O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KRABIČKOVÁ DIETA PDF Tisk E-mail
Středa, 20 leden 2010

Jsem tlustá, hrozně - nemožně - děsně - obézní. Aspoň se tak cítím. Po třech dětech se mi na stehnech, kolem pasu, na břiše atd. usadilo celých osm kilo tuku.  Vlastně kecám, ani to nebylo po dětech, rozhodně ne po těch prvních.

 

 

 

      Tehdy jsem díky jednoletému rozdílu měla hned postavičku pěknou zpátky.  Ale po třicítce a také díky sedavému zaměstnání na mně ta kila začala doslova skákat sama.  No a třetí potomek, ten dílo zkázy dokonal. Nutno ovšem říct, že jsem mu v tom docela slušně pomáhala. Oplatky, čokoládka, bonbóny, brambůrky, tatarka, hranolky, smažený sýr, pivo - prostě nic pro mne nebylo tabu. Když se po vánocích ručička na váze ustálila na zcela nepřijatelné cifře, rozhodla jsem se konat. Jenže. Jsem lenoch, navíc mlsný. Ráda papám a ráda spinkám. Sice občas popohnu své tělisko při nějaké aktivitě, ale upřímně, bylo mi jasné, že bez radikální změny jídelníčku toho moc nezmůžu.

 

     Jako dar z nebes mi byl seslána návštěva jedné mé bývalé kolegyně, kterou jsem docela dlouho neviděla, ale když jsem ji spatřila, spadla mi čelist - závistí. Zhubla, krásně viditelně a seklo jí to. Začala se odvážněji oblíkat, omládla, prostě šik třicítka. Když jsem jí vzdala hold a obdiv ze mě doslova kapal, poradila mi také svůj návod. Nežrat. Jo, to je opravdu velmi novátorský přístup, pomyslela jsem si, ale prozradila, že to její nežraní ji stálo cca 3500 Kč měsíčně. Nechala si totiž přibližně půl roku vozit jídlo. O tom jsem věru ještě neslyšela a tak mi pohodila pár podrobností. Každý večer nebo ráno jí přivezou pět jídel - pěkně v plastových vaničkách s víčkem, na každém víčku je napsané. z čeho se jídlo skládá a kdy je třeba jej pozřít. 

 

 

     Docela mě to nadchlo. Opravdu. Máte vše naservírováno, pěkně přímo ke dveřím, bez vaření, bez nákupu, bez utahování mozkových závitů nad zítřejším jídelníčkem. Takže kolem a kolem, jsem taky na krabičkové dietě. Každý večer mi přivezou igelitku s úhledně naskládanýma krabičkama, ve kterých je jídla tak sotva pro předškoláka. Například dnes jsem měla na snídani malinký krajíček celozrnného chleba, lehce potřeného máslem s jedním kolečkem debrecínky a dvěma proužky papriky, na svačinu jednu müsli tyčinku, na oběd tři čtvrtky brambor a čtvereček ryby - tak 4x4 cm - zapečené se sýrem, druhá svačina - opět další vanička, tentokrát se pěti lžičkami tvarohu s nastrouhaným jablkem a konečně večeře - zapečené těstoviny s brokolicí, vepřovým masem a sýrem - cca tak třikrát do pusy.

 

     Všech pět jídel jsem zlikvidovala, všechny vaničky dočista do čista vylízala a mám hlad.  Pořád a celý den, začíná to ranním otevřením ok a končí večerním zavřením. Dojídám se zeleninou. Tak třeba teď mám na lince neustále připravený salát z čínského zelí s trochou soli, česneku a citrónové šťávy. Je to něco jako jídlo poslední záchrany. Jenže - jestli jsem něčeho nažraná, tak je to všechno zelené, oranžové, popř. červené.  Ústa se mi stahují v křeči a tečou sliny, když si vzpomenu na mega porci smažáku s hranolkama a pořádným plcancem majonézy uprostřed. Uááááá...

 

      Jenže, ono to funguje. Mám dvě kila dole. Upnuté rifle už nemám tak upnuté. Vánoční polštářky kolem pasu už trochu splaskly, takže držím.

 

      Je to běh na dlouhou trať, ale do plavek to zvládnu.

