O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

ARCHIV - ZA MUNDŮREM ŽENY ŠŇŮREM PDF Tisk E-mail
Neděle, 21 prosinec 2008

Tak tohle úsloví mi nedávno řekla moje kamarádka Beáta, původem Polka - je to rčení z dob jejího táty - jednoduše řečeno, jedná se o ženy, které  blázní po mužích v uniformě... Beatin táta to znal na vlastní kůži. Byl v Polsku pilotem a celý život svou ženu podváděl. Celý život měl jiné ženy a pokaždé to její mámě některá dobrá duše donesla.

 

 

 

 

 

    

 

     Za svoje dětství si Bea pamatuje co dva roky stěhování z města do města a především častá rána, kdy táta prosil, padal na kolena, sliboval, že začnou znovu v jiném městě. Máma dlouho trpěla, neměla kam jinam jít (sama byla z dětského domova), měla dvě děti... Beatiny vzpomínky na dětství byly rozporuplné - na jednu stranu to pro ně byl fajn táta - učil je všechno možné; létali s bratrem v letadle, jezdili tankem....

 

 

      Ale s postupem času viděla Bea celou situaci jinak; říkala, že jim táta v podstatě zkazil dětství; každé dva roky jiná škola, jiné spolužačky, všechno nové... a především tátovy ranní návraty a ty neustálé sliby mámě... Přitom táta prý nebyl ani nijak krásný, ale byl to pilot, vždycky měl hodně peněz, milenkám koupil co chtěly a navíc - ono kouzlo uniformy... ale nakonec se Beatini rodiče stejně nechali rozvést. Dnes mezi nimi panuje velká nenávist, Beáta jim vzájemně nesmí dát telefon, adresu, nesmí říct, kde druhý bydlí, mosty jsou dokonale spáleny.

 

 

     Proč o tom píší? Je mi strašně líto její mámy, nedovedu si představit, že by můj muž přišel odněkud ráno a já věděla, že se vrací od jiné. Nedovedu si představit, že bych byla s naším synkem doma a věděla, že on byl někde s jinou, pak přišel domů a hrál divadlo, že se nic nestalo. Vím, že existují ženy, které dokáží pro jednou odpustit, ale prožít takto celý život? To mi přijde opravdu kruté. Já sama bych možná, zdůrazňují možná, dokázala asi jednou nevěru odpustit, ale vícekrát ne.

 

 

     Když pročítám různé weby, dost často narazím na problém žen, které naopak milenkami jsou a pokud jsou to citlivé duše, tak se v tom taky hodně trápí. Spousta z nich patrně věří různým růžovým slovíčkům... Vím, každý vidí převážně svoji pozici, ovšem mám pocit, že nevěra dokáže pekelně zkomplikovat život všem zúčastněným.

 

 

      Přesto mi v poslední době případne, že se bere dosti na lehkou váhu, vždyť začíná být skoro běžné, že dobře situovaný muž, aby dosáhl jistého stupně uznání, potřebuje mít i milenku; prostě, aby byl IN. Říkám si - nejsem snad staromódní? Chápu, že i zadaní lidé se mohou zamilovat, třeba jen platonicky, ale člověk asi opravdu musí hodně přemýšlet, co upřednostní...

 

 

Klárka

 

 

 

 

