O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Související články

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

JAK BRATŘÍČEK A SESTŘIČKA PDF Tisk E-mail
Pondělí, 28 leden 2008

 Přečetla jsem všechny komentáře, které byly pod  příspěvkem Hanky - článek mě zaujal. Zrovna dneska každou minutu zvažuju, jestli mám nebo nemám dojít za manželem a uvést ho do naprostého šoku tím, že chci odejít ... jako rána z čistého nebe ... určitě by to tak bral ... Už téměř dva roky mám přítele bezmála o dvacet let staršího, ale velmi mladistvého, charismatického člověka.

 

 

 

     My máme s manželem tříletou holčičku, ale další děti už mít (z jeho strany) bez umělého oplodnění (a to bůhví, jestli vůbec) nemůžeme, což mě neustále mrzí... Přítel se kvůli mně rozvedl, už skoro rok žije sám a čeká ... Jasně se vyjádřil, že by o další děti stál a mou dcerku by přijal rád za svou. Mám ho (přítele) moc ráda, v rámci možností spolu sportujeme, výletujeme, milujeme se, povídáme, diskutujeme, čteme ... ale ...

 

     Můj manžel mě miluje, věří mi, můj manžel je DOKONALÝ manžel, který doma pomáhá, zbožňuje naši malou, nechodí do hospody, vydělává peníze, nebije mě, je studovaný, pohledný, jeho rodina mě má ráda, úžasně se k sobě hodíme ... ale ... třeba sex nám vůbec nefunguje ... a dlouho zpátky nefungoval ... (btw. už dva roky chodím do práce, "nenudím" se sama na mateřské) ...

 

     I přesto mám už skoro na jazyku "odcházím" ... je to roztopášné? nesmyslné? ...

    A tak si říkám: Hani, chápu Tě ... někdy člověk opravdu zvažuje ...  Svého manžela mám opravdu ráda, ale ... ?

 

    Máte k tomu, vy, zasloužilé manželky, něco moudrého? (Tedy nemyslím jen šmahem odsouzení Cry)

 

Táňa

 

 

 

 

 

Komentáře (55)add feed
Ještěže jsou k vyjádření vyzvány jen zasloužilé manželky : NČ
navíc jen takové, které neodsouděj. Já bych jen hvězdoval!
Tohle mi připomíná nedávný doby: "Soudruzi, kritiku ano, ale jen konstruktivní kritiku!"
leden 28, 2008 08:43
Máš tříletou holčičku, : mamča
a už téměř dva roky máš milence ? S milencem "v rámci možností spolu sportujeme, výletujeme, milujeme se, povídáme, diskutujeme, čteme ... "
Kdy stíháš chodit do práce, starat se o dcerku a komunikovat s manželem ? Každý vztah je třeba rozvíjet - tedy i ten s manželem, kterého máš zdá se, jistého, vč jeho rodiny. Všechno to, co děláš s milencem, bys měla dělat s manželem. Aspoň já tak manželství chápu. Předpokládám, že odejdeš-li od manžela k milenci, vezmeš sebou i dcerku, na kterou má Tvůj manžel silnou citovou vazbu. To Ti připadá fér, připravit ho o dceru ? Píšeš, že Tvůj "přítel" by jí rád přijal za svou.
A co když by se Tvůj manžel dcerky nechtěl vzdát, což by bylo celkem pochopitelné. Budete se o ní hádat a prát, tahat jí po soudech a psychiatrických vyšetřeních ?
Tak k tomuhle mě fakt nic moudrého nenapadá.


