O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MIGRANTY JEDNOU PŘIJMOUT MUSÍME... PDF Tisk E-mail
Středa, 25 listopad 2015
Přejít na obsah
MIGRANTY JEDNOU PŘIJMOUT MUSÍME...
Strana 2

 

 

 

 

 

Mazání medu okolo úst ohledně ukrajinské migrace, která nás má zachránit před muslimy, je průhledný klam. Ukrajinci vymírají také a nemyslím si, že by nás trvale zachraňovali (že by se Ukrajina přestěhovala k nám, o tom dost pochybuji).

 

Asijské národy sice přijímat v nějaké omezené míře můžeme, ale nikoliv ve velkém počtu, nemysleme si, že by se potom nechovali nezávisle a neměli svoje kulturní požadavky. Absence vize budoucnosti totiž vede vždy jen k dočasným, falešným a neperspektivním řešením.

 

  Proto je zapotřebí vědět, že vymírání obyvatelstva má stejný exponenciální průběh, jako nárůst obyvatelstva - jenže do záporných hodnot: to znamená, že při 1,2 – 1,4 dítěte na jednu ženu je to pokles mladých lidí na jednu třetinu po dvou generacích (počet starých je závislý i na jiných okolnostech). Pokud se výrazně a téměř okamžitě situace nezlepší na reprodukční mez, migranti jsou zapotřebí ve velkém množství. Protože i kdybychom vzali v úvahu jakékoliv moderní technologie - mladí staré neuživí, ale ani je neobslouží v domovech důchodců (na jednoho mladého budou dva staří).

 

Kdysi české země obcházel jakýsi velmi propagovaný blud, ve kterém byla prognóza, že se snad zastaví pokles na počtu 7 milionů. Tento nesmysl nevychází z žádné reálné představy, neopírá se o nic, je to jedno ze zbožných přání. Pokud zůstane stávající koeficient porodnosti, bude počet obyvatel stále prudčeji klesat a zastavit pokles bude stále obtížnější a obtížnější. Takto zmizely ze světa bohaté třídy nebo celá etnika, aniž by dnes někdo tušil, kam se poděly.

 

 

 

Strategie nad hrobem

 

Merkelová pravděpodobně, na rozdíl od jiných povrchních politiků, toto všechno dobře ví - konečně Sarrazin jí to dobře popsal ve své knize: Německo páchá sebevraždu. A řeší to racionálně bez emocí. Prostě se s existencí svého etnika rozloučila a celá politika je pouze předání prostoru jiným tak, aby se to obešlo bez válek a neštěstí. Chce si své budoucí terminátory vychovat dokud je čas, a od začátku se k nim chovat slušně a v rukavičkách, aby si na to vzpomněli, až se budou jednou rozhodovat, jak s Němci zatočí.

 

V tomto tušení konce není první dáma Německa sama. Informované elity nejspíše kalkulují s řízeným ústupem (escapismem) evropských etnik, zajištěním multikulturního mírového světa jako prostředí úniku z dějin.

 

Konečně ideologie multikulturalismu měla prostředí vytvořit, dokud se neprovalila jako hloupost. Americká válečná tažení měla zajistit „trvalou svobodu“, tím také trvalou demokracii a vlastně trvalé mírové a přátelské spolužití národů, které by „bílé starce“ důstojně pohřbily.

 

Přestože muslimské náboženství nedovoluje multikulturalismus už z principu - neuznává rovnost kultur, escapisté stále sní o „hodných muslimech“, kteří by nás nechali dožít a jako menšinu starců nezlikvidovali.

 

Jestli tak také smýšlí naši „merkelovci“ (Schwarzenberg, Dienstbier, Šabatová, různí „vědci“ apod.), nebo jen něco papouškují, nevím. Jejich úporná snaha escapismus prosazovat je ovšem pochopitelná, při stávajícím trendu vymírání není jiné řešení než ústup, odchod, únik a k tomu potřebné ideové zázemí. Strategie vymírání bez escapismu, tedy nějaké zadržování migrantů vymírajícím národem, není reálná.

 

Jak jsem shora uvedl, stát bez mladých lidí existovat nemůže a migranti se dříve či později prosadí a v tom trendu vymírání, který je nastaven, převáží během dvou generací. Výběrem původu katů se mnoho neřeší. Navíc - náhlý příchod většího množství migrantů je nebezpečnější než pomalé zvykání na ně a jejich případná integrace.

 

Ke strategii nevymírat je těžko jednoduše něco sdělit. Je to strategie nepohodlná, nepopulistická, složitá a náročná, ale hlavně nehédonická. Politici, kteří by ji snad vyslovili ve volební kampani, budou všem připadat jako hlupáci, protože budou muset vyzývat k obětem pro hodnoty, které dnes lidé neuznávají a jsou jim lhostejné.

 

Lidé už dávno nejsou schopni poslouchat pravdu, nechtějí poslouchat výzvy k obětavosti pro přesahující hodnoty. Přesto si myslím, že o dítě víc by prostě každá žena mít mohla, aniž bychom kvůli tomu hospodářsky zkolabovali. 

 

 

VLASTIMIL PODRACKÝ

 

 

 

 

Komentáře (150)add feed
Evropa : Pepa
Evropa je přemnožená. Z vesnice do vesnice je to po celé Evropě dva kilometry. Takže bych si s úbytkem obyvatelstva na dalších dvě stovky let nedělal hlavu. Právě na opak. Průšvih je jinde. Současná a budoucí generace Evropanů nechce dělat rukama. Většina bude raději studovat do 30 let, být doktorem, právníkem, prostě vším, jen ne dělat řemeslo a vtom je ten problém.
Parta co plánuje jednu světovou vládu, naopak chtějí snížit počet obyvatel zeměkoule na 2 miliardy.

Jakýsi US papaláš prohlásil. "Evropu promícháme, vznikne světle hnědý občan s IQ 90.
Nebude úplně hloupý ale bude schopen vykonávat běžnou práci.

PS: Do Kanady se lehce vejde 1 miliarda lidí. Doposud čítá něco přes 30 milionů a přesto je vláda opatrná a přijímá imigranty rozumně. To co se děje nyní v Evropě je katastrofa.
listopad 26, 2015 04:22
... : Mikin
Pepa pochopitelne jmeno toho "papalase" nezna, protoze ho nezna nikdo. Jedna se o dalsi z hovadin kolujicich po internetu.

S tou Kanadou ma ale pravdu. Kanada prijima po troskach lidi z celeho sveta. Ted se sice rozhodla hromadne prijmout 25 000 Syranu, al az po dukladnem proklepnuti a pouze rodiny s detmi......
listopad 26, 2015 06:22
... : mamča
"o dítě víc by prostě každá žena mít mohla"
Jo, mohla. To by k tomu ovšem musela mít podmínky. Zázemí silné rodiny, fungující jesle, školky, školní družiny... a v neposlední řadě fungující Policii, která by její větší děti "ohlídala" před pedofily a psychopaty.
Taky zaměstnavatelé by na matky více dětí nesměli pohlížet jako na obtížný hmyz.
V dnešní době, kdy je většina mladých rodin zadlužená kvůli bydlení, si na třetí dítě troufne málokdo. Není jistota práce, a tudíž i reálná možnost nesplácení dluhů. Proto musí mít práci oba rodiče, aby se svými dětmi neskončili na ulici.

Pravda, můžou bydlet s rodiči, tak jak to bývalo dřív. Na venkově to ještě tak občas bývá, ale do panelákových bytů se tři generace s dnešními nároky fakt nevejdou.
listopad 26, 2015 08:14
... : Sandra.
Mamčo, myslím, že to není o penězích. Moje zkušenost- náš kluk chodí do soukromé školy, jeho spolužáci pocházejí jak ze střední třídy, tak z opravdu bohatých poměrů. A více dětí mají právě ti "chudší", ti opravdu bohatí mají jedináčky.
Takže já si nemyslím, že ten hlavní důvod, proč lidi nemají více dětí je ten, že by krk navíc neuživili...ale prostě se jim nechce.
listopad 26, 2015 10:15
... : bb.
Souhlasím se Sandrou, podle mne jen velmi málo rodin nemá o jedno dítě víc kvůli penězům. Stačí když se rozhlédnu kolem sebe, ani ti, co mají stabilní práci, domy nebo byty bez hypoték, jsou zdraví a dokonce mají i prarodiče schopné a ochotné pohlídat malé dítě, tak ani ti nemají většinou víc než dvě děti. Školka u nás je pořád k dispozici, nemá zdaleka plno, škola je hned vedle, družina funguje i ráno před vyučováním, pro ty, co musí dojíždět nebo jejichž rodiče chodí brzy do práce, tak aby děti nemusely být doma ráno samy. Kroužky fungují, dětský doktor 2x týdně tady a denně o deset kilometrů dál, to je autem pár minut, dá se tam dojet i autobusem za čtvrt hodiny, jako ve městě MHD.
A učňovské školství s podporou firem se nám pomaličku zase rozvíjí, než by současná mimina dorostla, bylo by pro ně i vzdělání, které by nebylo finančně neúnosné pro rodiče a zároveň by s ním děti našly uplatnění na trhu práce.
Ostatně, často se tu bavíme o tom, že sociálně nepřizpůsobiví mají děti kvůli penězům od státu, ne?
Lidi prostě nechtějí utrácet za děti. Už v době, kdy jsem měla malé děti, jsem často slýchala od maminek rčení "máme dvě děti, my máme splněno", nebo když se někdo ptal mě, jestli chci další děti, často si rovnou odpověděli "ale co další, máš dvě, kluka holku, tak máš splněno, viď". Komu se narodilo třetí, bralo se to jako omyl, jakože nezvládli antikoncepci :-) Nepamatuju se, že bych slyšela někoho ""přiznat"", že chce tři nebo dokonce víc! dětí. Obzvlášť, pokud už měl "páreček". Ještě se to "tolerovalo" v případě, že první dvě děti byly stejného pohlaví. To se, myslím, dneska změnilo k lepšímu, kdo chce tři a víc dětí už není za exota.

Jo, ještě si taky pamatuju, že se říkalo, a není to tak dávno, mít dvě děti co nejdřív po sobě, nejlépe do dvou, do tří let maximálně, aby "se to odbylo najednou". Roztáhnout si péči o malé děti na osm deset let, což tak je při třech čtyřech dětech, to se považovalo za něco podivného.
listopad 26, 2015 11:35
A že se nechce : wendy
hlavně těm bohatým ? většinou tedy. smilies/wink.gif
listopad 26, 2015 12:15
Pominu-li cikány, kteří si pořizují pancharty coby zdroj příjmů, : Náhodný čtenář
zbývají ostatní, zodpovědní rodiče. Ti si ale snadno spočítají, že víc než jedno, nanejvýš dvě děti jsou velmi riskantním podnikem. NIKDO dnes neví, jestli ještě zítra bude zaměstnaný, jestli bude mít prachy na bydlení a stravu - jestli vůbec bude schopen děti uživit a vybavit je do života. I ti dnes "úspěšní" myslí na možnost, že zítra může být všechno jinak.
Jenomže, dobře už bylo. Nebyly obavy "co když přijdu o práci". Z ubohých KECŮ Vekého Humanitárního Bombarďáka: "komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte", si už ani nejde dělat legraci.
Bývaly příspěvky, bývaly, půjčky, bývaly věrnostní byty, bývaly podnikové jesle, podnikové školky, státní jesle, státní školky, a vše vpodstatě zadara, nebo úplně zadara.... A "stát" hospodařil bez pravidelného každoročního 100 miliardového dluhu. Pravda, nebývaly banány a v zimě polystyrénové jahody a jezdili jsme ve Favoritech, považte tu hrůzu - bez stříkačky, jen s karburátorem... jo, a neměli jsme internet ani mobily! Jak se nám vůbec zdařilo přežít? Ale přežili jsme a teď už máme, co jsme chtěli! To se nám to hoduje, když nám jiní půjčujou!
A třeba, až jednou na dveře zabouchá exekutor, už tady nebudem, a co je nám po tom, co bude s našimi dětmi, vnoučaty, pravnoučaty.... Hlavně, že nám místo Favorita s karburátorem stojí před barákem Volkswagen s řídící jednotkou (jen tak nepatrně cinklou, aby to zvenčí vypadalo jako šetrné k životnímu prostředí).

listopad 26, 2015 12:27
... : Sandra.
bb, mít třetí dítě, pokud už má někdo páreček, je divné pořád. Mám první dvě děti kluka a holku, když jsem čekala třetí, zastavovali mě i naprosto cizí lidi, kteří se třeba neváhali optat jestli jsme to dítě opravdu chtěli. Nevěřila jsem vlastním očím. U čtvrtého jsem to nezažila, pokud jsem jela se všemi dětmi, zřejmě jsme patřili do kategorie "věřící, nebo podivíni", když se mnou byly jen holky, tak zase lidi reagovali "tak se vám ten kluk konečně povedl?" Teď u pátého se mi to celé připomněla, protože jsem opět jezdila většinou jen s těmi 2 mladšími, holkou a klukem a opět lidi reagovali na to "třetí" častými, naprosto nemístnými dotazy. Když jedeme v kompletní sestavě, tak se nám nikdo neptá, jestli jsme všechny děti chtěli... ačkoliv pár vtipných historek jsme už také nesbírali- tuhle mi paní na autobusové zastávce vtiskla pytel brambor se slovy "když těch dětí máte tolik", manželovi tuhle paní v Globusu na informacích doporučila amputaci a mně interrupci... a moje nejoblíbenější historka k tomuto tématu je, když moje máma vyprávěla o vnoučatech svému vietnamskému léčiteli, který má sám 4 dcery a on se upřímně podivil "a proč si proboha pořizovali další děti, když se jim jako první narodil kluk?"
listopad 26, 2015 12:47
... : Sandra.
mám tam chyby a překlepy, sorry, příště si to po sobě přečtu
listopad 26, 2015 12:48
Sandra. : mamča
Sandro, smekám klobouk před rodinami, jako jste vy. Tolik dětí jste chtěli a taky je dobře vychováte. Ale jak vidíš, jste v očích "veřejnosti" tak trochu za exoty.
Já měla děti v r. 79 a 81, to ještě dozníval boom "Husákových dětí". Pamatuju si, jak mě spousta lidí litovala, že se nám na druhý pokus narodila dvojčata. A považ ! ZASE dva kluci ! smilies/cheesy.gif
Dneska jsou dospělí a já jsem moc ráda, že ty tři kluky mám. Pravdou je, že jim jako rodiče po celý jejich život nemáme šanci umetat cestičku tak, jako kdybychom měli jedináčka. Ale možná právě proto jsou samostatní a životaschopní.

listopad 26, 2015 13:14
Nečetla jsem : Lenka1
všechny příspěvky, takže ve zkratce - souhlas s mamčou a Náhodným čtenářem.

