O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DAŇ Z HLAVY PDF Tisk E-mail
Pondělí, 27 červenec 2015
Když někdo sleduje televizní program, je fér, když za to zaplatí. Uznávám to u televize, hudby, filmů, knih i jakéhokoli dalšího média. Je ale fér chtít, aby platil ten, kdo nesleduje a sledovat nechce? Zprávy dne hlásají, jak ekonomové veřejnoprávní televize zjišťují, že jim v kasičce chybí korunky a tuto situaci řeší, tak jak to dělají všichni levičáci: Nasypte víc. Nasypte z rozpočtu, oškubejte trochu víc lidi, chceme utrácet víc.

 

 

 

 

 

 

       V těch zprávách nepadla zmínka o tom, že by zauvažovali o nějakém ekonomickém auditu také na straně výdajů. Jdou s dobou, vláda to dělá stejně. Takže lidé by podle nich měli platit nejen za televize, ale i za tablety, počítače a mobilní telefony. Protože z nich je možné koukat na televizi.

 

     Třeba u nás doma je takových zařízení už slušný výčet. Jediný mezi nimi tedy chybí: televize. Televizi nemáme, nesledujeme ji a nehodláme to měnit. Přesto, v souladu se zákonem, platíme poplatek. Už dvakrát mi v minulých letech přišla dokonce jakási výhrůžka, že jsa majitelem živnostenského listu a manželka také, měli bychom v naší rodině poplatek platit trojmo, přestože nemáme žádné provozovny, obchody ani kanceláře.

 

     Považoval jsem to za neuvěřitelnou drzost. Zdá se, že stále ještě ne dost velkou. Evidentně se může stát, že nám přijde výzva k placení poplatku hned osmnáctinásobně.

 

     Abyste mě nepovažovali za anarchistu, který chce všechno zadarmo. Nebo hejtaře, který si jde plivnout na Českou televizi. Samozřejmě, budu-li na televizi chtít koukat, zaplatim. Princip placených stanic, které mají skutečné koncesionáře, absolutně respektuju. Model televizí placených z reklamy také. Ale proč máme mít televizi placenou daní z hlavy, respektive z displeje?

 

     Protože její ekonomové nedokážou firmu s rozpočtem v řádu několika miliard udržet v černých číslech? Protože se někdo rozhodl, že lidé "mají právo" na "bezplatné" informace? A aby byly bezplatné, odrbou lidi na dani z displeje, které budou říkat tak vzletně "koncesionářský poplatek". Ostatně, tak je to se vším, co je "bezplatně" a lidé na to mají "právo".

 

     Přiznávám, že práva všech těch "lidí" mi začínají být ukradená. Protože já mám právo, aby mě svými "právy" neobtěžovali.

 

 

Opravdu, jestli tohle projde,

tak jsme národ zglajšaltovaných ovcí a žádní občané.

 

TOMÁŠ HOUŠKA

 

 

 

Komentáře (81)add feed
No, Tomáši, : Krakonoš
nechápu, proč platíš k dnešnímu dni. V "souladu se zákonem" nic platit nemusíš, jenže jsi stáhnul kaťata pěknejch pár mílí před brodem.
Jsem zvědavej, jak Dvořák ty poplatky za internetový vysílání prosadí. A v jaký podobě. Jestli si myslí, že za brutálně vomezenou službu, která navíc v případě skutečně sledovanejch událostí, jako je Olympiáda, pokaždý spolehlivě selže, bude vybírat stejný prachy jako za televizní příjem, tvrdě narazí. Já myslim, že to nebude tak horký, jak by to von rád uvařil.
červenec 28, 2015 00:44
... : Mikin
Ja myslim, ze koncesionarske poplatky jsou pekna blbost. A nejde jen o ceskou specialitu. Pamatuju, jak pred lety v Britanii jezdily zamerovaci vozy a spehovaly lidi kteri odmitli platit poplatky s tim, ze nemaji televizor. Tehdy se to dalo zmerit i zvenku diky zareni, ktere vychazelo ze starych CRT obrazovek. U dnesnich placatych by to uz asi neslo.
Podle me by vlada mohla prispivat na verejnopravni televizi z dani, anebo ji uplne zrusit.
Jenze ona zase verejnopravni televize tak uplne zbytecna neni. Nektere naucne porady, koncerty nebo festivaly mensinovych zanru, porady pro mensiny nebo vysilani do ridce obydlenych oblasti nema pro komercni stanice zadny financni vyznam a tak to delat proste nebudou.
Ja mam navic takovy pocit ze cela tahle kampan proti poplatkum ma v Cesku politicky podtext. Hlavne potom, co se k ni pripojil soudruh prezident. Zeby mu nekdo slapnul na kuri oko ?


červenec 28, 2015 01:03
co si dovolujes zvanit o ceskem prezidentovi? : nemulti kulti
Ty tam nezijes tak o si o nej neotirej tu svoji nectnou hubu.
Volila ho vetsina naroda a to by ti melo stacit abys ho respektoval! Jestli je nekdo soudruh tak jsi to predevsim ty. protoze ses jeste nevymanil z mysleni politruka.

