O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LEGRACE NA PLACE PDF Tisk E-mail
Pondělí, 03 listopad 2008

 To se nám toho v poslední době seběhlo...  Když vypukla letošní vojenská přehlídka a díky televizi mi vpochodovala do obýváku kredenciózní ministryně obrany, Vlasta Parkanová, hned mi přišla na mysl má zesnulá kámoška Helena Růžičková. Jen s tím rozdílem, že Helča měla větší šmrnc a grácii. Panejo, milostivá, to byl tedy úlet... ta pelerina, která jen zdůrazňovala vaše víc než oblé tvary.

 

 

 

 

 

 

 

     Vzhledem k tomu, že těm mužským hračičkám, které se tam prezentovaly, vůbec nerozumím, spíš jsem jen sledovala, jak se kdo na toto šou vybavil. Pan Bém přišel velice nalehko, jen v obleku, nejspíš musel klepat kosu. Pan Schwarzenberg si vytahoval límec co nejvýš a vůbec na všech těch sedících přihlížejících bylo vidět, že ani případné jaegerovo prádlo netlumí lezavost podzimního mrholivého počasí.

 

      No, ale vojáčkové byli hezky barevní a fajn...

 

     V New Yorku se otevřel Český dům. Tedy přesněji řečeno -  na newyorské 73. ulici, v Upper East Side, se po sedmi letech rekonstrukce znovu otevřely dveře České národní budovy. Bude patřit jak krajanským spolkům, tak českému konzulátu a Českému centru, které doposud sídlily v nedaleké Madison Avenue. V roce 2001 koupila od krajanů chátrající budovu v hodnotě 450 milionů korun Česká republika za symbolický jeden dolar.

 

     Na oplátku může místní krajanský spolek Bohemian Benevolent & Literary Association užívat celé třetí patro. Krajanské organizace si při sepisování smlouvy  vymínily právo na užívání prostorů za pouhý dolar ročně na příštích bezmála 400 let... Více než pětiletá rekonstrukce, která byla největší investiční akcí české vlády v zahraničí, přišla na 730 milionů korun.

 

 

 

d@niela 


 

A ještě něco nakonec, co se stalo prý taky:

On:   Ivanko, to bylo skvely ...
Ona: Lepsi by to bylo, kdybys drzel hubu.
On:   Proc?!?!
Ona: Protoze nejsem Ivanka

    

    

