O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DOPISY - AŽ PŘÍLIŠ SMUTKU NA JEDNOHO PDF Tisk E-mail
Úterý, 21 červenec 2009

Hrne se toho na mne tolik... Někdy si říkám, že tak velkou bolest, co je v některých e-mailech, ani neunesu, je toho každý den tolik... Víte, stejně mám pocit, že lidi dnešní doby víc zhrubli, nepřipouštějí si žádné mravní zákony. Když to tak píšu, říkám si: co to plkám - „mravní zákony"? Teď? Když je vlastně všechno dovoleno? Nikdo se ničeho nebojí, na nic se nebere ohled...

 

 

 

 

 

 

     Jak je možné, že se nebere zřetel ani na těhotnou, či na kojící ženu, že jejich partneři se mnohdy chovají  bez sebemenšího citu i vůči svým dětem?  Je to v poslední době už několikátý dopis či komentář na jedno a totéž téma: mladá maminka je lehkomyslně opouštěna, protože jejímu manželovi přešla kolem rozumu nějaká "hárající fenka".  Následující psaní bylo původně jako komentář, ale nemohla jsem ho nechat jen tak zapadnout...

 

o o o o o o

 

 

      Já nyní prožívám asi měsíc totéž, jen mi je 40 let a mám tři děti - z toho jednoho kojence taky... Manžel mi odešel a já nevím co bude dál... Jeho zájem o děti přestal; když spolu hovoříme, tak ho jen prosím a ponižuji se. Každý den si říkám, že to dělat nebudu, ale vždy to stejně poruším...

 

Dnes poprvé, po měsíci, jsem mu nevolala, nevyčítala či nedoprošovala se.

 

     Ten, kdo tím neprošel, tak neví o čem je řeč. Žili jsme spolu 16 let a já mu porodila čtyři děti; ale osud tomu chtěl a jedno dítko nám vzala nemoc. A nyní, když se nám narodila holčička, tak prý se mnou nemůže již být již. Četla jsem jeho sms zprávy a chtěla jsem se vcítit do jejich kůže, stále si vše kladu za vinu, a přišla jsem na to, že já ho doma již nechválím, jak je úžasný a tak, pro mě je to samozřejmost a oni chtějí být stále obdivovaní.

 

     Oni se zkrátka zamilují a začnou si kupovat "růžová" trička jako náctiletí kluci a dokazovat si, že na to mají. Nechtějí vidět nás, co zachováváme a udržujeme rodinný krb... A to, že jim vychováváme potomky, prostě neberou.


    Bude to těžké, ale ani teď, po měsíci, nevím, co udělám večer... snad krizovku mám za sebou, musela jsem totálně spadnout na zem (já už vyhrožovala sebevraždou, jak svojí, tak dětí - no prostě hysterka!) ale on by si toho stejně ani asi nevšiml. Tak snad nyní se budu moci od toho dna odlepit a vystoupat vzhůru; nedoufám, že se vrátí (no, přeci jen - tajně asi ano) snažím se žít dál, i když se na mě začínají lidi tvářit šíleně, nebo mě to tak připadá.

 

     Nejhorší je, když potkám známého a začne se vyptávat na manžela a jak je určo hrdý, že má dítko.... nebo se ptá, co dělá.... A to je mi zase šíleně. Škoda, že nyní jsou prázdniny a tak tyhle moje stavy vidí děti,  (chodí na ZŠ a MŠ), tak to mi je fakt nejvíce líto...

 

Bob.

 

 

Komentáře (119)add feed
Bobi : Polarka
urcite ty se nemas za co stydet.......ostuda je cela na jeho strane. A kazdej to tak musi videt. Prosim te,nehazej vinu na sebe,, na tve strane neni!Hlavu nahoru! Tu se fakt chovas jako bys za neco mohla! ON te opustil a nejen teba ale i deti....on by mel chodit kanalama!
Vratit se...myslim, ze se vrati, predstav si to bremeno co vlece ssebou....placeni na tri deti! A co ten moralni podtext? Opustill zenu se trema detma! Vis jak se na nej kazdej diva? Ze je to normalni darebak. A jestli ted ma nejakou kocicku, ta se urcite netrese na chlapa se trama zavazkama a hejnem deti, ktere ty jim budes rada pujcovat. At si je kocicka uzije! Tak blba snad neni zadna! Ty ho vlastne chranis prede vsema. A to bych nedelala... jen at si to vsechno vylize co natropil!Tak prestan brecet, uces se, namaluj, usmev na tvar treba falesnej s rekni mu at dneska pohlida deti, ze nekam potrebujes jit...nerikej kam jenom se usmej...prece se nebudes starat o deti uplne sama? Udelal si je, tak at se stara taky! Nevim.....nikdy jsem v thle situaci nebyla, ale to je co bych se asi snazila udelat ja......Preju moc stesti. i kdyz nevim co je stesti v tomto pripadesmilies/sad.gif
červenec 22, 2009 06:40
... : mia
taky mě šokuje kolik bezohlednosti a sobectví je dnes mezi lidmi. Co se týče případů těhle mladých maminek, nechápu, jak může ženská ženské tohle provést. Co si slibuje milenka od muže, který opustí bezbranné děti? Jaké morální kvality může takový muž mít? Jak sobecká je ta, která snad v budoucnu chce být taky mámou. Jak se na ni jednou budou dívat její případné děti? Opravdu si ti dva v záchvatu své pseudolásky neuvědomují, jak ubližují těm, kteří jim ještě nedokáží říct, jak moc to bolí? A což ta mladá opuštěná žena? Kolik osobní statečnosti a sebezapření musí v sobě vydolovat, aby tohle zvládla. Držím těmhle mladým maminám všech deset prstů, aby situaci zvládly.
červenec 22, 2009 07:07
hm: : kordulinka
Dani musím odpovědět na úvod k tomuto smutnému příspěvku, jelikož to co píšeš na úvod jsem tuhle četla někde na netu a byl to projev Dalaljámy, o tom zhrubnutí celého lidstva, o poklesu, né-li ztrátě lidských hodnot, takových těch opravdu sdílejících a poctivých! I já mám ten pocit, jako Ty, že někdy když pročítám ty příspěvky nemůžu chvíli skoro ani dýchat!
Tolik bolesti! Tolik zoufalosti, zrady a ponížení! Je mi moc smutno i za ty všechny nešťastné lidičky, protože vím, jak chutná ta bolest co prožívají, taková beznaděj!
Chvíli se vžívám do jejich situace a brečím, jak malá holka! Ano, nemůžu to unést!
Moc mě bolí, že nemůžu pohladit celý svět, že nemůžu pomoct nějakým skutečně receptem, či návodem proti tomu smutku! Proto Ti Dani moc fandím v tom co děláš, jelikož je to někdy opravdu ta malinká kapička, pro někoho snad i řeka, která pomáhá. Je to teplé lidské slovo, sice psané, ale i tak jistě pomůže! I mě pomohlo, že vím, že se svou bolestí nejsem sama! A to je moc! Hodně moc! Takže díky Danielko!
A Bobí Tobě přeji hlavně, aby ten čas bolestí rychle přešel a aby jsi našla klid! Moc držím palečky opravdu z celého srdce!

červenec 22, 2009 07:18
ta mladá ženská je většinou už příliš stará, : alena bodka
aby ještě pár let počkala. Většinou je po třicítce a biologický hodiny jí bijou jak posedlý.Je jí naprosto fuk, že ten dotyčnej je ženatej a má malé děti - jí stačí, když jí řekne, že ho žena nechápe /aby taky jo - pár měsíců po porodu/- ten chlap viditelně děti mít může, takže co by řešila. Nakonec, ten chlap je snad plnoletej a svéprávnej, ne?
červenec 22, 2009 07:27
ano mio: : kordulinka
krásně jsi to napsala, cítím to naprosto stejně, ...jak může ženská ženské tohle provést???
ví, že jsou doma malé děti, nebo dokonce ještě nenarozené a ony už se radují s jejich otci?
vůbec to prostě nechápu???? Ano, záchvaty pseudolásky, přesně! odporné se mi zdají takové ty řeči, jak ony si nemůžou pomoct, ony ho prostě milují????
Musím říct, že od jisté doby, když kolem mě začne obletovat nějakej ženáč, tak bych ho nakopala do zadnice a to tak, že by hoooodně dlouho na to vzpomínal, jako o erotickém zážitku!

