O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DOMÁCÍ NÁSILÍ - ZVLÁDLI JSME TO! PDF Tisk E-mail
Úterý, 28 únor 2012

Následující příběh má v pozadí hodně bolesti. Nejen pro chudáka ženu, ale i pro děti, které v takovém prostředí vyrůstaly. Ale - nakonec dokázali všichni čtyři (máma a její tři děti) trápení zvládnout, nenechat se totálně ušlapat, postavit se osudu, ubránit se. Myslím, že hlavně pro děti bylo tohle vítězství nad osudem důkazem, že člověk se nesmí dát, nesmí to nikdy vzdát...

 

 

 

Dobrý den tuto stranku jsem našla nahodou .Po přečteni tech příbehu mi bylo hrozne vzpoměla jsem si na ten muj kdy jsem se stala obětí domaciho nasilý ktery jsem dlouho skrývala.Ale pomohla mi nejstarší dcera ktere dodnes moc děkuji nebýt ji uš tu dnes nejsem take bych chtela poděkovat Intervenčnimu centru v XX za její zajem co se  semnou a dětmi dělo i po tom všem čim jsme prošly.

 

Je to uš sedm let začalo to fackou prý z lasky, časem mi to připadalo opravdu jako z lasky usmiřovaní potom bylo zezačatku hezke ale pak mi dochazelo že to asi neni normalni. Tehdy me nejstarší dcerce bylo 12 let druhe dceři 5 a te nejmenší 3. Muj druh se zedne na den měnil přestal chodit do prace nezajimala ho domacnost jestli je co jist atd.Nejdřive jsem si ničeho nevšimla ale jeho změna nalad se stupnovala proto jsem začala patrat a věř tomu ža to na co jsem přišla mě přimo šokovala začal užívat drogy.

 

Mlatil mě preventyvně každy den kdyš jsem se zeptala zaco řekl jen tak abys věděla kdo je tu panem a že si nebudu dělat co chci.Nechapala jsem to jelikoš jsem byla stale s dětmi a dělala věci ktere se tykají domacnosti. Nesmela jsem navštěvovat rodiče ani přibuzne kdyš jsem tak učinila vždy si pro mě dojel a doma jsem zaživala doslova peklo .Nekolikrat mi udělal hematomy takoveho rozsahu že jsem nemohla nejmenši dceru udržet ani na rukou. Vždy se pak omluval že uš seto nestane pote jsem s nim musela spat i když se mi to hnusilo.

 

Jednou jsem od nej odešla opět si pro mne dojel řekl že semnou potřebuje jen mluvit proto jsem sešla dolu ke vchodu , řekl mi nasedi do auta přeci nebudeš stat nevydím natebe a ja hloupa sedla odvezl mě za město a tam mě zbyl vyrazil mi zub a vratil spatky ke vchodu.Byla jsm u bratra který nevěřil s vim vlastnim očim zavolal tedy policii ktera prý nemuže nic dělat jelikoš nemam svědky.

 

Byla jsem zoufala během dvou měsícu jsem zhubla sedmnact kg.Měla jsem deprese ktere mi pomohla maminka zvladnout vubec jsem netušila co se semnou děje.Ale opět jsem se k němu vratila a peklo začalo nanovo.kdyš už mě i děti držel doma nechtěl mě pouštět ani do zaměstnaní nejstarší dcerka se svěřila ve škole byla z toho chudak tak zoufala že nevěděla co ma dělat. Ještě tehoš dne si pro mě dojela policie do prace chtěla po mě at jim ukažu levou paži kde jsem měla hematom ověřovali si zda dcera nelže.

 

Ja ten hematom měla doslova černý proto mě hned odvezly na služebnu a tam jsem byla vyslechnuta, samozřejme že jsem popírala ale nakonec jsem jim všechno řekla. Tam mě nazvaly otloukanek,proč si to prý necham líbyt, sepsaly jsem to a mě pustily domu .A si za tyden přišlo přítely předvolani k vyslechu . Kdyš došel domu musela jsem okamžitě jit a stahnout to jelikoš mi vyhrožoval že mě zabyje atd. Ja tak učinila ale tim jsem pomalu ale jistě stracela dceru ktera s nami nechtěla žit v jedne domacnosti.To ona mi dodaval sílu a energii aby jsme to zvladly.

 

Podala jsem to znovu a vše se rozjelo jeho zatčeni za domací nasylí byl vykazan z domu na 10 dni pote jsem ještě žadala oprodlouženi o jeden měsíc bylo mi vyhoveno, nas schovaly do Azyloveho domu pro matky s dětmi kde jsem měla dost času nato abych si zařidila vše potřebne.Začala jsme znovu ještě dlouhe dva roky trvalo neš ho odsoudily sice dostal jen dva roky ale doufam že tam přišel nato jak se ma chovat .

 

Dnes z doslechu vim že ma novou rodinu chodí do prace a plati alimenty jen nevim jak dlouho mu to vydrží a věřte nebo ne bylo mi te jeho nove přitelkyně líto snad nezažije to co ja s dětmi.Dnes je mim dětem 19,12,a 10 let jsou spokojene a je se naně mužu v klidu divat jak vyrustaji.Ja jsem si našla přitele se třemi dětmi ktere opustila jejich matka je nas sice hodně ale mame se radi jsme jedna velka rodina ktera stoji při sobě.

 

Vím že nikdy nezapomenu naty hruzi na ty noci ktere jsem nespala aby nam něco neudelal naty utěky před nim ale moje děti jsou v pořadku nenesou žadne nasledky a to je pro mě duležite proto vas vyzívam zda bojujete s takovím tyranem svěřte se nebojte se otom mluvit strašně se vam ulevi a poud jsou v tom děti u dělejte to pro ně jednou vam poděkuji budete moci žít v klidu ale co je nejduležitější budou v klidu vaše děti, ktere budou moci vyrustat  v normalnim prostředí.

