O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LEGRACE NA PLACE - TOTÁLNĚ BOŽÍ MEJDLO PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 05 únor 2015
Mejdan v rodinném domě v pražských Kunraticích, který jako "boží nápad" svolala po odjezdu svých rodičů na víkend jejich šestnáctka, dopadl příšerně.. Velice inteligentně umístila pozvánku i se všemi kontakty na facebook a tak se ve vile nakonec sešlo kolem šedesátky neznámých puberťáků. Přitom dívka z nich znala jen tři...

 

 

 

 

 

 

 

 

      Alkohol a drogy udělaly své. Nesmyslné řádění, ničení zařízení domu a škoda minimálně půl milionu korun. To je zatím výsledek. Neznámí hosté posprejovali vnější fasádu domu, poškodili vnitřní omítky v obývacím pokoji míčem a dalšími věcmi, zničili omítky zdí na chodbě a na schodišti típáním nedopalků, zničili omítky na toaletě, popsali a postříkali barvou ve spreji koupelnu a barvu nastříkali i na nábytek.

 

      Po párty zůstaly i poškozené dveře a podlahy, když objevily práškový hasičák, vystříkali jej všude kolem. Zničili křišťálový servis - asi vypít a zahodit, rozmlátili skleněnou výplň krbu.

 

      Navlas stejná událost se před dvěma léty odehrála i v Orlové na Karvinsku. Tam facebookovou pozvánku na oslavu do rodinného domu potvrdilo 2 500 lidí. Nakonec proti nim museli zasahovat dokonce i těžkooděnci. Výsledkem bylo pět zraněných policistů, kteří mají převážně zranění od kamenů a dlažebních kostek, stejně jako policejní pes.

 

 

x x x

 

 

        Mj. už jste zkusili si sami ověřit, co všechno se dá o vás zjistit internetem? Nemluvě ani o FB, protože nejen tam o sobě sem-tam něco napíšete, ale i na stránkách vašich přátel je plno informací; najdete při troše pátrání téměř vše, co jste kdy napsali, kde jste a jak pracovali. Ano, Velký bratr vůbec není třeba, protože mnoho lidí na sebe vykecá na netu i to, co by neměli říkat ani ve zpovědnici :-)))

 

 

 

Jak asi slečna dopadla?

Troufli si vůbec jí rodiče vyhubovat, či nedej bože nějak  potrestat?

Mohli by z toho totíž mít popotahování ...

 

 

d@niela

 

 

 

 

Komentáře (27)add feed
Jak asi slečna dopadla? : bb2.
Touhle otázkou bych to ukončila a nepodsouvala čtenářům to ostatní :-)
Přece ji nezbijou do bezvědomí. A za jakýkoli jiný trest včetně úvodního výbuchu zlosti a po facce od táty i od mámy popotahováni určitě nebudou, to všichni dobře víme. Jejich chyba, co si vychovali, nepoučili a nevarovali, to mají. Telátka se musí krmit, hladit, držet v čistotě a hlídat.
únor 05, 2015 20:08
Proč by jí rodiče trestali ? : mamča
Co si vychovali, to mají. Puberta v tomhle případě neomlouvá. Když měla děvenka dostatek prostředků na pohoštění pro 60 lidí, na alkohol a drogy, tak půl melounu rodiče taky rozdýchají.
Většinu jim zaplatí pojišťovna...
únor 05, 2015 20:29
Nojo, : d@niela
ano, máte pravdu... Já to taky sotva rozdýchávala, když jsem si to představila... Jenže já si bláhová představila hloupoučkou husičku, co to jaksi nezvládla. Ale jak to tak vypadá, tak to především nezvládli rodiče.