červenec 22, 2009 07:30
Ach holky, většina mých kamarádek je rozvedená : wendy
ale nepamatuju se, že by víc jak jedna byla opuštěna s malými dětmi. Třeba to není reprezentativní vzorek, nevím, ale tyhle smutné případy co tu pročítám jsou jak ze špatného filmu. Potvorám, co odlákají tátu od rodin bych přála taky hodně velký pád. Nejsem věřící křesťan, mohu si to dovolit, nemusím nastavovat druhou tvář a své nepřátele nemusím milovat. Každý má dostat to co si zaslouží a za prořešek má přijít odplata.
Jenže tohle všechno teď těm opuštěným smutným maminám nepomůže. Sakra chlapi tak si zahněte když už nedokážete udržet poklopec v klidu. Ale musíte hned kvůli jinému masíčku rozbíjet rodiny ? Muži prý jsou od přírody nemonogamní. Takže si jedou ve stylu carpe diem. To nám to ta příroda pěkně zavařila. Měli by se stydět.
A co maminy? Musíte být silné, co jiného vám zbývá. Vy to přece dokážete, natruc proutníkům-otcům. Snad máte i oporu v širší rodině hlavně v rodičích nebo prarodičích. a taky v kamarádkách. Ty virtuální máte třeba tady.
smilies/wink.gif
červenec 22, 2009 07:35
Moc se mi líbilo shrnutí, : jitka_u
které tu udělal jeden z pánů, pravidelných přispěvatelů diskuse, už nevím kdo z nich to byl, ale bylo to v tom smyslu, že když shrne problémy zde probírané, tak je všechno vina zblázněných hormonů. V prvním případě, kdy holky začnou mít potřebu zakládat rodinu a pořídí si dítě s kýmkoliv, kdo je ochoten a v druhém případě, kdy stárnoucí pánové začínají mít pocit, že jim ujíždí vlak a pokoušejí se dohnat, co se dá.
červenec 22, 2009 08:33
I mně je smutno, když čtu tyhle smutky. : mamča
Mám ale zářný příklad ve své sestřenici, která si tímhle prošla, a nnakonec je po létech šťastná a nechápe, jak s někým takovým, jako byl její exmanžel, mohla být.
Situace jak z čítanky : Rodina s třemi holkami jak schůdky, a její tehdy ještě manžel, chodil pomáhat sousedce (údajně sestřenice kamarádce) která se chuděra rozváděla. Pak to nějak s tou pomocí přehnal, a byli spolu s "kamarádkou" načapáni v ložnici u sestřenice v bytě.
Po rozvodových tahanicích se sestřenka jen těžko stavěla zpátky na nohy, doma tři skoropuberťačky. Ale zvládly to holky společně, a za pár let se našel hodný mužský, který pomohl sestřenici ty holky vyvchovat. Všechny vystudovaly, zatímco jejich otec zkoušel jako pes u "kamarádky" přes chodbu, s jejími puberťáky, kteří ho pochopitelně nebrali.
Nedávno jsem sestřenice exmanžela potkala. Stěžoval si mi, že je nemocný a že o něj dcery nestojí. smilies/grin.gif Tak jsem mu se zadostiučiněním vmetla, že když o něj stály, a na kolenou ho prosily aby neodcházel, tak o ně zas nestál on. Čuměl na mě jako puk.
A víš, co po létech mojí sestřenici (která je teď v pohodě a za vodou) nejvíc mrzelo ? Že se před svým exmanželem tolik ponížila, že ho několik měsíců tak snažně prosila, aby od nich neodcházel.
Dneska se s ním už dokáže bavit normálně, ale tohle mu nikdy neodpustí.
Sousedku (bývalou kamarádku) nadále potkává na chodbě domu, a přehlíží jí jak planinu.
červenec 22, 2009 09:07
... : Regina
to je presne i pripad meho bratrance...kamaradka jeho pritelkyne, se kterou mel tehdy dvouletou holcicku, se rozvadela a chodila se k nim domu vyplakat...no a on se zamiloval a odesel od sve pritelkyne a ditete k ni..jsou spolu dva roky, letos se vzali a cekaji spolu dite..ale porad si rikam, ze byt na miste te "kamaradky", vzdycky bych se bala, ze kdyz uz toto jednou udelal, udela to klidne i me :-/. A hlavne si nedovedu predstavit, ze bych treba neco takoveho provedla svoji kamaradce...a nebo i cizi zenske, kdyz vim, ze ma male deti nebo je dokonce tehotna...jak to tady ctu...porad premyslim, jak toto zenska zenske muze udelat...
červenec 22, 2009 09:38
Regina : mamča
Postavit si vlastní štěstí na neštěstí druhých, nepřináší radost. Dříve nebo později se jim to vymstí.
Exmanžel mé sestřenice byl nakonec po pár letech s "kamarádkou" vykopnut na ulici, a nebýt jeho příbuzných, byl by bezdomovec.
Pak zkoušel umluvit své dcery, aby zpracovaly mámu, jestli by se nemohl vrátit ? Ty mu ale s gustem odpověděly, že to má tedy smůlu, že u nich už je "obsazeno". smilies/cheesy.gif
červenec 22, 2009 09:51
mamca : Regina
konec dobry, vsechno dobre :-) Ne ze bych teda toto prala memu bratranci :-)))) Treba fakt nasel to co hledal... smilies/wink.gif
červenec 22, 2009 09:58
... : Sandra.
No jo, žena ženě vlkem- před rokem u nás doma bydlela tři týdny ségra mé nejlepší kámošky, se kterou se znám od mala. Dělala tu něco do školy a já jí chtěla ušetřit peníze za ubytování. Vojtovi byl rok a já byla těhotná, takže jsem chodila spát brzy. Ona mi ve dne vyprávěla jak se svým přítelem plánují miminko a po večer vyjížděla po mém manželovi. Tak jsem jí vypakovala, ona mi napsala srdceryvně omluvný dopis, jak doufá, že jí to někdy odpustim a že bude tetou mým dětem, přestěhovala se na kolej a druhý den volala manželovi, že se ho potřebuje na něco zeptat, jestli by se za ní nestavil. Tak tam přijel a ona to na něj rozbalila zase. Pro mne celá ta událost byla velikým ponaučením...
červenec 22, 2009 10:08
... : Sandra.
Bob, to, co píšeš, je velice velice smutné. Myslela jsem si, že pár, který dokáže společně ustát takovou tragedii, jako je ztráta vlastního dítěte, druhou mízou ohrožen nebývá, protože oba partneři mají tolik společně prožito,jsou si vědomi pomíjivosti a mají srovnané hodnoty tak, že na prvním místě je rodina... no, evidentně jsem se mýlila, i někdo takový dokáže od svých dětí odejít...
červenec 22, 2009 10:16
.: : kordulinka1
92% párů, které příjdou o dítě se rozvede! strohá statistika, ..mého manžela bratr pochoval syna, bylo mu 13-let nedožitých! Rozvedli se, když jeho žena otěhotněla, tak jí oznámil, že už dva roky žije se svou sekretářkou! uf! co dodat?
červenec 22, 2009 10:28
Bobi : Milene
Jen jsem ti chtěla napsat, že mu to nemůžeš tak usnadnovat. To, že odešel od tebe je moc smutný ale nemůže tě nechat, aby jsi se starala sama o VAŠE !!! děti. Přestal zájem o děti. Neexistuje. Až mu budeš volat tak jenom proto, aby jsi se zeptala, kdy si vezme děti, ty starší (MŠ, ZŠ). Kdy si je vezme na odpoledne, na víkend, na výlet, na dovolenou? Přesunout část starostí a péče o děti na něj. Ty máš na starosti ještě miminko, tak ať si děti vezme na týden. A už se nedoprošuj a neponižuj, bude tě to mrzet až budeš zase jednou v pohodě. smilies/wink.gif Moc ti to přeju. Tím, že se bude muset taky postarat o děti a věnovat jim svůj čas, tak mu ten jeho vztah budeš komplikovat, bude mít míň času. A ty si trošku odpočineš. Drž se. Ahojky
červenec 22, 2009 11:18
... : Bob
děti nechce, tak mu je dávat prostě nemohu.
červenec 22, 2009 11:26
... : Bob
nejeví zájem o nic, o děti o řešení budoucnosti... nejdřív mi chce nechat byt a vybavení a nyní už ani to nechce. chce taky vzít stavebka dětí, svoje si již vzal k sobě... mám na BÚ něco peněz z toho prý můžu žít do rozvodu, když budu skromná. A prý když budu hodná holka tak to děti ani nemusejí odnést. Když volám, že ho chtějí děti jen pozdravit, tak jsem je prý již naočkovala, no tak prostě fakt nevím co mám dělat. Kvůli němu jsem se vzdala i kamarádek a svoje rodiče již nemám. Já prostě nyní nemám nikoho a jsem sama s těmi dětmi v tom hrozném bytě co nesnáším. Nevím ani jak si mám sehnat někoho na pokec, je to fakt hrozné... A jak jsem se dušovala, že mu nezavolám tak jsem to dodržela, ale dnes když náhodou volal tak jsem to zase nevydržela a zeptala jsem se co bude dál s námi... on má oporu ve svojí rodině, milence na telefonu a já se v tom zase utápím sama se řvoucíma dětma.
červenec 22, 2009 11:31
Bobí, to je děsný, ale takhle to dál prostě nejde! : ivanka
On si myslí, jakej je king a jak "to zvládne". Tak to tedy ne, je naštěstí už hodně zákonů, který jsou při matkách a dětech!
A nechat se ožebračovat, nedávat peníze ani dětem?

Podívej, koukej naklusat a nechat si svěřit děti do péče, a okamžitě požádat o výživné na děti a tebe!
Rozhodně je plno těch formulářů tady na kudlance, když tak napiš rovnou sem, Velekudle, určitě ti se vším poradí!

Jsi sama, ale teď už budeš mít plno virtuálních kámošek!!


červenec 22, 2009 12:16
Bobi : Milene
On vypadne a ty se máš uskromnit a být hodná holka. A jak si to představuje? Napadá mě heslo Alenky puntíkaté: Oškubat ho. smilies/angry.gif smilies/angry.gif Neřeš rozvod, ať si ho řeší sám ale připravuj se, budeš asi potřebovat odbornou pomoc právníka. Přemýšlej, tohohle chlapa, co kašle na děti, by jsi chtěla zpátky?
červenec 22, 2009 12:27
... : Bob
já si myslím, že ho mám furt ráda..... no spíš se bojím přiznat, že je to fakt zvyk jak říká a že má pravdu, že jen kvůli zvyku a bez lásky to fakt nemá cenu. chce žít vlastním životem... já se asi bojím jak jsem nyní sama v tom bytě a utápím se, že to bude stále. jsem doma tak šíleně dlouho, že už ani neumím komunikovat s lidmi. Bojím se že si nenajdu přátele, já vlastně žila podle toho jak chtěl žít on a já se mu přizpůsobila... smutné...
Bože proč tu není seznamka, potřebuji někoho z libereckého kraje na kafe... smilies/grin.gif
červenec 22, 2009 12:54
... : Sandra.
Ahoj Bob, jedeme zítra do Zábrdí (u Osečné) na chatu. Můžeme se nějak domluvit a sejít, Daniela ti dá na mně e-mail, jestli budeš mít zájem.
červenec 22, 2009 13:14
bobí : kordulinka
myslím si, že Tvůj manžel absolutně neví, co vlastně láska je! poblbnutí, nebo pseudoláska, to možná ano, ale to je málo! nikde netrvá věčně zamilovanost!
jo Bob vyraž někam a kašli na něj! a nedej se! musí Ti platit výživné z bytu Tě nemůže vyhodit! ale nesmíš se dát! bojuješ přeci nejen za sebe!
červenec 22, 2009 13:29
Bob : mamča
Já vím, že je Ti moc smutno, a práce máš s dětmi nad hlavu. Ale když večer usnou, jsi najednou sama. Měla bys svůj životní příběh sepsat. Uleví se Ti, když to všechno hodíš na papír. Člověk si ujasní sám pro sebe, co od života vlastně ještě očekává. Co bylo a co ho ještě čeká.
Jeden čas jsem na tom byla podobně. Manžel mě tedy neopouštěl za milenkou, ale za maminkou. Hezky mě odizoloval od rodiny a přátel, a já mu vytvářela to "rodinné zázemí". To je celkem nevděčná práce. Ten druhý se většinou mezitím rozvíjí, a Ty stagnuješ. To je nejlepší cesta ke ztrátě sebevědomí a iluzí.
Drž se holka, Tvoje děti jsou to nejcennější, co život přináší. Tvůj manžel to ještě neví. Přijde na to, až už bude pozdě.
červenec 22, 2009 13:45
Kordulinko, neuraz se - ale zírám, jak jiným radíš, : Myška
a když jsme skoro totéž radili tobě, nepadlo to zrovna na úrodnou půdu.
červenec 22, 2009 13:46
.. : kolemjdoucí
Tak co kdybys místo shánění někoho na pokec udělala z toho "hrozného bytu" útulné a příjemné místo, kde by se ti líbilo?


