O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LEGRACE NA PLACE - KOCOURKOV PDF Tisk E-mail
Úterý, 21 červen 2011

To se nám toho v poslední době seběhlo.... Že jsme stát velice švorc, to víme, taky každou chvíli čteme, jak si někdo chce ještě kousek utrhnout. Jen v našem Kocourkově se může stát, že se např. koupí pro nemocnice po pěti tisících Kč totálně nepoužitelné teploměry, které mají odchylku až 2 stupně, (zatímco nejpřesnější papírový je za pětikačku); či zápalné šňůry s dvouletou expirací (nakoupené v množství na 225 let) za 40 mil. korun....

 

 

 

     A nebo podle zprávy NKÚ: Nejméně polovina z každoroční státní dotace ve výši 50 miliard - se na silnicích a dálnicích utrácí za stavby, které jednak bývají předražené a jednak nemají žádný ekonomický efekt. O plýtvání máme kuriózní svědectví z ministerstva dopravy, kde - jak si jistě vzpomínáte - desetitisíce měsíčně stálo jen zalévání květin. Jako kdyby úředník neměl už sílu zalít kytku...

 

 

 

 

     Pak už jen jako drobnička znízpráva, že "Agentura MM",  dosud vlastněná Helenou Vondráčkovou,  přejde pod Američany (Martin Michal dál zůstane jejím jednatelem) a poté, co se H. V. u českých soudů nedomohla uznání náhrady škody ve výši 14,5 milionu za poškození svého mediálního obrazu, bude se soudit z Ameriky....

 

     Zpěvačka navíc společně se svou právničkou chystá i stížnost k Ústavnímu soudu na porušení ústavy ze strany policie, státních zastupitelství a soudů.

 

     Od vstupu americké firmy do jejich agentury si Michal slibuje mimo jiné i možnost pořádání koncertů Heleny Vondráčkové v USA. 

 

      Ústavní stížnost je přitom podle právničky a Martina Michala jen nutný předstupeň před žalobou, která bude podána na český stát v zahraničí.

 

 

     Takový postup považuje zpěvačka se svým manželem za účinnější nástroj, což prý potvrzuje i nedávný vývoj ve sporu firmy Diag Human.

 

 

 

Hezký týden, a moc neutrácejte...

Flori@n

 

 

Komentáře (40)add feed
Neutrácejte, neutrácejte, : wendy
to mi připomíná, že jsem ještě nezaplatila tu Kalouskovu složenku. No ale když se nemá utrácet...
Největší tunel, státní zakázky, toho se asi jen tak nezbavíme, strany se stávají s.r.o. pro nejrůznější, bohaté lobby.
A Vondráčková ? Té už úplně vyměknul mozek, tento náš kulturní poklad může klidně odjet koncertovat pro krajany. My máme Gunčíkovou, ne ? H.V. se od svých vdavek chová pomateně rozešla se i s rodinou. Ale koncerty má prý stále celkem vyprodané, já nevím, mně se nikdy moc nelíbila, já zbožňovala Kubišovou.
smilies/wink.gif
červen 21, 2011 07:53
můj zcela osobní názor je, : d@niela
že krajané, co ji pamatují ještě mladou, by se mohli posuzovat podle starého vtipu ("Kdo můžete, povstaňte! Přinášejí Ústřední výbor!").
No, a ti skutečně mladí, co sem přijeli na studia či za prací, ti si tady v Americe asi jdou na jinou muziku než na "Malovaný džbánku" atd.
tak nevím, jak velké pozdvižení tu chce dělat...
červen 21, 2011 09:05
... : mia I
písničky Helenky Vondráčkové jsem si zpívala už jako malá holka - Hříbě, Červená řeka, Přejdi Jordán. Později už to byly spíš převzaté melodie s českým textem ale taky hezký - A Ty ptáš co já, Léto je léto, Dvě malá křídla.. Z té pozdější doby se mi líbí Dlouhá noc. Musím říct, že na H. V. obdivuju v současnosti její fyzickou kondici /v jejím věku už není žádná legrace udržet krok s mladšími/ , to ostatní už míň. Jako žena dokážu pochopit její touhu mít partnera - každý koncert jednou skončí, diváci odejdou a vracet se pak do prázdného bytu není úplně to pravé. Pro bezdětnou ženu ještě dle mého názoru o něco těžší. Nejsem si ale jistá, že to co kolem ní rozpoutal její současný manžel jí jen neubližuje. Nedokážu tak nějak rozlišit jestli ji tak ovlivnil a zblbla nebo zda si to uvědomuje a snaží se zachovat dekorum. V každém případě , když jsem jednou mířila ku Praze a H. V. na mě zírala někde u Jíloviště z obřího billbordu v reklamě na nanuk, tak jsem si říkala, zda má žena jejího věku a postavení toto zapotřebí. A to nemluvím o televizní reportáži, kde její otrhané plakáty zdobily keramické koše na odpadky.

