O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DIAMANTY DO KAŽDÉ RODINY PDF Tisk E-mail
Středa, 14 leden 2009

Ve světě, myslím především směrem na západ od nás, se vytvořila tradice dávání diamantových šperků především ženám při různých významných příležitostech jako jsou např. zásnuby, narození dítěte, výročí svatby či narozeniny. Je to tradice, která je veskrze rozumná. Porovnejte nákup diamantu např. s nákupem auta či jiné spotřební věci.

Jistě uznáte, že ty během několika let rychle ztratí svoji hodnotu ... Zkuste např. za deset let prodat auto a porovnejte, kolik z jeho původní hodnoty získáte.

 

 

 

 

 

 

 

     Motivy nejsou vždy chvályhodné - do diamantů často svůj majetek převádějí lidé, kteří nemají zrovna dobré vztahy s finančními úřady či soudy a jejich bohatství by normálně bylo ohroženo exekucemi. Profesionálové proto kupují diamanty a často je skrývají „offshore". V případě finančního kolapsu vlastníka je k dispozici záložní zdroj. Pokud soudy nedokážou najít aktiva (majetek), nemohou jej ani zabavit. Drahé kameny jsou v tomto smyslu neviditelné a i ti největší dlužníci tak mohou malým kamínkem zajistit několik generací svých potomků.

 

     Diamanty jsou také investicí poměrně jistou a relativně likvidní - diamant prodáte snáze než dům, či byt a navíc vyniká téměř absolutní mobilitou. Svůj obsáhlý majetek si tak můžete nosit třeba mezi mincemi v peněžence. Důkazem, že kameny jsou vyhledávaným druhem majetku může být fakt, že 5 - 10 % světového bohatství je uloženo právě v diamantech.

 

     Největším střediskem mezinárodního obchodu s diamanty, srdcem diamantového světa, je nesporně RAMAT-GAN v Izraeli. Pokud mezinárodní diamantová společnost nemá svoji pobočku na Ramat-Ganu, tak, obrazně řečeno, jako kdyby neexistovala... A zajímavost nakonec: obchody s diamanty se tam uzavírají pouze na čestné slovo, na podání ruky. A doposud nikdy nikdo z účastníků se nepokusil o podvod...

 

     Máte-li tedy volných několik miliónů, nepotřebujete inkasovat pravidelný výnos ze své investice a nevadí-li vám, že omamný lesk diamantů již přivedl nespočetně ziskuchtivců na onen svět, nezbývá než vám doporučit kameny jako podnět k úvaze o rozšíření vašeho majetkového portfolia...

 

      Tak věřím, že jsem vám dobře poradila :-))))

 

d@niela

 

 

 

 

Komentáře (19)add feed
Dík, to je rada nad zlato ! : mamča
Jen nevím, jestli vidle nemaj bodáčky moc daleko od sebe. Čím já nebohá, to budu doma v komoře přehazovat ?! smilies/grin.gif
leden 14, 2009 08:31
Počkám si, až se bue dražit : wendy
tenhle Kohinór, a pak jdu do toho ! Diamant můžeš sice lehce ztratit, ale zase ti ho jak výše popsáno, dobře schovaný těžko zabaví, neshoří, nepořádek nenadělá...
leden 14, 2009 09:59
Taková smůla... : Vodoměrka
diamant do každé rodiny a já jsem přitom víc na safíry a perly... co budu dělat????? smilies/cry.gif smilies/cry.gif smilies/cry.gif
leden 14, 2009 10:18
to ja : mura
mam diamanty rada. hezkej sutrik. takovej prostej, jednoduchej... smilies/grin.gif

stejne je zvlastni, ja mam treba par kousku s briliantama podedenejch po babickach a tetach, pri tom to byly takovy bezny, nijak bohaty osoby. ja bych si treba dneska sperk s briliantem koupit nemohla. (teda mohla, ale mesicni plat za paradu proste nedam. a babicky a tety ho teda urcite taky nedaly). byly tenkrat (v dobe prvni republiky) brilianty levnejsi nez dneska?
leden 14, 2009 10:30
kdysi jsem četla, : Petronila
že poptávka po diamantech byla víceméně vytvořena (nebo aspoň hodně podpořena) uměle - společnosti, které je těžily, jich úmyslně nepouštěly na trh moc (aby byl po nich hlad) a současně reklama "masírovala" Američanky, aby od svých partnerů vyžadovaly diamanty k zásnubám, svatbě, narození dítěte apod. - něco ve stylu, že jen tehdy vás má opravdu rád, když vám věnuje diamanty.

Jestli je to pravda, tak je to dost nechutný´.