Komentáře (31)add feed
Copak o to, : wendy
to já jsem ztloustla taky (od včerejška dietuji) ale mě vám pořád připadá ulítlý, že ministryní obrany je ženská. On ten ministr nemusí rozumět úplně všemu v žadném odvětví, má poradce, ale tohle mi prostě nesedí. Ona přece nemůže mít k tomu vztah, a nerozumí snad úplně ničemu, nebo se pletu ?
listopad 04, 2008 07:59
Wendy, a proč by ženská nemohla rozumět obraně? : Myška
A armádě? To přece není výsada mužů. Když si vzpomenu, jak za dob branné povinnosti na 730 byly žádané modré knížky! A jak na ně byli majitelé hrdí! A jak se mi tito úhybkové hnusili (ti, co ji neměli ze zdravotních důvodů, ale jen proto, že se jim na vojnu nechtělo)...
listopad 04, 2008 08:06
Zapomněla jsem dodat - : Myška
když jsem byla v osmé třídě, měli jsme ve škole besedu s lampasákem, který lákal na vojenskou školu. U kluků neuspěl, ale já s kamarádkou jsme chtěly do armády ke psovodům (tehdy jediná možnost věnovat se profesionálně kynologii), což bylo odmítnuto, že na to holky neberou.
listopad 04, 2008 08:09
Já vím, že jsou ve vojsku i sloužící ženy : wendy
ale prostě mi to k těm zbraním a válčení nesedí. Parkanová není žádná Boudica a já jsem asi v tomhle trochu konzerva nebo co. A název ministerstvo obrany, ono to je vždycky spíš ministerstvo války. A nejde jen o taktiku a zachování míru, ale hlavně o ty zbraně. Rozhodovat o výzbrojích a tak, víš. To by byla fakt výjimečná ženská a to ta naše asi není. Takže tak.
listopad 04, 2008 08:37
já jsem ty s tou modrou knížkou chápala : alena puntíkovaná
taky bych na vojnu nikdy nechtěla. Když byl můj starší syn - nyní šermíř - lákali ho do vojenské školy, dokonce přišli i k nám domů. Napřed mě lákali na prachy, jakože nebudu muset nic platit, naopak, že mi prachy ještě dají a podobně. Když jsem jim řekla, že svý dítě neprodám, tak začali být vysloveně nepříjemný a vyhrožovali mi. Fakt jsem se bála, že mi kluka unesou. Tak jsem Mirka bafla a poslala ho nahoru k babičce. Nwemohla jsem se jich zbavit, dokonce jsem kvůli tomu volaná na tzv. "pedagogickou radu". Ve škole z nich byli po... .
listopad 04, 2008 08:50
To já bych s klidem hošíky na vojnu poslala. : Myška
Ale ne do dnešní profi armády, nerada bych je dostala z Afghánistánu nebo jiné malebné země, kde umírají naši vojáci, v zinkové rakvi.
listopad 04, 2008 09:09
Jo, kdyby ta vojna netrvala až dva roky, : ivanka
kdybychom se nemusely bát, že přijdou domů ve futrálu,
tak by to určitě některejm klukům pomohlo dospět.
Co já se od mužskejch naposlouchala jejich zážitků z vojny smilies/smiley.gif))
listopad 04, 2008 09:15
Wendy, : Míša šíša
já si myslím, že klidně i žena by mohla být ministryní obrany. Ovšem ne madam Parkanová. To je už pak tragikomedie.
listopad 04, 2008 09:33
Ivanko, : Míša šíša
vyprávění zážitků z vojny miluju. To jsou skvostný historky!
listopad 04, 2008 09:34
Přesně. NA to špatný se zapomene a pak se chlapi trumfují v tom co všechno na tý vojně vyváděli : wendy
a taky se tam většinou trochu ukáznili. Michal už byl na vojně jen jeden rok a to by klidně dalo vydržet.
JInak vás děvčata musím pokárat. Měli bychom naše děti posílat kam je potřeba rády. Přece tam pomáhají. A děti těch, co to vymysleli, tam určitě slouží taky...
Stále mi ale nesedí na postu MO ženská. Asi jsem divná. Ani Riceová mi neimponuje, natož tato naše zpěvačka. I když na druhou stranu - Tvrdík byl muž a na postu lídra MO úplně vyhořel. A Nečas toto místo přímo odmítl.
listopad 04, 2008 09:37
Myslím, že bychom měli celou armádu zrušit vůbec : alena puntíkovaná
naposledy nám k něčem byla za Jana Žižky z Trocnova. oD TÝ DOBY, když bojovala, tak ve službách jiné země. Co se týče Ameriky a NATO - tak stejně záleží na tom, jak se oni dohodnou s Rusákama - a kvůli nám si nikdo s rusákama (potežmo s nikým jiným) ropzlívat ocet nebude. To už naši "spojenci" předvedli v historii několikrát, tak proč by na zavedém schématu měli něco měnit?
listopad 04, 2008 10:03
Naše armáda zatím nikdy žádnou válku nevyhrála, : mamča
a myslím, že ani nevyhraje. Ale vojna byla pro kluky docela dobrá. Můj nejstarší syn byl sice jen rok, ale myslím, že mu to prospělo. Udělal si tam řidičák na náklaďák, traktor...atd., a o vojně mluví jako o přísnějším Pionýrském táboře. Koneckonců tam zjistil, že život není jen procházka růžovou zahradou.
Madam Parkanová by se měla věnovat raději tomu, čemu rozumí (ale zpěv to určitě není) a nefungovat jako univerzální záplata na jakémkoliv postu ministra.
listopad 04, 2008 12:22
Wendy, Aleno : Jel
