O kudlance se ví, že svého partnera po kopulaci sežere. Když o tom tak uvažuji, myslím, že – v jistých případech – by toto řešení nebylo nezajímavé...

Hubnutí s Kudlankou

Hubnuti

Význam jmen

Význam jmen

Soutěže

Soutěže

Setkání

Setkani

Přihlášení






Zapomenuté heslo
Nemáte účet? Vytvořte jej!

Anketa

VĚRNOST? PODLE MNE JE:
 

PSYCHOPAT NEBO SOCIOPAT? - 2 PDF Tisk E-mail
Středa, 20 duben 2016
Hodně lidí používá označení sociopat či psychopat pro stejný druh člověka, aniž by si uvědomili, že to jsou dva úplně odlišné pojmy. Psychiatři zařazují obojí pod diagnózu „antisociální porucha osobnosti“. I když sociopat i psychopat mají mnohé společného, jsou mezi nimi jednoznačně rozdíly. Velice jednoduše řečeno – psychopat = psýcha, tj. duše - problematickým se člověk už narodil, zatímco sociopat = socio, tj. společnost - problematickým ho vytvořila společnost.


 


 

Dost možná jste slyšeli označení „nature versus nurture“, tj. příroda versus výchova (dědičnost oproti prostředí). Právě zde máme výborný příklad. Psychopat je výsledkem ovlivnění přírodou, dědičností, zatímco sociopat je výsledkem ovlivnění prostředím, společností. Psychopatie se projevuje psychologickou poruchou v důsledku nedostatečného vyvinutí té části mozku, která zodpovídá za sebekontolu a emoce.

 

Na straně druhé sociopatie vzniká následkem psychického či fyzického zneužívání či traumatu. Protože sociopatie se vyvíjí a vytváří, jsou sociopati schopni cítit (i když jen limitovaně) emoce. Kdežto psychopat, když se k něčemu rozhodně, tak nic ho nezastaví. Sociopata sice napadne, že by to asi neměl dělat, ale udělá to stejně.

 

 

Psychopat i sociopat

 


-           Pohrdají zákony a společenskými pravidly
-           Pohrdají právy ostatních lidí
-           Necítí vinu či výčitky
-           Mají tendence být násilní
 

 

Tím ovšem jejich společně vlastnosti končí.

 

 

 

Sociopat

 

-           Je nervózní a snadno se rozčílí
-           Není schopen si udržet práci, či normální životní úroveň
-           I když pohrdá společnosti, není neobvyklé, že si vytvoří vztah k určitě společenské skupině, či osobě
-           Ve společnosti nezapadne, vždy poznáme že s ním „něco není v pořádku“
-           Jestliže se dopustí trestného činu, pak není nikdy organizovaný ani pečlivý, spíše spontánní a neplánovaný.

 

 

 

Psychopat

 
-           Nemá schopnost se vcítit do druhého, k nikomu necítí žádnou empatii
-           Dokáže se naučit tak věrně kopírovat požadované city a emoce (aniž by je opravdu cítil), že může mít i dlouhotrvající vztah
-           Je šarmantní a dokáže okouzlit
-           Je úžasný v manipulaci lidí a snadno získává důvěru
-           Většinou má vyšší vzdělání a stabilní práci

 

 

              Jestliže se dopustí trestného činu, pak má vše perfektně naplánováno do nejmenších detailů a má vytvořen i plán B. Je klidný, přesný a velice organizovaný. Takže jednoduše řečeno: horká hlava sociopat, a chladnokrevný psychopat. Oba ovšem stejně nebezpeční...

 

 

A tak znovu:

Znáte někoho ve svém okolí?

 

ELLA

 

 

 

 

Komentáře (143)add feed
Ha ! : Mikin
Konecne znam rozdil mezi obema Paty. Ja vim, mohl jsem si to vygúglit....
Nicmene jsem rad, ze i pres svou neznalost mohu stat za svou predeslou diagnozou pana prezidenta.
Joooo, to takovej Donald Trump, ten by se podle me umistil nekde mezi psychopatem a sociopatem. Proto ta popularita u zastupcu obou skupin..... smilies/tongue.gif
duben 21, 2016 03:17
Chtel jsem rici, : Mikin
u obou zminenych skupin.
duben 21, 2016 03:21
Hahahaha : ***Lenka***
Ja bych to zas videla jinak, Zeman se svym "lidovym" a jednoduchym vystupovanim a spontanimi reakcemj jako cistyho sociopata, zatimco Trump, jako podnikatel, manipulator s "kouzlem osobnosti"je vynikajici priklad psychopata...
duben 21, 2016 03:30
Ja muzu : XL
volit oba; no nezijeme v nadherne dobe?
duben 21, 2016 05:16
Zkratka a dobre. Pat a Patašon. : Mikin
Ja naopak dekuji vsem moznym bozstvum za to, ze nemuzu volit ani jednoho z nich. smilies/cool.gif
duben 21, 2016 06:19
Koho mi to jen připomíná? :) : NČ
- Je nervózní a snadno se rozčílí
- Není schopen si udržet práci, či normální životní úroveň
- I když pohrdá společnosti, není neobvyklé, že si vytvoří vztah k určitě společenské skupině, či osobě
- Ve společnosti nezapadne, vždy poznáme že s ním „něco není v pořádku“
duben 21, 2016 12:01
... : deeres
Kobercový nálet Mikinovy letky smilies/grin.gif
duben 21, 2016 12:39
Mikin : -doktor-
Mikine musím s Tebou souhlasit....ahoj.
duben 21, 2016 13:56
myslíš, deeres? : bb
Mikinovy odpovědi nejsou nervózní, to spíš vytočil do běla několik jiných.
Práci má, ale je fakt, že cestovat po celém světě, zajet si z Yuconu do Čech za rodinou a kamarády, není běžná, ale spíš nadstandardní životní úroveň.
Společností nepohrdá, pohrdá projevy nenávisti a hlouposti. K těm patří i dávání najevo, že není normální, není v pořádku. Argumenty nejsou, každý si stojí za svým, tak alespoň hodit blátem.
duben 21, 2016 13:57
ello, sociopatů znám poměrně dost, : bb
psychopata si myslím, že minimálně jednoho, ten je jak vyšitej, další dva asi vykazují rysy.
Ale nejsem psychiatr, takže..
duben 21, 2016 13:59
Deeres. A není to docela sranda, jak se mdlí duchem vzájemně ujišťujou? : NČ
Bavme se, dokud je ještě čas. Stejně prdlajs změníme.
Bejt od těch nedostatečnejch mentálů nazývanej Ovaroidem, Kremloidem, Putlerovcem, Komančem, to mi přijde jako čest!
Čest!
duben 21, 2016 14:02
... : bb
v pohodě, jen si ulev u osamělých starců je taková nevrlost normální, od určitého věku to nebere vážně, změnit se to nedá, tak když je to baví... smilies/grin.gif
duben 21, 2016 14:07
To jako má bejt vtipný? BaBí? :((( Ale co je tohle všechno proti absolutní bombě dneška?: : NČ
Emma Smetana bude účinkovat v muzikálu Adéla ještě nevečeřela.
duben 21, 2016 15:04
bb : Mikin
Sociopatu jsem taky par potkal, nejhorsi je to v praci, kdy s nimi clovek musi nejak vydrzet. Ja mel to stesti, ze jsem si praci mohl alespon castecne vybirat.
Naseho rudého dēda bych ani do jedne kategorie nezarazoval. Zde je pricinou dusevni rozharanosti zcela nepochybne stoupajici a klesajici hladina Kozla v krvi. smilies/smiley.gif
duben 21, 2016 15:06
Už zase? : Míša šíša
To vám ten time out dlouho nevydržel.
duben 21, 2016 16:00
Jak, Míšo, nevydržel? To už mi taky jedna řekla, že mi nevydržel.... : NČ
(to neva, stejně to byla taková utahaná s***ě).
Ale kde mám, např. zrovna já, takovej distinguovanej slušňák, tady nahoře byť JEDINÝ nevhodný slovo?
Autocenzůru jsem zapojil na 200%. To sice má negativní dopad na mou pověstnou upřímnost, ale zasejc je hned zřejmej pozitivní dopad ve vyjadřování.
duben 21, 2016 16:43
... : deeres
Tak já nevím?!?
Německá vláda souhlasila se zahájením trestního stíhání satirika, který v básni zesměšňoval tureckého prezidenta.

A urážení českého prezidenta je co?
Společností nepohrdá, pohrdá projevy nenávisti a hlouposti. K těm patří i dávání najevo, že není normální, není v pořádku. Argumenty nejsou, každý si stojí za svým, tak alespoň hodit blátem.
Ano přesně, argumenty nejsou, tak alespoň pošpinit.
duben 21, 2016 17:16
Deeres, : mikin
coze, ony nejsou argumenty proti Zemanovi ? smilies/grin.gif
Ale poporadku - kdyz diskutujeme o psychopatech a chceme se vyhnou urazkam, muzeme se bavit jen o nejmenovanych lidech, ktere jsme nekdy, nekde, nejak potkali. Pokud zacneme oznacovat za psychopaty nebo sociopaty jeden druheho, je slusne diskusi konec.
Takze pokud chceme pouzit skutecne priklady ze zivota, zbyvaji nam jen zname osobnosti, vcetne politiku.
Nastesti uz nezijeme v dobach zlocinne komunisticke diktatury, takze tabu nejsou ani prezidenti.
Ja sam povazuji utok nemeckeho komika proti Erdoganovi za dost nechutny, ale podle me by za to nemel byt stihan. Stejne jako by nemeli byt stihani nekteri diskutujici zde na Kudlance za utoky na americke prezidenty, nebo na zemreleho Vaclava Havla. A to ani v pripade, kdyz jsou ty utoky na same hranici debility.
Podle meho nazoru soucasny cesky pan prezident diagnozu psychopata (s nabehem k sociopatii) zcela splnuje.
http://svobodneforum.cz/zeman-opet-urazel-sve-oponenty-prirovnal-je-k-clenum-nacistickych-jednotek-sa/
duben 21, 2016 18:25
Hm, : Lenka1
tvůj názor ale nikoho nezajímá, ty psychologu-amatére. smilies/wink.gif
duben 21, 2016 19:27
P.S. : Lenka1
Vypadlo mi slovo NORMÁLNÍHO, tak pro pořádek doplňuju, než se toho zase někdo z tvojí úderky chytne.

Servus, bobane.
duben 21, 2016 19:29
ono : vlk
bude asi trestné i pohrdat a nadávat pitomcům.

Ono je to pochopitelné, je mezi nimi mnoho politiků, představitelů tzv. kavárenské elity nebo šéfů neziskových humanitárních organizací, co mají z daňových poplatníků největší vejvar.
duben 22, 2016 12:44
... : bb
To jako má bejt vtipný? BaBí? smilies/sad.gif(( Ale co je tohle všechno proti absolutní bombě dneška?: : NČ


ne, nemělo to bejt vtipný, proč by mělo? to bylo prosté konstatování, v reakci na "duchem mdlí" a "nedostatečnejch mentálů"
duben 22, 2016 13:40
deeres : bb
A urážení českého prezidenta je co?
Společností nepohrdá, pohrdá projevy nenávisti a hlouposti. K těm patří i dávání najevo, že není normální, není v pořádku. Argumenty nejsou, každý si stojí za svým, tak alespoň hodit blátem.
Ano přesně, argumenty nejsou, tak alespoň pošpinit.


