O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DALŠÍ DŮVOD, PROČ ODEJÍT Z EU PDF Tisk E-mail
Středa, 18 listopad 2015

„Spolu s premiérem jsem posílil všechna bezpečnostní opatření na veřejných místech, abychom mohli žít klidně, aniž bychom se stali cílem nějakého útoku nebo museli čelit bezpečnostnímu riziku.“ To znělo tak dutě, Hollande.

 

 

 

 

 

 

 

 

Výše uvedená slova pronesl v lednu 2015 francouzský prezident Hollande, když uklidňoval občany po útoku na Charlie Hebdo. Nezapomněl zmínit další památnou větu: „Nesmíme se uchylovat k jednoduchým zkratkám. Teroristé, kteří spáchali tyto strašné činy, byli fanatici a nemají nic společného s muslimským náboženstvím.“ A pak se chytil nebojácně přímo na ulici za ruce s ostatními politiky, z nichž někteří byli dokonce ze států, které terorismus v podstatě financují, aby před světem demonstrovali pochodem, který vypadal jako průvod celou Paříží napříč, nejen jednotu, ale zejména úctu k obětem teroristického útoku.

 

Co čert nechtěl, zase se našel někdo, kdo si všiml s foťákem v ruce, že ta ulice je vylidněná, že o účast mezi lidmi v rámci solidarity fakt nejde, protože tam žádní nejsou, a že ten pochod byl dlouhý asi 100 metrů. A co čert nechtěl, prásknul to veřejnosti. Trapnost nad trapnost, stejně jako velkohubá prohlášení napříč politickým spektrem v Evropě, že udělají všechno, aby se to už nikdy neopakovalo.



        „Abychom mohli žít klidně, aniž bychom se stali cílem nějakého útoku nebo museli čelit bezpečnostnímu riziku,“ je samozřejmě pryč, protože tak obsahově prázdná slova nemohla být už z podstaty věci nikdy naplněna. Z těch „jednoduchých zkratek“ je najednou hlavní náplň proslovů, protože realitu popřít nejde. A hlavně jde o hlasy voličů, tak proč by je měly sežrat nová uskupení či takové strany, které o bezpečnosti občanů, a to zdaleka nejen v souvislosti s islamisty, mluví už dlouho. Vždyť stačí zaposlouchat se do volání ulice a změnit rétoriku. Standardní sportovní disciplína, když nemáte co říct a nemáte skutečná řešení.



        Evropská komise má však jasno. Za teroristické útoky mohou legální zbraně. Kdyby nebyly legální zbraně mezi občany, zřejmě by nebyly teroristické útoky. Na stole u ní leží už dlouho nová evropská směrnice o zbraních a střelivu. Ta sice měla být předložena až příští rok, jenže když oni teroristi nečtou směrnice a plány jednání Komise, a střílí si a vybuchují, kdy je to napadne.

 

Generální ředitelství pro vnitřní věci si tedy osvojilo staré známé „země, kde zítra znamená již včera“ a rozhodlo se v rámci projektu odzbrojení občanů zrychlit. Nová směrnice bude předložena již dnes. Jejím obsahem je zákaz samonabíjecí pušky AK-47 a dalších, které mají vzhled vojenských pušek, zákaz prodeje zbraní a střeliva přes internet (i těm stálým legálním zákazníkům, kteří jsou legálním a státem povoleným prodejcům známí a ověření), regulace dostupnosti zbraňových součástek, zavedení nových omezení pro sběratele zbraní, omezení vlastnictví některých znehodnocených zbraní, které by prý mohly být snadno upraveny ke střelbě, a hlavně sloučení národních registrů zbraní do jednoho celoevropského (to zas bude pěkná zakázka).

 

Na tomto místě je nutné připomenout, že všechna navrhovaná opatření jdou proti netrestaným (!) a bezúhonným (!) občanům členských států EU, kterým vezmou další možnost se efektivně bránit v případě ohrožení, a nesměřují proti teroristům. Zejména ve Francii totiž žádný z teroristů legální zbraně mít nemohl, protože tam je například ani pro obranu nesmí mít v podstatě nikdo. Také proto tam oběti leží na zemi desítky minut a čekají, kdy na ně dojde řada.



        Česká republika patří mezi málo států na světě s nejlepším zákonem, pokud jde o vlastnictví, držení a nošení zbraní pro obranu. Sjednocení právních norem s EU tak, jak to Komise navrhuje, bude znamenat zcela jistě znehodnocení dosavadních práv občanů České republiky na poli zbraňové legislativy.

 

Existuje mnoho důvodů, proč vystoupit z Evropské unie. Chtějí-li k nim naše tzv. elity přidat další, a to pro mnohé tak zásadní, jako je omezení práva na držení a nošení zbraní pro obranu života, zdraví a majetku, nechť do toho jdou. Vystoupení z EU, zejména pod tíhou zcela jistě pokračujících teroristických útoků a obecného násilí, které i v souvislosti s neuvěřitelně hloupou akcí #přijímám realisticky očekávám, bude zase blíž.

 

Mít právo se efektivně proti jakémukoli násilí bránit se zbraní v ruce považuji za přirozené právo člověka, které mi žádná psaná norma nikdy nevezme.

 

 

 

 

FRANTIŠEK MATĚJKA

 

 

Komentáře (66)add feed
Důvodů jsou desítky, tohle je další, ale vystoupit nelze : Náhodný čtenář
O tom, zda Česko setrvá nebo vystoupí, nerozhoduje Česko (a už vůbec ne občané Česka).
Když bylo, tuším v r. 2003, referendum o vstupu (osobně jsem i tehdy hlasoval proti), byla to úplně jíná EU, naprosto nesrovnatelná. Asi jako když se chlap ožení s krásnou milou dvacítkou a po svatbě se z ní postupně vyklube odporná, líná, hašteřivá, špindíra - ropucha.
Další referendum se už konat nebude. Nikdy.
listopad 19, 2015 06:11
EU nepotřebuje : vlk
samostatně myslícího člověka s možností se bránit terorismu (islámskému nebo eurobolševickému), potřebuje tupou ovci spokojeně békající u TV s hlavou a břichem nacpaným geneticky modifikovanýma srajdama (TTIP) a bez stopy vlastního názoru, krutě trestajícího ideopolicií (u nás soudruh Dienstbier a jeho nohsledi) jakýkoli náznak odporu proti oficiální politické doktríně!

