O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

Z POHLEDU MILENKY PDF Tisk E-mail
Neděle, 11 květen 2008

Píšu z pohledu milenky, ano,  jsem jedna z těch "příšerných ženských". Můj milenec má přítelkyni, se kterou se dokonce hodlá oženit a ona si ho chce vzít. Jejich vztah je založen nevím na čem, ale jedno vím:  on jí hned zkraje řekl, že je prostě děvkař a pokud ho chce mít, musí se s tím smířit; pokud to nedokáže, ať s ním prostě není. Kupodivu to vzala...

    

 

 

 

 

 

     Jsem ráda, že jsem "jen" jeho milenka, nebo lépe řečeno jedna z jeho milenek, protože bych to „vzít" asi nedokázala (i když taky nevím...). Nevím, jak bych vám ho popsala, ale to je chlap, co dokáže každé ženě dát pocit výjimečnosti, a i o tom ostatním lze hovořit jenom v superlativech.

 

     Ke všemu je ještě opravdu hezký, vysoký, úspěšný. A co se týká nějakých hrozících chorob - je naprosto zodpovědný v sexu, takže nic domů donést nemůže. Opravdu nevím, co bych mu odpustila jako manželka, ale jsem pyšná na to, že jsem jeho milenka. Takže - asi tak...

 

Terka

 

 

 

Komentáře (58)add feed
dobrý.... : alena puntíkovaná
akorát mi není jasný, v čem chceš poradit.
květen 12, 2008 01:47
... : skriteks
ona se chce jen pochlubit :-) muj milenec je i muj pritel a vari, uklizi a masiruje me kazdy den.. smilies/tongue.gif
květen 12, 2008 02:25
To je snad jasný, : Petronila
že správný svůdce musí dokázat dát pocit výjimečnosti. Jak by jinak docílil toho, že jich má víc než Franta odvedle, který huláká "Máňo, tak co bude s tím pivem" smilies/grin.gif
květen 12, 2008 02:45
... : bb
ano, Petronilo, proto Terce nevěřím, že právě té, kterou si vybral za manželku, by ten pocit výjimečnosti nedopřál, naopak by ji hned v počátku vztahu nahustil pořádnou dávkou ponížení...to dělají zakomplexovaní hudlové, ne king džungle :-)

Jinými slovy, Terko, kdyby byl skutečně udělal své budoucí ženě něco takového, není takový jak ho popisuješ a neměla bys pak být nač pyšná. A pokud je takový, jak ho popisuješ, tak má stejné pocity jako ty i jeho žena, kterou si tedy narozdíl od svých milenek vybral za životní partnerku a zřejmě i budoucí matku svých dětí. No a k ní si ponechá pár těch kolem, protože je to prostě holkař, jak řekl.

květen 12, 2008 02:57
... : bb
skriteks - myslela jsem si nejdřív to samé co ty, ale po druhém čtení spíš tipuju na kyselé hrozny, které se snaží prezentovat jako výhru
to není odsouzení milenky, Terko, spíš mi tě bylo trošku líto
květen 12, 2008 03:03
bb, já si dokonce umím představit, : Petronila
že by to své ženě skutečně řekl, ALE pak by se k ní choval tak, že jen ona je ta jediná a ty ostatní jí nesahají ani po kotníky. Viz třeba Miloš Kopecký, o kterém to jeho manželka věděla, ale přesto s ním zůstala.

Umím si taky představit, že Terce je s ním - i když tohle všechno ví - dobře. Mně by to asi moc dobře nedělalo, ale proti gustu...
květen 12, 2008 03:13
... : bb
vlastně ano - ano, takhle dokonalou finesu by skutečný král zvládl
máš pravdu, může to tak být

