O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

PODMÍNKY DO NOVÉHO ROKU? PDF Tisk E-mail
Pondělí, 29 prosinec 2014
Prezident Ruska Vladimir Putin uskutečnil veřejnou poradu s členy vlády. Taková setkání za přítomnosti televizních kamer za účasti novinářů se dělají nikoli za účelem projednání nějakých otázek, ale pro veřejné oznámení důležitých rozhodnutí. Tentokrát bylo ohlášeno faktické ultimátum pro vlády Ukrajiny a Evropské unie. A byla zopakována se zcela určitým cílem a jako potvrzení požadavků vznesených Ruskem.

 

 

 

 

 


      

  • Smlouva o přidružení Ukrajiny k EU vytvořila hrozby nejen pro ekonomiku Ukrajiny, ale též pro ekonomiku Ruska. Po podpisu dokumentu by nutně započalo nekontrolovatelné zahlcení ruského trhu bezcelními výrobky z Evropy a dalších zemí, což by bolestivě dopadlo na ruské výrobce. Navíc by Ukrajina byla nucena zpřetrhat s Ruskem desítky a stovky smluv, které by byly v rozporu s podmínkami asociační dohody s EU. V důsledku toho předkládaná varianta asociační dohody představuje hrozbu pro Rusko – v podstatě by zničila dvoustranné vzájemně výhodné tržně-průmyslové svazky Ruska a Ukrajiny a vedl a by k vytlačení výrobků ruského původu výrobky z jiných zemí. Chtěli jsme toto vše řešit po dobrém, lidsky. Pokoušeli jsme se dohodnout. Ale všechny kompromisy, které jsme předkládali, a naše konstruktivní návrhy byly Evropskou unií odmítnuty. Bohužel. Nyní to tedy bude po zlém.

 

  • Nehledě na všechny problémy ve vzájemných vztazích, nehledě na protiruskou a otevřeně fašistickou rétoriku nových kyjevských mocných, jsme plnili všechny závazky a udržovali všechny svazky, čímž jsme živými penězi zajišťovali pro průmysl Ukrajiny zakázky za 15 miliard dolarů. Všechny pohledávky byly placeny včas a v plném objemu. Nechcete-li po dobrém, nedostanete nic. Rusko je připraveno se zcela vzdát ukrajinského zboží a ukrajinské výroby.

 

  • Plyn Ukrajina nemá a už mít nebude. Od této chvíle budeme pouštět přesně tolik plynu, kolik ho Kyjev zaplatí měsíc dopředu. Pro zajištění tranzitu do Evropy na sezónu podzim - zima 2014-2015 do podzemních nádrží plynu Ukrajiny je nutno načerpat plyn za 4 až 5 miliard dolarů. Jestliže Ukrajina nenajde tyto miliardy, bude na podzim Evropa bez plynu.

 

  •  Celková suma ukrajinských dluhů, jejichž navrácení může Rusko požadovat okamžitě, činí 16,6 miliard dolarů. A my je požadovat budeme.

 

 

      Prezident Ruska ještě připomněl: „Ekonomika Ukrajiny prudce klesá. Prohlubuje se propad průmyslu i stavebnictví. Vzrůstá rozpočtový deficit. Prudce se zhoršuje stav valutové oblasti, k zápornému obchodnímu saldu přibyl útěk kapitálu ze země. Ukrajina se blíží k bankrotu, k zastavení výroby a k explozi nezaměstnanosti“. „Dočasní představitelé různých úrovní“, jak zdvořile Putin nazval kyjevské mocné, dovedli zemi na hranici, za kterou už nebude možná náprava.

 

     A proto varuje: Buďto EU, USA a Ukrajina okamžitě přijme podmínky artikulované ministerstvem zahraničí a neprodleně je začne uplatňovat v praxi… nebo Rusko zruší veškeré průmyslové zakázky na Ukrajině. Nevratné ztráty Ukrajiny budou každoročně činit 15 miliard dolarů. Rusko zavírá své hranice pro ukrajinské zboží a zboží přicházející tranzitem přes Ukrajinu. Rusko zavírá Ukrajině plynový kohout.


