O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ZA CO PŮJDEME BOJOVAT? - II. PDF Tisk E-mail
Pondělí, 01 září 2014
Rád bych vám postupně připomněl lži a mýty Západu – tak především mýtus zlého Ruska, které prý bylo vždy jen válečnické a obsazovalo cizí země včetně ČSSR v r. 1968, to je opravdovou lživou demagogií. Opírá se o špatné zkušenosti s komunistickým režimem a SSSR a lživě podsouvá, že současné Rusko je stejné.

 

 

 

 

 

    To pro primitivně a černobíle myslící lidi může být přitažlivou legendou. Je to ovšem myšlenkový zkrat určený lidem nechápajícím současný svět, který už je dávno jiný, a těm, kteří na dnešních Rusech iracionálně řeší zástupnou pomstu za komunistický režim.

 

 Krédem tohoto mýtu je rčení: „To zde chcete mít zase Rusy?“ Navzdory Putinově pláči nad rozpadem Sovětského svazu a jeho steskem na dobu, ve které kolonie už nejsou možné, je situace taková, že Rusko má jen osminu palebné síty NATO, právě ztratilo Ukrajinu jako spojence, který se přidal na druhou stranu, a zachránilo pouze Krym za cenu opovržení celého světa.

 

V žádném případě není ve stavu, který by umožňoval ovládat jiné národy, a jeho vojenská expanze nehrozí. Putin nemůže připojovat země, kde nebude vítán (dovolí si možná jen krátkodobý zásah). Zatím vykročil k trvalejšímu mocenskému vlivu jen tam, kde si to obyvatelstvo přeje (Abcházie, Osetie, Krym).

 

Z násilného připojování dalších zemí, které to odmítají, nekouká dnes žádný zisk pro nikoho, něco takového nemá smysl, Putin to ví a dokonce ani východní Ukrajinu připojovat nechce, natož potom další země.

 

Co by s nimi dělal, když není komunistická vláda, pomocí které by je ovládal?

 

Mýtus, že Krym je začátkem nějaké nové ruské neomezené expanze, je zase směřován k neznalosti, omezenosti a „iracionální víře ve zlé Rusko“. Krym obsadil Putin poté, co se Ukrajina orientovala prozápadně, aby zachránil strategické území. Udělal to proti mezinárodně zaručeným smlouvám a přes všechno pochopení jeho situace je nutno proti tomu protestovat, protože chceme, aby se mezinárodní smlouvy dodržovaly.

 

Myslím si, že sankce Rusku v důsledku anexe Krymu jsou potřebné k vyjádření nesouhlasu s tímto jednáním. Je ovšem nutno rozumět tomu, že uvedení do původního stavu není uskutečnitelné, protože veškeré mezinárodní právo dává přednost vůli místního obyvatelstva a to na Krymu vždy odhlasuje připojení k Rusku; taktéž veškerá zkoumání historického práva nutně musí vyznět v neprospěch Ukrajiny.

 

Proto i tyto sankce mohou být jen dočasné a poškozovat pouze osoby s politikou Ruska spojené, nikoliv veřejnost, a jejich cílem má být nová smlouva a satisfakce Ukrajině. Jiný smysl nemají a mít nemohou.

 

Sankce na základě mýtu o cíleném sestřelení malajsijského letadla jsou naprostý nonsens. Letadlo neměl nikdo zájem sestřelit, a pokud se tak stalo, stalo se to nedopatřením. A to jen naznačuji, že zatím vůbec není jasné, kdo to udělal a dokonce nejnovější průzkumy ukazují na ukrajinskou stíhačku. Demagogie rozpoutaná po sestřelení letadla je typickým příkladem lidského smyslu pro nepravdu a víru ve lži. Je až zarážející, kolik lidí uvěří konspirační legendě zakládající se viditelně jen na lidské hlouposti.

 

 

Další mýtus: Putin vede nevyhlášenou válku proti Ukrajině, posílá tam ozbrojence a rozvrací ji. To tak vypadá samozřejmě jen tehdy, pokud se selektují fakta a zatajuje se celá pravda. Putin Ukrajinu podporoval a na jejím rozkladu zájem neměl.

 

Dodával jí levnou naftu a plyn, dával půjčky a nabízel další. Když se ovšem ukrajinská vláda vzniklá z povstání na Majdamu orientovala prozápadně a zcela jasně se od Ruska odklonila, přestal mít Putin zájem na prosperitě Ukrajiny a možná má i zájem na jejím úpadku, aby tak zatížil všechny ty, kteří jsou nyní vlastně povinováni Ukrajině pomáhat.