 

Paula

 

Komentáře (59)add feed
Udělej reklamu : opas
Copak to je za firmu? To bych si klidně objednal normálně, když teď dám tak 1500 jen za obědy...
leden 21, 2010 00:23
opas : Kamila
vygůgluj si to smilies/smiley.gif je toho spoustu... Nápad je to dobrý, akorát že mě se to zdá tak jako trochu vyhazování peněz, že bych si ty krabičky zvládla udělat taky. Ale tady bude hrát asi i roli psychologický efekt, že tedy když už to stálo tolik, tak to přeci dodržím smilies/wink.gif
leden 21, 2010 08:08
krabičky : Algiz
Jedu krabičky již 3. týden. V našem městě bohužel nezavážejí, tak si denně jídla připravuji..je to ale spojené i s hodinovým cvičením:-)

leden 21, 2010 08:13
O této firmě byl i pořad v televizi. Už dávněji tomu. : Milan
Myslím, že by to mohlo fungovat pro všechny, kdo si samí neumí dost poručit. Musí si ale umět poručit aspoň v tom, aby se nedokrmovali nad rámec těch krabiček. Ani tu zeleninu. Nic!
Není totiž důležité, co jíte a kdy to jíte a podobné nesmysly, které si tlusťoši navzájem s oblibou radí pod záminkou rozmanitě nazývaných diet. Důležité je pouze jedno: kolik toho sníte. Množství rozhoduje. Chemicky vázaná energie, kterou do sebe dodáte a neproměníte v teplo, se v těle uloží. Uloží se v podobě tuku, protože ten je pro ukládání energie skoro stejně efektivní jako cukr, ale na rozdíl od cukru není rozpustný ve vodě, jíž máme v těle příliš mnoho na to, abychom mohli skladovat větší množství cukru.
Kdo tedy nechce ukládat energii vázanou v tuku, nesmí jí do sebe denně dodávat víc, než kolik jí během dne promění na teplo, tedy spálí.
Je to snadné a prosté.
Nežrat.
Je to snazší než přestat kouřit. Obžerství je zlozvyk, zatímco kouření je návyk. A navíc kuřák, který přestal kouřít, musí ihned řešit problém s přibíráním na váze a tedy se snížením přísunu energie potravou, protože jeho tělo se přestalo potýkat s likvidací tabákových zplodin a odstraňování důsledků kouření a tak denně spotřebuje mnohem méně energie. A tedy přestávající kuřák musí řešit jak problém s překonáním závislosti, tak problém s přežíráním - má to mnohem těžší než obyčejný tlusťoch, který chce zhubnout. A přes to mnozí lidé dokáží přestat kouřit a někteří z nich po tom dokonce ani neztloustnou.

Takže každému, kdo chce shodit svá přebytečná kila, přeji pevné odhodlání a schopnost sebekázně. Ať se Vám to podaří!

leden 21, 2010 08:23
hm : Kamila
já si teda myslím, že přestat kouřit je snazší, protože už nekouříš. Kdežto jíst prostě musíš. Ale nikdy jsem svoje názory nikomu nevnucovala, protože je to individuální.
A zeleniny může každej sníst kolik chce, to je naprostý nesmysl, že se s ní nesmí dokrmovat. To je dokonce nebezpečný nesmysl.
leden 21, 2010 08:46
... : Paula**
Kami, máš pravdu, že je tam psycholigický efekt, ale možná i to, že prostě nemám na to vařit každý den a chystat si jídlo do krabičky, nemám na to čas ani energii a taky jsem si říkala, že je dobrý tím začít, držet to třeba měsíc a člověk si pak na ty porce zvykne a uvidí kolik toho a hlavně co.
Milane nevím proč zelenina ne, ale i tak když se dojídám zeleninou, tak to funguje.
leden 21, 2010 08:48
Za tři týdny jsem jsem zhubla o 3 kg, : Jitka U.
je to následkem rekonstrukce výtahu, bydlím ve čtvrtém patře.
leden 21, 2010 09:08
Jen poznámka k těm "nesmyslům", : Eva
že není důležité co jíte a kdy to jíte: je zcela zásadní rozdíl, pokud se živíte třeba 20 dkg kuřecího masa, plus zelenina v páře a 2-3 brambory versus 20 dkg točeného salámu, 4 bílé housky. Zatímco v 1. případě tělo výživu dostane (bílkoviny, trochu tuku, vitamíny i třeba vlákninu), v druhém případě tělo obdrží pouze mega porci tuku, bílkovin téměř nula, zato škrobů hafo, vláknina téměř žádná o vitamínech ani nemluvě. V 1. případě se jedná o faktickou funkční výživu, druhý případ je podvýživa. Energeticky to může být zhruba shodné. Když budu léta aplikovat 2. případ, musím být tlustý, protože dodávám výhradně tuky a cukry v takové míře, že bych to nespálil ani při práci v dolechsmilies/wink.gif A jsem přitom unavený, nevýkonný, neb podvyživený, protože nedodávám vůbec to, co tělo pro svou výživu nutně potřebuje.
A pak je důležité jíst vícekrát denně, aby tělo nežilo ve stresu, že musí vše uložit, protože je to nadlouho zase poslední jídlo. Jinak i celkový příjem je záležitost individuální.

