O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TELEVIZNĚ DIGITÁLNÍ PROBLÉM PDF Tisk E-mail
Středa, 20 květen 2009

Následující dotaz jsem zkopírovala a dávám jako samostatný článek. A - tímto bych chtěla požádat, aby, pokud někdo máte jakýkoliv dotaz, přání, text... jste použili buď jednu ze tří možností, které se nabízejí zde, v levém sloupci: tj. dvě "Poradny" + "Napište nám".  Případně je možnost i napsat přímo na e-mail: daniela-zavináč-kudlanka.cz.Tongue out

 

 

 

 

 

 

     Omlouvám se, je to naprosto od tématu, ale potřebuji poradit. Koupila jsem si novou tenkostěnnou televizi pro digitální vysílání.Dosud jsem natáčela filmy z televize pomocí videa na videokazety. Teď mi to nejde. Co si mám koupit - prý existuje nějaký DVD rekordér - můžete mi poradit jaký je nejlepší? Jsem úplný technický analfabet...

 

      Na internetu je takový výběr - ale nerozumím těm parametrům - nemáte s tím zkušenosti? Nebo někdo z Kudlanek či Kudláků? Moc děkuji,

 

Lila

 

Komentáře (69)add feed
... : wendy-wendy
taky mě tento problém čeká a čekám, až na digi vysílání, abych si koupila odpovídající DVD rekordér, taky mám zatím starý videorekordér s DVD přehrávačem. Takže si taky ráda přečtu tipy a vychytávky...


květen 20, 2009 08:23
digitalizace : Kamila
Takže - videorekordér po digitalizaci používám už pouze k přehrávání dříve nahraných filmů. Protože mám ještě starou televizi, koupila jsem set top box s pevným diskem. Set top box zabezpečí signál a na pevný disk lze nahrávat jako na video.