 

Putinovi ozbrojenci by nemohli na východní Ukrajině operovat bez podpory místního obyvatelstva (většinou z místního obyvatelstva pochází), proto asi nebudou zbytečně něco těmto lidem ničit. Je ovšem nutno vidět, že rozbíjení měst nedělá Putin (aspoň zatím), ale kyjevská vláda, která ničí majetek ruskojazyčného obyvatelstva, zastavuje mu elektřinu a vodu, vyhání jej z domovů na základě svojí nacionalistické doktríny připomínající nacismus.

 

Na druhé straně nevěřím, že jde o vyloženě banderovské praktiky a obvinění z terorizmu si zaslouží jen některé akce některých jednotek, nikoliv veškerá činnost armády.

 

Mezi mýty ovšem nepočítám touhu Ukrajinců po osamostatnění a vymanění se ze spárů Ruska a také se domnívám, že Majdam obsahoval původně snahu lidí za připojení k EU, která byla zneužita nacionalistickými silami k uchopení vlády a nasměrování politiky ke konfrontaci s národnostními menšinami a provokováním Ruska. Také se domnívám, že mnoho Ukrajinců toto nechtělo a bude ochotno to změnit v jednání a přijetí nějakého kompromisu se svými spoluobčany na východě.

 

 

Závěr

 

Situace zatím naznačuje, že válka na východě Ukrajiny nekončí, povstalci s Putinem v pozadí mají dostatek síly, a dokonce se zdá, že jejich ústup a neúspěchy byly jen dočasné. Na postoji EU velice záleží a možná se konečně odhodlá k donucení ukrajinské vlády usednout za jednací stůl a vyslechnout přání obyvatel východu země. Naprosto iracionální a nakonec kontraproduktivní by byl opak.

 

Nesmiřitelné postoje, neschopnost hledat pravdu, odklon od humanity a neuznávání práv druhých, je základem války. Lži, které zpočátku byly vysvětlovány jako nutná propagandistická válka, se stálým opakováním mění v pravdu a válečníci se stávají psychologickou obětí vlastních lží - monstra, která nesnesou skutečnou pravdu a volají po jejím umlčení.

Na prvním místě je neuznávání práv obyvatel východní Ukrajiny si zvolit svůj osud.

 

Od této nemorálnosti a falše (na jedné straně plná ústa lidských práv, na druhé neschopnost je přiznat druhým) se vše odvíjí. Někde v pozadí stojí zájem oslabit Rusko v boji o zdroje a o trhy. Lidé umírají a volá se po zostření boje.

 

Za co musíme doplácet na důsledky sankcí, za co se uskrovňovat, za co máme bojovat a třeba i prolévat krev? Nevidím v tom nic smysluplného, jen vykonstruované legendy a neetické cíle.

 

VLASTIMIL PODRACKÝ

 

 

