O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

KDE AŽ ČLOVĚK SVÉ DNO MÁ? PDF Tisk E-mail
Středa, 06 únor 2008

 Milá Danielo a milé kudlanky, dnes je to poprvé, co jsem zavítala na vaše stránky. Ani jsem neměla ponětí, že něco tak užasného existuje!!! Moc ráda bych se s někým chtěla poradit, protože už sama nevím co dál, a mám akorát v hlavě pořádný zmatek. Je mi 23 let a se svým bývalým manželem, který je o 18 let starší, máme dvě malé děti, dceři jsou 3 roky a synovi 15 měsíců.

 

 

 

    Vzali jsme se po krátké známosti, kdy mě s mým bývalým seznámil můj kamarád. Manžel byl v tu dobu ve výkonu trestu, který si odpykával za distribuci drog a majetkové podvody (to, že byl ve výkonu jsem věděla, ale za co to mi zatajil, že se o tom bavit nechce). Dopisy, které jsme si psali, byly úžasně krásné a od něho až velmi přesvědčující. Když byl propuštěn z výkonu za dobré chování, tak jsem ho vzala k sobě a k mým rodičům, věřila jsem, že každý má právo na druhou šanci a že bude vše ok. To jsem ale ani trochu netušila, co mě v následujících letech čeká. Roku 2004 jsme se vzali, roku 2005 se nám narodila dcera, mezitím manžel vymýšlel, jak a v čem by se dalo podnikat - a to na mé jméno... - také jsme si na mé jméno vzali první dvě půjčky první 32 000,- a druhá 100 000,- , což se rozfofrovalo způsobem a rychlostí blesku. Prostě si manžel po vyzvednutí mnou uvedené částky odjel na dovolenou se svým kamarádem...

 

    Vše jsem nakonec nějak překousla a věřila, že to bude ok. Zjistila jsem totiž, že jsem těhotná a že čekáme druhé mimi, z čehož jsem zpočátku jsem moc nadšená nebyla, ale pak jsem se moc těšila. Mezitím mne manžel doslova přinutil ke vzití další půjčky na 150 000, že potřebuje urgentně na něco peníze. Jenže - akorát dělal všude lorda a peníze všude možně rozhazoval, cpal je do kamarádů, se kterýma chodil na večeře - a na malou dcerku a mne kašlal. V červenci jsme pořídili auto na úvěr (opět na mé jméno), kterému se ale za deset dní zadřel motor, oprava byla kolem sta a nakonec bylo auto vrácené za půl roku; mezitím jsme koupili za hotové jiné auto, se kterým jsem bohužel měla v osmém měsíci autonehodu. Můj manžel mezitím v té době už měl rozvíjejíci se vztah s mojí nejlepší kamarádkou; asi proto, že si byli věkově blíž a mohli si spolu povídat a hlavně si rozuměli... No, když jsem to zjistila, tak jsem udělala scénu a on se jen srabsky sebral a že tedy odejde...  

 

     Ale neodešel, hrál to na všechny strany, jen ukazoval, jaká on je chudinka a tak. Nakonec, když mě vezl do porodnice, tak mi napsal sms, abych prý věděla, že mě miluje. Na to jsem mu nic neodepsala. Tak zavolal, jestli mi ta sms přišla... Asi chtěl slyšet ode mne totéž, ale já to tak už necítila. S tou kamarádkou si pořád psal a stýkal se s ní, chodili spolu na večeře a já jak trubka byla s dětmi doma. A pak jsem se postupně dozvídala: že už byl dvakrát ženatý, že má tři děti, na které ale výživné neplatí a se kterýma se ani nestýká,  protože nemůže - soud mu to zakázal... Roku 2007 jsme se papírově rozvedli - to z toho důvodu, že měl nějaké exekuce. Ale - stejně to nepomohlo a musela jsem jednu zacvaknout, aby mým rodičům a mě neodvezli věci! I s tím jeho podnikáním to dopadlo špatně, nadělal samé dluhy a kde tu nic. V té době jsme pořád ještě byli  "spolu" a přemýšleli, jak z toho všeho ven, tak vymyslel, že půjde pracovat do zahraničí - jezdit s kamionem. Řidičák na to má, řekla jsem si,  tak proč ne. A dala jsem mu na cestu poslední mé úspory - cca 90.000 ,-  samozřejmě i k dispozici auto - a od té doby už měsíc jsem o něm neslyšela.

 

     Nevím co dělat. Víte, on mi neustále tak přesvědčivě lhal, nechápu, proč jsem mu věřila, ale - vždy jsem se nechala nějak ukecat. O tom, co se teď odehrává ve mě, to ani raději popisovat nebudu. Půjčky pochopitelně nesplácím, protože nemám z čeho. A další - on tady má trvalý pobyt a tak už tady byla další ekekuce. Chci ho odhlásit, ale nevím, co a  jak. Co mám dělat. Zhroutil se mi svět a ani vlastnímu tátovi se nemůžu podívat do očí. Poradte mi prosím, jak na exekuce a na půjčky, které jsem si kvůli němu brala na své triko. Psychicky mne k nim nutil a když byl vzteklej,  tak mne i v tom těhotenství napadal, kopal do mě, rval mě za vlasy a klidně před holkou, vůbec na ni nebral ohled. A když ho malá neuposlechla hned na slovo, tak ji zavřel na půdu. Chudák malá se tam strachy počůrala, a mě za to, že prý podtrhuji jeho autortitu, ještě propleskl.

 

     Prosím poradte, co mám s tím zpackaným životem dělat, nechci,  aby se s dětma vídal, mám strach, že jim něco udělá, pořád tím totiž vyhrožoval, a tak. Děkuji vám všem moc za vyslechnutí a snad i za nějakou tu radu.