Myslím, že třeba Marta Kubišová, Maruška Rotrová , Hana Zagorová ji převyšují svou grácií a noblesou, svým uměním stáhnout se mírně do ústraní a umět stárnout. Na koncertech Marty Kubišové jsem byla dvakrát, z toho jednou na takovém komornějším, kde zpívala s jedním místním sborem - ona je skutečná osobnost, lidská, skromná ve výrazu a vystupování. Nezalekla se režimu, tak jak si Martin M. mohl myslet, že si z něj sedne na zadek, nechápu. M. Rottrovou a H. Zagorovou mám taky moc ráda.
červen 21, 2011 10:44
Helenka mě nejvíc dojala, : Krakonoš
když prostřednictvím tisku vzkázala svým národům, že jsou zlým českým rozhlasem vochuzovaný vo "její tvorbu", přesto že je tato národním kulturním pokladem, většinou zlidovělým.

A tak jsem dumal a dumal:
1) Tvorba H.V.? Vona někdy něco vytvořila? Až doteď jsem za tvůrce považoval autory hudby a textů, v nejlepším případě pak písničkáře, který si svou tvorbu navíc sami interpretujou. Asi jsem naivní. Zřejmě taky krásky plující po přehlídkovejch molech jsou tvůrkyně, dyk bez nich by si ty módní návrhářky a návrháři mohli svý výtvory rozvěsit tak po jabloních na dvorku a nebo je rovnou zkompostovat.
2) Vo tom, jestli je moje "tvorba" národním pokladem a zlidovělým skvostem už nově nerozhoduje čas a ten národ, ale já sám. Vyhlášením "svýho" songu a vydáním patřičnýho dekretu jsem tento učinil nevodvolatelně a na věčný časy (nikdy jinak!) národním bohatstvím a získávám automaticky nárok na zápis do čítanek, zpěvníků a dalších sborníků (s výjimkou kriminalistickejch, na to je třeba tvorby jiný povahy).
3) Pojem málo/hodně (sklenka poloplná/poloprázdná) je vnímanej různejma subjektama daleko extrémněji, než jsem si kdy dovedl představit. "Málo" hraná interpretka je totiž jenom na stanicích ČR hraná navzdory votřesný úrovni svý "tvorby" takto:
Například v dubnu všechny stanice ČRo v souhrnu zařadily písně zpěvačky v 817 případech, což představuje 27 písní denně.
To je při průměrný dýlce písničky takřka lidový (cca 2,5 min) nejmíň 70 minut Vondráčkový v éteru denně. Když si uvědomím, kolik úžasný, vo několik pater lepší muziky vzniká každým rokem jenom v naší zemi, vo zahraničí nemluvě, a která se do rádia ne a ne dostat, zůstávám v němým úžasu - sedumdesát minut Heleny denně!!! Ale vona má mááálo, fňuk. Někoho prostě rozpláče svou prázdnotou i sklenice, ze který přetejká přes vokraj. smilies/wink.gif
4) - a na závěr. Je mi moc líto, že Helenka svoji zálibu v právu a jeho vymáhání vobjevila až na sklonku (či za sklonkem) svý kariéry ve zlým kapitalismu, kterej jí to svou pověstnou nevymahatelností práva značně komplikuje. Že tolik energie, zápalu a vodhodlání nevěnovala třeba boji za větší hranost písniček Marty Kubišový v době, kdy pro samej Malovanej džbánek a Brežněvův projev nebylo radno rozhlas zapínat. Třeba by bejvala byla kamarádce svejma kontaktama, šarmem a znalostí slabin papalášů aspoň malinko pomohla. A nám posluchačům taky. smilies/grin.gif