Ne tedy ve smyslu adorace komunistů, ale opovržení současným stavem, kteří někteří jednodušší jedinci pokládají za svobodu a demokracii.

Řešení - nesnáším poraženecké kecy předem - když už teda máme jít jako civilizace nebo rasa nebo etnikum (nazvěte si to jak chcete) do hajzlu, tak nevidím důvod, proč to našim katům co nejvíc neosladit. Jako proč se nechat zlikvidovat pěkně potichu a poslušně, ku..a?

To za prvé.

A za druhé - řešení tohohle zvráceného stavu, který v Evropě panuje, je jednoduché - zrušit všeobecné rovné volební právo. Volit by mohl jen ten, kdo platí daně. Tím pádem by politici ztratili zájem podkuřovat sockám, cikánům a dalším čmoudům, aby se udrželi o koryta.

Tím pádem by nebylo zapotřebí vybírat takové obrovské daně - dneska odevzdáte státu z každé vydělané tisícikoruny cca 700 korun. Se nedivím, že šedá ekonomika jen kvete.


Tím pádem by klesla cena práce, tím pádem by logicky vznikala nová pracovní místa s vyšší mzdou, tím pádem by se lidem vyplatilo pracovat, tím pádem by i manžel mohl bez problémů uživit ženu na mateřské a tak by se i začalo rodit víc dětí.

Říkat o někom, kdo nemá děti, že je sobec v dnešní době, kdy mladí nemají bez celoživotního zadlužení ani střechu nad hlavou a kdy se dobrou práci považuje práce za 13-14 000 Kč, je nebetyčná arogance.

No, jo, já vím, tohle nikdo neudělá, protože na to nikdo z politiků nemá koule, protože třetina národa jsou blbci, druhá třetina snadno zmanipulovatelní a ten zbytek to nevytrhne, protože jsme to přes tu bandu sráčů, která se u vesla vystřídala za posledních 26 let, dopracovali až k naprosto nesamostatnému vazalskému protektorátu, který vystřídal sovětskou prdel za americkou, protože "musíme" živit hromadu "ziskovek", protože humanita a solidarita.....

....no, takže jsme asi fakt v hajzlu.

listopad 26, 2015 18:33
Zapomněla : Lenka1
jsem do toho výčtu uvést samozřejmě odvolatelnost a trestní i majetkovou odpovědnost politiků za špatná rozhodnutí.
listopad 26, 2015 18:35
No, snad se nedotknu pronikavý inteligence její jasnosti Lenky první, : Krakonoš
když si dovolím na její nástin jednoduchýho řešení "zvrácenýho stavu" reagovat uvedením holejch faktů (inspirován doktorem Billem Warnerem):
(Nesedí to přesně na miliardy, protože v tom má Babiš, kerej řídí stát jako firmu, pěknej bordel. Ale řádově to je tak.)
výdaje státního rozpočtu = 1218,5 mld. Kč
z toho sociální výdaje = cca 46%, tj. 560 mld.
ze zmíněnejch 560 mld ovšem tvoří naprostou většinu důchody, takže na veškerý sociální dávky (kam spadají vedle čmoudů, parazitů a jinejch mandelinek ovšem taky všichni skutečně sociálně potřebný) zbejvá z těch 560 mld. 17%, tj. plnejch 95 miliadr Kč.

Takže pokud bych úplně všechny pobírače sociálních dávek a podpory v nezaměstnanosti nazval v souladu s návodem jejího veličenstva čmoudama, sockama a podobnejma živlama, sebral jim nejen volební právo, ale i veškerý tyhle dávky, ušetřil bych na výdajích státního rozpočtu závratnejch vosum procent a z každý vydělaný tisícovky bysme nemuseli vodvádět státu celejch 700, ale stačilo by pouhejch 644,- korun českejch.

Jak moc a jak jednoduše jsme tedy tímhle způsobem vyřešili zvrácenej stav naší ekonomický a sociální reality, si už laskavej čtenář, kterýmu zbyl aspoň zlomeček inteligence, vodpoví sám. Přeju krásnej, pohodovej a sluníčkovej večer. smilies/cheesy.gif

(zdroj: https://www.businessinfo.cz/app/content/files/dokumenty/Statni-rozpocet-2015-v-kostce.pdf)
listopad 26, 2015 20:38
Umíš číst? : Lenka1
Asi ne, co, jinak bys nepsal takový pitomosti. K těm ušetřeným prachům za čmoudy si připočti ty další desítky miliard ročně, který protečou díky korupci do spřátelenejch kapes politiků a jejich kamarádů prostřednictvím neskutečně předraženejch veřejnejch zakázek, dále další miliardy na neziskovky, dále další miliardy ušetřený, kdybychom zrušili dotace, který sice dostáváme, ale jenom a výhradně na pitomosti typu cyklostezky, po kterejch projedou tři cyklouni ročně, ale který i tak částečně musíme zafinancovat ze svýho, atd. ..... a už jsme na úplně jinejch číslech, co?

Už jednou jsem ti napsala, abys to příště shrnul do věty "nemám rád Lenku 1", že to bude rychlejší.

Koneckonců, ty sám jsi ještě nikdy žádný řešení žádnýho problému nenavrhnul, umíš jenom blbě prudit a nasírat. Řekli ti to už i jiní.

Čím dál tím víc vypadáš jako hlupák.
listopad 26, 2015 21:38
Jo : Lenka1
a ještě jsem zapomněla - pochopitelně zavést daně ze zisků právnických osob u zahraničních firem, které tady podnikají, ale veškerý zisk jde z republiky do zahraničí.

Stát z toho má jen těch pár korun na daních u zaměstnanců, kteří si sami vydělají pár drobnejch, jinak nic.

Tomu soudruzi Sobotka a spol. říkají "pobídky investorům".

Výsledek je to, že naši lidi si vyděljí za stejnou práci cca třetinu toho, co v Německu, přičemž náklady na život jsou tady několikanásobně vyšší a za kvalitativně o dost horší potraviny platíme taky o dost víc.

Ale to všechno hlupákům připadá naprosto normální.


listopad 26, 2015 21:44
No hlavně : Krakonoš
že ty máš těch řešení tři p******.smilies/wink.gif
Lepší jako hlupák vypadat, než hlupákem bejt. Papa.
listopad 26, 2015 22:38
Konkrétně : Lenka1
u tebe je to jedno, ty infantilní smajlíku. Vyjde to nastejno.

A ano, já jsem řešení navrhla, na rozdíl od tebe.
listopad 27, 2015 07:29
Lenko jedna : Náhodný čtenář
Díky za ten stručný, leč tak úžasně výstižný, výraz: "infantilní smajlík".
listopad 27, 2015 08:36
Náhodný čtenář : Lenka1
rádo se stalo.
listopad 27, 2015 15:05
Mamca : Karlos....
Celkem by me zajimalo, jak si predstavujes to hlidani deti policii v praxi smilies/grin.gif To je proste nesmysl, takovyhle veci nikdy neuhlidas..
listopad 27, 2015 16:20
Krakonosi, : Mikin
hlavne ze si urazkama a nadavanim holubicka nalezite ulevila.... smilies/wink.gif
To zdaneni zahranicnich pravnickych osob je fakt uzasna myslenka. Rychleji zahranicni investory opravdu nikdo nevyzene, o tom se presvedcili geniove typu Lenky uz v mnoha zemich.
Odmitnuti dotaci je rovnez genialni. “Cyklostezky” jsou obdobou “nedostatku bananu” za komunistu.
Nechybely jen banany a nestavi se jen cyklostezky. A veskere ty opravy mest, silnic, kanalizaci, vodovodu, parku a dalsich “malickosti” ktere plati E.U. provadi firmy ktere plati dane a zamestnavaji spoustu lidi. Kteri take plati dane.
Ale hlavne ze mame jednoducha reseni.......

Porad cekam na jmeno toho Pepova “americkeho papalase”. Pepik tady vzdycky neco placne a pak zdrhne jako ulicnik.

listopad 28, 2015 10:26
Tak s tímto nadpisem článku nesouhlasím. : strejda
Proč bychom se tu museli pářit s nějakými primitivy z Asie a Afriky? Navíc s islámskými fanatiky...abychom museli bojovat s nám neznámými nemocemi...které sem ta sarančata zanesou. Nebo jsou to snad dle našich sdělovacích prostředků samí doktoři, inženýři, učitelé? Přínos? Proč ale jsou tak primitivní?
Stačí, aby politika státu byla vstřícná k rodinám, k mladým manželstvím, aby mladí nemuseli přemýšlet, zda jim další dítě neohrozí rozpočet. Stačí, aby platilo to staré známé, ovšem jistým lidem smrdící rčení, že rodina je základ státu. Myslím si, že tohle by mělo platit v každém režimu. Pak nemusíme přijímat ty nepřizpůsobivé a ruce natahující po dávkách vyžírky.
listopad 28, 2015 11:58
Nojo, Mikine, : Krakonoš
a to ani není třeba sem naházet ty další čísla, totiž kolik miliard ročně činí ta česká spoluúčast na evropskejch dotací - stačí trošku zagůglit a hned je vidět, jakej to je zase jen nepodstatnej zlomek výdajů státního rozpočtu. Takže i kdyby to byly jenom cyklostezky, zastavením jejich výstavby se vopět žádnej problém nevyřeší. Jenže k čemu podávat fakta do prostoru, kde vzývači kritickýho myšlení dávno přestali kriticky myslet? smilies/wink.gif
A tak je možná lepší sem hodit vodkaz na jeden pěknej projev našeho pana presidenta, kterej pronesl v době, kdy ještě netušil, že bude muset lízt xenofobům do zadečku aby vyhrál další volby:
https://www.youtube.com/watch?v=DYU2P9yJiA0
Pro milovníky trapnejch smajlíků pak dodávám: smilies/smiley.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/angry.gif smilies/sad.gif smilies/shocked.gif smilies/tongue.gif :- smilies/kiss.gif smilies/cry.gif

