O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MANŽELSKÉ DESATERO? PDF Tisk E-mail
Úterý, 05 únor 2008

 ...připadám si jak v začarovaném kruhu, ze kterého nemůžu ven, i když bych chtěla. Přála bych si, aby všechno bylo jako dřív a já měla šťastnou rodinu. Ale naše rodina není šťastná, my si na to jenom hrajeme. V podstatě si já i manžel žijeme už každý svůj život a když se doma sejdeme, snažím se být chápající - milující manželka, i když miluju někoho jiného...

 

 

 

 

 

Ano, těmito slovy končí v druhém pokračování svého příběhu pod názvem LÁSKA NA ROZCESTÍ  popis současného stavu jejich domova... Pak ještě, po mnoha vašich komentářích, připojila následující desatero. Je to už delší dobu, ale přesto jsem na to nemohla zapomenout. A protože je to velký námět k zamyšlení - rozhodla jsem se to dát jako samostatný článek - spolu s otázkou: myslíte si, že je to tak opravdu správné?

 

 

 

.
.

Moje desatero spokojeného manželství

 

  • Budu si hrát na spokojenou rodinu, protože fakticky spokojená rodina neexistuje.  
  • Smířím se s tím, že cokoliv po chlapovi chtít je nesmysl, protože to vlastně není normální.
  • Budu doufat, že po 3 letech neúspěšného podnikání se stane zázrak a můj muž bude úspěšný. Nic jiného mi nezbude, protože podnikat nepřestane.
  • Budu věřit tomu, že mého manžela nevyhodí z práce, i přes jeho nemístné poznámky, které vede na adresu vedení. A kdyby ho náhodou vyhodili, tak ho vezmu do náruče a řeknu mu, že to není jeho vina, že aspoň konečně bude moct začít pořádně s podnikáním.
  • Už nikdy se nepodívám na jiného chlapa, natož tak ho políbit, protože tím se stává ženská nevěrnou lehkou děvou.
  • Nebudu si už nikdy na nic a na nikoho stěžovat, protože jediný, kdo může za to, co se děje kolem mě, jsem já sama.
  • Smířím se s tím, že láska v životě není vlastně důležitá, protože nakonec vyprchá. Takže, kdybych se někdy teoreticky podruhé vdávala, tak jedině pro prachy, protože ty dělají lidi šťastnými.
  • Až na manžela přijde druhá míza, tak to přehlédnu, protože za to vlastně můžu já a moje nespokojenost v manželsví.
  • Když uvidím že manžela něco trápí, tak si ho nebudu všímat, protože mi stejně neřekne o co jde. Jedině bychom se pohádali.
  • Budu si všímat na manželovi jen toho dobrého, i kdyby to špatné mělo jakkoliv ubližovat mě nebo našim dcerám, protože vlastně není důležitý výsledek, ale to, že se člověk snaží - byť třeba jen chvilku.

 

.

.

 

Hanka

 

 

 

 

 

