O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

NEUVÁŽLIVÍ NEVĚRNÍCI A TI OSTATNÍ PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 03 červenec 2008

 V poslední době se toho najednou nahrnulo... Já vím, říkám si: na Kudlanku píšou hlavně ty nešťastné, co si právě nevědí rady; ne ty, které to všechno s přehledem zvládají. Ale stejně: když čtu výpovědi o zničených snech, o tom, jak se některým životní jistoty najednou rozsypávají mezi prsty, je mi z toho smutno. Slíbila jsem, že napíšu něco k oněm "nevěrníkům":

 

 

 

 

      Je nesmírně lehké se na to dívat nezúčastněnýma očima. Je pak jednoduché říct: jdi od toho, to přeci nemáš zapotřebí! Jenže ten slavný Stockholmský syndrom je už zarytý pod kůží... Jak žít bez toho svého chlapa? To je, oč tu běží. I když pisatelky vypovědí všechny hrůzy, které je trápí - ať mají gaunera non plus ultra, nebo "jenom" děvkaře, každá z nich by udělala cokoliv, jen kdyby ji měl rád, byl na ni hodný a miloval jen ji ...

 

     Jenže ne "hodný slušný účetní", který bude chodit z práce rovnou domů, pomáhat  se vším, který bude mít rád jen ji i jejich děti.... který se bude starat, aby doma nebyly nakřivo poličky, aby všechny kličky fungovaly, žádná dvířka nebyla na upadnutí, žárovky všude svítily... ne  - takový není tou modlou, po které ženy touží. Ony chtějí toho svého KZO (kriminálně závadová osoba), toho ďáblíka, který je uhranul, toho, co po něm jedou všechny ženské, právě toho šoumena, který je všude vyhlášený...  - ale který nikdy nebude "Panem spořádaným".

 

     A tak se - podle vzoru babiček - všechno to pozdější trápení dlouhá léta schovává pod zástěru, "neničí se rodina dětem", protože děti mají tatínka rády... a mezitím běží nenahraditelná léta... Myslím, že není nikdo, kdo si nic podobného ani trochu nezažil. Je totiž nesmírně těžké si sám sobě přiznat prohru, odhodlat se k totální změně. Stále doufáme, věříme slibům (někdy ani ty nejsou - je jen naše odevzdanost osudu).  Od kolika z vás jsem už slyšela: "Já jsem si život zkazila, s tím už se nic udělat nedá, musím to vydržet kvůli dětem... Nemám stejně kam jít, nic neumím, kde bych na to vzala..." atd. atd. Však to tu čtete, že? Nemyslím, že by to byly jen plané výmluvy, věřím, že mnohé z těch, co to píšou, jsou v té tupé rezignaci až po uši. Ne, některé jsou opravdu až na dně. Jako zářný příklad toho, že to tak musí být, jsou jim přeci životy jejich maminek, babiček. Takže to asi opravdu jinak nejde? 

 

     Vzpomínáte si na případ, který se tu ocitl asi před měsícem, kdy se jedné ženě stala pěkně ohavná "nepříjemnost" (dcera s jejím partnerem)? Obdivovala jsem ji, jak při všem tom zoufání si dokázala situaci zvládnout. A to jen díky dodržování několika zásad: důslednost a sebeovládání. Jen si vzpomeňte, některé moje drahé Kudlánečky, kolikrát vám mnohým říkám: "vydrž to, nehysterči, ovládni se!" (a pak jen slyším: "Když to nejde...") Ano, ale pak se to vymstí... Člověk, když mu o něco jde, se přeci musí ovládat... také se nevyčůráte uprostřed ulice, když se vám chce, také neřeknete šéfovi do obličeje: "ty hnusnej debile!" - i když si to pak doma tisíckrát opakujete. Tak proč se nedokážete ovládnout, když vám jde o současnost i budoucnost? Proč se v partnerských vztazích chováte jak malé uvztekané děti? Praštit sebou na zádíčka, kopat nožičkama, mrskat ručičkama, hubu dokořán a řvát: "Já ho chciiiiiiii!" Cožpak se tím dá něco dokázat?

 

     Pokusíte se také někdy vžít do duše toho druhého? Když přichází domů a už přesně ví, co ho čeká: ubrečená natažená pusa, výčitek plné oči, smutnice jak vyšitá... Pak není divu, že se ještě před dveřmi otočí a raději jde jinam. No, abych všem neubližovala, mnohdy dotyčný ani domů nejde, jde rovnou za tou druhou (třetí atd.), která mu dává slastný pocit úspěšného lovce... Domů? Tam až pak, protože doma je všedno... tam už to zná. Ale to jsem zase na začátku - když si dotyčná vybrala za životního partnera lovce, nemůže čekat, že si od oltáře odvede hodného účetního...

 

     Proto jsem vás vyzvala k vypsání vašich příběhů. Jsou smutné, ale současně dodávají odvahu, nabízejí víru v možnost podstatně lepšího osudu. Nejen svého, ale i dětí. Sama jsem vyrůstala v rodině, kde vlastně žádná láska nebyla. Naši se nehádali, ale také jsem nikdy neviděla, že by spolu laškovali, že by si dali pusu. Dodnes si přesně pamatuju, jak jsem to viděla pak u jedné kamarádky, když jsem byla u nich doma. Táta s mámou spolu "blbli", smáli se... bylo to něco tak odlišného od toho "spolubydlení", co jsem znala z domova... A teď vidím, že to je stejné i u tolika jiných. Myslíte, že dá dětem něco do života? Vždyť právě doma se formuje jejich budoucí život... Když už chce někdo rezignovat, neměl by s sebou táhnout i děti - neměly by zažívat něco podobného. Jeden známý český psycholog řekl: "Podstatně méně dětem uškodí hádka rodičů, která se ukončí a pak je zase všechno fajn a rodiče se mají rádi. Než tichá domácnost dvou studených čumáků." :-)))

 

Jsem ráda, že si tu navzájem dodáváte rady a podpory. 

Neznáme se sice, ale je tu prima pohoda :-)))

Je to fajn, žejo?

 

d@niela

 

 

 

Komentáře (180)add feed
Jsem tu poměrně nová, : ivanka
ale pravidelná smilies/cheesy.gif. Kudlanka je fantastická!
červenec 03, 2008 14:30
to já jsem pravidelný čtenář už 3 roky : kyticka
ale nepřidávala jsem žádné komentáře.Víte proč kytička? Protože jako ta kytička v prachu u cesty, tak i já jsem čekala,až dostane můj muž rozum-no nedostal, dostala jsem ho já smilies/grin.gif

červenec 03, 2008 15:38
jeden aktuální případ : Radush
ahoj, jsou to 4 roky, co jsem si Kudlance psala o radu. Něco se změnilo, jiné ne ..... mezitím jsme vybudovali domov a já pořád doufala, že se změní (měnila jsem se i já), dokonce už i souhlasil s rodinou .. a když jsme se do "toho" pustili .. já si uvědomila, že vlastně nevím, jestli to s ním opravdu chci. Že teď je moje poslední šance odejít, že s dítětem bych to už nedokázala. A nakonec jsem nodešla. Je to 8 měsíců a Stockholmský syndrom mám jako hrom, jsem jako tělo bez duše a nevidím žádnou budoucnost. Život je těžkej, ale člověk by se měl občas rozhodovat dle svého vnitřního hlasu nebo pocit, šestého smyslu (jak kdo chce). Nevím jestli jsem udělala dobře nebo životní chybu, ale rozhodla jsem se, jak jsem to cítila (více či méně 4 roky). Tak držím všem palce, aby v sobě našli odvahu dělat rozhodnutí dle sebe a svých pocitů.
červenec 03, 2008 15:42
Radush : Cesky
drzim ti moc palce, kdyz's to tak citila, tak jsi docela urcite udelala dobre. Najde se nekdo jinej, s kym budes mit pocit, ze "jsi doma", pak budes vedet, ze je to "to vono". Hlavu vzhuru, zivot je kratkej a krasnej! smilies/cool.gif
červenec 03, 2008 17:04
pohled z druhé strany : kolemjdoucí
bylo tady v poslední době několik příběhů na téma partner záletník.
A mnohé z vás se snažily poradit, tak jak nejlép uměly a jak to cítily. Ale ze všech těch názorů cítím takový trochu jednostraný pohled na věc. Nejsem odborně vzdělán, abych mohl dávat nějaké kvalifikované rady, ale jsem na světě už dost dlouho na to, abych viděl věci černobíle. A mám kolem sebe v práci hodně chlapů i s jejich osudy. Proč to všechno píšu - vidím takové tři skupiny, kategorie, které se liší v přístupu k partnerskému vztahu.

Ta první jsou chlapi, kteří si váží rodiny a zázemí, které jim partnerka dává. Po jiných se neohlížejí a pokud jsou ve vztahu spokojeni, zůstávají věrní. Pokud se stane, že partnerka zavdá vážný důvod k nespokojenosti, snaží se vztah udržet, opravit. Když se to nedaří, buď to ve vztahu zůstávají a trápí se nebo vztah definitivně ukončí a začnou jinde a jinak.

Ta druhá skupina jsou chlapi, kteří mají ženy pro svoje pohodlí, potěšení a dovedou je využívat. S věrností se netrápí, když to praskne, buďto se to ukecá, nebo se popojede. Vždycky se najde nějaká, která se zase chvíli bude starat.

No, a ta třetí, to jsou chlapi, kteří začali jako ti ze skupiny prvé a pak se to nějak zvrtlo. A najednou, ani neví jak, mají paralelní vztah, žijí dva životy a děsí se okamžiku, kdy to praskne. Obě partnerky milují, ani jedné nechtějí ublížit. A taky se nedokáží ani jedné vzdát.
Ono je to totiž stejné jako drogy. Feťák vám taky doma slibuje, že už nikdy.... A chlapi z téhle skupiny jsou často taky srabi, kteří nechtějí řešit problémy a spíš před nimi utíkají.

Podotýkám, že nikoho nehájím, neomlouvám. Jenom se zamyslete a zkuste toho svého nevěrníka zařadit. Pokud myslíte, že patří do té třetí, poslední skupiny - dejte mu šanci. On totiž právě teď potřebuje vaši pomoc. Potřebuje vaši pomoc, aby si ujasnil svoje priority, potřebuje vaši pomoc, aby ten druhý vztah nějak slušně ukončil. Když ho vyhodíte z bytu, nejspíš půjde, protože vás má pořád rád a nechce vám svojí přítomností ubližovat. Ale s milenkou šťastný nebude a časem se bude chtít vrátit.
Pokud patří do druhé, nenámáhejte se, on totiž za to nestojí. A pokud patří do první, pak hledejte, kde se stala chyba, a začněte u sebe.
červenec 03, 2008 17:13
Kolemjdouci, : Cesky
jasne, ze nase pohledy na vec jsou jednostranny - jsme totiz zensky, a tak nas nevera rani primo do srdicka. A pak je uplne jedno jake ma ta ktera vzdelani, IQ, zamestnani, zkusenosti - proste to priserne boli.
Ale asi mas pravdu, ze nejspis neni nevera jako nevera, jenom jsi zapomnel jeste jednu skupinu a ta se tyka asi obou pohlavi: po divoke noci se clovek probudi v cizi posteli s cizim clovekem, s trochou stesti opacnyho pohlavi, a nema ani potuchy, jak se tam dostal(a) a kdo to je. Mam pocit, ze tohle je asi nejcastejsi nevera... Pak nezbyva, nez se tise vytratit pokud mozno bez upresnujicich otazek typu "prominte, ale jak se jmenujete?" nebo "meli jsme spolu neco?" a doufat, ze z toho nebudou zadny nasledky.
červenec 03, 2008 17:30
Hodně východní pohled: : KITI
Mám kamarádky samé hodné holky a spokojená či šťastná není žádná, každá si ve svém vztahu mnohé řeší a i ty, co jsou samy (vdovy či rozvedené) nejásají. Takže si myslím,že nic není ideální, žádné řešení není dokonalé. S nadhledem východních filozofů pak lze jen konstatovat, že pokud si uspokojivě pro obě strany svůj vztah nevyřeší či neodžijí v tomto životě, čeká je v příštím životě reinkarnace, kdy se role prohodí a budou se tak dlouho střídat,dokud se nedoberou smíření a vyrovnání. Proto si myslím, že je důležité vše řešit s rozmyslem, pokud možno chladnou hlavou a otevřeným srdcem, nemyslet jen na sebe ale nejít ani proti sobě. Pokud někomu vyhovuje zahýbat a umí to, nevidím v tom až takový problém. Člověk není věc a nemůže druhému zcela patřit, nesmí ho ale ranit, musí to prostě umět. Pokud na to nemá nebo chce být "čistý" a vážit si sám sebe, ať se podle toho zachová. Pro trochu toho "tělocviku" je škoda rozbíjet rodinu. Sama nevím, jak bych postupovala, kdybych musela manžela "sundávat" z jiné ženy. Možná bych je jen přikryla a šla dál, nevím. Přesto si ale myslím, že současná vysoká rozvodovost je tak trochu zbytečná, protože ideální partneři neexistují a rodina je skutečně primárně určena k plození a výchově dětí, při prodlužujícím se věku člověka snad ani není přirozené vydržet s jedním partnerem 50 a více let. Takže všem tápajícím vždy radím,aby měli rádi sebe i prostředí, které kolem sebe vytvářejí a pokud nejde o skutečně patologický vztah, aby se uvedli do klidu a použili srdce i mozek. Doufám, že mi tato filozofie také vydrží po celý život, protože jako chlap se vážně narodit nechci smilies/wink.gif smilies/grin.gif
červenec 03, 2008 18:01
Nevěra u nás : AHabibi
...blesk z čistého nebe. Netušila jsem co to obnáší. Psychická zátěž, která se začala promítat do zdravotního stavu. Nic se nevyvíjelo jak mělo, spíš naopak. Navíc jsem vše před okolím tajila - manželova podmínka a můj stud. Ničilo mě to.
V určité fázi jsem se vracela sama autem kolem známého místa. Najednou mě napadlo - betonová podpěra, sešlápnu plyn a skončím to.
...Zastavím, sedím, přemýšlím. A něco mi KONEČNĚ dochází. Myslím, že tam bylo "moje dno".
Krátce na to jsem objevila Kudlanku. Najednou čtu, kolik lidí má stejné problémy a horší ! Doslova hltám infomace a sbírám odvahu se vymluvit a vypsat. Byla a je to moje terapie.
Oblíbila jsem si vás za vaše rady, které mi pomáhaly posouvat se dál a řešit. Proto také říkám, že Kudlanka je fantastická.
červenec 03, 2008 18:54
... : Radúza
Kudlanku jsem objevila asi před rokem a půl, zcela náhodně při vyhledávání obrázku hmyzu pro syna smilies/smiley.gif. V té době jsme řešili doma velké problémy, které se po přečtení několika příspěvků zmenšily, samozřejmě nezmizely, jsem ovšem zastáncem toho, že každá věc má svůj čas a protože pro některé ještě evidentně nenastal, do kategorie rozvedených nepatřím. Nevěru jako takovou nepovažuji za něco tak hroznýho , že by se kvůli tomu musel bourat fungující vztah, myslím , že se to může stát, ale neměla by tím trpět rodina. A když už to člověk ví, tak opravdu je nejtěžší zachovat tvář a neprskat při každé příležitosti jedovatou slinu. Jedinou věc, kterou jsem zatím nepochopila, jsou milenky , které se zenatého chlapa drží zuby nechty, i když tvrdí, že se nerozvede, pořizují si s ním děti a asi čekají až manželce dojde trpělivost. No třeba se některá ozve a vysvětlí nám to. smilies/grin.gif Jinak jsem ráda, že jste.
červenec 03, 2008 20:45
... : Milenka
Paní Radúzo, jsem milenkou již druhého ženáče. Jelikož jste mě tím pádem oslovila a vyzvala k odpovědi – výjimečně odpovím, ač jinak na Kudlance pouze občas přelétnu článek se zajímavým titulem a s názory klubových čtenářek. Ale rovnou Vám tedy i musím říci, že s většinou názorů, tak příliš si přitakávajících do noty zde v této uzavřené společnosti, nesouhlasím.
Tak Vy nechápete milenky ženatých mužů? To já zas nechápu manželky nevěrných mužů. Ještě výstižnější slova jsou, že jimi pohrdám. A to je také důvod, proč jsem milenkou a nikdy nechci být manželkou.

