O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

MANŽELOVA DRUHÁ VOLBA PDF Tisk E-mail
Úterý, 05 únor 2008

 Milá Danielo, i já jsem plna bolesti zavítala na tyto stránky. Moje 12ti leté manželství se totiž poslední dobou stávalo chladnějším a chladnějším. Mám velmi zaměstnaného manžela, který neumí oddělit čas na práci a udělat si čas na rodinu. Jeho zaměstnání a sebevzdělávání pohltilo  všechen jeho čas.

 

 

 

     Já jsem člověk, který byl vsazen do Prahy a se svou povahou jsem si tu ani po 10ti letech nenašla mnoho přátel. Všechnu svou pozornost jsem tedy věnovala jemu i svým dvěma synům 7 a 12 letým. Nakonec jsme se tedy dostali do krize, kterou já chtěla stále řešit a vyřešit, ale on dělal mrtvého brouka.

 

     Jednoho dne jsem sedla a napsala mu email (tento způsob komunikace, mimo jiné, byl u nás standartní, manželovi to tak vyhovovalo a já byla ráda, že alespoň takto komunikuje). Dalo by se říci, že jsem ho přímo v dopise vyzývala, abychom se nějakým rozumným způsobem rozešli, když se nemůžeme dohodnout. Snad jsem si bláhově myslela, že mi po přečtení přijde říci... "ne, já se nechci rozejít, dáme to nějak do pořádku". Stal se samozřejmě opak, rozloučil se se mnou slovy ...nemám tě už rád a nemohu s tebou žít jako muž milenec.

 

     Jaké bylo mé rozčarování, najednou odešly ze mne všechny minulé špatnosti a vyplavaly na povrch jen ty krásné věci a já s pocitem, že už je konec, jsem byla na odpis. Ob den, když jsem přes své tiché slzy začala vidět, jsem za ním zašla s velkou omluvou a vysvětlením. (Ani nevím, kde se to ve mne všechno vzalo, proč jsem najednou obrátila? Snad k tomu přispělo i to, že manžel mi byl jedinou blízkou dospělou osobou, kterou teď ztrácím. Nemám bohužel moc vlídný vztah s rodiči, ani sestrou.)

 

      Dostala jsem takovou nijakou odpověď, ani ano ani ne. Samozřejmě, že jsem si z toho udělala naději a začala být milá. Náš vztah nebyl horoucí, ale šlo to. Po čtrnácti dnech jsem ráno potřebovala omluvit syna ve škole, sáhnu po manželovu služebním mobil u (u nás naprosto běžná situace) a najednou na mne vykoukne přijatá zpráva "Můj milovaný Jiříčku..." (byla neotevřená, více jsem nepřečetla) Pane, to byl šok....

 

     Manželovi jsem o tom neřekla, ale nekonec jsem se podřekla a tak sice o tom nemluvíme, ale on ví, že vím... o to je to horší. Abych to zkrátila, dopis, který jsem napsala, byl nakonec spouštěč jejich vzájemných sympatií a já jsem jim tím dala zelenou. Teď je mi moc a moc mizerně, vše si vyčítám a neumím si představit život bez něho.

 

     Moc jsem podcenila jeho city. Je teď sice ke mě jakoby hodný, ale chladný jako led. Moc bych ho chtěla nazpět, ale je to asi marné. Je rozhodnut pro ni. Moc, moc, moc to bolí...

 

Jana

 

 


Nechávám to na vás, kudlanstvo...

jednoznačně - Jana "zmršila" - ve snaze o zlepšení, co se dalo... Máte nějakou radu?

A víte, co udělala špatně a proč?


