O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DOPISY - ANEB JAK ŽÁRLÍ KU*EVNÍK PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 05 listopad 2009

Ahoj Kudlanko Danielo, snad si na mne vzpomínáš... Psala jsem ti, totálně zničená, před léty. Ale lidská duše si dokáže vydupat svoji osobní svobodu, i když ji drtí nepříjemné a složité okolnosti. Žila jsem v nešťastná a ubitá skoro deset let. Než jsem se vyhrabala z nefunkčního vztahu, vlastní závislosti a strachu, vzalo mi to dobře tři roky.

 

 

 

 

     Ještě teď občas prožívám porozvodovou kocovinu, a lásky jsem věru nažraná, ale je mi už tak lehce, tak veselo, až se bojím, co se kde a kdy zas vyse.e. Nemám chlapa a zatím, věř mi, nijak zoufale nesháním. Žiju pro děti, pro práci, ale hlavně a především pro sebe. Spím klidně a vydatně, stejně tak jím, směju se upřímně a nepodstatné věci hážu za hlavu, tak nějak beru všechno jednodušeji než dřív.

 

     A taky už se tak nebojím. Světe div se, já se nebojím! Nebojím se, co bude, nebo nebude. Věřím, že problémy a nepříjemnosti zvládnu, nebo zvládneme. Věřím sobě a svým schopnostem. Vím, že mám chyby, ale i výhody. Jsem prostě normální, standardní, pořád ještě mladá ženská.  Možná se ti bude zdát, že jsem přesvědčená, že jsem objevila Ameriku, tam, kde už byla dávno objevena, ale já ji objevila pro sebe. Jsem konečně spokojená.


     Chtěla jsem ti ale napsat něco úplně jiného a totiž to, jak se to u nás všechno otočilo a jak pozoruju současnou situaci s úsměvem (tedy v těch lepších případech). Stane se ovšem i to, že mě stále ještě některé tahy bývalého manžela rozlítí do ruda. Konkrétně: pamatuješ, jak jsi mi kdysi říkala, že nejvíc žárlí ku.evníci?  Musím ti teď, po letech, dát za pravdu. Opravdu se to potvrdilo a já jen s údivem zírám, čeho všeho je člověk, o kterém jsem si myslela, že ho mám přečteného, schopen...


     Tak například se neváhá úplně shodit před mými kamarádkami. Nedávno jsem měla na návštěvě spolužačku, jen tak, na kafe. Seděly jsme v obyváku a plkaly o všem možném, když zazvonil od vchodových dveří bývalý manžel, s tím, že jde za dětmi. Vpustila jsem ho dovnitř a potom i do bytu, že. Byl strašně zvědavý, koho tam mám. Říkala jsem, že jen návštěvu a odešla pryč. A představ si, že si to sám zkontrolovat! Proletěl byt...  Docela nás to obě pobavilo, když zjistil, že to fakt není milenec...

 

     Něco podobného se stalo zase včera. Nabídl se, že na chvilku pohlídá děti, poslal mi to sms. Vyhovovalo mi to, tak jsem mu odpověděla a pak ještě se ho telefonicky zeptala, kdy tedy přijde. Řekl, že za pět minut - a proč se ptám?  U dveří byl ovšem s rychlostí blesku.

 

     Vždy zvoní zespodu a oznamuje, že jde za dětmi. Tentokrát se s ničím podobným nezdržoval a zvonil rovnou u našich dveří. (Nejspíš u nich už byl...) Musela jsem se smát. Ten pohled... Ještě že si můj milenec stihnul natáhnout trencle a skočit ze čtvrtého patra (vtip!).


     A další: už několikrát se mi stalo, že mi, v době návštěvy, nekontrolovaně projel mobil, nebo si stáhl na flešku moje soubory z počítače. Nechápu k čemu, že by usvědčující materiál? Jestli jo, tak z čeho mě chce usvědčit, nebo před kým? Vždyť, když to vezmu kolem a kolem, jsme si oficiálně už cizí...


     Co s tím? Sama nevím. Snad ho to časem přejde a uvědomí si, že se chová jako blb a že si za současnou situaci může hodně sám. I když, to bych po něm asi chtěla trochu moc... Neva, i tohle přežiju. Hlavně, že jsem z toho venku a se mnou i naše děti.  


Měj se hezky, jsem ráda, že jsem ti tohle mohla napsat.