Komentáře (35)add feed
z toho je mi docela smutno. : Kačka
Tak jsem si pročetla oba Hančiny příspěvky, Hani, já vím, že asi nemáš moc na vybranou, ale snad bys to neměla vzdávat.
únor 06, 2008 01:17
Vono by se neměl nic hnát do krajnosti : NČ
ani do plusu, ani do mínusu. Zlatá střední cesta je fakt nejzlatější. Jen si ji najít....
únor 06, 2008 07:39
Tohle Desatero : wendy
je pěkná parodie na praktický život, mohl by z toho být i kreslený film...
únor 06, 2008 07:41
Já : Lotka
z toho cítím zatrpklost, rezignaci a možná i trochu trucovitost...
Brrr, doufám, že k tomuhle nikdy nedospěju a budu dlouho žít v "iluzi".
únor 06, 2008 08:25
Tak tento článek vůbec nechápu - : saffron
nějak mi není jasné,co se po nás chce - nebo je to sranda akce? Jak Hanka k takovému desateru přišla? A už vůbec nechápu, kdo by od ní měl jako požadovat, aby něco takového dodržovala - řekla bych, že její manžel by to asi nebyl. Takže pokud ona sama se rozhodla okořenit svůj život masochistickými praktikami tohoto typu, tak to potom beze všeho. Pokud má toto desatero představovat "předsevzetí", která si Hanka vyvodila z našich komentářů, pak je víc než jasné, že další konemtáře psáti netřeba. Jak tomu rozumíte vy ostatní kudlaňáci?? smilies/cry.gif
únor 06, 2008 10:16
saffron : mamča
Nerozumím tomu taky, proto to nekomentuji. Myslím, že k Hance se zatím život choval přívětivě, proto hledá problémy tam, kde nejsou.
Nechci se tvářit jako děd Vševěd, ale na spoustu věcí člověk přijde až postupem let, a stojí ho to spoustu kopanců.
únor 06, 2008 10:27
No, já bych řek : NČ
že jde o docela běžný zkušenosti z partnerskýho života, ovšem s básnickou nadsázkou dohnaný do vobludnejch absurdit.
Vona to taky tak doslova nemyslí :-)
únor 06, 2008 10:33
Doufám, : skaz
že toto je pokus o vtip.Ne sice moc povedenej,ale je.Pokud bys to myslela opravdu vážně,docela nezávidím tvým dětem,manželovi a vůbec ne tobě.
Jinak držím pěsti,ať to ustojíte a najdete si trochu jiný desatero - teda pro mne - hodně jiný,kde nebude chybět laskavost a ochota spolupracovat a taky moře lásky.Ale to je potřeba budovat a celá rodina,jinak to nemá opravdu smysl.
únor 06, 2008 10:38
Bajka o chlapech :-))) : Kačka
Byla jednou jedna liška a ta žila se svým lišákem. Protože se měli rádi, pomilovali se a liška otěhotněla. Za čas porodila malá selátka. Byla z toho nešťastná, běhala po lese a plakala.
Potkal ji vlk a ptal se, proč pláče. Liška mu vše řekla a vlk jí navrhl, ať se pomiluje sním, určitě to dopadne lépe. Tak se pomilovali a liška opět za čas porodila malá selátka.
Zoufalá běhala po lese, plakala, až potkala medvěda.
Když mu vylíčila proč pláče, navrhl jí medvěd, aby se s ním pomilovala, že už to teď bude určitě v pořádku. Tak se pomilovali a za nějaký čas liška opět porodila malá selátka...

PONAUČENÍ: Je úplně jedno, s kým spíš. Všichni chlapi jsou svině...

únor 06, 2008 10:55
to skaz: : Kačka
klikni si když tak na ten odkaz - to je to co je modré - tam si přečti, a uvidíš, že to nebyl vtip, ona to opravdu tak myslí. Bohužel.
únor 06, 2008 10:56
Kačko, : skaz
já to pochopila,jen jsem jí chtěla nenásilnou formou dát na vědomí svůj názor.Pokud někdo opravdu hodlá žít podle tohoto desatera,je mi ho velmi líto.
únor 06, 2008 11:10
To není vtip : Béda Traktorista
Jak píše saffron, pokud to Hanka myslí vážně, je to něco jako masochismus. Sama vidí, že se takhle nedá žít a přece se o to snaží. Jak dlouho to vydrží? Dokud ji to neubije? Nebo dokud to nepřestane bavit manžela? A co děti v takovém prostředí?
Hanko, proč se dobrovolně týráš? Já vím, že je to hrozné, rozdělit rodinu a vzít dětem tátu nebo mámu, ale myslíš, že to nevycítí a nebude jim z toho ouvej? Trestáš se za své "provinění"? Udělat změnu chce dost odvahy a síly, ale někdy to vyjde a ta změna bude změnou k lepšímu.
únor 06, 2008 11:10
Nojo, Kačko : NČ
jenže u ní za všecko může ta její osudná pí*a!
únor 06, 2008 11:12
Dle mého skromného názoru : Míša šíša
to desatero Hanka napsala na základě komentářů pod jejím dopisem a myslí to samozřejmě ironicky. Řekla bych, že tím chtěla jistým pisatelům příspěvků něco sdělit anebo aspoň naznačit.


únor 06, 2008 11:15
TAk vážně - podle mě je to rezignace : wendy
okořeněná zbytky trochu ironicko-černého humoru...
únor 06, 2008 11:17
Tak vážně - podle mě je to reakce : Míša šíša
na komentáře, které vlastně vyjadřovaly to, co Hanka shrnula do desatera.

