O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DŮLEŽITÉ - NEJEN PRO STARŠÍ... PDF Tisk E-mail
Středa, 21 září 2011

Dostala jsem od Sidona zajímavý e-mail - je to jeden z těch dopisů, co kolují mezi námi téměř jako spam, ale v tomhle je obsaženo hodně pravdy. Pominu-li některé věci, které jsou opravdu určené pro rodiče, či lidi ve věku rodičů již dospělých děti, tak po přečtení zjistíte, že jsou to všechno poučky, které zjednoduší a zpříjemní život v každém věku:

 

 

 

 

 

 

 

Minulost

Hovořit o minulosti znamená být k smíchu. Nikoho to nezajímá. Všichni to slyšeli už mnohokrát a často to ani není pravda. Někteří sice soucitně naslouchají, ale mají toho dost.

  

Budoucnost

Budoucnost je k pláči. Rovněž o ní není dobré příliš hovořit, ale je nutné se na ni včas připravit, např. madla v koupelně a na záchodě, optimální teplo, teplá voda, výtah či doprava po schodech, mít v pořádku zuby, brýle, čitelný mobil, naslouchátka pro hluchnoucí. Nedoslýchavost nesmírně popuzuje.

 

Přítomnost

Přítomnost je nejdůležitější. Je nezbytné ji náležitě využít.

 

 

(mj. co vlastně vidíte?)

 

 

Proto zvažte následující vybraná a životem odzkoušená doporučení:

 

-               Mít jeden domov, který důvěrně známe, kde jsme spokojeni a pravidelně používat internet. A pamatujte si:  Nic nemusíte.

-               Nešetřit, již nebude příležitost úspor využít – a potomci to pak stejně rozhází.

-               Uvědomit si svou nedůležitost pro své dospělé děti, pokud pro ně nemáme peníze.

-               Starat se o své přiměřené zdraví.

 

 

-               Být samostatný bez partnerky. Umět si uvařit, vyprat apod., také ženy by se měly naučit zvládat mužské činnosti.

-               Mít přátele pozitivně laděné – tam, kde se jenom naříká a nadává, radši nechoďte.

-               Ve společnosti mluvte přiměřenou intenzitou. Příliš hlasitá mluva odpuzuje.

-               Mít vždy dostatek času, neboť říci „nemám čas“, znamená buď „nechce se mi“ nebo „jsem neschopný“.

 

 

-               Mějte svůj majetek, byt, peníze. Žít každý za své. Říkat si o peníze je ponižující.

-               Nenechat si mluvit do života, ať si vaši mladí nechají své rady sami pro sebe.

-               Mladým do ničeho nemluvit. Poradit jim, pokud se vás na radu zeptají a odpovědět pokud možno to, co oni chtějí slyšet.

-               Připustit, že jsme sami v minulosti dělali mnoho chyb.

 

 

-               Nepředstírat mládí a chuť na sex, když nejsou.

-               Nedělejte svým dospělým dětem obětavou babičku a dědečka, neboť péče o vnoučata není vaše povinnost  a to si musí mladí uvědomit …

-               Přiměřeně se pohybovat. Cyklisté s přilbou a kartou zdravotní pojišťovny.

-               Neposílat svým mladým e-maily, protože mají jiný vkus. Vzbuzujeme jen soucit.

 

 

-               Nepředvádět se, je to trapné – zvlášť pokusy o flirtování a hovory o sexu.

-               Oblékat se přiměřeně věku, moderně, ale ne příliš mladistvě.

-               Nepřejídat se, nekouřit - nebo kouřit jen přiměřeně, stejně jen přiměřeně pít alkohol.

-               Velmi důležitá je čistota, denně má být koupel. Zápach odpuzuje.

 

 

(zdroj: internet)

 

 

Komentáře (42)add feed
.. : kolemjdoucí
nerad se chlubím, ale dodržuji na 99% (kromě té helmy na kolo)
září 21, 2011 10:14
líbí se mi obrázky, líbí se mi moc text. : evule
Jo, tím by se měli řídit lidé bez ohledu na věk.
Být ohleduplní k sobě, být ohleduplní k jiným.

září 21, 2011 10:41
... : Sandra.
já vidím Mexikosmilies/smiley.gif
září 21, 2011 11:14
Co vidíme? : Myška
Na první pohled babičku s dědečkem, na druhý dva Mexičany (ženu a muže), a na třetí pohár...
září 21, 2011 11:20
S většinou souhlas, ale tohle?? : Macesska
Uvědomit si svou nedůležitost pro své dospělé děti, pokud pro ně nemáme peníze.
Mladým do ničeho nemluvit. Poradit jim, pokud se vás na radu zeptají a odpovědět pokud možno to, co oni chtějí slyšet.
Neposílat svým mladým e-maily, protože mají jiný vkus. Vzbuzujeme jen soucit.