Vítejte v neototalitní EU. Kdybych nepamatoval komouše a dobu, kdy noviny a TV prezentovaly úplně jiný svět, než ten skutečný kolem, tak neuvěřím, že je to tu znova.
listopad 19, 2015 08:35
Obávám se, : Michal
že s tím vystoupením to vůbec není jednoduché. Díky EU už nejsme ani trochu soběstační.
Cukrovary nejsou, nejmodernější Hrochův Týnec byl důkladně srovnán se zemí, ostatní jsou zavřené. V Orlických Horách, na Vysočině a vůbec tam kde se pěstovala řepa a brambory dnes neroste nic, všechno se dováží.
Škodovka patří Volkswagenu a na ní závisí spousta subdodavatelů. Co se stane, když by se nedej Bože rozhodli tu fabriku zavřít tak, jako zavřeli Tatru Kopřivnice. Dřív jsme, byť s prodělkem vyváželi kolejnice, v Německu z té kvalitní oceli vyráběli leccos jiného. Dnes jsou ocelárny zavřené.
Vystoupit dnes z EU by nás zničilo, až tam nás Brusel přivedl. Čí je to zásluha si netroufám tvrdit.
Tady už vůbec nejde o snadné cestování po Evropě jen s občankou protože hranice prakticky neexistují. Teď jen doufám, že nám zůstane koruna a ne to šílené Euro.
listopad 19, 2015 08:57
No nevim, Michale : Náhodný čtenář
Spíš to vidím tak, že podnikateli (kapitalistovi) je uplně jedno, jak který stát navenek politicky vystupuje a čeho je součástí. Zajímá ho jen jedno jediné - zisk. Jestli mu zisk kyne ze státu, který je součástí EU, nebo není součástí EU, to je mu srdečně fuk. A jsem si stopro jist, že kdyby třeba hned dneska, kdy jsme nerozbornou součástí EU na věčné časy a nikdy jinak, podnikatel zjistil, že je pro něj výhodnější přenést výrobu jinam, udělá to bez zaváhání.
listopad 19, 2015 14:04
Jojo, : Krakonoš
taky porád řikám, že je všecko na ho*no. Úplně jsme to podělali. Mohli jsme mít svoji českou škodovku, která by jezdila na českej cukr a vepředu by měla nárazník ze stoprocentně český traverzy. Možná by zbylo i pár kusů na export. Pos*ali jsme to. Teď je tu jen hlad, zmar, cizácký auta na cizáckej benzín a finance šéfuje cizáckej Babiš (no aspoň tak, národ ho miluje).
Jinak co se zbraní tejče, je jasný, že i to by bejvalo bylo lepší, kdyby svět šel podle představ kolegy Matějky, daly by se zbraně kupovat v sámošce na vobčanku, zase nám to ta prokletá EU všecko jen komplikuje. (Kdyby to kolegu Matějku dovopravdy zajímalo, jakej by byl přístup český "nezávislý" administrativy k držení zbraní, stačí se podívat někam do záznamů, jak reagoval např. českej ministr vnitra na události v Uherským Brodě a co pronášel na adresu zákona vo zbraních a střelivu. Ale já nevočekávám, že by si chtěl nějakým přemejšlením kazit svůj černobílej svět, kde členství v Unii je zlo, vystoupení dobro.)
Samozřejmě, že vo vystoupení rozhodujou vobčani Česka, milej NČ. Ty vobčani, který ve všech volbách, co jich posledních třeba 10 let bylo, volili v drtivý většině strany, který jsou proevropský. Nechcete bejt v Unii? Volte strany, který vystoupení slibujou. Zvolte si klidně třeba 80% Okamůru, když vás ta EU tak strašně se*e. Kdo vám brání? smilies/wink.gif
listopad 19, 2015 17:43
Ono to je, Krakonoši, tak trochu jinak, než bys chtěl, aby vyzněla tvá rádoby ironie : Náhodný čtenář
Např. česká škodovka by dnes docela určitě nebyla Favorit z roku 1990. Ale o tom přeci není řeč. Nýbrž je to o tom, že NENÍ zásluhou členství v EU, že ta tvoje v jednom kuse argumentovaná "ubohá česká škodovka Favorit" je dnes Volkswagen. K privatizaci AZNP došlo asi 12 let PŘED vstupem ČR do EU.

Jinak je, bohužel, naprosto jasná věc, že v dnešní době nemá bez masivní televizní prezentace žádný člověk ani sebemenší šanci na zvolení. Odstavení Okamury od JAKÉKOLIV prezentace (kromě semtam dehonestující) v "nezávislé" "České" televizi, KTERÁ MÁ OD EK PŘÍMO EXPLICITNĚ NAŘÍZENÝ JEDINÝ SPRÁVNÝ ÚHEL POHLEDU, mu samozřejmě nedává jakékoliv šance na zvolení, i když já osobně pro něj hlasovat budu kdykoliv v kterýchkoliv volbách. Sice bez šance na nějaký úspěch (ale stejně by ani jako premiér, a už vůbec ne jako prezident nedokázal nic změnit), ale už jen proto, aby ty "státní příspěvky" za můj hlas nedostalo třeba přivandrovalé kníže, nebo, s ním kolaborující, socani se Sobotkou (o ODS nebo KDU je škoda se vůbec zmiňovat).
A jistěže je, v souvislosti s agresívním a stupňujícím se mediálním brainwashingem, úplně směšná tvá věta, že o vystoupení z EU rozhodují občani ve volbách, prostřednictvím svých "elit".
----------------------------
M. A. B. Rothschild: „Dejte mi moc nad penězi a nemusím se starat o to, kdo tvoří zákony.“

listopad 19, 2015 19:19
... : bb.
od důvěry v Okamuru tě neodradilo to, že ze své vlastní strany tuneloval peníze?
listopad 19, 2015 19:57
Dle mého : Lenka1
to dopadne tak, že kdo bude mít tu možnost a není zároveň výše popsaná (tuším vlkem) tupá ovce, tak odejde z Evropy, někam, kde je svět ještě trochu normální.