Víte, paní Radúzo, podle mých vlastních i nevlastních zkušeností z hovorů s muži za posledních asi 15 let, ženatí muži se s vámi prostě a jednoduše nudí, lezete jim na nervy. Žena v manželství, to je, krátce řečeno, nic moc. Pár nebo i víc kil sádla navíc oproti době poznávání se. Před zrcadlem bída. V posteli nic zábavného, dokonce i každý vzdech je už dopředu známý. On občas učiní povinnostem zadost, to aby byl doma klid, ovšem jeho nadšení z plnění povinností je úplně stejné, jako školáčkovo nadšení při psaní povinných domácích úkolů. Ten školáček při psaní stejně myslí jen na hřiště venku a kopací mičudou. Stejně i chudák manžel při plnění nezáživné povinnosti myslí na věci nepovinné, zábavné, voňavé, dráždivé, zajímavé.

A už jsme u toho. To vzrušující mu dokážu poskytnout já. Poskytuji ráda, bavím se při tom a vůbec nezastírám, že občasné finanční i materiální odměny, které mi poskytuje on, vždy ráda a ochotně přijmu. Dlužná nezůstávám, vím, jak se revanšovat.

Jestli mne za můj způsob života chcete pranýřovat – poslužte si. Nic jiného ani nečekám. Ještě si ale si uvědomte, že největším důvodem nevěry každého chlapa je jeho vlastní manželka – okoukaná, často nepříliš vzhledná, někdy panovačná, někdy ukňučená a dolézavá. Dalším důvodem nevěry je pak Váš vlastní manžel. Kde není poptávka, není ani nabídka.

Svalit vinu na zmalovanou štíhlou poběhlici a přitom ronit slzy do dortů v cukrárně, promiňte, to je až příliš snadné.

červenec 04, 2008 08:35
Milenko : mimozemšťan
Váš pohled je odvozen od stížností ženatých mužů smilies/grin.gif , pak se není co divit. Vy jste se ještě nikdy nesetkala s pěkně upravenou, schopnou , úspěšnou, a přesto podvedenou?
Druhou otázkou zůstává, co vlastně Vy očekáváte od života?
červenec 04, 2008 08:56
Léčí si mindrák : mimi
Tato milenka si neuvědomuje,že je vlastně zoufalec.
červenec 04, 2008 09:48
Milenko : Kamila
předvedla jste nám tu dokonalé klišé. Zdaleka ne všechny manželky jsou tlusté a neupravené. Málokterá "brečí do dortu v cukrárně". Nebudu vás pranýřovat, je mi vás pouze líto. Váš život může být v tuto chvíli pro vás uspokojující, což nic nemění na faktu, je je plytký a povrchní. Prostě si lžete do kapsy. Ono na vás též jednou dojde, o to se nebojím.
červenec 04, 2008 10:04
Milenka : mamča
To jsi na tom tak špatně, že jedinou možností jak získat jakéhokoli chlapa je, odvést ho jiné (už okoukané) ženě ?
Stavět svoje štěstí na neštěstí druhého, se nevyplácí. Ale je to vůbec štěstí ?
Ženatý muž zpravidla svou milenku vozí do vzdálenějších zapadlých restaurací, hotelů, apod.
To Ti nevadí, že se za Tebe vlastně stydí, když Tě skrývá před světem ?
A co až budeš okoukaná i Ty, a vymění Tě za novější model ? Co Ti zbyde pak ? Hledat dalšího znuděného ženáče ? A jak dlouho o Tebe ještě budou stát ?
Vyjmula bych kousek básně od Stěpana Ščipačeva - Sloky lásky :
"Jak smutné asi stáří chodí k těm,
co lásku rozměnili v tisíc lásek,
a jako pěťák, dávali ji všem."
červenec 04, 2008 10:08
kolemjdoucí : mimi
Myslím,že Ty patříš do třetí skupiny.Manželka ví,že rodinu nikdy neopustíš jsi inteligentní,ale ty pudy jsou jenom pudy. Nezlob se mám pocit,že tě znám tak dobře jako svého manžela.
červenec 04, 2008 10:24
Mamčo : mimozemšťan
jak výstižné, ona Milenka je vlastně zbabělá, nechci nic riskovat, chce jen uzobávat ze života to příjemné a nekonfliktní, jako třešničky z dortu, ale vůbec si neuvědomuje, jakou zato (když ne hned tak později určitě) zaplatí daň.Pohrdá námi "klubovými čtenářkami", ale k politování je ona. My riskujeme, snažíme se, věnujeme tomu všechno ze sebe, ona jen přijímá....
červenec 04, 2008 10:29
kolemjdoucí : Káča
v podstatě s tebou souhlasím, ale jak se stane tohle? : začali jako ti ze skupiny prvé a pak se to nějak zvrtlo. A najednou, ani neví jak, mají paralelní vztah Mně to připadá jako alibismus, ale možná tomu jen nerozumím...jakýpak "ani neví jak"? To jsou ti chlapi nesvéprávní? Nebo je zakopanej pes v té okoukané manželce, jak píše tady "jakože nad věcí" Milenka? Co podle tebe mají manželky dělat, aby se neokoukaly? Chodit na plastiku, každej tejden ke kadeřníkovi, předělat si komplet tělo a obličej? Nebyla by to trochu šaškárna? A co ti chlapi, ti si myslej, že sou pořád stejně atraktivní a k sežrání i po 20ti letech? Já jsem vdaná teprve nedlouho, takže by mě zajímalo, co mě asi čeká...
červenec 04, 2008 10:32
Ale copak to? : Milenka
Dámy, nechci ani jedinou z vás nějak urážet. Já jsem napsala svůj názor teprve, když jsem se cítila oslovena výzvou k odpovědi.
Můj názor je neměnný. Jistě, každé takovéto pravidlo má své výjimky ale má jich málo. Uvědomte si ale nejvíc ze všeho, že jsem nepsala o všech manželkách. Jen o těch podváděných jsem psala. Na jejich ušmudlané charakteristice trvám i dále. Takže proto jsem si tady získala řady nepřítelkyň. Nepodváděné manželky se na této webové stránce nevyskytují.
Mějte se zde jak chcete, já si za týden již jedu užívat jižního žhavého sluníčka a vám všem přeji užívání si u sporáku s knedlo vepřo zelo. To abyste aspoň něčím, když již ničím jiným nedokážete, uspokojily manžílka až se u vás na pár hodin objeví po návratu z jižního žhavého sluníčka. Bye.
červenec 04, 2008 10:46
haha : Kamila
i ty podváděné si mohou jet užívat sluníčka, to je další krásné klišé, že ony budou klohnit a ty se budeš slunit. O žádném nepřátelství z naší strany řeč nebyla, jen tě litujem. Mimochodem, já nepatřím do kategorie podváděných - stejně jako poměrně dost pisatelek tady. Bye smilies/grin.gif
červenec 04, 2008 10:52
Milá milenko : mimozemšťan
Vy jste ale sakra zvyklá mít poslední slovo. Ubezpečuji Vás, že v životě ho mít nebudete.
Ačkoliv možná jste zvláštní přírodní úkaz a jste opravdu spojokena s tím co máte a nepíšete to jen ze zášti, že jste ještě nějakého toho ženáče neulovila na svoji stranu smilies/wink.gif
červenec 04, 2008 10:55
No ona milenka se asi specializuje na chlapky, ktere doma vlastni ty usmudlane a tluste manzelky... : mila1
ale na tenhle server takove nechodi..
červenec 04, 2008 10:56
Milenka : mamča
Tak si toho sluníčka hezky užij, a pozor na úpal !
Manželka Tvého milence bude nejspíš v tu dobu lítat kolem plotny a dětí, protože na "jižní žhavé sluníčko" pro ně už nezbylo...
červenec 04, 2008 11:01
nebo : mimozemšťan
možná jsou dárky od ženatých mužů Vaším nezanedbatelným příjmem
červenec 04, 2008 11:03
to snad není možný, : ivanka
Milá Milenko, ty si z nás snad děláš hvězdu!
právě takový k*ávy jako ty, jsou příčinou mnoha rozvodů!
červenec 04, 2008 11:21
holka, : Námořník
ale ty nejsi zas n ic tak extra, protože jsi vlastně v roli druhé manželky u Mormona. Kdybys mu neposluhovala, neposkakovala kolem něj, tak by tě stejně tak odložil. No, a že ti dá občas kousek výplaty? Pokud vím, tak šlapky přeci vždycky něco stojej.
Akorát že si vydělají asi víc než ty.
červenec 04, 2008 11:25
milenko : Roman
jsem inteligentní, pohledný a zabezpečený muž. Má žena mi nerozumí a vůbec na sebe nedbá. Začínám se rozhlížet po nějaké takové, jako jsi ty. Vypadá to, že bys byla pro mne ideální partnerkou, co ty na to?
červenec 04, 2008 11:27
... : Jája
Hele Milenko a kolik takových manželů nevěrných zvládneš. Pěstuješ si jen jednoho, nebo se ten výdělek dá znásobit. A ještě jeden dotaz, bereš jen mladý nebo relativně mladý masíčko, nebo ti nedělá problém zakousnout se i do opelichaných postarších kocourů. To zase není takový kumšt, nějakýho takovýho sehnat a bejt úžasná. Obzvláště, když se tě moc netýkají jejich smradlavý fusakle a trencle. ÓÓ jak bych byla úžasná manželka nemít na hrbě ten ranec všeho co musím. Musím ovšem uznat, že některé tvé názory a poznatky jsou opravdu zajímavé, asi jsi opravdu velmi zkušená milenka. Já jsem se totiž celkem záhy po sňatku přestala bavit a přestala mít radost, když mě převálcovaly všchny ty povinnosti. Takže od teď kašlu na knedlíky, ponožky a bordel a začínám myslet hlavně a především sama na sebe. Smrt všem milenkám.
červenec 04, 2008 11:28
Ubohá milenko !! : Klarisa
Je mi tě neskutečně líto. Nejsem podváděná manželka a taky jsem byla kdysi milenka. Jestli ty hážeš všechny ty ušmudlané tlusté podváděné manželky do jednoho pytle, a podváděné manželky hážou milenky do jednoho pytle, tak my dvě tedy patříme do jednoho a toho samého. Stydím se býti s tebou v jednom pytli !!! Stydím se za tebe, a za sebe taky. Naštěstí pro mě jsem milenkou byla jen jednou, a nemíním už tak hluboce klesnout.
červenec 04, 2008 11:53
No na druhou stranu se musim milenky zastat. Myslim si, ze ona neni ten typ, co by se do chlapka zamilovala a : mila1
odvedla ho od rodiny. Ona si s nim jen uzije, vytahne z nej nejake prachy a chlapka posle pekne zpet k manzelce. Takze neco jako prostitutka. No takze vzato kolem a kolem, rodinu to neohrozi, pokud neni chlapek trouba a nevytroubi to manzelce. Horsi podle mne jsou takove ty, co dostrkaji zenace k rozvodu ve snaze nebyt uz jen milankami, ale manzelkami.
červenec 04, 2008 12:06
Není ona ta mileka provokatér ? : wendy
Jinak by mi to vyznělo jako že potřebuje o tom, že se má super, předvědčit hlavně sama sebe. Ale jsem moc ráda, že se ozvala, pohled z druhé strany nikdy neškodí.
TAk chudiny manželky - no některé jak je popisuje určitě jsou. Některé. Zato všichni manželé s postupujícím věkem netloustnou, nezabředávají do stereotypů, jsou pořád sexy super a zábavní, nikdy je doma nevidíme v malých slipech, prostě jen kvetou...
ZAžila jsem obé, není to žádný med být jen ta druhá, každý ženáč si nemůže dělat co chce, netrávit dovolenou nebo vánoce s rodinou, že. Pokud tedy milenka není tou, která neni rodinný typ, netouží po dětech, po rodině, po vnoučatech, to bych pak její postoj chápala !
Pomineme-li morálku, přehlédneme-li to, že cíti potřebu se pochlubit s dovolenou, kterou si zřejmě nemusí platit, zbývá jen jeden pocit - nebýt pomyšlení na možná rozbíjené rodiny, přečíst si milenčino psaní s nadhledem a shovívavým úsměvem - je asi je ještě poměrně mladá a má pocit, že jí patří svět. To mívaly všechny metresy. Jen málokteré se to podařilo. Ona nezávidí nám, my nezávidíme jí. A život jde dál, močálem černým podél bílých skal.
Takže asi tak.
smilies/undecided.gif smilies/cheesy.gif
červenec 04, 2008 12:13
Ale já vás všechny úplně chápu : Milenka
vždy je daleko pohodlnější posmívat se, než se sebou něco udělat. Také už na to může být pozdě, viďte.
Za projevy lítosti upřímně děkuji, příležitostně se nad svým životem zamyslím. Ale znovu připomínám. Ne já, ale vy samy a vaši manželé jste příčinou nevěry. My milenky jsme již důsledkem. Nebo mi snad bude chtít některá z vás manželek tvrdit, že kdyby na světě neexistovala ani jediná milenka, byl by její zhnusený manžel s ní doma rád a spokojen a šťasten? Vážně?
červenec 04, 2008 12:18
wendy : Taky mě napadlo, že Milenka jen provokuje, : mamča
ale třeba to tak skutečně je. My, "obnošené a okoukané" manželky prostě svým dlouholetým manželům už nedokážeme dát ten bezmezný obdiv a pocit dokonalosti, neomylnosti...a dalších úžasností, protože ho máme každá přečteného, a když otevře pusu, víme co v následující vteřině řekne. smilies/cheesy.gif
červenec 04, 2008 12:26
wendy : mamča
Nebo Ty svému manželovi říkáš pětkrát denně : "Jé, Ty jsi úžasnej, skvělej, jak to děláš ?" smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Ten můj by odpověděl "A Ty mně taky..." smilies/cheesy.gif
červenec 04, 2008 12:28
Ještě ke kolemjdoucímu a jeho rozdělovníku, dobrý, ale : wendy
ty chlápky, kteří ujedou jednou za čas, třeba podlehnou příležitosti horké letní noci nebo na srazu spolužáků po 15 letech dávné lásce - to asi tak moc do nevěr jako fenomenu "škatulka nevěr" nepočítáš. Předesílám, že nerýpu, ptám se. TAky česky na to kápla.
A i když vím, že nejlepší kniha je kniha života, dávám typ. Inspirovala mě k tomu Kudlanka, zmiňovala se o tomto tématu. Tak tedy : Laura Schlessingerová " Deset největších hloupostí, jimiž si ženy komplikují život". Deset hlavních postojů, jimiž si ženy ubližují, neboť nemyslí na sebe, žijí pro iluze a rozum zahálí. Třeba tam někdo na něco kápnete...
červenec 04, 2008 12:29
milenko, : wendy
asi sis nevšimla, že se neposmívám, ale snažím se na to dívat čistě realisticky. Co bereš třeba v mém textu jako posmívání ? To přeci by nemělo cenu, když se člověk chce k něčemu dobrat. Možná trochu ironie..ale nic víc. A i ta nakonec pramení z mých zkušeností.
Trochu si muže idealizuješ, muží jsoui lovci, každý muž má touhu rozsévače, jen jeden víc a druhý míň, můžou mít doma pomyšlení a stejně se kouknou jinam. A zrovna tak všechny manželky nejsou tlusté nudné fňukny. To fakt nevnímáš? Vážně ?
červenec 04, 2008 12:43
víš, milenko : andyy
nezralému partnerovi, který není schopen přijmout nutnou míru stereotypu a okoukanosti v dlouhodobém vztahu, nemůže asi manželka nikdy dát to, co milenka. A bohužel se po světě potuluje mnoho poběhliček, které tomu chudáčkovi okamžitě "dávají", myslí si, jak jsou úžasné a vůbec jim nevadí, že si mísí šťávy přinejmenším s jednou další ženou, a to jak z morálního, tak ze zdravotního hlediska. Manžel podvádí, milenka podvádí, ale vinna je manželka - náááádherné klišé smilies/grin.gif
červenec 04, 2008 12:45
odpovídám : kolemjdoucí
na několik dotazů, takže popořádku. To co uvádí Česky prostě neznám, nikdy jsem nezažil a zažít bych nechtěl. Do kategorie nevěr bych to asi neřadil, ale do kategorie jevů pro mne nepochopitelných (spolu s kauzou Kuřim)ano. Stejně jako to co uvádí teď naposled Wendy. Já prostě vztahy na jednu noc moc nechápu.
mimi: vedle jak ta jedle. Já jsem byl pár let po svatbě čistokrevná kategorie jedna, potom už jednoznačně kategorie dvě....
káčo:
začali jako ti ze skupiny prvé a pak se to nějak zvrtlo. A najednou, ani neví jak, mají paralelní vztah Mně to připadá jako alibismus, ale možná tomu jen nerozumím...jakýpak "ani neví jak"?