Tam vidím v podtextu jakousi zprávu "vychovali jste si z dětí pěkné hajzlíky" smilies/sad.gif
A pevně doufám, že si to moji rodiče nemyslí, páč důležití pro mně jsou an sich, nepotřebuji se dozvídat jen to, "co chci slyšet" a soucit rozhodně nevzbuzují smilies/smiley.gif !
září 21, 2011 12:16
Macessko, : Petronila
tak tak, tyto uvedené věci mi přišly taky dost hnusné.

Plus ještě toto:

Nedělejte svým dospělým dětem obětavou babičku a dědečka, neboť péče o vnoučata není vaše povinnost a to si musí mladí uvědomit.

Jistě je pro mladé dobré uvědomit si,že dědeček a babička nevisí na hřebíčku a že je nelze kdykoli využít k hlídání, protože mají í vlastní program, ALE:

budovat vztah s vnoučaty je přínosem především pro ty prarodiče a vnoučata, a vzdávat se toho není dobré.
září 21, 2011 12:59
ten : Kamila
mail mi přijde takový depresívní, smutný... i když semozřejmě s většinou z toho souhlasím...
září 21, 2011 13:31
Petronilo, : Macesska
toho dědečka a babičku to jsem brala jako doporučení nedělat přehnaně obětavé prarodiče, to bych pak brala.

Kamila má pravdu - je to depresivní a smutné. Čím víc to čtu, tím víc si říkám, že bych podle toho teda žít nechtěla - kromě té péče o zdraví a hygieny, samozřejmě. A určité samostatnosti.
září 21, 2011 14:28
neberte to tak smutně... : evule
je to spíš jakési doporučení, aby člověk neupadal do sebelitování (kašlou na mě, nechoděj za mnou),
aby sám něco dělal, ještě si snažil něco užít, dopřát (tedy zbytečně už nešetřit),
dbát na to, abych nesmrděl/a (bohužel, zažila jsem, že pár lidí se k stáru už moc "necítí" -a to je pak otřes!)
snažit se hýbat, neříkat si - na tom už nezáleží, já už to nějak doklepu...

no, já to vidím docela dobře - je to takové prima shrnutí
smilies/cheesy.gif
září 21, 2011 14:42
Já tedy nevím, pro jakou věkovou kategorii jsou rady výše určené, ale některé snad pro žádnou :-) : Myška
Některé rady jsou pro lidi nad hrobem, třeba "Nešetřit, již nebude příležitost úspor využít – a potomci to pak stejně rozhází."
Některé pro lidi, co si vychovali sobce - "Uvědomit si svou nedůležitost pro své dospělé děti, pokud pro ně nemáme peníze".
Moc nechápu toto "Nenechat si mluvit do života, ať si vaši mladí nechají své rady sami pro sebe". Proč?
A "Mladým do ničeho nemluvit. Poradit jim, pokud se vás na radu zeptají a odpovědět pokud možno to, co oni chtějí slyšet". Tedy raději jim lhát, než říkat pravdu, pokud lež chtějí slyšet? Trochy schíza...
"Nepředvádět se, je to trapné – zvlášť pokusy o flirtování a hovory o sexu." Co je na flirtování špatného? Nebo by měli ti, co mají dospělé děti, na sex zapomenout?

