O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LEGRACE NA PLACE PDF Tisk E-mail
Úterý, 22 květen 2007

 Někdy se až divím, jak hrozní navzájem lidi mohou být. A především vždy pod nějakou „posvátnou“ hlavičkou  „myslíme to dobře“. Jen si vezměte současné bulvární tažení na Veroniku Žilkovou. Malý Melichar je tč. po operaci a nezbývá, než jen čekat. Ovšem – veškerá média jsou toho plná. Ale uznávám, že nemá cenu se rozčilovat, či „celebrity“ litovat.

 

 

 

     Každý děláme, co umíme. Herci, zpěváci atd. si své zaměstnání vybrali dobrovolně. . Pochopitelně, že si je tedy draví paparazziové berou do prádla... Horší je současné drama, který hýbe našimi médii – případ z Kuřimi. Je je zajímavé, kdo všechno už je v tom namočený. Dvě vychovatelky z dětského domova, exzástupkyně ombudsmana Šabatová, zelený aktivista z vládní strany Patočka, tajná sekta Grál a kdo ví, kdo ještě. Postupem času se odkrývají čím dál tím neuvěřitelnější věci – věděli jste vůbec, že existuje nějaké společenství Hnutí Grálu? (Mj. je to záležitost mezinárodní!)     

 

     A nyní se dozvídáme, že je i u nás rozeseto po celé republice… Český Krumlov, Zlín, Karviná, Praha, Brno .. A jsou v něm většinou vysokoškolsky vzdělaní lidé, někteří i politicky známí. Tady si můžete oficiálně přečíst, o koho se jedná: Hnutí grálu - výpis z rejstříku. Ještě minulý týden policie tvrdila, jak je kousek od rozuzlení případu...a po týdnu se dozvíme, že vlastně ani nevědí, koho hledají.... Loví někoho, nevědí koho, ti co to vědí, mlží.    

 

         Po celé republice je dost velké množství opuštěných dětí v různých dětských domovech. Zdalipak mají úřady přesnou evidenci a zdali vůbec kontroluje někdo pravidelně, jestli identita těchto dětí odpovídá skutečnosti??? Nu, pokud se objeví možnost záměny v rodině zaměstnankyně (sestra pachatelky), tak už je asi možné úplně všechno…

   

 

      Něco tu hodně smrdí a jsem zvědavá, kam až tohle všechno sahá a jestli to někdo neutne. Už teď jsou podobné snahy celkem viditelné, samozřejmě „ve jménu dítěte“. Když si uvědomíme, jaká neuvěřitelná náhoda přispěla k tomu, že se to vůbec celé spustilo.... kolik podobných neodhalených případů může být…   

 

d@niela

 

Komentáře (72)add feed
O Hnutí Grálu jsem slyšela : Míša šíša
poprvé v souvislosti s herečkou Milenou Dvorskou, kdy se její zeť coby představitel společenství prohlásil za mesiáše Imanula Parcifala a následně uprchl před soudním stíháním ze země. S ním odešla i dcera M.Dvorské a její vnučky, žádnou z nich už matka a babička nikdy neviděla a vůbec neví, co s nimi je - dle jejích slov (pochopitelně). Jestli je to pravda a já bych řekla, že ano, tak je to strašné, a i když se současné vedení od toho Lucifera Parcifala distancuje, moji důvěru tenhle spolek nemá stejně jako žádné jiné zfanatizované seskupení. Ale víc by nám o této sektě mohla poreferovat například Jasmina, ne?

Jinak nejnovější zpráva k tématu zde http://zpravy.idnes.cz/klaus-dostal-dopis-podepsany-anickou-ma-ho-policie-fwm-/krimi.asp?c=A070522_141733_krimi_cen
květen 22, 2007 15:42
... : bb
O existenci Hnutí Grálu vím, ale kdo to je Melichar, co má společného s Veronikou Žilkovou a že jsou toho plná média nevím. V dnešní MFD jsem nic neviděla, ani v rádiu nezaslechla.
květen 22, 2007 15:44
nač to tu vypisovat, o Hnutí Grálu je toho na internetu dost : bb
http://www.hnutigralu.cz/prohlaseni.pdf - prohlášení k případu dětí z Kuřimi
květen 22, 2007 15:47
Daniela myslí bulvár : Míša šíša
Blesk, AHA, Šíp, Rytmus života a podobné plátky. Vždycky když čekám frontu u kasy v obchoďáku, tak mě to bije do očí z titulních stránek - je to fakt hnus.
květen 22, 2007 15:51
aha, tak to jo, : bb
nakupuju rohlíky u pekaře, tam to nemají, a ostatní = týdenní až dvoutýdenní nákupy v tescu, v intersparu, tam u kas noviny nemají. MFD a časáky mám předplacené (vyjde to levněji a ještě dostanu nějakou blbinu jako prezent), a když jdu do trafiky, tak bulvár nevnímám. Daniela profesionálně musí smilies/smiley.gif
květen 22, 2007 15:56
ano o Hnutí Grálu vím dlouho, : Inka
dokonce jsem četla knihu tlustší než bible "Poselství Grálu", je v ní spousta moudrých myšlenek co se života a přirozeného žití týká, ale členem nejsem a ani jsem nebyla. Je to sdružení lidí, kteří hledají tu správnou cestu v životě a to se vždy hodnotí, ne každý tu sprívnou cestu však najde. Skupinu lidí dělají zase jen Ti lidé samotní.