listopad 28, 2015 12:10
Koukám, že jedna důležitá informace mi tam : Krakonoš
vypadla, tak doplňuju: :-
listopad 28, 2015 12:11
Aha, : Krakonoš
tak redakční systém nepustí toho nejzásadnějšího smajlíka ze všech. To bude nějaký spiknutí iluminátů, který zakázali plus a zpětný lomítko, páč to jsou znaky pravejch přímejch demokratů. Už je mi to jasný.
listopad 28, 2015 12:13
Hm. Už je to trapné : Náhodný čtenář
.
listopad 28, 2015 12:59
sice : Pepo,
přesně nevím, jaký US papaláš se chytl téhle už hodně staré myšlenky https://cs.wikipedia.org/wiki/Richard_Mikuláš_Coudenhove-Kalergi, ale
když si jen trochu připustím, že to snad opravdu je nějaký záměr, tak podle všeho mohla být i podkladem, nakonec dějiny znají spousty zneužitých "velkých" teorií
listopad 28, 2015 13:28
Krakonosi, : Mikin
co pan prezident v tech Lidicich rekl, to rekl.
Svest na chemtrails se to ovsem da vzdycky. smilies/cool.gif
listopad 28, 2015 14:37
NČ, sleduješ, jak je ten zoufalec trapnej? On když musí tak musí... :-) : strejda
sem se nic jiného nehodí než infantilní smajlík. smilies/wink.gif
listopad 28, 2015 15:07
Ne, že bych to přímo sledoval. Za to mi nestojí. Ani za JAKOUKOLIV REAKCI : Náhodný čtenář
Ale ono to přitahuje oči. U ženských mi smajlíci nevadí, k nim mi to tak nějak patří. U mužskýho (nelze napsat, u chlapa) častý používání smajlíků považuju za teplej projev. Už jsem se o tom někdy v létě tady zmínil, ale teprve Lenka1 použila ten nejvýstižnější výraz!
listopad 28, 2015 15:36
Jo, NČ, ale jestli si vzpomínáš, dávno tomu jest. : strejda
Někdy si nepamatuju co bylo včera, ale tahle dávna mi utkvěla v paměti. Tehdy jsme tu debatili na téma nepochopení psané legrace. Byla tu taková stará parta známých nicků a pár nováčků a pak vzniklo nedorozumnění, už nevím kdo to tu nastolil, že něco nebylo pochopeno jako legrace i když to legrace byla. Bla bla bla. A proto jsme začali používat ty smajlíky, aby to opravdu tlouklo do očí. A někdy také proto, že to, co píšeš, nemyslíš nijak ve zlém. A že v kontaktu tváří v tvář by ses také usmíval.
listopad 28, 2015 15:53
No právě, Strycu. : Náhodný čtenář
Někdy, občas, absolutně nic proti smajlíkovi. Ovšem tady u těch našich "kámošů" to nahrazuje samolibej výsměch přímo do xichtu "teď jsem ti to teda nandal".
Úplně stejně mi ztvrdne ksicht (aspoň něco, že mi občas ztvrdne), když, zejména v amerických filmech nebo seriálech, někdo prohodí nějakou "podařenou taškařici" a ihned to uvádí na pravou míru slovy "to byl vtip". V tom momentě bych tu obrazovku s chutí rozkopal. Právě proto mám rád filmy s Woody Allenem, nebo knihu Tři muži ve člunu (o psu nemluvě), nebo třeba českýho Saturnina - tam to je bez "smajlíků". Naopak takovej třeba Tankovej prapor, s primitivně zdůrazňovanym (přehrávaným) uřvanym humorem (aby jako každej pochopil), je mi docela nepříjemnej.
Pokud někdo rovnou z textu nepochopí, co byla nebo nebyla legrace a potřebuje k tomu vysvětlení smajlíkem, tak jsou za tím, aspoň podle mě, jen dva důvody: Buď je blbec ten, kdo to psal, anebo je blbec ten, kdo to čte.
Měj skvělej zbytek víkendu smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif
listopad 28, 2015 16:25
NČ : Mikin
a co reba Obcansky prukaz, ten se ti libil? Tam zadnej urvanej humor neni. :-
Co se smajliku tyce, ty jsou v pripadech kdy chybi osobni kontakt docela fajn a casto zabrani nedorozumneni.
V tomhle pripade kdy jistym lidem dosly argumenty stacilo prehodit vexl a zacit zvatlat o smajlikach. Dalsi vyhoda......
listopad 28, 2015 16:44
A hned tam napere 3 teplý smajly, : Krakonoš
bukvice jedna smilies/grin.gif.
No ale jinak k tématu - našel jsem velice pěknej případ, jak lze kultivovaně, nehystericky a s respektem k lidem vyjádřit vobavy z uprchlický krize a potažmo vobavy z islámu jako takovýho:
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/67707/islam-do-evropy-opravdu-nepatri.html
Pana Höschla bych přivítal velice jako příštího presidenta, kéž by kandidoval, myslím, že je přijatelnej pro většinu neextrémistickejch vobčanů. A jeho úroveň je vo několik pater vejš než toho současnýho rozeštvávače. Asi tolik nechlastá.
A výborný jsou v diskusi pod článkem příspěvky pana Fera Richarda Hrabala-Krondaka, stojej za přečtení. Tradičně infantilně: smilies/smiley.gif
listopad 28, 2015 17:22
no, strejdo řekni, není to vůl? : Náhodný čtenář
.
listopad 28, 2015 17:31
jo to je : strejda
to je tedy srandy kopec...
listopad 28, 2015 17:52
Krakonoši, : deeres
co se takhle podívat na tohle video:
http://www.videomix.cz/video/4jlqnh6pFxw/

Jsou totiž v dějinách momenty, kdy je pro přežití mnohem výhodnější se zbytečně bát nevinného než falešně důvěřovat zločinci

To, že se budeme jenom bát, to nás opravdu nespasí a tak jsem těžkej xenofob a podle tebe extrémista.
Jsi chytrej chlap, ale to, že jsi vedle, jak ta jedle, uznat neumíš. I když pomalu začínáš otáčet, ještě před nedávnem si chtěl ty lékaře, právníky a ajťáky vítat chlebem a solí.
listopad 28, 2015 21:05
Žádnýho votočení : Krakonoš
se vode mě nedočkáš - pro mě jsou to lidi a byli to lidi dnes i před nedávnem. V tom se nikdy neshodnem. Nikdy jsem nic nepsal vo ajťácích ani právnících ani vo vítání chlebem a solí. Lžeš. Pokud myslíš, že ne, dolož to. Vedle jak ta jedle jsou ti z vás, kdo by je chtěli pozabíjet. S panem Höschlem v pohledu na tohle téma nesouhlasím, ale voceňuju jeho styl.
listopad 28, 2015 23:10
Zapomněl jsem na infantilního smajlíka, : Krakonoš
ale snad mi to vodpustíš. smilies/smiley.gif
listopad 28, 2015 23:11
I vojáci Wehrmachtu byli lidé : Náhodný čtenář
a dost z nich dokonce i mírumilovní lidé, nahnaní do uniforem hrozbami.
listopad 29, 2015 07:02
Krakonoši, : deeres
že Mikin plácá blbosti, to chápu, on tu nežije a případného průseru se nezúčastní. Nikdy jsem nikde nepsala, že je chci pozabíjet, protože ani maso nejím kvůli tomu, že se musí zabít živý tvor.
Nikdy jsem nic nepsal vo ajťácích ani právnících ani vo vítání chlebem a solí. Lžeš.

Možná si to nepsal ty, ani to , že z nich budou živnostníci, přispívající do naší ekonomiky, ale zcela určitě si se vyjádřil ve smyslu, že my, co je tu nechceme, jsme nenávistní xenofobové.
Takže pořád si myslím, že jsi vedle , jak ta jedle. Určitě máš rodinu a zřejmě v ní bude zastoupen i nějaký ženský prvek. U vyznavačů Islámu je žena mužův majetek ve formě vagíny, jako se svým majetkem si s ní může dělat co chce, třeba jí i zapálit, nebo polít kyselinou o běžném výchovném bití nemluvím. Mne ten názor těžce uráží a pokud nejsi mysogin, už jenom tohle by ti mělo vadit. Islám je naprosto zvrhlá ideologie, která ustrnula někde ve středověku a měla by se zakázat, stejně jako projevy fašizmu.
Co je to za sadistický dobytek, který se opírá o korán se dočteš zde:
http://www.czechfreepress.cz/blizky-vychod/mam-spoustu-pacientek-mladych-holek-co-nosi-pliny-maji-tak-potrhane-anusy-ze-neudrzi-stolici-z-vypraveni-sestricky-ktera-pracuje-se-znasilnenymi-v-mosulu-se-vam-zvedne-kufr.html
Na smajlíky si nehraju i bez nich píši jednoznačně.
listopad 29, 2015 16:54
Krakonosi, : Mikin
takze lhala..... A kde "placam blbosti", to taky napsat nedokaze.
listopad 30, 2015 04:28
... : deeres
Jděte do háje, nevím, proč tak expresivně, že lžu. Pouze je jasné na které straně stojíte a já fakt nemám čas, ani chuť vyhledávat vaše citace.. Jenže ono se pomalu ukazuje, že prostě pravdu nemáte.
A já fakt nechci trpět za to, že západní mocnosti postupně brakují pžírodní a lidské zdroje Afriky a Azie. USA si natahalo domů jako otroky africké černochy, Německo pro změnu jako slouhy Turky. ČR posílá vojenský kontigent do Mali, ale naftu odtud sebralo Německo. Tak ať si to západní státy teď samy vyžerou, ono rozpoutávat místní konflikty, abych se měla dobře, to nakonec vede jednoznačně ke světové válce.
A, že USA se už podařilo roze....at kdeco, o tom není pochyb. A jestli tohle nevíte, tak jste slepí, jak patrony. Asi tak!!!
listopad 30, 2015 12:22
... : toulavej
Že je Krakonoš s migranty mimo ukáže čas a nebude to tak dlouho trvat. Nikdo tu nechce migranty zabíjet, to sis Krakonoši nějak popletl. Zatím chtěli zabíjet dva s migračním pasem ze Řecka v Paříži – jako varování pro aspoň průměrně inteligentního člověka by to mělo stačit. Dokonce tu nikdo ani nechce potápět jejich lodě, pokud jsou na nich. Jenom je tu většina nechce, aby se tu usadili s tím jejich středověkým náboženstvím a viděním světa, kterého se nemohou vzdát, když je to jejich víra. Máme právo rozhodovat o tom, koho si pustíme nebo nepustíme k sobě domů. Není naše vina, že 80% lidí na Zemi se má hůř než my, že jsme se narodili v té bohaté části planety a nemusíme se proto nikomu za to omlouvat. Nemáme povinnost ujmout se těch chudších, ale můžeme jim pomáhat, pokud chceme – dobrovolně, to je charita. Doba, kdy jsme museli dobrovolně povinně platit známky solidarity na osvobozenecký boj nebo mezinárodní dělnické hnutí, je naštěstí pryč a nerad bych ji znovu zažil i když je vidět už na obzoru.

Stejně jako s migranty, se mýlíš i s integrací EU. Je to nefunkční hloupost naivních lidí, kteří by rádi viděli západní Evropu jako nové Spojené státy. USA bylo ale založeno na jiných základech, tam se členové jednotlivých národů – imigranti, mísili dobrovolně a stávali se Američany jako občané. Proto tam není žádný sportovní klub založený na národním principu. Hraje tam Arizona proti Utahu, ale ne Italové proti Němcům. Není tam kampaň kupujte naše, české výrobky – kupujte kalifornské pomeranče nebo kukuřici z Iowy :-). Proto tam jednotlivé národnosti nehájí národní zájmy, ale občané jednotlivých států zájmy občanů těch států bez ohledu na národnost. Všichni jsou Američané. V EU nežijí Evropané, ale Češi, Portugalci . . . nikoli Evropané. Dobrý blog i když sluníčkáře nemůže přesvědčit nic :-)
http://lucieprovaznikova.blog.idnes.cz/c/484748/proc-vznikaji-ghetta-lekce-urbanisticke-sociologie-pro-islamofily-a-jana-jandourka.html?ref=viacbloger

listopad 30, 2015 14:03
Ehm. : Krakonoš
U vyznavačů Islámu je žena mužův majetek ve formě vagíny, jako se svým majetkem si s ní může dělat co chce, třeba jí i zapálit, nebo polít kyselinou o běžném výchovném bití nemluvím.

A kolik vyznavačů islámu vosobně znáš, že víš, že to takhle všichni maj? Zdalipak víš, že takhle to má spousta bílejch křesťanů? Zvláště směrem na východ. Jó, v tom vobdivovaným Rusku, tam bys našla příběhů vo postavení ženy, ale to se teď do dnešní doby nehodí, žejo. Zajímavý je, že Putina jsem zatím ještě neslyšel mluvit vo tom, že je potřeba zlikvidovat Islám v Rusku a vystěhovat ruský Muslimy za ruský hranice, zatímco jeho vobdivovatelé v Evropě tyhle výroky bezostyšně a bez rozmyslu pronášej a považujou za normální, standardní, demokratický. Dokonce už jsou běžně tolerovaný výroky vo fyzický likvidaci Muslimů, náš prezident se s podobně uvažujícíma kreaturama producíruje na jednom řečništi...
Pouze je jasné na které straně stojíte

A to je právě ten problém. Tohle uvažování vo stranách, barikádách, praporech, to je ten mor a jed lidstva. Pak nastoupí "kdo nejde s námi, jde proti nám" a zbejvaj jen lágry, vodsuny, nebo podříznutí krku. Je to takový islamistický uvažování...
listopad 30, 2015 14:10
... : deeres
Jenom maličkost, žádné islamistické zrůdy se sem z Ruska neženou. A u bílých křesťanů takové chování vůči ženám stojí mimo zákon. Vyznavači Koránu podle práva šária na to mají zákonný nárok. Obhajuješ neobhajitelné.
listopad 30, 2015 14:28
Kecy,kecy, kecy, Krkonoši : Náhodný čtenář
Nikdo tady neobdivuje Rusko a jsem i přesvědčen, že o rusáky, stejně jako o úkáčka a další sajrajt, tady nikdo nestojí (mně osobně docela stačí rusáci každoročně na 14 dnů v Egyptě, a to se jedná o tzv. lepší třídu).
Ale současně!!!!! Nkdo rozumný nemá zájem o otevřený konflikt s jadernou velmocí, při němž by Česko, jako součást NATO, bylo automaticky nepřítelem Ruska a tedy téměř první na ráně. A provokace "západu" a USA vůči Rusku už jsou skoro nesnesitelný, přímo si o válku koledují. Jsem přesvědčen, že kdyby v čele Ruska nebyl rozvážný a skutečný PAN STÁTNÍK Putin, už by to nad námi i na nás létalo z obou stran.
Ostatní tvý KECY kolem mohamedánů už mi nestojí ani za reakci.
Doufám, že další duchaplné příspěvky prošpikuješ množstvím smajlíků. Ty ti jdou ze všeho nejlépe.
listopad 30, 2015 14:36
Krakonoš stále nepochopil jednu věc: : vlk
Nemáme nic proti muslimům tam, kde jsou oni doma, kde uplatňují své právo a jsou pozornými hostiteli (třeba i v bývalém CCCP a dnešním Rusku, které z něj zbylo). Stejně tak je budu pozorně hostit já (abych třeba jen upozornil na náš trochu veselejší život), pokud sem přijedou jako hosté a budou respektovat zákony a zvyky.