Mohu se samozřejmě mýlit, ale napadlo mě to hned v prvním okamžiku.
únor 06, 2008 11:25
Míšo šíšo : NČ
to jako třeba já též jsem ten "jistej pisatel"?
únor 06, 2008 11:27
Třeba též : Míša šíša
.
únor 06, 2008 11:28
No, : skaz
já si taky myslím ,že je to poděkování za rady.Takové trochu zvláštní,ale je.Ale ona si o ty rady požádala,ne?Tak se nemůže divit,že dostala rady různé,každý máme jiný názor a proto je to tady diskuze.Že už si musela vybrat sama?Nebo že jí tady nikdo neporadil,co chtěla slyšet?
Hmmm....Nepřipadá mi jako chudinka,co rezignovala.....
únor 06, 2008 11:35
Míšo šíšo, Wendy, : Eva
je to zřejmě obojí smilies/cheesy.gif
Jenomže, je to dobrými úmysly dlážděný komplexní program zničení Hanky!!!
Haničko, promiň, ale Tvůj muž je šíleně zamindrákovaný člověk, ty ho zachránit NEMŮŽEŠ, protože není schopen své jednání vůbec korigovat, poučit se z chyb, bude dělat pořád to samé, ty i kdyby ses přetrhla, tak nevím, jak ho chceš stále jen konejšit a být dokonale nad věcí.Budeš se celá léta "umravňovat do bezvědomí" a na co? Tak ho nenech Vás zničit! A z toho existuje jen jedna cesta: zmizet. Bohužel. Držím Ti mooooc palce smilies/wink.gif
únor 06, 2008 11:37
Taky ti držim palce : NČ
A na tu tvou osudovou pípu bych se hrozně rád podíval.
únor 06, 2008 11:40
NČ, ty jsi prostě nenahraditelnej.... : Kačka
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
únor 06, 2008 12:05
Ježíší, to je krásná mozaika ! : wendy
Co k tomu dodat ?
smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
únor 06, 2008 12:43
no to je smutný, : Inka
nikdy bych se nechtěla stát trpící něšťastnou ženou rezignující na život a vše co nám krásného nabízí.
Pro Hanku:
- štěstí nenajdeš v někom, ale sama v sobě, až na to přijdeš, dost se Ti uleví, že je to jen ve Tvých rukou
- řeknu v klidu a nahlas vždy to s čím nesouhlasím a snažím se vést komunikaci o tom jak bych si to představovala, jsem ráda, že mi můj můž naslouchá a raduju se z toho, když je úspěšný (otázka je také jakou formou tu komunikaci vedeš)dá se to mnohem lépe u sklenky vína než se zvednutým prstem a výhružným či ukřivděným výrazem
- každý se má tak jak si zaslouží, vše je totiž jen v našich rukou
- život je krásnej a krátkej a každému z nás nabízí spoustu možností, je to jen otázka toho co si z toho vezmeme a jak s tím naložíme dál a také to jestli ty hezké možnosti vůbec vidíme
- není potřeba si stěžovat to nic neřeší, ale postavit se ke všemu co nás potkává čelem a snažit se to řešit dle svého nejlepšího vědomí a svědomí
- láska hýbe světem a každý z nás potřebuje být milován a potřebuje pohladit, ale není možné si to vynucovat, pokud se chceš vdávat pro prachy, tak to se většinou s láskou nepojí, tak se s tím srovnej předem
- až na manžela příjde druhá míza a zamiluje se někde jinde, tak to je asi vždy 50 na 50, každý by měl zpytovat své svědomí a v dalším v vztahu se z toho poučit, to je život, nikdy nic nemáš jisté
- v každém vztahu by měla být láska, přátelství, důvěra, přitažlivost a pokud si nebudeš všímat, že něco Tvého partnera trápí, tak bys asi měla zpatovat sama sebe, jestli Ti neschází lidskost a proč v tom vztahu vlastně setrváváš
- pokud bych ráda dobrý výsledek po komkoliv, budu se snažit ho chválit za vše dobré co řekne, a vykoná, aby ho to těšilo a měl motivaci v našem vztahu setrvávat a snažit o to aby, byl ten vztah krásnej a oba dva jsme se vždy těšili na to až strávíme zase pár chvil spolu
únor 06, 2008 12:46
Kdybych někdy došel k takovýmu "desateru", : Krakonoš
došel bych si do sklepa pro jeden hodně dobrej provaz, co tam mám, a pak bych si došel do stodoly pod jeden hodně dobrej a vysoko posazenej trám, co tam mám... Asi tak.
únor 06, 2008 18:14
pořád to beru ,Krakonoši : skaz
jako ironii,za to,že nedostala tu správnou radu - tj.vykašli se na chlapa a jdi za hlasem svého srdce.Teda dostala,od Evuly,ale to nevím,jestli nebyla taky ironie...
únor 06, 2008 20:50
Skaz, jestli jsi myslela mě, tak to nebyla vůbec ironie, : Eva
já to desatero Hanky beru, jako výraz naprostýho zoufalství, umrtvení, čili, dělá se sebou to samé, co naznačuje Krakonoš s provazem. Jen Hanka volí značně pomalejší variantu sebevraždy. Jen aby byla tzv. "slušná ženská, co přeci něco vydrží".
Myslím, že to, co jsme jí řekli, dávno sama věděla, ona se snaží, hrozně snaží.. a už je unavená, že to je pořád jen tlak: rodina!!!děti!!!dě*ka!!!masochismus!!!život není jednoduchej!!!
No, a mně připadá normální jí říci: spousta lidí není vůbec pro žádné partnerství vhodných, jsou to jen zamindrákovaný paraziti a když to rozeznáš, zmiz, než tě to, i děti zničí! Táta, kterej si porád mele svou, dělá zhůvěřilosti, a stále očekává, že ho budeš třeba 30-40 let zachraňovat, je i těm dětem na nic! Odejdi, a vůbec nemusíš hned k dalšímu chlapovi. Třeba se ten původní zmátoří, když na to bude KONEČNĚ sám, ale jisté a pravděpodobné to tedy není a taky to není žádná tvá povinnost, Hani. Obětuješ se úplně zbytečně. A nejméně to ocení vždycky parazit.A to by tě mohlo "dorazit". Proto tu jsi???