 
Komentáře (34)add feed
Tak jsem jeden z nich. : Michal
To pro primitivně a černobíle myslící lidi může být přitažlivou legendou. Je to ovšem myšlenkový zkrat určený lidem nechápajícím současný svět, který už je dávno jiný, a těm, kteří na dnešních Rusech iracionálně řeší zástupnou pomstu za komunistický režim.
já jim prostě nevěřím a těžko to co změní.
září 01, 2014 19:55
... : mikin
Porad dokola ty simpletonske reci o "lhani Zapadu". Jako by se jenalo o nejaky kompaktni celek.
Podrackeho ujistovani o tom, ze si k sobe Rusko nedovoli pripojit zadnou jinou zemi, protoze uz neni komunisticke je sice hezke, ale nic si za to nekoupime.
Ono se totiz nic pripojovat nemusi - Putinovi staci v dotycne zemi dosadit stejneho diktatora jako je on sam a je vymalovano. V zemi kde temer neexistuje politicka opozice, kde neni jedina nezavisla televizni stanice, kde se priskrti svoboda projevu (vcetne internetu) a kde je mozno vrazdit nepohodlne novinare je budoucnost jasna.
A kdyby se chtel nahodou nekdo sprajcovat, staci mu pripomenout Ukrajinu a zarachotit jadernymi zbranemi.
Stejna samostatnost a svoboda jako za Husaka, i bez srpu, kladiva a soch Lenina na kazdem namesti. I kdyz i techhle vymozenosti je v Rusku porad pozehnane.
Svetla budoucnost lidstva dle Podrackeho…….
září 01, 2014 19:58
Michale, : mikin
mrkni se na tohle: https://www.youtube.com/watch?v=J0R2mpnHQRY
Ta nase neduvera ma docela racionalni podklad. smilies/angry.gif
září 01, 2014 20:33
Jak už jsem psala v do diskuse v předchozí části ... : micka
o USA se dá říct totéž. Viz Sýrie a ostatní země arabského jara. Taky naletěli něčemu podobnému.
Vtip je v tom, že se lze přiklonit k jedné lži nebo k druhé. Dle libosti. Nebo začít myslet. Ale v prvním, druhém i třetím případě ... jestli to dotáhnou i k nám - a bojím se, že zrovna Polsko se snaží vehementně -, bude zle ve všech případech.
září 01, 2014 20:34
Neměl by si pan Podracký podat ruku s panem Humlem? : Myška
září 01, 2014 22:00
Mikine, dík : Michal
jo, to je ono. Já potkal Rusy i v Americe a nejdřív jsem si trouba myslel, že když jsme nesouhlasili s komunistama můžeme si rozumět. Omyl, oni byli i tam páni a my pro ně neměli cenu. Proto tvrdím, že pro Rusa nemá lidský život cenu. Možná je to historie už od carismu, ostatně díky tomu si tak vedli v druhé světové, za rodinu bylo heslo.
Micko, bude to znít pesimisticky, ale na téhle Zemi už není dobré místo k žití.
září 02, 2014 09:20
ve vší úctě ptákovina : Teta Ethel
Rus je Rus a nezmění se, to, co je dnes vidět, je ještě hloupější a arogantnější než dřív, i špinavé je to zhruba stejně...,
září 02, 2014 12:02
... : deeres
Mohu jenom konstatovat naprostý souhlas s Mickou. Obě mocenské strany si mohou podat ruce, my je jako lidé vůbec nezajímáme a v případném válečném konfliktu máme cenu jenom jako spotřební materiál.
září 02, 2014 12:19
. : toulavej
Hledal jsem marně v článku zdůvodnění, proč mýtus zlého Ruska je lživou demagogií, ale nenašel. Naopak, všechno dosavadní jednání Ruska jenom potvrzuje, že o žádné lživé mýty bohužel nejde :-). Copak neobsadil Osetie a neodtrhl je od Gruzie a nepřipojil de facto k Rusku? Nepomohl odtrhnout svou armádou Abcházii? Nezmasakroval Čečensko? A naposled neobsadil autonomní Krym vojáky nevojáky, kteří tam podle Kremlu nejdřív vůbec nebyli? A až po obsazení armádou tam zorganizovali „svobodné“ referendum, ke kterému ovšem neměli podle platné ústavy oprávnění :-). To není žádné lživé podsouvání, jenom holá fakta. Tak vůbec nechápu o čem tu autor píše.

