O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

DO HÁJE, DO HVĚZDY A JEŠTĚ HLOUBĚJŠ! PDF Tisk E-mail
Středa, 02 duben 2008

 Je to pár dnů, co jsme tu četli/y příběh "naštvaného hokejisty". Věřili/y byste, že mi přišlo docela dost e-mailů - osobních psaníček: "že co by ta holka chtěla, když už si tedy děti udělala, tak je přeci normální, že je s nima doma a že se stará o domácnost... Co že si má co stěžovat, je to jednoznačně hloupá slepice, která má být ráda, že nechodí za jinejma!

 

 

 

 

     A kupodivu i od těch, od kterých bych to zrovna nečekala...

 

     Je to bohužel stále v nás, takové to: muž chodí do práce, žena má na starost domácnost a děti. A protože "ona je doma", tak on má plné právo se pobavit jinde - a když si jde zasportovat nebo jen "ve vší slušnosti" s kamarádama, tak je to v pořádku... To vám opravdu připadá správné? Asi ne, ale ve většině ženských hlaviček to je tak zafixováno. Bylo to tak doma, měla to tak babička - prostě to tam musí být a "musíme to tu dobu vydržet"....

 

     Samozřejmě, že tenhle styl života nejvíc bránily ženský, věřte nevěřte. "Když on nepije a nezahejbá, tak to musím být ráda, že je aspoň takovej, jiná to má horší.."

 

     Ano, proto jsem hrabala až vyhrabala jeden článek - moji věrní ho pochopitelně poznali - který je lautr totéž, co drahý hokejista.

Oni oba nejsou zas tak špatní, dokonce bych řekla, že by to mohlo být u  nich doma fajn, a dokonce si myslím, že jsou na vině dost i jejich manželky - že se včas a správně asertivně - neozvaly, že nechaly všechno "zahnít"....

 

     Takže to bylo schválně, že jsem teď onen článek dala znova. Ne proto, abych vás, moudré a chytré a s fungující pamětí (na rozdíl ode mne) zkoušela. To je proto, že doufám, že to tam znovu a znovu vytmavíte, a že si to ty skuhralky, které tu svou porobu ještě dovedou bránit! pořádně přečtou a trochu prozřou. Samozřejmě, že nejsem proti tomu, mít víc dětí. Ale jsem proti tomu, chovat se jak slepice!  Jsem přesvědčená, že ti jejich chlapi by byli jiní, kdyby byly jiné ony... - Tak, to jen na vysvětlenou, a doufám, že chápete....

 

     Stejně tak se snažím bušit do hodňulí, které tomu jednomu jedinému milovanému podepíšou jakýkoliv cár papíru, obětují střechu nad hlavou, "jen aby je měl rád", "jen aby byl doma klid".... ach jo....

 

      Ale někdy si myslím, že je to boj s větrnými mlýny.

 

d@niela

 

 

 

 

Komentáře (66)add feed
Do smrti fakt nepochopím, proč jsou na sebe ženský ty nejkrutější, pěkné hvězdy, : Eva
chlapi solidarity mezi sebou schopni jsou, ženský jen převelice vzácně!!! Viz, co píše Daní: "Samozřejmě, že tenhle styl života nejvíc bránily ženský, věřte nevěřte. "Když on nepije a nezahejbá, tak to musím být ráda, že je aspoň takovej, jiná to má horší.."

Takže, kdybychom na sebe nebyly takové "přemoudřelé mrchy", tak by se i s těma chlapama dalo vyjíp podstatně snáze! smilies/wink.gif
duben 02, 2008 11:48
Hele, Daníííí, : Vodoměrka
to zní děsně pesimisticky! Víš, kolik je na druhé straně lidiček, kterým jsi poradila a kterým se ty oči otevřely, nebo se spíš ujistily, že i oni mají nárok na spokojený a pohodový život a vztah?
Ty rozhodně nejsi žádný DOn Quichot... to nejsou větrný mlýny, a nejsou všichni jen nepoučitelní a nepomožitelní :-)
Jen někteří čekají na svůj čas, musí k tomu dozrát a nebo si pořádně natlouct... a pak to přijde...
Jo, všichni jsme jen lidi... a lidi občas překvapí... sami sebe nebo druhé... :-)

