O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

A ŠPÍNA JE PRYČ! PDF Tisk E-mail
Středa, 20 srpen 2008

Vana, ve které je nános špíny, za kterou by se nemuseli stydět v Chánově, zbytky a a dalším svinstvem zaneřáděný sporák I s troubou, záchod, jaký najdete jen v těch nejhorších koloniích - ano, takové jsou naše běžné české domácnosti. Respektive - tak si je představují „Rytiři čistících prostředků", kteří nás, české špinauzníky a neuvěřitelné bordeláře přišli zachránit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

     Stejné je to i s pracími prostředky. Pravděpodobně v myslích oněch zahraničních výrobců (kteří mj. už dávno ovládli náš trh), jsme do doby, než jsme začali nakupovat jejich výrobky,  chodili jen v šedobéžových zapraných hadrech. Jinak si totiž nejde vysvětlit, proč nás v  každé druhé reklamě  nabádají, abychom si tu svou "zažranou špínu" vyčistili pomocí jejich produktů...

 

 

Neštve vás to někdy?

 

 

      Mně osobně ano. Nu, a nedávno jsem objevila (já vím, je to záležitost také už docela „fousatá", objevná jen pro mě) praní ve slizu. Není prý nic jednoduššího a rychlejšího, než si tenhle sliz vyrobit. Mám už k dispozici návod, ale ráda bych se zeptala těch z vás, které s tím máte zkušenosti - je to dobré? Chápu, že na ten náš ´"český zažraný flek" je nejspíš potřeba něco extra - ale....

      Ale je to prý nesmírně fajn hlavně pro naše alergiky.

 

 

 

Tamara
  

 

 

Komentáře (88)add feed
mluvíš mi z duše : Jel
Zvláště, jestli jste si všimli, že jimi vyrobené skvrny "které nelze vyprat" lze vyprat i běžnou teplou vodou :-)
Další co je zajímavé, tak co nevoní, není čisté. Ta kreslená krtice, nebo kýho výra zvířice má uklizeno, jen když zapne ér vik.
Vůbec jsou dnes vůní posedlí, stále větší problém je nalézt v obchodě nevoňavé vložky nebo toaletní papír. Ani nechci domýšlet, jakou chemií je ta vůně na vložce vyrobená...
srpen 20, 2008 07:08
Problém asi bude v tom, : jitka_u
že po praní mýdlovými prostředky je potřeba prádlo vymáchat v teplé vodě, což většina automatických praček neumožňuje (to jsem někde četla, jsem v tomto dobrý teoretik).
srpen 20, 2008 08:13
v životě jsem v teplé vodě nemáchala : alena puntíkovaná
a automatka máchá asi sedmkrát, což nikdo při ručním praní prostě nedělá. Ještě jsi jitko zapomněla dodat, že necky a vlacha jsou ekologičtější a z recyklovatelného materiálu.
srpen 20, 2008 08:24
Jitko : Jel
máchání je pro odstranění pracího prostředku z prádla, tudíž není třeba tu vodu ohřívat
srpen 20, 2008 08:29
Proto taky nekoukám na reklamy : wendy
jsou to takový blbosti, že se doma divíme, že za to ještě může někdo platit. Pár českých je dobrých, ale ty na výše uvedené téma jsou imbecilní všechny. No bodejť by hospodyňka neměla problémy nebo kavárny s krabicí prášku na praní nebo s aviváží ? Abychom začali...

Aleno, na chalupě v létě peru v neckách, na valše, v měkké vodě, v mýdlových vločkách, vybrané kousky prádla. A taky tam bělím. V běžném životě už si to těžko umím představit, však pračka automatka taky vyhrála soutěž v nejužitečnějších vynálezech pro domácnost, ale valchový systém našich babiček nikdo nepřekonal...
srpen 20, 2008 08:34
To je dneska den ! : wendy
..neměla problémy s úklidem, když v její domácnosti evidentně dva roky nikdo ani nehrábl. Taky chodíte běžně do divadla nebo do kavárny...
srpen 20, 2008 08:37
Nejlepší současná reklama je podle mě : Myška
na nízké ceny u Alberta - 95% mužů rádo pere. Určitě jste ji všichni viděli (Né, delfínka musíš dát na třicet).
srpen 20, 2008 08:57
Jo - a 95 % žen má doma těch 5 zbývajících procent... : wendy
aspoň moji kluci by si radši koupili nový hadry než by si je vyprali. A když, tak v kýblu, pěkně namočit, tak den-dva, pak trochu pošťouchat a pověsit.
smilies/cheesy.gif
srpen 20, 2008 09:33
Wendy, : Míša šíša
to buď ráda, že by to aspoň namočili do toho kýblu. Můj pětiprocentní manžel by řekl, že to stačí jen nechat vyvětrat smilies/grin.gif
srpen 20, 2008 09:58
hehe : Kamila
hlavně že ne čtyřprocentní... se omlouvám Míšo, ale mi to nedalo smilies/wink.gif (asi z tý puberty nikdy nevyrostu...)
srpen 20, 2008 10:06
To je dobrý, : Míša šíša
mě napadlo to samé smilies/grin.gif