Je mi opravdu fajn.

Miška S.

 

 

Komentáře (57)add feed
Miško, : Inka
Tvůj manžel překračuje hranice Tvého soukromí a vůbec celkové slušnosti, tohle mi někdo udělat ten by jel, že by nestačil počítat schody. Tohle bych netrpěla, nenechávala bych ho samotného v bytě, počítač bych si nějak nechala zamknout, abych tam mohla jen já a návštěvy bych stanovila tak nějak předem oraganizovaně, též bych ho upozornila, že tam chodí pouze na návštěvy a jako taková návštěva se tedy podle toho bude chovat. On se Ti s prominutím pomaloučku vtíravě nasírá zpět do Tvého života, to co dělá je manipulace kontrola, udej mu hranice včas, aťse nedostaneš někam kam nechceš. Můžeš natrfit na prima chlapa a kvůli tomuto blbovi raději zůstaněš sama, proč? I kdybych nedělala nic špatného, tak tohle bych trpět nemohla, je mi to nepříjemné.
listopad 05, 2009 06:18
Miško, moc Ti přeji, : Eva
že jsi šťastná! Ale, prosím Tě, nastav, v pudu sebezáchovy, ta striktní pravidla pro návštěvy otce, nějak, jak skvěle píše Inka.
To, co Tvůj bývalý manžel provádí nyní, by Ti jakýkoliv právník kvalifikoval jako několikeré jednání trestné. To není žádná "drobná úchylka", tak si to štěstí nepohnoj. Držím palce.
listopad 05, 2009 07:00
Miško, : Vodoměrka
moc dobře znám tyhle pocity, také jsem to tak prožívala... a po svých zkušenostech jsem dnes už hodně razantnější a sebevědomější a možná i odvážnější... ale kdyby mi bývalý manžel dělal to, co tobě, tak bych s ním dnes už hezky rychle zatočila... jo, kdyby mi projel mobil, tak by tím mobilem asi dostal pořádnou ránu do hlavy a ještě bych pak po něm chtěla náhradu za ten rozbitý o jeho palici... Tohle ti přece nesmí dělat ani v manželství, ani po rozvodu... na to nemá právo, a nehledě jen na tu morální stránku věci... a že ti projede počítač a stáhne si tvoje data? No to bych mu urazila pracky, kdyby mi sáhl na notebook! Doporučuji dát si jednak přístupové heslo do Windowsů, dále pak spořič obrazovky také zaheslovat a nastavit tak, aby naskočil už po minutě, když bys náhodou měla něco rozdělaného a on přišel v té době... s tvým přístupem by ti mohl pak ještě zkontrolovat poštu, třeba i odpovědět na některé osobní zprávy a ještě napáchat více škody... no fuj, to je ale blb...
Nevím sice, jak velké máš děti, ale po těchto jeho projevech bych příští návštěvu naplánovala v nějakém mateřském nebo dětském centru (kdyby byly tak do tří let), případně někde venku, v cukrárně, v ZOO a tak... a nebo ať je vezme k sobě... myslím, že by se velice divil, kdybys mu prolezla byt, mobil a počítač a chovala se stejně jako on...
Tak si dál užívej té zasloužené a krásné svobody a volnosti a nedovol nikomu, aby ti ji zase začal omezovat... vždyť on tě chce dostat zpátky do té situace, jako bys byla jeho manželka, kterou musí kontrolovat... a pozor, aby se ty jeho "kontroly" nestupňovaly a nezačal tě za něco i trestat...
Nejprve bych mu to asi řekla ústně, ale kdyby na to nereagoval, asi bych mu napsala doporučený dopis, kde bych uvedla, co nechci, aby u mě doma dělal a kopii poslala na sociálku... ono se ti to může totiž docela nehezky vyhrotit a to za to určitě nestojí...