červenec 28, 2015 03:25
Mylis se, nemulti kulti : Mikin
od te doby co pan pussydent nepozvracel korunovacni klenoty k nemu citim hlubokou vdecnost i ja, bidny emigrant.
Mnoga ljeta, Milousi. Zivijoooo!
červenec 28, 2015 04:15
Technická : Ketrin
pro "nemulti kulti" (fakt super nick): tu ostudnou kreaturu, co teď bohužel sedí na Hradě, volilo něco přes 2,5 milionu voličů; jednoduchým výpočtem lze zjistit, že to rozhodně není "většina národa", takže laskavě přestaňte lhát, děkuji.
červenec 28, 2015 06:30
joooo : nemulti kulti
tak vy byste radeji Shwarcenberga milackove, zvaneho Poserplina? Nebo taky Dinsbiera? Milos Zeman i kdyz jsem si to ze zacatku nemyslel je nejlepsi prezident jakej kdy na hrade byl. Jemu totiz na rozdil od tech jinejch jde opravdu o lidi.
Jo a porad ho bere vic lidi nez koho jineho. jen mi nejde na rozum ze ti co ho voli jsou proste prej tupani(6o procent naroda) i kdyz Milos je vzdelanej chlap zatimco ti co voli K.S. tak si pripadaji inteligencne na vysi, i kdyz ten ubohy clovek nezvladl ani maturitu. Nejak tomu chybi logika.
Ale jakou inteligenci mohu cekat od nekoho jako mikin?
červenec 28, 2015 07:29
nemulti kulti : mia I
s těmi 60 procenty to tak nevidím. Je to kolem třiceti procent, ber v úvahu, že jedna třetina oprávněných voličů k volbám nešla. Já třeba volila jen v prvním kole voleb, chtěla jsem na hrad ženu. Zeman nebo KS , to už mi neoslovilo. Oba nějaký ten průser za sebou měli a věkem mi přijdou ze zenitem. Respektuju volbu většiny.

Ale poserplina to nemá chybu. smilies/grin.gif Co lidi nevymyslí za přezdívky.
červenec 28, 2015 07:37
Koukam, : Mura1
Tys tu maturitu taky nezvládl/a. Procenta jsou učivo základní skoly smilies/grin.gif
červenec 28, 2015 07:40
byla reakce na multikulti : Mura1
Ne miu, její komentář se tam jaksi objevil v mezidobí psaní mého
červenec 28, 2015 07:46
nemulti kulti, ano, raději pana Schwarzenberga. : Myška
Pan Zeman není mým prezidentem. Volila jsem pana Schwarzenberga jak v prvním kole, tak v druhém, pro mne tam nebyl jiný kandidát hodný prezidentské funkce. Tím, že ho budeš urážet a smát se mu, ukážeš jakou úroveň máš ty. Chápu, že fůra lidí slyší na jeho populistické řeči... Komunisti taky vždycky prohlašovali, že jim jde o lidi... A populismus nic nestojí.
červenec 28, 2015 07:52
Hmm, trochu se mi v příspěvku zamotal význam - : Myška
urážek pana Schwarzenberga... a další věty už byla k panu Zemanovi, ta o populismu a dál...
červenec 28, 2015 07:57
nemulti kulti : Ketrin
chápu, že pro někoho může být těžký napsat to jméno správně, ale třeba se ti to podaří příště: Schwarzenberg. Toho jsem chtěla já, stejně jako spousta jiných voličů, on koneckonců ten alkoholik, hulvát a soudně usvědčenej lhář tu volbu vyhrál jen velmi těsně, že? A co od té doby předvádí, překonává ty nejčernější představy... i můj desetiletý labrador by byl důstojnějším reprezentantem ČR.
červenec 28, 2015 08:34
Ááááá, koukám, : Krakonoš
že prudce inteligentní čtenář duševně nemocnýho Hájka a jeho protiprdu vobjevil(a) další článek a už mu(jí) zase nabíhá žilka, navíc je tu zase ten strašnej Mikin! smilies/shocked.gif
Aspoň kdybys měl(a) pořádnej nick, možná by stačilo jen vrátit se k tomu starýmu. Vem si příklad z NČ, ten taky nakonec pochopil, že nejni žádná Máňa. smilies/grin.gif
červenec 28, 2015 08:35
Tak to vypadá : Míša šíša
na další článek, u kterého bude minimálně 500 komentářů. smilies/grin.gif
červenec 28, 2015 08:41
... : Mikin
Myslim, ze me pan nemultikulti spatne porozumnel. Nepratele socialismu panu pussydentovi vycitaji, ze se na ruske ambasade ozral jako zvire. Ale jemu nic jineho nezbyvalo. Kdyby se neprizpusobil zvyku nasich velkych bratru a nepil, mohl by je smrtelne urazit. A vsichni vime, jak dokaze takovy rozzlobeny Rus vyvadet.
Skarohlidi tedy Miloskovi vycitaji ze ty korunovacni klenoty malem poblil, zatimco my naopak ocenujeme a s dojetim a vdecnosti vzpominame toho, ze je nepoblil !
červenec 28, 2015 08:45
co kdyby : vlk
jste nechali splasknout svá přebujelá ega (nebo i prostaty) a přemýšleli o tom, jak s tím molochem televizním, bezedným, požírajícím naše peníze efektivně bojovat?
červenec 28, 2015 09:33
To je takový globální problém. Koncesionářské poplatky České televizi. : Myška
Koncesionářské poplatky Českému rozhlasu - posloucháte to někdo?
A pak autorské poplatky OSA, které platíme i při koupi nosiče, na který si nahrajeme fotky z dovolené...
červenec 28, 2015 09:38
Budeš se divit, Myško, : jednababi
ale Českej rozhlas poslouchám denně.