srpen 20, 2008 10:13
A co myslíte že napadlo mě... : wendy
to jsou vlny! Zdravím všechny sqělé postpuberťáky na tomto chatu !!! smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/tongue.gif smilies/smiley.gif smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif
srpen 20, 2008 10:19
Holky neblbněte, : mamča
na bedrech našich mužů leží tíha světa, zabývají se problémy meziplanetárního charakteru, takže taková pračka s nějakými 20ti triviálními programy je pod jejich úroveň. (Proto jí dodnes neumějí zapnout smilies/grin.gif.)
Moje kamarádka na to vyzrála. Synovi koupila do nového bytu pračku s velkým displeyem, patří k tomu asi 100 stránkový manuál, a synek napřed pár dní studoval, a teď pere o 106 - velké prádlo i pro mámu . smilies/cheesy.gif
srpen 20, 2008 10:24
Hej, mamčo, : Míša šíša
oni existuji ještě nějací jiní muži krom toho mého, kteří neumějí zapnout pračku? smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 20, 2008 10:28
hele, dámy, a co takhle věšení prádla? : ivanka
Můj drahej to prostě "takňák" hodí na šňůru - hrůůůůůza! (když byl doma sám, natáhl šňůru přes celej byt a "obhodil" poté vyndaným prádlem....)
smilies/grin.gif
srpen 20, 2008 10:30
Míša šíša : mamča
Já mám ještě tři takové muže. Nejstarší syn bydlí s přítelkyní, a ta ho obsluhu pračky naučila. smilies/cheesy.gif


srpen 20, 2008 10:34
ivanka : mamča
Jo, pokud se chlapi dostanou k věšení prádla, visí to tam jak oběšenci... smilies/grin.gif
Asi jen ti 4% jsou pečlivější - viz pan doktor ze Slunce seno.
srpen 20, 2008 10:36
Jo-jo : Míša šíša
přesně takhle hází prádlo na šňůru ten můj. Žel - i má dcera. Ani jeden z nich nechápe, proč je za to nechválím, když s tím měli TOLIK práce smilies/grin.gif
srpen 20, 2008 10:43
nevím : Kamila
možné řešení by bylo, donutit je to vyžehlit smilies/grin.gif protože, řekněme si to na rovinu, to je důvod, proč jsme pečlié při věšení!
srpen 20, 2008 10:46
Udělejte to jako já. : Ráchel
Vyhoďte ho!Od začátku prázdnin si můj manžel chodí prát své špinavé prádlo do mého bytu. Spojí to s návštěvou synů. Chtěla bych vidět ty jeho adidasové trička které jsem prala po jednom,jak teď vypadají. Poplatek za vodu, energii, prací prášek a aviváž zapomíná uhradit.No nic, spočítám mu to při rozvodu, že se bude divit.
smilies/cheesy.gif
srpen 20, 2008 10:46
Vyhodit ho nemůžu, : Míša šíša
protože pračku sice zapnout neumí, ale umí například vyndat a vyčistit filtr, což zase neumím já smilies/grin.gif
Jo, tomu se říká správná dělba práce - já peru pořád, on vyndavá filtr jednou za tři roky smilies/wink.gif
srpen 20, 2008 10:54
Prádlo se má věšet tak, aby se pak nemuselo žehlit.... : wendy
ale to chlap nepochopí...to máte jako se záclonou. Muž rozhrne záclonu, vstoupí na balkon nebo otevře okno. Pověsí prádlo nebo okno zavírá a volným krokem odchází. Většinou záclonu zpátky nezatáhne. A když zatáhne, nenařasí. Jsou to domácí skřítkové
smilies/wink.gif
srpen 20, 2008 11:00
Míša šíša : mamča
Pořiď si pračku bez filtru. Já jsem jí zdědila (samozřejmě bez návodu), a pořád jsem ten filtr hledala. Kluci jí rozebrali na anionty a kationty, a filtr nikde. Dlouho jsem si myslela, že jsme prostě blbí.
Pak se jednou v té ohnuté husokrkové hadici, co je tam místo filtru, šprajcnul dvacetník.
Pozvala jsem opraváře, a za vyjmutí drobné mince jsem zaplatila 700,-. Od té doby neperu "špinavé peníze", a chlapům důkladně prohlížím kapsy.
srpen 20, 2008 11:08
Kontrolní otázka : David
K čemu jsou dobré nařasené záclony ?
srpen 20, 2008 11:29
Mamčo, : Míša šíša
stejně ho nemůžu vyhodit, i s pračkou bez filtru. Umí totiž taky spravovat kapající kohoutky a to si těžko pořídím kohoutek bez těsnění, že jo.