A pokud jde o to odzbrojování, ono to nebude tak horký. Jsem přesvědčena, že cca 300 000 lidí, kteří jsou držitelé ZP, jen tak bez odporu zbraně neodevzdá a z neoficiálních zdrojů taky vím, že s tím naháněním těchhle lidí policajtama to taky nebude tak horký. Neb policajti překvapivě taky mají rodiny a jsou si vědomi, že naší politickou garniturou jsou stejně jako civilisti považováni za postradatelné a až půjde z tlustejch do tenkejch, tak se podle taky budou chovat.

Kromě toho, taky máme nějaký zákon o zbraních a střelivu a nějaká směrnice, kterých Evropská Uhnije chrlí desítky denně, není víc. Musel by se změnit zákon a to teď, po Paříži, půjde ještě hůř. Jsou lidi, kteří to bedlivě sledují a věrchušce to jen tak neprojde.
listopad 19, 2015 21:17
Teď jsem se málem pochčůral smíchy, : Krakonoš
na novinkách článek vo úvahách vo "minischengenu" bez Česka a v diskusi pod tím najdeme co? No samozřejmě překvapení, ublížení, voni nás nechtěj do party, jak je to možný, bůůůů, nespravedlnost, hanba....... Ten, kdo včera ještě ječel, že je nutný Schengen vokamžitě zrušit, protože snaha vo jeho zachování se rovná vlastizradě, je najednou šíleně dotčenej, že by v tom zmenšeným Schengenu neměl bejt, já se fakt asi po****. smilies/wink.gif
Možná jsem jen jednoduchý tupý sluníčko, ale už v mateřský školce jsem pochopil, že když vo některejch kamarádech všude jen vykládám, jaký to jsou parchanti, jak dělaj všechno blbě a jak by mi bylo líp na světě bez nich, tak mě tyhle kamarádi do party na dobrodružnej vejlet nejspíš nevezmou. Ale nakonec, von je jakejkoli důvod k sebelítosti dobrej, tak proč ne... smilies/wink.gif
listopad 20, 2015 00:26
NČ, vopravdu : Krakonoš
jsou tví kolegové voliči, nespokojený s členstvím v EU, tak tupí, že volej podle toho, co řikaj v Český televizi? Všechny ta vaše nezávislý zdroje, a že jich je, co píšou pravou a jedinou pravdu, s tim nic nezmůžou? Až tak zlý to s tím bystrým národem v srdci Evropy je? No, asi jo, nakonec fenomén "Andrej Babiš" potřebuje nějaký racionální vysvětlení. smilies/wink.gif
listopad 20, 2015 00:48
... : Mikin
Je to tak. Volici voli proevropske strany i proevropskeho s.prezidenta a tak je Ceska republika v E.U. Vidim ze je to pro nektere lidi makacka na bednu. smilies/wink.gif
Co se tyce vlastnictvi zbrani, mam je rad, mam jich sam spoustu, ale jsem pro jejich registraci a kontrolu. V Americe kde jsou tyhle zakony hodne uvolnene je nehod a zlocinu se strelnymi zbranemi nejvic. Jak nezapomenou nikdy podotknout hlavne lide kteri maji Ameriku v nelasce, ale kteri by se sami ozbrojovali az nevidi.
Skodovku, skodovenku bych v dnesni svetove konkurenci nekolika obrovskych spolecnosti videl samostatnou opravdu nerad. Sloucily se i mnohem vetsi firmy.
listopad 20, 2015 03:39
"tak odejde z Evropy, někam, kde je svět ještě trochu normální" : jednababi
To takhle chce pan Kohn ve třicátých letech radši vycestova z Německa. Zajde proto do cestovní kanceláře, tam mu ukážou glóbus, on jím rozpačitě otáčí a pak se zeptá: „Jiný glóbus nemáte?“
listopad 20, 2015 06:20
Krakonoši, mí kamarádi podle televize nevolí : Náhodný čtenář
Mí kolegové - to až tak nevím, někteří určitě ano. Ale hlavní je, že je pořád většina těch, kterým pro rozhodování postačuje to, co jim říká televize. Ostatně, o tom, jak ohromnou a rozhodující moc má v dnešní době televize, coby nejmasovější sdělovací prostředek, o tom existují stohy odborých, leckdy i docela zasvěcených, studií. S tím nic nezmůžeš ani ty, se zcela bezvýznamným počtem tvých kolegů.
Další ohromnou skupinu snadno manipulovatelných tvoří postpubertální mládež, krmená ve školách denně zkratkami, typu: "Havel nás osvobodil a Kocáb odtud vyhnal nenáviděné rusáky" (tohle je fakt o kterém vůbec nemá smysl diskutovat, vím to přímo od postpubertálních školáků). Ty skoroděti nepotřebují o souvislostech přemýšlet a už vůbec ne, vyhledávat alternativní zdroje informací. Mají úplně jiné zájmy. Ale v jejich věku byly i pro mě určitě zajímavější krásně vyšpulené prdýlky spolužaček, než než nějaká politika (jakákoliv).
Tvé přesvědčení o nemanipulovatelnosti dnešních voličů je moc pěkné. Jenomže, jestliže pramení jen z poznání myšlení okruhu tvých známých, tak je statisticky naprosto bezvýznamné.
listopad 20, 2015 06:20
BB : Náhodný čtenář
K tvé otázce: "od důvěry v Okamuru tě neodradilo to, že ze své vlastní strany tuneloval peníze?"
--------------------------------------------------------------
Já o tom vím jen to, co mi řeklo pár sdělovacích prostředků. A ty sdělovací prostředky jen publikovaly výroky bezvýznamných bezejmenných nul, které se po jeho zádech a za jeho prachy vyšplhali do výšin, o nichž se jim v životě ani nesnilo. Že je dnes zcela běžnou praxí "nakupování poslanců" za účelem likvidace nepohodlných názorů, nebo za podpoření MÝCH zákonů, to již přeci víme dávno. Jména si hned nevybavím, tak jen namátkou Kočí, Peake, .... Též to zafungovalo při obou volbách Klause prezidentem.