Hlavu vzhůru, a kudlančí zvlášť!
duben 02, 2008 11:48
částečně chápu : BaBu
někdy je chápu"ty slepice"-samotnému člověku není dobře, ale někdy je samému líp než s někým, s kým už nejsem ani kamarád...je to těžké, a nejtěžší, když je takové mizerné depresivní počasí....
duben 02, 2008 11:57
právě jsem psala příspěvek do "máte to ve hvězdách paninko" : Alex
tento Danielin příspěvek mi potvrdil, že dobrý psycholog si může otevřít slušně vydělávající astrologickou kancelář, nebo věštírnu smilies/grin.gif, protože zpravidla se ženy v určitých situacích chovají podobně a muži také. Už jsem psala, že jsem četla, že astrologie je v podstatě statistika. Za dlouhá léta naschromážděných materiálů - chování lidí a přisuzování ho k vlivu planet smilies/wink.gif
duben 02, 2008 12:20
Ach ano, moje babička mi : alena tečkovaná
vždycky říkala, že se nikdy nesmím dát. Jak jsem nabírala zkušenosti, tak jsem taky pochopila, jak to vlastně myslela. A totéž radím i ostatním ženám, dívkám, popř. mužům. Z čehož některé nanynky usoudily, že jsem v životě nešťastná, nenávidím muže, museli mi strašně ublížit, jsem zakyslá sufražetka atd. atp. Nikoli - pouze nehodlám dávat svou kůži zadarmo a neradím to ani nikomu jinému. Totiž lidi obecně - a muži obzvláště - si nikdy neváží toho, čeho se jim dostalo zdarma. Tak proč by , sakra , za to co chtějí, nebo za to, co mají, neměli zaplatit. A zdaleka ne pouze penězi. To co chci je spravedlnost - a egalité - liberté - fraternité. - A taky trochu lásky smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
duben 02, 2008 12:48
Evo, to jsi řekla přesně : Míša šíša
Protože ještě dnes se najde spousta maminek a tchýní, které budou svým dcerám říkat, že chlap má mít večer teplou večeři na stole, protože se utahanej vrátil z práce (2 směny ženy, tj.v zaměstnání a doma, jsou banalita, o které se prostě nemluví), že má mít doma uklizeno a pohodu a žena má všechny domácí trable "přikrýt zástěrou" (tzn. na nic si nestěžovat, nic se nemá dostat na veřejnost, prostě držet hubu a krok). Anebo, že manželova nevěra se má přejít a nedělat z toho aféru, protože oni chlapi už jsou zkrátka takoví, a že nějakej případnej strkanec musí ženská kvůli rodině vydržet. A tak dále, a tak dále... Do těch rolí podřízenejch a uzurpovanejch tlačí ženy zase jenom ženy. Tak jako jinde ženy ženám vnucují šátek na hlavu nebo obřízku. Chlapi by na tom ani tak nelpěli, ale ty matky rodu, ty si za tím budou stát do krve. Někdy přemýšlím, jestli to není tím, že by snad záviděly těm mladším, když by ty měly mít lepší soužití s muži než měly ony samy. Nebo nevím proč.
duben 02, 2008 13:11
Míšánku, do kamene tesat... : d@niela
ale - co s tím?
duben 02, 2008 13:13
Daní, : Míša šíša
řekla bych: Babo, raď! Ale protože nejsi baba, tak to neřeknu smilies/grin.gif
No, já myslím, že nejúčinnější je matky rodu neposlouchat. Já mám takovou tchýni. Když jsem byla mladá a blbá, tak jsem s ní na tohle téma dost diskutovala a snažila jsem se ji přesvědčovat o rovnoprávnosti žen s muži (marně). Jak jsem byla starší, tak jsem trochu toho rozumu pobrala (ha-ha-ha) a už s ní zbytečné debaty nevedu. Myslím si svoje, ona taky svoje a nedochází mezi námi ke střetům. Teď ovšem svoje vzdělávací metody zaměřila na odrostlé vnučky a zkouší to zase na ně. Zrovna nedávno moje dcera vegetariánka prohlásila, že ona svému případnému budoucímu muži žádné maso vařit nebude, protože se syrového masa štítí. A že když on bude chtít jíst maso, tak si ho bude muset uvařit sám. Tchýně z takového kacířství byla na prášky a prohlásila: "No to mu budeš muset uvařit!"
To už jsem tedy nevydržela a zeptala jsem se jí: "A proč by musela? To je jako někde napsaný v bibli nebo na to existuje nějaký zákon?" Odpovědi se mi nedostalo. Buď nevěděla, co odpovědět, anebo mě ohodnotila jako totálně ztracený případ, odpovědi nehodný.
duben 02, 2008 13:45
protože : kolemjdoucí
neuvaří jedna, uvaří jiná....
duben 02, 2008 15:49
Dovol mi tvoji vysoce inteligentní větu parafrázovat : Míša šíša
Neuvaří si sám jeden, uvaří si sám druhej...

Snad si přece chlap nebere ženskou proto, aby mu měl kdo uvařit? smilies/angry.gif
duben 02, 2008 15:59
jak kterej : kolemjdoucí
Míšo, jak kterej. Ale já jsem to myslel spíš obecně, a už se budu opakovat.....je to pouze otázka poměru nabídky a poptávky.
duben 02, 2008 16:19
žena ženě vlkem, : Aknela.
je to tak. A důvodem je podle mě to, že starší generace takhle vesměs žily a jak už tu padlo, trochu závidí těm mladším, že ony by mohly žít lépe, s větší důstojností. A to nemohou dopustit, protože když ony trpěly, budou trpět všechny, protože tak se to dělá, tak to bylo odjakživa a tak je to tudíž správné. Lidi obecně nemají rádi změny a raději si jedou ve své zajeté rutině i když je postavená na hlavu. Tak proč by měly být ženy nějakou výjimkou?
duben 02, 2008 17:20
já tedy jsem exot, čili single, jak říká mamča, : toulavej
tak bych se do toho neměl vůbec pouštět, ale přidal bych se ke kolemjdoucímu. Vždycky to je tak, že ten, kdo něco víc chce, je ochoten - je donucen dělat větší kompromisy. A žena většinou víc chce děti a mít rodinu, tak víc přistupuje - musí přistoupit na kompromisy. Taky je v některých ohledech přizpůsobivější - třeba ke koníčkům muže nebo jeho kamarádům, partě, přejímá a přijímá je.