 

Renata

 

 

 

 

Komentáře (70)add feed
Ježíšmarjá, Daní, : Eva
nemůžeš zařídit, aby konečně byl už nějaký zákon, že TOHLE (nemyslím Renatu) se zachraňovat NESMÍ!!!!!!!
Nebo nějaký předmět ve škole, pro holky i kluky- já do toho jdu!
únor 06, 2008 13:23
Tady pomůže jenom : skaz
dobrý právník,který ti pomůže zařídit veškeré náležitosti kolem dětí i veškerého majetku.Můžeš taky požádat o osobní bankrot.Pro tebe návštěva psychologa,to vidím jako prvořadé.
Přeji ti,aby ses probudila a postavila oběma nohama na zem.Přeji ti,aby tvoje děti i ty jste dokázaly doslova VYGUMOVAT špatný začátek a začít znovu a sami.
únor 06, 2008 13:26
No já bych řek, : NČ
že pokud ani po desátym sáhnutí si do vohně a spálení se, nepřestanu sahat dál a dál, nemůžu se divit, že shořim. A se mnou celá chalupa. Ale tohle ty číst nechceš, žejo. Ty potřebuješ kouzelnej proutek.
Tak třeba místní čarodenice a jedubaby něco maj. Já mám jen voči vsloup. A to ti nepomůže.

únor 06, 2008 13:28
no to je tedy nářez, jak špatného filmu : Inka
Rendo já jsem asi ze staré doby, ale určitě bych se svým milým chodila minimálně dva roky než bych si ho vzala, za tu dobu bych se snažila poznat jeho samotného a jeho rodinu a též i jeho minulost, abych si mohla dobře zvážit do čeho to vlastně jdu (k čemu se to na doživotí uvazuju). A už vůbec bych si nezačínala s někým kdo sedí, to snad hovoří samo za sebe nebo se snad mýlím? A toho drogového dealera snad ani komentovat nebudu. Je mi Tě moc líto, ale tohle sis fakt mohla ušetřit, kdyby si jen trochu více přemýšlela. V dnešní době aby si snad člověk na začátku vztahu nechal udělat výpis z rejsříku trestů?!?!
únor 06, 2008 13:31
Ještě mě napadlo to nejpravděpodobnější: Daníííí, že ty si z nás tak trochu utahuješ : NČ
.
únor 06, 2008 13:34
Nebo že by si Danielo : skaz
hledala to dno u nás?Nebo strop,co ještě zkousnem a co už ne? smilies/wink.gif
únor 06, 2008 13:38
No, mohl by to být poskládaný modelový příklad, : Eva
co všechno jsou si holky schopný nechat líbit a "nevidět".
Ale....mě už nepřekvapuje mnoho, klidně může být i reálný, ach jo smilies/angry.gif
únor 06, 2008 13:43
Inko, : Jitka
nic ve zlým, ale připomněla jsi mi mou sestru, která umí poradit taky jen v tom smyslu, co jsem měla udělat, jak jsem se měla zachovat atd, apod. To jsou rady na houby. Proto se k většině takových příspěvků nevyjadřuju. Neumím-li poradit, mlčím. A věřím, že tohle není žádný Danielin vtip, protože o takových případech nečtu poprvé. My lidi jsme fakt různí a různé jsou i pohnutky k našemu jednání a mnohdy to většině může připadat, že to není možný a ono je.
únor 06, 2008 13:47
To mě taky napadlo jako NČ : Airin
.. to je jak z minulého století.A co rodiče,copak se oni neptali?? V dopise je tolik sebeobětování a nakonec dala 90tis na cestu a auto. Jak by mohli dát další půjčku, když předešlé nesplacené.Kde vzala ty ušetřené peníze? Holka,za uši to tahá.Tolik najivity, a děti do toho.Pokud je vše jak říkáš,osobní bankrot,právník, splátkový kalendář,požádat rodiče o pomoc-pokud vůbec spolupracují,a psychologa určitě,protože takovýto masochizmus není samo sebou.Vzít si zavřenýho chlapa-divný hodnoty.Holka-pozor ať další chlap není úplně stejnej.
únor 06, 2008 13:50
KUDLÁNI MOJI MILÍ, ZAS MĚ ZCELA ZBYTEČNĚ PODEZÍRÁTE.. : d@niela
ne, tyhle příběhy fakt píše život, to bych si fakt netroufla, něco si vymýšlet a "zkoušet" vás. Tady se opravdu jedná o živou holku, nešťastnou, která naletěla staršímu neřádovi, která se nechala nalákat na krásná slovíčka v dopisech, určitě plných přepychových vyznání... Děvčata, přiznejte si to už, která by nechtěla mít romantiku i v opravdovém životě? Bohužel, málokteré se to povede - a když tak, málokdy to dopadne "bezbolestně".

Ta mužská chátra (pardon pánové, tohle je nadsázka) na tu romantiku zas až tak moc není. Už přeci v pravěku ten pramilenec bafnul svou milou za drdol a odtáhnul ji za nejbližší keřík - a určitě ne jen z touhy po milostných jiskřivých vyznáních, ale aby mu u jeho díla nikdo nezacláněl. A pak? Pak se šel nažrat... A s praklukama si zalovit... A najít jinou prabuchtu...

Nu, a jak už jsem to tu psala mockrát - když "manuál na lidi" neznají rodiče, jak to můžou naučit dítě? Holka spadla do hnusnýho života "vzdělaná" jen současnou červenou knihovnou a když - na rozdíl od jiných mužských okolo - se najednou našel někdo, kdo ji pentlil slovíčkama, tak vzplála jak věchet... a dala vše, sebe, lásku, přístřeší - všechno. A pak už jen věřila, věřila, nechávala se přesvědčovat - PROTOŽE CHTĚLA VĚŘIT, pravda totiž byla neskutečně krutá...

Takže - do Renaty nekopejte, kvůli tomu sem nepřišla.
Ona potřebuje teď nejobyčejnější a nejstručnější NÁVOD NA TO, CO TEĎ - JAK POKRAČOVAT!!!