Osobně diamanty nemám a ani po nich netoužím. Asi jsem magor, ale nenosím ani zlato - stříbrné šperky mi sluší víc...
leden 14, 2009 10:41
je pravda, že šperky a drahokamy vůbec : d@niela
je nejjistěji uložená jistota, také když lidé prchali někam pryč do bezpečí, tak si občas brali jen těch pár šperků...
Vzpomínám, že mi vypravovala jeden smutný příběh kamarádka: Přestěhovali se po válce do bytu po židovské rodině, kterou prý tenkrát jednoho dne odvedli najednou z bytu... Nikdy se nikdo z nich nevrátil. No, a když jednou ta nová rodina po létech rekonstruovala byt, v podstatě prý jen vymalování, kontrola elektriky atd. nic tak velkého, co se dělá nyní, tak za jedním vypínačem v obýváku našli skrýš - byla tam malá krabička od zápalek, ve které byly zlaté mince...
Bylo to prý asi 15 let po válce. Tahle rodina byla - jako asi všechny ostatní - dost ve srabu, a tak prý dvě z těch mincí prodali a trochu si polepšili. Babička ale prohlásila: tohle je "majetek", na to sahat nebudete, to je jistota, kdybyste museli někdy utéct... A prý to zase schovali oni :-))). Jak to dopadlo dál, to už nevím, já se to dozvěděla, když jsme chodily na střední...
leden 14, 2009 11:08
moje babicka : mura
ma nekde v byte taky schovany zlaty mince. schoval je dedecek a pak nezodpovedne umrel. babicka samozrejme nevi, kde ty mince jsou schovany.

petronila: mne bily zlato slusi, nestezuju si.
leden 14, 2009 11:21
Krásné kameny ve vkusně provedeném šperku : wendy
je oku lahodící záležitost. Nijak bych to nepřeceňovala, ale když se společnost jednou rozhodla, či byla dokopána k tomu, že TOTO BUDE drahé, nezbývá než to respektovat. Někdo dává majetek do kamenů, jiný do obrazů, třetí do nemovitostí. A tak jde život.
leden 14, 2009 14:41
wendy : opas
Jinak diamanty hoří, je to jen uhlík. Překročíš 800 stupňů a pá pá...
leden 14, 2009 17:05
jo, napadá mě jen jediné, : Ariana
blaze tomu, kdo nic nemá, nestará se, kam to schová smilies/cheesy.gif
leden 14, 2009 18:19
Ano,opas, : wendy
nechala jsem se unést tím, jak se dnes množí různé požáry. Tedy nemovitostí.. smilies/cry.gif
leden 14, 2009 20:52
Jo, Petronilo, : Krakonoš
je to tak, jak píšeš. "Vzácnost" diamantu je prostě krásná ukázka toho, jak funguje marketing. Pak taky ještě stačí přečíst si pár článků vo tom, v jakejch podmínkách žijou lidi v zemích, kde se ten šutr těží, jak taková těžba vypadá a kolik "štěstí" přinese těm, co se na tom nadřou nejvíc, a přejde mě chuť na nějaký investice. Já si radši koupím to auto, je fakt, že za deset let je z toho šrot, ale diamant mě z bodu A do bodu B nedoveze smilies/tongue.gif.
leden 14, 2009 22:37
Ale když ten diamant zpeněžíš Krakonošíku : wendy
bude tě z bodu A do bodu B vozit luxusní taxi...jo a ty podmínky pro lidi, dělníky těžící nerosty ? To je kapitalismus, kdyby jim dali lepší podmnky, a pěkný plat, měli by majitelé a obchodníci menší zisky (a třeba by si pak dělníci pořídili odbory a měli by roupy).
Tak to funguje, ne ? Nebo že by ty články napsali hnusný novináři a kecali ?
Ne, to není rýpání proti tobě Krakonoši, promiň, to mui jen tak vytanulo. Máš v tom nic než pravdu.
leden 15, 2009 08:07
Petronilo, : bb
viděla jsem nedávno dokument, kde je to přesně tak popsáno. A říkala jsem si, že je zvláštní, že tak zmasírované jsou právě Američanky, v Evropě se diamantové šílenství zdaleka tak nerozvinulo. Možná to souvisí právě s tou mobilitou majetku uloženého v kamínku.
leden 15, 2009 13:56
Krakonoš, : bb
je to tak, ale to bychom neměli pak konzumovat ani kávu, čaj, exotické ovoce, sice je tam nehlídají se samopalem v ruce, ale podmínky nemají o nic lepší.
leden 15, 2009 13:57
wendy : Krakonoš
to není kapitalismus. To je otrokářství.
bb, máš samozřejmě pravdu. Ani s ropou to není kdovíjaký. Ale některý věci potřebujeme k životu nutně, některý hodně a některý vůbec. No a diamanty patřej do tý poslední skupiny. Jsou úplně k *****. No tak dobrá, hezky se to třpytí. smilies/grin.gif
leden 16, 2009 10:16
... : bb
nojo, taky špatně snáším, že někde se platí milardy za třpytky na krku a jinde umírají, ne spíš chcípají lidi hlady, žízní, na nemoci, na které by umírat nemuseli.
TOMU říkám sociální nespravedlnost a ostuda společnosti, která proto nemá nárok prohlašovat se za vyspělou a civilizovanou, dokud se tohle děje. Ne tomu, že někdo má na diamanty a někdo "jen" na stříbrný náramek.
leden 16, 2009 12:59
Aha, krakonoši, takže třeba v JAR mají otrokářské státní zřízení ? : wendy
Asi tam budují socialismus. Tak hodně zdaru...
leden 16, 2009 14:52
Co já vím : FuZ
podle vyprávění přímého pamětníka tak známé pražské židovské rodině pomohly diamanty a zlato k odjezdu z republiky hned po okupaci. Chci říct, že drahé věci prostě fungují i v dobách kdy je všechno v rozvratu a finanční systém se hroutí. Kdyby ta rodina tenkrát měla třeba pytel peněz tak jí nebyly k ničemu.
červenec 12, 2011 20:47
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]