Takže, co se Okamury týče, vidím to spíš na zrádnou bandu kolem jednoho černocha, která ani nezaváhala ukrást pro sebe i značku ÚSVIT, pod kterou lidi nevolili bandu neznámých bezejmenných nul, ale jedině Okamuru. Tak asi takhle.
A jestli je teda Okamura okradl, je přece přímo jejich povinností, podat příslušné oznámení policii, nebo Státnímu zastupitelství! Jestliže to neudělali, tak jsou to pro mě jen kecy a pomluvy.


listopad 20, 2015 06:41
Jednababi, : Mikin
Lence by se ten globus asi taky nelibil. Bohate zeme jsou samej slunickar a v tech udajne normalnich vladne zpravidla hladomor. smilies/tongue.gif
listopad 20, 2015 07:08
Krakonoši, tak s tím minischengenem : Nona
jsem to pochopila tak, že z části dnešního Schengenu si zmiňované 4 státy chtějí udělat vyjímku, takový ten minischengen, kde budou dodržovat pasové kontroly na hranicích. A MIMO PROSTOR TOHOTO minischengenu chtějí ponechat tábory pro imigranty. Takže mi to připadá jako vyčůranost těchto států, protože sem bude dál proudit vlna imigrantů a my (Često a ty zbývající "červené státy") je budeme ubytovávat na našem území v táborech. Státy minischengenu si tak chtějí vybírat na úkor ostatních..... zdá se mi to jako léčka od Německa a ostatních. Ty diskuzní příspěvky jsem také četla, asi to ne všichni pochopili. Já jen doufám, že k takovému kroku nedojde, protože to bychom i my měli v Česku imigranty v daleko větším množství.....
listopad 20, 2015 07:47
Jestli : Lenka1
jste neviděli Máte slovo s Jílkovou 12.11.2015, doporučuju shlédnout na internetu.

Byl tam bývalý Velitel společných sil genmaj. Blaško. Líbilo se mi, jak nevěřícně koukal na toho sluníčkářskýho idiota z jakési Humanistické strany, či co, když ten pindal o tom, že je zásadně proti násilí a že se vše dá vyřešit diplomacií. smilies/grin.gif

Prý pozná teroristu od uprchlíka úplně jednoduše - že není ozbrojen. smilies/grin.gif Docela zajímavej náhled do mysli těchhle sluníčkovej přiblbel.

Dobře mu to vytmavil p. Štefec, bývalý ředitel Úřadu pro vyzbrojování, když mu oznámil - což sluníčkovej debil nejspíš netušil - že vyzbrojení přijde na řadu až poté, kdy budou, kde mají být a dostanou rozkazy. Pak není problém se během chvilky vyzbrojit ze soukromých skladů, kde mají výzbroje třikrát tolik, co celá naše army dohromady. kromě toho se lze vyzbrojit i z armádních skladů. V naší zemi to není problém.

Ale pořád se najdou tupé ovce, jako někteří zdejší diskutéři, kteří bezelstně věří tomu, že stát se postará a stát je ochrání. smilies/grin.gif

Pak tam byly ješte dvě ultraslepice z Hnutí za mír nebo tak nějak. Ta jedna se pořád tlemila jako debil, když se debatovalo o nebezpečí, které s sebou logicky a zákonitě tahle nezvládnutá a především z amerických neziskovek organizovaná a řízená nelegální imigrace do EU nese.

Když jí Blaško řekl, že je zvědavej, jestli se bude takhle smát i až to bouchne na Václaváku, tak čuměla.

Třešničkou na dortu byl fakt, že tenhle díl měl premiéru den před tou první vlaštovkou v Paříži.

Přeji vám klidné spaní, sluníčkáři.