A že se ohání Kreml zájmy Rusů, kteří se přistěhovali do cizí země a tvoří v některých oblastech velkou menšinu, je prostě neuvěřitelná drzost, podobná těm muslimským šátkům. Chceš v cizí zemi žít?, dodržuj místní zvyky a pravidla hry. Nelíbí se ti to?, máš možnost odejít jinam, kde tě přijmou. O pravidlech hry a zvycích ale rozhodují místní, kteří jsou tam doma.
září 02, 2014 16:33
Michale, : mikin
neni zac. Ano, to video by mela byt "povinna cetba" pro pana Podrackeho a pro vsechny ostatni, kteri prohlasuji, ze soucasne Rusko neni byvaly SSSR.
Toho patosu, tech rudych vlajek, srpu a kladiv. A vsichni se oslovuji "soudruhu".
Ja si tyhle souvislosti uvedomil, kdyz muj byvaly hrdina Alexandr Solzenicyn (i po letech exilu v USA) prohlasil, ze Rusko nemelo pravo zeme jako Ceskoslovensko ze sveho podruci poustet, protoze uz jsme byli "jejich". Dalsi velkopansky, namysleny Rusak………..
Ve vsech postkomunistickych zemich je pro jakehokoliv politika minulost komunisty nebo spolupracovnika statni bezpecnosti velky handicap. V Rusku si lide zvolili jako sveho presidenta nejen byvaleho komunistu, ale navic i fizla z KGB. To je jako kdyby v Nemecku vladnul byvaly gestapak. Na namestich vetsiny mest stoji porad sochy masoveho vraha Lenina a vetsine zblblych muziku vadi, kdyz Ukrajinci na opacne strane hranic ty sochy pokaci !
Nestastny narod…….. Jen kdyby chteli pochopit, ze o tu jejich lasku a pomoc nikdo nestoji a kdyby chteli konecne zustat doma a prestat se s*at do okolnich zemi. :-
září 03, 2014 02:58
Juknutí : Sidon
září 03, 2014 06:28
Toulavej, : mikin
ja bych ty Putinovy lzi o chrane etnickych Rusu v zahranici prirovnal hlavne k argumentum, kterymi Hitler hajil zabor Sudet. Jsem rad, ze tohle prirovnani pouzil jako prvni kanadsky ministr zahranici. A skoda, ze to nejsou schopni pochopit nekteri lidi v Cesku…..
Nesmyslne me pripadaji argumenty lidi kteri prohlasuji, ze lzou obe strany a ze pravda je nekde uprostred. I kdyz treba v pripade ruske agrese proti Ukrajine existuje dostatek dukazu a vinik je jasny.
Takovemu cloveku bych docela pral, aby mu nekdo vykradl barak a policajti rekli "nezlobte se, ale ten zlodej rika ze je nevinen, pravda je nekde uprostred a tak vam obema dame pokutu".
září 03, 2014 06:45
Mikine, : Sidon
a k čemu bys přirovnal Kosovo ?! A "humanitární" bombardování ?! To je podle Tebe něco úplně jiného, že ? Kdybych Tě neznal, tak si budu myslet, že si jen někdo dělá prdel, ale takhle vidím, že seš kolosální magor. Vykradený to máš nejspíš Ty ve své palici, když nevidíš, nebo spíš vidět nechceš, souvislosti, které vedou k těmto situacím. Nemá cenu, abych to tady vyjmenovával, na webu je toho dost, jenže Ty to šmahem označíš za komunistické, stalinské, proruské apod. Prostě Goebbels hadra. Já jsem Rusákům nikdy nefandil a Ameriku jsem považoval za nejlepší zem na světě, jenže ona ta "Amerika", odešla s Eisenhowerem, nebo možná až s Kennedym, ale teď, aby si udržela tu svoji "rozežranost" a hladovost, tak musí drancovat po celém světě. Jenže některým se to zrovna moc nelíbí. A stím vaším přirovnáváním Putina k Hitlerovi, řeknu rovnou - jděte do prdele ! Když ukrajinská armáda vraždí civilní obyvatelstvo, tak je to taky velice "humanistické", žeano ? S fanatiky je těžká řeč, nebo spíš žádná.

smilies/angry.gif
září 03, 2014 18:02
Sidone, : mikin
Kosovo bych neprirovnal k nicemu. Etnicky cistit tam zacala popularni zrudicka komunista Milosevic, milion lidi bylo docasne bez domova a ta zeme je ted samostatna. Aspon ja nevim nic o tom, ze by si ji podobne jako Osetii, Abchazii nebo Krym privlastnil nejakej diktator.
Pokud se tyka tebou doporucovaneho Czech Free Press, tak muj privlastek "stalinisticky" nevystihuje cely rozsah pitome zhuverilosti techle stranek. Tyhle milovniky Fidela Castra a Mao ce Tunga by meli vystavovat nekde v muzeu.
http://www.czechfreepress.cz/latinska-amerika/stanovisko-spolecnosti-cesko-kubanskeho-pratelstvi-k-navsteve-yoani-sanchez-v-ceske-republice.html
Ja svoje informace beru ze serioznich zdroju. V pripade Ukrajiny hlavne z (surprise, surprise) levicoveho Guardianu a BBC.
Ukrajincum preji, aby svou zemi proti kagebakovym zelenym muzikum (co jsou tam na dovolene) ubranili.
Nadavky a urazky si strc vis kam…..
září 03, 2014 19:24
Mikine, : Sidon
s tím Kosovem je to tak, že ho sice žádnej diktátor nevlastní, ale zato tam mají USA 80i tisícovou vojenskou základnu a chtěli by ji mít taky na Ukrajině, přestože jich mají po celém světě 130, ale to není ještě dost, von ten Krym má přecejenom něco do sebe.
Jojo, vybíráš si, to je pravda, ale jen to, co se Ti hodí, doufám, že sis prohlédl ten dokument - Válka, kterou nevidíte, ta je taky ze seriozních zdrojů, aspoň podle mě, Ty to zase nazveš po svém, protože nepřipustíš absolutně nic, co není podle Tvýho přesvědčení. Vybíráš si jen to, co se Ti hodí, já jsem sem žádný zdroje o Maovi, nebo Fidelovi nedával, tam bysme se v názoru na ně shodli. Jenže to nevidím tak surově černobíle, jako Ty. Docela si dovedu představit takové lidi, jako Ty, kteří po II.sv. válce šmahem odsoudili všechny Němce a nejradši by je všechny zlikvidovali. Dneska zase mají pro změnu na mušce Rusáky, za tu jejich "internacionální" pomoc. Nevadí, že už je to skoro 50 let a už je ten svět zase kousek dál, zášť a nenávist je bezbřehá. Ten problém nejsou Rusáci, ale domácí havěť a svoloč, která se jim snaží lézt do řiti a když ne Rusákům, tak něomu jinýmu, kdo je zrovna silnější a je naším "bratrem".