jsem sama s těmi dětmi v tom hrozném bytě co nesnáším

pokud máš ke svému domovu takovýto vztah, taky bych zdrhnul

Nevím ani jak si mám sehnat někoho na pokec

jestli se neumíš zabavit jinak, nežli kdákáním se slepicema, taky bych zdrhnul

červenec 22, 2009 14:07
Tak to nebylo pěkný : wendy
nejde o hroznost bytu, která by se dala odstranit smýčením, aranžováním váziček nebo něčím podobným, že. A ona teď potřebuje spřízněnou duši, a ne slepici na kdákání o módě nebo o celebritách. Doufám, kolemjdo, žes to nemyslel tak úplně vážně.
Bob - tak vidíš, že jsou z Marsu...
červenec 22, 2009 14:19
kolemjdoucí : Bob
jsi úplně mimo mísu !!!!!
1. v tomto bytě s námi žila dcera, která umřela... nyní se odstěhoval manžel a já musím zde zůstat, protože nemám kam jít se 3 dětmi
2. neumíš si představit jak je člověku smutno, když vše v sobě dusí a nemůže se vypovídat
A vůbec nevím proč tu jsi a čteš kdákání slepic !!!
červenec 22, 2009 14:22
Bobí : Kamila
myslím, že tě kolemjdoucí chtěl nakopnout k činu tím, abys dostala vztek - což se mu, svým způsobem, povedlo smilies/smiley.gif
Tvá situace je moc ošklivá a já ti držím palce, abys to vůbec nějak zvládla. Myslím, že nejvíc asi pomáhá číst ty příběhy s dobrým koncem, jako popisuje mamča. Ovšem to by sis musela připustit, že ten dobrý konec by měl být s někým jiným než s tvým maželem, bohužel...
červenec 22, 2009 14:26
kamco, je od tebe pekne, : mura1
ze se snazis na vsem neco pekneho :-) ale ja si nemyslim, ze ji chtel kolemjdouci nakopnout. ja si myslim, ze kolemjdouci je magor (obcas vtipny, tentokrat teda ani trochu)
červenec 22, 2009 14:56
nez nas smrt rozdeli... : nantaali1
Jsem tezce nemocna a po operaci mozku sem tam nec napisi do kudlanky, ale casteji se realizuji v casopise a ve foru pro stejne postizene.Vsichni jsme na tom, stejne, alespon priblizne. Nase nemoc se neda vylecit.ted prave vyslo posledni cislo , kde jedna pani psycholozka pise rady jak zdravem partnerovi, tak jeho nemocne manzelce.O jejich radach by se dalo dlouho diskutovat Radi napr. aby se nemocna neupinala na svoji nemoc, nestranila se lidi nasla si konicky, nepodlehala depresim /coz je jedna z castych komplikaci teto nemoci/. Pro partnera ma take nekolik dobrych rad-jedna z nich zni: pokud si najdete pritelkyni, nikdo vam to nebude vycitet, ale manzelku s tim neobtezujte / mozna ,ze tam je napsano, nepridelavejte ji starosti.
Jak se asi bude citit manzelka,ktera se sotva hybe, je odkazana na sveho partnera a dozvi se o jeho pritelkyni- zcela jiste zdrave a urcite mladsi-tak to byva zvykem.Kdo by nemel deprese? Protoze mam velice dobry kontakt s nekterymi postizenymi obojiho pohlavi,vim jakou hruzou a ponizenim by tohle pro ne bylo.Ale pani psycholozce to pripada normalni. Ja,vim, ze nekdo urcite namitne- no a co ten zdravy? Ten nema pravo na zivot ? POzadala jsem v mem clanku o jakoukoliv debatu, nazor pro i proti, anonymne, nebo s podpisem. Prisla jedna odpoved.Ani lide timto postizenise nechteli k tomu vyjadrit. Ziji ve Skandinavii, kde se tohle bere vazne, diskutuje se podpora rodin spolecne rekreace,rodinna terapie a pod, zkratka vse pro udrzeni rodiny.Ze je to nemoralni nekoho opustit v nemoci, nebo tehotenstvi, na materske vsichni vedi, ale presto se to stava.Ale tady se alespon mluvi o problemu verejne a pani psycholozka by si tady ani neskrtla.A v Cesku? Pripada mne ,ze se Cesko stava zemi pstrosu.Sice jsme vsichni na radnici, nebo v kostele slibili, ze budeme zit spolu ,snaset dobre i zle, zdravi i nemoc az do doby , nez nas smrt rozdeli., Ale jakou cenu ma tenhle slib?
červenec 22, 2009 15:04
Kolemjdoucí : Milene
Neříkej, že chlapi se někdy nepotřebují taky vykecat? Jenomže oni tomu říkají jinak. Jdou třeba do hospody na pivo a "na kus řeči s chlapama". A tam mezi kecama o fotbale a o tenise atp. proberou i svoje starosti. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
červenec 22, 2009 15:08
byt : renuli
Bob s tím bytem tě chápu, já taky musela vypadnout, začít jinak, jinde znovu.Já měla tu výhodu že jsem mohla bydlet u rodičů 6 měsíců.Tam mě dali do kupy, a maminka mi moc pomohla s dětmi.Taky jí to muselo bolet a můj táta z toho měl mrtvičku.U nás v rodině se nikdo nikdy nerozváděl, byla to velká rána.
Chápu jak ti je , když jsi na to vše sama, přeju ti ať brzy najdeš nějákou kamarádku někde pobblíž.Kdybys chtěla si psát na mail, nebo icq, ráda Ti aspoň na dálku pomůžu.
Zajdi co nejdřív na sociálku a začni řešit děti a výživné.Tady u nás jsou sociální pracovnice perfektní, sepsali to se mnou pomohli mi moc.Já to hned šla podat na soud.
Víš ono není na co čekat.Jendou si fakt řekneš, že ti za to nestál, ale to chce čas.Já se odpoutávala 2 roky, než jsem dokázala zapomenout.
červenec 22, 2009 15:23
nantaali1 : renuli
možná to bude znít blbě, ale já si právě říkala, jak jsou lidi děti nemocní a tak.
Že jsem vlastně zdravá a mám dvě krásné zdravé děti.Že zdraví je to nejdůležitější, to si člověk nekoupí.
nantaali1 nemohla by jsi mi napsat odkaz na ty stránky, ráda bych si přečetla jak to vnímají lidi, kteří se vypořádavají s těžkými nemocemi.
červenec 22, 2009 15:30
renuli : nantaali1
ahoj Renuli adresa jee www.parkinson-cz.net a nevim, ale myslim,ze se musis zaregistrovat abys mohla na vsechny stranky. Zkus to napred bez registrace. Uplne v pravo na hlavni strance je sloupecek s dennimi texty. kliknes na psrkinson casopis29/9 zivot parkinsonika zivot s parkinsonem. Ozvi se,kdyz bude potrebovat neco ode mne. nantaali.
červenec 22, 2009 16:36
Njo nantaali1 : wendy
musí to být hrozné, pro obě strany. Ale který muž vydrží mnoho let jaksi v celibátu? Málokterý. A pro tu těžce nemocnou manželku to musí být opravdu ponižující a nemožná situace, když ví...čtu teď takovou mimořádně povedenou a zajímavou věc, o zvyklostech a intimnostech lidí od pravěku až po rokoko. A tam se v jedné stati praví, že za podobnými účely dříve fungovaly oficiální veřejné domy. I když, jak je psáno výše, když si ti dva slibovali i v nemocech spolu, no já nevím. Spolu ano, on by jí přece neopustil. Jenže by si občas odskočil.
smilies/wink.gif
červenec 22, 2009 16:40
kolemjdouci: : MOIRA2
kolemjdouciho chapu, chapu co tim chtel rict. Trochu v tom slzavem udoli
utlocitnych dusicek najit pohled z jineho uhlu. I me kolikrat pripada, ze
urcita cast zen si tento osud pripravuje leta dopredu. Vyhovuje jim, ze
chlap se o ne stara, vsechno nechavaji na nem - "az co Pepa rekne,
az co Pepa udela, von Pepa rikal, ze tam nemam chodit….." atd.
V podstate jim tato manipulace vyhovuje, maji deti, takze nechodi
do prace, ztrati veskere kontakty na normalni zivot, ztrati kvalifikaci
/pokud kdy nejakou mely/, neumi zaplatit ani slozenku, cekaji na Pepu
az ji da penize na nakup a pak se DIVI!!!!! Vsimla jsem si, ze tyto
zeny pokud pisi na Kudlanku, vzdycky breci, ale na spatnem hrobe!!!
Proc v momente, ve kterem pisou na Kudlanku, nejsou u soudu, na socialce,
u pravnika??? Protoze jim to Pepa nerekl? V meho pohledu - vic makat
na sobe, nebyt lina se zajimat, vyridit, zaridit, necekat. Tohle udelat
chlap me, tak uz ma nejmene tri predvolani. Rozhodne se ho nebudu
ptat, co s nami bude.
Jsou I pripady, kdy manzel nahle zemre. Manzelka taky zustane
sama a musi se starat a vyridit veskerou pozustalost. Jednat s urady,
pravniky. A kolikrat nema penize a musi se o vse postarat.
Ne, ne, je to na kazdem, o spokojeny a klidny zivot se musi kazdy
zaslouzit, to neni samozrejmost, ktera se dostavi sama od sebe!
červenec 22, 2009 20:22
Přesně cítím jak velká nenávist může vzniknout i k tomu bytu. : Marie,Fany
Mám to za sebou 1 rok.Ty máš štěstí , že tam nejsi sama a máš dennodení povinnosti k dětem.To jediné Tě může zachránit.Já jsem zůstala sama,dnes už i svůj dům miluji a za nic bych jej nevyměnila.Ještěmanžel se tluče s milenkou v garzonce,já jsem si přibrala další práci ,abych vše finančně zvládla a jde to.Chce to jen čas a hrdost.Vydrž prosím.
červenec 22, 2009 20:30
Někteří Muži jsou ve své sobeckosti naprosto neuvěřitelní !!! : helena syklová
Přečetla jsem si příspěvky a zas jen mohu konstatovat,to co už dávno vím!
Mužský,když se zamilují jsou strašně bezohlední a neskutečně krutí především k vlastním dětem! Můj muž vždy tvrdil,že děti a já, jsme v jeho životě pro něj naprosto vším. Po 18 letém manželství potkal o 26 let mladší holku, s půlitrem v ruce a tak ho zasáhl cit k té vyzáblé holčině,že to bylo až k nevíře,jak se mohl tak zbláznit.Vykašlal se na rodinu ze dne na den a po nějakém čase to došlo tak daleko,že ona holčina nakázala ještě v té době mému manžel.,že bych já s dětma měla vypadnout z bytu.Takže můj "hodný manžel"udělal svinskej,naprosto neodpustitelnej podraz na svý vlastní 3 děti,který jak vždy tvrdil strašně miloval a chtěl nás podvodným způsobem vyhodit na ulici! Dodnes nechápu,kde se v milujícím člověku bere najednou tolik nenávisti a krutosti!!!Jak napsala správně jedna zdejší přispěvatelka,štěstí nelze stavět na něštěstí druhých! Ja to tak a časem takovému bezohlednému člověku se vše zlé a kruté co provedl vlastním dětem dříve či později vrátí! Pravdivé pořekadlo:Ten kdo jinému, jámu lvovou kope, sám do ní nakonec spadne!!!Nejhorší na Všem tom je, že ty strašné věci se nedají vzít zpět a přitom život je tak krátkej a přesto si nejbližší lidé tak mnoho ubližují.Není mi jasné proč člověk kvůli momentálnímu vzplanutí zničí lety vybudovanou fungující a milující rodinu!Fakt Ti chlapi nepřemýšlejí mozky,ale tím co mají v kalhotech a pak za čas padnou na hubu a dobře jim tak ! Nic jiného si za to zlo a bezohlednost,nezaslouží! Mají jen to, o co si koledovali ! Kam se podívám, všude jen hádky,podrazy,rozvody a trápení...Hrůza!!!Co se to proboha děje s lidma a mezilidskýma vztahama!!!! Chudáci děti!!! Ráda bych, aby lidé konečně pochopili co je pro ně dobré a co by měli a neměli dělat,ale čím dál víc se mi jeví,že se lidi zbláznili a ztrácejí soudnost a zdravý rozum!
červenec 22, 2009 21:27
Některé Ženské jsou ve své sobeckosti naprosto neuvěřitelné!!! : kolemjdoucí
Nejdřív se tváří, že po svatbě budou snášet manželovi modré z nebe, ale místo toho mu snesou řvoucí mimino. Když už konečně přestane řvát, snesou mu druhé. A když se z těch mimin po nekonečných letech stanou tvorové schopní samostané existence a chlap se těší, že bude doma klid, objeví se tam zase nějací mrńaví tvorečci, kteří mu dokonce drze říkají dědečku. Takže chlap konečně pochopí, že na světě je jenom jednou a zdrhne s mladou kočkou. Naprosto přesně ví, že to nejspíš nebude mít dlouhého trvání a že to s ním nakonec možná blbě dopadne, ale i kdyby to mělo být jenom na rok na dva, stojí to za to!

Nejhorší na Všem tom je, že ty strašné věci se nedají vzít zpět a přitom život je tak krátkej a přesto si nejbližší lidé tak mnoho ubližují.