to bývá tak, že se v práci objeví nová kolegyně, nejdřív si jen tak povídáte, pak spolu začnete chodit na oběd, potom spolu občas zůstanete přes čas, potom ji vzadu u kopírky políbíš no a už to jede....
červenec 04, 2008 12:48
mamčo : wendy
my jsme teď už tak sehraná dvojka, že si už můžeme beztrestně říkat téměř cokoliv. Ale přechvalovat jsem se ho asi nenaučila proto, protože to od začátku prokoukl. No ale když si to zaslouží tak pochvalu obdrží, samo že není taková, jak jsi interpretovala ty...to by nožná došlo i na domácí násilí.
červenec 04, 2008 13:12
.. : Milena
A co až dojdou ti "prachatý" ženáči, co pohrdáš jejich ubohýma manželkama. To pak budeš ráda i za chuďase, aby jsi nezůstala sama? Moc se neopaluj, kůže rychle stárne a ty nemůžeš potřebovat. smilies/angry.gif
červenec 04, 2008 13:13
kolemjdoucímu : mimozemšťan
no to mi teda promiň, ale jaký je pak rozdíl mezi tebou a normálním nevěrníkem?Jo kdyby se ti to stalo 1-2x za život,ale ty píšeš - to bývá tak, že se objeví nová kolegyně.....člověk se má poučit z chyb, ale ty to jako chybu nevidíš, ty to děláš s chutí a rád, podle mě sex na jednu noc,je jenom sex,ale žít v životě neustále paralelní vztahy-to je snad ještě horší.Pro mě je totiž horší nevěra citová než tělesná.
červenec 04, 2008 13:16
díky za vyjádření kolemjdoucí : wendy
vztahy na jednu noc, a nemusí být paralalně probíhající, to se může stát jednou dvakrát za život. Nemusíš je chápat, ale určitá podktategorie to je, neb to prostě exituje. A s tou kopírkou, tos na to tedy kápnul. Však nejvíc nevěr vzniká právě v práci, že...
smilies/grin.gif smilies/angry.gif
červenec 04, 2008 13:17
ne "exituje", nýbrž existuje pochopitelně - sorry. : wendy
To by zas byla úplně jiná podkategorie...
smilies/cheesy.gif
červenec 04, 2008 13:18
jen tak na okraj : mimozemšťan
onehdy mi vyprávěla kamarádka, že k ní přišel klient na konzultaci,asi 30letý podnikatel a chlubil se,že má manželku a 2milenky.Ale u mé kamarádky očekávaný obdiv nesklidil. Upřímně ho politovala a radila mu, ať to skončí a víte proč? On vlastně nežije žádný vztah, ale každý ze vztahů je jen třetinový a tudíž se nedá prožít naplno.Pravý vztah je prostě o něčem jiném.Nemohu než připomenout ze Starých řecký bájí "Filemon a Baucis".
červenec 04, 2008 13:24
Nojo, mímo, člověk by řekl, : wendy
že normálně by se to člověk snažil tutlat, ale to ne, dnes se tím každý všude chlubí. Nějaký novodobý mindrák ?
A co na to ty, DAni ?
červenec 04, 2008 13:31
kolemjdoucí : Káča
A kdo z těch dvou "ani neví jak" má dostat rozum dřív? Protože z tvého vyjádření mám pocit, že se to zjevně nedá "hlavou ovládat". Takže to nakonec "řeší" podváděná manželka. Což mi připadá značně nefér...asi zrovna tohle mě na nevěrách štve nejvíc. Že viníci se cítí zmítáni osudem bez vlastního přičinění a házejí odpovědnost na třetí osobu, která s tím de facto nemá nic společného...
červenec 04, 2008 14:44
Káčo : kolemjdoucí
hlavou se to dalo ovládat až k té kopírce. Ale pokud se tam potkáte zrovna ve dnech, kdy je kolegyně uprostřed měsíčního cyklu, tak už to řídí jiná centra....
červenec 04, 2008 14:53
... : Radúza
Proboha, to jsem netušila, co jedna věta dokáže rozpoutat smilies/smiley.gifNo aspoň nám to vysvětlila smilies/grin.gifNevím, co na takovou provokatérskou odpověď říct, podle mě chlap co se neotočí po jiné není normální chlap a pokud mu tojiná umožní, rád toho využije, to je asi mužská genetická výbava.No pokud většina milenek uvažuje jako tahle s velkým M, tak jsem se úplně uklidnila smilies/smiley.gifPáčko, běžím si hrát se synem a dělat takovou tu spoustu "nudných" činností, které dělají domov domovem, což tato slečna asi nikdy nepozná.
červenec 04, 2008 15:02
k výlevům milenky : alena puntíkovaná
bych dodala jediné - KYSELÉ HROZNY! smilies/wink.gif
červenec 04, 2008 15:12
pro kolemjdoucí : Ina
Ještě k tomu rozdělení na skupiny. Kam je potom zařazen nevěrník který tvrdí , že je vše doma OK jen na jeho vkus málo sexu a tak si chodí zasexovat se stejně postiženou která je také doma málo sexuelně vytížená. Tvrdí, že o vztah nejde, jen o ten sexi - tělocvik.
červenec 04, 2008 16:03
a tzy myslíš Ino, : alena puntíkovaná
že tohle říká i té milence?
červenec 04, 2008 16:47
Milenka : AHabibi
...prý nikdy nechce být manželkou. Její ženáči, které lituje, sexuje s nimi, se zřejmě rádi vracejí ke své okoukané manželce, domů do pohodlí a jistot. Dobře si uvědomují, že ona není ten správný typ pro život do nepohody. Je naivní, že věří těm mužským kecům, kterými zastírají své pochybení - past nastraženou svými geny. Vlastně, kdo ví, zda nemá problém navázat smysluplný, perspektivní vztah právě proto, že je tak výjimečná a sexy jak si myslí. Kdo ví, jestli ji už někdo za manželku chtěl !

červenec 04, 2008 18:38
mám takovou kamarádku : alena puntíkovaná
clý léta ji zajímali jen ženáči - jakse přiznala - protože o ně musela usilovat - no nic neusílila. Je jí šedesát, loni jí zemřel skoro stoletej tatínek a je sama...sama...sama.Ač vypadá dobře....milenci se nějk nehrnou...jdou po mladejch holkách...no všechny to známe, nikdy to není naprostá idyla, kolikrát vás ten chlap nadzvedne, že byste ho něčím třískly...ale když vidím ji...zlatej můj Pepíno!
červenec 04, 2008 21:54
No milenko, : skaz
dlouho mne nepobavilo nic tak,jako tvoje příspěvky - asi budeš veselá kopa,viď?Když odmyslím tu provokačku - hmmm.... nebudeš to mít lehký,on čas je bestie a měří všem stejně.Tak tě nějak vidím,jak tě ti chlapi opouští - napřed kvůli dětem,potom vnoučatům,potom sešlostí věkem- no ty taky totiž mládnout nebudeš,víš? Musela jsi mít hodně těžké dětství.Zase je prima,že si se ozvala a možná i ty z toho něco načerpáš.Je hrozná škoda,že už sem nechodí Evička,ta by ti to vysvětlila líp,já jsem amatér.
červenec 05, 2008 00:25
A ještě jednou - : skaz
- manželka na rozdíl od tebe může být obojí - manželka i milenka,což ty nemůžeš smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 05, 2008 00:33
že se tím vzrušujete, buďte rády :-) : bb
Chlap, co si odskočí k téhle, má svou ženu zatraceně rád, na rodině lpí. Má asi míň sexu než by si přál, vadí mu to,ale chápe, že jeho žena při vší té péči, práci, starostech nemá pokaždé náladu na divokou noc, nemůže být pořád nablejskaná jako na rande a nažhavená jako první rok. Rozhodně jí nechce ublížit a rozhodně nechce svoji rodinu opustit. Nehledá jinou partnerku, nechce s ní budovat jinou budoucnost, protože svojí budoucnost vidí po boku své ženy. A dobře ví, že když bude mít štěstí, tak jeho žena bude pořád s ním, občas se pomilujou, občas pohádaj, budou přátelé, kámoši, vzpomínat na to jak začínali, jak se potkali, seznámili, jak poprvé rodili, jak podruhé rodili, jak tančil s dcerou na maturitním plese. Těch skvělých milovaček zažili mraky, a k tomu milion dalších krásných věcí. Sex už není co býval, málo vzrůša a přitažlivost opadá atd, jak psala tahle milenka, tak si ho s ní doplní a jede se dál. To ostatní si doplňovat nemusí, to má stále se svojí ženou společné a dává si sakra pozor, aby mu to tahle doplňovačka nenarušila. Proto ji tahá do hotelů, motelů, kaváren, hospod, kde nepotkají jeho ženu, případně k moři, kde nepotkají sousedy, kolegy, podřízené, šéfa. Svoji ženu k moři bral, bere a brát bude, na vánoce a jiné svátky bude taky s ní a s rodinou, no a mezi rodinou, prací a tenisem si odskočí ještě k Milence a říká si "paráda, to to klape, hlavně žádná změna". Přece je lepší, když si ten sex navíc a to polechtání ega odbude ve stylové, vydizajnované, čisťounké, nablýskané restauraci než v zaplivané, ušmudlané, nečisté putyce, ne? Platit se musí tam i tam, tahle je z těch dražších, ale panáček aspoň domů nic nedonese - ostatně i proto si ji vybral. A svoji ženu si taky vybral. Podle mě tyhle ženštiny partnery neodloudí, rodinu nerozbourají. No a jestli si některý z nich stěžuje na sádelnatou manželku - tak nemá úroveň, stojí za starou belu a já být milenkou za peníze, tak se takovým klientem moc nevytahuju. Já teda k jižním mořím nejraději s partnerem relaxovat, doma na to spolu vzpomínat, povídat si o tom s kamarády, s rodinou, s rodiči, společně. A ne k moři oplátkou za sex a s tím, že po přistání zavolá z taxíku manželce, že je zpátky z toho školení, stálo to za nic a těší se už na ni.
červenec 05, 2008 00:54
... : Jája
ty brďo, bb tak teď jsi tomu fakt nasadila parohy smilies/grin.gif,když má ženatý chlap milenku, tak je to vlastně ok, nic se neděje, jen tím dává najevo, že šecko chápe a aby svou ženu příliš neotravoval nějakým tím extra nárokem, tak si najde milenku. ÓÓ tolik pochopení, vlastně bych měla být svému muži vděčná.
červenec 05, 2008 08:31
s těma postaršíma obézníma manželkama : alena puntíkovaná
se mi to taky nezdá. Když jsem vyhnala svého prvního muže, neb mi zahýbal (a kdyby jen to....) tak mi bylo čtyřiadvacet, měla jsem dvě malý děti, jedno roční a jednodvouapůlletý a jak tak koukám na fotky z té doby - byla jsem vysloveně kočka. O čemž svědčily i žárlivé scény, které mi můj nevěrný muž dělal. A na nějaký cukrárny taky nebyl čas. Vysvětlí mi někdy někdo - jak ty holky můžou těm věčně stejnejm kecům věřit? Kdyby byl ten ženáč první - tak prosím - holka je mladá a blbá - ale když už je druhej a říká zas to samý, že jí to není podezřelý???? Buď je teda skutečně rozumu mdlého, nebo jí jde o ty prachy - anebo prostě nikoho lepšího nesehnala a žádnej pořádnej kluk o ni nestojí, tak hiolt udělala z nouze ctnost.
Jinak....je to v tom chlapovi...ženská, kdyby se strhala, tak se mu nezavděčí. A všimli jste si, že nejhodnější a nejvoddanější manžely mají panovačné hysterické mrchy, které navíc vypadají tak, že by si o ně soudnej člověk neopřel kolo?
červenec 05, 2008 09:01
Uvědomuji si : AHabibi
...jak je poučné,pro mě, si poslechnou vyjádření TÉ milenky. Jako bylo i "NAŠÍ" milenky na kterou jsem nechtěně narazila 2x v mém teritoriu. Jak píše Alena puntíkatá - hysterická mrcha.
Řvala jak placená, manžel utekl a já zůstala klidná, dokonce s úsměvem. Dozvěděla jsem se co jí muž říká a jak ho ona zachraňuje. Ona vdaná o 20 let mladší mého muže.
Došlo mi na jaký život si manžel "zadělal"! Vrací se mi sebedůvěra a rovnováha a jsem ráda, že už nesdílíme společnou domácnost.
červenec 05, 2008 09:53
jo - byť se to někdy nezdá : alena puntíkovaná
- boží mlýny pořád melou smilies/wink.gif
červenec 05, 2008 09:58
no vždyť se podívejte na tu : alena puntíkovaná
Paroubkovu "krasavici". Myslím, že si hoch moc nepomohl. Jeho první žena vypadala ve stejném věku jako tato, znatelně lépe - tuhle byly v nějakém bulváru fotky.
červenec 05, 2008 10:00
... : Jája
No já bych se nové Paroubkové trochu zastala. Podle mě nemusí žádná ženská ve věku staré Paroubkové vypadat jako ona. I když je Paroubek obéza, tak porád to nejní tak hrozný jako jeho bývalá žena. Fakt, připadala mi jako jeho starší tlustá ségra. Ale samozřejmě to co udělal a vybral si mladou kočici, taky není oukej.
červenec 05, 2008 10:09
no teda nezlob se na mě : alena puntíkovaná
ale ta mladá je dost pizda. Žádná krasavice teda rozhodně není. Prohlídla sis ji? A voblíká se přesně jako venkovanda, co se dostala "AŽ DO PRAHY!!!!" A musí ostatním "UKÁZAT" jaký ŠTĚSTÍ v tý Praze udělala. No a Topolánek? Tak ten měl vysloveně hezkou, inteligentní a schopnou ženu. Bez ní by se nikdy nedostal tam, kde je...no ale holt potkal Talmanku někde u kopírky a pak už nešlo couvnout.
červenec 05, 2008 10:28
... : Ina
Ještě k tomu rozdělení na skupiny. Kam je potom zařazen nevěrník který tvrdí , že je vše doma OK jen na jeho vkus málo sexu a tak si chodí zasexovat se stejně postiženou která je také doma málo sexuelně vytížená. Tvrdí, že o vztah nejde, jen o ten sexi - tělocvik.

