O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

TŘEBA TO NENÍ PRAVDA, JÁ NEVÍM ... PDF Tisk E-mail
Středa, 15 září 2021
Pochopitelně, že o tom nic moc nevím, sice mám pár opravdu dobrých lékařů kamarádů či příbuzných, ale sama jsem, stejně jako většina z nás, odkázána na to, co a jak si kde přečtu, případně si nechám vysvětlit. V žádném případě neodsuzuji nikoho za opačný názor, každý má právo na ten svůj, jen si myslím, že bude zas škoda těch, kteří následující chladné měsíce odnesou na zdraví, nebo to s nimi dopadne ještě hůř.

 

 

 

Jsme rozděleni vším možným – na masožrouty a vegetariány, podle politických stran, podle názorů na covid, na očkované a neočkované, na ty, kteří si dávají pozor, nebo naopak věří, že oni to nechytí – což jsou především ti, jimiž byly a jsou narvané nejrůznější kluby a akce. Někdo přísahá na svou imunitu, druhý žije "zdravě".  A teď jen, jak následující měsíce přečkat s co nejmenšími ztrátami?

 

Dnes už je většina rizikových jedinců a seniorů očkovaná. V těch nejvyšších věkových kategoriích má obě dávky 73 procent. Mimo to si myslím, že tato skupina lidí se už z principu chová opatrněji. To je ale stále oproti některým státům málo, v Dánsku je očkováno téměř 100 procent obyvatel.

 

Je důležité si taky uvědomit, že se stále mění varianty nemoci – nyní je nejrozšířenější delta, ale za chvíli můžeme mít zas jinou variantu. Protože dokud nebude svět proočkovaný a budeme takto globalizovaní, tedy lidé budou hodně cestovat, tak bude riziko, že přivezou do České republiky ještě něco nového, dalšího, co bude mít potenciál opět obejít vakcinaci nebo ochranu po prodělaném onemocnění.

 

Bohužel, jsou i takoví chytrolíni, co vymysleli „perfektní způsob“, jak se vyhnout nepříjemnostem při návratu z velmi nebezpečné země. Neříkám někoho perzekvovat, ale zkontrolovat formuláře, jestli člověk nepřiletěl z Brazílie nebo Indie do Vídně a do Čech pak nepřijel autem.

A případně ho upozornit, ať nezapomene, že má být v izolaci až do negativního testu. A dodržovat stanovené podmínky, to by se mělo stát pravidlem a nejjednodušším způsobem, jak omezit případnou nutnost vracet se k celoplošným opatřením. Pak nebude muset trpět celá republika tím, že se bude všechno zavírat. Čekat, až se „promoří“ všichni Češi, je podle mne opravdu zbytečné..

 

Vypadá to, že se počet nemocných v těchto dnech zase zvyšuje. Pevně však doufám, že letošní podzim-zima-jaro bude přeci jen lepší.

 

 d@niela

 

P
Komentáře (31)add feed
... : strejda
Tak to já jsem rád, že jsme ještě stále rozděleni na ženy a na muže, protože se sem žene další zhoubný virus...
A jak se vyhnout té mediální očkovací masáži? Jednoduše. Nezapínat TV, rádio, nečíst zprávy na internetu a také pozor na olejovky. Prostě žít tak, jako by se nechumelilo. Tak na zdraví....
září 15, 2021 23:13
... : d@niela
Jéje, strejdo, tos mi nahrál...
Pokud se týká tohoto, tak jsem se např. dozvěděla, že v ČR gayové nesmí darovat krev...
Takže i kdyby mu umíral bratr, potřeboval rychle krev, tak - mají oba smůlu.
Namísto přístupu, který by vyloučil z dárcovství všechny osoby, jež v kritickém období mohly podstoupit z hlediska kvality darované krve rizikovou sexuální praktiku, Česká republika diskriminuje paušálně na základě sexuální orientace. (citace)
září 15, 2021 23:21
... : Josef
Co se týče toho dárcovství krve, byla tahle prapodivná menšina odmítaná, coby vysoce pravděpodobná z hlediska nákazy HIV. Opatření vcelku logický a pochopitelný, zejména v počátečních dobách HIV, kdy ještě nebyly přesnější cílený testy.
NIKDY ale nebyl vydanej zákaz dárcovství orgánů nebo krve, např. bráchovi.
září 16, 2021 07:15
... : Marie
Můj názor je, že pokud nebude cena za covidové lůžko vyšší než za obyčejné, tak zase bude normální zápal plic, na který bohužel starší lidé umírali a umírat se bude i nadále. A strejdovi moc děkuji za názor, nezapínat TV...
září 16, 2021 08:44
... : Iris
Marie, jasně, umíralo se běžně na zápal plic po desetitisících v krátkém období. smilies/cheesy.gif
září 16, 2021 11:24
... : *deeres*
Neustále se nám podsouvá, že nejvíce nakažených je mezi neočkovanými. Ale je to pravda, když ti otečkovaní na žádné testy nemusí? Já jsem jako neočkovaná na testy musela, v poslední době jsem byla třikrát a tak jsem hledala, kde mně udělají test ze slin. Nakonec bezproblémově, na základě online objednání, PCR test ze slin a bez fronty vám udělají v Plaze Plzeň. První obranný val proti virům jsou naše sliznice a já si nenechám nikým hrabat v nose, už jenom proto, že se mně snadno spustí krev a blbě jde zastavit. Ne nadarmo se říká, že jedno kejchnutí je lepší než deset doktorů a proto kdo je jen trochu ohleduplný používá kapesník.
Pomalu se začíná ukazovat, že celé očkování bylo na dvě věci. Přináší rizika a ochrana před mutacemi a delší proběhlou dobou od očkování je diskutabilní.
Přirozená imunitní ochrana, která se rozvíjí po infekci SARS-CoV-2, nabízí podle rozsáhlé izraelské studie podstatně větší štít proti variantě Delta pandemického koronaviru než dvě dávky vakcíny Pfizer-BioNTech.Studie ukazuje, že u dvojitě očkovaných osob byla vyšší pravděpodobnost nakažení než u neočkovaných osob, které byly dříve nakaženy koronavirem.
Nakonec se podívejte tady na tabulky:
https://cz24.news/prvni-realne-statistiky-vakcinace-cim-vice-se-ockuje-proti-covid-19-tim-vice-je-nakazenych-nebezpecne-covid-vakciny-maji-jasne-negativni-ucinek/
září 16, 2021 15:37
... : Iris
Ne, nejvíce energie zabere vymýšlení a prosazování argumentů, proč to či ono nejde a je škodlivé. Přitom kdyby se rychle podařilo těch 75% proočkovanosti, je hotovo a po pandemii. Kdyby lidé nevymýšleli ptákoviny ze strachu z pitomé injekce, nemusí vznikat takhle složité "studie". Takhle prosté to je.
září 17, 2021 10:52
... : Iris
Nedivím se ale Deeres, když čteš ty šílenosti, že máš strach z očkování. No, ono je tam napsáno:


JSME TU PRO TY, KTEŘÍ CHTĚJÍ
SKUTEČNĚ POZNAT PRAVDU


...a to mi stačí smilies/smiley.gif
září 17, 2021 10:56
... : Marie
Vědci a lékaři po více než roce nevědí čím a jak léčit nemocné, ale přesně ví, čím očkovat ZDRAVÉ. Vážení přátelé, něco je tady špatně!!! Pokaždé, když jsme něčemu řekli ano, přišel další požadavek a ten šel o něco dál v ubírání nám ze svobody a suverenity. Na jakém základě si myslíte, že přijde tečka? Až řekneme NE.
září 17, 2021 10:57
... : Iris
Marie, Tvé statečné NE je viru u p*dele smilies/wink.gif Virové nákazy se neumí cíleně léčit odjakživa a očkování bylo vždy určeno pro zdravé lidi. Špatně tu je, když každý mudrlant se cítí být odborníkem. Jestli ona nám nehrozí zanedlouho opět ta diktatura proletariátu.

září 17, 2021 11:00
... : Marie
Každý třetí na JIP s covidem je plně očkovaný. Můžou za to jiné nemoci, tvrdí lékaři

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/kazdy-treti-na-jip-s-covidem-je-plne-ockovany/r~5e2866b816f111eca824ac1f6b220ee8/?utm_campaign&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz& fbclid=IwAR2ZfIIqPHg5t6X3tV7BBlYDu0fBCEQMFfKJMLZ77PCQra 7AzGVo7qWDxPQ


září 17, 2021 11:37
... : Iris
Marie, četlas ten článek pořádně? Já ano. A rozumíš mu dobře?
září 17, 2021 16:41
... : *deeres*
Iris, já si při čtení nevybírám a je jenom na mně, co vyhodnotím jako totální blbost a co nikoliv. Proto netuším, co se ti na mém odkazu, kde doporučuji tabulku s výší proočkovanosti v jednotlivých zemích a k tomu prokázané počty infekčních případů. Zjevně si ten covid dělá co chce a nějaké % proočkovanosti mu je u zadele. Tvrdíš, že na virové onemocnění neexistují léky, pak je mně záhadou, proč se tedy objevila zpráva - Nynější zpřístupnění léčby i při pouhém kontaktu s nakaženým je další krok, jak lépe ochránit ohrožené skupiny.
Nejspíš by nedošlo k tolika úmrtím, kdyby se praktičtí lékaři v době vrcholící epidemie neschovávali ve svých ordinacích a ohroženým byla včas poskytnuta potřebná lékařská péče. Další otázkou je na co ve skutečnosti ti lidé zemřeli, protože pitvy se neprováděly. Bylo to opravdu na covid, nebo s covidem na jiné zanedbané onemocnění. Praktičtí lékaři byli nedostupní a někteří lidé byli tak vystrašení, že k lékaři raději ani nešli a následky byly fatální.
Bohužel se ukazuje, že to, co dříve byla konspirační teorie, je dnes už skutečnost. Tohle je článek z června, dneska jsme dál, už u třetí dávky vakcíny:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ockovani-koronavirus-imunita-nakaza-vakcina.A210614_112442_domaci_misl
září 17, 2021 17:04
... : Iris
Deeres, samozřejmě, že si vybírej, co číst a čemu věřit. Jen mě u Tvé inteligence zaráží předpokládaný výběr toho, co zřejmě označuješ za totální blbost, usuzuji ale podle Tvého dlouhodobého nastavení, že vybíráš články, které dají za pravdu bojovníkům proti očkování a posílí Tvé odhodlání nenechat do sebe píchat, protože z toho máš prostě obavy. Já věřím naopak těm, které očkování označují za jedinou možnost, jak s tím skoncovat. Věřím vědě, věřím svému celoživotnímu povolání, některé ty konspirace mi připadají naprosto šílené a jsou podle mne vyvolány prostým strachem. Věřím, že ty úplně nejpitomější nápady nesdílíš, ale stále brojíš proti očkování, přitom evidentně zabralo a zpomalilo pandemii. Bohužel ne dost rychle a o tom se tu bavíme neustále.

