O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KONSPIRAČNÍ TEORIE - IV. PDF Tisk E-mail
Pondělí, 13 říjen 2008

Tajemní vládci světa, kteří vyvolávají války kdy se jim zachce, práškující celý svět baryem a ovládají světovou ekonomiku, mají na svědomí mimo jiné i technickou zaostalost lidstva. Zabraňují například výrobě automobilů na vodu, případně dokonce na perpetum mobile. Otevřeně se k takovým teoriím v pořadu Detektor, který vysílala Česká televize a který předčasně ukončila kvůli nedůvěryhodnosti vystupujících a bláznivých teorií, které zde předkládali,

přihlásil ještě nedávný náměstek ministra pro místní rozvoj a významný člen Strany Zelených Petr Pávek.

 

 

 

 

 

 

     Autorem revolučních vynálezů měl podle něj být Nikola Tesla. Uměl údajně přenášet elektrickou energii na dálku a také vymyslel elektromobil, který jezdil na energii ze vzduchu. „Energie kdykoliv a odkudkoliv by otřásla světem a to se mocným nelíbilo," tvrdí Pávek a proto oni mocní tyto patenty drží v utajení dodnes.

 


     Oni mocní vládci světa za oponou chystají jeden skutečně ďábelský plán, který se stal již před několika lety zřejmě největším hitem mezi zastánci konspiračních teorií a pomocí něhož mají nastolit jakýsi nový světový pořádek (New World Order). Zajímavé je, že tuto teorii v České republice přijímají nejen osvědčení konspirátoři, ale i náboženské kruhy a někteří politikové. Mocní se prý chystají ovládnout lidstvo na celé planetě tím, že každý člověk bude muset mít pod kůži implantovaný čip. Podle katastrofických scénářů půjde člověka na dálku pomocí čipu buď ovládat nebo dokonce zabít.


 


Tichá pošta pro vlastní důležitost


     „Myslím, že všechny ty teorie spiknutí si lidé vytváří proto, aby se cítili jistější. Je to sice často jistota založená na úplně chybných předpokladech, ale pro psychiku plní svůj účel. Ta chce, nebo dokonce musí, být opřena o jistoty. Pak se cítíme dobře: My jsme ti, kdo vědí. Někdy jsme ve vysvětleních unáhlení: Chceme mít náskok oproti druhým - my chceme vědět dříve. Líbí se nám poté poučovat druhé, objasňovat. Je to přece slastná pozice - poučujících. Obávám se, že o pravdu nebo o relevanci k ověřeným faktům u autorů nebo šiřitelů konspiračních teorií velice často nejde," myslí si psycholog z Masarykovy univerzity v Brně Zbyněk Vybíral.


     Podle publicisty Martina Petráska, který se teoriemi spiknutí zabývá, nejsou prakticky nic jiného než jistá obdoba tiché pošty: „Když jsme si jako děti hráli na tichou poštu, často jsme se divili, jak krásně zdeformované informace se dostaly na druhý konec třídy. A nyní si jen uvědomte, že ve světě moderních technologií a internetu jsou možnosti šíření podobných zpráv omezené snad jen velikostí zeměkoule a naivitou jejího obyvatelstva. Takže na začátku vlastně vůbec nemusí stát nějaký šílenec nebo nějaká konspirační skupina. Ta se zdeformovaných zpráv jen chytá využívá je ke svému prospěchu. Ať už úmyslně a s cílem zneužít je třeba ke slávě a výdělku, nebo prostě z nějakého „záslužného" důvodu. Třeba proto, že takoví jedinci nedokáží pracovat s informace a rozpoznat to, co je pravdivé a co je prostě lež a nesmysl."

 

 Leoš Kyša

 

 

 