     Rusko uplatní vůči Ukrajině pohledávky na pokrytí dluhů v částce 16,6 miliard dolarů. A nebude Evropě garantovat dodávky plynu na nadcházející podzim a zimu, jestliže Ukrajina neodkoupí a nenačerpá do podzemních nádrží objemy paliva nutné k zajištění těchto dodávek v částce 5 miliard dolarů. Jestliže tedy Evropa začne mrznout, nechť veškeré výhrady směruje na své přátele v Kyjevě.

 

     V podstatě se jedná o ultimátum, byť je Vladimír Putin formuloval v korektní podobě: “Doufám, že iniciativy ruského Ministerstva zahraničních věcí ohledně uklidnění a zlepšení situace budou mít nějaký efekt a výsledek bude kladný“.  A vidíte -  je tady to, co se dalo předpokládat. Prohlášení Ruska ohledně financí a vztahů k EU a Ukrajině..

 

 

 

.

Přesto vám všem přeju

co nejhezčí a hlavně nezmrzlý Nový rok 2015

PEPA 

 

 

Komentáře (37)add feed
Mám taky jeden článek. : Sinix
Věřím, že opravdu stojí za zamyšlení:

http://nazory.aktualne.cz/komentare/pocit-z-doby-demokracie-slabne-treti-svetova-se-priblizuje/r~f9ef4162844911e4ab15002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=B&utm_term=position-16

Nechceš, Danielo, spíš zveřejňovat takové články místo hloupého Podrackého a jemu podobných??
prosinec 29, 2014 20:24
Sinixi, tak teď nevím, jak jsi to myslel - : d@niela
to se ti to, co tu zveřenil Pepa, nelíbí?
prosinec 29, 2014 20:42
Ne, Danielo, nelíbí. : Sinix
Přečti si ten článek a zjistíš proč. Máme svobodu a celkově se vůbec nemáme špatně, ale český národ si toho vůbec neváží.

Odmítám jakékoli úvahy o tom, že Putina pohání cokoli jiného než touha po obnově "slávy" a vlivu sovětského impéria v jeho tehdejších hranicích včetně satelitních států. Chová se jako Hitler a je třeba s ním naložit tak, jak se mělo naložit s Hitlerem v roce 1938.

A to PF v závěru na tom nic nezmění.
prosinec 29, 2014 23:45
Sinixi, : Sidon
já zase odmítám jakékoliv úvahy, které prezentuje Fendrych v tom článku, jež jsi sem vložil. Tady je výňatek z článku, který byl v tisku, ohledně vrácení medailí pplk. Obrtela :

V novodobé „studené válce“ stojím na straně Ruska.
Tolik odvahy, abych odešel bojovat proti dalšímu produktu zoufalého amerického imperialismu – tedy samozvané Ukrajinské vládě na východ Ukrajiny – nemám a nemělo by to ani žádný smysl, protože v tomto konfliktu jde o zcela něco jiného, než o hledání a uplatňování lidských práv a svobod, tedy o hodnoty, „pro které“ USA již zdevastovaly tolik zemí světa.
Tolik odvahy, abych jednoznačně prohlásil, že v novodobé studené válce a ve věcech s tím souvisejících, stojím na straně současného prezidenta Ruska, kterého si nesmírně vážím za to, s jakým nadhledem, zdrženlivostí a rovnováhou odráží provokace Západu a jak věcně a průhledně reaguje na všechna nařčení a lži kolem veškerého současného dění, tolik odvahy ale mám.
Člověk nemusí být příliš velký odborník na věci politologické, sociologické, vojensko-politické, či jiné související, aby si udělal vlastní názor na to, kdo je agresorem a proč, a kdo se brání. Na to stačí zdravý selský rozum, trocha inteligence a schopnosti spojovat věci do kontextu a hodiny studia dostupných pramenů a materiálů z různých zdrojů.
Já jsem si vlastní názor již dávno jednoznačně udělal a stojím si za ním.
A proto nemohu a nechci nadále nosit svá válečná vyznamenání z operací NATO, kterými jsem prošel a která mi byla udělena zločineckou organizací v čele s USA. Dokud budou Spojené státy a jim podobní vedoucí silou NATO, není pro ně na levé straně mé vojenské uniformy místo.
Vážený pane ministře obrany, žádám Vás o odnětí všech mých udělených medailí NATO, za což Vám předem děkuji.
Podplukovník v.z. MUDr. Marek Obrtel
v.r.