leden 21, 2010 09:42
Jo, jo : Tazi
Mně otevřela oči až jedna stránka na netu. Já do té doby fakt netušila jak důležité jsou dlouhé sacharidy, které přijímáme z ovesných vloček, žitného pečiva, rýže, brambor. Do té doby sem držela dietu tipu ráno jogurt, v poledne kousek masa, odpoledne list salátu smilies/grin.gif. Jééé nedělám reklamu, nejde o žádný potravinový doplněk a co je fajn, jím až do pozdních večerních hodin / tedy naposledy asi hodinu před spaním/.
leden 21, 2010 09:58
Ano, Tazi, hlavně potraviny : Eva
s nízkým glykemickým indexem, protože ty s vysokým (2. varianta, ta podvýživová) způsobý velké výkyvy hladiny glukózy s nutným efektem časté žravosti, doslova padáme hlady smilies/wink.gif
leden 21, 2010 10:06
Problém je nejen v hladu : wendy
ale taky v tom, že všechno nezdravé je ku*evsky dobné !! Jak pravil klasik Horníček : My to víme, co je zdravé a co ne - ale vnitřnosti jsou debilní, těm to chutná ! Teda resp. chuťové pohárky...
K výrobě tepla - budem teda jíst venku v zimě.
smilies/wink.gif
leden 21, 2010 10:17
naprostej nesmysl Milane : erika
Důležité je pouze jedno: kolik toho sníte.

Důležité je to, kolik ENERGIE tělu dodáme. Já myslela že to chápe úplně každej, že je rozdíl, jestli sním čtvrt kila zmrzliny, nebo čínské kapusty smilies/undecided.gif
(o důležitosti správné skladby vzhledem k obsahu různých živin, na co upozornila Eva, nemluvě)
Paulo, to s tou zeleninou děláš dobře. Energetická hodnota minimální, zato živin spousta, naplní to žaludek a co víc - trávení syrové zeleniny je docela náročné a stojí tělo další energii.
leden 21, 2010 10:31
Jo, napíšu to jak sem, tak i tam, kde se o tom mluvilo: : d@niela
zkouším to taky, jenže si dělám doma "svoje" krabičky, respektive navařím si, pak to do kelímků navážím a šoupnu do mrazáku. Pak tyhle pidimini porce beru... Jo, funguje to...

leden 21, 2010 10:45
... : bb2
Vida, Eriko, myslela jsem si totéž, a jak vidno, osvěty je třeba neustále:-)

Paulo, rozhodně ti fandím a je mi jasné, že při 3 dětech, zaměstnání, je skoro nemožné vařit dětem a ještě si chystat dietu do krabiček na celý den. Jen mě trochu zaráží ten hlad. Říkám si, zda je to trvale udržitelná situace? Pokud takto vyhladovíš 8 kilo, tak po skončení krabičkování je nabereš rychle zpátky. Mám dojem,že hlad vede k ukládání tukových zásob. V televizním pořadu o dietách, už nevím přesný název, Víte co jíte? tak nějak - říkala dietoložka, že dojde k paradoxu - ty se v podstatě podvyživíš, ale každý kousek přijaté energie tělo uloží do zásoby v hrůze, že časem budeš ještě hůř (méně jídla). Takže organismus je unavený, zesláblý, nemá dostatek živin - ale přitom tloustne.