a tzy myslíš Ino, : alena puntíkovaná
že tohle říká i té milence?

Budeš se divit, ale říká a opravdu se i tak chová. Teda až po tom co se ta nevěra provalila.

červenec 05, 2008 12:00
ino : kolemjdoucí
toho bych řadil do druhé skupiny, ve fázi "nějak se to ukecá"....
červenec 05, 2008 12:49
fak myslíš, že za ní jde : alena puntíkovaná
a řekne jí:"hele, mám perfektní domov, hezkou a schopnou maželku, dvě hodný děti. V podstatě jsem spokojenej, akorát manželka holt maká v práci, maká doma, kde vyžaduju všecko perfektní a denně teplý večeře - protože ona vaří jak pánbůh - ale holt večer je unavená - no ani se jí nedivím. No tak bych si akorát potřeboval někde bokem zašukat a ty by ses mi na to docela líbila. Hele ale nemiluju tě a neočekávej nic víc než "nezávaznej sexík". Nomtřeba - když budu spokojenej - utrousím nějakou zlatku ve tvůj prospěch......tak vy si fakt myslíte, že tohleto on řekne té milence a ona že s tím souhlasí?????
červenec 05, 2008 13:40
Vím : AHabibi
...že spát s mužem, který ho zasouvá do jiné a vědět to, by se mi "haklovalo". Zrovna tak jako s láskou a péči se o něj starat. Ale muži to často tak chtějí - mít všechno. Pohodu a klid doma, vzrůšo jinde. To je mi sympatičtější už řešení Paroubka, který.....víme.
V každém případě je nevěra hnusná a zničí ve vztahu podstatné duchovní hodnoty. Pokud partneři spolu zůstanou je soužití už o něčem jiném.
Vím, že kdo nedokáže dát lásku a sebe vlastní rodině, dětem a neúnavně ji hledá někde jinde, selhává a bývá na něj obvykle smutný pohled.
Jak říká náš atlet - krásný Šebrle : "Líbí se mi krásné ženy jako drahá auta, která mi nikdy nebudou patřit, protože já si už vybral. Svou rodinu bych neopustil." Sympatické. Uvítala bych takový postoj u Topolánka a jemu podobných veřejně činných. Nastavují laťky mínění i morálky.

červenec 05, 2008 14:25
pro Alenu puntík a AHabibi: : Námořník
Znám páry "nevěrníků" on před milenkou vůbec nelže, zaskočí těsně po práci a šupšup, milenka mu třebas i pomáhá s výběrem dárků pro rodinu i manželku. Takže v tomto případě je to opravdu jen "chybějící tělocvik". Pokud se to manželka nedozví a manželství a rodina není jinak škodná..
A - to, že se se Topolánek nerozvedl? Nevíme. Podle všeho, co se proslechlo, tak jeho manželka tomu dost brání. Ale všichni přeci vědí, že on není s manželkou, ale s Talmanovou. Takže oficiálně vztah s manželkou ukončil. No, jen ona to ukončit nechce...
Nemyslím, že by "veřejní činitelé" měli být příkladem ve všem, to je hloupost, jsou to přeci lidé se stejnými chybami jako my, žádní dokonalí, neposkvrnění... Pokud budou dělat svou práci dobře, bude vše ok.
červenec 05, 2008 14:34
Pokud.... : alena puntíkovaná
že?
červenec 05, 2008 15:08
alenko puntíkatá : kolemjdoucí
věř, nevěř, já jsem přesně tohle přítulkám říkával. Jenom jsem použil jiný slovník.Třeba "miluju Tvou vůni, miluju Tvůj úsměv, mám Tě pro radost, pro potěšení, abys mi do života vnesla světlo a ne abys mi ho komplikovala...."¨.
červenec 05, 2008 15:32
počkej počkej : alena puntíkovaná
a řekls jim fakt na rovinu - že s nimi žádné další plány nemáš a že s nimido budoucnosti v žádném případě nepočítáš? A že není naděje, že by se to mohlo změnit?Ten tvůj úžasnej slovník se dá vykládat totiž různ ě. Třeba tak, že, že ti vnesou do života světlo v podobně miminka. To, na co jsem se ptala já, tak tos jim v žádném případě neřekl.
červenec 05, 2008 17:03
alenko : kolemjdoucí
když se milenka zeptá jestli se rozvedu a já jí odpovím větou výše uvedenou, tak to průměrně inteligentní stvoření pochopí. Pravdou ovšem je, že jsem to nikdy použít nmusel, já jsem vždycky hned v začátku jasně deklaroval, že rozvádět se nehodlám, ostatně ani přítulky nehodlaly..Svobodným nebo rozvedeným jsem se vždy vyhýbal.
červenec 05, 2008 17:27
tak mě letmo napadlo : alena puntíkovaná
zda tvá žena též občas na Kudlanku nezajde - zajímal by mě její názor na věc
červenec 05, 2008 17:30
Aleně Puntíkaté : Jája
Hele jak víš, že Paroubková mladá je pi*da a proč tolik jedu. Je to mladá chytrá docela hezká lovkyně, takových je. Někam to přes postel dotáhla a nedala se lacino. Budiž jí odměnou, že musí alespoň pár let líhávat vedle upocenýho obrovitýho pupku a ten sexi mozek óó. A stará Paroubková? Přeber si to sama. Někam to dotáhneš, i po hřbetě toho druhýho a jednoho dne zjistíš, že jsi toho druhýho nechala někde hezky vzadu. Nedrží krok. Je tlustej, hnusnej a starej a nejraději venčí psa. Už tě to s ním nebaví, co uděláš? Půjdeš venčit s ním, nebo si pojedeš dál svým tempem. Právě proto se nikdy nikomu neobětuju, to mi nikdo neoplatí.
červenec 05, 2008 20:00
alenko puntíkatá : mimozemšťan
jak to tak vypadá, tak kolemjdoucí si neomylně vybírá ženy stejného zaměření,jako je on sám.Doma pohodu a vedle si užívat. Proti gustu není dišputát, ale mně říct někdo,že mě má pro potěšení, tak by asi nepochodil. Copak jsem hračka na hraní?
červenec 05, 2008 20:01
no přesně - kdyby mi někdo řekl tohle : alena puntíkovaná
tak bych si o něj ani neotřela boty. Milá Jájo, já nevím, ale opouštět někoho, kdo mi nic neudělal a naopak,kdo mě celej život podporoval, kdo mi hodně pomohl, jen proto, že zestárl a holt není už žádná filmová hvězda...to nesvědčí o zvlášť vynikajícím chrakteru, zvlášť když sám taky žádnej krasavec nejsem. A jestliže je takový člověk v čele mé země - pají pomoz pán bůh. Taky to tady podle toho vypadá...mladý milenky/manželky holt stojej prachy.
červenec 05, 2008 20:58
alenko : Jája
Pozor, ono šecko souvisí se vším a pěkně se na sebe na stará kolena vy*rat je hooodně velký prohřešek, obzvláště v době silných aut, bohatých mužů a mladých milenek. Neříkám, že je to morální a charakterní. To Paroubek určitě není, to by to nedotáhl tam kam to dotáhl i se svým sexi mozkem. Ale asi bych se divila, kdyby se to nestalo a pokud se chlap dostane tak vysoko, nejspíš hledá i vhodný protějšek, to je přeci jasný jako hvězdy na nebi. Já nefandím nikomu, páč sou mi šici docela protivný a hlavně ukradený. Starý Paroubkový je mi líto, má akorát čokla, mladý Paroubkový je mi líto, bude mít starýho páprďáka a Paroubka bych nakopala. Tomu přeju, aby mu ta jeho zvedla mandle.
červenec 05, 2008 21:15
Tak jsem to dočetl až k té mladé Paroubkové... :-))). : strejda
Kdybyste na to, dámy, šly od lesa, žensky a tedy chytře, neexistovali by "neuvážliví nevěrníci". Možná - snad jen ti druzí... smilies/grin.gif

Aha, Vy se ptáte jak? No přece jednoduše. Ve dne být dámou, v noci děvkou. smilies/wink.gif
A ještě dodatek - pavlačové manýry za po me nout!!! A v tu ránu je na světě krásně, překrásně, n á d h e r n ě... a bez zbytečných řečí. smilies/grin.gif
červenec 05, 2008 21:57
dobře strejdo : alena puntíkovaná
a kdo bude chodit do práce, starat se o domácnost, o děti vařit, uklízet, prát, žehlit, tahat nákupy...atd. atd...tyhle práce přece nedělá ani dáma ani děvka????
červenec 05, 2008 22:05
... : Jája
Když to vezmu kolem a kolem, tak bych chtěla bejt chlap. Mě by se hrozně líbilo, kdyby porád někdo řešil, jak na mě. Byl bych vysmátý jako telátko.
Aleno, já si myslím, že můžeš vařit i uklízet i prát i tahat nákupy jako dáma, ale musíš dávat pozor, aby se ti nepolámaly nehtíčky a neurousal účes podle poslední módy a taky si musíš před snídaní stihnout vytrhat obočí do posledního chlupu a pěkně zmalovat xicht. Takže bych radila: oběd - instantní polífka a mražený knedle s jahodovým jamem, prádlo ať manžel odveze svojí matce, děti se šópnou někam do zařízení a doma ať jsou třeba švábi, ale večer z nás musí být děvky.
červenec 05, 2008 22:21
boze zeny!!! : Sipik
O com je toto vsetko? Som (toto je pre Milenku: stihla, vysoka,dlhovlasa blondinka ) bez chlapa a absolutne mi to vyhovuje. No, priznavam, neviem si opravit auto, ale na to mam servisaka, inac asi zvladam vsetko, no a aby som sa pretekala s nejakou milenkou, ktora z nas je lepsia... jejej... vsak hadam sa svet netoci len okolo sexu? smilies/cheesy.gif
červenec 05, 2008 22:49
nějaký kulový - strejda si představuje asi toto : alena puntíkovaná
ráno strejček připraví snídani, a jeho žínka se mezitím obleče a namaluje. Pak ji odveze ke kadeřníkovi a jede do práce /furt ten strejda/, od kadeřníka jeho žena musí na kosmetiku a do solárka, neb v poledne ji strejde očekává ve francouzské restauraci na oběd.Po obědě odchází teta - tedy strejdova žena - relaxovat do solné jeskyně a na kávu s přítelkyněmi - zatímco strejda zařídí úklid domu úklidovou službou a dodání večeře včetně šampáňa cateringovou službou - a všecko pochopitelně pěkně zacvaká. Jeho žena nemůže neb nepracuje, dáma přece nemaká osmičku denně někde v kanclu, nebo nedejbože neprodává mlíko v krámě. No a když pak za tlumené hudby povečeřej - pak bude mít v posteli tygřici. Akorát nám strejdo prozraď, kdes na to sebral prachy - a nemaj tam ještě volný místo? Shánim práci a job s platem, kterej tohle všechno pokryje by se mi docela sešel.Hele, nebojíš se, že po tobě půjde finančák???
červenec 05, 2008 23:27
Co mají naši mazlíčci rádi? : KITI
http://www.youtube.com/watch?v=84kg7My5roc
Nevím, lesba nejsem,ale např. kdyby toto stálo u zmíněné kopírky smilies/grin.gif.
Je jasné, že nákupní tašky a usmrkané děti nejsou tak žhavé doplňky, příroda je příroda, chlapi jsou jen chlapi a řízek také není vše.
Dnes jsme s kámoškami brázdily ulice Prahy (jedna kamarádka má moc hezkou dceru) a když jsem viděla ty lačné pohledy ledoucí do výstřihu tílka a šplhající po opálených stehnech v kraťasech... Musela jsem se smát, protože nikoho nezajímalo, kolik světových jazyků ona dívka ovládá a v čem je ještě skvělá, oni skutečně chtějí především "to maso". Hlad je hlad. Tak si pánové poslintali, my si skvěle popovídaly a zasmály se a spokojeni v tu chvíli byli doufejme všichni.
Takže milé virtuální dokonalé milenky i reálné méně dokonalé manželky, na netu lze probírat cokoliv, vymýšlet různé teorie, ale život pádí okolo a je fajn si ho užívat,dokud to jde. A až bude sexy nejen "mozek" u starších zazobaných pánů, možná dojde i na krásné duše žen skryté v průměrných obalech. Mám momentálně 4 volné kamarádky, které mám ráda a z kterých bych si jako chlap dokázala vybrat, to bych ale musela skrývat v mužském těle svůj "sexy mozek". Takže i nadále zůstávám ráda ženou, protože mě to baví a mohu si v klidu vesele kopírovat smilies/grin.gif