 

d@niela

 

 

 

 

Komentáře (24)add feed
to není jediná, : Inka
no ale je to otázka na tělo, zda za každou cenu žít s člověkem, který je zamilovaný jinde ať už je to z jakýchkoliv důvodů a nebo to ukončit a začít po čase někde jinde s někým jiným nanonovo. Odpověď na to není jednoduchá, protože důležitý moment je i ten zda ten druhý vůbec chce s Vámi zůstat a co vše je pro to ochoten udělat, když Vám tak ubížil. A také co od toho vzathu dál očekáváte Vy sami.
únor 05, 2008 11:14
ONA????????????????????????????? : alena tečkovaná
proč jen ona - přinejmenším na to byli dva.
únor 05, 2008 11:16
nojo no : Kamila
jasně že je špatný dávat ultimata a pak si za tím nestát. Ale hoď kamenem, kdos bez viny... U nás to bylo dost podobný, jen s tím rozdílem, že zkrátka když chtěl jít, tak tedy šel. Lásku si nevynutíš smilies/undecided.gif
cojesakranatomhlekomentářikrátkýho???
únor 05, 2008 11:19
hihihi - kamilo, nojo, asi ti web fandí, : d@niela
protože jsi "trefila hlavičku na hřebíček" smilies/grin.gif

Ano, když se NECHCI rozejít, tak ho nevyhazuju - protože v takovém případě se stane, že on tedy opravdu odchází. Jana mu tím vztah v podstatě legalizovala.
A pak se ještě za to omlouvat? Brát to zpátky, ponižovat se? To je už jedině zoufalství, protože tím ještě nikdo nikoho zpátky nezískal.. NIKDY NEŘÍKAT NIC, CO NESPLNÍM! (co v podstatě vůůůbec nechci!)
A ještě jedno: neustále nebrečet, nechtít teď něco furt řešit, NEVYČÍTAT! Protože když si pak on má vybrat, jestli tu novou, milou, usměvavou - nebo tu vyčítavou, uslzenou, vyhrožující, ponižující se... atd. - tak je odpověď jednoduchá.
Samozřejmě, že ovládnout se, být disciplinovaná - to chce velké sebeovládání.

Ale - samozřejmě, že vztah jde zachránit, jenže ...