únor 06, 2008 13:58
upřímně Jíťo, : Inka
jako matka dvou stejně starých dětí jako Renda, mi to opravdu nedalo, abych to nezkomentovala po svém, protože je to neuvěřitelné, že člověk dokáže udělat takové množství strašných osudových chyb za tak krátkou dobu. Některé indicie je potřeba se naučit vidět prostě dopředu, už jen proto, aby se v dalším vztahu toho vyvarovala.
únor 06, 2008 14:17
danielo : kolemjdoucí
tady se přeci nic poradit nedá.
únor 06, 2008 14:23
... : meg
naděje přece umírá poslední, co na to když on měl takové podfuky již před tím, to by se na tom mohlo lecos uvařit
únor 06, 2008 14:30
Je tohle fakt mozny????? : Bara
Tak z toho jsem uplne perplex ztuhla, ze nejsem schopna zadne reakce, natoz rady. Jen ti preju strasne moc stesti, budes ho moooooc potrebovat.
únor 06, 2008 14:32
ok - například mě děsí, že se nedá legálně zjistit, : d@niela
kolikrát byl kdo ženatej (vdaná), kolik kde má potomků... tedy, když to na sebe nepráskne.
únor 06, 2008 14:33
Inko, : Jitka
chápu proč jsi napsala, co jsi napsala, ale uznej, že to v tomhle případě nemá valnou cenu. A taky si myslím, že Renata patří k lidem, kteří se rozhodují bez velkýho přemýšlení, impulzivně a tak v životě sekají chybu za chybou. Já jsem už ze starší generace, vzhledem k věku bych mohla radit do alelujá, ale sama jsem nadělala chyb spoustu. A přitom jsem kolikrát věděla, že se asi ženu do průšvihu. Jó, kdyby nás tak mohl někdo naprogramovat, abychom jednali vždycky správně!!
únor 06, 2008 14:37
Typický případ pro osobní bankrot. : Perda
Jak se to ale dělá, to nevím. Určitě ale do toho jdi co nejdřív, lidé s osobním bankrotem mají splátkový kalendář atd. a jsou chráněni vůči exekutorům apod. Pokud jsou půjčky zapsané jen a pouze na Tebe, tak Ti nikdo nepomůže, budeš to muset zaplatit. Pokud je ale jen jedna i na něj, určitě to dej k soudu.
Rozhodně to musíš řešit. Čekáním okrádáš nejen sebe, ale hlavně svoje děti. Napadá mě, co majetkové vypořádání u rozvodu? Půjčky přece vznikly v manželství, tudíž tam patří, ne?