srpen 20, 2008 11:31
Davide, : Míša šíša
dobrá otázka!
srpen 20, 2008 11:32
Z hlediska funkčnosti lze zodpovědně prohlásit, že nařasení nemá na tuto žádný vliv. : wendy
Ale Davide, je to malebné, rozhodně hezčí než namrmlaná zmačkaná spoušť někde u futra. To máš jako zaprášený bourák a pěkně naleštěný bourák. Jezdí oba, ale na ten umytý je lepší pohled. Takže asi tak.
smilies/cheesy.gif
srpen 20, 2008 11:36
David : mamča
Ke stejnému účelu, jako učesané třásně na koberci... smilies/cheesy.gif
srpen 20, 2008 11:37
Míšo šíšo : wendy
dobrá hlavně z pohledu muže, neboť je to pro něj, ředitele Zeměkoule, prkotina - jak píše výše mamča. Však to byl jen postřeh z praxe - a jak ten tvůj, řasí, neřasí, nevšimla sis - schválně !?
srpen 20, 2008 11:40
Jen se to nesmí přehánět : David
Je depresivní, když se doma člověk cítí jako někde na zámku nebo v muzeu: můžete tiše obdivovat vystavené exponáty, ale hlavně proboha na nic nesahat ! Sedat na vystavený nábytek je přísně zakázáno !
srpen 20, 2008 11:54
On puntíčkářský mužský taky není ideál : Milena
Můj BM (bývalý manžel)byl přes praní a věšení prádla expert. Jedno období nosil každý den košile (1-2) a chtěl, abych je prala v ruce, že se v pračce moc zmuchlají. Prala jsem je v pračce bez ždímání. Ale pověšený taky nikdy nebyly správně. Tak to po nekonečných dohadech dopadlo tak, že si košile a i trika pral sám v ruce. Postupem stejně ale přešel na praní v pračce. A ještě jsem to vylepšila, že si je i sám žehlil. Jinak teda žádné daší domácí práce nedělal.
srpen 20, 2008 12:03
Tak u nás to rozhodně jako na zámku není : wendy
v létě bytem jen probíháme, přespáváme, lítá tam pes, a exponáty jsou všechny k dispozici. Vyžaduji jen čistou sanitární techniku, nevyndávat starožitné sklo z vitriny - a nařasené záclony...
smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
srpen 20, 2008 12:03
Wendy, : Míša šíša
záclony jsem po přestěhování do našeho nynějšího domu definitivně zrušila. Nic mi tak nebralo nervy a energii jako sundavání a znovuvěšení záclon. Takže teď máme parapety před okny zahlcené kytkami, které vesměs dosahují poloviny výšky okna - ani by tam ty záclony vlastně neměly pro sebe místo. A namísto závěsů máme venkovní rolety, taky dobrá věc, protože se to nemusí prát, žehlit a věšet, neřku-li řasit.
Koberce s třásněmi rovněž nevlastníme, dokonce ani koberce bez třásní. Na koberce mám stejnou alergii jako na záclony. smilies/smiley.gif