červenec 28, 2015 09:47
Pro ČR 45 korun : Ketrin
a pro televizi 135 měsíčně - to mi fakt žíly netrhá. Co máme jako poslouchat - Impuls?
V létě jsem pořád venku, takže na TV nekoukám, ale v zimě občas jo, například na artu bývají docela zajímavé životopisné filmy.
Když už bych se měla rozčilovat k tématu daní a povinných poplatků, tak mě tedy daleko víc **re, že někdo, kdo se tváří jako největší dobrodinec, zaměstnavatel, plátce daní a vůbec plnič státní kasy, je ve skutečnosti neschopný ministr a zároveň největší přísavka na veřejných penězích.
červenec 28, 2015 09:59
Taky : Míša šíša
poslouchám Český rozhlas.
červenec 28, 2015 10:01
Prosimtě vlku, : Krakonoš
proti čemu všemu ty vlastně bojuješ? A nejni to trochu smutnej život? Ptám se vážně, nejni to rejp.
červenec 28, 2015 10:02
jednababi, : Myška
nedivím se. Já ho neposlouchám a co vím z rodiny, tak nikdo, proto jsem se tak zeptala.
červenec 28, 2015 10:18
proč bych bojoval? : vlk
žiju a nechávám žít, jen mne občas kaká blbost a vyčuranost lidí kolem, ale to asi každého a taky demagogie v argumentaci (to je speciálně tvůj případ). Jestli se ptáš na místní moje reakce, tak myslím, že děti na pískovišti jsou v šlapání si na bábovičky a plácání lopatičkou po hlavičkách zábavnější. Infantilita je s pokročilým věkem fakt trochu smutná věc.
Téma je dané - furt se nás snaží někdo natáhnout za něco co nechci, nepotřebuji či nemám (fakt nemám TV), jak z toho ven? Místo toho se tu bleje na klenoty smilies/grin.gif
červenec 28, 2015 10:19
Jinak : Krakonoš
ČRo jsem poslouchával velmi intenzivně, kvůli mluvenýmu slovu, hlavně Vltavu, dnes už nějak rádio nemůžu žádný, ale ten poplatek platím rád - rádio bylo po velkou část mýho života můj kámoš a tak to tak beru, že bych mu měl něco taky dát - a ty drobný jsou směšný. Televizi neplatim, přijímač nemám.
OSA je asi nejnepříjemnější z toho všeho, hlavně nelogická a vyděračská. Jenže vono to má taky svý důvody a holt kdybysme všecko poctivě kupovali, asi by nebylo třeba OSA. Kdyby ty všechny vybraný prachy skončily skutečně u autorů, kdyby navíc rozhlasový vlny byly svobodným prostorem, kde si může hudební redaktor každýho rádia pouštět muziku podle svýho nejlepšího vědomí/svědomí/vkusu/vzdělání, neměl bych proti nějakýmu Svazu asi nic. Takhle jde jenom vo nástroj, jak některejm šikovnějším šoubyznysmenům zajistit bezpracnej příjem. Ale jak s tim, proboha, bojovat? Atentátem na Jandu? Místo boje to prostě beru tak, že když už mám u OSA předplaceno na těch všemožnejch polatcích, nemusím se stydět tu a tam si něco stáhnout či vypálit. Je to evidentně výhodný pro vobě strany, win-win strategie, tak co? smilies/wink.gif
červenec 28, 2015 10:21
No a když nemáš TV, : Krakonoš
tak proč platíš? No a vo tom, kdo tu nejvíc používá demagogii, by se dalo diskutovat taky hezkejch pár stovek kousků bez výsledku. Já se v diskusi vobvykle při výběru záplaty řídím hrubostí pytle smilies/grin.gif. (A myslim, že prakticky pokaždý volím záplatu vo něco jemnější, než je ten původní pytel. Leč když jde někdo jenom po záplatách, často si nepovšimne, na jakým pytli jsou našitý.)
červenec 28, 2015 10:32
"nástroj, jak některejm šikovnějším šoubyznysmenům zajistit bezpracnej příjem" : jednababi
Hahaha - Slováci na to budou mít přímo zákon smilies/tongue.gif
červenec 28, 2015 10:35
tv neplatím : vlk
a tím pádem jsem fuj pro pana ředitele TV. Ono nejde jen o poplatky za TV, ale obecně o peníze mnou placené a následně rozfrcané do někoho, kde rozhodně nechci aby je dostal.
No a k tvým "záplatám"
"Demagog je člověk, který hlásá věci, o nichž ví, že nejsou pravda, a to lidem, o nichž ví, že jsou hlupáci."
Já si dávám sakra bacha na to, myslet si o někom, že je mentální lajdák smilies/wink.gif
červenec 28, 2015 10:41
vlku, : Nona
"bleje se tu na klenoty"..... to jsem se fakt zasmála.... smilies/grin.gif
červenec 28, 2015 10:49
... : mia I
hele chlapi? Televizi taky moc nedám. Ale co o vánocích? Co Vaše děti? Slavení vánoc bez klasických českých pohádek si moc představit neumím.
červenec 28, 2015 10:54
Nojo, vlku, : jednababi
jenže kdyby každej řekl "peníze mnou placené a následně rozfrcané do někoho, kde rozhodně nechci aby je dostal", tak jsme za chvíli zpátky na stromech.