Připouštím debaty o hodnotě protilátek a možnosti odkladu očkování v případě, že jsou vysoké (klidně třeba do zániku pandemie).

A zastávám názor, že lidé, kteří jdou na očkování jsou zároveň i lidé, kteří dodržují všechna ostatní doporučení poctivě, tudíž je není třeba školit, že mohou také přenášet stále nákazu, i když v mnohem menším měřítku, než nevycválané a neukázněné svobodné volné "huby", neovce. My očkovaní to víme a my očkovaní se neočkujeme jen proto, abychom nemuseli nosit "náhubky" a mohli se družit. Ale co už asi tak můžeme dělat pro společnost a konec té situace víc? Podstoupili jsme jistý dyskomfort a trochu strachu, ale šli jsme a spoléháme i na ostatní. Zřejmě ale už zbytečně. Teď už jen rozhodne vyšší moc, kdo si to na podzim a v zimě užije. Já se cítím chráněná, ale naproti tomu i tak zatím nepůjdu, když vím, kolem lidí kolem mě na to kálí.

Další otázkou je na co ve skutečnosti ti lidé zemřeli, protože pitvy se neprováděly. Bylo to opravdu na covid, nebo s covidem na jiné zanedbané onemocnění.


Deeres, trochu jsem si pročetla chorobopisy nemocných i zemřelých, profesionálně mě zajímaly postupy léčby, nikdy jsem u toho nebyla. Ujišťuji Tě, že není pochyb, na co ti lidé zemřeli. Přestože jsem předtím celý život ve špitále pracovala, ty termíny a postupy mi byly zcela neznámé, to je nemoc, o které jsme se nikdo neučil. Proto je nezaměnitelná. Takové to postižení plic z 80%, šílené hodnoty okysličení, RTG snímky, kde plicní tkáň byla jakoby z mléčného skla (dokonce pro to vznikly nové termíny, ne latinské, ale anglické, které jsem předtím neznala...), vysoké horečky a další nezaměnitelné příznaky...o tom fakt není pochyb, nezesměšňuj se prosím opakováním té hloupé mantry nevěřících na covid. Není třeba pitvy. I léčebné postupy byly naprosto jiné, než u běžných respiračních nemocí. Myslím, že to budou muset dát jako nové učivo do osnov lékařských fakult i učebnic ošetřovatelství. Věř tomu, že když někoho odvezli do špitálu s tímhle, celá rodina dobře věděla, oč jde a pacienti také.

Nynější zpřístupnění léčby i při pouhém kontaktu s nakaženým je další krok, jak lépe ochránit ohrožené skupiny.