Komentáře (27)add feed
Zabít - to nevím : alena puntíkovaná
- ale daleko od čipu rozhodně nejsme, akorát by to teď bylo moc kách. Ale vím o jednom státě, který vyžaduje, aby příchozí měli v pase otisky prstů, obrázky zorniček a podobně...tady je už k čipu jen krůček. Nenutí snad banky podniky, aby svým zaměstnancům vyplácely výplaty na účty? A co jiného je platební karta než čip? Zatím jen na plátku plastiku, že? Jak dlouho bude trvat až někdo začne razit myšlenku, že čip pod kůží vám nebude moci nikdo ukrást, jako třeba kartu a nebudete si muset pamatovat žádný PIN? Možná slyším trávu růst....
říjen 13, 2008 09:09
Nestesti nechodi po horach : Mikin
Nestesti nechodi po horach, ale po lidech.
A lidicky co veri jedne konspiracni teorii veri vsemu moznemu. Vzdelani nesmi byt prekazkou v tom, aby jejich fantazie nerozepjala kridla a neplachtila volne jako ptak....... Vemte treba pana Jonese z mormonske univerzity Brighama Younga v Utahu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Steven_E._Jones
Pan profesor je jednim z hlavnich proponentu tzv. cold fusion, nesmirneho to zdroje energie ktery by vyresil vsechny zname a nezname energeticke problemy. Jeste to sice nefunguje, ale brzy bude. Brani tomu zatim nejspis naftarska lobby vcetne Putina, Chavezem a Bushe. Jones tez odhalil skutecnost, ze obe budovy WTC v New Yorku byly zlikvidovany planovanym odstrelem a zjistil, ze krestansky prorok Jezis Kristus Nazaretsky stacil za sveho zivota navstivit i Ameriku a kmen Mayu......
Pan profesor byl poslan vedenim university do predcasneho duchodu, coz jiste posili teorie konspiracnich teoretiku o tom, ze mel pravdu.
říjen 13, 2008 21:32
Položme si však otázku, : strejda
čí zásluhou se zarazilo vysílání toho klamavého a pomateného pořadu? No ANO. Byl to Sysifos.
říjen 13, 2008 21:52
Musím vstoupit do této diskuse : wendy
abych se maličko zastala génia Nikoly Tesly. On to totiž genius byl a ať už mu je přičítáno cokoliv, i blbosti, je málo tak od Boha talentovaných lidí. Nebyl tak praktický jako Edison, proto byl chudý. Naštěstí měl bohatého sponzora, takže pracovat na svých objevech mohl. On mnl takovouu prapodivnou energii v sobě, že když podal jinému člověku ruku, ten dotyčný dostal ránu el. proudem. Newyorská smetánka si jej najímala na své večírky. Byl to fanatik vědy a co vymyslel, za každou cenu, několikrát i za cenu vlastního života, chtěl uskutečnit.
K Martinu Petráskovi snad jen to, že pověst vyprávěním roste, to tady bylo vždycky. Jen to jde dneska rychleji.
říjen 14, 2008 07:50
Tohle je ten správný citát pana Vybírala : Jarda
A platí NAPROSTO ROVNOCENNĚ pro "chytré a vševědoucí" z OBOU táborů:
"Líbí se nám poté poučovat druhé, objasňovat. Je to přece slastná pozice - poučujících".
říjen 14, 2008 08:49
Klamavej a pomatenej pořad : Krakonoš
mě ovšem velice bavil. Mohl jsem sám přemejšlet, co je klam a co pomatení. Leč přišla AUTORITA - strážce PRAVDY a pořad ZAKÁZALA. A to je podle mě principielně zcela špatně a tenhle spolek mě jako obvykle zase nas*al. smilies/grin.gif A jestli tu chce někdo argumentovat veřejnoprávníma penězmama, tak z těch se financujou všelijaký jiný obskurní záležitosti, často určený jenom velmi úzkejm menšinám, a je to tak v pořádku.
říjen 14, 2008 13:37
Krakonoši, zadrž tu svou zlobu! : strejda
Přece nechceš být jako ten záporňas Trautengerg? Nebo jo?
Ty si třeba umíš udělat jasno, co je pravda, co je lež, co je pavěda, co je objev a co je šarlatánství. Uznej ale, že na ten pořad se dívaly i děti. Děti, které mají z toho potom guláš, protože věří v to, co je vysíláno v TVs a to je tedy pro ně asi pravdivé. Navíc se to tříští s tím, co se učí ve škole. A to bys chtěl, aby se z nás za čas stal dementní národ, který by neuměl rozlišit co je pravda a co je hloupost?
Ano, někteří mocní by si právě tohle přáli, udělat z národa nemyslící stádo, které by pak mohli snadno ovládat.
Já, naproti Tobě, bych zase nechtěl vydávat TV a rozhlasové poplatky za podsouvání hloupostí, lží a nepravd. Takové bludy ať si vysílají komerční stanice. Tečka.