mio
"Slavení vánoc bez klasických českých pohádek" praktikuju už hodně dlouho a je mi fajn.
červenec 28, 2015 11:02
Mio, : Krakonoš
moje děti už na pohádky nejsou, ale když byly, byly i pohádky. Dnes zase filmy. My prostě v rodině sledujeme filmy, pár seriálů, posloucháme hudbu. Ani k jednomu není třeba televize. Stačí kvalitní dataprojektor a počítač s internetem. smilies/wink.gif

Vlku,
Já si dávám sakra bacha na to, myslet si o někom, že je mentální lajdák

to já samozřejmě taky. Ale když to vo sobě někdo křičí v každý svý větě (a ještě je na svý IQ pyšnej), pak je někdy strašně těžký se ubránit... smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
červenec 28, 2015 11:28
Jo, ještě, mio, : Krakonoš
na pohádky se koukám vo Vánocích se ženou. Děti se nám smějou, že jsme infantilní. smilies/grin.gif
červenec 28, 2015 11:30
... : mia I
to já jsem taky infantilní smilies/smiley.gif
červenec 28, 2015 11:31
... : mia I
jinak pro mne televize hlavně ČT 2 a Prima ZOOM, krásné a hlavně zajímavé dokumenty.
červenec 28, 2015 11:33
nemulti kulti : bb
koho jsi volil za prezidenta ty?
červenec 28, 2015 11:49
Třeba s tímto výrokem pana Zemana naprosto souhlasím - : Myška
červenec 28, 2015 13:20
jednababi : vlk
pokud mým zaměstnavatelem zaplacené peníze končí v krabici od vína je to špatně, pokud u nějaké jedné babi v důchodě je to dobře smilies/wink.gif
červenec 28, 2015 13:32
Myško, pohled z druhý strany : jednababi
http://www.lidovky.cz/zverina-klokanek-politicky-dfy-/nazory.aspx?c=A150717_100316_ln-sport-nazory_mct#utm_source=clanek.lidovky&utm_medium=text&utm_campaign=a-souvisejici.clanky.clicks

http://www.lidovky.cz/kambersky-pachat-dobro-0b8-/nazory.aspx?c=A150523_102756_ln_nazory_ele#utm_source=clanek.lidovky&utm_medium=text&utm_campaign=a-souvisejici.clanky.clicks
červenec 28, 2015 13:38
OK vlku. : jednababi
Původně to vyznělo jinak.
červenec 28, 2015 13:53
jednababi, to není pohled až tak úplně z druhé strany. : Myška
Řešení navržené v závěru článku by bylo nejlepší - zadotovat Klokánky, tak, aby ani jedno z dětí tam ubytovaných nemuselo do děcáku, a zároveň dozor nad hospodařením, tedy dosadit tam v článku zmíněného velmi dobrého krizového manažera.

Pořád si myslím, že Klokánky jsou pro děti mnohem lepší svou rodinnou atmosférou a uspořádáním, než děcák a mnohdy i než pěstouni. Některé děti ani nechtějí do rodiny, zvlášť, pokud už mají z pěstounské rodiny negativní zkušenosti. Takže by se měly Klokánky zachovat a v takovém počtu jako dosud.
červenec 28, 2015 14:01
nejen platit za TV bez ohledu na vlastnictví , : vlk
ale i: "podle návrhu novely zákona o vysílání by měl platit absolutní zákaz zařazovat do televize pořady, které obsahují „explicitní sexuální scény“.
Zdroj: http://kultura.idnes.cz/zakaz-sexualnich-scen-0ur-/filmvideo.aspx?c=A150721_160217_filmvideo_ts
červenec 28, 2015 14:07
Myško, když si někdo postaví hlavu, : jednababi
je to těžký.
"Podle Radky Maxové ze sněmovního sociálního výboru by se zřizovatele Klokánků měl stát někdo jiný než Fond ohrožených dětí. Mohly by to podle ní být buď kraje, nebo by jednotlivé Klokánky hospodařily s penězi samy.
Vodičkové už obě možnosti představila. Ta ale ani jednu nepřipouští. „To naše stanovy neumožňují. Také není možné, aby státní příspěvek byl zasílán přímo jednotlivým Klokánkům, protože ten se ze zákona zasílá zřizovateli,“ vysvětluje. Jinými slovy se odmítá vzdát kontroly nad sítí Klokánků."