Tak hodně štěstí do života a ne jen přežívání... smilies/smiley.gif
listopad 05, 2009 07:50
... : Macesska
A nějakého osvaleného kamaráda, co by při příští návštěvě exovi otevřel, nemáš? Třeba by to jeho zvídavost zbrzdilo smilies/wink.gif
Jinak, to jeho chování nemusí být žárlivost - taky to může být shánění důkazů, že matka žije neuspořádaným životem a je nevhodná k péči o děti. Nechci strašit a je fajn, že je Ti fajn, ale tohle bych nepodceňovala.

listopad 05, 2009 09:40
tohle si nesmí dovolit k ženě ani manžel : erika
a bývalý manžel (= cizí člověk) absolutně ne!smilies/shocked.gif
No tedy tohle mě nadzvedlo. Kopírovat cizí data je bez debaty trestné!
Nenech si vzít svou těžce získanou svobodu. Tihle týpci jsou míň chápavý, doporučuju opravdu aby příště exovi otevřel nějakej dobře stavěnej kamarád nebo známý, ať mu rychle dojde, že už dávno na tebe nemá absolutně zádný nárok.
listopad 05, 2009 10:47
No neházela bych to až : Zdena
zas tak za hlavu, to jeho šmírování, mohlo by se ti to nevyplatit. Takoví vypatlanci jsou schopni všeho, ani nevíš a z čeho udělají něco co ti podrazí nohy a naruší získanou rovnováhu. Počítač bych zaheslovala, tam opravdu nemá co dělat, s dětma bych ho vyhodila ven, ať se stará jak umí. Pobyt na čerstvém vzduchu jim jenom prospěje. Jestli to nezarazíš, bude hůř - věř mi. smilies/cry.gif
TOMU BYCH SE ZAS AŽ TAK MOC NESMÁLA.!
listopad 05, 2009 11:29
. : Míša šíša
To jsou obyčejný majetnický sklony takovýho českýho šejka (nezaměňovat za Švejka). Znám taky jednoho, je už potřetí ženatý, přičemž se stýká s bývalými manželkami a má o nich dokonalý přehled. Ta první zůstala sama, ale ta druhá si po mnoha letech (vlastně když už jí dorostly děti) našla přítele a exmanžel se mohl pos.at. Skutečně zuřil, dělal jí hrozný problémy, a pak se dokonce snažil tomu příteli zakázat, aby za ní chodil domů. Prostě magor.
Takže Miško, zatrhni mu to hned v počátcích, protože jinak se to bude opravdu stupňovat. Jednou si třeba přece jen nějakého muže najdeš a určitě pak nebudeš chtít, aby ti ex dělal problémy. Má vůbec nějaké právo na to, aby se ti promenádil po bytě bez tvého svolení? Pokud by přišel za dětmi, odkázala bych ho, ať je tedy u nich v dětském pokoji a ne aby mi vyzitýroval kde buď. Natož aby sáhnul na můj telefon nebo počítač. Proč jsi ho hned nemajzla něčím po hlavě?
listopad 05, 2009 11:41
Souhlas s předchozími příspěvky. : mamča
A ještě : Možná slyším trávu růst, ale nešla zrovna babička-tchýně do důchodu ? Že by se exmanžel opravdu pídil po tom, jak zanedbáváš vaše společné (slušně vychované) děti, které by mohl žádat do své (rozuměj tchýniny) péče ?
Nebrala bych to na lehkou váhu, a na jeho "návštěvní dny" bych ho nutila, aby chodil s dětmi ven a za kulturou.
S kým jiným by měly děti chodit např. do Technického nebo Vojenského muzea (myslím kluci) nebo na výstavy auto a moto veteránů ? Občas se dá zajít do ZOO, na výstavu, do divadla, na pouť...ať mají děti nějaké hezké zážitky s tátou. A né že bude sedět s nimi doma, a šmírovat mámu. smilies/angry.gif
listopad 05, 2009 11:50
skvělé Miško, : Eny
jako bych četla sebe, jen ex už nesmí přes náš práh.
listopad 05, 2009 11:59
Ještě mě tak napadlo, : Vodoměrka
co kdybys tam tak místo kámošky měla přítele? Co by dělal? Dal by mu na hubu nebo by ti začal dělat problémy, udal tě na sociálce, že se nestaráš o děti a tak dále? No nejspíš by udělal scénu hned, a pak by to bylo horší a horší... takže to neber zas tak na lehkou váhu a spíš to zkus nějak utnout, tyhlety jeho kontroly...
listopad 05, 2009 12:00
Jestě na jedno : Marke
si dej VELKÝ pozor!!! Na klíče!!! Ať je nemáš nikde kde by si je mohl "půjčit" a udělat svoje.
listopad 05, 2009 12:08
prostě nepodceňovat : romanB
člověk šťastnej, spokojenej má tendenci tak vidět i ty ostatní .. .ale jestli dělá tyhle věci, je to potencionální nepřítel - tu radu s nějakým dobře stavěným bych použil .. někdy to stačí, aby došlo, že už není cesty zpátky.
listopad 05, 2009 12:56
Nic ho nepřejde, že je blb si neuvědomí ani náhodou : Eva
a vůbec tedy není jisté, že to přežiješ, minimálně ve zdraví.
Základní rada je: ve Tvém bytě nemá absolutně a striktně co dělat a nesmí překročit jeho práh! Děti si bere a hlídá na jakékoliv jiné půdě, než v Tvém bytě.