leden 28, 2008 09:13
"mou dcerku by přijal rád za svou" : bb
Tvou? snad vaši, ne? je to tvoje a manželovo dcera, a ty už skoro uvažuješ o rodině já přítel naše dcera a další naše děti, skutečného tátu své dcery, která ji miluje a dokonale se o ní stará, chceš vymazat a vytvořit novou rodinu? Že ses zamilovala nesoudím, to se prostě urodí. Uvažovat o tak závažným rozhodnutích takle " I přesto mám už skoro na jazyku "odcházím" ... je to roztopášné? nesmyslné? ... " myslím, že pro tebe je důležitá jen ta roztopášnost, tj. sex, protože ses do té avantýry pustila rok po narození dítěte...
leden 28, 2008 09:20
Tady není : skaz
ani rady,ani pomoci.Myslím,že toto rozhodnutí je pouze na tobě.Hlavně - kde bereš jistotu,že tvůj o dvacet let starší přítel na tom nebude za rok stejně.
Ještě mi vrtá hlavou,proč sis manžela brala?Víš,já znám spoustu lidí,u kterých jejich partner prodělal nějakou nemoc,či úraz a nemohli "uspokojovat" a přesto přesto mají krásný,plnohodnotný vztah.Nevím,kolik je ti roků,ale možná by ti někdo už mohl říct,že manželství je taky o něčem jiném,než o sexu.Třeba o zodpovědnosti za toho druhého,za dítě.
leden 28, 2008 09:23
... : BT
...........prostopášné...........
leden 28, 2008 09:25
... : bb
Myslím, že tvůj muž si tohle nezaslouží, protože jsi ho moc nemilovala ani předtím. Vážně, nevěřím, že ženská milující svého dokonalého manžela se rok po narození vytouženého dítěte zamiluje do jiného...Vlastně, píšeš, že to trvá dva roky, takže jsi šla do práce rok po porodu a hned jsi rozjela ten paralelní vztah. Není to náhodou tvůj šéf či kolega?
leden 28, 2008 09:28
Táňa : mamča
Obávám se, že by to pro Tvého manžela nebyla "jako rána z čistého nebe". To by musel být mentálně zaostalý, aby si nevšiml, jak trávíš čas kdy nejsi s rodinou. Možná Ti to trpí právě jen proto, aby nepřišel o dcerku.
leden 28, 2008 09:28
Napsala bych to samé, : Míša šíša
co ostatní přede mnou. Takže se nebudu opakovat.
Neodsuzuju, ale taky ani nechápu. Táňo, když je všechno ostatní podle tebe OK, akorát nefunguje sex, tak řešením je nalézt si milence?
leden 28, 2008 09:31
... : bb
ano, napadlo mě totéž co mamču - manžel se cítí trochu provinile, že to způsobil on, nechce přijít o dceru ani o ženu, tak drží a doufá, že to přejde
jediná výtka, kterou k muži máš je to, že vám nefunguje sex, přesto chceš odejít, tak pokud je pro tebe sex ve vztahu to nejpodstatnější, neměla jsi s manželem podstoupit umělé oplodnění
Moudrého mě nenapadá nic - jsi zřejmě typ, který musí dostat nějakou facku od života, aby si vážil toho co má a nehledal jen roztopášnost. Asi už to nezastavíš a rozboříš to, tak co radit.