září 03, 2014 20:04
V každý válce : Krakonoš
každá armáda vraždí civilní vobyvatelstvo. Snad si, Sidone, nemyslíš, že Rudá armáda ve kterýmkoli z minulejch vojenskejch konfliktů, který vedla, nějakým způsobem brala vohledy na civilisty. Vobčanská válka bohužel má ještě jeden hnusnej rozměr, že jakákoli armáda vždycky bude vraždit civilisty vlasní země. Válka prostě JE hnusná. Bohužel války tu zjevně budou stejně dlouho, jako člověk. Jenom naivní pacifisti si vysnili svět bez válek a věřej v jeho dosažitelnost. Jejich rozkladný působení je nádherně znát na současný naprostý neschopnosti Evropy vodolat vojenskýmu napadení zvenčí. Kdyby nenáviděný USA vyhlásili novou doktrínu pacifismu a rozpuštění NATO, hned nazítří sem napochoduje islamista nebo rusák a my proti němu nevystřelíme jedinou ránu, protože je to barbarský, teče u toho krev a chcípaj vojáci i civilisti. A to my dělat nebudeme. To je najednou "sluníčkovej" úplně každej, i ten, kdo ještě včera uplivoval cosi vo pravdoláskařích. smilies/wink.gif
Mikine, mejlíš se: Kosovo si přivlastnil diktátor. Stejně, jako si přivlastnil nás, východní Evropu i EU. Přece wrah z wólstrýtu, iluminát a židozednář, nejstrašnější ze všech diktátorů světa - ten si nás přivlastnil.smilies/grin.gif Teď při výročí srpna 68 mi to spousta článků připomněla, dočetl jsem se (a shodovala se s tim i lidová nálada na novinkách, kterou chodim pravidelně sledovat), že nás v 68. skutečně sovětskej soudruh přijel s vostatníma soudruhama vosvobodit právě ze spárů tohodle hroznýho wraha a že jen díky němu jsme si tu vo 20 let protáhli tu krásnou idylku rovnosti, volnosti a bratrství (nad kterou nevděčný parchanti, jako jseš ty nebo Michal, vohrnuli svoje reakcionářský rypáky smilies/grin.gif) a voddálili nástup tý strašlivý a ukrutný poroby, bídy a hladomoru, co přišly po 89. A teď, když se na Východě vobjevil konečně kabrňák, kterej by nás z tý bídy mohl zase vytáhnout (nejlíp znovu na věčný časy), ty si drze dovoluješ zpochybňovat jeho ryzí úmysly a jeho podíl na záchraně evropský civilizace, demokracie, kultury a prostě všeho krásnýho, co Evropa v minulosti (za naprosto zásadního a nevodmyslitelnýho přispění právě ruský kultury, ruskýho smyslu pro demokracii, právo a spravedlnost a ruskýho humanismu) vytvořila? Že se nestydíš!
smilies/grin.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
září 03, 2014 20:04
Krakonosi , : mikin
Je to tak, Krakonosi. Neverim zpravam ktere me ve sve dobrote predklada pan od KGB, tak je moje mysleni cernobile a nemam rad Rusy. Zkusim to napravit.
Putinuv mluvci soudruh Peskov dnes rekl ze: "Rusko nemůže odsouhlasit příměří, protože se tohoto konfliktu neúčastní". Tak to vidis, neucastni se a my hlupaci jsme naleteli vrahum z Volstrytu !
Treba se Putkovi podari presvedcit tech svych 15 tisic vojacku co si strhli insignie a jeli v tancich na dovolenou do sousedni zeme, aby se vratili do prace. smilies/tongue.gif
září 03, 2014 20:35
Mikine, : Míša šíša
už se tu o Kosovu toho napsalo dost, nepiš sem stále ty svoje bludy. Po mnoha letech se už i oficiálně zveřejňuje, jak to bylo ve skutečnosti, možná bys ses měl seznámit s těmito fakty. Například: http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/1485-vedouci-politikove-v-kosovu-celi-stihani-za-zlociny-proti-lidskosti
Přečti si něco od lidí, kteří v Kosovu skutečně byli, ať už to byli vojáci, novináři, zahraniční pozorovatelé či pracovníci různých humanitárních organizací, a nepapouškuj stále ta dogmata o zlých, hnusných Srbech. Na internetu je toho dost, tak už se konečně pouč.
září 03, 2014 21:56
Miso siso : mikin
v tom tvem odkazu neni o Milosevicovych zlocinech ani valce v Kosovu vubec nic. Zato cely ten zdroj se zda byt provozovan nejakym choromyslnym silencem, kteri veri na ufouny na Mesici i na Marsu, i na ty nejpitomnejsi konspiracni teorie.
Ver si cemu chces, zijeme v demokracii. Ale nerozkazuj me co mam a co nemam rikat. Bud te dobroty, ano ?