Aneb živá ukázka toho, jak lze i skvělou myšlenku dostat do kopru.

červenec 28, 2015 14:08
"zákaz zařazovat do televize pořady, které obsahují „explicitní sexuální scény“ : jednababi
Jééé - nemohla bych sedět v rozhodovací komisi? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 28, 2015 14:09
jednababi, já do té problematiky kolem Klokánků a FOD nevidím, ale nechat spravovat Klokánky státní správou, : Myška
potažmo kraji, to je jako rovnou z nich udělat děcáky, protože ty pod státní správou jsou a co by státní správu nutilo Klokánky ponechat v režimu v jakém jednou anesjednotit s děcáky - nic. Výmluva by byla, že je to finančně výhodnější a bylo by to. Já bych to nechala pod FOD, ale dosadila bych "nuceného správce" (nadsázka), tedy krizového mananžera.
červenec 28, 2015 14:18
Myško, novej předseda už tam je. : jednababi
Tak můžeme jen doufat, že se bude "krizově manažersky" taky chovat.
Ne jako paní V., jejíž postoj k ministerstvu byl "dejte peníze a nestarejte se o mý hospodaření".
červenec 28, 2015 14:30
Jo : Myška
jo, uvidíme.
červenec 28, 2015 14:39
holky, nechci vám brát iluze : vlk
ale ukažte mi nějakou státem dotovanou organizaci, hospodařící úsporně a efektivně. Je to stejné jako ta TV. Ve finále je to dojná kráva pro známé a spřízněné.
Jo kdyby měli povinnost zveřejňovat účetnictví a vypisovat výběrová řízení na dodavatele s následným zveřejněním nabídek, tak možná by se to rozkrádání trochu omezilo, ale kdo to schválí? Proč by si kapři vypouštěli rybník?!
červenec 28, 2015 14:45
Nojo, vlku. : NČ
Nejde jen o klasický dodavatele, jakoby účastníky veřejných zakázek. Ale jde i o "umělce" kteří by se jinak, než v čt neuživili, jde taky o "umělecký díla", jinak totální zmetky, natočený za prachy čt (Odcházení, Hořící keř, Vyprávěj,...) který by si v kině nevydělaly ani za 50 let promítání
červenec 28, 2015 17:39
Pravdu díš, vlku, : jednababi
ale vocamcaď pocamcaď.
Klokánky tvoří cca třetinu zařízení, kam je možný kdykoli umístit dítě, který potřebuje pomoc hned, jenže o těch dalších dvou třetinách jaksi není slyšet, že neplatí mzdy a mají dluhy v takový výši, že už je ani sponzoři nezamáznou.
Iluze si dávno nedělám, jen tiše doufám, že po takovýmhle extempore aspoň nějaká kontrola bude.
červenec 28, 2015 17:44
jednababi, : Lenka1
neber to jako rejpání, ale

Jééé - nemohla bych sedět v rozhodovací komisi?

mi okamžitě naběhlo: "Nebojte, babi, já Vás nechci znásilnit".

"Ale budeš muset, mladej, tak šup, šup." smilies/grin.gif
červenec 28, 2015 21:07
Jo, souhlas, : Krakonoš
určitě by potřebovala ČT poradit, co za ty prachy točit, nejlíp vod nějakýho erudovanýho pražskýho důchodce, kterej by to mohl dělat i zdarma jen za dobrej pocit, že zabránil vzniku totálních zmetků. Vo jednom bych věděl a možná by mu i prominuli, že netuší, že Hořící keř vyrobila HBO. Protože jinak se vyzná! smilies/smiley.gif
červenec 28, 2015 22:04
Krakonosi , : Mikin
jeden clovek by byl na takovou praci malo. Vic hlav, vic rozumu. Ja bych navrhoval aspon 3-clenny tym. Dva muze a jedno nezne pohlavi.
Nejlepsi by asi byla kombinace NČ, Jarda a Máña z Počernic. smilies/smiley.gif
červenec 29, 2015 04:41
Lenko, mohlo by bejt i hůř : jednababi
U soudu:
"Babičko, tak nám povězte, jak se to všechno seběhlo?"
"No, jdu takhle parkem, sluníčko krásně svítilo a hřálo. Tak jsem se posadila na lavičku. Po chvilce šel kolem mladík, takový pohledný a sedl si ke mně.
Po minutě se přisunul blíž a vzal mne kolem ramen."
Žalobce: "Bylo vám to nějak nepříjemné?"
"Ne, vzpomínala jsem, jak to bylo krásné,když jsem ještě byla mladá."
Soudce: "A co bylo dál?"
"Potom mi začal jednou rukou rozepínat halenku a když jsem se nebránila,tak mi druhou začal sunout pod sukni. Když už se mně tam málem dotknul, pustil mne a zakřičel:
Apríííl!
Tak jsem ho zabila, hajzla jednoho!"
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 29, 2015 06:55
jednababi, : Lenka1
tak to je hustýýýýýý. smilies/grin.gif