Ale nemíním odevzdat svoji svobodu, zákony a zvyky na oltář kultu multikulti zaslepenců, vítačů kohokoli a ve jménu vzývání "evropských hodnot" (co to ku×va je?)

Salafistický islám v Evropě nemá co dělat a to je taky jediné, co Sáudové tady chtějí teď prosadit. Děkuji nechci!!
listopad 30, 2015 15:48
Jen jednu? : Náhodný čtenář
.
listopad 30, 2015 16:15
A jak je možný, vlku, : Krakonoš
že jsou muslimové doma v Moskvě, ale už ne v Paříži, Londýně nebo v Praze? A pro milou Máňu přidávám: smilies/wink.gif smilies/smiley.gif smilies/kiss.gif
listopad 30, 2015 17:13
Koukám, že máš dodneška z Máni trauma : Náhodný čtenář
S přidáváním si nedělej starosti, seš mi už celkem jasnej i bez obrázků. Jen kecy, kecy, kecy a nic než kecy! Bez názorů, bez odpovědí na konkrétní reakce.... Jen kecy.
listopad 30, 2015 17:32
Takže : Lenka1
ještě jednou pro místního infantila:

A kolik vyznavačů islámu vosobně znáš, že víš, že to takhle všichni maj?

Nemusím si lehat na koleje, abych "vosobně" zjistila, jaký to je, když mi vlak ujede "vobě" nohy, že ne?

Nezajímá mě, jak to má nebo nemá nějaký konkrétní kozomrd.

Pro mě je podstatné jedno - a to, že vyznává islám - to znamená, uznává šaríu, uznává džihád a souhlasí s tím, aby islám ovládl svět a přitom vyvraždil všechny ostatní.

Jak jsem napsala Sidonovi - musla se chová k tobě, tedy ke kafirovi (= nevěřícímu) slušně teprve tehdy, když mu rozmlátíš ksicht, vykopeš z tlamy všechny zuby, vykloubíš čelist a zbičuješ ho do krvava - teprve pak od něj uslyšíš " ano, pane, jak si přejete, pane".

Tohle je jejich software, který mají v mozku naprogramovaný od narození do smrti.

To, že se teď na nás usmívají a chovají se rádoby slušně, je jenom pouhá přetvářka sloužící k svému účelu. Ve skutečnosti nás k smrti nenávidí. Učí se to už od mala.

Je to buď my nebo oni. Nic mezi tím.
listopad 30, 2015 18:28
Tak názorů : Krakonoš
jsem tady napsal za poslední roky na rozdíl vod tebe docela dost. Trauma budeš mít nejspíš nějaký ty, homofob, kterej se podepisuje ženským jménem, bejvá podle tvrzení vodborníků jedinec s latentní potlačenou vlastní homosexualitou. Možná mě podvědomě chceš a nevíš si s tim rady, proto se mnou neustále v každý diskusi, kde na mě narazíš, zavobejráš. Nojo, ale asi ti s tim nepomůžu, já fakt na chlapy nejsem. Tak pa, puso! smilies/wink.gif
listopad 30, 2015 18:33
To je ale směšné, : strejda
k čemu už se ten Krakonoš, vždy všeznalý odpovědí, uchyluje. K takovým blábolům...Těmhle lidem přeju, aby ten hnusný středověk, zvoucí se islám, který oni stále obhajují, postihl jejich blízké. Jinak budou stálými tupci, snad už i z principu a obhájci toho vnuceného nesmyslu zvaného multikulti.
Já jsem hrdý na to, že jsem, podle nich, homofob a případně i rasista. Jak to komu vyhovuje... Oni jsou zase, dle mne, zrádci své země. A se zrádci se nakládá jako se zrádci.
listopad 30, 2015 19:05
Pokud názorama nazýváš své uhozené a věčně se opakující bláboly, tak budiž. : Náhodný čtenář
Těch bylo skutečně, na rozdíl ode mě, docela dost.
Asi tak na úrovni blábolů našeho nynějšího pana premiéééra, který klidně hodinu dokáže nepřetržitě souvisle blábolit, přikyvovat si při tom pleší a trousit připitomělé uculování (stejné, jako tví smajlíci), aniž by řekl jedinou myšlenku.
K ostatnímu - je pod mou úroveň se vůbec vyjadřovat. Já ti tvoje komplexy řešit nebudu.
listopad 30, 2015 19:05
Tak to strejdo vypadá, že Krakonoš má nějaký problém : Náhodný čtenář
Třeba, kdyby se svěřil Kudle, mohli bysme mu třeba i pomoct, i když, já bych asi přílišný zájem o jeho problémy neměl. No ale kdo ví, třeba jo, třeba ne. To už podle situace. Takhle jsem naprosto bezradný a zmatený. Prý pomáhá omývat 3x denně přirození vlažnó vodó (říkal strýc Pepin)... třeba i tak.

listopad 30, 2015 19:21
Koukám, že jsem zase nahrál na nějakou trapnou poznámku. : strejda
Místo xenofob jsem napsal homofob, což není totéž, že?
listopad 30, 2015 19:43
Docela legrační přepis, strejdo. : Náhodný čtenář
Sám o sobě soudím, že jsem pod obojí způsobou. Xenofob i homofob.
Ale furt lepší homofob, než homokláda.
listopad 30, 2015 19:55
Krakonoši, představ si : vlk
že i v Praze nebo Brně žijí muslimové, třeba Hatem Berrezouga, nebo Muneeb Hassan Alrawi. Ale představ si, že jeden chce z této země odejít kvůli tomu druhému.
Proč asi? Protože normální muslim má strach o život ze strany dalšího "normálního" muslima! Divné co?
listopad 30, 2015 20:11
... : Mikin
Ja jsem prozil v muslimskych zemich nebo v prevazne muslimskych oblastech nekolik let zivota, ale kdyz reknu ze se drtiva vetsina muslimu stara o sve rodiny, ma stejne problemy jako kazdy z nas, ze jsou to lide jako my a ze jim muze byt nejaky jihad ukradeny, zacne me nekdo z pritomnych kteri videli muslima akorat tak na obrazku nadavat a presvedcovat o opaku.
Kdyz jsem ale zde pred par lety oznacil islamsky terorismus za jedno z nejvetsich nebezpeci nasi doby, bylo me naopak nekolika stejnymi charaktery receno ze kecam, ze si ty baraky Americani zbourali sami a ze nebyt Ameriky, zadni muslimsti teroristi neexistuji.
Tak jak to tedy je, vazeni ?
smilies/shocked.gif
prosinec 01, 2015 05:59
Nošení dříví do Mikinova lesa není nikdy dost : vlk
„Tak například - každý čtvrtý britský muslim si myslí, že útoky na Londýňany v roce 2005 byly oprávněné, více než třetina mladých britských muslimů považuje sebevražedné útoky za oprávněné, až 80% mladých londýnských muslimů sympatizuje s Islámským státem,"
- šéf tajné služby MI5 Andrew Parker -

Ať si muslimové žijí, tam kde jsou oni doma. Proč tady v Evropě rostou no-go zóny s právem šária? Protože jsou v drtivé většině nepřizpůsobiví a nemají o nějaké přizpůsobení ani zájem. Oni chtějí "jen" hostitelskou zemi obsadit. Zatím ji upřimně nenávidí. Bohužel spousta hlupáků hledá chybu v nás a naší malé vstřícnosti.
prosinec 01, 2015 11:05
Mikine, ale ty poukazuješ na muslimy, kteří žijí doma, v islámu : toulavej
a NEPOTŘEBUJÍ islám nikde zavádět, prosadit, protože v něm žijí. Chovají se přirozeně, starají se o rodiny, žijí v jejich PŘIROZENÉM prostředí – islámu. Ty jsi tam jejich host, dodržuješ jejich zvyky a NECHCEŠ a NEPOŽADUJEŠ žít tam podle svých, jiných zvyků, než jsou ty jejich. Přizpůsobil jsi se jim, proto nemáš problém a oni nemají problém s tebou.

Jenže, islámští migranti v Evropě mají svou víru – islám, které se nemohou vzdát a součástí té víry jsou věci, které ODPORUJÍ zvykům i zákonům Evropanů. Pokud je jich málo, MUSÍ se evropským pravidlům přizpůsobit, islám s tím souhlasí, přizpůsobit se, pokud není jiná možnost, ALE odlišného vidění světa, zvyků, se nevzdali! Čekají, až jich bude dostatečný počet, aby si mohli prosadit svůj odlišný způsob života. Je v životním zájmu Evropanů, aby tu muslimové své odlišné zvyky a vidění světa nemohli prosadit a toho lze dosáhnout jedině udržováním jejich dostatečně malého počtu, který nepřekročí kritickou mez, za kterou už mohou legálně, v rámci platných našich zákonů, požadovat změnu našich zákonů ve prospěch jejich odlišných zvyků.

Je to tak jednoduché pochopit, že je nepochopitelné pro mě, že to sluníčkáři nedokáží :-)


Jinak, Krakonoši, nesnižuj svou zavedenou jindy vysokou úroveň diskuse na úroveň negramota jenom proto, že nemáš už argumenty pro obhájení těžko obhajitelného. Byla by to škoda, kdybys sestoupil na nižší úroveň, ne. Je to ale jenom rada, možná měníš styl.
prosinec 01, 2015 11:23
milej Toulavej, : Krakonoš
za tu hromadu let na Kudle už sis mohl všimnout, že přizpůsobuju svou úroveň úrovni spoludiskutujícího. A proto ti nemůžu slíbit, vzhledem k návratu / výskytu některejch hodně nízkoúrovňovejch typů, že neklesnu ještě níž. Možná až na samý hluboký dno. smilies/shocked.gif smilies/grin.gif
prosinec 01, 2015 12:20
Věř mi, Krakonoši, že to píšu fakt docela nerad, ale : Náhodný čtenář
příliš si fandíš!
"Úroveň" (spíš ale neúroveň) tvých zdejších příspěvků, jakož i jejich obecný přínos (spíš ale nepřínos), se po dlouhá léta, vlastně od prvopočátku, nemění. Jen teď, v poslední době, jako bys již ztrácel i ty poslední zbytky soudnosti a sebereflexe.
Nahrazování alespoň náznaku nějakých myšlenek nevtipným rádoby "humorem" a upachtěným ironizováním každého, kdo tě odmítá uznat za zdejšího nejvyššího arbitra, je už skutečně jen trapné. Stejně jako teplí poťouchlí smajlíci a stejně jako např. "vodborník".
Vlastně jsem to ani psát nechtěl, ale jsa přímo vyzván, jakožto navrácený nízkoúrovňový typ, mi nic jiného nezbylo.
prosinec 01, 2015 16:02
No, : Krakonoš
dyť jsem to řikal! smilies/grin.gif
prosinec 01, 2015 19:09
Toulavej a Vlku, : Mikin
ja nikdy nebyl a nebudu zastancem islamizace Evropy ani jineho kontinentu. Naopak jsem zde nekolikrat psal o nutnosti kontroly imigrace a rozumnem prisunu imigrantu z nejruznejsich kulturnich prostredi.
Co me vadi jsou celoplosne urazky celych narodu, ras, nebo kultur.
A tim se dostavame ke "kulturnosti" tehle diskuse. Ke krivym obvinenim od Deeres, slabomyslnym urazkam od Sidona nebo NČ/Mani z Pocernic az po hystericke vyti choromyslne osoby, ktera prave v tehle diskusi oznacila miliony lidi o kterych nic nevi za "kozomrdy".
Pripada me, ze kdyz prijde na fanaticke nepratele muslimu a muslimske teroristy, jedna se o stejnou pakaz.... :-
prosinec 02, 2015 04:51
Správně´s to říkal. Jak jinak? Ty máš přece patent na rozum : Náhodný čtenář
.
prosinec 02, 2015 06:48
pro informaci : marty
včera jsem jedním uchem zaslechla diskuzi o problémech na dálném východě, imigrantech a pod. na ČT24. Jeden z diskutujících, na kritiku, že mají rusové v Sýrii základnu, odpověděl, že američani jich maji po světě 80.