Normální lidi se už na budoucnost připravují.
listopad 20, 2015 09:54
No á se jen : Michal
pořád ptám odkud berou lidi jistotu, že tu imigraci do Evropy financují USA. Třeba Rusko má taky zájem o ovládnutí Evropy. Netvrdím, že to tak je, jen se ptám. Kdo Odpoví?
listopad 20, 2015 10:43
Lenko : mia I
to byl ten generál co mu před lety zabil slovenský pedofil syna?
listopad 20, 2015 11:29
Lenko1, ten pomatenec to byl nějaký Jan Tamáš. Byl fakt výživný :-) : Myška
A ty pipky byly taky fantastické smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
listopad 20, 2015 12:30
Krakonoši, : strejda
ty naivko, České televizi a těm prolhaným také novinářům už nevěřím ani vysílání přesného času... smilies/grin.gif
Všimni si, že už dávno raději zrušili na svých stránkách diskusi. To by byl jeden negativ za druhým a to si přece nenechají líbit, že. Kdysi jsem jim fandil a byl jsem proti zrušní veřejnoprávnosti, jenže teď bych byl všema deseti pro. Zrušit a neplatit poplatky za ty lži a mlžení. A také by měli odejít všichni, kteří lezou na obrazovku a mají vadu řeči.
listopad 20, 2015 12:31
No, NČ, : Krakonoš
tak holt žiješ uprostřed zmanipulovanýho stáda. S tim nic nenadělám ani já, ani ty. Asi se s tim budeš muset smířit. A nebo se vopásat výbušninou a jít se vodpálit na Kavčí hory, nic jinýho už mě nenapadá. smilies/cheesy.gif
listopad 20, 2015 12:31
No, Krakonoši. : Náhodný čtenář
Dík za rady, ale nic nového mi nedaly. Že žiji uprostřed zmanipulovaného stáda, jsem si všiml už dááávno. Odpalovat, ba ani zapalovat, se kvůli tomu nehodlám.
Reagoval jsem jen na tvůj přípis (listopad 20, 2015 00:4smilies/cool.gif
listopad 20, 2015 13:22
Trapný smajlík by mě ani nenapadl : Náhodný čtenář
udělal se sám při vložení olíznutého data a času.
listopad 20, 2015 13:24
Jo, strejdo, nebrat hlasatele s vadou řeči. : Náhodný čtenář
Mým favoritem je ten řízek Václavek, který s ucpaným rypákem naprosto důsledně a spolehlivě mění samohlásku "e" v "a", anebo samohlásku "i" v "e". Vznikají tak naprosto nová, někdy až nečekaná slova.
Teď jsem si na nějakých reklamách všiml, že na jakési nové stanici Č. rozhlasu se bude vyskytovat B. Tachecí, která ho jistě obohatí svým neodolatelným šišláním (aspoň, že její vzhled pološílené, zfetované stařeny v rádiu vadit nebude).
listopad 20, 2015 13:37
Vada řeči... : mamča
Asi před půl rokem jsem nevydržela, a poslala 100,-Kč v obálce na adresu TV Nova, abych přispěla na logopeda reportérce "Pavuíně" Kosové, která neumí vyslovit hlásku "L" a "D".
Je to jinak šikovná dívčina, ale ta vada řeči prostě vadí.
Nevím, jestli se zlepšila díky mému skromnému finančnímu příspěvku smilies/cheesy.gif, ale v poslední době šišlá o trochu míň.
listopad 20, 2015 14:21
NČ, : strejda
vidím, že máš čuch a jemný sluch na exoty... mezi nimi je pak velká většina těch mladých, uřvaných, které si říkají reportérky a reportéři. To, abych měl pořád ovladač v ruce, to je raději vypnu. To je taková neprofesionalita, až to bolí...
S tím šišláním je to hrůza a děs. Už i malé dítě, když má problém s výslovností, navštěvuje logopedii... a oni by měli být snad i poučeni, jak pracovat s mikrofonem ve větru, v davu, ve sklepení a podobně, v tichém prostoru. Já se kolikrát nestačím divit jak je tohle možné, že to pustí ven a za co jsou placeni. To je jedna stránka věci. Ta druhá, tou je obsah. A ten je snad ještě horší než forma. :-) smilies/grin.gif
listopad 20, 2015 17:11
mamčo, za tu stovku bych si dal raději čtyři piva. Ale jsi dobrá... : strejda
smilies/grin.gif
listopad 20, 2015 17:14
mio l : Lenka1
jo, to je on. Jeden z mála vojáků, o kterých lze říct, že to jsou opravdu vojáci a ne gumy. Kdo je z oboru, porozumí.
listopad 20, 2015 18:59
Strycu : Náhodný čtenář
na to ani jemný čich ani třeba hudební sluch není třeba. Ona ta výslovnost je někdy tak příšerná, že to rve za uši i hluchého. A pak to chování k "hostům", které je přísně odstupňované; servilní ke každému, který dodržuje nařízený úhel pohledu, a naopak drzý, frackovitý ke každému, u něhož je vedením ČT nařízeno "nepřipustit nic říct, každou větu uštěkávat".
A pak ještě "redaktorské eso ČT" Moravec. Někdy na to koukám, protože mě zajímají názory některých pozvaných politiků, ale současně přitom poloviční dobu pořadu zabere samotná sebeprezentace toho teplouška, jeho otázky, nekonečně dlouhé a tvrdě návodné, neskutečně hloupé tvrdošíjné trvání na odpovědích na ty nejblbější otázky, nastrkování jeho naprosto nezajímavých výsledků tzv. "průzkumů", dlouhé hovory s autory těch průzkumů... ůůůůů. A když se konečně začíná zdát, že by se člověk od politika něco dozvěděl, je konec.
Ale za největší průser považuju to, že právě tenhle Moravec je spoustou lidí obdivovaný a uznávaný za "redaktorské eso"? Proč? No přeci proto, že to o něm říkají v televizi; tak to musí být pravda!!! A to už je tedy přímo k posr*ní.
listopad 21, 2015 05:09
Lenko : mia I
díky. Ona pak zemřela i maminka toho zneužitého a zavražděného chlapce. Brala po synkově smrti utišující léky a jak byla omámená, nešťastně doma upadla a zemřela. To byl moc smutný případ. A vidět slzy v očích chlapa jako hora, kterým p. Blaško je, na to jen tak člověk nezapomene. Bohužel, kolik podobných skrytých individuí sem do Evropy volně proudí.. Na tragédii v rodině generála Blažka stačil jeden blb ze Slovenska, teď sem jde masa lidí, o kterých nevíme zhola nic...
listopad 21, 2015 08:16
Proč odejít, to je jasné. Ale vím o dvou, dost zásadních, důvodech, proč NEODEJÍT z EU : Náhodný čtenář
Těmi důvody jsou hrozící sankce (zase by nebyly rovné banány, jen ohnuté, hrůůůůza) ale mohlo by dojít i k humanitárnímu bombardování. A o to tedy určitě nestojí nikdo.
listopad 21, 2015 10:57
NČ : Mikin
tech duvodu proc neodejit by bylo vic. Treba znovuzavedeni cel a prohlidek na hranicich. A zruseni dotaci, ktere proudi ze zapadu na komunisty zbidaceny vychod a kterymi vsichni pohrdaji, ale ktere zaroven radostne cerpaji.
listopad 21, 2015 12:02
NČ : Mikin
Krome duvodu neodejit jsou pochopitelne i duvody k odchodu. Vsak i U.K. o tom uvazuje. Sankce nebo dokonce "humanitarni bombardovani" jsou vsak toliko vyplody chorych mozku.
listopad 21, 2015 12:13
Tak prohlídky na hranicích by se zavést měly i bez vystoupení z EU - tedy zrušit schengen... : Myška
Radši postojím na hranicích a nechám nahlédnout policistu (vojáka, celníka) do auta, než aby přes hranice nekontrolovatelně procházel kdekdo. Za tu bezpečnost by mi to stálo.
listopad 21, 2015 13:28
Minulý týden jsem jel s nákupem a s manželkou sem, domů. : strejda
Asi dvěstě metrů před barákem terčík a celníci. Zastavím a říkám jim, že jedu domů, že támhle v tom baráčku bydlím... :-) Oni se omlouvali, že musí kontrolovat každého, kdo jede směrem Německo. (Tady je to na hranice asi 500metrů a tam je malý přechod pro pěší a pro osobní auta). Říkám jim, aby se neomlouvali, že to chápu. Bylo mu trapně, když chtěl vidět, co vezu v kufru, ale je to jejich práce a je to dobře, že tu hlídkují kvůli těm sarančatům...
listopad 21, 2015 14:29
Zcela výjimečně souhlasím s Mikinem. : Náhodný čtenář
Humanitární bombardování byl skutečně výplod chorého mozku.
listopad 21, 2015 15:10
Strycu, vidim to stejně jako Myška. Tak, že každý normální člověk : Náhodný čtenář
se raději při přechodu hranic podrobí krátké prohlídce, než aby koukal na proudy uzenáčů(sarančat), proudících přes hranice bez jakýchkoliv zábran.
A že by znovu musely stát kamiony před hranicemi třeba 24 hodin, to je mi srdečně fuk. Mám raději české vepřové než polské, taktéž i kuřata...........
listopad 21, 2015 15:17
Zcela vyjimecne souhlasim s NČ. : Mikin
Byl to vyplod choreho mozku nejakeho komouse. Pan Havel kteremu se to soudruzi snazi priklepnout se toho vyroku opravdu nedopustil.
listopad 21, 2015 16:44
Pro všechny, : Lenka1
kdo se chtějí dozvědět, co doopravdy je islám. Trvá to hodinu, ale stojí to za to.