A nakonec to dost možná dopadne tak, že pojišťovna zaplatí, domeček se opraví a holka ještě bude "slavná", že je cool smilies/wink.gif

No, a za půl roku to budou všichni dávat k dobru, jak to bylo super.
únor 05, 2015 20:40
... : Bara
Presne to same se stalo loni (mozna uz predloni?)u nas v Holandsku. Tehdy pozvala ctrnactileta holcina pres FB pratele na oslavu svych narozenin. Odpovedelo, ze prijde
!! 600 lidi a zacali se sjizdet. Tehdy musela zasahnout policie, nestacilo oznamit, ze oslava se nekona, vratte se domu. Rodina holky byla pod policejnim dozorem odvezena z domu, ale vesnice byla zdemolovana. Ponicene ploty domu, vytrhane kere, rozbita okna, vylohy obchodu, kola visela snad i na stromech, vytrhane dlazebni kostky, vypadalo to, jakoby se tam prehnalo tornado. Vim, ze to tenkrat byla nekolika milionova skoda ......Je to smutne a zaroven otresne, ceho jsou mlade lidi schopni.
únor 05, 2015 22:29
Myslím, : Espi1
že v tomto případě by měli být rodiče i sama dívka rádi, že se nestalo nic horšího. Majetky, toť pouhý balast, který sebou vlečem životem, ale život a zdraví máme jen jedno.
únor 05, 2015 22:29
V davu je síla, ale chybí soudnost. : d@niela
Věřím, že každý sám by nic podobného neudělal - ale v tom množství se snažili jeden před druhým, předčít ty ostatní, vyniknout v ničení...

Dav je hrozná a nebezpečná záležitost.
únor 05, 2015 22:34
Myslím, že můžou být rádi, : mamča
že to odneslo jen zařízení domu a holka zůstala celá, a snad nebude za devět měsíců hledat v tom davu, kdo z těch "přátel" jí upletl potomka.
Mohlo by to být fialové telátko...
únor 06, 2015 07:45
... : mia I
holka je pitomá, ale ta pakáž co se sešla u ní není o nic lepší.

Nechápu pár věcí - buď pozvala tři lidi, pak otevřu třem lidem a ostatní nevpustím za vrata svého domu. Nebo jí účast potvrdilo 60 lidí, pak zase nechápu, kde vzala na alkohol a pohoštění pro šedesát lidí. Pokud se takhle zlinkovali, tak tam muselo alkoholu téct za tisíce. Kde na to vzala? Jestli jsou rodiče zámožní, tak si mohou gratulovat, že jim tam nikdo nic neukradl (peníze, kontakty na účty, rodinné památky) a dům opraví. Pokud mají hypotéku, už jim tahle sranda může způsobit existenční problémy.

Já bych se ale spíš než u té šestnáctky zastavila u těch co přišli. Kdo je vychoval, že si dovolí se takhle chovat na návštěvě? že takhle bez ostychu ničí cizí majetek, lijou do sebe chlast horem dolem? Ten problém přece není jen v Kunraticích. Vždyť to vidíme všude kolem sebe. Ti co sem chodí, ví že chodím ráda po památkách. Vyfotit v Praze objekt bez sprejerských výtvorů je téměř nemožné. Kradou se urny, ničí náhrobky. Bémův syn zničil před pár lety kašnu na Uhelném trhu, tatínek zacvakal opravu. Kam až tahle hodnot ignorace dojde? Nebyli jsme andílci, bylo nám taky šestnáct. Ale takhle ničit věci, za kterými je námaha a lidská práce nás tedy nenapadlo. Další věc je - proč dnešní mladí v daleko větší míře nehledají seberealizaci v něčem hlubším než jen v bezcílném ničení?


únor 06, 2015 09:02
Po dočtení toho : Sidon
článku mě hned napadla ta věta od Vodňanského a Skoumala, kterou vyslovil Bedřich Bobš na pondělí Velikonoční - ŘEZAT! ŘEZAT TU HAVĚŤ, ŽÁDNOU NEŠETŘIT ! Akorát bych to trošku pozměnil, namísto "ŽÁDNOU", bych dal "NIKOHO" nešetřit, aby to sedlo na obě pohlaví. Ale mám zato, že tu škodu spíš páchali mladí frackové, než mladé holky. Ty zase však dovedou ty kluky k tomu docela dobře vyprovokovat. Takže nic, než pořádně zmlátit, nic jinýho na ně neplatí ! No, a že je FB na dvě věci (na H... a na Nic), toho jsem si všimnul už od jeho začátku.


smilies/angry.gif
únor 06, 2015 09:07
mia I : mamča
"Nebyli jsme andílci, bylo nám taky šestnáct. Ale takhle ničit věci, za kterými je námaha a lidská práce nás tedy nenapadlo."