červenec 06, 2008 00:36
Jájo, : bb
parohy nikomu nenasazuju, jen mi bylo líto marného, třebas i spravedlivého rozhořčení Kudlanek, které osočovaly milenku z rozpadů rodin, opouštěných dětí apod. - použila jsem přitom asi příliš jemnou ironii, tak bez ironie - tyhle opravdu rodinný klid ohrožují ze všech vetřelců nejméně, protože páni si je drží na distanc. Partnerský vztah rozhodí úplně jiný druh vnějšího vztahu, ale ten se typu Milenka netýká.
červenec 06, 2008 01:24
aleno : bb
mám dobrého známého, který je takto "úspěšně" ženatý přes 15 let a kromě prvních pár roků se nezříká ničeho, přitom má atraktivní, ale trošku chladnou ženu. Pracuje, stará se o rodinu, o syna, on totéž. Má dlouhodobou milenku, už asi čtvrtou, a nezříká se nárazovek. Jeho milenky vědí, že je ženatý, má dítě, a že rozhodně neodejde od rodiny. Na mě to kdysi taky zkoušel a vůbec mu nevadilo, že jsem vdaná, naopak. Je velmi milý když se snaží, dobrý hráč a příjemný společník. Na mě má ale slovy paní Paroubkové mladší málo sexy mozek :-) a navíc jsem prostě neměla zájem o mimomanželský vztah. Zůstali jsme celkem důvěrnými přáteli, k věci patří, že tu a tam dostanu už spíš ze sportu milou nabídku, která mi udělá dobře a pak ji shodím ze stolu (možná proto mi ji ještě dává, kdo ví :-)) manžel o něm od začátku věděl, trošku ho to bavilo a trošku šponovalo, tak akorát.
Takže ano, jsou i takoví, kteří odkryjí karty hned, budiž jim čest a sláva Ale víš co? Stejně vím nejméně o dvou, které dlouho držely pusu a krok a doufaly, že z toho bude jiný vztah, že jeho manželství skončí a jejich začne. Zmýlily se. No a my dva jsme mockrát vedli rozhovory na téma "právo silnějšího, kde začíná kde končí?".
červenec 06, 2008 01:37
... : bb
asi bych měla dodat, že sexy mozek pro mě neznamená zrovna průkazku do mensy
červenec 06, 2008 01:39
Alenka s fůrou puntíků a univerzální oponentka ze zásady má sice poslední vtipné slovo, : strejda
ale strejda byl oponentkou už od samého začátku oponentury jaksi nepochopen. Cožpak nemůže normální ženská (no jasně, že i matka), vykonávající funkci manželky, protože kdysi kdesi řekla ANO, hrát jak dámu, tak i děvku? To je to tak těžké? Vždyť jste už od přirození héééérečky. smilies/grin.gif
Jak jsi Alenko správně psala, po strejdově ranní hygieně přichází příprava snídaně, s donáškou až do postele. Strejda totiž umí vařit, má fantazii a smysl pro symetrii i na talíři. :-)) Pak následuje třeba ňu,ňu,ňu, ale i ťu,ťu,ťu nebo odchod ženy do práce. Dle času ovšem. Strejda to holt nemá zakroužkované v kalendáři jako ženy menses. Pak jde třeba nakoupit (pokud ovšem není zrovinka na chajdě, protože strejda se má, on už nemusí chodit do té blbé práce...) A protože ON je na té své haciendě spíše stále než sporadicky, nákupy děláme společně a to obyčejně v pátek, kdy jedu dolů pro ženu. Ale i když jsme byli kdysi mladší a začínající manželé, měli jsme určité plány, cíl a povinnosti, o které jsme se dělili úplně přirozeně. A do toho všeho žena ještě studovala. Já sám jsem si vzal třeba tu povinnost chodit na rodičovská sdružení do škol. A holky byly rády, že tam chodí tatínek, protože pak nemusely poslouchat máminy dlouhé a nepříjemné přednášky. smilies/cheesy.gif Ale třeba jsem NEŽEHLIL. NIKDY! To teda prrr, vlastně brrrrr... To jsem jednou schválně cosi spálil a už jsem k tomu nebyl připuštěn. :-))) Na to se holt musí hlavou a hlavně logicky.
Avšak vařil jsem (můj druhý koníček), to ano. Myl jsem nádobí a dělal i všechny potřebné práce. A tak bych mohl pokračovat a pokračovat, až bych se dostal i k nadpisu tohoto článku a tím i k nevěře (ale to jen z pouhé zvědavosti prosím a na svoji obhajobu ještě podotýkám, že jsem byl spíše sveden...tedy tou potvorou...), ale nikdy s úmyslem opustit rodinu, naše holky, naše vytyčené cíle či plány, neb i já jsem kdysi kdesi řekl (a to docela hlasitě) ANO. Připouštím, že by to byl průůůůser, kdyby se to provalilo, ale prošlo to... smilies/grin.gif (Snad jednou, až budu na odchodu do pekla, na smrtelné posteli, jí to řeknu, aby třeba tolik nebrečela :-)) ) Ale také připouštím, že kdyby se to tehdy provalilo a žena mi dala kufr za dveře, byl bych zdrcen. Byl bych rozpolcen, třeba by se ze mne stal i opilec ze žalu, kdo ví a určitě, zcela určitě, bych vyhledal Kudlanku a Vaše rady. Alenko, Tvoje rady. Si piš, že Tvoje! A také Bardotka umí krásně poradit, óóó jééé, jak ta umí radit... i když - její rady jsou dost dlouhé, mnohdy i na pokračování a já nemám rád zbytečné řeči. To bych raději držel pár facek.
"...takový jsem já, matinko..." smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 06, 2008 01:47
nevím, jaks na to přišel strejdo : alena puntíkovaná
s tím posledním slovem....po mně jste sem psali ještě dva a bohdá vás bude víc. S tím proslovem o zbytečnejch řečech a pár fackách jsi mě přivedl na myšlenku, že kdybyste při prvním pokusu o "bytí sveden" dostali pár dobře mířenejch, třeba byl to změnilo váš náhled na "nezávaznej sexík" (něco jako Pavlovův reflex). V praxi to mám ověřeno. Když bylo DˇArtagnanovi deset měsíců, tak začal běhat a dělat všechno pro to, aby spáchal sebevraždu.Musela jsem mu připálit prstíček na wafkách, píchnout ho jehlou a lehonce ho říznout nožem na prstíčku...a věř mi, že to fungovalo. Dlouhá léta se nebezpečných věcí nedotkl.Takže možná takhle vy chlapi fungujete. Profackovat hned po svatbě a pak periodicky, kdybyste začli pozapomínat. Všichni už dobře víme, že ty vaše řeči o logice a velkém logickém mozku jsou jen taková jako kulturní vložka a že logického na vás není naprosto nic. Takže, kdyby se dívkám v raném věku místo výkladu o péči o dítě, vysvětlilo, že již na začátku vztahu s milovaným mají nasadit "Pavlova", nebyly by nevěry a neštěstí z nich plynoucí.....a tady na Kudlance bychom snad ani neměli o čem psát. smilies/grin.gif
červenec 06, 2008 08:13
No, to profackování - nevím, : Krakonoš
to je myslím domácí násilí a sou na to paragrafy. Tvou dobře míněnou radou se řídí někteří manželé a mám pocit, že to společnost nepřijímá úplně nejlíp, takže tudy cesta asi nepovede. Chtěla bys namítnout, že ve vobráceným gardu to přece neplatí, páč ženská nevěra je něco docela, ale docela jinýho? Tak já ti povím, že jsem znal nevěrný holky i kluky a je to dost na jedno brdo, včetně všech těch rádoby ušlechtilejch zdůvodnění, proč zrovna ta moje nevěra je zcela specifická, voňavější a morálnější než u druhejch. smilies/wink.gif
červenec 06, 2008 16:37
já se jen zamyslela : alena puntíkovaná
na tím, že by kolemjdoucí radši držel pár facek, než nějaké řeči.....tak mě napadlo, že třba tudy vede cesta smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Není to můj originál nápad - vymyslel to chlap... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 06, 2008 16:45
pardon- měla jsem na mysli : alena puntíkovaná
kolemjdoucího strejdu smilies/wink.gif
červenec 06, 2008 17:06
... : Nella
O těch milenkách, já byla milenka i podváděná manželka. Můžu říct, že chlap určitě nezahýbá z nedostatku sexu. Myslím,, že hledá to zakázané, to vzrušení, když se musíte schovávat atd. No milenko, zkuste s ním být normálně oficiálně a vzrůšo pomine a vztah taky. Něco vám říct musí ohledně svého vztahu co má se svou ženou. ale kdyby řekl na férovku, jo dobrý akorát po letech kapku nuda asi byste zdrhla. No tak mele něco o tom jak je tlustá a nepřitažlivá a možná kdyby jste se potkali tak by to byla kočka, že ani vyaž budete v jejích letech se jí nevyrovnáte. Časem na to přijdete, asi jste ještě mlaďounká, taky jsem těm řečem zpočátku věřila. smilies/smiley.gif smilies/smiley.gif
červenec 06, 2008 18:27
... : Ina
Nedá mi to a musím se ozvat. Jsem to já léta podváděná manželka, která nic netušila a myslela si že je vše ok. Nedávno se to provalilo a já zažila šok. Je to opravdu těžké, když se dozvíte, že ten komu věříte a nemáte o něm nejmenší pochybnost léta provozuje uváděný "tělocvik". Když se to provalilo, tak mi manžel vše přiznal. Za tu dobu prý měl dvě milenky(né najednou) a obě souhlasily s tím , že se nikdy nerozvede a na prvním místě bude manželka. První byla vdaná a doma také sexy nedostatek. Druhá rozvedená. S tou druhou se dokonce známe . Po provalení jsme si i smskovaly a jenom potvrzovala co mi řekl manžel.Po provalení manžel vše ukončil. Pro mě je to veliké zklamání protože jsem mu opravdu věřila. Teď mám veliký problém se s tím vyrovnat a moc to bolí. O rozchodu zatím neuvažuji protože jsme spolu v pěkném manželství 25let a vždy jsem se mohla na manžela spolehnout a i když jsem byla vážně nemocná , tak mi moc pomáhal a byl mi oporou.
Tak to jen pro ty, kteří tvrdí, že manželce by nikdy neublížili, že je pro ně rodina na prvním místě.
červenec 06, 2008 18:58
no vždyť jste to četly : alena puntíkovaná
jejich největší starost není - aby neublížili své ženě, ale aby se to neprovalilo a nebyli vyhozeni z domova a neskočil jim bezchybnej servis. K tomu není co dodat.
červenec 06, 2008 19:03
Ino, : bb
rozhodně se těch nevěrníků nezastávám, jen rozlišuju mezi buranem, kterému na jeho ženě vlastně ani nezáleží a mužem, pro kterého je 40 let monogamie neudržitelných, ale kterému přitom na jeho ženě, jejich vztahu, rodině záleží. Když se to provalí, tak to ublíží vždycky, ale ruku na srdce, neublížilo by ti víc, kdyby se v době tvé nemoci nezachoval jako partner, přítel, místo toho se staral o své milenky a na tebe kašlal?
Právě tím jsem mínila to, že své ženě ublížit nechtějí a jsou pro ně na první místě. Jako jsi pro něj byla na prvním místě ty, a asi ještě jsi.
Samozřejmě, že by bylo lepší, kdyby se to obešlo bez toho, ale jsou horší průběhy a hlavně konce nevěr a záletů, než takový konec, kdy on to s tou druhou skončí a dobrovolně zůstává se ženou, pokud o to ona stojí.

červenec 06, 2008 20:51
... : bb
a hlavně, to co jsem psala nebyla obhajoba záletných manželů :-) ale reakce na lehce povýšený tón co zaznívá z komentáře Milenky - že ona je ta hvězda svých milenců, protože s ní jedí s lepších hospodách a berou ji na bibione nebo tak něco, zatímco jejich tlustá nudná manželka doma sama pucuje domácnost
Kolik těch frajerů se rozvedlo s tou tlustou nudou a žije vzrušující partnerství s Milenkou. Nula nula nic, že.
červenec 06, 2008 20:55
Krásně jste si psali zatím co já jsem opět celý víkend lopatkovala na chalupě... : wendy
byli jsme udření oba, teda já i můj manžel, takže na zálety nemá momentálně nemá sil...

Z výše vámi uvedeného vyplývá, že pro muže bývá na prvním manželka-serviswomenka a zároveň teorie potvrzená praxí, to jest nemožnost monogamie. To je život a tak to bude do skonání světa, ať se nám to líbí nebo ne.