Pro Míšu - neznám tvoji tchýni, ale možná z ní mluví ZKUŠENOST. Možná bude mít dcera ŠTĚSTÍ a najde podobnýho vegetariána nebo kuchaře co si uvaří sám, ale většina chlapů nevaří, chce teplou stravu a nejsou vegetariáni. Tak vychází pravděpodobnost, že když nebude mít dcera to pověstný štěstí na pár jedinců a nebude chtít být sama, bude se nejspíš muset přizpůsobit sama. Protože sama si hodně omezila výběr partnerů.
Jenomže, já jsem single, co já vím . . .
duben 02, 2008 17:45
No to, ze chlap : Helena CH
"CHCE" teplou stravu jako ma znamenat co? Ja treba chci barak s bazenem uvnitr, ale nejak ho porad nemam. Vztah je prece o domluve. Nejakou dobu spolu snad chodi a poznavaji se. Pri te prilezitosti chlap zjisti, ze se tahle mila divka stiti syroveho masa a sama ho neji. Tento masozravec se pak na zaklade okolnosti naprosto svepravne rozhodne, zda-li si takovou divku vezme a bude jist casteji nez dodnes bezmasa jidla (mimochodem to mu jedine prodlouzi zivot) a pritom si obcas nejaky to maso uvari sam (ruce mu teda urcite neupadnou, to muzu zarucit) a nebo se s divkou hezky rozlouci a najde si masozravku. Ale ujistuju pritomne muze, ze v dnesni dobe se uz najde docela dost chlapu, kteri nejsou tak zabedneni a kvuli tomuhle se s jinak bezvadnou divkou nerozejdou. A ti co odejdou za masozravkou, stejne nebyli pro ni ti pravi. Nedokazali ji prijmout takovou, jaka je. Takze o takove by stejne nestala.

Podotykam, ze sama mam maso moc rada a nevyhybam se mu, i kdyz z ohledu na nase zdravi uz dlouhou dobu s manzelem zarazujeme do jidelnicku co nejvice bezmasych jidel a smakuji nam taky a jak!
duben 02, 2008 19:41
No, chlapci, se mi zdá, že si porád pletete dojmy s pojmy:-)))))) : Eva
na ženu singl se nadále pohlíží kriticky, tlak okolí je citelně větší, aby si založila rodinu, měla děti atd. Což nemusí vůbec korespondovat s jejím skutečným "větším chtěním" a tedy požadavky na větší kompromisy. Prostě stále platí, že sám žijící chlap je interesantní samec smilies/grin.gif, kdežto sama žijící žena je stará panna. A tento odlišný pohled společnosti je právě zdrojem ochoty se přizpůsobovat a hlavně někoho, proboha, slovit, abych byla tzv normální. A to asi taky bude důvod, proč jsou na sebe ženský, jak mrchy, jsou porád, do bezvědomí, konkurence. A ženský se hádají a chlapi se tomu za rohem smějí a tím pádem nemusí nic řešit. To si tedy pomůžeme smilies/grin.gif
Daní, prosím Tě, do toho manuálu napiš, prosím: chlapa NIKDY neživit, nepůjčovat prachy, nelitovat!!! Díky jejich solidaritě skutečně vyděláváme podstatně méně celý život, tím nás nutí do svatků z ekonomických důvodů, taková tichá dohoda chlapů. Když nebudeme mezi sebou solidární, tak jsme osaměle ve velký hvězdě! smilies/wink.gif
duben 02, 2008 20:23
Eví, snad zase až tak účelově promyšlený to chlapi nemaj : NČ
spíš bych řek, že to nějak tak plulo staletíma, kdy bez mužskýho byla rodina odsouzená k žebrotě. A historická setrvačnost je prostě svině, ještě pár let bude působit. A to jak u žen, tak i u chlapů.
Plně souhlasím s tvým návrhem k doplnění manuálu: chlapa NIKDY neživit, nepůjčovat prachy, nelitovat!!! Tahle slova by se mohla tesat!
Ale stejně se vždycky najde hafo zamindrákovanejch vošklivejch šmudel - chudinek, který si právě tímhle budou k sobě muže "připoutávat", prosit je aby se nechali živit, prosit je aby si vzali prachy. Teda - budou si bláhově myslet, že připoutávaj. Pak se budou plazit, nechávat se votloukat, votírat vo sebe boty... Jen probůch nezustat bez NĚJ!!!!
duben 03, 2008 06:08
taky prosím o ten manuál : Alex
u mě to je tak, že mě vlastně partner do ničeho nenutí, sám si umí uvaři (guláš, svíčkovou i s kynutými knedlíkami), ale jaksi to mám zakódovaný. Ženský a mužský práce, role smilies/cry.gif
duben 03, 2008 07:49
Heleno CH, napsala jsi to moc hezky. VO TOM TO JE !!! : Míša šíša
Toulavej, PROČ by žena měla MUSET přistupovat na kompromisy? PROČ? PROČ? PROČ? Proč ONA ano a proč ON ne?

A ta tvoje věta "A žena většinou víc chce děti a mít rodinu", tak ta je taky skvělá. Řekni nám teda, co chce zase VÍC chlap? Chce víc než rodinu a děti nějakou služtičku, která mu vždy ochotně poslouží a podrží (a nedej bože, aby při tom otěhotněla!)?
duben 03, 2008 08:59
Žena ženě vlkem : Luciáš
Není správné porovnávat chlapa, který si třikrát týdně odskočí s kamarády na hokej nebo do posilovny a nevěrným chlapem, či chlapem vyžadujícím plný servis.