únor 05, 2008 11:31
myslím, že se tomu říká ulpívání : Alex
jsi citově závislá a to je problém hodně lidí i můj, ale snažím se smilies/kiss.gif. Osamostatni se, citově. Buď si ty středem svého vesmíru, svou jistotou. Ono se to hezky napíše, já vím, ale práce je to těžká, ale určitě stojí za to na tom zapracovat.
únor 05, 2008 11:48
Nám se to radí, když se nás to netýká. : mamča
Moje sestřenice je krásná, chytrá a sebevědomá holka. Když od ní a jejich tří dětí odcházel manžel k sousedce, a jako důvod uvedl, že ta druhá je "dravá kočka", sestřenice plakala a prosila ho, aby neodcházel.
Když jsme o tom po delší době spolu mluvily, řekla mi, že by si dřív nikdy nedokázala představit, jak MOC se dokázala ponížit, jen aby dětem zachovala do té doby fungující rodinu.
Za pár let si našla správného chlapa, pohledného, vzdělaného a bohatého - to jejího ex manžela děsně štvalo, který s ní v pohodě ustál pubertu všech dětí. Její bývalý manžel byl tou "dravou kočkou" po pár letech vyměněn za neopotřebovaný model, a zůstal sám jako kůl v plotě.
Takže ano, chápu co dokáže máma-lvice překousnout kvůli dětem, které většinou tátu milují. Neměla by ale rezignovat na vlastní život, a obětovat důstojnost. Pokud se ten chlap vrátí, už si jí nikdy nebude vážit.
únor 05, 2008 11:53
Teda - na druhou mízu to ještě nevidim (je mu nanejvejš tak 40?) : NČ
Ale jinak: JEHO sebevzdělání, JEHO zaměstnání, a co tam u vás doma bylo a je tvýho? Snad tvá pračka, tvuj vyssávač, tvá žehlička, tvoje špinavý nádobí, tvuj hadr na podlahu... ??? Máš to přesně takový, jaký sis to za 12 let udělala.
Ale myslim, jak to tak čtu, že on vás dokáže dost slušně zaopatřit, tak neváhej toho maximálně využít, pokud je rukapáně vodevřená. Ať vám co nejdřív a na co nejdýl vyřeší bydlení a prachy pro děti. Staneš se pak docela svobodná, hmotně zaopatřená, co by za to leckerá rozvedená uťápnutá služtička dala!!! Tak toho koukej využít!
A pak, až tohle bude ok, zbejvá ti už jen zbavit se mindráků, který máš jak vrata vod stodoly. A pak už se nějakej normální chlap najde. Jen se hned zase sama vod sebe před něj nepokládej, coby hadr na čištění obuvi!
únor 05, 2008 12:03
NČého : Lotka
slova tesat do kamene! smilies/smiley.gif
únor 05, 2008 12:29
Skoro jako bych četla : Jitka
o sobě a o svém bývalém manželovi. Taky jsem zmršila co se dalo (největší chyba samozřejmě byla, že jsme se vůbec vzali), ale u mně šlo naštěstí už jen o nás dva, protože synové už byli mimo. Neradím tedy nic, protože k tomu fakt nejsem kompetentní, ale v každým případě držím palce, abys to, Jano, zvládla.
únor 05, 2008 13:07
mamčo : bb
nemyslím, že by v tomhle případě šlo jen o "oběť dětem", aby rodina vydržela pohromadě, to by to, myslím si, Jana moc nerozebírala, věděla by jak to je, proč to podstupuje, našla by si v životě to svoje hezké, co by ji těšilo, nejspíš i nějakého milence, a bylo by. Ale ona visí na manželovi, proto je tak utrápená, proto to rozebírá : " Dostala jsem takovou nijakou odpověď, ani ano ani ne. Samozřejmě, že jsem si z toho udělala naději a začala být milá. Náš vztah nebyl horoucí, ale šlo to"
únor 05, 2008 13:40
Jano, tvůj muž je podle mě dávno pryč, jen s tebou ještě bydlí a nechává to vyhnít : bb
než aby do toho řízl. Ty sama nejlépe víš, jestli proto, že je takový, nebo proto, že se bojí, co by to provedlo s tebou, třeba doufá, že když ti to bude dávkovat po kapkách, tak na to jednou dojdeš sama a v klidu ho pustíš. Jo, taky myslím, že komentář z 12.03 tentokrát vystihuje nejlíp jak to je a co bys pro sebe měla udělat. Nezapomeň, že jsi ještě mladá, co až ti děti vyrostou a budeš postarší, vyčerpaná, otrávená z nenaplněného vztahu? Dva na sebe vzteklí důchodci?
únor 05, 2008 13:44
ok, kolenatej Pepa má pravdu, : d@niela
v tomhle věku stopro nejde o druhou mízu, na to je věrolomný nevěrník ještě mlád... Prostě jen se mu už nechtělo být s tou dotyčnou a zalíbilo se "něco" jiného. (Tak proto změna nadpisu).

Ano, a je to zas o jednom - nevěnovat všechno jen "jemu", nezapomínat sama na sebe, neztrácet v žádném případě svoje sebevědomí.


únor 05, 2008 14:52
Že by to bylo dobou, že by chtěl být IN aneb příklady táhnou...? : strejda
No jo, NČ Ti radí dobře, Jano. Ale. Jsou tu ty dvě děti, kterých se to také týká.
NČ by si mohl - podotýkám - na ta svá stará kolena otevřít poradnu, dát sbohem úředničině i definitivě a za mírný polatek radit zhrzeným děvám CO a JAK.
Já jsem si tou nemocí také kdysi prošel. Také samá práce a práce a učení...Tehdy to ještě nebylo IN, tehdy se to dost tutlalo, ale dnes je to dokonce módní a žádané. Viz vzory.
Také jsem si chtěl zkusit jiné masíčko, poslechnout si jiné vzdechy..., pak jsem však zjistil, že doma je to takové domácí, není to cizí, je to moje, děti, jejich pokojíček, všechno kam se podívám, co poplácám, prostě od ložnice až po komín. A tak jsem rád, že už je to dávno, dávínko za mnou. Přál bych Janě, aby to u jejího manžela byla také pouhá zvědavostní epizodka, protože mě je nejvíc líto těch dětských očí.