Deeres, aha, takže tohle:

Koho mi to jen připomíná? smilies/smiley.gif : NČ
- Je nervózní a snadno se rozčílí
- Není schopen si udržet práci, či normální životní úroveň
- I když pohrdá společnosti, není neobvyklé, že si vytvoří vztah k určitě společenské skupině, či osobě
- Ve společnosti nezapadne, vždy poznáme že s ním „něco není v pořádku“
duben 21, 2016 12:01
... : deeres
Kobercový nálet Mikinovy letky smilies/grin.gif
duben 21, 2016 12:39

bylo proto, že se vás dotkla Mikinova zmínka, že se trefil s diagnozou u našeho prezidenta, jo?

Tak to jo, vy holt jste takoví útlocitní, když jde o našeho prezidenta, každá i jen velmi slabě posměšná zmínka vás rozčilí, když jde o Miloše Zemana. Urážet Havla ovšem je v pořádku.

Dobrá, ať je tedy po vašem. Miloš Zeman není sice hloupý, ale je blbý :-) A kdo ho i teď, po tom, jak se coby prezident předvedl, uznává, respektuje ho a souhlasí s ním, je buď vrozeně mentálně retardovaný, nebo již stařecky dementní.

duben 22, 2016 13:48
posmívat se někomu s neuropatickou nohou : vlk
transparentem "chudáček hůlčička" je pak kdo?

I kdyby byl Zeman cokoli, tak herec Hanák a jemu podobní jsou mentálně retardovaní, nebo již stařecky dementní.
duben 22, 2016 13:54
proboha, vlku, tady se někdo posmívá jeho neuropatické noze? : bb
někdo tu snad někde posměšně vyřvával něco o chudáčkovi hůlčičkovi?

Nevím jak ty, ale já trávím na netu už tak dost času, fakt nemám čas a ani chuť sledovat, co kdy kde kdo hanlivého řekl na adresu VŠECH prezidentů (protože přece nebudeme dělat rozdíly, ne? když úcta k prezidentovi, tak ke každému), nebo dalších lidí, kteří si podle někoho úctu zaslouží a podle někoho ne. A abych pak, až zjistím, kdo se posmíval někde na webu XYZ.CZ, šla na Kudlu to rozebrat a kdo si nebude myslet totéž, toho ztepat.
duben 22, 2016 14:31
pokud jo, tak mi to unilo, a je to samozřejmě od autora (transparentu, posměchu..) blbý : bb
ale co my s tím tady? tady se mluví o Zemanových názorech, postojích, krocích.
Že je nemocný víme, to pochopitelně není důvodem k posměchu a kritice. Leda tak k vyjádření názoru, že není tak starý a zdevastoval se nejspíš sám svým životním stylem, cukrovka se s alkoholem a kouřením nesnáší moc dobře, pokud vím. Taky si myslím, že těžce nemocný člověk by neměl mít velkou rozhodovací moc a neměl by prezentovat občany a zemi, aby neuřízl ostudu, protože jeho myšlení je nemocí ovlivněno, no ale s tím nic nenaděláme, když si ho lidi zvolí.
duben 22, 2016 14:38
Lidi : Lenka1
si ho sice zvolili, nicméně mezi jeho voliči bylo dost těch, kteří nevolili Zemana, ale proti Kchárlovi. Pokud to pro tebe není příliš složité k pochopení.

Jsem už poněkud unavena tím, když z nás všech má někdo neustále tendenci dělat fanoušky Zemana, jen proto, že jsme ho volili.

"I just chose the lesser of the two evils. That is all, folks."
duben 22, 2016 15:44
Teď teda Lenko nevim. Němčinu neovládám.... : NČ
.
duben 22, 2016 16:18
... : deeres
Já takjy ne, protože jsem dementní retard. smilies/grin.gif
duben 22, 2016 16:54
... : mikin
Je to tak. Par lidi tady dostava psotnicek pokazde, kdyz se nekdo jen dotkne majestatu opilce, ktery sam meta urazkami napravo nalevo.
Ale pritom tady nemine den, aby nekdo z nich neurazil zemreleho prezidenta, ktereho si vazi cely svet.
duben 22, 2016 18:13
... : bb
Jo, a jak pěkně se ta diskuze utne, že? stačí párkrát sdělit, že kdo si myslí něco jiného, je retard, dement nebo blbec, a hned je klídek a můžu si dál psát své bezchybné perly.
duben 22, 2016 18:24
... : mikin
Ono taky neuskodi, kdyz si dotycni mysli ze jsou v naproste vetsine a Narod i Vlast stoji za nimi. smilies/smiley.gif
duben 22, 2016 19:06
kterého opilce myslíte? : vlk
Vaška nebo Miloše?
duben 22, 2016 19:59
ty nevíš, koho jsi myslel chudáčkem hůlčičkou s neuropatickou nohou? : bb
aha. Je to horší, než jsem si myslela smilies/grin.gif
duben 22, 2016 20:19
NČ, deeres, : Lenka1
Kaju se a posílám překlad: "Vybrala jsem si to menší ze dvou zel. To je všechno, lidi."

P.S. Asi to bylo na drahouše moc složitý, tak to nepřeložil sám, s čímž jsem počítala. Von je na tu anglinu tak háklivej.
duben 22, 2016 21:30
... : deeres
bbsmilies/cheesy.gifobrá, ať je tedy po vašem. Miloš Zeman není sice hloupý, ale je blbý :-) A kdo ho i teď, po tom, jak se coby prezident předvedl, uznává, respektuje ho a souhlasí s ním, je buď vrozeně mentálně retardovaný, nebo již stařecky dementníduben 22, 2016 13:48


... : bb
Jo, a jak pěkně se ta diskuze utne, že? stačí párkrát sdělit, že kdo si myslí něco jiného, je retard, dement nebo blbec, a hned je klídek a můžu si dál psát své bezchybné perly.
duben 22, 2016 18:24



??????? Každý máme svojí logiku i my retardové smilies/grin.gif
duben 22, 2016 21:37
... : deeres
Mimochodem Bíbí, ty si se pěkně rozjela, středostavovská slušňačka, hájí pěstování marjány, neomarxisty z Kliniky a nakonec nás tady označí za blbce, retardy a stařecké dementy,protože náhodou máme jiný názor. Tleskám, skvělý výkon!!!!
duben 22, 2016 21:49
deeres, i když překrucuješ, víme to obě, mohla bys ocenit, že se přizpůsobuji : bb
Kdo chce, najde pod článkem Proč se to nepovedlo jak "obhajuji" pěstování marihuany.
Koho jsem označila za retarda atd, nechám na vás. Já tu podobné komplimenty na svou adresu četla mnohokrát. Kupodivu nejen od dělnické třídy, když už tedy kastuješ.
duben 22, 2016 22:06
... : bb
Proc ty otazníky, co není jasné? Vždyť jsem to předvedla názorně - jakmile jsem převzala zde oblíbeny diskuzní styl plný blbců a retardu, všichni se stáhli do kouta. Preventivní eliminace oponentů.
duben 23, 2016 02:55
Pan prezident : Mikin
zamysli opetnou navstevu ambasady Ruske federace. Zdrzi se alespon tentokrat alkoholu?
http://echo24.cz/a/w4phQ/zeman-mozna-pujde-na-ruskou-ambasadu-posledne-to-skoncilo-virozou
duben 23, 2016 06:51
bb, : Míša šíša
myslím, že těžce nemocný člověk by neměl mít velkou rozhodovací moc a neměl by prezentovat občany a zemi, aby neuřízl ostudu, protože jeho myšlení je nemocí ovlivněno, no ale s tím nic nenaděláme, když si ho lidi zvolí.

Předpokládám, že jsi toto stanovisko zaujímala i v době, kdy byl prezidentem Václav Havel. Včetně toho varovně vztyčeného ukazováčku, že rakovina plic se s kouřením moc dobře nesnáší, a poučení, že se zdevastoval svým životním stylem.

smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif smilies/shocked.gif
duben 23, 2016 08:02
Bíbí, : deeres
nekastuji, jako středostavovská slušňačka jsi se tady prezentovala ty svým dřívějším vyjadřováním. Ale jen do té doby, než slupka rupla.
Otazníky tam jsou proto, aby sis po sobě přečetla, co jsi napsala a posoudila logiku své řeči. Já jako senilní, debilní retard v tom vidím rozpor.
Legální nelegální, toho je, co je nelegální. Já koukám spíš na dopady, pokud si někdo vypěstuje na zahrádce pár rostlin a vykouří si to, nic proti tomu.
O dopadech užívání drog, jakýchkoli, trochu vím, jednak mám v rodině adiktologa a znám rodiny, kam to dopadlo. Kam se hrabe mlaďoch s marjánkou na taťku alkoholika.
Ale ok.

Já nejsem adiktolog, za to mám osobní zkušenost a stejně jako je zhoubný alkoholismus, tak stejné to je s omamnými látkami. Od čichání toluenu, přes měkké drogy, ke kriminalitě, promiskuitě až zcela k zdevastovanému životu. Nikdy nevíš, na co můžeš být závislák.
A, že pěstování marjány je nelegální, tak to opravdu není žádné zkreslování.
duben 23, 2016 09:36
"Dobrá, ať je tedy po vašem. Miloš Zeman není sice hloupý, ale je blbý :-) " : NČ
Tak bych řekl, že tohle může napsat jen osoba nejen hloupá, ale i blbá.
duben 23, 2016 12:06
Deeres : bb
nevím, jak jinak ti to vysvětlit:
jakmile jsem převzala zde oblíbeny diskuzní styl plný blbců a retardu, všichni se stáhli do kouta. Preventivní eliminace oponentů.

Takhle tady diskuze fungují poslední rok a půl, možná dva roky. Alespoň u témat jako imigrace a prezident.
Kdo má jiný názor než vy, tak i když ho, alespoň zpočátku, než se do něj někdo pustí, sděluje víceméně slušně, věcně, bez ironie, zesměšňování, dozví se, že je blbec, mentálně retardovaný, s inteligencí na nule. To všechno jsem tu za ty dva roky na svou adresu četla. Doporučovali jste mi, abych imigranty vítala s buchtama, abych jim představila svou dceru, abych si je vzala domů. Jsem havloid, příznivec lumpenkavárny. Jsem pitomá, hloupá, nechápavá, zaostalá. Jsem nepřítel lidstava, nepřítel republiky, díky mně Evropa skončí v troskách, díky mně budou naší zemi ovládat čmoudi. A spoustu dalšího.
Podobně značkováni byli ostatní, spousta lidí proto odešla. Sice jste se snažili to zlehčit, že to je jen dojem, tak vám to sem několik lidí napsalo natvrdo - že od určité doby se některým diskuzím s ohledem na své zdraví vyhýbají a někteří přestali psát úplně.