 

Tak to je asi vše co jsem potřebovala vzkazat moc děkuji.

 

ANNA 

 

 

 

Komentáře (67)add feed
Aničko, : anina nepř.
zdravím tebe i tvojí velkou rodinu a jsem s tebou ráda, žes toho tyrana od sebe odpudila! Hodně štěstí přeju smilies/wink.gif
únor 28, 2012 13:15
To snad ani nesnese žádný komentář. : mamča
Milá Aničko, přeju hodně štěstí ! Asi bys svůj příběh měla poslat na všechny strany, aby ty nerozhodné, co se v něčem podobném ocitnou, věděly, že cesta z toho ven existuje.
únor 28, 2012 13:16
ANO, proto jsem to zveřejnila - : d@niela
taky něco, co má už dobrý konec. Je to fajn a její děti vědí, že si nic podobného nesmějí nechat líbit.
Že už neplatí staré přísloví: "žena má zástěru proto, abych jí všechno přikryla".

Jsem ráda, a pak dám Aničce vědět, že její dopis do Kudlanky měl smysl :-)
únor 28, 2012 13:18
Anni, gratuluji, že jsi to zvládla. : Myška
Ale proč sis to nechala líbit sedm let?
únor 28, 2012 13:53
Myško : Kamila
přečti si něco o Stockholmském syndromu ano? Pak se třeba nebudeš ptát, ale jen obdivovat.
Aničko, hodně štěstí!
únor 28, 2012 14:48
Kamilo, co ti vadí na tom, : Myška
že jsem se Anny zeptala?
Neptám se tebe.
únor 28, 2012 14:59
Jen obdivovat... to určitě ne. : Myška
Hned na začátku totiž bylo třeba jednat. Nenechat si líbit ponižování, bití. Docela dobře to vystihli tvůrci seriálu Ulice.
únor 28, 2012 15:03
... : deeres
Moje sestra měla švagra, bratra manžela, alkoholika. Vymotala se z toho teprve tehdy, když starší syn téměř dospělý,začal pít také, vložil se do hádky a mámě vyrazil přední zuby. Teprve potom odešla s mladší dcerou. Sestřin švagr byl okouzlující fešák, ale když se napil, tak ženu i děti zmlátil, peníze propil. Jejich děti se často chodily k sestře najíst, před víkendy a svátky i pro nějakou korunu, aby doma měli na chleba. A Venda, když byl střízlivý, tak kupoval květiny a dárky , sliboval, že se bude léčit a tak pořád dokola, celých sedmnáct let. Prostě klasika a asi ten, kdo to sám nezažije, nechápe. My jsme také nechápali, jak mu jeho žena, stále znovu a znovu ,může uvěřit.
únor 28, 2012 15:33
síla... : Eny
držím všechny palečky Ani. Dáš to, neboj a užij si ten pocit svobody. Je to silý pocit....je to, jako by Tě propustili z vězení a dali Ti do náruče veškerou radost, která na světě existuje, je to každý den šokující uvědomění si volnosti a radosti...
Ani, já vím že Ty vidíš svítit sluníčko, raduješ se z deště, těšíš se domů. Já vím, já tak moc dobře vím...,

Tvá velká rodina je šťastná, ikdyby jste neměli na dovolené, na drahé jídlo...máte klid a SEBE!!!!
Držím pěsti ať je Vám už stále moc krásně.
únor 28, 2012 15:39
Aničko, : Vodoměrka
gratuluji, protože tys vyhrála svůj vlastní život a to je výhra největší... tak do dalších let přeju hodně štěstí a pohody a ať už se to zlé k tobě nikdy nevrátí...
únor 28, 2012 16:38
Myško : Kamila
vadí mi, že nedokážeš pochopit, že ne každý je schopen situaci hned řešit racionálně a energicky jako ty.
A omlouvám se, že hovořím, aniž jsem tázána...
únor 28, 2012 16:47
Moje maminka měla kamarádku, : evule
která tohle měla celý život. Občas k nám zašla, máma ji konejšila. Byla to strašně zničená ženská, ta rozhodně by tohle nezvládla. Ona se prostě zavřela do sebe, řekla, že ona vlasgtně umřela v den, kdy se vdala.
A vzdala to.
Měli dvě děti, které jak mohly, tak z domova odešly.
únor 28, 2012 16:51
Kamilo, že každý není schopen hned situaci řešit chápu. Ale co nechápu, že v tom někdo žije roky! : Myška
Trpí tím nejen ona, ale i děti. Jestli to na nich zanechá nějaké následky? Samozřejmě. Nemůže nezanechat.

Všem ženám, které takhle trpí, přeju odvahu vzepřít se, opustit tyrana, podat na něj trestní oznámení a dotáhnout to do konce.
Přeju jim, aby si uvědomily, že nikdo nemá právo s nimi tak zacházet.
A těm, co dostanou tu první facku, přeju, aby to byla taky ta poslední. Ale to záleží jen na nich!


únor 28, 2012 17:04
Myško, mě se sice taky neptáš, ale co na tom, i ty občas komentuješ bez vyzvání, že.. : bb2
Možná si myslíš, a možná to tak i myslíš, že se ptáš jen věcně, nikoli ve zlém, ale zkus si to přečíst očima Anny, která ti do hlavy nevidí, nebo očima někoho jiného, a musí, prostě musí na tebe tvá otázka "proč sis to nechala líbit tak dlouho", vyšperkovaná připomenutím telenovely Ulice, působit, jemně řečeno, necitlivě. Kdyby ta otázka měla smysl, ale nemá, protože Anna má už dávno vyřešeno a na jinou oběť tu zkušenost ty určitě nepřeneseš, určitě ne tady skrze internet, takže se zcela jistě neptáš proto, abys nějak pomohla druhým.

