O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

SPÁNEK A PODIVNÁ INTUICE SNŮ - 2. PDF Tisk E-mail
Středa, 08 únor 2023
Já sama mám už od dětství mimořádně živé a komplikované sny. Někdy mi dokonce také pomáhají řešit pracovní problémy, když ve snu rozlousknu něco, co mi během dne nešlo vyřešit. I když složité problémy ještě častěji vyřeším v takovém tom zvláštním okamžiku těsně mezi spánkem a bděním (což je pěkně otravné, protože pak musím vstát a jít to zapsat). 
 

 

 


Někdy také prožívám takzvané lucidní snění, kdy si ve snu uvědomíte, že sníte a získáte schopnost sen do určité míry korigovat – jen to nesmíte přehnat, protože když začnete zapojovat „bdělý rozum“ příliš, tak z mozku vykopnete theta vlnění, na hřiště místo něj nakluše beta vlnění a vy se probudíte.  Zvláštní je, že mám sny různých kategorií a vždy jasně vnímám, kam který sen patří.  Mám hodně snů, kdy létám či skáču nad krajinou, kterou zvědavě zkoumám a zároveň se hrozně raduju z pro mě „přirozeného“ pohybu.

Pak mám něco jako noční můry, které mi pomáhají vyřešit různé starosti a bojovat proti vnitřním strachům – zajímavé je, že už se při můrách skoro nikdy nebojím, spíš jsem při nich něco jako zvědavý pozorovatel.

No a pak je tu ta zvláštní a spíše výjimečná kategorie snění, kterou neumím přesně zařadit, ale jsou to sny divné a mám při nich pocit spíš „přijímače“ než autorky. Tím neříkám, že je tu nutně i nějaký vnější „vysílač“, ale tyhle sny prostě fungují nějak jinak, netěží z mých zážitků a je to spíše jako kdybych sledovala jakési zprávy nebo film. Zřejmě do nich zasahuje nějaká jiná část mého mozku než obvykle a tak mě to mate. Ale rozhodně si při nich neodpočinu.

Následující sen se odehrával v Praze...

Na křižovatce před Národním divadlem byl velký kráter, zřejmě po zásahu rakety. Na dně kráteru ležela těla několika Pražanů. Obzvlášť silný byl pohled na starou paní, která byla napůl zasypaná, vidět jí byly jen ruce, špičky nohou a bledý obličej. Její prázdné, mrtvé oči, byly upřené k jarní obloze.

Kolem chodili lidé, celí zmatení a dezorientovaní. Škobrtali, potáceli se a v tvářích se jim zračil naprostý šok. Nebyl to ale tak šok z toho, že před národní symbol dopadla raketa, ale z toho, že jim začalo docházet, že všechno má své následky. A že teď se to vzdálené zabíjení jiných najednou dostalo až k nim. Že nejsou od války tak izolovaní, jak si mysleli a že když při válce opravdu umírají lidé, není to jen show v televizi.


 

Obraz se přesunul jinam, k obchodnímu centru na Andělu. I tam vypadali lidé jako opaření a někteří se během chůze pokoutně a se strachem rozhlíželi kolem sebe. Kolem nich chodilo hodně vojáků.  Nebyli nepřátelští, prostě tam chodili, postávali, kouřili a někteří se i usmívali. Část z nich vypadala, že už toho má za sebou hodně – provizorně zalátané a týdny nevyprané uniformy, ztrhané tváře. Většina z nich tam přišla hlavně kvůli nákupnímu centru, protože byli unavení dlouhou cestou i bojem a chtěli si nakoupit drobnosti a trochu zapomenout na měsíce válečného tažení, které měli za sebou.

Na několika místech v hale obchodního centra byly malé skupinky Čechů, kteří se tiše a nervózně bavili. Všem už došlo, že se všechno změnilo. Velké části z nich se ulevilo. Brali to tak, že  je konec. Vojáků se nebáli, ale většina z nich si přesto raději udržovala opatrný odstup. Další část Pražanů se ale třásla strachy.  Někteří se domlouvali, jestli by měli riskovat a zkusit uprchnout někam za hranice nebo jestli raději někam zalezou a budou doufat, že všechno dobře dopadne.

Všude panovala prazvláštní nálada, směs šoku, strachu ale i úlevy.

A to je celé.

 

Neříkám, že je to nějaký věštecký sen, to vůbec ne. Ale rozhodně je něco takového možnou variantou budoucnosti.

 

A to pravděpodobnější, než si je spousta lidí ochotna připustit. 

 

 

NIKOLA BORNOVÁ

 

 

Komentáře (150)add feed
... : Josef
Seznam zprávy: "Sedět se Zelenským za jedním stolem v Bruselu bude úžasné, řekl Fiala"
únor 09, 2023 08:21
... : Josef Kouba
V EU odsouhlasili že Rusko je stát podporující terorismus. Za všechny akce by to mělo být po pravdě USA.
únor 09, 2023 09:24
... : Jiri Bilina
Na to, aby nekdo pochopil podivny sen pani Bornove neni treba snář. Staci se letmo podivat do jejiho blogu plneho nesmyslnych konspiracnich teorii, tech nejhrubejsich urazek demokraticky zvolene vlady i urazek a pomluv lidi, kteri podporuji pravo Ukrajiny na sebeobranu.
Ja Nikolku za prvni cast clanku naivne pochvalil netusice, ze se druha cast zvrhne v propagacni častusku ve stylu Rudeho prava.
Hlavne ta stara mrtva pani a Prazane pocitujici ulevu nad opetovnym prichodem ruskych okupantu me dajali...
Ale muj komentar, ač slusne napsany, nekam zmizel... smilies/undecided.gif
Mikin
únor 09, 2023 09:43
... : Josef Kouba
Mikeši,
založ si svůj vlastní blog (již ti to bylo doporučeno) a přesvědč čtenáře o své pravdě a vidění světa. Až budeš mít čtenost 110 000 jako Nikola Bornová smeknu klobouk, a řeknu Jiří Bilina umí. Ale zatím umíš hovno. Jen rejpat a kritizovat. Přesvědč nás o svými znalostmi světové politiky.
únor 09, 2023 10:15
... : *deeres*
Na tu nemáš, jsi jenom nenávistný hňup,tak alespoň plivneš jedovatou slinu.
Sny jsou divný, já ve snu opakovaně chodím městem, které není podobné žádnému městu, které jsem kdy navštívila. I kdybych věřila na přestěhování duše do nového těla, tak bych to časově nestačila. To město je někdy z poloviny minulého století a domy jsou postaveny z betonu v brutálním stylu. Já v něm chodím nakupovat, do cukrárny na zmrzlinu i v něm bydlím. Jsem už téměř dospělá a máma i ségra někam odešly a už dlouho nedaly o sobě vědět.Tenhle sen nemám ráda.
únor 09, 2023 10:25
... : d@niela
MIKINE:

1) Už hodněkrát jsem tě prosila, žádala, ať omezíš své politické zvracení;
2) tady, v tomto ve článku, dokonce vůbec nic politického není. Tak mi řekni - PROČ?
3) mimo jiné - tady rovněž žádná národnost žádných vojáků určena není - čtenář se jen může domýšlet, jestli to jsou Číňané, Amíci, nějací muslimové, Rusové... Ale ty pochopitelně víš všechno nejlíp;
4) ano, tvůj odporný komentář plný urážek jsem dala pryč.

Takže - když jsi nebyl líný si vyhledat její blog - nebuď líný své komentáře k tomuto jejímu článku napsat přímo tam, samotné autorce.

Jenže na to jsi dost "VELKÝ POSEROUTKA", jak by řekl Dominik Landsman.


únor 09, 2023 10:39
... : Jiri Bilina
Narozdil od kolaborantu pokracuji bez idotskych urazek a komoleni jmen:
Ten Nikolin udajny sen se neda interpretovat jinak, nez jsem ho interpretoval ja.
Ti jeji pokurujici vojacci v tydny nepranych, zalatanych uniformach nebyli rozhodne Americani nebo treba Holandani. Byli to opet a znovu rusacti okupanti. smilies/tongue.gif
Mikin
únor 09, 2023 10:45
... : d@niela
Hele, ty víš všechno - ale tedy znovu:

buď dodržuj zdejší pravidla,
nebo si založ svůj blog, časopis, cokoliv - nebo sem prostě už nepiš.

A znovu - pokud máš cokoliv proti autorce - je zbytečné psát svůj komentář sem - napiš ho pod její článek.
Neboj, ona ti hlavu neutrhne...
únor 09, 2023 10:48
... : Jiri Bilina
Zdejsi pravidla Danielo?!
Nazyvam snad ja nekoho kazdodenne debilem, dementem, buzerantem, nenavistnym hnupem?
Problem tohoto webiku nejsou ani tak komunisticke babicky (i kdyz teda v pripade Misi sisi a deeres se jedna spise o vztekle, stalinisticke stareny). smilies/wink.gif
Problemem Kudlanky je rudohnedy, vlastizradny odpad naroda. Dva Pepove a Lenicka. Tem tolerujes i ten nejvetsi hnus, ty nejodpornejsi lzi, dezinformace a oplzlosti. Propagandu nacismu, komunismu, rasismu, homofobie, narodnostni nenavisti a dalsich svinstev. Prave oni pretvorili Kudlanku v jedno slizke, zapachajici, rudohnede lejno.
Ale vina je hlavne na editorce, ktera maze jen komentare, ktere se nehodi. Sorry jako...
--------------
Nez zase zacnes cenzurovat, konzultuj sveho synka. Ten tomu rozumi vice, nez 10 zdejsich kolaborantu a nacku dohromady.
Mikin.
únor 09, 2023 11:11
... : Jiri Bilina
Jen tak pro poradek Danielo.
Jak vi Josef Kouba o tom, ze jsi me soukrome varovala? Skoro me to pripada, jako bys ty skarede veci, ktere v nasi soukrome konverzaci pises o dvou Josefech, Lence i dvou "sestrach" psala i jim. Pro zmenu naopak, o me osobe. To snad ne. smilies/wink.gif
Proste nebud ten velky poseroutka a pis vsechno na rovinu. S otevrnym hledim.
Uz ten tebou smazany clanek kvuli kteremu odesla bb byl peknej podraz. smilies/wink.gif
Mikin smilies/wink.gif
únor 09, 2023 11:34
... : mila1
Danielo, jen tak pro pořádek - zdejší pravidla platí jen pro někoho? Protože jak jinak si vyložit, že nadávky, které se tady snesly na mou osobu, o nadávkách na Mikina ani nemluvím, jsi tady tolerovala a nezasáhla jsi. A to politické zvracení - to trpíš od obou Josefů a od Mikina je to přes čáru? Dávno jsme tě upozorňovali, že zdejších pár lidí Ti z Kudlanky dělá proruský web, nevadilo Ti to. Asi jdi hlavně o čtenost, co? Opravdu Ti přestávám rozumět.
únor 09, 2023 11:40
... : Petr Sysala
Občas mám pocit, že sem zavítala reinkarnace Jiřiny Švorcové. Ten slovnik je naprosto identický.