Ale zase i ten, co hraje hokej a chodí do posilovny se nemusí k té žene chovat košer a ona to nepřizná. Prostě dokud ho nemám doma, nemůžu soudit.
duben 03, 2008 09:15
Alex, : Míša šíša
já osobně se ženským a mužským rolím nijak nebráním. Klidně svému muži uvařím, protože - jak i ty píšeš - on mě do toho nenutí a mě to docela i baví. On si umí taky uvařit, ale tak nějak k tomu nemá moc vztah. Zase ale dělá jinou práci, ke které nemám zase moc vztah já. Takže jsme si ty role vymezili k všeobecné spokojenosti. Je to o nepsané dohodě - já vyžehlím, on poseká trávník. Třeba. Ale děsně by mě s*alo, kdyby on přišel domů, praštil sebou na gauč a hulákal na mě, kde je večeře, protože se to tak nějak patří a funguje to tak odjakživa. Myslím, že v takovém případě by byl umlácen pánvičkou.
duben 03, 2008 09:16
dneska ráno jsem slyšela bezva vtip : alena tečkovaná
Soudce se ptá obžalované ženy, která zabila svého muže tak, že ho střelila zezadu šípem:" Obžalovaná, můžete nám sdělit, proč jste svého muže zavraždila tak brutálním způsobem?" - "No přece" odpovídá žena" protože jsem nechtěla vzbudit děti."
duben 03, 2008 10:46
Míšo, nějak jsem nepochopil, proč se ptáš PROČ většinou ženy dělají větší kompromisy, : toulavej
když v následující větě je to hned napsaný – PROTOŽE žena většinou ( čili né každá, ale převážná většina z nich ) chce VÍC mít děti a rodinu, než většina mužů. Říká se tomu mateřský pud, je to téměř v každé ženě a nechápu, co na tom nechápeš. Jestli se na tak jednoduché věci neshodneme, byla by další diskuse zbytečná. Taky by to ukazovalo, jak těžké je domluvit se s druhým pohlavím. To není nic proti ženám, žádná válka. To „MUSÍ se přizpůsobit“ neznamená, že já to požaduju, ale, že OKOLNOSTI člověka DONUTÍ udělat věci, které by normálně neudělal. Znamená to, že v životě je něco za něco – něco chci ( partnera, kterej není dokonalej – jí maso, ale mám ho rád ) a tak dělám kompromisy ( začnu třeba vařit, možná i maso – časem ). STEJNÝ KOMPROMISY ale přece dělá i druhá strana ( partner je vegetarián – začnu víc jíst zeleninu třeba, DOMLUVÍME SE, že nebude teplé jídlo každý den, když to partnerovi nevyhovuje ). Já nepíšu MUSÍ, že to někomu nařizuju, že na něčem trvám, nejsem diktátor. Se mnou se dá domluvit, když to není volovina.
Co chce VÍC chlap je na jinou diskusi . . . :-)

duben 03, 2008 10:47
To se divím, že jsi to nepochopill : Míša šíša
Cituji: "A žena většinou víc chce děti a mít rodinu, tak víc přistupuje - musí přistoupit na kompromisy."
Proto jsem se tě ptala, proč by to tak mělo být. Jen proto, že žena chce víc děti a rodinu? Ano? Jen proto? ANO???! Kdežto chlap je z obliga, protože on chce děti a rodinu míň? On z toho důvodu kompromisy dělat nemusí? Tak to jsem z toho jelen. Takových přitroublých důvodů, proč nedělat kompromisy, si můžou chlapi vymyslet třeba tisíc.

No, naštěstí v druhé části svého komentáře popíráš sám sebe a uvádíš, že kompromis by mohl udělat i PÁN TVORSTVA.

K tomu, co chce VÍC chlap. Mně je to v podstatě putna, co chce víc, ale pokud výrazně nechce rodinu a děti, tak si ani jedno nemá pořizovat. Protože, aby oplodnil ženu, pak ji pojal za manželku (nebo obrácené pořadí), a pak jí říkal, že ona se mu musí podřizovat a tolerovat veskeré jeho aktivity, manýry atd. jen proto, že ona chtěla rodinu a dítě víc než on, tak to je docela zcestný. A vůbec - podle čeho to "změříš", jak moc to kdo z nich chtěl? Co když ta žena začne tvrdit, že naopak ona to chtěla míň, ale když už ji on zbouchnul, takže si ho teda vzala a on teď MUSÍ dělat kompromisy a víc ji tolerovat? Nezdá se ti takový důvod jako podmínka toho, kdo jak bude dělat kompomisy, totálně ujetý?

duben 03, 2008 11:30
Míša šíša : mamča
Já bych řekla, že nastupující generace má tyhle vztahy celkem vyřešené. Holky jsou dneska všeobecně vzdělanější, (co byla pro naší generaci maturita, je dneska Bc.) a díky tomu už rozdíl v platech mužů a žen není tak propastný. Odpadá tedy uctívání chlapa jako živitele rodiny, jen ty matky a tchýně se drží zajetých zvyklostí jako klíště.
Naše holčičí generace sice nebyla zrovna uťápnutá, ale dle sebe soudím, že jsme trpěly jakousi autocenzurou, kdy jsme se snažily (marně) dosáhnout kvalit tchýní v péči o nám do péče svěřeného jedináčka. A když už jsem se doma flákala s třema dětma, tak jsem holt opečovávala jedním vrzem i manžela.
Tahle cesta ovšem vedla do pekel horoucích, protože nástupem dětí do stádních zařízení a manželkou do pracovního procesu, se začalo nedostávat času na příslušné opečovávání chlapa. V tu dobu nastal s tchýní boj na život a na smrt, protože její poklad přestal mít nažehlený podvlíkačky…
Proto radím : Když už se chlap jednou odpoutá od máminých sukní, nikdy matce nezodpovídat rafinovaně kladené dotazy na chod vlastní domácnosti, i kdyby loudila sebevíc. Nová rodina je samostatná jednotka, které do toho nemá nikdo (ani rodiče) co kecat. A je jedno, jestli se krmí zelím nebo kotletama.

duben 03, 2008 12:32
Míšo, vidím, že musím jít do sebe. : toulavej
Když nedokážu správně formulovat ani jednoduchou myšlenku, co chci někomu sdělit, aby pochopil co jsem mu říkal, smysl mého sdělení, je to se mnou už dost špatný . . . U tebe se mně to evidentně nepodařilo, co se dá dělat.
duben 03, 2008 12:40
víc než ty bitky žena kontra muž zaujalo tohle: : bb
Je to pár dnů, co jsme tu četli/y příběh "naštvaného hokejisty". Věřili/y byste, že mi přišlo docela dost e-mailů - osobních psaníček: "že co by ta holka chtěla
...atd.