A vůbec, já měl tenkrát radši Filipovou a Rottrovou, i tu Zagorku jsem snášel líp, když už se mě teda na to, Helenko, ptáš. smilies/grin.gif smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
červen 21, 2011 10:53
Pro mě patří k našemu bohatství : wendy
takovej Nohavica. Oni zpěváci, pokud nemají svoje skupiny a nemusí sami tvořit, nikdy nebývají tvůrci, ale lepšími či horšími interprety. Je jich třeba, pravda, ale tůrvci to fakt nejsou. Svým přednesem mohou dílku vdechnout duši.

A co taková Hana Hegerová ? Kde je nějaká její následnice...
smilies/wink.gif
červen 21, 2011 12:39
Písničky : Milene
Vondráčkový jsou známé. Ale jen proto, že tehdá bylo málo rozhlasových stanic, asi 10 zpěváků, kterých písničky se pouštěly. Televize vysílala jen večer a u nás hrálo rádio od rána do večera. A pořád dokola ty stejné písničky. Zahraniční se moc nehrály. Kam se pořád Helenka cpe? Na důchod pro oba už snad má. smilies/grin.gif
červen 21, 2011 13:07
Národním kulturním pokladem : mamča
jsou i Olomoucké tvarůžky. A pak, že samochvála smrdí... smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červen 21, 2011 14:02
Hele : al�k punt�k
má ona na tom obrázku spodní kalhotky, nebo ne?
červen 21, 2011 14:07
... : mia I
to sou mi otázky - ne je navostro v televizi, copak nevidíš růžový spoďáry? smilies/cheesy.gif podstatný je, že já bych teda nohu takhle vysoko nevykopla a Ty Puntíku troufám si tvrdit taky ne. S náma by asi ten tanečník takový švíky dělat nemohl.
červen 21, 2011 14:17
Ty máš Aleno starosti... : Myška
Heleniny písničky jsem docela ráda poslouchala, nakonec, i teď si je klidně poslechnu, protože ony za nic nemohou. Ale to, co předvádí Helena v poslední době ruku v ruce s manželem, je velmi silná káva. Jestli si holka myslí, že takhle znovu získá mizející popularitu, tak je slušně řečeno nesoudná.
červen 21, 2011 14:20
Nojo, Hegerová, : Krakonoš
wendy, to už je ale úplně jiná liga. To už je samotný Umění. Něco, vo čem si Helenka mohla celej život nechat jen zdát. Následnice? Co taková Radůza po šedesátce? Ta by to po ní převzít mohla. smilies/wink.gif
červen 21, 2011 14:22
Umí, neumí. : Sinix
Ale je v novinách, v TV a všude se o ní mluví. Umíte si představit lepší reklamu? A dokonce zadarmo...?
červen 21, 2011 16:07
Krakokonoši, na Radúzu jsem taky myslela, : wendy
ale vem čerte kropáč, když jsem ten příspěvek psala, měla jsem výlohu, auslág - na jméno si ne a ne vzpomenout, a nebylo se koho zrovna zeptat. Radúza je úžasná, skoro na každý koncert jdeme, je to trochu syrovější, prudší, ale fajn, moc fajn.

Sinixi, i záporná reklama je reklama, ale opakovaný vtip přestává být vtipem.
smilies/wink.gif
červen 22, 2011 07:25
Wendy, : Sinix
reklamy není nikdy dost. Navíc, oni žijí v jiném světě (jak by řekl klasik: Another reality). Oni nemají naše starosti a my (tedy aspoň já) - zaplať pámbu - jejich... smilies/wink.gif
červen 22, 2011 10:12
No jo, : Sidon
tak zase dojde k tomu, abych citoval TGM - nebát se a nekrást, které si Češi upravili na - nebát se krást. Proto to tak celkově vypadá a ta potrhlá von Dráčková je jen dokladem toho, že ještě mnoha občanům, měl bych spíš napsat ovčanům, to vůbec nevadí, jaká je to semetrika, klidně půjdou na její další "geriatric show", té voskové figuríny.
Sinixi, opravdu si myslíš, že byť i ta negativní reklama, je k něčemu dobrá. Já myslím, že si teď nejen nadělala do bot, ale že si tam vypustila celý fekální vůz. smilies/cheesy.gif
červen 22, 2011 10:24
Sidone, samozřejmě. : Sinix
Nejen že si to myslím, jsem o tom hluboce přesvědčený. "Celebrita", o které se nemluví, je de facto mrtvá. Podívej se třeba na Madonnu; založila svou kariéru na tom, že provokovala a šokovala. A jak je dnes slavná a bohatá. A svého času ji málem zakazovali.