Ber to jako komentář laika, nepodložený zkušenostmi ani odbornými informacemi. Beru to i podle sebe, když si pár dnů budu 5x denně takto zobat, dostanu takový vlčí hlad, že sním půlkilový biftek :-)
Pravda, já si dám maso klidně i jako přílohu a brambor se zřeknu:-))
leden 21, 2010 10:47
Ano, bb, přesně, a ke všemu každým takovým hladověním : Eva
si znatelně poničíš metabolickou rovnováhu v těle. Takže jakékoliv "krabičky" ve smyslu citelného hladovění, pidimidi porcí je cesta do pekel. Rozhodně nevede k trvalé optimalizaci hmotnosti. Začarovaný kruh s jojo efektem. Samozřejmě, že velikost "porce" je u každého individuální, závisí na individuálním výdeji. Podstatné je, zda má člověk pocit, že hladoví. Jak ho má, stravuje se úplně špatně. Ovšem pomíjím skupinu morbidně obézních, protože tam to je složitější, ale tady nikdo takový zřejmě není.
leden 21, 2010 11:07
Ano, to jsou ty paradoxy - a s tělem se nedomluvíš... : wendy
Jedna metoda je zobat každou chvíli, aby tělo nemělo pocit hladu - tu jablko, tu kousnu do řízku, tam do zeleniny, nebo zhřeším kouskem sýra. Nesežrat toho vrchovatou mísu.
Druhá metoda - tzv. hubnutí ve spánku - jíst jen 3 denně - ráno sacharidy, ovoce - v poledne hlavně maso, příloha zelenina, vařený brambůreček - večer jogurt, zelenina. Tahle metoda má výhodu, že se můžete skutečně 3x denně pořádně nadlábnout.
Ovšem myslím si, že bez současné pohybové akktivity to dost dobře nepůjde nikdy.
smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
Odcházím na oběd - 4 nožky telecího párku bez přílohy.
leden 21, 2010 11:21
ked jes humusy : Sipik
keby si si precitala zlozenie, tak to uz do pusy nedas a nemusis jest ani krabicky. Brrr. Tlacit do seba samy tuk a prazdne kalorie. V keksikoch a vyprazanych jedlach nie je nic poriadne. predstav si co ide tvojimi crevami a mas dietu ;-)
Ja som zrava, strasne rada jem, ale kedze maso mi neberie, mastne uz vobec, klobasu nemusim a keksiky tiez nie, tak mozem zrat ako slon a netucniem.
Teraz, ako citam kudlu, som si spravila desiatu, zrnieckovy rozok s natierkovym "smotanovym" maslom a platkom debrecinky. Nakrajane paradajky, papriku, cierne olivy a surove sampiony. Mam to vsetko rada, netrpim hladom, nedala som do brucha sajrajt a ani nepriberiem smilies/grin.gif a nemusim zit na skatulkach. A kludne si dam na salat aj majonezu.
Skus si vzdy predstavit ako to jedlo co jes bude vyzerat v crevach.
leden 21, 2010 12:02
... : xylda
Já můžu za sebe, za svého muže i za své dva syny doporučit makrobiotický přístup k životu, tzn. i k jídlu. Cítíme se a žijeme si skvěle a neměnili bychom. Všem přeju hodně zdraví a krásný život.
leden 21, 2010 15:35
xylda, : bb2
to mě zajímá. Jak jste přešli na makrobiotiku, kde se vzal počátek, byl to nějaký vývoj, nebo náhlé rozhodnutí? Probíhalo to plynule, postupně? Byli jste předtím vegetariáni, pokud ne, jak jste se vypořádali s chutěmi na maso? Myslím, že kousek některé ryby je i v makrobiotice doporučen, občas, ale nevím, co se mnou - mně by totiž v podstatě vyhovovala makrobiotická strava - ale s přílohou masa :-(
Se zájmem si čtu články paní Průchové, věřím zcela v prospěšnost. Ideu trochu nasávám, nic víc, smečka není nastavená na změnu.
leden 21, 2010 15:49
také mě zajímá makrobiotika, : Inka
už delší čas, jen nemám čas se tomu nějak věnovat, jsou důležitější věci :-((((, leč shodit bych také potřebovala, ale začala jsem denně cvičit :-)))
leden 21, 2010 20:09
Dobre, funguje to : Giussi
Ale co budete, holky, delat, az zhubnete, co jste chteli? Budete dal krabickovat, nebo se vratite k puvodnimu zpusobu vyzivy? A pokud se vratite, nenaberete to zase? Jak ja, tak manzel jsme meli v praci lidi, kteri se cpali "low carb" dietou, zadne cukry a skroby, ale masa, vajec a zeleniny kolik kdo chtel. Opravdu to fungovalo, zhubli hodne, vypadali dobre. Muj spolupracovnik s dietou pak prestal a postupne to nabral. Manzel zmenil zamestnani, jeho spolupracovnika pak videl az po dlouhe dobe a zhrozil se, protoze byl jeste silnejsi, nez kdyz s tou dietou puvodne zacal.