Co se bulváru týká, též mám pocit, že novináři dokáží do života známých lidí zasáhnout až velice nepěkně a velmi necitlivě, jsem ráda, že nejsem známá, asi bych tohle těžko snášela.
Nevím, já tyhle informace nesbírám ani nevyhledávám, ale jsou lidé co tím bohužel žijí.

A co se Aničky, Ondry a Jakuba týká, tak nikdo nic neví, jen se to nafukuje a dělá se z toho veliká senzace na úkor těchto dětí, je to strašný co se stalo a je dobře, že se na to přišlo, ale všechno jsou jen doměnky, nic není podložené. Nemám ráda novinářské senzace.
květen 22, 2007 15:58
To co se děje kolem paní Žilkové : Pavla
je hyenismus nejhrubšího zrna, víc se k tomu asi dodat nedá. Moc bych jí přála, aby chlapeček ten svůj boj vyhrál...
květen 22, 2007 16:03
bíbí, závidím ti - jinak tohle je v každé druhé reklamě v tv... : d@niela
Veronice Ž. se narodil chlapeček, bohužel, musel být hned operován. Nu, a média pochopitelně sledují každé "ň" kolem... Bulvár nečtu, noviny nekupuju, ale je to fakt všude... Ale nic si z toho nedělej, já zas jsem v úžasu nad oním Hnutím, o tom jsem zas nevěděla nic já. Sektám a všemu kolem se pečlivě vyhýbám. I když - jedna dívka od nás z domu v jakési sektě je (měla jsem ji jednou tu čest poslouchat a je to fakt nezapomenutelný zážitek) a jeden starší pán je (nevím, jestli i rodina) dokonce jakýmsi funkcionářem u "Aštara" - ani nevím, jak se to přesně jmenuje... Děs.. Myslím, že je to velice nebezpečné.
květen 22, 2007 16:04
... : bb
takže paní Žilková porodila, aha smilies/smiley.gif) tak z toho, že to nevím, si fakt nic nedělám, bulváru se vyhýbám asi trochu programově, přiznávám, a jak vidím, dobře dělám, nemusím řešit Melichara smilies/smiley.gif
o Hnutí Grálu jsem si naopak přečetla poté, co jsem v Na vlastní oči shlédla reportáž s Milenou Dvorskou, která mě jako mámu dvou dětí samozřejmě zaujala...díkybohu, potomci se zdají být vůči podobným aktivitám imunní
reklamu sleduju jen tu se Čtvrtníčkem a dřív ty na Kofolu, u ostatních vypínáme zvuk a odcházím zapnout myčku nebo uvařit čaj
květen 22, 2007 16:10
A dodatek: : Pavla
nelituju "celebritu" jak píše Daniela v úvodu, ale mámu Veroniku, protože bohužel vím o čem to je...

květen 22, 2007 16:18
K tomu Patočkovi: : monty
Problém je, že celá akce musela stát obrovské peníze a bylo by škoda, kdyby z toho všichni zúčastnění vybruslili a svedlo se to na jednu ženskou, kterou na krátký čas zavřou do blázince.