říjen 14, 2008 14:14
Strejdo, : Krakonoš
já pevně věřím, že každej myslící rodič několikrát denně dětem opakuje a na příkladech vysvětluje, že to, co říkala ta paní nebo pán v televizi, pravda bejt nemusí a velmi často není. Objektivní pravda neexistuje, existuje vždycky jenom INTERPRETACE nějakýho děje, jevu. Není v silách žádnýho média vysílat jenom "pravdu". Takový neexistuje na celým světě. Dokonce ani ty, který mají pravdu ve svým názvu, to ještě nikdy nedokázaly. smilies/grin.gif
Pouč vnoučata vo klamavosti médií, tím pro ně hodně uděláš.
Protože jinak vždycky skončíš u komisí, který rozhodujou vo tom, co je pravda a co už ne. A přitom tyhle komise a rady a jánevim co jsou vždycky zase jenom nástrojem nějaký skupiny vlivnejch, mocnejch, atakdál. U veřejnoprávního média bych hlídal jediný - pestrost a názorovou různost. Vostatní bych nechal na profících a na divákovi / posluchači.
říjen 14, 2008 19:31
Ale to předpokládáš Krakonoši : wendy
že máme samé chytré a schopné a důsledné rodiče. Ani ty preventivní prohlídky u zubaře u svých ratolestí nedokázali plošně uhlídat, natož tohle ! Cenzura je blbá věc, ale zase spoléhat na samoregulaci, no nevím. Taky bych byla ráda, kdyby to fungovalo jak píšeš, ale musí se pracovat s tím, co je.
říjen 15, 2008 07:24
Krakonoši : Jarda
Problém je v tom, že ty předpokládáš MYSLÍCÍ rodiče.
říjen 15, 2008 07:43
Promiń Wendy, : Jarda
opět čtu a reaguji nějak na přeskáčku. Nechtěl jsem opisovat :-(
říjen 15, 2008 07:46
Nic se nestalo : wendy
naopak... smilies/wink.gif
říjen 15, 2008 08:25
Až teď jsem si přečetl repliku od strejdy – „Děti, které mají z toho potom guláš, : toulavej
protože věří v to, co je vysíláno v TVs a to je tedy pro ně asi pravdivé. Navíc se to tříští s tím, co se učí ve škole. A to bys chtěl, aby se z nás za čas stal dementní národ, který by neuměl rozlišit co je pravda a co je hloupost? Ano, někteří mocní by si právě tohle přáli, udělat z národa nemyslící stádo, které by pak mohli snadno ovládat.“
Strejdo, jestli žiješ v představě, že minimálně třetina národa se JEŠTĚ jako DEMENTNÍ nechová, jsi vlastně šťastný muž. Po každých volbách – aniž bych chtěl sem zatahovat politiku - je to přece vidět : této třetině nevadí, že jim někdo v tv evidentně LŽE, když jim namlouvá, že ten DLUH, co jim udělal, udělal v jejich prospěch, aby se měli lépe. A ty lidi tomu věří, že je to pravda a vůbec je NENAPADNE, že ten DLUH budou ONI SPLÁCET, že jim ten dluh nikdo nepromine ani jejich dětem a o co lepší mají teď hostinu, o to chudší ji budou mít ve svém stáří a také jejich děti. A přitom chtějí pro své děti jen to nejlepší . . . No a protože tomu věří, protože tihle DOSPĚLÍ nedokáží rozlišit co je pravda a co hloupost, tak je stále volí. To je znak demence třetiny národa . . . Možná je škoda, že pro tyhle dospělé, co věří tv, neexistuje také nějaká ta Rada, co by jim jasně ukázala, kdo lže a kdo ne, nejen pokud se jedná o vědu či pavědu . . .