Komentáře (42)add feed
to bude asi právě tím, že jim to ženy trpí, : Inka
jednou odpustit také dokážu, nikdo z nás není neomylný, ale všechno má své hranice. Zajímavé je, že takovýto chlap by tohle sám u své ženy nesnesl. A tyhle hranice chce dát už na začátku vztahu, nebo hned jak se ten problém objeví, protože pokud si na to chlap zvykne, tak s tím později nic neuděláš. Dobré je také to občas vyslovit nahlas když na to přijde řeč, jo prevence je základ. Je mnoho pokušení v životě, ale člověk si musí sám dobře zvážit co riskuje a zda je nutné všechno zkusit a také jakou cenu budou mít následky. Do mě maminka hned za mlada nějak vložila, že začít chodit s ženatým chlapem je jen ztráta času a velké trápení a hlavně na cizím neštěstí si vlastní štěstí nikdy nepostavíš!!! Pokud Tě tak miluje a má doma jen problémy, tak ať si je vyřeší a pak se uvidí. A je to pravda. A tak jsem do toho ani nikdy nešla. To stejné jsem vložila já do dcery a také nemá potřebu chodit se zadanými muži. Ono je to trochu i o tom, že spousta žen je velmi závislých na svém partnerovi a on to samozřejmě cítí. Pokud muži ukážeš svou nezávislost, že bez něj můžeš žít dobře dál a na jeho místo klidně nastoupí další a rád a bude si vážit hodné ženy, tak si Tě hned postoupíš na žebříčku hodnoty směrem nahoru. Pokud mu stále odpouštíš a brečíš a prosíš, tak si Tě váží míň a míň....
prosinec 22, 2008 06:30
uniformy bývaly svůdné, : Regina
moje máma měla kamarádku, která chodila zásadně s vojákama - uniforma měla pro ni to pravé kouzlo. Ale žádný si ji nevzal. Odsloužil si své dva roky a ona si zase našla dalšího. A pak najednou byla pro ně stará.
prosinec 22, 2008 10:16
V bývalém zaměstnání : KK
jsem měla úplně ten stejný pocit, jako popsala Klárka v posledním odstavci. Jakože to prostě patří k bontonu.
Ale více nebo méně je tohle všude. Zatímco chlap je obvykle ve dvaceti nicim zvlast nezajimavy, jeho cena na trhu stoupa - zvlast, kdyz najde dobre placenou a prestizni praci. U zen je to opacne, ve dvaceti obvykle vedou, ale pak se krivka uspesnosti snizuje a snizuje. Nekdy jsou ti, kteri s kolem dvaceti nasli prumernou holku, spokojeni, ze vubec nekoho maji. Ale pak se jim s prachama zacnou otevirat obzory a poklopce a najednou ta hodna holka, ktera ho chtela i jako chudeho studenta, jim neni dost dobra, maji pocit, ze by mohli mit lepsi... Takove znam ze sveho okoli nejmene 3. :-(
prosinec 22, 2008 10:22
Ženy si stěžují na nevěrné muže, ovšem spíše by si měly stěžovat na tu část stejného pohlaví, : toulavej
která tu mužskou nevěru mužům umožňuje. To se kupodivu ale neděje. Je dobré si nejprve zamést před vlastním prahem. Nebo je snad mezi muži podobné množství prodejných jedinců? Muži by tohle totiž v takovém množství nedělali, bylo by jim to odporné . . .

Zrovna dnes jsem potkal jednu kolegyni, tak ve 4-5 měsíci, svobodnou 30-35 let, čekatelku s ženatým pánem . . . Protože znám i jeho, slovo husa, by pro ní bylo příliš jemné označení. Ale, kdo chce kam . . . Myslím, jestli náhodou také čte kudlu, že tu za nějaký čas budeme číst její žádost o radu, jak sehnat manžela, peníze, jak se nezbláznit . . . a já to budu částečně hradit prostřednictvím státu ze svých daní . . . Samozřejmě, stát vydává peníze i na mnohem zbytečnější věci, ale stejně – chceš pomoc, pomoz si sám, když jsi za svý problémy můžeš především sám, když už jsi dost starej na to, abys mohl předvídat výsledek svýho jednání . . .

prosinec 22, 2008 14:01
myslím : Kamila
že chlapi - ženský - jsou si fifty fifty. Na každou "odpornou" milenku připadá zhruba jeden "odporný" naparující se zadaný kohout...
se zbytkem příspěvku toulavého naprosto souhlasím...
prosinec 22, 2008 14:27
Lidi si velmi často mohou za své trable sami : wendy
to máš jak s drogově závislýma - taky jim nikdo nestál s pistolí u hlavy a nenutil je to svinstvo brát, že. Jsme holt společnost soucitná i ze zákona.

K těm milenkám - naše babi říkavala : "Když čubička nechce, pes nic nedostane" Někdo mě tu za toho rozsévače už jednou setřel, ale já si to myslím stále, všichni chlapi se zkrátka stopro neovládají a všichni nejsou zodpovědně věrní a budou to hledat stále. No a řekněte - kde ty ženský pořáde shánět ? Profesionálky přijdou hrozně draho, tak takovej nevěrník jde a umluví sousedku nebo kolegyni v práci. A pak jsou nešťasnice, které do toho jdou z vlastní iniciativy. To je takovej svět šišatej.