Že se ženy jako Míša nedohodnou s chlapi jako Toulavej na tématu rodinném, mě tak nepřekvapuje, jako to, že na veřejném diskuzním internetovém serveru někdo svůj názor nezveřejní, asi aby nebyl diskutován? ale šéfovi serveru ho sdělí pěkně od podlahy :-))))


duben 03, 2008 12:59
... : bb
s chlapy...jako s pány (tvorstva :-)

zajímavé je, co asi očekávají ti co nepíšou sem a raději to píšou novinářce...že to přednese ona za ně?
duben 03, 2008 13:02
bb, to není bitka : Míša šíša
To je názorové tříbení smilies/grin.gif
duben 03, 2008 13:09
polopatě : chris
toulavej, pochopila jsem to správně že kompromisy dělá ten, kdo ten vztah chce víc? Přeneseně je řešení najít si někoho kdo mě bude chtít víc než já jeho?

duben 03, 2008 13:28
... : bb
jasně, ve vztahu dělá kompromisy hlavně ten závislejší, ve spokojeném vyrovnaném (vyzrálém?) vztahu je dělají oba, přitom ale všimli jste si, že co se nám zvenku může jevit jako kompromis téměř nepřijatelný a nutně vedoucí k nespokojenosti, může tomu páru báječně fungovat

řešení, Chris, není být ten vyčůranější

duben 03, 2008 13:33
... : chris
bb, to doufám smilies/smiley.gif vyčuranost mi zrovna nejde smilies/grin.gif
duben 03, 2008 13:40
... : bb
no, tak to si asi párkrát natlučeš čumáček :-) a nejen v partnerských vztazích, ale já věřím, že když člověk vydrží, tak se mu to vrátí
duben 03, 2008 13:48
Chris : mamča
Lásky je jen kilo. A když je na jedné straně 90 deka, tak na toho druhého zbývá už jen 10.
duben 03, 2008 13:51
chris - udělala jsi mně VELIKOU radost, že mou formulaci přece jen někdo pochopil :-) : toulavej
To, co ti vyplynulo jako možné řešení by bylo ÚŽASNÝ, kdyby na něj člověk přistoupil, kdyby mu to nijak nevadilo a třeba i vyhovovalo, podle jeho nátury. NĚKTEŘÍ lidé to takhle i dělají ( řekl bych víc že ženy ) a když jsou prevíti, zneužívají toho. Vždyť těch dopisů nešťastnejch je tady všude mraky. Ale když na to nejsi, žít s někým, kdo tě má rád, ale tobě je maximálně sympatickej, ale nic víc, tak si tu "výhodu" neužiješ. Řešení je najít si někoho, kdo tě má aspoň přibližně stejně rád jako ty jeho :-) Když to vyjde :-)
duben 03, 2008 13:58
No Toulavej, : Míša šíša
to jsi z té tvé prvotní formulace mistrně vykličkoval. Jak to dokáže jen chlap smilies/grin.gif smilies/grin.gif

duben 03, 2008 14:13
bb, máš dobrej postřeh s těmi osobními maily . . . : toulavej
jenom nevíme, jestli jsou to zde veřejně známí diskutující nebo jen známí pro Kudlanku, ale zde oni své názory veřejně neprezentují, čili se jednalo o soukromé maily. Když byly soukromé, je to ok - každý má nějaký názor. Ovšem, kdyby to byly maily zde veřejně známých lidí, které ale nechtějí zveřejnit, znamenalo by to, že se za své názory třeba stydí nebo si nechtějí případně uškodit v očích ostatních . . . Takových lidí je u nás pořád většina, co nemají na to veřejně obhajovat své názory ani je vůbec vyslovit. Pozůstatek bolševického budování šťastných zítřků . . . Teď nevím, bylo to srozumitelné ?
duben 03, 2008 14:22
Míša šíša : chris
naprostý souhlas smilies/grin.gif
duben 03, 2008 14:26
Míšo, to je ta potíž s některými, že za vším vidí nějaké kličky a každého berou jako soupeře, : toulavej
takže na něho hned útočí. Já jsem ale přímej člověk, protože jsem si už před pár lety řek´, že kličkovat v mým věku už nemám zapotřebí. Není to vůbec taktický, svět CHCE být obelháván, stejně jako většina lidí, ale já na to holt už nejsem . . . Má to výhodu, že si nemusím pamatovat případný výmluvy :-)
duben 03, 2008 14:35
Asi jsem mimo, ale ja bych takovy : Helena CH
vztah ve kterem "musim" (jelikoz me okolnosti nuti) delat vic kompromisu, poslala do hvezdicek. Mozna je to tim, ze jsem se nevdavala ve 20. Tohle by me vazne nikdy ani ve snu nenapadlo. Muzu rict, ze muj manzel chce deti uplne stejne jako ja a nekdy ma o to budouci vetsi strach nez ja. Asi jsem tedy vzacna vyjimka a toho si tedy moc vazim.
duben 03, 2008 14:45
chris - i Ty, Brute :-))) : toulavej
a já si doteď myslel, jak polopaticky jednoduchou používám češtinu a jak se srozumitelně vyjadřuju . . .
duben 03, 2008 14:46
Jen se neboj, Toulavej, : Míša šíša
vyjadřuješ se DOSTATEČNĚ SROZUMITELNĚ.