Už chybí jen ztroskotanci a zaprodanci.
únor 09, 2023 11:43
... : d@niela
MILO1, a další:

1) fakt už nevím, co udělat, aby se to tu nehádalo. Když si přečtete Upozornění, tady o pár centimetrů výš, tak se tam píše, že Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu.

2) Škoda, že jsem si ten Mikinův příspěvek neokopírovala. Pod článkem o spánku (nebo tam někdo z vás vidí něco, co by ztělesňovalo to, co tu Mikin vyčítá: "Problemem Kudlanky je rudohnedy, vlastizradny odpad naroda. Dva Pepove a Lenicka. Tem tolerujes i ten nejvetsi hnus, ty nejodpornejsi lzi, dezinformace a oplzlosti. Propagandu nacismu, komunismu, rasismu, homofobie, narodnostni nenavisti a dalsich svinstev", pod tímto článkem zase psal své podobné výlevy.

3) Doháje, jen si přečti - téměř v každém článku prosím o slušnost!!!

4) Mj. byla jsem teď velmi vážně nemocná, jsem ráda, že zvládám kudlu alespoň trochu, tedy přidávat články. Komentáře čtu namátkou. A řekla jsem si už v zoufalství, tak si to tedy vyřiďte, když vás to baví. A první, co jsem dnes viděla, byl ten příspěvek, který k samotnému článku NIC NEMĚL!!!

5) Tak když se mu to nelíbí, a když si původní článek našel, proč to nenapíše autorce tam, proč jí to píše na kudlu, kde je to jen a jen o snění?

6) Kde se v tom článku píše o PŘÍCHODU RUSKÝCH OKUPANTŮ?


Fakt už mne to nebaví.
únor 09, 2023 11:55
... : Jiri Bilina
Presne tak Danielo.
Je to tvuj web a pokud chces pokracovat v kamaradickovani, proruske propagande a podrazech, nikdo ti nema co poroucet.
Ale pokud jsi zde stanovila pravidla, tak ty pravidla sakra dodrzuj!
Mikin
únor 09, 2023 11:56
... : AnickaM
Ten sen opravdu zavani trochu politicky, ale k napadani Nikoly to vezt nemuselo.
Ja mam sny denne (nocne?). Nekdy jsou to primo pribehy, nekdy nepochopitelna smesice. Kdyz me neco trapi, tak bezim do kopce a nesmim se rukou dotknout zeme, jinak bych byla diskvalifikovana (behavala jsem prespolni behy), nebo porad neco uklizim a pritom pribyva cim dal vic neporadku. Po takovych snech so probouzim fyzicky vycerpana. Taky mivam sny o blizkych, zivych i jiz zemrelych, Cesis i Americanech, jak se spolu bavi, ale nikdy jsem neprisla na to, jakym jazykem. A jeden taky politicky, ktery si pamatuji, byl o 2. svetove, vojaci, nekteri i na konich me honili v Lanskroune na namesti. Presne si pamatuji ty domy, hotel Slavie, v kterem jsem se schovavala, vidim zbrane, nemecke uniformy. Probudila jsem se hruzou a mrazem v pateri. A to uz bylo spoustu let po valce. Proc? Co me tenkrat trapilo? Od mala jsem si hrozne prala jezdit autem, tak jsem casto ve snech jezdila, ba i litala autem, ovladani bylo jako na autodromu. Doted rada ridim a bavi me to.
únor 09, 2023 12:06
... : Jiri Bilina
Opravdu Danielo neregistrujes kazdodenni urazky od Josefa a dalsich?
Opravdu neni v tom clanku fanaticke proruske bloggerky nic politickeho? Vazne znas jine vojaky nez ruske, kteri chodi obleceni jak je popsala?
Opravdu nekdo vyhrozuje ceskemu narodu vic nez ona?
Mimochodem - na strankach te soudruzky (i treba Macka) je horsi cenzura nez za komunistu.
Fakt to chces i tady? smilies/tongue.gif
Mikin
únor 09, 2023 12:13
... : Josef Kouba
Znovu opakuji Mikine, místo urážek názorových oponentů si založ svůj blog. Argumenty nás usvědč z omylu.
Nic víc, nic méně.
únor 09, 2023 12:15
... : d@niela
Mikine -
co chci a nechci na stránkách Kudlanky, to píšu jednoznačně - nechci nevhodné, vulgární... atd. příspěvky.

A odmítám se pod článkem o snech s tebou bavit o politických názorech.
STAČÍ?
Chápu, že máš rád poslední slovo, tak si ho napiš, ale prosíííííííííím - už dost, ano?
únor 09, 2023 12:26
... : Jiri Bilina
Danielo, nelituj. Svuj originalni komentar jsem ti preposlal ma FB.
Nejsou v nem urazky, cenzurovani je slabost a v clanku se zcela jasne pise o prichodu ruskych okupantu v poslednich 7 odstavcich.
Mikin
únor 09, 2023 12:31
... : Jiri Bilina
Ze clanek nebyl vubec, ale vubec o snech, to pochopili Danielo uz dva prvni komentatori, oba Josefove.
Ktere jsi narozdil ode me nesmazala.
Takze, budme priste fér. smilies/wink.gif
Mikin
únor 09, 2023 12:45
... : Josef
Jací zase OBA Josefové? To se teda musim důrazně ohradit!
Článek je o snech a já jsem z nedezinformačního zdroje volízl titulek o snu premiéra, kterej se mu zřejmě splní.
A snad nejen premiér může snít. Já mám taky svuj vlastní sen: Abysme se měli všichni rádi.
únor 09, 2023 13:46
... : Jiri Bilina
Diky Josefe za potvrzeni mych slov. smilies/wink.gif
únor 09, 2023 13:58
... : Josef
Neděkuj. Dyť i já tě mám rád.
únor 09, 2023 14:22
... : Míša šíša
Dovoluji si opravit Petra Sysalu - správně mají být ztroskotanci a samozvanci. Jako stalinistická stařena trvám na přesných termínech. smilies/kiss.gif
únor 09, 2023 14:55
... : Petr Sysala
Děkuji za upřesnění, nám pamětníkům, začíná být současná doba poněkud povědomá.
únor 09, 2023 15:21
... : Míša šíša
Jojo, takové déjà vu
únor 09, 2023 15:29
... : Jiri Bilina
Marne jsou vase nadeje. Rusa se uz nedockate. smilies/grin.gif
únor 09, 2023 15:45
... : Míša šíša
Ale ty se mýlíš, lásko. Rusáků my tu máme mraky, nemusíme na ně čekat.
únor 09, 2023 16:07
... : Petr Sysala
On tu reklamu asi nezná, to nepadne na úrodnou půdu.
únor 09, 2023 16:14
... : Petr Sysala
Navic jich musel potkat mraky na svych cestách jihovýchodní asii. Tam je jich mraky furt. Takze ma zkušenost.
únor 09, 2023 16:15
... : Lenka1
Daniela:

Jsem si říkala, kdy sem dáš druhou půlku článku. A to, že ti vojáci v tom snu byli ruští, jsi vynechala omylem nebo to byl záměr?
únor 09, 2023 19:06
... : Lenka1
P.S.

Teprve teď si pročítám komentáře a mám za to, žes to tam nedala kvůli Bílinovi. No, stejně ti to, jak vidím, nepomohlo. smilies/grin.gif
únor 09, 2023 19:12
... : Lenka1
Hm, tak mě obviňuje z propagace nacismu někdo, kdo tady opakovaně vyvolává banderovská hesla.

Hele, prde, nechceš se už uklidnit? Vypadá to, že ti trochu rupají nervíčky z toho, co už začíná lézt na povrch i v našich oficiálních médiích, tedy, že prachy a veškerá další pomoc se na UA těžce rozkrádají a UA na frontě dostává těžce na prdel.

A přidávám se k ostatním - založ si vlastní blog a dokaž všem, že to umíš.
únor 09, 2023 19:21
... : mila1
Danielo, malý dotaz. Když už přebíráš články od jiných autorů, proč je upravuješ?
Na několika místech v hale obchodního centra byly malé skupinky Čechů, kteří se tiše a nervózně bavili. Všem už došlo, že se všechno změnilo. Velké části z nich se ulevilo. Brali to tak, že byli osvobozeni. Ruských vojáků se nebáli, ale většina z nich si přesto raději udržovala opatrný odstup. Další část Pražanů se ale třásla strachy – báli se, že ruští vojáci přijdou na to, jak právě oni nadšeně podporovali válku a zabíjení. Někteří se domlouvali, jestli by měli riskovat a zkusit uprchnout někam za hranice nebo jestli raději někam zalezou a budou doufat, že se na jejich předchozí chování zapomene.
Zdroj - https://bornova.pub/2022/spanek-a-podivna-intuice-snu/
únor 09, 2023 20:35
... : Josef Kouba

"Nejsem ani pro-ruská, ani pro-americká, ani pro-ukrajinská, ani pro-eurounijní. Vždy jsem byla hlavně pro-lidská a také pro-česká, protože žiju v České republice, jsem Češka, jsem Slovanka a mluvím česky. Líbí se mi čeština, česká koruna i typický český humor. Krásnou českou krajinu považuji za naše nezpochybnitelné dědictví. Ještě donedávna jsem měla ráda i český národ. Nesmírně si vážím píle, chytrosti, odolnosti a odvahy našich českých i slovenských předků, kteří doslova v potu a krvi budovali a bránili naši zem minimálně 1 500 let, ale v reálné historii ještě o dost déle. Bránili ji po celou naši historii hlavně proti opakovaným a velmi agresivním vpádům germánských kmenů a i když jsme nakonec byli několikrát přeci jen okupováni, dokázali jsme to na rozdíl od řady jiných národů přežít a nakonec se vždy znovu postavit na vlastní nohy, často silnější než předtím.

Nezapomínám ale, že ve dvacátém století jsme se dokázali osvobodit od německého nacistického režimu (který chtěl většinu z nás vyhubit) jen díky zemi, kterou teď musíme povinně nenávidět. Tu nenávist odmítám. Bez toho houževnatého národa bychom už asi neexistovali – nejen naše samostatná země, ale fyzicky ani většina z nás. To je historický fakt."