leden 28, 2008 09:38
Mimochodem : skaz
ještě mne napadlo - co bude dál,když odejdeš a tvůj přítel přestane fungovat?Budeš hledat nového tatínka pro - teď už dvě,či více dětí?Kolik tipuješ,že jich zvládneš do plnoletosti své dcery?
Taky si myslím,že jsi si trochu popletla fora,zřejmě si chtěla poradnu pro dospívající.Nevím proč,ale od tebe mi termín "zasloužilá manželka"zní docela pejorativně.
leden 28, 2008 09:51
skaz : mamča
Viď, takhle titulovaná "zasloužilá manželka" - to je něco jako odkecaná baba od plotny, v natáčkách, zástěře a v teplákách. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
leden 28, 2008 10:01
Jo, : skaz
ale já to beru s nadhledem,spíš to dost vypovídá o Táně,sice žádá o názor,ale už dopředu ho shazuje,protože ví,že pochvala se konat nebude.Proto pro ni bude jednoduší si říct - co ty slepice můžou vědět o tom úžasným,jedinečným,co já prožívám.Jestli se nerozhodnu hned,dopadnu jako ony.
leden 28, 2008 10:16
Táňo, : Eva
prosím Tě, odejdi! Stejně už jsi de facto odešla, tak Tvou otázku nechápu, i z tak krátkého textu je patrné, že manželem pohrdáš, tak jediné co není jasné je, proč jsi přistoupila na takový "obchod" a manžela si vůbec brala?
To víš, my "zasloužilé manželky", jak nás rovněž pohrdavě označuješ, nemůžeme vůbec pochopit, jaká ty jsi nejúžasnější samice, která nutkavě potřebuje sex a dále se chvályhodně rozmnožovat smilies/cheesy.gif To my celý život tak zvládneme ty knedlíky a tak, to víš.
Všechno ti bude spoustu let vycházet, i tvůj přítel, což je jisté, že s ním budeš, bude taky DOKONALÝ.
A úplně, úplně jisté je taky to, že jednou budeš na celé kolo rozhořčeně vyřvávat, jak je ten život k tobě strašlivě nespravedlivý, proč zrovna ty máš takovou bolest!!! Proto. Tak hodně štěstí, ty z nás největší hvězdo!
leden 28, 2008 10:46
No, zase abychom Táňu neukamenovali(y) : Míša šíša
Já bych řekla, že ten výraz "zasloužilé manželky" nemyslela pejorativně.
leden 28, 2008 11:19
já bych jen chtěla Táňo připodotknout, : Inka
aby sis to co chceš udělat dobře zvážila, i přes to že to víš, Tvůj přítel je přece jen o dvacet let starší, teď je asi úžasnej ve všem, ale za čas se budeš starat o stařečka, ať chceš nebo nechceš a budeš žena v nejlepších letech, tak aby ses pak znova nedostala do stejné situace jako jsi teď. Ono je přece jen něco jiného s někým chodita s někým žít, zvlášť s tak velkým věkovým rozdílem, který je mezi Vámi.
leden 28, 2008 11:43
Míšo, šíšo, : Eva
zbytečná péče, ukamenuje se spolehlivě sama. Když už myslí, tak výhradně sama na sebe. Obvyklé. Tak škoda i chleba. Natož kamení.
leden 28, 2008 11:46
Už jsem se trochu zklidnil :-) : NČ
Co to je: "sex nám nefunguje". To jako mu nestojí vůbec, nebo jen málo, nebo je tak rychle hotovej, že ti to nestačí. Nevim! Ale byla by docela pr*el, kdyby se zjistilo, že "sex vám nefunguje" proto, že von si ho daleko raději než s tebou, která máš pro něj jen slova opovržení a ironie, užívá s nějakou blonďatou oholenou dvacítkou. Jenže z toho nejančí, nechce dítěti kazit domov, dvacítku má na pár čísel tejdně. Zatimco ty seš z tvýho ÚŽASNÝHO uplně hotová. Vždyť se kvůli tobě i rozvedl!!! To jako opravdu věříš takový blbosti?! Rozvedl se jen a jen kvůli sobě. Kdyby byl s babou spokojenej - nerozvedl by se! A hlavně, a to nejvíc! Byl to JEHO rozvod. Do toho ti vůbec nic není.
Nechceš se před odchodem zeptat svý dcerky na její názor? Věřím, že určitě nechceš, protože odpověď samozřejmě znáš. Ale co je štěstí a spokojenost nějaký malý holky proti tvýmu ÚŽASNÝMU ŠTĚSTÍ (sportujeme, výletujeme, milujeme se, povídáme, diskutujeme, čteme ... ale ... ).
leden 28, 2008 12:18
Nebylo vono to s tim rozvodem "kvůli tobě" tak, : NČ
že když mu baba přišla na to, že s tebou š....(miluje), tak ho vyrazila?
leden 28, 2008 12:24
Jo, pálí tě dobrý bydlo, : alena tečkovaná
je vidět, že ti nic nechybí. Kdybys tejden nespala z toho, že musíš zaplatit za elektriku, nebo ti vypnou proud, kdybys byla na nervy z toho, že tvýmu dítěti zas vyrostla noha a že má jet se školou na lyže, kdybys z práceš lítala každej den do špitálu, protože tam leží tvý dítě se zápalem plic, kdybys chodila patnáct let v jednom zimníku a třásla se hrůzou, aby z tebe nespad, nebo nedejbože nemrzlo, pak by tě stopro žádnej sex nezajímal a dotyčnej by moh vypadat jak pámbu....ale škoda mluvit. Každý je štěstí svého strůjcem.
leden 28, 2008 12:24
... : Alex
Jestli si dokázala rok po narození dcery navázat paralelní vztah a máš pocit, že ten druhý je to opravdový, tak odejdi a neprotahuj to. Tvůj muž si taky zaslouží ženu, pro kterou by byl ten opravdový. Vyčisti ty vztahy, po tom co jsi napsala si myslím, že si ho nevážíš. Můj názor je, že úcta a respekt do vztahu patří.
A pro vaší dceru je lepší, když budou táta i máma spokojený a třeba žít odděleně, než vyrůstat ve lži, třeba i v dusnu..
Já jsem sice měla jiný důvod, ale taky jsem se rozvedla a se třemi syny jsem se osamostatnila. Dnes mám partnera, můj muž má partnerku a děti jsou v pohodě, dokonce víc než když jsme žili pohromadě.
leden 28, 2008 12:32
No ale alen no, to snad zase néééé! : NČ
Ještě sem zatáhni útrapy vězňů z nacistickejch vyhlazovacích táborů... Bych řek, že to už zase nejni fééér. Ona má svůj životní standard zjevně zajištěnej i díky sobě samé. Změnou by si zřejmě nepohoršila, a materiálně by nepohoršila ani holčičce. Nezaplacenou eletriku tedy ona řešit určitě nemusí.
Vyčítat někomu, a zvlášť mladý pěkný holce, že ji zajímá sex, to teda nejni zrovna fér. Holt to má teď tak trochu blbý.
Co vadí mně osobně, to je právě to, že VŮBEC váhá. A vadí mi to kvůli tý dcerce. Kdyby byli bezdětní, tak bych jí odchod naopak schvaloval. Jenže právěže nejsou!!!
leden 28, 2008 12:37
Táňo, : mamča
a kdo se stará o dcerku, když jsi v práci ? Jestli některá babička, tak to neměňte. Můžete se tak s manželem u ní střídat, a Ty si můžeš jít za svým "štěstím".
Je fakt, že Tvůj manžel má taky nárok na ženu, která ho bude uznávat a milovat.
leden 28, 2008 13:08
nemám jasno v tomhle: : bb
"další děti už mít (z jeho strany) bez umělého oplodnění (a to bůhví, jestli vůbec) nemůžeme, což mě neustále mrzí..." - znamená to snad, že vlastně neodcházíš ani tak kvůli sexuálnímu nesouladu, neb ten jsi překonala a podstoupila umělé oplodnění, ale kvůli tomu, abys mohla mít další dítě? když tě to neustále mrzí?