"To mi udělala stará Kropáčková. I výložky mi vorvala."
červenec 29, 2015 15:19
Hořící keř jsem uvedl spíš jako příklad : NČ
filmu, kterej by si nevydělal ani na cenu vyplácanýho materiálu. Že ho zrovna náhodou neplatila ČT, to mě ani nenapadlo, ale to na tom nic nemění. Kus jsem se dokonce vydržel koukat, ale hlavně si tu dobu ještě docela dobře pamatuju! Takže s klidem můžu říct - je to škvár, vylhanej póvl!!!!
Co se tejče poplatků, je mi to uplně fuk. ČT zrušená bejt nemůže, EU ( USA) tady musí mít svou celoplošnou hlásnou troubu s jedinym přípustnym úhlem pohledu, nařízenym Evr. komisí. Tak to prostě v koloniích musí bejt!
Takže svejch asi 7 miliard ročně bude ČT dostávat buď ve formě přímý daně, eufemisticky nazývaný koncesionářskej poplatek, anebo jako dotaci ze st. rozpočtu, do kterýho budou muset lidi těch 7 miliard navíc tak jako tak nasypat. Zřejmě by to pak bylo formou daně nepřímý, ale ve výsledku je to uplně jedno. Je nám protektorem nařízeno, že ČT mít musíme a taky, že si ji musíme platit.
Zatim ještě není nařízený povinný sledování, za účelem brainwashingu, ale jak to tak vypadá, brzy se dočkáme!
červenec 30, 2015 13:12
Hořící keř : Ketrin
byl výborný a na csfd.cz má dost slušné skóre 86% , a na tom nic nezmění ani vzteklé kvičení zhrzenejch bolševiků.


červenec 30, 2015 14:30
Od tebe bych ani nic jinýho nečekal : NČ
Při tom, jak se dneska vymejvaj mozky dětem a študentum ve školách, je to celkem logický.
červenec 30, 2015 14:59
Hořící : Lenka1
keř, jsem neviděla, po tom, co jsem si zjistila, oč jde, ani neuvidím.

Tak nějak mi celkově vadí adorace nervově labilního člověka, který neunese problémy a spáchá sebevraždu. Kdyby vzal s sebou aspoň celý politbyro ÚV KSČ, tak bych to chápala, ale takhle to jde mimo mě.
červenec 30, 2015 15:14
Měl tátu, mámu, bráchu.... : NČ
A připravil jim doživotní peklo na zemi. Jak se dá žít s tim, že jejich dítě a jeho brácha je po smrti? A ještě k tomu, po tak příšerný! Labilní byl docela určitě, ale navíc i zcela bezohlednej sobec! Nebo mohl bejt záměrně docela solidně zfetovanej a pod vlivem pak navedenej. Prostě - normální nebyl!
červenec 30, 2015 15:23
Ketrin, : bb
zařadila jsem si tě mezi velmi dospělé ženy, podnikatelky, dobře nebo blbě?
červenec 31, 2015 03:11
... : bb
Smrt Jana Palacha vnímám a doživotně asi budu vnímat jako obrovskou lidskou tragédii, naprosto zbytečnou, která, vidím to stejně, jen připravila peklo jeho blízkým, nemluvě o tom jeho pekle, než zemřel. Žádný režim a žádní občané si nezaslouží, aby se kvůli nim upálil mladý člověk.
To ale nemění nic na tom, že to byla smrt slušného mladého člověka a on ani jeho rodina si nezaslouží, abyste se o něm a jeho konci takhle vyjadřovali.
Trochu lidskosti...
červenec 31, 2015 03:16
bb, : NČ
To, co jsem napsal, si myslim o KAŽDYM sebevrahovi, bez výjimky. Tim víc, když jde o člověka, teprve na počátku dospělýho života. Nemůžu jinak. Samozřejmě bych držel hubu před jeho trpícíma blízkejma, tolik lidskosti, aspoň myslim, zase mám.
červenec 31, 2015 06:59
Myslet si může každej co chce. : jednababi
Ale měl by taky umět rozeznat, co z jeho myšlenek je vhodný zveřejnit a co už radši ne.
Už jsem to psala jednou, že nikomu nepřeju aby něco podobnýho musel unýst ve svým okolí.
Krom toho si myslím, že nemáme právo nikoho soudit, natož pak vynášet diagnózy.