květen 12, 2008 03:18
ale Terko, nejsi jedna z těch "příšerných ženských" : NČ
Podle mě jsi docela obyčejná *****************************
Ale nic ve zlym, taky jsem jich pár poznal a byly skvělý a bezva jsme si vždycky za****** :-)
Jen jaksi domů nadýl bych je nechtěl :-(
květen 12, 2008 06:08
... : Slavka
a všechny mu zobete z ruky, a pán je king :-) A co kdybys mu třeba i z pozice milenky zkusila říct, že dostává kopačky protože sis našla ještě lepšího, pozornějšího, bohatšího, kouzelnějšího atd... ? To bys koukala jaká by byla změna v jeho chování :-)
květen 12, 2008 06:52
já fakt nevím : alena puntíkovaná
le chlap, kterej zahýbá se podle mě jako král rozhodně nechová. A co nakonec s ním, když na něj není absolutně spoleh? Můžeš s takovým člověkem založit rodinu? a kde máš alespoˇň minimální jistotu, že zas nepotká někoho ještě krásnějšího a opět se nezamiluje - a zato ion vlastně nemůže a upozorňoval tě na to - a nevykašle se na tebe i na děti - milenky stojej prachy, děvenko.Což tobě zatím, jakožto milence nepřijde - ale tobě on peníze na domácnost a na děti nekrátí, že?
květen 12, 2008 07:00
... : Sandra
Ale Aleno, vždyť ona s ním asi rodinu zakládat nechce- zřejmě jí stačí, že k ní přichází s nabídkou kvalitního sexu. A pak proč ne...tedy ne že by to nebylo nemorální, ale na druhou stranu je to on, kdo má nějaký závazek, ona ne- i tak by samozřejmě bylo pěkné si vybírat jen muže, kteří jsou volní a nezadaní, ale to je asi utopie... Pokud od něj čeká ale něco víc, než sexuální vztah, tak je blázen. A já moc nevěřím na to, že nějaká žena dokáže mít s někým dlouhodobý sexuální vztah, aniž by k němu citově přilnula a začala od toho poměru časem čekat víc...ale třeba se pletu.
květen 12, 2008 07:45
Já si myslim Sandro, že se nepleteš. : wendy
Pokud se nejedná o nymfomanku. Ale - takoví chlapi se zkátka a dobře vyskytují a vždycky se najde pár žen, které to akceptují a myslí si, že právě ONA to dokáže.... zkrotit toho sexuálního výtržníka.
smilies/wink.gif
květen 12, 2008 08:13
Terko, nevím kolik ti je : wendy
a jaké máš plány do budoucna obecně. Pokud si teď ale chceš jen užít - když to dělají chlapi, proč by to nemohla praktikovat i ženská ? Nebo ?
květen 12, 2008 08:15
Vídím tady : David
jediné pozitivum: říká vám to všem na rovinu a máte šanci se svobodně rozhodnout, co vlastně chcete.
Osobně sice moc nerozumím tomu, jak se někdo může spokojit s pozicí řadové členky harému, ale budiž, je to tvoje svobodná volba.
Hlavně že to pokrytecky nehraje na všechny strany.
květen 12, 2008 08:20
nemůžu si pomoci, : alena puntíkovaná
ale Sandřin příspěvek mi spíš přijde jako"kyselé hrozny".
květen 12, 2008 08:23
No, úplně přesně to vystihla Wendy : Eva
a vítám Tě doma z cest, holka smilies/grin.gif
Terko, tak si toho nadutýho nadsamce užij smilies/grin.gif Já už bych takové svinstvo sama na sobě nikdy nepáchala smilies/grin.gif
květen 12, 2008 08:30
promiň ne Sandra : alena puntíkovaná
ale Terka - nevím, co mě to napadlo
květen 12, 2008 08:39
Ahojky Wendy! : Míša šíša
Jak ses měla, tulačko? smilies/kiss.gif
květen 12, 2008 09:10
Terka asi chtěla prezentovat rádoby šokující postoj - : saffron
no,když už jsme u těch zkušeností, tak ti Terko, taky jednu nabídnu. Zcela dobrovolně jsem jednou vlezla do podobné situace - ženatý muž,dospělé děti,dopředu vyjasněné,že nebude žádné odcházení od rodiny, že si jen zpříjemníme nějaký čas, když je nám spolu fajn. Byla jsem relativně čerstvě po těžkém rozchodu, plná "dobrých" předsevzetí o tom, jak si teď budu užívat svobodného života - znáte to. A protože milenka má přesně vymezenou škatulku, ze které nesmí vystrčit ani prst - začala jsem časem přemýšlet nad tím, jaký je rozdíl mezi mnou a těmi,které zmínil NČ. Nechci to paušalizovat, každá jsme jiná, ale mě začala tato pozice nevyhovovat a vztah jsem ukončila (což nebylo snadné, protože mě "strááášně miloval" -jinak řečeno, nechtěl se vzdát své oblíbené hračky). Teď už můžu dělat tlustou čáru a psát součty a jednoznačně bych tuto zkušenost neopakovala - tehdy jsem nerozpoznala, že to, co si vykládám jako svobodomyslné chování, byla jen moje tehdehjší labilita a touha, aby mě někdo měl rád - to je jedna z důležitých dimenzí, kterou ženy v sexu mají zahrnutu, i když se drsňácky tváří, že jim jde jen o orgasmus. Připadá mi, že jsem díky této zkušenosti víc cynická, v něčem se změnil i můj pohled na sebe samu a hlavně názor na muže, který mým vztahům s nimi asi dvakrát neprospívá. Kdybych to mohla vrátit, tak si tuhle zkušenost ráda odpustím. Tož tak! smilies/wink.gif
květen 12, 2008 09:40
Saffron, : Petronila
"Terka asi chtěla prezentovat rádoby šokující postoj" - na mě to působí přesně stejně. Ale jestli je všechno v pořádku a ona je se svou situací spokojená, tak proč to takhle okázale staví na odiv?
květen 12, 2008 09:59
Nazdar všici, a díky za přivítání : wendy
taky sem vpadnu bez pozdravu...jen na okraj mimo téma - na Sinaji bylo super, až se Velekudla uzdraví, šoupnu sem reportáž i s fotkama, byli jsme jak v mořském akváriu plném korálů a korálových rybiček - sen !!!
Co se milenkovského tématu dotýče, uvidíme, zda se Terka ještě ozve. Jinak mi to přijde jako známá škatulka - pán má doma servis a mimo dům odvaz. Komu by to nevyhovovalo ?
květen 12, 2008 10:00
To je právě ono, že se situací spokojená není... : ivanka
Má perfektního milence, úžasného chlapa, vedle kterého se cítí nádherně, který ji pozvedne "do výšin", je jí s ním každý okamžik báječně ... Jenže - má ho jen na tu dobu, kterou jí on milostivě udělí. A ví, že když "on bude chtít", tak to a) skončí, nebo b) on ve chvílích, kdy není s ní, totéž prezentuje jiné.
To je strašnej pocit.
Nevím, asi bych to přirovnala tomu známému, že vím, že si mým kartáčkem na zuby pucuje (doufejme, že jen pusu) ještě někdo další. A že já to absolutně nemůžu ovlivnit.