Celkově se mi tento výplod internetu nelíbí.
září 22, 2011 07:55
Vždyť to ani nestojí : Ketrin
za komentář, podobných banalit člověku chodí do mailu tucet do týdne, copak dospělý příčetný člověk potřebuje podobné rady? smilies/grin.gif Btw.si myslím, že to taky mnohde zní tak blbě proto, že je to zřejmě špatně přeložené.
září 22, 2011 08:08
Banality a ptákoviny co chodí do mailu ani pořádně nečtu a mažu. : Myška
Toto, protože to je jako článek jsem přečetla...
září 22, 2011 08:26
ale no tak : Kamila
není to dokonalé, ale stačilo, ne?
září 22, 2011 08:38
Myško : kolemjdoucí
opravdu to nejsou rady pro Tebe, ale já, jako stařec nad hrobem, se pokusím Ti je objasnit smilies/grin.gif
"Nešetřit, již nebude příležitost úspor využít – a potomci to pak stejně rozhází."
souhlasím, víc jak dvacet let tu nejspíš nebudu, snažím se žít si pohodlně a v ničem se neomezovat
"Uvědomit si svou nedůležitost pro své dospělé děti, pokud pro ně nemáme peníze".
Mé dospělé děti mají svůj život, k ničemu mě nepotřebují stejně jako já je, a vídám se s nimi jen velmi zřídka.
"Nenechat si mluvit do života, ať si vaši mladí nechají své rady sami pro sebe".
Proč? Protože děti by mi třeba mohly rozmlouvat moji o novou, o čtyřicet let mladší milenku, proto. To byl, prosím příklad, podobných příkladů máme kolem sebe dost.
"Mladým do ničeho nemluvit. Poradit jim, pokud se vás na radu zeptají a odpovědět pokud možno to, co oni chtějí slyšet".
Tady bych to zkrátil na "mladým do ničeho nekecat".
p"Nepředvádět se, je to trapné – zvlášť pokusy o flirtování a hovory o sexu."
Nepochopila jsi - já myslím, že to je míněno tak, že je trapné, když se dědek někde natřásá před nějakou mladicí a snaží se jí zaujmout.
září 22, 2011 09:09
i dědek : Petronila
tak může činit s grácií a noblesou.

Hovory o sexu mohou být vrcholně trapné v kterémkoli věku. A ten starší člověk by už měl mít dostatek taktu a citu, aby poznal, kdy jsou jeho řeči vítané a kdy nikoli.

A to, že se nestýkáš se svými dospělými dětmi, je spíš smutné než co jiného, a nevím, jestli to ta čtyřicetiletá milenka může kompenzovat.

Jsou i rodiny, ve kterých se "staří" s "mladými" vídají často a rádi.
září 22, 2011 09:30
Kolemjdoucí, mé dospělé děti mají též svůj život, ale stýkáme, se, mluvíme spolu a spoustu věcí spolu probíráme. : Myška
A taky si vzájemně radíme. Myslím, že spolu máme velice dobrý vztah, a tak, jak jsem já jim nevymlouvala jejich partnery, tak předpokládám, že to nebudou dělat oni mně. (vím, že jsi použil příklad)

Natřásání dědků před mladicemi je samozřejmě trapné, to jsem fakt nepochopila. Stejně je trapné, když se nějaká padesátiletá dorostenka obléká jak dvacítka. To je pak v duchu "zezadu lyceum, zepředu muzeum".
září 22, 2011 09:32
proč trapné, Myško? : Petronila
Ať se každý obléká a chová, jak chce. Mně se zas nelíbí, když se někdo ve čtyřiceti začne odívat do tesilového pytle od Vietnamců a chovat se usedle ve stylu "já už to nějak doklepu".

A mnohé ty padesátnice mají takovou postavu, že jim řada dvacítek může jen tiše závidět. Nevidím jediný důvod, proč by si taková paní nemohla vzít třeba krátkou sukni?
září 22, 2011 09:47
Petronilo : kolemjdoucí
A to, že se nestýkáš se svými dospělými dětmi, je spíš smutné než co jiného
co je na tom smutného? A pro koho, pro mne nebo pro ně? Jsme samozřejmě v kontaktu, ale abych tak řekl pro případ nouze. Když má dítko problém nebo prostě potřebuje něco mimořádného zařídit, samozřejmě se na mne obrátí. Ale "vzájemě si radíme" jak to píše Myška? Proboha v čem a o čem? Ony mají naprosto jiné žebříčky hodnot a já taky. A já nestojím o to, znát ty jejich a nehodlám případně obhajovat ty moje.

září 22, 2011 09:52
Kolemjdoucí, já naopak stojím o to, znát žebříček hodnot svých dětí, stojím o to, abychom pořád byli kamarádi, : Myška
kteří se vzájemně vyslechnou, poradí, sdílejí spolu své starosti i radosti. Chci, abychom pořád byli vzájemně součástí svých životů. Já mám je, oni mají mně, aniž by se vylučovalo to, že mají svůj život. Holt to máme a cítíme, kolemjdoucí, každý jinak.
září 22, 2011 10:01
Petronilo, padesátnice, byť s perfektní postavou, : Myška
je k smíchu nebo spíš k pláči, obleče-li se jako dvacítka. A nemyslím tím, že si nemůže vzít krátkou sukni.
září 22, 2011 10:03
S dětmi si právo na své vlastní hodnoty : Eva
navzájem naprosto respektujeme, tudíž, kde není soudců, nejsou potřeba ani obhajoby smilies/wink.gif
září 22, 2011 10:12
... : Petronila
"mé dospělé děti mají svůj život, k ničemu mě nepotřebují stejně jako já je, a vídám se s nimi jen velmi zřídka. "

to mi přijde dost smutný. Já rodiče už nemám, ale ty, kteří mi je nahradili, zatraceně potřebuju. Ne kvůli penězům, hlídání nebo zařizování, ale hlavně citově. Kvůli sdílení, nevím, jak to líp napsat. Protože je mi s nimi dobře a snažím se, aby i jim bylo dobře s námi. A vůbec to není ani o tom, že bychom si navzájem jakkoli kecali do života.