srpen 20, 2008 12:04
do prčic mám jednoho z těch 95% : Inka
co umí prát i věšet prádlo (filtr čistím já) smilies/grin.gif, jen s tím tříděním podle barev to občas bere hákem a mé krásné spodní prádlo má občas trochu džínovou barvu smilies/grin.gif. Říkám, že umí, netvrdím, že to denně dělá (aby se to nepletlo) smilies/cheesy.gif. Nesmím ho chválit nahlas, jinak zpychne a nedobrousí tu starou skříň, takže zase rozumně ....
Jinak je to asi stejný pan ředitel Zeměkoule: včera přišel z práce domu dříve než je obvyklé a šel se mrknout do lesa, kam půjde s ježkem večer na procházku a usnul tam na 3 hoďky a já doma celá rozčílená, nemohouc se mu dovolat jsem si naivně myslela, že když dorazil dřív, tak tu ten bordel mohl alespoň trochu pohrnout sněhákem, ale ono nic (asi to mám nějak špatně v hlavě nastavený) Bordel v bytě - šťastné .... kocour s ježkem. Jo a to tam ztratil svazek klíčů, od auta, domečku a práce, takže jsme od časného rána běhali po lese a hledali je smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif, kocour nevycházel z údivu
srpen 20, 2008 12:59
ahoj Inko, už se těším na další pokračování vašich ježčích poudaček!!!! : ivanka
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 20, 2008 13:02
jo jo něco bude a : Inka
nevykejte mi, potřebuju nějak udělat malý ježkovo videíčko a nevím jak na to. Ale to fakt stojí za to!!!
srpen 20, 2008 13:04
Inko - našli rádcové, našli ? : wendy
A co jako s videem ? V čem je problém ? Nechce pózovat ?
srpen 20, 2008 14:26
ježeček by možná pźoval : alena puntíkovaná
- ale ten mrcha kocour určitě nechce! Znáte kocoury. smilies/cheesy.gif
srpen 20, 2008 15:30
nějak Wendy nevím jak na to, : Inka
s mobilem je to videíčko špatné malinké, s foťákem mi to nějak nechce fungovat obojí dvojí umím vložit do PC, ještě to musím prozkoumat a s kamerou zase nevím jak to dám do PC. Já jsem takový malý technik víš? Jinak Tom pózovat moc nechce a ježek to neřeší, je moc roztomilej.
srpen 20, 2008 17:03
Ja mam asi obraceny reakce, : Cesky
jeste v Cechach jsem se celkem nevzpirala vyzkouset novoty at uz v prani, kosmetice, uklidu... ne podle reklam, ale spis podle doporuceni kamaradek.
Ale co do me zacli busit americky vymejvaci mozku, obratilo me to na pravou cestu:
...neholim si nohy
...pouzivam tu samou znacku prasku na prani
...nepouzivam jakykoli vonitka a smrditka
...pouzivam porad stejnou kosmetiku
...nevyhybam se bacilum a jsem tu asi nejzdravejsi
...a na vanu je nejlepsi pisek na nadobi! smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
Souhlasim s tim, ze vetsina muzskejch ma nejakou fobii na prani - ale ty, co ji nemaj, jsou zas az moc poradkumilovny - tak co s tim?
A Inko, taky se tesim na dalsi jezky v kleci...eee... tedy u vas doma

smilies/wink.gif
srpen 20, 2008 19:28
... : alena puntíkovaná
ddíky, já ti to odvedu jinak
srpen 20, 2008 19:47
omlouvám se : alena puntíkovaná
to patřilo jinam. smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
srpen 20, 2008 19:47
No česky, koukám že mám nějaký americký manýry... : wendy
a k tomu obyč prášku - když tady u nás smíchám starý dobrý JAr a ten nejobyčejnější prášek, dostanu sice trochu smrdutou, ale extra účinnou směs na špínu všeho druhu...jsem takový domácí chemik. Voňavé značkové pucikelímky nekupuju. A jediné používané vonítko je levandule. To je přírodní. A příjemné.
smilies/wink.gif
srpen 21, 2008 07:13
jo, pamatujete na starej dobrej BLANKOLIN? : alena puntíkovaná
tím jste dostaly dolů všecko (někdy i kůži na rukou). smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 21, 2008 08:16
No matně mi to něco říká : wendy
moje mamina teď milé dámy preferuje prášek Toro. Silný jak byk !
srpen 21, 2008 09:25
také mám levanduli nasušenou : Inka
a v plátěných pytlíkách v prádelníku a s pucováním špíny to dělám stejně Wendy, nějak mě ty reklamy neberou. Jasně Toro, já ho mám taky, když vyschne, jen do něj přidáš vodu (já asi žiju v minulém století, no i když podle zařízení bytu - starejch almar, kameňáků, sbírky starých žehliček a hoblíků ... by to také odpovídalo, mažu se olivovým olejem, tak jen teď nevím kde jsem přišla na to, že jsem moderní holka, jo asi to bude tím, že si holím nohy smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 21, 2008 09:42
Jo ty nohy ti to zachránily, u mě ani ty ne, mám je od přírody plešaté tak neholím.... : wendy
ale jsi jinak moje krevní skupina, chalupu máme jako muzeum a jeden a půl místnosti doma taky. Taťka nejdřív hudroval, ale pak se mu to taky začalo líbit a dnes už sám provádí návštěvy po bytě a komentuje : "Tak tohle sklo sehnala máma ve dvorském Antiku, to je secese..." Jo, secesi miluju. A myju ji v mydlinkách.
srpen 21, 2008 10:23
Jo jinak : Míša šíša
má můj choť na rozdíl ode mne úžasnou orientaci ve městech, ač nepražák v Praze se skvěle vyzná a nemá problém dojet kamkoliv. Akorát jsme jednou hledali jeden zapadlý obchůdek na Žižkově a ne a ne ho najít. A nezastavil, abysme se zeptali, kdepak - radši jsme jezdili hodinu těma úzkýma uličkama, než to konečně objevil smilies/grin.gif
srpen 21, 2008 10:34
Jéé, : Míša šíša
to patří jinam. Jsem jak Alča tečkovaná smilies/grin.gif
srpen 21, 2008 10:35
já jsem Wendy taková kořenářka, : Inka
kdybys viděla co už mám bylinek v květináčcích na založení aromatické zahrádky, suším houby, plody, listy a kůry na čaje. Já jsem tak ráda za tu změnu z města do vesnice, je to něco úžasného. Už nakládáte ořechy na ten likér??? Já letos moc nestíhám, snad příští rok to bude lepší.
U nás je manžel ještě větší sběratel historie než já, zrestaurovali jsme jednu starou skřínku a je z ní úžasný skleník na vinné skleničky, teď opalujeme další starou skříň. Jednou to tu bude moc hezké, zatím je to něco mezi dílou, staveništěm a ZOO smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 21, 2008 11:04
Inko, ořechy už : Myška
mají být dávno naloženy. Nakládají se měkké, které jdou rozkrojit. Jinak, ano, má maminka je má naložené.
srpen 21, 2008 11:09
Inko, : Míša šíša
až si založíš tu venkovní bylinkovou zahrádku a vykvete ti šalvěj, tak se ozvi - dám ti recept na úžasný sirup (nebo limonádu - nevím, jak to nazvat) ze šalvějových květů. Předpis jsem dostala od jednoho starého Chorvata, limču jsem chutnala - je vynikající a údajně i zdraví prospěšná. Oni to uchovávají v lahvích ve sklepě třeba i 2 roky, nekazí se. Když pak přijdou letní vedra, krásně je to osvěží.
srpen 21, 2008 11:10
uáááááá - já to dycky pros-švihnu :-))) : d@niela
tedy, ty vořechy :-)))