Nikola Bornová
únor 09, 2023 23:21
... : Jiri Bilina
Prene tak, Josefe Koubo. Takhle zahajuje ta proruska bloggerka sve clanky.
A hned nato se otevrou stavidla lzi a spiny. Uzasly ctenar se dozvi, ze ceska "fasisticka a vlastizradna" vlada bude "posilat do masomlynku na Ukrajinu nejen ceske muze, ale i zeny a starce".
Cesti obcane kteri vyjadruji podporu Rusaky napadene Ukrajine jsou podle "debilizovani, amoralni mrzaci bez empatie, postizeni mentalnim AIDS".
Na Ukrajine vladnou "ukrofasisti a nacisti". Atd. atd...
A nikdy nechybi temne hrozby o tom co se stane, pokud Ceska republika nezradi sve spojence v NATO i EU, nebo neprestane podporovat Ukrajinu.
To nechybi ostatne ani v clanku, o kterem zde diskutujeme.
Zkratka a dobre, porad dokola ono zname: OBCANY FZDETE SE, NYC SE FAM NESTANE
----------------------------------
Danielo, nevim proc jsi nastvana zrovna na me. Ja tu pani za prvni cast clanku dokonce pochvalil. Dobre, ze Mila nasla ten original...
Mikin
únor 10, 2023 02:34
... : Josef
Seš si jistej, že vlada nebude "posilat do masomlynku na Ukrajinu nejen ceske muze, ale i zeny a starce"? Já ne! Spíš věřim tomu, že když přijde příkaz z USA, tak pošle bez zaváhání.
Seš si jistej, že Cesti obcane kteri vyjadruji podporu Rusaky napadene Ukrajine nejsou "debilizovani, amoralni mrzaci bez empatie, postizeni mentalnim AIDS". Já ne!
Seš si jistej, že na Ukrajine nevladnou "ukrofasisti a nacisti". Já ne! Když dokonce už i v nedezimformačnim českym tisku si můžu přečíst o rozkrádání a korupci v tý nebohý zemi. Atd. atd...
únor 10, 2023 05:44
... : Jiri Bilina
Ano Josefe, jsem si jist. Ta dáma lže, jako když Rudé právo tiskne. Nezapomněla ani na ukrajinské biologické laboratoře, HAARP a dalsi hoaxy.
A vše je dle ní potvrzeno, dokázáno a na betón. smilies/wink.gif
Mikin
únor 10, 2023 06:50
... : Josef
Dneska na Parl. listech přepis rozhovoru Zaorálek - Lipavskyj v ČT. Stojí za přečtení i za úsudek, kdo je navedenej fanatik a kdo racionálně uvažující politik.
--------------------------------------
Že jsou na Ukrajině biologický laboratoře a u jaderných elektráren centrifugy na obohacování uranu, to je všeobecně známo, Ukrajina se s tim netají, takže si to nemusela autorka ani vymejšlet.
Účinky HAAPu pocítil Erdogan na vlastní kůži, za svý pokusy o mírový řešení Ukrajiny.
únor 10, 2023 07:04
... : Josef Kouba
Nácíčkové by nejraději dali na budku všem zemím co se jim nepodvolí . ------ Novinář , spisovatel , T Tenenbom žije v Americe a zpovídal tam lidi co si myslí o válkách o životě a tak vůbec . -- Jednou přišel do baru a tam byl nabušenej , ještě střízlivěl Afroameričan velitel letectva . Když se ho ptal novinář TT na to co znamenají slova v americké hymně o hrdinství ten odpověděl : " To znamená , že v š e m nakopeme p..." " A proč ? " " Protože m ů ž e m e ." To je celá jejich demokracie , všem nakopat p... , protože můžou OSN , UNICEF , LÉKAŘI BEZ HRANIC , všichni jim jejich války požehnají . A jak toho hrdinství dosáhnou ? Ze vzduchu házením i atomových bomb TLOUŠTÍKA a CHLAPEČKA ze vzduchu , i té největší své MATIČKY bomby MOAB z Afghánistánu . Nebo tím jak se projevili ti hrdinové ve vietnamské vesnici MY LAY . Jsou to zkrátka naši zářní hrdinové , náš vzor vší ctnosti . A náš Lipánek , bumbrlíček , spolu s hrdiny Amíky půjde dát Rusům na budku , nakopat jim p... Jak ušlechtilé .
únor 10, 2023 08:10
... : *deeres*
Erdogan byl drzej,začal uvažovat o vystoupení z NATO.
Jak moc je hoax, že katastrofa v Turecku podle seismologů má divný, netypický průběh?

únor 10, 2023 08:37
... : Jiri Bilina
Neco na tom byt musi. Komunisticky diktator Hugo Chavez oznacil HAARP za vinika zemetreseni na Haiti a brzy zemrel na rakovinu. Sdylejte, nez to smazou!!! smilies/smiley.gif
------------------------------------------------------
Ve skutecnosti je HAARP - High frequency Active Auroal Research Program - zarizeni pro vyzkum polarni zare a sireni radiovych vln v ionosfere. Provozuje to University of Alaska ve Fairbanks a jezdi tam na exkurzi nejruznejsi organizace a skolni vypravy. Jednou tam byly autobusem i decka od nas z Dawsonu.
Ale kdyz nekdo veri na skodlivost vakcinace, chemtrails, nepristani Americanu na Mesici, konspiracnim teoriim okolo 9/11 i dalsim hovadinam, uveri i tomuhle.
Hlavne aby nam dobrotivy Buh zdravi zachovati racil. smilies/grin.gif
Mikin
únor 10, 2023 09:17
... : Josef
A to jako věříš tomu, že návštěvou části objektu HAARPu, určený laický veřejnosti, ke který patříš, ses o tom něco dozvěděl? Sv. Prost!
O umělym vzniku covidu už dneska nepochybuje nikdo. O dlouhodobejch nepříznivejch účinkách vakcinace mRNA se vedou tak vážný a vysoce odborný diskuse, že laik jak jako ty nemá vůbec možnost jim ani porozumět. Natož pronášet se sebejistotou ignoranta "JÁ VIM".
Fyzický zdraví ti sice bůh zachovati ráčil, ale to je tak všechno, co ti dáti ráčil.
únor 10, 2023 10:53
... : Jiri Bilina
Zkratka a dobre - doktori lzou, vedci lzou, seriozni media lzou, zatimco rusacti bloggeri vsechna ta spiknuti genialne odhalili. A jejich ovecky, absoloventi Vysoke skoly zivota se povysene usmivaji, protoze ony vedi diky tomu vsechno lepe.
Psal to prece Protiproud, ktery to prevzal ze Zvedavce, ktery to prevzal z Parlamentnich listu, ktere to prevzaly z Nove republiky, ktera to prevzala z Protiproudu, ktery to prevzal ze Sputniku. No, neverte tomu... smilies/wink.gif
A kdyz je v Turecku zemetreseni, nasi geniove bystre, neomylne a okamzite odhali coby vinika Spojene staty. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Mikin
únor 10, 2023 11:04
... : Josef Kouba
Ale kdyz nekdo veri na skodlivost vakcinace, chemtrails, nepristani Americanu na Mesici, konspiracnim teoriim okolo 9/11 i dalsim hovadinam, uveri i tomuhle.

Tak tomu již nevěří 75% světové populace. Probuď se Mikine. Bylo by opravdu zajímavé pokud by jsi otevřel svůj blog. Kolik by jsi získal svým názorem na svou stranu čtenářů. Nikola 110,000 a dle tebe lže. U tebe hádám tak 60 max 80 fanatiků co tě budou chápat a uvěří tvým blafům protože nedokončili základní školu. Třeba vítězství Ukrajiny. Poměr soupeřů je po emigraci obyvatel 35 mil. : 145 mil. Rusů. Takže mluvit o vítězství Ukrajinců je absolutní blbost.
únor 10, 2023 11:06
... : andrea
Tady se toho zase děje!

Tak Mikeši, koukej sem dát odkaz na tvůj blog!
únor 10, 2023 11:28
... : AnickaM
Kudlanci pratele, nechteli byste tuhle debatu, ktera nikam nevede ukoncit? 90% procent prispevku pod tema snu vubec nepatri.
Daniele vedeni Kudly vubec nezavidim, nastavila urcita pravidla zcela jasne a spousta z vas je nerespektuje a osocuje ji. Je to jeji Kudlanka, respektujte to. I ty, Mikine, kdyz si myslis, ze to umis lip, sup do toho. Travit denne hodiny vyhledavanim materialu, dokumentaci a admistrativou a buhvi, cim jeste. A zadarmo, bez placenych reklam. Jestli si myslite, ze je zaujata, tak se podivejte na jine blogy, kazdy ma svuj vlastni rad rizeny vedouci osobou. I Daniela ma na to pravo.
únor 10, 2023 11:45
... : Jiri Bilina
Dobry, jak fanousci ruskejch konspiracnich webu veri ve sve bubline (diky cetbe ruskejch konspiracnich webu) tomu, ze je jich vetsina. Akorat ze ti zatraceni vedci, doktori a dalsi odbornici s nimi nechcou nic mit.
Pak prijdou demokraticke volby a s nimi i oci pro plac. smilies/wink.gif
By me fakt zajimalo, proc by meli jit na Ukrajinu bojovat cesti vojaci a dokonce i "ceske zeny a starci", kdyz rusacti okupanti nedokazou porazit ani mnohem slabsi Ukrajinu.
Profesionalni armady NATO by byly s Putlerovym rezimem, ktery zene nestastne odvedence proti kulometum hotovy za tyden.
A ten zaver zdejsi ruske uderky v tom smyslu, ze za zemetreseni v Turecku muze Amerika je uz fakt tresnicka na dortu. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
Mikin
únor 10, 2023 11:52
... : Jiri Bilina
Mozna jsi Anicko necetla prvni dva komentare, posledni prispevek Lenky a posledni komentar Mily.
O sny se zde ani tak moc nejedna. A souhlasim pravidla nutno dodrzovat.
Zdravi Mikin
únor 10, 2023 11:59
... : *deeres*
A Nord Stream žuchnul sám od sebe.
únor 10, 2023 12:08
... : andrea
BÍLINO JSI ZOUFALEJ LHÁŘ.
první byl, jak dobře víš a jak si tu i nahoře psal TVŮJ KOMENTÁŘ. Ten byl taky pak vymazanej!
Ale než ho Daniela vymazala, tak ti na něj ji dva odpověděli!
tedy nebyli oni první, ale zase ty.
Tak nezapírej a už zalez, ty jedovatej hade.