leden 28, 2008 14:31
... : bb
čili, kdyby manžel mohl mít dítě, tak bys s ním zůstala?

leden 28, 2008 14:37
bb : Alex
Vztah partnerů by měl být vždycky výš než vztah k dětem. Děti se osamostatní, odejdou, partner zůstává. (v ideálním případě tedy smilies/undecided.gif)
leden 28, 2008 15:30
alex : bb
souhlasím jen částečně, ten vztah by neměl jít na úkor dítěte, znám třeba vztah dvou lidí, hodně silný, a to dítě,bohužel jen jedno, tak nemá oporu v sourozenci, tam bylo tak nějak navíc, zpočátku sice se jevilo jako špička vrcholu jejich vztahu, pak se ukázalo, že tím vrcholem bylo zase jen to, co mohli prožívat skrze svůj vztah - těhotenství, porod, mimimo..čím více dcera rostla a stávala se samostatnou bytostí, tím více se zvýrazňovala levá strana rovnice 2 plus 1 rovná se 3.
leden 28, 2008 15:41
takže si myslím, že by to mělo být na stejné úrovni, : bb
nejen protože ten partner může odejít, ale hlavně protože tím rodičem zůstaneme, ať s partnerem, či každý zvlášť, nebo s jiným partnerem...asi to neříkám moc srozumitelně, neb ve spěchu, takže jen přepisuju neutříděné myšlenky jak letí hlavou..jsme partnery i s dětmi (čím jsou starší tím víc partnery než jen rodiči), rovnováha ve vztazích bez toho aby jeden druh vztahu měl navrch..a přitom mají navrch, každý v něčem jiném..a, už to mám, konečně : ) ideální stav je když spolu ty vztahy nesoupeří, pak dojde k rovnováze
leden 28, 2008 15:44
... : bb
a Táni vztah s partnerem, kterým je manžel, je zcela v rovnováze se vztahem k dceři, protože přinejmenším jeden z rodičů - otec - dcerku miluje (předpokládám,že Táňa taky, tak neměla potřebu to vypisovat)
tu rovnováhu narušuje vztah s milencem, který se mi zatím nezdá být partnerem v pravém slova smyslu, zatím se mi vážně jeví jako ten parťák na vrcholný sex, sport, kulturu atd.
leden 28, 2008 15:47
jsi dospela : katka
Tano,