Miško, jen z toho, co píšeš a co považuješ za humorné, je zcela zjevné, že to je pachatel trestných činů: omezování domovní a osobní svobody, stalkingu, porušování listovních tajemství.....
Nepodceňuj tuto prvopočáteční fázi, nikdy s tím nepřestanou sami, jen se to vždycky zhoršuje a agresivně narůstá. Což není způsobeno nějakým mým škarohlídstvím, ale to je zdokumentované stotisíckrát. Takže od dneška by bylo moc výhodné, kdybys na něj hleděla, jako na magora, porušujícího zákony a nepouštěla si ho za žádnou cenu domů!
listopad 05, 2009 12:58
docela : kkp
Tě pobavilo když zjistil, že v pokoji milenec? Ano souhlasím s holkama výše, to je absurdní vidění, že Tě tohle pobaví? Mělo by Tě to pořádně naštvat a né pobavit! mám také pocit, že to bereš na lehkou váhu a pořád si necháváš od něj líbit věci naprosto nepřípustné, né-li trestné. Časem nic nepřejde! Naopak! Neuvědomí si, že je blb, spíš si uvědomí, že si pořád může dovolovat víc a víc, že má volnou cestu! Jakoby jsi byla pořád na půl cesty.
přečti si pořádně Vodoměrku!
listopad 05, 2009 14:06
Miško : Iris
kde bych si mohla přečíst Tvůj původní příběh? Ahoj smilies/smiley.gif
listopad 05, 2009 14:57
jo sukničkáři jsou největší žárlivci, : alena puntíkovaná
kdysi mi to objasnil můj první muž, idol všech ženských srdéček, jak mi neustále zdůrazňoval - a já si ho - slepice - dost nepovažovala. Řekl mi tenkrát, že on z vlastní zkušenosti moc dobře ví, jak snadné je zahnout. K tomu není co dodat.
listopad 05, 2009 17:07
Škoda, : Macesska
že místo potlapkání po zádech se Miška dočkala spíš důrazných varování - určitě ušla dlouhou cestu a zaslouží si potlesk.
Ale kkp má pravdu, že je na půl cesty. Takhle nežárlí jen kurevníci. Řekla bych, že takhle žárlí kdekdo, protože ztráta moci nad tím druhým je velmi nepříjemná. Ale jen někteří si dovolí takové chování, protože doufají, že jim projde ): A nemělo by.
listopad 05, 2009 17:14
Macessko, já ti tleskám ! : mamča
To je moc hezký závěr ke všem těm dnešním radám. Nikdo z nás nechtěl Mišce šlápnout do pracně vybojovaného úsměvu. Všichni jí moc a moc fandíme a máme radost, že se naučila znovu smát.
Jen životní zkušenosti mnohých z nás varují, že na smích je ještě brzy, zvlášť když její manžel se k ní i při těch řídkých návštěvách tzv. za dětmi, chová jako ke svému nesvéprávnému majetku.