Pro ujasnění: neberu tě jako soupeře (to je spíše mužská výsada) a jestli chápeš jako útok na svoji osobu, že jsem se tě ptala, proč by ženy z nějakého tebou uvedeného principu měly muset dělat kompromisy, tak to teda sorry - jenom jsem se zeptala. Nijak jsem tě nenapadala, to spíš ty sis neodpustil jemně míněnou narážku na moji schopnost chápaní (mně to ale neva, beru to s humorem).
Jinak se nediv, že tvé poslední výroky beru jako kličkování. Prvně jsi reagoval na mě, když jsem psala o své dceři, že nechce vařit svému hypotetickému muži maso. Napsal jsi to, co jsi napsal a o čem se již hovořilo, navíc s dovětkem, "...když nebude mít dcera to pověstný štěstí na pár jedinců a nebude chtít být sama, bude se nejspíš muset přizpůsobit sama. Protože sama si hodně omezila výběr partnerů."
Aniž by jsi tedy věděl, zda ten případný vztah chtěla víc ona nebo on, automaticky předpokládáš, že ona by se měla ve vztahu přizpůsobit svému partnerovi. Jinak může zůstat sama.
V ostatních reakcích už slevuješ, zaobaluješ a brousíš hrany. Takže to je to o tom kličkování, víme? A ani tohle neber jako útok. To je právě problém vás "nebolševiků". Že se tak rádi řídíte právě bolševickým heslem: "Kdo nejde s námi, ten jde proti nám."
duben 03, 2008 15:12
nerad bych, aby tu bylo moc mých komentářů, tak asi naposled, Míšo. : toulavej
Máme štěstí, že nám oběma nevadí, že si holt v mnoha věcech neporozumíme a nemusíme se zatěžovat vzájemným vysvětlováním jak to kdo myslel. A vážně jsem v naší debatě nepoužíval a ani nechtěl použít žádný náznaky, dvojsmysly ap. A i ty bolševiky jsem vzpomenul jenom proto, že za jejich vlády se tu lidi nenaučili (báli se) říkat co si myslí, veřejně a tak ti, co to teď dělají - i když jejich názory třeba nejsou většinové - vypadají často v očích většiny jako hlupáci. Myslím, že pokračovat dál by nemělo žádnou cenu, přenechávám místo jiným.
duben 03, 2008 15:37
Názor : Lotka
kolemjdoucího mě nepřekvapuje. Možná právě proto je singl. :-)
Mě do scénáře "žena muži slouží" cpe má vlastní matka. Pro mě je to nepochopitelný. Ona celej život chlapům "podstrojovala" a dneska je sama, stejně se na ni každej chlap vyflák. Když jsem u ní byla s manželem a on si pral SÁM triko, tak mě posílala za ním, že mu to mám vyprat!!!
Nebo když jsem jí řekla, že má manža někdy na večeři jen suchary, protože se mi prostě nechce vařit, popadaly ji mdloby s komentářem: Proboha, máš chlapa, musíš mít doma uvařeno nebo aspoň nějakou klobásku v lednici, to mají chlapi rádi, tak mu ji ohřeješ.
Jo tůdle, já toho svýho budu krmit klobásama, to určitě. Nějaký má v mrazáku a stejně je tlustej, tak to nepotřebuje. Suchar je zdravější, je v něm vláknina (to říká on sám smilies/cheesy.gif) a hlavně - jemu suchary chutnají... smilies/grin.gif
duben 03, 2008 17:37
Kdybych tu teď mimo mísu napsal, : strejda
smilies/grin.gif že jsem si vzal SRP a šel jsem vysekat trávu pod stromem, toulavej by mi na to jistě řekl, že SRP je pozůstatkem bolševického symbolu. A nevím, jak je to u něho s kladivem, jestli by se náhodou neosypal, kdyby ho měl vzít do ruky.
Oni si ti namodralí tu zkurvenou politiku a nemístné rejpací poznámky neodpustí ani na apolitické kudlance na úplně apolitickém článku o apolitickém hokeji. Chjo... smilies/grin.gif