Aby bylo jasno - toto není poznámka o politice - pro ty, co to nepoznají. Toto je poznámka o tom, JAK JE TĚŽKÉ I PRO DOSPĚLÉ POZNAT na názorném příkladu CO JE A NENÍ v tv PRAVDA :-)
říjen 15, 2008 14:31
To sice ano, Toulavej, ale : Jarda
to by mi ten dluh nesměli prezentovat a nabízet JEDINÉ SPRÁVNÉ CESTY ti, kteří mi káží vodu a přitom plnými ústy nepijí víno, ale přímo ho chlemstají a ještě u toho mlaskají jak dobytek. A mým dětem, pro které shodně s tebou chci jen to nejlepší, z té vykradené země vyžírají a ulévají si JEN PRO SEBE to, co ještě zbylo.
říjen 15, 2008 14:52
tak s Jardou souhlasím bez poznámky a do puntíku, : strejda
ale i Ty, potulující se, máš v podstatě pravdu. No vidíš, na krku jsou volby a já mám - jako každé volební období - problém, koho volit. Babo raď. A teď jsem tím nemyslel Alenku pé či té. smilies/cheesy.gif
Republika má také určitý problém. Ona nemá osobnosti. Osobnosti, které by mohli nebo měli stát v čele státu. No nemá! Ti, co se tam derou, to je nevolitelné. Ale jo, má, ale to je další problém, oni se tam ti volitelní do těch funkcí nederou. Oni jsou spjati se svými povoláními a nějaká politika jim může být ukradená. A teď mi řekni, koho z těch vyčůránků, kteří tam jdou jen a pouze za sebe, mám volit, no poraď? Ne však modré ptactvo!!!
No vidíš, kvůli Tobě jsem zase sklouzl do té pohvězdičkované politiky. smilies/grin.gif
To bych nesměl poslouchat zprávy, číst tisk, musel bych se vrátit odněkud z Marsu, abych nebyl v obraze a pak bych tam vhodil nějakou, mně vyhovující a sympatizující stranu či někoho, koho znám bych zaškrtal.
A schválně si pak poslechni výsledky voleb a soustřeď se hlavně na neplatné hlasy v jednotlivých krajích. Uvidíš, kolik dementů nezvládne ani pitomé volby.
smilies/grin.gif Tak šťastnou ruku!!! smilies/grin.gif
říjen 15, 2008 18:15
to mi povídej, : alena puntíkovaná
já jen doufám, že se konečně národ naštve a z naprostéhop zoufalství bude volit nějakou obskurní stranu, jako třeba stranu piva, nebo sexu, nebo tak něco. Už jen proto, aby se našim vládcům rozsvítilo, že se pod nimi židlička může hezky rychle zhouppnout a to dřív, než si stačí nahrabat. Jako Paroubek s tím Kočkou. Kočka - to je tak zprofanovaný jméno a tak zprofanovaná rodina, že kdybys se tak omylem jmenovala, tak se dám přejmenovat, aby si lidi nemysleli, že k nim patřím. No a vidíte....soudruh si ho pozve na večírek. Zkaž mi své přátele a já ti řeknu, kdo jsi, tady platí beze zbytku.
říjen 15, 2008 20:08
strejdo, poradím rád, to mě nic nestojí :-). Tvůj PROBLÉM a taky asi třetiny tohohle národa je, že nechtějí vidět SKUTEČNOST, : toulavej
NECHTĚJÍ se smířit s faktem, že lidi jsou jen lidi a POŘÁD čekají na nějaké IDEÁLNÍ lidi, takové, kteří NEEXISTUJÍ. A proto si nemohou vybrat. Ale, NIKDO IDEÁLNÍ NEEXISTUJE, snad jenom NČ a možná i já . . . Až tihle lidé POCHOPÍ, že VYBRAT si je pro ně výhodnější, než nechat vybrat někoho jiného a vybíráš si VŽDYCKY NEJMENŠÍ ZLO pro tebe, nebudou mít s výběrem problém. Protože, vybrat si to nejmenší zlo pro každého, dokáže každý. Barva v tom nehraje žádnou roli.
říjen 16, 2008 09:56
To je sice pravda, : wendy
ale ona většina těch dnešních hlavounů nejen že nejsou ideální, to by po nich nikdo ani chtít nemohl, sám nejsa ideálním. Ale ty psí kusy s úplatkama a potápěním firem, neskrývaným jánabráchismem apod. to prostě člověka naštve. Nic víc, nic míň. Neměli by tolik mlaskat.
říjen 16, 2008 10:04
jo, wendy, máš pravdu, ale JE TO STEJNÝ i v jiných zemích, jenom se o tom moc nepíše. : toulavej
Ale člověk by měl vědět, že to je jinde v bleděmodrým taky :-)))
říjen 16, 2008 10:54
Teď si tady dovolím velmi provokativní názor, : Krakonoš
vědom si, KAM to píšu :-) Opravdu mě zaráží, jak si tahle skrznaskrz materialistická a atheistická společnost zuby nehty brání svoji nevíru v nic než sebe, mozek a prachy, a ještě je na to hrdá. Jsem přesvědčenej vo tom, že pokud by většina lidí (a teda i politiů) byla opravdu a hluboce věřicí v cosi, jako je vyšší vědomí, karmický zákony příčiny a následku atd. (ať tu nepíšu vo nějakým katolickým Bohu, protože tohle zrovna pojmem "víra" fakt nemyslím), bylo by všechno mnohem veselejší. Ne, nemyslím si, že hluboce věřící člověk je IDEÁLNÍ. Ale vím zcela jistě, že má mantinely, hodně silný mantinely, který těm parchantům, jedno jaký barvy, který dnes tak pomlaskávaj, naprosto chyběj. Duchovně vopravdu rozvinutej člověk některý svinstva prostě vůbec nemá ve svým repertoáru a neudělá je ani když má příležitost. Pokud člověk veškerou možnou spravedlnost spatřuje a cejtí pouze ve státním aparátu (zákony - policie - soudy), je to velmi slabej imperativ prasárny nedělat a pokušení pak velmi snadno podlehne. Vono se hezky vodsuzuje politik z pozice tzv. slušnýho vobčana z ulice, jenže ten slušnej vobčan, kdyby se dostal k možnostem, jaký má ten politik, by zpravidla selhal naprosto stejně - právě proto, že mu chybí ten silnej pocit vyšší spravedlnosti.
Hezký vodpoledne.
říjen 16, 2008 13:00
já to omylem napsala k tomu novému dílu, takže znova: : ivanka
v takovém tom morálním pojetí s tebou souhlasím - "silnej pocit vyšší spravedlnosti" - jo, to by nebylo špatný, kdyby to nebylo stejně tak neskutečný jako "bájný bytosti". Podívej, za všech dob, za všech možných věr se prováděly ty nejhrůznější a nejhnusnější a nejnemorálnější věci. I v dobách, kdy náboženství bylo těžce povinný a od malinka lidem vtloukaný do hlav...
Takže - něco jinýho je dejme tomu "DESATERO" a něco jinýho je holá skutečnost...