Míšo - pošli mi ten recept, nesysli si ho pod matrací :-)))
určitě zajásají i ostatní!
Ale - není to nic z "jedové chýše feťácké"? Na ten dávný článeček o šalvěji neustále píšou reakce naši omámení spoluobyvatelé
smilies/grin.gif
srpen 21, 2008 11:26
Recept pošlu : Míša šíša
zítra - nemám ho u sebe. Ne, není to nic feťáckýho, pijou to i malé děti. A je to strašně jednoduchý postup, jde jen o ten nápad. No a taky o to mít ty květy šalvěje. Já mám šalvěj od jara krásně narostlou, ale že by se připravovala k nějakému kvetení, tak to zatím ani omylem.

Jo, chceš to v originále anebo přeložené do češtiny? smilies/grin.gif
srpen 21, 2008 11:35
děkuju za fšechny, : d@niela
pochopitelně upřednostňuju češtinu,
nejsem zas až tak dokonalá :-)))

No, teď mě napadlo, když mluvíš o tý potvoře nekvetoucí - že vyfotím jednu kytku, co ji hejčkám už pár let, taková dlouho-úzko-tmavolistá, a ta bestyje jedna, ne a ne a ne, aby se ukázala... :-))))), kvítečkem mě potěšila...
Dobře, vezmu hadříček, hezky ji umeju, aby nedělala ostudu, když půjde na veřejnost :-)))


srpen 21, 2008 11:58
Mám taky pár bylinek na chalupě : wendy
a sbírám listí maliny, ostružiny, borůvky, dělám čaj z čerstvých výhonků smrčku, všechno by šlo, jen bazalka mi nějak nejde. Podvakrát mi uchcípla. Budu ji muset dozaložit a vypěstovat ze semínek.
Fotku Dani šoupni sem, já ji taky předložím zahradníkovi domácímu, víc hlav víc rozumu, že.
Jinak koukám, jak vás ta ořechovice chytla, to ráda vidím !
srpen 21, 2008 12:04
U nás se ořechovka dělá : Myška
co pamatuju. Máme několik ořešáků, takže vždycky nějaké ořechy jsou.
srpen 21, 2008 12:11
... : Ivule
Když se vrátím ještě k tomu prádlu,tak jedinej chlap,co ho umí fakt pěkně pověsit v mým okolí je můj 16ti letý syn...a to mu stačilo jen říct:trička za spodek,kalhoty za vrch,pěkně vypnout...No,asi proto,že to většinou z tý šňůry rovnou oblíká na sebe...tak se snaží...
srpen 21, 2008 13:29
jo jo recept sem s ním, prima : Inka
já dělala letos sirup z bezinkových květů a moc se povedl, ještě mám trošku zásobu. Wendy bazalka je tu většinou jednoletka, ale jsou i trvalkové odrůdy, ale ne příliš časté, já mám jen tu jednoletku, je super voňavá. Ale miluju třeba i rozmarýn, libeček, sibiřskou cibuli, petržeku, dobromysl, tymián, mateřídoušku, izop, šalvěj.....až budu mít tu aromatickou zahrádku, můžeme vzájemně měnit rostlinky....
chtěla bych na zahrádce jedlý kaštan, rakytník, kdouli, mám toho v hlavě moc, tak jedno po druhém, nejdříve bagr, pak traktor a zvorat a uvláčet a pak už to pojede samo smilies/wink.gif smilies/wink.gif smilies/wink.gif
srpen 21, 2008 13:49
No, : Míša šíša
tak já bych hrozně chtěla mít na zahrádce fíkovník, ale to si ji asi budu muset přestěhovat někam hodně na jih smilies/smiley.gif