Toulavej, musel jsem, protože Ty jsi s tou nemístnou a všudepřítomnou propagací modrého ptactva přímo zavirovanej. Asi by ses měl poohlédnout po nějaké ženské, abys přišel na jiné, nefanatické myšlenky.
duben 03, 2008 18:15
Lotko : Helena CH
To mi pripomina zazitek s myma rodicema. Pred nekolika lety jsem je mela v USA na navsteve a jeli jsme na 16 denni cestu po narodnich parcich. Nekdy v druhe polovine cesty dosli tatkovi ciste ponozky, tak si je sam zacal prat. Mamka mu neco poradila, on neco rekl, uz nevim co a obe s mamkou jsme se tomu zasmali. Nacez tatka rekl mamce: "Ty se moc nesmej, kdybys byla co poradna manzelka, tak mi ty ponozky vyperes sama." To nas samozrejme dorazilo a malem jsme se skolily smichy. Rekl to napul z legrace a napul vazne, ale nejakou jinou, ktera by mu ty ponozky preprala, teda hledat nesel. Ona mu mamka doma stejne dela skoro vsechno. Takze tyhle tendence jsou sice v nas (alespon v nekterych), ale daji se pomerne snadno prekonat.
duben 03, 2008 19:33
Ach jo ten pravopis : Helena CH
ponozky samozrejme dosly a ja a mamka (jako dve zeny) jsme se tomu zasmaly (Mj. Azrul's Jom Comment je peknej sprostak, chce po mne, abych napsala jako heslo jjebb.)
duben 03, 2008 19:37
toulavej, : chris
byla to trošku provokace, reagovala jsem na vaši diskuzi s míšou. Já jsem bohužel přímá (dost lidí to špatně nese) a rozhodně nepokládám odlišný názor za zločin. Naopak spíš nadřazenou neochotu nebo strach diskutovat, obhájit svůj názor a nechat prostor. Na Tvých dnešních příspěvcích mi vadilo, že se AUTOMATICKY předpokládá že SPRÁVNÁ žena chce vztah víc a tak se SAMOZŘEJMĚ bude víc přispůsobovat. Přišlo mi to smutný. V tom dalším už vykukoval kompromis i troška kliček smilies/wink.gif
duben 03, 2008 20:29
No vono je to spíš tak, : Krakonoš
že ve SPRÁVNÝM vztahu chtěj ten vztah voba zhruba stejně, takže dělaj voba zhruba stejný kompromisy a voba si vzájemně taky zhruba stejně sloužej, protože i služba druhýmu do vztahu patří. Ale tím fakt nemyslím denně knedlo zelo vepřo a nažehlený spodky, to je rozmazlování mamináče smilies/cheesy.gif.
Strejdo, nechápu - zavile jsi tady teď vyjel a zarejpal Ty. Opravdu si myslíš, že svět je tak jednoduchej, že lze každýho, kdo nemúže bolševickou pakáž ani cejtit, zařadit do složky "modrej pták"? Hele, že von tě zase na*ral krtek na zahrádce a ty jsi teď popudlivej? smilies/wink.gif P.S. Mám doma srp i kladivo a obojí beru do ruky s radostí smilies/smiley.gif
duben 03, 2008 23:27
toulavej, : bb
s těmi maily - zcela srozumitelné
duben 04, 2008 00:40
To jako, toulavej, píšeš taky o mně? : NČ
Protože jsem příznivec J. Paroubka, jako dnes jedinýho člověka, kterej dokáže přivést k bezradnejm hysterickejm záchvatum takový "kapacity" jako jsou VK nebo Topol, nebo Kalous? A protože se stydím to napsat veřejně? Tak proto jsem bolševik?
No tak jo, jestli je to takhle jednoduchý a bolševikem je KAŽDEJ kdo nesnáší modrý a černoprdelný lži a demagogii, a je mu odporná stádologie jejich fanclubu, tak holt jsem bolševikem :-(((
duben 04, 2008 06:44
Strejdo mastere : toulavej
nepochopil jsem, co z mého komentáře o tom, že se za bolševika lidi nenaučili říkat a obhajovat svoje názory veřejně, není pravda. Nechápu, co sem pleteš politiku. Komentář o bolševikovi není politický, je to holé konstatování. Nebo jsou snad slova bolševik, komunismus a jiná odporná, zakázána používat, aby si je nemohl kdokoliv vysvětlovat jako negativní politickou agitaci ? Nevidím nic na mém počínání, co by se jevilo jako fanatismus. Připouštím, že v poslední době občas špatně vidím, chce to silnější brýle . . .
duben 04, 2008 10:43
NČ – ani tvůj komentář vůbec nechápu. : toulavej
Pod tímto článkem jsem nepropagoval žádné politické názory . . .
Nikoho jsem neoznačoval za bolševika.
Pana Paroubka sem nepleť, je to smutná postava v čele stejně smutných postav, ovládajících naši socdem.
Pod pojmem, co to je DEMAGOGIE, si představujeme každý něco jiného, což je minimálně pozoruhodné :-)

Doufám, že toto není považováno za politickou diskusi, jen tříbení názorů :-)

duben 04, 2008 10:45
chris, není podstatné, jestli ti vadí automatický předpoklad, že žena chce vztah víc. : toulavej
Příroda to tak zařídila, že to tak je.
Biologické hodiny a mnoho článků tady to potvrzuje, jak o hodně víc mají ženy snahu si najít partnera od určitého věku a taky další články tady potvrzují, na jaké kompromisy jsou ochotny ženy přistoupit, aby nebyly samy. Já to pouze konstatuji, neříkám, že to je nebo není správné, že to tak má nebo nemá být. Ale je to tak, já si to myslím. Možná špatně formuluji své názory, ale nedělám kličky, tvrdím stále totéž.

duben 04, 2008 10:59
Krakonoši, naprosto souhlasím : Míša šíša
A taky je to vo tom, že když se dva mají rádi, tak nemusí dělat zrovna JEN a JEN kompromisy, ale třeba taky chtějí udělat tomu druhému radost, aniž by to brali jako nějaké svoje omezování. Manžel má třeba rád sladké a já o hodně míň ráda peču než vařím. Respektive peču nerada. Ale protože vím, že mu udělám radost nějakou tou domácí sladkou pochutinou, tak mu napeču. A on mi na oplátku udělá radost zase něčím jiným, co by jinak ani nedělal. Ale stejně mi nakonec udělá největší radost, když přijde, s úsměvem mě poplácá po zadku a řekne: "No né, to jsou hody, to jsem si snad ani nezasloužil..." smilies/grin.gif Je to taková pitomost, ale mě potěší to vědomí, že to ocenil a nebere to automaticky jako nějakou moji povinnost mu podstrojovat.
duben 04, 2008 11:24
... : bb
:-)
duben 04, 2008 11:30
Míšo, povinnost někomu sloužit brát za automatickou může jenom blb. : toulavej
A o nich snad není potřeba víc psát.
duben 04, 2008 11:38
Tak jsme si to vytříbili. : NČ
Voni to teda nemaj dneska lehký ani bolševici ani menševici :-( A stejně to je jen takový povídání Ovčí babičky, kterým nic nedokážeme. I to slovo "demagogie" má svou jasnou definici, do který si ovšem zahrne každej vždycky jen to svý. Daleko blbější je, že bude asi celej víkend chladno a mokro. A v pondělí zase do úřadu :-(
Míšo Šíšo - hezký! To je přeci tovono!