Tak jsem to včera zkusila naopak, přizpůsobit se vašemu stylu. My dvě se tu pár dní potkáváme v několika diskuzích. No, a jakmile jsem najela na váš styl, kam diskuze dospěla? Do bodu nula. Stáhla ses do kouta a jen ses pokoušela odrážet útok. Ono se v tu chvíli ani nic jiného dělat nedá, protože těžko hledat argumenty a vypisovat své pohledy na věc, když z druhé strany "padají dál perly", jak jsem ti včera napsala.

Někdo by zase řekl, že jsem kolem toho tancovala, než to napsat rovno. Jo, dělám to tak, když si myslím, že stačí naznačit a ono to dojde a někam se posuneme. Ve chvíli, kdy to napíšu natvrdo, jako bych řekla seš blbej, že ti to nedošlo, aspoň tak to vnímám.
Zkusila jsem váš způsob boje, něco jako nastavit zrcadlo, zjevně, podle reakcí, se to minulo. No nic.

(čili, natvrdo ;-) ne, žádná slupka nerupla, těch deset let jsem co jsem a teď jsem se jen na den, dva, přizpůsobila vám. ostatně, několikrát jsem to tu během těch dvou dnů napsala..marně)
duben 23, 2016 13:28
Míšo Šíšo, : bb
Předpokládám, že jsi toto stanovisko zaujímala i v době, kdy byl prezidentem Václav Havel. Včetně toho varovně vztyčeného ukazováčku, že rakovina plic se s kouřením moc dobře nesnáší, a poučení, že se zdevastoval svým životním stylem.


pokud bys přečetla celý ten můj komentář, tak by ses asi takhle nezeptala, tak ho sem jen zkopíruju:

pokud jo, tak mi to unilo, a je to samozřejmě od autora (transparentu, posměchu..) blbý : bb
ale co my s tím tady? tady se mluví o Zemanových názorech, postojích, krocích.
Že je nemocný víme, to pochopitelně není důvodem k posměchu a kritice. Leda tak k vyjádření názoru, že není tak starý a zdevastoval se nejspíš sám svým životním stylem, cukrovka se s alkoholem a kouřením nesnáší moc dobře, pokud vím. Taky si myslím, že těžce nemocný člověk by neměl mít velkou rozhodovací moc a neměl by prezentovat občany a zemi, aby neuřízl ostudu, protože jeho myšlení je nemocí ovlivněno, no ale s tím nic nenaděláme, když si ho lidi zvolí.
duben 22, 2016 14:38

To, že těžce nemocný člověk by neměl rozhodovat atd., ano, to si myslím. Ale je rozdíl onemocnět během funkčního období, a nastoupit do funkce prezidenta už nemocný.
Václav Havel se stal prezidentem v 53 letech v plné síle, zemřel v 75 letech.
Miloš Zeman se stal prezidentem v 70 letech už jako nemocný člověk.
duben 23, 2016 13:33
Deeres, k drogám jsem ti odpověděla už pod článkem Proč to nedopadlo, je to už na druhé straně, tak to sem zkopíruju: : bb
to je k tvému komentáři dnes v 9.36, kde píšeš:
Já nejsem adiktolog, za to mám osobní zkušenost a stejně jako je zhoubný alkoholismus, tak stejné to je s omamnými látkami. Od čichání toluenu, přes měkké drogy, ke kriminalitě, promiskuitě až zcela k zdevastovanému životu. Nikdy nevíš, na co můžeš být závislák.
A, že pěstování marjány je nelegální, tak to opravdu není žádné zkreslování.


... : deeres
Protože pěstovat marjánu je nelegální! A protože zhulený v ajfru vymýšlej blbosti. Já totiž léta bydlela hned vedle Cross clubu. Multikulti zařízení, teď se přece jenom zcivilizovali a dávají příležitost mladým umělcům. Dříve ixkrát musela zasahovat policie. Randál, rvačky, za tu dobu, co jsem tam bydlela, dva smrťáky, v obou případech se hoši poprali,jednoho ukopali k smrti, druhého jenom ubili. V létě, když měli otevřenou scénu jsem se ůlbec nevyspala, nejenom já i celé širé okolí. Pokud mlaďoši nebyli opilí, tak zhulený, pod extází, ti lepší sjížděli lajnu. A Klinika my silně začátky Cross clubu připomíná. Navíc v Crossu byly legálně a určitě tam nebydleli.
duben 20, 2016 22:06
tak to bys musela zavřít do basy i ty, co si to pěstují kvůli léčebným účelům, a že jich je : bb
Legální nelegální, toho je, co je nelegální. Já koukám spíš na dopady, pokud si někdo vypěstuje na zahrádce pár rostlin a vykouří si to, nic proti tomu.
O dopadech užívání drog, jakýchkoli, trochu vím, jednak mám v rodině adiktologa a znám rodiny, kam to dopadlo. Kam se hrabe mlaďoch s marjánkou na taťku alkoholika.
Ale ok.

Tak holt budeme doufat, že Klinika dopadne tak dobře jako Cross (neznám), i když nemá zdaleka tak tragické začátky jako Cross ;-)
duben 20, 2016 22:18


Čili - netvrdila jsem, že marjánku pěstovat je legální, ale že to není takový problém, jako tvrdé drogy, a naopak, pro spoustu lidí je marjánka jediná možnost, jak ulevit od svých zdravotních problémů.
Spousta lidí s rakovinou, RS, těžkým revma a dalšími nemocemi, o kožních problémech nemluvě, by mohla vyprávět. Mně mast s marjánkou vyléčila kdysi dermatitidu.

Proto taky byla povolena marihuana jako léčebný prostředek.
Proto taky policie a soudy většinou nejdou po lidech, co si vypěstují pár rostlin pro svou potřebu.

O dopadu tvrdých drog nediskutuju. Vím o tom hodně, asi víc než ty. Bavíme se o marihuaně.
duben 23, 2016 13:40
... : bb
jinak, alkoholismus a na to navazující, nebo s tím spojené, gamblerství, prokazatelně, vyčíslitelně, způsobilo a způsobuje mnohem horší problémy než tráva
duben 23, 2016 13:42
... : bb

"Dobrá, ať je tedy po vašem. Miloš Zeman není sice hloupý, ale je blbý :-) " : NČ
Tak bych řekl, že tohle může napsat jen osoba nejen hloupá, ale i blbá.
duben 23, 2016 12:06

tak bych řekla, že tohle napsal osoba nejen hloupej, ale i blbej
no, prosím smilies/grin.gif
duben 23, 2016 13:44
Míšo šíšo, dodatek : bb
Že je nemocný víme, to pochopitelně není důvodem k posměchu a kritice. Leda tak k vyjádření názoru,
..že tedy nešlo o žádný varovně vztyčený ukazováček a poučení o životním stylu
duben 23, 2016 13:53
bb : Míša šíša
pokud bys přečetla celý ten můj komentář, tak by ses asi takhle nezeptala

Možná spíš ty jsi nečetla celý můj komentář, protože já jsem se tě na nic neptala. Mimochodem tvoje reakce na můj komentář postrádá logiku. Jako kdybych napsala úplně něco jiného.
duben 23, 2016 14:00
Není zač. Rádo (velmi rádo) se stalo : NČ
Nijak jsem se do Zemana nezamiloval. Byl prostě JEDINOU MOŽNOU volbou. A nelituju!
A už kvůli nenávistnejm ubožákum, prohlašujícím se za elitu, přitom se rovnajícím tak nanejvejš Stohovnum, bych si moc přál, aby Zeman zdravotně vydržel i do další volby, která se odehraje mezi ním a Klausem.
Po vítězství Zemana budou ty dršťky jeho nepřátel přímo k sežrání (jistě i na kudle. Mňammmm).
duben 23, 2016 14:03
jo! chytání za slovíčko, na to jsem zapomněla :)) taky oblíbená metoda : bb
Předpokládám, že jsi toto stanovisko zaujímala i v době, kdy byl prezidentem Václav Havel. Včetně toho varovně vztyčeného ukazováčku, že rakovina plic se s kouřením moc dobře nesnáší, a poučení, že se zdevastoval svým životním stylem.


tak tedy - ano, neptala ses, ale napsala jsi větu, která k reakci, odpovědi, stylisticky vybízela, jen chyběl otazník

Komentovala jsi, pokud se nepletu, tohle:
myslím, že těžce nemocný člověk by neměl mít velkou rozhodovací moc a neměl by prezentovat občany a zemi, aby neuřízl ostudu, protože jeho myšlení je nemocí ovlivněno, no ale s tím nic nenaděláme, když si ho lidi zvolí.
Ptala ses, tedy neptala, předpokládala jsi, že jsem podobné stanovisko zaujímala v době prezidenta V.H. Reagovala jsem, že ano, ale že V.H. nastoupil do úřadu v plném zdraví a síle (...takže neměl nemocí ovlivněné myšlení), narozdíl od M.Z., který už byl velmi nemocný, proto neměl kandidovat ani být zvolen (nejen proto, ovšem, ale to už je jiné téma).
Pokud tomu nerozumíš, nevím co na to říct.
duben 23, 2016 14:11
... : bb
bych si moc přál, aby Zeman zdravotně vydržel i do další volby, která se odehraje mezi ním a Klausem. Po vítězství Zemana budou ty dršťky jeho nepřátel přímo k sežrání (jistě i na kudle. Mňammmm).

myslím, že ne, nevoliči MZ si už nedělají iluze a jsou smířeni se situací. Odliv mozků se na této zemi prostě podepsal.
duben 23, 2016 14:14
Je tedy nutno děkovat Bohu, že Velký mozky (včetně tvýho) se nevzávaj. : NČ
Kde by byl dneska českej národ bez vás, Velikánů!?
--------------------------------
PS: Vždycky mě potěší, když nějakej mozeček sám sebe prohlásí za Velkýho Mozka. To hned člověk ví, s kym má tu čest. Čest, BáBi.
duben 23, 2016 14:42
bb : Míša šíša
Diabetes nijak neovlivňuje myšlení, žádný takový projev či následek této nemoci medicína nepopisuje. Ale možná máš k dispozici nějakou novou lékařskou studii...
K tomu dalšímu: takže nemocný prezident, který onemocněl až po nástupu do úřadu, nemůže mít svojí nemocí ovlivněno myšlení. Zatímco nemocný prezident, který onemocněl již dříve, má myšlení nemocí ovlivněné. Fakt to takhle myslíš? Nebo to jen blbě chápu?
duben 23, 2016 14:48
NČ : bb
mě nepotěší, když někdo prohlásí sám sebe za velkýho mozka, naštěstí tady nikdo takový není.
A nto, že ty řadíš lidi s jiným názor k retardům, k těm se sníženou inteligencí, blbcům, debilům atd., jsem si už zvykla.
duben 23, 2016 15:00
Nerad se vám, Míšo, do debaty vyměšuju : NČ
Ale ten první prezident po "sametu" byl zvolenej jen a jen nemocí národa. Sice parlamentem komančskym, ale v souladu s vůlí všeho nemocnýho a naivně důvěřivýho národa.
Ty další jeho zvolení, to už pak byly jen obyčejný sprostý machinace, úplatky, vydírání, podvody.
-------------
Ten dnešní docela určitě není žádnej ideál. Není, aspoň podle mě, vůbec výbornej (a při jeho "bónmotech" mi už vstávaj všechny chlupy i orgány). Ale mi docela bohatě stačí, že je dobrej!
(ostatně - dokonalí lidé ve mně vždycky vzbuzujou jakousi nedůvěru. Ani já přece nejsem dokonalej, stačí mi, že vim, že jsem dobrej)
duben 23, 2016 15:04
Míšo Šíšo, : bb
Nepsala jsem, že cukrovka sama o sobě ovlivňuje myšlení, ale myslím, že těžce nemocný člověk by neměl mít velkou rozhodovací moc a neměl by prezentovat občany a zemi, aby neuřízl ostudu, protože jeho myšlení je nemocí ovlivněno - jistě i proto jsi to vztáhla na prezidenta Havla, který cukrovku neměl (nebo se o tom veřejně nevědělo, abych byla přesná). Těžkou nemoc provází bolest, léky mají taky svůj nezanedbatelný vliv a k tomu stres z práce.