Nevím, kdo tu tvrdil něco podobného a Mikin ho následně s výsměchem označil za lháře. Doporučuju se podívat,pokud to bude někde ke stažení. Bylo to živé vysílání, tudíž bez možnosti cenzury a vytrhávání z kontextu.
prosinec 02, 2015 11:27
Marty, : Mikin
tak sem odkaz na ten muj komentar a celou diskusi laskave vrzni, at nedopadnes jako minule.
Kdyz jsi me krive obvinila z jakychsi urazek a odkaz i pres moje nalehani nebyl......
prosinec 02, 2015 13:13
Nevím, : Lenka1
jestli se marty s tebou bude ještě zaobírat, oni tě lidi tak nějak čím dál tím víc mají plný zuby, víš?

Ale v souvislosti s tím bych tě ráda upozornila, když tak rád trváš na tom, aby lidi furt něco dokládali, žes ignoroval - a to několikrát - moji žádost o to, abys vysvětlil, jak je to s tou propagandou, kdy údajně měli Rusové při náletech v Sýrii zabíjet civilisty, přičemž vyplavalo na povrch, že ony inkriminované fotky vznikly asi týden před tím, než vzlétlo první ruské letadlo.

A ne, prosím, nepiš nic o "neseriózních" zdrojích, ju?
prosinec 02, 2015 18:13
Děvčata, : Sidon
ono je určitě lepší se s tou pitomou jukonskou kapybarou, vůbec nebavit. Je to demagog, denunciant a trotl. O těch základnách už to tady bylo. Nejprve jsem použil ůdaj amerického politika Rona Paula, který řekl, že má Amerika základny ve 130 "státech", přičemž však do tohoto čísla zahrnul i všechny členské státy Unie. Když se tedy těchto 50 států odečte, zbyde už jen těch "pouhých" 80 států na celém světě. No a ten potrhlý derviš kvičel, jako podsvinče, že to není pravda, přitom je docela lehké si to najít na GOOGLE. Nakopat mu do prdele, nasrat do ruk a nepustit k vodě.
prosinec 02, 2015 19:06
víš Mikine, : Eli
jsem si vědomá toho, že diskuse, naslouchání a připuštění argumentů druhého je něco, čeho se nám zoufale začíná nedostávat, ale... ty možná máš pocit, že diskutuješ, já zase si myslím, že jen dokola meleš svoje mantry bez reflexe a jakéhokoliv - i minimálního - uznání názoru svého oponenta; takže jak píše Lenka1, není divu, že ti diskusní partneři ubývají- tohle pro tebe asi taky žádnou vypovídací hodnotu mít nebude, že?
http://www.literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/20996-masakr-v-paii-v-kontextu-reality
prosinec 02, 2015 19:45
Chtelo by to ten odkaz, : Mikin
ale toho se zrejme nedockame. Nekteri jedinci tady diskutuji tak, ze zakrici a zdrhnou. Nekteri jeste pridaji slabomyslne nadavky, ze Sidone ?
Vec se mela tak, ze Sidon zahajil vykop tim, ze psal o americkych zakladnach ve 120 ZEMICH sveta a o koncentracnim tabore na brnenske prehrade, ve kterem americka vlada udajne muci svoje obcany. Oba nesmysly jsem mu vyvratil a on jecel jako Viktorka.
Ty jeho udajne zakladny jsem si vygoogloval a ejhle - mezi zeme s americkou zakladnou byla zarazena i Ceska republika. Jen proto, ze ochranku na prazske ambasade zabezpecuji (mimo jine) americti Marines. Na seznamu bylo i nekolik desitek zemi v Africe, nektere z nich s pouhym jednim marinakem. To byly ty Sidonovy zakladny.
smilies/smiley.gif
Jen tak mimochodem - v Kanade (kam Sidon prisel pred lety jako udajny uprchlik pred komunisty) mame americkych zakladen hned nekolik. Jedna se o pozemky, budovy, nebo jen casti budov ktere si podle radne smlouvy nas spojenec - USA - pronajima od nasi vlady. A nase vlada je narozdil od te v Syrii demokraticky zvolena.
Nikdo neni k nicemu nucen - kdyz Ameriku pozadala pred lety vlada Filipin o zruseni obrovske zakladny v Subic Bay, Spojene staty zakladnu zrusily. Ted toho diky uzemnim sporum s Cinou Filipiny lituji.....
Tak to je. A jedine co muzou ctenari komousskych stranek delat je sproste nadavat a lhat. smilies/tongue.gif
prosinec 03, 2015 04:03
Lenko, : Mikin
pokud si vzpominam, odpovedel jsem ti.
O tech fotkach nic nevim, je docela mozne ze se tehdy jednalo o podvrh. Ono je to dnes kdyz Rusko provadi kobercove bombardovani Rakka (mesta velikosti Plzne) dost jedno. Kdyby neco takoveho delali Americani, chytne jiste jedince psotnik.
Pokud se tyce ubytku lidi v diskusi, treba je to spis dusledek slizaku, kdo dokazou (mimo jine) nazvat miliony lidi o kterych nic nevi "kozomrdy".
prosinec 03, 2015 04:12
Eli nezlob se, : Mikin
ale vedle Sidonova a Lencina zbesileho kriku pusobi tvuj komentar ponekud podivne.
Tady je neco, o cem nechteji pani Spencerova a cele slavne Literarky ani slyset.
http://prairiepundit.blogspot.com/2015/11/russia-carpet-bombing-raqqa.html
prosinec 03, 2015 04:25
nač odkazy : marty
Sidon se níže přihlásil k autorství. Mikin citoval zmíněnou komunikaci. Není třeba nic dohledávat.
A myslím, že není třeba okolo sebe kopat vzteky, proto, že Tě Mikine všichni zde jen neobdivují a nehltají Tvé "jediné správné" názory a vize současného světa.

Jinak Tvůj projev mi připomíná projev agenta provokatéra (byť Tě neznám, jsi mi vlastně jedno a nemám s Tebou žádné osobní spory narozdíl od jiných zde na Kudle)

Neber to za nezdvořilost, ale víc s tebou nebudu diskutovat, protože to neumíš.
prosinec 03, 2015 09:46
Marty, : Míša šíša
tu komunikaci jsem taky četla, netřeba trávit čas nějakým pročítáním obsáhlých diskuzí pod asi 50 články a něco dokazovat. Četlo to více lidí a obrázek si každý udělá sám. Určitě nikdo nemá chuť se tu pouštět do nějakých nesmyslných bojůvek s Mikinem a dokazovat odkazy každou jeho větu, kterou vypustil ze své klávesnice.
prosinec 03, 2015 10:11
Míšo šíšo : marty
Mluvíš mi z duše. Dík.
prosinec 03, 2015 14:54
nevím Mikine, : Eli
proč se ti můj komentář zdál podivný, ale nebudu už nad tvými výroky hloubat. Netušila jsem , že se natolik znáš s T.Spencerovou nebo někým ze "slavných" Literárek, že víš, o čem nechtějí ani slyšet? Dík za odkaz na Debka file, obecně Izrael hodnotím vysoce pozitivně, Židé s celou jejich historií, kulturou, vírou a vůbec vším jsou moje skoro slabina, leč v téhle otázce hrajou podle mého vyloženě svoji hru a chápu, že i částečně USA. Fakta z článku nejsou zas tak překvapivá, s totálním zničením 15 ropných zařízení a 525 trucků patřících IS ale problém nemám. My dva se v tomthle opravdu asi nedohodneme, bye
prosinec 03, 2015 14:56
Jestlipak víš, Eli, : Krakonoš
že velká část těch, kdo nenáviděj Muslimy, stejně nenáviděj Židy a Izrael? Že za vším zlem na světě viděj především jakýsi celožidovský spiknutí, v jehož režii vedou USA svou zlou zahraniční politiku? Aby ses jednou nedivila, až zvítězej názorový proudy, kterejm teď tleskáš, co se stane s Izraelem a Židama v něm....
prosinec 03, 2015 21:04
opravdu nevím, Krakonoši : Eli
z čeho jsi vyvodil, jakým názorovým proudům tleskám??? z toho, že čtu Spencerovou, Höschla, Robejška, Cílka, Komárka, apod.?? a o tom, "jaký proudy" si vyberou pokaždé za viníky Židy zrovna mě opravdu poučovat nemusíš, nejsem z toho šťastná a hlavně - zdaleka v tom nemám až tak jasno jako ty, ale jedno vím dobře - i v tom Izraeli, ač se to tak nezdá, je hodně silná opozice politice Bibiho, ale i tak se o ně moc nebojím, až s těmi to půjde s kopce, tak my už možná budeme mít taky vyřešeno a definitivně...
prosinec 03, 2015 22:31
A tak já taky nemám ve spoustě věcech jasno. : Krakonoš
Ale v jednom jasno mám - vosoby, který pro nějaký skupiny lidí chystaj, byť zatím jenom ve svý mysli, koncentráky nebo likvidaci, jsou nebezpečnější než libovolnej sebevražednej atentátník. Mají, narozdíl vod něj, moc strhnout dav a zničit celý společnosti na desítky let.
(Jinak - z čeho jsem vyvodil? Nikoli z toho, co čteš, ale z tvejch reakcí tady na fóru. Samozřejmě je možný, že mě moje stařecká paměť šálí a tobě jsou nenávistný jedinci, který chtěj jiný lidi mlít do masokostní moučky taky vodporný, pak se za vomyl vomlouvám smilies/wink.gif .)
prosinec 04, 2015 03:00
Pořád dokola s tou moučkou : NČ
Co třeba kousek ze songu:
"...při tanci mě k sobě tisknul jak to muší bejt,
a když přišlo moje roští udělal z něj prejt." ???
prosinec 04, 2015 06:11
Krakonoši : marty
z čeho usuzuješ, že kdo nenávidí muslimy, tak automaticky nenávidí židy a Israel?

prosinec 04, 2015 06:16
Ještě k tomu Konvičkovi, koncentrákům a likvidaci : NČ
"Konvička na Facebooku také napsal, že v případě potřeby je připraven zavést koncentrační tábory pro muslimy, KTEŘÍ BOJUJÍ V ŘADÁCH TERORISTICKÉ ORGANIZACE ISLÁMSKÝ STÁT."
Co dodat? Ty s ním jistě nesouhlasíš. A kdyby mezi jejich "voběťma" bylo tvoje dítě, ještě by ses jim "vomluvil". Já tedy ne!
-----------------------------------------------------
Když Sparťan před fotbalem řekne Slávistovi: "rozmáčkneme vás jak šváby", určitě se tedy jedná o nenávistného jedince, který chce jiné lidi rozmačkávat na zdi jak šváby. Jak "vodporný".

prosinec 04, 2015 07:15
jo, už to tak Krakonoši : Eli
bude - paměť tě šálí; a ani po tobě nechci vodkaz, kde jsem se vyjadřovala k výrokům Konvičky, či dokonce k němu samotnému - točí se to tady přece jen okolo výrazu masokostní moučka, ne? dokonce jsem si ho tu byla i jednou vosobně poslechnout,protože vím, že řeči se vedou a voda teče a pro mě není nad vlastní dojem z člověka naživo. No, a to že holt máme každý jiný názor na současnost je z našich příspěvků evidentní, což vůbec neznamená, že ve spoustě jiných věcí bychom se třeba i shodli smilies/wink.gif
prosinec 04, 2015 08:57
marty, : Krakonoš
třeba proto, že ty lidi se projevujou v diskusích na internetu? smilies/wink.gif
prosinec 04, 2015 10:49
Marty, : Mikin
kdyz mas cas se do nekoho navzet na zaklade toho co podle tebe rekl nebo nerekl, mela bys mit cas i na uvedeni patricneho odkazu.
Udelala jsi to uz podruhe a ja to povazuji za podlost.
prosinec 04, 2015 10:58
... : Mikin
Ja si te spojitosti mezi nenavisti k zidum, (vetsinou i k Americe) a k muslimum vsimnul taky. Neni to logicke a neplati to pochopitelne vzdycky, ale nekteri jedinci jen prevlekli kabat.
prosinec 04, 2015 11:03
NČ, : Krakonoš
za a) nemluvim zdaleka jen vo Konvičkovi a za b) přece tady už několik měsíců tvrdíte, že muslimy nelze dělit na nějaký radikální a umírněný, takže pak je úplně fuk, jestli jsou nebo nejsou bojovníkama ISIL. Až budou koncentráky, budou pro všechny, to je snad jasný, nějakým tříděním by se zdržoval jedině přiblblej sluníčkář. smilies/wink.gif
prosinec 04, 2015 13:41
Krakonoši! Mluvíš jen o Konvičkovi ! Nikdo jiný o masokostní moučce a koncentrácích nepíše! : NČ
Dělení muslimů na hodné a zlé? To ale hochu nechtěj po mně, já to neumím. To si vyjasni s pravdoláskaři, dobrosery a eurohujery. Ti přeci tvrdí, že MUSÍME ROZLIŠOVAT, neházet do jednoho pytle (což ale přesně teď sám děláš). Jestli ti dobroseři chtějí rozlišovat, asi tedy vědí jak! Kdyby nevěděli, přece by to nevyhlašovali.
Tak ať se klidně tříděním zabývají přiblblí sluníčkáři, pokud budou třídit správně a nešvindlovat, tak ty "zlé" vytřídí a buď pošlou šupem domů, nebo "zkoncentrují" někam za plot, kde nebudou moct být na nás zlí.
Konvička navrhuje "zavést koncentrační tábory pro muslimy, KTEŘÍ BOJUJÍ V ŘADÁCH TERORISTICKÉ ORGANIZACE ISLÁMSKÝ STÁT", a já na tom neshledávám absolutně nic špatného (tedy, až na to, že by tam museli být živeni na st. útraty, což by mě dost sr*alo. Pracovní tábory bych viděl radši).
prosinec 04, 2015 14:30
dotaz : vlk
Milá Kudlanko:

Budeme mít vánoční večírek. Máme pozvat i našeho muslimského spolupracovníka?