červenec 22, 2009 22:46
... : Sandra.
Ty vogo, kolemjdoucí, ty jsi týpek!:-) To jsem nevěděla, že ženy snášejí mimina samy od sebe a že než se nebohý muž stačí rozkoukat, má doma jednoho uřvance vedle druhého a přitom ani neví, jak k nim přišel. smilies/grin.gif
červenec 22, 2009 23:13
Musím s kolemjdoucím souhlasit v tom, : wendy
že některé ženy se fakt před svatbou tváří nějak, a po svatbě jako když utne. Už jsem to tu psala - znám jednu, co před svatbou dělala vášnivou milenku, a po svatbě jako když utne. Například. To je podvod. Ale dál už to je demagogie. Jak píše Sandra- ona ta ženská snese mimino sama od sebe ?
A dál - neznám moc dědečků, kteří by nebyli urvaní z vnoučátek. Sice je po čase rádi vrátí rodičům, ale že by kvůli nim utíkali k milenkám ? To je spíš druhá až třetí míza, že...
A ještě si přisadím - když muž po svatbě zjistí, že mu manželka prudce nevyhovuje, proč s ní zůstává, proč s ní plodí další děti ? Ano, existuji megery, které si nic jiného než opuštění nezaslouží, ale ty většinou nebývají opouštěny.
Pěkný tropický den.
červenec 23, 2009 06:46
Myško, : kordulinka
neurážím se, ani nic! už jsem to vyřešila a tak můžu radit! tady jsou přece všichni radílci s vyřešenýma vztahama, ne?
červenec 23, 2009 07:03
Můj otec : Ahabibi
...když mi bylo 13 let, bratrům 12,11 let a sestře 5 let odešel od nás za jinou. Ta jiná nechala své dva syny jejich otci, rozvedla se a vzali se s mým tátou. Stalo se více jak před 40ti lety.
Moje mamka makala jak barevná, vždy dvě práce, aby nás uživila a dala vzdělání. Žili jsme velice skromně a pospolu, zůstalo nám to dodnes. Naučili jsme se být samostatní a poradit si jak se dalo ! Otec na nás kašlal, neplatil, užíval si svého života, podle hesla "na světě jsem jenom jednou"! A tak běžel čas....ovdověl a měl další paní, pak další.....až na stáří a nemoci zůstal sám a vzpomněl si, že má někde 4 děti. Začal nám telefonovat a pořád něco potřeboval a chtěl a dokonce nám říkal, že jsme jeho děti a jsme povinni se o něj ve stáří postarat !!!
Postarali jsme se mu o Domov důchodců, přestěhovali ho tam a dožívá život jak si zaslouží. Sám. Možná má o čem přemýšlet, možná ne. Podívat se pravdě do očí je pro někoho těžké.
Je nám toho všeho líto, těžkého života naší mamky, toho, že nezná své vnuky a pravnuky, pokračovatele rodu, ale co už teď...on s námi také neměl žádné slitování ! Když na to všechno myslím a často musím, protože se to děje kolem znovu a znovu... i nám, tak si říkám, že ničemu člověk neuteče. Každého jednou křivdy, zrady a podrazy, které udělal, doženou. V nějaké jiné formě, podobě, ale doženou.

Bobi, napsala jsem to pro tebe, abys věděla, že všechno se dá zvládnout, nakonec, co nám zbývá ? Jsi mamka a děti teď mají jistotu jen v tobě a nikdy na to v dospělosti nezapomenou.
A také ..."čas je nejlepší lékař" na smutky duše a bolavé srdce. Přeju hodně odvahy.
červenec 23, 2009 07:45
kolemjdoucí : mia
už první věta je s odpuštěním pěkná blbost /volím mírnější výraz, mezi čtyřma očima bych Ti to řekla jinak/. Má snad lidstvo vymřít? Alespoň tak by to vyplývalo z Tvé teorie. Jinak čtu z Tvých příspěvků stále to samé - ženské jsou husičky, jen poskakující kolem dětiček a na pořádný sex je třeba si najít tu správnou milenku. Proč ses teda ženil? A co můžeš nabídnout Ty své partnerce? Ano souhlasím, jen se upnout na děti a pak na vnoučata není správné. Je třeba vztah budovat celý život, komunikací, vzájemnou pomocí, porozuměním a samozřejmě i tím kvalitním sexem, proč to neříct. Ale chlap co jen vyžaduje, vyžaduje a zase vyžaduje a sám nic nenabízí je v podstatě přítěží /zní to silně, ale jiný výraz mě momentálně nenapadá/ pro ženskou, která toho má plný kecky /práce, domácnost, péče o sebe,../.
červenec 23, 2009 07:57
Ahabibi, pěkně jsi to napsala : wendy
ae vážně věříš, že je spravedlnost na světě a že ty špatnosti všechny doženou ? Já bych teda ráda...
smilies/wink.gif
červenec 23, 2009 08:03
Ahabibi : mia
taky souhlasím s Wen, že je tvůj příspěvek napsaný moc krásně. Věřím, že život, který žijeme pro druhé je smysluplný. A kdo si dnes neuvědomuje svoji zodpovědnost , může jednou zůstat jako kůl v plotě milá Bob. A až povedeš svého potomka třeba do tanečních, až s ním budeš prožívat první lásky a Tvé děti budou už v podstatě partneři pro komunikaci, pak pochopíš, že ta námaha, probdělé noci a starosti stály za to.
červenec 23, 2009 08:15
mia : nantaali1
presne ma slova .
červenec 23, 2009 08:46
MOIRA2 : mamča
A nenapadlo Tě, že jsou situace, kdy je ta žena nucena zůstat doma u dětí ? Není to její neschopnost, nebo lenost, co jí nutí být "ženou v domácnosti". Bob píše, že jim umřela dcerka. Asi ne jen tak, žčista jasna.
Já jsem si obdobím "ženy v domácnosti" prošla. S třemi dětmi, z nichž dvě měly spoustu zdravotních problémů. Nemysli si, že taková žena běhající s dětmi po doktorech, provádějící denodenně s dětmi nepříjemná RHB cvičení a další "libůstky", se doma válí na gauči.
Nikdy předtím, ani potom jsem nebyla tak pracovně vytížená. A to jsem se ještě snažila, abychom krom péče o děti, žili i normálně, kulturně a společensky.
Ale na společenském žebříčku jsem stála až úplně dole - jako "ta, co je JEN doma s dětmi".
Bob je na mateřské, a k tomu má dvě větší děti. Určitě nečekala, až manžel přijde domů a pomůže jí s nimi.
červenec 23, 2009 08:56
sakryš ženy. : wendy
vy mě dneska úplně dojmete. Když si představím, jak s už dospělým Michalem couráme po Praze, chodíme do divadel, debatujeme v kavárničce nebo u pivka o životě...jistě, každý máme i ten svůj domácí život, ale tohle je taky moc príma, být si někdy jen tak my dva spolu. Jo, stojí to za to, mio.
smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif
červenec 23, 2009 09:00
... : mia
tak hezký den holky smilies/smiley.gif
červenec 23, 2009 09:05
mio : kolemjdoucí
Má snad lidstvo vymřít
o to se nebojím, jak už kdysi řekl (už nevím při jaké příležitosti) Jan Werich: "všude bude plno krásnejch, žlutejch lidí". Ale pořizovat si dítě v této době a v této zemi mi připadá, mírně řečeno, nerozvážné.
Proč ses teda ženil?
protože to tenkrát byl
a/ nejjednodušší způsob jak získat byt
b/ jediný způsob, jak se dostat do tzv. kádrových rezerv pro práci v zahraničí
(soudruzi si asi mysleli, že jedině když taky člověk nechá rodinu, tak se jim zase vrátí....)
A co můžeš nabídnout Ty své partnerce?

své zákonné partnerce jsem poskytoval nadstandardní finanční zabezpečení
svým ostatním partnerkám pak nadstandardní péči a pozornost
červenec 23, 2009 09:09
kolemjdoucí : mia
nevím, jak bych na Tvá slova reagovala. Snad jen k bodu tři - já osobně tohle nepovažuji za nic ohromujícího a netetelím se na naditou peněženku. Pro mě je důležitý ve vztahu soulad, důvěra, pokud tohle chybí, žádné peníze to nevykompenzují.
červenec 23, 2009 09:32
kolemjdouci, diky za uprimnost : mila1
kdyby zdepritomne damy pozorneji cetly, co pises, asi by pochopily, proc jsou nketere z nich opoustene a nestastne;
červenec 23, 2009 09:47
kolemjdouci, : rybka
a vydrzala s tebou niektora z tvojich partneriek dlhsie ako tyzden?
Alebo si pred nimi svoj pravy charakter dokazal uspesne schovavat dlsi cas?

červenec 23, 2009 09:55
N o já nevím jedničko, : wendy
ale fakt si myslíš, že zde přítomné opouštěné dámy s kojenci na rukou jsou skutečně ((aspoň některé) tak nemožné slepice, které si za to můžou samy ? Možná by se měli vyjádřit i jejich partneři.
smilies/wink.gif
červenec 23, 2009 10:14
rybičko : kolemjdoucí
Poměrně brzy jsem pochopil, na jakém principu ženy fungují, takže ano, vydržely. Ta zákonná dokonce přes třicet let, a co se týká těch ostatních, žádná si nestěžovala (s tou poslední hysterkou dokonce skoro deset let, ale to už jsem tu omílal tolikrát, že je mi to blbý pořád opakovat). Víš, já jsem nikdy nezažil nějaké dramatické rozchody. Většinou to po roce, dvou tak nějak samo zahynulo na úbytě, a někdy jsme i zůstali kamarádi.
červenec 23, 2009 10:17
kolemjdoucí : mia
asi je to trochu drzé, ale můžeš mě klidně odepsat,že nechceš odpovídat a já to budu plně respektovat. Jaké bylo manželství Tvých rodičů, jaký jsi měl vztah s matkou? Máš sourozence?
červenec 23, 2009 10:25
Kolemjdouci, : rybka
a nikdy v zivote si nezacitil potrebu mat niekoho, pred kym mozes byt naozaj sam sebou? Naozajstneho partnera, ktoreho by si si aj vazil?
červenec 23, 2009 10:30
.. : kolemjdoucí
mio: trefa do černého, nejsi ty psycholog? Uvažuješ správným směrem. Jsem jedináček, vyrůstal jsem bez táty (toho za války zabili, od nějakých deseti už jsem opravoval doma vodovodní kohoutky a vyměňoval pojistky) a byl jsem od nějakých patnácti zvyklý rozhodovat sám za sebe a starat se sám o sebe. Máma byla většinou v práci (workoholička, mám to po ní..), ale vztah jsme měli a máme vynikající, jenom nějaké mazlení a povídání si se u nás nenosilo.