květen 22, 2007 16:54
... : bb
to asi stála (obrovské peníze), podle mě větší problém ale je, že se jen tak lehce naťukla špička ledovce, asi si ani neumíme představit, co je pod hladinou
a že všichni, kdo se kolem podobných aktivit jen otřeli, udělají maximum pro důkladné zametení stop a zmatení všech, je nabíledni
ano, souhlasím, odnese to nanejvýš ta "matka", pokud nějak a pokud se jí to vůbec dotkne
květen 22, 2007 17:06
jen upřesnění : Jana
"... dost velké množství opuštěných dětí v různých dětských domovech ... pokud se objeví možnost záměny v rodině zaměstnankyně (sestra pachatelky)" - dům dětí a mládeže (tedy druh zařízení, kde pracovala sestra Ondrovy matky) nerovná se dětský domov, je to středisko volného času.
ale spíš než o tom, co je zač nějaké Hnutí Grálu, přemýšlím nad snahou "namočit do toho" čím dál víc lidí. mimochodem - je ten "zelený aktivista z vládní strany Patočka" pořád ještě ve Straně zelených? měla jsem dojem, že poté, co mu ukradli hračku, už se stáhl a aktivní tam není (ale můžu se plést). ale jestli k "namočení" stačí to, ať už pro něj nebo pro Šabatovou nebo pro kohokoli, aby se na ně obrátil se žádostí o pomoc někdo, kdo vypadá důvěryhodně a jako pomoc potřebující - tak potěš pámbu.
dnes jsem vyřizovala žádost o pomoc nějaké paní L. z Děčína, ve složité situaci se ptala, jestli se má obrátit na Ombudsmana nebo kam. tak si jen říkám, jestli jsem se tím, že jsem jí dala adresu a telefon na místní občanskou poradnu, taky třeba do něčeho "nenamočila".
na jednu stranu - jistě, je potřeba zjistit, kdo v tom takzvaně měl prsty. ale kriminalizovat ochotu pomoci, anebo byť jen očerňovat, to se mi zdá dost nefér... ale kdyby ti veřejně známí lidi pomoci odmítli, co by se psalo? "Šabatová o případu Aničky věděla, ale odmítla pomoci, a zoufalá matka proto..." bla bla bla. dokud nebude jasné, kdo je ten "zlý" a kdo ten "hodný", radši bych se zdržela všech soudů na adresu kohokoli, kdo je "do toho namočený"...
květen 22, 2007 17:49
... : bb
ano, Jano
květen 22, 2007 18:12
Miso,Ty ses fakt sisa : Jasmina
To musis vsude roztrubovat ze jsem zalozila tuhle sektu? smilies/cry.gif
květen 22, 2007 18:13
Je fakt ze novinari : Jasmina
v kauze Anicky vypisuji domnenky.No,na druhou stranu novinari dokazi kolikrat lepe vyslidit jak policajti.Proste kazdej chleba o dvou kurkach a neni novinar jako novinar.
Lidi si ted moc preji aby se pripad vyresil a aby vinici byli podle spravedlnosti potrestani.To ze i policie dela chyby,to narod vi diky novinarum.To ze nekteri politici zijou na ukor lidu,to vime diky novinarum.To ze mnoho lidi bylo potrestano nevinne,nebo se jim dostalo ujmy diky uradu,ktery nefungoval tak jak ma,to ze soudci odsoudi i bez dukazu-to vse vime diky novinarum.A nekdy se dokonce letite trapeni lidi vyresi behem par mesicu,konecne! az po te co do toho zacnou stourat novinari.Diky tlaku novinaru-se treba ,doufejme policie hejba ,zrovna v pripadu v Kurimi.
Ulet info vypovedi maleho Ondry;-kdyby se to nedostalo do medii,podezrela z tyrani by byla pouze matka ,takze by se i mohlo stat,ze by si tetka odvedla oba chlapce zase domu,nebot uz to zarazi,ze branila svym telem tu zamcenou komoru ze ji musili pouta nasadit ale jinak je na svobode.Bez novinaru by mozna byla "cista".
Proste...neco je nechutny,to je fakt,ale itak-diky Bohu za novinare.
květen 22, 2007 18:31
... : bb
je ve vazbě, ne na svobodě
ty výpovědi už na policii byly, to že ulítly ven na případu nic nezměnilo
květen 22, 2007 18:35
Milá Jano, to je trochu zkreslený... : monty
Pochybuju, že bys něco podobného kryla tolik let... Že když někoho vyslechneš, tak po zavření dveří zase zapomeneš... Ta paní Šabatová o všem věděla už od října loňského roku! Skoro třičtvrtě roku! Nezlob se, ale pochybuju, že kdyby se na tebe někdo obrátil s něčím podobným, že bys to nechala takhle spát...
Byla kompletně zasvěcena do všeho, to znamená, že věděla i o tom, že dítě v podstatě "neexistuje". Člověk na jejím postu a s jejími styky určitě není nijak bezmocný! Mj. ona nejspíš velmi dobře věděla - viz ten článek - kdo asi té "Aničce" pomohl. A přesto i ona nechala takové množství policajtů prohledávat pomalu kamínek po kamínku tamější okolí. To je minimálně velice neseriózní jednání - vůči policii, vůči hodnotám. Protože peníze, které na tohle byly vynaloženy, musíme zaplatit my všichni. Nehledě na to, že policajti chyběli třebas jinde, kde by byli úspěšnější...

O Patočkovi ses sama vyjádřila, že "mu vzali hračku a tak se vypařil" - takže to byl tvůj osobní názor - a tady vidíš, jak se chová on.
To, že se o tom píše, to není žádné kriminalizování, ale opravdu v pořádku. Myslím, že se tu děje něco opravdu nekalého, špinavého.
Nevztahuj to tedy na sebe...

květen 22, 2007 18:58
Je tam toho smradlavého víc - : monty
Taky je velmi zajímavé to, z čeho přesně Klára Mauerová a její sestra Kateřina žily.
Jejich investice podle prvotních informací úřadů převyšovaly příjmy. Měly několik nemovitostí v Brně. Například dům v Kuřimi, kde žila Klára s dětmi, pro ni pořídila Kateřina. Sama Klára, která studovala, si podle policie před časem podala inzerát, v němž za milión korun sháněla pozemek na samotě.
No...


květen 22, 2007 19:05
V neděli jsem se divala na diskusni vystoupení pani Šabatové. : alena malena
Přiznavam, že jeji vyjadreni k pripadu Mauerovych opravdu nechapu.
Je tu však otázka,proč při jednání s rodinou nepožadovala žádny doklad od dítěte,proč se o případ hloubějí nezajímala, pokud dítě nemělo rodný list, nic. A další: ono se prokaže týraní dítete, na kterem se podílela teta, matka, a buh ví kdo dalsí, a ona se pomalu rodiny zastane!, žasnu nad myšlením nekterych lidí, a ty dámy co sedí na místní socialce bych vyházela všechny, nebot jak mohly tak dlouho "řešit" a na nic neprijit!