Tak, teď jen čekám, až se spustí palba. Oheň a síra půjde na hlavu toho vojenského doktora, jaký že je to lump a Putinův zaprodanec.

A ještě něco, co jsem si "vypůjčil" z jedné internetové diskuze. Je to i můj názor, tak to sem dám, jako svoji verzi :

EU a USA se tváří nechápavě.
Přitom na chování Putina není nic nepochopitelného. Putin je zklamán západem. Nejde jen o to, že NATO stahuje smyčku kolem Ruska, jde o to, že jeho původní záměr vytvořit z EU a z Ruska spolupracující subjekty, které by se sbližovaly, jak hospodářsky, tak politicky, zkrachoval. Docela se dařila spolupráce s Německem a pro další spolupráci s celou EU byl ochoten přehlížet, jak především NATO neplní dohody, či sliby, které dostal už Gorbačov. Dnes je nucen předělat celou dosavadní politiku Ruska, a to není snadné. Určitě je mu bližší spolupráce s Evropou. Ta je přirozená a Rusko vždycky vidělo v Evropě vzor, přestože se Evropa vůči Rusku vždycky chovala přezíravě a povýšeně. Putin je dotlačen ke větší spolupráci s Čínou, s Indií, s Tureckem, ..., když Evropa nemá zájem. Cítím, že to nedělá rád, že by daleko raději pokračoval v přátelství, nejen s Ukrajinou, ale s celou Evropou.
Nenávist mezi Ruskem a Ukrajinou je vytvořena politiky. Lidé na obou stranách ještě donedávna žili spolu naprosto spokojeně. Společně pracovali ve fabrikách, ženili a vdávali se mezi sebou, mají příbuznou řeč, které navzájem rozumí, jako třeba my a Slováci. Ještě před rokem a půl by nevěřili, že je něco takového, co se děje dnes, možné.

smilies/cool.gif
prosinec 30, 2014 06:00
Souhlas se Sidonem. : mamča
Je poučné si přečíst ten článek o podplukovníkovi v.z. MUDr. Marku Obrtelovi celý. Viz http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Marek-Obrtel-Hluboce-se-stydim-za-zlocineckou-organizaci-jakou-je-NATO-Vracim-vyznamenani-351287
To není nějaký politický "tlachal", ale člověk, který v různých misích prošel jako lékař kus světa postiženého válkou a celou tu hrůzu viděl na vlastní oči.
prosinec 30, 2014 08:16
Jste hlupáci. : Sinix
Zblblí Putinovou propagandou. Stejnou propagandou, jakou ovládal davy Hitler s Goebbelsem. Oni taky tvrdili, že Němci jsou utlačovaní a že bojují jen za své zájmy a "lebensraum" (životní prostor). Zasloužíte si být Putinovými otroky.

Tohle je jeden z případů, kdy se opravdu stydím, že jsem příslušníkem tohoto hloupého národa. smilies/sad.gif
prosinec 30, 2014 09:59
Sinix : mamča
Jsem ráda hlupákem. Jdu světem rovně, občas dostanu přes prsty, ale nemusím se za sebe stydět.
prosinec 30, 2014 10:25
Zírám jak se Putinovi ta propaganda daří... : Myška
Souhlas se Sinixem.
prosinec 30, 2014 10:40
Musím souhlasit se Sidonem. : Eliška61
Označovat diskutéry jako hlupáky mi nepřipadá chytré. Rusy nemám v lásce, ale výjimečně, tentokrát, musím s Putinem souhlasit. Nemá jinou možnost. Musím souhlasit s každým Sidonovým slovem. Velmi rozumné, velmi objektivní, velmi pravdivé.
prosinec 30, 2014 11:25
Sinixi, : d@niela
zkus diskutovat v klidu, pohodě a slušně... smilies/wink.gif
Jsem pevně přesvědčena, že to zvládneš.
smilies/wink.gif
prosinec 30, 2014 12:39
Sinixi, : Sidon
to ohánění se Hitlerem a Goebbelsem mi přijde věru žertovné. Mně spíš připadá, že ta Goebbelsovština leze spíš z tebe. Jsa tebou nazván hlupákem, nehodlám už dále s tebou diskutovat, s blázny, opilci, feťáky a malými dětmi se prý diskutovat nemá, k ničemu to nevede.