rybičko: nepoznal jsem ženu, které bych si mohl vážit. Všechny do jedné tak snadno manipulovatelné a oblbnutelné, že je to až neuvěřitelné.
červenec 23, 2009 10:47
kolemjdouci: my zeny umime vypadat jako manipulovatelne a oblbnutelne, s tim souhlasim : mila1
ale dost casto to delame jen a jen proto, aby se ten nas partner citil jako ty, jako MACHO smilies/smiley.gif
červenec 23, 2009 10:52
díky : Bob
Děkuji všem za podporu. Hlavně tobě Ahabibi. Ještě jste nepochopili, že kolemjdoucí je zakomplexovaný a léčí si tu svůj komplex na ženských? Kolik žen ho asi odmítlo? Proč by to jinak četl? A přispíval takovýma názorama? A povyšoval se. Asi ho už nikdo nemůže ani cítit.... A nyní čekám příspěvek jaká jsem zamindrákovaná husa.
červenec 23, 2009 10:59
Kolemjdouci, : rybka
takze ty si vlastne prezil cely zivot sam...
Ked to tak vezmes, tak si na tom rovnako ako mnohe zeny, co sem pisu - podvedome si si vyberal stale take iste "partnerky" - lahko manipulovatelne a oblbnutelne.
Skoda.
červenec 23, 2009 11:00
wendy: hele, ja sama mam tri deti, dobre vim, jake to je, kdyz je zenska tehotna a jake to je mit doma kojence : mila1
Pokud by mi manzel utekl v dobe, kdy jme meli doma miminko, tak je asi neco spatne - v nem, ve mne, v nasem manzelstvi a nebudu si s nim porizovat dite dalsi. Tady je problem, ze tu mame vypoved jen opoustene manzelky a chybi vypoved manzela, tezko pak soudit, kde se stala chyba. Nemyslim si, ze vsechny opoustene zeny s miminkem v naruci, jsou slepice, ale jenom narkem na diskusi se s tim nic neudela.
červenec 23, 2009 11:00
mílo první : kolemjdoucí
vedle jak ta jedle. Jako MACHO jsem se nikdy necítil (nemám na to ani figuru), ani cítit nepotřeboval. Já jsem si svoje sebevědomí vybudoval a upevnil v profesi a obdiv ze strany ženské části populace jsem opravdu nikdy k životu nepotřeboval.

a teď se jdu nadlábnout a po obědě mizím do teplých krajin, takže nashle za čtrnáct dní smilies/wink.gif
červenec 23, 2009 11:04
kolemjdoucí : Ouvej
to bude jistě tím, že jste zcela výjimečný nadsamec. Krásný, mužný, inteligentní, sexuální přeborník. Vám se jistě obyčejná samička nedokáže zavděčit a vedle Vás každá vypadá jak ubohá chuděrka. Jenže, hádám, že na nasamičku by jste si zase netroufl. Ouvej ouvej!
červenec 23, 2009 11:04
kolemjdouci: trochu mi je te lito : mila1
a preji pekny dolet do teplych krajin smilies/smiley.gif
červenec 23, 2009 11:06
... : Bob
když vám povím, že do května fungoval normálně a jak se blížilo výročí smrti naší dcery tak se z toho "posral" a začal si dokazovat. Já jsem mu v tom bohužel nemohla zabránit. Je to introvert a tak nechce o problémech mluvit a vše dusí v sobě. Právě proto jsem ho stále omlouvala i u psychologa a tak.... vím, že je chyba vždy na obou stranách, ale prostě si myslím, že o problému se dá hovořit a když jeden nechce pomoci tak prostě s tím ten druhý nic ale nic nenadělá a on se v tom utápí a hledá z toho východisko. můj manžel našel to to...
je to smutné pro mě, ale stále věřím, že si najde cestu i k dětem zpět. myslím, že to chce čas... a i když se rozejdeme tak chci aby moje děti měly tátu a já se s ním snad mohla alespon pozdravit nebo prohodit třeba pár slov... vše chce ale čas....
červenec 23, 2009 11:08
... : Bob
jezdějí vůbec workoholici bez noťasu na dovolenou?...... spíš nejezdějí vůbec na dovolenou ...
červenec 23, 2009 11:14
Všechny jste kolemjdoucímu naletěly :-))) : ivanka
zaprvé - určitě to o tom "snášení dětiček do hnízda" byla jednoznačně legrace a nadsázka, kterou nejspíš málokdo vzal, ach jo,
zadruhé - tady vám jednoduše dokázal, jak nádherně jsou některé ženy manipulovatelné...
Podívejte, všechny se tak upřímně rozhořčujete, přitom to byla jen vtipná nadsázka. Pak mu opravdu věřím, že to s ženskejma umí.
Hezkou dovču, kolemjdoucí, dávej na sebe pozor a užij si to!!!
červenec 23, 2009 11:36
Naletěly? : Ouvej
Ale kdepak. Tyhle týpky z internetu znám, oni to myslí vše smrtelně vážně. Oni dobře vědí, že osobní konfrontace, která jediná by je ukázala v pravém světle, je vyloučena.
červenec 23, 2009 11:45
ivanka, : rybka
asi jedina, kto kolemjdoucimu naletel si ty...
Pretoze legrace a "vtipna" nadsadzka by to mozno bola, keby taketo svoje nazory dal do "placu" podobne zalozenym kamosom v krcme u piva.
Tym, ze ich napisal pod clanok 40 rocnej zeny, ktore je v sakra zufalej zivotnej situacii sa akurad tak strapnil.
červenec 23, 2009 11:56
ivanko, ivanko... : mila1
moc ty chlapy neznas, ale snaha se ceni smilies/smiley.gif
červenec 23, 2009 12:19
Heleno Syklová : Iris
jsi tu ještě? Vítám tě do klubu...není to veselá společnost, ale je nás už tolik, že nevím, jestli bychom už s tím neměly něco udělat. Hele, věřím, že ti chlapi musí spadnout na rypáky, určitě musí fungovat boží mlýny a na každou svini se někde jistě vaří voda, nikdo nepostaví štěstí na neštěstí druhého... smilies/wink.gif - to jsem teď ocitovala naše nejčastější útěšné fráze.

Měly bychom tu možná zařídit rubričku - "jak to nakonec dopadlo" - protože jak si tak privátně píšu a bavím se s "odloženýma manželkama", nakonec ti chlapi nedopadají všichni zrovna moc dobře, nejsem škodolibá, ale to, že kňučí po telefonu a snaží se o přízeň svých dospělých dětí, které ovšem svého proradného taťku ignorují a autují, to je možná satisfakce a dobrý konec. Životní lekce pro zamilované bezmozky. Omlouvám se za svoji tvrdost, nejsem vůči pánskému plemenu v poslední době vstřícně naladěná.

Heleno, nezmiz nám smilies/wink.gif

Jinak příběh Bob je tak smutný, že nemám ani sílu na nějaké reakce, mám sama za sebou podobnou zkušenost - snad jen, drž se holčičko, boží mlýny melou a na každou svini se už vaří kotel a rozhodně nepotká štěstí někoho, kdo ho chce postavit na neštěstí druhých....pa
červenec 23, 2009 12:40
a co, kolemjdoucí : alena puntíkovaná
bereš s sebou kopírku?
červenec 23, 2009 13:15
Aleno : Iris
smilies/cheesy.gif myslíš, že to má na tu kopírku vázaný? Skvělá představa - jak musí vždycky napřed postavit kopírku a pak.. smilies/wink.gif
červenec 23, 2009 14:01
Wendy, : Macesska
ale fakt si myslíš, že zde přítomné opouštěné dámy s kojenci na rukou jsou skutečně ((aspoň některé) tak nemožné slepice, které si za to můžou samy ?

dá se předpokládat, že pravděpodobnost výskytu bude naprosto stejná jako v celé populaci. Aspoň nevím, proč by ve skupině "opuštěná s malými dětmi a s přístupem na internet" mělo být nemožných slepic víc nebo míň než kdekoliv jinde smilies/smiley.gif

červenec 23, 2009 15:06
Nojo, nic ve zlým, ale tak to aby ty slípky měly zakázáno se množit a vdávat : wendy
ráda bych ten vzorek blíž prozkoumala,ale to nic nemění na tom, že opustit slípku s malýma dětma není v podstatě nic moc pěknýho. Kromě toho je dobré, když těm, co si náš soucit a podporu zaslouží, to tady aspoň trochu pomůže. I od toho Kudlanka je. Nebo ?
smilies/wink.gif
červenec 23, 2009 15:21
Wendy, : Macesska
souhlas. Myslím, že nejsme ve při.
Slípky a voly je nejlepší porážet v mladém věku. Kuřecí a telecí je kvalitní zdroj bílkovin.
Opustit kohokoliv a vrhnout ho tím do složité situace je obecně nepěkná věc. Na druhou stranu soucit a podpora je obecně pěkná věc a pokud pomůže, je to super, to se shodnem.
Pouze tvrdím, že pokud má někdo malé děti, nevytváří mu to automaticky nad hlavou svatozář.
červenec 23, 2009 17:10
Jasně, nelze paušalizovat ani generalizovat : wendy
a myslím si, že by většinou bylo užitečné slyšet i druhou stranu...
A děti - ty ochranu potřebují, ale zase si z nich dospělí nemohou dělat jakýs štít pro řešení svých, dospěláckých problémů. Jojo, život je někdy složitý, máme-li jej žít s ostatními lidmi..
smilies/wink.gif
červenec 24, 2009 09:25
Hodně smutný příběh.... : Eny
cítím Bobinko Tvou rozervanou duši. Chvíli potrvá než se srovnáš. Máš malé děti a Ty Ti pomůžou rychleji se vzpamatovat. Jsi přes své děti zranitelná a on na to hřeší. Je to zlý člověk a měla bys myslet na své dobro a dobro svých dětí. Budeš na něj muset zapomenout. O takové lidi my, odložené maminky přece nestojíme. Škoda jen že jsi sama. Ale i to bude dobré. Jen se trošku vzpamatuješ a budou se najednou kolem Tebe rojit lidičci, uvidíš. Ikdyby jen další maminky s kočárky. Teď bys měla žít tím maličkým. Klidně sama když on nechce. Začni podnikat výlety pro děti. Ne za peníze, do okolí, kam jen dojedeš s kočárkem. Pravidelnost to chce. Popadni děti, baťůžky a vyraz pryč. Dej dětem radost a ony Ti ji tisíckrát vrátí. Děti Ti pomohou, věř mi.Moc Ti držím všechny pěsti.
červenec 24, 2009 09:35
nemam rada mejly co se preposilaji : Polarka
ale tohle je jeden z tech milejch.
Bobi a ostatni holky!Malý chlapec se zeptal maminky:
„Proč pláčeš?"
„Protože jsem žena," odpověděla mu.
„Nerozumím!" odpověděl syn.
Jeho máma ho jen objala a řekla:
„A nikdy ani neporozumíš."
Později se chlapec zeptal svého otce:
„Proč se mi zdá, že máma pláče bez důvodu?"
„Všechny ženy pláčou bez důvodu," bylo všechno, co mohl otec odpovědět.

Malý chlapec vyrostl a stal se mužem, avšak stále nerozuměl, proč ženy pláčou.
Nakonec zavolal Bohu a když se dovolal, zeptal se:
„Bože, proč se ženy rozpláčou tak lehce??"
Bůh odpověděl:
„Když jsem stvořil ženu, musela být výjimečná.
Stvořil jsem její HRUĎdost silnou na to, aby unesla váhu světa,
ale natolik jemnou, aby poskytovala pohodlí.
Dal jsem jí vnitřní SÍLU, aby vydržela porod dítěte a odmítnutí,
které častokrát zažije od svých dětí.
Dal jsem jí TVRDOST, která jí pomůže stále pokračovat,
i když se všichni ostatní vzdávají a starat se o svoji rodinu i přes choroby a únavu, bez stěžovaní si.
Dal jsem jí CIT milovat svoje děti za všech okolností, dokonce i tehdy,
když ji její dítě hluboce zraní.
Dal jsem jí SÍLU přijmout svého manžela i s jeho chybami
a vytvořil jsem ji z jeho žebra, aby chránila jeho srdce.
Dal jsem ji MOUDROST, aby věděla, že dobrý manžel nikdy nezraňuje svou ženu, ale někdy zkouší její sílu a rozhodnutí stát vedle něj bez výhrad.
A nakonec jsem jí dal SLZU, kterou uroní a která je jen a jen její,
aby ji použila kdykoliv ji bude potřebovat, aby to všechno zvládla.