velmi proste, jsi dospela, obcanku uz chvili mas a za sve kroky jsi zodpovedna jen sama sobe. Takze je jen na tobe, co udelas. Zni to mozna drsne, ale pokud mas dost sil na to podvadet vlastniho muze a delat to dva roky, mela bys mit i silu odejit a jasne se rozhodnout. Tvuj muz si zaslouzi minimalne slusne jednani a zenu, ktera se o nej postara a oceni, co ji nabizi. Jen pozor na jednu vec, je velmi snadne citit zamilovanost a uzasne city, dokud nepremyslite nad hypoteku, nemoci nebo jinymi starostmi. Pokud jsi si naprosto jista, ze s tebou bude tvuj pritel i ve chvili, kdy vazne onemocnis, prijdes o praci a nebo se budes strachovat o dcerku, stejne tak veris sobe, ze budes stat pri nem, pak je to ten pravy a hodne stesti!
leden 28, 2008 15:59
myslíš jenom na sebe : mimi
Tvůj milenec má možná už ted prostatu a za pět let budeš bez sexu zas.
leden 28, 2008 19:46
... : Dolin
Prostatu máme všichni. Někteří bohužel zvětšenou, ale to dnes není žádná trága. Za to, že ve vztahu nefunguje sex mohou většinou oba. Táňa trestá svého muže a podvědomě mu implantuje do mozku kastrační komplex. Patrně má její manžel psychický blok. Sám se z toho nevymotá. Zvlášť, když je ten blok jeho ženou Táňou vytrvale posilovaný. Případy, a není jich málo, kdy je u muže přítomná porucha erekce tzv organická se dají velmi dobře řešit medikamenty. A to tak, že muž funguje jako 20ti letý. Jen ta porucha erekce nesmí partnerce vyhovovat jako v tomto případě. Protože má pádný důvod k nevěře. Nedejbože, že by se najednou projevil jako pořádněj samec. To se mu klidně může stát, když se o nej začne starat nějaká samička.
leden 28, 2008 20:23
Hmmm..... : skaz
docela bych mu to přála.
leden 28, 2008 21:06
Táňo ... : Iveta
proboha neblbni. Máš krásnou rodinu a v podstatě ti nic nechybí. Kdo to dnes má?
A co se týče sexu ... víš co to je masturbace? A nebo si o sexu popovídej se svým mužem.
Souhlasím s většinou příspěvků. Pořádně si je přečti, než budeš dělat zásadní kroky ve vztahu k tvému /dobrému/ manželovi.
Pokud nemůžeš být bez milence, dobrá, sice ti to neschvaluji, ale snaž se to utajit.
V žádnem případě o své nevěře neříkej manželovi. Nejen, že ho tím dost raníš, ale pak uvidíš, co je to "peklo na zemi". Všichni /příbuzní/ tě osoudí a dcera až bude v pubertě. Tobě nezáleží na tvé pěkné rodině? Jak s tím dál budeš žít? Nebudeš mít výčitky svědomí, že si dceři vzala právo na vlastního tátu? Že jsi jí připravila o rodinu?
Co kdyby to, co popisuješ bylo obráceně? Ty jsi byla v pozici svého muže. On se tajně "dopoval" mladou, krásnou, štíhlou, milou ... přítelkyní a ty si byla "ta druhá". Bolí to, viď? Je vidět, že jsi se ještě nedostala do žádné "svízelné" situace a věř, že těch přinese život ještě "háfo". A je lepší, když jste na to dva /manžel a ty/.
Za pár let se na to budeš dívat úplně jinak /potřebuješ dospět/