Jo, a její snaha udělat z pachatelů oběti byla opravdu dojemná. Nebohé dobrodějky, které byly donuceny skrývat dívku proto, že měly strach před úřední mašinérií... Není divu, že údajná Anička trpí sociální fóbií a je citově vázána na Mauerovi, když byla evidentně držena v absolutní izolaci od okolního světa. Tvrzení pí Šabatové, že Mauerovi nespáchali v souvislosti s tzv. Aničkou žádný tr. čin je nehorázné - neoznámili tr. čin opuštění dítěte, izolace dítěte je evidentní týrání, ohrožování mravní výchovy mládeže (holčička nechodila do školy), možná ublížení na zdraví. Vehementní objahoba Mauerových ze stany pí Šabatové je dosti zvláštní.
květen 22, 2007 19:25
protoze vsichni kecaj a to naramne : Jasmina
květen 22, 2007 19:59
Ty jo : Jasmina
az si to prectete,tak on o tom kromne Kateriny nikdo nevedel.....
ani tatik tech chlapcu nic nevedel
pry od mala u babicky,to jako tu babicku 10 let nikdo nenavstivil,pak babicka umrela tak oni ze se postaraji o decko,inu,nevidela jsem jeste rodinu,co zije pod jednou strechou ale vsichni jsou tak nazavisli ze jeden nevi co druhy dela.
Skoda,rikaji ze Barbora sesla lidem z oci pred casem.....ze nevime konkretne pred jakym,mely by to byt tedy aspon 3 roky...k dobru ostatnich clenu rodiny.
květen 22, 2007 20:04
to je šílený - a to si myslej, že jim to bude někdo věřit? : alena malena
- že ta třicetiletá Klára M. po celé 3 roky nepoznala, že má u sebe 34 letou ženskou a ne 13letý dítě?
- Podle Patočky věděla o pravé identitě dívky jen Kateřina Mauerová, která je podle něj těžce duševně nemocná... To to nepoznali v tom brněnském dětském centru?
- a teď ten devítistránkový dopis, co neexistující "Anička" poslala prezidentovi...