No právě. Nevím jak Ty, ale já jsem byla se školou párkrát na brigádě. Jako žáček na sběru kamení na poli (zadarmo), potom na bramborách a taky na chmelu. Moc dobře jsme všichni pochopili, že nic není zadarmo a že těch pár korun, co jsme si vydělali, stálo dost námahy a bolavých prstů.
Většina z nás doma pomáhala se všemi domácími pracemi, děti na venkově měly odmalička už své povinnosti kolem hospodářství.
A tyhle děti (tím myslím podobné té šestnáctce) nemají povinnosti žádné. Jen samá práva.
Kdyby si ti rodiče uvědomili, kam jejich bezbřehá láska a benevolence došla, měli by dívence dát hadry, kýble, barvy...atd. a nechat jí aspoň část škod vlastnoručně napravit. Pomoci by jí mohli ti tři kamarádi, co je znala.
Jinak děvče nezíská nikdy respekt k hodnotám, které vytvořili druzí.
únor 06, 2015 09:31
mamčo : mia I
naprosto souhlasím a přesně takhle jsem to s tou manuální prací a hodnotami myslela.

Jenže někdy jsou to i rodiče, kdo jdou špatným příkladem. Ono dítě člověk nevychová tím, že si ho posadí na klín a bude mu říkat takhle a takhle, ale vlastním příkladem. A taky tím, že si na něj udělá čas a vyslechne ho. Což může, ale samozřejmě nemusí být případ i týhle holky, taková ta podnikatelská rodina, kde pro mamon a luxus není čas ani na své blízké.

Mnoho rodičů se vymlouvá, že je těžká doba, že dlouho pracují, čas nemají. O. k. za nás ta práce byla jistá, existenční problémy nebyly, člověk to zapíchl v práci po druhé hodině a ahoj. Na druhý straně člověk strávil plno času ve frontách na nákupech, sháněním toho či onoho nutného, nikoliv zbytného, ale opravdu nutného - oblečení, drogerie, atd. Zrovna tak nebylo tolik pomocníků v domácnosti, které čas podstatně ušetří. Takže tyhle výmluvy neberu. Toho času na děti je myslím relativně stejně, jen jsme byli skromnější a hodnoty byly obecně jiné než jen v úspěchu, výši konta.


únor 06, 2015 10:14
mamčo : mia I
ještě taková úvaha - kdysi jsem tu psala článek Setkání s vílou. Jak jsme nabrali v půl sedmé ráno do auta téměř nahou třináctiletou dívku, bez spodního prádla, jen v pánské mikině, bosá. Tuhle hledali v televizi třináctiletou dívku - přespala u kamarádky bez vědomí rodičů. Na Vysočině zavraždili kluci patnáctiletou holku - žákyně deváté třídy byla v noci na diskotéce. Teď si šestnáctka pozve na party domů cizí lidi a patrně stejně staří výrostci se na návštěvě chovají jak hovada. Kdyby za něco ty děti stály a byly k něčemu vedené, tak si na návštěvě tohle nedovolí. To je prostě benevolence rodičů, kterou moje hlava nebere. Myslím, že si tu výchovu hodně někteří ulehčují.
únor 06, 2015 10:24
mia I : mamča
Možná to není benevolence, spíš nezájem.
Moje sestra měla kdysi fajn kamarádku Stáňu, která "směla všechno", zatímco my se sestrou jsme byly doma hodně držené zkrátka, což jsme rodičům jeden čas dost zazlívaly.
Jednou si Stáňa zlomila nohu a zůstala doma sama. Brácha na vojně, táta na montážích, máma na záletech. Sestra jí nosila od nás jídlo a starala se o ní. Tehdy jí Stáňa řekla : "Já ti závidím, že ty nic nesmíš ! Já tady klidně smím chcípnout, a nikdo si toho ani nevšimne...".
Takže ona i ta svoboda má odvrácenou tvář.