červenec 31, 2015 07:32
bb : Ketrin
správně. To jen pan NČ si zřejmě myslí, že kdo s ním nesouhlasí, může být jedině dítě nebo studentík s vymytým mozkem.
A protože jsem se nechala unést, tak se omlouvám za svou formulaci 30.7. 14,30 a opravuji: pan NČ se projevuje jako vzteklý zhrzený bolševik, protože ho neznám a tudíž nevím, zda jím doopravdy je.
červenec 31, 2015 07:37
... : bb.
Ketrin :-)

červenec 31, 2015 14:54
Hořící keř : bb.
nechci vidět. Nechci mít ani jen slabý pocit, že tím nějak podporuju ideu hrdiny, který chtěl vyburcovat společnost. Jsem alergická na výraz lidská pochodeň, protože za tím bohužel vidím jen to utrpení, žádný podnět. Je mi líto, že neviděl jiné východisko z bludiště ve své hlavě a nenašel jinou cestu než dobrovolnou cestu bolesti. Bylo to zbytečné.
Nechci, aby se někdo ztotožnil s tou ideou a nedejbože to někdy někdo zopakoval. Ať už se o tom přestane mluvit, psát. Zemřel tragicky člověk, má svůj hrob a blízké, kteří ho oplakávají dodnes. Není proč to připomínat.
červenec 31, 2015 15:01
Hořící keř jsem viděl : Krakonoš
a rád se na něj podívám znova, považuju jej za velmi dobrej film. Palachův, Zajícův ani Plockův čin nehodnotím jako osobní rozhodnutí k sebevraždě, ale jako výrazně nadosobní rozhodnutí (na základě všeho, co jsem měl možnost a těchto lidech přečíst, včetně odbornýho psychiatrickýho tisku). Celkem se v období jara 1969 vo něco podobnýho pokusilo 29 osob, 10 z nich zemřelo, 25 z nich psychiatři hodnotili jako osobně motivovaný pokusy labilních a často závislých jedinců, který prostě zvolili danou metodu pod dojmem z Palachova činu (proto nefigurujou ve statistikách politicky motivovaných sebevražd sebeupálením, kde jich je oficiálně pro Československo uváděnej počet 4).
Umím si představit, že v tý době, pod dojmem historicky podobných pokusů jinde ve světě, mohl citlivej člověk otřesenej zničením naděje svý země na svobodnej vývoj a pozorující nárůst rezignace a otupělosti dojít k závěru, že takovej čin, navíc vopakovanej a následovanej dalšíma, by mohl ještě společnost (i tu mezinárodní) vyburcovat a něco změnit. Dnes už víme, že nemohl, dnes můžeme moudře pokývat makovicema, že to bylo zbytečný, ale tenkrát to mladej kluk mohl vidět jinak. Navíc žil v době a situací, kdy žádnej jinej způsob protestu a burcování nepřicházel v úvahu. Dnes není důvod i v případě hodně velký nespokojenosti se stavem světa něco takovýho udělat, možností, jak protestovat, burcovat a nebo dokonce ten svět měnit, je fůra. Ale chci, aby byli Palach i vostatní připomínaný a jsem rád, že se vo nich mluví a že se na ně a na tu dobu nezapomíná. Já vosobně si jich velmi vážím a zároveň soucítím s jejich pozůstalejma, kterejm peklo na zemi ze života vedle ztráty jejich milovanejch dělala následně státní moc.
Tolik můj názor, aby byl další dílek do mozaiky pohledů.
červenec 31, 2015 15:32
Další info na : Krakonoš
červenec 31, 2015 15:33
bb. Stopro souhlas. : NČ
A to i přesto, že současně souhlasíš s uboze hloupoučkým vyjádřením Ketrin k mý osobě.
červenec 31, 2015 15:34
Krakonoši, : bb.
jo, rozumím, ale nesouhlasím, bylo víc možností a způsobů, je mi moc líto, že on to neviděl.
červenec 31, 2015 17:20
NČ : bb.
ne, smajlík byl za to, jak pečlivě se Ketrin omluvila že se nechala unést a opravila se :-) vyjádřila se pak už jen k tvému projevu, holt jí takovej přišel. Mně v tomhle případě ne. Já bych do toho už bolševiky netahala. A nebo jsem taky zhrzenej bolšán :-)
červenec 31, 2015 17:32
bb, ne . . . : toulavej
právě že sebeupálení Palacha byl od něho podnět pro vyburcování společnosti, který se nepovedl, protože se ani povést v té době nemohl, jenomže to Palach nevěděl, že k tomu je potřeba vhodné společenské klima. Abys vyburcoval společnost z letargie, musíš udělat něco, čeho si všimne, co společností zatřese. Někdo se zapálí (Palach), někdo vyhodí sebe a okolí do vzduchu (tzv. teroristé), někdo se nechá ukřižovat (Ježíš), někdo postřílí co nejvíc lidí (Breivik). Ti hodní, co nechtějí nikomu ublížit, se obětují jenom sami, ti ostatní obětují jiné a když to jinak nejde, tak i sebe. Ale je to vždycky pokus zatřást společností něčím hrůzostrašným.
Nikdo nechce trpět bolestí, ani Palach nevěděl, že to bude tak strašný. To poznal až v nemocnici. Všichni si namlouvají, že bude brzy konec. Kdyby věděli, že konec hned nebude, asi by do toho nešel ani Ježíš, taky to byl jenom člověk. Jenom ti s trhavinou kolem těla mají rychlý konec.
Ale Palachova smrt nebyla zbytečná, stejně jako Ježíše. Stala se symbolem změny věcí a lidi symboly k životu potřebují. Sametová začala stejně, když ke změnám nazrál čas – údajnou smrtí studenta Martina Šmída . . . Smrt je prostě symbol, memento.
červenec 31, 2015 17:33
ale já rozumím : bb.
jen nesouhlasím s tím, že to bylo třeba a odmítám to uctívat jako společensky a politicky nutný čin. Je to tragédie. Nechci dodávat nic víc, to se mi příčí, ale nechci ani té tragédii dávat symbolický význam. Jsem přesvědčená, že věci by se nakonec staly tak, jak se staly, i bez jeho utrpení. A on mohl být při tom a protestovat nebo oslavovat a s ním jeho blízcí.
Nechci, aby nějaký mladý kluk měl pocit, že mě musí burcovat a vyburcuje jedině tak, že se podpálí. Nemusí. Ať se na mě radši zvysoka vykašle a žije. Radši ať shniju v nesvobodě, když proti tomu nic neudělám, ale on ať mě neburcuje tragickou smrtí.