Je to o trvale zmene zpusobu a mnozstvi vyzivy, nikoliv docasne. Ja jsem se naucila (bez krabicek) jist min a casteji a taky se trosku vyhybat hodne tucnym jidlum. Porad ale muzu rict, ze jim, co chci, neodepru si rizek nebo pecenou kachnu, akorat ten rizek misto jednou tydne mam treba jednou za dva mesice a kachnu tak jednou dvakrat rocne. Ve spojeni s kojenim, ktere je podle me nejlepsi odtucnovaci kurou smilies/smiley.gif, to prineslo vyborne vysledky a tak misto, abych, jako mnoho zen, skuhrala, ze po detech uz ta postava... tak si to naopak uzivam a dostavam komplimenty... a to mam hodne po tricitce.
leden 21, 2010 20:32
bb2 : xylda
Naše objevení a přijetí makrobiotiky mělo svůj plynulý vývoj od chronického kašle jednoho syna a neustálé rýmy druhého syna, přes paní doktorku homeopatku, která doporučila vyloučit mléko a cukr....kniha Od Medikace k meditaci a jiné knihy od Osha......zkoumání makro receptů na netu a následně sledování jejich účinků na sobě a postupně i na rodině......pobyt na ekofarmě u Hanky Habermannové ve Ctiboři, která mi ukázala makrobiotiku v praxi.....přečtení a nasátí všech dostupných knížek od pí.Průchové a Michia Kushiho.......vlastní denodenní vaření .....zmizení kašlů i rým u dětí i u nás dospělých, samovolné zmizení tříselné kýly u syna.......velká radost...Před makrobiotikou jsme jedli a pili spoustu mléka, nebyli jsme vegetariáni, jen jsme se vyhýbali těm největším hrůzám jako jsou fastfoody, Donaldi, barevné bonbonky bůhvíodkud a tak. Teď se mi plní moje velké přání: studium makrobiotiky a celostního přístupu k člověku u mistra shiatsu Seymoura Koblina. Tolik v kostce k vývoji. Jo a chutě na maso: ze začátku jsem občas udělala kuře nebo rybu, momentálně jsme téměř vegani. Za sebe můžu říct, že maso nepotřebuju.
leden 21, 2010 20:39
Inka : xylda
Jaké důležitější věci? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif Důležitější než co? smilies/smiley.gif
leden 21, 2010 20:46
makrobiotika :-/ : Sipik
nevyznam sa v nej velmi, takze tazko posudzovat, ale myslim ze aj v stravovani plati, ze vsetkeho s mierou
mozno sa mylim, mam vsak dojem, ze makrobiotici jedia malo cerstvych potravin, ze sa tam vsetko vari a tym sa pripravujete o vitaminy, ktore sa teplom nicia
a vyhrady mam aj k velkemu podielu obilnin v strave - momentalne uz lekari prichadzaju na to, ze obilniny nie su taky zazrak ako sa nam roky snazia nahovorit a ze lepok patri medzi najhorsie alergeny ( spolu so sojou, ktoru tiez konzumujete, nie? ) podla poslednych vyskumov az jeden z desiatich ludi ma v nejakej forme alergiu na lepok a jeden zo sto celiakiu. Takze by som bola opatrnejsia.
Na to aby clovek vedel posudit co je prenho dobre mu staci aj stipka zdraveho rozumu a nemusi sa pridrziavat rigidnych predpisov

leden 21, 2010 21:59
... : Olina
My jsme doma v lete presli na delenou stravu. Odbourali jsme jakekoliv bile pecivo, uz jen celozrne. Trosku mi trvalo, nez jsem se naucila kombinovat potraviny , co k sobe spravne patri, ale ted uz je to hracka. Jime snad skoro vse na co je chut, jen proste delene. Vaha sla opravdu, pomalu ale jiste dolu. Hlavne u pritele, ja se musim hlidat, abych se nevyparila smilies/grin.gif . Ted jsme k tomu pridali jeste posilovnu, takze si i obcas zahresime a dame steak s hranolky.
leden 22, 2010 01:52
Ano, delana strava ma vysledky, : Layla2
moje sestra ji drzela a byla (ona stale je) hubena jak proutek. Ja za posledni rok taky pribrala asi 5 kilo, bohuzel. Pred tim jsem tydne delala jogu, kick box a jedla jak vrabcak, jenze ted jsem nejaka rozjezena, meli jsme v praci nejake akce, takze ted se do tech kil chci pustit. Kdyz se clovek nauci jist po malych porcich, jidlo si v klidu vychutnavat a zadulek je po trose jidla zasycen. A jak zminovala Eva glykemicky index(aspon u me), ten je take dulezity. Naucila jsem se jist k snidani ovesne vlocky, pravda, koncem tydne je uz nemuzu ani videt, ale nemusim se do obeda necim dokrmovat. Zato o vikendu si dopreji nejakou tu buchtu z bileho peciva smilies/tongue.gif
Moje sefova ma v 63 letech postavu jak proutek, strasne se udrzuje, pravidelne cvici&posiluje, rada popiji vino, taham z ni rozumy, jak na to....
ja moc rada jim a to je problem smilies/grin.gif
leden 22, 2010 02:39
Makrobiotika? : Milan
Makrobiotika je pomsta Japonců Američanům za prohranou válku!

leden 22, 2010 07:28
Smyslem života není počítat kalorie a dělat si stravovací plány. : Milan
Když se budete neustále zaobírat tím, co jíte, nejen že nezhubnete, ale ještě ztratíte radost ze života.
Jestli chcete zhubnout: NEŹERTE!
Alkoholik taky nepřestane být alkoholikem, když si bude jeden den pít jenom rum a druhý den jenom červené víno a třetí den jenom pivo a čtvrtý den jenom vodku atd. atd.
Kuřák taky nepřestane být kuřákem, když z cigaret bez filtru přesedlá na cigarety s filtem nebo na fajku nebo jen na doutníky... pořád je kuřák.
Zatímco ale alkoholismus i nikotinismus jsou návykové závislosti a jde tedy o nemoc, v případě tloušťky jde o zlozvyk přecpávání se, obžerství. Obžerství je zařazeno mezi sedm hlavních hříchů.
Protože obžerství není nemoc, nedá se léčit. Jediná pomoc je sebekázeň. Takže kdo nechce být tlustý, nesmí se přecpávat.
Nežerte jako prasata, ale jezte jako lidi.