únor 06, 2008 14:40
Perdo, : Eva
že půjčky vznikly v manželství, to žádný soud nepopře, ale, když on platit nebude (jakože nebude), zaplatí to Renata celé a to předpokládám, že ještě vůbec nemusí vědět, kolik těch půjček ve skutečnosti je. Jedině osobní bankrot.
Jasně, chce to rozhodně právníka, ale ani ten není zadarmo smilies/angry.gif
únor 06, 2008 15:05
Jíťo, každý z nás nadělá za život : Inka
spoustu chyb já nejsem výjimkou, tak právě proto má smysl, to zkonstatovat natvrdo, protože když to člověk nepochopí, vleze do stejné situace znovu a znovu. Do těch situací se dostáváme, abychom se naučili správně rozhodovat a pochopit, co jsme udělali špatně a poučili se z toho. Každý důsledek má svou příčinu a pokud jí nepochopíš, pak v ničem nemůžeš postoupit o krok dál.
únor 06, 2008 15:10
Tak co tedy k Renatě? : ivanka
ono napsat jen právníka a psychologa - to je jednoduchý. Mj. jsem přesvědčená, že ho už asi neuvidí, ten vzal jednoduše roha... Bůhví, jestli už i nestřelil ten kamion a není někde za vodou - tedy za mořem.
únor 06, 2008 15:22
Renato : Kamila
právníka a hned! Když se našly peníze pro toho ničemníka, tak se snad najdou i pro dobrou věc. Prohovoř s ním i tu možnost osobního bankrotu, to je dobrý nápad. No a pak ten psycholog taky není od věci... ale začla bych tím právníkem - doufám, že víš, že on tě mnohokrát podvedl a zradil a naprosto si nezaslouží jakoukoliv další šanci! A co je to za hyenu, pokud dokáže vyhrožovat tím, že ublíží dětem? To jsem jetě neslyšela - klasický folklor je - chci děti pro sebe, ale toto???
únor 06, 2008 15:22
... : Renata
Co se týče dětí, dětem by nikdy neublížil, to Daniela špatně podala. Jinak díky za názory a rady, jsem ráda, že mi pomůže otevřít oči nikdo úplně jiný. Díky
únor 06, 2008 16:01
Evo : Perda
to máš asi pravdu, zacvaká to stejně nakonec asi ona, ale přece nad tím jen tak nemávne rukou? Všichni tak nějak víme, že to nesplatí za rok. Teda pokud se nestane zázrak v podobě tučného dědictví nebo tak něco. Když čtu ty částky - tuhle 100.000,-, támhle 90.000,-, jímá mě hrůza. Za to mohly mít jejich děti každý rok až do své dospělosti téměř luxusní prázdniny. Když už nic jiného.
To je fakt na právníka. Co takhle zkusit neziskovky - Rosu, Donu apod.?
únor 06, 2008 16:17
Renatko, děvče, že dětem není schopen ublížit, : Eva
na to, prosím, rychle, ale bleskurychle zapomeň! Viz Tvá vlastní slova (tedy nikoliv Daniely špatné podání): má tři děti, na které ale výživné neplatí a se kterýma se ani nestýká, protože nemůže - soud mu to zakázal... Proč asi tak???????
když byl vzteklej, tak mne i v tom těhotenství napadal, kopal do mě, rval mě za vlasy a klidně před holkou, vůbec na ni nebral ohled. A když ho malá neuposlechla hned na slovo, tak ji zavřel na půdu. Chudák malá se tam strachy počůrala, a mě za to, že prý podtrhuji jeho autortitu, ještě propleskl. To není týrání dětí??????
Jen když budeš mít VELIKÉ štěstí, tak ho již neuvidíš.
Prosím Tě, teď je to fakt složité, hrozně, ale dá se to přežít, když uděláš, co Ti právník řekne, třeba i v té ROSE, DONĚ, tedy nepřetržitě, zdarma. Ty to s dětma vydržíš, ale jen, když zapomeneš na toho jejich otce ABSOLUTNĚ!!! Objímám!!!
únor 06, 2008 16:25
Nesvéprávnost? : Dolin
Asi budu za necitu, ale v některých zemích, tuším např. v Belgii se lidem po podobných excesech soudem stanoví omezená způsobilost k právním úkonům. Aby se v budoucnu podobné věci nemohly stávat. Tihle lidé pak dostanou přiděleného kurátora, který dohlíží na jejich finanční transakce, uzavření sňatku, výběr zaměstnání apod.
To přece nemohlo dopadnout jinak. Vzít si domů a za manžela protřelého kriminálníka.
Většina světa důvěřivé a dobrácké lidi nechává napospas takovým o jakém bylo psáno v článku. Přitom mentálně zaostalý jedinec v psychiatrické péči požívá plné ochrany státu před podobnými útoky. Lze konstatovat, že pokud nemá podobnou ochranu běžný občan se sníženou schopností se podobným nátlakům bránit, je něco špatně.
Napadá mě něco o státě který podporuje skryté i zjevné nepřátelství k vlastnímu obyvatelstvu. A rada?
Zde snad jedině podat žalobu pro sňatkový podvod. Takových, kteří vylákali miliony z důvěřivých slečen pod slibem manželství už sedí na Borech pěkná řádka. A je úplně jedno jestli nakonec ke sňatku došlo nebo ne. Proč platit dluhy který nasekal někdo jiný?
Dobrý právník to sfoukne levou zadní.
únor 06, 2008 17:10
mě to tak rozčílilo, : carie
že jsem si musela napustit plnou vanu vody a umej to ze sebe.
únor 06, 2008 17:52
Nakonec jsem to smazal, : Krakonoš
protože traktátem o nebetyčný blbosti nikomu nepomůžu a nic jinýho se k tomu napsat nedá. Panebože!
únor 06, 2008 18:26
carie,Krakonoši, : skaz
proto jsem napsala jenom suchý výčet věcí,které se dají udělat.Zakázala jsem si dávat do toho jakékoliv emoce,protože emocí i jiných věcí je na druhé straně opravdu něurekom.Ale v podstatě mi naskočilo to sejné,co vám.
únor 06, 2008 20:17
omlouvám se, : skaz
to stejné.Ještě těď se mi třepou ruce vztekem.
únor 06, 2008 20:18
Je mi jí líto, ale je to nad moje chápání. : mamča
Pominu tu neskutečnou důvěřivost zamilované Renaty, ale je pro mě neuvěřitelné, že se na tohle všechno dívali její rodiče, u kterých Renata s manželem a dětmi bydleli, a zřejmě je i sponzorovali. Jak jinak si vysvětlit, že v době, kdy byla Renata na MD, kupovali auto "za hotové". Jak je možné, že se rodiče dívali na týrání své (zřejmě jediné) dcery a vnučky ?
A jak to, že matce na MD, která nemá příjem, dá někdo opakovaně půjčku ?
Těch otázek je moc, a odpovědi žádné.
únor 06, 2008 20:21
mamčo,toto : skaz
je nad chápání asi kohokoliv,ty rodiče proboha musí být v mém věku a něco už snad vědět o životě.Taky tam bydleli,tak nechápu,jak to mohlo až tak daleko dojít.
únor 06, 2008 20:34
Já myslim, že dost příznačný je už to: "... byl ve výkonu trestu..." : NČ