To je tak neskutečný, že mi to trochu připomíná tu fantasmagorii s neexistujícím obchodním domem, co tenkrát provedli studenti z FAMU... Tolik lidí jim naletělo..
Teď by byla legrace, kdyby se profláklo něco podobnýho! smilies/cry.gif smilies/cry.gif smilies/cry.gif
květen 22, 2007 21:04
že se tedy vracím k tomu Grálu, : Inka kuk
nechci se jich nijak zastávat, ale je to společenství věřících svobodných lidí jako kterékoliv jiné, znám pár lidí z Grálu, není to žádná sekta, jsou to svobodní lidé a nikdo je nenutí k ničemu, žijí docela normální životy jako každý z nás. A co se týká Lucie Dvorské, chodila jsem s ní na střední školu do stejného ročníku, byla to taková hezká světská holka, už tenkrát měla vše na co si pomyslela, maminka se snažila, ale moc se jí bohužel nevěnovala, dost hrála a také dost pila, takže to Lucie neměla moc jednoduché. I Honzu Dvorského jsem znala velice dobře, když za ní do školy chodil, byl to velice inteligentní kluk s uměním dobře mluvit, rád nade všemi vynikal, po čase mu asi došlo jakou má v sobě zbraň a zneužil toho, asi mu z toho hráblo. Za to ale Hnutí Grálu nemůže a taky myslím, že se od toho distancovali. Ono všechno souvisí se vším a každému se všechno vrátí. Lidé kteří je následovali také nemají zdravý selský rozum, aby ho použili a pak se diví.
Něco z internetu, tuhle jsme se o nich zrovna bavili na srazu:
Sektu založil v roce 1991 Čech Jan Dietrich Dvorský (narozen 27. července 1965 v Liberci, absolvent FAMU, po jejím vystudování se živil poněkud záhadným způsobem), když si po přečtení spisů německého vizionáře Oskara Bernhardta, zakladatele Hnutí grálu dle vlastních slov „uvědomil, že je (Bernhardtem předpovězený) Mesiáš, Syn Člověka neboli Parsifal Imanuel“. Spolu se svou družkou Lucií Dvorskou, dcerou herečky Mileny Dvorské, kterou nazýval Labutí panna, napsal a vlastním nákladem (kvůli vydání prodal byt) knihu Syn člověka, Mesiášovo živé Slovo k všenápravě světa. V této knize lidstvo označil za „převrácené“ a sebe sama s Labutí pannou za „jediné nepřevrácené“, kterým je dáno zachránit lidstvo a vybudovat Tisíciletou říši. Kniha Syn člověka byla poměrně známá a populární, roku 1993 se vytvořila komunita Dvorského přívrženců, která začala žít v několika domech na Hořovicku (konkrétně ve vesnicích Žebrák, Komárov, Ptákov, Mirošov a Hvozdec) podle požadovaného životního stylu (viz níže) a „pracovat na záchraně lidstva“. Tito přívrženci museli Dvorskému odevzdat všechny své peníze, posléze byli ze sekty většinou na základě jasnovideckého posudku vyloučeni (většinou se obvinění týkala žluté barvy aury, kterou Dvorský považoval za prokletou). Jejich peníze jim nebyly vráceny. Řada z nich vyloučením ztratila smysl života a pokusila se o sebevraždu nebo jen bezcílně bloudila lesem a očekávala smrt. V roce 1994 jedna z členek sekty požádala o hospitalizaci v psychiatrické léčebně. To bylo poprvé, kdy byla veřejnost obeznámena s touto kontroverzní sektou. Případ vyvolal vlnu mediálního zájmu, která vedla k rozpuštění sekty v roce 1995. Sám Jan Dvorský se i s Labutí pannou a čtyřmi dětmi, Julií (*1986), Manuelou (*1991), Medeou (*1992) a Josefií (*1994) skrývá na neznámém místě, v současné době je trestně stíhán pro trestný čin ohrožování mravní výchovy mládeže a svým nejvěrnějším, skupině lidí kolem pětadvaceti let, kteří dnes žijí, právně nepostižitelní, v pronajatém domě na předměstí Prahy, kteří se živí podomním prodejem hraček.
květen 22, 2007 23:07
... : Inka kuk
HNUTÍ GRÁLU
Zakladatel: Němec Oskar Ernst Bernhardt (1875 - 1941), známější pod jménem Abd-ru-shin.
Učení: Díky Abd-ru-shinově přednáškové činnosti v letech 1923 - 1937 vzniklo jeho ústřední dílo Ve světle pravdy (s podtitulem Poselství Grálu). V současných vydáních je to soubor 168 přednášek. V roce 1929 Abd-ru-shin oznámil svůj božský původ a prohlásil se za mesiáše, Syna člověka, který bude soudit lidstvo a který nastolí tisíciletou říši.
Základem jeho obrazu světa jsou různé úrovně hmotnosti. V té nejnižší - hrubohmotnosti - se nyní jako lidé nacházíme a svým poznáním a dobrou morálkou máme v průběhu nových životů vystoupat až do duchovní úrovně. Tam - na hranici duchovní a božské úrovně, stojí hrad Grálu, který dává celému učení své jméno. V něm je také legendární miska, do níž prý byla zachycena krev umírajícího Krista - grál. Cestu z hrubohmotnosti zpět do praduchovní úrovně, odkud pocházíme, nám přišel odhalit právě Abd-ru-shin. Bůh je v tomto náboženství především garant neměnných zákonů. Nejdůležitější jsou tři zákony: zákon tíže říká, že čím "hmotnější" (tj. přízemnější) jsou naše myšlenky a činy, tím hlouběji v úrovních hmotnosti klesáme. Podle zákona přitažlivosti stejnorodého záleží opět náš úděl na tom, jakými myšlenkami se obíráme a jaké činy konáme, protože myšlenky a činy přitahují podobné "formy, bloudící kolem". Zákon zvratného působení pak podle Abd-ru-shina znamená, že žádná myšlenka ani čin nemohou zůstat bez následků a že samozřejmě také všechna naše štěstí či neštěstí jsou jen přirozenými následky našich myšlenek či činů. Tímto řetězem příčin a následků jsme připoutáni i ke svým "minulým životům". Vědomým respektováním těchto zákonů a stálým úsilím může podle Abd-ru-shina vést naše duchovní cesta vzhůru.
I když se navzdory Abd-ru-shinově silnému očekávání blízkého konce světa ani půlstoletí po jeho smrti nic nestalo, uvěřilo jeho náboženství tisíce lidí na všech kontinentech. Jsou to lidé s vyvinutým smyslem pro mravnost, pořádní a až trochu zákoničtí a upjatí. Scházejí se k pokojnému poslechu vážné hudby, přednesu Abd-ru-shinových přednášek či četbě z děl jeho pokračovatelů.
Abd-ru-shinova kniha je ovšem volně přístupná i mimo tyto skupiny jeho přívrženců. Některým čtenářům se může otázka, zda Oskar Bernhardt byl opravdu Mesiášem, za něhož se pokládal, stát velmi palčivou. Pokud byl Synem člověka, proč neustanovil slíbenou Tisíciletou říši? Tuto otázku je pak možné z hlediska poselství Grálu vysvětit tak, že Synem člověka je ještě někdo jiný, do něhož se zemřelý Abd-ru-shin naposledy převtělil. Takto uvažoval roku 1991 nad knihou Ve světle Pravdy Jan Dietrich Dvorský. Došel k přesvědčení, že převtěleným Abd-ru-shinem je právě on. Kolem něho vznikla skupina Imanuelitů, kterou lze řadit mezi nejnebezpečnější sekty naší historie.
Nebezpečí: Kromě možnosti rozvinutí Abd-ru-shinova odkazu ve směru Jana Dvorského dnes pravděpodobně žádná nehrozí.
Počet členů: odhadován na několik desítek tisíc po celém světě, u nás více než jeden tisíc.

Něco více o sektách z ministerstva vnitra:
http://www.spsmvbr.cz/cesky/os_stranky/jedlicka/sekty/sekty.html
květen 22, 2007 23:27
to je šílený... : alena malena
Inko, ty to uznáváš? smilies/angry.gif
květen 22, 2007 23:40
monty, novinář se drží fakt, nebo komentuje fakta, spekulace, domněnky a hlavně náznaky, je to bulvár : bb
přinejmenším by mělo být tedy jasně řečeno, co znamená "být namočen", ve zdejších krajích má toto slovní spojení obvykle pejorativní význam a na to, domnívám se, zareagovala Jana
"být namočen" 6 měsíců může znamenat jen to, že zástupkyně ombudsmana věděla to, co jí Mauerová sdělila, a při vší ostatní své práci třeba zjišťovala skutečnost, možnosti, konzultovala další postupy atd. Představa, že orgány, úřady kterých se to týká, mohou řešit a zasahovat a také rozhodovat, pracují rychle, bezodkladně, a jejich činnosti navazují, nebo je dokonce koordinují, je pěkná, ale nereálná. I pitomé stavební povolení, od zápisu do katastru až po povolení ke stavbě, se táhne v Praze třeba i 3/4 roku, ve složitějších případech mnohem déle. Tak si nedělejme iluze, že když zástupkyně ombudsmana za někým přišla, sama trošku pochybující a zmatená, s historkou o nalezeném dítěti, že se okamžitě spustil proud souvislých a souvisejících kroků a činností...naopak, vidím spíš horký brambor, který lítá sem a tam, jak si ho přehazují...