A to vám ještě musím honem napsat - teď se dostavil bývalý klient, nyní již výdělečně činný a přinesl mi něco krásně zabaleného k vánocům. A to jsem s ním prosím ani nic neměla...
smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
prosinec 22, 2008 14:59
Tohle téma : AHabibi
mě potkalo nedávno a hodně jsem přemýšlela, kdo víc rozjel pád dvou dobře fungujících rodin ! V našem případě více viním "milenku" (38 let), protože si myslím, že svést a tahat na vařené nudli mého egocentrického, ješitného manžela (60 let) musela být hračka.
Žili jsme spolu 28 let, byli ekonomicky "za vodou", mohli si užívat,cestovat, bylo to fajn. Pak přišlo "mladé masíčko", jiná svíčková a všechno šlo do kopru. Už se nesnažím to pochopit, protože muži v některých momentech přemýšlejí svým nástrojem, ne rozumem.
Můj manžel (už bývalý) žije sám, ona stále vdaná, dvě děti mladší 15ti let, nedávno koupený dům. Ovšem nevěra pokračuje dále. Její rozvod ??....možná, snad, někdy.... ona má pořád ještě čas, on už tolik ne.
Ještě jsem nezapomněla na bolestnou cestu zrání k rozvodu.
A do toho vánoce! Milenka s rodinou a kde má být můj manžel ?! Co myslíte ??!