Ne, to je strašný nejen z pohledu lásky, ale i z pohledu vlastnictví. Co si budem předstírat: proto se lidi berou, aby se "měli", aby alespoň trošinku dali najevo, že "jsou něčí", že "někoho mají". A pak ta zatracená věrnost, že.

Bylo by to určitě všechno fajn, tedy myslím ty jeho řečičky, jednání a fascinující sex, kdyby ta dotyčná "nemyslela". Jenže, to my holt nedovedem, stejně - a to mi nikdo nevymluví - když s ní není, tak se určitě trápí, ke a s kým...



květen 12, 2008 10:20
Tak tak ivanko : wendy
ať si kdo chce co říká, ať máma slzy utírá, je to tak - máme takovýho chlapa na dosah, a..... smilies/undecided.gif
*****************************
květen 12, 2008 10:28
Pro Terku : Milena
Ty se ale už chováš stejně jako jeho budoucí. Ten tvůj úžasný, by mohl tenhle způsob života praktikovat ještě dlouho. Proč se chce ženit? Asi se svou přítelkyní chce být více, chce s ní bydlet. Potom možná bude mít méně času na tebe. Myslím si, že kdyby si chtěl vzít tebe a být s tebou, bydlet s tebou, tak by jsi taky souhlasila.
květen 12, 2008 11:09
no : Kamila
buď je Terka hodně mladá a nevadí jí to (zatím) nebo už jí to vadí a zatím to nepřiznává ani sama sobě. Takže - zadanej partner není žádná výhra a proutník, kterej to kvůli svojí pohodlnosti dokonce hlásá, no to je síla.
Věta: jejich vztah je založen nevím na čem mne vcelku pobavila...
květen 12, 2008 11:35
Wendulko - právě naopak... pošli co máš! :-))) : d@niela
snažím se hamonit a hamounit, připravit a programově programovat na dny, kdy tu fyzicky nebudu (tedy ne, že bych chtěla bejt jen jak dušička :-)))), abyste měli co číst a kudlanka v podstatě šlapala "jakoby nic"...