A pro Bardotovou jen poznámka: Koukaj, Bardotová, jaký vzteklí důchodci? Viděli voni mě snad někdy? Vždycinky s humorem i kdyby na chleba nebylo, ale nesmí mě ročílit manželka svými nemístnými poznámkami či snad dokonce kritikou a dávat mi najevo své racionální, někdy však nelogické, ale budiž, myšlení. smilies/cheesy.gif
únor 05, 2008 15:16
Milá Jani, : Gréta
vůbec se netrap, že Tvůj muž má někoho dalšího - vy dva jste měli spoustu problémů a to způsobilo vaše odcizení. Další baba je v tom téměř nevinně :-)
Být Tebou, nechám teď manžela a taky rozvod půl roku plavat a udělám si pořádný plán sama pro sebe. Kde chci bydlet, jakou chci práci, jaké koníčky. Uvědomit si, o co Ti jde a kde se uplatníš. Pokud se budeš chtít stěhovat (protože píšeš, že nemáš v Praze moc přátel), děti to zvládnou. Tím líp, že bylo vše vždy podle ostatních - teď udělej něco podle sebe.
Po půl roce práce na svém vlastním životě uvidíš, jestli se do něj manžel znovu přidá nebo ne. Ale to je jeho volba.
únor 05, 2008 15:35
strejdo, : bb
ale to nebylo pro tebe, to jsem Janě nakreslila jak by to mohlo vypadat.
únor 05, 2008 18:37
Viď bb, : Eva
já taky koukala, kde se to tu vzalo smilies/grin.gif
únor 05, 2008 18:42
bb, : strejda
nojo, ale za ty roky zde, bys mohla poznat, že jsem, že jsme - někteří chlapi, všimni si, říkám někteří, vztahovační a ješitní. Míša šíšatá mi to už jednou řekla. Takže diferencovaně di-fe-ren-co-vat a neházet v pytel. smilies/wink.gif
únor 05, 2008 20:10
... : bb
no, máš pravdu, ozval ses jen ty, ačkoli jsem mluvila o DVOU vzteklých důchodcích, ale žádná penzistka se neozvala, jen ty. I když věřím tomu, že by se tu našlo pár vzteklých penzistek, ale mlčí a tiše číhaj smilies/smiley.gif
únor 05, 2008 20:42
Jo, Strejdo, skvělej nápad : NČ
"radit zhrzeným děvám CO a JAK". A při tý příležitosti..... Jo, to by šlo!!!!

únor 06, 2008 06:32
Líbí se mi, : saffron
co napsala Gréta, Daniela už to taky naťukla, vlastně i NČ - všude jen Tvůj muž a Ty ses sama sobě nějak ztratila. Sice píšeš, že ho chceš zpátky, ale předtím jsi mu dávala ultimata a nebyla jsi spokojená. Potřebuješ si v prvé řadě ujasnit co chceš, získat sebevědomí, abys dokázala stát za svým názorem a nelítala jednou čehý a pak hot. Zkus to chvilku neřešit a ŽÍT - třeba si jako pomucku představ, že máš před sebou poslední měsíc života - myslíš, že bys ho chtěla promrhat vzdycháním a marným "uháněním" někoho, kdo je k Tobě takto chladný? Je možné, že Tvůj muž nepomýšlí na odchod od rodiny, ale zatraceně dobře to s Tebou umí a zneužívá Tvojí nejistoty a nízké sebedůvěry. Nejdřív musíš udělat něco sama se sebou, pak řeš ostatní!
únor 06, 2008 07:10
Ženská se dovede hodně : wendy
ponížit když jde o to, aby najednou nezůstala sama, tedy sama s dětmi. Máš smůlu nebo štěstí - chlapům většinou vyhovuje mít doma svoje jistý a kromě toho paralení vzttah s "jinak vzdychající kočikou", která doufá, že HO odloudí.Většinou neodloudí, tenhle se nechal. Když s tebou teď tak pohrdá, jak si myslíš, že by to vypadalo dál ? Už je asi pozdě najet to do nových kolejí a začít doma velet. Ostatní napsali ti přede mnou.
únor 06, 2008 07:37
Že by chuba byla někde trochu jinde? : Laura
Když si dlouho v manželství pěstuju pocit, že se tedy musím obětovat a žít někde, kde mi to nevyhovuje "kvůli dětem a manželovi", zákonitě to musí dopadnout tak, že se doužírám až na kost a začnou mi vadit i úplně běžné, normální věci. Když mi něco nevyhovuje, je třeba o tom mluvit hned a udělat nějaký kompromis, jinak hrozí, že za sebou zbytečně spálím mosty.