Ano, jak LÉPE chránit, nikoliv cíleně léčit. Na viry nic není, nic není a nic není. Vše jen pomáhá zvládat...bla bla, vždyť je to pořád dokola proboha..Viry se dají zastavit jen očkováním a vymizením nákazy mezi lidmi, amen.
září 17, 2021 17:56
... : Milene
Iris, jsem moc ráda, když se takhle rozepíšeš a vysvětluješ. Mám v širší rodině několik lékařů a dokonce jedna pracovala na výpomoc na covidové jednotce. Ten, kdo nevěří téhle nemoci a zlehčuje ji, měl by se jít na takovou jednotku na chvíli podívat. A není to jen o tom, že mnoho lidí onemocnělo a uzdravilo se. Jsou také trvalé následky, které se možná nevyhodnocují.
Je pravda, že to trvá dlouho a nejsme zvyklý se tak dlouho omezovat. Zezačátku byli všichni disciplinovaní a teď na to už kašlou. V Německu tě do restaurace nepustí bez očkování nebo bez testu, ani do posilovny. Já jsem zase začala chodit konečně na jógu do tělocvičny a nikdo se na nic neptal. Zeť měl pracovní školení a žádná kontrola a už se to u nich šíří.
září 18, 2021 09:48
... : Iris
Milene, děkuji. Ty trvalé, nebo spíše zatím dlouhodobé příznaky jsou hnusné a průšvih je, že se mohou objevit i po relativně lehkém průběhu, ba dokonce po nezjištěném onemocnění, které proběhlo téměř bezpříznakově nebo se nepoznalo, oč vlastně jde. Covid je nesmírně zákeřný.
září 18, 2021 13:53
... : Josef
Už se vám do debaty nechci vyměšovat. Asi taky už skončila.
Jen by mě zajímalo, z čeho pramení takovej strach odmítačů z následků vakcíny, zatímco strach z následků choroby se u nich vůbec nedostavuje.
A co třeba strach z následků hormonální antikoncepce? Taky nic?
Nebo strach z hormonálně vyhnanejch kuřat i prasat, to včetně všech uzenářskejch výrobků? Strach z geneticky modifikovanejch potravin? Čím se vlastně všichni odmítači očkování i se svejma dětma krměj? To jako fakt mají všichni svý zaručený zdroje z čistejch vesnickejch statků? (teď se tomu vznešeně říká farmy, ale já jsem zvyklej mluvit česky).
Tak tohle mi není jasný.
září 19, 2021 09:59
... : mila1
Josefe, já si myslím, každý z nás, co šel na vakcínu, měl trochu strach. Přece jen je to nová vakcína a nevíš, co zrovna s Tebou udělá. Jenže... daleko větší strach by lidi měli mít z covidu. Je to nový virus a už předvedl, co dokáže i se zdravými lidmi provést. Včetně následků. Chápu lidi, kteří ze zdravotních důvodů na očkování jít nemohou. Ale zatvrzelé odmítače, kteří čtou jen titulky zpráv a nenamáhají se pochopit obsah článku - viz příklad uváděný Marií o tom, že třetina lidí na JIP je plně očkovaných. Kdyby se obtěžovala článek přečíst, tak by pochopila, že se jedná o lidi, kteří byli očkování už před delší dobou, nebo lidi s poruchou imunitního systému nebo seniory s oslabenou imunitou. A ne rovnou z toho usuzovat, že očkování je k ničemu.
No myslím, že debata s odpírači je opravdu zbytečná. I tak jim přeju, aby byli zdraví a s covidem se nesetkali.
září 19, 2021 16:45
... : strejda
Pepo, ty se divíš? I já se divím. Pojď se se mnou na chvíli ponořit do jakéhosi hypotetyčna. Představ si, že spolu sedíme v hospodě. Ty, jako občan 1. kategorie, já, neočkován, té druhé. A docela se divím, že číšník po mně nechtěl potvrzení o očkování. Místo povídání si o ženách, třeba, povídáme si o covidu. Fuj, to je téma....

Už se ti někdy stalo, že jsi po něčem tápal, ale stále jsi nenacházel odpovědi? Znal jsi sice A, třeba i B, ale nikdy to důležité ZET? Mně se to stalo mockrát. Bylo to v době mého zaměstnání, kdy jsem hledal třeba nepravidelně se vyskytující závadu trunkového systému, která se projevovala sporadicky. Vždy však o víkendu nebo o Vánocích. Kdyby to vyhořelo, byla by to mnohem snazší oprava. A tak jsem dával dohromady fakta, která jsem měl k dispozici a skládal si mozaiku. Naměřit se nic nedalo a tak jsem uvažoval jak jsem uměl. Narůstající teplota, zatíženost, chování, četl jsem i výpisy diagnostiky a z toho jsem si sestavoval závěr. To Ti prosím říkám jen jako příklad. To, že to spadlo do tzv. Failsoftu, to mohlo způsobovat spoustu věcí. Ne jedna jediná. Covid je podobná závada. Je to něco neznámého, neprobádaného, co tu nikdy nebylo a ponětí o tom má asi jen pár jedinců, kteří to stvořili.
No a protože jsme všichni laici, tak se snažím hledat info tam, kde jsou. Něco zjistím támhle, něco jinde, ale nikdy nečerpám jen z jednoho zdroje, jakým je třeba prolhaná ČT. Ale abys rozuměl, také nevěřím úplně všemu, co se kde řekne či napíše. Jen si postupně skládám tu svoji logickou mozaiku z toho co vím a hledám si svoji odpověď. Proč? Protože sám asi vidíš, kolik se dnes vyrojilo virologů, vakcinologů, každý druhý je odborníkem přes covid a každý ti dává jiné informace. Pak tu máme vládu, ministerstvo zdravotnictví, které si ve svých rozhodnutích stále odporuje. V pondělí řekne to, ale ve středu už je to jinak. Do kovidu mluví každý, koho TV osloví. Známý stomatolog nabádá k promoření, jeho oponent mu oponuje. Jeden exot děsí davy mrazáky v ulicích, další má jiný názor. A víš co je zajímavé? Že všechna veřejnoprávní média, u nás, ale i zde v sousedním Sasku pějí unizono stejnou píseň. A tak přepínám, cvakám a hledám i jiný názor, než ten, již omletý.
A pak je tu velká spousta PROČ.
Proč byl v samém začátku pandemie tak velký odpor ke starému, levnému léku, který na sobě úspěšně vyzkoušelo několik lidí? Já vím. Není to předepsaných třeba 10 000 dobrovolných zkušebních králíků. Ale když jsme ve srabu a nevíme co na to, proč ten odpor k fungujícímu léku? Pak další faux pas. Při úmrtích to bylo sčítání jablek s hruškami.
A další PROČ. Určitě už jsi postřehl, že při útlumu předchozí mutace, se vždy narodí mutace nová. Anglická, Africká. Vždy prý zákeřnější a rychleji se šířící... Pak se to začalo pojmenovávat řeckou abecedou, ale i ta je konečná. No a pak jsem se dočetl, že se nejedná o žádné mutace, ale o nový vir, protože v sobě nenese základ viru předchozího, základního. Jak je to možné? Tohle že by způsobili netopýři z Wuchanu? V tom případě se to nemůže nazývat mutací.