No, taky mě napadla taková neskutečná ptákovina... Jakpak asi dělá kudlanka? Tedy, jestlipak má taky nějaký ten zvukový projev?
Ta to, asi ale na rozdíl ode mne, bere "tiše a šmahem" smilies/grin.gif
květen 12, 2008 12:04
... : Sandra
Ještě mě k tomu napadlo, že je asi trochu rozdíl mezi situací, kterou popsala Saffron, kde chlap má chlap manželku a já mu kývnu na to, že se rozvádět nebude a já budu jen jeho milenkou (OK, jeho žena tu byla dřív a jsou rodina) a mezi situací ve které je Terka- mladý, svobodný chlap bez závazku a má de facto dvě milenky- tam bych si ještě kladla otázku v čem je ta druhá lepší než já, že ona je ta milenka první třídy a já až ta druhořadá.
květen 12, 2008 13:05
Aleno, : bb
proto jsem mluvila o králi džungle, můžeme mu říkat lev salónů nebo rytíř dámských ložnic, to je jedno
nemluvila jsme o králi domácím, rodinném, otcovském :-) toho dostane ta první, tu kterou si chce vzít, Terce zbydou ty drobečky, ke kterým si taťka od rodiny odskočí, aby se zase na chvíli cítil jako ten lví král :-) jestli je to holkař, tak takových odskočení bude asi víc, ale stejně myslím,že se spíš trochu vytahuje a nebude to s tím holkařením tak divoké, když má potřebu se o tom trousit, asi nechce být tím obvyklým týpkem, co má prostě doma ženu a bokem jednu milenku
Terezce to jednou dojde, že pózou hrdé milenky trošku ztrácí čas a hodně důstojnost, začne si víc sama sebe vážit a vybere si jinou cestu. Pokud teda není to co píše NČ.
květen 12, 2008 13:07
Odpověď na vyřčené otázky : Terka: všem reakcím
Takže - toto nebyl můj samostatný příspěvek, nevím, proč je tu samostatně něco, co jsem psala jako reakci pod úplně jiným článkem a ne jako chlubení. Vztah mi vyhovuje, protože vdávat se nehodlám a děti už mám. On ne a chce je. Pokud si domů nechci přivést takového, jaké jsem si neomylně (a špatně)vybrala předtím, jsem zcela spokojená s tím, co mám teď. Ne, netrápím se s kým je, když není se mnou, to jsme si vyřešili hned na začátku. Mám jen to, co chci. Netuším, proč je to tu použito jako chlubení, nebo stížnost, nebo jako co to mělo být tady prezentováno, aniž bych o to žádala.
květen 12, 2008 13:09
sandro, : bb
myslím, že v tom to právě není, nevybíral mezi dvěma milenkami, ale volil si životní partnerku, a tou se stala tedy ta druhá - nyní první
Terka může být skvělá prvotřídní milenka, ale jen milenka. A nebo nemusí být tak až tak skvělá, jen ochotná hrát s ním tuhle partii.
květen 12, 2008 13:10
ok, pak není co řešit, : bb
je to prostě banální milenecký vztah rozvedené matky a ženatého muže
květen 12, 2008 13:11
Milá Terko, : d@niela
Ano, je to tvůj komentář k textu o milenkách. Právě proto, že byl velmi zajímavý, poměrně odlišný, tak jsem ho sem dala extra. (Myslím, že ti to nijak nemůže ublížit, všechno je přeci tooolik anonymní...) A jak vidíš z reakcí, opravdu to pozornost zasloužilo.
Je hodně dívek a žen, které si zvolily cestu milenky. A jejich důvodů je ještě víc...