to je fakt úžasnej výraz pro hajzla kriminálníka, eště k tomu zasra*ýho drogaře dealera (což mi potvrdí KAŽDEJ, kdo má děti nebo vnoučata ve věku teen).
Včera jsem si to chtěl nechat pro sebe, ale prostě mi to nedá, napsat to musim!
Trapný hloupý náně, která nemyslí ničim jinym, než tou svou ***** nejde radit vůbec nic, protože vona i dneska je schopná ho znova živit a dotovat. Jen kdyby von přišel a řekl. Jenže von nejde a neřekne, páč ví, že vona už má starou prdlačku.
Kdyby sem napsala nějaká dementní buchta, zoufalá, že narvala svý prachy do Nigerijskejch diamantovejch dolů nebo, že dala všecky prachy na ulici neznámý cigoře, která jí slíbila obstarání bytu, asi bychom jí všichni řekli, že pro tak neuvěřitelnou lidskou stupiditu neexistuje rada, natož soucit!!!!
Nevidim tady v tomhle případě sebemenší rozdíl!
únor 07, 2008 06:27
Jojo, ta romantika.... : wendy
takovýchle týpkové si vybírají právě takové Renaty, dívky, které mohou ovládnout a zblbnout. A že teda ženská zblbnout dokáže, to je fakt. A může být z nejlepší rodiny. To by bylo k exmanželovi. Půjčka - třeba jí patří půlka toho baráku u rodičů, taky se jí zaručili jako ručitelé, kolem 100.000 ti půjčí jak vidno. Osobní bankrot - mazej ho Renato nahlásit, dělá se to u soudu, a to co nejdřív, včera bylo skoro pozdě. PS.: kde má trvalé bydliště exmanžel ?
únor 07, 2008 07:06
Wen : NČ
K tomu hloupýmu střevu se už vyjadřovat nechci. Ale mám dotas.
Co to je, ten osobní bankrot? To jako, že bysem si třeba půjčil v bance pár stovek tisícovek, pak vyhlásil osobní bankrot, a tím pádem pak nemusel nic vracet? Dost dobrý!!!!
únor 07, 2008 07:13
... : Los evropský
Jo ve věznicích, tam to žije! Já o tom něco vím. Naše rodina v tomto a obdobném resortu totiž pracuje:-)Občané ve výkonu trestu odnětí svobody píšou jeden přes druhého seznamovací inzeráty a srdceryvné romantické dopisy, jakou udělali hloupost, které teď litují. Zmíněné si nacvičili během soudního líčení, kdy předstírali účinnou lítost. Kámen by zaplakal. Inzeráty apod. si dávají i ženatí. Pro ně je to forma zábavy a vyžití - co má taky vězeň, pro kterého se nenašlo uplatnění v práci, pořád dělat, že. Když mají štěstí, podaří se jim touto cestou najít nějakou osobu ženského pohlaví (povahové a charakterové hodnocení si nechám od cesty - doplňte si sami), která se rozhodne ho zachránit, dát mu "druhou šanci"(milovaný někdy taktně neuvádí, že je to pro něj šance pátá, šestá...) a po propuštění si ho přijde vyzvednout přímo k bráně. Zalyká se štěstím a pocitem vlastní šlechetnosti, vrkajícího sígra si odvede do již vystlaného hnízdečka a výsledky jsou popsány výše. Nikoho neodsuzuji, ba neužívám ani slova blbost - je to prostě jenom neinformovanost, o těchhle věcech se málo mluví, a není se na ně ani kde zeptat. Příp. je ve hře nízké sebevědomí, kdy si ženská myslí, že lepší takovejhle, než žádnej a na nikoho lepšího by stejně neměla... To o5 není hodnocení Renaty, jen pohled z "druhé strany".
únor 07, 2008 07:48
NČ to je věc,. viď ? : wendy
hlavně je to nastavené tak, že je to jen tvoje osobní věc a nezruinuješ rodinu a okolí. Určitě se to bude zneužívat, mazané české hlavičky už přemýšlejí až se jim zpod čepice kouří...já taky !
únor 07, 2008 08:00
Hm, lose evropský, dost se lišíme : NČ
Já odsuzuju.
Slovo "blbost" užívám s vědomím, že je ještě příliš lichotivé.
A pojmenování Nána užívám jen proto, že výrazy z živočišný říše se na kudlu nehoděj.
Ty takhle nehodnotíš Renatu, Já jo!
únor 07, 2008 08:01
Wendy - ale je to hodně zajímavý thema, tendle osobní bankrot : NČ
Možná by mohla Danííí tomu věnovat samostatnej článek s pořádnym vysvětlenim. Sem to už někde zaslech, ale nic vo tom nevim. Např: jestli je podmíněnej opálenou tváří, nebo "výkonem trestu", nebo nějakou ztrátou příjmu, nebo výší IQ která nesmí přesáhnout 50 (jako u Renatky), atd.
únor 07, 2008 08:09
EnČé... : Los evropský
...odsuzovat atd.,to je samozřejmě tvoje právo. Jen...jak to říct...no, až bližším kontaktem s existencema, o které by si "slušný člověk" neotřel ani podělanou kecku, přestaneme na ně shlížet s výšin své nadoblačné superiority, jak to EmČéČé (Malý Český Člověk) rád činí. Bez toho by práce s nimi ani nešla dělat. Hlavně zjistíš jednu hroznou věc - že právě z těch hloupých, naivních, jednoduchých, primitivních - a celkově tupějších - se národ PŘEDEVŠÍM skládá. Tím nechci říct, že máme omlouvat sígry a litovat někoho, kdo se do problémů dostal - ty řekneš z vlastní blbosti, já řeknu z neinformovanosti - jen chci říct, že takových lidí je prostě hrozně moc, ty sice třeba nikoho takovýho osobně neznáš, ale když se vyskytuješ v místech, kde je jich vysoká koncentrace (věznice, organizace Naděje apod.) začneš se na věci dívat jinak. A nebo taky ne, ne každej na tohle má žaludek, a tohle je můj os. názor na věc.
únor 07, 2008 09:02
Osobní bankrot : wendy
nemůže vyhlásit sám na sebe podnikatel - to by to vypadalo, že...a musí mít ručitele. Účastníky procesu jsou sám dlužník, věřitelé, soud a insolvenční správce určený Min. spravedlností. Nevztahuje se na hypotéky a leasing. Pokud soud osobní bankrot nezamítne, určuje se splátkový kalendář nebo se okamžitě prodává majetek. A zkoumají se příjmy 5 let nazpět, a to i dary apod. Tak co - hodí se ?
únor 07, 2008 09:03
K osobnímu bankrotu... : Los evropský
http://insolvencni-zakon.justice.cz/
Zde jsou všechny informace přímo ze zdroje.
únor 07, 2008 09:12
... : eja
Oddlužení je podle nového zákona možné provést buď rozprodáním majetku dlužníka, nebo splácením podle věřiteli schváleného splátkového kalendáře. Podmínkou je, aby touto cestou bylo splaceno alespoň třicet procent celkového dluhu. Dnes se věřitelé dostanou stávajícími cestami v průměru k dvaceti procentům dlužné částky. Soud rozhodne, která z možností je pro uhrazení dluhu nejlepší.