Pak se jedná o pouhou zvědavost a té bychom občas měli umět přistřihnout křídla. Třeba jen proto, aby někdo další neztratil chuť sem něco tak osobního napsat..

(ach bože, zase ta Ulice, to musí být klenot,neměli by to pouštět psychologové svým klientům?)
únor 28, 2012 18:19
Myško, : Krakonoš
něco mi v Ulici uniká? Jestli totiž myslíš Libušku a Eliáše, tak tam teda zatím tvůrci předváděj standardní model (až trochu karikaturu): Kdysi sebevědomá samostatná žena se nechá kriplem par excellence vmanipulovat do dokonalý hromádky neštěstí (tahle to navíc posiluje - řeší - chlastem), která lže každýmu, na koho se podívá, včetně sebe (jenom svýmu deníčku si při zvýšený hladině alkoholu troufne napsat pravdu). Líbit si nechá úplně všecko a když se jí náhodou někdo pokouší aspoň naznačit, že je vochotnej pomoct, seřve ho, ať si strká rypák do svejch věcí - taky klasika. Takže tvůrci na ten problém upozornili, leč zatím to směřuje k dalšímu utahování šroubů, hepyjend v nedohlednu.

Nicméně tvůrcům Ulice je nutno poděkovat, že na tenhle šerednej jev upozorňujou (včetně kontaktu na BKB v titulcích), aby se i ta nejstrašnější kulturněbarbarská spodina a lůza, jako jsem já nebo ty, dozvěděla, že je třeba proti tomu bojovat, řešit to, nevzdávat se.

P.S. Ach bože, trochu přemejšlím, jestli by neměl vyhledat psychologa třeba ten, kdo se i v dospělosti furt potřebuje na někoho vytahovat a vofrňovat se nad ním, třeba pro to, na jakej pořad čumí. smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
únor 28, 2012 19:08
nejen pro Myšku.... : Teja
Otázka zcela určitě nebyla myšlena ve zlém, ale kdo takovou situaci neprožil na vlastní kůži, jen ztěží pochopí.Není jednoduché odejít,zvláště když má žena tři děti,většinou není kam odejít a azylák je pouze na krátkou dobu.
A co dál?Kam jít,kde bydlet, z čeho živit děti?Já jsem odešla s jedním dítětem a to rozhodování taky trvalo dlouho.Člověk v takové situaci je zoufalý a většinou není schopen přemýšlet racionálně a taky k tomu už třeba nemá ani sílu.Ale jednou ten pohár přeteče a najednou to jde rychle.
Z dnešního pohledu taky nechápu,jak jsem v takovém vztahu mohla žít tak dlouho (12 let) a lituji, že jsem neodešla dřív,ale to vidím až teď.Dělat úsudky za druhé je jednoduché,ale psychika týraného člověka je někde úplně jinde.A spoléhat se na zákony,žádat o pomoc policii a linky bezpečí - to je další stres navíc,vysvětlovat,dokazovat,je to taková veřejná dražba citů nešťastného člověka,který už ze zoufalství neví kudy kam.
To je alespon moje zkušenost.Policie nic nenadělá,tvrzení proti tvrzení,žádný svědek,děti mohou svědčit pouze v přítomnosti psychologa nebo sociálky.K tomu všemu doživotní výčitky kvůli dětem,které si tátu nevybraly - kdo má sílu tohle všechno podstoupit,ať klidně soudí....
únor 28, 2012 19:24
pro Aničku : Teja
jsem moc ráda,že jste situaci doma vyřešili a zvládli a věřte, že teď už bude líp.Obdivuji vás a přeji v novém životě už jen včechno dobré a hlavně hodně lásky.
únor 28, 2012 19:29
jo, Krakonoši, : bb2
a neměl by vyhledat psychologa spíš ten, co vidí ofrňování vždycky, když si někdo dělá srandu? vždyť ty si tu takhle srandičkuješ, jistěže v dobrém, docela často, ne?
papapa smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 28, 2012 19:32
... : mia I
zažila jsem to jako dítě - Obecně se má za to, že se domácí násilí děje v sociálně slabších rodinách, v rodinách alkoholiků. To u nás nebylo, ani jedem z mých rodičů nepil ani nekouřil. Přesto jsem jako dítě byla přímým svědkem toho, jak šlo matce doslova o život. Dnes je mnoho organizací , které mohou týraným ženám pomoci a to je moc dobře. Žijeme jen jednou, tak radím , nenechte se otloukat, deptat psychicky. V zájmu Vás samých, v zájmu Vašich dětí.
únor 28, 2012 19:35
Teja, : bb2
napsala jsi to výstižně - až pohár přeteče, pak to jde rychle. Než přeteče, je to jako se vším ostatním, lidi mají různé hranice toho, co snesou, co někdo považuje už za nesnesitelné, druhý ještě unese, protože doufá, že tím něčemu pomůže. Pak zpětně vidí každá, že ne, ale projít si tím musela, aby to tak viděla.
únor 28, 2012 19:36
Já teda přímo : Ivča
násilí nezažila, ale dva roky jsem žila s manipulátorem...
Ono to začíná po kapkách..napřed by se pro vás rozkrájel, miluje vás tak, že se mu stýská na umření, když jdete za kamarádkou, za rodiči...takže kvůli tomu, jak vás miluje zůstáváte raději s ním...trhá nitky vašich vztahů s ostatním světem..pomalu, pomaličku, pak začíná do medu ukapávat jedu...dva roky společného bydlení to trvalo...
pak - i díky Kudlance- jsem si uvědomila, kam se dostávám, že mi krůček po krůčku umazává mou duši...Když jsem byla ve stavu, kdy všechno ,co jsem udělala, bylo blbě, když mě "z lásky" při řízení nového auta, na které jsem si zvykala, přivedl k nervovému záchvatu, tak tehdy jsem si řekla- jestli je tohle láska, jak vypadá nenávist?
Naštěstí bylo kam jít. Sbalila jsem děti a šla. A ještě rok jsem měla divný pocit, když jsem šla na kafe s kámoškou, že dělám něco, co je špatně...Kdyby se ke mně od začátku choval majetnicky, nadřazeně, poslala bych ho do háje...
Ale takhle, krůček po krůčku, mi to tak nějak ani nepřišlo..když to dělal proto,že mě tak miloval... smilies/smiley.gifDnes vím, že byl děsně zakomplexovaný a sobecký. Ale jsem za tu zkušenost vděčná.
únor 28, 2012 19:39
Mio, : Vodoměrka
domácí násilí se děje i v těch velmi dobře situovaných rodinách...
únor 28, 2012 21:09
No, ještě, že už to Anna všechno překonala, : Eva
protože kdyby ne, tak dotaz "ala Myška" by ji zase šupem vrátil do pekla zpátky, do pozice úplmě nemožné, neschopné, tudíž právem trestané.
únor 28, 2012 21:40
Jen bych pro Annu chtěla podotknout, : Eva
že, bohužel, neexistuje žádné dítě, které by si neneslo z podobných zážitků žádné následky. To, že se jí to tak teď jeví ještě vůbec neznamená, že to tak ve skutečnosti i je. Následky se pravidelně objeví až teprve s větším časovým odstupem. Měla bys na ně, Anno, dávat velký pozor a věnovat jim svou péči, případně je nasměrovat na péči odbornou.
únor 28, 2012 22:00
Hmm, některé z vás mají s mým dotazem problém... : Myška
Takže ptám se, protože to chci opravdu vědět, a odvažuju se ptát, právě proto, že to Anna překonala, protože zvítězila sama nad sebou.
Zajímá mne kde se ten vztah zvrtne, kde je ten bod zlomu, jak je možné chtít něco takového vydržet. A chci to vědět od těch, které tím prošly. Tímto děkuji Teje a Ivči.