Ostatně, mou tezi jsi dokázal sám:

ta potrhlá von Dráčková je jen dokladem toho, že ještě mnoha občanům, měl bych spíš napsat ovčanům, to vůbec nevadí, jaká je to semetrika, klidně půjdou na její další "geriatric show", té voskové figuríny.


Přesně tak! Mluví se o ní, je známá a lidi (klidně jim říkej ovce, nebo nějak jinak) na ni půjdou. Přesně toho chtěla dosáhnout a to se jí povedlo - reklama zabrala.
červen 22, 2011 10:40
Hana : Linda1
Hegerová má výbornou následnici. Samozřejmě, že nikdy to nebude zase "HANA", a zaplaťpánbůh, ale výborně v jejích šlépějích jde Szidi Tobiasz. Opravdu vřele doporučuji. Tahle žena když zpívá, tak je to vážně srdeční záležitost.
červen 22, 2011 10:50
Písničky HV mám ráda, : Rozmarýna
naposledy jsem byla na jejím koncertu, který měla s KG před několika lety. Užasla jsem, jak ve svém věku zvedla lidi ze sedadel a ti tancovali. Stačilo jen, když začala s písničkou Archimede bubnovat na bubny. KG se tohle nepovedlo, myslím, že měla větší úspěch než on.
Protože o sporu s Kubišovou nic nevím, jen to, co bylo v médiích, a já jim u toho nesvítila, tak nemohu posoudit, zda se s ní soudila oprávněně nebo ne, takže ji za to nekritizuji. Jen proto, jak dopadla Kubišku za komoušů, není povinnost ji považovat za zcela nevinnou.
Co píší žalované bulvární plátky o HV jsem měla možnost si přečíst na internetu. Pokud odhlédnete od toho, že to psali o HV, a představíte si, že by to psali o vás, tak se vám to také líbit nebudete. Existuje právo na ochranu osobnosti. Pokud budete někoho pomlouvat, tak vás soud klidně odsoudí. Ale když pomlouvají média HV, tak jim to má procházet, i když to dělají pro to, aby rýžovali. HV je stejně jako každý jiný občan tohoto státu a má právo na ochranu osobnosti. A jestli jí to právo policie nezajistila, nezajistily jí to soudy a teď ten poslední soud, jí dal za pravdu, akorát řekl, že za nemůže stát, tak jen ať se soudí. Je občan jako každý jiný. A jiný by se soudil.
Mám zkušenost, že finanční úřad porušil práva mého klienta. Projeli jsem to i u odvolání, projeli jsme to u krajského soudu. Nejvyšší správní soud nám dal za pravdu,a přiznal laxnost krajského soudu. A kdyby nepřiznal, že právo stálo na naší straně, hnali bychom to až k evropskému soudu. A věřte tomu, že teď, když nám dal Nejvyšší správní soud za pravdu, budeme požadovat náhradu způsobené škody a ta bude velká i s úroky za těch 6 let souzení. A myslím, že by se tak zachovala většina občanů a náhrady škody by se domáhala, když selhaly státní orgány. A v případě HV opravdu selhaly.
Tím se jí nezastávám, protože je na hlavu, když o sobě prohlásí, že její hity jsou národním bohatstvím.
Holt Helenka je poklad.
červen 22, 2011 14:21
A hele, : wendy
paní nebo slečnu Tobiasz si vyhledám - díky za tip. smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červen 22, 2011 14:46
Helenu znám osobně : Hanii
měli jsme ji na pár akcích a můžu říct, že jak člověk je normální, vstřícná a nenafouklá smilies/grin.gif
Ovšem co okolo ní dělá za humbuk ten její Michal, to nemá obdoby. Škoda že se nechá do těch kauz ukecat, hodně jí to uškodilo. O kulturním dědictví si myslím své, no nic moc lichotivé to není. Myslím si že se tu zkumulovala touha nezestárnout fyzická tak i umělecká-ono být pořád atraktivní pro mladšího muže po všech směrech není lehké a ani jí to nezávidím. Umění decentně zestárnou dokázala Rotrová, Hegerová, ano i Zagorová. Mají stále svůj půvab a nenásilně. Helena se snaží až moc křečovitě, ke své škodě.
červen 22, 2011 15:32
Wendy, : Linda1
pokud znáš písničku Na hotelu v Olomouci od dvojice Horáček - Hapka, tak ten chraplavý hlas je její. Jinak zadej ve vyhledávači, má tuším 3 cd, všechny ale všechny jsou úžasné. O jejích skromných koncertech nemluvě, nádhera. Vřele doporučuji !
červen 22, 2011 18:52
prokristovydrahýrány, dámy, : bb2
neupírám jí profesionalitu, je profík až do morku kostí, neupírám jí skvělou figuru, ke které určitě nedospěla líným válením na gauči u televize s bůčkem a pivkem, neupírám jí slušné chování na veřejnosti, výsadbu okrasné zeleně v Řitce, pořádkumilovnost, dochvilnost a disciplínu, že by jí Hildegarda s Gertrudou mohly závidět a vůbec, nebýt soudních sporů, tak jediné, co se o ní kdy napsalo, byl recept na Malakov, tradiční vánoční dezert Vondárčkovic rodiny. Kterým mám zapsaný v sešitě recepisů, co jsem si založila na hodině vaření v 8.třídě ZŠ. Jsou tam i žloutkové vánoční košíčky Heleniny maminky - s kouskem višňové marmelády pod krémem, do kterého se přidávají mleté pražené nesolené arašídy. Neupírám jí schopnost se prodat a chápu, že ta prodejnost (ve smyslu obchodního úspěchu, ano) není zadarmo. Je spousta dalších věcí, pro které jí neupírám pevné místo v našem šoubyznysu. Ne příliš daleko od Lucie Bílé, na hony vzdálená Bartošové.
Radůzu prosím nesrovnávat s Helenou, to je jako srovnávat pevný pružný rifle s šustivým lesklým taftem, obojí má svoje využití. Na Radůzu nesahat, ale zeptejte se zaměstnanců větší firmy, koho by brali na vánoční večírek, aby se to "pořádně rozjelo a trochu jsme si zatancovali a trochu si s ní zazpívali pár hitovek". Radůza není na estrády, ale i estrád je třeba.