V případě splátkového kalendáře se dlužník zaváže do pěti let uhradit maximální možnou část dluhu. O výši jednotlivých splátek rozhodne soud. Řídí se přitom pravidlem, že člověku musí zůstat částka ve výši životního minima. Teoreticky je proto možné, že příjmy převyšující životní minimum budou z rozhodnutí soudu použity na splátky. Splátkový kalendář má ještě jednu podmínku, dlužník musí pracovat, aby měl dostatečný pravidelný příjem, z něhož může úvěr hradit. Nezaměstnaným soud splátkový kalendář nepovolí.

Na splácení dluhů v rámci osobního bankrotu, musí dlužník použít i případné dary a dědictví. Soud dohlíží na to, aby je dlužník zpeněžil, stejně jako věci, které nepotřebuje nezbytně nutně k výdělečné činnosti, a peníze použil na umoření dluhů. V případě neplnění stanovených povinností může soud zrušit souhlas s osobním bankrotem. Na oddlužení se musí podílet manžel či manželka dlužníka, pokud nemají zúžené a vypořádané společné jmění manželů.

únor 07, 2008 09:18
No Wen, sice dík, ale to se mi teda nějak nehodí - pomalejc chápu : NČ
Co to je teda za bankrot, když mám buď majetek na prodej, anebo jsem schopnej splácet podle splátkovýho kalendáře? To už se teda snad raději rovnou můžu dohodnout s věřitelem.
Lose Evropský, cit: "... zjistíš, že právě z těch hloupých, naivních, jednoduchých, primitivních - a celkově tupějších - se národ PŘEDEVŠÍM skládá...". Tak k tomu dodávám jen NO NAZDAR!!!!
únor 07, 2008 09:25
EnČé... : Los evropský
...já vím, že je to strašný, ale je to tak!!! Schválně, až si půjdeš pro občanku, nebo někam, kam musíme všichni (například Pohřební služba...ne, to byl vtip) bez rozdílu vzdělání, původu a rasy, tak se rozhlídni kolem sebe, kdo tam s tebou čeká. Myslím, že tam nebudou pouze vzdělaní, inteligentní, slušní a zdvořilí občané. O úřadu práce ani nemluvě.
únor 07, 2008 09:37
eja, pokud teda tomu rozumim : NČ
tak za splnění určitejch podmínek mi soud vymaže až 70% dluhu. Takže pokud všechem majetek včetně bankovního konta dám dětem, pak budu 5 let žít z životního mimina, tak po pěti letech budu bez dluhu. No dobrý.
Teď teda už jen zbejvá, aby to pochopil taky věřitel, po boku s Andrejem a Igorem, až se po pěti letech a jednom dni nastěhuju zpět do svý residence, a děti mi darujou nábytek, auto a nějakejch pár stovek tisíc.
únor 07, 2008 09:38
Je to podle mě urychlení pro věřitele : wendy
insolventní správce ti projede majetek že ti budou vstávat vlasy na hlavě a prodáš i puclák s pomněnkama po babičce...ale že se ti nehodí - to chápu, to chápu.
***********************
únor 07, 2008 09:39
Naprostý souhlas s Krakonošem. : Sinix
Napsat na někoho firmu a půjčovat si peníze - ať už na tu firmu nebo přímo na ni - to je ten nejstarší trik, jak přijít zadarmo k penězům. Opravdu se divím, že na to v 21. století ještě někdo skočí...

únor 07, 2008 09:44
No samože Wendy : NČ
takže ten návrh osobní bankrot by měl vzejít snad právě vod věřitele. Jenže jsem slyšel, že to dávaj dlužnící sami na sebe - jakože je to pro ně nějak výhodný. Mně se to teda nijak výhodný nezdá. Krom toho, když dneska někdo neplatí dluhy, je uplně běžný na něj poslat exekuci (i na majetek, i na prachy) a to bez "vyhlášení osobního bangrotu". Nebo ne??? A ještě - insolventní správce mi projede hrnky s pomněnkama? Tak jakej je rozdíl mezi ins. správcem a exekutorem?
Jsem z toho Jelen Zlaté Parohy :-(
únor 07, 2008 09:52
... : eja
Pokud se nemýlím, tak osobní bankrot lze vyhlásit pouze pokud VĚŘITEL SOUHLASÍ.. Myslím, že se to bude používat hlavně tam, kde jiná šance není. Takže si ten věřitel prostě řekne, lepší 30 % než nic..
únor 07, 2008 10:00
VZKAZ PRO: losáčka a "eja" : d@niela
prosím, ozvěte se mi na e-mail, jo?

únor 07, 2008 10:01
Los evropský : Jitka
má asi bohužel pravdu, nemyslím si sice že PŘEDEVŠÍM, ale hodně nás "těch hloupých, naivních, jednoduchých, primitivních - a celkově tupějších" bude! A to nemyslím ironicky, což by si někdo mohl, vzhledem k použitému slovu "nás", myslet. Já se sama počítám mezi ty naivní.
únor 07, 2008 10:05
Já se ti nemám ozvat na emajl? Tak ne. Už se neozvu nikdy!!!! : NČ
eja: Fakt jsem furt nějak s chápáním na štíru. Bude to tim IQ :-(
Jestliže kur*a věřitel souhlasí s mým návrhem, tak jde o dohodu. A je-li dohoda, k čemu pak soud?
Nebo je to tak, že věřitel potřebuje mít soudně potvrzeno, že se mu dostane aspoň těch 30%, a soud to pak tim insolventnim správcem vymáhá místo věřitele? Divný!!! Na tohle už přeci dávno existujou sro s neporovnatelně vyšší efektivitou, než 30%.

únor 07, 2008 10:13
Dík za pochopení Jitko, : Los evropský
co je ještě strašnější, že při bližším pozorování zjistí i člověk, který se do té doby považoval za celkem slušného, celkem inteligentního a celkem na úrovni, JAK PEKELNĚ MOC má s těmi existencemi společného...!
únor 07, 2008 10:24
řešení ? : petr v.
Řešení ve smyslui kouzelného proutku není.
Cesta ven vede jedině cestou kvalifikovaných rozhodnutí, nebude gratis, ale jistě lacinější než další impulzivní kroky a doufání že ono se to nějak. Za doufáním totiž obvykle následuje penále z prodlení
1. právník 2.jednání podle porady s ním, bez lidové tvůrčí invence