Ale, když jsi teď zdůraznila tu cukrovku, vybavilo se mi, že v takových těch populárně naučných článcích o diabetu jsem četla něco o tom, jak speciálně cukrovka ovlivňuje psychiku. Možná to souvisí s cévním systémem, zásobováním mozku atd., ale to už nevím.
Tak jsem hodila do googlu diabetes a psychika, a vyjelo pár odkazů, kde se o tom dá něco přečíst.
http://www.psychiatriepropraxi.cz/pdfs/psy/2010/04/03.pdf a zde:
Diabetes mellitus je chronické onemocnění, které s sebou přináší mnohá omezení. Je spojeno s vyšším výskytem některých psychických poruch, které pak průběh základního onemocnění podstatně ovlivňují. Proto je vhodné věnovat zvláštní pozornost léčbě psychických poruch u diabetiků. Hlavně se jedná o depresi, úzkost, poruchy příjmu potravy a kognitivní poruchy...Z psychických onemocnění trpí diabetici
hlavně depresí, úzkostmi, poruchami přizpů-
sobení, poruchami příjmu potravy, mírnými
kognitivními poruchami a demencí


Další odkazy bys našla sama, pokud by tě to zajímalo, tak je nebudu kopírovat.

K tomu dalšímu: takže nemocný prezident, který onemocněl až po nástupu do úřadu, nemůže mít svojí nemocí ovlivněno myšlení. Zatímco nemocný prezident, který onemocněl již dříve, má myšlení nemocí ovlivněné. Fakt to takhle myslíš? Nebo to jen blbě chápu?

Ne, takhle to nemyslím. Napsala jsem, že vidím rozdíl v tom, když nastoupí prezident v 53 letech zdravý (nebo víceméně, abych byla přesná, neznám jeho tehdejší zdravotní stav, ale netrpěl ničím závažným), v kondici, a 70-letý nemocný s těžkou cukrovkou. A že velmi těžká je, když už trpí neuropatií. Rozdíl z čistě lidského hlediska.
Nikdo nemůže vědět, že bude zdravý až do konce svých dnů a pak jen usne a konec. Za předpokladu, že každý někdy onemocní, bychom nemohli volit žádného prezidenta. Uzákonit, že jakmile bude prezident trpět některou závažnější nemocí, s následným výčtem těch chorob a jejich stádií, odejde z funkce, by bylo, jemně řečeno, divné. Stejně tak by mi přišlo z lidského hlediska přinejmenším zvláštní tlačit na prezidenta, jakmile onemocní, aby odstoupil.
Pokud to byl dobrý prezident, tak v době, kdy byl v kondici, udělal mnoho dobrého, nastavil různé procesy a spustil různé "projekty", které pokračují i v době, kdy on už stojí tak trochu mimo. Pak může klidně dál plnit repre funkci a být třeba morální ikonou pro občany.



duben 23, 2016 15:19
dědo, no vždyť to píšu - lidi s jiným názorem : bb
mockrát jsi tu předvedl, že jiný názor = blbý názor (názor méně inteligentních..atp)

Nemá smysl si to komplikovat, víme, co si o sobě myslíme.
duben 23, 2016 15:25
Já to vím docela přesně, co si o tobě myslím : NČ
ale proč zase do sotva obrozený Kudly zavádět zpátky ta slova?
Když se budeme mít všichni rádi, bude na světě krásně.
duben 23, 2016 16:09
. : Míša šíša
Znovu. Diabetes neovlivňuje myšlení. Až bude mít prezident diagnostikovánu psychickou poruchu, budu souhlasit s tím, že jeho myšlení tím může být ovlivněno. Ovšem diabetes nerovná se psychická porucha.
duben 23, 2016 16:50
... : bb
Jojo, kdo chce s vlky býti, musí s vlky výti.
duben 23, 2016 17:03
... : bb
Znovu. Psala jsem o tom jak těžká nemoc ovlivňuje člověka. Těžka nemoc, potíže, léčba, mají vždy velký vliv na psychiku a tedy i myšlení člověka. Cukrovka je chronické onemocnění a MZ ji měl již v horším stadiu. Vstupovat s tímto do vysoké státní funkce v 70 letech není vůbec dobře.
A o tom jsem psala.
Nikde jsem netvrdila, že cukrovka je psychiatricka diagnóza.


duben 23, 2016 17:15
... : bb

Jojo, kdo chce s vlky býti, musí s vlky výti.
... jinak je blbej a ať si třeba jde z Kudlankysmilies/wink.gif
duben 23, 2016 17:17
Voni to blbci mají v životě těžký. : NČ
Odevšad je vyhazujou, tak se nalepěj tam, kde je z milosrdenství šéf strpí. I jim z milosrdenství upraví a pak i otiskne nějakej bezduchej bábol.
Jistěže pak při každý příležitosti prohlašujou, že "odsud mě nikdo nedostane". To už je pak spíš srandovní, než smutný.
Chudáka litovat, to je celkem samozřejmý. Ale litovat poťouchlýho nadávajícího mrzáka... to nějak ani nejde.
Nebo je též možný, že už tady probíhá incluse. No těbuch!
duben 23, 2016 17:57
. : Míša šíša
Pokud platí, že těžká nemoc, léky a stres ovliňují myšlení člověka, tj. v tomto případě Zemana, musí platit i to, že těžká nemoc, léky a stres musely ovlivňovat myšlení Havla. A pro tuto teorii není rozhodující, zda těžká nemoc přišla před zvolením, anebo až v průběhu trvání funkce. Buď je myšlení ovlivněno nemocí v průběhu jejího trvání, anebo není.

Nemohu se přít, ale domnívám se, že cukrovka byla Zemanovi diagnostikována až po zvolení. Nechce se mi po tom pátrat, jen tak si vybavuju něco málo z paměti. Ale nevím, kde jsi přišla na to, že je Zeman těžce nemocný. Dle vyjádření lékařů, co se tak objevilo v médiích, má cukrovku, nedoslýchavost a trápí ho především neuropatie dolních končetin. To myslím není přímo v rozporu s výkonem prezidentské funkce.
duben 23, 2016 18:06
... : deeres
U každého se to posuzuje jinak.Tenhle chudák to měl z těžkého žaláře a aby se z toho vzpamatoval, tak na svobodě holdoval debužírování, pití alkoholu a kouření. Pokud jste si nevšimli, tak zdevastované zdraví měl dávno před tím, než nastoupil do funkce prezidenta.
leden 1983 - objevují se záněty pohrudnice a na plicích jsou objeveny hnisavé abscesy
* březen 1990 – Havel se podrobuje operaci břišní kýly
* únor 1994 – během státní návštěvy v Thajsku si Havel zlomil žebro
* jaro 1994 – virové onemocnění způsobuje zánět plic
* listopad 1996 – Havel je hospitalizován se zánětem plic
* prosinec 1996 – operační tým profesora Pafka odebírá Havlovi spolu s patnáctimilimetrovým zhoubným nádorem polovinu pravé plíce
* listopad 1997 – Havel trpí dalším zánětem plic
*duben 1998 – akutní operace tlustého střeva. Lékaři v rakouském Innsbrucku vyřízli Havlovi asi 25 centimetrů poškozeného střeva
* červenec 1998 – lékaři zacelují umělý vývod tlustého střeva.
*srpen 1998 – pravá plíce opět kolabuje, objevují se i srdeční arytmie
*srpen 1998 – porucha srdečního rytmu, lékaři musejí provést úpravu rytmu srdce pomocí elektrického výboje
* únor 1998 – Havel se podrobuje plastické operaci, která má zacelit otvor po tracheotomii při operaci plic v roce 1996
* květen 1999 – zánět průdušek
* září 2001 – Havel ruší kvůli srdeční arytmii návštěvu Itálie
* únor 2001 – Havel končí v nemocnici s dalším zánětem průdušek poté, co musel přerušit návštěvu Kuvajtu
* červenec 2002 – kvůli zánětu průdušek Havel předčasně ukončuje návštěvu Francie a je opět hospitalizován
* leden 2004 – Havel trpí dýchacími obtížemi a musí přerušit návštěvu Indie
*leden 2009 – Václav Havel se podrobuje operaci hnisavého abscesu v krku, po komplikacích je hospitalizován
*březen 2010 - Havel prodělal zánět dýchacích cest.
nemoci Václava Havla- pouze omezený přehled

duben 23, 2016 18:59
Teda : Lenka1
ale fascinuje mě, jak tady bb fanaticky zase na x stránek rozepisuje, že by Zeman neměl být prezidentem, protože je - dle jejího názoru - tak těžce nemocen, že je nezpůsobilý k výkonu prezidentské funkce, ale ani slůvkem se nezmínila skutečnost, že KS - což dle jejího postoje k Zemanovi byla její volba - je přinejmenším narkoleptik a trpí stařeckou demencí.

Tím si, ehm, tak trochu kálí do vlastního hnízda. smilies/grin.gif

Fakt je to tady docela prča.

Očekávám, že se v další slohové práci dozvíme, že narkolepsie ani stařecká demence výkonu prezidentské funkce nebrání, zatímco neuropatie dolních končetin samozřejmě ano.
duben 23, 2016 19:19
Ono to, Lenko, je tak, : NČ
že kníže bylo a je prostě noblesní. Noblesně se vožírá, noblesně si ucikává do noblesních kalhot, noblesně se tahá s nenoblesní k*urvou, noblesně nazývá parlament snůškou blbců (v tom jedinym jsem s ním výjimečně zajedno), noblesně chrápe kdekoliv...
Jsou holt statisíce lidí, kteří bez knížecí noblesy nemůžou žít. A po volbě se jejich celej život ocitl v troskách.
duben 23, 2016 20:02
No bodejť Lenko, : Sidon
dyť se podívej třeba na takovýho F.D.Roosewelta, jeký to byl "neumětel", že ho nechali vykonávat funkci presidenta po několik volebních období a ještě pak po celou válku!
Teda, on se jejího konce nedožil, toho v Evropě jen o měsíc.