únor 06, 2015 10:35
mamčo : mia I
souhlasím. I ten nezájem jsem měla na mysli, když jsem psala o takových těch rodinách kde se víc hledí na mamon a luxus než zájem o to co trápí vlastní dítě (ale třeba i partnera, rodiče).
únor 06, 2015 10:49
MAMČO, : MONIKA PROS.
AŽ MI JDE Z TVÉHO KOMENTÁŘE MRÁZ PO ZÁDECH.
DNES MAJÍ DĚTI VŠECHNO - TEDY SKORO VŠECHNO, JEN NE LÁSKU RODIČŮ A JEJICH ČAS.
únor 06, 2015 10:49
Tak tohle jsme si taky prozili : nantaali 1
Tak tohle jsme si taky prozili


V tech nejhlubsich telecich letech nasi dcery jsme ji my, naivni, /cti blbi/ rodice dovolili letni fest na zahrade. No uplne na zahrade o nebylo, dum jsme nechali otevreny, aby “hoste” mohli pouzivat toalety. Udelali jsme sahodlouha bezpecnostni opatreni.Vsechny loznice v prizemi jsme zamkli, do satny se prestehovaly televize, vsechen alkohol,sklenicky po babicce a vsechny ostatni vei , ktere by se nekomu mohly libit, ci hodit. V dome to vypadalo jako po castecnem stehovani. V kuchyni jsme pripravili neco na zobani a poharky na piti. Strategicky jsem rozmistila role papirovych uterek a na zachod jsme polozili extra toaletni papir, kdyby nahodou…
Ja jsem pro jistotu nakoupila nekolik plechovek cidru a pro ty starsi par piv. Ja vim, ze je to trestne nabizet detem alkohol, ale jsem zastance teorie, ze radsi ozraly po cidru a pivu (v tom mnozstvi se dalo spise hovorit o male opicce.)nez se druhy den vzbudit slepy na zachytce.
Melo prijit 6-8 deti ve veku 16-18 let. Carro uz se nemohla dockat az vypadneme z domu, hlavne uz abychom odjeli,aby nahodou nekdo z pozvanych nepotkal jeji trapne rodice. Museli jsme slibit, ze se vratime az rano k snidani. S nelehkym srdcem jsme to slibili a po nekolika dobre minenych radach jsme konecne odjeli.Uz asi tusite jak to dodpadlo.
Dalo by serict ze vlastne dobre. Po prijezdu nekolika taxiku a jednoho autobusu si Carro zacla uvedomovat, ze se ji cela party vymyka z rukou a ze to sama nezvladne. Nastesti se o to ani nepokousela.Zavolala nam a poprosila o pomoc.S pomoci sousedu jsme doslova vyhazeli vsechny hosty a pak prislo to nejlepsi. Carro dostala kybl, s vecmi na uklizeni a celej dum musela 2x uklidit. Sla si lehnout nekdy kole seste rano. Od te doby nema zajem o dalsi festy.
Ale musim rict,ze to nebyla jen jeji chyba. Z vsechno muze FB. Ona sice pozvala jen 8 deti – ja rikam deti- ona trva na skoro dospelych. Ale neuvedomila si, ze vetsina lidi ma FB stale po- ruce a k tomu i mobil a tak jim nic neutece a kdyby i nahodou tak jsou tu jeste tam ta my v dzungli- a ty pracuji porad. V te dobe mela na FB asi 250 znamych tzv. pratel, ale bylo daleko vic a prijeli az z 35km vzdalenosti.
Nasledky festu sbirala asi jeste tyden- 1x 250 litrovy pytel plechovek od piva, 6 tasek prazdnych lahvi, a kyblicek nedopalku.