únor 10, 2023 13:26
... : Jiri Bilina
Tomu zeby Josefove odpovidali zrovna me, tomu Andreo v jejich komentarich nic nenasvedcuje.
Mimochodem - psanim silnym pismem se obvykle zduraznuje nejaka myslenka. Coz u tebe rozhodne nehozi. smilies/wink.gif
‐---------------
Mimo tema - prezidenta Zelenskeho privital britsky kral Charles i pan britsky ministersky predseda. Valecneho zlocince Putina uz nezvou ani do Kazachstanu. Cim to asi bude?
Mikin
únor 10, 2023 14:06
... : Josef
A co jako? Samozřejmě, že ho přivítali, když jim dobře slouží, do posledního Ukrajince.
Vladimír Vladimírovič jim neslouží, tak ho nevítají. Je na tom snad něco pozoruhodnýho?
únor 10, 2023 14:37
... : AnickaM
Ale cetla, Mikine. Ctu vsechno, proto jsem oslovovala v mnoznem cisle. Vypichla jsem te proto, ze ty mas podle poctu prispevku asi nejvic casu. Tak s nim kreativne naloz a krom toho muzes byt svym panem.
únor 10, 2023 14:51
... : Jiri Bilina
Cetla Anicko, cetla. A fakt ti to pripada jako clanek o snech? I po tom upresneni od Mily, ktera nasla original ?
Mozna o snech nejake zastankyne okupace a zla...
--------------------------------------
Komu slouzi Zelensky Josefe? Predevsim snad sve zemi, kterou brani pred rusackou agresi. Chudak kremelskej nacek, kteryho nema nikdo rad. smilies/wink.gif
únor 10, 2023 15:02
... : AnickaM
Nebudu delat blbou, vzdyt jsem psala, ze to zavani politikou. Ale pochopila jsem, ze Daniela to tak asi nechtela.
Do prcic, me se taky zdavalo o valce a to uz bylo vic nez dvacet let po ni. Dej ji benefice of doubt.
Ale vazne, bez rejpani, mas na to, aby sis nastartoval svuj samostatny blog. A trochu si zmodernizuj svuj jazyk, jako v sedmdesatkach se tady uz nemluvi, pusobi ponekud kontraproduktivne bojovat proti komunismu a pritom psat jeho jazykem.
únor 10, 2023 16:00
... : AnickaM
Omlouvam se za to obcasne anglicke slovicko, co mi ulitne. V postate ctu hlavne v anglictine , v hlave to mam pomichane a nekdy to driv odkliknu driv, nez to zkontroluji.
únor 10, 2023 16:15
... : *deeres*
Jednička, ani nikdo jiný, nemusel nic hledat, stačí si odkliknout podpis Nikoly na konci článku ( to je to modré podsvícené ) a můžete si přečíst originál. Vrchní Kudla úmyslně, po dohodě s Bornovou, kus vynechala. Měl to být článek o snech a ona nechtěla, aby se to zvrhlo opět v nesmyslnou debatu.

únor 10, 2023 17:01
... : d@niela
Ano, děvčata, děkuji vám moc.
Je to vskutku míněno pouze a výhradně jako článek o snění.
Proloženo to bylo podle přání autorky, takže kdo chce, může vstoupit "do originálu". A proto nechápu, že si někdo na jedné adrese stěžuje, co četl na druhé.
Máte-li přeci cokoliv proti autorce a jejím názorům - proč to nenapíšete na její web?
Nechápu - vysvětlete mi prosím vaše důvody...

Že se to zase zvrhlo do politiky?
Ano, je mi to opravdu nesmírně líto, když jsem to včera poprvé viděla, rozbrečela jsem se jak malá.
Jenže pak jsem si řekla, že to právě asi bylo přáním těch, kteří tu štvou jednoho proti druhému.
A skutečně věřím, že je to tak, protože dnes už jen snad kojenci ještě nevědí, že po kliknutí se otevřou další informace, případně původní web, původní článek. Takže to už beru jako úmyslné útočení na mou osobu.
Fakt jsem z toho velmi smutná.
únor 10, 2023 17:30
... : AnickaM
Proste zadrhely se obcas stanou. Mila je prima holka,vedome by nikomu neublizila. Stejne si myslim, ze kdybychom se sesli, tak by to byla bezva parta a urcite bychom se nenudili a hodne se nasmali. Ja rozhodne nejsem zadny suchoprd a tusim, ze ostatni taky ne. Jinak by tady ty vasne neprobihaly. Co rikate, vykaslem se uz na dalsi osobni utoky?
únor 10, 2023 17:40
... : Lenka1
Bílino, jen znova a znova potvrzuješ, že jsi mimo jiné bezskrupulózní hajzl.

Skoro me to pripada, jako bys ty skarede veci, ktere v nasi soukrome konverzaci pises o dvou Josefech, Lence i dvou "sestrach" psala i jim.


Už nevíš, kudy kam, tak neváháš špinit i Danielu. Jestli to tak je, tak to sem překopíruj, ty údajné "škaredé věci", které ti údajně Daniela o mně píše na tvůj soukromý mejl. Jinak už konečně zavři tu svou nenávistnou ulhanou hubu.

P.S.
naivne pochvalil netusice,


A když už chceš používat české přechodníky, abys působil inteligentně (checht), tak se je nejdřív nauč, ty negramote. V tomto případě je správný tvar "netuše".


únor 10, 2023 19:33
... : Jiri Bilina
Sakra, jake utoceni na tvou osobu? Clanek od fanaticke propagatorky konspiracnich teorii a zastankyne ruske agrese byl zverejnen na Kudlance. Prvni cast vypadala celkem rozumne a byla pod nim i rozumna diskuse. Jenze jako vsechno co ta pani dela v tom byla past. I ja se do ni chytil, kdyz jsem to pochvalil.
Protoze zaver byl politicka častuśka jako z Rudeho prava. Ceskym ctenarum kteri zazili cenzuru a dokazou cist mezi radky opravdu nezabranilo dvoji vypusteni slova "rusky" v tom, aby pochopili Nikolcino obvykle kolaborantske vyhrozovani ceskemu narodu. A veru jsem nebyl sam, komu to doslo.
Ja tu jeji puvodni špínu vubec necetl. Vyjadril jsem se az na Kudlance k tomu, co jsem cetl na Kudlance. Znovu - proto jsem reagoval na Kudlance a ne na strankach te osoby. Nechapu proc bylo nutne predstirat nechapavost, mazat muj komentar a zaroven zde nechavat slaboduche urazky Lenky, Andrey a dalsich.
Neplati snad pravidla pro vsechny?
A jeste na zaver - i kdybych fakt namontoval politiku do naprosto nevinneho clanku o snech, v zivote neprekonam oba Josefy. Ti dokazou pridat svou nenavist k demokracii nebo "blbečka ze zemljanky" i do receptu na knedle. smilies/smiley.gif
Mikin
únor 10, 2023 22:18
... : Jiri Bilina
Aničko prosim te, neposilej me zakladat vlastni blog. Ja napsal desitky clanku, cestopisu i vzpominek prave tady. Posli nekam ty, kteri se sem chodi vyvztekat a zanadavat si.
I kdyz to obcas muze byt zabavne. "Prdem" jsem jeste nazvan nebyl. smilies/wink.gif
Mikin
únor 10, 2023 22:34
... : Josef Kouba
Věnováno J. Bilinovi.

Scott Ritter -spisovatel, politik. Informace z června roku 2022 o stavu armády NATO a US.
Dnes již nemáme armádu která by mohla vést rozsáhlou válku na území Evropy.
K čemu nás vede president, rozsáhlé válce v Evropě. Když budeme bojovat s Rusy, prohrajeme na padrť. My se s nimi nemůžeme vůbec srovnávat.
NATO již neexistuje, ačkoliv organizace je tam kde byla. Požádejte Brity aby přesunulo 80ti tisícovou armádu do EU. Nedokáží to udělat. Požádejte Francouze, nedokáží to. Požádejte Němce ani oni to dokáží. Nikdo to nedokáže.
A právě proto Joseph Borrell, šéf zahraničních věcí Evropy je nyní zděšen.
Protože najednou uviděl, k čemu směřuje Evropa- ke střetu s Ruskem. Říká že Evropa nedokáže porazit Rusko. Všichni diskutují o ruské armádě.
Pokud čtete naše noviny, sledujete naše zpravodajství, tak si můžete myslet, že je to srocení vesnických prosťáčků kteří neumí bojovat a nic rozumného nemohou, ne kluci Ruští vojáci patří k nejlepším na světě. Zatímco my jsme 20 let bojovali s pastýři v Afghánistánu, oni se připravovali k bitvě s námi. Ne proto že chtějí ale proto že my prosazujeme politiku, která je zahání do kouta. Nemají jinou možnost.
únor 10, 2023 22:56
... : AnickaM
Mikine, ja Te nikam neposilam, to je jen takovy napad. Mozna to zni drsne, ale Kudlanka tu nebude naporad, vsichni jsme smrtelni. Ty jsi ve veku, kdy muzes jeste napsat spoustu povidani a no a zvlast, kdyz pujdes do duchodu. Ja jsem se vratila ke svemu malovani a taky trosku psani. Premyslej o tom. Mas potencional.
únor 10, 2023 23:27
... : Jiri Bilina
Diky Anicko, ale zatim ne. Par veci z Kudly (hlavne story meho odchodu na Zapad) jsem si v cestine i anglickem prekladu vytiskl pro pratele. Docela se jim moje prvni kniha libi. smilies/smiley.gif
------------------------------------
Lenko, ke tvym oplzym urazkam se nepripojim a kopirovat soukromou korespondenci zde take nebudu. Nenarodil jsem se ve staji.
únor 11, 2023 00:18
... : andrea
první i poslední komentář - mikeš bílina.
nemělo by se to tu jmenovat spíš "BÍLINOVO"?
smilies/cry.gif
únor 11, 2023 00:42
... : *deeres*
Slušňák, který kdysi té "oplzlé" Lence napsal:" ...sedni si na palec a
únor 11, 2023 06:27
... : *deeres*
a rotuj!"
únor 11, 2023 06:28
... : Josef
No dobrý, AničkoM. Akorát nerozumim, jestli brát tvůj přípis (únor 10, 2023 23:27 ) vážně, nebo je to ironie. "Premyslej o tom. Mas potencional." Nepochybuju o tom, že jeho přátelům se jeho "kniha paměti" docela líbí. Kdyby se docela nelíbila, stali by se rázem z jeho přátel nepřáteli na život a na smrt.

PS: Ještě malá, čistě moje osobní, jazyková poznámka a prosím, určitě to neber ani nepatrně úkorně!!! To jen, že jsem speciálně alergickej na slova "potencionál, potencionální". Schopnost něco vykonat je potenciál (ne potencionál), od toho i slovo potenciální, nikoliv potencionální. Ty na to máš nárok a je to uplně v poho, jen mě to vždycky praští do očí nebo uší. Ale že se to tak často vyskytuje i v hromadných sdělovacích prostředcích, to bych teda občas i vraždil.
únor 11, 2023 07:13
... : AnickaM
Pepo, to je ta anglictina, co mi do toho leze. Vubec nejhorsi problem mam s temi mezinarodnimi slovy, kdy je rozdil v par pismenkach.
Proc by si Mikin nemohl zalozit svuj vlastni blog? Plodnej je jak my tady vsichni dohromady a byl by v okruhu stejne zalozenych lidi.

únor 11, 2023 08:08
... : Petr Sysala
Blog si nezaloži, bo by se neměl s kým hádat a dávat najevou svou "morální" převahu.

Aneb,jak pravil již klasik:

K demokracii mají nejdále ti, co jí mají plnou hubu.

únor 11, 2023 08:29
... : Jiri Bilina
Proste jsem se deeres naucil Lence i dalsim na ty slizarny neodpovidat. Ukazuji tim svou prevahu. smilies/wink.gif
---------
S tim hroznym zemetresenim v Turecku a Syrii je to zahada. Jakysi iracky klerik dava vinu na te hruze vladam islamskych zemi, ktere podle neho "nedostatecne brani Svatý Korán".
Ty i oba Josefove za tu katastrofu naopak vinite Spojene staty a jejich zarizeni pro vyzkum ionosfery na Aljasce HAARP.
Zajimalo by me, zda mate pravdu vy, nebo ten ajatollah?
Jiste, jsou zde jeste jacisi vedci blabolici cosi o seizmickych jevech zavinenych trenim zemskych desek, ale to je mainstream. Kdo by tomu veril. Kluci a holky z Protiproudu a Parlamentnich listu tomu urcite rozumi lepe.
Mikin
únor 11, 2023 08:34
... : Josef Kouba
Sen.
Měl jsem hrozný sen, ocitl jsem se v roce 2035 v odpoledních hodinách na Václavském náměstí. Bylo téměř prázdné. Odhadl jsem počet lidí všeho všudy maximálně na stovku.