únor 06, 2008 22:30
A co takhle? : tippler
1) Přestanu tu brečet a pokusím se pochopit, že miliskováním s "kámošem" spokojenou rodinu nevytvořím
2) Budu chtít po chlapovi věci splnitelné, pochopitelné, definovatelné
3) 4) Nebudu manželovi kecat do toho, jak vydělává peníze, ale budu po něm sakra chtít, aby nějaký vydělával
5) Na cizího chlapa se leda tak podívám a usměju, jazyk do krku mu cpát nebudu, o jiných částech těla nemluvě
6) -- nemám námitek
7) Půjčím si v knihovně něco jinýho než brak od Rosamundy a možná pochopím, čím se liší láska od vzedmuté hormonální hladiny
smilies/cool.gif Jestli na manžela přijde druhá míza, zavzpomínám si na doby minulé a pomyslím si něco o Božích mlýnech.
9) Až uvidím, že má manžel trable, nebudu mu výslechem přidělávat další. Když bude chtít, řekne mi to sám.
10) Smířím se s tím, že stejně jako všichni ostatní, ani můj manžel není dokonalý a možná dokonce zjistím, že má víc dobrých vlastností než špatných
únor 06, 2008 23:09
tipplera si Hanko přečti : bb
než se zase ponoříš do sebelítostné nálady a vykouzlíš podobný seznam, ze kterého čiší "manžel je na mě ošklivej a já se trochu nudim a trochu jsem chudinka nepochopená a k tomu se to zrovinka náhodou vyvrbilo, že jsem s ním byla sama, tak jsem si prostě nemohla pomoct a vy jste na mě taky trochu ošklivý a to máte za to co jste mi napsali"

únor 06, 2008 23:21
... : bb
ne že by nebyla pravda co píše třeba Inka, ale tyhle rady Hanka přece nechce číst, ona by ráda četla "máš pravdu, holka, nelze se ti divit" a když se jí tohle nenapíše, tak se cítí ukřivděna a stvoří podobný seznam
únor 06, 2008 23:23
Jasně, je jen zpovykaná a neváží si relativně dobrého bydla: : Eva
#
Budu doufat, že po 3 letech neúspěšného podnikání se stane zázrak a můj muž bude úspěšný. Nic jiného mi nezbude, protože podnikat nepřestane.
#
Budu věřit tomu, že mého manžela nevyhodí z práce, i přes jeho nemístné poznámky, které vede na adresu vedení. A kdyby ho náhodou vyhodili, tak ho vezmu do náruče a řeknu mu, že to není jeho vina, že aspoň konečně bude moct začít pořádně s podnikáním.
......ale já jsem opravdu měla strach, že manžel všechny peníze vrazí do podnikání a zas nebudeme schopní platit věci, které jsou třeba.
Připadám si jak saň, když kontroluju jeho výdaje. Bojím se, že když začnu vydělávat dost peněz, tak se stejně rozvedu.
A jen já ho odhaduji na povážlivě nezodpovědného, úplně nerealistického, věčně zneuznaného, vidícího chybu výhradně u jiných, svým "podnikáním" fakticky ohrožujícího rodinu??? Tak škoda.