Myslím, že ten tvůj by se dal přirovnat k důvodu, který mi řekla jedna má kamarádka.
Byla dost dlouho vdaná, má dokonce už dospělé děti, je i čerstvou babičkou. Ono, když se začna brzy, dá se to zvládnout všechno v poměrně mladém věku smilies/smiley.gif Je jí dvaačtyřicet a musím uznat, že na ně zdaleka nevypadá. Je už asi 7 let rozvedená.
A - má milence. Kupodivu, ne jednoho, hned tři :-))). Dá se říci, že má vlastně tři velmi dobré kamarády.

Sama mi to vysvětlila asi takhle: "Podívej, Danielo, dřív jsem nevěděla kam dřív skočit, aby měl manžel všechno, co si přeje, starala jsem se o byt, o děti, o všechno, plus ještě k tomu zaměstnání. A všechno to bylo stejně málo, našel si jinou, mladinkou, začal si nový život s dívkou, jen o trochu starší než je naše dcera. Co jsem měla dělat... Když jsem se ze všeho dostala, rozhodla jsem se, že sice sama nebudu, ale chlapa do bytu už nikdy více."

A tak má milá Mirka teď velmi hezký uklizený byt, kam občas přijde na chvilku nějaký kamarád (mj. oni jsou také ženatí), je na ni velmi milý, hodný - a hlavně zas odejde...
Víkendy má vyhrazené pro návštěvy dětí. Opravdu, musím potvrdit, že nikdy Mirka nebyla tak spokojená a šťastná, jak je dnes...

Tak proč ne? Také je to svým způsobem řešení, co myslíte?
Pochopitelně, že zcela jiné to je, pokud je chudák svobodná dívka - milenka "čekatelkou na manželství"... To je bláhovost prvního stupně smilies/grin.gif
květen 12, 2008 13:22
Milá Danielo : Terka: všem reakcím
Řekla bych, že jsi v podstatě vystihla všechno, co jsem tím chtěla říct. až na to, že milence mám jen jednoho, babičkou ještě nejsem, on ještě není ženatý a do bytu si ho nevodím, má svůj vlastní. Jsem svou paní a já si všechno řídím tak, jak se mi to hodí. Vyhovuje mi to a jsem spokojená. Všechno ostatní nejsou moje problémy. A co se týká názoru NČ - taky nic ve zlým, ale pokud jsi poznal pár takových ****** a užil sis s nimi - co jsi v tom případě byl ty? smilies/grin.gif
květen 12, 2008 13:48
Ahá, odtud tedy vítr fouká! : wendy
A ta tvoje vysmátá dvaačtyřicetiletá kamarádka, to je jedna z mála, co podobný vztah bere pdobně jako chlap. Štastná to žena... smilies/cheesy.gif
květen 12, 2008 13:49
Nevim, proc vas Terka tak irituje.. : mila1
rozhodne to neni takova ta typicka milenka, co chce odlakat chlapa od rodiny.. A rozhodne se mi jeji postoj libi vic nez placky mnohych zhrzenych manzelek, ktere nechapou, proc je manzel nechce, kdyz jsou tak uzasne
květen 12, 2008 14:00
danielo : kolemjdoucí
zvukový záznam jsem sice nenašel, tak alespoň popis:

The acoustic output of Mantis religiosa is nonresonant, broadband, and of relatively low intensity. A minor ultrasonic component may be present in the spectra of these mantids (particularly in males). The modal peak frequency range (4 kHz interval) is 8-12 kHz (mean range 7.4-9.4 kHz).
květen 12, 2008 17:50
... : tippler
"Můj milenec má přítelkyni, se kterou se dokonce hodlá oženit a ona si ho chce vzít. Jejich vztah je založen nevím na čem, ale jedno vím: on jí hned zkraje řekl, že je prostě děvkař a pokud ho chce mít, musí se s tím smířit; pokud to nedokáže, ať s ním prostě není. Kupodivu to vzala..."