Co vše se odehrálo od roku 2020 do roku 2035 kdy v konečných číslech je na zeměkouli méně jak jedna miliarda obyvatel z původních více jak sedmi miliard a v Čechách pouze jeden milion. Jak se to mohlo stát.
Pro jistou skupinu lidí řídící zeměkouli to bylo v roce 2020 podstatě jednoduché. Na snížení počtu obyvatelstva jež bylo dlouhodobě v plánu, nebylo potřeba násilí ani válek.

Stačilo k tomu ovládat veškerá média, jež dokázaly vložit do lidských mozků přesvědčení, že je to jejich vlastní názor. Rozšířili se falešné zprávy o nebezpečném viru a bleskově vznikla celosvětová pandemie. Ve skutečnosti nešlo o žádný virus na nějž by se umíralo. To ale nebylo důležité. Důležitější bylo přesvědčit lidstvo na fakt, že je nebezpečný.

Následovalo nařízení světové zdravotní organizace a lidé museli do karantény, byl i racionálně omezen život na jaký byli zvyklí a byli donuceni zákonem nosit hadřík na obličeji.

Dále byla použita velice účinná psychologická strategie. Zatlač a povol. Lidem byl vrácen běžný život aby měli pocit že se vše vrátilo do normálu. Po pár měsících klidu se ale začal v médiích znovu šířit strach z druhé pandemie, z televizních obrazovek ve všech zemích bylo neustále slyšet covid 19! covid 19! covid 19! den za dnem, noc za nocí.

Lidé byli nuceni vrátit se do karantény a ta byla mnohem horší než ta první. Aby se vyděšení lidé mohli vrátit do normálního života, bylo jim s jásotem nabídnuto očkování proti koronaviru. Lidé se nechali očkovat dobrovolně. Nechtěli ztratit své pohodlné životy a tím nastal největší holocaust v historii.

Ve vakcíně byli látky na likvidaci lidstva. Ženy i muži byli po očkování sterilní a mimo to vakcíny obsahovaly smrtonosné nemoci které dokázali rapidně zkrátit délku lidského života. Tak se zabili dvě mouchy jednou ranou.

Probudil jsem se v křesle zpocený a než jsem se dokázal zorientovat, s placaté obrovské obrazovky mě kráska informovala, že na covid 19 zemřeli další dva lidé.

Albert Einstein řekl: “dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost”.

Josef Kouba
únor 11, 2023 09:41
... : *deeres*
Bilino, nevymlouvej se na Lenku, ta čuňárna byla od tebe , stejně tak, jako potom tvrzení, že jsi vlastně tím nic oplzlého nemyslel, že se to tak jenom říká.
Ty jsi kamarád jenom s těmi, co ti pochlebují a s tebou souhlasí. Když tomu tak není, stane se z tebe pomstychtivý křivák. Už jsi dokázal zaprasit několik webů a není náhoda, že tě tam nakonec zablokovali,nebo rovnou nepustili. Na Kudlance už jsi jednou měl zaracha, ale poučením ti to nebylo.
únor 11, 2023 10:42
... : Lenka1
Bílina:

Tak co, ty ulhanej sráči. Čekám na důkaz toho, že mě Daniela při soukromé konverzaci s tebou pomlouvá. Jinak si to oslovení plně zasloužíš. A budu tě tak oslovovat pořád.

Danielo - to si vážně necháš líbit?


únor 11, 2023 10:47
... : Lenka1
Lenko, ke tvym oplzym urazkam se nepripojim a kopirovat soukromou korespondenci zde take nebudu. Nenarodil jsem se ve staji.


Jasně, protože prostě lžeš. Nic nemáš, Danielu znám a nevěřím, že by udělala to, cos tvrdil. Naběhl sis na vidle a teď nevíš, jak z toho ven. Jsi prostě ulhanej sráč, jak jsem napsala výš.
únor 11, 2023 10:51
... : Josef
To ale je, Pepane, jen část výroku Einsteina. Celý je to takhle:
"Vesmír a lidská hloupost jsou nekonečné. U vesmíru to ovšem není tak jisté."
AničkoM, znova se omlouvám za hnidopišství. Já ani nevim, proč právě tohle slovo mě nikdy nenechá v klidu.
únor 11, 2023 10:52
... : Lenka1
Danielo:

Očekávám nějaké vyjádření i od tebe. Jestli tedy v soukromé korespondenci s Bílinou pomlouváš nás ostatní diskutéry na Kudlance.

Možná ti to nedochází, ale Bílina tady překračuje všechny meze a jestli někdo dělá z Kudlanky hnůj, tak je to on. Ne nadarmo ho odevšad odjinud právě přesně kvůli tomuhle jeho chování vyhodili.


únor 11, 2023 10:54
... : d@niela
Leni,
já to s Mikinem zkoušela fakt "podobrym", vzala jsem ho po podobné zkušenosti zase zpět, protože jsem si řekla, že píše docela fajn články a že určitě už bude víc kamarád. Tedy - víc kamarád se všemi ostatními.
A taky jsem si řekla, že každý má právo na svůj názor, tak proč i on ne...
Jenže se to tu zase zvrhlo. Přikládám to té proslulé české blbé náladě a tomu velkému rozdělení národa díky volbám. Jenže, na to se vymlouvat dlouho nedá.
Rozhodně nikoho nikomu "nepomlouvám". Proč?
Mj. Nebyla jsem doma, lítám po všech čertech. A speciálně dnes mám Den Super Blbec.
- Napíšu v extra článku, ať se zasmějete - protože cizím průšvihům se savec našeho plemene nejvíc směje ...

Jo, ještě jedno: vzhledem k tomu, že jsem tvor "neúklidný", tak mám veškerou korespondenci snad od dřevních dob. Tedy alespoň tohle - že můžu dohledat společnou komunikaci a zjistit... Ale do takové zbytečné práce, a hlavně zbytečné ztráty času se mi fakt nechce. (Nakoukla jsem jen tak malinko, a trochu se pochichotala...)

únor 11, 2023 10:58
... : AnickaM
Pepo, nemlouvej se, neni treba, me to taky stve. My jsme doma samozrejme mluvili cesky, ale za ty roky se tam preci jen uhnizdila slova a rceni, ktera byla v anglictine vystiznejsi. Syn tam byl od 5 let, cesky mluvi dobre jen s malym prizvukem. Ja jsem v anglictine nakonec mluvila jen s nepatrnym prizvukem, ale sama jsem to nemohla posoudit, sam sebe proste neslysis, ale rikalo mi to okoli. Pracovala jsem v povolanich, kde jsem byla porad ve styku s lidmi a to asi pomohlo. Kdyz jsem slysela mluvit Ivanu Trampovou,tak mi to rvalo usi, to jeji "r" bylo jeste drncivejsi nez v cestine. To Lendl a zvlast Navratilova na tom byli mnohem lip. Podezrivala jsem Trampovou, ze to dela naschval, aby znela exoticky. Kdyz jsme se vratili do Cech, tak ouha, ja mela priserny prizvuk v cestine, ale ja to opet neslysela. Taky se vyjadrovani hodne zmenilo, tak jsem se zase zacala ucit novodobe cestine. Napriklad jsme sli na navstevu ke znamym a jejich sousedka se nas ptala, jestli jdeme na "mejdlo". Koukala jsem jako puk, az po dlouhe dobe mi doslo, ze asi myslela mejdan. A takovych veci bylo vic. Taky me zarazilo pouzivani anglictiny tady, ale jakym zpusobem! To zase rve usi a dusi mne.
Svuj prizvuk jsem snad uz ztratila, protoze se me lidi uz neptaji odkud jsem. Vim, ze r, t, d a l mam trochu jinaci, ale kolem me si na to a zvykli a berou to jako mou soucast. Ale treba doted nevim, jestli veta " Ber to lehce" je gramaticky spravne. Je to doslovny preklad "Take it eazy". Ale vice mene s jazykem jsem se srovnala, tezsi je srovnat se s naturou Cechu, ktera je hrozne pesimisticka, zavistiva a urejpana.
únor 11, 2023 11:55
... : Lenka1
Daniela:

Ale jo, já nemám důvod ti nevěřit. Proto mě ty Bílinovy sprostý lži tak nadzvedly ze židle. Očekávám jeho omluvu, že lhal a pomlouval, jinak mu prostě budu říkat sráč pořád. Protože přesně to, co udělal, sráči dělají.
únor 11, 2023 12:51
... : d@niela
Leni, prosím prosím - ale už ne. Tedy tady ne...
vymysli si cokoliv jinýho, ale já prostě tu už ty vulgarity nechci.

viz: Upozornění: Redakce si vyhrazuje právo mazat příspěvky nevhodné, vulgární a obsahující neplacenou reklamu
únor 11, 2023 13:26
... : Lenka1
Takže jeho očividný lži tu necháš, i ten jeho výblitek, kde vulgárně uráží Nikolu a nadává jí? Takže se zase budeme tvářit, že Bílina nelhal, nic takovýho neřek a zase pojedem dál?

Mně je koneckonců ten kripl úplně u zadku, jen se podivuju nad tím, že mu dovolíš i aby pomlouval tebe. No, tvoje věc.