Zastával svůj úřad nejdéle ze všech amerických prezidentů a byl jediným, který byl zvolen do svého úřadu více než dvakrát (zvolen byl čtyřikrát). Patří mezi nejdůležitější osobnosti historie 20. století. V roce 1921 onemocněl obrnou, částečně ochrnul a od té doby někdy používal kolečkové křeslo.

Podle některých "Kudlančích expertů", by měl být dávno v sanatoriu a ne v Bílém domě.

smilies/cool.gif
duben 23, 2016 20:23
Panebože, : wendy
další článek a zase Mikin s prezidentem...tak já zase jdu.
******
Sidone, četla jsem, že by ho už třeba přes to moře netahali, ale Stalin byl jak známo velmi nedůvěřivý a chtěl jednat jen s ním, jakoukoliv změnu by kvalifkoval pomalu jako spiknutí. A Roosewelt na tom byl už velmi zle, poslední setkání absolvoval na vozíku. Zažít konec té hrozné války by si zasloužil...
duben 23, 2016 21:09
koukam, ze at je tu tema jakekoliv, : Anicka 1
skonci to vzdycky stejne. Pripomina mi jeden vtip.

Jeden sef mel prednest projev na dulezite vyrocni schuzi, a tak ulozil jednomu ze svych podrizenych, aby mu ho sepsal. Kdyz se ze schuze vratil, byl vzteky bez sebe. "Clovece, co jste mi to tam dal? Vzdyt ten projev byl na hodinu!" Kricel."Polovina lidi nevydrzela do konce!"
Podrizeny se zatvaril zmatene. "To opravdu nechapu, ten projev byl skutecne na dvacet minut". Branil se. "Ale prilozil jsem tam i ty dve pozadovane kopie".

Hezky sobotni vecer a radujte se, ze jste se narodili bili a jako heterosexualove.
Preci nezavidite?
duben 23, 2016 23:08
„Kartágo musí být zničeno“ : Sidon
Carthago delenda est (česky: „Kartágo musí být zničeno“), resp. v plné verzi Ceterum censeo Carthaginem esse delendam, nebo také Ceterum autem censeo, Carthaginem esse delendam („Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno“) je latinská fráze, výzva v Římské republice, která zazněla v pozdějších letech punských válek.

Byť žádný historický zdroj neposkytuje frázi přesně tak, jak se obvykle v moderní době cituje (buď Carthago delenda est nebo Ceterum censeo Carthaginem esse delendam), lze z řady zdrojů dovodit, že římský státník Cato starší, vždy zakončoval své projevy některou z variací uvedeného vyjádření – a to i když o Kartágu vůbec nebyla řeč.[1] Proto lze tuto frázi používat také jako úporné, opakované naléhání na nějakou věc.


Mně to taky něco připomíná.

smilies/smiley.gif
duben 23, 2016 23:57
bb a mikine, : Petronila
jen nakukuju, a nedá mi to, abych vás podpořila.

Smekám, že se uprostřed sprostoty psychopatů a sociopatů, jako je Lenka a NČ, dokážete být stále slušní a stále diskutovat.

A nemůžu věřit vlastním uším, když deeres, kterou jsem vždycky považovala za relativně příčetnou, začne cosi o slupce.

Deeres, když ti budu dnes a denně opakovat, že jsi -píp-, tak jak dlouho si myslíš, že to vydržíš, že vydržíš oplácet kámen chlebem? A když jednou vrátíš zpátky ne kámen, ale chleba ne měkkej jako obvykle, ale včerejší, tak TY dostaneš viks, že Ty jsi neslušná????

Pak se na mě nezlob, ale nemáš nárok si stěžovat, že se k tobě kdokoli - lidma počínaje a státem konče - se k tobě chová neslušně, protože v podstatě neslušnosti tleskáš a slušnost zatracuješ. Nevíš co chceš a slušnost si nezasloužíš.

Já se přiznám, že už mě to tu dávno přestalo bavit, ale tohle si neodpustím. Mikine a bb, fandím vám, protože boj s blbcema je sice marnej, ale musí se neustále vést, aby nás blbci nepřeválcovali.

duben 24, 2016 00:01
nad lenkou a NČ : Petronila
jsem zlomila hůl už dávno, jsem zvědavá, komu by tihle "hrdinové" svoje žvásty dokázali říct do očí.
duben 24, 2016 00:02
Mikine : XL
Jestli streamujes Netflix tak koukni na Look Who's Back.
duben 24, 2016 05:18
Leničko, : Petronila
za prvý ti s tím tvým "tě Alláh" uniklo, že řeč vůbec není o muslimech, ale o tvým (a NČ-ho) chování řeznického psa, přičemž to, že druhá strana vám neoplácí tím samým, berete jako slabost.

Neschovávej se za žádný muslimy, tohle je čistě tvůj boj. Myslíš, že tvoje naivní představy odkoukaný z akčních filmů, jak bys šla někoho bránit, doživotně omlouvaj, že si můžeš dovolit jakoukoli nesouvisející sprostotu ke komukoli, kdo s tebou nesouhlasí? Obdivuju svatou trpělivost Mikina a bb, se kterou dokážou ustát ty vaše sprostý nájezdy, pochybuju, že byste si v reálným životě dovolili setinu toho, co tady pod pláštíkem anonymity, vy hrdinové.

Ale aspoň něco pozitivního - představa hrdinný Lenky s kalašnikovem, jak se plíží v sutinách domů jako Rambo a velí partě svalnatejch chlapů, aby mně zachránila zadek, mě rozesmála aspoň na pět minut.
smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
duben 24, 2016 11:34
Princezno, : Lenka1
už jsem ti kdysi napsala, že nejlepší je pohled na žábu, která se pomalu vaří a ještě je tak pitomá, že si to neuvědomuje a směje se tomu.

Tak si to užij.

A víš co? Před pár dny jsem si kupovala novou balistiku a - světe div se - , s těma lidma v krámu jsem mluvila naprosto stejně jako mluvím tady, včetně mého názoru na debilní sluníčkáře, a nikdo s tím problém neměl. Naopak jsem se dozvěděla, že je fajn, že čím dál víc lidí se uvědomuje vážnost situace a podle toho se chová. To jsou věci, co?
Pa, puso. smilies/grin.gif
duben 24, 2016 11:56
... : mia I
Kudlanka je Daniely a je na ní koho a jaké projevy tu trpí či ne. A Daniela sama mockrát zopakovala, že někteří drsňáci jsou ve skutečnosti fajn lidi, ale také NAOPAK.

Příkladem těch naopak může být jedna Kudlanka, která si tu hrála na psycholožku a dělalo jí moc dobře, když ji tak lidé oslovovali. Docházelo pak i k pikantním situacím. Nevěda, že ta dotyčná je vystudovaná pedagožka (což bylo jasné od první chvíle, i se podřekla) jí jiná Kudlanka napsala zhruba toto "na žádnou vysokou jsem se z kádrových důvodů nemohla dostat, jen na pedárnu a na tu se dostane a vystuduje každý blbec".

Jakpak se asi ta dotyčná "pedagopsycholožka" u monitoru tvářila se bohužel nedozvíme. A takových pikantérií tu pár bylo.
Možná je dobře, že tu takové štiky v rybníce jako Lenka a Pepík jsou. Jejich slovník nesdílím, ale jinak už tu té hry na dokonalost bylo přespříliš.
duben 24, 2016 12:02
opr. : mia I
určitě je dobře...
duben 24, 2016 12:09
No to je ale veliká krása, : Krakonoš
tahle "diskuse". Kam se hrabe Bittner...

Moc tě zdravím, Petronilo, i když si navopak myslím, že boj s blbcema a blbostí je ztrátou času a energie. Blbec na svoji blbost nakonec dojede sám - stačí mu jen dát dost času. smilies/wink.gif
(Nicméně i potom vždycky "vstanou noví bojovníci" - protože blbost je věčná.)
duben 24, 2016 14:27
Petronilo : Mikin
i ja te zdravim. Mela bys aspon obcas zavitat, at maji hulvati a jejich prikyvovaci nejake vzruso.
Ona Lenka asi nepochopila, ze filmy jako Rambo jsou pohadky pro dospele. A ze kdyz se zacne strilet naostro, je to neco uuuuuplne jinyho nez nekomu z anonymity oplzle nadavat na internetu. smilies/grin.gif
duben 24, 2016 17:56
XL : Mikin
Netflix mam a urcite se na to podivam.
duben 24, 2016 18:08
slušností : Iris
se Kudlanka kdysi odlišovala od jiných...teď je tu fakt odporné odvzduší. I debata, která jakoby dobře začne, skončí nenávistně a do ztracena. Řekla bych, že to je jako v životě - slušní, nebo dejme tomu slabší lidé, se stáhnou a řvouni pak mají pocit, že s nimi všichni souhlasí.

I dříve byla na Kudlance spousta kontroverzních témat, například zrovna kolem volby prezidenta. Ale vždycky se to namíchalo nějak poměrně, jeden měl názor ten, druhý jiný, v následující debatě se sympatie zase přelily, to podle tématu. Ale debatovalo s - že by se ihned oponent označil za blba a byl totálně uřván, to si nepamatuji..

Teď se mi zdá, že když někdo jen vystrčí nos, ustřelí mu ho bdělá akční skupina nebojácných ostrých Kudlanek bez milosti a sebemenší snahy o slušný dialog. My zbabělci jen přihlížíme, protože na tohle nemáme žaludek.

A pozor - zdaleka nesouhlasím se všemi tzv. sluníčkářskými názory, ne vždy jsem souhlasila s Mikinem, ne vždy s bb ani Krakonošem, přesto mi nevadilo číst jejich příspěvky a následnou debatu, spoustu věcí jsem si třeba právě v těch debatách uvědomila a utřídila si názory - ovšem protože z nich nekapala tahle odporná špína.... Prostě měli svůj názor, ale tohle zuření??

Mio - ale nemyslíš Evu, že ne?
duben 24, 2016 18:15
Iris, : Lenka1
mě taky zrovna dvakrát nebaví úroveň, na kterou se Kudla dostala. Ale už to neřeším, protože x-krát - i na žádost Daniely - jsem se krotila, ale vždycky se drahouš postaral o to, aby se to rozjelo nanovo.

Dokonce jednou jsem nabídla i ruku na smířenou a dostalo se mi od něj akorát plivnutí do ksichtu.

Aktuálně se mně a dalším, kteří s ním nesouhlasí v názoru na politiku, dostalo označení "komunistická, homofobní a rasistická lůza". Tragikomické na tom je, že on sám řve neustále po cenzuře a považuje se za slušného diskutéra. Jeho příznivci mu pochopitelně za jeho sprosté výpady nadšeně plácají ručičkama, jak nám to nandal.