únor 06, 2015 13:27
nantaali 1 : mamča
Správný přístup ! Dcera si už rozmyslí, koho a jak příště pozve. Bude-li nějaké příště.
Možná je lepší nechat se pozvat... smilies/grin.gif
únor 06, 2015 13:57
Tak tohle.... : nantaali 1
Ne, pozvat asi ne, na to je jeste moc brzo, ale kdyz si vzpomenu na ty podlahy v obyvaku,a v koupelnach, tak chapu, ze ji uklizeni vzalo veskerou dalsi chut, musim rict, ze velice rychle dospela a nechape, proc se vsichni musi opijet.Tady je zvykem, ze se vsichni zacinaji opijet uz doma a s sebou si nesou vlastni piti, aby se co nejdrive dostali do bezvedomi.
únor 06, 2015 18:26
tak tohle.... : nantaali 1
ona je nepozvala, to se rozneslo po FB a tady je to zvykem /v tomto veku/klidne prijit bez pozvani.Kdyz se nekdo jen tak zmini,ze neco planuje, tak se to behem 10 minut rozsiri pomoci medii.
únor 06, 2015 18:38
Stále platí : babi
když chceš dát svému dítěti nejvíc,věnuj mu svůj čas.Bohužel to dnes málokdo dodržuje.
únor 07, 2015 15:20
mamčo : bb2.
Když měla děvenka dostatek prostředků na pohoštění pro 60 lidí, na alkohol a drogy, tak půl melounu rodiče taky rozdýchají.
Většinu jim zaplatí pojišťovna...


Děvenka asi tolik prostředků neměla, tak nějak jsem pochopila, že prostě vyvěsila na svůj FB info, že má na víkend volný barák a pořádá party. No a už to jelo.
Alkohol a drogy si hosté donesli.

Jak pojišťovna nevím, ale i kdyby snad náhodou byli pojištěni na škody z vandalismu, tak v případě veřejného pozvání na party a dobrovolného vpuštění do domu asi pojišťovna vandalismus neuzná. Taky bych neuznala. Něco jiného by asi bylo, říkám asi, neb nejsem pojišťovák, kdyby děvče včas zavolalo policii, nebo aspoň rodiče, aby zasáhli, a ti by pak s pomocí sousedů, kamarádů nebo policajtů zasáhli. Pak by se dalo možná něco řešit s pojištěním. Stejně ale myslím, že když to vyvěsila na FB, tak o nějaké škody z vandalismu, vloupání apod. nepůjde. Jinak řečeno - bude jim asi doporučeno nějaké občanskoprávní řízení, kde budou rodiče po účastnících (nebo jejich rodičích) vymáhat škody. Ale to by jim je museli nejdřív prokázat, konkrétní škody konkrétním lidem. To půjde asi těžko. Jistě, rodiče se s pojišťovnou mohou soudit, ale zda jim to rozumný právník poradí, to nevím. Leda by byl přesvědčený, že právě to jejich pojištění se právě na tyhle škody vztahuje a žádné výjimky uvedené ve VOP v tomto případě neplatí..
No, nevidím to dobře.

Já si myslím, že hlavní chybu udělali rodiče, poprvé když vychovali holku tak, že sotva ji nechají chvíli samotnou, je jak utržená ze řetězu, a podruhé když ji vychovali tak, že neumí v 16 letech rozeznat krizi od prkotiny a nepozná, že něco sama nezvládne a je čas zavolat na pomoc rodiče.
I tak považuji ale nějaký trest za vhodný, trest nemusí ubližovat, může jít o výchovný trest, ne. Když je jí 16 a umí používat internet a FB, tak už by v tom věku taky mohla mít trochu odhad situace a následků. Co by to bylo za rodiče, kdyby ji nesprdli :-)
únor 09, 2015 15:12
... : mia I
dneska jsem zachytila útržek reportáže na Nově - tatínek říkal, že dcera je napůl pitomá , napůl oběť. Zachraňovala prý majetek, televizi odnášela do sklepa a nenapadlo jí zmáčknout čudlík, zavolat pomoc, rodiče totiž vlastní bezpečnostní agenturu.