Považuji se za šťastného člověka proto, že mi bylo toto dopřáno zažít, a uvědomuji si (i zde), že to není zdaleka samozřejmost ani u vlastních dětí a rodičů.

Já to považuji za smutné pro Tebe i pro ně.
září 22, 2011 12:10
Myško, : Petronila
a co konkrétně si tedy na sebe oblíkne, že v tom vypadá trapně?


Nevím jak u vás, ale tady dvacítky běžně nosí halenku nebo tričko a k tomu kalhoty nebo sukni. Málokterá nosí něco vyloženě extravagantního, co by snad ten Tvůj popis mohlo splňovat a nehodilo se pro padesátiletou udržovanou paní.
září 22, 2011 12:12
Petronilo : kolemjdoucí
. Kvůli sdílení, nevím, jak to líp napsat.
a já zase nevím, co si pod tím mám představit. A taky nemám namysli kecat si vzájemně do života. Ale když se jednou za čas vidíme, tak si během pár minut nemáme o čem povídat. Jejich obzory zájmů a činností jsou diametrálně odlišné od mých. Názory na knihy, filmy, bydlení nabo třeba výběr auta - naprostý opka ve všech směrech. Netuším, co sdílet.
září 22, 2011 12:47
kolemjdoucí, : Petronila
tak to my lehce zdrbneme zbytek rodiny smilies/wink.gif probereme novinky jejich i naše, zafilozofujeme si o životě... jéje, toho by bylo...
září 22, 2011 12:51
Myško, : Iris
teď se tu možná na Tebe my některé starší dámy ve spravedlivém hněvu vrhneme, ale zdá se mi, že to slovo "padesátnice" je v hlavách lidí synonymem pro "stará obluda".Dokonce k výraz udržovaná paní mi skoro vadí smilies/wink.gif
Mám dle obecných pravidel něco jako perfektní postavu,nosím džíny, halenky na tělo, kožené bundy, pouzdrové šaty ke kolenům a teď váhám...Nejsem trapná?
Nevím, ale tlusté dvacetileté holky s holým pupkem prošpikovaným piercingem a divnými bokovými kalhotami se mi zdají trapné.
Ale to jen tak na okraj, je tu důležitější téma smilies/wink.gif
září 22, 2011 13:04
Iris, : Petronila
padesát mi sice není, ale vřelý souhlas.