září 03, 2014 22:06
. : Míša šíša
Konspirační teorie? Takže výsledky mimořádného soudu EU vedeného americkým prokurátorem jsou konspirační teorií? Aha... hmm... tak to jo.
Jinak se to samozřejmě týká válečného konfliktu v Kosovu během let 1998 - 1999, nevím, jakým choromyslným šílencem je provozován zdroj, ale informaci zveřejnila i ČT: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/281623-behem-valky-v-kosovu-se-kvuli-organum-zabijeli-srbsti-zajatci/
OK, říkej si co chceš, nakonec ztrapňuješ jen sám sebe, že.
září 03, 2014 22:23
Tývole! Nový vobzory! : Krakonoš
Jak jsem mohl doteď žít bez světakolemnás.info???? Konečně to všecko zapadá. Rusové jsou voběti iluminátů - sovětů, který je vod r. 1917 vokupovali. Sověti, to nebyli Rusové, nenene, milý děti. To byli zlí klonové nastrčený hádejte kým? No ano, wrahama z wólstrýtu, importovaný z říše zla, USA. Kdepak Rusové, ty holubičí povahy, ty by v životě nic takovýho jako stalinismus, bolševismus a miliony mrtvejch za tímhle bordelem pod rudou vlajkou se srpem a kladivem nemohlo napadnout. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
Tohle Míšo čteš? Odtud čerpáš svůj světonázor? Tak to pak jo... (Mimochodem - dogma vo hodnejch Srbech, který byli ve válečným běsnění v Jugoslávii nevinnejma vobětma, to je teda povolenej a přijatelnej blud, rozumím tomu správně? smilies/wink.gif )
Ale potom je nutný bejt důslednej: Hitler, to byl zase jen zlej vejmysl a import amercikejch iluminátů, to je známá věc a pokud ten server skutečně píše pravdu, měl by tam bejt vo tom někde článek. No a pak je jasný, že Němci, ani jeden z nich, nebyli žádný nacisti, zase byli jenom voběti importovanejch nacistů z jůesej, který jim ukradli vaterland, podkolenky i tralaláčky. Nojo, ale pak vynikne vo to víc hanebnost vodsunu - vodsunuli jsme jednoznačný voběti americkýho vměšování, zdalipak si to čtenáři světakolemnás uvědomujou? Takže doufám, že každej správnej bojovník proti rozpínavosti a agresivitě "amíků" už napsal vomluvnej dopis krajanskýmu sdružení a s velkou pokorou pozvat tu hrstku, co je ještě naživu, zpět do původní domoviny. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif
P.S. Prosim pěkně, a co Klema? To byl taky emerickej agent rozvraceč? Choval v zahradě Pražskýho hradu kolonie mandelinek? Pomáhal mu Slánskej a proto musel zemřít? Byl Jan Tleskač iluminát? smilies/grin.gif
září 03, 2014 22:52
Krakonoši, : Míša šíša
ty sis něco šlehnul?
Kde jsem se zmínila o hodných Srbech, kteří byli nevinnými oběťmi? A svůj světonázor na Rusy jsem také nikde nezmiňovala, tvoje rádoby vtipné poznámky s Gottwaldem a Slánským jsou ve skutečnosti trapné. Obzvláště v souvislosti s tím, že Gottwaldova vláda zlikvidovala mého dědečka.
Dobrou noc.
září 03, 2014 23:02
Tak pak nechápu, : Krakonoš
jak tě může bavit ten web.
Jo, šlehnul - mám tu skvělej burčáček, doporučuju proti trudnomyslnosti! smilies/grin.gif
Děkuju za pochvalu, trapnost je moje druhý jméno.
I tobě klidnou, ničím nerušenou dobrou noc.
smilies/smiley.gif
září 03, 2014 23:15
P.S. : Krakonoš
že se na území bývalý Jugoslávie děly zvěrstva a zločiny na všech stranách konfliktu, vo tom snad nikdo soudnej nepochybuje. Takže nechť jsou válečný i neválečný zločiny potrestaný, ať je páchal kdokoli. S tim já nemám problém.
září 03, 2014 23:20
OK, : Míša šíša
s tvým posledním závěrem taky nemám žádný problém. Ať jsou potrestány zločiny všech, ať už je páchal kdokoli. Tedy nejen Srbů. Zatím to tak bohužel není.
září 03, 2014 23:25
Miso siso : mikin
dekuji za povoleni rikat co chci. I ten zdroj z televize je uz mnohem rozumnejsi. Vsak tam taky nakonec rikaji, ze tu valku ukoncila intervence NATO. A ja dodavam - zaplatbanbuh.
Ted jeste kdo zastavi roztahovacneho Putlera a jeho hrdinne tankisty. :-
září 03, 2014 23:32
... : Ketrin
http://nazory.aktualne.cz/komentare/cesi-papouskujici-putina-neunesli-bremeno-svobody/r~e70627e6335411e4bce90025900fea04/