PV
únor 07, 2008 10:35
Ano, losáčku (hezky tě Dani oslovila), : Jitka
jsme prostě všichni jenom lidi, i když někdy mám pocit, že někdo se považuje za něco vývojově vyššího. A proboha, nemyslím tím nikoho z kudlanky!!
únor 07, 2008 10:36
No Jitko : NČ
to jako po tom tvym "všichni jsme jenom lidi" bysem se měl zastydět za to, že se fakt nepovažuju za až takovýho důvěřivýho blba, schopnýho svou nebetyčnou blbostí připravit dokonce i vlastnim dětem dost neradostný dětství, kořeněný nervákama a vejpraskama vod zcela podřadnýho kreténa!????
únor 07, 2008 11:08
No kdyby to mělo být důsledné : wendy
tak vzhledem k české nátuře by se měly kontrolovat třeba i dary, co osobní bankrotář sám někomu podaroval, nebo na někoho napsal, co já vím ty 3 roky zpátky. To by byl mazec, co ?
Sama se v tom NČ probírám a jsem zvědavá, jako to bude dopadat v praxi...
únor 07, 2008 11:17
Wen, no to samozřejmě : NČ
aby každej pak těsně před soudem nedopadl jak chudej bezdomovec Vovka Železný, žejo.
Mně ti to ale připadá celý takový divný, složitý. Nebyl by lepší uplně jednoduchej zákon, a to, že každej je povinen platit dluhy, a po dobu splácení má právo pouze na existenční minimum a bydlení max 10m2 se studenou vodou a společnym hajzlem?
únor 07, 2008 11:30
Ne, NČ, : Jitka
za tohle se stydět zřejmě nemusíš. To moje "všichni jsme jenom lidi" byla jen reakce na losí příspěvek z 10,24.
únor 07, 2008 11:32
Jituš, dík, se mi ulevilo :-))) : NČ
.
únor 07, 2008 11:34
Jo NČ, to asi jo, : wendy
ono něco podobného platí už teď, ale jen na ty chudší...Zákon, aby se platily dluhy do roka a do dne a pak vězení pro dlužníky jako ve staré dobré Anglii tady nikdy nebude.
únor 07, 2008 11:44
Hm, : NČ
chtěl jsem jen říct, že kdyby se 300 darmožroutů, namísto vymejšlení a přijímání dalších a dalších zákonů, postaralo o to, aby pořádně fungovaly soudy, a pak taky výkony rozsudků, tak bychom vystačili s desetinou současnejch zákonů. Samože by k tomu bylo ještě potřeba, aby soudili moudří soudci a ne pubertální rychlokvašky, popř. zkorumpovaní šmejdi.
únor 07, 2008 11:53
nemá některá zájem o seznámení? : kolemjdoucí
Ahoj, jsem pohledný, inteligentní, 24/182 momentálně ve výkonu trestu ( zaslouženě ).Rád čtu, hlavně klasické autory, mám rád moderní hudbu, zajímám se o politiku, prostě mám rád život se vším, co mi přinesl a přinese. Je mi tu bez inteligentních lidí a hlavně bez ženy moc smutno, proto hledám dívku/ženu, která by si se mnou chtěla dopisovat, a časem i třeba něco víc.Na vzhledu a věku nezáleží. Moje adresa je: Jakub Petrik, Hasičská 758, Horní Slavkov 357 51

Podáno 10.01.2007 Region Karlovarský kraj / Karlovy Vary
Věk 24 Kontakt neuvedeno

únor 07, 2008 12:09
Kolemjdoucí : Los evropský
si z toho dělá srandu (doufám), ale zrovna ve Slavkově zrovna nedávno jedna svatba proběhla. A nebyla první (zřejmě ani poslední.)No, ale kdo viděl nevěstu, no, myslim že ta asi ví, do čeho jde.
únor 07, 2008 12:28
to NČ, : eja
Omlouvám se, ale taky nejsem schopna přesně vysvětlit fungování, výhody, nevýhody insolvenčního zákona. Uvedla jsem jen základní informace, co jsem našla různě na netu, po zadání výrazu "osobní bankrot" do vyhledávače. Platí to teprve od 1.1.2008 takže zatím asi nikdo nedokáže odhadnout, jak to bude v praxi fungovat. A bohužel asi existuje vychytralý český človíček, který už teď přemýšlí, jak by tohoto šlo zneužít.
únor 07, 2008 13:15
Lose, : Ceskymo
dekuju za "slovo z lidu"... mas uplne pravdu... i kdyz ziju ve statech, kde je spousta veci jinak, tak tohle je zakladni:
za prve: v azylovych domech bys tezko hledal nekoho s prilis vysokym IQ
za druhe: po case si zvyknes, ze i tyhle lidi maji svoje kvality - ovsem schopnost prezit je asi tak tou posledni z nich, jinak by tu nebyli, ze?
za treti: zakon o bankrotu je tu uplne jinej (a to ho v poslednich par letech hodne pritvrdili), takze muzu vyhlasit bankrot, ovsem musim jit do "poradny", kde ale kdyz zjistej, ze nemam zadnej prijem, tak neni co resit. A pak se (prej) zacnou dit veci - predevsim dalsich 7 let nemuzu vyhlasit novej bankrot, takze vsechny mozny uverovy spolecnosti se muzou pretrhnout, abych si prave od nich vzala kreditku...
Co mi nemuzou vzit: dum (pokud platim hypoteku - a pak je otakza z ceho?), auto a osobni veci.
Takze pokud mam druhy auto, 3 televize a 4 kostata, tak mi muzou vzit to druhy auto (tedy pokud to neni pikap, s kterym si vozim "palivo", tedy drivi na topeni), 2 televize (pokud neprokazu, ze jsou to vlastne monitory pro muj PC pres kterej se venuju vlastnimu vzdelani za ucelem vyssiho - jakyhokoli - vydelku) a 3 kostata - leda ze bych je deklarovala jako energii setrici dopravni prostredky.
No ale mezitim prave diky tomu bankrotu jsou vsechny moje dluhy anulovany. A to je to nejdulezitejsi.
Jeste se drzim, ale mozna, ze tam taky brzo skoncim, co ja vim?
Jenze! To tu funguje trochu jinak - napr. ted jsem dostala ucet za svyho manzela z nemocnice - puvodni suma byla prisernych 118 tisic, z toho federalni pojisteni neco zaplatilo, statni pojisteni nedalo ani floka (a to se snazej zastavit mi barak!), no a po mne ten spital chtel 900 dolaru. Tak jsem tam zasla, popovidala si s nima, dala jim sek na 10 dolaru s tim, ze vic proste nemam a vypada to, ze to odmaznou vsechno - zkratka nemam z ceho platit. A to bez vyhlaseni bankrotu!
Takze aspon tady pokud s veritelama komunikuju, vetsinou s toho vyjdu lip, nez jsem cekala.
Ale zpatky k tvymu prispevku - evidentne spolupracujes s azylakama a podobne - tak teda klobouk dolu a hodne optimismu, snazim se jim pomahat, jak se da, ale tyhle lidi (vetsinou zensky) potrebujou predevsim spoustu sebevedomi a trosicku pohlazeni po dusi, protoze opravdu to IQ je nekde na pokojovy teplote - coz z nich ovsem jeste nedela spatny lidi, jenom lidi, ktery potrebujou vic pomoci a povzbuzeni, nez ti, kteri jsou schopni vyplnit danovy priznani a formular na pojisteni....
Drzim ti palce a deuju za tvuj prispevek!