Snad jen to Kristovo - Jsouť blahoslavení, chudí duchem !
prosinec 30, 2014 18:30
... : Karlos
Mas pravdu Sinixi, je to proputinovsky clanek, slozeny z polopravd a vymyslu. Takovych uz bylo. Pred pul rokem koloval jeden o silnem rublu a o tom jak Rusko financne prevezlo cely svet. Tohle ale neni tvoje audience, tu nepresvedcis a ani se o to nepokousej. Hodne stesti v Novem roce a zapomen na vetrne mlyny. Blbost je vecna :-)
prosinec 30, 2014 19:50
Inu, Karlosi, : Sidon
o té blbosti je to známá věc, ale většinou ti největší blbci si myslí, že jsou nejchytřejší. A příslušníci sboru "Pomáhat a chránit", vždycky vynikali nadprůměrnou inteligencí, neníliž pravda !

smilies/smiley.gif
prosinec 31, 2014 18:21
Predevsim klid vazeni. : Mikin
Nejde o zadne "Podminky do Noveho roku". Jde o text, ktery se objevuje na nejruznejsich komousskych strankach uz alespon od kvetna roku minuleho. Staci zadat do googlu a dostanete treba tohle: http://ers-blog.webnode.cz/news/novinky-z-moskvy-/
Ponekud prostomyslny pan Kouba to zde v diskusi okopiroval uz asi pred 2 mesici a kdyz jsem ho upozornil na to ze se jedna o stare zpravy, zalezl.
Pokud se tyce zdejsi diskuse, nevychazim z udivu nad tim, ze se muze najit clovek ceske narodnosti ktery dostane na vyber mezi nazorem politiku ci medii demokratickych zemi a mezi propagandou ruskeho diktatora a byvaleho fizla z KGB a vybere si za svuj nazor propagandu toho fizla.

leden 01, 2015 05:37
Sinixi, : Mikin
mas uplnou pravdu. Te naproste shody mezi vymluvami Hitlera a Putina pri "ochrane utiskovanych krajanu v pohranici" si vsiml jako prvni kanadsky ministr zahranici.
A v prolhanosti si ten KGBak s Goebelsem taky nezada. Od ruskych vojaku "na dovolene" az po to, jak chudacky Rusy obklicuje zle NATO. Pritom se staci podivat, jak dopadaji zeme v ruskem sousedstvi, ktere do toho uskupeni nestacily vcas vstoupit. Putin me pripomina skunka, ktery chce ostatni zviratka chranit pred smradem a dokud ten smrad nezmizi, tak neodejde.
Vsak se i v Cesku objevuji dobraci, kteri se Putlerovym tankistum snazi ulehcit praci a NATO rozbit. Jako treba Sidoniuv pan podplukovnik. Komousum kteri hykaji pri cteni jeho dopisu blahem vubec nevadi, ze dokud ten hrdina slouzil v Afghanistanu a bral zold vcetne priplatku za pobyt ve valecne zone, tak ani necekl. To az ve vysluzbe, kdyz jsou penizky v bance, to se najednou v soudruhovi hnulo svedomi a z boje proti Talibanu se stala zlocinna agrese.
Byt tim panem, tak chodim domu kanalama.