"armáda" Jana Žižky akorát drancovala, ničila a vypalovala. Jo a taky hodně znásilňovali.
Války jsou k ničemu, ale armáda se občas hodí, takže kdo chce v ní být, ať tam je. Nikoho nenutit. Wendy, posuzujme lidi podle schopností a ne podle pohlaví - s takovýmhle přístupem na straně žen, těžko vyrovnáme třeba naše dvoutřetinové platy, nebo mínění o ženách řidičkách a mnoho mnoho dalších.
listopad 04, 2008 14:50
Jel, všichni vojáci drancovali, znásilňovali a vypalovali. : Myška
To nebyla výsada jen husitských vojsk. To se děje pořád ve větší či menší míře.
listopad 04, 2008 14:54
no - možná že jo : alena puntíkovaná
možná že né - tys tenkrát žila? Já taky ne...takže pokud každý historik vykládá historii jinak, můžeme věšřit čřemu chceme - nebo taky ne. Mimochodem křižáci, kteří byli proti husitům nasazeni se nechovali líp. Ani jiné vojsko, které kdy na toto území vstoupilo. Ty husiti tu byli aspoň doma.
listopad 04, 2008 17:50
Jel, ano, to dělá každá armáda : wendy
s tím nic nenaděláš. Nedělím to podle pohlaví jak ty myslíš, jen mi na tu obranu ženská, a ještě takováhle, prostě nesedí. Může operovat nebo jezdit s bagrem, lítat do vesmíru nebo s koštětem, všechno jedno. Ale toto, nevím, ne. Jo a všimli jste si, že šéfkuchař bývá muž ? A v televizi ty tůzné vařečkové pořady mají taky muži ? Každému co jeho jest.
listopad 05, 2008 07:35
... : Jel
Wendy, v prvním příspěvku píšeš, že ti nesedí ženská obecně a ne, že zrovna tahle ženská. To že kuchaři v televizi jsou muži je spíš o tom, že s ženskou by nebyla taková sledovanost. Například recepty paní Čiriny mi příjdou geniální, ale objevovala se jen krátce v TV. Je to v nás, ženách, že stále ty chlapy vyzdvihujeme na piedestal. Kuchař muž nás spíše upoutá, každá druhá ženská tvrdí, že mezi žena se nedá pracovat, nebo že nikdy neměla kamarádky ženy. Jsou to akorát kecy, buď se s lidmi domluvím a nebo ne, buď je někde prevít, závistivec, donašeč nebo báječný člověk, ale je jedno, jestli to je muž nebo žena. Dokavaď my samotné budeme dělat rozdíly mezi muži a ženami, stále budeme mít nerovnost mezi pohlavími a třeba i 90% mužské zastoupení v politice.
A ještě k té histori, sice si každý historik říká co chce, ale třeba o řeži husitských vojsk mezi běžnými obyvateli vzniklo mnoho dobových obrazů. Vojsko potřebovali jídlo a tak po své cestě prostě vtrhli do nágodného města a to vydrancovali a o tom se píše v kronikách.
listopad 05, 2008 09:36
Jo, to je správně, : wendy
ma tomto postu mi ženská prostě nesedí a jeěště tahle tuplem ne. Je to můj názor.
K té historii - myslíš, že jiná než husitská vojska nedrancovala ? To je dnes taková averze k těm, kteří házeli do společné kádě předměty nebo co ? Asi ano. Drancovali vojáci gen. Baltasara na začátku 30ti leté války, společně se Švédy, drancovali vojáci slavného gen. LAudona nebo Francouzi po bitvě u Slavkova...jeden za 18 druhý bez 2 za 20.
listopad 05, 2008 10:12
Wendy : Jel
souhlasím s tebou, jen jsem reagovala na větu Aleny, že naposled armáda za něco stálo za doby Jana Žižky, ale nestála. Válka a vojáci, to je vždycky špatně.
listopad 05, 2008 11:57
... : bb
taky mi nesedí žena jako ministryně obrany, jako mi nesedí žena jeřábnice, žena tavička v hutích,žena kopáčka příkopů, to nemá s rovností pohlaví myslím nic společného, naopak bych řekla, že sebevědomé ženy, které se vnímají jako naprosto rovnocenní lidé, takže o tom ani nepřemýšlejí, klidně a rády přiznají, že něco prostě není pro ženy a něco je vysloveně ženská práce, vyžadující ženskou lehkou ručku, jemnost, trpělivost, pečlivost a hlavně osobitý ženský styl :-) I když nepochybuju, že někteří muži by svedli vyšít krásné krajky Richelieu, nebo asistovat u gynekologa jako ženský bratr.
listopad 05, 2008 12:46
bb : Jel
a lékařka, právnička, politička ti sedí? A co statkářka, majitelka obchodu, zlatnice. Ještě před sto lety to byly podivné výjimky, o kterých si většina myslela, že se cpou, kam nemají. Osobně nechápu tavičku v hutích, ale chce-li to dělat, ať to dělá. Pokud máme v armádě ženy, proč by jí nemohla velet žena. A navíc je to politická funkce a tam už ženy pronikly, i když velmi málo.
Holky, holky, takhle ne.
Už to tu bylo řečeno, některé z žen, co sem píšou, své nějtěžší životní etapy zvládly samy. I tu pračku, nebo video je každá z vás schopná opravit.
listopad 05, 2008 13:03
Jel, to teda nevím nevím, mám silné obavy, že pračku nebo video není schopna dnes opravit nejen každá žena, : toulavej
ale dokonce ani většina mužů . . . Ale, můžu se mýlit - i když, to se stává málo kdy :-)