listopad 05, 2009 17:39
Macessko, : Vodoměrka
já myslím, že nikdo nechtěl Mišce zpochybnit její vítězství a její štěstí, ale spíš jsme ji jen chtěli upozornit, aby v přílišném opojení nezapomněla na zpočátku maličkosti a směšné malichernosti, které však mohou být takovým prvním krůčkem na cestě za psychickým týráním... protože ono to začne tak nějak nenápadně a najednou by se jí ex vmísil do života ještě drastičtěji... protože ta jeho "kontrola" rozhodně není normální a on se tak snaží znovu nad ní získat moc... zatím je to jen prohlížení návštěv, mobilu, počítače, postupně by se mohl začít vměšovat víc a víc a být horší a horší... a kdoví, jestli by neskončilo i u násilí... u takového člověka jeden nikdy neví... hlavně, jak by reagoval, kdyby si třeba našla nového muže... takže spíš je to jen takové navádění k ostražitosti a k utnutí těchto nekalých praktik...
listopad 05, 2009 18:32
... : Miška S
No opravdu to vyznělo, že vše hážu za hlavu. Fakt ne, takové to kontrolování koho tam mám mi přijde úsměvné, ale to projetí mobilu a počítače rozhodně ne. Počítač mám zaheslovaný, a jakmile překročí práh mého bytu, okamžitě vypínám jak pc tak i mobil.
listopad 05, 2009 19:44
Miška S : mamča
To je dobře, že už si své soukromí chráníš, ale možná by bylo lepší, abys mohla mít doma všechno bezstarostně otevřené, zapnuté, a Tvůj manžel si chodil pro děti jen k domovním dveřím.
Tu nedůvěru si způsobil svým ponižujícím slíděním sám.
listopad 05, 2009 20:39
to je zajímavý - pořád čekám, kdy se ozvě někdo z pánů : alena puntíkovaná
tak ku*evník jim nevadí, ale brabeček jo...je v tom nějaká logika?
listopad 05, 2009 22:49
Aleno, : Macesska
Proč přesně by jim měl vadit kurevník? To je v podstatě muž, který je schopný velmi efektivně
šířit své geny - z hlediska zachování rodu ideál (; Zvlášť, když se najde trubec, který jeho děti odchová jako své vlastní. Přečti si Červenou královnu, pochopíš.