duben 04, 2008 11:56
ad Toulavej : Míša šíša
Ale Mlho, vždyť o tom tu už dobrou půlhodinu mluvíme!!!
O tom celá ta debata začala - že matky rodu vnucují svým dcerám a snachám, že ony mají jako ženy povinnost se určitým způsobem chovat, tj. de facto sloužit.
duben 04, 2008 12:09
Ad Míša šíša : Eva
"ale Mlho..... smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif To se ti fakt povedlo smilies/grin.gif
duben 04, 2008 12:18
Jak na něj? : Lenka*
Když už je tu nakousna ne-rovnoprávnost, neodpustím si, jak mi hýbou žlučí striktně rozdělené reklamy (na prací prášky, omáčky z pytlíku, čistění oken a skvrn,...) vždy jen směřované ženami ženám. Chlap tam leda klepne psovi žrádlo, které mu ale nakonec stejně sní (asi je singl smilies/grin.gif ). Těžko se nám to pak v hlavě přehoupne k rovnoprávnosti, když jsme denně masírováni reklamou, kterou vymýšlel chlap. A na rovinu, chlap nemá potřebu to měnit. Jemu to tak vyhovuje.
Když měl ex-přítel roztržené kalhoty, kamarádky hučely do mě, proč mu to nezašiju. Tak mě s tím všichni (včetně jeho neschopnosti) otrávili, že jsem ho nechala plavat. smilies/cheesy.gif
S momentálním přítelem zatím častěji "bydlíme" u nich. Ale když je tam čurbes a jeho hromada neumytého nádobí - pozve-li návštěvu - je to "můj" bordel a těžko prosadím, že je ve skutečnosti "náš" (tedy vlastně "jeho"). Mytí nádobí ho životně nebaví a pračku obchází uctivým obloukem s tím, že to neumí. (Přikurtovat ho k ní, abych ho to mohla naučit se mi nepodařilo.) Dále jsme často v sobě kůli tomu, že když on spravuje auto (což je jeho vášeň - kterou respektuji) a já stejně sedím doma, tak bych mu přeci měla uvařit. Co bych tam také jinak chtěla dělat. Moje "nechce se mi" nepovažuje za odpověď.
Nicméně stále peru jen svoje, vařím kdy se mi chce a co se mi chce (taky jsem vegouš) a jen to plesnivé nádobí udělám, protože pak nemám z čeho jíst ani já. Na oplátku tak jednou za měsíc vyluxuje.
Ale zase se o mě stará (i vaří) když jsem nemocná, všude mě vozí a vyzvedává, dokáže si čas zařídit podle mě, plánuje nám výlety, kupuje mi drobné pozornosti a prostě se s ním nenudím a je mi s ním tak nějak lidsky dobře. Má mě rád a já jeho. Jen s tím jeho ne-hospodyňkovatěním si nevím rady. Jestli si jednou upleteme dítě asi se z toho doma zcvoknu. (Jen pro info, jsme spolu 2,5 roku, mě je 29 let). Jestli víte někdo radu jak na něj, nepohrdnu. smilies/wink.gif Vyzkoušet se má všechno. smilies/grin.gif
duben 05, 2008 15:33
Krááása :-) : Krakonoš
Má mě rád a já jeho. A proto pro něj nic neudělám. Ani ty blbý gatě mu nezašiju, aby si nevyskakoval, zmetek. Mně se prostě nechce. Proboha, přečti si to po sobě, vyjmenovalas dost věcí, který dělá von pro tebe - pro vás. A co děláš pro váš vztah ty, kromě toho, že při každým mytí nádobí vysíráš, že by to měl dělat von? Dítě si určitě neupleťte (móc pěknej termín) - zblázníte se voba a ty tady pak budeš fňukat, proč ten parchant vod tebe zdrhnul a vo kolik ho máš stánhout na alimentech. S tebou bych chodil asi tak tejden :-).
duben 06, 2008 12:48
A teď něco pro opravdu rovnoprávný :-): : Krakonoš
Abych nebyl jenom kritickej, ale taky konstruktivní, malej manuálek na dělbu prací:

Práce se dělí na:
A)ty, který umím/dělám rád(a) já
B)ty, který umíš/děláš rád(a) ty
C)ty, který umíme/děláme rádi voba
D)ty, který neumíme nebo nás fakt neba

1. zásada: Pořizuju si partnera, kterej nemá množinu B)a C) prázdnou či zanedbatelnou
2. zásada: Práce z množnin A) a B) bez řečí děláme a druhýmu to nepředhazujeme jako vinu
3. zásada: O práce z množniny C) se dělíme podle situace, vytížení atd.
4. zásada: Na práce z množny D) si buď někoho najmeme, nebo se o ně spravedlivě střídáme
(Výborně se osvědčuje například pravidlo: "Kdo vařil, nemeje (nádobí).")
Jednoduchý, ne? A má to jednu výhodu - nemluví se tam o ženskejch a mužskejch pracích, protože sou páry, kde ona líp přivrtá polici a von super a elegantně vyblejská talíře smilies/smiley.gif.
Nutný je v podstatě jedniný: Ani jeden z páru nesmí bejt líný sobecký prase.

duben 06, 2008 13:01
Tak tohle rozdělení : Petronila
bych, Krakonoši, podepsala. Na rozdíl od Vašich scestných úvah o pračce. smilies/grin.gif


duben 07, 2008 01:00
Toulavej, : Petronila
je docela legrační, když Vám někdo jinej horem pádem vysvětluje, jak přemýšlíte, a když mu namítnete, že to není pravda, tak se začne stavět na zadní.

Kdo už jinej má vědět, jak ženský přemejšlejí, než ženský? A s tím přistupováním na kompromisy jste při vší úctě trochu ujel.
duben 07, 2008 01:03
Petronilo, tady si lidi tykají. Z tvý poznámky jsem pochopil jen to, že ženský rozumí ženským, : toulavej
jinak bohužel nic. Budu se muset nad sebou zamyslet.
duben 07, 2008 12:48
... : bb
:-)

duben 07, 2008 13:21
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]