květen 20, 2009 08:25
Zajímavý : NČ
1) Samože máš možnost za pár stovek koupit set top box ke stávajícímu análnímu páskovýmu videu a nahrávat jak zběsilá dál jako doteď (tv ti to pak přehrát zvládne, neb má určitě i anál tuner)). Ovšem - to je dost strašná příšernost.
2) Můžu doporučit to, co mám sám. Je to recordér dvd Panasonic s harddiskem 250GB, což je asi zhruba 250 hodin záznamu střední kvality LP - kvality, bohatě dostačující pro skouknutí i takovejch kulturních lahůdek, jako jsou Velmi křehký vztahy nebo Ulice. Stál mi a myslim, že stojí furt něco kolem 8 tis. Ale maj i lacinější nějak s HD 160G kolem 7 tis. Jediný, na co upozorňuju, dej si majzla aby URČITĚ ten tvůj typ měl funkci GUIDE!!! Což poznáš na první pohled už i na dálkovym ovládači (u Panasonicu to mívá výraznej půlkulatej ZELENEJ čudl nad joystickem, popsanej GUIDE. Tahle funkce ti jedinym zmačknutim ukáže programy všech naladěnejch stanic i na spoustu dní dopředu a po najetí do názvu programu zase jedinym zmačknutim OK ti rovnou uloží jeho nahrátí i s názvem pořadu. Pak sice musíš ještě přidat asi 20 minut k nastavenýmu času konce pořadu abys kvůli zpoždění začátku a tim i konce pořadu nepřišla o vraha na konci detektivky, to ovšem jistě dobře znáš i z videa. Jasněže můžeš užít i recordér bez tý funkce guide, pak budeš nahrávání nastavovat: "datum- č. předvolby- čas začátku- čas konce- název pořadu (ten po jednotlivě vyzobávanejch písmenkách z abecedy na obrazovce)". Jde to. Ovšem od tej chvíle, co mám guide, už si tu onánii nedokážu vůbec představit. Navíc - s guide se nemůžeš seknout, že bys třeba zadala jiný číslo předvolby nebo jinej den, jinej čas. Prostě, dáš mu povel - "chci nahrát TOHLE, co tady zrovna čtu". Vřele doporučuju. Jinak to samože nahrává i na dvd, přehrává všecky rozhodující formáty dvd i cd, včetně JPG (foťák) a AVI (kamera). To, co máš na harddisku si můžeš zkopírovat na dvd, navopak si dvd můžeš zkopírovat na harddisk, můžeš dělat vlastní sestavy, střihat, atd. Nepotřebný pořady z harddisku mazat a tim uvolňovat jeho kapacitu pro další nahrávání. Jestli máš nějaký filmy na videokazetách, o který nechceš přijít, můžeš si je z videa snadno prdnout na harddisk nebo na recordérem natáhnout na dvd atd atd atd.
To teda, protože mám Panasonica doma a jsem vrcholně spokojenej. Ale už jsem slyšel dost chvály i na JVC.
Navopak jsem měl v ruce nějaký dva korejce (jsou výrazně lacinější) snad myslim Sencor, a v tom aby se prase vyznalo. Ovládání naprosto nelogický, velmi obtížný a zdlouhavý, spousta přepínání v MENU, nabídkový stránky na obrazovce nepřehledný. A to jsem, aspoň myslim, technickej typ. Pro ženu absolutně NEBRAT!!! Tady je fakt lepší si připlatit o ty 2,5 tis. a mít uživatelsky přítulnou mašinu.
květen 20, 2009 09:03
ano NČ : Kamila
určitě máš pravdu. Já mám malého administrátora, takže vůbec netušim, zda je uživatelsky přítulná, ale silně vo tom pochybuju... holt nebyla tak drahá!
květen 20, 2009 09:13
Kamilko - to takhle nedokážu posoudit : NČ
O ten set top s HD jsem se taky zajímal, pak mi ale vyšlo, že recordér je komplexnější a univerzálnější. A zvlášť teda v tomhle případě, kdy Lila už má televizor s vestavěnym dig. tunerem.
Vono toho je strašně moc, všechno vlastně funguje dost stejně, je potřeba pro výběr hodit na papír přesný požadavky a pak už jen hledat kompromis mezi požadovanejma funkcema, ovladatelností a cenou:-)
květen 20, 2009 09:23
Já to vidím tak, : wendy
že až tu budu potřebovat, zavelím synkovi a vyrazíme. Návod od NČ kopíruju. Tenhle druh techniky mě baví- kompozice, výběry, sestavy, stříhání, už se těším.
smilies/wink.gif
květen 20, 2009 09:43
Tak když sme u tej techniky - potřebuju nutně S T R E J D U !!!!! : NČ
A sice. Jak na 50 let starejch drátech, jdoucích od hodin poznám, která fáze je první, druhá, třetí?
Respektive - jak se určim sled fází (pravotočivej) když mám k dispozici jen vadasku.
květen 20, 2009 09:48
Wendy, mě též : NČ
jen na to nejni čas. Nechávám si zatim střihání na stáří.
květen 20, 2009 09:52
Strejda je na cestách : Míša šíša
Omluvená absence na 14 dní.
květen 20, 2009 09:59
Míšo Šíšo, dík. Dopr*ele! Kdo mu jako dal to volno? Kdo způsobil, že tady není když ho potřebuju? : NČ
Potřebuju to vědít už na pátek. Na internetu je to všude nějak blbě popsaný, většinou, že to vadaskou nejde ale já vim, že to jde. Nonic, motor vodárny si uhlídám aby se mi netočil vobráceně, kdyžtak mu fáze přehodim. Ale chtěl jsem to mít správně už od začátku od jističů abych se v tom nemusel pozdějc znova rejt. Neva, tak až se Strejda vrátí - kdyžtak to ještě jednou přepojim.
květen 20, 2009 10:25
Pro NČ - poděkování.... : lila
Až teď jsem se dostala na Kudlanku. Moc a moc Vám děkuji, takovou
vyčerpávající odpověď jsem ani nečekala.... tak jsem si to představovala,
že mi někdo poradí, jakou značku má prověřenou ..... paráda!!!! Hned jsem si to
zkopírovala a v klidu si to prostuduji....... Díky :-)))))))