Takže sorry, je mi líto a mrzí mě to, ale vůči konkrétním nickům už svůj způsob debaty měnit nebudu. Nejsem křesťan, abych na facku reagovala nastavením druhé tváře a souběžně s rapidně se zhoršující bezpečnostní situací v Evropě, která se blíží ke stavu občanské války, už nemám chuť tolerovat hlupáky a mít s nimi trpělivost.

Tebe jsem vždycky považovala za slušnou ženskou, proto tenhle můj vysvětlující komentář.
Pěkný večer.
duben 24, 2016 18:30
Irisko : mia I
Ty sis s Evou dobře rozuměla, sedly jste si, určitě ji postrádáš. Já Ti na Tvůj dotaz neodpovím, nebudu tu dotyčnou jmenovat. Chtěla jsem jen ukázat, že internet, potažmo i to, co kdo píše na Kudlanku je nutno brát s rezervou, nedá se všemu věřit. S rezervou v tom smyslu, že někdo je tu Drsoň a ve skutečnosti je trochu jiný.
Já jsem nejen od Daniely, ale třeba i od mamči četla na Nčého velkou chválu. Naopak, někdo je tu Jasoň a přitom přehrává. Nebo tu třeba pěje chválu na své manželství a přitom, když si dáš dohromady dvě a dvě, tak je to úplně jinak.

Teď nechci opravdu nikomu ublížit, toho člověka, kterého budu jmenovat mám velmi ráda. Inka. Vzpomeň si, jaké pěla chvály na svého manžela, jak je pozorný, milý, jaký mají krásný vztah. U Inky bych řekla, že tomu i věřila. Když se rozešli, psala pravdu, která byla úplně jiná a odlišná od jejích předešlých tvrzení. A tak je to s více lidmi, vše dokonalé a pak když si dáš dohromady dvě a dvě, tak zjistíš, že je to jinak. Takže všechno beru s rezervou, ať se tu někdo prezentuje tak či tak.

Kudlanka je odreagování, ale všichni žijeme svůj běžný život a tohle je prostě jen svět virtuální, žádná otázka života a smrti.
duben 24, 2016 18:44
Irisko : mia I
jinak bych byla moc ráda, kdyby vstali z hrobu pánové Jindřich Brabec a Petr Rada a napsali nějakou Modlitbu pro Martu II. Kdyby se i dnes dokázalo tolik lidí stmelit a táhnout za jeden provaz jako v době, kdy Marta Kubišová tuhle píseň písní začala zpívat . Vždyť jde o budoucnost Evropy, i nás každého jednoho.
duben 24, 2016 18:58
Mě dneska zcela pohltila zpráva, že Hanka Kynychová se pochlubila svými silikóny : NČ
Tak mě napadlo, že bych si mohl z formely vyrobit a přilepit 40ti cm *****a též se pochlubit....
duben 24, 2016 19:10
Lenko : Iris
díky za ten komentář smilies/smiley.gif
Psala jsem kdesi krátce, že politice a spoustě "světodějů" nerozumím, resp. jsem velmi naivní a ovlivnitelná. Tvoje komentáře k dění mi připadaly zasvěcené. Podobně jako kdysi od Euridiky, která mnohé události předpovídala s přibližně dvouletým předstihem. Proto jsem ani nezasahovala do těchto debat a jak říkám - jejich prostým čtením jsem si vlastně z různých úhlů pohledu rozšiřovala povědomí o tom, co se kolem děje. Mimo jiné.

Protože na informace ze světa není jen Kudlanka, je toho všude dost. Tím, že jsem ale četla debatu lidí, které jakoby znám a mám je nějak zařazené, tím se mi mnohé podařilo líp pochopit...jestli správně, to fakt nevím.

Jen kdyby se to tu nevyostřovalo do prachobyčejné sprostoty a dokonce i od lidí, do kterých bych to nikdy předtím neřekla. Skoro začínám věřit na davovou psychozu a takové ty věci smilies/wink.gif
Také zdravím smilies/smiley.gif
duben 24, 2016 19:13
NČ : Iris
udělej to...
duben 24, 2016 19:14
NČ : Lenka1
ty jsi vůl. smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif

Jsem si to představila a teď si musím umejt poprskanou klávesnici.
duben 24, 2016 19:17
Nčé : mia I
myslíš , že by ses dostal do Guinessovy knihy rekordů??? smilies/grin.gif
duben 24, 2016 19:18
Tak to vidíte. : Mikin
Když se zde Lenka poprvé pustila do "debilních černých opic" a slušní lidé ji slušnē žádali aby toho nechala, co ji zbylo než se sprostē rozeřvat a začít těm ha*zlům oplzle nadávat?
Že se od té doby diskuse zvrhla, to je vina těch slušnejch. Maji držet huby, svoloč jedna.
Kdyby se ti blbí Poláci po vzoru Čechů taky vzdali, nemusela začít ani 2.světová válka.
duben 24, 2016 19:34
Mio : Iris
samozřejmě, že tady to je virtuální svět, jsme tu pod přezdívkami a máme o sobě mínění, která se mohou lišit a zřejmě i se opravdu liší od reality. Přesto se spousta věcí nedá našvindlovat a někdy vyleze to pravé a nepěkné na povrch velice zřetelně. Tedy myslím si to. O tom, jak se lidé prezentují na podobných sociálních sítích byla vytvořena spousta odborných studií, pokud vím. Také o nich víš, tak nemá cenu se rozepisovat - leckdo si tím hojí leccos....

A tvrdím, že spousta lidí se právě na Kudlanku dostane v životní tísni, v partnerské a manželské krizi, pak tu prostě setrvá.. Ne primárně kvůli debatě o Evropě, na to jsou jiná fóra. No a člověk bolavý toho mnohdy namele smilies/wink.gif

A třeba si to i o sobě fakt myslí.Kdybych si četla svoje staré komentáře, mnohdy bych se asi styděla za ten patos a světabol. Vylezla jsem už z něho, jsem naštěstí jinde. Ale nečtu je, nehrabu se v minulých debatách, nejsou aktuální !! Člověk se přeci vyvíjí - a zrovna tak i jeho pohled na svět kolem.
Jo a ta "moje" E. má titulů několik - před i za jménem. A fakt mi schází. Doufám, že její odchod je způsoben pouze tím, že je spokojená, šťastná a plně vytížená příjemnými povinnostmi.
Hezký večer.

duben 24, 2016 19:36
... : mia I
tak já vyjádřím i k těm debilním černým opicím. Já se takhle nevyjadřuju. Ale sorry, ti lidé , kteří se rvou přes ploty hlava , nehlava, kteří ohrožují bezohledně řidiče náklaďáků v Calais se skutečně JAKO opice chovají. V mluvě slovo debil nepoužívám nebo zcela výjimečně. Ale zastávám názor, že jen debil asi může věřit tomu, že mu v Evropě dá někdo jen tak mírnyx týrnyx zcela zdarma pěkné bydlení , stravu, ba dokonce se ten dotyčný domnívá, že mu v Evropě spraví jeho vyžraný, léta neudržovaný chrup. Když samotní Němci a Rakušáci si nechávají spravovat často zuby v soukromých klinikách v ČR, zvlášť u hranic je často cedule Zahnpraktik a jméno českého lékaře. Pro takovou úroveň uvažování asi existuje nějaké měřítko stupně IQ. Jak si mohu vážit člověka, který za sebou zanechává tuny špíny, exkrementů a odpadků? Když se chci řadit někam, tak se podle toho musím chovat.
duben 24, 2016 19:50
Iris : Mikin
kdyz ja si myslim, ze Lencin zivotni problem neni v tom, ze oplati facku fackou, ale ze ji oplati deseti fackami.
Coz by nebylo tak zle, kdyby nezacala fackovat jako prvni. smilies/wink.gif
duben 24, 2016 19:51
Mia l : Lenka1
ano, takhle to taky myslím.
duben 24, 2016 19:56
... : Sidon
Iris

Jo a ta "moje" E. má titulů několik - před i za jménem. A fakt mi schází. Doufám, že její odchod je způsoben pouze tím, že je spokojená, šťastná a plně vytížená příjemnými povinnostmi.

Třeba už našla toho svého Orphea.
smilies/smiley.gif
duben 24, 2016 20:31
Mio, : Sidon
nemáš pravdu! Vždyť voni ti muslimové v Malajsii, jsou přece úplně jiní!!! A navíc, měla bys sem dát link na nějaký "důvěryhodný", "ověřený" a hlavně "pravdivý" zdroj, protože všude, kde píšou a říkají něco podobného o čem se zmiňuješ, to jsou jen xenofobní a rudohnědé, náckovské weby, které si vymýšlejí, lžou a překrucují. Tak!

smilies/cheesy.gif
duben 24, 2016 20:43
Sidone : mia I
žádný link sem dávat nebudu. Já toho moc nenačtu. Nedokážu si představit, že bych ráno zasedla k počítači a nedělala nic jiného než sjížděla všemožné servery, diskutovala tuhle, támhle. Jak by k tomu přišel můj partner? Kde je čas na něho? Zrovna tak si neumím představit, že by se partner v noci probudil, pohladil polštář a ono nic. Protože já bych seděla u počítače. Tohle mi není blízké. Ale respektuji, že to tak někdo má. Proti gustu.. Já to takhle mít nechci. smilies/wink.gif
duben 24, 2016 21:02
Mio, : Mikin
pokud jedincum jako je Lenka pricmrndavas, je uplne jedno jestli lidi odlisne rasy nazyvas "debilnimi cernymi opicemi" nebo ne. Cernosi nejsou o nic hloupejsi nez my, bili. I americky prezident je cernoch.
Kdyz jsem zadal pred lety o azyl v U.K., prvni reakci bylo odmitnuti. Ale inteligentni Evropane (kterymi Britove beze sporu jsou) me odmitli slusne a s nekolika omluvami.
Byt tebou, "nadavky do debilnich cernych opic" i souhlas s takovymi nadavkami bych prenechal primitivnim, oplzlym, komunistickou diktaturou zkazenym nackum.
--------------------------------------------
Co se tyce tvych poznamek o lidech kteri sedi cely den u pocitace, doufam ze nenarazis na me. Ja dneska rano vstal, zatopil, napsal naco na Kudlu, uvaril snidani, napsal neco na Kudlu, vymenil olej a filtry v nasem Dodge Caravan, precetl si na internetu zpravy, sel na dlouhou prochazku s manzelkou, kamaradem a 3 psy a napsal neco na Kudlu. Ted jdu s manzelkou registrovat lidi pro yukonske volby.
Kdyz si clovek rozvrhne cas a bere sezeni u pocitace jako fyzicky odpocinek, leccos dokaze. smilies/smiley.gif
duben 24, 2016 22:30
Mikine : mia I
jestli někomu přicmrndávám nebo ne je čistě moje věc.