Už mají některé opravy hotové, hned povolali malířskou firmu.
únor 09, 2015 15:43
bb2. : mamča
Jak píše mia, rodiče vlastnící bezpečnostní agenturu a "čudlík" na přivolání pomoci, budou mít taky zřejmě domeček prošpikován kamerami.
A dost možná podle kamerových záznamů zjistí, kterýpak umělec jim dům zvenčí i zevnitř "vyzdobil".
"Napůl pitomá" dcerka by se měla podílet na uvedení domu do původního stavu. To by jako trest mělo stačit.
Jo, a taky bych jí na nějaký čas zakázala přístup na FB... smilies/grin.gif
únor 09, 2015 16:11
Tak já jsem si vzpomněl, že v mých 18-ti jsem se taky jednou utrhl ze řetězu :-) : toulavej
Rodiče odjeli na týden na dovolenou do lázní a to byla ta jediná možnost, jak si předělat svůj pokoj k obrazu svému, když v přítomnosti rodičů to normálně nešlo, protože u nás panoval absolutismus, jenom někdy osvícený :-). Za pomoci švagra jsem vyměnil, tedy přestěhoval oknem gauče ze sednice a mého pokoje, protože ten ze sednice byl na spaní lepší a ten původně z pokoje zase lepší na sezení u tv. V mém pokoji jsem taky trochu přestavěl nábytek a při té příležitosti jsem svůj pokoj i vymaloval. Pěkně jsem se při tom nadřel, stačil všechno uklidit jen tak tak a ve své naivitě předpokládal dokonce pochvalu, jak jsem zručný a ušetřil jsem rodičům práci, až to uvidí. To byla naivita – táta mě seřval jako psa, co sem si to dovolil vymalovat si pokoj podle svého, navíc špatně – samozřejmě, táta by to udělal líp, měl ty pověstné zlaté české ručičky :-), ale vůbec neocenil tu snahu, že jsem něco dělal, chtěl něco užitečného dělat. A k mému nezměrnému údivu se k tátovi přidala i máma. Byl to u nás pěkný povyk, když jsem rázně odmítl vyválečkovaný pokoj přebílit na bílo. Ještě pár dní bylo u nás husté ovzduší, než se s tím nakonec oba smířili, že holt ten modrý váleček nepřebílím . . . A já si dodnes to nepochopení celých těch 40 let nesu v sobě :-) . . .
únor 09, 2015 16:36
tak bezpečnostní agentura, no to se povedlo : bb2.
Holka byla chudák asi úplně mimo, co se to děje, když nezavolala ani rodiče, ani jejich firmu.

Mamčo, já nevím, jak to v těchto případech chodí. Uvažovala bych jako ty - jsou záznamy, tak je to jasné. Ale kdo bude zjišťovat totožnost vandalů z kamerových záznamů, pátrat po nich - nevím. Leda tak samotní majitelé pomocí své agentury, ale pak by ještě nastoupily soudy, musela by se jim konkrétní výše škody prokázat a vymáhat. A to by je možná nakonec vyšlo na víc peněz, než barák dát do pucu a zapomenout.
únor 10, 2015 10:21
teda toulavej, to byla přísnost :) : bb2.
Moje děti taky malovaly pokojíček :-) My jsme měli čerstvě vymalováno, o víkendu jsme dogruntovali, po víkendu po škole byli sami doma, venku škaredě, hráli si tak divoce, až se strhla bitka, při které jeden na druhého lil kakao a druhý na prvního za to stříkal kečup. Pak jim došlo, co vyvedli, tak to umyli teplou vodou s jarem, donesli ze sklepa zbytek rozdělané barvy a vymalovali :-) A my nic nepoznali! No, musela jsem je pochválit, že to udělali, že jsou šikovní a všímaví, když pochytili, jak táta maloval, že skvrny nejdřív umyl.
Mladší prohlásil směrem k sestře - vidíš, kdyby přijeli o dvě hodiny dřív, tak bylo peklo, takhle jsme pochválený.
únor 10, 2015 10:30
... : bb2.
jo, a teď jsem si vzpomněla, že toho malování bylo víc, k jednomu se přiznali po letech, taky jsem to tehdy vůbec nepoznala, že je něco jinak.
Zajímavé je, že se jim ty "nehody", po kterých malovali, staly vždycky jen na čerstvě vybílenou zeď :-)

Kdyby rodiče tušili, čeho se děti dopouštějí, zatímco si rodiče lebedí, jak jsou ty děti v bezpečí a hodné... Z našich to leze pomalu postupně teď v dospělosti, co vyváděli a my neměli tucha.
únor 10, 2015 15:42
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]