O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

LÍNÁ HUBA - HOLÉ NEŠTĚSTÍ PDF Tisk E-mail
Čtvrtek, 13 červenec 2023
Když mi Pepa líčil, co se mu právě v Bille, kde do té doby běžně nakupoval, přihodilo, nechtěla jsem věřit svým uším. Přesně podle znění zákoníku (dočtete se níže) se mi stalo, že jsem koupila zboží za cenu, za kterou bylo pod ním uvedenou cedulkou inzerováno. Totéž se stalo i jemu, tam dokonce navíc visel velký plakát, kde zboží bylo zobrazeno, a jeho současná cena uvedena. Bohužel, asi je dnes doba podstatně "jinačejší" - nebo že by se to týkalo jen téhle prodejny a danému personálu? Každopádně - zážitek nepříjemný. A dost možná, že se něco podobného stalo i vám - tak napište... Mj. rakouský řetězec BILLA má název ze zkratky dvou slov: Billiger Laden (česky „levný obchod).

 

 

 

Předmět: Stížnost na prodejnu BILLA, Křejpského 1752/2, 14900 Praha 11

Pokud email posílám k nesprávným rukám, prosím o jeho předání na kompetentní místa.

Adresu pro podávání stížností jsem na Vašich stránkách nenašel. Děkuji.

 

Dobrý den,

obracím se na vás s důraznou stížností na dnešní (12.7. 2023) jednání vašich zaměstnanců v prodejně Billa, Křejpského 1752/2, 14900 Praha 11 - Chodov.

Mimo jiné jsem dnes chtěl koupit 2 dvoulitrové plastové láhve piva Zlatopramen za cenu, inzerovanou na velkém plakátu přímo u palet s láhvemi = 36,90 Kč/ks. Platil jsem kartou a při kontrole paragonu jsem zjistil účtovanou cenu 52,90, Kč/ks. Reklamoval jsem chybnou cenu u přítomné prodavačky a žádal zavolat vedoucího prodejny.

Ona někoho přivedla (zda se skutečně jednalo o vedoucího, to netuším). Ten pán pak beze slova velký plakát s cenou strhnul a oznámil mi, že cena byla uvedena chybně. Nabídl vrácení, s čímž jsem souhlasil, ovšem u pokladny mi bylo sděleno, že vrácením není myšleno vrácení rozdílu mezi cenou inzerovanou a zaplacenou, nýbrž vrácení zboží.

S tím jsem nesouhlasil, chtěl jsem si zboží nechat za inzerovanou cenu, ovšem bylo mi sděleno, že oni rozdíl vracet nesmí a navíc - cenovka s nižší cenu již u zboží není.

 

Nevím, zda je podobná praxe jednání se zákazníky vštěpována vašim pracovníkům při firemních školeních, nebo se jednalo o individuální svévoli, s níž vaši pracovníci bez mrknutí okem porušují klamavým jednáním jak Zákon o ochraně spotřebitele, tak Občanský zákoník (".... v souladu s ust. § 1732 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se má za to, že vystavení zboží, případně jeho uvedení v letáku je nabídkou, kterou tak je prodejce vázán a je na kupujícím, zda se rozhodne takovou nabídku přijmout v souladu s prezentovanými podmínkami. Pokud ji kupující přijme, nemůže být již následně ze strany prodejce měněna").

 

Přímý důkaz samozřejmě nemám. I kdyby mě v ten moment napadlo třeba cenovku před zničením vyfotografovat, stejně bych nedokázal, kdy jsem fotografii pořídil. 

V každém případě se při dalších nákupech prodejnám řetězce Billa již budu vyhýbat velkým obloukem a totéž doporučím každému, koho by snad napadlo v Bille nakupovat.

Datum: 12. 7. 2023

 

S pozdravem, váš nespokojený, a předpokládám i bývalý, zákazník

 

Josef Zajíc

 

 


Komentáře (8)add feed
... : andrea
držím palce, aby alespoň poslali písemnou omluvu.
červenec 14, 2023 09:00
... : mamča
To už by člověk nesměl jít nakupovat vůbec nikam.
Mě zase štvou všechny ty "apky". Cena s apkou je o pár korun nižší než bez apky. Je to zjevná diskriminace zákazníků, kteří buď nemají "chytrý mobil", nebo je jim proti srsti si zaplácat telefon všemožnými "apkami".
Vždyť takový telefon přeplněný všemožnými aplikacemi je něco jako "náramek", co dostávají vězňové, aby přes ně byla soustavná kontrola.
Používat takový zaplácaný mobil k internetovému bankovnictví bych se bála.
červenec 14, 2023 09:21
... : mamča