S bb tentokrát souhlasím téměř bez výhrad, protože na to hledí bez pozlátek, realisticky, tak jak to život nese a on to nese. Můžeme se pohoršovat nad tím, že je nemorální přivřít oko nad úletem manžela za děvkou, ale stále je to lepší než dlouholetý paralelní vztah nebo permanentní domácí násilí. Zasmála jsem při jejím popisu erotických návrhů - vzpomněla jsem si na souseda, který mi rovněž návrh učinil, když jsem byla u něho na videu. Když jsem mu sdělila, že to radši necháme v rovině přátelství a nebudem si kazit dobré spousedské vztahy, řekl mi toto : "Tak jo, souhlas, já jsem si jen myslel, že ty by sis myslela, že jsem pěkný trouba - sedíme tady skoro potmě už dvě hodiny a já bych si nic ani nezkusil..." Tak i tak možno. Takže tak.
smilies/grin.gif
červenec 07, 2008 08:48
Nepochopení, nebo spíše neochota pochopení. : Milenka
Dámy, já přeci vůbec nepotřebuji abyste rozpitvávaly mou osobu. Já vím úplně přesně co chci, taky vím přesně jak toho docílím a je mi jedno, jestli se to někomu nelíbí. Má připomínka vás měla přimět k sebezpytování, ale to se vám nechce.
Některá z vás zde napsala citát ve smyslu, že kdo v mládí rozmělňuje své city, bývá ve stáří zoufale opuštěný. Tak to já zase připomínám ty desítky zdejších dopisů od zoufalých opuštěných manželek. Jediný rozdíl bude, že já si před tím opuštěným stářím dost užiji skutečného života.
Ještě bych dodala maličkost. Sice je mi jedno, co si o mě myslíte, ale nejsem vůbec ekonomicky závislá na darech a dárcích. Sama mám VŠ ekonomické vzdělání s titulem, solidní zaměstnání, solidní bydlení. To, že jsem většiny toho dosáhla díky účinné pomoci mužů, kteří si o mé protislužby přímo řekli, to považuji spíše za výhodu, než za odsouzeníhodné jednání. Vím, že to odsuzují ty ženy, ke kterým byla příroda skoupá a o tyhle možnosti je ochudila. Dámy, to ale není můj problém, promiňte, to je váš problém.
červenec 07, 2008 10:05
Milenka napsala, : niceday
že podváděné ženy jsou takové, které o sebe nedbají. Není to vždy pravda. Jsem také něčí milenka, ten muž má dnes 67 let a manželku o 19 let mladší a je to krásná upravená žena, nesedí doma, chodí do práce, na kursy angličtiny, občas jede do Anglie k procvičení angličtiny. Já jsem o 18 let mladší než tento muž, jsem vdaná, nemohu o sobě napsat, že jsem krásná - samochvála smrdí. Ale také chodím upravená, mám zodpovědnou práci, také se neustále vzdělávám jako jeho žena, i když v jiné oblasti než v jazycích. Můj manžel je hodný upravený a pro mně atraktivní muž, který má také velmi zodpovědnou práci. Přesto mám milence, který je podstatně starší než já. Můj milenec miluje svou manželku, já miluji svého manžela. Bohužel oba dva máme partnery, se kterými bychom žili v celibátu, protože je přestal bavil sex. I to je důvod nevěry. No a k tomu sexu s milencem mám jako bonus i to, že si skvěle rozumíme. Zatím se nám to daří tajit už 4,5 roku a doufám, že to vydrží. Teď mě všichni můžete odsoudit a ukousat. Ale ještě po 22 dvou letech manželství by mě nenapadlo, že budu někdy nevěrná. Ale opravdu se nemá nikdy říkat nikdy. Život s člověkem někdy zatočí. Ale tak jako milenka ráda bere od svého milence dárky a finanční příspěvky, tak já bych se urazila, kdyby mi něco takového chtěl milenec dát. My si dáváme dárky jen k narozeninám.
červenec 07, 2008 10:21
Milenko : kolemjdoucí
ony tě těžko mohou pochopit, když, jak jsem zde z mnoha příspěvků vypozoroval, naprostá většina (pokud ne všechny) se domnívají, že každá žena touží po rodině a dětech a když se jí do pětatřiceti nepodaří zahnízdit, je to hotová tragedie. Ony se totiž domnívají, že skákat okolo dětiček je ten jediný pravý "skutečný" život. Že to může mít někdo jinak, je asi naprosto nepochopitelné...
červenec 07, 2008 10:24
Kolemjdoucí, : Míša šíša
tomu, co jsi teď napsal, skutečně věříš? smilies/shocked.gif
červenec 07, 2008 10:26
Milenko, : niceday
a nepřipadala sis jako děvka, když jsi ty protislužby poskytovala? Já mám taky milence,tak nejsem o nic lepší nebo horší než ty, ale spát s někým jako protislužbou bych tedy nemohla.
červenec 07, 2008 10:30
Ale já si myslím, že nerozpitváváme jenom vás, : wendy
diskuse je už rovině obecné. Určitě jste pěkná, vnadná, zábavná, jinak by si vám ti chlapi neřikali o to, zda budou připuštěni a předtím i jinak pobaveni, kdybyste nebyla, o tom není přeci sporu ? A všechny ty škaredé chudiny, ke kterým byla příroda skoupá a vy se jim posmíváte - to taky od vás není moc pěkné. Dostala jste nakonec krásu do vínku od přírody, za to nemůžete, to není vaše zásluha.
Ano, píše sem spousta zklamaných žen, od toho Kudlanka je, ne každý člověk je šťastný a život se mu vyvede. Někomu se nepodaří manželství, někomu děti, jiného trápí zdraví. Proč tady nastolujete atmosféru vzájemné nenávisti nebo pohrdání ? Není to zbytečné ? Stále mi připadá, že i při tom úžasném životě se o tom, že je to skutečně úžasné, potřebujete přesvědčit hlavně vy sama. Nebo jste šťastná skutečně a o rodinný živor nemáte zájem. I takové ženy přece mohou být.
Můžete mi jen tak pro zajímavost říci, zda máte milence jen ženaté, nebo taky některé svobodné, tedy volné ? Díky.
červenec 07, 2008 10:31
Ale kolemjdoucí, já ji docela chápu : wendy
prostě existovat mohou. Jen většina žen touží po těch mmrňavých hajzlících, co se jim říká děti a to z toho důvodu, abychom nevyhynuli. Jako lidstvo. Namítneš, že to by třeba nebyla až taková škoda. Možná ne, ale třeba má život jako takový nějaký vyšší smysl a tak jej žijem - a každý oře jak može...
červenec 07, 2008 11:01
... : bb
kolemjdoucí má/měl manželku, děti a vnoučata, nebo si to blbě pamatuju? pak teda jasněže chápe milenku .-)
já zase chápu, co chtěla říct a co říká aniž by chtěla
no a wendy položila dobrou otázku - ale pak jsem si řekla, že určitě i volné, svobodné milence milenka má - vždyť i tady se párkrát psalo o tom, jak je dobré vyplnit čas, mezičas, čas po rozchodu a všechny ty jiné časy, kdy člověk nechce nebo nemůže být v páru - tak proč si nezašpásovat nezávazně, bez přemýšlení, s milenkou
výhoda milenců a milenek je, že až znudí, zestárnou, tak se snadno a rychle vymění
Ještě jsem teda neslyšela o chlapovi, ženě, co vyměnili svého nejlepšího přítele nebo skvělého spolehlivého partnera ve firmě za milenku, milence :-)
červenec 07, 2008 11:04
... : bb
ale je dobře, že Milenka je rozumná, zná své místo a ví kam patří
červenec 07, 2008 11:05
Já jsem o jednom, slyšela bb : wendy
ale firmě to extra neprospívá...
Jinak si vážně myslím, že jestli to vážně myslí i milenka, tak to je pořád lepší než volná mladá umanutá vdáváním.
červenec 07, 2008 11:22
Míšo šíšo : kolemjdoucí
nějak nechápu na co se mne ptáš? To co píšu je moje domněnka založená na čtení příspěvků tohoto fóra. Není to ani demagogické tvrzení ani výsledek oficiálního průzkumu prováděného agenturou Sofres Factum. Prostě se mi to tak jeví.....
červenec 07, 2008 11:32
bb : kolemjdoucí
kolemjdoucí má/měl manželku, děti a vnoučata, neb byl mladej a blbej. Dneska je rád, že už ho k ničemu nepotřebujou....
červenec 07, 2008 11:35
... : bb
tak nějak jsem si myslela, že to kolemjdoucí myslí
a tak nějak si myslim, že kdyby byl kolemjdoucí bez, nebyl by rád, párování a rozmnožování je nám přirozené
já jsem ráda že nejsem bez, i si umím představit, že jednou budu bez a bude dobře, protože jsem si to užila dost, i to že nikdy nebudu bez a bude taky dobře
asi nejsem dost nesobecká a obětavá
červenec 07, 2008 11:46
... : bb
fakt teda taky je to, že mně by scházeli možná ne jako vlastní krev a oddací list, ale jako lidi - obohatili mi život, vylepšili mě jako člověka a je mi s nimi dobře
červenec 07, 2008 11:48
ach to je sila... : Sipik
Teda aj ja som mala zopar milencov,ale nikdy ma nenapadlo chciet za to protisluzbu... teda, som blba alebo nie dost dobra stetka? A mala som aj jedneho zenateho milenca. Bola som donho do usi zamilovana, tiez som mu verila reci o manzelke a fiha! ked som ju uvidela, skoro som padla na zadok, bola to atraktivna a vzdelana zena. Teraz sa za ten vztah hanbim aj sama pred sebou, aka som bola sprosta. A moja mila Milenka... predstav si ze tiez som vysokoskolsky vzdelana a ani priroda nebola ku mne skupa. Ale na niektore veci treba zaludok, ktory ja asi nemam. O to viac mam ale hrdosti a roztahovat nohy za odmenu nebudem. Nuz, u nas sa hovori, ze bozie mlyny melu pomaly...
červenec 07, 2008 22:45
... : bb
Sipik, to prostě nejde srovnávat - zamilovanou ženu (do ženatého muže) a placenou Pretty Woman
červenec 07, 2008 23:07
když jsem to tu všechno pročetla, : alena puntíkovaná
řekla bych, že muž, který má milenky - ale rozvádět se v žádném případě nechce - je nevytížený. NUDIT se totiž může jen ten, kdo nemá dostatek jiné činnosti. Člověk, který neví, kam dřív skočit a večer padá polomrtvý únavou - nemá na nějaké milenky pomyšlení. Takže se jasně nabízí již dříve zmíněné řešení : z a ú k o l o v a t a z a m ě s t n a t . Nenechat mu chvilku klidu. Zaměstnat lze i tak, že bude hlídat on vás. Neustále mu volat a dožadovat se informací - třeba i typu " hele říkals, že chceš k večeři rýži, nebo brambory?" "Jardo, myslíš, že bude pršet?" Chce to pevný nervy - ale funguje to. Hlavně mu nedělat pomyšlení...to by se chudinka mohl žačít N U D I T . smilies/cheesy.gif
červenec 08, 2008 02:08
alenko puntikatá : kyticka
tak v tomhle s teboou souhlasím na 100%. Já exmanželovi dělala pomyšlení,no nudil se chlapec, zato ted nemá ani vteřinku pro sebe a jede jak hodinky.Jeho partnerka šla na to metodou rozděl a panuj, ona rozdělí práci a pak jen dohlíží.Jsem docela zvědavá,jestli mu to vydrží napořád,nebo jestli ho to časem přejde(myslím to lítání kolem partnerky).Mě podváděl skoro celých 20let, třeba má ona lepší metodu smilies/grin.gif .
červenec 08, 2008 06:43
Jo, to je hezký : wendy
a určitě někde funkční, ale všichni chlapi se prostě úkolovat nenechají. Já vím, tak na ty jiná metoda nebo opustit...

A kdepak máme milenku ? Že by už na pláži ? Bez notobooku ...? Zeby..?
červenec 08, 2008 07:25
Ještě jsem v ČR, paní Wendy : Milenka
u počítače dnes od půl deváté. Jen již nevím, co nově podotknout k příspěvkům dam, které mě hloupě napadají. K tak hloupým radám typu, zaměstnejte ho aby dal pokoj a neměl ani minutu klid, není již vůbec co říct, snad jen doplnit, že tím ho nejspolehlivěji naženete do laskavější náruče, než je ta vaše.
Co jsem chtěla napsat, to jsem již napsala a na hlouposti nepotřebuji vůbec odpovídat. Tak vám nakonec a zcela nezištně a zdarma, poskytnu poslední radu: Nejdřív si zameťte před vlastním prahem.
červenec 08, 2008 08:56
Díky za odpověď, : wendy
jé ale ještě jste nenapsala - já vím, že nemusíte, ale když už si tak pěkně a hlavně upřímně povídáme, protože jinak by to nemělo cenu - vy máte jen ženáče? Svobodného volného nic ? Aby se třeba nechtěl s vámi oženit ? Mně by to fakt zajimalo.
smilies/wink.gif
červenec 08, 2008 09:17
Proto, že jste to Vy, paní Wendy, : Milenka
která, jedna z mála, se do mne nenaváží. Ne, svobodného volného nic. Oni ti svobodní si brzy začnou dělat vyšší časové nároky, než jsem ochotná věnovat, kdysi jsem i zažila nějaké sledování. To zásadně ne. Taky nepřichází v úvahu, stát se manželkou. Po tom všem, co o ženatých mužích již vím a co si myslím o jejich manželkách, to by nebylo vůbec možné. Také musím říci, že muže mám docela ráda ale svou svobodu bych za žádného nevyměnila. Ani by nebylo za koho, protože pokud jsou svobodní a volní muži ve věku mého zájmu, to je od 40 do 50 let, tak to nutně musí být chudáčci.
červenec 08, 2008 09:33
Tak muž mezi 40 a 50 může být ještě vysoce atraktivní vdovec nebo rozvedenec : wendy
možná s věkem změníte názor. S věkem se změní dost, i když žebříček hodnot by měl být srovnaný už dávno. Pokud tedy nečiníte žádnou rodinu nešťastnou a stačí a vyhovuje vám to...svět už je holt takový. Ale věřte, že manželé nezahýbají jen proto, že všichni mají doma nehezkou vysírku. Oni už jsou zkrátka takoví. Aspoň někteří. Takže tak.
smilies/wink.gif
červenec 08, 2008 09:48
Ty jedna puntíkatá s tečkami, : strejda
to, co jsi psala - oni se nudí, zaúkolovat, nenechat v klidu, otravovat a pod., to je doslova domácí teror a z takového svazku bych utíkal za sedmero hor a sedmero řek...každý normální chlap by vzal do zaječích. Jasné? smilies/grin.gif
Tak já Ti řeknu (nebudu tu mluvit za ostatní "chlapy", jen za sebe), co třeba mě na tom "zahnutí" s utajením lákalo. S domácím servisem to nemá nic společného, jak tu bylo psáno výše, protože mně šlo především o nerozbytí rodiny a na straně druhé o zvědavost. Víš jak se to ve mně pralo?
Jedná se pouze o ochutnání jiného masíčka, o nic víc. O zjištění, jak se ta kopulovaná při tom aktu chová, ale i před tím, při dobývání, zda je pasivní či aktivní, jaký je výraz její tváře, jaké vydává zvuky, zda je v klidu či vzývá Boha, zda si při tom čte nebo omdlévá a spoustu jiných detailů. To pochopí i malé dítě.
Já to řeknu lapidárně. Pokud třeba takovou svíčkovou s knedlíkem uvaří deset různých žen, každá svíčková bude mít trošku jinou chuť. smilies/grin.gif