V Ulici je myslím ten schematický vývoj dobře napsaný.

únor 28, 2012 23:39
Jo vona to byla legráááááá. : Krakonoš
Jsem nepochopil, to víš, největší experti přes legraci z kudly dávno vodešli... papapapapapa smilies/cheesy.gif
únor 29, 2012 00:06
nojo, už je to tak, dělám si srandu z toho, : bb2
jak své komentáře v debatě o reálném domácím násilí podkládáte odkazem na telenovelu Ulice. Ale když o tom teď přemýšlím, poté, co se tě to tak dotklo a vyburcovalo k reakci, tak už mi to tak srandovní nepřijde. Asi jako kdybych u případu utýraného psa poukazovala na Rintintina.

Ale třeba tomu seriálu křvidím, třeba je to výjimka, bílá vrána mezi českými telenovelami. Když jsem před cca dvěma lety zalezla na gauč s virozou nebo angínou nebo tak něčím, a sjížděla televizi od rána do večera, tak jsem skoukla i tohle, připadalo mi to tupé a nezábavné. Tupost nevadí, pokud je zábavná a víme, že je to tupost:-) Ale když to sledujou Krakonoš s Myškou, tak to taková hrůza být nemůže.
únor 29, 2012 00:54
Myško, ok, po renovaci už to zní trochu jinak, : bb2
než "proč sis to nechala líbit sedm let...nechápu, že v tom někdo žije roky!"
únor 29, 2012 00:57
bb2, co prosím tě kritizuješ? Když nemáš ani potuchy, jaký příběh autoři v Ulici rozehráli... : Myška
Ulici sleduje dost lidí, a proto je jenom dobře, že do ní autoři zakomponovali příběh domácího násilí. I s odkazem na BKB. Kdyby to mělo pomoci aspoň jedné nešťastnici, tak to splnilo svůj účel.
únor 29, 2012 07:42
PROČ by se měl : Anka
člověk "stydět" za to,že sleduje ULICI... dříve byla i nudná, ale
teď například ukazují, co obnáší, když dítě má epilepsii a jak se
s tím vyrovnat. Co se může stát, když muž podvede svou ženu (kterou
miluje)a milenka, se kterou se rozejde má dítě a jak to může dovést
jeho ženu až na psychiatrii...a i to domácí násilí Eliáše s Libuškou.
Také mi moc vadí, jak mladí lidé vše řeší v hospodě při pití alkoholu...
Pokud by jen jediný člověk si z toho vzal poučení, tak to k něčemu je...
Miluji knihy, ale i tam jsou příběhy vymyšlené...tož tak.
únor 29, 2012 09:27
Myško, no sorry, pokud tu nemůžu napsat, že jsem kdysi viděla a nelíbilo se mi a proč, : bb2
aniž by se zvedla vlna odporu, pak problém je někde jinde než v mém televizním vkusu.

únor 29, 2012 10:50
To napsat klidně můžeš, bb2, : Myška
ale proč to vyznívá pohrdavě nad těmi, co seriál sledují?
únor 29, 2012 10:54
Anko, nevím proč by se měl stydět, někdo tu snad psal, že by se měl stydět? : bb2
pokud jde o mne, napsala jsem, že mi to přišlo hloupé a nudné. Stejně tak můžou někomu připadat hloupé a nudné seriály, které sleduju já. Může to klidně napsat a nebudu se cítit dotčená, nebudu to brát tak, že automaticky považuje za hlupáka mne.