únor 08, 2008 07:56
Kolemjdouci: : Ceskymo
ja to beru, kdyz sebou privezes prvni milijon, tak ho muzem rozvest dal a dal... si te teda vemu, kdyz uz musim, ale jsem 95/160/145, (let/cm/kg) tak nevim, esli chces?
Jinak te miiiluju, samozrejme, a budu ti vernou a oddanou manzelkou.
PS: Umis vymenit strechu na baraku, udelat cementovou podlahu a makat se sadrokartonem? Esli ne, tak snad ani nevodepisuj... Predpokladam, ze nemluvis anglicky, jestli jo, tak te nechci.
Miiiluju te, Ceskymo - I really need a slave without any rights smilies/cheesy.gif
únor 08, 2008 08:04
Ceskymo... : Los evropský
Zlatá slova. Holt tady jsme se zadlužováním teprve v začátcích, myslím, že se máme ještě hodně co učit. Doženeme to, ale otázka je kdy.
Jinak k těm "celkově tupějším": je normální, že když neumím například vyplnit daň. přiznání, tak holt se zeptám, nebo to mám blbě, no bóže, hlavu mi neutrhnou. Jenže jiní lidi mají prostě problém na úrovni daňového přiznání i se základníma životníma situacema. Okolí jimi za to opovrhuje. Já se setkávám mimo jiné i s občany východních států - Rusko, Bělorusko, Ukrajina atd. Teď myslím ty "slušné", co nepáchají trestnou činnost, ale snaží se obstarat si desítky razítek, potvrzení, usnesení a dokladů k nakrmení úředního šimla. My tu v jednom kuse nadáváme na poměry, ale co je to proti poměrům u nich! Přitom si nestěžujou, a mohli by! Výhod našeho státu nepožívají , v jejich státě žádné výhody nemají, přijdou kolikrát ve svém nejlepším oblečení, /ve kterém by průměrný Čech nešel ani vynést smetí/, všude si před nimi málem nebo doslova uplivujou... Tak tihle jsou vděční za to, že se k nim konečně někdo chová jako k lidem a ne jako k něčemu, co přinesla domů kočka. Za úsměv, za to, že jim po patnácté vysvětlím to, "co by normální člověk pochopil okamžitě"...jo, práce s lidma je dobrá lekce pro život. A život na východě je tak neskutečně tvrdej, že Průměrného Čecha by zlomil tak za měsíc, dva. K lepšímu pochopení života východních občanů tady doporučuju román Jatky od Uptona Sinclaira. Odehrává se v Americe v roce cca 1928, v období raného kapitalismu, kterým ČR právě prochází....
únor 08, 2008 10:05
Lose, : Ceskymo
tak si to tak ctu a mam pocit, ze tady jsou ve stejny situaci mexicani - delaj tu tu nejhorsi praci, obvykle za daleko min nez minimalni mzdu, pac tu delaj nacerno. Ale to je proto, ze nemaj zadny vzdelani, potize i se ctenim a psanim ve spanelstine, o jinym jazyku ani nemluve - a s takovymhle zakladem by si meli vybehat vsechny mozny papiry??? Zvlast, kdyz se stat uz postara, aby jich bylo tolik a tak "umne" napsanych, ze jim obcas nerozumi ani rodilej american...
Mexicani umej delat, jsou to drici, no a presto tu na ne spousta lidi akorat tak nadava a opovrhuje jima. Pritom sami by treba sklizet zeleninu na pole v 50ti stupnovych vedrech nesli.
Ale co me prekvapilo - v tech azylakach je daleko vic ostatnich ras nez mexicanu, voni nejak asi drzej vic pri sobe, a tak i kdyz se nekdo z nich dostane do problemu, ta jeho (jeji) "sirsi" rodina to zrejme poresi.
Diky ti za lidskej pristup i k tzv. "odpadu", jsou to taky lidi a spousta z nich je moc fajn, jenom proste nemaji tu zakladnu, kterou my bereme jako normalni. Hm, tak to tedy urcite neni. Tim myslim predevsim to vzdelani, ale pak taky celkovej rozvoj osobnosti. Kdyz v detsvi nemas vic podnetu nez "vypal vodku, nasbirej kukurici - brambory, atd. - jdi zastrelit kralika", tak celkovy mysleni zakrni, to je jasny.
Drzim ti palce a preju hodne trpelivosti a porozumneni, vono se ti to nekdy nejak v zivote vrati...
únor 09, 2008 06:24
Myslím, že si z nás někdo střílí : JJ
Není to tak dlouho, co jsem někde četla tento příběh, ale jen jeho první část.Jak se slečna seznámila s kriminálníkem na vycházce a zahořeli k sobě nehynoucí láskou, kterou zpečetí svatbou.Protože prý každý by měl dostat druhou šanci a ona ho miluje.Já si myslím, že se někdo dobře baví reakcemi lidí a nebylo by to poprvé.Poslední dobou se to stává docela často, nadhodí se srdceryvná historka, lidi se chytají za hlavu, radí co a jak.Pak jen autoři napíší-sory, ale jste neskutečně pitomí.Takže já tomu nevěřím. smilies/angry.gif
únor 12, 2008 14:18
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]