červenec 08, 2008 10:35
A ve slově nerozbití má být měkké i : strejda
jsem byl rozčílen těmi názory... smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
červenec 08, 2008 10:38
Tak vida... : wendy
smilies/cheesy.gif smilies/grin.gif smilies/angry.gif smilies/sad.gif smilies/shocked.gif smilies/cool.gif smilies/tongue.gif smilies/undecided.gif
****************************
červenec 08, 2008 11:19
strejdo : kolemjdoucí
vvvvvooo tom tttttooo jjjje. A ne, že bude mít každá (ta svíčková) trochu jinou chuť, ona bude každá úplně a docela jiná. Jenže dokud to člověk nevyzkouší, tak o tom nemá ani tušení. Dámy si z nás s oblibou dělají legraci na téma "na velikosti nezáleží". Ale ony nemají tušení o rozdílech mezi jednotlivými ženami v této oblasti. A podotýkám, to vůbec není (jenom) o velikosti....A což teprve, když vám osud dopřeje srovnání s ženamí exotickými. Pobýval jsem kdysi pár let v jedné zemi vzdálené a když jsem se vrátil, všechna moje oblíbená česká jídla mi připadala bez chuti, tak nějak stejná a nudná. No, strejdo, to byla trefa do černého, ono to srovnání s tím jídlem má něco do sebe....
červenec 08, 2008 11:57
Jasně, pánové jsou výzkumníci : wendy
a labužníci. Jojo, život je krátkej... smilies/cheesy.gif smilies/wink.gif
červenec 08, 2008 12:33
vzhledem k tomu, že zahýbanící muž : alena puntí
rozhodně není vzor upřímnosti a pravdomluvnosti...alespoň rodině a přáítelům lže stoprocentně.....jak si může být taková milenka jistá, že nelže i jí?
červenec 08, 2008 12:34
alena puntí : mamča
Té "naší" Milence nevadí, že jí ev. lže, hlavně když s ní provádí pravidelnou sexuální gymnastiku... smilies/grin.gif
červenec 08, 2008 12:39
... : Milenka
Jistá si být nepotřebuji, proč bych také měla? Co je tohle zase za další hloupost?
červenec 08, 2008 12:41
pánové : neonka
A proč tedy neochutnávat tak dlouho, dokud prostě nebude jen to jedno nejoblíbenější? Copak je hledání takový problém? Nebo opravdu je a potřebujete nějakou slušnou kantýnu na udržení chodu a vyrážet za kulinářskými zážitky do širého okolí?

červenec 08, 2008 13:00
když si ještě nedovybrali, mohou přivést svou současnou do jináče, tak se s ní ožení... : wendy
a za čas začnou dovyhledávat chutě. Ne ?
Ony ty milenky si někdy žily - podívejte se třeba na de La Vallére, de Montespan, du Barry a další. Žily s králem, byly na výsluní, bohaté, krásné, pak přišla nová a byly upozaděny jen to fiklo. A nudná s korunou na hlavě štrikovala dečky a měla svý jistý. Jojo, každý stav má svoje.
A králové pomalu docházejí. A s jiným může taková milenka pěkně zatočit.
červenec 08, 2008 13:10
Wendy : neonka
No nevim, ale cenim li si nade vše svý svobody, dám si přeci sakra pozor. A až se vyřádím, v třeba 45 si nabrnknu nějakou 20 a budu dělat vzornýho otce.

A ještě mě teda zaráží že si tak blbě pánové vymysleli takovej ten slib u svatby, nechcete to jako zrevidovat?
červenec 08, 2008 13:23
Ten textík má původ ze svateb v kostelích, : wendy
katolíci nevěru nepředpokládají (sic!) takže jen a jen spolu v dobrém ve zlém atd. Ono to bylo myšleno dobře...
červenec 08, 2008 13:36
Tak se tu mějte, : wendy
já běžím. A vzpomeňte na Danielu, jak se trápí v nemocnici...
červenec 08, 2008 13:48
ale Milenko, : bb
to ty ses začala hloupě navážet do žen mužů, kterým se možná s elegancí a vkusem prodáváš. Do žen, které, jak odhaduji, povětšinou ani neznáš. A jsi tak hloupá, že tvůj úsudek vychází z obvyklých klišé.
Ale i kdyby ty manželky, partnerky tvých milenců, byly sexuálně nepřitažlivé, jak se utěšuješ, mají jiné kvality, lidské kvality, do kterých ty nejspíš nikdy nedorosteš, na to se moc soustředíš na svou lehce povýšenou pózu.
Jak jsem už konstatovala, a víc už k tomu asi nepovím, je dobře, že znáš své místo, kam patříš a kde máš zůstat - i když se to snažíš nalakovat narůžovo předstíráním, že ty bys o život těch žen nestála ani náhodou. Především o jejich životě nic nevíš. O tom, čím žijí. Jen to, že nežijí jak ty. Jsi hloupá, pokud si myslíš, že žiješ lépe než ony. Ony by nechtěly žít jako ty, ani jejich muži by to nechtěli. Až na výjimky, kdy jsou záletní oba, jsou s nimi ti muži právě proto, že ony jsou jaké jsou - dobré partnerky, ženy, které mají rádi a váží si jich, matky jejich dětí, . S tebou jsou proto, že jsi dobrá milenka, kamarád říká "je přitažlivá, diskrétní, nenáročná, výkonná,umí být milá, je vždy naladěná a odpočatá - vyplatí se mi".
Pokud jsi tak spokojená, není to v pořádku, ale aspoň ti nemusíme radit jak to změnit :-)
My ostatní jsme zase spokojené jinak než jako placené milenky, a asi i ženy tvých milenců, no, tak to tak ber.
červenec 08, 2008 20:41
takže strejdo : alena puntí
bude-li teta - tedy tvá žena průběžně "ochutnávat" i jiné pány - jseš s tím srozuměný a nebudeš z toho dělat drámo...a řekls jí to? teda to, že klidně může? A ŽE JÍ TO NAOPAK DOPORUČUJEŠ? a CO ONA NA TO? Ochutnává, ochutnává???? smilies/wink.gif
červenec 09, 2008 01:50
tečkovaná puntí, : strejda
pro Tvůj klid - ne, neřekl jsem jí nic, protože žena, zubní kartáček a fajfka se nepůjčuje! Teta neochutnává, to vím na 100%. Teta je jiná. Ale ani já neochutnávám. To co jsem psal, to bylo kdysi a čo bolo, to bolo. Tečka. Když Ti řeknu, že to tehdy bylo neovladatelné, neukočírovatelné, protože mozek byl vypnut a byl ovládaný bezmozkovým penisem, který nedal pokoj, loudil a chtěl se pořádl kamarádit s kamarádkami, poznávat, nebudeš mi věřit. To je prostě příroda a nikoli Bůh všemohoucí...to si piš! No řekni sama, můžeš Ty zasahovat do přírody?
Náš vztah je však po tolika letech takový, že se máme stále rádi. Nemám, co bych k tomu více dodal. Ale řeknu jí to. Jednou. Pro klid duše. Ještě teď se červenám a za toho nestydu se stydím! Fakt! A hned je mi lépe, když jsem se Ti tu svěřil.
červenec 09, 2008 08:05
no, ale kdyby přece jen dostala chuť ochutnávat... : alena puntíkovaná
nebránil bys jí, viď? Zajisté budeš mít pochopení...vždyť to sám znáš - i ženy v určité=m věku začnou ov,ádat hormony - je to holt příroda...nedá se proti tomu nic dělat...zajisté to pochopíš smilies/wink.gif
červenec 09, 2008 08:17
mimochodem : alena puntíkovaná
i iona tě přece bez problémů půjčovala - třebaže jsi větší než kartáček na zuby... smilies/wink.gif
červenec 09, 2008 08:18
STREJDO!!!! : Míša šíša
Probůh!!! Nic jí neříkej!!!!!!!
Žádný klid duše! - To je přesně typické pro chlapa: TY chceš mít klid duše... PCHÁ! A co tvoje žena?
Co sis navařil, to si vyžer taky sám, jen si měj hezky výčitky. Víš, jak bys ji zranil?!?! Ty by jsi měl tedy ten "svůj klid v duši", ale ona by o něj určitě přišla. Radím ti dobře: MLČ! Navždy. Jestli jí to jednou řekneš, už nikdy nebude nic jako dřív. A nakonec se ti ani neuleví tak, jak si představuješ.
červenec 09, 2008 08:54
Přidávám se k míše-šíše : wendy
Trest za tvoji nevěru budiž to, že nebudeš mit ten svůj klid duše a myslím že by to i Pánubohu mohlo stačit, takže tobě tuplem. A bude vyřešeno. Hlavně MLČ. Stejně by se ti neulevilo jak si maluješ. Nech to spát. Nikomu neublíží když to nevykvákáš, opak by ublížil té, co o ní píšeš, že ji máš rád.
červenec 09, 2008 09:25
Nó, : Míša šíša
jestli je něco, co bych opravdu - ale opravdu - nikdy nechtěla vědět, tak je to sdělení, že mi byl manžel někdy v minulosti nevěrný. A ještě aby jako očekával, že když už to bylo tak dávno, že to pochopím a blahoskloně mu odpustím (aby on měl klid v duši).
Páni! Než by se mi takto svěřil, asi by musel z našeho domu předem odstranit veškeré bodací, řezací a sekací nástroje smilies/grin.gif
Ne nadarmo se říká "co oči nevidí, srdce nebolí". A já bych k tomu ještě dodala "co uši neslyší..."
červenec 09, 2008 09:47
Jejda! : Míša šíša
Omlouvám se za chybu ve slově "blahosklonně".
Ještě jsem chtěla dodat, že důvody nevěry, které, strejdo, uvádíš, bych nebrala jako adekvátní. Jděte už všichni do háje s tou přírodou! Když příroda, tak tedy nežijte v domech a místo piva chlemtejte vodu z potoka. A pak můžete zezadu obskočit nějakou tu samici. Kurňa, tyhle "přírodní" argumenty mě teda fakt berou.
červenec 09, 2008 09:51
Paní bb : Milenka
Vy mi sice neomaleně tykáte. Já to nepřijmu, s Vámi si docela jistě tykat nechci. K obsahu Vašeho psaní se vyjadřovat nebudu. Ne, že bych se cítila zaskočena, to jen bych přistoupila na Vaši hru a k tomu mi sice nechybí argumenty ale chybí mi důvod.
Nazýváte mne hlupačkou. Já už jen k tomu podotýkám, že urážka od takové hlupačky, jakou jste Vy, mne urazit nemůže.
červenec 09, 2008 10:06
No upřímně řečeno : wendy
vím jak podvádějící a u milenek dovádějící manželé o svých manželkách před milenkou mluví...neznat to z obou stran barikády, taky bych se oklepala. Jen málokterý si dokáže držet lajnu a nemlet ve stylu - ta moje hrozná bába doma mi vůbec nerozumí a do postele se mnou taky nechce, naše manželství je formální apod. Jen někteří mají pravdu. To jsou ti, kteří by, nebýt milenek, žili v manželtsví a přitom v celibátu. Znám takové rodiny hned dvě, jedná se shodou okolností o dvě sestry. Jednu manžel opustil, druhou manžel podvádí. Těžko v tomto případku odsuzovat..?
************************
smilies/undecided.gif
************************
červenec 09, 2008 10:16
No víš strejdo, : alena puntíkovaná
já se pamatuju, že když nám bylo tak mezi čtyřicítkou a padesátkou - ba i později, že se maoje kamarádky - jinak vzorné manželky a matky najednou jako "zbláznily" A SNAŽILI SE DOHNAT ZAMEŠKANÉ. Skoro denně mi tak dvě tři volaly do práce "Hele Aleno, já jsem byla včera u tebe a odešla jsem až v jednu ráno,...hele nemluv o tom, já jen, kdyby na to přišla řeč...." - mobily nebyly a já tenkrát neměla telefon doma. Upřimně řečeno, každým dnem jsem čekala, že u nás zazvoní nějaký podvedený manžel a rozbije mi tlamu - že odvádím jeho ženu od rodiny. Já v té době byla nedávno šťastně vdaná a tím pádem hormÓnově saturována. No, ale dámy se zklidnily..a přesně jako u tebe...ochutnaly čestvého masíčka, pochutnaly si a nyní jsou již opět v lůně rodinném a šťastny. Ale bejvaly to nervy...ale to zajisté není tvůj případ, viď strejdo. I kdybys na něco přišel, nedělal bys z toho drámo...kdo už jiný než ty by měl pochopení pro bouři pohlavních orgánů a řádění přírody... hezký den!
červenec 09, 2008 10:30
takže jsi ani necítil potřebu : alena puntíkovaná
- když ti řekla, že jde ke kamarádce a že se tam zdrží (nebo kedkoli jinde), zkontrolovat, zda tam skutečně je. smilies/wink.gif
červenec 09, 2008 10:32
Nonono, Milenko, milenko.... : alena puntíkovaná
nějak vás to sebralo...že by snad skutečněš někdo ťal do živého???? smilies/wink.gif
červenec 09, 2008 10:48
Vono je dobře, že takový Milenky jsou :-) : Krakonoš
Hned to vysvětlím. Můj táta byl taky nevěrnej, vždycky se ale "zamiloval", byl rozervanej, někdy se i svojí ženě svěřoval, kterak se trápí a nemůže rozhodnout. Jedním slovem, byl v tý svý době splašenejch hormonů trapnej. (Už ho to, zaplaťpánbu, dávno přešlo). Můj děda (mámin otec) byl taky pěknej proutník, těžko se mu divit, babičku sex vůbec nezajímal. Ale von si cenil rodiny nade všecko a vyledával "Milenky". Nikdy se nezamiloval - protože do takovýhle Milenky se zamilovat nejde - vždy vše provedl diskrétně a vím to jen díky tomu, že před smrtí se svěřil svojí dceři - mojí mámě. Babička to neví a nikdy se to nedozví, necháme ji umřít s pocitem, že měla krásný manželství s báječným věrným chlapem, kterýmu ten polocelibát nijak zvlášť nevadil smilies/wink.gif No a to všechno mohlo bejt jenom díky takovejm Milenkám, jaká nám sem napsala, takže dobře za ně. smilies/cheesy.gif
Tož strejdo, "tetě" nic neříkej, zkazil bys jí hezký stáří. No a k tý přírodě - někdo si umí poručit, někdo se nechá ovládnout. Je to otázka priorit, mně ty lži, podvádění a další trapnosti za to vochutnávání jinejch "svíčkovejch" nikdy nestály, i když mám sex rád a mý tělo je nastavený na denní "tělocvik". smilies/grin.gif
červenec 09, 2008 11:32
Nojo, takže manželé těch mých výše uváděných sester : wendy
to je vlastně klasika. Až na to, že jeden manžel odešel k mateřskému, leč sexujícímu typu ženský a druhý vyhledává ne přímo typy Milenka...to by tak mohl být průser, že.
červenec 09, 2008 12:29
Nějak se nám tady Milenka pozdržela. : mamča
Neměla si ona touhle dobou už šplouchat nohy na Bahamách ? smilies/grin.gif
červenec 09, 2008 12:32
paní Aleno : Milenka
To je snad jisté, že mi ta ubožačka ťala do živého. Co to je za zbytečnou otázku?
Neurazila mne, to by ani nemohla. Přesto se ale musím ozvat, když mě nějaká šedivá mátoha nazve hlupačkou jen proto, že ona sama žádnému muži nestojí ani za jeden pohled.
Děti, mějte se, fanděte si tady vzájemně, pomlouvejte mne vesele, já to balím. Mám zajímavější program.
červenec 09, 2008 12:45
no tos mě opravdu rozesmála.... : alena puntíkovaná
vidělas ji někdy????? Šedivá mátoha,...no tos mě dostala...hahahahahahaha, no díky, dlouho jsem se tak nezasmála. Wendy je vynikající ženská, s báječným smyslem pro humor..jinak je to opravdu kočka a je šťastně vdaná....hahahahahahaha smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 09, 2008 12:57
... : Já
Potrefená husa se vždycky ozve, že milenko?
červenec 09, 2008 12:58
Tak dobře, že jsem ještě nakoukla : Milenka
Paní rozesmátá Aleno! Naučte se číst dřív, než se začnete vysmívat. Jediná Wendy zde je v psaní se mnou noblesní. Vy jste vyloženě křečovitá, za každou cenu byste ráda byla vtipná, jenže se Vám to nějak nedaří. A netykej, babo!
Paní nebo pane Já. Škoda slov.
červenec 09, 2008 13:22
a kdo je tedy : alena puntíkovaná
ta šedivá mátoha??? smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 09, 2008 13:28
Hele, Milenko, : Krakonoš
a vám luxusním šlapkám se vyká? I na internetovejch diskusích? To nám taneční mistr Zika v lekcích společenskýho chování nějak zapomněl prozradit. K couře přistupuj s noblesou, to se fakt povedlo smilies/grin.gif smilies/grin.gif.