prosinec 22, 2008 16:00
AHabibi, : Petronila
tipuju - bude sedět sám nad koupeným bramborovým salátem a dumat o nespravedlnosti světa?
prosinec 22, 2008 16:12
:-))) ale to já taky, Petronilo : toulavej
a nic jsem nikomu neprovedl . . . :-)
prosinec 22, 2008 16:15
toulavej, : Petronila
a taky budeš dumat o té nespravedlnosti smilies/wink.gif?
prosinec 22, 2008 16:17
wendy, tomu prezentu se odborně říká HOZENÍ HÁČKU . . . : toulavej
a pak už rybář může pro zdar své věci udělat jenom jedno - ČEKAT, jestli rybka zabere. No, když mu rybka za to stojí, může po chvíli nadhodit háček znovu, když je tedy trpělivej :-) . . . Je to přesně k tomuhle problému : muž - rybář NEMŮŽE dělat nic, když se rybka - žena nechce dát chytit. Jenom čekat :-))) . . .
prosinec 22, 2008 16:24
ne, o nespravedlnosti už tak dobrých 10-15 let nedumám. : toulavej
někde jsem to už tady nedávno psal, nestěžuju si na nespravedlnost tohoto světa od chvíle co jsem pochopil, že neexistuje ani žádná samozřejmá spravedlnost, něco, co je zaručeno, když jsme hodní, obětaví, neubližujeme, jsme tolerantní a vstřícní. Prostě dobro neznamená, že bude odměněno. Někdo alespoň doufá, že někde jinde, když ne za našeho života. Ale v to já nedoufám, ale přesto radši dělám dobro, je to pro mě "povznášející" víc, než dělat zlo.
prosinec 22, 2008 16:37
Tak tak, : wendy
spravedlnost není z tohoto světa...nic od ní nečekejme. A pak můžeme být příjemně překvapeni !
prosinec 22, 2008 16:52
No ono se to říká, že "Když čubička nechce...", : Gréta
ale mně to hlava nebere: když přece kdokoli z těch dvou nechce, tak se nic nestane!
Přece nemůžeme říct, že chlap chce vždycky, a tak je vina na té ženské... smilies/angry.gif
AHabibi - a nepřeješ mu to? smilies/cheesy.gif
prosinec 22, 2008 21:14
Těžká odpověď, Gréto, : AHabibi
nechci být zlá ! Přeju mu, co si zaslouží. Nic víc, nic míň. Nechovám nenávist, vlastně ho mám pořád ráda, ale vzájemné propojení je pryč a s ním i jakási duchovní jednota (kvalita) manželství. Cesta zpátky není.
Stále mi říká, že mě má rád a chce ať to vím, ale já nevěřím - co zatím skrývá ? Obavy z budoucnosti, "kozí vrátka" zpět, opakovaná hra na dvě strany ?!
No, po vánocích to usměrním, potřebuju klid. Té houpačky jsem si užila do "aleluja".
prosinec 22, 2008 21:34
toulavej : Sipik
A budes sam, alebo osamely? Lebo ja si planujem Silvestra ze budem slavit sama, so spiacou Ninkou, otvorim si mini sampus a o polnoci zobudim Ninu, zoberiem ju k oknu pozriet ohnostroj, dam jej pusinku a bude mi sto krat lepsie, akoby som sa niekde vrtela v satickach na parkete a usmievala sa nasilu na ludi, ktori mi mozu byt ukradnuti. A ak sa vecer vydari, tak mi na kresle bude hore bruchom chrapat aj Murko, no kto sa ma lepsie? Hm, nebudem sama, iba tak trosku. A osamela vobec.
prosinec 22, 2008 21:38
Sipiku, : AHabibi
myslím, že prožiju Silvestra podobně, místo Ninky budu mít Lukyho, svého vnoučka a budu spokojená. Na novoroční oběd se přiženou mé děti, lačné po silné hovězí polévce, aby zneutralizovali všechen alkohol, co museli vypít !! a střídmě oslavíme zároveň nový rok a mé narozeniny (jsem 1.ledna-léta páně pomlčím).
Je fajn, když člověk umí být sám se sebou a ví, že nic neprovedl. Jak říká Toulavý, je to "povznášející".
prosinec 22, 2008 22:08
jj spravedlnost světa? : Justík
Taky mi přijde tak nějak logické,že musí být vždy dva co chtějí. Jinak se přidávám do klubu samotně dumajících nad salátem.. Ale ne kupovaným smilies/cheesy.gif
prosinec 22, 2008 22:16
Je to úžasnej pocit, : NČ
prožít Štědrej večer s inteligentní, vtipnou, pohlednou a celkově skvělou bytostí.
Proto si ho prožiju sám se sebou.
prosinec 23, 2008 08:19
No lidičky je pravda, že je velký rozdíl mezi tím, : wendy
být sám jeden občas, někde, nebo být osamělý napořád. S vnoučetem to je fajn, Ahabibi se bude mít ! Je jedno, s kým člověk je, když je mu s tím druhým (nebo druhými) dobře.
Já jako člověk družný jsem si jednou na Silvestra, když manžel sloužil, řekla - budu sama. O půlnoci jsme měli sraz na náměstí u ohňostroje s přáteli, takže až o půl dvanácté bych z domu vyazila. Byla jsem doma nervní jak sáně v létě, nic mě nebavilo, a když zavolali sousedi, ať si vezmu sněhuly a kulicha a koukám přijít, neváhala jsem ani minutku. Na Štědrý den bych si připadla sama zase kvůli tomu, že bych - jak se znám - vzpomínala, jako to bylo veselé dřív, se všemi babičkami, dědečky, dětičkama a tak. Ale jinak mi být sama nevadí. Možná to je i tím, že se pravidelně scházíme s přáteli, s kterými je nám fajn. Ne příliš často, to není nutné, ale víme, že se máme. Jen tyhle dva zakleté dny...
prosinec 23, 2008 08:26
Ahoj lidičky, mně blízcí - i když vás znám jen virtuálně. : mamča
Já se teď budu trochu rouhat. Naší domácností se na Štědrý den prožene dav lidí, že nebudou stačit židle. V poledne budu smažit kapra a řízky na slavnostní obědovečeři, to se přižene nejstarší syn s přítelkyní, se psem a dvěma kocoury. Zhltnou oběd, vyměníme si dárky a nechají mi na hlídání kocoury. Pak podhrábnou, a zmizí na hory. Jen co sklidím ze stolu, začnu připravovat kapra a řízky na večeři s tchýní. Zabalím, aby to nevychladlo, poberu dárky, kopnem do vrtule, popojedem a budem se "veselit" u tchýně.
Jak já se těším, až bude ten maratón za námi, a KONEČNĚ budeme sami. Tedy v běžné rodinné sestavě - já, manžel, dvojčata, dvě kočky a dva kocouři. smilies/cheesy.gif
Vloni jsem slavila Vánoce ještě s tatínkem. Letos budu vzpomínat na své blízké, co mě v poslední době opustili.

Přeji Vám všem krásné prožití Vánoc, ať už jste sami, nebo s tím, koho máte rádi. Důležité je, aby byl člověk rád hlavně sám se sebou. Přeji Vám všem hodně zdraví, štěstí a spokojenosti, a aby každý den nového roku 2009 byl svátkem.
prosinec 23, 2008 09:08
Jak já ti závidím... : wendy
čím víc lidí na vánoce, tím líp, každý to máme rád jinak, já bych nejradši sezvala půlku příbuzenstva...z prarodičů už je naživu jen maminka, a tu si vždycky přvezeme k nám, když byla mladší tak jsme to střídali. Co se odstěhoval synek, a zemřela manželova maminka, tak jsme ve třech. Těším se, až bude Natálka větší a taky prožijeme nějaké ty vánoce i s ní. Děsně se těším...
smilies/cheesy.gif smilies/smiley.gif
Popřeji vám všem taky zavčasu krásné vánoce, takové vánoce smíření a klidu, ono na ty běžné starosti bude příští rok času dost. Vánoce buďto s vašimi blízkými, nebo abyste věděli, že i když nejsou s vámi, tak se mají fajn a taky na vás myslí !
smilies/smiley.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
Letos jsme nebyli v psím útulku, ale je nový, zvědavců tam bude kolem vánoc myslím dostatečné množství, takže my tam vyrazíme až v lednu. S dekama a pamlskama.