Rozmarýn mi taky mrcha nevykvete a nevykvete a přitom by měl mít tak nádherná modrá kvítečka. Holt ten nedostatek sluníčka a tepla na Vysočině je znát, údajně na českobudějovicku kvete jak blázen.
srpen 21, 2008 14:53
fíkovník Ti ale půjde, : Inka
viděla jsem ho tu na zahrádce a velikej a budu ho také mít, chce ho to na zimu zakopčit
srpen 21, 2008 16:22
Dotaz : : wendy
jakm věšíte ponožky ???
srpen 22, 2008 08:18
. : Míša šíša
Za špičky smilies/smiley.gif
srpen 22, 2008 08:28
hele, vždycky vyndáte z pračky všechny ponožky? : alena puntíkovaná
já nevím jak je to možný, ale co jsem naživu, vždycky z každého prádle vyjde jedna singlová ponožka - ta druhá k ní se zřejmě propadne do jiné reality, jinakmsi to nedovedu vysvětlit. Není to jen můj problém. Co jsem si dělala soukromý sociologický rpůzkum, každá moje kamarádka má doma zásobu singlovejch ponožek. Takže je to zřejmě celosvětový jev. Měl by se o to začít někdo zajímat. Třeba by za práci "Kam mizí druhé ponožky" mohl aspirovat na Nobelovku.
srpen 22, 2008 08:49
Aleno P., : Myška
to se mi stává taky. A při dalším praní prádla stejné barvy se zase objeví plonková ponožka, a pak je spáruji. Ale stane se, že se neobjeví, a tak nevím, jestli náhodou v koši na špinavé prádlo nefunguje černá díra, která si vybírá výhradně ponožky...
srpen 22, 2008 09:00
Singlovky : Jel
No mně se občas ty singlovky objeví v pračce, když vyvařuju. Jindy ne ... nevím, jak je to možné
srpen 22, 2008 09:19
Ponožky fuč : Milena
My to dáváme za vinu trpaslíkům. Neustále je hromádka plonkových. Podezřívala jsem vždcky děti, že ta druhá je někde pod postelí, za skříní apod. Ale občas zmizí i mě! A teď už se ztrácejí i malému tříletému. Občas z hromádky něco popáruji ale je to mizivé procento. Většina těch druhých je nenávratně pryč. ALE KDE?? smilies/undecided.gif smilies/undecided.gifJenom mě teď těší, že ponožky mizí i v jiných rodinách.
srpen 22, 2008 09:19
malinké řešení bych měla: : d@niela
ovšem vyžaduje to souhlas nositele fuseklí:
kupovat stále jen a jen jeden stejný druh - velikost i barvu...
Pak už se to spáruje vždy (nebo časem...)
smilies/grin.gif