Dokážeš na otázky odpovědět?
----------------------------

leden 28, 2008 22:28
Ivetko : skaz
nejlíp to vystihla Evička,ona Táňa nechtěla radu,potřebovala se jenom vykecat z toho,že má doma Úžasnýho manžela,ale ještě Úžasnější chlap se k vůli ní rozvedl.Zíráte,že?Taková jsem já.
Evula jako vždy trefila hřebík na hlavičku.
leden 28, 2008 23:18
Teda, je tady docela sranda :-))) : NČ
Nikdo nic neví vo jaký nefunkování sexu se vlastně jedná, ale lítaj tady poruchy erekce, kastrační komplexy, bloky, medikamenty, viágry, pumpy... už jen chybí, aby začali lítat UFOuni.
Já osobně to vidim tak, že se jedná o docela obyčený svědění mezi palcema u nohou, kombinovaný se sobeckou nezodpovědností.
leden 29, 2008 05:39
Jó NČ když nefunguje sex : wendy
a ještě předtím se ženská zamiluje - to je pak její jednání pochopitelně nepochopitelné až iracionální! Tady se nedá argumentovat rozumem, ohledy, tím, že někomu svým jednáním ubližuje. Neříkám proboha, že je to tak správné, říkám jen, že to tak funguje. Zatemněno. A až taková ženská dostane rozum zpátky, už může být pozdě. A nezáleží na tom v jakým chodí kabátě nebo jestli má zaplacenou elektriku. Známe to z románů světových autorů. Třeba Anna Karenina nebo Manon. Ženský dělají strašný blbosti. Strašný, Táňo.
leden 29, 2008 07:19
Anička Kareninů, ani Manon neměly kur*a děti!!!! Dyť v tom to všecko je!!!! : NČ
Jinak - bezdětný bych požehnal (teda, kdyby voto stála). A byla by to výhra i pro parohatýho manžela!!!!
leden 29, 2008 07:46
Jen jí nechte, : Lotka
on ten o 20 let starší přítel... Já to nechápu! To bych si teda našla mladšího. Nemám nic proti starším mužům, naopak, ale díky tomu taky vím, jak to s něma chodí... prostě těch 20 let se časem projeví. A jen největší naivka si může myslet, že ne... smilies/cheesy.gif
leden 29, 2008 08:18
NČ : wendy
ale když bouchnou saze, je to úplně jedno. Ženská je schopná zdrhnout sama, nebo přestěhovat děti a kredence. Sám vidiš, že se zmiňuje jen o sobě a manželovi. O malé nic, jen že ji mají a manžel ji má rád, o dceřině problému s případným rozpadem rodiny nic.
leden 29, 2008 08:50
no, my jsme si včera pustili film, co jsme si nechali nahrát o víkendu, Nevěrná : bb
s Richardem Gerem..a tak radím Táně, ať radši jde, kdoví, jak by chudák její dokonalý manžel dopadl : ))
leden 29, 2008 10:31
to byla síla, viď bb : wendy
být filmový kritik napsala bych, že dotyčná herečka ztvárnila rozervanou ženu naprosto přesvědčivě...
leden 29, 2008 12:24
Cili vy radite teto sobecke a nezodpovedne mlade zene co ? : Nadja
v zajmu ditete zachovat manzelstvi, i kdyz jeden jeho pilir nefunguje (sex s prominutim opravdu je pilirem vztahu, urcite v prvnich letech), radite o sexu mluvit, masturbovat nebo pumpickovat od ted az do smrti?
Nebo radite pockat, az dite vyroste, odejde z domu, aby mu uz nebylo ublizeno, a pak teprv opustit manzela a jit si za svym stestim? Myslite, ze by tuto "obet" nekdo z nich ocenil? Dcerce se akorat udela spatne z toho, ze mama 20 let tatu podvadela a ji doma predvadela divadylko, a chudak manzel bude mit mnohem mensi sance nekoho si najit, nez by mel ted (za 15 - 20 let nebude ani atraktivnejsi ani zdravejsi ani socialne prizpusobivejsi).
Ani jedna z techto moznosti by se mi nezdala vyhrou, byt v Tanine kuzi... mozna proto zvazuje i alternativu okamziteho odchodu.
Skoro vsichni jste se postavili do jednotneho siku mravniho odsouzeni... ona ovsem priroda (bohuzel, nebo nastesti, nevim)na moralku kasle, a hraje s nama vsema skatule, skatule hejbejte se, za ucelem vytvoreni co nejvetsiho mnozstvi sexualne funkcnich paru.
leden 29, 2008 12:57
Naděnko, se tak probůch nečil :-) : NČ
Ona to má prostě blbý, no. Nemůže ani čekat, až jí dcerka vyroste. To už bude starci dobrá tak akorát na vyměňování pampersek a krmení lžící.
Tohle máme každej jinak nastavený. Někdo má za největší hodnotu svý dítě, jinej zase sebe sama. Těžko radit z jedný skupiny do tý druhý.
Tak hlavně, ať jim ten sexuálně funkční vztah vydrží co nejdýl:-)))
leden 29, 2008 13:20
A ze všeho nejhorší jsou ti trpaslíci!!! : NČ
.
leden 29, 2008 13:29
Ti neřádi vám vlezou všude : Míša šíša
...
leden 29, 2008 13:52
NC ty mas ohromny stesti : Nadja
ze ti ve vytvareni sexualne funkcnich paru s ruznyma kolenama JESTE nebrani potreba pumpicky a UZ zajmy nezletilych deti smilies/smiley.gif)
leden 29, 2008 14:24
wendy, : bb
to teda byla, až mi chvilkama šel mráz po zádech, jak tenounkou hranici stačilo přejít a...
leden 29, 2008 21:07
Naděnko, nestěžuju si : NČ
i když - zrovna nazývat štěstím to mý stáří.... stokrát raději bych bral nejistotu mládí!
Bych ale řek, že tý Přírodě nejde ažtak o vytváření sexuálně funkčních párů samoúčelně pro ten sex. Spíš to bude ten pud rozmnožování. Což, jak v mym případě, tak zřejmě i v případě tady týhle Táni, je spíš nežádoucí.