prosinec 23, 2008 09:29
No já se taky děsně těšim : NČ
až se po všech hřbitovech, blázincích, řízcích, salátech, chlebíčkách u dětí a u hlaďoučkejch kolínek kamarádky, vrátim pozdě večer domu a KONEČNĚ si vodevřu Kozel!
prosinec 23, 2008 09:36
Jo, abysem nezapomněl !!! : NČ
Všem zdejšim lidem přeju přesně to samý, co přejou voni mně!
Dík Wendy a Mamčo :-)
prosinec 23, 2008 09:39
anooo : Kamila
nevim jak u vás, ale mně osobně začínaj Vánoce pětadvacátýho, kdy doma osamím jen se synem a konečně si můžu dělat, co chci!!! (jasně, čeká nás ještě maraton návštěv, ale doma už nemusim nic!)
prosinec 23, 2008 09:40
wendy : mamča
Není co závidět smilies/grin.gif, já se těším, až budou v naší rodině (budou-li někdy) nějaké malé děti. Kvůli rozzářeným dětským očím se přece strojí stromeček a dělají všechny ty parádičky kolem.
Naše veskrze praktická rodina si dává vzájemně dárky typu : zimní gumy, sada ráčnových klíčů, momentový klíč, pytle superprémiového krmení pro chlupatce...aj. potřebnosti. Jediný, kdo dostává hračky, jsou pes a kočky. smilies/cheesy.gif
Tchýně je s dárky VŽDYCKY nespokojená, a hned je rozdává dál, se slovy - že ona to přece nepotřebuje. Asi jí letos koupím vložky TENA, inkontinencí nikdo jiný z rodiny netrpí, tak si je bude muset nechat. smilies/grin.gif

prosinec 23, 2008 09:41
NČ - ten nezklame...ale možná by nám ten blázinec chyběl - vždyť to jde vydržet : wendy
a někdo z toho má i radost, fakt, takoví jedinci JSOU !

mamčo, já mám ty rozzářený očička ještě dnes, věčný dítě, i když vánoce s MALÝMA dětma jsou nejvíc super, to je pravda. A nenechej si zkazit vánoce protivnou jednou osobou, ale to ty ne, viď ! Ji tyhle lidi nechápu, a myslím si, že určitě mají nějakou tajnou příčinu, proč se chovají blbě. Anebo to mají jako sport, nasírat okolí. V tom případku je potřeba nechat je v tom pochodit samotné.

prosinec 23, 2008 09:54
Wen, i tak nějak to bude : NČ
na vnoučky se těšim. Na vostatní blázinec sice ne, ale zase - bez toho blázince bysem si neužil ten úúúúžasnej klid a pohodu po skončení blázince. To je pak Kozel stokrát kozlovatější, než jindy.
prosinec 23, 2008 10:02
Wen, i tak nějak to bude : NČ
na vnoučky se těšim. Na vostatní blázinec sice ne, ale zase - bez toho blázince bysem si neužil ten úúúúžasnej klid a pohodu po skončení blázince. To je pak Kozel stokrát kozlovatější, než jindy.
prosinec 23, 2008 10:02
Gréto : kolemjdoucí
No ono se to říká, že "Když čubička nechce...", : Gréta
ale mně to hlava nebere: když přece kdokoli z těch dvou nechce, tak se nic nestane!
Přece nemůžeme říct, že chlap chce vždycky, a tak je vina na té ženské...