Dr. Fauci. Dr. Fauci byl spolufinančníkem jedné US firmy, která spolupracovala s Wuchanem při výzkumu virů. To není kec. To je pravda. Nyní je Dr. Fauci hlavním hygienikem USA a z hlediska své funkce se podílí na omezování chování lidí.
Pepo, všimni si, že z toho nedělám žádné závěry, jen si skládám mozaiku. Je mi srdečně jedno, kdo je v USA hlavním hygienikem. Ale proč to tak zapadá?
Pak je tu to další frekventované slovo – očkování. Samozřejmě dobrovolné, že? Jak jinak.
Jak je možné, že se za tak krátkou dobu podařilo vyvinout vakcínu, neodzkoušenou vakcínu, ale pozor, funguje jen na první vlnu. Na další vlny (nebo mutace, jak tomu říkají), už musí být píchance tři. Když pak přijde další mutace, nebudou stačit tři, ale čtyři, pět, deset ? A opět jsem četl, že i po dvou injekcích ti protilátky vydrží max rok. No jo, ale co když je tu mezi námi spousta lidí, kteří mají přirozené protilátky? Proč se s nimi nepočítá? Proč se s nimi jedná jako s lidmi druhé kategorie?
Vedlejší účinky. Jistě jsi byl v dětství očkován stejně jako já. Tubera, spála, neštovice, černý kašel, záškrt a já nevím co ještě. Já fakt nevím o nikom, kdo by měl po tomhle, desítky let ověřeném očkování, nějaké vedlejší účinky nebo že by dokonce zemřel. Vymýtili jsme tím všechny tyto nemoci.
Pepo a ruku v ruce s covidem, s očkováním, se sem, do demokratických zemí, nacpala nestvůra cenzůra. A vnímáš ty počty kamer, které jsou všude na každém kroku? Kolikrát za den musíš potvrzovat kliknutím na „Souhlasím“, aby sis mohl přečíst ten či onen článek na různých webech? A také z tebe tahají všechny osobní údaje, včetně tel. čísla, aby ti to pak mohli, v rámci nařízení EU, chránit. No řekni, není to na palici? Kdo to z nás dělá stále blbce?
No a uplynulo pár dní a z dobrovolného očkování je (zatím tedy v USA) návrh na očkování povinné. Do vánoc je to i u nás, protože my jsme vlezdoprdelkové. To jsem zvědav, jak se to bude řešit s takovými neohebnými individui, jakým jsem třeba já. To bude ještě srandy kopec. Asi se budu muset seznámit s JUDr Kolářovou, aby mne z toho šílenství vysekala.

Pepo, ještě pár vět. Už budu končit. Je to snad náhoda, že těsně před covidem se roztrhl pytel s nekontrolovanou migrací? S živelnou migrací? Je to snad proto, abychom se zkřížili s jistými primitivy, pro které je evropská civilizace trnem v oku, protože jejich středověkou vírou je islám?
Všiml jsi si, že do Evropy přicházejí samí mladí a zdatní jedinci? Těch rodin s dětmi je poskrovnu. A právě na ně se zaměřují ti, také žurnalisté. Je snad nutné, aby se snížil počet obyvatel planety a místa chytrých, myslících lidí zaujali poslušní, ale jednodušší jedinci, které budou plnit, co se žádá a nebudou remcat? A budou si volit stále dokola toho jednoho, svého boha?
Abych moc neunavoval, zkrátím to. Nejsem žádný grafoman, umím se vyjádřit i jednou větou, když je potřeba, což v tomto případě nejde. To mi věř. I když těch návazností je mnoho a všechny mi kamsi zapadají. Mé podezření, že svět už se v prdel obrátil, mi potvrdil i pan Robejšek, kterého nemám potřebu podezřívat, že pro něco či pro někoho pracuje. Asi víš, o koho jde. A ten řekl asi tohle:
„Svět řídí úzká skupina bohatých. Chtějí mít ze světa přísný pracovní tábor.“
Tak úzká skupina? A já bloud si myslel, že státy řídí jejich volené či dosazené vlády. Tak vidíš, kam jsme se to až dostali. Ono se toho u piva semele tolik, že by se to sem snad nevešlo.
Pepo, měj se fajn, užívej si svobody, ale i zdraví. Než nám zavřou huby a klávesnice úplně, zkoušejí to prozatím s náhubky. A to jediné dodržuji.