leden 22, 2010 07:35
... : xylda
Vnímám makrobiotiku jako možnost, řídím se při vaření intuicí. Lepku se nevyhýbáme, ale když to budu analyzovat, jíme více bezlepkových obilnin a cítíme se báječně. Ani s tou sójou to není tak žhavé, existuje x druhů fazolí, čočka, hrách, cizrna...sójové je u nás pouze tofu a tempeh a vyjímečně v létě sójový jogurt. K té čerstvosti zeleniny, jíme tolik čerstvé zeleniny, kolik cítíme, že je fajn, včetně té mléčně kvašené.
Pro Milana: vtípky smilies/cheesy.gif
Kromě toho, pokud se staráte o svoje tělo tak, že je vesměs spokojené, zbude vám sposta času na to, co je opravdu důležité smilies/cheesy.gif
leden 22, 2010 07:44
No, Milane, když jsi nám tu už sám načal téma : Eva
hříchů a sebekázně smilies/smiley.gifTak Tobě by rozhodně neuškodila výrazně větší sebekázeň v myšlení, neb hřešíš nenávistí k lidem ve slovech i písmenkách.
My teda radost a smysl ze života máme, ale jakou radost má z Tebe Tvé okolí, to musí být na pováženou smilies/smiley.gif
leden 22, 2010 08:33
A : Eva
nemysli jak prase, mysli jako člověk.
leden 22, 2010 08:53
Milane, nic proti tomu, co jsi napsal - ale: : ivanka
církve zakázaly tolik věcí - a stejně se dějou.
Takže po zlém to asi nejde...
Musí to být tedy dobrovolné rozhodnutí a to je to nejtěžší.
leden 22, 2010 09:27
Sipik, : bb2
podle trochy info co mám z toho, co jsem zatím četla, tak makrobiotika neomezuje čerstvou zeleninu, jen je "vybíravá". Nevím jak ovoce, řekla bych, že smysl by mělo preferovat domácí ovoce - jablka, švestky, hrušky apod., odsud, ne dovážené nezralé.
Obilniny taky - nabyla jsem dojmu, že běžně česky se stravující člověk sní mouky v bílém pečivu, knedlíkách, buchtách, chlebu, těstovinách, müsli, oplatkách mnohem víc, než makrobiotik.
Se sójou je paní Průchová (od jiných jsem zatím nic nečetla) velmi opatrná, v receptech se objevuje spíš jako doplněk - sojanéze místo tatarky apod.




leden 22, 2010 10:15
... : bb2
makrobiotiku vnímám jako zdravější způsob stravování a života vůbec, zaujaly mě léčivé dopady makrobiotiky u lidí s vleklými potížemi. Tak bych ji považovala za dobrou prevenci. Není to dieta, i když věřím, že u obézního člověka, který přejde k makrobiotice, je velký váhový úbytek - logicky.


leden 22, 2010 10:18
s Milanem souhlasím, vždyť říká pravdu, jen se s tím moc nemazlí, : bb2
ale je to tak: nežrat znamená nepřecpávat se, ale neznamená to nejíst. Takže člověče jez (zdravě, pestře, s mírou), nikoli žer (nezdravě, tučně, přes míru)...
leden 22, 2010 10:23
bb, milan ale "zdravou kvalitu" jídla : Eva
neuznává, nerozlišuje. Mluví k lidem, jako bychom tu všichni seděli léta napasovaní v nějakém křesle a žrali a žrali a opouštěli obydlí jen za pomoci jeřábu smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
I výběr toho, co budu jíst, je záležitost vysoce individuální. Ty třeba intuitivně tíhneš k makrobiotice a je to naprosto v pořádku, ale nelze říci, že to je stravovací cesta platná úplně pro všechny smilies/smiley.gif
Sama třeba tíhnu k vegetariánství, myslím, že jsem se už tak narodila, jako dítě jsem maso zoufale nesnášela, ale mi to bylo houby platný smilies/wink.gif Teď jím maso, jen když na něj mám chuť, bez výčitek a myslím, že jednou budu žít úplně bez něj. Ne proto, že by to byla nějaká dieta, něco módního, mi to tak vyhovuje. Ale nikoho k tomu absolutně nepřevychovávám, nedej bože mu nenadávám, že "žere maso"smilies/wink.gif To si každý musí nastavit doslova úplně sám.
leden 22, 2010 11:00
... : bb2
rozumím, souhlasím, a krásný příklad toho, že napsané vnímá každý jinak, Milanovo sdělení "Jestli chcete zhubnout: NEŹERTE!" mi zní opravdu jen nezaobaleně:-)