květen 20, 2009 11:01
pro NČ fáze : vlk
sled fází vadaskou asi nepoznáš, pokud je na tom točivý stroj, tak zapojit a zapnout, pokud se bude točit opačně, prohodit dvě fáze. Nicméně by to měl dělat člobrda s platným průkazem odbornosti podle vyhl. 50 § 6.
květen 20, 2009 11:07
Vlku, dík : NČ
Platnej průkaz odbornosti nemám jen proto, že jsem ho nikdy k ničemu nepotřeboval. Ale to neznamená, že bych byl uplnym laikem. Jen v praxi neřešim hledání prvního (řekněme prvního) a následujících drátů třífázovýho rozvodu.
Shodně s tebou nevim, jak pořadí fází určit. Vim ale, že mi to kdysi někdo řikal. Myslim, že to je nějak tak, že hrot těla vadasky prdnu na jednu fázi a druhej konec s drátem na jinou. Pokud svítí, je fáze na který mám drát následující fází po tý, na který mám hrot těla vadasky. Ale jistotu v tom nemám. Samože to vyzkoušim motorem, to už jsem psal, jenže mi jde voto, abych navěky a správně připojil celou jističovou skříň s chráničem na starej přívod.
Sou to těžký věci, tydle normalizace. Vždyť vlastně ani nejni člobrdama i s daleko vyšší odborností než 6 doposud ujednocený barevný značení fázovejch vodičů. Já jsem to udělal podle ČEZu L1 černá, L2 hnědá, L3 šedá. Ovšem platná norma je L1 hnědá - což nedodržuje už vůbec nikdo, snad prej EON. ale ze zdi mi lezou starý padesátiletý dva černý a jeden hnědej (taky modrej, kterej hned dělim na modrej a zelenožlutej). Vono to je nakonec fuk, je to jako určit, kterej zub na vozubenym kolu je první, žejo. Ale kdyžuž, tak by se to mělo taky dodržovat - což je ovšem absolutní pouze sen.
květen 20, 2009 11:35
Lilo, není zaco, rád jsem sdělil svý zkušenosti. : NČ
Přitom absolutně netvrdim, že neexistujou ještě daleko lepší mašiny. Psal jsem jen vo tý svý mašině, se kterou jsem už dýl než rok skoro denního používání víc než spokojenej.
Ještě k tomu přepisu anal pásku z videa na HD nebo dvd. Je to sice brnkačka ale vzhledem k tomu, že na pásku je analogovej signál, musí celej proběhnout v reálnym čase, tzn. že dvouhodinovej film se bude přepisovat skutečný a celý dvě hodiny. To nejni jako přepalování jednoho dvd na druhý, kde ti postačí cca 15 minut.
květen 20, 2009 11:48
NČ : vlk
Hrot vadasky na fázi, hrot drátu na další fázi a po doteku prstu na nýtek doutnavky musí tato svítit.
Pokud zhasne , je fáze obráceně.
Drát je samozřejmě v dírce vadasky , ne v dírce magnetu.
květen 20, 2009 12:13
Nojo, strejda hlásil Anglii.... : wendy
ptala jsem se svého elektrikáře a jak píše vlk - to dopředu nijak nepoznáš, musí se to prý vyzkoušet. Tak šťastnou ruku ty náš kluku.
Ještě k tomu DVD rec - taky dám na radu někoho, kdo tomu trochu hoví a má to vyzkoušený, v žádném případku reklama, že.
smilies/wink.gif
květen 20, 2009 12:18
No vidíš vlku : NČ
že když chceš, tak potvrdíš, že to jde. A jak je vidět podle elektrikáře Wendy (nejde to) - je to cca fifty fifty, že to jde nebo nejde. Už zbejvá, jen si vybrat :-)))
Dík oběma, zkusim nejdřív motor, pak ověřim vadaskovej postup, pak napíču návod pro nás, blbý.
Pokud se už nevozvu, bude to nejspíš znamenat vadnou izolaci dost starý vadasky.
květen 20, 2009 12:48
Chachá, jde to,ale nepoznáš to vizuiálně... : wendy
Nechtěla jsem to sama psát, ale pokud se tu zítra neobjevíš, znamená to, že jsi zvládl teorii a nezvládl praxi, že...s tou bandaskou...

add nahrávání, pořáde to studuju - takže systém GUIDE funguje jako volba podle čísla programu volbou show wiev. Ten někde vysekává i reklamy. Umí to ten tvůj taky ?

květen 20, 2009 13:37
Nýče, : Vodoměrka
Taky jsem se ptala svého elektrikáře (je fajn mít takového doma, že jo) a odpověď je tu: Ono je jedno jestli ty dráty jsou staré 1rok nebo 50let, ty 3 fáze jsou furt stejné. Jenom vadaskou to prostě nejde. Dělá se to tak, že na to existuje tzv. indikátor sledu fází – malá krabička která se na ty fáze zapojí a má dvě světýlka a popisky k nim, nebo pokud to lze a je to na nějaký motor, kde nevadí pokud se na chvilku rozeběhne opačně, tak se to zapojí a zkusí a pokud se točí opačně, tak se následně dvě fáze přehodí. A nebo to jde i složitěji.