září 19, 2021 20:10
... : Josef
Jo, strejdo. Ale to je furt jen o tom samym. Oba víme akorát velký kulový, nic víc, než to kulový, ani vědět nemůžeme, a tak to není o ničom jinom, než o tom, komu jsem se rozhodl věřit víc a komu míň nebo vůbec.
Já jsem z principu hodně nedůvěřivej, nikdy v podobnejch situacích neřeknu, že něco vim na sto proc., spíš se jistim zjišťováním věcí negativních. Tak třeba, při vybírání různý domácí elektroniky v Alze, si pečlivě pročtu recenze uživatelů. Ale nečtu ty kladný recenze, ty jsou nezajímavý, čtu jen ty záporný, často od naštvanejch zákazníků. Abych jako věděl aspoň o nějakejch mouchách a mohl si rozhodnout, co už bych taky nesnesl. Jenomže v Alze je to jednoduchý. Tam to můžu do dvou tejdnů vrátit, zcela bez řečí a za plnou částku zpátky, skoro obratem a pak ještě poskytnout krátký uživatelský zhodnocení, zase pro jiný potenciální zájemce, což dělám pokaždý.
Corovid, to je ovšem jiná liga. Tahle liga nedovoluje vrátit nebo vyměnit nevyhovující produkt. Třeba vrátit horečky a nemožnost dejchat a místo toho vzít vakcínu. Musíš se rozhodnout předem, bez možnosti opravy. Chápu i uvažování lidí v tom smyslu, že chorobu přece nemusim dostat i když očkovanej nebudu. Proč bych se teda měl podělat předem a opíchávat se něčim mně neznámym, když se mi choroba klidně třeba vyhne i bez opíchání?
Nonic. Já jsem se už někdy vloni zjara rozhodnul pro svýho osobního poradce, prof. J. Konvalinku. Nechci se dostat do stavu, kdy už nebudu věřit ani největším světovejm kapacitám, specializovanejm právě na tenhle obor. Samozřejmě budeš mít opačnej názor, ale já mu prostě věřím. Kecy zubařů a politiků v televizi si klidně i vyslechnu, to zase jo, to klidně, leč, nejsou pro mě směroplatný.
Nedám na různý konspirace a skládání a přizpůsobování si faktů dohromady tak, aby mi daly předem požadovanej výsledek. Takovejch přesvědčivejch konspirací ti klidně vymyslim nejméně jednu denně (znova upozorňuju na písničku Rangers: Balíček karet). Jistě se podobnejch konspirací i občas tady na Kudle dopouštim, to ale jen jako provokaci (ó, jak mi chybí Jukón, ten byl úžasnej, průhlednej, naskakovací, jak na pérko), nebo jako evidentní srandu. Už dávno jsem přestal číst takový ty řetězový emajly, který mi v poště furt každodenně přistávaj, vlastně už dlouho nečtu ani Protiproud, kterej je na podobnejch konspiracích přímo založenej. Dřív mě docela bavil, ale teď už mi nějak úsměvy tvrdnou na dršťce. Na tzv. "demokratický", tedy vykleštěný a manipulativní, informace mám ČT a ČRo Plus. Na důvěryhodný pravdivý informace mám Parlamentní listy. A mám dojem, že obojí se vzájemně doplňuje a dohromady dává celkem slušnej přehled. Víc nepotřebuju. Kdybych uměl řeč, přibral bych ještě něco anglickýho. Ale neumim.
Dávání Corovidu do souvislosti s plánem úzký skupiny bohatých, jak uvádíš, na vyhubení přebytečnejch 90ti procent lidstva, to mi fakt neštýmuje. Hele, já neřikám, že to učitě tak není(!!!), říkám, že se mi to jeví velmi, velmi, velmi, nepravděpodobný. Ale i tak. Jestli to tak skutečně je, tak to tak prostě bude; a nic s tím nenaděláme ani ty ani já.
Už zase televize odněkad vyhrabaly Cibulku, a ten má ve všem jasno. Za vším jsou Rusové SVR (dříve KGB) a GRU, všichni západní politici a prezidenti vč. Obamy, Trumpa i Bidena, jsou ruští agenti, takže vlastně není, co řešit. Šťastnej kluk. Taky bych chtěl mít ve všem jasno, ale furt mi to nějak nejde.
Přeju ti jen samý zdraví, dobrou mysl, dobrou kořalku a dobrý pívo!
PS: Nevim kurxa, co je trunkovej systém a nevim, co je Failsoft.
září 20, 2021 08:37
... : *deeres*
Tak daleko, jako strejda jsem ještě nedošla. Ale čím dál, tím víc jsem přesvědčena, že jsme všichni v soutěži o Darwinovu cenu a někteří z nás i dobrovolně.
O průseru s Modernou v Japonsku jste nejspíš nikde nečetli, ani neslyšeli, ale stačí hledat.
Odpůrce plošné vakcinace James Corbett, už někdy začátkem roku, napsal studii o budoucnosti vakcin, co vlastně ani vakcinami nejsou. Také si stačí dohledat, hodně zajímavé čtení.
Co tak slyším od lidí, které mají za sebou dvě dávky očkování, tak tvrdí, že na třetí dávku už je nikdo nedostane.
Na severu Moravy mají jedno z nejnižších % proočkovanosti a čumákovníky jsme tam nosili jenom my, většinou na nás koukali, jak na blázny.V autobuse a vlacích buď bez respirátorů, nebo alespoň na půl žerdi. Nikdo nechtěl vidět žádné tečky v mobilu, ani můj certifikát o tom, že jsme prosta muribundusu.
Setkají se dvě myšky a ta jedna se ptá: "Už jsi byla očkovaná proti covidu?"
Ta druhá na to odpoví: " Ještě ne, počkám, jak dopadnou laboratorní zkoušky u lidí."