Výhodou nakupování v Praze je, že neoprávněně předražené zboží můžeš nechat s patřičným komentářem na pokladně, a jít si nakoupit jinam, jen o pár ulic dál. Nejlépe, když dotčené zboží je kazivého charakteru.
Např. takový polárkový dort...:-)

červenec 14, 2023 09:30
... : Josef Kouba
Zde u nás na ostrově i v BC je vypracován systém starý jako Metuzalém.
Zákazník je náš pán. U pokladny otevře papírovou schránku vajíček, a je jedno nakřáplé volá kamsi telefonem a za chvilku učeň přinese vajíčka jiná. Na každý obal dá pokladní bezpečnou gumičku.
Objeví -ly pokladní poškozená produkt, informuje zákazníka. Těchto zajímavosti jsou desítky. Do vozíku vám nákup skládá zaměstnankyně obchodu. Ptá se zda papírový, či plastové pytlíky.
Západ Slovany považuje za méněcennou rasu a proto takový servis.
červenec 14, 2023 10:43
... : *deeres*
Podobnou zkušenost mám opakovaně v Albertu. Tam vždy argumentovali s tím, že ta sleva fungovala předchozího dne a zapomněli sundat slevovou ceduli. Zatím nejdál jsou hytlermarkety, co mají samoobslužné pokladny. Tam už se kompletně obsloužíš sám a neobtěžuješ personál.
Tak se mi stalo, že jsem v Tescu nechala u pokladny celý nákup a odešla jsem. Otevřené byly jenom automaty a ty mi odmítly nechat zaplatit pětistovkou. Po bližším zkoumání jsem zjistila, že důvodem nejspíš bylo to, že na jedné straně byla ušpiněná.
červenec 14, 2023 12:28
... : Lenka1
Hm, do Billy teda nechodím, protože tam jsou (a odjakživa byli) drahý, ale dost často chodím do Tesca.
A samo že jedu po akčních cenách a cenách na klubovou kartu. Chodím zásadně k samoobslužným pokladnám a hlídám si, aby mi tam ta inzerovaná sleva naběhla. A když ne, tak otravuju personál. A ještě si nestalo, aby mě vyfakovali jako Pepu. Nevím, jestli mám štěstí na personál nebo mají jinou politiku nebo vypadám hodně (n)asertivně, ale vždycky mi to nakonec prodají za tu akční cenu - tzn. že mi rozdíl vrátí.

Takhle jsem nedávno nakoupila smetanový bílý jogurty 150g za 7,90. I když normální cena byla 18,90. Holt zapomněli vyměnit cedulku.

Takže Pepovi doporučuju zkusit to Tesco.

červenec 14, 2023 20:50
... : B. A.
o víkendu jsem byl v Ternu (COOP) a u některých produktů měli např. cena po slevě 17,90, před slevou 17,90. Člověk aby byl pořád jako ostříž. Češi holt na slovo sleva slyší a některým to ani nepřijde divné...
červenec 17, 2023 05:16
... : Josef
Tak asi takhle. Moje huba tam rozhodně líná nebyla. Slyšel ji celej krám, padla i slova nepříliš slušná, pár lidí i dávalo palce nahoru. Ovšem uznal jsem, že tam nic nezmůžu, jen jsem si trochu ulevil od vzteku, za kterej ty báby kolem kasy stejně ani nemohly. Napsat emajl na vedení Billy mi moc práce nedalo, a že bych z něj čekal nějakej svuj prospěch, to fakt nečekám. Snad omluvu? A teď, po několika dnech, už nečekám ani něco jako omluvu. Jen trochu doufám, že jsem aspoň nepatrně přiměl někoho z vedení ke sprďáku toho arogantního odpovědnýho nezodpovědnýho vedoucího. Nebo co to tam bylo za šarži.
Obecně si krámy podle názvu nevybírám. Vybírám podle cenovek. Tesco dobrý, jenomže to mám dost daleko. A ani v Tescu nejde brát vždycky všecko.
Teď zrovna si přemísťuju trvalý bydliště z Jižního města do Jílovýho u Prahy. Tam mám pár malejch krámků přímo v sousedství na náměstí, pár kroků taky větší Normu a tři km fárem zase tu zpropadenou Billu. Znám tam tyhle nákupní možnosti už pár let z předešlejch delších návštěv. Oproti anonymní Praze je to takový trochu víc "sousedský".
Kdyby se mi čirou náhodou přecijen (přeci jen) někdo z ředitelství Billy ozval, určitě dám vědít.
červenec 17, 2023 06:07
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]