnes nekonaly.
Docela me pobavilo, jak Putin kvuli tomu letadlu jecel. Pripomina me spratka ktery tak dlouho opruzoval, az mu dal konecne nekdo za usiska. smilies/cool.gif
listopad 30, 2015 09:57
takže Mikine : vlk
můžeš mi připomenout nějaký úspěch příliš mírumilovného Obamy v boji proti IS a islámskému terorismu vůbec?
(za úspěch nepovažuji netknuté ropné rafinérie a kolony cisteren směřujících do Turecka nebo bombardování nemocnice)
listopad 30, 2015 10:13
Vlku, : Mikin
muzu. Treba odstraneni vudcu Al-Kaidy (vcetne Osamy bin Ladina) i nekterych vudcu IS.
Ja zajimavy ze je Americanum vycitana kazda omylem zasazena nemocnice nebo svatba, zatimco kobercove bombardovani ktere zrovna provadi Putinovi hrdinove je povazovano za mohutny uspech.
:-
prosinec 01, 2015 04:39
Mikine! : vlk
Děj sem prosím odkaz na to kobercové bombardování!

Důkazy o americany netknutych ropných kseftech IS jsou kdekoli, doufám, že jsi je zatím přehlížel jen díky nedostatku času. Nebo, to byl jiný nedostatek?
prosinec 02, 2015 19:30
Vlku ! : Mikin
prosinec 03, 2015 04:20
to : vlk
myslíš vážně?
Ty jsi zřejmě také takový "odborník", jako ti, co padající fosfor z noční oblohy okamžitě identifikují - jak zemi výroby, tak typ letadla, které je takto bombarduje...

Šmejd Erdoğan má z tebe radost!
prosinec 03, 2015 10:13
Vlku, : Mikin
vzhledem k tomu ze puvodni zdroj je DEBKA napojena na tajnou sluzbu Izraele, vazne to myslim.
Mimochodem - diktatorsky Erdogan si s diktatorskym Putinem nema co vycitat. Srandovni je se z obou panu stavali pred sestrelem toho letadla velici spojenci.
Chudak Putler - vsichni jsou na neho zli, rubl spadl na polovinu, zeme v recesi, americka ekonomika roste o 3.75%....... To se mu ten Krym, poborena Ukrajina a zachranena zakladna v Syrii snad ani nevyplati......
prosinec 04, 2015 11:13
ahaááá : vlk
a co praví napojený zdroj o financování IS a "úspěšném" ročním bombardování pozic, zázemí a zdrojů IS letectvem USA?
prosinec 04, 2015 14:01
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]