září 04, 2014 07:58
mikine : aha
za co tady Mikine vlastně bojuješ? ano, přiznávám jsi z druhé strany a nehodlám Tě za to střílet ani osočovat z neznalosti, nebudu Tě školit z dějin, ale zajímalo by mě co vlastně hájíš? USA, nebo NATO? Kde bereš ty zcestné informace o Putinovi? Jak si vůbec můžeš dovolit házet špínu na politika, kterého uznává miliony lidí? Nemáš rád Rusy, dobrá tedy, já je rád mám. Kdo by měl odpouštět jsou spíš oni a né my. Byl jsem v Rusku, nikdy jsem neslyšel nadávky, špinění, štvaní od Rusů směrem k nám Čechům. Zapomínáme,že kdyby nebylo jich, možná bychom tady dneska všichni mluvili německy, ..a je mi Tě fakticky líto, protože svět Ti ukáže kde je pravda.Kdo chce lepší život pro všechny a né jen pro vrstvičku oligarchů... Přeji ti mnoho krásných a spokojených let v té demokracii USA, který se pomaličku stává policejním státem s dluhy a rozkládající se společností. Už i tam u Vás mnozí lidé chápou a věřím pevně, že existuje spravedlivější a rovnoprávnější přístup ke zdrojům a že existuje lepší řešení, než nabízí ta pseudodemokracie, která stejně už dávno není.
září 09, 2014 14:13
aha, jen pro tvoji informaci, : toulavej
mikin žije v teritoriu Yukon, to je vedle Aljašky, čili v Kanadě, nikoli v USA.
Na pana Putina mám stejný názor jako mikin. To, že ho uznávají miliony neinformovaných obyvatel Ruské Federace jenom potvrzuje to, že nemají přístup k informacím co je zač a co dělá, protože média kontroluje (a informace cenzuruje) právě pan Putin.