Tak třeba takové vraždy z Midsomeru, teď je zase opakují, tak jsem si na to vzpomněla, jsem sledovala pravidelně. No a přitom zápletka je vždy trochu na hlavu a vůbec celé je to trochu nesmyslné, mě na tom baví asi ty anglické kulisy. Jistě se najdou odpůrci, kterým se z toho seriálu zvedal žaludek. To je normální a mě se to nijak nedotkne, klidně s nima o tom budu debatit a na rozdíl od diváků Ulice si ze sebe udělám i srandu, vždyť jde probůh jen o TV seriály.

Občas se tu radí "neberte se tak vážně". No tak prozatím bude stačit, když se nebudou brát vážně seriály:-)
únor 29, 2012 10:56
odpovidam : didla
Odpovídam proč jsem si to nechala líbit sed let?Roky letí a vy se sami sebe ptate nemužeš za to ty? nedělam špatně něco ja?To se časem spraví ? nebudu přeci dětem brat tatu?Nakonec zjistíte že uběhlo sed let a stale se nic neměni děti rostou a dostavají rozum a jsou chytřejši neš mi dospělí. Ted vím že jsem byla hloupa ale potřebovala jsem pomoc a tu jsem našla v dceři.
únor 29, 2012 10:57
Klobouk dolů : Mif
před Anninou odvahou odejít, ale hlavně velká poklona její tenkrát 12ti leté dcerce !!!!!! Rozpoznala a dokázala označit viníka.

A ještě k těm seriálům ... Kdysi před lety když začali dávat Ordinaci v růžové zahradě byla v každém dílu zahrnuta nějaká gynekologická diagnoza. Dost ženských kvůli "informaci" ze seriálu navštívily lékaře. To je dobrý ne?
únor 29, 2012 11:01
Anko, : bb2
myslím, že na tom právě telenovely a jejich úspěch stojí - že do nich nacpou scénáristé všechny možné životní situace, protože vždycky je dost lidí, kteří se v tom najdou, nebo to zažili u svých blízkých. Jsou zvědavi, jak se to vyvine, a závislost na Růžových poutech je na světě :-)

Takhle jsem měla závislost na Twinpeaks, zatímco můj chlap se otřásl, jen slyšel znělku. No a? nepovažovali jsme se kvůli tomu rozdílnému postoji za hlupáky:-)
U MASHe, Hercula Poirota, Myšlenek zločince to bylo jiné, žádný souvislý děj, jednotlivé epizody. S Mashem si dělají doma srandu, že až mě přijdou jednou navštívit pravnoučata, odeženu je hůlkou s tím, že zrovna dávají MASH.
únor 29, 2012 11:03
Myško, to je možná tím, že jsme každý citlivý na něco jiného : bb2
Ty na to, když někdo označí tvůj oblíbený seriál za hloupý a nudný. Já na to, když někdo napíše kdysi týrané ženě, že nechápe, jak v tom sedm let mohla vydržet.
únor 29, 2012 11:06
bb2, to není ono. : Myška
Mně přece nevadí, že se ti Ulice zdá hloupá a nudná. Mně vadí, že jsi to napsala tak, jako bys těmi, co ji sledují, pohrdala.
únor 29, 2012 11:10
Od Anny: : d@niela
Zdravím tě Kudlanko

jsem moc rada že si to nekdo přečetl ale rozhodně nejsem hrdinka a děkuji všem za krasna přani no snad se mi splní.Ma dcerka se vyučila na kadeřnici to chtela vždy dělat splnil se ji sen za to jsem moc štastna.Uš žije sama je moc hodna a krasna jsem na ni moc pyšna.
Je sama mužum moc neduvěřuje dava si pozor prý čeka natoho praveho. Nema kam spěchat ma celí život před sebou.

Mě je teprve 38 let tak snad mě čeka ještě naketo štěsti s mim partnerem, děti jsou užasný ja mam 12 a 9 lete dcerky a on ma 19,18 a 14 lete děti . Ta nejstarší z jeho děti ma uš rodinu takže jsem babička i kdyš nevlastni ale byla jsem u porodu takže to je jakoby me vnouče je kouzelna a děla nam velkou radost.

Jsem štastna starosti jsou ale to patří k životu. Ale ten pocit je užasnej taky to neměli lehke maminka je opustila kvuli jinemu muži a oni to nechapaly uš to je čtyři roky co s nimi zdilym domacnost a myslím že mě přijaly velice hezky.Neměnila bych za nic na světe výborně si rozumíme a starosti řešime všichni spolu a radosti proživame taky spolu troufam si řict že jsme dokonala rodinka i kdyš trochu větší ale na stara kolena nam nebude smutno ,lepší neš aby jsme byli sami a trapily se ze života .

Tak takto to beru ja třeba to nekomu připada hloupí brat si na krk tolik dětí ale ja vim že to dělam protože to chci a citim se tak dobře však ty děti zanic nemužou. Moc vas pozdravuji ja i cela ma rodina