Já nikde netvrdila, že černoši jsou hloupější než my. Já jsem napsala, že ti, kteří se vrhají na kamiony nebo se vrhají přes ploty se chovají JAKO opice.

A že Ti, kteří uvažují stylem v Evropě dostanu zdarma bydlení, stravu a opraví mi zdarma zuby (což bylo běžně k vidění v TV, you tube, německých televizních kanálech) mají uvažování, které měřeno stupněm IQ bude někde nízko.
duben 24, 2016 22:57
Ano Mio, : Mikin
je to tvoje vec. Ale pak se nediv....
duben 24, 2016 23:14
málo čteš, Krakonoši, : jo
smilies/angry.gif
duben 24, 2016 23:16
Mikine : mia I
a to jako čemu se nemám divit??
duben 24, 2016 23:17
Mio, : Mikin
no prece ze budes vypadat jako oni.
A at se na me nikdo nezlobi, ale vedle takove Lenky, NČ nebo Sidona vypada i pubertalni mladik ze zapadle vesnice nekde v muslimske Malajsii jako zarivy priklad slusnosti a tolerance. smilies/tongue.gif
duben 25, 2016 05:28
Mikine : mia I
to je pro mne marginální věc, jak se někomu jevím. A na internetu to platí dvojnásob. Můj život není odvislý od názoru druhých na mne.



duben 25, 2016 06:02
DNFTT : NČ
.
duben 25, 2016 06:26
Lenko : mia I
já třeba vůbec nepochopím, jaký je problém v tom, když odněkud odcházejí, kde nocovali, snést odpadky na hromadu?? ne jako prasata se odvalí dál. Nebo ty rozházené deky co zůstali na nádražích a musela nastoupit uklízecí četa. To je otázka pěti, deseti vteřin složit pokrývku, (kterou mi někdo daroval a která něco stála, někdo na ni musel vydělat), do čtverce a všechny vyskládat na jedno místo.

To jsou všechno věci, které vypovídají o jejich mentální úrovni.
duben 25, 2016 07:22
... : Mikin
Meril nekdy nekdo prumernou inteligenci oplzleho, anonymniho rasistickeho prasatka?
duben 25, 2016 07:40
mia l : Lenka1
no to je právě ta nízká inteligence. Debilovi nevysvětlíš, aby se jako debil nechoval, protože na pochopení prostě nemá mentální kapacitu.

V Africe celá staletí stačilo lehnout si pod palmu a čekat až spadne kokos. Když jich bylo moc, příroda si to nějak zařídila a zase je zredukovala. Nemuseli dělat nic, aby jako populace přežili, proto se taky nijak mentálně nevyvíjeli. Proto taky zůstali na úrovni zvířátek a proto se taky jako zvířátka chovají.

Chvíli to fungovalo v období kolonizace, pak dostali svobodu a výsledkem bylo, že taková dřívější Rhodesie, která byla známa jako obilnice Afriky, je dneska hladovějící Zimbabwe.

O permanentním masakrování bílých v JAR, po tom, co Mandela zrušil apartheid, je na netu hafo článků a videí. Dokonce se najdou takoví idioti, kteří adoptujou černý děti nakažený HIV a přitáhnou si je do svojí rodiny.

Pak nějakého jiného debila, který se ve vyspělém světě kopal nudou do zadku, napadlo začít páchat dobro a krmit je. Výsledkem je miliónový nárůst populace, kterou už uživit nelze a která se teď valí do Evropy a se kterou budeme bojovat o svoje vlastní přežití.

Poděkovat můžeme pitomým sluníčkářům.
duben 25, 2016 07:49
Mio, : Mikin
u me je postoj k nazorum jinych podobny. Vadilo by me jen, kdyby si o me neco nepekneho mysleli lide, kterych si vazim.
Proto bych se asi v zivote nepostavil vedle hajlujici zrudy.
===================================
Vazne - pokud se vam zdaji ti imigranti tak rozdilni a neprizpusobivi, tak je do Evropy nepoustejte.
Ale zajiste by to slo i bez strileni a rasistickeho revu.
duben 25, 2016 07:51
Lenko : mia I
tohle je právě průšvih, že nás sluníčka táhnou do pekel. Pamatuji, když přijeli v 68. tanky, jak byli lidé jednotní, všehovšudy pamatuji jednoho člověka, který kolaboroval a to se o něm mluvilo s velkým despektem.
Dnes je větší roztříštěnost, lidé netáhnou za jeden provaz. Proč máme doplatit ale na sluníčkářskou naivitu a zcestné uvažování i my ostatní? V sobotu jsem byla u nejstarší dcery a vnoučat a tak mi říkala, že se bojí co bude. Fakt mi to na klidu nepřidalo. Co ty prcky čeká za budoucnost? svíralo se to ve mně.
Tenhle pseudohumanismus je horší než mor. A vzhledem k tomu, že naši mladí dělají v justici , nedělám si iluze o možnosti personálně vůbec čelit nějakému rabování, násilí. Už teď není na hranicích ani noha, zatímco na německé a rakouské straně je na hraničních přechodech hlídáno. Zatím se sem nepakují, je otázka času, kdy se sousední státy zahltí, nepojmou je a půjdou kamkoliv, rozptýlí se.
Pak doufám, že si každý z těch sluncových kazatelů vezme nějakého na starost. smilies/wink.gif Jinak jsou to jalové kecy z jejich strany a nevidí si do pusy.
duben 25, 2016 08:07
Mikine : mia I
to je fakt rada jak stehno. Co asi může Čecháček jako já udělat, když politici na nás kálí?? Maximálně si pořídit tu bouchačku, se kterou já si tak vystřelím akorát oko.
duben 25, 2016 08:15
Lenko : mia I
a víš co je nejhorší? že já jsem si vlastně v sobotu u návštěvy svojí dcery uvědomila, že její strach je v podstatě daleko silnější než můj.
duben 25, 2016 08:19
Debil nechápe, že je debil. Kdyby chápal, už by nebyl debil : NČ
.
duben 25, 2016 08:54
Sluncata : Lenka1
si pochopitelně nikoho z těch černejch domů nevezmou.

cit:

Proč máme doplatit ale na sluníčkářskou naivitu a zcestné uvažování i my ostatní?
To je přesně důvod, proč tyhle zrůdičky nenávidím možná ještě víc než migranty samotný.
duben 25, 2016 10:20
... : Mikin
No, hlavne ze jste si nasli misto, kde muzete tu nenavist ventilovat. :-
duben 25, 2016 15:32
Lenko, : Petronila
ty jsi normální psychopat.

O migranty tu ve skutečnosti vůbec nejde, ti jsou pro tebe jen záminka, abys mohla bez přestání chrlit smradlavou špínu na údajný sluníčkáře, a hřešit na to, že na rozdíl od tebe mají zábrany a soudnost a že na tvý kameny budou odpovídat chlebem.

Představ si, že by ti třeba Mikin začal na tvý šílenecký výlevy oplácet stejným. To by to tu Daniela mohla rovnou zavřít, protože by se to tu změnilo v žumpu. Zatím se to změnilo kvůli tobě a NČ-mu v položumpu, a to jen díky tomu, že Mikin, Krakonoš a bb jsou příliš slušní a nad věcí na to, než aby za vámi do té žumpy skákali.

Bohužel si pleteš slušnost se slabostí, nebyl by takovej problém tě tu rozebrat na prvočinitele a nechat tě doběla rozvášnit, vycukat ve vlastní šťávě a dobře se tím bavit, ale nějak bych měla pocit, jako bych rozšlápla ropuchu (promiň, ropucho).


duben 25, 2016 19:20
Jsou možná sluišní : wendy
ale jejich vidění světa se někdy poněkud rozchází s realitou a viděním světa ostatních přispěvatelů. Jinak tu žádný jiný problém vlastně není.
duben 25, 2016 23:23
Petronilo, : Mikin
pokud se podari krizi okolo imigrantu vyresit, pobezi tihle zloserove "home to mama". Zpet k utokum na cikany, homosexualy, zidy nebo kohokoliv, kdo poskytne vhodny terc jejich nenavisti.
duben 26, 2016 00:02
wendy, : Petronila
aha, takže když se tvé vidění bude rozcházet s viděním většiny (a neříkám s realitou, protože to je věc názoru a mně uvedení "slušňáci" přijdou s realitou zcela v souladu), tak je vlastně v pořádku na tebe pravidelně sprostě útočit a NENÍ TO PRO TEBE PROBLÉM?

Zamyslela ses nad tím, co říkáš?


duben 26, 2016 07:21
wen : mia I
o té slušnosti by se dalo pochybovat. Když někdo napíše, že špicluje čtyři invalidní důchodce jestli mají zaslouženě invalidní důchod u dvou už má jistotu jak to s nimi je, dva další ještě nemá úplně zmapované, tak z toho je zase na zvracení mě. Ale nic, nehodlám to tu hrotit, konfliktů je tu přehršel, to jen krátká reakce k Tobě.
duben 26, 2016 07:32
... : mia I
a že někomu není zatěžko v emigraci naprášit krajana až do České republiky...
duben 26, 2016 07:34
nenávist : Boha Jeho
To je přesně důvod, proč tyhle zrůdičky nenávidím možná ještě víc než migranty samotný.


Tak nenávist ještě nikdy nic dobrého nepřinesla.
duben 26, 2016 07:43
mia l : Lenka1
přesně. Navenek jsou sluníčkáři slušnost sama, ale nedělá jim žádný problém šmírovat a udávat.

Prostě morální a charakterové zrůdičky. Ale hlavně, že nepoužívají sprostá slova.

Ke zblití.
duben 26, 2016 10:08
Mio : deeres
a přitom se chlubí, že dělá pouze v sezóně, ostatní čas je na sociálních dávkách a tedy může cestovat a proto už navštívil 30 zemí. A pokud tam ještě náhodou nebyl, tak tam byl některý jeho kamarád a proto o těch zemích může psát kvalifikovaně poreferovat.
duben 26, 2016 11:26
deeres : mia I
mně vadí, že se Mikin snaží svalovat vinu na druhé - když to byl spor s Polárkou, byla to vina jednoznačně Polárky. Já nestranila ani jednomu, vzhledem k projevu Polárky vůči Daniele (cítila jsem určitou nevděčnost), jsem se snažila být nestranná a víceméně na Mikinově straně.