květen 20, 2009 13:49
Wendy, ne. Guide neni show wiew : NČ
je to "průvodce" programama. Prostě takovej normální jakoby program z novin, s názvama a časama, kterej máš promítnutej na vobrazovce. That´s alll. No a když do určitýho programu dáš kurzor a zmačkneš "i", tak ti to napíše informaci vo čom to je, když zmačneš OK, tak se ti to nastaví k nahrávání a vobjeví se u toho takový sluníčko, abys jako viděla, že se to nastavilo.
Wodomilko, fáze sou furt stejný dokonce už dýl nëž 50 let ale v jejich značení je furt bordel. Já prostě potřebuju zapojit tak, aby to bylo všude stejný, Chápu, že určit 1. fázi nelze - je to prostě ta, kterou si určili čezáci když zapojovali hodiny, ale ty k tomu volat nechci, jsou drazí. Tak si sám určim, že to bude TENDLE černej drát, za nim další(snad hnědej), a za nim zase další černej. No a když to bude točit vobráceně, tak černý prohodim. Přímo za hodinama. A pak už si po celym baráku rozvedu tak, jak si sám určim první, druhou, třetí. Tomu rozumim, ale přesto dík za poučení mě, jako blba:-)))) Chtěl jsem to ale zkoušet bez motóru, protože to je tam pracný, nemůžu ho přenášet, a nemám ještě motorovou zásuvku ve zdi. Vadaskou to URČITĚ JDE zjistit! Samože vim o dalších krabičkách na měření - ale potřebuju to tak dvakrát za život (teď už podruhý), tak se mi nechce vyhazovat 500 za chytrou krabičku na jedno jediný přitroublý změření.
Dík všem.
květen 20, 2009 15:16
Doteď jsem si myslela, : Ája
že toho na ženskou vim docela dost - vim, že francouzák je nejen vášnivej polibek, vim jak vypadá gola klíč s ráčnou (a i jsem osobně použila :-)), vim, co je to offside v hokeji (a žedřív bejval i na červený), ve fotbale jakž takž, né úplně přesně, ale jakous takous představu mám taky, teď nedávno jsem vyhrála při s maminkou, za koho že to hrával Panenka, ale - Vodoměrko - ty FAKT víš, co je to VADASKA?????? smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/cheesy.gif
květen 20, 2009 15:40
mandl : vlk
Na starém bytě v paneláku byl mandl, na třífáz motor. Nějaké pako ho připojilo a nevyzkoušelo, takže měl tři rychlosti pozpátku a jednu dopředu. Úžasné :-))
květen 20, 2009 15:51
No a my jsme mandl jednou velkou rychlostí směrem ke dveřím. tj. dopředu, : wendy
vyhodili celý. I s fázema. Nikdo o něj neměl zájem. Oni to snad všichni žehlej doma nebo nežehlej vůbec nebo si to dávají...vadaska je zkoušečka fází. Má svítit. Žejo ?
smilies/wink.gif
květen 20, 2009 16:05
mandl : vlk
v době elastických prostěradel a nemačkavých povlaků už mand asi není běžně potřeba. Ale když peru povlečení z chaty (15 lůžek), tak by se občas, dost hodně hodil.
květen 20, 2009 16:10
Skoro každýmu by se občas hodil : wendy
i když je pravdou, že množina věcí k žehlení se u nás také zmenšuje...
smilies/wink.gif
květen 20, 2009 16:15
wen : mia
Já zažila s nářadím docela groteskní příhody-pajcr,vadaska,to by ještě šlo.Ale takovej vágris co myslíš,že by to mohlo být?Nejlepší bylo,když mi šéf řekl-přijede Broid.Pak se mě ptá:"byl tu ten Broid?"Já ne žádnej takovej chlap tu nebyl. smilies/cheesy.gif On je to nakladač totiž.Pracovala jsem u stavební firmy 6 let víš,docela jsem pak přičichla k praktickým věcem,dobrá zkušenost a výbornej kolektiv.Jak píše Můra o spárování jinde,taky jsem spárovala,ještě že to byly komerční prostory,v bytě bych si asi netroufla cizímu spárovat.Nejhorší jsou zbohatlíci nemají vůbec úctu k lidské práci,ale to už je jiná kapitola.