Člověk by totiž měl vidět věci tak, jak jsou a nikoliv tak, jak by si přál, aby byly :-)
listopad 05, 2008 14:08
toulavej máš pravdu : Jel
špatně jsem se vyjádřila, jde mi jen o to, že lidé mají určité schopnosti, ale rozhodně nelze rozdělovat na muže a ženy. A když někdo chce, dokáže spoustu věcí, aniž by byl omezován svým pohlavím tak, jak nám je rodinou výchovou předurčeno.
listopad 05, 2008 14:50
Jel, škoda že se tu nemůžeš podepsat. Hned bych si to vystřihnul z monitoru s tou pravdou a zarámoval : toulavej
a pověsil na zeď. To už mně dlouho nikdo neřek´, že mám pravdu. Díky, aspoň že ty :-)
listopad 05, 2008 15:08
no Milá Jel, : Puntíkovaná
chceš-li se zbavit pračky, nebo videa - dej mim je k opravě....Já tak asi rozeznám šroup od hřebíku -ale přines mi návod k opravě téhož v jakémkli jazyce a přeložím ti to. Můj majstrštyk byl venkovní bezbarvý rychleschnoucí lak v dánštině za pomoci švédsko anglického slovníku. Ale nalakovat si to soused musekl sám. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif nicméně, netuším, co to má co dělat s pohlavím - fakt jsem to překládala oblečená a potřebovala jsem akorát tužku, brejle a ten slovník. Jinak můj bývalý muž - dej mu pámbu lehké odpočinutí, opravoval a jinak velebil byt a věci v něm tak, že si pozval příslušného odborníka a udílel mu přitom právní rady. Stejně tak sbíral houby. Došel s košíkem do hospody u Taterů, kde usedl a lidi se mu za právní porady odměňovali houbami. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
listopad 05, 2008 16:26
Jel, ale já nepíšu že není schopná to dělat, ani že by jí mělo být zakázáno to dělat, : bb
ale píšu o svém čistě osobním pocitu, že mi to k ženě nesedí
tak jako mi nesedí porod dítěte k tomu pánovi co si nechal změnit pohlaví z ženy na muže a pak zatoužil porodit dítě - schopen toho zjevně byl, mně to ale prostě přijde "přes" a nepatřičné, stejně tak žena tankistka nebo žena zelený baret - přestože nepochybuji o tom, že mnoho z žen tyto schopnosti má
Hranice se mohou posouvat kam chtějí, asi to moc nezmění na mém osobním pocitu, že mi žena v hutích ani na tanku nesedí :-)
Kdybych toužila taviti v hutích, nebylo by asi síly, která by mne odradila, ale pro mě je tohle samozřejmost, smysl má prosazovat věc pro věc, ne pro dokazování čehokoli - ani rovnosti pohlaví ne. Pro mě rovnost pohlaví existuje zcela samozřejmě odjakživa, ale odlišnost ženy a muže vnímám a nepopírám.