https://www.youtube.com/watch?v=Im0IisZ77QI
listopad 21, 2015 22:06
Ani : eli
ti Lenko1 vlastně za odkaz moc děkovat nechci, to video je jen další pořádná dávka k mému pocitu skepse (bodejť by ne,když zrovna čtu "Já, poutník") a komu to přeposlat si opravdu rozmyslím (nějak nechci své pocity šířit mezi těmi, kteří si žijí svůj každodenní pohodový život a tyhle informace prostě buď ignorují nebo nevyhledávají)...
listopad 22, 2015 10:14
eli, : Lenka1
tvoje pocity chápu, nicméně problém nezmizí tím, když budeme strkat hlavu do písku a předstírat, že neexistuje.

Jedna moje kamarádka tvrdí to samé - že jsem negativní, že má ze mě deprese, že ona o tom nechce nic vědět a chce žít normálně.

No to já taky, a myslím, že i všichni ostatní. Ale jak dlouho ještě budeme moci žít normálně, když si budeme zakrývat oči a zacpávat uši?

Není lepší podívat se realitě do očí a podle toho se pak chovat?

Ten odkaz jsem hodila do placu proto, že Dr. Warner zde pouze suše popisuje fakta - ne svoje názory a domněnky, ale historicky dokázaná fakta o tom, co je islám zač a že NELZE s islámem žít v míru. A proč je nesmysl rozdělovat je na tzv. radikály a umírněné, což já tvrdím celou dobu.

Jak dopadly všechny původně neislámské země, které to zkoušely?

Islám je zvrácená, sadistická a agresivní ideologie, která představuje smrtelnou hrozbu pro všechny neislámské civilizace. Tak to prostě je a kecy hloupých sluníčkářů a zkorumpovaných politiků nás stáhnou do pekla.

Islám s námi válčí od dob, kdy Mohamed poprvé sedl na velblouda.


listopad 22, 2015 10:38
Lenko, : eli
ad video - ano, fakta, čísla - o to je snad těžší všechno akceptovat, stejně jako fakt, že dokud jsme o zlomových okamžicích v historii jen četli, tak ano, následky strkání hlav do písku nám byly jasné, jenže najednou jsme strašně rychle přímými aktéry my sami...
já si už opravdu dlouho nepředstírám, že problém neexistuje, jen prostě nevím, co s tím mám - kromě toho, že si opravdu hodně rozmyslím, koho budu příště volit - dělat? i když mě při sledování toho videa napadlo, jestli není třeba cesta jít a pomáhat takovým institutům jako je GSPI? kašlat na doporučení bojkotu izraelských výrobků? říkat vnoučatům svůj názor bez ohledu na oficiální medy a někdy bohužel i školní osnovy ? nebrblat a akceptovat různá omezení, která v brzké budoucnosti 100% nastanou? ke koupi "mazlíka" jsem bohužel? zatím nedospěla, ale v mém blízkém okolí se najednou objevují ti, kteří - zatím evidentně verbálně - tuhle možnost nevylučují. jestli to je ale cesta, taky nevím smilies/sad.gif
listopad 22, 2015 14:15
Dvě věty z Wiki o ministru spravedlnosti (mnohé se tím vysvětluje) : Náhodný čtenář
"otec Dragutin Pelikán se zabýval právními dějinami (docent vědeckého komunismu na katedře marxismu-leninismu[2]).
Jeho bratr Petr Pelikán je muslimským konvertitou a honorárním konzulem Súdánu v ČR."
listopad 22, 2015 15:36
eli, : Lenka1
dělat cokoliv je lepší než čekat s rukama v klíně a doufat v zázrak. Koneckonců, v ten zázrak můžeme doufat i při tom dělání. smilies/grin.gif

Podle mého názoru se již válce nevyhneme. A začne to nejspíš v Německu. Ne válce ve smyslu 2. světové, ale válce ve stylu asymetrického konfliktu - spousta sociálních nepokojů na mnoha místech současně, řádění gangů, kolaps zdravotnických a sociálních služeb, nedostatek potravin, protože bude blokovaná doprava, do toho ochromená policie a - no, o armádě radši nemluvím, protože tu už dávno nemáme. Zachraňovat to budou narychlo zformované domobrany - ať už bude to té doby o nich zákon, o kterém se mluví, nebo ne...