listopad 05, 2009 23:25
jim to vadilo : alena puntíkovaná
z esetetických důvodů. Místzo slova kurevník lze uží např. Superman....
listopad 06, 2009 04:01
Přesně souhlasim s těma, : NČ
který píčou, že to u něj nejni pravá žárlivost alebrž nasr*nost nad ztrátou moci nad dosavadnim votrokem. todle von těžce nese.
Současně, jen tak trochu na vokraj, silně nesouhlasim se zde silně propagovanym názorem: "Konečně mám svobodu, žiju jen pro sebe a pro svý děti, chlapa už nechci!"
Proč? Podle mě by se podobný myšlénky měly spíš vést směrem: Dacana už nechci! A přitom se ovšem taky zamyslet samy nad sebou, nad tim, proč takovýdleho debyla jste si zcela dobrovolně a nadšeně nechaly zapsat do vobčanky, a nadšeně a dobrovolně se s nim množily.
listopad 06, 2009 07:32
Aleno - právě : Lotka
oni přece nemají brabečka, to je moc ponižující... smilies/grin.gif
Ale tehdy jsi to napsala moc hezky. smilies/cheesy.gif
Ale jinak mám muže docela ráda. smilies/smiley.gif
listopad 06, 2009 07:57
Puntíkatá, : Vodoměrka
žádnej superman, spíš by to mohlo být spermaman... no ni? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
listopad 06, 2009 08:11
Nýče - otevři si tady rubriku : alena Bodka
"Jak správně myslet a neomylně docházet k těm jediným správným rozhodnutím"...Daniela ti jistěráda poskytne prostor a my všechny hloupé nány, které bychom si jinak špatně vybraly někoho, kdo se ti vůbec nepodobá, se rády poučíme od génia. Zvláště tvůj vybraný slovník nám bude opravdouvou inspirací.
listopad 06, 2009 08:46
AB : NČ
tolik sebekrytyky bych od tebe ani nečekal. Rád tě poučim, pyš, co tě trápí.
listopad 06, 2009 09:06
NČ : Připusť aspoň na okamžik, : mamča
že né každý, s kterým jsme některá skončily na radnici, byl takový debil hned na začátku. Lidi se v průběhu let mění, a nebývá to moc často k lepšímu. V době zamilovanosti navíc nefunguje rozumová složka, ale spíš ta hormonální.
Pokud všechno jde hladce jak po másle, tak i vztah (pokud není partner/ka alkoholik nebo násilník) je v pohodě. Jenže málokdo má to štěstí, že ho nepotkají problémy.
Možná by nebylo od věci si po vzoru pohádek napřed vzájemně splnit tři obtížné úkoly, a teprve pak se brát.
Jenže to by dnešní děvčata ty chlapy na radnici nedostaly už vůbec. I takhle to mají těžké. smilies/grin.gif
listopad 06, 2009 09:10
mně osobně nic netrápí - jsem v pohodě, : alena Bodka
ale možná bys zasvěceně mohl poradit nezkušeným kudlankám, jak takového Dacana, co se po svatbě vybarví negativně, předem poznat a jak se takového člověka vyvarovat. A jak si případně počínat, když na takového narazí. Já radit nemohu, protože jsem postupovala metodou pokus-omyl, a první pokus mi taky nevyšel - až ty další dva. Ale tvé rady mohou být nezkušeným Kudlankám velmi prospěšné, tak jim zkus napsat takový jako seznam průvodních znaků a vlastností, kterými se Dacani vyznačují především a při setkání se kterými by měla i naprosto důvěřivá a nezkušená Kudlanka přinejmenším zpozornět.
listopad 06, 2009 09:21
Mamčo : NČ
já jsem toho přesvědčení, že povaha člověka se nemění. Může se měnit vzdělání, náhled na život, na politiku, na kul tůru, přicházet chuť na různý typy muziky, dokonce jsem slyšel mně neuvěřitelnou proměnu, kdy vodpor k vobalený cuketě se změnil na posedlost cuketou, ale povaha se prostě nemění.
Jo, ty tři úkoly, žejo. Dobrý. Tak jako ta Zlatovláska, kerá vodila nápadníky ke zrádný řece, hodila do vody prsten a pak pravila: "Vytáhni ho!" Každej nápadník skočil a utonul. Až přišel českej Honza, udělanej pořízek, kerej na slova "vytáhni ho", HO vytáhnul. A byla svatba.... Nebyl to hloupej Honza - ten věděl, voco jí de.