už si o tom nebudu povídat, nebo bych nakonec napsala něco zbytečného

červenec 31, 2015 17:51
... : bb.
a zkazila oběma náladu na víkend :-)
červenec 31, 2015 17:55
bb - "bylo víc možností a způsobů" : jednababi
Jakých?
červenec 31, 2015 18:41
bb, : Krakonoš
nejni nutný si kazit víkend. Já zase rozumím tvýmu nesouhlasu. A je mi jasný, že se tě to dotejká vosobně, jsi navíc matka syna, možná v podobným věku. A souhlasím s tebou, že to nebyl společensky a politicky nutnej čin. (To nakonec nejspíš nebyl ani atentát na Heydricha, kterej měl význam hlavně symbolickej, jeho praktický důsledky byly katastrofální...)
Přesto - a nechci tě přesvědčovat, jenom vozřejmit svý důvody - má pro mě ten čin svoji hodnotu. K tomu je samozřejmě nutný přistoupit na to, že kdokoli z těch jmenovanejch lidí svůj čin skutečně spáchal s jasným záměrem, kterej deklarovali. S vírou, že můžou probudit společnost a s vědomím, že svůj život pro tuhle společnost chtějí vobětovat. Pokud tohle přijmu, pak se můžu sklonit před sílou jejich víry v lidskou společnost a její schopnost udržet si svý ideály a před jejich vlastenectvím (mnohem vopravdovějším, než může bejt jakýkoli poskakování vomalovanejch diváků hokeje). A jakkoli z mýho dnešního pohledu patrně žádná lidská společnost, tím míň česká, nezaslouží takovouhle neúměrnou a pouze symbolickou voběť, vzbuzuje ve mně vobojí uvedený, kromě smutku, taky velkou úctu.
A už tě tím nebudu dál tejrat. smilies/smiley.gif
červenec 31, 2015 18:59
bebínko, : Sidon
s tím, cos napsala v předchozím komentáři, souhlasím do písmene. Ono to s těma údajnýma Velikánama v naší minulosti bylo asi všelijaké. Dneska se člověk dozví různé věci, že Horáková prý byla kolaborantkou nacistů, Hus, že nechal upalovat kacíře, Žižka byl loupežník, Beneš prý měl být údajně iniciátor havárie letadla se Štefánikem a ještě několik dalších, nově "objasněných" případů. Takže, čemu pak má člověk věřit, když - "všechno je jinak" ?!
červenec 31, 2015 19:03
jednababi, cokoli, jen ne se upálit : bb
to co dělali jiní, petice, demonstrace, nebo mohl podpálit nebo nechat vyletět do vzduchu cokoli většího, bez lidí, mohl emigrovat a z ciziny burcovat

červenec 31, 2015 19:07
Krakonoši : bb
A jakkoli z mýho dnešního pohledu patrně žádná lidská společnost, tím míň česká, nezaslouží takovouhle neúměrnou a pouze symbolickou voběť, vzbuzuje ve mně vobojí uvedený, kromě smutku, taky velkou úctu

s tím se ztotožňuju
červenec 31, 2015 19:13
bb - on ale NECHTĚL : jednababi
dělat "to co dělali jiní", jelikož byl přesvědčenej, že to není k ničemu.


červenec 31, 2015 19:17
Že jsem : Ketrin
uboze hloupoučká, to je klidně možný, ale i tak mi připadá přinejmenším zvláštní, že někdo ohodnotí film trvající přes 3 hodiny jako "škvár a vylhanej póvl" a přitom v té samé větě sám přizná, že viděl jen kousek. Kus jsem se dokonce vydržel koukat
A to pomíjím, kolik Českých lvů to dostalo atd....
Mimochodem, Jan Hus byl asi taky labilní, navedenej, bezohlednej sobec?
srpen 03, 2015 07:26
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]