Vzhledem k tomuto světovému dlouhaletému problému (a že jsem synkovi pořizovala tyhle věci - když ještě dlel doma - já) nakupovala jsem ponožky po větším množství a furt stejný. Takže se nestalo, že by šel do školy s jednou zelenou a druhou černou :-).
U manžela se mi povedlo prosadit později totéž
smilies/grin.gif smilies/grin.gif
srpen 22, 2008 09:22
Mám také leta singlovky a žádné pátrání nepomáhá:))))) : Eva
a díky, jak jste to skvěle popsaly a Daní za výborné řešení.... smilies/wink.gif
srpen 22, 2008 09:51
vidíte???!!! : alena puntíkovaná
to je zajímavější než celý UFO a kruhy v obilí..TAK!!! A teď nám pánové racionalisti podejte OPRAVDU racionální vysvětlení!
srpen 22, 2008 09:58
Ha -ha, to mi připomnělo... : Míša šíša
Kdysi jsem četla jednu knížku od nějakého Američana (jméno si nevzpomenu), který psal o tom, jak šel Apalačskou stezku. To je ohromně dlouhá trasa, jde se to několik měsíců a znamená to, že do báglu se vezme opravdu akorát to nejnutnější, aby byl co nejlehčí. A on to vyřešil tak, že na celou tu dlouhou dobu si vzal jen tři kusy ponožek. Dvě měl vždy na nohou, třetí rezervní v batohu. Druhý den sundal pravou ponožku, na nohu si navlékl tu rezervní a pravou ponožku vypral. Další den sundal levou ponožku, na nohu nandal tu vypranou z předešlého dne a levou ponožku vypral. A takhle to střídal po celou dobu. Doufám, že jsem to podala srozumitelnou formou.
V něčem to těm chlapům ohromně pálí smilies/grin.gif
srpen 22, 2008 10:15
nojo ale můj muž na žádný dlouhý pochody nechodí : alena puntíkovaná
jsem ráda, když dojde s těmi ponožkami ke koši na prádlo.
srpen 22, 2008 10:30
VĚŠENÍ ZA ŠPIČKY - CHYBA : wendy
ono to sice vypadá elegantněji, než když je pověsíte obráceně, tedy za gumičky, ale pak vám ta voda jak ponožky schnou stéká a udržuje se nejdéle právě v těch partiích, které mají zůstat dlouho pružné a držet. A tou vodou se vytahají a mateiálově unaví. TAkže tak.
Singlovky - celosvětový problém. Jedni známí to řeší tak, že ponožky párovky pěkně zavinou do toho klubka jak se v něm ukládají do šatníku a tak je háží do pračky.
srpen 22, 2008 10:32
Ha! : Míša šíša
Soudruzi z NDR udělali chybu!

Wendy, tak tohle mě fakt nenapadlo. smilies/grin.gif
srpen 22, 2008 10:40
Škoda, : Milena
že tuhle teorii věšení ponožek jsem neznala dřív. Já ponožky věším za gumičky, jak mě přijdou pod ruku. A můj bývalý je věšel za špičky, všechny stejným směrem, podle barev. No vyrovnaný byly jako vojáci. A vždycky mě říkal, podívej jak to na tý šňůře jinak vypadá než když to pověsíš ty.
srpen 22, 2008 10:51
Mně to naučila babička : wendy
věšet prádlo, vařit knedlíky a svíčkovou, mít ráda život se vším všudy jak to sebou nese - takže od maličkostí po základ. Zlatá babička. Taky měla i zlatýho dědečka...
smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif
srpen 22, 2008 13:21
tak tu chybu se špičkama : Ivule
dělám taky...a jinak,já ponožky při dávání do pračky počítám,abych měla jistotu,že tam dávám sudý počet..a když je vyndávám,rovnou je dávám bokem a páruju.Zmizela mi takhle snad jen jedna jediná...Vypadám asi jako blázen,ale při počtu členů naší domácnosti peru třeba i 42 párů ponožek týdně,někdy i víc...tak mám raděj přehled.A jinak-když jsem ještě neměla automatku a ždímala v takové té klasické ždímačce,často se mi stalo,že mi právě ponožky zapadly mezi buben a plášť ždímačky...nešly vyndat.A časem se omotaly dole,ždímačku při otáčkách brzdily a když jsem třeba zrovna odběhla věšet prádlo,motor krásně čoudil...ale nikdy jsem ho nezadřela docela,tchán byl šikula domácí opravář... smilies/grin.gif
srpen 22, 2008 21:33
Muj muz ponozky nenosil... : Cesky
a ja uz kupuju moc let porad ty samy bily frotaky, takze fusky z "twilight zone" zjistim jenom podle toho, ze mi nejaka prebyva... ale pri pristim prani se to nejspis stane zase, tak pak ty dve lichy jenom sparuju a zivot jde dal...
Mam takovou teorii, ze nekde v paralelnim svete maji zrejme lidi dostatek vseho - az na ponozky. A nebo prave ponozky jako jedina vec v nasem svete maji tu zazracnou moc pendlovat mezi paralelnimi svety? Kdo vi? smilies/wink.gif
srpen 23, 2008 18:15
Jo, a vesim je : Cesky
za prostredek, pac je susim na prenosnym susaku
srpen 23, 2008 19:38
taka plodna debata ;-) : sipicek
Ja vesiam za spicky, lebo potom este na snure vsetky pospajam do dvojic ( Ninka tomu hovori dokonaly par ) a ony sa mi potom nerozutekaju. Ale ked to neustriehnem, tak mam tiez pol supliku neparnych potvoriek. Ale vobec to neriesim, lebo u nas pod postelou a za skrinami ziju skriatkovia a pre nich je ponozka najvacsi poklad. Maju ich namiesto spacakov, aby im v noci nebola zima.
srpen 23, 2008 22:05
... : bb
já ponožky při dávání do pračky počítám,abych měla jistotu,že tam dávám sudý počet..a když je vyndávám,rovnou je dávám bokem a páruju.Zmizela mi takhle snad jen jedna jediná...Vypadám asi jako blázen,ale při počtu členů naší domácnosti peru třeba i 42 párů ponožek týdně,někdy i víc