Jo, a jak píšeš, kdyby dnešní děvčata vybírala pořádně, tak by ty chlapy na radnici nedostala už vůbec. Vždyť to je přeci právě přesně tovono, vo čom píšu. Raději krypla než zvostat navocet.
listopad 06, 2009 09:25
NČ : Proč hned krypla ? : mamča
Jsem naivní "starší generace". Když pominu taneční, tak my jsme se v mladém věku poznávali s kluky převážně v práci, na táborech, na brigádách nebo sportovních aktivitách, které pro nás hromadně pořádalo ROH či SSM. Nebylo to tak úplně od věci, vidět svého vyhlídnutého idola v trenýrkách, a posoudit, zda umí nejen ctižádostivě vyhrávat, ale se ctí i prohrát. Takové ty pracovní "sportovní a branné hry" byly fajn, a lidi se dali dohromady, společně zapili výhru i prohru a večer zapěli při kytaře od popmjúzik až po lidovky. Mnohem líp se pak spolupracovalo, a podniku tím nevznikla nenahraditelná ztráta.
Dneska se sice naši nadřízení pokouší jakousi sportovní tradici obnovit, ale je to čím dál složitější, zájemců pomálu a "večerní disciplíny" (čímž myslím už jen opékání buřtů a zpěv) už žádné.
listopad 06, 2009 09:59
Vodoměrko, : Macesska
Supermaman je dokonalý výraz! smilies/cheesy.gif
I když ke kurevníkovi mi moc nesedí, ale já jich moc neznám, tak mám možná zkreslené představy.
listopad 06, 2009 10:11
Macessko, : Vodoměrka
já psala S P E R M A M A N - odvozeno od spermatu... takže ke ku.evníkovi to sedí dokonale.... smilies/wink.gif
listopad 06, 2009 10:13
Macesska : mamča
...ale "supermaman" je taky moc hezký. Představuju si pod tím mamánka jedináčka v pozdně dospělém věku. smilies/cheesy.gif
listopad 06, 2009 10:16
áá, sperma-man : Macesska
ještě se naučit číst a třeba si mě nějaký všimne!
Když já znám spíš ty supermamany smilies/smiley.gif
listopad 06, 2009 10:21
já jsem snad ve své podstatě chlap : Zdena
úplně z duše ni NČ hovoří. Bravo. smilies/cheesy.gif
listopad 06, 2009 11:08
Zdení, mluvím ti z duše? : NČ
Rozumim, taky nesnášíš cuketu, žejo. Fuj!
listopad 06, 2009 11:20
s těmi : líza
kurevníky je třeba udělat rychlý proces. Jednou mne poslal šéf na nákup pro firmu na druhý konec města s řidičem, který byl vyhlášený děvkař. Věděla jsem, že to nebude jen tak. Sotva jsme vyjeli, jeho ruka už byla na mé noze, štvalo mi jeho chování. Cestou zpátky se jeho jednání opakovalo. Už nevím jak, vzkypěla jsem a vylétlo ze mě - z Vás já si nic nedělám, pes, který štěká, nekouše. Nebyla to příliš moudrá věta,uznávám. Zavezl mne za město a sápal se na mne. Tak jsem řekla, hele milý Jaroslave jestli okamžitě nenastartuješ a nepojedeme zpátky , tak Ti dám facku, že Ti uletí hlava. Zmlkl a jeli jsme zpět do firmy, tam hlášky, že jsme byli pryč nějak dlouho. Vymluvila jsem se věrohodně. Od té doby pokud nemusel, tak se mi vyhýbal. Což mi nevadilo.
listopad 06, 2009 12:29
Mamčo - proč krypla? : alena Bodka
Jak už tu NČ jednou nazančil - všichni, TEDY ÚPLNĚ VŠICHNI KROMĚ NĚHO SAMOTNÉHO, jsou kryplové. Tak proto.
listopad 06, 2009 13:34
... : NČ
To už nejni ani diagnosa. Jen chudinka k politování.
listopad 06, 2009 13:53
NČ, to není problém "dnešních děvčat", : Macesska
O tématu "raděj krypla" psal už klasik smilies/smiley.gif
listopad 06, 2009 14:13
Iris sbíráš osobní příběhy rozvedených žen : Inka
smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif? Někdy jsem to velmi smutné příběhy a každá máme nějaký. Jak se vyvíjí ten Tvůj? S tím mým to je dobré, jsem spokojená.
listopad 07, 2009 07:17
Ahoj Inko, : Iris
ani tak snad nesbírám, ale zajímají mne. Miška psala, že byla totálně zničená a probudila moji zvědavost.Máš pravdu, naše příběhy jsou smutné, někdy odlišné, často podobné..Někdy z těch příběhů lze čerpat sílu a poučení - jako například z Tvého.
Jsem ráda, že jsi spokojená, skutečně, však jsi mi naznačila, čím vším sis prošla.