pračku neopravím,ani nechci to umět, tudíž to nepotřebuji umět:-)
listopad 05, 2008 18:16
... : bb
stejný plat jako muži musíme umět zdůvodnit i bez možnosti ohánět se ženou ministryní, ženou tankistkou apod.

ty výjimky cos vyjmenovala byly výjimkami před více než 100 lety, myslím, ale to je jedno - pořád to bylo a je méně výjimečné než rodící muž
v tom tedy rovnost pohlaví nefunguje vůbec, ale to nám nevadí,rády si toto privilegium ponecháme a netrváme na tom, aby muži začali houfně rodit, kojit :-)
listopad 05, 2008 18:23
Ano je to hodně o osobním pocitu jak píše bb : wendy
myslím si, že ženská mezi zbraněma není standard, žena má býti jemnější. Obklopema poradci, neb tomu nemůže rozumět, to není jen politické jednání, to musí býti odbornost a vztah k tomu.
Na tavičku bych asi neměla nejen chuť, ale ani fyzičku. Kuchaře jste mi už vsvětlili, ale tu obranu pořád nějak neberu.
listopad 06, 2008 07:38
:-) Tak snad jsme si to vysvětlili a : Jel
doufám, že jsme mě pochopili. Vy uznáváte možnosti všech pro všechny a mě opravdu nejde o pozitivní diskriminaci. Všichni víme, že u nás stále v některých profesích jsou ženy na svém postu znevažovány, ač pracují třeba lépe než muži. Těžko hodnotit ministryni obrany, ale rozhodně bych to nedělala podle písničky nebo oblečení. Přeji vám hezké dny a ať se vám vše daří.
listopad 06, 2008 14:43
Tak se obujte ještě i do mne, než půjdu na to pivo... :-))) : strejda
Stejně, jako mnohým z Vás zde, mi na určitých funkcích ženy prostě nepasujou. A s nějakou pitomou emancipací to nemá vůbec nic společného. Parkanová, to je jen pouhá loutka - šašek.
Ale stejným šaškem byl i někdejší Baudyš, co si budeme vykládat...ještě před ním i Dobrovský a další civilové. Živě si dovedu představit ty chlapy kolem ní, kteří mají všichni do jednoho vysokou vojenskou školu. Každý snad umí ovládat všechny možné zbraně. Zná různé taktiky. Nakonec - i na té škole se to učí. Já vím, že to taková politická loutka nepotřebuje umět, ale ruku na srdce, jsou situace, ve kterých si ta bába musí připadat trapně.
Jsou prostě práce, které by žena neměla vykonávat vůbec. Jsou to třeba těžké práce. Práce v chemickém průmyslu, kde se mohou stopově vyskytovat karcinogeny, v dolech, v hutích, ale i v domácnosti. Já bych se třeba styděl, kdyby si žena měla vzít krumpáč a měka by kopat plynovou přípojku nebo kdyby měla zvedat těžké šutry a stavět z nich zeď nebo skládat přivezené klády dřeva. Nebo betonovat. Jsou však i práce lehké, ale šíleně špinavé. I tam by žena neměla co dělat. To s emancipací nemá vůbec nic společného. To znovu připomínám. Nebudu zde vykládat, že žena je od přírody křehčí tvor a nebudu tu také hlásat to omšelé, že žena patří k plotně. To nikoli. Jsou však práce, které jsou, dle mého staromódního úsudku, výsadou mužů.
Viděl jsem řidičku autobusu, trolejbusu - tramvaj, to je jasné, ale četl jsem i o první naší dopravní pilotce. Před tou paní smekám. O nějakých vedoucích funkcích v úřadech se tu nemá cenu zmiňovat. To je, dfm, asi také jasné.
Takže použiji Wendin závěr a řeknu "asi tak.." smilies/grin.gif
listopad 06, 2008 15:53
strejdo : kolemjdoucí
nejen, že máme dopravní pilotku, už máme dokonce i první vojenskou pilotku. Na Gripena ji sice zatím ještě nepustili, ale myslím, že se toho taky dožijem. A je to blondýna smilies/wink.gif. Jinak malá poznámka k těm vojákům: ono totiž hlavní motivace pro vojsko vždycky byla, že dobytá města mohou vyplenit. Což ve skutečnosti znamenalo ukrást co se dalo a ženy znásilnit.
listopad 06, 2008 16:43
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]