Každopádně nebude to nic hezkého.
listopad 22, 2015 17:23
Lenko, : Krakonoš
tentokrát chválím, já jsem si ten čas udělal, tohle je člověk, se kterým nezmítá nenávist ani hysterie a se kterým si umím představit diskusi. Mám pocit, že pokud bysme se v diskusi dostali vod faktů, který předkládá, k faktům, který navopak nezmiňuje a především k následujícím východiskům a řešením do budoucnosti, že bych vod něho nemusel poslouchat zvrácenosti typu "muslimy do plynu / granulí / masokostní moučky", že by na mě neřval "ty debilní vlastizrádný sluníčko" a že by taková debata mohla bejt věcná a měla by nějakej smysl. Bohužel lidi tohodle typu - na vobou stranách (a tím myslím extrémy, protože tohle není konflikt dvou názorů, ale celýho spektra) - do dikusí typu "Máte slovo" nechoděj, snad záměrně nejsou zvaný, protože někdo v ČT (i jinde) si zjevně myslí, že čím víc na sebe budou lidi ječet, tím bude mít pořad větší sledovanost a připoutá větší pozornost.
listopad 22, 2015 17:40
Lenko, : eli
v té tvé prognostice se téměř shoduješ s JXD v posledním (hodně depresivním čísle)Reflexu smilies/wink.gif dokonce sis dneska vysloužila i pochvalu od Krakonoše, což mi připomíná, že právě na něj jsem si vzpomněla při čtení toho Poutníka, cit.:" ...jedno poučení si z těch zkušeností přece jen odnesl (starý Žid přeživší holocaust). Prohlásil, že už ví, že když nám miliony lidí, celej politickej systém, nesčetný zástupy bohabojnejch občanů vyhrožujou smrtí - měli byste je poslouchat"
v zázrak asi doufáme tak trochu všichni, že? akorát že mám pocit, že s nimi už hodně dlouhou dobu ten nejvyšší nějak šetří smilies/sad.gif
listopad 22, 2015 19:36
buďte v klidu : vlk
Když si uvědomite, jak EU zatočila s pomazankovym máslem, tak mi je těch teroristů až líto!
listopad 23, 2015 08:13
Domovní svoboda : Lenka1
a nedotknutelnost obydlí? Zapomeňte, uprchlíci přece musí bydlet, to dá rozum, ni?

http://www.bz-berlin.de/berlin/kolumne/plante-mueller-das-eindringen-in-privatwohnungen

Podle tohoto návrhu zákona bude mít policie oprávnění vstupovat do obydlí i bez souhlasu vlastníka (!) za účelem zjištění vhodnosti tohoto obydlí pro ubytování nelegálních imigrantů.

A první vlaštovka je tady.

Kde jsou ti optimisti, kteří se se mnou hádali, když jsem tvrdila, že výpověďmi z nájmů obecních bytů pro rodilé Němce to neskončí?

Jo a další návrh z dílny německé CDU, jejího poslance Eckhardta Rehberga, je o tom, že německá mládež po ukončení střední nebo vysoké školy povinně nastoupí na rok na nucené práce spočívající v posluhování imigrantům.

„Potřebujeme povinnou službu, protože nemáme žádný jiný způsob, jak zvládat masivní vlny uprchlíků a jejich integraci," oznámil tento "demokrat".

Holt otroci se musí učit, jak pilně sloužit.

Tak co, sluníčkáři, zvednete hozenou rukavici?


listopad 23, 2015 20:44
Přišla mi : Sidon
takováto e-mail, která se však zdá být víc legrací, než skutečnou vizí. Někteří lidé zkrátka použijí cokoliv pro vytvoření fámy a pro Indy je to asi velice dobrý byznys, s lidskou hloupostí se obchoduje většinou velice dobře :


Proroctví palmových listů: Krizi vyřeší zásah rusko-čínských vojsk
Publikováno v 16 Září 2015 od redakce Pravý prostor
EMA 16|09|2015
V Indii se nachází dvanáct knihoven palmových listů, v které popisují osudy miliónů lidí. Každý ze suchých listů, napsaných před staletími sanskrtem nebo starotamilštinou, udává celoživotní cestu jednoho člověka, který se narodí v budoucnu.
Pokud vstoupíte do knihovny, požádáte o vyjevení vlastního osudu a zaplatíte zanedbatelnou částku, dozvíte se vaši budoucnost a stejně tak i to, co jste již prožili.
V knihovnách ale rovněž existují palmové listy, které udávají historii lidstva, včetně budoucích událostí.
Zároveň tak existuje proroctví, které se týká současné doby v Evropě. Říká:
„V evropských metropolích dojde k bouřím, jejichž terčem se stanou převážně cizinci, kteří se zde v minulosti usadili. Zvlášť krvavé boje propuknou v Paříži a Římě, ale také v Madridu, Londýně a v Praze.
V Římě vezmou lidé útokem i sídlo hlavy katolické církve. Papeži se zprvu podaří uprchnout, později ale padne do rukou povstalců, kteří na něj nastraží léčku. Nejméně postiženými zeměmi budou Rusko, Čína a Indie, protože jejich hospodářské systémy se budou navzájem podporovat.
Nepokoje v Německu a v Evropě potrvají do podzimu roku 2016. Pak budou ukončeny zásahem ruských a čínských vojsk, o který požádají evropští vládci.“
Není to příjemné čtení, ale jako zajímavost k přemýšlení … ? Oni nám to vlastně ti papaláši z Bruselu takto pomalu servírují a do podobné situace nás v podstatě manipulují. A to je velmi smutné …