Jenže, napadlo vás, Hanii a Rozmarýno, popřemýšlet, čím to je? Čím to je, že Helenky popularita, hranost v rádiích, účast v televizních silvestrech, přežila ouplně všecko? Pražské jaro, normalizaci, samet, českej kapitalismus...vším propluje, ze všeho se otřepe a jak Fénix z popela, nebo česká slípka z nohe, vstane a kokodáčí dál.

A kde by se stejnou podporou byla dnes Marta Kubišová?
Jak můžete na stejnou váhu klást obrovskou statečnost ženy, mámy samoživitelky, což v 70.letech byl narozdíl ode dneška průser jak vrata, a schopnost vyjít s každým, kdo zaplatí?

Pro mě je Helena zdatná obchodnice a slušná interpretka a estrádní umělkyně. Marta je zpěvačka a člověk s nezměrným morálním charakterem a lidským kreditem.
červen 22, 2011 23:18
bb, : Krakonoš
Radůzu tu nikdo s Helenou nesrovnával (to bysme Radůze nikdy neudělali, nato ji máme moc rádi smilies/grin.gif). Byla tu zmíněná jen v souvislosti s Hanou Hegerovou a votázkou "kdo jednou na její místo?". To jen pro přesnost. smilies/wink.gif
P.S. Na podnikovej večírek s Helenou by mě nikdo nedostal. Ale tenhle národ je divnej - na maturiťák si třeba leckde coby vrchol zábavy zvou Michala Davida. Nejni nad to si přece zahulákat, že chceme žít nonstop. Já vosobně bych z toho spíš nonstop blil, ale to už je můj problém. smilies/grin.gif
červen 23, 2011 03:06
Díky za PŠM, bb : wendy
my se v tom taky docela slušně orientujeme (prosím brát to jako bych to říkala a ne psala), dále už ke krakonošovi není co dodat. Myslím si, žes to jen nepozorně pročetla.