V Saúdské Arábii na dovolené zatím nebyl, ženu ani dítě nemá. Mám si na večírek vzít zbraň a po očku ho hlídat? Je sice vlažný muslim, ale co kdyby byl teplý homosexuál a vysvětlil si to očko po svém? Nebo máme večírek okamžitě rozpustit, když se s někým pohádá a odejde? Je muslim hodný a dobrý jen do doby, než začne střílet kolem sebe nebo je zlý i před tím?

jak se to pozná?

Budou tam i dva katolíci, jeden hare Krišnovec, ten bude hrát na samohrajku, ale většina lidí má nějakou víru u anusu. Říká, že chlastat může, prej do hospody Alláh nevidí, ale venku na zahrádce to v létě nesměl. To je prý vidět z nebe, tak to nejde.

Děkuji Ti radu, moc nám to pomůže a připijeme Ti na zdraví!

Tvůj Vlk (co mění na zimu kožich, ale ne povahu)
prosinec 04, 2015 15:00
Už fakt naposled. : NČ
Když byla onehdá methanolová aféra, byli lidé vládou denně vyzýváni, aby se okamžitě zbavili veškerého alkoholu, už něhož nemají stoprocentní jistotu o nezávadnosti.
Dneska je to naopak? EU nařizuje, že máme s nadšením popíjet to, u čeho NENÍ stoprocentní jistota o nezávadnosti? Som z teho voĺaký zmetený....
-------------------------------------------------
Ale to je pořád jen o AKUTNÍM nebezpečí!
Jenomže, daleko děsivější je, jak to půjde dál. Kolik tedy je Evropa schopná absorbovat "uprchlíků"? Třeba 10% současného obyvatelstva, tedy plus 50 milionů? A co bude třeba za dva roky, až se bude valit padesátýprvní milion? Teprve pak se zavře? Ajak se zavře? Nebo "se to přehodnotí" na 60 milionů? A až se bude valit šedesátýprvní milion, tak už se zavře? Nebo už nebude síla zavírat?
Dnes jsem četl nějaké pojednání, že nelze na loďku nabrat víc tonoucích, než loďka unese, než se potopí!
Vím ještě o jednom snadném a zcela logickém řešení, jak nabrat víc tonoucích: Vyházet dosavadní původní pasažéry.
prosinec 04, 2015 17:08
NČ, ty necítíš, že je to házení perel sviním či hrachu na zeď? : strejda
Jsi muslim, pak táhni do muslimských zemí. Je mi jedno, zda jsi spící a čekající či radikál. Evropa má své zákony a nebude je měnit dle nějakého středověkého braku, zvoucího se Korán. Četl jsem tu i nějakého magora, který tu do toho plete i Židy... a plácá páté přes deváté. S Konvičkou souhlasím. To celé je šaškárna na objednávku.
Je zajímavé, že nikde nečteme, jak bylo naloženo s tím parchantem v Calais, který prohodil přední sklo našeho kamionu bidlem. Přejel už ho konečně někdo nebo byl potrestán a zavřen? Co oni už tu nadělali škody, sarančata hnusná...
prosinec 04, 2015 17:49
Ano, Strejdo. Jasněže to nemá smysl. : NČ
To jen pro moje "upuštění páry".
Nemůžou se nikdy dohodnout dva zásadně odlišné názory.
Jeden názor říká, že pokud vím jen to, že někdo ve skupině mi jde po krku, NESMÍM jen kvůli tomu paušálně odmítnout CELOU skupinu.
Druhý názor říká, že pokud nevím KDO ze skupiny mi jde po krku, MUSÍM paušálně odmítnout CELOU skupinu.
Já jsem, na rozdíl od pravdoláskařů, zastáncem toho "druhého" názoru. Což oni samozřejmě nechápou, protože jsou jiní než já!
Úplně stejně, ale zase já zase nechápu ten jejich "první" názor, protože jsem jiný než oni.
Své rozdílné "pohledy" si můžeme donekonečna obhajovat, ale pro dosažení nějakého vzájemného porozumění je to zcela naprd. Porozumět si, natož se dohodnout, aniž bychom jeden nebo druhý opustili to SVÉ ZÁSADNÍ, jak vrozené, tak zkušenostmi získané a vlastně docela jednoduché, stanovisko, nemůžeme!
Takže si nanejvýš můžeme dokazovat, kdo kdy "chytil druhého na švestkách", a poťouchle se mu vychechtávat teplými smajlíky a označováním ho za komouše, putinovce.... ale to je tak všechno. Vypovídací hodnota nulová.
--------------------------------------------------
Mě na tom všem nejvíc s*re, že nikdo z tzv. "vládních činitelů", českých ani evropských, není schopen, dát lidem nějaký jakoby výhled, jak to všechno bude pokračovat, a jak a kdy to skončí! Prostě něco, jako projekt, když se staví barák. Předchází tomu tři stupně projektu: První strategický (dřív se tomu říkalo investiční záměr), druhý pak "pro stavební povolení" a třetí "prováděcí". Investor zná dopředu vzhled stavby, termín dokončení i cenu stavby (v poslední době jim to sice příliš nevychází, ale zase ne až tak fatálně).
A jaký projekt se k nám (investorům) dostane ohledně tzv."uprchlíků"? Jen to, že Sobotka to má pod kontrolou a běda tomu, kdo by si dovolil chtít vědět cokoliv o nějakých strategických výhledech do budoucnosti. Vždyť ani oni sami nevědí a hlavně(!!!), je jim to úplně uprd*le! Jde jim jen o udržení bezpracných koryt a "díky za každé nové ráno ve funkci". A po nás potopa! Máme konta, máme zjištěné one way tickets do "země zaslíbené" a Evropa ať se klidně pos*re!


prosinec 04, 2015 18:46
Máš pravdu, NČ, : strejda
chytání za slovíčka a pak opět znovu a znovu, zase jinou formou, mne už to také nebaví. To už nejsou diskuse, to je jen urážení. Už i Pehe se uchýlil k tomu, co kritizuju. Jen nedokážu pochopit tu "vítací" skupinu, která je tu chce, ale ze svého by je neživila ani neubytovávala. Buď jsou to naprostí magoři, kteří nedokáží domyslet důsledky této cílené invaze primitivů a čmoudů ze všech koutů Asie i Afriky až do konce nebo je to jen cosi naschválového, tzv. oponentura ze zásady. Jen proto, aby měli jiný názor než je ten tvůj. I když je třeba blbý. Manželka už se mi diví, že to stále čtu a sleduju. Byli jsme teď přes víkend v lázních Mšené, jen wellness a za celou dobu jsem tam nezapnul TV a nešel jsem tam ani na internet. Řeknu ti, NČ, to je božský klid. Nic nesledovat, nic nečíst, zbytečně se nerozčilovat, jen si užívat.
prosinec 04, 2015 19:56
Paradoxem je, že zatímco sem do Evropy se táhnou další a dalšíí "syřané", : Myška
Německo vyšle 1200 vojáků do Sýrie bojovat proti IS. Proč tam šupem nepošle všechny ty "syřany", aby bojovali za svou vlast? Proč si za ně mají pálit prsty Němci, Rusi, Amíci, a vlastně i Češi, kteří konkrétně posilují Francouze v Mali...
prosinec 05, 2015 00:39
NČ a Sidone, : Mikin
kdyz nejde delit muslimy na teroristy a na slusnou vetsinu, tak byly vsechny americke akce na podporu Izraele spravne, zabavovani teroristickych uctu, odstranovani leaderu Al-Kaidy a IS i bombardovani bylo take spravne a spravne bylo dokonce i kdyz byla omylem zasazena muslimska nemocnice nebo skola.
Amerika nenese za celou situaci zadnou vinu a souzi kteri Emerikance celou dobu kritizovali se mylili a meli by si sypat popel na hlavu.
Nemam pravdu ?
prosinec 05, 2015 03:16
Radeji se podivejte na tohle: : Mikin
http://www.theverge.com/2015/12/4/9851162/nasa-new-horizons-pluto-photo-new-high-resolution?ref=yfp
Neni to nadhera ?
Na Hajkove "Protiproudu" a dalsi alternativnich webicich psali, ze je to podvod delanej na Photoshopu. smilies/smiley.gif
prosinec 05, 2015 03:46
Myško! Jen to ne! : NČ
Ještě uzenáče vyzbrojit, vycvičit a čekat až se TO za pár dnů zase vrátí zpět do Evropy. Oni samozřejmě proti IS bojovat nechtějí a nebudou. Kdyby chtěli, bojovali by.
Ale ani "Evropa" přece proti IS bojovat nechce, a jasněže ani USA, to jsou jen kecy a divadélka pro propagandu. Spíš to na mě dělá dojem, že jestli vůbec tam DDRbába nějaké vojáky pošle, tak proto, aby pomohli zlikvidovat Asada, který jediný je schopný, tam jakž takž proti teroristům IS něco dělat, čímž silně překáží.
---------------------------------------------------------
Jo, Strejdo. Vypadnout mimo dosah "médií" i internetu, to je úžasná očistná lázeň. Jistěže by se na to člověk mohl vyprdnout i bez vypadnutí někam, stačilo by nesledovat, nezapínat. Stejně nic nezměníme, ani ty ani já. Ale mně to prostě nedá....
prosinec 05, 2015 09:29
NČ, ale já jsem nepsala nic o vyzbrojení takzvaných syřanů! : Myška
Jen o poslání zpět. Ať třeba bojují proti IS házením šutrů, děláním bordelu nebo nastrkováním děcek před sebe jak nám to předvádějí v Evropě, stejně je to jedna sebranka, byť dočasně rozdělená a postavená proti sobě.
prosinec 05, 2015 10:10
myslím, NČ : Eli
žes to včera v 18,40 shrnul lapidárně, tak to prostě je a veškeré diskuse mezi těmito rozdílnými názorovými tábory jsou marnost nad marnost. jinak k tomu vysílání evropských sil do Sýrie, někde jsem četla názor, že až muslimové ve Francii projeví svůj odpor a odhodlání bojovat proti islámskému radikalismu a dát najevo, že jsou jiní, tak by se hlásili opřekot do současné náborové akce francouzské cizinecké legie - prozatím se tak neděje...
prosinec 05, 2015 13:46
Taky : Lenka1
si vzpomínám, jak ten yukonskej ichtyl vřískal, když jsem mu před cca pár měsíci napsala, že Ami nemají žádnej zájem bojovat proti ISILu, protože je to jejich dílo a jeho aktivity jim plně vyhovují, protože zapadají do jejich plánů rozesrat Evropu a z toho chaosu pak těžit.

A už to začíná vyplouvat na povrch - že moje logická dedukce byla správná. Už to opatrně začínají sdělovat i některá oficiální média.