leden 01, 2015 09:10
Zajimavy clanek : Mikin
o tom, jak se Putin snazi v najit zahranicni podporu pro svou agresivni politiku jak mezi komunisty, tak mezi nacisty najdete v levicovych Britskych listech: http://blisty.cz/art/75947.html
leden 01, 2015 15:16
Jo, : Sidon
když ideologie přemůže rozum, tak to bývá většinou špatné. Jak vidět, děje se to stále a potom je lehké vidět všechno špatné jenom na jedné straně, ale na té "své" nic. Přitom je toho tolik, co se dá dohledat a něco si o tom přečíst, ale to je pak třeba takovými, jako Mikin a Sinix, pokládáno za komunistický, nacistický, proruský, či nějaký jiný - "nepřátelský", a samozřejmě tedy špatný názor a postoj. USA od konce druhé sv. války válčily a bombardovaly skoro ve čtyřicetí zemích světa, ve stotřiceti mají víc, než osmset vojenských základen, ale je to Putin, kdo se chová hitlerovsky. USA jsou svojí populací asi jen 5% z celkové populace světa, ale jejich spotřeba energie a surovin, je 33% z celosvětové spotřeby. Takže to musí někde vzít, aby si udržely úroveň, na kterou jsou zvyklí. I za cenu zotročování a válek, nebo sestřelením cizího, civilního letadla. V dějinách lidststva šlo vždycky o majetek, bohatství, území, zdroje a suroviny a podle toho se utvářela a utváří politika. Jenže je to jaksi "pumprdentlich", když se bombardováním, ohněm a mečem, přináší demokracie a svoboda, do zemí, které však mají (čistě náhodou) nějaké přírodní bohatství, hlavně olej. Je to docela triviální, ale rmoutí mě, že takovou hru není sto pochopit někdo, jako Mikin, protože ho znám už skoro třicet let. Inu, jak řekl polír Máčala - politika je sviňa ! A ideologie k ní patří.
leden 01, 2015 19:21
... : Mikin
Jo, ideologie je opravdu svina. Ale kdyz uz i levicaci z Britskych listu nebo z britskeho Independentu odsuzuji Putinovu agresi proti sousedni zemi a ruske separatisty za sestreleni civilniho letadla, je obhajoba Putinovy obnovy ruske Rise spise nez ideologii cirym fanatismem.
O sireni komunistickych lzi jako je ta o 130 zemich, ve kterych maji Spojene staty 800 zakladen ani nemluvim. Ten seznam se da na internetu najit za par minut a je v nem i Ceska republika kde zadna zakladna pochopitelne neni a nejmene 15 malych zemi v Africe, kde se posadka "zakladny" sestava z jednoho vojenskeho policisty, ktery organizuje ochranku ambasady.
Ale napsal to Information Clearing House, od neho to prebral nacistickej Zvedavec, od neho komunisticka Outsider Media, od nich Halo Noviny, z Halo novin Protiproud a tak to musi byt pravda. A Putinovou propagandou i obskurnimi komunistickymi webiky zblbli jedinci to budou sirit jako evangelium. Ach jo……. smilies/tongue.gif
leden 02, 2015 01:54
Haha, : Sidon
jsetli ještě dneska někdo věří, že to malajsijské letadlo sestřelili separatisti, nebo Rusové, tak je nejspíš zralej na Chocholouška. A zase, jako obvykle, ale to se není co divit, všechno je jen komunistická propaganda z komunistických plátků ! To je Mikinova mantra.
Tady je to na Wikipedii, o těch US voj. základnách, ale asi je to taky jenom komunkistický plátek - http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_military_deployments