Jak je to u mne s makrobiotikou uvedu na pravou míru, aby nevznikl mylný dojem, že se jí zabývám - zatím jen teoreticky a občas. My jsme půl vegetariáni a půl vlčí smečka, a z vlka makrobiotika, to bude dlouhý proces smilies/wink.gif
leden 22, 2010 11:11
Už jsem to tu psal: : Milan
Pozoroval jsem v životě mnoho tlusťochů, s nimiž mne osud na různých pracovištích svedl dohromady, a všichni žrali jak prasata. Všichni také tvrdili, že moc nejedí. Někteří dokonce tvrdili, že si jen tak něčeho zobnou a už přibírají. Všichni ale ve skutečnosti do sebe cpali nemírná kvanta jídla a všem vždycky moc chutnalo. Sebeobelhávací konstrukce měli rozmanité, náchylnost k pokusům i diety byla také různá - společné měli jen to, že moc a s velkou chutí jedli.
Některých mně bylo i líto. U mnohých mne napadlo srovnání s popisem opilce od A. Sain-Exupéryho v Malém princi.
Nikdy jsem se ale nesetkal s žádným, který by přiznal, že je moc tlustý jen a jedině proto, že moc jí.

leden 22, 2010 11:25
Ano Milane : Kamila
my jsme to pochopili. Opakuješ se, není třeba nás tolik vzdělávat, my chápem. Stačí nám to napsat jednou.
leden 22, 2010 11:29
No, vidíš, Milane, oproti : Eva
Tobě já se setkávám s lidma, co o sobě vědí a přiznávají, že moc jedí, úplně běžně! smilies/wink.gifČím to asi bude? smilies/cheesy.gif
leden 22, 2010 11:54
Paulo : mia
řekla bych, že až se na scéně objeví ON, tedy až se znova zamiluješ se vším co k tomu patří nebudeš žádné dietní kelímky potřebovat, kila půjdou dolů sama! a když ne všechna, nebudeš asi nějaký ten špíček řešit. smilies/wink.gif smilies/wink.gif
leden 22, 2010 12:50
... : xylda
Jj, každý svého dortu krůjce. smilies/smiley.gif smilies/cheesy.gif
leden 22, 2010 14:58
Vzkaz pro eriku: : Eva
asi tak měsíc chodím kolem "horké kaše"smilies/wink.gif: spoustu odpovědí pro sebe najdeš v knížce Matthieu Ricard: Kniha o štěstí. Nic se nelekej zavádějícího názvu, žádné New Agesmilies/wink.gif Seženeš zhruba v 10 jazycích, bude-li třeba, napíši Ti originál první vydání...
leden 23, 2010 22:12
Evo : erika
děkuji, zkusím dohledat smilies/smiley.gif
leden 24, 2010 22:17
Milane, : bb2
není to jen tím, znám dost lidí, kteří klidně přiznají, že jedí moc. Někteří začali jíst moc v určitém životním období jako důsledek toho, co prožili, tak jako někdo začne kouřit, pít alkohol nebo ujíždí na pc hrách. I změna životního stylu, léčba dietou atd. vyžaduje určitý stav psychiky.
Moje kamarádka je vyhublá, přitom jí za tři, živí se velmi nezdravě. Jednou jsme nadhodily otázku, co by bylo, kdyby její metabolismus začal fungovat normálně, takže by po všech těch hamburgerech, hranolkách se smažákem a chlebech se salamáme a oplatkách začala přibírat. Doufá, že se tak nestane, protože si neumí představit, že by jedla méně.
leden 24, 2010 23:53
A ke všemu patří průměrná hmotnost člověka : Eva
k rysům osobnosti, jež jsou výrazně určovány geny a vykazují jen velmi nízkou proměnlivost (podobně, jako sexuální orientace).
Případ bb kamarádky to krásně ilustruje, jí je dána též průměrná hmotnost geneticky a zase jiní ze sebe vychrtlouše udělají jedině prostřednictvím trvalých drastických opatření, neb tělo inklinuje stále k té průměrné hmotnosti.
Geneticky daná průměrná hmotnost nikdy není obezita, ale je možné, že by to někdo klidně označil za "tlustoprda" smilies/smiley.gif
leden 25, 2010 06:35
Firmy : Jarka33
Já mám také zkušenost s touto formou diety, tak nejlepší mě přišla abcdieta a ted jsem nove našla dietaprovsechny, je levnejší
leden 02, 2011 19:08
funguje to : Jiřinaif