Na tu slzu má opravdu právo, nikdo nevydrží bez slova tolik jako žena!

Krása ženy není v šatech, které nosí, v postavě, kterou má, ani ve způsobu jakým si češe vlasy.
Krása ženy musí být v jejích očích, protože ty jsou bránou k jejímu srdci, místu, kde sídlí láska.

Prosím, pošli to všem krásným ženám, které znáš.
Všechny si zaslouží naši lásku, za jejich trpělivost, sílu, moudrost, cit a vytrvalost.


červenec 24, 2009 18:05
... : Lucy
Vzdyt kdychom takove Polarko nebyly, jak by mohly prezit nase deti. At uz je ten bezcitny clovek manzel Bobiny, nebo nejaky muslim.
červenec 25, 2009 04:22
Někteří Muži jsou ve své sobeckosti naprosto neuvěřitelní !!! Bobi ! : Helena **Syklová
Bobi, chápu jak se cítíš zahnaná do kouta a máš pocit naprosté bezvýchodnosti.Tento strašný pocit jsem kdysi měla před lety,když jsem se dočkala obrovské zrady od manžela a otce Našich třech dětí!Nedávno jsem si vzpoměla, ani nevím proč,jak jsem táhla své dvě děti ve věku 7 a 5 let za ruku a roční holčičku v kočárku a my šli po městě a tehdy ještě můj manžel, jel po městě v našem společném autě, na které jsme společně šetřili 6 let a vedle něho seděla Ta,co jí hledal celý život a posílala mi vzduchem polibek a ohromně se bavila nad tím jak jsem obložena dětma,který jsou toho, který seděl vedle ní a tu starost a veškerou péči o ně jednoduše hodí nahrb,té která se vždy o vše postará a nedopustí,aby jeho dětem něco chybělo!Tehdy jsem měla naprosto nepopsatelný strašný pocit a připadala jsem si jak totálně rozervaný hadr na podlahu!Pochopila jsem,že mého muže táhly k té holčině pouze sexuální pudy,který prostě nemohl udržet na uzdě!Strašně ublížil našim dětem i mně,ale tehdy mu to bylo úplně jedno! Šel si za svým sexuálním přeludem a klidně by šel i přes naše mrtvoly,kdyby to bývalo bylo nutný!Vzpomínám si jak to u nás vypadalo první 3 dny po podchodu manžela.Děti plakaly a strašně se praly,byly úplně mimo protože chtěly tatínka a já nebyla schopna jim vyhovět.Ze mně byla nemyslící troska a jediné co jsem byla schopna si jakžtakž uvědomit,bylo jak zvládnu sama výchovu a obživu dětí.Neměla jsem rodiče a sourozenci měli svých starostí víc než dost abych za nima šla pro pomoc!Byly to okamžiky,kdy jsem byla přesvědčená,že tuto situaci neunesu a že budu muset ukončit život svůj i dětí!Naštěstí mi včas, než jsem mohla dokončit tu strašnou myšlenku na odchod ze světa,přišel na pomoc snad anděl strážný a mě cvaklo zdravě v hlavě takovým způsobem,že mi bylo až hanba jak jsem jen na okamžik mohla přemýšlet o Naší společné smrti!Trvalo mi dlouho než jsem si zavedla režim a systém bez manžela a otce dětí, ale nakonec jsme to zvládli!A na mého exmuže už dolehlo již před několika lety černé svědomí,které v něm hlodá a hlodá,není den aby si nesypal hlavu popelem a nezadušoval se,že potřebuje odpuštění za to co nám všechno navyváděl za hnusy a ničemnosti!Jsou však v životě věci,které i kdyby člověk odpustit chtěl,odpustit prostě nemůže!!!Jsou okamžiky kdy si jsme naprosto jisté jakého perfektního a správnýho mužskýho jsme si vzaly za muže a pak když se najednou stane To, co by nás nikdy ani ve snu nenapadlo,že by se Nám mohlo stát.....Nemůžeme ani dýchat z toho jak se dusíme žalem,vztekem a bezradnosti, z oklamaní a zrady toho,kterého jsme považovaly za úžasného a jedinečného chlapa na celém světě! Záleží jen na Nás samých jak se ke zradě milovaného člověka postavíme a hlavně jak uneseme to závaží,které nám naši milovaní bezohledně hodí na naše bedra,bez mrknutí oka: a poraď si sama jak umíš,už mě nazajímáš ani Ty ani naše děti!!!Většina žen -matek myslí především na dobro svých dětí,ale jsou také typy žen,které se uzavřou do žalu a smutku nad odchodem milovaného muže a děti a péče o ně, jdou zcela stranou a pak to končí velmi smutně!Naštěstí je těch matek-žen,které myslí jen na sebe daleko méně než těch zodpovědných a milujících maminek! Bobi, přeji Ti hodně sil a pevné nervy!Teď budeš svým 3 dětem nejen maminkou, ale i tatínkem a to Tě bude stát hodně obětí a sil,ale Ty to dokážeš ,věř mi! Pro Tvé děti, tvá oběť, stojí za to!
červenec 25, 2009 20:28
... : Bob
děkuji, fakt nevím, udělala jsem šíleně děsivou chybu, zase a zase další... jak jsem si myslela, že jsem to zvládala dobře, nyní jsem zase na dně... život je jak na houpačce.
červenec 25, 2009 21:09
Bobi : Iris
Neděláš žádné chyby, jsi zahnaná do kouta, vlastně za Tebe koná Tvůj žal a bolest, nic si nevyčítej, je to tak zřejmě vždycky....
Máš to hodně čerstvé holčičko a nelze se divit, že to s Tebou háže ze strany na stranu, nahoru a dolů - ještě chvilku bude, to určitě. Vždycky si řekni, že určitě, určitě bude zase líp - třeba ne nadlouho, třeba to bude krátké zlepšení stavu, ale i když na chvilku spadneš dolů, zase se dostaví zlepšení, vždycky !!! A ty intervaly s lepším pocitem se budou prodlužovat, věř nám, které to také zažívaly a zažíváme.

Jsi čerstvě zraněná, vyhledej odbornou pomoc, myslím, že se to někde výše probíralo. To rozhodně musíš. A pak se snaž věřit všem těm ženským, které takhle hnusně trýznili jejich chlapi, že rozhodně a určitě bude zase dobře, ne-li lépe.Že to má nějaký smysl. A že ti chlapi si to odskáčou, nemůže jim to projít. Jsme s Tebou, ahoj I.
červenec 25, 2009 21:24
Heleno Syklová : Iris
Jak to máš s manželem - jste rozvedeni?

Je to děs, co píšeš, i když bohužel nic neobvyklého, tyhle příběhy jsou čirý hnus, jak je možné, že lidské bytosti se takhle chovají k jiným lidským bytostem? A navíc k těm, které jsou pro ně nějbližší, které k sobě připoutaly a mají za ně svůj díl odpovědnosti?
Tohle je nějaký mor, infekce, epidemie opouštění, přestávám věřit, že se z toho chlapi dostanou, zdá se mi podle toho, co kolem sebe vidím, že tenhle mor napadá čím dál víc chlapů, kterí se původně zdáli zcela rezistentní proti takového bezohledné hnusné nákaze..radši skončím, začínám zuřit.
Heleno ozvi se prosím..ahoj I.

červenec 25, 2009 21:30
Byla jsem za kamarádko u v nemocnici - : alena puntíkovaná
tahla jsem tam tři láhve ledovýho čaje, abych se dozvěděla, že ji akorát pouštějí domů. Tak jsem ten čaju vlíkla zas do Vodičkový, takže mám ruce vytahaný z pantů. No a ta kamarádka mi líčila dramatickou scénu, co se v tom špitále udála. Přivezli pána po autonehodě, rozsekanýho na cucky, dali ho dohromady a teď bylo potřeba, aby se o něj postarala rodina. /a zaplatila účty/ - našli pánovu dceru, ta přišla, prohlídla si pána a řekla, "Nic platit nebudu, tohohle chlapa vůbec neznám - já žádnýho otce nemám - ten můj zemřel, když mi bylo deset" - otočila se na podpatku a odešla. Z pána pak vylezlo, že opustil svou ženu s desetiletou dcerkou - aby začal "konečně žít!!!!"...tak teď asi chcípne na Eldéence. Docela mu to přeju.Měli tohle nafilmovat a pouštět to povinně všem šíleně mladejm čtyřicátníkům a padesátníkům, co se osudově zamilovali.
červenec 25, 2009 22:18
no jo Aleno : Polarka
ale to je bohuzel jeden pripad s tisicu, kdy se to podari rakhle tomu clovekovi vratit.....i za mamu.
červenec 25, 2009 22:25
to máš teda pravdu : alena puntíkovaná
ale zas je vidět, že ty slavné boží mlýny taky občas zamelou.
červenec 25, 2009 22:28
Někteří Muži jsou ve své sobeckosti naprosto neuvěřitelní !!! IRIS : Helena * Syklová
Ahoj Iris,ptáš se ,zda jsme rozvedení? Ano rozvedli jsme se dva roky poté co odešel za svojí velkou láskou,co jí hledal celý život. Byli spolu necelý rok,když přišel s prosíkem,že se k nám chce vrátit! Nebudu tu psát všechny ty hnusy,kterých se dopustil na vlastní rodině,ale jen jeden příklad za všechny.S tou velkou životní láskou se změnil v muže,který se neštítil na vlastní děti ušít podraz takového druhu,že to hned tak není k vidění! Asi nápad jeho úžasné milenky!!! Přišel s papírem,že potřebuje podepsat vyklizení naší garáže,měl celkem tři doklady a z těch dvou byl vidět jen datum a podpisy,kde měl být údajně i můj podpis.Když jsem chtěla vzít ty doklady do rukou,byl jak šílený,nechtěl mi je vydat a v podstatě se o ně se mnou pral!V duchu jsem si říkala tolik povyku kvůli podpisu o vyklizení garáže,ale to jsem netušila,že spodní dva doklady obsahovaly smlouvu na pronájem našeho bytu na dobu 1 roku.Kdybych včas neprohlédla jeho lest! Já i Naše tři děti by sme byli po roce na ulici někde pod mostem! Nechápu jak údajně "Obrovská životní láska" dokáže z některých lidí utvořit monstra v lidský podobě!!! Říká se ,že láska lidi povznáší, tak tomu opravdu nerozumím,asi jak které!!!
červenec 25, 2009 23:01
Heli : Polarka
to co jsi napsala se mnou naprosto otraslo. Nechapu, nechapu....Jeste ti poslala pusinku! A on sedel vedle ni... Jako to zustava rozum stat.Ta horkost co v tobe mysela byt!!! Ted si uvedomuju jak vsechny moje problemy jsou nicotne.... Co se tyce toho druheho prispevku, vybavil se mi John Knittel, El Hakim, pribeh ze stareho Egypta. Tam se hlavni charakter zamiloval tolik, ze kvuli svoji lasce prodal i hrob rodicu na ktery setrili cely zivot. Ale tohle co chtel manzel provest tobe je jeste horsi! Vlastni deti vyhodit na ulici! Na to se neda nic rict. A odpustit....
Asi ses s tim ale uz dokazala vyrovnat (dokaze to clovek ale nekdy uplne?)
Bobi, snaz se divat dopredu....podivej se na Helenu a rekni si..takhle budu vyrovnana za par let. A muj manzel mne bude prosit jestli se muze vratit. Protoze tim jsem si jista, ze bude! Holky drzim vam obema palecky. At vas dalsi zivot je hezci, toho zleho bylo dost!
červenec 26, 2009 01:51
čili bb : b.
dali ho dohromady a teď bylo potřeba, aby se o něj postarala rodina. /a zaplatila účty/ -