To myslíš vážně? Samozřejmě, že chlap chce vždycky. Když nechce, není chlap.

prosinec 23, 2008 12:26
kolemjdoucí : Ale, no tak !? : mamča
"Když nechce, není chlap" smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
Snad nám nechceš namluvit, že CHLAP je jen nosič přirození, bez vlastní vůle ?
Kam se poděli ti oduševnělí, duchaplní, vtipní a moudří muži ? Že by se jim těchhle žádoucích vlastností dostávalo, až když "nemůžou" ? smilies/wink.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
prosinec 23, 2008 12:37
mamčo a Gréto, je to přesně jak říká kolemjdoucí, je mi divný, že to nevíte, že se divíte . . . : toulavej
i oduševnělí, duchaplní, vtipní a moudří muži chtějí vždycky, pokud jsou ještě chlapi :-)
Vůli do toho nepleť, to je jiná věc, že si uvědomují, že nemohou mít, kterou by chtěli. Ale, ty, co by chtěli, chtějí :-) V tom je ten rozdíl oproti ženám, některé nechtějí prakticky nikdy, některé chtějí jen někdy a jenom některé chtějí vždycky :-)
prosinec 23, 2008 13:06
jo Toulavej : NČ
a nejhnusnější sou ty, kerý chtěj vždycky a s každym, jen se mnou ne!
prosinec 23, 2008 13:13
Teda mamčo, : Míša šíša
fakt jsi mě rozesmála. Začínám o těch vložkách TENA pro tchýni taky uvažovat. Máš, čéče, docela dobrý nápady smilies/grin.gif

Jo, u nás mají taky nejveselejší Vánoce zvířátka. Psy to rozbalování svých vlastních dárků vysloveně baví. A letos jsme udělali ještě krok dál. Svůj dárek dostane dokonce i papoušek! Papouščici z plastu smilies/grin.gif
prosinec 23, 2008 13:39
kolemjdoucí a toulavej, díky, : Gréta
tak už aspoň chápu jedno rčení :-)
Není nad to, když se člověk poučí. Jak asi toto prozření zatočí s mým životem? smilies/wink.gif
Fakt mi to vždycky přišlo nějak složitější :-)
prosinec 23, 2008 14:44
Gréto, muži jsou na rozdíl od žen velmi jednoduchá stvoření a ty ženy, které to vědí : toulavej
jako třeba Puntíkovaná :-))), s nimi nemají žádné problémy. Stačí jenom je chválit a krmit a vědět, že jim jde jenom o to jedno :-) a podle toho se zařídit :-) - někdy trochu povolit opratě, někdy trochu přitáhnout, podle situace, ale tak, aby to chlap nepoznal - to je nejlepší :-) a život je pak báječnej . . . Problém je, že tohle ženy buď nevědí, nebo neumějí . . .
prosinec 23, 2008 15:12
Gréto : kolemjdoucí
složitější to samozřejmě trochu je. Někdy to totiž vypadá, že chlap nechce. A proč nechce? Protože se bojí. Buď se bojí, že by to prasklo (a on by tím prozrazením ublížil někomu jinému nebo i sobě), nebo se bojí, že by si s tím jenom zkomplikoval život, nebo taky prostě že by třeba něco chytil. Anebo tohle všechno dohromady. Ale kdybys postavila kterýhokoliv chlapa do situace, že by měl jistotu, že to nepraskne, že nic nechytí a že ta dotyčná po něm nebude už nikdy nic chtít (a taky že by se mu alespoň trochu líbila) - myslím, že by se moc nerozmýšlel.
prosinec 23, 2008 16:54
Tak to zase příroda osvědčuje svou moudrost, : Gréta
protože cítit z chlapa, že mě chce přesně takto (je to skoro jako dodat "se zavřenýma očima a co nejrychleji pryč") - měl by po nadějích smilies/cool.gif

prosinec 23, 2008 22:07
Míša šíša : Sipik
Náš psík má tiež veľmi rád rozbaľovanie balíčkov, ale on si to ušiak vždy vyňuchá len čo sa darček ocitne pod stromčekom a potom doňho vrčí a šteká dovtedy, kým niekto nerezignuje a neodbalí mu ho. Raz sa mu podarilo na Vianoce si darček nielen nájsť, ale aj rozbaliť a to sa teda tešil!!
prosinec 23, 2008 22:27
to mně teda, toulavej, : endymio
poraď, jak se chlapovi přitahují opratě. Na to jsem ještě nepřišla smilies/smiley.gif
prosinec 25, 2008 15:09
třeba by pomohlo, : alena puntíkovaná
kdybys mu zakázala práci u kopírky smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
prosinec 25, 2008 16:54
alenko sedmitečná : kolemjdoucí
na kopírku mám copyright já (ale nic si z toho nedělej, já už si taky nic nepamatuju...)
prosinec 26, 2008 10:48
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]