Jsem zvědavá, jak dlouho ti ta benevolence vydrží.
únor 11, 2023 13:39
... : AnickaM
Lenko, vulgarity! Myslim, ze Daniela neni precitlivela, ale ceho je moc, toho je moc.
únor 11, 2023 14:52
... : Josef
Dík, Aničko, za shovívavost. Fakt to nebylo ve zlym, jen moje úchylka.
"Ber to lehce", to je perfektně správně i česky, jen se to v hovoru prakticky nepoužívá, spíš jako fráze. V hovoru by znělo líp třeba "kašli na to" nebo "nech to bejt" nebo "vyprdni se na to".
Ale třeba Žbírka má někde v textu rýmy "...žiadne krízi, take it easy ... moj brat, all right..." A zní to dokonale. Vzpomínám i na svou sestru, léta žijící v Austrálii a na její básničky pro alkoholiky. Třeba verš: Příliš jsi pil, are you ill? Dost dobrý. Tak mi přijde, že podobný vzájemný zmotávání jazyků je docela fajn.
únor 11, 2023 16:00
... : Jiri Bilina
Nevim Josefe kdo je Mikes, ale ty jsi homofobni, komunisticky vlastizradce. smilies/wink.gif
únor 11, 2023 16:48
... : AnickaM
Promin, Mikine, ale pod pas. Taky mivam s Danielou soukromou konverzaci, ale nikomu bych ji netlumocila. Tos me hodne nastval, to se nedela.
únor 11, 2023 17:24
... : kyttka
Tak to je hodně zajímavá morálka, vážení starší. Já bych hlavně to, co mi někdo svěří, protože mi věří, nedávala v plen někomu dalšímu!
Fujtajxl, to je ale hnus na poblití tady.
únor 11, 2023 17:45
... : AnickaM
Vid, kyttko. Jak jsem mela rada coby vlastence, tak to je konec, takovy podraz.
únor 11, 2023 18:14
... : kyttka
Aničko, záleží na úhlu pohledu. Já to, co mi někdo svěří, dál nepouštím, ani jako omluvu jeho chování, ani jako fór, ani jako pakt spojenectví. Asi bych přemýšlela trochu víc nad tím, co jsem předtím napsala.
únor 11, 2023 18:25
... : Josef
Tentokrát s tebou, Kytko, bezvýhradně souhlasim. Soukromý emajly jsou TABU a přes to nejede vlak! Zveřejnění, rovná se okamžitý a bezpodmínečný diskvalifikaci, vyloučení ze společnosti, bez jakýhokoliv pardónu!
únor 11, 2023 19:03
... : andrea
Nechápu Mikina.
Zuby nehty se tu drží a nakonec ještě tenhle nechutný podraz. Tedy nemyslím si, že by TOHLE tady nějaká ze zdejších kudlanek provedla. To je taková nechutná podpásovka, a jestě od mužskýho vůči ženě, navíc zdejší šéfredaktorce.
Mikine, co jsi tím sledoval? A bůhví, jak to bylo.Četla jsem a pamatuju ještě, jak tu nechutně pomlouval Alenku Kennedy, co kousek od něj bydlela.
Opravdu, tady už legrace končí.
únor 11, 2023 19:10
... : kyttka
Ale jo, Pepo, já taky škrtam ze života lidi, co mě podrazí. Proč myslíš, že jsem odešla. Já bych jen velmi ráda, abyste si tu VŠICHNI uvědomili, co o těch druhých víte a z JAKÝCH zdrojů.
únor 11, 2023 19:23
... : kyttka
Fakt, úchylnost tady.
únor 11, 2023 19:24
... : Jiri Bilina
Tady se zase mazalo... napsala jsi to kyttko presne.
Mikin
únor 11, 2023 19:34
... : Josef
Neřekl bych, Kytko, že´s odešla, nebo dokonce škrtla Kudlu ze svýho života. Určitě, podle dnešní reakce, čteš pravidelně denně, akorát jsi přestala psát. Proč, to nevim, ale to je tvoje věc, po který mi nic není. Je na každym, jak se k čemu staví. Teď oceňuju tvůj postoj, že když dojde ke skutečný sviňárně, ozvala ses.
únor 11, 2023 19:38
... : kyttka
Ale vůbec ne denně, Pepo, na to mám málo času a lepší zábavu. Jen jsem aktuálně nemocná, nakoukla jsem a nestačím zírat. A i tobě bych radila se zamyslet. A hlavně se vrátit a podívat se, jakým Mikinovým dotazem tohle odhalování začalo. Pokud to tady ještě je. Hledat se mi to fakt nechce. Hele, je mi to jedno, třeba se tu sežerte. Že je tenhle článek sám o sobě jeden velkej mindfuck, to je asi zřejmý. Když chceš psát článek o snech a snění a chceš ho mít o snech a snění, sáhneš jinam, než po Nikole. Nezlob se, ale je to tak. Já fakt už nevím, co kdo tady chce, tomuhle webu už dávno nerozumím. Ale hlavně, Pepo, a to je důležitější, nevěřím.
únor 11, 2023 19:55
... : kyttka
A když si dovolím příměr, mně to připadá, jako kdybych vzala vyprávění o krajinomalbě, takový nevinný, práskla to sem jako článek, podepsala to Adolf a proklikem toho jména, by to každého koplo na Mein Kampf.
Chápej, Pepo, je mi jedno, jestli nadále bude Kudlanka proruská nebo proukrajinská, pro NATO nebo pro EU, proti…, homofobní nebo gayfriendly, to už je mi vážně jedno. Říkala jsem už před dlouhou dobou, že na dvou židlích nelze sedět, v pořádku. A já se v roli užitečného idiota vážně nechci hádat. Myslím, že po tomhle dalších pár lidí vyklidí pole a jsem zvědavá, jak moc tu bude živo.

Mikine, fakt jsi mrňavej? Na těch fotkách to není poznat.
únor 11, 2023 20:16
... : kyttka
No a jelikož se i tohle nepochybně otočí proti mně, protože zpracovat si cokoliv pro sebe pozitivně je vždycky snazší než uvažovat, tak ano, jsem hrozná, nevděčná, podrazácká svině a mějte se tu blaze.
únor 11, 2023 20:23
... : Míša šíša
Se teda divím, že jste tak překvapení. Tohle s tím vyzrazováním osobní korespondence už tady jednou bylo, dokonce se kvůli tomu tenkrát rozloučil s Kudlankou strejda Master. Nic nového pod sluncem. Však když sem Daniela pustila Mikina zpátky, hned jsem se jí ptala, jestli to má zapotřebí, zda to tu chce mít zase všechno zpátky. Myslet si, že se psychopat změní, to snad přece ani nelze.
únor 11, 2023 20:25
... : andrea
KYTTKO, to je dost divná otázka, ale Mikina tu můžeš vidět přeci na mnoha fotkách.Sedíciho, stojíciho, s Thajci i s Čechy.
Ano, není to zrovna baskeťák, ale proč to sem taháš? Jinak je na Kudlance vidět třeba zrovna vedle té Alenky K., a ta neměla ani metr šedesát.
Lidi, co to do vás vlezlo???

únor 11, 2023 20:27
... : Míša šíša
Kytko, a proč by měla být Kudlanka buď jenom bílá nebo jenom černá? Buď proruská nebo proukrajinská atd.? Proč by nemohla být neutrální a nechat nahlédnout do obou světů? Člověk přece nemusí přijímat už předžvýkaný jednostranný pohled na věc, může jich pobírat více a na základě toho si vytvářet vlastní názor.
únor 11, 2023 20:40
... : Josef
Nechápu. Ale to není důležitý. Já už jsem se tak narodil, takovej nechápavej.
Jako hroznou tě vidím, to jo. Ale jako nevděčnou podrazáckou svini? To teda pardón. To teda ne!
únor 11, 2023 20:44
... : Míša šíša
Kyttko, já pochopila, co tady chceš všem naznačit, rozumím ti, před čím varuješ. Ale tvému výlevu "ano, jsem hrozná, nevděčná, podrazácká svině" nerozumím ani za mák, sorry.
únor 11, 2023 21:07
... : Jiri Bilina
Nevim, proc to rozcilovani. Pokud se pani editorka rozhodne dat sem pro potechu svych vernych manipulativni clanek fanaticke proruske bloggerky, jeji vec. Kdyz chce aby ji sem chodili kolaboranti...
Nemela by ovsem mazat slusne napsane komentare. Mela by byt fer, dodrzovat aspon sva vlastni pravidla a kdyz se zde zacne nekdo chovat jamo dobytek, napomenout nebo vymazat jeho. I kdyz je to treba jeji kamarad. Protoze v opacnem pripade je z diskuse stoka.
A v takovem pripade nepomuze psat na FB treba Mikinovi ze je Kouba blbec a Koubovi, ze je Mikin blbec.
Tyhle podpasovky se uz parkrat provalily a vzdycky z toho byla ostuda.
Mikin
únor 12, 2023 00:52
... : Josef
Proč to rozčilování? Protože ty, mstivej poťouchlej blbečku Mikši, seš, narozdíl od Kytky, skutečná podrazácká svině.
únor 12, 2023 05:13
... : Jiri Bilina
Ojojoj, ta vytribena mluva, ten ryzi smysl pro cest a spravedlnost! A pak ze jsou homofobove a komousi jen banda nevychovanejch loseru. smilies/wink.gif
Skoda, ze kdyz kolaborant Macek zverejnoval z kontextu vytzene kousicky soukrome konverzace s mou osobou, zdejsi ruda uderka nejen stavkovala, ale jeste to s priblblym usmevem opisovala.
‐----------------
A abychom si ujasnili jednu vec: rusacka agrese proti Ukrajine neni zapas Sparta - Slavia, abychom si mohli vybirat komu budeme fandit.
Rusaci se svymi plany na ovladnuti zemi sveho byvaleho bloku naprosto netaji. Takze kazdy kdo je jakymkoliv zpusobem podporuje neni nic jineho, nez amoralní vlastizrádná špína a lidský odpad.
únor 12, 2023 07:13
... : kyttka
Tak než budu vyndávat ty knedlíky. Tahle diskuze je především názorná ukázka toho, že když dva dělají totéž, není to vždy totéž. Já skutečně celou dobu očekávám, až se nám tady ozve nějaká zarytá češtinářka a upozorní Pepu, že slovo NAROZDÍL neexistuje. V tomto případě nelze použít předložku NA a podstatné jméno ROZDÍL dohromady jako příslovce vzniklé za použití spřežky. Nikdy, v žádném případě, bez rozdílu. Tak to jenom tak, aby řeč nestála. Někdo může psát chyby ve slovech, která se učí na prvním stupni ZŠ, a budeme ho omlouvat, protože už x let žije v cizině, druhému budeme vyčítat špatně použitý přechodník. Opravdu by mě zajímalo, kolik z vás z hlavy umí přechodníky. V případě prvního budeme přitakat, že se to přece stává, v druhém budeme k úsměškům bohorovně mlčet, protože přece dobře mu tak. Dvojí morálka, dvojí pravidla. Ale když to tady je proto, že se „aspoň vyzuříte na netu a pak jste v realitě slušní, tak je to v pořádku“.
Já za takového blbečka být nechci, sorry jako! smilies/cheesy.gif
únor 12, 2023 11:26
... : Míša šíša
Ano, naprosto souhlasím, když dva dělají totéž, není to vždy totéž. Když se tu například Mikin vyškleboval Josefu Koubovi, že dělá pravopisné chyby, bohorovně mlčela Kyttka i všichni ostatní.

Myslím, že je to blbost poukazovat na nějaké chyby, protože ty tu děláme úplně všichni. Mně osobně třeba vadí nesprávné používaná interpunkce, ale fakt tady na to nikoho upozorňovat nebudu. Protože o 2 komentáře dál můžu tu chybu udělat taky.
únor 12, 2023 12:20
... : Lenka1
Hele, kyttko.

Je jasný, žes narážela na mě, tak ti odpovím.

Neopravuju každýho, nejsem fanatická češtinářka. Bílina si o to řek sám, protože s těmahle podpásovkama začal svého času on. K tématu nic neměl, resp. nedokázal argumentovat, tak se aspoň navezl do gramatických chyb oponenta.

Kdyby to nedělal, je mi ukradený, jak komolí přechodníky. Takhle jen ochutnal svoji vlastní medicínu. Jo a všechny přechodníky, jak přítomné, tak minulé, u všech rodů, znám nazpaměť.