Jinak, mě zajímá víc obsah článku a jak se ztotožňuje s tím, co je známé a zžejmé. Jestli je to Economist, Guardian, nebo Protipeoud, už není tak důležité, podstatné je pro mě to, co jsem si jako čtenář schopen dát dohromady. Holou pravdu asi nenapíše nikdo, ale i tak se dá pomocí dedukce najít jakási střední cesta. Ideologicky je to však skoro nemožné, jak mě přesvědčují někteří skalní politrukové. A hlavně, co mě udivuje nejvíc, je hluboký nedostatek smyslu pro fair-play. Mimo jiné, Čulíkovy Blisty vůbec nečtu.
leden 02, 2015 19:26
Snad : Karlos
bys mohl aspon porozumet externim odkazum, ktere sem davas. US deployment zahrnuje take
jednoho marinaka stojiciho nekde pred ambasadou. To neznamena vojenske zakladny a je mi
velmi lito ti to vysvetlovat. Takovehle znalosti, co tu davas na obdiv jen podlomuji kredit
k dalsim vecem, ktere pises. Pokud si opravdu utvaris sve nazory timto zpusobem, snaz se
porozumet psanemu textu. Dam ti priklad: kdyz je v receptu napsano "vraz tam tri vejce"
neznamena to doslova, vejce se nejdrive musi rozklepnout, a pouzit bez skorapky. Co si jako
ctenar jses schopen dat dohromady je bohuzel nedostacujici a z toho prameni zmatky a chybne
zavery. Preji ti hodne zdaru v chapani psaneho slova.
leden 02, 2015 20:50
... : Mikin
Mas pravdu Karlosi. Hoch nejspis nezna vyznam slova deployment a pocitat taky neumi. Ja se v tom odkazu nemohu tech 150 zemi porad dopocitat. Protoze jsou tam uvedeny zeme s nejvetsim poctem vojaku. 3 marinaci na velvyslanectvi v Sierra Leone zakladnu nevybuduji, ani kdyby se komousi zblaznili.
A ty si Sidone strc ty reci o skalnich politrucich vis kam. Co delas ty je bezmyslenkove opakovani cisi propagandy. Nejen s temi 800 neexistujicimi zakladnami, ale i s recmi o agresi "kvuli oleji". Ja si fakt nevsiml, zeby byla v Afghanistanu nebo Kosovu nejaka ropa. A take neznam zemi, odkud by Americane ropu kradli. I z toho Iraku ji kupuji za svetove ceny a to vetsinou od cinskych spolecnosti, ktere tam ziskaly pravo na tezbu. Informovaly o tom i tvoje komunisticke webiky. Ovsem nikoliv jako o americke agresivite, ale jako o americke hlouposti.
Co se tyce sestreleni toho letadla, tak k tomu se temer okamzite priznal sam soudruh Strelkov a mezi odborniky se diskutuje jen o tom, jestli ten Buk dostali separatisti od Rusu, nebo jestli ho ukradli. Z toho se uz soudruzi nevylzou.
Jestli opravdu hledas nejakou stredni cestu, cti i toho Culika a The Economist. Na Zvedavci ji nenajdes.
leden 03, 2015 01:15
Ááá, : Sidon
odborník se ozval. Tak podle toho, co je podle tebe jenom mariňák u ambasády, by to číslo bylo daleko větší.
http://www.politifact.com/truth-o-meter/statements/2011/sep/14/ron-paul/ron-paul-says-us-has-military-personnel-130-nation/

Ale jestli mně chceš třeba dát lekci z angličtiny - go ahead, try it. Maybe you are much better than me and have it all wrong. I doubt it.
smilies/grin.gif
leden 03, 2015 01:18
BTW, Karlosu, : Sidon
od tebe se mně to poučení obzvlásť zamlouvá, asi jako když absolvent pomocné školy jde na sjezd vědátorů přednášet a vysvětlovat teorii relativity. Bravo ! Hlavně nezapomeň - Pomáhat a chránit !
smilies/cheesy.gif
leden 03, 2015 01:24
sorry, vypadlo mi : Sidon
tam "I", má tam být - and I have it all wrong.
leden 03, 2015 01:27
Nerozumim : Karlos