Rusové nám Čechům nemají co odpouštět, protože jsme je nikdy neokupovali a nikdy jsme neusilovali o jejich samostatnost (jako oni) a to ani naši legionáři za 1. sv. války. Takže nemají důvod nás špinit, na rozdíl od nás – my jsme jim nestříleli na jejich národní muzeum ani jsme jim nenařizovali, co musí a nesmí dělat. Kdyby nebylo podpory USA ve 2. sv. válce Sovětskému svazu dodávkami zbraní, aut, surovin, potravin apod. a pozdějším otevřením druhé fronty v Africe, Itálii a Francii, není vůbec jistý další průběh války. Kdyby Německu spojenci nezničili zásoby těžké vody v Norsku, kdo ví, kdo by měl první atomovou bombu, která by změnila průběh války. Zásluha Ruska na porážce Německa je neoddiskutovatelná, ale bez pomoci západních Spojenců není jasné, jestli by to Rusko zvládlo samo.

Jestli si myslíš, že pan Putin je ten, kdo chce lepší život pro všechny, tak to je velká naivita. Pan Putin chce především mít moc nad všemi, vládnout jim, rozhodovat o jejich životech. Zatím to může dělat jenom ve své zemi, naštěstí.

Při porovnání demokracií v USA a v Rusku se jeví víc jako pseudodemokracie ta v Rusku. V Americe je nemožné, aby se účelově obešla ústava a stejný president byl zvolen i potřetí, když může být podle ústavy zvolen jenom na dvě volební období. V Rusku si s tím pan Putin hlavu nelámal, prostě řekl, že to znamená zvolení za sebou, když ho pak vystřídá kamarád, tak potom se to může zase opakovat :-) – něco podobného mají i ve vyspělých demokraciích, jako je na Kubě, v KLDR nebo v Bolívarské Venezuele. Toto je nejlepší důkaz o stavu demokracie v té které zemi.

Rozkládající se společnost v Americe, to je marné přání všech levičáků a antiami. Mají smůlu, nic takového se neděje. Tím netvrdím, že tam nejsou problémy, ostatně, jako jsou všude . . .
září 10, 2014 14:45
Dik toulavej, : mikin
napsal jsi to za me. Me dokonale stacila veta "jak si vubec muzes dovolit hazet spinu na politika, ktereho uznavaji miliony lidi ?" smilies/grin.gif
To treba Hitlera uznavaly taky….. at ten darebak prestane zabirat sousedni zeme, at prestane zavadet diktaturu a ja klidne zapomenu, ze existuje. Do te doby na neho budu mit coby jako svobodny obcan svobodne zeme svuj svobodny nazor.
září 10, 2014 15:40
Názory. : Ámos
Samosebou, svůj názor na cokoliv může mít každej, je to jeho právo, ale tvrdit, že Rus zabírá cizí země, aproto je to darebák, je malinko scestné, když přitom Američani mají své vojenské základny ve 130 zemích světa a za posledních 50 let napáchali takových zločinů, které jsou však přemalovány na bratrskou pomoc, nebo jsou v zájmu "bezpečnosti" světa, ale hlavním důvodom jsou energetické zdroje, hlavně ropa. Když to tak někdo nevidí, tak to tak vidět nechce, ale tím to nevyvrátí. Rusové mají svého nerostného bohatství dost, tak nepotřebují "lézt" do celého světa a to je Amíkům trnem v oku. A navíc Rusové a další země, nechtějí už obchodovat s dolarem, což je pro Amíky katastrofa, protože se ten jejich dolar sesype, tak se musí udělat cokoliv, aby se tomu předešlo, ať to třeba odnese i spousta nevinných lidí, jako třeba teď na Ukrajině. Když teda soudit, tak aspoň všem stejně.
září 10, 2014 18:11
... : mikin
Nejak jsem si "Amosi" nevsiml, zeby Amerika za tech poslednich 50 let nejakou z tech zemi po vzoru Ruska (Osetie, Abchazie, Krym) zabrala. Pokud se vojenskych zakladen tyce, kdyz je to se souhlasem vlady a kdyz se provozovatel zakladny neplete mistnim do politiky, nevidim na tom nic zleho. Von si kazdej rozmysli, jestli mit v zemi americkou zakladnu nebo ruske okupanty. Treba takovi Cesi by mohli vypravet…… Proc si myslis, ze se dnes balticke zeme takove zakladny dozaduji ?
Taky jsem si nejak nevsiml, zeby v Afghanistanu nebo v Kosovu byla ropa, nebo zeby Rusum smrdel dolar.
Necti ty komunisticky webiky, nebo z toho zcvoknes.

září 10, 2014 19:12
no : aha
ono se to všechno ještě uvidí,..ale jsem rád, že díky internetu jsou informace dostupnější pro i pro ty kdo chtějí prohlédnout a mají zdravý rozum, to bohužel někteří nikdy nepochopí.
http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/12576-vladimir-putin-se-stava-tvari-globalniho-hnuti-odporu-v-boji-proti-globalni-oligarchii-amerika-se-stava-fasistickou-zemi-jakou-v-minulosti-bylo-nemecko.aspx
září 16, 2014 09:17
aha, díky za info : toulavej
ten článek byla pecka, dočetl jsem ho dokonce. Takovej nesmysl jsem si nemohl nechat ujít. Jenom důkaz toho, že popularita Putina všude ve světě neustále vzrůstá, jsem tam nenašel. Asi jen zbožné přání. Taky zrušení dolaru jako světové měny je jenom zbožné přání. Rozpadající se USA taky zbožné přání. Tvrdit, že je Rusko prosperující země, je velmi odvážné, asi z neznalosti, možná by to chtělo větší přehled o světě, o tom skutečném, ne o tom konspirativním, vysněném.
září 16, 2014 16:42
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]