A na toho blbečka, jaks to označila, se pasuješ sama, tím svým nekritickým obhajováním Bílinových shlašků na kohokoliv, kdo má jiný názor než on sám. Aktuálně jsme my, co nesouhlasíme s narativem "Hodná svatá nevinná UA vs zlé ošklivé Rusko" prý vlastizrádný odpad. Dost silná vulgární urážka. Ale protože je Bílinova, tak je to pro tebe v poho.

Je mi celkem jedno, jestli a jak na mě budeš reagovat, stejně je mi jedno, co na to Bílina. Toho blba už nikde jinde neberou vážně. Na většině webů, kam kdy vlezl, má utrum, a na svůj blog se nikdy nevzmůže právě proto, že by to byl těžkej propadák. Ona ta realita se věčně popírat nedá.

Jediná Daniela s ním má svatou trpělivost a on jí odplácí tím, že uráží i ji samotnou. Až jí ta trpělivost dojde, tak si Bílina neškrtne už ani tady.
únor 12, 2023 12:28
... : Josef
Na příklad / například. Na rozdíl / narozdíl. Na stejno / nastejno.
Výuka pravopysu a gramatyky neznalcnema je skutečně zábavá.
únor 12, 2023 12:33
... : Josef
neznalcema (to byl skutečnej překlep, narozdíl od nepřeklepu).
únor 12, 2023 12:35
... : kyttka
Lenko, a jinak ti všechno připadá v pořádku? Víš co, mně vlastně v tomhle případě fakt zajímá pouze tvůj názor a ne nikoho jinýho. Na férovku, protože ať cokoliv, tak mi přijdeš příliš přímá na to, aby ti to bylo jedno. Je ti fakt fuck, že to, co důvěrně někomu svěříš, někdo zneužije? Protože chudinka Lenka? Tak ji berme a nechme plácat? Víš, já v tomhle směru nemám důvod Mikinovi nevěřit. Je mi z toho neskutečně blbě, jak moc pitomá jsem byla, a jenom si říkám, ze kterýho směru já osobně můžu čekat nějakej podraz, protože já mám vcelku o co přijít. Přesto prostě někdy už tu hubu držet nelze.
Ty ses zeptala, Mikin ti svoje tvrzení doložil. Tady přece nejde o nějaký politický názorový spory. Co se vykládá o mně? Co o dalších? O těch intimnostech, které nás bolí, a proto hledáme nějaký laskavý ucho? To laskavý ucho ale musí bejt doprdele taky rovný a čestný!
Sama často mluvíš o tom, jak je kdo jenom pěšák. Svatá slova.
únor 12, 2023 12:38
... : kyttka
Všichni to tady obcházíte jak psí blití, hrdinové!
únor 12, 2023 12:47
... : kyttka
Pro Pepu, citace: Psaní příslovečných spřežek a výrazů, které spřežky pouze připomínají, nás může v některých případech potrápit.

V případě nejasností je vždy lepší si výraz vyhledat a ověřit si jeho pravopis. Existují totiž tzv. příslovečné spřežky: výrazy, které se opakovaně objevovaly vedle sebe, a proto došlo v rámci jazykového vývoje k jejich sloučení v jedno slovo, např.: například, zpočátku apod.

Některé výrazy si ale, i přes častý výskyt vedle jiného výrazu, zachovaly samostatnost. „Na rozdíl“ je právě jeden z těchto výrazů, proto jej píšeme vždy zvlášť jako dvě slova.

„Na“ zde vystupuje klasicky jako předložka a slovo „rozdíl“ jako podstatné jméno. Slovo rozdíl totiž často vystupuje i s jinými předložkami (např.: bez rozdílu).

Neztrapňuj se, až opravíš tolik textu jako já, tak si v češtině můžeme potykat, znalče.
únor 12, 2023 13:01
... : Iris
Kytičko, nemám ráda takové ty dramaticky ohlašované odchody, jen jsem se tentokrát rozhodla tu skončit, přinejmenším s psaním a přinejmenším na nějakou dobu. Nakukuji a přiznám se, že úplně nechápu, co se tu dělo a děje, jsem asi hodně naivní. Něco mi dochází, ale strašně se mi nechce tomu uvěřit. Tak utíkám, je to sice zbabělé, ale pro moje duševní zdraví nezbytné. Tebe zdravím a jsem ráda, že kontakty na sebe máme.
únor 12, 2023 13:02
... : mila1
Lenko, stačila sis vůbec přečíst to, co o Tobě Daniela píše v soukromé koresponenci než to stačila smáznout a všichni se sesypali na Mikina jaký to je podrazák?
únor 12, 2023 13:06
... : AnickaM
Me hrozne mrzi delat chyby, kdyz clovek neco dejme tomu 30 let nepouziva, tak neco zapomene. A taky je to skoro 50 let od ukonceni skoly, To i kdyz jsem leta jezdila (a dobre) na kole a pak po dlouhe prestavce na nej znovu sedla, tak to byla hodne kostrbata jizda. Porad se neco ucime, neco zase ztracime. Kdyz si uvedomim, jakym vyvojem prosla pocitacova technika, kterou jsem prosla a musela se naucit, pak prislo neco noveho a pak zase dalsi. Kdopak si dnes vzpomene treba na pager, nebo Windows 3. A jedeme dal. A tak si ponechavam smart phone Samsung Galaxy, velmi spolehlivy a uz se nechci ucit Iphone. Proste mi to uz do hlavy neleze , chci si uzivat i to , co uz znam. Cmaram si a ctu, to mi zabere hodne casu.
Ale to jsem asi hodne odbocila.
Nechci tady rozebirat nasi editorku, je to jeji web, jeji rozhodovani a ja to respektuji. A kdo ji nerespektuje, tak at neprispiva, je to jeho vec.
A proto me Mikin tak hodne zklamal. Vytahnout sem soukromou postu je fakt podraz. To se proste nedela. A jeste se divi. Bylo Ti to, Mikine, zapotrebi? Psala jsem Ti, at zalozis vlastni stranky, ale ono je mnohem snadnejsi kritizovat, nez si dat praci s tvorenim.
Nikdo z nas nejsme neomylni, skoro kazdy z nas je ve druhe pulce zivota, tak uz jsme snad nejake zivotni zkusenosti ziskali a tak snad i trochu trochu/ ci hodne tolerance. Vstupte si do duse a uvedomte si, jestli jste vzdycky udelali tu spravnou vec za kazdych okolnosti. Jestli jste poctivi, tak si priznejte, ze asi ne, ale nez zacnete kritizovat ty druhe, vzpomente si na to. Taky nejsem pysna na nektere veci, ktere jsem v zivote udelala, ale naucila jsem se je odpoustet. Jsme jen lidi nedokonali.
únor 12, 2023 13:09
... : Míša šíša
Kyttko, co bychom to obcházeli? Jak už jsem psala, není to tady nic nového pod sluncem. Já se jenom divím, že si někdo v dnešní době dělá vrbu ze člověka, kterého osobně nezná a přes email mu o sobě vyklopí důvěrné a citlivé informace. To laskavý ucho můžeš hledat u své kamarádky na život a na smrt a ani tam nemáš jistotu, že tu informaci nepošle dál. Pokud brečíš někde na netu nebo u člověka, kterého znáš jen z nějakýho webu, tak si sama říkáš o nepříjemnost. Je to hnusný, to je fakt, ale svět už je prostě takovej.
To se ale bavíme v čisté teoretické rovině, já nevím, co máš s Danielou za problém. Ale v každém případě bys ho měla řešit s ní a ne tady s námi. Co se týká Lenky, nejsem si jistá, zda to doložené tvrzení od Mikina viděla, asi se tu mazalo.
únor 12, 2023 13:15
... : kyttka
Já jsem ráda, Míšo šíšo, že to sama klasifikuješ jako hnusný. Já taky. Naivita a důvěřivost se dá pochopit, tohle bohužel moc nechápu.

únor 12, 2023 13:27
... : Josef
Znova a znova se jen vytahuješ. Možná jsi někdy omylem něco napsala, možná ne. Možná jsi někdy omylem něco opravovala, možná ne. Papír a monytor snesou všechno. A je mi to úplně fuk. Já se vytahovat nepotřebuju, stačí mi, co o sobě vim. Volízaný pravidla někde z googla nepotřebuju. Taky můžeš volízat třeba slova diskuse / diskuze, president / prezident .... Co platilo včera, nemusí platit dneska.
únor 12, 2023 13:33
... : Lenka1
kyttka:
Víš co, mně vlastně v tomhle případě fakt zajímá pouze tvůj názor a ne nikoho jinýho. Na férovku, protože ať cokoliv, tak mi přijdeš příliš přímá na to, aby ti to bylo jedno. Je ti fakt fuck, že to, co důvěrně někomu svěříš, někdo zneužije? Protože chudinka Lenka? Tak ji berme a nechme plácat?


Tak teď nějak nechápu. Jestli o mě Daniela skutečně napsala něco do soukromého mejlu Bílinovi, tak to chci černém na bílém. Já jsem tady nic takového neviděla. Padlo tady, že to Daniela stačila smáznout?

Za chudinku se nepovažuju, pár soukromých věcí, co jsem tady - v dobré víře (hahaha) pustila, o mě víte všichni, a dost z vás toho využilo proti mně, když jste neměli jak jinak argumentovat, tak aspoň zesměšnit a urazit, a tak si tak nějak neumím představit, co tak strašného o mě Daniela mohla napsat, pokud napsala.

Vycházím z toho, co tady je. Tedy že Bílina osočil Danielu u prozrazování důvěrných informací týkajících se nás všech, kdo sem chodíme. A nijak to nedoložil.

Pokud to tak je, tak chci důkaz. Stejně jako s čímkoliv jiným, odmítám někoho odsuzovat na základě nedokázaných pomluv. Jinak samozřejmě Bílinovi nevěřím a může si za to sám.

Jinak samozřejmě ani Daniele, ani přímo tady na webu už nic dalšího soukromého nepustím. Poučila jsem se.


únor 12, 2023 13:37
... : Lenka1
Míša šíša:

Chápu to správně, že tady opravdu něco bylo a Daniela to smazala? Jestli jo a tys to viděla, tak mi to sem napiš. Nerada jsem za blbce.
únor 12, 2023 13:42
... : kyttka
Pepo, jsi vážně formát. Ubezpečuju tě, že příručka ÚJČ v tomhle hovoří jasně, psaní obou variant nepřipouští. A je to snadno dohledatelné. V tom, co jsi napsal jako příklady téhož: ano, tam jsou možné oba způsoby. Možná jednou bude přípustná i forma „narozdíl“ dohromady, ale dneska stále ještě není. Přiznat chybu není nic, co by člověka ponižovalo. Sebereflexe je zdravá. Tady nejde o to, co o sobě víš. Tady jde o to, že ses snažil udělal ze mě blbku, která tě poučuje v něčem, co sám znáš líp. A ono to nevyšlo. Tam, kde zdravě sebevědomý člověk řekne, že se prostě spletl (omluvu nečekám), tak tam ty řekneš, že to vlastně chyba není a kdo ví, jak to vlastně je a bude.
únor 12, 2023 13:50
... : d@niela
Poprvé a naposledy k tomuhle podivnému hádání:

- jak všichni víte, opravdu chci psát o všem - nechci černobílý časopis. Těch je plno, tolik, že si můžete vybrat podle své libosti;

- všechno začalo tím, že Mikin si všiml prolinkovaného podpisu, otevřel si originální článek, kde Nikola píše o Rusech. Já "národnosti" nezveřejňovala. Ano, byla to má volba, však to, co šéfredaktor na svůj web dá, je zcela na něm. Takže článek byl jen a jen o snech! Ale protože dodržuju pravidla, byl podpis prolinkovaný, aby si kdokoliv mohl přečíst celý web, ze kterého byla věc převzatá.