květen 23, 2007 00:17
... : bb
oprava: ...nebo komentuje fakta, JAK ZAČNE VYSLOVOVAT spekulace, domněnky ...je to bulvár
květen 23, 2007 00:18
... : bb
Zástupkyně ombudsmana není jistě bezmocná, jak píšeš, ale ani všemocná, stejně jako ombudsman sám. S tím mám osobní zkušenost, žena, která byla oficiálně ve veliké finanční tísni a vůbec špatné sociální situaci (rozvedená, samoživitelka, invalidní důchodkyně) se dala do spolku se dvěma opakovaně trestanými podvodníky, ti podvedli řadu lidí, získali od nich podvodným, velmi rafinovaným způsobem spoustu peněz, od 50 do několika set tisíc, od nás 70. Ona k tomu podvodu propůjčila své jméno, svůj živnosťák, razítko a plnou moc pro ty dva. Když jsem do věci pronikla a začala ji bombardovat žádostmi o vrácení peněz (které sice nešly z mojí kapsy, nicméně jsem se podílela na řešení a pomáhala), včetně návrhu splátek po 3 tisících, vysmála se mi.
Soud odsoudil ty dva, ji ne, nebyl důkaz, jen podezření a tvrzení proti tvrzení, že z těch peněz něco měla. Z těch dvou pochopitelně nelze nic vyrazit, jsou bez peněz a ve vězení. Náš rávník však nakonec dostal před soud i ji, za to, že když někomu dala plnou moc, své jméno a razítko k dispozici, tak musí nést odpovědnost. Trvalo to dva roky, ale nakonec musela uhradit těch 70 tisíc právní zastoupení související výlohy úroky z prodlení, celkem skoro 110 tisíc. Jen nám, ostatní poškození do toho nešli, přestože by měli zač se brát, jeden přišel skoro o půl milionu.
Ze zoufalství se obrátila na úřad ombudsmana, vložili se do toho, apelovali na nás, na naše sociální cítění a pustili se s námi do křížku. Pouze to tím protáhli o jedno soudní stání, naštěstí jen o jedno. Nakonec se ukázalo, že paní už není tak nemajetná chudinka, jak se snažila předvádět, prodala auto a chatku zděděnou po rodičích, uhradila vše naráz, i bez splátek, a ještě jí zbylo dost, aby dál nemusela pracovat a vyjít se sociálními dávkami...
květen 23, 2007 00:26
... : bb
hlavně, aby to všechno nevyšumělo do ztracena, bojím se, že ty tlaky budou a ne zrovna od Šabatové nebo Patočky
květen 23, 2007 00:30
Alena Malena: respektuju to, : Inka kuk
nedělají nic jiného než katolíci nebo evangelíci. Narozdíl od Jehovistů.
květen 23, 2007 06:13
Bulvár mi taky leze krkem : wendy
jak to může někdo číst - herci, zpěváci, sem tam nějaký sportovec - kdo s kým, kde, kolikrát, kde se kdo opil, co měl nemožnýho na sobě - pořád dokola. A když mají čáku na něco silnějšího, jako jsou tragédie - Svoboda, teď Melichárek, jsou fakt jak hyeny. Ale kdyby to lidi denně nekupovali ...
NA věčně opakované záběry Ondřeje se už nedíváme. A je to celé hodně prapodivné, že by fakt obchod s dětmi ? A Šabatová ? Má jistě právo na nic novinářům neodpovídat, ale jakým tónem a s jakým výrazem jim ironicky sdělila, že "...ale já vám na nic odpovídat nebudu!" Člověku je z toho špatně.
květen 23, 2007 07:35
Podle mě Veronika i s Agátou a Stropnic : NČ
už nevědí coby. Zájem je nulovej, tak aspoň takhle, když to nejde jinak.
květen 23, 2007 08:27
ad bulvar : Jasmina
Ten tu je a dokonce nekterym hvezdickam prospiva,jine uz aspon vedi,ze kdyz vstoupi na "scenu" ze se o ne budou novinari zajimat.
Nevim proc nekteri mladi maji pocit,ze musi odpovidat na intimni otazky,jini naopak radi udelaji mensi interwiev o svem soukromem zivote,toz asi tak.
Venduly Svobodove mi bylo lito,jenze kolik nam neznamych lidi je takto propirano treba jen na vsi,ci v malem meste ? Drbny jsou vsude,vsak to znam,prijde ke mne kamos domluvit se na necem,sousedi vedi,jak dlouho se zdrzel,uprostred vsi uz vedi ze jsme spolu neco meli a na konci vsi uz vedi ze jsem tehotna s nim...atd. a taky to muze zpusobit nemale potize.
Bulvar -to jsou placene drbny a drbny se vzdy zajimaji o nekoho nejak vycnivajiciho.
Ad sekta,clanek od Inky; je to moc smutne ale co dodat?
Mnozi berou bibli jako smes blbosti a pohadek,pritom tam je skromne ale jasne psano;
"Az uslysite,hle mesias,je tam ci tady-nechodte za nimy.....rikam vam to predem...
dale -katolikum; ",nikoho neoslovujte Otce, nebot vas Otec je na nebesich" tak proc oni rikaji knezum a papezi Otec? atd.jetlize ja uznavam Jezise,o kterym se dnes i pochybuje,zda vubec byl,pak nejsem o nic horsi trotl nez katolici,co se klani cloveku ve jmenu JK,cloveku ktery vlastnim prikladem dela opak nez je receno,ci i vysokoskolak,ktery uznava nekoho jako mesiase,ackoliv ten si nevyleci poradne ani chripku,na toz aby lecil slepe a chrome pouhym slovem.Ja aspon za svou viru nikomu nic neplatim a nedavam ani neposluhuju.