Fráze č. 1: "Moje žena mi nerozumí"
Fráze č. 2: "Máme se ženou takovou...dohodu"

Staré jako lidstvo samo. A pořád to zabírá...
květen 12, 2008 20:46
Tippler - : saffron
přemýšlím nad tím, cos napsal - je to jako "potkali se u Kolína" - musí do sebe zapadnout dva díly. Jeden (manipulátor), který si jde za svým a přesvědčí toho druhého, že chce to stejné. Umí říkat ve správný čas, správné věci, vycítit, co na koho zabírá. Tohle je rozumná ženská, která má svý odžito, tak na ni půjdu přes férovost a "řeknu Ti to narovinu". Tohle je romantička, která chce sen, tak na ni půjdu přes sliby sladkých společných zítřků. Tohle je pečovatelka, tak na ni půjdu přes svěřování trápení a nepochopení v manželství. Účel světí prostředky. U Terky mi to přijde navíc jako omluva vlastního jednání - možná i sama před sebou, protože mít milenecký poměr s mužem, o kterém vím, že je takový karakter - souběžně s řadou milenek udržuje i "vážný vztah", s vážnou nešťastnicí chce uzavřít manželství a přivést do tohodle zoufalství a čisté lásky i děti,....nevím, asi to chce pořádnou dávku cynismu.....nebo aspoň nějaký "dobrý důvod", jak si to omluvit a "jeho žena to ví a souhlasí" se hodí.
květen 12, 2008 22:20
Ale Terko!!!! : NČ
Když jsi mě přímo vyzvala k odpovědi, co jsem jako já. Odpovím.
U chlapa je to přeci něco uplně jinýho!!!! To nemůžeš srovnávat. Chlapi jsou lovci! U nich to je přirozená touha po změně!
květen 13, 2008 07:00
Pán je lovec : wendy
takže za to vlastně ani moc nemůže...a ženská zase nejradši jistotu s jedním. No to přece nemůže jít dohromady. Jak nás to ten Pánbůh stvořil ?!
květen 13, 2008 07:09
NČ, : tippler
ten šohaj od Terky mi spíš přijde jako sběrač...
květen 13, 2008 07:19
... : mura
Manžel povídá manželce: Co bys dělala, kdyby se stala taková náhoda, že bys mě našla v posteli s jinou?
A ona: A co bys dělal ty, kdybys mě našel v posteli s jiným?
Manžel na to: No pozor, nepleť si náhodu s ku*vením !!!
květen 13, 2008 08:19
tipplere, : Krakonoš
já bych ještě víc viděl zemědělce - pastevce smilies/grin.gif.
květen 13, 2008 08:26
Hmm... tak "lovec"... : Míša šíša
No a když mohly být ženy také soustružnice, jeřábnice a jiné údernice, proč by nemohly být zrovna i lovkyně (namísto *****)?
květen 13, 2008 08:59
Kdepak NČ, je to jinak. Když zahne muž, cítí se jako FOŘT! : strejda
A z pohledu logiky, vlastně pana Menšíka, který měl děsný hlad a ženská logika ho jaksi nenasytila, řekl - ženská zahnout ani nemůže. Proč? Protože rodí děti.
U chlapa je to jiné. Vezmi si takového kohouta. Dnes má tuhle slepici, zítra jinou... A přestanou snad kvůli tomu slepice snášet vejce???
květen 13, 2008 23:11
Ale NČ!!! : Terka: NČ
V tom případě jsem asi taky muž. smilies/grin.gif a kde je to mužské právo lovce zákonem určeno, že bych si to tam ráda přečetla. Celkově je to takové Všichni jsou si rovní, jen někteří jsou si rovnější. V tom případe jsi i určitě neoblomný ke 4% menšině a mají se léčit, protože jsou jiní než ostatní?
Krakonoš: on nené pastevec, ale dárce orgánu smilies/wink.gif
květen 14, 2008 13:16
Necítím potřebu si něco omlouvat. : Terka: saffron