Aleno, myslela bb, ty máš někdy taaak dlouhý vedení smilies/wink.gif
červenec 09, 2008 13:40
jo tááák : alena puntíkovaná
napadlo mě - jestli ta šedivá mátoha nakonec není strejda...tak tos mě uklidnil - takhle diskuse fakt nemá chybku. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 09, 2008 13:44
No tady se to rozjíždí... :-))) : strejda
Ještě odpovím zvědavé Alence a jdu pracovat, protože práce šlechtí... smilies/grin.gif
Tak to jsem tedy necítil. smilies/grin.gif
Jeden příklad. Sedím u svého HP, dole pípne mobil, manželce přijde SMS a ona na mne volá, abych se jí mrknul do pošty, že jí něco přišlo. Chápeš tu důvěru?
Jedeme v autě, mě pípne či zazvoní mobil a ona ho zvedne a ozve se nebo mi přečte zprávu. Toť vše. Žádné tajnosti, žádná potřeba špehování. Jen ten strejda má nečisté svědomí, ale protože už se kdysi vybláznil, seká dobrotu a je klid po pěšince.
No a teď už tu svítí sluníčko a já tu kecám a kecám...
Tak pa, zvědavko!

červenec 09, 2008 13:45
no, myslim, : Kajánek
milenko, žes tady pár babkám šlápla na kuří oko-smilies/wink.gifjak to tak pozoruju-smilies/smiley.gif)ale zajímalo by mě..proč si všechny furt myslí, že muži svým milenkám vykládají o tom, jak jsou doma neštastní a jak jim ty "jejich hrozné baby" doma nerozumí a nic s nima není a blablabla...Že by každá měla takové zkušenosti ze svých "milenkovských" časů?? - a ted Ti jen závidí, že Ty máš před sebou, co už ony za sebou..?-smilies/wink.gifa nebo že by to znaly z televize?? -smilies/smiley.gif)tak jak to je?
červenec 09, 2008 14:05
No já nevím, : wendy
ale kdyby pánové tvorstva tak vehementně neprahli po sexu včetně jeho nejrůznějších forem, nebyly by ani různé rozkošnice. Chybka je asi na obou stranách. Jistě že manželka má vyšší společenský status než metresa, to snad nikdo nezpochybňuje. Ale to zpropadené zakázané ovoce! A jak to začalo ? Eva byla na vině, Eva...a kdo o tom rozhodl? Pánové.
smilies/wink.gif
červenec 09, 2008 14:08
Strejdo, : Ariana
přidávám se k Míše a Wendy a rozhodně se přimlouvám za to, abys to té své zlaté ženě NIKDY neřekl, fakt bys jí jenom ublížil a Tobě by se patrně taky nijak zvlášť neulevilo. Jsou věci, které je lepší si vzít do hrobu, prostě si je vyžrat sám, když už si je člověk sám navařil. A pokusit se odpustit sám sobě.
červenec 09, 2008 14:12
Proč Kajánku???? : alena puntíkovaná
tak si přečti milenčin první příspěvek...tam to všecko je.
červenec 09, 2008 14:14
Krakonoši, : Ariana
k Tvému příspěvku v 11:32: takových chlapů jako jsi Ty je asi jako šafránu. Klobouk dolů!
červenec 09, 2008 14:21
Jéé, tady je legrace : Míša šíša
U věty "A netykej, babo!" už jsem se fakt svíjela smíchy.


červenec 09, 2008 14:33
Kajánku, ty ťunťo : wendy
to víš, že jsme závistí zelené, nic jsme si neužily a tak... Ale vážně - já být milenkou a chlap mi na randeti vykládat, jak je ta jeho manželka fajnová ženská, jen trochu přibrala ale to neva protože i na prsou, dobře vaří a slušně vydělává, je s ní docela sranda a pohoda, ale on chce jen nějakou tu dočasnou změnu - tak ho vyrazím i se změnou a futrama. Úplně nejlepší je, když o manželce před ilegální přítelkyní drží manžel pec. Možná na ně má naše milenka štěstí, já nevím.
červenec 09, 2008 14:46
chudák bíbí : alena puntíkovaná
ona teď někde pobíhá po zahrádce - a ani neví, že je šedivá mátoha...no v životě jsem se tak nezasmála..."Netykej mi babo!" všimla sis tý noblesy, s jakou to ta milenka napsala? Na ni fakt nemáme smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Jen počkejte, až se děvče vrátí od moře opálená a odpočinutá, to to teprve dostaneme všechny sežrat horký. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif Jo, ksylý hrozny dokážou být někdy zatraceně kyselý.
červenec 09, 2008 14:56
Ne, nemáme : wendy
neb v první fázi si to nepřipouští, ve fázi druhé připouštět nesmí. To je život.
červenec 09, 2008 15:17
Prima : AHabibi
diskuze. Milenka je teda "šprýmařka" a jak je na koni ! Pořád si myslí, že ji někdo něco závidí. Nepochopila, že tomu tak není. Si myslím, že její "jedovatá slina" tady nefunguje. Šedivá mátoha- fakt dobrý. Jednou bude taky.
červenec 09, 2008 15:56
Inu každý máme svoje priority a každý máme nějaký ten kyselý hrozínek : wendy
v každém případku jsem ráda, že sem napsala. A to z důvodu, jak píše Ahabibni, diskuse.
červenec 09, 2008 16:04
No, diskuze je tedy obsáhlá : Milena
Každý má holt jinou povahu. Možná Milenka jednou změní názor a zatouží po dětech. To se stává i milenkám. Napadla mě taková představa, kdyby se ta ušmudlaná manželka jejího sponzora o ní dozvěděla. Sbalila mu kufírek se spodkama i svrškama a zavezla jí ho do bytečku se slovy :teď se starej zase ty. (Vy, aby si nenaběhla) A případně po dobře vykonané práci šla do cukrárny na rakvičku.
červenec 09, 2008 16:22
pro Alenu T. : Kajánek
mno, právě že si to čtu znovu, co napsala poprvé Milenka, ale tam není že by jí to vykládal její ženatý - už druhý!!-smilies/wink.gif- milenec...naopak " z vlastních i cizích? rozhovorů s muži.."takže ono,že jim jejich ženy doma nerozumí,to přišlo opravdu odjinud. Rozhodně souhlasím s wendy,že přece chlap by se musel stydět,aby milence vykládal jakou má doma šedou můru...to by jí asi moc neimponovalo,ne?čili smířil bych se s tím, že chlap prostě o manželce s milenkou nemluví...hm?nebo máte jiné /vlastní/zkušenosti?
červenec 09, 2008 17:22
Kajánek : Já to vidím tak : : mamča
Záletník vyrazí za svou milenkou, hned mezi dveřma z ní strhá oděv, a šup, šup, ať to máme odbytý. A zatímco milenka to považuje za projev nezřízené vášně a vlastní žádoucnosti, skutečnost se má asi tak :
Manželka jde večer na rodičák, nebo má aerobik... a manžel potřebuje odplavit přebytky hormónů. Nebude přece vykládat milence, že musí být v šest doma, protože je v TV fotbal, klukovi slíbil opravit kolo, a manželka vaří svíčkovou s knedlíkem, kterou on tak rád. smilies/grin.gif
červenec 09, 2008 17:54
kajánku : alena puntíkovaná
Víte, paní Radúzo, podle mých vlastních i nevlastních zkušeností z hovorů s muži za posledních asi 15 let, ženatí muži se s vámi prostě a jednoduše nudí, lezete jim na nervy. Žena v manželství, to je, krátce řečeno, nic moc. Pár nebo i víc kil sádla navíc oproti době poznávání se. Před zrcadlem bída. V posteli nic zábavného, dokonce i každý vzdech je už dopředu známý. On občas učiní povinnostem zadost, to aby byl doma klid, ovšem jeho nadšení z plnění povinností je úplně stejné, jako školáčkovo nadšení při psaní povinných domácích úkolů. Ten školáček při psaní stejně myslí jen na hřiště venku a kopací mičudou. Stejně i chudák manžel při plnění nezáživné povinnosti myslí na věci nepovinné, zábavné, voňavé, dráždivé, zajímavé.---tak tohle jí patnáct let říkali mužim - myslíš, že všichni, krom těch ženatejch, co s nimi měla pletky?
červenec 09, 2008 19:17
mamčo : kolemjdoucí
zdá se, že s mileneckým sexem nemáš příliš mnoho zkušeností. Kdepak šup-šup, to se tak dělá doma a potichu, aby se děti nevzbudily. Milenecký sex, to je o něčem úplně jiném. ZA prvé se neodehrává večer, ale ve dne. Protože to nejjednodušší je, vzít si v práci na celý den volno a pak si to po večerech napracovávat. Případná kontrola žárlivého partnera tak jenom potvrdí, že jste přeci pořád v práci. Takže máte celý krásný den pro mazlení, hlazení a milování.....

JEdnou se v Peříčku rozebíralo téma "co dělají muži po milování". Většina odpovědí vyznívala v duchu toho starého vtipu - někteří si zakouří, někteří usnou a někteří se oblečou a jdou domů...až se ozvala jedna herečka (snad Bočanová, nevím, už je to dávno) a říkala - jaképak PO milování, žádné PO neexistuje, prostě to milování přejde v mazlení a to mazlení zase v milování a někdy mezi tím propletení usnete. A já jsem si říkal, zaplať pánbůh, tak alespoň jedna ví, o čem to je.....
červenec 10, 2008 11:50
kolemjdoucí, : strejda
a výhodou je, máš-li dvě pracoviště. Z nichž jedno je odloučené. Když nejsi tam, jsi tam. Když nejsi tam ani tam, jsi na cestě. smilies/grin.gif
Na to se musí hlavou a hlavně logicky... smilies/grin.gif
červenec 10, 2008 11:59
Tak jo, už jsi nás nepolíbené přesvědčil, že máš tlustý šanon zkušeností : wendy
malér ovšem je, když ten ženatý po pátém mazlení usne propletený taky...
červenec 10, 2008 12:00
Hmm : Míša šíša
"Když nejsi tam, jsi tam. Když nejsi tam ani tam, jsi na cestě." Takže: lži - lži -lži.
A takhle vám to vyhovuje? Nepřipadáte si ani trochu trapně???
červenec 10, 2008 12:24
Míšo, to víš, že je to trapné, a jak... : strejda
proto jsem toho také zavčas nechal.
Ale to, co jsem psal, to by sedělo na domácí teror takových Alenek s tečkami. Úkolovat, kontrolovat... A víš kolik takových je kromě Tebe? smilies/grin.gif
červenec 10, 2008 12:38
Což o to, já bych taky úkolovala, : Míša šíša
ale nějak se to u nás doma míjí s účinkem. smilies/grin.gif
No ale nějaké kontrolování mi je z duše protivné. Oboustranně. A nijak zvlášť jsem to neaplikovala ani na děti, což se mi vyplatilo. Ony věděly, že jim důvěřuju, a že když udělají průser, že už ta důvěra bude prostě totálně v háji.
červenec 10, 2008 12:51
wendy : kolemjdoucí
připoměla jsi mi, co se mi jednou povedlo. To co píšeš samozřejmě hrozí velmi reálně, proto byl ovšem vynalezen budík. Jenom ho nesmíš pak zapomenout přetočit, aby tě nevzbudil v půl řetí ráno smilies/grin.gif
červenec 10, 2008 14:46
tos mi připomněl vtip : alena puntíkovaná
o těch dvou, co si zrovna užívají, když jsou v nejlepším, někdo zazvoní u dveží. "Manžel se vrací!!!" Vykřikne ona a začne zmateně pobíhat po pokoji, on zajede pod postel. Najednou se zarazí, vyleze a řekne:"Ježiš, co blbnem, vždyť jsme doma!" smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
červenec 11, 2008 05:07
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]