květen 20, 2009 16:20
Tak tak zbohatlíci jsou horší než bohatí, kteří jsou bohatí už dlouho : wendy
a zvykli si na to. Ale ti mě tolik nevadí jako řemeslníci, s těmi máme špatné zkušenosti. Když už se uráčejí přijít, hledí jak práci co nejdřív odfláknout, sebrat peníze a zmizet. A fakt nic moc kvalita.
Jo a vágris je výškový bod. Takový orientační.
smilies/wink.gif
květen 20, 2009 16:38
wen : mia
S těmi řemeslníky nemám zkušenost,všechno většinou děláme sami,na baráku zedničinu švagr,řemesla známí,na vesnici je velká výhoda,že si lidi pomůžou.Co mi štve,že cokoliv jsme si koupili dřív vydrželo,ted at je to nábytek nebo elektrospotřebič vydrží chvíli.A že nejsme takový,abychom u těhle věcí dlouhodobější spotřeby šetřili.pak se úplně ztratí radost z pořízení nové věci.Ted třeba sekačku máme druhý rok a s tou starou se nedá srovnat,pračka jakbysmet.
květen 20, 2009 16:47
No to je další věc : wendy
když mi odváželi moji starou pračku Gorenije tak se ptali jak jim mám dlouho. Říkám 25 let. No tak to nová vám paninko vydrží maximálně 10 let, povídali.
Přeji šťastné a dlouhé sekání a já teď mažu s pejskem.
smilies/wink.gif
květen 20, 2009 16:55
Ájo, : Vodoměrka
já nejneže vím, já bych ji dokonce i poznala, kdyby mě muž poprosil, abych mu ji z dílny podala... jo, to je výhoda mít doma chlapa, co umí elektriku... a nejen to... já si už zkoušela i frézovat!
Ale abych se zase moc nechlubila, klíče gola jsem znala, francouzáky taky, ale takový pojem jako je ráčna jsem se naučila až v pětatřiceti... smilies/wink.gif
květen 20, 2009 17:40
technicky jsem na tom dost špatně : alena puntíkovaná
s bídou rozeznám hřebík od šroubku - dál jsem se v technickém vývoji nedostala. Ale připomněli jsme mi historku z mého prvního zaměstnání. Pracovala jsem totiž v Ústředním loutkovém divadle jako pokladní. Tedy neprodávala jsem lístky, ale vyplácela výplaty a zálohy k vyúčtování a podobně. Divadlo mělo své dílny, kterým jsem proplácela paragony za věci, které se platily v hotovosti. Poprvé v životě jsem se setkala s odbornými výrazy, jako paktikábl, revuálka a podobně. Takže, když mi vedoucí z dílny předal k proplacení paragon označený "forichtung na přidělání", tak jsem - v domnění, že jde o další z odborných divadelních výrazů - příslušnou částku přesně pod tímto názvem zapsala do pokladní knihy. Moje kolegyně - účetní - z toho mohla mít smrt. Pak mi vysvětlila, že "forichtung" je "udělátko" a že si mám přesně zjistit, co to vlastně ten chlap kupoval a zápis opravit.
květen 21, 2009 07:39
Něco jsem dámám vlíznul:-) : NČ
Proč se jí mezi elektrikáři říká "vadaska"? Protože je to český vynález a tento způsob měření elektrického napětí vynalezl Ing.Vadas z Pardubic. Ten je také vyráběl a po znárodnění přebrala ji do výroby Metra n.p.
Ty s původním znakem pana Vadase jsou velmi vzácné.