Taky už jsem si na vlastní kůži ověřila, že když něco řádně přehnaného, co nemyslím úplně vážně, plácnu s touhou vyprovokovat muže k akci, většinou se to střetne s tím, že muži obecně berou to, co slyší, za přesné vyjádření toho, co dotyčná osoba cítí, a tudíž zareagují podle svého nejlepšího vědomí a svědomí a udělají přesný opak toho, čeho chci dosáhnout smilies/smiley.gif. Takže přes hyperboly cesta opravdu nevede.

Rada: Znovu, jinde a lépe? Dokud není pozdě...
únor 06, 2008 11:14
Nebuďte na vše sama : Magdalénka
I když je Vám teď, Jano, určitě těžko, nevěšte hlavu. Situace se Vám bude určitě lépe řešit společně s dobrým psychoterapeutem, kterému byste mohla důvěřovat. Zkuste se podívat na netu, zda Vás některý neosloví svou nabídkou.
Zažila jste za poslední dobu mnoho náročných situací, bude je třeba rozplétat postupně delší dobu.
Sama uvádíte, že jste si nenašla mnoho přátel a ani vaše vztahy v minulé rodině nebyly vřelé. Čím to je? Co Vám brání v navazování přátelství nebo kamarádství? Je něco, co byste mohla ohledně svých širších vztahů změnit? Chtěla byste to udělat?
Komunikace s mužem po mailu, jeho milenka, Vás celkem rozumně vedly k úvaze po vyřešení nebo ukončení vztahu. Představovala jste si nějak svou budoucnost jako rozvedená žena?
Úkoly, které by Vás po případném rozvodu čekaly, rozhodně nejsou jednoduché, ale pro Vás hraje připravenost. Neváhejte se spojit s právníkem a probrat možnosti Vaší rozdělené budoucnosti. Není lehké při tom všem trápení myslet na peníze, bydlení a další zaopatření dětí, nicméně je dobře znát své možnosti, i když to bolí.
Jste zralá žena, nestyĎte se prožívat naplno svůj smutek a zároveň myslet na svou budoucnost...
Držím Vám palce
únor 06, 2008 17:58
Rozejdi se s ním včas : Milena
Před 11 lety jsem prožila něco podobného. Dala jsem manželovi dosta času na rozmyšlenou. Já nebo milenka. Po několika měsících se rozhodl zůstat se mnou a dětmi. Teď jsem se stejně rozvedla. Situace se opakovala, další milenka. Tak jsem s řekla, že uklízečku a hospodini mu může dělat ta druhá. Navíc jsem se dozvěděla, že s tou minulou má dítě. Chlapi jsou srabi, sami nic řešit nechtějí a život doma manželka, aby se starala o děti a zázemí a na zábavu milenka, jim vyhovuje. Rychle pryč, všechno chce čas. Teď budeš chvíli smutná a nešťastná ale určitě si někoho spolehlivějšího najdeš.
únor 07, 2008 11:23
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]