Když sem neohleduplně vzhledem k autorce webu opět zanáší spory , svádí to na Lenku. Každý rozumný, vyzrálý člověk by tam, kde ho všichni posílají do zadnice projevil hrdost a nikam se nevnucoval. On se vnucuje a když pak dostane po čenichu, tak si pozve nějakého Ben Hura. To dělají děti ve druhé třídě, že si na obranu proti kamarádům pozvou maminku, ne dospělý chlap, ten se snad obhájí sám. Ale ono jsou věci, které se obhájit nedají - zlomyslné provokace. Nudí se, nemá co dělat, tak sjíždí od rána do večera internet. Pro nás je to cizinec, Kanaďan, to není český občan a tak nám jeho chování o tom, co si máme dělat v republice přijde právem troufalé a může mu to říkat lidí kolik chce, vtírá se. Už mu to napsal i Krakonoš, aby měl trochu úroveň a nevnucoval se, ale když ani to nezabralo.. Za mě z Mikina zklamání. Jemu na tom co si o něm myslím záležet nemusí. ale ve vlastním zájmu by si měl kolem sebe tvořit na stará kolena spíš přátele. Nikdy neví koho bude potřebovat v té zapomenuté divočině, kdyby byl nemohoucí nebo bez Joanne.
duben 26, 2016 11:48
Mio, : deeres
jeho nejbližším sousedem je zrovna Polárka, bydlí asi tak půl kiláku od něj. Od té se asi pomoci nedočká, zrovna tak, jako se ona nedočkala ničeho hezkého od něj. smilies/cry.gif
duben 26, 2016 12:47
deeres : mia I
to nevím, jak to mají Mikin s Polárkou, přiznám se, že mi jejich spor nijak nezaujal. Ale myslím, že je rozdíl, když někoho něco štve a pak mluví třeba i sprostě jako Lenka a mezi tím, jestli je někdo zlomyslný, slídí po druhých a dělá druhým co nejhoršího může. Lenka nebo Nčé si myslím druhým záměrně neškodí , nešpiclují druhé, oni jen nastavují zrcadlo těm krasohledům, kteří se koupou ve vlastní dokonalosti. A myslím, že Daniela je svým způsobem Lence a Nčému vděčná, že sem vnáší protipól té červené knihovny a hře na dokonalost, která tu poslední dobou vládla.
duben 26, 2016 13:08
... : Mikin
Vy tady porad jeste pomlouvate?
Pro vasi informaci - cely zivot se snazim zit cestne. Nikoho jsem neudal, nikdy jsem nebral socialni davky a pratel mam spoustu.
Ze vas hanba nefackuje, takhle na nekoho plivat. A navic zakerne, z anonymity..... smilies/cry.gif
duben 26, 2016 14:49
Lenko : Mikin
udavat mohl clovek leda tak v te tve milovane komunisticke diktature. V demokraticke zemi neni na oznameni trestneho cinu nic spatneho. A ze jsem se chlubil pobiranim davek? Kde?
Sve nadavky si strc laskave do sve prolhane rasisticke zadnice.
duben 26, 2016 18:23
Mikine, : deeres
není divu, že si nepamatuješ, co jsi kde napsal, když jsi vystupoval pod tolika jmény. Já to sem celé dávat nebudu, tak sprostá nejsem, ale najdi si to! Jenom kousek z těch tvých nicků
Netreba mat mimoriadny intelekt, aby clovek prisiel na to, ze za texaskym vtacikom sa skryva xxxxxxx, alias jirina, alias kulovy kemo, alias korespondent nezvedavca z Yukonu, mikin, buldozerista, tluchuba a velko-odbornik na:
-medzinarodnu politiku
-komunizmus
-bankovnictvo
-klimatizacnu techniku
-lezenie do riti sionistom
-nenavidenie kazdeho, kto do tej rite nechce
-takmer vsetko

duben 26, 2016 18:50
deeres : Mikin
jestli jsi nebo nejsi sprosta a prolhana, to nechej k posouzeni jinym.
Ona nas tam tehdy byla cela parta, ktera tvoje oblibene nacisticke i komunisticke lzi vyvracela. Pak to ten nacek vyresil zavedenim cenzury. Ten "vtacik" byl opravdu jeden pan z Texasu, Jirina z Colorada, Leho je serzant US Army . Ty ostatni neznam. Ja tam psal jako Mikin, pozdeji kdyz me nacista zacal mazat jako Kema.
Za to co tady provadis by ses mela stydet.
duben 26, 2016 19:16
Deeres, : Sidon
slušný člověk se nezahazuje se špinavou, otrhanou, páchnoucí a uřvanou kurvou z ulice, obzvlášť když zjistí, že ta kreatura je postižena i duševně. Ať si vyřvává, když ji "policajti" nechají. Většina lidí se jí raději snaží vyhnout a neumožnit jí jakýkoliv kontakt, protože na to ona čeká, aby mohla dštít ten svůj oheň a síru.
Pro mě je však ten, kdo se zastává, podporuje a propaguje tohleto - http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Spojene-staty-jsou-nejvetsim-zlem-jakemu-svet-kdy-celil-To-nenapsal-nikdo-z-Moskvy-ale-veteran-z-Bileho-domu-368280

daleko odpornější, než ta umolousaná, uřvaná děvka!
duben 26, 2016 19:57
Ubožáčku, : Lenka1
do své komunistické emigrantské lůzovské zadnice si strč svoje stupidní žvásty ty.

Sociální dávky jsi bral - pokud nemakáš a bereš prachy od státu, tak se tomu tak říká.

Udání je udání a můžeš si to balit do kudrlinek, jakých chceš. Jsi jenom malinkatej, závistivej, křiváckej ubožáček, kterej nerozdejchal, že ho vykopli z webu a tak se taky tak ubožácky pomstil.

Čím dál víc lidem tě má plné zuby a je jim z tebe na zvracení. Ty jednou špatně skončíš.




duben 26, 2016 20:01
... : Mikin
Copak ze jste se tak rozkviceli, rudohnedi nebojsove? Zeby zase posilil americkej dolar? Nebo upadl v mauzoleu Leninovi nos? smilies/wink.gif
Ten Roberts je opravdu roztomilej - no on se s nim osud taky nemazlil. Z Bileho domu kterym se porad vytahuje byl vykopnut po necelem roce a od te doby se z neho stal velice zatrpkly a velice komunisticky starik. Mohli byste mu napsat a zalozit dohromady nejakou antiamerickou bunku.
Nebojte, on pomuze kazdymu. Nedavno tenhle "Pilir Reaganomiky" prednasel i ve Slobodnem slovenskem vysilaci.
duben 26, 2016 20:34
Mikine, : bb
Sociální dávky jsi bral - pokud nemakáš a bereš prachy od státu, tak se tomu tak říká.

nevysvětloval jsi to tu už několikrát? Že bereš řádnou penzi?
Kromě toho tu někdo zmiňoval, ale to nevím, jestli se to týká i tebe, že stát platí obyvatelům Yuconu jakousi kompenzační dávku, za to, že v drsných podmínkách Yuconu žijí a v rámci možností, daných klimatem, pracují.
Což je pochopitelné, být tu půl roku v roce 30 a víc pod nulou, tak nám ekonomika taky asi klesne kamsi pod nulu..

Jinak musím zopakovat, že obdivuju tvůj diskuzní výkon. Na to, kolik jsi toho za poslední rok tady schytal, se pořád držíš. I když mi je někdy tvoje připomínání Putina a komunismu všude, kde to jde i nejde, taky trošku proti srsti, tak tomu v podstatě rozumím. A hlavně, pořád se to týká obecných jevů. To, co tu slízáváš na adresu svého soukromí, to je strašný.
Pro tebe na tom pochopitelně není nic zajímavého, ale já, snad mi to promineš, sleduju celkem se zájmem efekt davu a život pomluvy.
Před časem se tu do tebe navážela Polárka, útoky šly od ní k tobě, ne naopak, pozvala si na to i speciální armádu, a doteď to, co započala, "žije" - nakonec se dozvíme, že jsi nezaměstnaný cestář.
Předpokládám, že několik tvých, ehm, oponentnů, bydlí někde kolem Yucon Drive Nr.1, proto mají všechny ty informace o tvém životě.
květen 02, 2016 14:53
jo, a taky mi, stejně jako tobě, připadá zvláštní, : bb
že když už jednou za čas někdo schytá růžové prase, jsi to ty, a řada sprosťáren určených tobě zůstane bez povšimnutí.
Ale to beru jednak za důsledek nemoci hlavní šéfové, a pak že už se tak nějak ví, že někomu něco říkat nemá smysl, tak se to už ani nedělá..

Podotýkám (opět), že mi taky nevadí sprostý slovo. Třeba včera muž cosi kutal v dílně, kam já jdu jen když potřebuju něco přímo od něj a rozhodně mu tam neuklízím, abych nenarušila harmónii a special systém..;-). No a pak se ozvalo hlasité doprdeleprácekurevská.Tak jsem vteřinu poslouchala, jestli se rozhostí ticho (čili, budu asi nucena tam jít, zjistit zda žije nebo ne, a podle toho volat záchranku nebo pohřebák). Rozhostily se zvuky, jak pokračoval v práci, tak jsem se nevzrušovala :-)
květen 02, 2016 14:59
... : bb
jednak za důsledek nemoci hlavní šéfové,

v tom smyslu, že je oslabená, unavená, nemá energii na kdeco...aby to někdo zase nepochopil jinak
květen 02, 2016 15:00
tak... zase jsem dočetla jedny dlouhatááááááánský komentáře... : d@niela
jo, bíbí, neboj, já chápu (pevně doufám) furt ještě normálně.

a taky pevně doufám, že už snad doprdeleprácekurevská budu zas jednou zdravá a nebudu furt jen skuhrat a jíst všechny možný léky...

smilies/grin.gif smilies/grin.gif smilies/grin.gif
květen 02, 2016 17:08
... : bb
Daniel, tím někdo jsem fakt nemyslela tebe, ale některá z tvých fanynek by mi mohla vyčinit, že jsem z tebe chtěla udělat nemyslící ;-), tak jsem to radši dovysvětlila
květen 02, 2016 17:11
ale dyk já vym... :-))) : d@niela
Jen si tak čtu všechny ty komentáře a někdy se tu vztekám.

Bohužel, lidi sou různý a nikdo opravdu nejni dokonalej. Třebas má 70 procent perfektních názorů a těch třicet - hamba mluvit... ach joooo. A obráceně.

Jenže kvůli tomu nebudu někoho diskvalifikovat. Nevím jak to tu kočírovat a ukočírovat, věř mi. V žádnym případě nechci z kudlanky udělat plochej všemselíbící web, kterej bych mohla i prodávat reklamám, publikovat články, který rozhodně u nikoho a nijak nenarazej...

Když jsem - dávno, pradávno tomu - pracovala v "papírovejch" novinách, toužila jsem o tom, abych jednou mohla psát co si myslím, za co se nebudu stydět. A teď bych ještě přidala:
jsem ráda, když můžu dát lidem plac k debatám. Jen holt - ta anonymita, ta mrcha, která uvolňuje i ta nepravá stavidla ...

Přitom opravdu jsem přesvědčená, že kdybychom se sešli, a neznali své nicky, že by to byla super zábava. Protože už kdysi dávno jsem se přesvědčila, že jeden kus člověka je ten, co píše, druhej ten opravdu živej :-) Ale dost možná, že bychom se (byste se) navzájem poznali i bez nicků... po několika větách :-).

květen 02, 2016 18:33
Napsat nový komentář

Pro komentování je potřeba, abyste byli přihlášeni. Pokud nemáte ještě svůj účet, prosím zaregistrujete se.


busy
 
< Předch.   Další >
[CNW:Counter]