říjen 16, 2008 13:14
ivanko, taky máš u mě jeden plusovej . :-) : toulavej
.
říjen 16, 2008 14:36
Krakonoši, ivanko : wendy
ono se tomu říká polopaticky, ale výstižne takto : Peníze kazej lidi. A s tím ruku v ruce i moc. Pěkně se o tom rozepsal Mńačko ve své knize" Jak chutná moc" - tak ta chutná moc. Rovněž nevěřím, že by víra a docházka do kostela spoustu lidí změnila. Každý ví, že by neměl dělat to, co zapovídá Desatero. NA to nepotřebujeme armádu fláterníků. Jako vše,i čistá víra se dá zneužít a upřímná víra a ŘKC, to je nebe a dudy...takže tolik názor jednoho agnostika.
říjen 17, 2008 07:15
jo, : Krakonoš
jenže můj přízpěvek byl vo tom, že jenom VĚDĚT prostě nestačí... I ten největší parchant VÍ, že by tu sviňárnu dělat neměl. To mu ale nijak nezabrání ji udělat. Ani strach z dopadení a odsouzení k sebevyššímu trestu nezabrání. To je to.
říjen 18, 2008 14:53
fujtajbl : Krakonoš
příspěvek, samozřejmě smilies/grin.gif
říjen 18, 2008 14:53
Ve zprávách hlásili, : wendy
že pekingský starosta dostal trest smrti za braní úplatků. Ale nevěřím, že to další úplatkáře odradí. Každý páchá s tím, že JEHO nechytnou. Každou chvíli chytnou na thajských hranicích někoho s drogama. Za to je i 50 let žaláře - nevadí. A i když se dřív třeba za krádež usekli ruce, stejně zloději nevymřeli. Něco v těch lidech je špatnýho nebo s zoufalýho. smilies/undecided.gif
*******************************
říjen 20, 2008 08:02
11.zari : ichtyl
Ten kdo veri,ze obchodni centrum spadlo samo po narazu tim zpusobem,jak spadlo,tak nema ani zakladni znalosti fyziky...
http://www.youtube.com/watch?v=5nGUqDz51uY
březen 27, 2011 01:52
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]