Lindo, už se na tom pracuje, už se to blíží...
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červen 23, 2011 07:04
wendy, to nebylo PŠM a už vůbec ne pro tebe :) to mě překvapila Rozmarýna a Hanii, : bb2
protože mě pořád překvapuje, když se nerozšlišuje a zapomíná na podstatné. Radůzu jsem si vzala na pomoc, to nebylo pokárání, že ji nemáš srovnávat s Helenou:-) Já chápu, že Helena tu má svoje místo, právě proto, že estrád je třeba a nic proti nim. Ale divím se, že soudný a zkušený člověk, jakým se Rozmarýna jeví být, nevidí souvislosti.
Co pak lze čekat od mladých, nezkušených nebo méně intelektově disponovaných?
červen 23, 2011 12:02
... : bb2
okamžik jsem váhala nad PŠM, už jsem měla i napsaný dotaz, neb mne napadlo pouze Pošahaná matka, ale nedávalo mi to smysl ;-)
červen 23, 2011 12:03
Tak : Milene
já nejenom, že vyhledávám v Google latinské citáty ale i zkratky. Člověk se učí celý život i na Kudle. Taky se mi našlo, že PSM je chatová zkratka Přečti si manuál. Ale možná, že většina ví. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Pošahaná matka to je dobrý. To tady zavedem.
červen 23, 2011 12:21
... : bb2
přečti si manuál :-) a já spolíhala na Podnikové školení mládeže :-))
červen 23, 2011 12:22
PŠM - politické školení mužstva - armáda - vojna... : Myška
To se zase vybavilo mně.
červen 23, 2011 13:05
Přesně, Myško : wendy
jest to myšleno jako politické školení mužstva, u nás i v okolí dost používané rčení totiž.
Neškodná záležitost.
Pošahaná matka - brala bych to jako literární výraz zoufalství...můžem zavést.
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červen 23, 2011 13:35
Jo, PŠM taky občas používáme. : Myška
V této souvislosti jsem se zasnila, protože PŠM patřilo k vojně, vojna k mládí. Jo, to byly doby, kdy dvakrát ročně kluci rukovali, bylo zajímavé, jak rukovali kluci, ale z vojny se vraceli chlapi. A kluk co nešel na vojnu, co si vyběhal (nebo mu rodiče vyběhali) modrou knížku, aniž pro to měl zdravotní důvody, byl ve společnosti odepsaný.
červen 23, 2011 13:43
... : bb2
fakt, jo? u nás ne, my dobrýho kluka kvůli modrý knížce neodepsali, ani chlapci a chlapi ne
červen 23, 2011 13:56
... : bb2
jo, a "česká slípka z nohe" znamená česká slípka z hnoje

tak to dopadá, když si člověk bb v zápalu nepřečte co napsal, neb si neuvědomuje, že mu stárnou nervová propojení a výsledkem je napsaný kokt
červen 23, 2011 14:00
Jestli to nebude tím, že dobří kluci šli na vojnu, : Myška
a neměli potřebu vyběhávat si modrou.
červen 23, 2011 14:02
bb2, napsalas: : Rozmarýna
"Jenže, napadlo vás, Hanii a Rozmarýno, popřemýšlet, čím to je?"

Myslím, že ta otázka se mě vůbec netýká, já jsem HV vůbec nehodnotila z toho hlediska, jak je populární, atd. Já jsem jen napsala, že soudy nepostupovaly spravedlivě.

Nebo si bb2 myslíš, že kdyby bulvár napsal o Kubišce stejné nehorázné lži, že by mu to prošlo u soudů stejně snadno jako v případě HV?



červen 23, 2011 14:07
... : bb2
on bulvár Kubišku nějak šetří? že by nic nevyšťoural?