leden 30, 2008 07:02
JAsně - je to všechno jenom chemie, a my to tady pořád rozebíráme a řešíme... : wendy
mládí má svoje výhody a budoucnost, ale nemá tu zkušenost a někdy i trochu té jistoty. KAždý nemůže mít všechno. Tak.
leden 30, 2008 07:23
No, já si furt myslím Wen, : NČ
že v zájmu něčeho, na čem mi fakt záleží, lze nad tou chemií i zvítězit.
V tom bych právě viděl ten rozdíl mezi vopicí a Homo erectus (a to i když je hodně erectus). Jasněže musim mít sakra dobrej důvod opravdu chtít.
leden 30, 2008 08:46
No, to si myslíš správně NČ čéče, : wendy
já to chtěla jen trochu odlehčit. A myslím si taky, že toho jsme si všichni vědomi, že nad TÍM lze zvítězit. Jen to dá někdy fušku a někdy si zase nabijem d*žku...
smilies/undecided.gif********************************
leden 30, 2008 09:17
Wendy, NČ, líp bych to nevystihla, : Eva
i kdyby mi mělo o krk jít smilies/cheesy.gif
Akorát, že, se obávám, že Táňa je zrovna v situaci, kdy "ty sakra dobrý důvody" ještě nevidí, je teprve má touhu tvořit. Lidsky úplně pochopitelné, ale ty d*žky, ty d*žky a každej sám smilies/cheesy.gif
leden 30, 2008 09:23
Určité zkušenosti jsou nepřenosné, jasně Evi, : wendy
a každý si asi musí nabít tu svou...jako malé děcko, které si na ta kamna zkrátka sahnout musí. Jenže puchýř je menší průser než rozflákaná rodina, že. Já mám TEĎ už taky jasno. Teď.
leden 30, 2008 13:41
souhlasím se "skaz" : pothos
že se zřejmě naše pisatelka potřebuje hlavně vykecat, ale udivuje mě, že si nedovede představit, jak bude její o 20 let STARŠÍ
březen 09, 2008 10:13
souhlasím se "skaz" : pothos
(něco jsem zmáčkl a odešlo to....) pokračuji - o 20 let STARŠÍ přítel za pár let vypadat... Ono je pro něj určitě príma - pro jeho ego - že má o 20 let mladší milenku, ale o 20 let mladší manželku by určitě nechtěl, to si zcela jistě dovede představit hlavně svoji budoucnost - až jí nebude stačit.... A že ho předchozí manželka vyhodila...? Holt riskoval...!
březen 09, 2008 10:18
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]