par vecem. Na jedne strane tvrdis " USA od konce druhé sv. války válčily
a bombardovaly skoro ve čtyřicetí zemích světa, ve stotřiceti mají víc,
než osmset vojenských základen" ale tvuj vlastni odkaz "http://www.politifact.
com/truth-o-meter/statements/2011/sep/14/ron-paul/ron-paul-says-us-has-military-
personnel-130-nation/", rika neco jineho. V podstate sve tvrzeni podporujes opakem sveho tvrzeni.
To je unikat! Tvuj odkaz jasne tvrdi, ze USA maji zakladny v 38 zemich a ne ve 130, jak tvrdis ty.
Tvuj odkaz take zminuje kanadskou zakladnu, jedinou to v Kanade, ktera meri 4x4 metry a take, ze
v 56 ze zminenych tebou zemich ma USA mene nez deset osob.
Znovu opakuji, cti si to nejdrive nekolikrat, nedostanes se pak do cimrmanovske situace, kdy
si navzajem odporujes.
Dale nerozumim tvym narazkam na "pomahat a chranit". Jestli si myslis, ze se nekde na vedeckem
sympoziu vysvetluje teorie relativity pritomnym vedcum, mylis se opet. TR je ucivo stredni skoly,
je vcelku srozumitelna a proto popularni. Mnoho stesti, cti a hledej dal :-).
leden 03, 2015 02:53
To vím, : Sidon
že nerozumíš. Ani nevíš, co je alegorie - jinotaj,narážka. A tady máš posledních pár vět z toho článku od Tampa Bay Times :

Our ruling

Given the incomplete figures available from the Pentagon, Paul’s topline figures -- 130 nations, 900 bases -- are plausible when active military operations are included. "My eyebrows were raised many times" during the debate, Pike said, but this comment "was not one of those times."

Still, we think it’s worth pointing out that many of the personnel deployments and facilities included in Paul’s number are fairly minimal in nature. On balance, we rate Paul’s statement Mostly True.

Tak si to nech přeložit.


Snad to tentokrát zmodrá - http://www.politifact.com/truth-o-meter/statements/2011/sep/14/ron-paul/ron-paul-says-us-has-military-personnel-130-nation/
leden 03, 2015 08:27
Mám strach... : Giota
z možného návratu ruských okupačních vojáků, z islámu, nebo jiných teroristů. Chci se mít dobře, kdo by nechtěl? Uvědomuji si, že naše generace se má jak prasata v žitě, máme se skoro všichni jak dřív knížata na zámku - pohodlí, zábava, teplo, lahůdky, čisté ruce bez mozolů. Nechci se probudit a zjistit, že jsem zpátky v totalitě, nebo dokonce ve válce, že nemám jistotu, že přežiji, nebo že mi zůstane majetek - že nepotáhnu s uzlíčkem do koncentráku, protože nevěřím ve správného boha, a pod. I člověk na gauči ví, že nic není trvalé.
Jen nevím, co udělat. Mluvit o nebezpečí? To není jistotou - když 100x voláte pozor vlk, až opravdu přijde, nikdo nebude reagovat.Takže pokud političní rádobykomentáři některé situace uměle vyhrocují a pak se nic moc stejně nestane, je to od nic chyba - příště až bude opravdu čas na varování, nebudeme věřit.
Za správné považuji úvahy o obnovení branné povinnosti. V míru mohou vojáci pomáhat při živelných pohromách, ale je potřeba mít schopnosti bránit se invazi. Služba vlasti může mít opět různé podoby, nemusí být jen se zbraní v ruce. Čechy by nemělo spojovat jen to, jesli hokejisté vyhrajou turnaj.
leden 03, 2015 11:09
... : Mikin
Vzhledem k tomu, ze na tom komunistickym seznamu americkych vojenskych zakladen je i Cesko, mohl by Sidon spanilym ctenarkam a ctenarum laskave objasnit, kde ta zakladna je. A takovych narodu jako jsou Cesi je na tom seznamu spousta. Sidon by vubec mohl uverejnit uplny seznam a pozice tech zakladen, anebo priste radeji nepapouskovat hovadiny z komunistickejch webu.
Ja jsem zrovna na Filipinach, tak bych mohl na Subic Bay a Clark's Field zkontrolovat, zde to tam ti zli imperialisti na pozadani vlady Filipinske republiky opravdu opustili.
Co se tyce blabolu starika Rona Paula, venovalo se tem jeho statistikam ktere vykrikoval v ramci volebni kampane vice lidi a da se to snadno dohledat. Podle vseho jsou ty opravdove zakladny zhruba ve 20 zemich.
Jinak se omlouvam za sporadickou ucast v diskuzich, internet je zde na Filipinach opravdu "na baterky".
leden 03, 2015 11:53
Mno, : Lenka1
Sinixe a Mikina komentovat nebudu. Můj dlouhodobý postoj k nim vyvěrající z jejich dlouhodobých projevů je, myslím, dostatečně znám.