Vadaska je složena z hlavní měřící části, dotykového vyměnitelného hrotu a stálého dotykového hrotu. Když budeme zjišťovat přítomnost fázového vodiče, musíme vyměnitelný hrot vložit do levého otvoru vadasky. Tímto hrotem následně odzkoušíme jednotlivé otvory v zásuvce. Pokud se nám rozsvítí na levé straně vadasky doutnavka, jedná se o fázový vodič.
Při zkoušení napětí musíme vyměnitelný hrot vložit do pravého otvoru vadasky. Tento hrot následně vložíme do otvoru s fázovým vodičem a stálý dotykový hrot vložíme do otvoru s nulovým vodičem. Velikost napětí nám ukáže pružinka na pravé stupnici vadasky. Vedle pružinky se nachází vyobrazená stupnice.

květen 21, 2009 07:47
Pro NČ....... k tomu recorderu DVD.... : lila
Byla jsem se podívat v Dat Artu, kde měli Panasocic DMR-EX 78 EP-S - 250 GB
za 9.990,- Kč. Samozřejmě, že má funkci GUIDE. Jen se ptám, je ta cena odpovídající -
když jste psal, že jste ho sehnal kolem 8 tis. ? Nemám se dívat v dalších prodejnách?
Nebo jste ho sehnal přes internet? Moc děkuji za odpověď.
květen 21, 2009 08:15
Jo a ještě dodatek : lila
měli tam i recordér Panasonic DMR-EX 88 EP-K za 10.990,-
400 GB. Nebyl by pak výhodnější? Vy tomu rozumíte - poraďte, prosím!
Díky.
květen 21, 2009 08:17
já teď zrovna nevim jakej mám typ : NČ
myslim, že teda nějakej, co už není v prodeji. Tohle, co teď nabízej DMR-EX 88 EP-K, jsem koukal, že se dá pořídit zhruba za tu cenu, co píšeš. A je to naprosto podobný tomu mýmu, zřejmě vylepšený. Možná taky, že nějak zlevňuje koruna, takže ceny jsou o něco vyšší.
Nevím, kde bydlíš - já mám výbornou zkušenost s Mikosoftem v Praze 4 www.nakupka.cz takovýhle věci si zásadně nenechávám doručovat, nýbrž pouze internetově objednávám a pak už jedině osobně vyzvedávám a hotově platim. Chci vidět, kam půjdu s event. reklamací, atd., že to nebude nějaká stodola, kde o tej firmě nikdy nikdo neslyšel.
Jestli je lepší 250G nebo 400G ? - na to nepotřebuješ "někoho kdo tomu rozumí", si sama rozvaž, jestli ti stojí zato cca těch 150 hodin záznamu navíc oproti jen 250 hodinám. To záleží už fakt jen na tobě. Např. mně těch 250GB stačí bohatě, což ovšem klidně může bejt nějakýmu filmofilovi málo.
Znova upozorňuju!!! Jistěže existujou i další značky stejně dobrý, vč. funkce GUIDE (může se ta funkce u jinýho výrobce jmenovat jinak, to přesně nevim). Asi jsou JVC nebo SONY dost porovnatelný a třeba i o něco lacinější, i když o výraznejch cenovejch rozdílech, při shodnejch parametrech, pochybuju. Snad bych přihlídl i ke značce svýho televizoru a pokud by teda byl dobrej VCR shodný značky, tak i to by mohlo přihodit pár bodů při rozhodování.
To je jako ti radit, jakou značku fára si koupit. Já třeba osobně nedám dopustit na Forda a VW, nikdy bych nebral Opela a jakýhokoliv francouze nebo itala (mý vlastní zkušenosti). Jinej ti poradí uplně něco jinýho, třeba i pravej opak. Ale určitě se shodneme, že nebrat Trabanta.
květen 21, 2009 09:19
VCR - blbost! : NČ
Myslim samože DMR.
květen 21, 2009 09:23
další blbost : NČ
A vomluva! Shora v 9.19 jsem psal o DMR-EX 78 EP-S - 250 GB, ten je zřejmě shodnej s tim mym!!!! Ne teda ten dražší DMR-EX 88 EP-K. Sem se při volizování seknul!

květen 21, 2009 09:43
Ája :-))) : Míša šíša
Taky jsem si říkala, že si tu povídají nějací Marťani či co smilies/grin.gif
A víte třeba, co je šaluňk? Nó, to budete vědět. Tak zkusím ještě: šlaufka.
květen 21, 2009 11:12
Šlaufka........ : lila
není to hadička, kterou se "vycucává víno"?

květen 21, 2009 11:24
Ne : Míša šíša
.
květen 21, 2009 11:26
Míšo : mia
hadicová vodováha?možná se pletu. smilies/wink.gifKdyž jsem dělala v tiskárně,tak tam byly ještě víc specifičtější výrazy-jednou vedoucí přišel za kolegou "Máš tam parchanta",pomyslela jsem si,že je trochu hulvát,ale parchant je nedokončený spodní řádek v tisku,vypadlá část textu.Nebo falcovací kostka vůbec nevypadá jako kostka.
květen 21, 2009 11:28
Mio, správně : Míša šíša
To se hned pozná chytrá holka vod Šumavy smilies/grin.gif
květen 21, 2009 11:48
šaluňk ? : wendy
To je od šalování při zdění, ne ? Ten dřevěný obal jak bych to tak vyjádřila. Ale nejsmem od Šumavy...
smilies/wink.gif
Pro marťany - jsem přesvědčená, že JVC i Sony jsou srovnatelné s Panasonicem a nějaký 2 litry bych se nesnažila ušetřit - vždyť ta věc se kupuje na roky a má dobře sloužit a má být dobře obslužitelná. To je slovo, co ? I těch 150 hodin by mělo stačit, pokud stíháte průběžně shlédat a případně vysmáhat.
smilies/wink.gif
květen 21, 2009 12:24
wen,Míša : mia
marná sláva jak to tu tak čtu,tak spousta ženských ovládá i mužský práce,ale naopak už je to mín časté,nejsme my ženský šikulky? smilies/cheesy.gif
květen 21, 2009 12:33
Jo, anebo třeba stolice, žejo. : NČ
Stolice vůbec nemusí vypadat jako kus nábytku. Ale kus to bejt může!
květen 21, 2009 12:38
Jo, a taky to může být : wendy
slavná soudní stolice...
smilies/wink.gif
Tak a já jdu k holiči. Mějte se tu pěkně. smilies/grin.gif
květen 21, 2009 13:00
Mio, : Míša šíša
šikulky teda jsme, to bezpochyby, já ale žádný mužský práce neovládám, dokonce ani pití piva ne. No šak je to taky velká dřina!
smilies/grin.gif
květen 21, 2009 13:57
Wendy - se chodíš holit? To je mi sympatický:-) : NČ
.
květen 21, 2009 14:15
. : Míša šíša
No a u tohohle holiče, co si říká kadeřník, ji parádně voholej. Nezbyde jí ani na rohlík smilies/wink.gif
květen 21, 2009 14:52
něco dalších technických informací : alena puntíkovaná
Největší počet kurvítek pak obsahují produkty Microsoftu a jejich počet obyčejně narůstá s cenou produktu, který se pak opravuje tak, že stará odhalená tři kurvítka jsou nahrazena novými pěti, což VY zaplatíte jako "upgrade"...