únor 07, 2008 08:01
Evi, : skaz
ale taky píše,že ten chlap miluje jejich děti a že miluje taky ji,víš?Hodně se změnilo,když mu řekla konkrétně a jasně,co chce.On se snaží změnit,ale ona o to vlastně nestojí.Tak to vidím já.
únor 07, 2008 09:10
Eva : bb
tak si přečti od začátku do konce všechno co Hanka psala
mj. se tam vyskytlo "nemám si vlastně na co stěžovat", "máme hezký dům se zahradou", "manžel se teď snaží" atd.

ať neskáče mezi milencem a manželem, a rozhodne se, pak jí třeba můžeme radit, co by mohla dělat dál, ať už se rozhodne zůstat s manželem, nebo se rozvést...jenže on ten milenec o ni zase nestojí tolik, aby ji vzal na milost i se dvěma dětmi, víme?
a nebo ať mezi nimi dál skáče od "manžel se snaží" po "jeli jsme odvézt pípu a tu se to stalo, skočila jsem mu do náruče" , a pak ať nepíše zoufalá desatera


únor 07, 2008 17:25
... : bb
zoufalá ve smyslu nesmyslná, protože ona není zoufalá ve skutečnosti, jen ve svých představách, myslím že trošku si v těch citových zmatcích libuje
únor 07, 2008 17:27
Ano, skazíčku, bb, : Eva
takhle, jak píšete to také může být. Aneb se na povrchu nám jevit. Ale to my tu řešíme jaksi bez Hanky, tudíž do nekonečna. Takže můj poslední příspěvek.
Četla jsem to celý, vím, na co mne upozorňujete, leč to stále nevidím jen a jen na nudu a zblázněné hormony, (osudovou p*cu tedy už vůbec ne) notabene k někomu, kdo vlastní pivní pípu, jednou se s ním líbám a ihned rozmetám rodinu.
Velmi skromně odhaduji, že ten problém může být v naprosté odlišnosti toho, co Hanka a její muž od života očekávají To vidím, jako příčinu. On chce výlučné znaky úspěšnosti: fáro, vilu atd. (nic špatného), ale hlavně NEVÍ, jak to má udělat (taky nic špatného), ale je tím skoro posedlý, riskuje příliš a především se to snaží převelet (práci) na Hanku a on toho bude manager( to vidím jako prů*er). Jenomže ona o nic takového zřejmě nestojí, nestojí o žádné mimořádné a výlučné postavení. Mně připadá, že ona má priority srovnané v hlavě dobře, ve smyslu, že si rozumí. Ten kámoš není asi nic jiného, než myšlenkový únik od reality.
A já jim fakt přeju, aby se nějak protlo, porovnalo zároveň, přiblížilo, leč moc tomu nevěřím. Vidím to na 2 hodnotově úplně rozdílné světy.
A CHCI se mýlit!!! neb jsem mluvila a viděla už dost holek, jejichž muž si usmyslel, že své mindráky vyřeší superúspěšným podnikáním (kde se v lidech bere to přesvědčení, že se na něj všichni hodíme?), na které ale neměl, takže ony dřely, jak koně,pro jeho sen, on jim šéfoval, a když byly vyčerpané, tak si našel jinou, mladou: jednak je to móda, biologie, a taky, ti dobráci zamindrákovaný nemohli unést, že je jejich žena úspěšnější, ač to tak vůbec postaveno nebylo (jen zachraňovaly "slušné" manželství, tátu a obživu i jejich- chlapů sny)zato vůbec jim zpravidla nevadilo, si ani nepřipustili, že jsou celou dobu paraziti.
Tak mi můj pohled neberte, nemusí být a nebude objektivní (stejně jako váš), ale já tu nechci Hance za 10-20 let určitě psát: způsobila sis to sama, neměla jsi dělat rohožku, máš IQ 60, to máš za ty sousedské hormony..... To mi nepřipadá fér.
Kromě toho, Daní, prosím Tě, nemůžeš, při svých nesporně skvělých schopnostech, přičarovat sem, na skok, Hanku, aby nám to trochu rozlouskla? Tak ale není nutno

smilies/wink.gif
únor 07, 2008 19:38
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]