Ahoj. Krabičková dieta funguje, já už to jím druhý měsíc a mám dole 8 kg. Je pravda, že jsem si takhle dlouho nepochutnala a hlavně vše je bez starostí. Dokonce mají vychytaný JOJO efekt když člověk skončí. Už nevěřím na nějaké tabletky, myslím si, že člověk má prostě jíst zdravě, pravidelně a také se hýbat a pak se vše dostane do normálu.Dieta v pohodě jak si říkají, odpovídá tomu, jak se člověk cítí.
únor 10, 2011 15:38
krabičková dieta : ivanad
Jiřko, zítra začínám s krabičkama, zatím na měsíc. Dodržuješ přesně dobu jídla, např. začneš v 7 ráno a pak každé 3 hodiny, nebo tak zhruba si jídla rozdělíš na 5x za den? Díky.
únor 14, 2011 11:52
dieta v pohodě : ilonade
Dobrý den, nyní jsem taky na krabičkové dietě a cítím se opravdu, jako nikdy předtím. Stravuji se snad nejlépe, co jsem se kdy stravovala,opravdu to funguje. smilies/smiley.gif Beru jí měsíc a mám 5 kg dole a rozhodně v tom chci pokračovat ještě alespoň 1 měsíc, pak možná zkusím bojovat sama a víc cvičit smilies/wink.gif Jinak je to taky dieta v pohodě, jako Jiřinaif smilies/smiley.gif
únor 17, 2011 11:55
krabičky : evadu
a opravdu mimo krabičky nehřešíte? nevezmete si občas něco malého?
únor 17, 2011 13:06
abcdieta : renda
Ahoj, já mám velmi dobré zkušenosti s krabičkovou dietou od firmy www.abcdieta.cz Zhubla jsem bez trápení se hlady a zbytečných starostí. Vřele všemm doporučuji smilies/smiley.gif
únor 25, 2011 11:36
Milane : Sonextc
ty jsi de*il Milane. (ještě odhaduji puberťák, což hříchem není)
duben 06, 2011 16:23
Dieta v pohodě, Nutricare : Helen
já zkoušela více firem ABC, to je hrůza, jak závodka, Dieta v krabičce v Praze, to je jen překup jídla z restaurace. Střídám Nutricare a Dietu v pohodě. Je to podobné ale hlavně mají opravdu dietologický základ a jsou profíci. Teď se s krabičkama roztrhl pytel, je to ale je vytěžování restaurací a odborníci jsou asi jen 3 na trhu.
říjen 13, 2011 18:30
Krabičková dieta - Dieta v pohodě : Barbora
Velký souhlas s Helen. Taky jsem dlouho hledala a zkoušela až jsem nakonec zakotvila u DIETY V POHODĚ. Mají vlastní kuchyni, kde si jídlo vaří, jídelníček jim sestavuje dietoložka a ještě si můžete před zahájením diety objednat konzultaci a diagnostiku organismu u lékařky, která vám pak doporučí, která řada jídel je pro vás nejlepší.
listopad 18, 2011 23:40
Krabičková dieta : Alin
Krabičková dieta od firem je pro mne moc drahá, navíc mám zaměstnání, že nejsem každý den na stejném místě, tak to ani technicky nejde. Teď prý vyšla kniha o této dietě, kde je spoustu jídelníčků i s recepty a je to prý velmi rychlé jednoduché vaření. Nemáte ji někdo, je dobrá?
únor 24, 2012 17:26
Krabičková dieta : Sandruska
Zkusila jsem 5 ruznych tipu diet a u dvou jsem zustala delsi dobu. Nejvice se mi ale asi osvedcila dieta od www.myfoods.cz, ale zejmena proto, ze jsem vegetarianka a z masa snim obcas jen lososa, ktereho maji take casto v nabidce. Pro milovniky kureciho, veproveho a jineho masa tato dieta asi vhodna nebude.
květen 24, 2012 16:37
dietavkrabičce.cz : Annna
Ahoj, dietavkrabičce je překup jídla z restaurace? smilies/cheesy.gif To nevím teda! Byla jsem u jejich výživového poradce (doporučili mi to, měla jsem totiž problémy zhubnout i když jsem jedla správně a sportovala) a myslím, že ta dieta je dobrá, rozhodně jsem teď s nima konečně zhubla. A že to jídlo je nejen dietní a zdravé, ale i dobré a chutné není přece vůbec na škodu!
Rozhodně doporučuju teda!
červen 26, 2012 12:56
Srovnání krabičkových firem : Helča
Jelikož jsem taky vybírala správného dodavatele mé stravy a nebylo to vůbec jednoduché, pak Vám doporučím opravdu SKVĚLÝ web krabickove-diety.vyberusi.cz. Je to srovnání všech firem z celé ČR, suprově seřazený a promyšlený.
září 13, 2012 15:19
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]