květen 23, 2007 09:46
NC : Jasmina
pravdu mas v tom ze kazdy umelec,aby vyzil,je zavisly na zajmu verejnosti.Takze-muze to tak byt...
květen 23, 2007 09:49
Umělec taky, : NČ
natož pak ************************************
květen 23, 2007 09:59
Zajímavý článek : Míša šíša
květen 23, 2007 10:06
TAk to je Míšo opravdu zajímavý : wendy
jak už jsem to přestávala sledovat, protože pravdu se stejně zase nedozvíme, tenhle souhrn je až strašidelný. ZAse se bude kamuflovat a mlžit. smilies/undecided.gif
**************************************************
květen 23, 2007 10:29
takze jo : Jasmina
jsou teda v sekte,kruci.....
květen 23, 2007 10:29
Teď jsem akorát zaslechla v rádiu, : Míša šíša
že Mauerovi by měli patřit k odnoži oficiálního Hnutí grálu (pod stejným názvem), která má návaznost na Jana Dvorského. Přívrženci této odnože právě odmítají posílat své děti do škol.
květen 23, 2007 11:06
Tyhle sekty by chtělo vypráskat : wendy
a lidi před nimi chránit i přes jejich odpor. To fakt není normální !
květen 23, 2007 11:19
... : alena malena
tak jsem se právě dočetla, že soudní znalec, vypracovávavší posudek na nebohou Aničku, dotyčnou vůbec nikdy neviděl. Takže jaksi (když ji nikdy neviděl) se ji na zoubky podívat nemohl (skutečně existence "osmiček" u třináctiletého dítěte by byla dosti velká vzácnost).

Neexistenci osobního kontaktu mezi Aničkou a soudním znalcem uvedla soudkyně která právě stanovila Aniččin věk. Je krásné, že jsou soudci našich soudů nezavislí. Hlavně že jsou nezávislí na realitě. Nu což, má před sebou znalecký posudek, tak se rozhoduje........

květen 23, 2007 11:43
pochopitelně, jak by ji mohl vidět :-((( : alena malena
A pak věřte "soudním znalcům", soudům...
květen 23, 2007 11:43
NA 99% POČÍTÁM, ŽE SE TO VŠECHNO ZTRATÍ .... : alena malena
prostě nikdo nic, všechno se zamete pod stůl...
schválně - kdo se přidáte?
Počítám, že tak do týdne se o tom přestane psát a šmytec...

květen 23, 2007 11:45
Totéž píšu v 10:29... : wendy
kdopak všechno je v té sektě, že se to tak pěkně motá a zametá ? Jojo, koho média neuštvou, jen ten může žít dál.
Add soudni znalci - teď po mmoha průserech se uvažuje o tom, že by na ně mohly být také nějaké páky, zatím na ně nemůže vůbec nikdo, nemají žádnou unii, nic. NApíšou prokazatelnou lež na objeddnávku a nic se jim nestane !
květen 23, 2007 12:09
Všichni dojdete krutého trestu! : Parcifal Immanuel
.
květen 23, 2007 12:28
... : Inka
až po Tobě blbečku
květen 23, 2007 12:39
dyk se neumí ani podepsat! : Kamila
I to jméno má napsaný blbě...
květen 23, 2007 12:43
to víš ty leta v separaci a v zajetí fanatismu : Inka
udělaji svý.
Dneska ani není žádný nový příspěvek, není to divný?
květen 23, 2007 12:48
a už nám naskočilo něco nového, : Inka
tak ruším paniku. Pardon.
květen 23, 2007 12:49
To, že neznáte mé jméno, : Parcifal Immanuel
vás neopravňuje k jistotě, že se neumím podepsat.
Neznalí a nevěřící v Syna Člověka postihne Armagedon.
květen 23, 2007 13:32
To je divný... : Míša šíša
Dnes to sluníčko zas až tolik nesvítí smilies/cry.gif
květen 23, 2007 13:53
Už tu máme vetřelce : wendy
jací se vyskytují na obecných běžných chatech - diskusích. Já bych ho ignorovala. Když se s ním, exhibicionistou jedním, budeme vybavovat, bude mu to jen dělat dobře. TAk. smilies/cry.gif
květen 23, 2007 14:13
asi bude bouřka, : Inka
stejně potřebuju zalít zeleninku a trošku to osvěží vzduch.
květen 23, 2007 14:19
u nas konecne to pravy slunce!!!! : Jasmina
hura smilies/cheesy.gif
k vasim obavam-doufam a verim ze novinari Nova se o to zajimat budou i nadale.
květen 23, 2007 14:48
... : dopis od Aničky
květen 23, 2007 16:06
Parcifálku, ty si myslíš, že nevím, kdo seš :-))) : d@niela
Wendy: to není vetřelec, to je zlobidlo!!!
Dáme mu na holou!!!
květen 23, 2007 16:06
Ale že to byla fuška, vyhrabat všechny ty blbý názvy, co? Parcíku? : d@niela
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 23, 2007 16:07
Ahá, tak to je starý známý : wendy
tak pro něj platí ten samý recept, ne ? Já bych do něčeho, kde mě můžou hned odhalit, nešla. Nakonec, mě by to ani nebavilo.