září 20, 2021 09:50
... : Josef
No tak jo. Moc rád bych se mýlil.
S tou vakcínou ModeRNA, co mám v sobě, už nic nenadělám, vycucnout to nejde, tak snad v nejhorším už nezplodím další děcko. To teda pro jistotu už ani nebudu zkoušet, co kdyby z toho byla třeba žaba nebo nějakej kripl. A dyk, ani bych to z důchodečku neuživil.
září 20, 2021 12:20
... : Marie
Ahoj Strejdo, nádherná odpověď, tohle všechno zapadá i mně. A hlavně ta starost státu o moje zdraví? Proč tak najednou? Můj selský rozum mi říká, že ta nemoc není tak hrozná, když v obchodech potkávám stejné prodavačky. A že jako seniorka poběhám v okolí skoro všechny obchody. Nikdo si nepřeje, aby očkovaní vymřeli (umřeme všichni), ale je pravda, že problémy budou mít. Vždyť nikdo neví co to je a co to udělá! Dříve se za to přece platilo, když byl někdo ochoten riskovat experimentální cokoli. Kdo nepůjde na třetí dávku, bude na tom skoro stejně jako já.

Mila1 - článek jsem četla, já totiž čtu všechno, člověk má být v obraze a ráda čtu i diskuse.
Jedná se o manilupaci a nátlak
září 20, 2021 12:51
... : Josef
Tak nevím, Marie: Píšeš, "je pravda, že problémy budou mít všichni" a současně říkáš "nikdo neví co to je a co to udělá". Co je teda pravda?
Co, když budou mít problémy jen očkovaní? To je pravda? A co, když budou mít problémy jen neočkovaní? To není pravda?
Ty ale víš, že problémy budou mít všichni? Jak to víš, se ptám? Protože já to nevim. A v tom bych moc rád měl jasno.
září 20, 2021 15:40
... : strejda
Pepo, nevím, jestli se to sem hodí, myslím to vysvětlení pojmů, které jsem použil při příkladování s mým tápáním. Zkusím to krátce i když je to obsáhlé.
Trunk čti (trank) je komunikační systém. Stručně se dá říci, že šetří zabrané frekvence. Jednotlivé stanice pracující v systému se programují do svých hovorových skupin, ale jsou možné i konference i přepínání do skupin jiných. Dle přání. Systém přiděluje žádající stanici o hovor kmitočty (pro příjem a vysílání) jen na dobu nezbytnou, po dobu hovoru. Vlastní komunikace neprobíhá přímo ze stanice na stanici, ale přes systém, přes tzv. repeatry. A celé to řídí a ovládá jakýsi speciální počítač, zvaný kontrolér, který má neustálý přehled o zapnutých stanicích.
No a failsoft je když... Když vypadne kontroler a celé to spadne do jakési šlamastiky, kdy se na přidělených kmitočtech systému slyší a domlouvají všichni zúčastnění. To je prostě nekontrolovaný bordel v éteru.
Tak to je failsoft. V hospodě bych ti to i nakreslil.
Jo a na trunkový provoz se přechází proto, že přidělování kmitočtů je úsečkově omezeno a jejich pronájem není zrovinka levný. Volné frekvence mají v současné době cenu zlata. Tak se hledala možnost, jak na několika kmitočtech obšťastnit množství třeba 500 radiostanic a aby to bylo pro provozovatele finančně efektivní. A na to tehdy přišla Motorola se svým systémem Startsite, který jsme tehdy koupili. Já jsem ho sestavil, naprogramoval ho a řadu let ho pak udržoval v chodu. Až do důchodu. Toť vše. Ahoj.