K Putinovi - mám k němu asi milión výhrad, ale to nemění nic na tom, že v současnosti je to jediný politik, který má koule. To za prvé. Za druhé, jsem přesvědčena, že současný konflikt vyvolali EU společně s USA. Nitky sahají mnohem dál. A ač to neříkám zrovna s nadšením, vypadá to čím dál víc, že bolševismus se nenápadně a plíživě přestěhoval na západ.

Abychom pak do toho Ruska ještě rádi neutíkali, až nás tady budou multikulturně obohacovat ty desetitisíce (časem statisíce)uprchlíků z Afriky a Sýrie, které nám naše milovaná EU prostě nařídí přijmout a situace se postupně bude stávat neúnosnou.
leden 03, 2015 16:16
Ještě : Lenka1
malý dodatek. Pro Vás, kdo nemůžete Putinovi přijít na jméno, mj. i kvůli Krymu - zkuste popřemýšlet, jak by to asi vypadalo, kdyby se např. Kuba dohodla s Mexikem, že těsně u jejich hranic s USA postaví vojenskou základnu.
leden 03, 2015 16:23
Mikine, : Sidon
už seš s téma komunistickéma webama směšné, skoro jako to pako McCain. A co třeba Pat Condell, Nigel Farage, Paul Craig Roberts, Pat Buchanan, Oliver Stone, Gerald Celente a další, to jsou podle tebe taky všichni komunisti ?!

S těma základnama je to taky sranda, jestli je jich 130, nebo jenom 80, tak pořád je to "příliš". Těch "pouhých" 20, je pěkná 3,14chovina, tady máš mapu - https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zOzzuQ7-jtRM.k7KCFP1zgCAw&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0

a tady další odkaz, je to od Kanaďana, jmenuje se Jules Dufour, asi taky další komunista -

http://www.globalresearch.ca/the-worldwide-network-of-us-military-bases/5564


leden 03, 2015 19:05
... : Mikin
Sidone, seznamy prirudliku me valne nezajimaji, porad cekam na seznam tech vice jak 800 americkych zakladen ve 150 zemi a umisteni te zakladny v Cesku. Jo, kdyz clovek papouskuje nesmysly z komousskych webiku, slapne casto do lejna.
Ale abychom nezapomneli na to hlavni - znovu opakuji ze tenhle clanek neni zadne Putinovo ultimatum do Noveho roku, ale nejmene 7 mesicu stary nesmysl, ktery celou tu dobu prebira jeden rudohnedy webik od druheho (jak je jejich zvykem) a ktery se zde Pepa Kouba pokousel umistit uz pred casem.
leden 03, 2015 23:27
Sidone, : Karlos...
trochu mě sereš, jak se tu otíráš o moje zaměstnání a inteligenci, přitom ten Karlos všude nahoře v debatě nejsem vůbec já.. smilies/angry.gif Já mám vždycky za nickem tečky.
leden 04, 2015 19:24
No, tak sorry, : Sidon
trojbodkový ! Ale to je pak pro Sherlocka, aby se v tom vyznal. Nemůžeš si k tomu nicku dát aspoň nějaké číslo, či písmeno, jak to mají některé kudlanky, když už jste tu dva se stejným nickem? Ty tři tečky jsem vůbec nevnímal.
leden 04, 2015 21:07
Sidon : Karlos...
..přitom já s Tebou souhlasil...:-(
leden 05, 2015 08:25
Tak : alka..
Tady se už nehvězdičkuje tady se se..?
leden 05, 2015 17:09
A nejhorsi je, : Mikin
leden 06, 2015 11:48
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]