jaké účty?
červenec 26, 2009 02:21
no - ona dneska nemocnice : alena puntíkovaná
už není zadarmo
červenec 26, 2009 04:07
... : Bob
včera si přišel pro děti, vzal si je a děti mu vyseli úplně u noh.. byli na d míru štatstné a on mi doma prolustroval lednici a vzal si věci ze skříně co tam ještě měl. nezapoměl se pohádat až do krve. když děti vracel tak řekl že jim musel nakoupit sušenky a hrozny, že nic nemají ode mě. řekl mi, že mi dá na děti 6 tisíc příští měsíc, že mi to musí stačit. no po pravdě nevím kolik dá příště... nevím zda mám zažádat o rozvod já nebo to mám nechat na něm. dříve sliboval, že mi nechá byt ale nyní chce i věci na půl i byt na půl. jsem úplně hotová, jak se mohl změnit.
červenec 26, 2009 07:16
zajdi na sdociálku a požádej : alena puntíkovaná
o přidělení dětí do péče a zažaluj ho o alimenty - tak dva roky zpátky. Jistě jsi mu nepodepisovala, když ti dával prachy.a prokázat, že ti platil, musí on. Takže klidně tvrď, že ti dva roky nedával korunu.Jo, je to nefér - ale on se snad chová fér?a ty ty prachy budeš zatraceně potčřebovat. Na rozvod se vykašli - ať o něj požádá - a taky ho zaplatí sám. Oni ho stejně nerozvedou, dokud nebude mít vypořádaný majetek a hlavně děti. Vyměň zámky - odešel přece dobrovolně, ne?A své věci si odnesl - tak tam už nemá co pohledávat. A dělej mu potíže.Z bytu tě se třemi dětmi jen tak vystěhovat nemůže. Chce polovinu za byt? Aha, milenka je zřejmě náročná. No tak se postarej, at jsou jeho dluhy vůči tobě vyšší, než co mu máš zaplatit.a hlavně jednej rychle. On počítá s tím, že jsi zdeptaná a že se nezmůžeš na odpor. Klidně si najdi právníka a dej mu plnou moc, ať jedná za tebe.On ho pak zacvaká. Ale jednej rychle - důležitý je moment překvapení!!!!
červenec 26, 2009 09:25
Někteří Muži jsou ve své sobeckosti naprosto neuvěřitelní !!! Bobi : Helena //// Syklová
Bobi,můj muž byl ze začátku kdy se provalilo,že má milenku jak spráskaný pes!Za několik dní se proměnil a v takového manekýna,že to bylo až směšné.Hold kamarádi zapracovali jakej je borec,že odešel od manželky,která byla v té době rok na mateřský a 3 dětí a byl schopnej si najít mladičkou milenku!Nejdříve mi sliboval jak nám nechá celý byt se zařízením,aby dětem zůstal domov atd.... Za 2 měsíce,po jeho útěku od naší rodiny,než jsem přijela domů s dětmi z procházky,sebou můj hodný manžel tak hodil,že byl byt totálně vybílenej,a v obývaku zůstala na zemi jen stará telka,aby se prý děti mohli koukat na večerníčky....Pozor na jejich sliby,jen se snaží obhájit tu zradu a slibují cokoliv.U nás to pak došlo tak daleko,že sebral oběma starším dětem kola a naší tehdy malé holčičce i malé záchodové prkénko pro dětičky na wc mísu, i toho vytrhlo!Dokonce se stalo,že vzhledem,že jsem zdr.sestra si ke mně přišel pro radu,která se týkala výpočtu plodných dnů jeho partnerky,nechtěli hned děti!Vzpomínám si když jsem tuto záležitost vyprávěla jedné doktorce psychologie (kam jsem chodila,abych se nezbláznila)tak Ta se mne tehdy poté co jsem jí to dovyprávěla,optala, a to jste mu nevrazila kudlu do zad? I na psycholožku to bylo neúnosné!!
Pro Polárku: je to nemožné tuhle hrůzu odpustit a zapomenout na to čeho byl schopen Vám a dětem udělat člověk,který měl zcela naší lásku a důvěru! Je to neuvěřitelné jak se z celkem slušného a obětavého otce rodiny dokáže stát naprostá zrůda v lidské podobě! Někomu se může stát,že přeháním,ale bohužel ne!Když to tu tak píšu a přečetla jsem si to co napsala Bobi o dětech jak na otci visely a byly šťstní,že mají zase tatínka, tak já si vzpoměla jak můj 6 ti letý syn chytl svého tatínka za nohu a moc ho prosil, aby od nás k té cizí paní neodcházel!Vůbec ho nechtěl pustit a držel mu tu nohu do té doby než manžel syna zkopl ze své nohy,jen jsem si tenkrát vyslechla ať příště syna nenavádím ať nedělá takovéhle komedie, vůbec nepochopil,že to vycházelo z citlivé dušičky malého dítěte,které se snažilo jen si zachránit tatínka pro sebe!Toho zla, a hrůz bylo tolik,že se na to prostě zapomenout nedá!Přiznám,že bych nechtěla být na místě mého manžela!Tolik zla a šíleností,bezohledností,které způsobil svojí vlastní rodině,která jej zbožňovala...Vzpoměla jsem si jak mi vyhrožoval,že se postará o to,že mě nechá zavřít do blázince a děti půjdou do dětského domova,pokud budu proti rozvodu a nebudu mu přát štěstí s jeho novou milenkou!Ne, já bych s tímhle žít neuměla!Ale jepro mne tragické,že na obou starších dětech se to,co jim provedl jejich otec podepsalo strašným způsobem!Tehdy mi psychologové tvrdili,že se v dospělosti,to, jak je otec odvrhl,promítne v jejich partnerských vztazích a bude pro ně velmi složité založit rodiny!Já to tehdy viděla jako přehnanou diagnozu! Jak syn tak dcera,která už je v letech kdy mají ženy děti,nemá ani děti ani partnera!Můj syn zrovna tak!Záležitost s otcovou zradou je natolik chorobně poznamenala,že nejsou schopní uvěřit v lásku a v rodinu!Kdykoliv spolu o tom mluvíme, my oba řeknou: už jsi zapoměla co Nám Všem táta tehdy provedl? Chceš abysme dopadli jako Ty a my když jsme byli malí? Co na to říct...Jeden stašně ničemnej chlap zničil život nejen své ženě, ale především životy vlastním dětem! Jestli se děti někdy tohohle prokletí zbaví nevím,přála bych si to moc,ale skutečně to vnímám tak silně,že bych ho nejraději zabila..Vždyť Ty Naše děti za nic nemůžou,Měli smůlu že se nám narodily a měli za otce člověka,který se narodit nikdy neměl! Je neuvěřitelné a současně zničující jak jediný člověk zničí životy několika nejbližším lidem!
červenec 26, 2009 11:14
aleno : b
proto se ptám jaké účty, když to chtěli zaplatit po jeho dětech, tak to vypadá na obří sumy a pak by mě zajímalo za co. Ale jestli myslíš 60 korun poplatku za den a nějaký ten doplatek za léčiva, tak by to chtěli po pánovi, ne jeho dětech, a ten snad bere nějaký plat - důchod - nemocenskou.
červenec 26, 2009 11:55
Heleno : b
chlap, co se takhle zachová, není chlap, je to zbabělá zrůda, zasloužil by pověsit za pytlíka do průvanu. Asi s milenkou padla kosa na kámen, když takhle zblbnul, a moc bych za to nedala, že s ním dřív či později podobně vyběhne/vyběhla ona, a dobře mu tak.
Když už se jeden zamiluje a zboří mosty, má koukat, aby ublížil co nejmíň.
červenec 26, 2009 12:03
hele já u toho nebyla, : alena puntíkovaná
říkala mi to kamarádka, co to věděla od setřiček a od doktorky. Ale chlap byl zřejmě bez halíře.
červenec 26, 2009 13:37
... : b
tak to ho asi na stará kolena milenky ožebračily i o důchod a sociální dávky
červenec 26, 2009 13:44
tak se tam jdi zeptat : alena puntíkovaná
leží na chirurgii na Františku - já ti seženu i jméno - třeba ti to všecko řekne
červenec 26, 2009 13:52
proč : b
bych to proboha dělala
červenec 26, 2009 13:54
:) to je teda představa: : b
místo jiných věcí po dovolené sednu do auta, odfrčím do špitálu v Praze, najdu chudáka dědu po bouračce a udeřím: Heleďte, jak to je s těma oučtama, vašnosti, jedna paní na netu povídala, že jedna její kamarádka povídala, že sestřičky a doktoři povídali, že vás dcera odkopla, jelikož jste ji v dětství i s matkou opustil, a ani za vás nezaplatí, jó?
:-)))
červenec 26, 2009 13:57
Někteří Muži jsou ve své sobeckosti naprosto neuvěřitelní !!! Bobi : HelenA SyklovÁ,
Bob,pokud po Tobě chce tvůj bezohledný manžel již vše na půl i byt,tak milenka ho začíná mít obtočeného kolem prstu!Holky tady na Kudlance Ti radí dobře,podej návrh na úpravu poměru nezletilých dětí!6 tisíc na 3 děti!!! Tedy opravdu se nepředává!S tím rozvodem bych nespěchala ať si jej podá a také zaplatí ON! Proč bys to měla platit Ty? Ty ses rozvádět nechtěla!
Jen Ti mohu říct ze své vlastní zkušenosti,že jsem na něho také podat k soudu žalobu nechtěla,protože jsem si říkala:Chci, aby se vrátil dětem táta a pokud na něho podám žalobu tak se k nám vrátí asi těžko,to ho jen naštvu ještě víc. Ale nakonec to dopadlo tak,že jsem stále čekala,že se v něm pohne svědomí aspoň vůči dětem a že si uvědomí svoji zodpovědnost a povinnosti k rodině,ale bohužel bylo to přesně naopak!Přestal mi dávat peníze,zablokoval náš společný účet a Mě s dětma vehnal do naprosté chudoby,že jsem kolikrát neměla co dát dětem do talíře.Byla jsem na mateřské brala jsem 1600 kč a z toho jsem měla platit veškeré poplatky za byt a ostatní věci spojené s žitím čtyřčlenné rodiny!Přestože jsem již v minulém příspěvku zmínila,že jsem byla na vše úplně sama,tak asi po půl roce co jsme zůstali bez živitele rodiny jsem se úplně náhodou seznámila se známou,která mi pak hodně finančně pomohla!Skamarádily jsme se a protože nechápala jak mi manžel mohl něco tak strašného udělat i našim dětem,tak vzhledem,že ona měla možnosti nám finančně pomoci tak to brala za samozřejmost!Dodnes jsme nejlepší přítelkyně a já se jí snažím vrátit vše co jsem jí byla dlužná!Držím se té zásady,že pořádek dělá přátelé!Dnes,je Ona ,která potřebuje moji pomoc a já ji nesmím odmítnout a ráda to pro ní udělám,ona mě pomohla,když jsem nikoho neměla,teď je řada na mě!Nevím jak to máte s bytem,na koho je napsán,ale soud v případě,že manžel bude chtít vyrovnání za byt,rozhodne ve prospěch nezaopatřených a nezletilých dětí!Myslím,že se bát nemusíš,že by tě chtěl soud vystěhovat z bytu!A pokud ano tak s bytovou náhradou,nejde to tak,že si manžel usmyslí,že ženu s dětma vyžene na ulici a pak bude s milenkou byt užívat!Ocitla ses v hodně špatné situaci,ale věř,že se to dá zvládnout,co by člověk pro děti nevydržel!
červenec 26, 2009 14:26
koukam, alena a helga : mura1
je zpatky. uz mi tam chybi jen ta sekera...
červenec 26, 2009 15:09
no bí : alena puntíkovaná
já myslela, že to chceš vědět přesně - proč by ses m ě jinak pořád ptala. Třeba tě to nechají zaplatit a tak se dovíš, kolik přesně to bylo a za co. Mě osobně to nezajímá.
červenec 26, 2009 16:35
Bobi : Polarka
Alena a Hela maji naprostou pravdu...rychlost je jedine co te muze zachranit. Nesetri ho!!!!! Je to lump a darebak a je uz nekdo uplne jiny nez ten clovek ktereho sis brala, verila mu, mela s nim deti... Jak se to muze stat....nevim.....nedovedu si vubec tuhle hruzu predstavit. A prosim te.....dej nam vedet. Jestli chces moje adresa je Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny a jsem pro tebe tady naprosto vzdycky kdyz bys potrebovala s nekym mluvit. Bohuzel jsem prilis daleko nez abych mohla pomoct jinaksmilies/sad.gif