S pozdravem ANNA

únor 29, 2012 11:15
Anno, moc ti ten nový život přeju, : Myška
buď štastná a spokojená.
únor 29, 2012 11:20
Myško a kde, : bb2
v kterém komentáři?
únor 29, 2012 11:23
Nevzpomínáš si? 28.2. v 18:19. : Myška
Sice jsi pak tvrdila, že je to sranda, ale ona nebyla, že.
únor 29, 2012 11:33
tak abysme : mura1
tu matematiku uvedli na pravou míru: anna "si to nenechala líbit sedm let", před sedmi lety ji druh začal otloukat o futra. s nynějším přítelem žije 4 roky, takže otloukací epizoda mohla trvat tak roky, řekněmě" dva. což mi nepřijde zas tak do nebe volající, máme-li na paměti syndrom pomalu se vařicí žáby. a i když osobně zastávám názor, že první facku sice můžu chytnout, ale nedovedu si představit, že bych chytla druhou, natož třetí, tak známe to o těch mokasínech, že jo. takže až chytnu tu první, napíšu víc smilies/smiley.gif
únor 29, 2012 11:36
tohle? : bb2
(ach bože, zase ta Ulice, to musí být klenot,neměli by to pouštět psychologové svým klientům


tobě to nepřipadá, že si dělám z toho seriálu a jeho oblíbenosti srandu? přeložila sis to jako "kdo se na to dívá je blbej" ? no tak pomoz ti pánbu
únor 29, 2012 11:43
ještě že na tom internetu : bb2
jsou taky střízlivé Mury
únor 29, 2012 11:44
K Ulici a jinejm seriálům: : Krakonoš
Když už jsme se tady tak pěkně rozpovídali na tohle téma, tak napíšu svůj pohled. Předně sám vo sobě žánr "seriál" nepovažuju automaticky za něco podřadnýho, kulturně nehodnotnýho; je samozřejmě celá řada celovečerních filmů, jejichž "kvality" nedosahujou ani těch "uličních" a navopak jsou seriály, který by si zasloužily nějakýho Oscara (možná se uděluje, já to zas tak nesleduju) a který strčej i leckerý pozitivně hodnocený celovečeráky do kapsy. (Ne, vo Dietlovi si tohle narozdíl vod většiny svejch spoluvobčanů fakt nemyslím a nehrát v tom tehdy skutečně herecká elita republiky, zdaleka to nedopadlo - Nemocnice např. - tak slušně.) K samotný Ulici: Nemám potřebu tenhle seriál vobhajovat, to je dílko téměř bez umělecký hodnoty. Jeho jediná síla je tom, že díky vobrovský kvantitě se tvůrcům daří rozehrát čas vod času poměrně chytlavou, někdy i dobře zahranou hereckou etudu na téma "modelový situace v mezilidskejch vztazích v týhle zemi, v tomhle čase". To "v týhle zemi a v tomhle čase" je strašně důležitý, protože to zaujme mnohem víc, než totéž z jiný země a případně jinýho času; psychologický problémy americkýho milionáře jsou mi tak nějak vzdálenější a hůř se do nich vciťuju smilies/grin.gif. Takže je to takový "voddychový čtivo", pro mě třeba přesně na zpříjemnění snídaně, vosudy a vztahy některejch postav mě prostě bavěj, zajímá mě, co s tim tvůrci vyvedou, bavěj mě tam ty populistický "myšlenkový zkratky", kdy už dopředu můžu uhodnout, jak bude kdo vykreslenej (takže kdokoli alternativní z toho musí vyjít jako pošuk, meditace = šílená sekta v chatrči, která chce spořádaný rodince vodloudit kdysi stejně spořádanou a nezavšivenou dceru, šílenej fanatickej vlasatec (jak jinak) "nutí" svou partnerku rodit doma, což je samozřejmě čirá nezodpovědnost, naštěstí zasáhne kladnej hrdina - nevěrnej praktickej lékař, kterej ještě v tu chvíli netuší, že to mělo bejt jeho dítě, kdo moh bejt tím zlým máničkou takhle vohroženej na zdraví a životě - no nejni to pr*el???). Já se u toho seriálu prostě fajn vodreaguju a pobavím, že je to z 80% vycpaný vatou, která projde "zažívacím traktem" beze změny, je mi fuk, vono několik tisíc dílů ani jinak natočit nejde. Kdysi, když televize vtrhly na internet, jsem si udělal průzkum všech tehdy běžících seriálů - zajímalo mě, jestli vo něco nepřicházím. Většina mi ani neutkvěla, skončil jsem po pár dílech, trochu dýl - asi 15 dílů - jsem vydržel VKV, fascinovanej tím, jestli se mi to nezdá, jestli si ze mě skutečně tvůrci dělaj až takovou zadel. Dělali - úchylný jednání naprosto nevěrohodně vystavěnejch a motivovanejch postav gradovalo, musel jsem utýct. Jsou fakt mnohem horší věci, než Ulice. Ta tak nějak plyne, sice to tam taky vobčas zaskřípe (logika, motivace, (ne)herecký výkony), ale neuvádí mě to do stavu agresivního šílenství, kdy mám chuť scénáristovi aspoň vypustit gumy a zahodit ventilky smilies/grin.gif.
No a jedna perla nakonec. Existuje seriál, za kterej jsem vochotnej se porvat do krve. Dílo s perfektním příběhem, dechberoucí režií, kamerou, hudbou a dokonalejma hereckejma výkonama, něco, co mě donutilo koukat nikoli k práci, ale s plnou pozorností, něco, co fungovalo vod prvního do posledního dílu (a nemůžu se dočkat 5. série): Breaking Bad, neboli Perníkovej táta. Na tomhle si člověk uvědomí, do jaký poličky vlastně patří ten přeceňovanej Dietl.
Tak tolik moje seriálový zápisky, snad to tejranejm ženám k něčemu bude. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif

P.S. Anně přeju jen to nejlepší a moc se raduju z toho, že přes to, co prožila, dokázala nejen najít rodinný štěstí pro sebe, ale taky ho poskytnout jinejm lidem, ke kterejm se štěstí votočilo zadnicí. Palec nahoru!
únor 29, 2012 12:30
... : bb2
pche, to takový Midsomer, tam se vraždí kvůli receptu na puding