Ale na to stačí selskej rozum - jak je možný, že USA a Západ "aktivně proti ISILu bojuje" (ichtylova vlastní slova) už asi snad 2 roky (nejsem si jistá, klidně mě opravte, jestli je to dýl) a nic a teprve Rusové tam začali dělat pořádek - po necelém měsíci už ty musulmanský hovada chtěli začít vyjednávat!


prosinec 05, 2015 20:48
Lenko, : Mikin
nebud jako tvoje soudruzky a dej sem na tu konverzaci odkaz. Pokud si pamatuju, vriskala jsi ty.
A odkaz na to ze "ISIL je dilo Americanu" pochopitelne zadny.
Jen tak mimochodem - z cele te "rozesrane" Evropy ma uzitek leda tak ten tvuj Putler a nejruznejsi extremisticti priblblici.
P.S. Co je to "ichtyl" ? smilies/shocked.gif
prosinec 06, 2015 04:28
Ten traktát od NČ ma chybu v tom, : Mikin
ze ten pan (obcas vystupujici jako pani Mana z Pocernic) vidi vsechno cernobile a haze vsechny do jednoho pytle.
Jiste - extremisty najdeme vsude. V tomhle pripade treba v osobe soudruha Kohouta, ktery by u sebe v baraku ubytoval treba celou Afriku. Nebo treba v osobe vztekem polosilene zenstiny, ktera zde nadava milionum lidi do "kozomrdu".
Pravda ale byva tochu slozitejsi a stejne tak je to s resenim problemu.
Na tom, ze Evropa nemuze vyresit problem Stredniho Vychodu a Afriky tim ze prijme vsechny uprchliky, ze schengensky prostor je treba hajit a ze uprchliky je dukladne proverovat bychom se asi shodli vsichni. Na tom ze je proti ISIL nutne bojovat asi take. Rozdily jsou vetsinou v tom, jakym zpusobem toho dosahnout.
A v tom je prave kamen urazu.
Podle meho nazoru to tady nejvic nerozhrabli svymi hloupymi urazkami ani Lenka, ani Sidon ani NČ, ale Deeres.
Kdyz obvinila Krakonose z neceho co nikdy nerekl a kdyz to nemohla dokazat, misto omluvy reagovala poznamkou ze to sice mozna nenapsal, "ale ze vi, na ktere strane Krakonos a ja stojime".
No tak takhle se vazeni lide opravdu nedomluvi.......... :-
prosinec 06, 2015 05:31
Lenko 1. Hlupákovi nelze vysvětlit, že je hlupák. : NČ
Nepochopí, právě proto, že je hlupák. Kdyby pochopil, nebyl by už hlupákem.
prosinec 06, 2015 06:33
Máš pravdu, NČ, : Lenka1
ten yukonskej slintal dokonce ani nepochopil, že se nebavím s ním, ale s normálními lidmi. Furt a furt se bude vnucovat, i když se s ním už nikdo bavit nechce.
prosinec 06, 2015 07:32
... : marty
každej si při hřiva svou polívčičku snaží se maximálně vytřískat z neschopnosti evropskejch politiků. Ale myslím, že největší díl na týhle situaci si urvou zákeřný Turci v čele s jejich Ergodanem.
Zrovna mi vyprávěla známá, že byla v Turecku před 2 rokama na poznávacím zájezdě. Provázela je češka vdaná za turka a popisovala tamní situaci. Půlka země jsou inteligentní a vzdělaní lidi a druhá jsou bigotní muslimové, se kterýma byly pořád probnémy. V oblastech,kde je muslimská populace platí jejich zákony. Ženská tam nemá cenu. I ta průvodkyně varovala turistky, aby se do takových míst nevydávaly samy. Když zájezd končil, blížily se volby a průvodkyně se s nimi loučila a ať jim drží palce,ať ty volby dobře dopadnou. Bohužel nedopadly. A výsledek? Slaboši evropani budou turkům cpát miliardy (bůhví kde skončí), rušit víza a ještě je pustí to EU.Turecko je ten had, kterýho si hřejeme na prsou.
prosinec 06, 2015 07:35
oprava : marty
každej si přihřívá polívčičku
prosinec 06, 2015 07:36
Vidim : Mikin
ze jsem se nemylil. Stale kvoka, stale kvoka.
Co se Erdogana tyce, to byl hned po Asadovi v te oblasti Putinuv nejlepsi spojenec. Ted se to jaksi pokazilo. Jestli to tak pujde dal, zbude Vladimirovi jen Fidel Castro, soudruh Kim a Pussydent.
Jo - a Montenegro se chysta vstoupit do NATO, toz se z Kremlu a ceskych komousskych webiku nese velike kvileni. Voni ti Cernohorci nejsou nejspis uplne padli na hlavu a nechteji, aby jim Putlerovi zeleni muzici prisli delat ten svuj "poradek". Tak jako treba na Ukrajine.
prosinec 06, 2015 08:54
marty : Lenka1
to, co se ta podělaná Evropská Uhnije v čele s dementní Mrkví v souvislosti s Tureckem chystá udělat, není nic jiného než placení tzv. "džizji" - speciální daně, kterou na území dobytém muslimy platí nemuslimové jako cenu za život.

Už chybí jen Umarova smlouva - ale jsem si jistá, že naše patolízalská kolaborantská vláda s tím taky nebude mít problém.

Umarova smlouva
(dále jsou uvedena kompletní pravidla pro dhimmí podle šaríe, která jsou převzata z dohody s křesťany z roku 637 našeho letopočtu)
Nebudeme v našich městech ani v jejich sousedství stavět nové kláštery, kostely, klášterní školy nebo mnišské cely, ve dne ani v noci nebudeme opravovat ty, které se rozpadají nebo se nachází v muslimských čtvrtích.
Naše brány musí být otevřené pro kolemjdoucí a cestující. Poskytneme stravu a nocleh všem muslimům, kteří jedou kolem.
Nebudeme v našich kostelech nebo příbytcích poskytovat úkryt špehům, ani je ukrývat před muslimy.
Nebudeme veřejně projevovat svou víru, ani k ní nebudeme nikoho přivádět.
Nebudeme žádnému ze svých dětí bránit v tom, aby přešlo na islám, pokud si to přeje.
Budeme projevovat úctu vůči muslimům a povstaneme a uvolníme místo, pokud si muslimové přejí sednout.
Nebudeme se snažit vypadat jako muslimové tím, že budeme napodobovat některé jejich oděvy.
Nebudeme si sedat na koně, ani nebudeme mít meč nebo nosit jakýkoli druh zbraně, ani je vlastnit.
Nebudeme vyrývat arabské nápisy na naše pečeti.
Nebudeme prodávat zkvašené nápoje (alkohol).
Přistřihneme si vlasy na přední části hlavy (udržovat krátký pramen vlasů jako znak podrobení).
Budeme vždy oděni stejným způsobem, ať jsme kdekoli, a kolem pasu si uvážeme zunár (křesťané a židé museli nosit speciální oblečení).
Nebudeme vystavovat kříže nebo své knihy u muslimských cest nebo tržnic.
V kostelech udeříme srdcem zvonu jen velmi zlehka. Nebudeme zvyšovat hlas při vyprovázení mrtvých.
Nebudeme přijímat otroky, kteří byli přiděleni muslimům.
Nebudeme stavět vyšší domy, než mají muslimové.
Kdokoli, kdo úmyslně udeří muslima, ztrácí ochranu danou touto dohodou.

prosinec 06, 2015 09:53
něco pro pobavení : marty
nejspíš to ostrovtip agentů provokatérů nebude schopen skousnout. Quo,quo frajere.


http://www.ivcrn.cz/fiktivni-rozhovor-americkeho-velvyslance-v-nemecku-a-bavorskeho-ministra-zahranici/

Lenko, s tou cenou za život to vidím úplně stejně.
prosinec 06, 2015 10:19
Katastrofalni je, : Mikin
ze se i v Cesku najdou lide, kteri dnes kdyz maji pristup k mediim svobodneho sveta ve sve tuposti radeji slepe veri propagande vyslouzileho kagebaka.
http://www.lidovky.cz/syrie-je-svata-zeme-nase-zeme-ruska-media-oslavuji-bezuhonne-letecke-udery-1tb-/zpravy-svet.aspx?c=A151002_130248_ln_zahranici_msl
prosinec 06, 2015 10:37
Marty, ten "rozhovor" se ke mě dostal už před dvěma týdny : NČ
Dost dobrý.
prosinec 06, 2015 11:00
NČ : marty
tovíš, vánoce se blíží, tak nestíhám vše aktuální sledovat ani tady na kudle. A vlastně ani nemam chuť si kazit náladu.

Bohužel, někteří jedinci, kteří mají nejspíš ve svém životním programu urážet své oponenty, mě občas vyprovokují a já, ikdyž je vlastně zpočátku ani neoslovuji zareaguju. Jo můžu si za to sama, že reaguju na hulváty. Asi mě fascinují tím, že se tu ohánějí slepým obdivem k Havlovi a USA......bohužel z úst hulváta a omezence se veškerý morální kredit Václava Havla (který alespoň z části musíme uznat) stává akcií z výprodeje. A "svobodný svět", který si hraje sám sobě do kapsy na úkor jiných je pouze zbožným přáním dotyčného.
prosinec 06, 2015 12:57
Mikine, : deeres
jsem opravdu šťastná, že jsem to tu podle tebe rozesrala lživými prohlášeními a pak jsem utekla z diskuze. Protože jsem usoudila, že pleju len, pleju len.....
Ale můžeš mně vysvětli ty, nebo ještě lépe Krakonoš proč sem dával tento odkaz
No ale jinak k tématu - našel jsem velice pěknej případ, jak lze kultivovaně, nehystericky a s respektem k lidem vyjádřit vobavy z uprchlický krize a potažmo vobavy z islámu jako takovýho:
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/67707/islam-do-evropy-opravdu-nepatri.html
Pana Höschla bych přivítal velice jako příštího presidenta, kéž by kandidoval, myslím, že je přijatelnej pro většinu neextrémistickejch vobčanů. A jeho úroveň je vo několik pater vejš než toho současnýho rozeštvávače. Asi tolik nechlastá.
,
aby vzápětí napsal
S panem Höschlem v pohledu na tohle téma nesouhlasím, ale voceňuju jeho styl.

Tak tomu už vůbec nehovím, jenže já jsem blbá a lžu!
prosinec 06, 2015 13:56
Marty, : Mikin
kdybych se ted zeptal kdo a kdy se "ohani slepym obdivem k Havlovi a USA" a dozadoval s od tebe nejakeho odkazu, zase bych se nedockal.
Uz napotreti.
A pak kdo je tady "hulvat a omezenec". :-
prosinec 06, 2015 14:04
Deeres, : Mikin
nepouzil jsem ani slova "rozesrala", ani vyrazu "utekla z diskuze". Fakt nemuzes citovat trochu presneji ? smilies/tongue.gif
Krakonos si podle me neprotireci, ale snad ti odpovi sam.
prosinec 06, 2015 15:00
Marty. Jen k těm neextrémickým občanům : NČ
Řekl bych, že "neextrémickejch vobčanů" (voličů) dle interní definice dobroserů, je nanejvýš tak 10%, spíš méně.
prosinec 06, 2015 16:17
Pardon, Marty. To předchozí je pro Deeres : NČ
.
prosinec 06, 2015 16:21
Mikine : Mája
Pokud by ti měla Marty odpovědět na tvůj dotaz-kdybych se ted zeptal kdo a kdy se "ohani slepym obdivem k Havlovi a USA" a dozadoval s od tebe nejakeho odkazu- musela by sem zkopírovat odkazy na 90% tvých příspěvků.Je to pořád dokola,ten kdo s tebou nesouhlasí,at už v čemkoli, je soudruh,komouš,Putlerovec......My tady už víc než čtvrtstoletí nežijeme v komunismu,ale ty jako kdyby si žil v minulosti a bojovals z Yukonu s tou komunistickou zemí,jak si jí znal, dokud si tu žil.Takhle reagovat si měl ale tenkrát,na skutečný komunisty a ne dnes na diskuzích na lidi,co s komunistama nemají nic společnýho.Tvá nenávist a posedlost Putinem je z mého pohledu až fanatická. A pokud jde o media svobodného světa, jak si napsal-kde bereš jistotu,že zrovna ty které čteš a považuješ za správný ty, mají pravdu,nelžou, nepřekrucujou? Nejspíš to budou všechny krom českých a ruských,vid?
prosinec 06, 2015 16:22
Májo. : NČ
Tvou otázku jsem tady na Kudle položil už někdy v létě jedné obzvlášť inteligentní výtečnici:
"kde bereš jistotu, že zrovna ty (noviny, servery) které čteš a považuješ za správný ty, mají pravdu, nelžou, nepřekrucujou?
------------------------------------------------------
Ani se neptej, jak mi to ta inteligentní krasavice nandala. Týden jsem pak chodil kanálama, styděl jsem se při holení i kouknout do zrcadla. Bylo to tenkrát pro mě moc těžké životní období.
prosinec 06, 2015 16:32
Majo, : Mikin
ve svobodne zemi si clovek muze ze vsech tech medii vybrat. Nazory se ruzni, nektera media jsou vic napravo, nektera nalevo. Kdyz nektera agentura, noviny, nebo televizni stanice casto lzou, tak se toho nakonec kazdy bystrejsi clovek domakne.
Cenzurovane propagande byvaleho fizla z KGB muze stejne jako propagande jeho komunistickych predchudcu verit pouze jedinec mdleho ducha.
prosinec 06, 2015 17:21
Mikine : deeres
Podle meho nazoru to tady nejvic nerozhrabli svymi hloupymi urazkami ani Lenka, ani Sidon ani NČ, ale Deeres.

Použila jsem tvrdší výraz, ale na mém konstatování to nic nemění.
A, co tohle:
Chtelo by to ten odkaz, : Mikin
ale toho se zrejme nedockame. Nekteri jedinci tady diskutuji tak, ze zakrici a zdrhnou. Nekteri jeste pridaji slabomyslne nadavky, ze Sidone ?