Myslím beze srandy, že mnohá padesátnice má lepší postavu než já a může si toho v oblíkání víc dovolit.
září 22, 2011 13:12
Iris, jsem trapnejsi, zrejme, : Eva
ja to nosim tez a jako zcela perfektni postavu dle obecnych pravidel???? ani nemam smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
Tedy, jestli mne malinko neomlouva, ze mi padesat bude az za rok? Asi ne, coz? smilies/grin.gif
září 22, 2011 13:20
Evo, : Iris
tak s tou postavou jsem to asi přepískla, omlouvám se, to jsem psát neměla smilies/smiley.gif
Ne, mně spíš fakt vadí, jak se vždycky pro někoho příšerně starého použije výraz padesátnice.To se pak čílím. smilies/wink.gif
září 22, 2011 13:28
CO bys prepiskavala, : Eva
neni zac se omlouvat, Iris.
To bylo mysleno na mne, ze jako treba, kdyby to mela byt postava nejake top modelky, tak to ja fakt nemam a ani po tom netouzim, presto ty veci, co pises Ty, nosim tez.
září 22, 2011 13:32
Ale ale děvčata! :-) : Myška
Copak jste ještě nepotkaly diblíka lehce předremačního věku (nechci se nikoho dotknout, i já se tak občas nazvu) oblečeného v tom, v čem chodí dvacítky, osmnáctky, atd. Neříkejte mi, že netušíte, co myslím.
září 22, 2011 13:33
Myško, : Iris
ale jo, tuším ba dokonce vím.Takové ty trapné extrémy. smilies/wink.gif
září 22, 2011 13:38
to jo, : Petronila
ale já potkávám většinu - dvacítek oblečených NORMÁLNĚ, sice moderně, ale nijak extravagantně.
září 22, 2011 13:40
Tak Petronilo, pro tebe - : Myška
jako šestnáctky? ... třeba.
září 22, 2011 13:46
já nevím, : Petronila
tričko na ramínka, čouhající podprsenka, tričko nad pupík?
září 22, 2011 13:49
Petronilo : kim
Mohla sis všimnout, že kolemjdoucí žil život svou prací a etapy života má rozdělené na milenky. Klasický vorkoholik a proutník. Rodinu dobře finančně zajistil, ale nemá citové pouto k dětem, proto si s něma nemůže pokecat tak jako ty.
září 23, 2011 07:20
Uf,uf, : Sidon
to je ale najednou různorodost komentářů ! Já se jenom přiznám, že jsem to nepřekládal, pravděpodobně je to asi přeložené z angličtiny, nebo některého jiného jazyka, a že mi některé "rady" taky nejsou moc po chuti, ale poněvadž mě Daniela požádala, jestli nemám "něco", co bych jí mohl poslat, tak jsem jí toho naposílal "přehršli", ale jenom s dobrým úmyslem a jsou to věci, které mi chodí od mých známých a přátel, takže je nejspíš někteří z Vás dostávají taky. Někteří "přeborníci" a "přebornice", mi pošlou třeba 15 i 20 mailů za den, to pak z toho dostávám psotník a tanec sv. Víta. Nojo, oni to jistě dělají také "v dobrém" úmyslu.
smilies/grin.gif
září 24, 2011 06:14
Mně taky chodí takové různé maily. Většinou stačí kouknout a mažu je pryč. Taky mi chodí hoaxy. : Myška
A to pak nejem líná skočit na web hoaxu, vyhledat příslušný text pro ověření, že je to fakt hoax, a příslušnému zasílajícímu to napsat i s odkazem na web hoaxu. Štve mně, že dostávám nesmyslné výzvy na pomoc pro buhvíkoho, posledně pro nemocné rakovinou. Prý jakási nadace dostane prachy za každého, kdo si ten mail přečte. Blbost. Nic takového neexistuje.
září 24, 2011 11:25
Myško, : Sidon
némlich to samý se děje mně. Je to asi tím, že voni ti lidi si budou dost podobní, co se "browse-dají" po internetu a uvěří každé blbině. Často to udělám stejně, jako Ty, vyhledám ten hoax a pošlu jim to zpátky i s tím linkem na teh hoax i s radou, aby si tu stránku na hoaxy uložili pro další, podobné případy a příáště se tam raději podívali, než něco pošlou, ale je to jako s tou luštěninou, vrhanou na zeď. Jeden můj kamarád se na mne nakrkl tak moc, že se mnou skoro nemluví, poněvadž jsem mu velice "důrazně" sdělil, ať už mi neposílá žádného Urbana, protože toho debila patří zavřít, a že když se mu takový hnus líbí, tak ho patří zavřít do šaškecu taky. Ale zato mám aspoň od jednoho "posílače" pokoj, bohužel je jich však stále dostatek, takže třeba dostanu stejnou věc třikrát, čtyřikrát i pětkrát. Asi je ten boj marný, nechci popudit další kamarády a známé, nebo i některé členy rodiny, u kterých mě to hněte ještě víc, ale spokojit se s tím nemůžu.
Blahoslaveni budiž chudí duchem !
smilies/sad.gif
září 24, 2011 18:57
... : bb2
jo, taky se stávám poslem špatných zpráv, když čas od času vracím tyhle maily v odpovědi zpět, a to všem, kterým původně došel, s douškou, že je to nesmysl, což si můžou ověřit na hoax.cz.

Sidone, to úsloví je s oblibou nadužíváno, chudí duchem však nejsou hlupáci. Chudobou ducha je myšlena pokora, což je vlastně nezávislost na bohatství v jakékoli formě, přičemž vůbec nemusí být chudý hmotně, navenek. Jedině v tomto smyslu chudý duch může přijímat a dávat, užívat vnější bohatství správně. Tak nějak asi to chápu.
září 26, 2011 00:30
bb, : Petronila
ono to má správně znít "blahoslavení ti, kteří z ducha zvolili chudobu", tj. kteří se vědomě rozhodli nepovýšit materiální statky na vrchol všeho smilies/wink.gif
září 27, 2011 09:03
... : bb2
ano, protože "duchem" znamená vlastní volbou, z vlastního ducha, a nejen materiální statky, nejsou svázáni ničím, žádnou formou bohatství

no, ale povětšinou se to - hezky česky - bere, nevím proč, jako bonmot na adresu hlupáků
září 27, 2011 16:24
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]