U nás nic nového,pokud jde o vývoj - rozvod a podobně.Nechápu manželovu pasivitu, je-li pravda to, že tak moc touží po rozvodu a životě s ní.A nechápu pasivitu té, která tak moc touží po rodině s ním.

Jen já jsem si včera přinesla z kožního nepříjemnou diagnosu, zřejmě mám Rosaceu a nepochybuji ani v nejmenším, že to mám ze stresu, z proplakaných hodin a probdělých nocí, bušícího srdce a tlaku napumpovaného stresovými hormony.Nejsem první, vím o Kudlance, která po rozvodu zažila totéž a psala mi o tom už dávno, než mne jen mohlo napadnout, že to také schytám - a rovnou na tvářích.

Jinak to, co popisuje Miška se začíná jen v malých sice, ale přesto v náznacích objevovat i u nás. Ale možná se pletu, nevím.Také je to u nás krátká doba a ve hře může být spousta jiných věcí.
Inko, hezký den
PS:více jak týden jsem neměla doma PC,teď se už sbližuji s novým, těším se na další setkávání smilies/smiley.gif
listopad 07, 2009 08:17
jen počkej, : alena puntíkovaná
za chvilku ti napíše jemný a kultivovaný Nýče, že si za to můžerš sama, protože sis vzala krypla a dacana, kterýmu jsi roztahovala a rodila...předpokládám, že tě to postaví na nohy a dodá ti to na mysli, neb gentleman Nýče, krom toho, že je naprosto dokonalej je i vynikající psycholog
listopad 07, 2009 17:44
aha tak to nevím Iris co to je, : Inka
nejsem zdravotnice, ale koukla jsem na internet, že jsou to nějaké červené skvrnky? Maž se olivovým olejem, je to lék na léky. Mě rozvod také naboural rovnováhu jak duševní tak po zdravotní stránce, hnula jsem si moc se srdíčkem a také se mi začaly dělat po celém těle strašné černé modřiny, bylo léto, strašné horko a já chodila v dlouhých rukávech a nohavicích, nemohla jsem se odhalit, vypadala jsem jako když mě někdo doma mlátí železnou tyčí, bylo to hrozné, vůbec jsem nevěděla co s tím, dělaly se víc a víc a větší a větší po celém těle mimo krku a obličeje .... jedna paní lékárnice mi řekla, že mám křehké žíly, ať začnu brát Ascorutin, jedla jsem ho snad rok. Než se to zlepšilo, nemohla jsem chodit ani plavat. Dodnes když se dostanu do stresu se mi začnou objevovat, ale už vím jak na to. Z duchovního hlediska jsem křehký člověk praskáním mi unikala životní síla a život vůbec. Jsem ráda, že jsem už za tím, ani nevíš jak, už bych nic takového nechtěla prožívat.
listopad 07, 2009 18:19
Inko : Iris
strefila ses, také jsem dostala Ascorutin, je to (mimo jiné)rozšiřování a praskání žilek v obličeji, mlhy ,mráz, horko, stres a jiné věci způsobí zčervenání - no název je hezký, tvářičky také, ale nesmíš se na to koukat zblízka. Ublížili nám zdravotně ty hnusné stresy - a to doufám, že zůstane jenom u tohoto.Také jsem ráda, že kroutím už druhý rok, ten první, právě touto dobou, byl jak strašný sen. Když se dívám do loňského diáře, je mi z mých poznámek přímo zle, uf, teď už jen kupředu...Inko ahoj a opatruj se smilies/smiley.gif
listopad 07, 2009 19:45
Aleno : Iris
Tentokrát doufám, že sem NČ s podobnými poznámkami nezavítá, viděla jsem, četla jsem jinde, dnes nemám na podobné roztomilé psychologické hrátky nějak sílu, ahoj smilies/smiley.gif
listopad 07, 2009 19:48
Jo někdy si říkám, : alena puntíkovaná
jestli jsem nebyla v minulém životě buldozer, nebo kráčející exkavátor.
listopad 07, 2009 20:59
Alen, : Iris
jak to u sebe myslíš?

Každopádně bych si já v tomto životě přála být buldozerem nebo tím druhým,alespoň obrazně, a semo tamo do něčeho pořádně a s chutí bezcitně šlápnout.
listopad 08, 2009 12:44
pomáhá mi to přežít : alena puntíkovaná
dost věcí, které normální člov ěk bez úhony úpřežít nemůže a skoro pokaždé dopadnout na všechny čtyři"
listopad 08, 2009 16:33
.. : Iris
..pásy smilies/wink.gif
listopad 08, 2009 17:00
Neboj se Iris : NČ
Nezavítá. Stejně uplně postrádá smysl, řikat někomu, kdo odmítá sundat růžový brejle, jaká je skutečnost bez brejlí.
listopad 09, 2009 12:18
NČ : Iris
..ale jo, to víš, že to začínám tušit,jaký to bez brejliček nejspíše bude (a bylo). Ale smysl to někomu vykládat to fakt asi nemá, člověk si musí sám lopotně pochopit.To víš, že už se mi často daří na to kolem koukat bez nich - a tedy nic moc pocity z toho nemám.Jsou ale dny, kdy se úporně snažím - když už ne koukat na svět přes ty brýle, tak radši nekoukat vůbec. Což bylo právě tento víkend. Ahoj a nadále vítej mezi námi smilies/smiley.gif
listopad 09, 2009 15:23
a co na to : soudni znalec
Rovněž test ukazuje na zvýšené hodnoty egocentrismu a dominance. Posuzovaná má dobrou sebedůvěru, prosazuje vlastní snahy i účelovými metodami. Zvýšená je citlivost k vlastní osobě. Její kritiku nepřijímá a chyby hledá spíše ve svém okolí.
V testu jsou sníženy takové hodnoty, které ukazují na snahu po spolupráci s okolím a ochotu podřídit se. Osobnost posuzované je výrazně dominantní a sebestředná.
smilies/wink.gif
únor 10, 2012 14:26
a ještě : soudni znalec
Posuzovaná se snaží co nejméně uvádět takové potíže nebo rysy, které považuje za nápadné nebo nežádoucí.. Zvýšené jsou tendence k k přehlížení běžných zvyklostí a pravidel, tendence k účelovému jednání, občasné manipulaci s informacemi a snížená je citlivost vůči okolí.
Test ukazuje na sklon k nespokojenosti a stížnostem a sklon k zaujímání trpitelské role.

únor 10, 2012 14:27
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]