Na tvou otázku - ano, myslím, že ano. Našla jsem si na netu o co přesně šlo, http://revue.idnes.cz/vondrackova-podle-soudu-nema-narok-na-omluvu-fnp-/lidicky.aspx?c=A110307_151227_lidicky_pad
http://www.lidovky.cz/helena-vondrackova-prohrala-dalsi-soud-d90-/lide.asp?c=A110610_225216_lide_ape

a myslím, že kdyby bulvár napsal: "Marta Kubišová je poměrně nepraktická osoba a smlouvy a všechna jednání vede její manažér", nebo "touha po slávě Martu Kubišovou ničí", tak by asi Kubišová za toto tvrzení nevysoudila taky nic smilies/wink.gif a kdyby následně chtěla žalovat stát za to, že ji neochránil, uřízla by si ostudu.


Vondráčková je podle NS veřejně známá osoba, proto se musí smířit s větším zájmem médií a veřejnosti o její práci i soukromý život.
ano

V některých sporech ale Vondráčková uspěla. Třeba za článek o údajném potratu v časopise Rytmus života vysoudila omluvu
Zdroj: [url=http://revue.idnes.cz/vondrackova-podle-soudu-nema-narok-na-omluvu-fnp-/lidicky.aspx?c=A110307_151227_lidicky_pad
]http://revue.idnes.cz/vondrackova-podle-soudu-nema-narok-na-omluvu-fnp-/lidicky.aspx?c=A110307_151227_lidicky_pad a to je dobře

červen 23, 2011 14:31
... : bb2
že se tě ta otázky netýká...no, a to je právě to, co jsem myslela tím přemýšlet v souvislostech

HV je stejně jako každý jiný občan tohoto státu a má právo na ochranu osobnosti

a co právo na ochranu osobnosti Marty Kubišové před 20 lety? To vás netrápí?

kdo chce s vlky žíti, musí s vlky výti, a Helena vyje a jak šikovně a dobře. Tak holt ji občas některý ten vlk kousne, když si chce urvat z kořisti moc velké sousto, to se ve smečce stává.
červen 23, 2011 14:35
bb2 : Rozmarýna
ale to mícháš dohromady hrušky s jabkama. To víš, že morálně by měla mít před 20 lety Kubišová právo na ochranu osobnosti. Ale politicky ho bohužel mít nemohla, protože tenkrát právo sloužilo komunistům, ochraňovalo jen komunisty a jejich přisluhovače a ten kdo nešel s nimi, šel proti nim a vypil si to.
Ale dnes je jiná, pořád se všichni ohánějí tím, jaká je tu demokracie a právní stát (což si nemyslím), takže právo na ochranu osobnosti teď musí mít všichni. I ten náš národní poklad.
červen 23, 2011 15:06
Chtěla jsem napsat: : Rozmarýna
Ale dnes je jiná doba. Nějak mi to slovíčko doba vypadlo.
červen 23, 2011 15:07
... : bb2
Nejde to oddělit. Práv díky lidem, jako je Marta, se můžeme pokoušet o demokracii, díky Martě podobným může dnes Helena uplatňovat u soudu právo na ochranu osobnosti, to lidi jako Marta inspirovali druhé lidi, byli pro ně vzorem a motivovali je svými skutky, ne Helena, Michal David, ba ani Marie Rottrová (nic proti ní, mám ji i její písničky ráda, je to dáma každým coulem a je mi blízká tím, co udělala pro svého bývalého muže, že si ho vzala v těžké nemoci k sobě a starala se o něj až do konce, ačkoli byli rozvedeni a měla už jiného partnera, to je ryzí člověčenství). Helena vždy lízala smetanu z krajáče a líže ji zase, tehdy za to platila loajalitou až servilitou k režimu, teď tím, že se o ni otře bulvár. Zdá se mi, že si neuvědomuje, že je to totéž a to, co teď vyvádí kolem soudů, je pro mne dokladem,jak dokonale vymytý mozek má, že vážně uvěřila tomu, že je národní umělkyně a poklad. Budiž, to není nic proti ničemu a aby to nikomu neuškodilo, od toho tu máme právě tu demokracii a soudy, aby posoudily oprávněnost jejích žalob.
Já bojovníkům s bulvárem fandím, jen houšť, ale nepovažuju za bojovníka s hulváty od bulváru toho, komu je zájem bulváru někdy naopak velice vhod.
červen 24, 2011 01:42
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]