ty brďo, počítat do pračky 84 fusek, to by mě zabilo :-)) v nejsilnějších dnech s největším obsazením se tomu počtu asi i přiblížíme, přidám k tomu co se dá, cpu to do pračky, dokud displej neukáže plno, tj.8 kg, naliju nasypu, spustím stroj a tím moje účast končí. Pak přebírá štafetu cérka a po té fakt nemůžu chtít, aby to počítala a párovala :-)
licháče pak ládujeme do skříňky od šicího stroje a když už se tam nevejdou, uděláme si ponožkovou párty. pustíme si těžce dámský film, na konferenční stolek vyklopíme hromadu a vybíráme zatoulané manželské dvojice. zbylé singly pošleme na seznamovací večírek do krabice s čistidli obuvi - dvěma fusakam nataženýma na ruce se dobře krémují boty a nehrozí ulomení a znečištění nehtů. Takto využité jdou rovnou do koše.
srpen 24, 2008 00:02
mimo ponožkové téma, : bb
někde už nevím kde tu proběhla diskuze o tom, jak se muži nezeptají na cestu, i kdyby to mělo znamenat zhynutí hladem a žízní zbloudilých poutníků
psala jsem tam, že drahý můj s kamarády vyrazil v pondělí na středeční fotbal do Londýna a hotel našli PO 4 HODINÁCH pátrání...a že bych se na to vykvákla a jela taxíkem, než po cestě s bágly trajdat od čerta k dáblu
tak malá oprava (dneska ráno v 5 se vrátili) - po těch 4 hodinách to vzdali a vzali si taxíka, ale "jen proto,že jsme byli promočení z průtrže mračen, s puchýřema v promočených botách"
jinak by tam bloudili asi ještě dneska...
srpen 24, 2008 00:10
... : bb
s čistidly...obuvi
tidly tidli
srpen 24, 2008 00:11
bb, : Ivule
těch 84 ponožek nedávám do jedné pračky,některé jsou bílé,některé tmavé,některé barevné...takže jich najednou není tolik..při těch 4-5 pračkách týdně už mi to ani nepřijde... smilies/cheesy.gif
srpen 26, 2008 21:06
Tak bb, : Ivule
právě jsem byla věšet jednu pračku.Po tom tvém příspěvku jsem si říkala,jestli už fakt neblbnu,takže jsem ponožky nepočítala... a jasně,že když jsem je pak po vyprání párovala,jedna tam nebyla!!!Takže jsem si posypala hlavu popelem(jako...),což bohům prádla a praček asi stačilo,poněvadž jsem ji pak našla při věšení,ovšem úplně dole,na dně...ale nechápu,kde se tam vzala,vždyť jsem to pozorně monitorovala,jen co jsem otevřela pračku... smilies/grin.gif
srpen 26, 2008 22:35
... : bb
to je právě ono! dalas jim konečně prostor a kreativní fuska se vtipně zasoukala do hadice, aby na tebe pak ze dna jukla a bafla !
a ty místo abys zatleskala, tak jim to zatrhneš a zase nástup na apelplatz a první! druhá! třetí! nuda, řekly si froťáky a svěsily paty...
srpen 27, 2008 00:26
bb, : Ivule
smilies/cheesy.giftvořivost kdekoli jinde,ale na šňůře chci mít řád a pořádek!
srpen 27, 2008 16:58
bermudský trojúhelník : myškačarodějka
Nejen v pračce,v celém bytě se každou chvíli něco zdejchne, aby se to po čase záhadně objevilo. Říkáme mu Lachout. Ano, zlomyslný skřítek Lachout, krade na co přijde a když ho to omrzí,bez vysvětlení to vyflusne zpět do prostoru a dělá, jakoby nic. Jistě ho děvčata taky doma máte,jen jste to nevěděly. Ale až ho chytím......
duben 17, 2009 13:55
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]