červenec 26, 2009 20:36
nevím, kde bydlíš, : alena bodka
sle kdyby to bylo v Praze, nebo kousek od Prahy, tak ti dám kontakt na mou kamarádku - právničku smilies/shocked.giflgasvaton zavinac seznam.cz, určitě ti pomůže
červenec 26, 2009 20:45
co to zas je za volovinu : alena bodka
tak ještě jednou olgasvaton
červenec 26, 2009 20:46
Heli : Polarka
tak to se opravdu neda ani zapomenout ani odpustit. Kdyby se plazil po zemi a litoval nevim jak...to co udelal tvym detem je na vrazdu!!!!!
Je mi to strasne lito, cim musely projit tvoje deti a cim ted prochazeji Bobiny deti. Je nejaka sance pro ne?????? Nikdy to nepochopim, jak se muze z normalniho cloveka stat monster!
červenec 27, 2009 02:41
no právě, Aleno, : bb2
nezajímá tě to, nemáš to ověřené, vlastně ani nevíš kolik a za co platil, ale hodíš to do placu jako indicii
proto jsem se tě tak vyptávala, abych zjistila, jestli je to jen drb nebo není. Kdyby nebyl, tak pak by mě to opravdu zajímalo.
červenec 27, 2009 11:16
na rozdíl od tebe bíbí dvě - : alena puntíkovaná
mně to nezajímá. Jak jsem to slyšela, tak jsem to dala dál. Ale ty si to samozřejmě můžeš ověřit sama....ovšem detektivní práci za tebe dělat nebudu. Nemocnice na Františku - chirurgie - zbytek si zjisti sama. Mně osobně je to srdečně fuk a dědkovi to přeju. Konečně boží mlýny zamlely a na někoho trhlo. Jakou indícii máš na mysli? Já to dala do placu, jako příhodu, která se stala. Co bylo, nebo bude dál mě nezajímá. Nezajímá mě ani ten dědek. Ani to, jestli je ještě naživu. Chlap kterej se vykašle na svý dítě a vzpomene si na něj, až když je sám v háji a potřebuje pomoc , je zmetek, kterej si soucit nezaslouží. Kdepak asi byl, když byla nemocná jeho dcera /a děti jsou nemocný často/. Můžeš se ho zeptat - třeba tam ještě je.
červenec 27, 2009 12:06
Aleno : Iris
a já Ti děkuji za tu příhodu, ať už jsou okolnosti kolem ní jakékoliv, potřebuji takovéhle příhody a je mi jedno, jestli se staly přesně tak nebo onak.Je to útěcha, člověka může utěšit už jen fáma, víra nebo planá naděje. Aleno dík.

červenec 27, 2009 12:59
jezisi Marja : Polarka
a copak na tom zalezi? Alena to slysela, predala to jak to slysela, je to jen zajimavost na okraj, takova kapka nadeje. Ze zlo bude nakonec potrestano a dobro odmeneno. Proste tak jak by to melo byt. Jenze bohuzel jak zname z Cimrmana, nekdy je to v zivote kapku naopak. smilies/sad.gif
červenec 27, 2009 14:06
aleno, polárko : bb2
Já to dala do placu, jako příhodu, která se stala.

ne, jako drb:-)

Chlap kterej se vykašle na svý dítě a vzpomene si na něj, až když je sám v háji a potřebuje pomoc , je zmetek, kterej si soucit nezaslouží

ano, souhlas - bez ohledu na to, že ta příhoda z nemocnice Na Františku je ze soudku "jedna paní povídala že jedna paní povídala že jedna paní povídala" :-)

a copak na tom zalezi? Alena to slysela, predala to jak to slysela, je to jen zajimavost na okraj, takova kapka nadeje. Ze zlo bude nakonec potrestano a dobro odmeneno.

Ne tak docela, Alena to nepředala s tím, že to jen slyšela z druhé až třetí ruky, ale že kamarádka jí vylíčila dramatickou příhodu, co se tam udála. Dodatečně vyjde, že kamarádka jen sdělila co jí říkal zdravotnický personál a lékaři, kterým jen tak mimochodem tedy lékařské tajemství, profesionální etika a lidská slušnost jsou vzdálenější než pavlačové drby.

No a já si na drby nepotrpím, hlavně když jsou předkládány na podložení nějaké teorie, v tomhle případě že boží mlýny melou, ani na lidi co drbou. Jiná by byla, kdyby s dcerou mluvila Alena, tady bylo spíš přání otcem myšlenky o tom, že zmetek byl po právu potrestán :-)

Takže třeba pro mne je na tom zajímavé jen to, jak Alenu rozčiluje, že se zeptám na konkrétní fakta:-) I když původně mě zaujaly ty účty, ale o tom nakonec Alča taky nic neví.
červenec 27, 2009 20:20
poplatky : Iris
No platí se 60,- Kč za noc, ono to není moc, ale stačí tam ležet dva-tři týdny a naskočí to, když si mám říkat o tisíce, skoro každy se tváří divně, i když uznávají výše uvedené.

Dalším problémem jsou lidé, kteří nemají pojištění, většinou tedy cizinci, nevím, jestli je to možné i u našince. Ale to jde potom o velké peníze děvčata, já ty ceny vidím. Obyčejné sledování pro zvracení například, které zahrnuje pouze nějaký ten ultrazvuk břicha, základní biochemii a možná i fibroskopii (vyšetření žaludku) přijde asi na 6-7 tisíc, zrovna mám dlouhou dovolenou, takže nemůžu kouknout přesně.
Jde-li o odoperovaný zánět slepého střeva,většinou komplikovaný, protože cizinec si ho suší, dokud není opravdu zle, jedná se asi o 30-40 tisíc, je v tom operace, další laboratoře, antibiotika a jiné věci.A to se u samoplátců hlídá, aby to bylo co nejméně.

Jsou tam holky, které mají nastydlé ledviny, berou antibiotika, v infuzích, pobyt je dlouhý, dělají se kontrastní vyšetření ledvin a jiné dobrůtky - stojí to hodně a za ty holky nikdo není moc ochcoten to platit, mimochodem.

Pokud měl pán úraz , kvůli kterému podstoupil třeba i operační výkon, může jít o velké sumy, to lidé ani nevědí, kolik to stojí. Vidí šedesátikorunový poplatek, který je ale směšný v porovnání s tím, nakolik přijde ten pobyt ve vším všudy ze zdravotnického hlediska.
V případě, že se jedná o tyto samoplátce, pak se vždycky snažíme kontaktovat někoho, kdo se zaručí, že poplatek bude uhrazen. Což různí zaměstnavatelé (hoteliéři apod.) najednou nejsou příliš ochotni udělat. Nezřídka pacient včas bez placení zdrhne... stávají se různé věci, fakt je někdy vzrůšo..

Jen reaguji na to, co to může stát, nechci to pitvat, ani na to nemám potřebnou paměť, velmi ráda jsem totiž za dosud uběhlé 3 týdny dovolené zapomněla na detaily. smilies/wink.gif

Pacient samozřejmě může mít potvrzení o hmotné nouzi, to ale má platnost 30 dnů, je třeba o ně žádat, a to opakovaně.
Snad jsem to moc nezmotala. Pa I.
červenec 27, 2009 21:35
bíbí dvě - nebo nevímkolik : alena puntíkovaná
ta kamarádka tam byla v době, kdy se to stalo. Detaily mi ndeříkala, protože jsem se na ně neptala a nezajímaly mě. Probraly jsme daleko víc jiných věcí a kdfyby seš to náhodou nehodilo k tématu tady na Kudle, tak jsem se o tom nezmiňovala.Lékařsdkým tajemstvím jsou údaje o pacientově chorob ě, léčebných postupech a podobně. Tom, co se stalo vidělo a slyšelo víc lidí - nejenom lékařský personál. Já nevím, kde žiješ, ale kdybys žila na území české republiky, tak bys věděla, že tady se nakonec rozkecá všecko. Co se týče detailů ohledně placení, to si musíš zjistit sama. Pokud máš pocit, že já tu šířím pouze dezinformace a bludy, tak mé příspěvky prostě nečti.A já ti už nemíním zdůvodňopvat a vysvětlovat každou kravinu, která se ti nebude zdát? A proč si myslíš, že kecám pouze já a ne všichni ostatní? Ty si to ověřuješ? A jak?
červenec 27, 2009 22:03
Alčo klid, : Iris
existuje něco jako nemocniční "folklor", jsou to příběhy, které kolují a jsou někdy lehce překrucovány a malinko šperkovány. Ale jejich základ je vždy pravdivý, je na nich zkrátka pravdy trochu - nebo i hodně.

A jak už jsem výše psala, já jsem za tenhle příběh velmi vděčná, detaily mě nezajímají, původ tohoto příběhu je určitě ze života, není naprosto smyšlený a vnesl do mého života světlo a záři naděje ve spravedlnost.... smilies/wink.gif /Protože ti chlapi už mě se...u, fakt.
červenec 27, 2009 22:24
Aleno, : bb2
na okraj - bb2, jinou číslovku nepoužívám:-) jen proto, že původní bb nefunguje, tak proto ta dvojka.

Nemusíš mi vysvětlovat nic, co nechceš. Ptám se když mě něco zaujme. Ptala jsem se na to, co jsi napsala ne proto, abych tě podráždila, i když se mi to zjevně podařilo, ale proto, abych si ujasnila jak se věci mají a zda má význam se tím nějak zabývat, přemýšlet o tom, vidět v tom nějaký smysl. V tomto případě mě zaujaly primárně ty účty, co bylo třeba zaplatit za pána, a pro které mj. povolali jeho dceru. Napadlo mne právě to, co psala Iris, že šlo o cizince. Nenapadlo mne, že se z toho vyklube historka ze soudku, jak napsala Iris, nemocničního folklóru, nebo jak jsem napsala já - jedna paní povídala.
Že sem něco napíšeš a nečekáš, že se nad tím někdo zastaví a zeptá se na detaily, je samozřejmě tvoje právo, no ale když už se stalo a zeptala jsem se, tak není důvod, aby tě to podráždilo,ne? Proč v pár otázkách na konkrétní věc spatřovat osobní útok, snahu o zpochybnění.

červenec 28, 2009 00:11
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]