- on, který tedy článek i jeho autorku ostře odsoudil, nenalezl odvahu to napsat přímo na její web. Bohužel. Když jsem ho několikrát (osobně) velmi, velmi velice prosila, ať toho nechá, jen se mi vysmál. Ano. A to přesto, že jsem ho po podobných excesech na Kudlu znovu vzala...

- a vrátka nechutností se otevřela. Ne nebudu se s nikým o ničem hádat, bránit se, protože mi to nestojí za to.
VĚŘTE KOMU CHCETE A CO CHCETE.

- a pochopitelně - nikdy jsem nikoho nenutila Kudlanku číst. Takže ta sdělení, že "vy na Kudlanku už chodit nebudete" nějak nechápu. Mj. dělám ji velmi ráda už dvacet let.
únor 12, 2023 13:52
... : *deeres*
Být Danielou, tak se nám všem vyfláknu na to, abych vám tady obstarávala zábavu. Soukromou korespondenci, kterou by zde někdo uveřejnil, jsem tu neviděla. Viděla jsem pouze úplně první Bílinův příspěvek, který Daniela včera ráno smazala. S vrchní Kudlou si nedopisuji a pokud jsem jí někdy něco osobně, nebo telefonicky svěřili, tak je mi šumák, jestli to někdy, někde použila, nebo použije. To, co se tu teď vyvrbilo, to už tu jednou bylo a Mikin dostal zaracha. S jeho obnovenou přítomností to je jenom totéž v bledě modrém.
A jsme u mých gramatických chyb. Já sice teoreticky vím, kdy psát mě a mi,ale protože nám do hlavy vtloukali mne a mně, tak kolikrát to napíšu blbě. Já to sice po odeslání vidím a stejně tak, jako chybnou interpunkci,ale jsem líná to opravovat. Navíc mám hajzla androida, který každou chvíli mně podstrčí do textu nějakou hovadinu. Mohu si automat vypnout, jenže pak bych psala bez háčků a čárek. Fakt jsem netušila, že by tu někomu vadili třeba moje chybějící přechodníky. Asi jo.
Daniela z nás bude mít radost.

únor 12, 2023 14:11
... : Josef
Nespletl jsem se. Nemám, co bych měl uznat.
Na zdar.
únor 12, 2023 14:14
... : Míša šíša
Chápu to správně, že tady opravdu něco bylo a Daniela to smazala? Jestli jo a tys to viděla, tak mi to sem napiš. Nerada jsem za blbce.

Lenko, já nic neviděla a nečetla. Ale z toho, co píší ostatní, vyvozují, že sem něco Mikin šoupnul a že to Daniela následně smazala. Ale jak říkám - já to neviděla, bohužel ti k tomu nic neřeknu.
únor 12, 2023 14:22
... : Josef
Sorry jako, Daní. To nebylo na tebe, ale na intelektuálku, která toho už strašně moc opravila, přečetla, napsala... Akorát, pokud teda vim, na Kudlu nenapsala ani řádek. Jestli napsala někam jinam nebo něco jinýho, to je sice možný, akorát divný, proč se nepochlubí. To já bych se určitě pochlubil. Jenomže, dvacetistránkový technický zprávy k projektum by sotva někoho zaujaly a prcovní firemní korespondence už vůbec nikoho. Tak ani nemám, s čim se pochlubit. Zaplacený to ovšem bylo dost dobře.
únor 12, 2023 14:24
... : Lenka1
deeres:

Dík za vysvětlení. Tak nějak jsem si to myslela. Zase jen další manipulace ze strany Bíliny, aby to tady jo roz...al.

P.S. Mně a mě píšu občas blbě taky. Ne proto, že bych nevěděla, jak je to správně, ale protože v okamžiku, kdy tu větu píšu, jsem už myšlenkama u té následující. A taky mě to pak už nebaví opravovat.
únor 12, 2023 14:25
... : Míša šíša
Pepo, Kyttka měla na Kudle zveřejněno plno článků.
únor 12, 2023 14:31
... : Lenka1
Míša šíša:

Dík za odpověď. Ono je to stejně asi šumák. Podstatné je, že tady zase Bílina rozjel svoji šou. A dokonale se odkopal - pro ty, kteří mají krátkou paměť.
únor 12, 2023 14:33
... : Josef
Tak jo, Míšo. Nevim ani o jednom. Dík za informaci a odvolávám, co jsem přivolal.
únor 12, 2023 14:37
... : Jiri Bilina
Nesmysl Danielo. Uz se opakuji potreti, ale co se da delat... Ja clanek te proruske kolaborantky nevyhledal, ani necetl. Ze se jedna o ruske "osvoboditele" a hrozby ceskemu narodu, bylo porad jasne i po tvych zmenach.
Upraveny clanek byl na Kudlance, tak jsem reagoval na Kudlance. Na fasistickem webu te pani by to po tve uprave nemelo smysl.
-------------------------------------
Co se Lenky tyce, napsala jsi me o ni pravdu. Proc jsi to smazala, kdyz se zde toho tak zurive a s tolika urazkami dozadovala? smilies/wink.gif
Mikin
únor 12, 2023 15:43
... : Jiri Bilina
Lenko, hod sem svuj mail a ja ti to poslu. Neboj, nebylo to nic hroznyho, jenom pravda. Ale te se lidi casto boji nejvic, zejo? smilies/wink.gif
únor 12, 2023 15:46
... : Míša šíša
Nechtěl bys těch sviňáren nechat? Už fakt stačilo.
únor 12, 2023 15:52
... : Jiri Bilina
Look who is talking. smilies/grin.gif
únor 12, 2023 16:10
... : Lenka1
Bílina:

Ty si nejspíš myslíš, že jsem úplně blbá, viď. Celou dobu, co sem chodím, se snažíš kolem mě čmuchat, abys zjistil mou identitu. Tenhle pokus získat o mně další info, je tak trapnej, že to ani tebe není hodno. A to je co říct.

Jestli něco opravdu máš, hoď to sem, pěkně veřejně. Já to ustojím. Jinak mě neotravuj.
únor 12, 2023 16:11
... : Lenka1
Míša šíša:
Ne, nenechá, protože nic jinýho neumí. A bude v tom pokračovat tak dlouho, dokud Kudlanku nezničí nebo mu to Vrchní Kudla nezatrhne.
únor 12, 2023 16:13
... : mila1
Lenko, Mikin to sem včera večer dal, ale Daniela to ihned smazala.
únor 12, 2023 16:36
... : Lenka1
Tak to se může dát znova, ne. Svůj soukromej mejl sem fakt dávat nebudu.
únor 12, 2023 16:38
... : Jiri Bilina
Co bych proboha Leni delal s tvou identitou? Vyhrozoval ti v zachvatech zurivosti fyzickym nasilim, jako to delas z ty?
Kdyz to zde Daniela nechce, tak to opakovat nebudu.
Proste me ty nase mala hrdinna anonymko napis z nejake adresy na mojejmenoaprijmenizavinacgmail.com smilies/wink.gif

únor 12, 2023 16:58
... : Lenka1
Kašlu na tebe, Bílino. Udávání je tvým oblíbeným koníčkem, někteří už vědí své.

Je mi jedno, co si s Danielou píšete v osobní korespondenci, jak už tady někdo napsal, jsi prostě hnida, která podvraťácky ničí všechno všude, kam šlápne. Kdybys byl slušnej chlap, jak o sobě neustále prohlašuješ, vypadalo by tvoje chování na netu úplně jinak a věděl bys, že soukromí je prostě tabu.

Zajímavý je, že všichni z tvýho tábora víte, co o mně tobě Daniela píše, když si píše s tebou, chodíte kolem toho jako kolem horký kaše, naznačujete, ale nikdo z vás to nechce zveřejnit. A sázíte nejspíš na to, že kvůli tomu nebudu spát.

Tak vás musím zklamat. Je mi to fakt jedno.

Každopádně se ti podařilo opět znechutit značnou část lidí, o což ti od začátku šlo. Koneckonců, tenhle modus operandi máš už vyzkoušenej z minula. Tak "gratuluju".



únor 12, 2023 17:21
... : AnickaM
Lenko, jsou veci, ktere se netoleruji, at jsme z jakehokoliv tabora. V mailu neni nic tak hrozneho, aby Ti to mohlo uskodit. Ale ani tak se to proste nedela.
únor 12, 2023 17:36
... : daniela

MIKINE,

myslím, že už to stačilo. Žádné tvé další nové články už nechci a publikovat nebudu. Pokud ti vadí to, že ty předchozí jsou stále na Kudlance, není problém je lehce všechny odstranit.
Dále si už nepřeju, abys psal komentáře - pokud by nebyly k tématu článku;
nechci žádné tvé politické sentence.

Pokud bys to neakceptoval, bude to vše vymazáno.
Viz výše psané upozornění redakce.


únor 12, 2023 17:39
... : daniela
Milá Lenko,

jsem ráda, velice, za tvou slušnost v jednání. Ne že bys slušnými výrazy dříve oplývala, ale jsem nesmírně ráda, že když jsem nyní požádala vás všechny o přeci jen mírnější výrazivo, vyslechlas mne. Pohoda...

Takže díky
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
únor 12, 2023 17:42
... : Jiri Bilina
Milá Lenko, jsem ráda, velice za tvou slušnost v jednaní. Tohle napsat pod dalsi Lencinou urazkou. Tak to se mame na co tesit. smilies/wink.gif
Jinak v poradku Danielo, je to tvuj webik. Akorat kdybys konecne zacala merit vsem stejnym metrem.
Mikin
únor 13, 2023 00:23
... : Petr Sysala
Najednou se exemplární dvojmetrolog dovolává jednoho metru! Miluji (vůni napalmu) tuhle komedii ránu takhle po ránu.
únor 13, 2023 06:34
... : Jiri Bilina
Nastesti se Petre muze kazdy z nas s trochou snahy zmenit. Zkus to i ty.
Podivej na Lenku - jeste vcera me oslovovala "prde", dnes uz jen "hnido". Tu pochvalu si jiste zaslouzila.
Nechci predbihat, ale s takovou se jednoho dne dopracuje i na skautskou vedouci. smilies/smiley.gif
únor 13, 2023 07:15
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]