Určitě jste si všimli že pokud nějaké zařízení rozeberete a zase složíte, zbyde na stole jedna součástka, která nikde neschází a přitom vše normálně funguje. Po čase jsem přišel na příčinu. Ta věc, co zbyla, se nazývá kurvítko a slouží k tomu, aby se zařízení rozbilo přesně týden po skončení záruky. Takže pár dní před koncem záruční doby stačí mašinku rozebrat a znovu složit, kurvítko zahodit a je na dlouhou dobu klid. Musím říct, že autor má pravdu, zvláště u zahraničních výrobků asijské a severoamerické produkce. Faktem ovšem je, že i naše výrobky jsou dnes zhusta osazovány kurvítky, někdy i několika v jednom zařízení! Patrně jde o nejdůležitější součást kdejakého výrobku, neb kurvítko je všude! Pokud máte dojem, že ve VAŠEM zařízení není, ještě jste ho nenašli nebo ještě nedoběhla záruční lhůta! Pozor ovšem i na servisy! Řada z nich spolupracuje na osazování kurvítek s výrobcem, takže po záruce staré kurvítko nahrazuje novým, které se projevuje hned po skončení záruky na opravu! Jedinou cestou je pak opravit si věc sám, či využít služeb opraváře, co kurvítka nepoužívá, ale to je zas problém, neb ti obyčejně rychle zkrachují. Nákup nového výrobku nemá cenu, neb je stejně "kvalitní" jako ten starý, a liší se pouze tím, že kurvítka, co už znáte, byla nahrazena těmi, co ještě neznáte! Toto se ovšem zhusta objevuje i u počítačů a počítačových programů. Největší počet kurvítek pak obsahují produkty Microsoftu a jejich počet obyčejně narůstá s cenou produktu, který se pak opravuje tak, že stará odhalená tři kurvítka jsou nahrazena novými pěti, což VY zaplatíte jako "upgrade"...