smilies/cheesy.gif
listopad 24, 2015 00:45
Knihovna palmových listů? A co je teprve v textech knihovny smrkových jehliček! : Myška
Ach jo...
listopad 24, 2015 06:03
Lenko jedna, vyzýváš "sluníčkáře" : Náhodný čtenář
Mně osobně se výraz "sluníčkář" přímo příčí. Je to slovo mazlivé, zdrobnělinka, asociující něco milého, laskavého.
Označovat tím slovem agresívní blby, mi přijde nemístné.
listopad 24, 2015 06:27
NČ, : eli
promiň, ale nějak nemůžu dohledat ve wiki tohle
Jeho bratr Petr Pelikán je muslimským konvertitou a honorárním konzulem Súdánu v ČR.
,
to už se mi zdá hodně přes čáru
listopad 24, 2015 11:04
Dost dobrý, Eli. Mrkl jsem na Wiki a ježišmarjááá, už to tam není:))) : Náhodný čtenář
Jistěže jsem si to nevycucal z údu, ještě toho 22.11. to tam bylo, jen jsem to olízlsmilies/smiley.gif))
Holt, svoboda tisku a informací je nade vše.
Snad tedy jen odkaz, ne již tak průkazný, že jde zrovna o bráchu, ale po vymazání z Wiki nic jiného nemám:
http://www.cbdb.cz/autor-50567-petr-pelikan
listopad 24, 2015 15:45
NČ, : eli
ani jeden z Pelikánů není mým oblíbencem, ale přece jen mám o tom sourozenectví trochu pochyby - do wiki nakonec přispívá kdekdo, a pokud to pravda je, tak už nemám slov...
ale hlavně mám neblahé tušení, že to je v kontextu s neustále víc a víc se hrotící situací, naprostá marginálie smilies/angry.gif
listopad 24, 2015 17:37
eli : Náhodný čtenář
Pochyby o sourozenectví jsou tedy zřejmě namístě. Důvody k náhlému vymazání toho řádku z wiki z neděle na pondělí byly jistě způsobeny zvýšeným zájmem o životopis ministra po jeho nedělní prezentaci v televizi. Buď to bylo odstraněno jako nepravdivé, anebo jako, v současné zjitřené situaci, nevhodné. Nevím. Doteď jsem ale na wiki nikdy nic, co by se ukázalo jako lež, nečetl.
listopad 25, 2015 05:09
eli,NČ : MedaBeda
Jsou to nevlastní bratři.Starší bratr Petra je docent Jan Pelikán (1959) historik, který
se zabývá jihoslovanskou historií a balkanistikou, odborník na bývalou Jugoslávii a Srbsko. Oba jsou synové z prvního manželství Dragutina Pelikána, docenta marxismu-leninismu na katedře vědeckého komunismu na Právnické fakultě. Jejich otec Dragutin Pelikán má kořeny v bývalé Jugoslávii a o jeho náboženském vyznání můžeme spekulovat.Z druhého manželství Dragutina je JUDr. Robert Pelikán, Ph.D. náš současný ministr spravedlnosti a jeho mladší bratr Tomáš.
listopad 25, 2015 12:43
MedaBeda : eli
díky za fundovanou, vyčerpávající a mně celou záležitost objasňující odpověď, pro wiki pojem nevlastní bratr asi není v případě životopisu tohoto ministra relevantní smilies/wink.gif
listopad 25, 2015 15:09
eli : MedaBeda
Na wiki se jim to právě teď asi nehodí, protože ještě nedávno tam ta informace byla.Sice psali bratr(ne nevlastní) ale už je to fuč. smilies/grin.gif
listopad 25, 2015 15:31
Vlastní / nevlastní.... Stejnej fotr = brácha : Náhodný čtenář
.
listopad 25, 2015 17:09
Souhlasím : Sidon
s NČ a ještě je dlužno dodat, že - „Ceterum censeo Carthaginem esse delendam“ (Ostatně myslím, že Kartágo musí být zničeno)!

smilies/sad.gif
listopad 25, 2015 19:57
Sidone, : eli
že ty chceš připomenout tu komickou konspirační teorii o nějakém záměru spolčených tajných sil? možná, že budeš dotázán na autentického autora výroku smilies/smiley.gif a vůbec si dej bacha, zatím není jisté, zda se naše čacká pelikánovská spravedlnost nevydá cestou rakouské, která už např. odsoudila jednoho kecálka, citujícího Voltairova slova o koránu smilies/sad.gif
listopad 26, 2015 08:57
eli: Záměry konspiračních sil jsou mi utajeny. : Náhodný čtenář
Podle odmazávání faktů z Wiki (a nejen z Wiki) je mi ale už jasné, proč nelze dohledat např. výrok: "Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte", který jsem slyšel na vlastní ucho! Zatím ještě nezmizelo tvrzení o LŽI, že by Velký Dramatik byl nepřítelem socialismu. Ale to vidím už jen jako otázku času.
A zadruhé, pořád tápu, která z teorií je ta pravá a která ta konspirační: Jestli, a) WTC zbourali Iráčani letadlama, nebo, b) CIA řízenou demolicí. Asi 80% američanů věří tomu "b". Tak nevím....
listopad 26, 2015 10:16
však jo, NČ : eli
já se raději žádnými konspiračními teoriemi nezabývám (trochu kecám, jinak bych si nepřečetla poslední Větvičkův blog o Paříži na idnes), protože bych v první řadě musela začít zpochybňovat i tzv.nezpochybnitelná fakta (což mně teď často napadá při čtení tlustospisu paralelních životopisů Hitlera a Stalina od Bullocka - čtení s ohledem na žaludek jen po chvilkách).Moje poznámka Sidonovi byla nepovedená ironie s odhledem na Mikinovu odpoveď Pepovi v komentářích pod dnešním p.Podrackým, toť vše smilies/smiley.gif

listopad 26, 2015 11:20
Jo, eli. Dobře děláš. Na rozdíl ode mě. : Náhodný čtenář
Já se konspiračními teoriemi občas dokonce i zabývám a nedělá mi to dobře na trávení. Ale nějak furt neumím rozlišit, co je a co není "konspirační". Co když zrovna právě konspiruje oficiální vláda? V tom aby se pak prase vyznalo. A když mi ještě pak PRIMA ZOOM řekne, že třeba zrovna tuhle "konspirační teorii" vypouští do étheru CIA, aby tou "konspirací" zakryla nekonspirační skutečnost, tak už jsem z toho dočista jelen. To pak už je něco jako dvojitej (až trojitej) špión.
A když se položím na otázku - "komu to prospěje (prospělo)", napadají mě souvislosti až nadkonspirační.
To pak už mi zbývá JEDINĚ Kudlanka, kde pár neskutečně chytrých účastníků (účastnic) zájezdu vždycky a neomylně VÍ DOCELA PŘESNĚ, kdo kecá a kdo nekecá.
Bůh žehnej Kudlance a několika zdejším účastníkům(cím), kteří(ré) VŽDY, ZA VŠECH OKOLNOSTÍ ZNAJÍ TU JEDINOU SKUTEČNOU PRAVDU !
listopad 26, 2015 13:43
tak v tom případě si NČ : eli
toho bloggera Větvičku na idnes vyhledej, spec. jeho poslední 2 kousky, mohlo by se ti to líbit; já z toho moc nadšená nejsem, čím dál víc mám pocit, že jsme opravdu jen stádo ovcí a pastýř nás žene a žene - bůhví kam a my jen bečíme...a k té CIA ještě jeden tip - buď jestli chodíš do knihovny nebo jako dárek pod stromeček si přej knížku "Já, poutník", sice fikce, ale po přečtení mě napadlo - A CO JESTLI JE TO NAKONEC TAK NENÍ?
listopad 26, 2015 16:22
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]