Mějte pěkný zbytek dne kudlankovití !!! smilies/grin.gif
květen 23, 2007 16:40
záhada na záhadu : Dáša
Možná si někdo z vás vzpomene, jak kdysi Petr Novotný vyprávěl jaká všechna vyšetření musel on, jeho žena a vlastně celá rodina podstoupit když si chtěli adoptovat dítě. A to je člověk známý a finančně zajištěný.
Tak jak mohla nějaká soudkyně svěřit do opatrování Aničku ženě, která byla rozvedená, nezaměstnaná a zdroj jejich příjmů je přinejmenším záhadný. Dítě, které oficiálně neexistuje, nemá rodný list ani zdravotní průkaz a jeho původ je neznámý.
Tohle mně pořád vrtá hlavou...
květen 24, 2007 03:48
Bezbožnice Bezbožná : NČ
Jaká kurnik fuška? Jaký blbý názvy? Máš mě za sklerotyka?
Si to ještě pamatuju z doby cca před 10ti lety.
To byly Parcifala Immanuela (Syna Člověka) pár měsíců plný noviny a televize.
květen 24, 2007 07:02
toho "syna člověka" : AlenaT
jsem četla. Někdo mi to dal, ani už nevím, kdo. Asi před dvaceti lety, nebo tak.Je to taková fialová knížka - já původně myslela, že je to nějaký scífko, nebo něco historickýho. Ale je to snůška naprostejch blábolů - kde autor hlavně napadá Milenu Dvorskou. Ani jsem to nedočetla a tu knížku jsem asi vyhodila.Já nechápu, jak můžou lidi na tyhle pitomosti pořád donekonečna skákat.
květen 24, 2007 08:22
Protože lidi jsou blbí!!!! A snad si v tom i rochňej!!! : kiwi
proto je každej okrade, podvede, vytahá z nich peníze, odvede je do tisíciletý říše, veme je do vesmíru, dá jim blaženost nebeskou, věčnou... Strčí jim za 5 tisícovek pod kanape alobal, aby na ně nemohly zlý paprskové... Ach jo... A za pět pilulí po tisícovce do tejdne zhubnou deset kilo, protože "podívejte, tidle všichni taky zhubli", prodá jim za dva melouny dům, kterej neexistuje -
ufff - to jsem se rozčílila...

Lidi sou prostě nenapravitelně důvěřivý a blbíííííííííííííí
květen 24, 2007 08:52
jéžiš : Kamila
vosočit enčéčka z pravopysný chyby, no to se VOMLOUVÁM smilies/grin.gif
květen 24, 2007 08:54
kiwi : Jasmina
Obvykle se nachytaj lidi,co maj.
Sekty a dokonce ani cirkev se o opravdu chude moc nezajimaji,kde nic neni ani smrt nebere.
Clovek,co pocita kazdy mesic aby vysel se halt napalit nenecha.
květen 24, 2007 09:13
Ale von by se enčéček zastyděl, : NČ
kdyby tam ovšem chyba byla.
květen 24, 2007 09:37
no dyk : Kamila
tak jsem to právě myslela smilies/wink.gif...já dobře vím, že ty gramatycký chyby neděláš smilies/wink.gif
květen 24, 2007 09:44
asi to chce si za každou cenu : Inka
vždy zachovat špetku pudu sebezáchovy a zdravého selského rozumu, nic víc.
květen 24, 2007 10:31
Tak Dášo : wendy
já bych se nad výkony, nelogičností, průtahovitostí a dalšími zrůdnostmi našich slavných soudců vůbec nepozastavovala, to je kapitola sama pro sebe. Zrovna jako sociálky, ty klidně vyrvou kvůli administrativní chybce dítě z rodiny, kde je evidentně spokojené. A do nebe volající zacházení s dětmi zase"nevidí".

A úlovky sekt ? Ty jdou dobře po perspektivních obětech. Mně jen jednou jedinkrát oslovili Jehovisté a jeli ze zahrady jak namydlení blesci. Nejsem zkrátka ani bohatá, ani rozervanaá duše....
květen 24, 2007 11:02
Jo, taky to tak vidim : NČ
a taky to chce často chodit do hospody. Tam tihle verbíři ani nepáchnou. Jen by vodevřeli dršťku, už by ji neměli celou.
květen 24, 2007 12:08
Včera říkali, a taky to psali v novinách, že by měla být zrušena neodvolatelost soudců : wendy
konečně se někdo probudil a zjistil, že jak nad nedokonalým člověkem není nějaký bič - zkazí se. A jak jsou královsky placeni ! Tady vidíme názorně, že peníze KAZÍ LIDI.
květen 28, 2007 08:06
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]