A rázem jsem pochopil spoustu nepochopitelných věcí - a nejsou to jenom výrobky. Kurvítka jsou prostě všude kolem nás.
květen 22, 2009 04:30
Nojo tečkovaná, taková murphologie... : wendy
Tak prosím hlásím, že po holiči-kadeřnici mi na rohlík zbylo. NA jeden...
smilies/wink.gif
květen 22, 2009 08:20
Jo, Wendy, : Vodoměrka
zbylo, zbylo... to oholení přece jen tolik nestojí, že? Horší to mají pánové s pleškou, přece jen to naleštění je nejdražší z celé procedury smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 22, 2009 09:05
Procedury jsou obecně drahá sranda : wendy
Z praxe : teď mi prosím po uklizení šuplíku jedno kurvítko se vzpříčilo a nemůžu s šupletem ani sem ani tam, musím přistoupit k rozborce a následné sborce shora uvedeného. Tytyty puntíkovaná, tys to přivolala !!!
smilies/wink.gif smilies/shocked.gif
květen 22, 2009 09:58
Wendy, : Vodoměrka
to není kurvítko, to je Dotčena, bohyně vzpříčených věcí v šuplících... nebo snad máš šuplíček od Microsoftu?
květen 22, 2009 10:04
Šuplík mám od Dřevony.. : wendy
a už je hotovo. Kdybych to nepřerovnávala, tak se to tam normálně vejde, žejo...
smilies/wink.gif
květen 22, 2009 11:55
Wen : mia
smím se zeptat,pro porovnání,kolik jsi dala kadeřnici?za týden máme sraz ze školy po 30!letech tak razím na nějaký šikézní sestřih,barva je ještě dobrá.
květen 22, 2009 12:04
Mio, : Vodoměrka
my máme za tři týdny sraz po dvaceti letech... tak že bych taky nechala svou hlavinku prokouknout? Ale měla bych zavčasu, aby mi to když tak stačilo nějak dorůst nebo poporůst, kdyby se to nepovedlo, ne? Já nebyla u holiče skoro dvacet let, takže mám strach, abych nedopadla jako tenkrát... naprosté fiasko a já znechucená na dost dlouho... ale pořád po tom pokukuju, že bych si nechala něco na té hlavě udělat...
květen 22, 2009 12:18
Vodoměrko : mia
Ty se stříháním opatrně,máš krásný hustý vlasy.Viděla jsem Tě na netu jak se jela ta Sosnová i toho tvýho přítele jsem poznala.Mělas hnědý triko a černý kalhoty ne?
květen 22, 2009 12:27
Ajta krajta, mio, : Vodoměrka
odhalila jsi mne... sice nevím, že bych dávala na kudlu moji fotku v Sosnové... takže zřejmě jiný zdroj... hahaha... ty vlasy zas tak hustý nejsou, jen se vlní a kroutí a vždy tam, kam nechci... ráno se pracně vyfoukám a narovnám je, pak se projdu venku, zafouká, odněkud přiletí vlhkost vzdušná a je zase vlnito... jo jo... a medvídka jsi odhlalila taky, inu, Šumava má taky svou FBI... hahaha... a víš, že na Šumavu asi pojedeme na dovolenou? Vozík za kolo už je objednaný, Gabčulík se bude vozit, tatínek tahat a maminka se bude kochat... doufám, že mě nesežerou komáři... smilies/wink.gif
květen 22, 2009 12:33
vodoměrko : mia
pak dej vědět,Daniela má email na mě.Musím jít vařit,dělám segedín a ted jdu na knedlíky.
květen 22, 2009 12:37
Tak jsem tu z oběda a ejhle - kadeřnice na forhontě ! : wendy
Běžně dávám mezi 700 a 1100, podle toho co děláme - barva, přeliv, melíry, někdy navíc stříhání. TAkže tak.
smilies/wink.gif
květen 22, 2009 12:46
Teď jsem si uvědomila : wendy
píšeš barva dobrá. Tak sestřih 250 - 300 českých. Osobně si myslím, že sestřih by měl být dražší, je velmi důležitý, to však kadeřnici neříkám.... Ale kvalitní barvičky jsou asi dost drahé.
smilies/wink.gif
květen 22, 2009 12:50
Wendy : Milene
když jsi včera psala zmínku o kadeřnici, tak mě taky napadlo, kolik to koštuje jinde. Protože vždycky jak odcházím od kadeřnice, tak si říkám: průvan v peněžence. Barvu už potřebuju a protože mám kratší vlasy, tak sestřih taky. smilies/sad.gif No, a vidím, že to je asi nastejno. smilies/grin.gif
květen 22, 2009 13:43
jojo děvčata - co se v mládí naučíš.... : alena puntíkovaná
já vyučuji jednoho kadeřníka angličtině - za což se mi dostalo střihu i barvy...a bohdá ještě dostane, neb ten dobrý hoch hodlá dělat zkoušky z toho jazyka na vyšší odbornou školu. Celej život jsem toužila živit se pouze hubou a nemuset pracovat. ěď k stáru ve stoje nad rakví, začíná se můj dávný sen zvolna plnit. smilies/cheesy.gif
květen 22, 2009 13:45
vodomerko : mura1
doporucuju zustat u toho pokukovani. dle popisu mame stejny vlasy a ja vzdycky odchazim od kadernice v slzach. teda odchazela jsem, neb pred rokem jsem se zarekla, ze uz stacilo a od te doby jsem do kadernictvi nevkrocila.
květen 22, 2009 15:23
mia,vodoměrka : Ivča
Taky mám za 3 týdny sraz,po 20 letech od střední.Holič bude taky nutný,ale já mám naštěstí známou holičku,co přichází ke mně domů,v mezích možností se pokusí udělat ze mě krasavici,při tom ostříhá kluky a vezme jen velmi malou část částky,která tu padla... smilies/wink.gif
květen 24, 2009 17:30
pro NĆ ohledně toho recordéru DVD.... : lila
Tak jsem si koupila ten Panasonic s HD 250 GB, funkcí Guide a
jsem nadšená! Máte pravdu - nahrávání i přehrávání je hračka.....
Ještě jednou vřelé díky za dobrou radu a že jste nelitoval času
na vypsání těch podrobností......... pokud si někdo chce koupit
recorder DVD - vřele doporučuji.
květen 25, 2009 12:33
Lilo, jsem ráth, že jsem ti byl platnej : NČ
Přeju spoustu přínosnejch a ducha zušlechťujících hodin u Nemocnice, Ordinace, Ulice, VKV, Ozzáka, Top Stáru, a tv novin.
A nevykej!:-))))
květen 25, 2009 13:07
Jo, už jsem se skamarádil s funkl novou vadaskou : NČ
Určit pořadí fází pomocí vadasky je brnkačka :-)
květen 25, 2009 14:28
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]