Perníkový táta? budu se muset mrknout. Název jsem zaznamenala, někdy pozdě večer na Nově nebo na Nova Cinema, jenže mi to připomnělo béčkový horor, na který koukaly děti a mě přestal po chvilce bavit, tak jsem se nedívala. Řekla jsem si aha, z nic moc filmu udělali seriál, to asi nedopadlo dobře, narozdíl od toho Mashe, kde se mi seriál líbí mnohem víc než film.
únor 29, 2012 12:43
pro mura1 : didla
každy tomu řika jinak otloukaci epizoda atd.jetomu sedm let co jsem to začala řešit ty problemy tam přetrvavaly cely naš vztah tj.12 let to jen pro vaš matematický hezky rozbor přeji vam aby se vam v životě nikdy nic takoveho nestalo krasný den
únor 29, 2012 12:54
pro mura1 : didla
co jste to za člověka je mi vas líto
únor 29, 2012 12:56
Aničko : Kamila
Mura obhájce nepotřebuje, ale zrovna tu není,tak musím napsat já. Mura je báječná ženská se čtyřma dětma a velmi logickým myšlením. Jejím příspěvkem v žádném případě nebylo myšleno nic, co by zlehčovalo vaši situaci, tím jsem si naprosto jistá!
Hodně štěstí, zasloužíte si ho...
únor 29, 2012 13:08
kamila : didla
jj v pořadku nic se neděje zdravím vas
únor 29, 2012 13:16
Aničko, : bb2
je to jak píše Kamila. Mura se tím matematickým rozborem, jak píšeš, naopak zastala tebesmilies/smiley.gif to, co psala, adresovala Myšce, která se tu včera nebo v pondělí divila, žes to vydržela sedm let, psala, že to nechápe. Tak to Mura jen uvedla na pravou míru, že ve skutečnosti ti netrvalo tak dlouho se z toho pekla dostat. "Otloukací epizoda" je jen hovorová zkratka, místo aby napsala "to období, kdy Aničku tloukl a než od něj utekla", zkrátila to do otloukací epizody. My, co si tu s Murou dopisujeme už několik let, chápeme, jak to myslí, ale je jasné, že někomu, kdo ty hovorové zkratky nezná, to může připadat nehezké. Určitě to znáš s dcerami nebo kamarádkami, že máte svůj "slovník", a kdyby vás slyšel někdo cizí, tak to taky hned nepochopí nebo se bude divit smilies/smiley.gif
Mura tím v podstatě Myšce a mně napsala "hele, spočítaly jste to blbě, Anička se s tím nijak nepárala, zvládla to náhodou docela rychle, maximálně dva roky to strpěla, to je jasné, doufala, že se to zlepší, ale pak už to řešila, on po bitvě je každej generál". smilies/smiley.gif
únor 29, 2012 13:20
pro Krakonoše: : Anka
Jste obdivuhodný, jak dokážete "uhodit hřebík na hlavičku"...
Velmi se před Vámi skláním.
únor 29, 2012 14:10
Když jsme dospěli : Vodoměrka
k těm seriálům, tak mě se moc líbí třeba Everwood...
Perníkového tátu neznám, ale omrknu to smilies/wink.gif
únor 29, 2012 14:30
Didlo, : Vodoměrka
asi se už opakuju, ale Mura s jedničkou se tě zastala... od začátku komentáře až do konce, včetně těch mokasínů... to je indiánské přísloví "nesuď nikoho, v jehož mokasínech jsi nešel" - nebo tak nějak, ať nekecám...
únor 29, 2012 14:34
Zaujalo mě, : Míša šíša
jak píše Krakonoš, že psychologický problémy americkýho milionáře jsou mu tak nějak vzdálenější a hůř se do nich vciťuje. Musím říci, že já se do nich vciťuju naprosto bez problému - například se vůbec nestydím za to, že jsem před X lety sledovala s velkým zaujetím Dallas, kde jsem se naprosto dokázala vcítit do psych.problémů Sue Ellen Ewing. :-) Ještě dnes, když si přivodím nějakou tu špičku, říkám, že jsem se vožrala jak Sue Ellen. :-))
Psychologické problémy amerických milionářů jsou mi velmi blízké a dívám se na ně raději než na psychologické problémy českých bezdomovců apod.. ;-)
únor 29, 2012 15:14
... : bb2
jo, tak Bobyho s Pamelou jsem taky sledovala. Pamela byla příšerná:-) no oni vlastně všichni. A teď si vzpomínám - bylo to stejně poučné jako Ulice nebo kde to psal někdo nahoře, že se probíraly gynekologické problémy a následně se zvedla návštěvnost gynekologů. V Dallasu matka rodu měla rakovinu prsu, samozřejmě jen docela malou, bezproblémovou a rychle vyléčitelnou, ale prý to tehdy zafungovalo v USA stejně jako u nás, preventivně:-) nebo to bylo v jiném seriálu? Ještě si pamatuju jeden, tam byla vysoká blond kobyla s takovým stárnoucím naftařem s obříma zubama. Tehdy. Dnes bych možná řekla "na náš věk vypadají oba výýýýborně" :-))
únor 29, 2012 15:47
bb, : Míša šíša
dokonalou Pamelu jsem naprosto nesnášela. ;-)
Mně se právě líbila ta Sue Ellen, jak byla taková "polidštěná" - s tisíci chybami a nedostatky včetně alkoholismu. Její manžel byl taky super, myslím, že by do současné ČR se svými pletichami, podrazy a podvody zapadl jak zadnice do záchodové mísy. :-)) Takže mně ty jejich figury, byť americké, vůbec nepřipadají cizí a nějak nepochopitelné.
Teď prý byly natočeny nové díly, což mně už asi bavit nebude - přece jenom už jsem cca o 20 let starší :-)
únor 29, 2012 16:39
pro Myšku : Teja
Kde je ten bod zlomu?