září 20, 2021 17:09
... : Josef
Jo, strycu. Dík za vysvětlení, kterýmu stejně nerozumím.
To bych ještě zase potřeboval vědět, co je "komunikační systém", co je repeatry, co je kontroler (snad zabraňovač bordelu? Kde? Jak?).
Ale už se probůh nesnaž. Stejně bych to nepobral. Já beru věci tak, jak přijdou a hlavně, moje znalosti končej u koncovýho tranzistoru KD 503, takže je zbytečný, vysvětlovat blbovi věci neuchopitelný, tím i nepochopitelný.
Měj fajn den.
Asi i proto dávám svejm, občas používanejm, příměrům názvy český, pokud to jen trochu jde. A když to nejde, nic nevadí. S tím už jsme se s kozlem docela smířili.
září 20, 2021 17:54
... : Josef
Sorry jako. Trochu se mi zmotaly řádky, jak po sobě opravuju, dopisuju, vpisuju. Snad mi bude odpuštěno.
"Dá-li bůh". Jak praví náš hradní magor Ovčáček.
září 20, 2021 17:59
... : Marie
Tak nevím, Marie: Píšeš, "je pravda, že problémy budou mít všichni" a současně říkáš "nikdo neví co to je a co to udělá". Co je teda pravda?
Co, když budou mít problémy jen očkovaní? To je pravda? A co, když budou mít problémy jen neočkovaní? To není pravda?
Ty ale víš, že problémy budou mít všichni? Jak to víš, se ptám? Protože já to nevim. A v tom bych moc rád měl jasno.

OK, oprava: problémy budou mít skoro všichni očkovaní.

Existují masérky, kterým je zle po masírovaní očkovaného člověka. Jsme lidé obyčejní a pak existují lidé, kteří počítí i zěmětřesení na jiném kontinetu.
Už to někam uhnulo, kam nechci ani já a budu končit. Já nikoho nemíním přemlouvat, ale je pravda, že já se přemluvit taky nenechám a přinutit už vůbec ne, třeba větou, že chybí 9% ke kolektivní imunitě.


září 20, 2021 19:25
... : Iris
Marie - no ano, jistě, masérky, které mají nadprůměrné čití a slyší trávu růst. Ezomasérky, kterým se dělá zle, když se dotknou očkovaného, prý jim smrdí smilies/angry.gif

Chceš vědět, z čeho bylo je a bude zle zdravotním sestrám, doktorům a opravdovým masérům? Ze zbytečně umírajících lidí, z fyzické i psychické péče o těžce nemocné lidi, kteří mají dlouhodobé zdravotní následky po prodělané nemoci smilies/angry.gif Opravdoví fyzioterapeuté se musejí dotýkat ohromné spousty lidí téměř ochromených po prodělaném onemocnění, je to jejich povolání a musí pro ně být velkým opruzem číst a poslouchat takovéto debilní kecy pseudomasérek. Doufám Marie, že až si konečně ten covid také proděláš, že tě neodmítne žádný masér, kterému bys náhodou také smrděla s odůvodněním, že se mu z tebe dělá zle. Protože já - ó promiň Florence Nightingalová - bych tě ošetřovat odmítla. Čistě teoreticky, protože to naštěstí nemusím dělat. Konec konců, mohlo by ti ublížit, kdyby tě ošetřovali ti zaslepení zdravotníci, kteří se nechali naočkovat. Víš co? Radši nikam ani nelez, zůstaň doma. Už jenom kdyby se kolem tebe mihlo pár sester a doktorů by tě nejspíše asi poškodilo ještě víc.

Zřejmě čteš a posloucháš ráda podobné výblitky, jako je tento:

„Právě jsem měla třetí menstruaci za méně než 2 měsíce. Byla jsem celkem kolem čtyřech očkovaných lidí.” Někdo právě řekl… „Poslední týden mám bolesti hlav kvůli těmto debilům.” Je to pravda… znám někoho dalšího, co tohle vysílání sleduje, nevím, jestli o tom chce mluvit, ale přišel o domácího mazlíčka… očkovaní lidé hladili jeho mazlíčka, který pak zemřel. Takto nebezpečné tohle je.


Ujišťuji tě, že v době před očkování proti covidu jsme v nemocnici častokrát řešili poruchy menstruačního cyklu a škrábali i mladým ženám nemocnou sliznici dělohy. Že jsme mnohokrát řešili migrenozní stavy způsobené neurologickými, dietními a dalšími příčinami. Že kolem umírali zvířecí mazlíčci celkem běžně a veterináři se nikdy nenudili. Teď tedy za to můžeme my, očkovaní. Je vtipné a pohodlné, jak jste si všechny bolesti světa našli toho správného viníka. Gratuluji vám, čistokrevní.
září 21, 2021 08:47
... : Josef
Nejen masérky. Taky vim o jedný mentálně nedostatečný šilhavý dívence, která vidí molekuly CO2.
září 21, 2021 10:17
... : Josef Kouba
S názorem strejdy 100%.
https://youtu.be/bnLhhdemq1M
září 26, 2021 09:33
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]