To, co tu uvádíš je problém někoho jiného. Proč s ním tedy ona chce být i přesto, že ví jaký je? Já jsem s ním kvůli dobrému sexu. Nemíchej prosím do sexu charakter. Pokud je s ním dobrý sex, nepotřebuju ho psychologicky rozebírat. Proč odmítnout něco, co mi vyhovuje. Není to tedy její zodpovědnost, že chce s takovým člověkem žít? Ona může o charakteru přemýšlet a najít si tedy někoho charakternějšího. Já jsem jen přijala nabídku, která mi vyhovuje. Když se někomu něco nelíbí, tak to nemusí dělat.
květen 14, 2008 13:31
Terko NČ: Ty zákony se jmenují Zákon přírody a Právo silnějšího : NČ
.
květen 14, 2008 13:31
V tom děláte nějakej guláž : NČ
To jako píče Terka, nebo NČ nebo Safron, nebo všickni dohromady? :-(
květen 14, 2008 13:53
Ty nemáš rád guláš? : Terka:
Můžeš tvrdit, že nejsem ten silnější já? A co se týká zákonů přírody, tak např. u krokodýlů a tučňáků se o mladé stará jen samec smilies/cheesy.gif
květen 14, 2008 14:16
terko : bb
já to nekritizuju ani nesoudím, po tvém dovysvětlení je to pro mě banální story ze současnosti, jakých jsou tisíce, bohužel, já jen věřím na něco jiného, což tě samozřejmě nemusí zajímat, co by tě třeba mohlo zajímat, je můj názor nezaujatého pozorovatele - hraješ trošku na cynismus, možná cynická jsi, pak není co rozebírat, ale na mě tvoje reakce působí tak, že bys mnohem raději něco jiného, když se nedostává, tak aspoň dobrý sex a cynismus ti to jakoby usnadňuje, možná máš za sebou něco,
květen 14, 2008 16:28
... : bb
co tě k tomuhle jednání vedlo, že to je jen mezičas, smyslem života není jen dobrý sex, protože jsi člověk, ne samička, co ojede každého samce, co jí nabídne slušný sex a je jí jedno, jestli je zadaný nebo není
květen 14, 2008 16:29
... : bb
nebo snad tvůj bývalý partner, manžel, taky příjímal nabídky kvalitního sexu od jiných samiček, že teď děláš totéž?
květen 14, 2008 16:30
... : Terka:bb
jo, mám za sebou velmi ošklivou životní zkušenost a proto stálého partnera domů prostě nechci. Neojedu každého samce, protože jsem v podstatě založená monogamně. A jelikož je můj milenec v této věci hyperaktivní, není jedno, jestli je nevěrný se mnou a nebo s nějakou jinou?
květen 14, 2008 17:45
čára života : bombastic.1
On každý chlap Tě zvedne do výšin bude zábavný když to bere jako povyražení všedního života.
Jen kdyby jsi mu musela prát propocený košile,drbat na trenkách hnědou čáru života a silně No parféme fusekle.Hned by jsi se vrátila na zem.Nevím jak by Tě nazvaly příslušnice stejného pohlaví.Pro chlapy jsi matrace.
květen 14, 2008 19:11
jak pro koho : Terka:bombastic
Já jsem si užila nejen propocených košil, fuseklí i trenek, ale taky pivního dechu a nucení do sexu od agresivního špindíry a to v zákonitém manželství. Proto jsem teď radši single. Tenhle si pere a uklízí sám, nepije a je velice čistotný, co by sis tedy vybrala ty? Je mi fuk, jak mě budou nazývat příslušnice stejného pohlaví. Pro jaké chlapy myslíš, to netuším, protože jiného nemám a do mého života je všem houby.
květen 15, 2008 09:14
hehe, : Krakonoš
tak proč svůj život veřejně vystavuješ, když je do něj všem houby? Nebudeš ty nakonec nějaká ta Celebrita? smilies/grin.gif
květen 15, 2008 12:04
Pokud se podíváš zpátky : Terka:Krakonoš
tak uvidíš, že jsem to neposlala jako příspěvek, ale jako reakci pod jiný článek. Za to že to bylo vytažené na hlavní stranu je odpovědná redakce a ne já. Píše to tady kousek výš. Daniela. Nemusela tu ta diskuze vůbec vzniknout. Pak už jsem musela reagovat.
květen 16, 2008 07:59
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]