Začíná to pomalu a velmi plíživě.Asi žádná žena si nevezme za muže někoho, o kom ví, že je to násilník a hulvát.Jenže pro některé muže je oddací list taková "pojistka" na ženu a když ji má tak říkajíc "jistou" a ještě k tomu zamilovanou, tak se začne chovat jako "hlava rodiny".

A žena pro milovaného muže přece ráda udělá,ráda se podřídí ve věcech kolem domácnosti (muž má přece náročnou práci)a když pak přijdou děti,začne být na muži i finančně závislá.To pak postupně začne slyšet věci jako že ji ten muž živí a tak by měla být zticha, když pak po mateřské nastoupí do práce,stejně uslyší,že její "almužna" nestojí za nic a on chudák živí nejen ji, ale i děti a tudíž žena nemá na nic nárok.

Leda tak držet hubu a krok.A když tu hubu jednou oprávněně otevře,tak po ní může dostat a už není cesty zpátky.Tak to alespoň začalo u nás.

I když jsem ihned po mateřské nastoupila do práce a měla i celkem slušný plat, pořád to byl menší příjem než manželův. A když žena remcá, tak není nic jednoduššího, než utáhnout kohoutky a říct - teď si z toho svého platu budeš financovat všechno.Nájem se zaplatit musí, děti musí něco jíst a manžel si libuje, jak na všechno vyzrál a neposlušnou ženu potrestal...

Když si pak přestaneš takového člověka vážit, samozřejmě to pomalu spěje ke konci.Jenže to jde pomalu a těžce, protože děti tátu milují a ani není kam odejít.Já jsem se soudila pět let a je to velice těžké žít v jedné domácnosti s člověkem, který ví, že od něj chcete odejít. Dělá samé naschvály, ponižování a urážky jsou na denním pořádku a už se neberou ohledy ani na děti.

K fyzickému násilí začalo docházet až ke konci soužití, když už věděl, že chci odejít. Soudy trvají dlouho a každý den se stává nekonečným...

Psychické týrání je daleko horší a taky se dýl rány hojí, já si bohužel "užila" obojí. Je to naštěstí už minulost, na kterou pomalu zapomínám, ale takové příspěvky jako od Aničky mě znovu donutí se k tomu tématu vrátit a reagovat.

To je všechno.....
únor 29, 2012 16:41
A když už se na Kudle řeší gramatika, : Míša šíša
tak teď jsem si všimla hrubky ve svém textu, a to jsem si to přitom po sobě před odesláním četla :-)
únor 29, 2012 16:41
O nasili v rodine psat nebudu : Alena P-H
bohuzel jsem se jednou ocitla az prilis blizko k podobne situaci a dodnes jsem z toho "hin", takze vim, ze nikdy nikoho nemuzu odsoudit za slabost konat a je mi az prilis lito tech, co jsou ve viru takove hruzy.

Takze sorry, tohle je off topic a hlavne pro Krakonose. Paklize se ti libi 'Breaking Bad' mrkni se na 'Wire'. Ja nejsem moc TV typ, ale Wire mne dostalo. Musim upozornit, ze prvni dve casti pusobi nezajimave, clovek se seznamuje se situaci a pozadim. Pak je to ale strhujici a masku odhalujici podivana. Fakt moc zajimave.
březen 01, 2012 00:57
Tejo, : Myška
díky za otevřenost. Ať se ti v životě daří a jsi šťastná a spokojená.
březen 01, 2012 07:44
:-)) : Teja
Děkuju, snad už bude jen dobře a časem ty nepříjemné vzpomínky úplně vytěsním..Nějak se nám teď líp dýchá a žije :-))
březen 01, 2012 08:01
... : Výzva
Vyzýváme všechny muže, kteří byli buď falešně obviněni z tzv. domácího násilí, nebo kteří se sami stali obětí násilí ze strany žen, aby se nebáli a přihlásili se se svými zkušenostmi, které zveřejníme. Je už konečně potřeba zastavit snahu feministek používat tzv. domácí násilí jako jednostranný bič na muže, který je má odstavit od jejich majetku a dětí. Pište prosím na e-mail Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny
březen 02, 2012 13:18
Hmmm.... : Teja
Poslední příspěvek raději ani nebudu komentovat,nerada používám vulgarity.I když netvrdím,že takoví muži neexistují a na rozdíl od pisatele toto vážné téma nezlehčuji.A vzkaz pro něj: ne všechny oběti domácího násilí (jak fyzického, tak psychického) jsou nutně feministky lačnící po majetku ubohých mužů.....
březen 02, 2012 19:23
Tejo, toho člověka neber vážně. : Myška
Obrázek si lze udělat z webu www.stridavka.cz, jehož je šéfredaktorem a taky z jeho blogu na idnes.
březen 02, 2012 20:10
už chápu - když si chlap hraje na chudáka :-)) : Teja
Myško děkuji za odkaz, už vím proč ta jízlivost a zloba. Vím, že existují případy, kdy se ženy snaží bývalému mstít přes děti, ale to neznamená, že se tak chovají všechny rozvedené ženy. A ne všichni tatínkové mají o své děti po rozvodu zájem, mnohem častější jsou případy, že je objektem zájmu mladá slečna. A taky neodsuzuji všechny chlapy a neházím je do jednoho pytle.Takže vážený pane - až se chlapi budou chovat jako "chlapi" a ne jako zamindrákovaní chudáci, tak ženy nebudou mít důvody k rozvodu a vy nebudete mít důvod zakládat blogy pro ukřivděné pány tvorstva.Tímto debatu opavdu končím,je to škoda slov a energie...
březen 02, 2012 20:33
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]