Že bych si to , celkem slabomyslně, vztáhla na sebe, když jsem nechtěla hledat odkazy? Ale to je pořád dokola a já na nikam nevedoucí dohadování nemám čas.
Pleju len, pleju len.......

prosinec 06, 2015 17:48
Fízl z CIA : NČ
"George Herbert Walker Bush (12. června 1924), ředitelem CIA (1976–1977)"
prosinec 06, 2015 18:08
Majo, naprostý souhlas, (prosinec 06, 2015 16:22) : strejda
řekla jsi mu to moc hezky, slušně a srozumitelně. Myslím však, že to bude asi marné...
Už je tu fakt přemikinováno. Otevřu Kudlanku, vidím.....a zavírám.
prosinec 06, 2015 18:31
Jo, Strejdo. Naprostý souhlas (samože i s Májou) : NČ
Že to bude marné? A není to úplně fuk...?
prosinec 06, 2015 18:44
drs, : Krakonoš
nevím jak vodpovědět někomu, kdo ze sebe dělá záměrně v diskusi blbce. Ale zkusím to - považuju za normální, že si můžu vážit člověka, s jehož některejma názorama nesouhlasím, ale kterej i přes ty rozdílný názory má dál v úctě člověka, lidskej život, demokracii, lidský práva a další hodnoty, který jsou - ve slušným světě a mezi slušnejma lidma - považovaný za základní a nezpochybnitelný.
Ale pochybuju, že tahle moje vodpověď k něčemu je, po těch mnoha měsících a tisících příspěvků už diskuse dávno není diskusí a nemá žádnej smysl.
prosinec 06, 2015 19:28
Majo : marty
správně a výstižně jsi to shrnula. A souhlas se strejdou a NČ.

Víc už neni co dodávat,nemá cenu se tu stále motat kolem zamindrákovaného jedince.

Právě jsem se s dcerou vrátila z baletu Louskáček, tak jdu rozjímat. Klid a pohodu druhý adventní večer přeju všem.
prosinec 06, 2015 19:37
Mikin : Mája
Podle mne 100% nezávislá média neexistujou,ani u nás,ani jinde ve světě.Každé z nich někomu patří,každé z nich má své majitele a tak je více či méně poplatné tomu,kam názorově a především politicky patří jeho vlastníci.Věřím na nezávislost jednotlivých novinářů,ale na nezávislost medii jako celku(a je jedno jestli jde o noviny,tv nebo webky)ne.A protože ses zase neudržel,a ve svý odpovědi zmínil alespon KGB,tak se ještě vrátím k tomu,co jsem ti psala minule.Napadlo tě někdy,že to tvoje věčný titulování ostatních komoušema,soudruhama,Kgbákama atd. může ty druhý urážet?Pro tebe to jsou možná jen slova ale kdybys tak nazval třeba mne,je to pro mne vzhledem k tomu co jsme jako rodina za totáče zažili,mnohem větší urážka než když mě nazveš k....u a d.....m dohromady.
prosinec 06, 2015 19:39
Krakonoši, : deeres
Nesouhlasit s něčím názorem a chtít ho za prezidenta, protože je kultivovaný?
Tak trochu schizofrénie!
Jenomže já jsem stará a blbá a mám mozek vymydlený komunistama,jak jsem se tu už kdysi dozvěděla, takže soráč, že tě absolutně nechápu.
prosinec 06, 2015 20:16
Krakonoši : NČ
O tom, že tahle rádoby "diskuse" už dávno není diskuse a také nemá žádný smysl, o tom už tady dávno, dávno padlo dost výroků. Rozhodně nejsi první a nejsi tedy ani objevitel, ani arbitr, do něhož se s takovou samozřejmostí vždycky stylizuješ (asi vím proč, ale to nechci probírat).

Když už se otíráš o ty své "základní a nezpochybnitelné hodnoty", je mi docela záhadou, proč za ty základní a nezpochybnitelné hodnoty nepovažuješ vlast, rodinu, hlavně své děti a jejich děti, ochranu a obranu svých dětí a jejich dětí. Tak to já mám ty hodnoty přímo naopak od tebe. Rodina, vlast, a teprve pak pomoc cizím, to ale jen do té míry, pokud ta pomoc neohrozí mou rodinu, vlast....
A jen tak mimochodem, pokud někdo, kdokoliv, uvede něco, cokoliv, jako nezpochybnitelné, automaticky tím ruší jakoukoliv diskusi ještě než začla. Nelze přece zpochybňovat něco, co je "nezpochybnitelné". Bible Svatá budiž nám svatá! Staň se (amen). Rouhání zakázáno!

Jistěže nějaký srábek, který se při první příležitosti zvýšky vyprdnul na své rodiče i na vlast a odtáhl za lepším, nežije tady, kouká sem z dálky a se záští, má na tohle všechno odlišný názor a hájí si ho i za cenu nejubožejších trapností (on si ho nehájí před okolím, ale hájí tím sám sebe před svým svědomím). Ale pokud vím, to není tvůj případ. Takže tvému postoji v tomhle případě absolutně nerozumím.
--------------------------------------------------
A sorry. KAŽDÉHO oponenta si nelze vážit, jak ty bys to, se svou pravdou a láskou, chtěl mít. Docela určitě si nedokážu vážit toho, kdo, namísto argumentů, plácá stokrát omleté bláboly, anebo rovnou uráží! Což tady určitá, sice menšinová a hloupá, ale o to víc uřvaná, klaka zavedla už jako samozřejmost. Pro ně už můžu mít jedině slova nespisovná, anebo, daleko lépe, ignoraci!
prosinec 06, 2015 20:37
Marnost : Krakonoš
nad marnost. A ztráta času.
smilies/wink.gif
prosinec 06, 2015 21:06
NČ : Mikin
pokud nechapes rozdil mezi sefem zpravodajske sluzby demokraticke zeme a komunistickym kagebackym fizlem, neni o cem se bavit.
prosinec 06, 2015 23:18
NČ : Mikin
jejda, to je zase urazek..... Jak vidim, ve vasich kruzich se emigrace neodpousti. Zato nkonecne osocovani, nadavky a lezeni do diskuse pod ruznymi nicky (vcetne zenskych) ano......
prosinec 06, 2015 23:25
Majo, : Mikin
tak jeste jednou. Vyhodou lidi zijicich v demokracii je to, ze si mohou zdroje informaci vybirat. Me jeste nezklamal The Economist, ale znam i spoustu dalsich zdroju ktere povazuju za verohodne. O lidech kteri ziji v demokraticke zemi a dobrovolne si vybrali propagandu byvaleho kagebaka si mam pravo myslet sve. Ale snazim se sve nazory narozdil od vetsiny z nich psat slusne.
Pokud tady chces opravdu umirnovat diskusi, doporucil bych zamerit pozornost na darecky kteri zde pisou o "kozomrdech, negrech a cmoudech", nebo me nadavaji do udavacu (NČ) nebo smradlavych skunku (Sidon). Pokud se ti nelibi pro oznaceni ruskeho diktatora vyraz kagebak, doporucil bych ti zajimat se o vyrazy jako usak, Hitlary nebo Kundoliza Rajcova, kterymi nekteri filozofove oznacuji politiky demokratickych zemi.
Pokud to nevis, on ten Vladimir Vladimirovic komunistickeho fizla opravdu roky delal. smilies/smiley.gif
prosinec 06, 2015 23:41
nedá : Eli
se tomu ani smát, ani to brát jako sen, ani jako nadsázku...ale stejně neodolám, užijte si taky https://www.youtube.com/watch?v=HFwwAnsMQsU
prosinec 07, 2015 15:50
Eli : Lenka1
to je strašný. Nesmíme dopustit, aby se tohle stalo realitou. Máme k tomu slušně nakročeno....
prosinec 07, 2015 17:47
Proc jsem realistou : Mikin
http://blog.aktualne.cz/blogy/jan-stern.php?itemid=26425
Slunickari a xenofobove, nectete to. Ten clovek ma narozdil od vas mozek a vy byste to nepochopili.
prosinec 07, 2015 18:24
Vídeň - Sebastian Kurz, rakouský ministr zahraničí a integrace, : vlk
vyzval k okamžitému uzavřené „mnoha islámských školek“

http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/139274-stav-islamskych-skolek-ministr-si-nechal-vypracovat-zpravu-a-neveril-vlastnim-ocim-musime-je-zavrit-burcuje/

Další xenofob a rasista?! Nějak se to po Evropě začíná množit ...

Až si pan Štern doplní vzdělání a zjistí, co znamená slovo xenofobie, tak si ho přečtu. Evropu neobchází strašidlo z neznámého a cizího. Už pěkně dlouho a zřetelně tu dávají někteří příchozí jasně najevo, o co jim jde. Nic neznámého, ani cizího. Jak daleko to máte do nejbližší no-go zóny s právem šária?
prosinec 08, 2015 10:47
Nevím, jak bude postupovat po vlkově výzvě pan Štern, : Krakonoš
ale pro vlka, aby mohl s doplňováním vzdělání začít už teď, dávám vodkaz:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Xenofobie
Malá nápověda - začít možno třeba studováním významu slova "cizí" a "cizinec".
smilies/cool.gif
prosinec 08, 2015 12:38
Krakonoši : vlk
na rozdíl od tvých vědomostí a zkušeností nejsou islám, muslimové v Evropě a jejich ideologie všeobecně ani cizí, ani neznámé.

Stejně jako zacházení s jedovatým hadem má svoje pravidla, a není to ani xenofobie ani jiná fobie, tak i projevy muslimů a jejich ideologie - islámu (zejména toho Wahabistického) jsou všeobecně známy. Odmítám slovní žonglování mezi islámem a islamismem. Nic takového neexistuje. To ať zkouší na diváky TV.

Proto je třeba při zacházení s nimi (muslimy) dodržovat také určitá (bezpečnostní) pravidla.

Takže označovat slovem xenofob někoho, kdo se pouze chová racionálně, rozumně a s ohledem na vlastní bezpečnost na základě všeobecně známých skutečností, je znakem nepochopení tohoto slova (jedinec je nevzdělaný - obyčejný blb) nebo neschopnosti ho pochopit (jedinec je nevzdělavatelný - diagnostikovaný idiot).

infantilní smajlík si odpustím, doufám, že to nebude vadit
prosinec 08, 2015 13:12
vlku, nepoužívání termínu xenofobie : Eli
v této situaci odmítá téměř stejnými slovy i Krakonošem celkem uznávaný prof. Höschl, ale možná i jemu pošle "vodkaz" na wiki a malou nápovědu? ...jen si říkám, kam až se dá klesnout v rádoby argumentaci? (a že by se sem šklebící smajlík vyloženě hodil)
prosinec 08, 2015 14:10
pardon, místo nepoužívání samosebou : Eli
"užívání"
prosinec 08, 2015 14:11
xenofobové : vlk
jsou podle těch chudáků i Hatem Berrezouga nebo Béatrice Radosa. Ti fakt neví o čem mluví a v životě muslima nepotkali!

Občas by se hodil blicí smajlík ...
prosinec 08, 2015 14:20
Mikin : Maja
Umírňovat diskuzi jsem rozhodně nechtěla. Nevím proč si to myslís?Jen jsem napsala svůj názor na konkrétního člověka-tedy na tebe.Nevadí mi ani to spojení Putin KGB,co mi vadí je,že to cpeš pomalu do každý odpovědi na cokoliv.Jinak,pro mne KGB,CIA,MI5,Mossad....všechno stejná pakaž,stejný praktiky,stejný hnusarny,stejný lži.
prosinec 08, 2015 14:52
Stopro souhlas, Májo: "KGB,CIA,MI5,Mossad....všechno stejná pakáž : NČ
Rozdíl snad jen v tom, že KGB, MI5, Mossad si zatím ještě nesejmuli pár svých vlastních mrakodrapů s třemi tisícovkami lidí.
prosinec 08, 2015 15:49
Xenofobie? : Maja
Xenofobie je strach z něčeho cizího,neznámého a bývá založen na předsudcích. V souvislosti s migrantama ale lidi mají strach ne z neznámého ale právě naopak,z toho známého,co už tady jiní "integrovani" muslimové předvedli.A není to ani strach založený na předsudcích,ale konkrétních příkladech (naposled Paříž). Takže nazývat lidi,kteří mají strach,když se na ně po tomhle valí možná milion muslimů,z velké části s neznámou a myslím že i do budoucna nezjistitelnou identitou xenofobi je nefér.
prosinec 08, 2015 16:10
NČ : Mája
Tak já v těch svých úvahách tak daleko nedošla ale konspirační teorie mě baví. Před léty jsem vzhledla co se dalo a člověka to nahlodá.
prosinec 08, 2015 18:02
Taky nejsem : Lenka1
xenofob. Protože za prvé islám znám a vím, co je to svinstvo a za druhé se islámu a jeho vyznavačů - muslimů - nebojím, alébrž je upřímně ze srdce nenávidím.
prosinec 08, 2015 20:33
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy

 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]